• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Ik was vergeten dat je op een nieuw platform eerst weer een keer level 70 moet worden alvorens je challenge rifts enzo kan doen.

Dus ik ben heel rustig via de campaign aan het levellen op m'n Switch. Vind het eigenlijk ook niet erg om een keer rustig aan te doen. Zo leer ik gelijk de game op de Switch onder de knie te krijgen :)

Ben wel lekker fotm Monk gegaan :p

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-05 06:36
London schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:19:
Ik was vergeten dat je op een nieuw platform eerst weer een keer level 70 moet worden alvorens je challenge rifts enzo kan doen.

Dus ik ben heel rustig via de campaign aan het levellen op m'n Switch. Vind het eigenlijk ook niet erg om een keer rustig aan te doen. Zo leer ik gelijk de game op de Switch onder de knie te krijgen :)

Ben wel lekker fotm Monk gegaan :p
Als je multiplayer doet kom je 85% monks tegen :+
ik ben voor Witch Doctor gegaan voor 2 redenen:

1. nog nooit Witch Doctor gespeeld
2. alleen maar monks in een team is ook maar meh

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:48

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Solo levellen naar 70 ging een stuk trager dan gehoopt, het herrollen wou niet mee werken.
Soul shards naar gems omzetten na 90 minuten maar mee gestopt, geen één was Ruby voor XP boost + weapon damage.
Komende avonden weer lekker aan de slag met de wizard, ik zag al een snelle GR131 clear in de leaderboard met para 1000 en non ancient gear.
GR150 solo behalen is toch wel een eind doel dit seizoen.

Diablo 3 - Battle.net

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:45
Ik ben zaterdag begonnen met levelen, zat ook wat tegen met RNG. Gisteren Haedrigs Gift compleet gemaakt, dus nu door om een Inna build bij elkaar te farmen.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 19:41
Eerste 'push' met M6 ook gedaan. Kan nog wel wat hoger wat een ruk rift (keeps, sewers) :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik van sinds vandaag weer bezig met dit spel, maar ik heb wat raars.

Als ik monsters tegen komen en in gevecht gaat lijkt alles ineens in slow motion te gaan, mijn poppetje gaat heel traag lopen en de animatie van de hits komen niet aan en dan ineens is de helft van de pack dood.
Mijn levens-orb zie ik wel omhoog en omlaag schieten.

M'n latency hangt tussen 20-40 dus dat kan het volgens mij niet zijn.

Iemand enig idee?

Kort filmpje wat er gebeurd? (yup, gefilmd met de telefoon aangezien ik geen software heb om direct video's te maken van het spel)
YouTube: D3 doet raar

[Voor 18% gewijzigd door Mad-Matt op 04-02-2022 21:45]

D3 Profile D3 XP Ladder

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mad-Matt schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:11:
Ik van sinds vandaag weer bezig met dit spel, maar ik heb wat raars.

Als ik monsters tegen komen en in gevecht gaat lijkt alles ineens in slow motion te gaan, mijn poppetje gaat heel traag lopen en de animatie van de hits komen niet aan en dan ineens is de helft van de pack dood.
Mijn levens-orb zie ik wel omhoog en omlaag schieten.

M'n latency hangt tussen 20-40 dus dat kan het volgens mij niet zijn.

Iemand enig idee?

Kort filmpje wat er gebeurd? (yup, gefilmd met de telefoon aangezien ik geen software heb om direct video's te maken van het spel)
YouTube: D3 doet raar
wtf hele vreemde bug. oogt eerder niet als een bug maar zie ook niks wat het zou kunnen zijn eigenlijk. zelf nooit meegemaakt en heb honderden uren in het spel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 22:56:
[...]
wtf hele vreemde bug. oogt eerder niet als een bug maar zie ook niks wat het zou kunnen zijn eigenlijk. zelf nooit meegemaakt en heb honderden uren in het spel
Ik heb dit dus ook nog nooit meegemaakt en toch al richting de 1000 uur in de game.
Geen andere pc dan voorheen. Enige verschil is dat ik van Xs4all basic naar KPN glasvezel ben gegaan, maar dat lijkt me alleen maar beter.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mensen, laat maar. Ik ben een enorme sukkel

Komt door Stone Gauntlets die ik equiped had.
Ik ga weer even in een hoekje zitten schamen.

D3 Profile D3 XP Ladder

Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee