AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zo ja, iemand die het wel goed lukt met een barbarian en die me er vanavond of zo mee wil helpen? Daarna schiet het mooi op met de voortgang namelijk. Ik blijf steken op die set dungeon
Gaat best simpel en rap tegenwoordig..
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vond ik nog een Acnient Bul-Kathos Warrior Blood. Had hiervoor nog een non-ancient versie.
Mijn barb rost met gemak door GR85 en ook nog behoorlijk snel. (Zo rond de 3 minuten per GR).
Merk alleen wel dat mijn gold sneller op raakt.
Ik probeer al tijden om een ancient versie van mijn boots te krijgen, maar dat is nog neit gelukt. Heb denk ik al zo'n 25k shards bij kadala gespendeerd aan boots.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Rerollen in de cube?_Peter2_ schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:51:
Gisteren nog bezig geweest om wat gems te levelen voor auguments op mijn barb.
Vond ik nog een Acnient Bul-Kathos Warrior Blood. Had hiervoor nog een non-ancient versie.
Mijn barb rost met gemak door GR85 en ook nog behoorlijk snel. (Zo rond de 3 minuten per GR).
Merk alleen wel dat mijn gold sneller op raakt.
Ik probeer al tijden om een ancient versie van mijn boots te krijgen, maar dat is nog neit gelukt. Heb denk ik al zo'n 25k shards bij kadala gespendeerd aan boots.
Zal nog wat (shared) bounties doen voor act mats, dan is de kans inderdaad wel groter
Ook zit heb ik nu GR108 gehaald. Denk dat 110 met wat verbetering er ook nog wel inzit. Dan kan ik alle gems met 100% kans naar 100 halen
Moet ik nog iets rerollen op die Lamentation of hem zo houden? (Kan er geen All Resist op rollen omdat hij al een single resist heeft)
De btetreffende barbarian
Dat is softcore toch? Ik zit op Hardcore maar met een iets andere build. als ik 97 doe krijg ik met enige regelmaat een proc wat me toch wel zenuwachtig maakt. Ik zit nu ook met de captain crimson set en een rorg voor wat extra toughness maar wellicht dat ik dat eens ga heroverwegen..._Peter2_ schreef op maandag 30 december 2019 @ 08:28:
Afgelopen week niet heel veel gespeeld. Gisteren wel wat en nog een leuke primal Lamentation gevonden.
Ook zit heb ik nu GR108 gehaald. Denk dat 110 met wat verbetering er ook nog wel inzit. Dan kan ik alle gems met 100% kans naar 100 halen
Moet ik nog iets rerollen op die Lamentation of hem zo houden? (Kan er geen All Resist op rollen omdat hij al een single resist heeft)
De btetreffende barbarian
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Vanwaar Furious Charge Dreadnought in je build?boomr schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:32:
[...]
Dat is softcore toch? Ik zit op Hardcore maar met een iets andere build. als ik 97 doe krijg ik met enige regelmaat een proc wat me toch wel zenuwachtig maakt. Ik zit nu ook met de captain crimson set en een rorg voor wat extra toughness maar wellicht dat ik dat eens ga heroverwegen...
Ik vind het eenvoudiger om niet een movement skill te hebben om mijn Band of Might proc up te houden.
En met je WW beweeg je ook vrij snel met BK set.
Ik heb sinds kort D3 weer opgepakt en zou graag ook weer in de clan willen. Heb al een invite request gestuurd maar is nog niet op gereageerd.
My guess: barb en witch doctorShellGhost schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:17:
Ik ben heel benieuwd welk karakter de volgende is die een nieuwe set krijgt.
Gelukkig nog geen enkele primal ancient en en zelf niet alles ancient, dus we kunnen nog vooruit. Ook qua rolls kan het nog beter allemaal, maar dan moet het RNG gewijs een beetje meezitten.
Verder kan ik nog een stuk of 8 augments kwijt met 500 strength en is mijn paragon nog maar net 1050, dus opties genoeg, tijd investeren is meer het probleem haha
Begonnen met een level 1 monk en daarme die achievement gehaald voor killen van the Dark Lord als je begint met een level 1 char.
Was wel super simperl (Primal Ancient Schaefer's Hammer met een Gem of Ease, level 75 LoD gem in een Hellfire Amulet en een Ancient hellfire ring.)
Intussen iets meer gear gehaald op de monl en na afloop solo level 70 aangetikt in korte tijd (Kon met gemak T6 solo aan met dit char)
Also, geboost worden door iemand met een 103 Gem of Ease, lolz. 1 Rift en ik was lvl 70 en paragon 10 ofzo.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Voor het eerst boven GR75 en op dit moment bezig met legendary gems levelen naar 35 en daarna 45 voor Champion en Destroyer.
Toch eens kijken of het me lukt om dan die Goblin pet te halen in dit season.. dus voorlopig iig focussen op GR doen om die gems te blijven levelen
Mocht je nog tips willen dan zijn er genoeg die je vragen kunnen beantwoorden. GR75 is voor velen 24 uur na de start van een season behaald.icemotion schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:58:
Voor het eerst boven GR75 en op dit moment bezig met legendary gems levelen naar 35 en daarna 45 voor Champion en Destroyer.
Have I ever told you the definition of insanity?
Diablo 3 Dev Update: Balance & Set Design
Patch notes komen deze week nog online
Ik vermoed: Necro buff, Crusader Nerf, DH + WD sets
[ Voor 42% gewijzigd door RedHat op 29-01-2020 18:46 ]
De crusader wijkt idd erg af van de restRedHat schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:38:
We krijgen aankomende patch als het goed is 2 nieuwe sets. (In ieder geval is toegezegd dat de nieuwe patch ongeveer de grootte heeft van de vorige).
https://us.diablo3.com/en...8-ptr-begins-26-1-31-2020
3 Nieuwe sets en de cube 3 open slots (dus Je kan bijvoorbeeld 3 weapon legendary powers in je build stoppen ipv een weapon, armor en jewelry slot).
Redelijke mix up.
[ Voor 49% gewijzigd door RedHat op 31-01-2020 19:16 ]
Helaas. Alleen WD had je goed.RedHat schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:38:
We krijgen aankomende patch als het goed is 2 nieuwe sets. (In ieder geval is toegezegd dat de nieuwe patch ongeveer de grootte heeft van de vorige).
Of
Nou ik ben vooralsnog wel blij hoor, zeker met het thema in combinatie met de WD set, Instant winner!ShellGhost schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:02:
[...]
Helaas. Alleen WD had je goed.
Ofaangezien ik op die van de DH zit te wachten.
[ Voor 5% gewijzigd door noaq op 03-02-2020 13:21 ]
Verwijderd
op de 6 set Spirit Barrage na....UTADDICT schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 00:22:
Die WD set is echt cool, lijkt me!
Ja weet ik niet, het is ZON andere speelstijl dat ik het wel interessant vindt. Misschien is het superclunky, maar dan in ieder geval weer eens wat anders dan faceroll ;-)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ver te geraken op welk gebied? Bij d3 moet je je eigen doelen gaan stellen. Het is solo iig onmogelijk om hoog in de leaderboards te geraken. Season journey is solo (of met random groepen) dan bv wel goed mogelijk om te behalen.Idifix schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:34:
Zit te denken om dit spel weer aan te schaffen op de ps4. Heb het wel gespeeld op de ps3 met AH nog. Vraag me alleen af of het voor een nieuwe speler zonder vrienden wel te doen is om ver te geraken.
De meeste mensen spelen volgens mij seasons en dan begin je iedere keer van nul opnieuw. Dan maakt het dus niks uit of jij nu pas start (buiten de kennis en ervaring natuurlijk maar is niet zo lastig).Idifix schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:34:
Zit te denken om dit spel weer aan te schaffen op de ps4. Heb het wel gespeeld op de ps3 met AH nog. Vraag me alleen af of het voor een nieuwe speler zonder vrienden wel te doen is om ver te geraken.
Gamertag: FinrazielNL
De barb...tof concept, depth diggers, die 1h might weapon voor meer AS en DMG, tof!...maar ik mis wat...een spender? Enkel je prim. Attack doet DMG.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Helaas!
Misschien wel eindelijk eens de WD proberen op PTR.
Als dat bevalt, misschien tijdens het volgende seizoen eens mainen.
Is het de 15 euro waard? Ik twijfel best wel een beetje.
In Diablo 2 vond ik het een erg tof character.
Ja, is het waard. Vind ik uiteraard.Hoolz14 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:48:
Ik wil eigenlijk Diablo 3 weer beginnen op de PS4 en zag de Necro DLC.
Is het de 15 euro waard? Ik twijfel best wel een beetje.
In Diablo 2 vond ik het een erg tof character.
Nog 4 van de 12 Chapter IV te gaan.
Hoe kan je een boost vragen?
Welk platform?metalant schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:15:
Ik zou nu eindelijk mijn eerste Season set eens willen halen. Maar het season is alweer bijna om.....
Nog 4 van de 12 Chapter IV te gaan.
Hoe kan je een boost vragen?
1) Kill Greed in T13 of hoger. Heeft iemand tips hoe effectief op zoek te gaan naar een Vault portal?
2) Complete 3 conquests; Ik richt me op die Gold streak of een GR45 zonder set items.. eens zien wat t makkelijkste is.
Die 3 gems naar level 70 gaat wel lukken; gewoon meer rifts doen
Om bij Greed te komen kan je ook een puzzle ring cuben. Voor de conquests is de gold streak wel makkelijk als je gewoon vol gold farm gear gaat (boon of the hoarder, avarice band, eventueel goldwrap) en dan de cow level.icemotion schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:12:
Ik ben best ver nu op weg naar de Tyreal goblin.. maar zie nog twee uitdagingen voor me
1) Kill Greed in T13 of hoger. Heeft iemand tips hoe effectief op zoek te gaan naar een Vault portal?
2) Complete 3 conquests; Ik richt me op die Gold streak of een GR45 zonder set items.. eens zien wat t makkelijkste is.
Die 3 gems naar level 70 gaat wel lukken; gewoon meer rifts doen
Dat van de puzzle ring wist ik; dan ga ik de komende keer eerst maar weer gewoon rifts doen om Boon of the Hoarder (ik had early season wel een Vault) te upgraden en de bloodshards gebruiken om te gokken of ik daar een van beide ringen uit kan vissen.Kluus schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:11:
[...]
Om bij Greed kan je ook een puzzle ring cuben. Voor de conquests is de gold streak wel makkelijk als je gewoon vol gold farm gear gaat (boon of the hoarder, avarice band, eventueel goldwrap) en dan de cow level.
Voor de gold streak heb ik ook een Goldskin in mn stash bewaard dus even kijken hoe of wat.
Ik speel op PC.
Gisteren paar runs gedaan met iemand die ik verder niet ken. Goed voor goud en achievements, maar helaas niet voor season objectives.
[ Voor 30% gewijzigd door metalant op 05-02-2020 21:25 ]
Ik kan morgenavond kijken of ik je kan helpen als je wil.metalant schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:23:
[...]
Ik speel op PC.
Gisteren paar runs gedaan met iemand die ik verder niet ken. Goed voor goud en achievements, maar helaas niet voor season objectives.
Averice Band dropt uit de bounty cache van Act 3, niet gegarandeerd, dus mogelijk meerdere keren de cache halen.icemotion schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:27:
[...]
Dat van de puzzle ring wist ik; dan ga ik de komende keer eerst maar weer gewoon rifts doen om Boon of the Hoarder (ik had early season wel een Vault) te upgraden en de bloodshards gebruiken om te gokken of ik daar een van beide ringen uit kan vissen.
Voor de gold streak heb ik ook een Goldskin in mn stash bewaard dus even kijken hoe of wat.
[ Voor 5% gewijzigd door MatHack op 05-02-2020 22:32 ]
There's no place like 127.0.0.1
Probleem is ook dat je damage reduction afhangt van je hydras. Je verliest een hoofd als je damage krijgt, hoe dat in de praktijk is moeten we nog even afwachten, want als dat elke damage betreft kun je je hydra’s toch niet effectief up houden en daarmee je DR ook niet en eindig je zonder damage en damage reduction en is de hele set onbruikbaar. Maar dat zal wel niet zo zijn, ga er wel van uit dat ze het al een beetje getest hebben.Goldman schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:20:
Ik vind de Hydra set tof...maar het "als je dmg pakt gaat er een hoofd af"....klinkt beetje meh.
De barb...tof concept, depth diggers, die 1h might weapon voor meer AS en DMG, tof!...maar ik mis wat...een spender? Enkel je prim. Attack doet DMG.
Thanks voor de tip! Ga ik dat eens een paar keer doen en meteen even opletten of er goblins zijnMatHack schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:32:
[...]
Averice Band dropt uit de bounty cache van Act 3, niet gegarandeerd, dus mogelijk meerdere keren de cache halen.
Zelf zit ik ondertussen ook met de laatste conquest te doen om mijn seasonal journey toch nog ff af te maken voor die pet reward :-).
Ik denk dat plan A wordt om mijn legacy of dreams te levelen naar 25 en dan met random ancients die "The Thrill" conquest te doen. Ik verwacht dat GR45 met een general build en LoD wel do-able is eigenlijk.
Als dat niet lukt kan ik altijd nog mijn Boon of the Hoarder levelen en dan voor Avarice gaan in de cow level.
Ik was wegens vakantie een poosje offline, maar nu heb ik weer tijd.ShellGhost schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:43:
[...]
Ik kan morgenavond kijken of ik je kan helpen als je wil.
Ik las dat het seizoen tot 1 maart duurt.
Als iemand me wil helpen om de laatste objectives te halen voor de set dan ben ik al heel blij
Wizard set niet echt fan van, voelt enorm traag en statisch (nogal logisch met spells die statisch zijn).
De Barb set.. OMG dat was grappig
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor season 20 ben ik er nog niet uit: herkansing voor Barbarian, die ik in een eerder seizoen niet echt heb uitgediept, of terug naar mijn eerste liefde WD, waar die nieuwe set er wel heel smakelijk uit ziet?
Ik zou het één kunnen doen en het ander niet laten, maar als casual speler met een gezin weet ik niet of ik de tijd heb om een tweede character te gearen en een beetje te gaan pushen.
Een season duurt meestal rond de 4 maanden. Voor mij tijd zat om meerdere character te spelen. En ja, ik heb ook zoiets als een gezin.DingK schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:37:
Ik ben nu non-seasonal aan het aanklooien met een Wizard build (Vyr Archon) die ik nog niet had geprobeerd.
Voor season 20 ben ik er nog niet uit: herkansing voor Barbarian, die ik in een eerder seizoen niet echt heb uitgediept, of terug naar mijn eerste liefde WD, waar die nieuwe set er wel heel smakelijk uit ziet?
Ik zou het één kunnen doen en het ander niet laten, maar als casual speler met een gezin weet ik niet of ik de tijd heb om een tweede character te gearen en een beetje te gaan pushen.
Over een week eindigt seizoen 19pronkje schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:01:
Over een week begint season 20,ben er nu wel klaar mee om telkens overnieuw te beginnen,het is nu wachten op deel 4.
Soort van Ladder als Diablo 2? Dat iedereen weer begint vanaf nul ?
In principe wel, iedereen begint weer bij 0.Hoolz14 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:11:
Wat houd zo een seizoen precies in bij Diablo 3?
Soort van Ladder als Diablo 2? Dat iedereen weer begint vanaf nul ?
Verder zijn er een aantal achiefments te halen en krijg je een set kado.
Een seizoen duurt ongeveer 3 maanden, daarna wordt alles overgezet naar non-season.
Je Paragon punten/ervaring worden ook opgeteld.
Zeker in het begin van een nieuwseizoen is het wat drukker en zijn er veel spelers die opnieuw levelen.
Maar lvl 70 is zo gehaald, vaak kan je ook een boost krijgen, ben je binnen 10 minute lvl 70.
Cititzen of Ladonia
Tof, dan ga ik hem toch weer oppakken als het nieuwe seizoen begint :-Dsorcees schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:58:
[...]
In principe wel, iedereen begint weer bij 0.
Verder zijn er een aantal achiefments te halen en krijg je een set kado.
Een seizoen duurt ongeveer 3 maanden, daarna wordt alles overgezet naar non-season.
Je Paragon punten/ervaring worden ook opgeteld.
Zeker in het begin van een nieuwseizoen is het wat drukker en zijn er veel spelers die opnieuw levelen.
Maar lvl 70 is zo gehaald, vaak kan je ook een boost krijgen, ben je binnen 10 minute lvl 70.
Mocht iemand samen willen spelen op PS4, mijn PSN is Hoolz14.
Sinds season 14 heeft ieder seizoen een thema dat de gameplay aanpast; in dit season draait het vooral om killstreaks halen. Het volgende season geeft nieuwe mogelijkheden met Kanai's Cube.
En je kan verschillende cosmetics halen met de season journey zoals portrait frames, pets, etc.
There's no place like 127.0.0.1
Eigenlijk verandert er dus helemaal niets.
Minste seizoen in tijden, al was afgelopen seizoen wel een extreem leuke. Ik ga dit seizoen toch voor PoE omdat dat seizoen tegelijk begint met D3.
PoE zie ik niet direct als een alternatief voor Diablo 3, het loot systeem en de skilltree en hoe de skills zelf werken staat me gewoon niet aan. Ik heb geen dagen tijd om dat allemaal door te lezen en trial en error is ook niet echt een optie want respeccen is lastig. Community ingame is onbestaande en ook niet behulpzaam, dat hebben beide games dan weer wel gemeen
Ik twijfel nog tussen Wiz en WD, nog een week om te twijfelen
Wolcen heb ik al van m'n PC gegooid... campaign was leuk, maar erna niks meer. Als ze daar eindelijk een echte game van maken dan probeer ik het nog wel eens. Echter spreken ze al over expansions, dus het zal eerder een melkkoe worden...
[ Voor 15% gewijzigd door Inrage op 03-03-2020 16:29 ]
Dit vind ik echt zo'n onzinargument voor de meeste spelers. Alsof het uitmaakt in welke combinatie je speelt, als je niet de hoogste grifts speelt. Wat is tegenwoordig het niveau waarop de meta echt verplicht wordt? Grift 120+ ofzo?Inrage schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 16:26:
@RedHat Bwoa, dankzij de nieuwe sets kan je toch weer eens wat nieuwe builds spelen. Ik denk dat dit seizoen het vooral daarvan moet hebben. Hydra Wiz, Frenzy barb, Spirit Barrage WD, alle 3 zijn de ook redelijk competitief (zelfs na laatste patch notes). Enige probleem is dat het soms lastig is om random personen te vinden om mee samen te spelen omdat de meeste enkel aan een Grift willen starten met een "ideale" groep set-up... Gelukkig zijn al deze builds ook solo te goed te doen.
Als je een random groep vormt dan quiten mensen al als ze zien dat je paragon onder de 800 is...Deadsmell schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 08:22:
[...]
Dit vind ik echt zo'n onzinargument voor de meeste spelers. Alsof het uitmaakt in welke combinatie je speelt, als je niet de hoogste grifts speelt. Wat is tegenwoordig het niveau waarop de meta echt verplicht wordt? Grift 120+ ofzo?
Een grift langer dan 5 minuten met enkele deaths is voor velen ook al genoeg om halfweg te quitten...
Zo ervaar ik toch altijd de eerste 2 weken season. Een groep grind heel snel door naar P1000 en voor de rest speel je best solo grifts en enkel T16 met randoms om wat keys te farmen.
Dat wordt even heel langzame progressie.Hikatomb schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:34:
Hoe kan ik nu het beste gearen? Gewoon bounty's en riften? Het voelt allemaal heel langzaam en raar zonder set bonussen.
Afhankelijk van je gear zou je bounties kunnen doen en vervolgens met de cube gele items upgraden. Je kunt dan ook set items krijgen dus het komt dan "vanzelf". Met de kadala info even goed kijken welke items je het beste kan upgraden. Voor veel classes zijn shoulders en pants de meeste kans op set items. Deze kan je dan vervolgens weer met "reroll set-item" omrollen naar een random ander set piece.
Daarnaast kan je natuurlijk de legacy of dreams gem gebruiken om toch wat voor elkaar te krijgen met alleen legendaries/ancients.
Ik denk een beetje afwisseling tussen bounties en rifts het beste vol te houden is.
[ Voor 5% gewijzigd door Meridius op 05-03-2020 12:02 ]
Daar was ik al bang voorMeridius schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Dat wordt even heel langzame progressie.
Afhankelijk van je gear zou je bounties kunnen doen en vervolgens met de cube gele items upgraden. Je kunt dan ook set items krijgen dus het komt dan "vanzelf". Met de kadala info even goed kijken welke items je het beste kan upgraden. Voor veel classes zijn shoulders en pants de meeste kans op set items. Deze kan je dan vervolgens weer met "reroll set-item" omrollen naar een random ander set piece.
Daarnaast kan je natuurlijk de legacy of dreams gem gebruiken om toch wat voor elkaar te krijgen met alleen legendaries/ancients.
Ik denk een beetje afwisseling tussen bounties en rifts het beste vol te houden is.

Ik ga er gewoon mee aan de slag en misschien start ik het nieuwe seizoen wel een HC character.
Kan ik daarna wel weer verder kijken.
Ik heb nog wel een Daemon hunter (spare) op HC, dus als je echt wil, moeten we ff een keer samen lopen. Zit je in de clan? Ik ben de laatste tijd wel weinig online geweest....Hikatomb schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:34:
Even een vraag. Ik speel eigenlijk al mijn hele carrière SC, maar heb nog een monk HC op 70 staan. Was een uitdaging om een keer te doen. Deze is erg oud en heb ik nu weer ontdaan van al het stof. De gear is verschrikkelijk en ik heb geen season gedaan. Dit betekend dat ik wat yellow's en een paar legendaries heb. Hoe kan ik nu het beste gearen? Gewoon bounty's en riften? Het voelt allemaal heel langzaam en raar zonder set bonussen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sparhawk op 05-03-2020 14:14 ]
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Of met een klein beetje moeite vind je wat mensen met dezelfde instelling als jijzelf en dan kun je toch prima in groepen spelen.Inrage schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:36:
[...]
Als je een random groep vormt dan quiten mensen al als ze zien dat je paragon onder de 800 is...
Een grift langer dan 5 minuten met enkele deaths is voor velen ook al genoeg om halfweg te quitten...
Zo ervaar ik toch altijd de eerste 2 weken season. Een groep grind heel snel door naar P1000 en voor de rest speel je best solo grifts en enkel T16 met randoms om wat keys te farmen.
Sparhawk, ik zit inderdaad in de clan. Volgens mij heb ik in vorige seizoenen nog weleens een boost of hulp van je gehad. Je naam komt me in ieder geval erg bekend voorSparhawk schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:13:
[...]
Ik heb nog wel een Daemon hunter (spare) op HC, dus als je echt wil, moeten we ff een keer samen lopen. Zit je in de clan? Ik ben de laatste tijd wel weinig online geweest....
Ik moet nog even kijken wat ik precies wil. Op dit moment ben ik een beetje aan het zoeken. Ik was op mijn crusader GR aan het pushen en kwam daarna mijn HC monk tegen. Mijn gedachtegang was misschien wel leuk om daar iets mee te doen, totdat ik mijn gear zag
Hehe, we kunnen altijd samen een rondje lopen op HC, is leuk. Schiet me dan hier even (via DM) aan, want ik ben niet zo vaak meer online. Goede stimulans om HC weer eens op te pakkenHikatomb schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:43:
[...]
Sparhawk, ik zit inderdaad in de clan. Volgens mij heb ik in vorige seizoenen nog weleens een boost of hulp van je gehad. Je naam komt me in ieder geval erg bekend voor![]()
Ik moet nog even kijken wat ik precies wil. Op dit moment ben ik een beetje aan het zoeken. Ik was op mijn crusader GR aan het pushen en kwam daarna mijn HC monk tegen. Mijn gedachtegang was misschien wel leuk om daar iets mee te doen, totdat ik mijn gear zag
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Moest ik nu eindelijk een verdomde barber vinden wel ja!

Ah goed om te weten.
Gisteren begonnen met mn oude WD om te bouwen naar de nieuwr set.
Heb geluk dat ik reeds een ancient barber heb en ook de offhand. Nog 3 set items en dan aan de slag.
Ik ga voor een combi build van wat ik op diablofans ben tegengekomen. Dit ivm off season.
Niet nodig? Zit bij mij in de cube, maximale damage!nectar007 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 05:01:
[...]
Moest ik nu eindelijk een verdomde barber vinden wel ja!![]()
Als dat nog oude zijn, zijn de waardes wat laag.... Beter om diegene te gebruiken die je na de patch vind...Henkje.doc schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 06:28:
[...]
Ah goed om te weten.
Gisteren begonnen met mn oude WD om te bouwen naar de nieuwr set.
Heb geluk dat ik reeds een ancient barber heb en ook de offhand. Nog 3 set items en dan aan de slag.
Ik ga voor een combi build van wat ik op diablofans ben tegengekomen. Dit ivm off season.
[ Voor 52% gewijzigd door Apsie op 06-03-2020 07:03 ]
Niet anders dan de start van een season toch?Hikatomb schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:34:
Even een vraag. Ik speel eigenlijk al mijn hele carrière SC, maar heb nog een monk HC op 70 staan. Was een uitdaging om een keer te doen. Deze is erg oud en heb ik nu weer ontdaan van al het stof. De gear is verschrikkelijk en ik heb geen season gedaan. Dit betekend dat ik wat yellow's en een paar legendaries heb. Hoe kan ik nu het beste gearen? Gewoon bounty's en riften? Het voelt allemaal heel langzaam en raar zonder set bonussen.
Ik zou geen bounties doen, tenzij je de mats nodig hebt, maar die kan je ook uit de challenge rift cache halen (denk aan de season start, volgende week). Lekker gaan riften tot je 50 - 100 keys hebt en dan alleen maar grifts runnen. Dat vind ik zelf altijd het prettigst en dan heb je snellere voortgang dan met bounties. Zeker als je solo speelt wil je niet te veel tijd verdoen met zaken die nauwelijks iets opleveren.
Weet iemand hoe de wizard hydra build gaat presteren ten opzichte van de wd spirit barrage build na de laatste patch? Zijn daar al voorspellingen over? Ik twijfel nog welke van de twee ik ga spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 06-03-2020 10:01 ]
Crusader of Witch doctor.
Ik ga iig vooral veel solo spelen.. beetje rifts doen, kijken of ik dit keer weer de guardian rewards kan halen
MIsschien helpt dit je. Op basis van deze analyse lijkt Witch Doctor dit season de betere keuze te zijn. Maar persoonlijke voorkeur telt natuurlijk ook.icemotion schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:59:
Ik zit nog hard te twijfelen over welke class ik het volgende season mee wil spelen.
Crusader of Witch doctor.
Ik ga iig vooral veel solo spelen.. beetje rifts doen, kijken of ik dit keer weer de guardian rewards kan halen
Ja, maar dan moet ik nog altijd eentje vinden om te cubenApsie schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 07:00:
[...]
Niet nodig? Zit bij mij in de cube, maximale damage!
Die had ik toevallig van de week al gezien omdat ik zn leveling guide tegenkwam.. moet toch maar eens een challenge rift doen ipv compleet op 0 te beginnen..Deadsmell schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:03:
[...]
MIsschien helpt dit je. Op basis van deze analyse lijkt Witch Doctor dit season de betere keuze te zijn. Maar persoonlijke voorkeur telt natuurlijk ook.
En daarom ook de keuze terug naar deze 2 classes. Vorige season Barb gespeeld, dus neig misschien iets meer naar een caster dit keer.
Ik zag net een leuk filmpje van de Frenzy build en nu twijfel ik weer, haha.icemotion schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:10:
[...]
Die had ik toevallig van de week al gezien omdat ik zn leveling guide tegenkwam.. moet toch maar eens een challenge rift doen ipv compleet op 0 te beginnen..![]()
En daarom ook de keuze terug naar deze 2 classes. Vorige season Barb gespeeld, dus neig misschien iets meer naar een caster dit keer.
Ik neig momenteel naar Hydra, en dan de Lod variant. Als die tenminste nog steeds sterker is dan de set.
Mja, je hebt geen keus: onderdeel van de huidige meta en solo een geweldig character om mee te spelenicemotion schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:10:
[...]
Die had ik toevallig van de week al gezien omdat ik zn leveling guide tegenkwam.. moet toch maar eens een challenge rift doen ipv compleet op 0 te beginnen..![]()
/f/image/6tcEnjEdURSxBtKRxqByTWnd.jpg?f=fotoalbum_large)
Battle.net al behoorlijk lang offline. "Blizzard agent went to sleep" melding wil maar niet weg gaan.
Blizz caches leeg gooien heeft matig effect,ik zie nu wel alle games maar ik moet de update nog downloaden en hij blijft op "waiting" hangen.
Gefixed voor mij, even battle.net helemaal afsluiten en weer starten.Rhodan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:25:
Zelfde probleem hier
Uiteraard op Hardcore
Nu door naar PoE. Erg slecht van Blizzard wel dat zij het zelfde weekend releasen als PoE... nu gaan zo veel minder mensen D3 spelen. Ik speelde het puur om even die season journal te completen.
heb me playtime niet gecontroleerd maar kan inclusief solo levelen niet meer zijn geweest dan 20 uur.. en dat op HC. toch saai eigenlijk.
Kijk wel uit naar diablo 4 maarja dat is nog even wachten
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Jah, ik dacht eigenlijk dat hrt aan ziggo lag omdat ik gedurende de dag vaker last had. Ook tijdens andere games en een beeldbel sessie.Rhodan schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:28:
Iemand meer last van lag? Krijg nu pieken van boven de 700ms ping en dat kan best trickie zijn op HC
Volgens deze forumpost bestaat de dungeon nog niet?? https://us.forums.blizzar...et-dungeons-problem/14138
Dat begrijp ik en is ook zeker het doel. Nu wil ik wel een beetje effectief farmen totdat ik een goede set bij elkaar heb. De playstyle met firebats voelt gewoon niet zo lekker aan en daarom vroeg ik me af of ik niet beter kan switchen. Misschien een andere build op basis van de starter set voor wd.ShadowSaiyan schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:18:
Mundunugu is the way. LoD is in het begin leuk, maar als je het later hogerop wilt zoeken, dan is Mundunugu wel echt noodzakelijk.
En ondertussen aan het bouwen met een witch doctor; ik heb m al geleveld (gem of ease ftw) en met blood shards al 4 pieces van de Spirit barrage set compleet.. als ik die set compleet heb ga ik daar eens wat rifts mee doen.
[Multi] Diablo IV