Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Barbarian softcore inmiddels p600 en wat gems aan het levelen nu.. dat gaat nu wel lekker vlot (<4 min) op gr90. Gebruik nu nog Bul-Kathos als wapens.. totdat ik een ancient ambo's pride weet te vinden.. al wel een leuke echoing fury klaar liggen.

Zijn er nog meer softcore spelers? Of doet iedereen hier HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
Montaner schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:45:
Barbarian softcore inmiddels p600 en wat gems aan het levelen nu.. dat gaat nu wel lekker vlot (<4 min) op gr90. Gebruik nu nog Bul-Kathos als wapens.. totdat ik een ancient ambo's pride weet te vinden.. al wel een leuke echoing fury klaar liggen.

Zijn er nog meer softcore spelers? Of doet iedereen hier HC?
Ik speel wizard casual/sc aangezien dit een class is die ik tot nu nog niet gespeeld heb.
Iets van p80 inmiddels en speel met de season reward set tot nu toe.

Wat voor build speel je met deze barb, aangezien ik uiteindelijk altijd weer bij mijn barb terugkom voor het betere hack and slash werk :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Bossie schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 08:59:
[...]

Ik speel wizard casual/sc aangezien dit een class is die ik tot nu nog niet gespeeld heb.
Iets van p80 inmiddels en speel met de season reward set tot nu toe.

Wat voor build speel je met deze barb, aangezien ik uiteindelijk altijd weer bij mijn barb terugkom voor het betere hack and slash werk :)
WW/Rend: https://eu.diablo3.com/en/profile/triks-2848/hero/131170300

Frenzy gear inmiddels ook bijna verzameld.. eens kijken of daar nog wat leuks mee te maken is als afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
ik wou mij graag aansluiten bij de tweakers clan om samen D3 en in de toekomst D4 te spelen
heb ingame al een invite uit staan
bvd dank

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
snarfj schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 17:26:
ik wou mij graag aansluiten bij de tweakers clan om samen D3 en in de toekomst D4 te spelen
heb ingame al een invite uit staan
bvd dank

Jan
Ik heb ook een request voor de community open staan.
Mijn profiel

[ Voor 4% gewijzigd door metalant op 25-03-2020 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:35

ChUcKiE

Dus........

Misschien is het hier al voorbij gekomen, maar welke tweede conquest in seizoen 20 is aan te bevelen om de extra statsh tab te krijgen? Ik speel met een Barb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik heb de laatste tijd behoorlijk last van van disconnects ingame waardoor ik eruit gegooid word.
Als ik probeer om weer een nieuwe game te starten krijg ik een licentie error, dus spel compleet opnieuw opstarten. Handig in een grift... Gelukkig speel ik geen hardcore.
Hebben meerdere mensen hier last van? Ga het spel nog een keer repairen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 12:09
ShellGhost schreef op woensdag 1 april 2020 @ 12:07:
Ik heb de laatste tijd behoorlijk last van van disconnects ingame waardoor ik eruit gegooid word.
Als ik probeer om weer een nieuwe game te starten krijg ik een licentie error, dus spel compleet opnieuw opstarten. Handig in een grift... Gelukkig speel ik geen hardcore.
Hebben meerdere mensen hier last van? Ga het spel nog een keer repairen voor de zekerheid.
Ik ervaar hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Error 1016. Het D3 technical support forum staat er vol mee, dus we zijn niet de enigen. https://eu.forums.blizzard.com/en/d3/c/technical-support/
Hiervoor nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
ChUcKiE schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:06:
Misschien is het hier al voorbij gekomen, maar welke tweede conquest in seizoen 20 is aan te bevelen om de extra statsh tab te krijgen? Ik speel met een Barb.
Ik heb nu zelf GR75 en de GR55 met 6 class sets klaar. Nu nog kijken of Curses! me ook lukt. Die 6 class sets vereist wel een 2e character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

och de 6 class sets is natuurlijk ook te doen ja. Nieuwe karakter aanmaken, Gem of Ease en vlot levellen, dan een paar sets zien te gamblen/cuben en dan GR55 doen met je bestaande hoge Gems en Paragorn punten.

Maar eens bekijken of ik die kan t op kan gaan, eerst alles op mijn Barb en dan een Crusader of zo erbij.
Ik zat ondertussen ook wat na te lezen over een WW Barb met de Cursed chest en 350 kills. Maar dat lijkt me toch een zware.

Uiteindelijk zijn twee conquest ook voldoende ja.

[ Voor 5% gewijzigd door ChUcKiE op 02-04-2020 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Laatst online: 27-06-2022
ChUcKiE schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:25:
och de 6 class sets is natuurlijk ook te doen ja. Nieuwe karakter aanmaken, Gem of Ease en vlot levellen, dan een paar sets zien te gamblen/cuben en dan GR55 doen met je bestaande hoge Gems en Paragorn punten.

Maar eens bekijken of ik die kan t op kan gaan, eerst alles op mijn Barb en dan een Crusader of zo erbij.
Ik zat ondertussen ook wat na te lezen over een WW Barb met de Cursed chest en 350 kills. Maar dat lijkt me toch een zware.

Uiteindelijk zijn twee conquest ook voldoende ja.
Yep, Gem of ease op een witch doctor.. Spirit barrage set bij elkaar gegokt (die telt alleen niet, das dan weer jammer) en rifts knallen om de overige sets bij elkaar te harken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hikatomb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb voor de afwisseling ook even een barb seasonal gemaakt. Speel nu met de Waste set en rend build. Gear is compleet, alleen niet heel bijzonder. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik mijn fury niet echt hoog kan houden en soms helemaal leeg ben. Doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon pech met rifts die niet echt gevuld zijn met mobs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Hikatomb schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:07:
Ik heb voor de afwisseling ook even een barb seasonal gemaakt. Speel nu met de Waste set en rend build. Gear is compleet, alleen niet heel bijzonder. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik mijn fury niet echt hoog kan houden en soms helemaal leeg ben. Doe ik iets verkeerd of heb ik gewoon pech met rifts die niet echt gevuld zijn met mobs?
Ik kijk meestal hier voor goede build guides:
https://www.icy-veins.com...-with-wrath-of-the-wastes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hikatomb schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:07:
Gebruik bul kathos wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Lapras

Ice beam

Een vraag. Ik speel op de PS4 met mijn vriendin samen. We zijn druk bezig de season journal af te maken, maar we blijven steken op twee conquests: de solo 75 rift en de 20 min bosses. We willen ook een derde doen, maar hebben niet zoveel zin om een nieuw character te beginnen voor drie andere sets.

Die cursed chest krijgen we alleen niet voor elkaar. We hebben meer dan genoeg damage (700+ paragon en meeste is ancient gear), maar de monsters spawnen niet snel genoeg. We blijven steken op zo'n 200, dus niet eens in de buurt. Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik las ergens dat het op de console lastiger is omdat er simpelweg minder monsters spawnen. Klopt dit?

Zo ja, dan moeten we alsnog een tweede character beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Lapras schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:18:
Een vraag. Ik speel op de PS4 met mijn vriendin samen. We zijn druk bezig de season journal af te maken, maar we blijven steken op twee conquests: de solo 75 rift en de 20 min bosses. We willen ook een derde doen, maar hebben niet zoveel zin om een nieuw character te beginnen voor drie andere sets.

Die cursed chest krijgen we alleen niet voor elkaar. We hebben meer dan genoeg damage (700+ paragon en meeste is ancient gear), maar de monsters spawnen niet snel genoeg. We blijven steken op zo'n 200, dus niet eens in de buurt. Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik las ergens dat het op de console lastiger is omdat er simpelweg minder monsters spawnen. Klopt dit?

Zo ja, dan moeten we alsnog een tweede character beginnen.
Maar ook op PC ben ik benieuwd hoe men dit doet, vwb snelle spawnen van monsters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
ChUcKiE schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:56:
[...]

Maar ook op PC ben ik benieuwd hoe men dit doet, vwb snelle spawnen van monsters
Mja, er is eigenlijk maar 1 Cursed chest geschikt, The cursed Peat... (en genoeg damage hebben uiteraard)

YouTube: Diablo III Season 20 - Curses - The Cursed Peat

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ondertussen de juiste build gemaakt, anderhalf uur leave game, create game en zoek de bounty op en toen was die er eindelijk....1 run, klaar 350+ kill’s 😂😜 tweede conquest binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Die 350+ kills heb ik per ongeluk gehaald. Was vrolijk bezig met killen zie ik in eens staan dat ik een conquest gehaald had. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:52

Gotez

42

Misschien een beetje een nood vraagje. Maar ik heb sinds kort twee items van Aughild's Authority. Alleen als ik deze equip gaat op mijn inventory screen mijn damage omlaag. terwijl ik met 30% meer damage voor mijn gevoel juist omhoog zou moeten. Kan dit kloppen dat ik deze stats niet terug zie in de in-game cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Gotez schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:20:
Misschien een beetje een nood vraagje. Maar ik heb sinds kort twee items van Aughild's Authority. Alleen als ik deze equip gaat op mijn inventory screen mijn damage omlaag. terwijl ik met 30% meer damage voor mijn gevoel juist omhoog zou moeten. Kan dit kloppen dat ik deze stats niet terug zie in de in-game cijfers?
Mja, dat ligt eraan wat je ervoor verwijderd? (misschien heeft dat wat synergie met andere gear waardoor je damage hoger is?)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez

Gotez

42

Apsie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:47:
[...]

Mja, dat ligt eraan wat je ervoor verwijderd? (misschien heeft dat wat synergie met andere gear waardoor je damage hoger is?)
Deze maakt het grootste verschil. Kan ik die +6% damage echt zo geloven? o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dEU54LHZmBS6rWxWxXMRF1mal0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cwzKbCcpXauN7zOTMLusOKY2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Gotez schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]
Intelligence..... *O*
Reroll armor voor Int. bij die Aughilds en voila...

[ Voor 5% gewijzigd door Apsie op 14-04-2020 20:13 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez

Gotez

42

Apsie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:11:
[...]

Intelligence..... *O*
Reroll armor voor Int. bij die Aughilds en voila...
Ok. will do. Dat kan bij de artisan toch? En dan is het een kans op int ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Gotez schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:26:
[...]

Ok. will do. Dat kan bij de artisan toch? En dan is het een kans op int ?
Bij de Mystic, en als je een intelligence base character hebt is de kans groot dat je na de eerste roll al Int. krijgt :)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Gotez schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]
Die 30% van Aughilds komt niet in de sheet damage. ;)
Daarom gaat het omlaag. Maar Aughilds asap vervangen door een full set bonus van een van de mage sets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Ik ben echt zeer benieuwd welke nieuwe set mijn geliefde Demon Hunter gaat krijgen komend season. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
Nog nooit meegemaakt, maar blijkbaar heb ik de game gebroken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjB6O64d5u03CJJnG0fJr0UJPb0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mtadMor5DxtKMPBsLMOh3nPt.jpg?f=fotoalbum_medium

2 levels helemaal gecleared, maar niet genoeg mobs om de RG te spawnen.... Mij voor het eerst gelukt :D In al die jaren. Waren ook maar 2 instances 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
D3 heeft tot einde S20 dubbele goblins. Dit geldt niet voor de Menacherie Goblin. En Rainbow Goblins geven wel twee portals maar die leiden naar dezelfde realm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Woop, woop! Eerste keer Monk en dat speelt best lekker weg! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0uQIvNdRmkcOyBqaIiTTQBZGC4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/wVoLyGPPRcVI645UaHfsfmYP.png?f=fotoalbum_medium

Die dubbele Goblins zijn érg tof! Lijkt ook wel of de spawnrate hoger ligt. Ik had daarstraks in één Rift wel zes Goblins, waarvan vier Gilded Barons. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

ShellGhost schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:13:
D3 heeft tot einde S20 dubbele goblins. Dit geldt niet voor de Menacherie Goblin. En Rainbow Goblins geven wel twee portals maar die leiden naar dezelfde realm.
Weet je dat zeker? Ik meen namelijk gelezen te hebben dat het wel voor de menagerist goblin maar niet voor de insufferable miscreant goblin geldt?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Yor schreef op zondag 19 april 2020 @ 23:23:
[...]

Weet je dat zeker? Ik meen namelijk gelezen te hebben dat het wel voor de menagerist goblin maar niet voor de insufferable miscreant goblin geldt?
Heb het bericht van Blizzard nog even doorgelezen voor de zekerheid en je hebt gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:00

Thompson

Beeromaniac

Na 1,5 jaar weer eens D3 opgepakt met wat vrienden. Gepower-lvled tot paragon 400 in season.

Nu was mijn idee om eerst eens met deze build te spelen; https://www.icy-veins.com...rapid-fire-build-with-lod

Daarin wordt geadviseerd een Unity / Elusive ring maar ookl de Elusive in de Kanai's Cube. Maar wat is een goed alternatief bij deze build voor de Unity als ik in een party speel? (andere ring is een CoE)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Wat ik zo zie in de Leaderboard is de Legacy of Nightmare set. Die kan je gebruiken voor solo grift pushing en in parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

ShellGhost schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:03:
Wat ik zo zie in de Leaderboard is de Legacy of Nightmare set. Die kan je gebruiken voor solo grift pushing en in parties.
Ja normaliter wel alleen doet die de Legacy of Dreams waar heel deze build om draait de das om.
Maar misschien dat ik dan maar met die als enige set ga spelen in parties en de Legacy of Dreams gebruik icm unity voor solo.

[ Voor 16% gewijzigd door Thompson op 03-05-2020 16:22 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Hey Guys, guess who's back :) voor het eerst sinds S12 weer eens gespeeld, en ik moet zeggen Zoiets verleer je niet ;)

ben rustig aan de verhaallijn door te lopen en wat levels te sprokkelen en gear te verzamelen. Heb me net ontdaan van Araneae, dus heb nog wel een stukje te lopen :) komt goed, heb geen haast en zal er niet zoveel uren in (willen) steken als vroegâh. dus p1000 zal nog wel even duren. Ben onderweg met m'n wizzy, waar ik denk ik maar weer een Woh op zet (als die nog bestaan) we zien wel, eerst maar eens de verhaallijn doorlopen en mezelf naar l70 schoppen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb intussen de Demon Hunter in de ijskast gezet en een oude vertrouwde barbarian gemaakt.
Lekker aan het Whirlrenden, GR100 solo al gehaald en in party GR104, beide nog niet heel erg gepusht dus daar zit zeker nog meer in.

Komende paar dagen m'n legendary gems naar 100+ zien te krijgen. Wil eigenlijk proberen te wachten met m'n eerste augment tot ik gelijk een lvl 100 kan doen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

kwakke01 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:31:
Hey Guys, guess who's back :) voor het eerst sinds S12 weer eens gespeeld, en ik moet zeggen Zoiets verleer je niet ;)

ben rustig aan de verhaallijn door te lopen en wat levels te sprokkelen en gear te verzamelen. Heb me net ontdaan van Araneae, dus heb nog wel een stukje te lopen :) komt goed, heb geen haast en zal er niet zoveel uren in (willen) steken als vroegâh. dus p1000 zal nog wel even duren. Ben onderweg met m'n wizzy, waar ik denk ik maar weer een Woh op zet (als die nog bestaan) we zien wel, eerst maar eens de verhaallijn doorlopen en mezelf naar l70 schoppen :)
M'n Woh-Wizzy begint inmiddels wat vorm te krijgen; ik doe nu Grift 25 binnen de 4 minuten dus kan mn gems gaan levellen tot 25. Ben nu ook op ht punt om af te stappen van de hybride vorm Archon/Blast, dus moet nog een aantal items vervangen om dit te bewerstelligen, en dan zou de (sheet)dam weer een stukje geboost kunnen worden. al met al niet ontevreden over de progress. denk dat ik ook binnenkort maar eens een backupchar ga levellen, zodat ik iets achter de hand heb indien ik met de wiz iets te enthousiast ben ;) zou niet de eerste keer zijn :P

-edit- sorc begint te lopen; inmiddels zitten we op Grift 50, en er is nog wel wat lucht :) gear kan op alle fronten nog wel beter, hetzelfde geldt voor de gems, dus werk te doen nog :)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 13-05-2020 07:58 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

kwakke01 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 07:08:
[...]

M'n Woh-Wizzy begint inmiddels wat vorm te krijgen; ik doe nu Grift 25 binnen de 4 minuten dus kan mn gems gaan levellen tot 25. Ben nu ook op ht punt om af te stappen van de hybride vorm Archon/Blast, dus moet nog een aantal items vervangen om dit te bewerstelligen, en dan zou de (sheet)dam weer een stukje geboost kunnen worden. al met al niet ontevreden over de progress. denk dat ik ook binnenkort maar eens een backupchar ga levellen, zodat ik iets achter de hand heb indien ik met de wiz iets te enthousiast ben ;) zou niet de eerste keer zijn :P

-edit- sorc begint te lopen; inmiddels zitten we op Grift 50, en er is nog wel wat lucht :) gear kan op alle fronten nog wel beter, hetzelfde geldt voor de gems, dus werk te doen nog :)
Ah jij speelt op hardcore. Daar heb ik me nog nooit aan gewaagd, speel ik niet geconcentreerd genoeg voor. Daarom vind ik die whirlwind barb ook zo lekker spelen, als ik aan lage lvl gems bezig ben zit ik intussen gewoon Netflix te kijken :+ Maar met de juiste concentratie/rotaties (huhu pun intended) kun je ook zeer behoorlijk hoge Grifts pushen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zijn er nog meer mensen die ineens problemen ondervinden met het starten van D3? Het spel start, niets aan de hand. Ik kan vervolgens de selectie maken en ga daadwerkelijk spelen. Dan komt het laadscherm en ik zie dat ik in het basecamp kom. En daar slaat hij vervolgens vast. Eergisteren geen enkel probleem, dag ervoor ook niet maar gisteren had ik 1 freeze en daarna ging het weer. Vandaag echter krijg ik er geen beweging in. Windows loopt niet vast, want ik kan verder alles nog wel bedienen maar ik kan geen ander programma openen omdat het D3 scherm er overheen blijft hangen. Als ik dan uitlog kan ik ook gewoon weer inloggen etc.

Heb de Radeondrivers geupdate. Windows voorzien van laatste updates. D3 scan en repair gedaan...

- edit:
Lijkt iets te maken te hebben met de servers. America doet het prima zonder problemen..

[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 12-06-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
orange.x schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:25:
Zijn er nog meer mensen die ineens problemen ondervinden met het starten van D3? Het spel start, niets aan de hand. Ik kan vervolgens de selectie maken en ga daadwerkelijk spelen. Dan komt het laadscherm en ik zie dat ik in het basecamp kom. En daar slaat hij vervolgens vast. Eergisteren geen enkel probleem, dag ervoor ook niet maar gisteren had ik 1 freeze en daarna ging het weer. Vandaag echter krijg ik er geen beweging in. Windows loopt niet vast, want ik kan verder alles nog wel bedienen maar ik kan geen ander programma openen omdat het D3 scherm er overheen blijft hangen. Als ik dan uitlog kan ik ook gewoon weer inloggen etc.

Heb de Radeondrivers geupdate. Windows voorzien van laatste updates. D3 scan en repair gedaan...

- edit:
Lijkt iets te maken te hebben met de servers. America doet het prima zonder problemen..
Komt denk die nog steeds door Bnet problemen met die warzone update van 60(?)Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Yogoi schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:26:
Komt denk die nog steeds door Bnet problemen met die warzone update van 60(?)Gb
Lijkt nu wel weer goed te gaan volgens mij. Vanmiddag en nu net kon ik wel weer gewoon lekker aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Seizoen 21 van Diablo 3 begint volgende week vrijdag (3 juli), zie deze post voor meer informatie.

Ik kan haast niet wachten! *O*

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

eerst maar een avondje alle meuk van Seizoen 20 in m'n stash zien te krijgen/salvagen/vergelijken.....altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Overweeg om het weer eens op te makken maar niet meer gespeeld sinds season +-10. Is er erg veel veranderd sinds die tijd en zijn items van toen nog viable?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Malt007 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:35:
Overweeg om het weer eens op te makken maar niet meer gespeeld sinds season +-10. Is er erg veel veranderd sinds die tijd en zijn items van toen nog viable?
Items van toen zijn viable voor de levels van toen ;) als je voor de hogere grifts wilt gaan, dan zul je opnieuw moeten grinden; veel items hebben extra bonussen gekregen tov de oude wapens; naam is dus hetzelfde, maar de dam-output lijkt niet meer op elkaar.
om een voorbeeld te noemen; de 'nieuwe'Yang heeft 200% multishot damage extra tov de 'oude' ofwel, een oude anci doet minder dps dan de nieuwe crap yang..

met mn DH was ik net lekker bezig (GRIFT 83) en toen was de ladder al weer afgelopen; naja, nog geen slechte score in een paar weekjes tijd. merk wel dat het een stuk rustiger op de servers is dan toen ik het actieve game-leven verlaten heb ;w 't is nu zoeken naar een paar medespelers op de HC-servers. op NL zitten er nu wel een aantal, maar die hebben meteen 4k para en lopen fluitend door grift 100+ heen. kom ik met mn half-bakken gear voor Gr80... was allang blij dat ik die grift overleefd heb :P Volgende ladder maar eens kijken of we wat tijd kunnen maken om wat meer te spelen en een beetje te pushen. scheelt dat we tot 1/0 niet welkom zijn op kantoor; hou je een hoop reistijd over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Kun je in s21 dan nog steeds 3 "dezelfde" cube powers gebruiken, dus tegelijk 3 weapon powers, zoals in s20?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Ulti23 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:26:
Kun je in s21 dan nog steeds 3 "dezelfde" cube powers gebruiken, dus tegelijk 3 weapon powers, zoals in s20?
kon ze wel selecteren op alle slots, maar of het werke weet ik niet, ik had dawn, visage en een ring nodig, dus niet geprobeerd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:38
Lijkt me niet. Was een season theme.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Nee, dat was een S20 exclusive inderdaad :)

Voor mensen die van plan zijn Seizoen 21 te gaan spelen (gaat vrijdag 3 juli om 17:00 live) dan ben je van harte welkom op de Discord van Solidarity Gaming (SG). Hier zullen wij met een grote club mensen het nieuwe seizoen aftrappen! https://discord.gg/Xcfx2eY

[ Voor 33% gewijzigd door Scorpio616 op 29-06-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Ik ben recentelijk begonnen met D3 op de console (na het heel lang geleden gespeeld te hebben op de pc) en nu lees ik iets over een exploit met de Gem of Ease op consoles in public games. De gem is "gehacked" waardoor je miljoenen of miljarden XP krijgt per kill en dat maak het spelletje er niet leuker op.

Nu is mij alleen niet duidelijk of dit probleem nog steeds speelt. De eerste berichten waren uit 2015 toen het spel net uitkwam op console maar ik heb geen idee of dit probleem nog steeds aanwezig is of dat het is opgelost in een update.

Iemand enig idee? Het weerhoud mij namelijk om een public game te joinen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Yaz schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:24:
Ik ben recentelijk begonnen met D3 op de console (na het heel lang geleden gespeeld te hebben op de pc) en nu lees ik iets over een exploit met de Gem of Ease op consoles in public games. De gem is "gehacked" waardoor je miljoenen of miljarden XP krijgt per kill en dat maak het spelletje er niet leuker op.

Nu is mij alleen niet duidelijk of dit probleem nog steeds speelt. De eerste berichten waren uit 2015 toen het spel net uitkwam op console maar ik heb geen idee of dit probleem nog steeds aanwezig is of dat het is opgelost in een update.

Iemand enig idee? Het weerhoud mij namelijk om een public game te joinen.
Je zou de leaderboards er op na kunnen slaan? Ik weet dat het op de Switch mogelijk is om de savegames te hacken (aangezien de game ook offline beschikbaar is op de Switch) en je daarom op de leaderboards builds ziet met volledig alles primal en maxed out staats.

Ik ga er vanuit dat als het gefixed is dat ze de leaderboards ook opgeschoond hebben, anders zou ik het zo snel niet weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik pak s21 ook mee! Voor het laatst s15 gedaan volgens mij. Daarna naar PoE geswitched maar vind die complexiteit een beetje vermoeiend worden.

Ga een rend Barb starten denk ik. Heeeeeel blij dat ze Barb eindelijk gebuffed hebben de laatste paar seasons want vond Barb altijd 1 van de meest underwhelming classes.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Scorpio616 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 01:04:
Aangezien niemand de openingspost volgens mij nog leest (hij is wel een beetje outdated @Vidra..) post ik het hier maar :)

Solidarity Gaming, een Nederlandse 18+ Diablo 3 community, heeft naast de TeamSpeak3 server die in de OP genoemd werd nu ook een Discord. Mochten mensen hier gebruik van willen maken (the more the merrier) dan is deze te vinden via https://discord.gg/Xcfx2eY
Jaja: @Scorpio616

Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
  • Vraag vrienden om je te helpen
  • Vraag sterkere mensen in je clan om je te helpen
  • Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers)
  • Join specifiek Powerleveling / Gearing community's (e.g. DemonHunters)
  • Join Solidarity Gaming Discord
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]

Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw of via Vidra- bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]

Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (Black Dessert Online, Fortnite, League of Legends, Apex Legends, Heartstone, Battlefield, Path of Exile, Rainbow Six (Siege), the Division (2), Albion, World of Tanks, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, Total War, Warhammer, etc.).

Wij ook een Discord server: Solidarity Gaming Discord

Waarom Discord?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!

In onze ogen levert Discord niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Discord) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 750 - overall (season en/of non-season) en het gebruik van Discord is verplicht.

Wij hebben momenteel ongeveer 140 leden, waaronder Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Vidra, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-16) > normal rifts, seasons en ook GR (140+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
WhatsApp
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :D Aanmelding via Vidra of @Scorpio616 - bij voorkeur in-game of via PM hier op het forum.

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644
  • In te loggen op onze Discord (https://discord.gg/Xcfx2eY)
[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Net ook maar weer begonnen met het nieuwe seizoen, dit keer volgens mij de eerste keer dat ikzelf van 0-70 groei.....kost ff wast tijd, maar ach ook wel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyForever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 12:21
In S20 mijn persoonlijke record gebroken, paragon 1485 en GR 118 met m'n solo barb. Kijken hoe ver ik nu in S21 kom :) . Rond 22:30 waren de leaderboards al aardig gevuld met paragon 600+ Barbs die GR 80 gehaald hadden ??? Ik snap niet hoe dat kan in die paar uur na de start van S21....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
ChUcKiE schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 22:25:
Net ook maar weer begonnen met het nieuwe seizoen, dit keer volgens mij de eerste keer dat ikzelf van 0-70 groei.....kost ff wast tijd, maar ach ook wel fun.
Voor het eerst weer eens zelf gedaan, moet zeggen...viel best mee eigenlijk paar uurtjes. Done

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Vrijdag begonnen met season... zaterdag avond gr100 al gecleared. Heb nu niet meer de motivatie om te blijven grinden..

Misschien is volgend season wat interessanter, maar deze seasonal buff is vrij smaakloos t.o.v. vorige die we hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Odysseus87 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:35:
Vrijdag begonnen met season... zaterdag avond gr100 al gecleared. Heb nu niet meer de motivatie om te blijven grinden..

Misschien is volgend season wat interessanter, maar deze seasonal buff is vrij smaakloos t.o.v. vorige die we hebben gezien.
Je zou ook je doel kunnen bijstellen? 120 is de 100 van een paar seizoenen geleden... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:36
D3 ook maar weer eens even aangeslingerd aangezien er een nieuwe DH set was dit seizoen. Die nieuwe set vergaren gaat nog wat moeizaam, dus in de tussentijd maar even de impale set bij elkaar geharkt(had de mazzel dat ik 2 pieces rerollde in Kanai's en precies de twee ontbrekende stukken kreeg). Nog wat squishy omdat ik verder vrij matige gear heb (wel wapen en quiver inmiddels), maar wel gelijk van moeite om op T1 een deuk in een pakje boter te slaan naar als een mes door de boter op T10 of hoger. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Apsie schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:48:
[...]

Je zou ook je doel kunnen bijstellen? 120 is de 100 van een paar seizoenen geleden... 8)
Heb je helemaal gelijk in, maar vanaf 100-105 ben je gewoon lang bezig GR's die gems omhoog te gooien en te zoeken naar ancient gear. Dan speel ik persoonlijk liever een ander spelletje. Vind de seasonal start altijd wel leuk, die grind erna niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ook maar weer eens een seizoen meegepakt, wil voor de nieuwe DH build gaan maar nu nog wel lol met de impale build. Lijkt alleen of de impale build een beetje uit balans is, qua dmg zit ik eigenlijk wel op GR100 maar qua defense kan ik maximaal GR50 als ik een beetje comfortabel wil spelen.

Heb een Aquila en Elusive ring in de cube, verder Vengeance Dark heart en fan of knives met die extra armor. Qua gear niet echt top verder, weinig ancients, maar in principe wel de gewenste rolls. Ook overal wel fatsoenlijke gems in. Uiteraard ook de endless walk set voor de dmg reduction.
Volgens mij gaat het dus niet significant beter worden qua dmg reduction maar ik word constant ge-oneshot door gewone mobs. Echt geen idee waar dit nou aan ligt, kan me niet herinneren dat ik hier zoveel op moest letten voorheen.

Overigens nog geen Dawn gevonden, maar door het snelle levellen van Paragons heb ik zo goed als altijd Vengeance aan staan, dus dat is het probleem niet.

Komt er op neer dat ik nu GR80 speel waarbij ik 1-5x dood ga ondanks die cheat death passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Malt007 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:46:
Ook maar weer eens een seizoen meegepakt, wil voor de nieuwe DH build gaan maar nu nog wel lol met de impale build. Lijkt alleen of de impale build een beetje uit balans is, qua dmg zit ik eigenlijk wel op GR100 maar qua defense kan ik maximaal GR50 als ik een beetje comfortabel wil spelen.

Heb een Aquila en Elusive ring in de cube, verder Vengeance Dark heart en fan of knives met die extra armor. Qua gear niet echt top verder, weinig ancients, maar in principe wel de gewenste rolls. Ook overal wel fatsoenlijke gems in. Uiteraard ook de endless walk set voor de dmg reduction.
Volgens mij gaat het dus niet significant beter worden qua dmg reduction maar ik word constant ge-oneshot door gewone mobs. Echt geen idee waar dit nou aan ligt, kan me niet herinneren dat ik hier zoveel op moest letten voorheen.

Overigens nog geen Dawn gevonden, maar door het snelle levellen van Paragons heb ik zo goed als altijd Vengeance aan staan, dus dat is het probleem niet.

Komt er op neer dat ik nu GR80 speel waarbij ik 1-5x dood ga ondanks die cheat death passive.
Ik heb hetzelfde. Je one-shot alles, maar 3 tikjes en je bent dood.
De set-up die ik veel lees is er een met ook nog 2 pieces Aughild's (shoulders & wrist) en dan een RORG in je cube. Maar ja, ik vind natuurlijk alle legs uit bounties inmiddels alweer 100x, behalve een RORG.
Gears of the Dreadlands set heb ik inmiddels ook bij elkaar, maar het leek me wel leuk om de impale build even echt af te maken voordat ik die oppak.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Mugwump schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:52:
[...]

Ik heb hetzelfde. Je one-shot alles, maar 3 tikjes en je bent dood.
De set-up die ik veel lees is er een met ook nog 2 pieces Aughild's (shoulders & wrist) en dan een RORG in je cube. Maar ja, ik vind natuurlijk alle legs uit bounties inmiddels alweer 100x, behalve een RORG.
Gears of the Dreadlands set heb ik inmiddels ook bij elkaar, maar het leek me wel leuk om de impale build even echt af te maken voordat ik die oppak.
Ik heb nog een non-season DH met impale build en daar heb ik eigenlijk totaal geen last. Heb er een avondje mee gespeeld om op te warmen voor season 21 maar toen ik mijn (season 9 of 10 denk ik) uitrusting updatete met een aughild setje ging ik juist meer dood, dus weer snel gewisseld naar Elusive. Toen ik het wapen en satchel had vervangen door de variant van season 20 ging ik moeiteloos door GR100 zonder dood te gaan. Denk met wat pushen dat ik al tot GR110 zou kunnen. Ter indicatie, dt was met ongeveer paragon 900, augments met lvl 60 jewels (wat in dat season behoorljk goed was).

Maar weet niet of ik nu nog fan blijf van de impale set, GR50 spelen kan eigenlijk ook niet doordat je alle one-shot waardoor je hatred problemen krijgt. Snel ombouwen naar de GOD-set dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Malt007 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:35:
[...]

Ik heb nog een non-season DH met impale build en daar heb ik eigenlijk totaal geen last. Heb er een avondje mee gespeeld om op te warmen voor season 21 maar toen ik mijn (season 9 of 10 denk ik) uitrusting updatete met een aughild setje ging ik juist meer dood, dus weer snel gewisseld naar Elusive. Toen ik het wapen en satchel had vervangen door de variant van season 20 ging ik moeiteloos door GR100 zonder dood te gaan. Denk met wat pushen dat ik al tot GR110 zou kunnen. Ter indicatie, dt was met ongeveer paragon 900, augments met lvl 60 jewels (wat in dat season behoorljk goed was).

Maar weet niet of ik nu nog fan blijf van de impale set, GR50 spelen kan eigenlijk ook niet doordat je alle one-shot waardoor je hatred problemen krijgt. Snel ombouwen naar de GOD-set dus.
Dit is volgens mij voor het eerst sinds 2 of 3 seizoenen dat ik het weer eens aanslinger. Wat bedoel je met 'het wapen en de satchel van season 20'? Zijn dat items die er voor dit season niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Mugwump schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:07:
[...]

Dit is volgens mij voor het eerst sinds 2 of 3 seizoenen dat ik het weer eens aanslinger. Wat bedoel je met 'het wapen en de satchel van season 20'? Zijn dat items die er voor dit season niet zijn?
Het wapen en de satchel van de impale build zijn ergens tussen season 10 en 20 geupdated met een extra modifier. Weet niet wanneer dat gebeurd is.

Wapen misschien niet trouwens, maar in ieder geval de holy point shot met dmg modifier.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 07-07-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Met een DH is er weinig aan om alle journey tiers snel te halen :P Gister een DH gestart en vandaag de laatste tree afgemaakt. Conquests waren: The Thrill > Speed Demon > Avarice

Nu rustig de ancients gaan farmen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
Stomme vraag maar zijn er op de PS4 ook seizoenen? Of is dat alleen op de pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 15-09 11:47
jaydenjarno schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:53:
Stomme vraag maar zijn er op de PS4 ook seizoenen? Of is dat alleen op de pc?
Consoles hebben ook seizoenen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Malt007 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:35:
Gisteren even gedaan en die set werkt echt een stuk beter. Ik mis de juiste gems nog, heb niets ancient behalve twee hand crossbows en mis nog een Dawn & Convention of the Elements, maar ging toch al moeiteloos door GR75 heen met een kleine 11 minuten tijd over. Nog wel wat squishy op dat niveau, maar ik gebruikte ook nog geen all res gems en de passives waren ook allemaal redelijk damage oriented.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Voor de mensen met én corsair rgb Icue en Razer Chroma:

Ik heb een dikke 4 uur lopen klooien om de ingame chroma settings van D3 aan de gang te krijgen, blijk dat de iCue software van corsair de boel platlegt. Disable in de settings van iCue de SDK en je kunt mooi genieten van chroma effecten op Razer spul!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Gister ook begonnen aan S21. Gewoon met m'n lekkere vertrouwde WW (ok, Whirlrend...) Barb.
Dat was m'n eerste character toen D3 uitkwam en vind het nog steeds lekker spelen.
Werd even geboost en zat in 1,5 uur al op paragon 300 :+

Misschien dat ik toch ook die HotNS set wel eens wil uitproberen met de Frenzy build.

[ Voor 10% gewijzigd door Thompson op 16-07-2020 08:51 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
Ik weet niet of er nog mensen een boost willen, gear boost, paragon boost of whatever.

Je kunt het mij altijd even laten weten op Discord :)

https://discord.gg/BRaegX

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 25-07-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Leaderboard gehaald als Monkie, prima allemaal :) Nu verder met een Crusader.

Haal altijd het meeste plezier uit zoveel mogelijk chars spelen in een season. Heb Barb/DH/Necro/Monk al gehad. Zou wel graag meer stash tabs willen :P

Tesla M3LR '21

• ShellGhost
https://us.forums.blizzar...sts-double-bounties/20979

Blijkbaar kan niet iedereen de nieuwe season buff waarderen. (waaronder ik)
Dus heeft Blizzard besloten om Double Bounties weer aan te zetten om toch nog iets van S21 te maken.
En de PRT test tijd word verlengd: van 1 week naar 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dit season een DH gestart om eens te spelen met het nieuwe set.
GR80 gaat intussen supersnel met verre van perfecte gear

Jewelry slot is RRoRG (Heb nog geen CoE gevonden). Twijfel een beetje tussen Visage of Gunes of de Mantle of Channeling zolang ik nog geen CoE heb. Wellicht dat VoG beter uitpakt, maar mijn huidige set shoulders zijn crap en mijn VoG ook :p

Intussen RRoRG vervangen door Ring of the Zodiac en een Ancient versie van Dawn opgeduikeld.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 18-08-2020 16:59 . Reden: Update van char ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ShellGhost
https://us.diablo3.com/en/blog/23529004

PTR 2.6.10 Preview Blog.

Nieuw Season thingie lijkt wel interessant: Shadow clone voor 1 minuut of tot je dood gaag als je een pylon pakt en een vierde Cube slot. :)
Voor de rest een hoop buffs voor set items of complete set buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
De Shadow Clones zijn nu aangepast op de PTR.

Benieuwd of je nu nog op T6 kan levellen door de clones kills te laten maken.
Higlands (Dacht South) heeft vaak een pylon op de waypoint. Dan ben je met een klein uurtje level 70.

Aankomend seizoen ga ik toch voor GoD DH denk ik, makkelijk te gearen dit seizoen en een alleskunner (T16, Speedgrifts, Bounty's). Daarnaast een zDPS DH en een zDPS Barb.

Crusader is generfd op de PTR nu (is een nieuwe PTR Patch uitgebracht). De veranderingen aan Etched Sigil zijn geschrapt. Uliana's krijgt 77% Damage Reduction (maar damage is nog steeds mweh). Denk dat een strickenstack per attack (14 bij SSS tegen 1 nu) een goede oplossing zou zijn. RG killen is echt niet te doen met SSS.

8 november season end nu aangekondigd door Blizzard

* 20 november Season 22 met de nieuwe sets in haedrigs gift..
https://us.diablo3.com/en...ins-november-20-11-6-2020

[ Voor 64% gewijzigd door RedHat op 07-11-2020 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Vanavond gaat het nieuwe seizoen beginnen. Ik ga in ieder geval even een necro rollen om de season rewards vrij te spelen. Andere mensen die van plan zijn vanavond te spelen? Wat gaan jullie rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:51
Ja vanavond ook beginnen, ook met een necro,

Is er trouwens nog plek in de GoT guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik ben ook weer van de partij :) ik begin met een Witch Doctor op Hardcore.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:51
Laatste wat ik heb gedaan was s17
Vond dit seizoen wel weer leuk met de extra cube slot, even wat eten en dan zometeen maar beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Laatst online: 13-09 23:18
Ik ben ook weer bezig. DH dit keer.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
nllight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:40:
Ja vanavond ook beginnen, ook met een necro,

Is er trouwens nog plek in de GoT guild?
Plek zat, graag je D3 naam dan kan ik je uitnodigen?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dan doe ik ook graag mee ChUcKiE#1330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
ChUcKiE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:33:
Dan doe ik ook graag mee ChUcKiE#1330
Als je een uitnodiging wil zal je eerst uit je huidige clan moeten gaan... O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Apsie schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:35:
[...]

Als je een uitnodiging wil zal je eerst uit je huidige clan moeten gaan... O-)
Ow sorry, wist ik niet. Zojuist de huidige clan geleaved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Apsie schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:16:
[...]

Plek zat, graag je D3 naam dan kan ik je uitnodigen?
Ik doe ook weer mee dit seizoen.
TheS4ndm4n#1919

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Mag ik ook meedraaien in de [GoT] clan?
Marinus#2357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
ChUcKiE schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:27:
[...]

Ow sorry, wist ik niet. Zojuist de huidige clan geleaved!
RocketKoen schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:05:
[...]

Ik doe ook weer mee dit seizoen.
TheS4ndm4n#1919
Ohmarinus schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:09:
Mag ik ook meedraaien in de [GoT] clan?
Marinus#2357
Allen uitgenodigd!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Kan ik iemand hier om een gunst vragen voor vanavond?

Ik heb die season journal in principe allang weer complete. Moet alleen nog de 3e conquest. Nou zijn de conquesten niet zo heel makkelijk als normaal.
Speel altijd hardcore en daar heb ik ook de 2 conquesten op gedaan maar de laatste die ik ga doen is denk ik die bosses in 20 minuten op softcore. Die heb ik op hardcore ook gewoon solo gedaan en is super makkelijk maar zonder haedrics gift op softcore red ik het niet om die ook te gearen voor vanavond :P (dan komt WoW uit dus wil voor die tijd klaar zijn)

Zou iemand mij dus misschien door die conquest kunnen boosten vanavond op Softcore?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Is de Simulacrum van de Necro een pet? Zo ja, heeft die voordeel van de Enforcer leg gem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
ShellGhost schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
Is de Simulacrum van de Necro een pet? Zo ja, heeft die voordeel van de Enforcer leg gem?
Nagezocht en het word inderdaad als een pet gezien, dus Enforcer heeft effect op de damage die ze doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ShellGhost schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
[...]

Nagezocht en het word inderdaad als een pet gezien, dus Enforcer heeft effect op de damage die ze doen. :)
Dat is toch gefixt in PTR waardoor het niet meer gezien werd als pet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
RedHat schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:04:
[...]

Dat is toch gefixt in PTR waardoor het niet meer gezien werd als pet :?
Is dat zo? :o :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Ik heb Diablo na een lange tijd weer eens op gepakt en een Season Barbarian gekozen. Ik ben nu bezig met de Slayer journey - Set me Free, maar ik kan de Set Dungeon niet afmaken. Ik heb de volledige Savages set aan, maar toch krijg ik de melding " You are not appropriately garbed to read this tome". Enig idee wat ik hier fout doe?

• Apsie
CNS schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:47:
Ik heb Diablo na een lange tijd weer eens op gepakt en een Season Barbarian gekozen. Ik ben nu bezig met de Slayer journey - Set me Free, maar ik kan de Set Dungeon niet afmaken. Ik heb de volledige Savages set aan, maar toch krijg ik de melding " You are not appropriately garbed to read this tome". Enig idee wat ik hier fout doe?
Lijkt mij dat je bij de verkeerde tome zit? Zoiezo hebben de nieuwe sets volgens mij geen set dungeons?

Apsie's profiel

• Gaitos
  • Laatst online: 01-07 21:17
Mn Witch Doctor wil ook graag meedoen in the [GoT] clan.
Boertje#2409

• Apsie
Gaitos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:26:
Mn Witch Doctor wil ook graag meedoen in the [GoT] clan.
Boertje#2409
Sorry, er zijn wederom wat clan issues bij Blizzard: "Clan is unavailable at this time". Zodra dat is opgelost krijg je een uitnodiging!

Apsie's profiel

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Zijn er hier op tweakers nog mensen die wizard spelen en een beetje pushen? Zoek wat onderlinge competitie :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Pagina: 1 ... 69 ... 73 Laatste