Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:10
Angeloonie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:17:
[...]

Deze was veel simpeler dan ik dacht.
Je kunt gewoon alle sets van één class halen (beste om gewoon die van je main character te doen), maar vervolgens kun je gewoon met je beste set naar de tome gaan, dan een van de sets aandoen > tome clicken > page pakken.
Vervolgens doe je een TP en trek je een andere set aan en ga je terug, de tome is weer actief.

Dit herhaal je dan 4x.
Je hoeft dus enkel vijf (niet 6) pieces te hebben (RoRG) en niet goede rolls oid. Via gamblen + cube recipe voor reroll set items heb je ze binnen no-time.

Het is totaal niet nodig om verschillende classes te doen. Zo lang je maar de 4 non-Headrig sets pakt zit je goed.
Oh, dus je hoeft niet eens de Set Dungeons te doen en hopen op een drop van zo'n page?

Dat maakt de requirement een stuk eenvoudiger!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:28
Ah okay thanks dan interpreteerde ik het verkeerd :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan_V schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:56:
[...]

Oh, dus je hoeft niet eens de Set Dungeons te doen en hopen op een drop van zo'n page?

Dat maakt de requirement een stuk eenvoudiger!
Nee het is letterlijk met de set aan interacten met de tome, je hoeft niets met de sets te doen verder :)

Je kunt als je alle pieces hebt hem binnen een paar minuten completen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat een drama zeg hahah niet normaal.
Ik bezig met die hellfire amulets craften voor dat altaar.

Ik heb zonder grappen 33 hellfire amulets gemaakt en had hem nog niet.
Ik in general chat vragen naja meeste mensen hadden het toch wel ancient na 10-15 crafts.

Kom ik aan met 33.

Naja rustig door gaan. maak ik nummer 35 en ja hoor krijg ik eindelijk ancient!

..... primal ancient wel te verstaan 8)7

Wat vervelend haha want deze wil ik liever gebruiken voor de primordial ashes en niet voor deze stap :P
Dus gaan maar weer terug naar het farmen voor soulashes want ja heb er door dit geintje 350 doorheen moeten jassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvAy7MlanNVJkdmY4xkYWUHrZ1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1HRT0w8JiVRBxsgSERCP2UWO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:53
Moet nu 110 van die Ashes hebben voor de volgende stap op het Altaar. Vrij vlot GR70 gedaan zodat er in ieder geval Primal items kunnen vallen. Intussen een paar gems op level 90 gezet (doe steeds lekker relaxed GR100) maar nog geen enkele Primal gezien (behalve die gegarandeerde op GR70). Schiet niet op zo :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:57
schaapiej schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:50:
Moet nu 110 van die Ashes hebben voor de volgende stap op het Altaar. Vrij vlot GR70 gedaan zodat er in ieder geval Primal items kunnen vallen. Intussen een paar gems op level 90 gezet (doe steeds lekker relaxed GR100) maar nog geen enkele Primal gezien (behalve die gegarandeerde op GR70). Schiet niet op zo :+
Just in case de potions kun je op elk moment doen en je kunt gewoon doorgaan met de rest van het altaar vrijspelen.
Ricmaniac schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:52:
Wat een drama zeg hahah niet normaal.
Ik bezig met die hellfire amulets craften voor dat altaar.

Ik heb zonder grappen 33 hellfire amulets gemaakt en had hem nog niet.
Ik in general chat vragen naja meeste mensen hadden het toch wel ancient na 10-15 crafts.

Kom ik aan met 33.

Naja rustig door gaan. maak ik nummer 35 en ja hoor krijg ik eindelijk ancient!

..... primal ancient wel te verstaan 8)7

Wat vervelend haha want deze wil ik liever gebruiken voor de primordial ashes en niet voor deze stap :P
Dus gaan maar weer terug naar het farmen voor soulashes want ja heb er door dit geintje 350 doorheen moeten jassen.

[Afbeelding]
Haha rng is rng idd. Meestal is het ~10 crafts voor 1 ancient.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Hier 141 inmiddels (enkel solo speler), kijken of ik dit weekend naar 150 kan pushen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EDTOWkjpkv_qqNDbvMAwiiWUKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BV0l4eOCWZpyhcxVsxtd5bUM.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Moet vast lukken met wat rng. Ben vooral niet bang om meer vitality te nemen dmg heb je vrij snel genoeg als tal Wiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_Qny8N2PT2reUDgiwtrWq6gBj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VdIi2QRCQVeBvp7EYNinPjUe.png?f=fotoalbum_large

RIP ...

Ik teleporte door een cave waar ik de doorgang niet kon zien. BOEM 5 molten op me hoofd het moment dat ik teleport. Direct door mijn passive heen gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Balen. Gelukkig had je al een backup klaar staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Neles7 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:58:
Balen. Gelukkig had je al een backup klaar staan toch?
Klopt ben eignelijk weer op hetzelfde niveau terug. paar minder stats natuurlijk maarja gelukkig ging ik dood met mijn speed build aan. niet per se al mijn sterkste items. wel alle hoge gems verloren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:15
Haha respect voor de mensen die HC spelen, mijn toetsenbord en muis zijn me dankbaar dat ik er niet aan begin :+

Hier nu GR140 gecleared met de Frenzy Barb (starterset) wat een dik PR is voor mij, maar daarbij is de rek wel een beetje uit die build nu; wellicht dat 142-143 er met wat fishen en meer paragon uit te halen is maar daar houdt het voor mij op.
Binnenkort maar eens een erbij Wiz levelen om toch eens een keer die GR150 solo te halen (Reakor Barb vind ik qua speelstijl helemaal niks) >:)

[ Voor 5% gewijzigd door !mark op 15-03-2023 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Laatste conquest ook gehaald :) Season journal is nu complete. nu nog even focussen op die altar afmaken en dan ga ik pushen. Heb in principe nog 1 backup setje maar als ik nog 2 keer dood ga dan stop ik er wel mee denk ik :P dan maar niet GR150

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
!mark schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:26:
Haha respect voor de mensen die HC spelen, mijn toetsenbord en muis zijn me dankbaar dat ik er niet aan begin :+

Hier nu GR140 gecleared met de Frenzy Barb (starterset) wat een dik PR is voor mij, maar daarbij is de rek wel een beetje uit die build nu; wellicht dat 142-143 er met wat fishen en meer paragon uit te halen is maar daar houdt het voor mij op.
Binnenkort maar eens een erbij Wiz levelen om toch eens een keer die GR150 solo te halen (Reakor Barb vind ik qua speelstijl helemaal niks) >:)
Yea wat ze hebben gedaan met Raekor is echt vervelend, gewoon een slome build die revolved arround het zo min mogelijk leven hebben... extreem lastig te managen met zoveel trash om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:26
Echt... Gisteravond eindelijk de PRIMAL drop gekregen die ik nog nodig had om de 3e potion unlock te doen... Kan ik die laatste unlock voor dubbele primals alsnog niet aan omdat ik nog 2 open slots heb.

Nu zou je zeggen: Gewoon even je best doen dan. Maar die @#^@$&*$ Staff of Herding (dat Shimmering geval van Carvens of Frost) wilde maar niet droppen. Al uren lopen grinden zonder succes (X-Box Series X). Heb ik gewoon dikke pech of loopt de console versie mij te bokken?...

Iemand die een Tulwar Blade of Ali Baba te leen of een paar Ist Runes over heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 21-03-2023 02:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Thalaron schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 01:53:
Echt... Gisteravond eindelijk de PRIMAL drop gekregen die ik nog nodig had om de 3e potion unlock te doen... Kan ik die laatste unlock voor dubbele primals alsnog niet aan omdat ik nog 2 open slots heb.

Nu zou je zeggen: Gewoon even je best doen dan. Maar die @#^@$&*$ Staff of Herding (dat Shimmering geval van Carvens of Frost) wilde maar niet droppen. Al uren lopen grinden zonder succes (X-Box Series X). Heb ik gewoon dikke pech of loopt de console versie mij te bokken?...

Iemand die een Tulwar Blade of Ali Baba te leen of een paar Ist Runes over heeft?
Wees blij. op 1 of andere manier hoeft de console versie geen rainbow liquid te farmen voor de staff. daar snap ik niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Thalaron schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 01:53:

Heb er afgelopen zondag ook 3 uren naar gezocht, samen met die black mushroom.
De mushroom was na 2x gevonden, de gemstone moet nog, die is bij mij ook nog niet gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ben alvast gaan farmen voor die staff of herding omdat ik eerst toch nog 300 forgotten souls nodig heb.
Heb er bijna 2k verspilt door te rerollen voor ancient puzzle ring.

Heb nu al de plan, bell, bone en liquid rainbow.
Die bone was toevallig al eens met bounties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:26
Klagen op Tweakers helpt blijkbaar. Vanmorgen na mijn nachtdienst nog even een uurtje of 2 lopen kloten, en dat Glimding dropte eindelijk!

Nu alle Rites unlocked dus laat de Primals maar komen!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:22

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb me hier kapot om gelachen:

YouTube: Diablo 3 in a nutshell

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nu al 9 keer chiltara gekilled en geen gem . wat kut zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eindelijk de laatste material :) ben nog niet bij die stap van de staff though :P moet nu 300 forgotten souls en 500 DB inleveren. DB zit wel goed maar moet nog even doorfarmen voor forgotten souls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-05 18:09
Gisteren een Crusader wat aangekleed. Maar wat voelt die squishy in vergelijking tot mijn andere classes.

Wellicht dat ik het verkeerd doe, maar T16 lukt me eigenlijk niet met dit char, terwijl dit een cakewalk is met mijn andere chars.

Betreffende crusader

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 21:08:
Nu al 9 keer chiltara gekilled en geen gem . wat kut zeg :P
Gisteravond weer ongeveer 15x gedaan en gevonden!
Blijkbaar had ik hey monster al gedood, want zag tijdens het terug wandelen voor een legendary ineens de gemstone liggen.

Nu nog 5 primals vinden voor de potion unlocks 😅

Ik dacht gelezen te hebben dat GR90 het minimale level is voor de maximum kans op legendaries. Klopt dat nog steeds? GR90 loop ik net zo eenvoudig door als normal, dus als een hogere GR betere kansen geeft kan ik dat nog doen.
Gisteren 117 kunnen halen met 21 seconden resterend. M'n survivability is goed, maar damage output moet beter.

[ Voor 29% gewijzigd door Jan_V op 22-03-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Jan_V schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:19:
[...]

Blijkbaar had ik hey monster al gedood, want zag tijdens het terug wandelen voor een legendary ineens de gemstone liggen.

Ik dacht gelezen te hebben dat GR90 het minimale level is voor de maximum kans op legendaries. Klopt dat nog steeds? GR90 loop ik net zo eenvoudig door als normal, dus als een hogere GR betere kansen geeft kan ik dat nog doen.
Gisteren 117 kunnen halen met 21 seconden resterend. M'n survivability is goed, maar damage output moet beter.
Vanaf gr90 dropt het maximale aantal items van 13. Bijna alles zal legendary zijn al kan er soms nog een blue/yellow item tussen zitten. Vanaf gr100 is het meen ik enkel legendarys.

edit: Naarmate je meer paragon levels hebt kan het interessanter worden om hoger te spelen voor de EXP. Optimale snelheid is 2-3 min per greater rift.

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 22-03-2023 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jan_V schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:19:
[...]

Dat is een goeie dat weet ik niet .ik grind heel vaak op 100 enzo. zou mooi zijn als k wist dat 90 max was haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Zijn er nog tweakers die (actief) spelen? Ben nog bezig met mijn doel om ook 150 op de DH te clearen maar merk dat mijn friend list aardig leeg gelopen is. Sorry Ric ik ben SC speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ga nu proberen die echoing nightmare te doen voor het altaar. maar ik heb het nog nooit gedaan :P ben heel benieuwd hoe dat werkt op HC :P wish me luck

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 23-03-2023 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Okay het is gelukt :D en precies op rank 125 ge-eindigd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjPitf1xBaczHMla4mzx4ZP1FCY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KUdENfVAVQgqVHURBqfc4Ag7.png?f=fotoalbum_large

Altaar complete op de 2 potions onderaan na. :)

Was een spannende journey in Hardcore. Denk dat ik nu even laag blijf farmen voor primal ancients en dan straks als ik het gevoel heb klaar te zijn met D3 dan push ik gewoon tot death :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Lekker Ric :) Benieuwd waar je push gaat eindigen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Neles7 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:22:
Lekker Ric :) Benieuwd waar je push gaat eindigen straks.
Ik hoop gewoon 150 en mijn naam te vereeuwigen in de leaderboards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:43:
[...]

Ik hoop gewoon 150 en mijn naam te vereeuwigen in de leaderboards :P
Moet goed te doen zijn, veel paragon in vitality en magic weapon conduit voor extra shields op HC. Tal heeft van nature vrij hoge dmg met squirts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Neles7 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:14:
[...]

Moet goed te doen zijn, veel paragon in vitality en magic weapon conduit voor extra shields op HC. Tal heeft van nature vrij hoge dmg met squirts :)
hmm ja dat is misschien een probleem van mij. zo veel mensen die met Squirt spelen maar ik vind het te spannend door die effect van 50% extra damage taken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:15:
[...]

hmm ja dat is misschien een probleem van mij. zo veel mensen die met Squirt spelen maar ik vind het te spannend door die effect van 50% extra damage taken XD
SNap ik. Guardians is zeker niet slecht maar aughild + squirt is zoveel meer dmg. Maar daarom adviseerde ik voor HC ook extra paragon in VIT icm magic weapon conduit. Dan heb je 800k-1m schild uit mijn hoofd. Icm de comet rune voor de freezes is dat een relatief veilige speelstijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nu een paar keer die nightmare gedaan met zo’n psychic scream in de Cube en dat is wel heeeel chill zeg. Zonder te veel gedoe gewoon die rank 125 gems fixen voor Caldesann recipe. Vanavond GR 120 gecleared. Denk dat het nu gewoon een kwestie is van Paragon grinden en al die gear caldesannen voor extra stats. Verder zit het allemaal gewoon snor. Al
Zou ik wat meer ancients en primal ancients mogen krijgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Lekker bezig Ric :) Gisteren ook weer een push gedaan met mijn DH na de reset van leaderboards resultaat mocht er zijn ^^

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/348139825804607489/1091456688600658090/image.png?width=1618&height=910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 17:28

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Neles7 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:03:
Zijn er nog tweakers die (actief) spelen? Ben nog bezig met mijn doel om ook 150 op de DH te clearen maar merk dat mijn friend list aardig leeg gelopen is. Sorry Ric ik ben SC speler :P
Jazeker, long term D3 speler meldt... Ik zit ook nog gewoon in de clan, dus je weet me wel te vinden, Neles :)
Wegens griepje afgelopen dagen niet veel online geweest....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sparhawk schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 20:47:
[...]

Jazeker, long term D3 speler meldt... Ik zit ook nog gewoon in de clan, dus je weet me wel te vinden, Neles :)
Wegens griepje afgelopen dagen niet veel online geweest....
Ik zit echter al jaren niet meer in de GoT clan maar voel je vrij om me op battle.net toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 14:27
Neles7 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:29:
Lekker bezig Ric :) Gisteren ook weer een push gedaan met mijn DH na de reset van leaderboards resultaat mocht er zijn ^^

[Afbeelding]
Tier 143. Ik zie dat het geen HC is, ik kom nu samen met een maat op Tier 131 uit, we klimmen nog steeds. Maar op Hardcore is het soms wel tricky.

Sinds de beta van Diablo 4 heb ik Diablo 3 weer eens een keer opgepakt, maar ik merk wel met alle nieuwe toevoegingen dat hogere tiers halen een stuk makkelijker is dan voorheen.
En ik weet niet of we geluk hebben maar het altar hadden we binnen een week completed. De Primal Legendaries duurde iets langer(1,5week) want die droppen gewoon bijna nooit.

[ Voor 25% gewijzigd door Daniel. op 07-04-2023 13:16 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Daniel. schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 13:14:
[...]

Tier 143. Ik zie dat het geen HC is, ik kom nu samen met een maat op Tier 131 uit, we klimmen nog steeds. Maar op Hardcore is het soms wel tricky.

Sinds de beta van Diablo 4 heb ik Diablo 3 weer eens een keer opgepakt, maar ik merk wel met alle nieuwe toevoegingen dat hogere tiers halen een stuk makkelijker is dan voorheen.
En ik weet niet of we geluk hebben maar het altar hadden we binnen een week completed. De Primal Legendaries duurde iets langer(1,5week) want die droppen gewoon bijna nooit.
Hardcore is een andere tak van sport inderdaad, maar lekker bezig iig :)

Altaar stelde niet gek veel voor op de staff of herding na, zelf had ik hem op zaterdag al voltooid. Primals vind ik genoeg (Zeker nu met de dubbele drop rate) maar nog altijd weinig bruibare. Al heb ik op elke build nu wel een minimaal primal (niet de cube upgrade).

Ondertussen tussendoor wat pogingen gedaan op 150 met DH maar wil nog niet vlotten. Tussendoor veel zdh runs doen voor paragon en hopen op upgrades. Krijg nog maar geen ancient shoulders met CDR/AD/Sentry DMG en ben er al zeker 2 weken non-stop op aan gambelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-04 22:03
Even jullie advies / info: ik heb toen het net geïntroduceerd was wat D3 gespeeld, maar daarna niets meer tot onlangs.
Nieuwe DH aangemaakt en ik zit nu ongeveer op torment 11. Ben wat aan het rommelen in rifts, maar heb niet het idee dat ik echt verder kom qua gear. Zo uit m'n hoofd gezegd is GR52 het hoogste dat ik gehaald heb.
Ik heb de season 28 set (Gears of Dreadland) aangevuld met andere items, maar alles qua gear wat nu dropt biedt niets aan upgrade.

Is het gewoon pech, of moet ik gewoon hogere levels GR proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arquero schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:17:
Even jullie advies / info: ik heb toen het net geïntroduceerd was wat D3 gespeeld, maar daarna niets meer tot onlangs.
Nieuwe DH aangemaakt en ik zit nu ongeveer op torment 11. Ben wat aan het rommelen in rifts, maar heb niet het idee dat ik echt verder kom qua gear. Zo uit m'n hoofd gezegd is GR52 het hoogste dat ik gehaald heb.
Ik heb de season 28 set (Gears of Dreadland) aangevuld met andere items, maar alles qua gear wat nu dropt biedt niets aan upgrade.

Is het gewoon pech, of moet ik gewoon hogere levels GR proberen?
Heb je ook de extra legendary's die bij je build horen ?

Die legendary effecten maken HET verscihl namelijk soms.
in combinatie met de cube items.

Hier als voorbeeld: https://maxroll.gg/d3/guides/god-ha-demon-hunter-guide

Dit is de hungering arrow DH met Gear of Dreadlands.

Die 2 items die hij in de cube heeft (weapon slot en armor slot) zorgen er voor dat je main skill 600% extra damage doet van je wapen en tevens nog eens 100% bonus damage to your primary skills from your armor slot.

Tevens heb je ook nog bij je set die 27500% bonus damage to primary skills.

Dit alles bij elkaar is wat een build af maakt en meestal is dat al voldoende om naar Torment 16 te gaan minstens.

Daarna gaat het om min maxen. Paragon punten juist verdelen.
Komen er het enchanten van de juiste stats bij en Gems in je gear infusen zodat je meer main stat krijgt.

Als je je character profile eens wil linken ben ik wel benieuwd wat je nu draagt om even te checken waar snelle verbeteringen zitten.

Je kan hier je character vandaan halen

https://eu.diablo3.blizzard.com/en-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Tevens de vraag hoe snel je GR53 hebt gecleared die je al gedaan hebt. Stel dat je die gehaald hebt met nog 10 minuten over dan weet je dat je sowieso hoger kan en meer kan pushen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:33:
[...]

Heb je ook de extra legendary's die bij je build horen ?

Die legendary effecten maken HET verscihl namelijk soms.
in combinatie met de cube items.

Hier als voorbeeld: https://maxroll.gg/d3/guides/god-ha-demon-hunter-guide

Dit is de hungering arrow DH met Gear of Dreadlands.

Die 2 items die hij in de cube heeft (weapon slot en armor slot) zorgen er voor dat je main skill 600% extra damage doet van je wapen en tevens nog eens 100% bonus damage to your primary skills from your armor slot.

Tevens heb je ook nog bij je set die 27500% bonus damage to primary skills.

Dit alles bij elkaar is wat een build af maakt en meestal is dat al voldoende om naar Torment 16 te gaan minstens.

Daarna gaat het om min maxen. Paragon punten juist verdelen.
Komen er het enchanten van de juiste stats bij en Gems in je gear infusen zodat je meer main stat krijgt.

Als je je character profile eens wil linken ben ik wel benieuwd wat je nu draagt om even te checken waar snelle verbeteringen zitten.

Je kan hier je character vandaan halen

https://eu.diablo3.blizzard.com/en-us/
Dit is mijn DH. Speel altijd samen met Templar.

Zal eens ff kijken op die site, dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arquero schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:26:
[...]

Dit is mijn DH. Speel altijd samen met Templar.

Zal eens ff kijken op die site, dankjewel!
Ja jou character bekijkend wil je echt nog de volgende items hebben.

Belt: Hunters Wrath
Bracers: Wraps of clarity maar dat is voornamelijk voor je defensive.
Ringen: Focus & Restraint. in combinatie geven die namelijk nog een set bonus en met die set bonus door de build die jij bent doe je continue 50% extra damage. Let wel op dat je die alleen kan dragen als je de 6e deel van de Gears of Dreadlands set draagt want nu gebruik je ring of royal grandeur dus dan verlies je die 6e set bonus als je focus & restraint nu zou equippen.

Cube items: Depth Diggers & The ninth cirri satchell. die 2 verhogen ook je damage nog een heel stuk.

Dan als laatst heb je eigenlijk nog 2 wapens waar je voor wilt farmen en dat zijn Dawn en Valla's Request. Die eerste zorgt voor hele grote cooldown (65) op Vengeance. dat is een skill die je bijna altijd up wilt hebben. Tevens wil je een diamond in je helm doen ipv die paarse gem want die diamond in je helm zorgt ook voor % cooldown reductie.

En dat 2e wapen zorgt ervoor dat je arrows van je strafe skill piercen en door targets heen gaan dus dat is indirect ook een grote damage boost.

Al met al heel veel ruimte voor verbetering :)

Goeie manier van farmen is gewoon rifts farmen op een difficulty die je aan kan en dan rollen voor die items bij Kadala met die bloodshards.

EN als je weer genoeg mats hebt rare items upgraden naar legendary in de cube. Bijv een rare 1 hand crossbow craften en dan in de cube de Upgrade legendary recipe gebruiken om die rare te upgraden naar legendary in de hoop dat het 1 van die 2 crossbows is die je wilt hebben. Met armor zou ik dat niet snel doen en gewoon die bloodshards doen bij kadala.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arquero
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:00:
[...]

Ja jou character bekijkend wil je echt nog de volgende items hebben.

Belt: Hunters Wrath
Bracers: Wraps of clarity maar dat is voornamelijk voor je defensive.
Ringen: Focus & Restraint. in combinatie geven die namelijk nog een set bonus en met die set bonus door de build die jij bent doe je continue 50% extra damage. Let wel op dat je die alleen kan dragen als je de 6e deel van de Gears of Dreadlands set draagt want nu gebruik je ring of royal grandeur dus dan verlies je die 6e set bonus als je focus & restraint nu zou equippen.

Cube items: Depth Diggers & The ninth cirri satchell. die 2 verhogen ook je damage nog een heel stuk.

Dan als laatst heb je eigenlijk nog 2 wapens waar je voor wilt farmen en dat zijn Dawn en Valla's Request. Die eerste zorgt voor hele grote cooldown (65) op Vengeance. dat is een skill die je bijna altijd up wilt hebben. Tevens wil je een diamond in je helm doen ipv die paarse gem want die diamond in je helm zorgt ook voor % cooldown reductie.

En dat 2e wapen zorgt ervoor dat je arrows van je strafe skill piercen en door targets heen gaan dus dat is indirect ook een grote damage boost.

Al met al heel veel ruimte voor verbetering :)

Goeie manier van farmen is gewoon rifts farmen op een difficulty die je aan kan en dan rollen voor die items bij Kadala met die bloodshards.

EN als je weer genoeg mats hebt rare items upgraden naar legendary in de cube. Bijv een rare 1 hand crossbow craften en dan in de cube de Upgrade legendary recipe gebruiken om die rare te upgraden naar legendary in de hoop dat het 1 van die 2 crossbows is die je wilt hebben. Met armor zou ik dat niet snel doen en gewoon die bloodshards doen bij kadala.
Top, dankjewel! Ik ga ermee aan de slag :)

Edit: wat een bizar verschil! Walk in the park zijn de levels nu waar ik eerst veel moeite mee had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-05 13:12

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Nou, ik heb D3 weereens een slinger gegeven gisteren. Wat een timesink zeg haha. Mooi om te zien hoe dat altar de gameplay heeft beinvloed. De optie om het max level weg te halen is echt insane sterk. Je kunt nu met een lvl 1 char gewoon al op expert niveau levelen. Je zit echt zo op lvl 70. Alleen je eerste char duurt wat langer.

Powerlevelen heeft geen zin want er speelt vrijwel niemand in open games tot T6.

Is het seizoen al dood? Ik speel vrijwel continu solo, dat vind ik wel wat saai. Maar verder heb ik wel nog steeds veel plezier in het levelen.

Eerste char was een barb, die heb ik direct naar 70 gespeeld en daarna naar paragon 7. En daarna een monk gemaakt en de monk voelde eigenlijk al direct een heel stuk sterker.

Benieuwd wanneer ik betere gear ga vinden. De barb kan al op T1, maar de killspeed is net iets te laag. Ben al kan op zoek naar riftkeys maar die droppen vrijwel niet op T1, heb nu ongeveer tien keer een key guardian gekilled maar nog geen keys gedropped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Ohmarinus schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:56:
Nou, ik heb D3 weereens een slinger gegeven gisteren. Wat een timesink zeg haha. Mooi om te zien hoe dat altar de gameplay heeft beinvloed. De optie om het max level weg te halen is echt insane sterk. Je kunt nu met een lvl 1 char gewoon al op expert niveau levelen. Je zit echt zo op lvl 70. Alleen je eerste char duurt wat langer.

Powerlevelen heeft geen zin want er speelt vrijwel niemand in open games tot T6.

Is het seizoen al dood? Ik speel vrijwel continu solo, dat vind ik wel wat saai. Maar verder heb ik wel nog steeds veel plezier in het levelen.

Eerste char was een barb, die heb ik direct naar 70 gespeeld en daarna naar paragon 7. En daarna een monk gemaakt en de monk voelde eigenlijk al direct een heel stuk sterker.

Benieuwd wanneer ik betere gear ga vinden. De barb kan al op T1, maar de killspeed is net iets te laag. Ben al kan op zoek naar riftkeys maar die droppen vrijwel niet op T1, heb nu ongeveer tien keer een key guardian gekilled maar nog geen keys gedropped.
Powerlevellen gebeurt wel, er is zelf een hele communitiy voor. Wordt dan gewoon in de chat gevraagd, en meestal wil iemand je wel een boost geven (ik heb het deze week nog bij iemand gedaan)

Het seizoen is wel rustiger, dat klopt, maar dat komt omdat de meeste mensen die spelen, al erg goede gear hebben. Voor jou idee, ik speel weinig, en ben nu Paragon 1900.....

Waar ik nieuwschierig naar ben, ken jij de season journey? Want met de season journey dropt een starterset, en dan kan je gelijk richting T10 of nog veel hoger rondlopen.... Zit je ook in de tweakers clan? Je mag mij rustig een keer aanschieten, en dan doen we samen wat grifts... Zit je wel gelijk op paragon 400, dat moet je ook maar willen....

Belangrijkste voor jou is dat je je starter set compleet krijgt, met je season journey..

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
toevallig ook vanmorgen nog gespeeld. Greater Rift 122 gedaan. had wel 1 keer een faal actie van mijzelf waardoor mijn passive geprocced was die mijn leven gered heeft :P

Wil nog wel proberen tot 150 te pushen voor die leaderboards maar als mijn character nu dood gaat dan is het wel klaar denk ik. Ga niet opnieuw proberen.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Sparhawk schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:09:
[...]

Powerlevellen gebeurt wel, er is zelf een hele communitiy voor. Wordt dan gewoon in de chat gevraagd, en meestal wil iemand je wel een boost geven (ik heb het deze week nog bij iemand gedaan)

Het seizoen is wel rustiger, dat klopt, maar dat komt omdat de meeste mensen die spelen, al erg goede gear hebben. Voor jou idee, ik speel weinig, en ben nu Paragon 1900.....

Waar ik nieuwschierig naar ben, ken jij de season journey? Want met de season journey dropt een starterset, en dan kan je gelijk richting T10 of nog veel hoger rondlopen.... Zit je ook in de tweakers clan? Je mag mij rustig een keer aanschieten, en dan doen we samen wat grifts... Zit je wel gelijk op paragon 400, dat moet je ook maar willen....

Belangrijkste voor jou is dat je je starter set compleet krijgt, met je season journey..

Succes
Yes, ik zat ooit in GoT, maar was er weer uit toen ik gister weer begon. Nu al lvl 200+ paragon, maar echt geen idee wat ik aan het doen ben. Ik kan nog niet eens normaal Torment 1 spelen. Lijkt wel alsof alles ineens heel moeilijk werd toen ik lvl 70 werd. Op lvl 69 kon ik makkelijk T1 aan namelijk :+

Anyway, nu zit ik een beetje te kijken, ben bij de laatste season journey, nummer 4 dus. Al lukt het me niet echt meer om verder te komen. De eerste A1 keywarden op T4 duurde al erg lang, mijn dmg is niet hoog genoeg denk ik. Maar er dropt ook niet echt veel goeds. Ik kan wel zo'n gearboost joinen, maar dat vind ik maar saai :o

Heb GoT nog opgezocht, maar er staat dat er maar 1 lid is en dat drie dagen terug het laatste lid online was of zoiets.

Edit:
Monkje nog wat verder gebracht en een build uitgezocht. Gaat nu toch wel lekker smooth overal doorheen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 21-04-2023 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 09:03
Ohmarinus schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 17:33:
[...]

Yes, ik zat ooit in GoT, maar was er weer uit toen ik gister weer begon. Nu al lvl 200+ paragon, maar echt geen idee wat ik aan het doen ben. Ik kan nog niet eens normaal Torment 1 spelen. Lijkt wel alsof alles ineens heel moeilijk werd toen ik lvl 70 werd. Op lvl 69 kon ik makkelijk T1 aan namelijk :+

Anyway, nu zit ik een beetje te kijken, ben bij de laatste season journey, nummer 4 dus. Al lukt het me niet echt meer om verder te komen. De eerste A1 keywarden op T4 duurde al erg lang, mijn dmg is niet hoog genoeg denk ik. Maar er dropt ook niet echt veel goeds. Ik kan wel zo'n gearboost joinen, maar dat vind ik maar saai :o

Heb GoT nog opgezocht, maar er staat dat er maar 1 lid is en dat drie dagen terug het laatste lid online was of zoiets.

Ben nog regelmatig online te vinden, speel alleen wel HC KeesStolk#2698

Edit:
Monkje nog wat verder gebracht en een build uitgezocht. Gaat nu toch wel lekker smooth overal doorheen.
Ben regelmatig online te vinde, speel alleen HC KeesStolk#2698

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Rhodan schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 12:50:
[...]

Ben regelmatig online te vinde, speel alleen HC KeesStolk#2698
Nice, ja ik speel zelf alleen SC. Het voelt al als een onwijze timesink en ik wil niet ook nog eens vanalles kwijt kunnen raken ;)

Heb nu mijn Inna's set compleet (of eigenlijk 'Ring of Royal Grandeur') en kan letterlijk in 1 keer van T1 naar T60 kwa damage.

Ben nog op zoek naar Shenlong's Fists, en heb van het altar al een redelijk aantal dingen gevonden. Ineens is het echt dik pompen geblazen. Wel nog een beetje squishy hier en daar, dus ik ga terug naar T50 of T55 voor nu. Heb ook nog maar 1 ancient item dus het is eventjes werken aan wat upgrades. Wat vooral fijn is, is dat je met zoveel dmg en speed wat sneller bounties kunt farmen, die materials zijn veelvuldig nodig en de Ring of Royal Grandeur viel pas na drie dagen A1 bounties farmen.

Mijn GoT request is nog niet approved helaas. De admins zijn volgens mij al een maand niet online geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 14:27
Wat is dit nu weer. Ik speel voornamelijk Hardcore maar zonet connectie kwijt met de game zonder dat mijn connectie daadwerkelijk kwijt was. Ik meteen checken of het internet het doet en dat deed het uiteraard. Wat een onzin Character dood zonder dat mijn internet weg was. WTF

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Helaas is er niemand online van GoT om mijn request goed te keuren. Andere NL clans geprobeerd, ook geen gehoor. Lijkt me leuk om met mensen samen te spelen niet niet continu om een 'pro' GR150 zbarb vragen.

Inmiddels de paragon 700 gepasseerd. Nog geen primals gevonden behalve die ene van de guaranteed drop die ruk was. In je eentje bounties runnen is ook een beetje saai. Ik merk dat er een vrij grote gap zit tussen solo spelen en met anderen spelen. Iedereen is high paragon met supergoeie gear dus het is lastig om mee te kunnen kwa snelheid soms.

Heb nu twee monks gebouwd, een monk is voor keys en andere speedfarm dingen, de andere monk is voor hogere GR's pushen. Helaas is de GR push monk nog wel een beetje squishy maar echt betere gear dropt niet. Ik mis een beetje hoe het een paar jaar geleden was om te spelen, gezellig met andere mensen wat goblin ringetjes in de cube gooien om een portal te openen, af en toe de cow level. Niet omdat je levensmoe was, maar gewoon omdat het leuk is om samen wat te farmen.

Zijn daar ook goeie communities voor? :) Verder leuk spel, maar er zit een hele grote gap tussen een gearboost krijgen in het begin en uiteindelijk met mensen samen rifts en GR's runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
@Ohmarinus Ik denk dat het grootste probleem waar je tegen aan loopt het feit is dat je gestart bent op een punt waarbij de meeste spelers al klaar zijn. Er zijn nog enkele casuals online maar het merendeel wat nog speelt zal de wat meer hardcore playerbase zijn. En dan wordt het lastig om de juiste mensen te vinden om mee samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Neles7 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:51:
@Ohmarinus Ik denk dat het grootste probleem waar je tegen aan loopt het feit is dat je gestart bent op een punt waarbij de meeste spelers al klaar zijn. Er zijn nog enkele casuals online maar het merendeel wat nog speelt zal de wat meer hardcore playerbase zijn. En dan wordt het lastig om de juiste mensen te vinden om mee samen te spelen.
Uiteraard, het is late season, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar dit is wel een beetje een ontwerpfout in de game. Bij de mod MedianXL voor Diablo 2 kun je bijvoorbeeld prima aan het eind van het seizoen beginnen.

D3 is ook gewoon erg gericht op de endgame voor de meeste spelers. Ik ken persoonlijk niemand die de storyline elke seizoen heeft uitgespeeld.

Inmiddels wat meer te weten gekomen over bepaalde features. Zo wist ik niet dat bepaalde items op je follower ook stats op jouw eigen character kunnen verbeteren. Alle stats waar 'emanates' bij staat, geven de speler zelf ook die bonus, echt mega handig om te weten. Ik weet wel wat het woord betekent, maar in de game is het verder niet uitgelegd. Het is gewoon een keer tijdens een seizoen toegevoegd en destijds wel in de patchnotes verschenene, maar je moet het echt opzoeken om erachter te komen wat het betekent.

Met deze kennis heb ik verder kunnen pushen en draai ik nu al met gemak GR90. Niet gek. Verder wat kleine gear tweaks gedaan en die altar nog wat verder afgewerkt. Vandaag zowaar mijn eerste split-bounty run gedaan met anderen. Ik had de split bounties uitgesteld omdat ik niet wilde dat ik te langzaam was in de groep. Nou, met mijn huidige build kan ik zelf een hele act draaien en dan nog drie bounties erbij van andere acts waar een ander nog niet zo snel was. Werkt dus perfect.

Ik denk dat ik vanavond of morgen nog een paar potjes kan draaien. Misschien kom ik jullie nog wel tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-05 17:30

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook begonnen aan D3 indl uitbreidingen. Ben dan ook begonnen met het aanmaken van een standaard hero (geen season) en speel gewoon de campaign door. Inmiddels level 5.

Is dat het verstandig om ze door te spelen? Verder hen ik nog geen andere spelers gezien. Ook geen idee of je die tegen kan komen in de campaign. Is er überhaupt een manier om met randoms te spelen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:09
De campaign doorlopen is in mijn opinie de beste start voor nieuwe Diablo spelers, je kan na doorlopen van de campaign over gaan op de adventure. Persoonlijk zou ik de campaign solo doorlopen of met personen die de campaign ook willen doorlopen, het risico van randoms is dat ze door de campaign speedrunnen en je een halve ervaring krijgt van de campaign, maar goed dat is mijn opinie.

Diablo 3 heeft alleen public (randoms kunnen joinen) en private (personen kunnen alleen op uitnodiging joinen) games, er is niet zoals Diablo 4 een mix van private en public in elkaar verweven.

Overigens had je prima een seasonal karakter kunnen starten, als het seizoen eindigt zullen de seasonal karakters worden verplaatst naar non season, je karakter gaat niet verloren of wordt onspeelbaar.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Oxigeon schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:02:
Gisteren dan ook begonnen aan D3 indl uitbreidingen. Ben dan ook begonnen met het aanmaken van een standaard hero (geen season) en speel gewoon de campaign door. Inmiddels level 5.

Is dat het verstandig om ze door te spelen? Verder hen ik nog geen andere spelers gezien. Ook geen idee of je die tegen kan komen in de campaign. Is er überhaupt een manier om met randoms te spelen?
Ik raad je echt aan om een seasonal character te maken, je character blijft na het seizoen gewoon bestaan als non-seasonal character. Het enige verschil wat je nu hebt is dat je geen gebruik kunt maken van alle nieuwe dingen die seizoen 28 heeft toegevoegd, en het is nogal wat dat erbij is gekomen.

Je kunt met een seasonal character gewoon dezelfde content spelen, je hebt alleen meer keus en toegang tot wat unieke items en nieuwe opties ten opzichte van non-seasonal. Ook zullen er meer mensen seasonal spelen, mocht je ooit samen willen spelen.

Seasonal en non-seasonal characters kunnen niet samen in 1 game als ik het goed heb.

Ben zelf ook wel weer lekker bezig in de seasons. Inmiddels al de paragon 1000 aan het naderen. Al een paar primals gevonden, heb een lekkere monk die met gemak GR90's runt in twee minuten en ben nu een wizard aan het maken voor GR solo pushing. Dit is omdat ik de laatste altar options nog wil unlocken en daar moet je een GR110 voor kunnen draaien.

Ben lekker aan het farmen met groepjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vjgQKrqXvaS4kpti5ZERzvpIUo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NwjCCdNirqpCa2bSfNbJHamZ.png?f=user_large

Verder probeer ik nog steeds om die rainbow portrait frame te scoren, maar na iets van 150 Whimsyshire runs begin ik me af te vragen waarom ik het nog doe..

Wel al tien keer dat regenboogzwaard gevonden en na iets van 125 runs de horadric hamburger :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2cE-JDsJkjsOTbag3O6uYxjCn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5ll6f4qrqcH0H59sPFQtyvO4.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Ohmarinus op 29-04-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ohmarinus schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:43:
[...]

Ik raad je echt aan om een seasonal character te maken, je character blijft na het seizoen gewoon bestaan als non-seasonal character. Het enige verschil wat je nu hebt is dat je geen gebruik kunt maken van alle nieuwe dingen die seizoen 28 heeft toegevoegd, en het is nogal wat dat erbij is gekomen.

Je kunt met een seasonal character gewoon dezelfde content spelen, je hebt alleen meer keus en toegang tot wat unieke items en nieuwe opties ten opzichte van non-seasonal. Ook zullen er meer mensen seasonal spelen, mocht je ooit samen willen spelen.

Seasonal en non-seasonal characters kunnen niet samen in 1 game als ik het goed heb.

Ben zelf ook wel weer lekker bezig in de seasons. Inmiddels al de paragon 1000 aan het naderen. Al een paar primals gevonden, heb een lekkere monk die met gemak GR90's runt in twee minuten en ben nu een wizard aan het maken voor GR solo pushing. Dit is omdat ik de laatste altar options nog wil unlocken en daar moet je een GR110 voor kunnen draaien.

Ben lekker aan het farmen met groepjes:
[Afbeelding]

Verder probeer ik nog steeds om die rainbow portrait frame te scoren, maar na iets van 150 Whimsyshire runs begin ik me af te vragen waarom ik het nog doe..

Wel al tien keer dat regenboogzwaard gevonden en na iets van 125 runs de horadric hamburger :9~

[Afbeelding]
Beide Bedankt voor de info. Morgen dan een nieuwe character aanmaken en de season in gaan. Dat half uurtje/uurtje wat ik gespeeld heb moet ik dan maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Oxigeon schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:58:
[...]

Beide Bedankt voor de info. Morgen dan een nieuwe character aanmaken en de season in gaan. Dat half uurtje/uurtje wat ik gespeeld heb moet ik dan maar voor lief nemen.
Je bent ook zo weer voorbij level 5 hoor ;)

Wat voor build ga je spelen? Of ga je gewoon zelf iets uitzoeken? Vergeet niet dat je de dingen die je niet wil beter kunt salvagen bij de blacksmith ipv dat je ze verkoopt. De blacksmith kan dan ook weer nieuwe items voor je maken, helemaal als je hem upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ohmarinus schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:52:
[...]

Wat voor build ga je spelen? Of ga je gewoon zelf iets uitzoeken? Vergeet niet dat je de dingen die je niet wil beter kunt salvagen bij de blacksmith ipv dat je ze verkoopt. De blacksmith kan dan ook weer nieuwe items voor je maken, helemaal als je hem upgrade.
Build? Zo ver heb ik me nog niet verdiept haha. Enige suggestie wat het sterkste zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Oxigeon schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:46:
[...]

Build? Zo ver heb ik me nog niet verdiept haha. Enige suggestie wat het sterkste zou kunnen zijn?
Even zoeken naar "diablo 3 [class] levelling guide" zou je al mooie resultaten geven. Vaak inclusief afwegingen en motivatie voor die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
Oxigeon schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:46:
[...]

In Diablo 3 zeker tijdens het levelen van een karakter ben je afhankelijk welke items je krijgt wat voor build je speelt, bijvoorbeeld ik speelde demon hunter en ik kreeg een paar goede items voor rapid fire. Met rapid fire is niet eenvoudig een highend build mee te maken, maar die build gaf mij wel de mogelijkheid om op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen en die geven meer kans op betere items. Een build guide is hooguit handig om te weten welke items goed aansluiten bij een bepaalde build, tot je genoeg items van die build hebt zal je moeten roeien met de riemen die je hebt.

Voor nieuwe diablo 3 spelers zou ik de leveling periode ook gebruiken om te experimenteren met de verschillende skills kijk wat bij je past en wat niet.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ohmarinus schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:52:
[...]

Dankje voor het bericht. Ben in elk geval al naar de BS geweest want op een gegeven moment puil je over aan items.

Wat betreft de build ben ik er nog niet helemaal uit. Loop nu rond met een Zweihandler. Lekker hakken. Ondertussen level 11 en ben wat meer naar onder in de cathedraal geweest.

Game bevalt nog goed. Heb me eens in public begeven maar nog niemand gezien ( of niemand speelt de campaign haha)

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 01-05-2023 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vrijwel niemand speelt de campaign. En elke difficulty heeft zijn eigen public lobby. Zeker nu zul je onder t16 weinig games vinden.

Maar doe vooral je ding voor nu er is veel te zien en ontdekken in Diablo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Met een beetje geluk en alle ancient items augmented met Caldesann's Despair, heb ik met alle buffs nu bijna 7 miljoen damage. Dat is genoeg om GR105 in anderhalve minuut te rennen als de map rolls een beetje okay zijn. En dat met slechts 1053 paragon levels..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9rHpc0cxXHrYxHkOYIQy4UxkYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CvrBpsdcGOZeEwZZv1o962Dq.png?f=user_large

Merk wel dat het nu echt alleen nog maar draait om het farmen van paragon levels (ongeveer twee levels per GR105, en wat heel saai en eentonig is) het upgraden van items wat aanzienlijk lastiger wordt. Hoe beter je gear, hoe kleiner de kans dat je een nuttige upgrade vindt. Die primal Ninth Cirry Satchel was echt een gelukje, Dawn in de cube dan maar. Helaas heeft die quiver slechte stats, maar met de augment was het toch beter dan de Dawn die er eerst in zat.

Het was tot zover wel leuk, maar nu wordt het eigenlijk al teveel een grind, en dat vind ik jammer. Ik hoop dat dit in D4 wat beter geregeld is. Nu is het eigenlijk een kwestie van inloggen en dan meteen hop zo efficient mogelijk GR105's draaien met de hoop dat er iets goeds dropt. En dan eens in de 20 runs krijg je een primal of een upgrade die bruikbaar is. Er is verder geen storyline meer, het altar is ook af, dus eigenlijk zit je als een soort aapje te klikken tot je weer iets vindt dat je dopamine systeem tevreden stelt. Ik weet dat alles in het leven om dopamine draait. Het is alleen jammer dat je semi-afk moet farmen, grotendeels solo want dan heb je je follower bonuses die immens helpen, en dat je eigenlijk niks meer te ontdekken hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja dat grinden is ook waarom ik eigelnijk gestopt ben denk ik. Heb GR 122 gecleared als laatst na een paar weken het niet aangeraakt te hebben. Ik ben pas paragon 820 ofzo dus kan daar genoeg winst uit halen nog door naar bijv 1000 te levelen maar heb er geen zin in :P Wil ook niet verder pushen omdat ik niet opnieuw ga levelen als ik nu dood ga maar dacht misschien wil ik het straks nog eens proberen.

Maar merk doordat D4 binnekort komt ik juist helemaal geen zin meer heb in D3 :P dus denk dat die GR150 het niet gaat worden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:49
Ik heb vanmorgen mijn Necromancer een andere build gegeven. Kon met corpse explosion met moeite GR80 aan, omgezet naar Rathma's Army Of The Dead build (met Skeletons en Revives) en kon eigenlijk zonder veel moeite GR100 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik speel voor het eerst een Diablo game en dat is Diablo 3. Ik had de game al heel lang maar nooit geïnstalleerd. Maar daar is verandering in gekomen omdat Diablo 4 mij aantrekt. Voor dat ik Diablo 4 koop leek het mij een goed idee om Diablo 3 te spelen of de game ook echt wat voor mij is

Ik heb gekozen voor een Wizard en ik vraag mij af hoe ik de game het beste speel een goede Wizard te worden. Ik ben nu level 20 op hard in de campaign act1. Ik pak soms wat legendary items op zoal nu crown waar een soc in zit, het lijkt mij dus dat ik die het beste kan gebruiken. Of is het toch beter om voor Wizard gear te gaan als ik dat vind?

Mijn doel is om een lightning wizard te maken want dat zag er tof uit in filmpjes op youtube. Maar ik denk dat ik daar voor eerst flink moet levelen in de campaign en meerdere keren de campaign spelen. Of kan ik al vrij snel een lightning wizard maken? Ik ben echt nog een noob en zou graag wat tips willen hoe ik een lightning wizard maak en of dat überhaupt wel kan want ik speel solo. Tot nu toe vind ik D3 wel vet en alle tips zijn welkom om mijn doel te bereiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
@3DEXP Op level 20 moet je vooral niet te veel overdenken wat betreft items, de kans is vrij groot dat je binnen afzienbare tijd een beter item zal vinden. Wanneer je richting max level gaat wordt het belangrijker om over de verschillende items na te denken. Verder zou ik niet al te hard vasthouden aan lighting skills tijdens het levelen, mocht je bijvoorbeeld een paar goede items vinden voor meteor kan het interessant zijn om tijdelijk meteor te gebruiken.

De vuistregel van Diablo meer damage is altijd goed, voor een wizard is intelligence de primaire stat dus items die dit boosten zijn goed, even als items die een damageboost geven op skills die je gebruikt. Tenzij de hardcore speelt (ga ik niet vanuit) of het incasseren van klappen problematisch wordt dan kan items die armor, all resistances, damage reduction geven meer doen dan bijvoorbeeld 1 procent meer damage.

Na het voltooien van de campaign kan je ook overschakelen naar de adventure mode, dan kan je rifts, greater rifts en bounties doen voor xp en items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
squaddie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:56:
@3DEXP Op level 20 moet je vooral niet te veel overdenken wat betreft items, de kans is vrij groot dat je binnen afzienbare tijd een beter item zal vinden. Wanneer je richting max level gaat wordt het belangrijker om over de verschillende items na te denken. Verder zou ik niet al te hard vasthouden aan lighting skills tijdens het levelen, mocht je bijvoorbeeld een paar goede items vinden voor meteor kan het interessant zijn om tijdelijk meteor te gebruiken.

De vuistregel van Diablo meer damage is altijd goed, voor een wizard is intelligence de primaire stat dus items die dit boosten zijn goed, even als items die een damageboost geven op skills die je gebruikt. Tenzij de hardcore speelt (ga ik niet vanuit) of het incasseren van klappen problematisch wordt dan kan items die armor, all resistances, damage reduction geven meer doen dan bijvoorbeeld 1 procent meer damage.

Na het voltooien van de campaign kan je ook overschakelen naar de adventure mode, dan kan je rifts, greater rifts en bounties doen voor xp en items.
Bedankt voor de uitgebreide tips en uitleg. Ik kan hier veel mee. Ik ga eerst maar eens de campaign uitspelen op hard, want op hard lukt het tot nu toe aardig en bied ook nog wat tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 12:51
Gisteren voor het eerst sinds de launch van Diablo IV nog eens D3 opgestart. Het deed deugd nog eens tegen top speed door een paar GR's te vliegen.

Diablo IV vind ik momenteel weinig voldoening in door de monster level scaling en de trage combat. Ik wist wel dat de mega speed builds er niet in zitten maar het is toch wat te log naar m'n zin allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
CorvusGS schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:55:
Gisteren voor het eerst sinds de launch van Diablo IV nog eens D3 opgestart. Het deed deugd nog eens tegen top speed door een paar GR's te vliegen.

Diablo IV vind ik momenteel weinig voldoening in door de monster level scaling en de trage combat. Ik wist wel dat de mega speed builds er niet in zitten maar het is toch wat te log naar m'n zin allemaal.
Herkenbaar. maar als ik kijk naar D3 in den beginne en nu op het eind, heb ik wel hoop dat dit veranderd.

• zwik
  • Laatst online: 13-05 11:03

zwik

randomized

Diablo 3 na jaaaaren ook weer eens aangeslingerd. Heb een seasonal barb gemaakt en ben nu level 40 maar ik heb geen idee meer waar ik naar moet kijken om betere gear te equipen. Ik equip nu eigenlijk alleen nieuwe gear als alle drie de stats groen zijn. Hoe doe ik dat straks bij level 70?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-05 22:19
zwik schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:33:
Diablo 3 na jaaaaren ook weer eens aangeslingerd. Heb een seasonal barb gemaakt en ben nu level 40 maar ik heb geen idee meer waar ik naar moet kijken om betere gear te equipen. Ik equip nu eigenlijk alleen nieuwe gear als alle drie de stats groen zijn. Hoe doe ik dat straks bij level 70?
Ik zou in de level range van 1-60 niet kijken naar je gear. Gewoon equipen wat groen aangeeft.
Dit omdat vanaf 60+ de stat increase behoorlijk is.
Eenmaal level 70, ga ik meestal naar Kadala en koop ik een item welke nog geen 70 is, zodat ik op alles minimaal een 70 rare heb in de slot.

Wat betreft sets, als je de season journey doet. Krijg je in de eerste deel, de eerste helft van de seasonal Set item en de 2de deel, krijg je de tweede helft om je max set bonus te behalen.
Deze "gift" krijg je maar 1x per season als rewards.

Vanuit daar kun je je build verder maken en zien wat er allemaal dropt en daarop verder borduren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Hmm vrijdag seizoen 29 van start.
Om de een of andere reden is voor D4 nog niet wat ik met D3 heb, ik denk dat ik deze toch meer ga opwarmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja ik heb ook telkens veel plezier gehad met D3 maar op 1 of andere manier voel ik het toch niet helemaal wetende dat D4 er nu is :P D3 heeft zijn mooie tijd gehad.

alhoewel S29 wel verleidelijk is misschien omdat het een nieuw thema nog wordt voordat ze de roulatie weer op 1 beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
D4 is voor mij echt *meh* (al meer dan een maand niet meer opgestart) dus sinds kort terug naar D3 om er wat speed GR's te doen. Ik kijk enorm uit naar het nieuwe season.

• CorvusGS
zwik schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:33:
Main stat (strength in jouw geval) is altijd goed. Omdat speed farming de meest efficiënte manier van spelen is in de end game is alles wat extra damage geeft (crit damage, crit change, attack speed, etc) altijd goed. Wil je gaan pushen (hoogst mogelijke GR level halen) dan ga je zeker extra defence nodig hebben in de vorm van all resist, vitality etc.

Best dat je een build guide opzoekt, die tonen meestal de best geschikte stats voor een item.

Verder ook interessant om eens op te zoeken welke stats op welke gear kunnen voorkomen, bvb gloves wil je bijna altijd crit damage en crit change hebben (ook wel double crit genoemd).

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:29
Ook ik ben morgen van de partij, laatste seizoen wat ze uit gaan brengen, dus dit wordt ook mijn afscheid van de game. Doel is greater rift 150. we gaan het zien :)

Alleen gaat dat dus absoluut niet werken , want ik lees net dat zowel SSF als normale karakters max paragon 800 kunnen halen. volgens mij is grift 150 echt niet haalbaar met paragon 800 , of loop ik te ver achter?

[ Voor 39% gewijzigd door Visgek82 op 14-09-2023 11:50 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Ricmaniac
Visgek82 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:45:
Ook ik ben morgen van de partij, laatste seizoen wat ze uit gaan brengen, dus dit wordt ook mijn afscheid van de game. Doel is greater rift 150. we gaan het zien :)

Alleen gaat dat dus absoluut niet werken , want ik lees net dat zowel SSF als normale karakters max paragon 800 kunnen halen. volgens mij is grift 150 echt niet haalbaar met paragon 800 , of loop ik te ver achter?
Je word ook wel tricky denk ik. Al denk ik dat ik afgelopen seizoen had kunnne doorpushen en met een beetje luck qua rift enzo het wel had kunnen halen op paragon 600ish. Was wel die sterkste build van dat seizoen. Wizard meteor build. Alleen speelde uiteraard gewoon HC dus durfde niet veel verder te pushen volgens mij tot 135 ofzo gekomen.

En dat was redelijk snel.. had maar 2 weken ofzo gespeeld ipv die 3 maanden die je hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 14-09-2023 15:06 ]

• Deathaspire
  • Laatst online: 19-05 15:50
vergeet niet dat je je punten vrij mag besteden.. ipv 50/50/50/50..
je kan dus bijvoorbeeld 200 punten in crit steken

• Visgek82
Deathaspire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:07:
vergeet niet dat je je punten vrij mag besteden.. ipv 50/50/50/50..
je kan dus bijvoorbeeld 200 punten in crit steken
Ja. maar we hebben dit seizoen ook niet het altar. heb inmiddels wat filmpjes gekeken, maar men verwacht toch echt wel een serieuze drop in character power.

Maar ja, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol de game opgestart. Challenge rift gedaan en toen kon ik niet bedenken welke class ik wilde spelen.. had eigenlijk nergens zin in haha. Alle haedrics gift sets vond ik ook kut dus na een half uur wat builds bekijken en niet kunnen kiezen maar weer afgesloten XD .. denk dat ik toch maar niet ga spelen dit seizoen :P Dat altaar is dan ook echt een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Drop in power is er zeker ongetwijfeld ja! .. ik heb nog nooit zo makkelijk doorgepusht met GR's als afgelopen seizoen.

Slechte keus denk ik om dat niet als laatste seizoen gedaan te hebben want nu voelt het als een achteruitgang qua power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Mijn ssf monkje is al lekker 54. Veel geluk gehad met drops, goblin rift gehad ook nog. Erg leuk weer.

• Visgek82
Ik snap iets niet . er zou een paragon cap zijn van 800 dit seizoen. ik zie mensen op de seasonal leaderboards staan met paragon 870. Hoe kan dit??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Visgek82 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:37:
Ik snap iets niet . er zou een paragon cap zijn van 800 dit seizoen. ik zie mensen op de seasonal leaderboards staan met paragon 870. Hoe kan dit??
Paragon loopt wel door, maar je kan boven de 800 punten geen punten meer toewijzen in je stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:11
Omdat ik alle Diablo games op de Series X wil hebben heb ik vandaag deel 3 voor dat platform gekocht.
Game ziet er vandaag de dag nog goed uit.En op Series X is er autoHDR.

Heb D3 nu 4x gekocht. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 19-11-2023 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 20:41
Toch maar weer even de "oude liefde" aanzwengelen, nieuw seizoen begint over 12 minuten!! :9 :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Apsie schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:48:
Toch maar weer even de "oude liefde" aanzwengelen, nieuw seizoen begint over 12 minuten!! :9 :9
dit is dan weer seizoen 1 opnieuw toch ofzo ? ze gingen de seasons weer opnieuw beginnen dacht ik

Oh nee ze rouleren gewoon thema's uit vorige seasons.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 12-01-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 00:39

Yor

Yor1313#2571

Nou, Season 30 op EU en NA compleet, denk er over om maar de ASIA ook meteen weer eens te doen.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Morgen season 31, ik ga toch maar weer eens D3 doen denk ik :P Valt qua timing ook mooi tussen alle andere arpg's in.

Nog meer die het gaan doen?

Meer info hier: https://maxroll.gg/d3/news/season-31-the-forbidden-archives

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-05 16:41
Misschien dat ik hem ook weer eens opstart na jaren, al zie ik buiten de theme om weinig changes, klopt dat?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

mouzetc schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 11:29:
Misschien dat ik hem ook weer eens opstart na jaren, al zie ik buiten de theme om weinig changes, klopt dat?
Dat klopt, D3 wordt verder niet meer bijgehouden omdat D4 inmiddels uit is. Ze recyclen gewoon voorgaande seasons.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Zit ook te denken om nog eens een paar dagen D3 te doen . Last Epoch lijkt ook al weer een stille dood te sterven , laatst keek ik , zondag op de dag , nog geen 25k online. van de 250,000... topic loopt ook niet hard meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:36
Ik ga ook weer een weekendje lekker spelen. Blijf gewoon draaien tussen D3, D4 en Last Epoch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 20:20
Vrijdag begint het seizoen waar Ethereals weer terugkeren. Een seizoen die veel mensen geskipt hebben (want release D2:R), dus ergens hoop ik eigenlijk wel weer dat er mensen gaan spelen. Als er mensen zijn die in een groepje willen starten, hit me up :)
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste