Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik was vergeten dat je op een nieuw platform eerst weer een keer level 70 moet worden alvorens je challenge rifts enzo kan doen.

Dus ik ben heel rustig via de campaign aan het levellen op m'n Switch. Vind het eigenlijk ook niet erg om een keer rustig aan te doen. Zo leer ik gelijk de game op de Switch onder de knie te krijgen :)

Ben wel lekker fotm Monk gegaan :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
London schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:19:
Ik was vergeten dat je op een nieuw platform eerst weer een keer level 70 moet worden alvorens je challenge rifts enzo kan doen.

Dus ik ben heel rustig via de campaign aan het levellen op m'n Switch. Vind het eigenlijk ook niet erg om een keer rustig aan te doen. Zo leer ik gelijk de game op de Switch onder de knie te krijgen :)

Ben wel lekker fotm Monk gegaan :p
Als je multiplayer doet kom je 85% monks tegen :+
ik ben voor Witch Doctor gegaan voor 2 redenen:

1. nog nooit Witch Doctor gespeeld
2. alleen maar monks in een team is ook maar meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Solo levellen naar 70 ging een stuk trager dan gehoopt, het herrollen wou niet mee werken.
Soul shards naar gems omzetten na 90 minuten maar mee gestopt, geen één was Ruby voor XP boost + weapon damage.
Komende avonden weer lekker aan de slag met de wizard, ik zag al een snelle GR131 clear in de leaderboard met para 1000 en non ancient gear.
GR150 solo behalen is toch wel een eind doel dit seizoen.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik ben zaterdag begonnen met levelen, zat ook wat tegen met RNG. Gisteren Haedrigs Gift compleet gemaakt, dus nu door om een Inna build bij elkaar te farmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:24
Eerste 'push' met M6 ook gedaan. Kan nog wel wat hoger wat een ruk rift (keeps, sewers) :P

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Iw4lm/9efd932a06.jpg

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik van sinds vandaag weer bezig met dit spel, maar ik heb wat raars.

Als ik monsters tegen komen en in gevecht gaat lijkt alles ineens in slow motion te gaan, mijn poppetje gaat heel traag lopen en de animatie van de hits komen niet aan en dan ineens is de helft van de pack dood.
Mijn levens-orb zie ik wel omhoog en omlaag schieten.

M'n latency hangt tussen 20-40 dus dat kan het volgens mij niet zijn.

Iemand enig idee?

Kort filmpje wat er gebeurd? (yup, gefilmd met de telefoon aangezien ik geen software heb om direct video's te maken van het spel)
YouTube: D3 doet raar

[ Voor 18% gewijzigd door Mad-Matt op 04-02-2022 21:45 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 21:54
Mad-Matt schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:11:

Als ik monsters tegen komen en in gevecht gaat lijkt alles ineens in slow motion te gaan, mijn poppetje gaat heel traag lopen en de animatie van de hits komen niet aan en dan ineens is de helft van de pack dood.

Iemand enig idee?

Kort filmpje wat er gebeurd? (yup, gefilmd met de telefoon aangezien ik geen software heb om direct video's te maken van het spel)
wtf hele vreemde bug. oogt eerder niet als een bug maar zie ook niks wat het zou kunnen zijn eigenlijk. zelf nooit meegemaakt en heb honderden uren in het spel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 22:56:
[...]
wtf hele vreemde bug. oogt eerder niet als een bug maar zie ook niks wat het zou kunnen zijn eigenlijk. zelf nooit meegemaakt en heb honderden uren in het spel
Ik heb dit dus ook nog nooit meegemaakt en toch al richting de 1000 uur in de game.
Geen andere pc dan voorheen. Enige verschil is dat ik van Xs4all basic naar KPN glasvezel ben gegaan, maar dat lijkt me alleen maar beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mensen, laat maar. Ik ben een enorme sukkel

Komt door Stone Gauntlets die ik equiped had.
Ik ga weer even in een hoekje zitten schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 11:21

ABD

Mijn Diablo III lag sinds vlak na de release te verstoffen in de kast, maar sinds de artikelen over Diablo Immortal op de voorpagina ging het weer kriebelen en ben ik het weer aan het spelen. Ik heb de uitbreidingen gekocht en ik heb erg veel plezier met mijn Necromancer in season 26.

Sinds kort heb ik verschillende setjes en ik vroeg mij af hoe ik kan zien hoeveel damage ik echt geef met alle bonussen, dus niet de dps. Ik heb 40% DPS ingeleverd door een setje Litany of the Undaunted en The Wailing Host icm louter ancient items te dragen en ik hoef op torment IV (hogere levels worden bijna niet gespeeld op public) niet eens meer skills te gebruiken. Monsters die tegen mij oplopen gaan stuk van Thorndamage vermoed ik. Hoe dan ook, ik wil graag zien welke setup het het beste tot zijn recht komt, maar ik weet niet hoe. Kan het niet vinden met google, dus misschien wil ik iets dat niet kan? Of ik zoek niet goed, kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50
Getriggered door enkele collega’s ben ik ook weer casual aan het spelen, ditmaal op de Switch.

Ik vind het hier verrassend goed op lopen en ziet er ook prima uit.
Het online gedeelte voelt wel anders, ik heb nog niet gevonden hoe ik random parties kan joinen (als dat al kan). Heb mijn privacy opties al op publiek internet gezet.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
season 27 begint aankomende vrijdag, wie gaat hiermee ook aan de slag en met welke class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:38:
season 27 begint aankomende vrijdag, wie gaat hiermee ook aan de slag en met welke class?
Ik heb voor mijn gevoel echt een punt bereikt dat diablo 3 me met geen mogelijkheid meer kan kietelen.
Laatste paar seizoenen begonnen maar nooit de season journal afgemaakt (en dat terwijl ik meestal in 3-4 dagen klaar ben :P )

Kom maar op met D4 . Daar heb ik dan wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:48:
[...]

Ik heb voor mijn gevoel echt een punt bereikt dat diablo 3 me met geen mogelijkheid meer kan kietelen.
Laatste paar seizoenen begonnen maar nooit de season journal afgemaakt (en dat terwijl ik meestal in 3-4 dagen klaar ben :P )

Kom maar op met D4 . Daar heb ik dan wel zin in.
elke class al gespeeld? ikzelf heb Diablo 3 nog niet extreem veel gespeeld, classes die ik gespeeld heb zijn wizard, Necro en witch doctor.
In season 27 dacht ik erover om helemaal wat anders te doen, namelijk crusader

en uiteraard Diablo 4, maar dat is nog zover weg jammer genoeg.....

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 23-08-2022 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:58:
[...]

elke class al gespeeld? ikzelf heb Diablo 3 nog niet extreem veel gespeeld, classes die ik gespeeld heb zijn wizard, Necro en witch doctor.
In season 27 dacht ik erover om helemaal wat anders te doen, namelijk crusader

en uiteraard Diablo 4, maar dat is nog zover weg jammer genoeg.....
Ja heb seizoen 1 tot en met 22 structureel gespeeld :P op misschien 2 seizoenen na ofzo. elke keer een andere class weer enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:57
Mad-Matt schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:11:

Iemand enig idee?

Ik heb ditzelfde exact ook gehad en werd er helemaal gek van. Wilde bijna stoppen met spelen op de Switch. Tot ik erachter kwam dat ik een item had die als ik gehit werd alles wat ik deed met 50% decreasde, dus lopen slaan en skills lijken te laggen, maar het klopt gewoon. Nu weet ik het item even niet, maar zou even goed zoeken.

Edit

Ik dacht dat het een ring was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Stone Gauntlets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QbKpcZ9uj8LPp_CEYV4gtcYGUE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OWJHav1enhQRNSVfkZtlI9DP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:57
Juist die dus. Meteen sharden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
ricom schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:11:
[...]

Juist die dus. Meteen sharden haha
Volgens mij mitigate je dat effect met Ice Climbers als ik het me goed herinner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

Nee Ice Climbers zijn alleen tegen freezing effects, wat je zoekt is de "Epiphany" skill. Die countert als het goed is de slow effect :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
Scorpio616 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:22:
Nee Ice Climbers zijn alleen tegen freezing effects, wat je zoekt is de "Epiphany" skill. Die countert als het goed is de slow effect :)
Dat dacht ik ook, maar zag het in deze build staan: https://d3.maxroll.gg/gui...th-nova-necromancer-guide

Heb het nog niet getest, maar ga/ging er van uit dat ‘Immobilize’ dus ook voor de Stone Gauntlets geldt.
Of dat ook echt zo is kan ik niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

Jan_V schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:07:
[...]

Dat dacht ik ook, maar zag het in deze build staan: https://d3.maxroll.gg/gui...th-nova-necromancer-guide

Heb het nog niet getest, maar ga/ging er van uit dat ‘Immobilize’ dus ook voor de Stone Gauntlets geldt.
Of dat ook echt zo is kan ik niet bevestigen.
Ah ja, lijkt erop dat je gelijk hebt :) Voor de monk build heb je echter geen ruimte voor de Ice Climbers en zou het dus ook via de skill moeten kunnen. Maar je zou altijd (tijdelijk) terug kunnen vallen op de boots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weet iemand of de nieuwe season al live is?
vanavond na mijn werk hopelijk aan de slag 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:12:
weet iemand of de nieuwe season al live is?
vanavond na mijn werk hopelijk aan de slag 😃
sinds 17:00

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-06 12:12
Nieuwe seizoen is leuk, op avonden 12 man in de clan online. Lijkt weer een beetje op oude tijden. Over een week zal het wel een stuk rustiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Wat is tegenwoordig een snelle manier om level 70 te raken in een nieuw seizoen?
Op de Switch zijn praktisch geen random parties en een Gem of Ease is volgens mij ook niet over te dragen vanaf non-season.

Het kost (mij) toch al snel 2 weken spelen om op niveau te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Jan_V schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:20:
Wat is tegenwoordig een snelle manier om level 70 te raken in een nieuw seizoen?
Op de Switch zijn praktisch geen random parties en een Gem of Ease is volgens mij ook niet over te dragen vanaf non-season.

Het kost (mij) toch al snel 2 weken spelen om op niveau te komen.
De snelste manier is massacre bonus. Youtuber Raxxanterax heeft veel video guides voor elke class om snel te lvlen. Ik verwacht dat de basis op de switch niet afwijkt van de PC.

Daarna je journey volgen en dan heb je redelijk snel je eerste 6-set binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:35
Langzaam maar zeker gaat het ergens heen. Ik mis damage. Moet Paragon gaan farmen denk ik:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fphktk3URc4X2l-Ms2oFH4qpjXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ES1iSQWktxt3qdEaZKKJHGrg.jpg?f=fotoalbum_large

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Neles7
boomr schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:08:
Langzaam maar zeker gaat het ergens heen. Ik mis damage. Moet Paragon gaan farmen denk ik:(

[Afbeelding]
Ik denk dat er nog wel wat te halen valt zonder paragon. Op SC neemt men wellicht wat meer risico maar 120s gaan meestal wel wat sneller.

Maar shadows houd wel een beetje op mid-eind 120s voor comfortable farm dacht ik.

Maar desondanks altijd leuk om een goede clear te halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Neles7 op 10-09-2022 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-06 16:33

GrimScythe

Game Addict

Sinds een week heb ik helaas dat Diablo 3 voor mij onspeelbaar is.
Telkens krijg ik een crash to desktop en als er dan al een foutmelding is (vaak is deze er niet) dan staat er unexpected error.
Als ik de logfiles van de game bekijk dan komt er naar voren:
FMOD_Channel_SetPosition’: Operation could not be performed because specified sound/DSP connection is not ready.

Ik heb vanalles geprobeerd maar kom helaas niet tot een oplossing.
Op het technical support forum van blizzard ook gepost maar kreeg de mededeling dat het met achtergrond applicaties had te maken (niet erbij welke) volgens mijn msinfo file.
Als ik die file bekijk dan zie ik een error van bluestacks maar deze dateerd ruim een week voordat de problemen met Diablo begonnen en bluestacks staat standaard uit en start niet op met windows.

Mijn sound driver geprobeerd te updaten maar toen startte de game helemaal niet meer.
Downgrade gedaan naar een versie van 2018 (Realtek Audio Driver V6.0.1.83392018/02/24) en dit leek even te helpen (heb een paar dagen kunnen spelen) maar helaas ook nu weer de zelfde problemen.

Diablo is de enige game waarbij dit gebeurd en ik hoop dat iemand mogelijk iets weet wat ik nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vreemd. Helaas nooit zelf ervaren of in mijn omgeving mensen met deze error! Hoop dat je het snel gefixt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Dit season toch ook weer gespeeld.

Moest uiteindelijk nog 1 conquest voor Guardian.
Boss mode stond nog open, kon helaas niemand vinden die met het met mij wilde doen, uiteindelijk maar solo gedaan *O*
Was geloof ik met deze monk

Eerste poging mislukte nog omdat ik verdwaalde op zoek naar Adria.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 13:41
Vandaag starte ik D3 maar weer eens op de XBOX na flink bezig geweest te zijn in season 26 hardcore. Tot mijn verbazing zijn al mijn characters en stash zooi weg wat nog van voor season 26 was. Ik had allemaal Primal Ancients verzameld die ik na elk season weer bij elkaar pak met de hoop ooit een complete rode set te hebben. Helaas is dat dus weg. Ik moet wel zeggen dat ik in S26 de beste loot die ik ooit heb gevonden. Het doet dus niet zo zeer maar het is wel vreemd.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plopobiel
  • Laatst online: 11-05 15:08
Sir_Hendro schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:23:
Vandaag starte ik D3 maar weer eens op de XBOX na flink bezig geweest te zijn in season 26 hardcore. Tot mijn verbazing zijn al mijn characters en stash zooi weg wat nog van voor season 26 was. Ik had allemaal Primal Ancients verzameld die ik na elk season weer bij elkaar pak met de hoop ooit een complete rode set te hebben. Helaas is dat dus weg. Ik moet wel zeggen dat ik in S26 de beste loot die ik ooit heb gevonden. Het doet dus niet zo zeer maar het is wel vreemd.
Het blijft na een start van een nieuwe season maar 30 dagen beschikbaar op je acc. Als ik goed heb, wil je het behouden moet je het binnen die 30 dagen over zetten naar non-season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dat zou alleen de loot van de afgelopen season zijn. Characters moet je zelf verwijderen. Naja alleen mijn S26 characters en de loot is daar. Rest is weg, helaas pech. Wel zonde van de Primals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plopobiel
  • Laatst online: 11-05 15:08
Bij mij is alles er nog dat wat ik over gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Sir_Hendro schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:41:
Dat zou alleen de loot van de afgelopen season zijn. Characters moet je zelf verwijderen. Naja alleen mijn S26 characters en de loot is daar. Rest is weg, helaas pech. Wel zonde van de Primals.
Check voor de zekerheid eens of je niet origineel op een andere region gespeeld hebt...Dat je dus op de NA server je normal hebt en op de EU het season?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het spijt mij jongens, gisteren is mij ineens bewust geworden dat ik in het verleden niet op de Xbox speelde maar op de Nintendo Switch. Daar staan dus die andere characters van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-06 12:02
Ik ben dit seizoen met een Necromancer bezig, gezien hun starters set Rathma is en één van de drie necro mogelijkheden van de Angelic Crucible (rare drop binnen S27) Army of the Dead heeeelemaal OP maakt.
Ik volg letterlijk deze build : YouTube: Diablo 3 Season 27 Rathma Army of the Dead Necromancer Build Guide -...
Ik heb nu alle puzzelstukjes wel gefarmed en ik kan letterlijk met mijn ogen dicht door de greater rifts blazen, dit is echt ontzettend leuk zeg. Zit alweer ergens op GR100 en het is nog veeeel te makkelijk, ben benieuwd waar de fun stopt :)
Gameplay om een idee te krijgen: YouTube: RATHMA GOD ! OP Necromancer GR Solo Build Guide S27 2.7.4
Hoog aan te raden!

[ Voor 35% gewijzigd door PepieNL op 08-11-2022 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 18:06
PepieNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:39:
Ik ben dit seizoen met een Necromancer bezig, gezien hun starters set Rathma is en één van de drie necro mogelijkheden van de Angelic Crucible (rare drop binnen S27) Army of the Dead heeeelemaal OP maakt.
Ik volg letterlijk deze build : YouTube: Diablo 3 Season 27 Rathma Army of the Dead Necromancer Build Guide -...
Ik heb nu alle puzzelstukjes wel gefarmed en ik kan letterlijk met mijn ogen dicht door de greater rifts blazen, dit is echt ontzettend leuk zeg. Zit alweer ergens op GR100 en het is nog veeeel te makkelijk, ben benieuwd waar de fun stopt :)
Gameplay om een idee te krijgen: YouTube: RATHMA GOD ! OP Necromancer GR Solo Build Guide S27 2.7.4
Hoog aan te raden!
Ik heb dezelfde build. Doet veel schade idd, maar ik vind mijzelf wel wat kwetsbaar. Met name voor explosies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
htf99 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:10:
[...]

Ik heb dezelfde build. Doet veel schade idd, maar ik vind mijzelf wel wat kwetsbaar. Met name voor explosies.
Ja klopt, ik loop er nu ook tegen aan in GR112.
Bone armor helpt een hoop met zn stun maar ja.. pittig.
Vooral lastig aan de start van de GR als er direct al elite packs op je af komen rennen, heb geen ruimte om te stunnen/weg te rennen.. in dat geval is het exit game en opnieuw een GR starten en hopen dat het wat makkelijker start.
Enige optie nog met deze build is paragorn levels farmen voor meer survivability, en de legendary gems ontzettend hoog zien te krijgen via upgrades denk ?

[ Voor 17% gewijzigd door PepieNL op 11-11-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:23
Ik heb het spel ooit tijdens de launch gekocht maar nooit echt serieus gespeeld. Hoe leuk is het om nu nog te beginnen? Of zijn er betere andere alternatieven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
FreeShooter schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 11:26:
Ik heb het spel ooit tijdens de launch gekocht maar nooit echt serieus gespeeld. Hoe leuk is het om nu nog te beginnen? Of zijn er betere andere alternatieven?
Als je Reaper of Souls expansion erbij hebt is het een prima game. De game is veel beter geworden dan hoe het was bij release.

Ik denk dat je je er wel mee gaat vermaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
FreeShooter schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 11:26:
Laatst nog een maatje op weg geholpen dus ik doe even een ez copy/paste.:

Opmerking, dit is enkel mogelijk met de Reaper of Souls expansion.
Om de vier (?) maanden start er een nieuw seizoen met daarachter een ladder systeem.
Zo'n seizoen gooit elke keer wat nieuws omhoog, nieuwe abilities of hele speciale gems waardoor bepaalde builds ontzettend tof worden binnen dat seizoen.
Er zijn allerlei taken uit te voeren, soort van achievements, en daar unlock je pets, armor sets en portraits.
Als je eenmaal 70 bent begint dat feest en wordt het jagen op specifieke legendaries dat je build een beetje vormd, ondertussen zet je de game steeds zwaarder zodat de drops steeds beter en meer worden.
Begint bij normal en eindigt op Torment 16 (zwaarste setting) via bounties of Nephalim rifts.

Ook droppen er van de boss van zo'n Nephalim rift keystones die je dan weer kan gebruiken om een Greater rift te openen en elke keer dat je daarin weer binnen de tijd een boss sloopt kan je de Greater Rift de volgende keer weer een puntje hoger openen met verhoogde difficulty, en daarin zit de drang dan weer verstopt om een zo hoog mogelijke greater rift te eindigen.

[ Voor 26% gewijzigd door PepieNL op 10-12-2022 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:35
Duim even mee dat dit voldoende is om de wings te krijgen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UBAthKzlMZ5HZ8h1aEPnlEh02o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rXu2aB9XyXzwekd6yLM1nrk7.png?f=fotoalbum_large

Damn :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6nZFIbZzUwJmtnXKwCQ_6coTDmc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S4g21nqff9VH6ym1U4Ll3d3v.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door boomr op 31-12-2022 13:36 . Reden: helaas pinndakaas ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

boomr schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:33:
Duim even mee dat dit voldoende is om de wings te krijgen....
[Afbeelding]

Damn :(
[Afbeelding]
Krijg een beetje het idee dat Cosmic Wings ook gewoon super super super super rare zijn in die gifts, met andere woorden een lokkertje om je weer te laten grinden.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat is het enige waar ik nog steeds van baal dat ik het niet gehaald heb in d3. Die cosmic wings.

Nou wist ik niet van dit event af en heb al een tijd niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Ik hoopte al dat Blizzard all-out ging met het laatste seizoen voor D3 alvorens D4 te releasen.
Lijkt te gaan gebeuren _/-\o_ PTR krijgt over 4 dagen een update.

https://news.blizzard.com...blo-iii-ptr-2-7-5-preview

[ Voor 13% gewijzigd door PepieNL op 27-01-2023 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
PepieNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:06:
Ik hoopte al dat Blizzard all-out ging met het laatste seizoen voor D3 alvorens D4 te releasen.
Lijkt te gaan gebeuren _/-\o_ PTR krijgt over 4 dagen een update.

https://news.blizzard.com...blo-iii-ptr-2-7-5-preview
Weet iemand of die nieuwe powers van het huidig seizoen blijven in de nieuwe seizoen?. Ben wel gehecht aan mn auto target DH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Vrijdag S28!
Ik ga na vele jaren van afwezigheid D3 dit seizoen oppakken als opwarmertje voor D4 :)

Zijn er nog tweakers die S28 gaan spelen en het leuk vinden om dat in een party te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
EstiematiesEnzo schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:26:
[...]

Weet iemand of die nieuwe powers van het huidig seizoen blijven in de nieuwe seizoen?. Ben wel gehecht aan mn auto target DH.
De DH in seizoen 28 is bijna hetzelfde als in seizoen 27:
YouTube: Goblin Blaster 10,000 The New Brain Dead Build - Diablo 3 Season 28
ApOE schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:43:
Vrijdag S28!
Ik ga na vele jaren van afwezigheid D3 dit seizoen oppakken als opwarmertje voor D4 :)

Zijn er nog tweakers die S28 gaan spelen en het leuk vinden om dat in een party te doen?
Laatste paar seizoenen zijn echt te gek, leuk om zo nog ff mee te pakken idd... zeker doen!
Ikzelf speel voornamelijk solo op xbox, gebruik alleen zelf gevonden en probeer zo hoog mogelijk door de greater rifts te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vrijdag weer losgaan!

Goeie guide voor leveling:

Heerlijke season theme ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dacht toch maar even dit seizoen spelen aangezien het het laatste seizoen is voor D4.

Jeetje wat is het nu easy zeg XD

Challenge rift gedaan > HC char gemaakt en die eerste perk unlocked van dat altar (heb ik hiervoor nog nooit gespeeld met dat altaar) > cube gehaald en direct tijdens die cube zo hoog mogelijke massacre halen. was toen ik bij die cube aan kwam al level 20. (Master difficulty)

Vervolgens de skeleton king en magda gekilled waardoor ik 2 gems kreeg om te craften zodat ik die 2e perk kon unocken om de item requirements weg te halen .

Nou daar sta je dan met een lvl 20 character met 100k dps en bijna 1 mill toughness . fully gear gecraft van lvl 70 eigenlijk maar dan op je lvl 20 char XD. Difficulty naar torment 6 gezet en hoppa rifts farmen.

Gewoon solo jezelf op je eerste char van een seizoen naar level 70 boosten :P

in 1 rift nu lvl 42.

@London ah zie nu dat jij die video hebt gestuurd van deze zelfde methode in principe

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 26-02-2023 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Shit kom er achter dat ik het eignelijk verkeerd doe :P Rifts hebben geen massacre bonus.
Aangezien je ook een perk hebt dat je dubbel zo veel xp van massacre bonus krijgt en het touwtje dubbel zo langzaam weg brand kan je mega grote massacre bonussen fixen.

Naja goed ben nu toch al 70 dus maakt niet uit maar dit is echt het snelste seizoen ooit :P wel leuker zo om dat levelen te skippen imo. na dat al minsten 40x gedaan te hebben XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Laatst online: 06-06 10:20
Kunnen jullie gemakkelijk inloggen? Kwam gisteren altijd in een server queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

stijn014 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:13:
De game is weer wat populairder :P

Wel heerlijke season dit. Bijna p1000 en inmiddels DH, Wiz & Barb om mee te farmen. Morgen ff werk maken van de resterende Altar perks.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Met mn DH vrij snel 70 aangetikt, heeft nu de 6set bonus en dr wapens plus cubed materialen om die strafe build goed uit te kunnen voeren.
Geen godrolls ofzo, verre van... maar mijn god wat valt alles snel neer.. dacht dat de Necro vorig seizoen zo OP was met zn 'passieve' Army of the Dead maar de DH gaat daar nog ff ruim overheen nu in S28.

Ik probeer hier naartoe te groeien: https://maxroll.gg/d3/d3planner/170840651
Ben net begonnen met pushen van greater rifts. Erg tof allemaal, perfecte afsluiter van D3.

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 27-02-2023 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

stijn014 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:13:
kwam doordat er veel mensen online waren en sommigen veel in en uit logden voor een gunstige spawn voor sommige altar mats.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Altar compleet en wings binnen, laat D4 maar komen :P

Nog ff bedenken of ik GR150 wil pushen. Vaak ben ik het wel zat als het te lang duurt.. Raekor Barb is wel een mega toffe build, hopelijk komt er ook zoiets in D4.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Neles7
Lang geleden dat ik Diablo 3 zo actief heb gezien. Had voor de verandering weer eens een lang weekend gepakt met een mooi resultaat :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/348139825804607489/1079876414498689085/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:17
Ik weet dat het natturlijk random is, maar hoe kan ik nou gewoon geen Yangrecurve vinden de hele avond grinden en krijg ik voor het eerst in mijn leven een nuttige primal ancient voor het doen van level 70 greater rift zodat ik die niet kan gebruiken om op te offeren in de altar. Random gods zijn me niet gezind dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

scorpie

Supra Addict

Last season before D4, dus ik dacht; ik ga ook weer eens een poging doen om een seizoen serieus te spelen. Paar dagen bezig, gisteravond eindelijk een Tal Rasha Meteor wizard build af (wel met crap gear, maar heb de set compleet voor de build) zit nu op paragon level 514 geloof ik.

Nu begint de echte grind, want ik moet een Petrified Scream voor de volgende Altar unlock vinden die ik nog nooit gezien heb. Ondertussen hopen op het vinden van primal ancients en betere gear voor m'n wizard.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-06 13:54
scorpie schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:24:
Last season before D4, dus ik dacht; ik ga ook weer eens een poging doen om een seizoen serieus te spelen. Paar dagen bezig, gisteravond eindelijk een Tal Rasha Meteor wizard build af (wel met crap gear, maar heb de set compleet voor de build) zit nu op paragon level 514 geloof ik.

Nu begint de echte grind, want ik moet een Petrified Scream voor de volgende Altar unlock vinden die ik nog nooit gezien heb. Ondertussen hopen op het vinden van primal ancients en betere gear voor m'n wizard.
petrified scream dropt alleen in greater rifts. Die heb je waarschijnlijk nog niet veel gedaan.

Ik vind vooral de pet skills van het altaar een enorme verbetering.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb nu een stuk of 10 / 15 greater rifts gedaan, dus dat valt wel mee ja. Met deze build is het me wel gelukt om een level 80 GR te doen, dus op zich gaat dat best lekker.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Misschien hele stomme vraag maar ben nog niet zo heel bekend met seasons. Ik heb een monk, nu op level 70. Een aantal chapters al kunnen doen waardoor ik Haedrigs Gift heb kunnen gebruiken voor een Patterns of Justice build. Hiermee kan ik T2 rifts clearen, al duurt het vrij lang.

Vraag is nu: hoe kan ik nou zorgen dat ik T4 aankan om de set compleet te maken? Daarna was ik van plan om Wave of Light build te maken, maar het zou natuurlijk helpen als ik in een redelijk tempo wat GR's kan clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
cakebp schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:58:
Misschien hele stomme vraag maar ben nog niet zo heel bekend met seasons. Ik heb een monk, nu op level 70. Een aantal chapters al kunnen doen waardoor ik Haedrigs Gift heb kunnen gebruiken voor een Patterns of Justice build. Hiermee kan ik T2 rifts clearen, al duurt het vrij lang.

Vraag is nu: hoe kan ik nou zorgen dat ik T4 aankan om de set compleet te maken? Daarna was ik van plan om Wave of Light build te maken, maar het zou natuurlijk helpen als ik in een redelijk tempo wat GR's kan clearen.
Als ik je bericht zo lees vermoed ik dat je nog niet de 6set bonus hebt, met die 20.000% damage buff op Tempest Rush moet je minstens T10 aan kunnen :9~
Check deze ff YouTube: Diablo 3 Monster Monk Patterns of Justice Build Guide Season 28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18:11

Heb je al een LoD gem gekregen uit een greater rift? Met een LoD gem op lvl 5 en Wave of Light als skill kun je T4 vrij gemakkelijk en snel clearen. Let wel op: Met een LoD gem mag je geen set bonusses actief hebben.
PepieNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:19:
[...]

Als ik je bericht zo lees vermoed ik dat je nog niet de 6set bonus hebt, met die 20.000% damage buff op Tempest Rush moet je minstens T10 aan kunnen :9~
Check deze ff YouTube: Diablo 3 Monster Monk Patterns of Justice Build Guide Season 28
Om die te krijgen zul je toch op T4 wat Keywardens moeten kunnen slopen en een GR20 moeten kunnen clearen.

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 01-03-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

Zoals ik het zie heeft de 4 set geen damage bonus wat het begin erg lastig maakt. Je beste optie is het verkirjgen van wat support item(s) (Je kunt een rare item craften en in de cube upgraden met recipe 3 uit mijn hoofd). De beste items lijken Won Khim Lau (Fist Weapon) of Balance (Diabo) te zijn. Ik zou de diabo proberen denk ik, de pool is kleiner en 2h wapens hebben betere damage wat in het begin wenselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Neles7 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Zoals ik het zie heeft de 4 set geen damage bonus wat het begin erg lastig maakt. Je beste optie is het verkirjgen van wat support item(s) (Je kunt een rare item craften en in de cube upgraden met recipe 3 uit mijn hoofd). De beste items lijken Won Khim Lau (Fist Weapon) of Balance (Diabo) te zijn. Ik zou de diabo proberen denk ik, de pool is kleiner en 2h wapens hebben betere damage wat in het begin wenselijk is.
Hier had ik naar gekeken inderdaad, probleem is alleen dat ik niet genoeg DB heb om het cube-recept vaak te kunnen gebruiken helaas! Ik zal nog even kijken naar LoD, deze heb ik al wel gekregen dus ik zal eens kijken of dat veel verschil gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
cakebp schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:37:
[...]

Hier had ik naar gekeken inderdaad, probleem is alleen dat ik niet genoeg DB heb om het cube-recept vaak te kunnen gebruiken helaas! Ik zal nog even kijken naar LoD, deze heb ik al wel gekregen dus ik zal eens kijken of dat veel verschil gaat maken.
Dan zit er niks anders op dan wat lagere rifts te blijven farmen voor set items en mats die je vervolgens kan gebruiken voor upgrades enz. Tevens is er een cube recipe die ervoor zorgt dat je een set item kan veranderen naar een ander deel. Stel je moet alleen nog gloves en je krijgt boots dan kan je die boots rerollen in de hoop dat het gloves worden.

Wat je ook kan proberen is nog 1 deel te bemachtigen en dan (mits het niet in je build zit) de ring of royal grandeur te dragen of te cuben via Extract Legendary. Die ring zorgt ervoor dat je 1 piece minder nodig hebt om de set bonus te halen dus dan kan je met 5 delen de 6 set bonus krijgen.

De build die jij bent is inderdaad ietsje lastiger te krijgen omdat je pas damage doet vanaf 6set.

Maar speel je hardcore of niet? Want als je niet hardcore speelt zou ik gewoon public games blijven joinen in de hoop die 5e piece te krijgen.

Die ring of royal grandeur is over het algemeen niet zo moeilijk te krijgen btw. Je kan bounties van Act 1 en Act 5 runnen en dan is de kans redelijk hoog dat die uit die bounty chest komt van die acts.

Meestal maar een paar keer die bounties doen om de ring te behalen.

Helemaal als je het in groepen runt is het nice omdat je dan vaak split per act en heb je binnen 20 min alle 5 de kisten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 01:32

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Damn, ik ben wel een beetje jaloers. Heb ongeveer alle seasons gespeeld, maar deze week op wintersport... Ga met een complete week vertraging beginnen.... :'(

Geluk bij een ongeluk, iemand wil me vast wel boosten naar 70, hoef ik niet te levellen :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:27
Ricmaniac schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:08:
Die ring of royal grandeur is over het algemeen niet zo moeilijk te krijgen btw. Je kan bounties van Act 1 en Act 5 runnen en dan is de kans redelijk hoog dat die uit die bounty chest komt van die acts.
Act 1 en Act 4 :P

Act 4 kan in principe alles droppen uit de Act 1, 2 en 3 bounty cache dus voor de grootste kans is het aan te raden Act 1 te lopen.

Sowieso heb je de RoRG nodig voor veel builds, of eventueel je follower (zodat je Cain+Sage daar op kunt zetten voor extra mats :P ) én ook niet onbelangrijk voor de 10e unlock in je Altar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb vandaag voor het eerst zo'n petrified scream key gevonden en ingeleverd bij het altaar, maar nu moet ik er nog eentje vinden en daarbij level 125 halen ofzo. Geen flauw idee of ik het ga halen, ik ga denk ik eerst maar eens youtube checken voor wat filmpjes wat het nou precies inhoudt :P

Leuk laatste seizoen zo voordat Diablo 4 arriveert! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Naar verwachting geraak ik vanavond/dit weekend mijn doel van solo 150. Eens kijken wat ik hierna wil gaan doen, maar mochten er nog tweakers zijn die hulp met iets nodig hebben wil ik graag helpen. Ik lees hier namelijk dat er nog genoeg mensen zijn die niet zo snel progressen en wellicht wat extra hulp prettig vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UdhGI2MXvXRW5KRmRDpOADAm7-c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UMRkt1wlm4wFXzORflz9FLAG.png?f=user_large

Zoo mooi dit 2.1 miljard toughness op level 1 XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:51
Season 28 is toch echt wel heel erg dik. Heb D3 op de PC, maar nu ook op de PS5 gekocht: D3 a eternal collection is in de aanbieding voor 20,-. Aangezien ik de necromancwr addon (voor 15,-) nog niet had, is het een schijntje :)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 14:33
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:59:
Ik weet dat het natturlijk random is, maar hoe kan ik nou gewoon geen Yangrecurve vinden de hele avond grinden en krijg ik voor het eerst in mijn leven een nuttige primal ancient voor het doen van level 70 greater rift zodat ik die niet kan gebruiken om op te offeren in de altar. Random gods zijn me niet gezind dit seizoen.
Recurve bogen in de cube knikkeren en upgraden? :) moet niet al te lang duren voordat er dan eentje langskomt!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:17
schaapiej schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:59:
[...]

Recurve bogen in de cube knikkeren en upgraden? :) moet niet al te lang duren voordat er dan eentje langskomt!
Heb inmiddels een primal ancient yang recurve gecraft met de recipe die nieuw is in season 28 :)

Moet nog 1 primal anient item en dan heb ik de altar of rites compleet. Season Journey van het weekend gehaald. Heb gisteren de hele avond zitten grinden voor een gibbering gemstone. Doe alles Ssf dus sommige dingen duren gewoon langer bij mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 00:26
Hahaha trek even een doos open kijken wat daar in zit
lijk wel een pandora... bedoel Diablo box
Heel mijn Diablo verzameling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_EXke8i1452aJQ3akfi3K2Os8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wpl4oTCNLlRp5PtYHN5ubvrV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 07-03-2023 15:31 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik snap niet hoe deze build (Witch doctor spirit barage) exact werkt.
Maar ik rolde een rare dagger naar legendary en werd de Barber die ik nodig heb voor mijn build. en alles blaast ineens compleet op.

Ik speel hardcore dus deed altijd voorzicht maar had ook net nieuwe bracers gerolled die mij 60% damage reduction geeft.

Ik dacht probeer gewoon even hoger greater riftje. had niet hogr dan 35 gedaan. en deed ineens 60 en was echt super super easy XD .. dus ga morgen gelijk maar even 70 proberen voor die guaranteed primal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gaat lekker man, Witch doctor GR 70 mee gedaan terwijl ik nog niet eens mijn full build items heb eigenlijk
en mijn wizard ook een buildje af (firebird meteor) maar ben voor talrasha aan het farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zo, Altar of Rites is klaar, wat nu? Ik ben een beetje in een gat beland geloof ik. Farmen voor betere gear.. mjah mjah.. GR pushen mjah mjah.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
scorpie schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:06:
Zo, Altar of Rites is klaar, wat nu? Ik ben een beetje in een gat beland geloof ik. Farmen voor betere gear.. mjah mjah.. GR pushen mjah mjah.. :/
speel jij HC of normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ricmaniac schreef op zondag 12 maart 2023 @ 00:44:
Ik snap niet hoe deze build (Witch doctor spirit barage) exact werkt.
Maar ik rolde een rare dagger naar legendary en werd de Barber die ik nodig heb voor mijn build. en alles blaast ineens compleet op.

Ik speel hardcore dus deed altijd voorzicht maar had ook net nieuwe bracers gerolled die mij 60% damage reduction geeft.

Ik dacht probeer gewoon even hoger greater riftje. had niet hogr dan 35 gedaan. en deed ineens 60 en was echt super super easy XD .. dus ga morgen gelijk maar even 70 proberen voor die guaranteed primal.
Doe speel ik sinds gisteren ook, niet hardcore.
Heb alle items, maar zeker geen goede rolls.
GR100 is prima te doen, mits je de 10 stacks hebt. In het begin is het dus even spannend.

Moet nu doe Never Ending Questions zoeken. Daar heb ik niet echt veel zin in, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEbZbrBxxOGyPCPNnbehx4PIcPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GMYMUucuwyyEN3k6D9d8kjhN.png?f=fotoalbum_large

RIP

T16 op farm.. GR75 ging easy as fuck.. maar Malthael op T13 killt mij .....

Gelukkig nog een 2e character met gear.. maar niet zo goed al als deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

normal. HC heb ik ooit geprobeerd en kwam (jaren geleden..) nieteens tot aan level 70 geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
scorpie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:17:
[...]

normal. HC heb ik ooit geprobeerd en kwam (jaren geleden..) nieteens tot aan level 70 geloof ik :+
oke haha. Ja ik had dat vroeger ook hoor. was een struggle om max te worden. Heb nog 1 hero in mijn archive staan die op 69.8 dood ging :P en die had een playtime van 14 uur ofzo. Nu kan ik bijna een seizoen afmaken in 14 uur XD

Dacht vorig seizoen een keer SC te spelen maar ik kan dat niet. Er is gewoon geen spanning aanwezig voor mij persoonlijk waardoor ik er geen plezier uit haal ofzo.

Nu met dit seizoen gaat het helemaal hard om iets te levelen.

Gelukkig had ik nog een wizard als backup en gisteravond redelijk kunnen gearen dus zit nu weer terug op Torment X

Wel gelijk even een 2e wizard geleveld toen ik er zin in had zodat ik dat straks niet hoef te doen als deze ook weer dood is haha. Inmiddels ook al wat backup gear pieces voor die extra wizard verzameld. Heb namelijk wel het doel om dit seizoen daadwerkelijk eens GR150 te halen. Moet goed te doen zijn met dat altar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels met mijn Wizard mijn oude main ingehaald :) Kan nu weer redelijk hoog farmen. Mis alleen 1 ring om echt hoger te gaan. Die ring is een must anders ga ik weer dood.

Ik heb inmiddels al meer dan 5k bloodshards gerollt om die ring te krijgen maar het lukt maar niet.

Blijven rustig door farmen :P

Inmiddels ook al 2 andere speed builds af voor deze zelfe character om T16 en GR80 te farmen maar ik wil dat niet te veel doen zonder die ring.

Eerst nu denk ik nog maar even verder met de season journal zodat ik in ieder geval dat af heb voordat ik weer dood ga XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben wel echt verrast door dit seizoen. De laatste 12 seizoenen ofzo was het gewoon in een weekend season journal afmaken en dan was ik er klaar mee :P Nu wil ik toch wel echt die altaar afmaken ofzo en meer incentive om te blijven spelen :)

Mijn wizard inmiddels GR 80 met ease gehaald. 3 verschillende builds zo goed als klaar. Ben nog de laatste lootjes aan het farmen voor een T16 speed build en dan ben ik wel ready om te pushen.

Season journal afmaken is nu wel mijn volgende stap though.

Zit sowieso met dat altaar vast want mijn volgende stap moet je een challenge rift cache opofferen :P gelukkig reset die vannacht though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jeetje zeg die latere stappen van de altaar zijn wel ziek hoor. Heb nu de stap van 1400 blood shards complete. Nou moet ik 4 volledige 6 piece sets van andere classes fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:28:
Jeetje zeg die latere stappen van de altaar zijn wel ziek hoor. Heb nu de stap van 1400 blood shards complete. Nou moet ik 4 volledige 6 piece sets van andere classes fixen
Echt?

Die zie ik hier niet voorbij komen met de requirements: https://teambrg.com/diabl...et-first-seals-unlocking/

Of is het voor die never ending questions?
Die kunnen toch in iedere set dungeon droppen?

[ Voor 9% gewijzigd door Jan_V op 15-03-2023 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jan_V schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 00:00:
[...]

Echt?

Die zie ik hier niet voorbij komen met de requirements: https://teambrg.com/diabl...et-first-seals-unlocking/

Of is het voor die never ending questions?
Die kunnen toch in iedere set dungeon droppen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWqs7Lj44MkcD0t7Z5P4PqpmFuo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8d3YhysqxefUoMYmmuQ0Ohyb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:28:
Het zijn enkel 4 pages. Dus je kunt ook 4 wizard sets pakken. Maakt het al wat makkelijker ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze was veel simpeler dan ik dacht.
Je kunt gewoon alle sets van één class halen (beste om gewoon die van je main character te doen), maar vervolgens kun je gewoon met je beste set naar de tome gaan, dan een van de sets aandoen > tome clicken > page pakken.
Vervolgens doe je een TP en trek je een andere set aan en ga je terug, de tome is weer actief.

Dit herhaal je dan 4x.
Je hoeft dus enkel vijf (niet 6) pieces te hebben (RoRG) en niet goede rolls oid. Via gamblen + cube recipe voor reroll set items heb je ze binnen no-time.

Het is totaal niet nodig om verschillende classes te doen. Zo lang je maar de 4 non-Headrig sets pakt zit je goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 15-03-2023 08:19 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Angeloonie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:17:
[...]

Deze was veel simpeler dan ik dacht.
Je kunt gewoon alle sets van één class halen (beste om gewoon die van je main character te doen), maar vervolgens kun je gewoon met je beste set naar de tome gaan, dan een van de sets aandoen > tome clicken > page pakken.
Vervolgens doe je een TP en trek je een andere set aan en ga je terug, de tome is weer actief.

Dit herhaal je dan 4x.
Je hoeft dus enkel vijf (niet 6) pieces te hebben (RoRG) en niet goede rolls oid. Via gamblen + cube recipe voor reroll set items heb je ze binnen no-time.

Het is totaal niet nodig om verschillende classes te doen. Zo lang je maar de 4 non-Headrig sets pakt zit je goed.
Oh, dus je hoeft niet eens de Set Dungeons te doen en hopen op een drop van zo'n page?

Dat maakt de requirement een stuk eenvoudiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ah okay thanks dan interpreteerde ik het verkeerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan_V schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:56:
[...]

Oh, dus je hoeft niet eens de Set Dungeons te doen en hopen op een drop van zo'n page?

Dat maakt de requirement een stuk eenvoudiger!
Nee het is letterlijk met de set aan interacten met de tome, je hoeft niets met de sets te doen verder :)

Je kunt als je alle pieces hebt hem binnen een paar minuten completen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat een drama zeg hahah niet normaal.
Ik bezig met die hellfire amulets craften voor dat altaar.

Ik heb zonder grappen 33 hellfire amulets gemaakt en had hem nog niet.
Ik in general chat vragen naja meeste mensen hadden het toch wel ancient na 10-15 crafts.

Kom ik aan met 33.

Naja rustig door gaan. maak ik nummer 35 en ja hoor krijg ik eindelijk ancient!

..... primal ancient wel te verstaan 8)7

Wat vervelend haha want deze wil ik liever gebruiken voor de primordial ashes en niet voor deze stap :P
Dus gaan maar weer terug naar het farmen voor soulashes want ja heb er door dit geintje 350 doorheen moeten jassen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvAy7MlanNVJkdmY4xkYWUHrZ1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1HRT0w8JiVRBxsgSERCP2UWO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 14:33
Moet nu 110 van die Ashes hebben voor de volgende stap op het Altaar. Vrij vlot GR70 gedaan zodat er in ieder geval Primal items kunnen vallen. Intussen een paar gems op level 90 gezet (doe steeds lekker relaxed GR100) maar nog geen enkele Primal gezien (behalve die gegarandeerde op GR70). Schiet niet op zo :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:50:
Moet nu 110 van die Ashes hebben voor de volgende stap op het Altaar. Vrij vlot GR70 gedaan zodat er in ieder geval Primal items kunnen vallen. Intussen een paar gems op level 90 gezet (doe steeds lekker relaxed GR100) maar nog geen enkele Primal gezien (behalve die gegarandeerde op GR70). Schiet niet op zo :+
Just in case de potions kun je op elk moment doen en je kunt gewoon doorgaan met de rest van het altaar vrijspelen.
Ricmaniac schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:52:
Wat een drama zeg hahah niet normaal.
Ik bezig met die hellfire amulets craften voor dat altaar.

Ik heb zonder grappen 33 hellfire amulets gemaakt en had hem nog niet.
Ik in general chat vragen naja meeste mensen hadden het toch wel ancient na 10-15 crafts.

Kom ik aan met 33.

Naja rustig door gaan. maak ik nummer 35 en ja hoor krijg ik eindelijk ancient!

..... primal ancient wel te verstaan 8)7

Wat vervelend haha want deze wil ik liever gebruiken voor de primordial ashes en niet voor deze stap :P
Dus gaan maar weer terug naar het farmen voor soulashes want ja heb er door dit geintje 350 doorheen moeten jassen.

[Afbeelding]
Haha rng is rng idd. Meestal is het ~10 crafts voor 1 ancient.

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste