• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 09:03
Zo, jullie gaan hard ;-) Met mijn barbarian heb ik nog wat rage issues met rend/ww dus ik loop nu nog met seismic slam waarmee ik met Fury o/t Vanished Peak en Bracers of Destruction een paar goede bonussen heb. GR30 gaat prima .. Ik ben iig al een stuk verder dan vorig seizoen na dit aantal uur.
Vanavond even met de hele set nog eens rend/ww build proberen.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06

Twee Dee

Even geen ondertitel

Ben dit seizoen begonnen met WD, die had ik al een aantal seizoenen niet gespeeld. Met de season set Helltooth kom je vrij vlot op een pet build (zombie dogs/gargantuan) uit maar op een of andere manier ligt dat mij niet.

Het speelt te traag en je bent continu aan het wachten of je pets nog willen komen spelen. Doe ik iets verkeerd of herkennen jullie dat?

Ik heb inmiddels GR70 gehaald dus het zal niet lastig zijn om andere set compleet te maken, zal binnenkort waarschijnlijk wel overstappen...

Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 23:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

PhoeniX- schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:53:
Zo, jullie gaan hard ;-) Met mijn barbarian heb ik nog wat rage issues met rend/ww dus ik loop nu nog met seismic slam waarmee ik met Fury o/t Vanished Peak en Bracers of Destruction een paar goede bonussen heb. GR30 gaat prima .. Ik ben iig al een stuk verder dan vorig seizoen na dit aantal uur.
Vanavond even met de hele set nog eens rend/ww build proberen.
probeer de bull kathos wapenset te bemachtigen, dit verhelpt grotendeels je rage issues met rend/ww :)

mijn barb-build (ook rend/ww) staat op mn battelnet linkje in mn sig.

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

JoSchaap schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:39:
[...]

probeer de bull kathos wapenset te bemachtigen, dit verhelpt grotendeels je rage issues met rend/ww :)

Hoe hoog clear jij qua speed clears? Ben bezig een Barb te gearen nu met rend/ww en wil eigenlijk GR90's-100's speed clearen <5 min. Is dat haalbaar?

Heb m'n Wizard inmiddels links laten liggen en m'n Crusader gebruik ik alleen voor 2 min GR90's te doen om shards te verzamelen :D Barb is wel een mooie om alle content mee te doen.

[Voor 17% gewijzigd door London op 12-04-2021 12:54]

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:43

Laatste item van het lijstje wat ik nog nodig had. Na een flink aantal cubes deze stats. Volgens mij is 20% fire dmg niet slechter dan een socket met bane of the trapped, wat denken jullie?

PS: Hiermee is mijn fire dmg bonus nu 63,74%

En een GR100 solo geprobeerd, ging goed :).

[Voor 29% gewijzigd door Torgo op 12-04-2021 14:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 19:41
@Torgo Socket met bott gaat vele malen meer dmg zijn als dat beetje fire. Int vs fire maakt weinig uit en kan zeker naarmate je meer int krijgt beter worden.

Leuk om de verhalen te lezen van alle mensen hier :) Ben zelf alweer gestopt nadat ik zaterdag een nieuw PR had neergezet van GR128. En de meeste mensen in mijn lijst speelden ook al niet meer.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• London
  • Niet online

London

Neles7 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:37:
@Torgo Socket met bott gaat vele malen meer dmg zijn als dat beetje fire. Int vs fire maakt weinig uit en kan zeker naarmate je meer int krijgt beter worden.

Leuk om de verhalen te lezen van alle mensen hier :) Ben zelf alweer gestopt nadat ik zaterdag een nieuw PR had neergezet van GR128. En de meeste mensen in mijn lijst speelden ook al niet meer.
Vaste recept hé :P 2 weken flink pushen, soms met 1 char soms met 2 of 3 en dan ben je weer klaar. Heb ook nooit de motivatie om te pushen verder dan p1500.

• Neles7
London schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:02:
[...]

Vaste recept hé :P 2 weken flink pushen, soms met 1 char soms met 2 of 3 en dan ben je weer klaar. Heb ook nooit de motivatie om te pushen verder dan p1500.
Herkenbaar, al heb ik de 1500 nog nooit aangetikt hoogste in season was 1111.

• PhoeniX-
JoSchaap schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:39:
[...]

Nog geen geluk met ugprade rare helaas. Wel een ancient little rogue .. DB's zijn nu op maar ik farm wel lekker verder op GR30 vanavond

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51
Gisteren Diablo 3 binnen gekregen en meteen even getest. Begonnen met een Necromancer en ben inmiddels level 8. Ik ben begonnen op normal mode, maar dat lijkt wel echt mega simpel, blijft dat zo of wordt het snel moeilijker? Anders toch maar switchen naar een moeilijkere modus.
Verder nog tips voor necromancer? Wapens, skills etc?

Ik heb trouwens Diablo 3 eerder op de PS gespeelt toen ie uitkwam, maar hij vond geen save game ofzo. Kan ik ergens in de game inloggen op een blizzard account ofzo?

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
crimby schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:25:
Gisteren Diablo 3 binnen gekregen en meteen even getest. Begonnen met een Necromancer en ben inmiddels level 8. Ik ben begonnen op normal mode, maar dat lijkt wel echt mega simpel, blijft dat zo of wordt het snel moeilijker? Anders toch maar switchen naar een moeilijkere modus.
Verder nog tips voor necromancer? Wapens, skills etc?

Ik heb trouwens Diablo 3 eerder op de PS gespeelt toen ie uitkwam, maar hij vond geen save game ofzo. Kan ik ergens in de game inloggen op een blizzard account ofzo?
Nee het wordt over het algemeen alleen maar makkelijker omdat jij sterker wordt (behalve als je een specifiek heel sterk item vindt en het op een gegeven moment outlevelt misschien). Het is aan jezelf om de moeilijkheidsgraad steeds omhoog te zetten. Uiteindelijk is de hoogste moeilijkheidsgraad nog makkelijk en zit de uitdaging in hogere greater rift levels, maar dat is endgame spul, hoef je je nu nog niet druk om te maken :)

Als je nu op een ander platform zit (pc, Xbox, switch...) dan kun je niet je karakters van de PlayStation openen helaas, dat is allemaal gescheiden. De console versie van de game is ook anders op bepaalde vlakken dan de pc versie.

Gamertag: FinrazielNL

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:11
crimby schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:25:
Ik ben begonnen op normal mode, maar dat lijkt wel echt mega simpel, blijft dat zo of wordt het snel moeilijker?
Ik merkte dat de moeilijkheidsgraad in Reaper of Souls pas echt een beetje omhoog ging.
Advies is om zo snel mogelijk richting Torment difficulty te gaan.

Dus zet em voor nu maar op expert.
Hogere difficulty geeft ook weer meer xp en betere loot change (meer legendary kans vanaf Torment)

Het spel word pas echt leuk vanaf lvl 70.
Maar speel eerst de campaign op je eigen tempo en kijk wat je aan kan.
Je kan op elk moment de moeilijkheidsgraad aanpassen.

• crimby
Finraziel schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:50:
[...]

Nee het wordt over het algemeen alleen maar makkelijker omdat jij sterker wordt (behalve als je een specifiek heel sterk item vindt en het op een gegeven moment outlevelt misschien). Het is aan jezelf om de moeilijkheidsgraad steeds omhoog te zetten. Uiteindelijk is de hoogste moeilijkheidsgraad nog makkelijk en zit de uitdaging in hogere greater rift levels, maar dat is endgame spul, hoef je je nu nog niet druk om te maken :)

Als je nu op een ander platform zit (pc, Xbox, switch...) dan kun je niet je karakters van de PlayStation openen helaas, dat is allemaal gescheiden. De console versie van de game is ook anders op bepaalde vlakken dan de pc versie.
Dan maar een graadje moeilijker vanavond haha! Vorige keer was volgens mij ook op de Playstation, maar wellicht de PS3 (of is Diablo 3 nieuwer)
Stef120 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:54:
[...]

Ik merkte dat de moeilijkheidsgraad in Reaper of Souls pas echt een beetje omhoog ging.

Hogere difficulty geeft ook weer meer xp en betere loot change (meer legendary kans vanaf Torment)

Will do!

• crimby
Stef120 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:54:
[...]

Net even difficulty op hard gezet maar blijft inderdaad simpel... ben nu level 23 and ongoing.
Ik kan me toch echt herinneren dat het op normal mode soms al een uitdaging was. Toentertijd speelde ik een barbarian, misschien scheelt dat?
De skills van de necromancer lijken wel overpowered.

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:11
crimby schreef op woensdag 14 april 2021 @ 18:04:
[...]

Toentertijd speelde ik een barbarian, misschien scheelt dat?
De skills van de necromancer lijken wel overpowered.
Ik ben niet super ervaren met D3.
Maandje terug weer begonnen met een Denom Hunter dat was niet al te lastig. (Paragon 500 ofzo nu)

Nu een season character begonnen met Wizard.
Blijf hangen op expert (lvl 53 nu)

Ben nog aan het zoeken naar wat is precies wil.
Maar ik geloof best dat sommige chars OP in de early game zullen zijn.

Op naar 70 en Greater Rifts :9

• PhoeniX-
Een van de bul kathos mighty weapons gevonden. Ik ga nu wel erg lekker zonder rage issues door de GR's heen .. op naar 70 ;-)

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:37
Mental note: level geen gem of ease tot L25, socket in wapen dat je nieuwe character niet kan gebruiken en delete dan dat karakter om even opnieuw te beginnen met een andere L1.

Noooooooo 8)7

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Donaldinho schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:31:
Mental note: level geen gem of ease tot L25, socket in wapen dat je nieuwe character niet kan gebruiken en delete dan dat karakter om even opnieuw te beginnen met een andere L1.

Noooooooo 8)7
Daarmee heb je wel even de Hardcore ervaring gesimuleerd ;)

Als ik geen ondertitel doe dan ga ik toch ook niet wel iets in mijn signature zetten toch? Nou dan.

• Donaldinho
Toch een nieuwe gem geleveled. Eerste rift nieuw character terwijl ik half tv keek en alleen de default level 1 spell ramde 29 levels gehaald 🤡

Mooi, straks eens kijken wat ik met deze wiz ga doen. Eerste char dit seizoen was een paladin.

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 21:21

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ondertussen ben ik zover dat ik GR90 zonder al te veel moeite kan rennen. bij 85 voel ik me wel wat meer op het gemak aangezien de elite enemies net wat sneller neer gaan. Tevens ben ik zover dat ik ondertussen alle set pieces als ancient heb en sinds gisteren heb ik de primal pants ook voorzien van een gem om deze te augmenten. Daarmee was het net een klein beetje makkelijker om door 85 heen te vliegen. Vanavond nogmaals een 90 proberen om te zien of dit ook beter gaat en ondertussen nog wat gems levelen om de rest ook maar ineens te augmenten.

Waar ik wel nog wat moeite heb is om de conquests te doen. Ik moet er nog 2 doen om de laatste 2 chapters te kunnen completen. Dat zal echter in een groep moeten gebeuren anders zie ik dit nog niet echt lukken.

Gisteren ook nog even een GR85 gerunned met een boost maar dat was toch net iets teveel van het goede. Ik heb het wel gehaald maar ik heb een kleine 10x de geest gegeven waarvan 8x bij de baas. De volgende keer boost ik max GR80 totdat ik zelf GR100 kan runnen zonder problemen. Deze heb ik vorige week wel geprobeerd maar ik had net 16min nodig om deze klaar te krijgen.

-Te huur

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:24
Yagermeister schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:09:
Waar ik wel nog wat moeite heb is om de conquests te doen. Ik moet er nog 2 doen om de laatste 2 chapters te kunnen completen. Dat zal echter in een groep moeten gebeuren anders zie ik dit nog niet echt lukken.
3 stuks is dit seizoen wel te doen toch :P ?
Vind ze dit seizoen beter te doen dan afgelopen seizoenen waarbij je de hele campagin in één uur moest doen (voor zo ver ik weet praktisch alleen goed te doen met een goed gecoördineerde groep van 3 of 4 personen) of de hele tijd nieuwe games aan het maken bent voor dat ene Cursed Peat event.

GR75 Solo heb je gezien je bericht al binnen.

50M gold streak is solo heel makkelijk te doen op twee manieren:
- 31 T16 bounty caches bewaren en tegelijk openen
- Boon of The Hoarder naar 50 levelen en Cowlevel op T16 lopen

Boss Mode (alle bosses in 20minuten verslaan op T10 of hoger) is op zich ook wel te doen met een WWbarb, je hebt dan wel enigzins wat kennis van de maplayouts nodig zodat je in zoveel mogelijk in één keer goed loopt.

[Voor 15% gewijzigd door !mark op 21-04-2021 00:06]

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

!mark schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:04:
[...]

3 stuks is dit seizoen wel te doen toch :P ?
Vind ze dit seizoen beter te doen dan afgelopen seizoenen waarbij je de hele campagin in één uur moest doen (voor zo ver ik weet praktisch alleen goed te doen met een goed gecoördineerde groep van 3 of 4 personen) of de hele tijd nieuwe games aan het maken bent voor dat ene Cursed Peat event.

GR75 Solo heb je gezien je bericht al binnen.

50M gold streak is solo heel makkelijk te doen op twee manieren:
- 31 T16 bounty caches bewaren en tegelijk openen
- Boon of The Hoarder naar 50 levelen en Cowlevel op T16 lopen

Boss Mode (alle bosses in 20minuten verslaan op T10 of hoger) is op zich ook wel te doen met een WWbarb, je hebt dan wel enigzins wat kennis van de maplayouts nodig zodat je in zoveel mogelijk in één keer goed loopt.
Aan die boon had ik nog niet gedacht in combi met cowlvl, ik heb toch 4 bovine's liggen dus dat is te proberen. Wel zit ik maar op 16300% gold en met mijn gold set tik ik net 25000 aan dus ik hoop dat dit genoeg is. Boss mode lijkt me vrij lastig aangezien je dit ook nog eens binnen 20min moet doen. Ik denk dat ik me daar net een party voor moet regelen om samen door elke act heen te vliegen. Alleen lijkt me dit heel lastig te doen.

-Te huur

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:45
Yagermeister schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:44:
[...]

Aan die boon had ik nog niet gedacht in combi met cowlvl, ik heb toch 4 bovine's liggen dus dat is te proberen. Wel zit ik maar op 16300% gold en met mijn gold set tik ik net 25000 aan dus ik hoop dat dit genoeg is. Boss mode lijkt me vrij lastig aangezien je dit ook nog eens binnen 20min moet doen. Ik denk dat ik me daar net een party voor moet regelen om samen door elke act heen te vliegen. Alleen lijkt me dit heel lastig te doen.
Ik zou als derde naast solo 75 en Avarice Speed Demon / Need for Speed doen:
Complete a Nephalem Rift at max level on Torment X or higher within 2 minutes.

Ik heb zelf Avarice gehaald met mijn T16 met Boon op 40 en groene gem in de helm, rondje door Ruins of Corvus (Act V), met al die kleine critters.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

• Kluus
  • Laatst online: 23:55

Kluus

Gang is alles

Ik heb zelf boss mode en avarice solo gedaan. Boss mode was goed te doen met ue multishot dh. Vorig seizoen had ik die ook gesolod met mijn crusader.

Wat goed werkt is zorgen dat je een run hebt waarin de lastig berijkbare bosses als Adria en Urzael bounties zijn.

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

BjornE schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:57:
[...]

Ik zou als derde naast solo 75 en Avarice Speed Demon / Need for Speed doen:
Complete a Nephalem Rift at max level on Torment X or higher within 2 minutes.

Ik heb zelf Avarice gehaald met mijn T16 met Boon op 40 en groene gem in de helm, rondje door Ruins of Corvus (Act V), met al die kleine critters.
Avarice heb ik ondertussen gehaald door een lvl 50 en toen het cowlevel. dat gaf me ongeveer een 500mil streak en een 600kill streak ook nog eens. dat was wel leuk om te zien.

Speed demon heb ik een 10-tal keer geprobeerd maar steeds weer miste ik een halve min ofzo terwijl ik GR85 doodleuk in 3min run zonder problemen 8)7 maar een gewone T10 rift lukt me niet in die 2 min (met closen dat is).

Mocht iemand even mee willen helpen voeg me dan maar toe Yagermeister#2593

[Voor 4% gewijzigd door Yagermeister op 22-04-2021 19:49]

-Te huur

• BjornE
Yagermeister schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:33:
[...]

Avarice heb ik ondertussen gehaald door een lvl 50 en toen het cowlevel. dat gaf me ongeveer een 500mil streak en een 600kill streak ook nog eens. dat was wel leuk om te zien.

Speed demon heb ik een 10-tal keer geprobeerd maar steeds weer miste ik een halve min ofzo terwijl ik GR85 doodleuk in 3min run zonder problemen 8)7 maar een gewone T10 rift lukt me niet in die 2 min (met closen dat is).

Mocht iemand even mee willen helpen voeg me dan maar toe Yagermeister#2593
Ik denk zelf dat T10 lastiger is dan T16... Ik vond de density beter op T16. Ik kan dat niet onderbouwen, maar dat gevoel had ik. Ik wil wel helpen op T16. Mijn WD doet GR100 en met Locust gaat trash als de brandweer. Ik voeg je wel toe. Mijn info staat in mijn signature

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:24
Ook geen Nemesis Bracers vergeten op je follower als je die Speed demon probeert, die extra elites bij elke shrine/pylon helpen echt :P

Probleem bij mij vooral is dat ik weiger Legendaries te laten liggen, en krijg je aardig wat in een T16 rift :+

• Donaldinho
Hoe gearen jullie karakters na de eerste in een nieuw seizoen (solo)? Mn paladin kon jk gemakkelijk starten met die gratis seizoens set. Mn wiz blijft een beetje steken op normale rares (en nu met boon of the hoarder set. Gokken op shards levert weinig op. Upraden met cube ook niet echt iets.

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Donaldinho schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:25:
Hoe gearen jullie karakters na de eerste in een nieuw seizoen (solo)? Mn paladin kon jk gemakkelijk starten met die gratis seizoens set. Mn wiz blijft een beetje steken op normale rares (en nu met boon of the hoarder set. Gokken op shards levert weinig op. Upraden met cube ook niet echt iets.
Je moet echt een beetje geluk hebben. Ik had zoals ik eerder ook al aangaf het geluk dat ik 2 ancient wapens bij de eerste 10 gokken had. Wat wellicht helpt is om een paar runs met iemand anders te doen op T16 om zo wat gear te verzamelen. Eventueel met wat GR runs erbij en dan moet je dat zo bij elkaar kunnen krijgen.

-Te huur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BjornE
Donaldinho schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:25:
Ik heb mijn alt mage gegeard met wat eerdere drops die ik bewaard had en ik heb 2 gems geleveld tot 50+. Dan doe je ook 10-20 runs en rifts voor keys. Dan dropt er redelijk wat en kan je via kadala gaan focussen op specifieke items

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 01:12
Ik ben ook begonnen aan D3 na eerst Titan Quest ( te oud bollig/traag ) en Path of Exile ( te complex ) geprobeerd te hebben.
Ik vind het een fantastisch spel! Zit nog in de campain mode, level 50, dus nog erg noob maar ik vind het tot nu toe een stuk prettiger en overzichtelijker spelen dan Poe.
Wel benieuwd of dat straks zo blijft, met al die gearsets en manieren om je Gear te re-rolen, gems,... Ik ben toch een beetje een casual gamer en haak snel af als ik teveel moet nadenken :)

Vooral lekker om met mijn barbarian door de hordes te spinnen. Heel tof. Sta op zich al te trappelen om een necro te starten, hoewel ik die dan eerst nog moet kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:58
Welja schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:09:
Ik ben ook begonnen aan D3 na eerst Titan Quest ( te oud bollig/traag ) en Path of Exile ( te complex ) geprobeerd te hebben.
Ik vind het een fantastisch spel! Zit nog in de campain mode, level 50, dus nog erg noob maar ik vind het tot nu toe een stuk prettiger en overzichtelijker spelen dan Poe.
Wel benieuwd of dat straks zo blijft, met al die gearsets en manieren om je Gear te re-rolen, gems,... Ik ben toch een beetje een casual gamer en haak snel af als ik teveel moet nadenken :)

Vooral lekker om met mijn barbarian door de hordes te spinnen. Heel tof. Sta op zich al te trappelen om een necro te starten, hoewel ik die dan eerst nog moet kopen.
Het enorme grote voordeel van D3 is dat je zonder penalty, diverse builds kan uitproberen met hetzelfde character, in tegenstelling tot Poe.... Poe is inderdaad complex maar ook nogal eentonig voor de casual gamer. Poe is nogal vervelend om meerdere builds uit te proberen, iedere keer opnieuw de campaign spelen is nogal een opgaaf, D3 is wat dat betreft een stuk toegankelijker... ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Apsie schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Het enorme grote voordeel van D3 is dat je zonder penalty, diverse builds kan uitproberen met hetzelfde character, in tegenstelling tot Poe.... Poe is inderdaad complex maar ook nogal eentonig voor de casual gamer. Poe is nogal vervelend om meerdere builds uit te proberen, iedere keer opnieuw de campaign spelen is nogal een opgaaf, D3 is wat dat betreft een stuk toegankelijker... ;)
Klopt. Endgame draait in feite alles om gear. Dat betekend dat je redelijk makkelijk build uit kan proberen, maar wil je een build echt perfectioneren gaat er vooral oneindig tijd en resources in het aftunen van je gear zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*O* Diablo 3 "uitgespeeld", dat laaste bossfight duurde laaang zeg :+ toen was t half 3 [..]

nu maar eens gaan kijken wat die seizoenen inhouden. lees net dat nieuw seizoen over 3 dagen start. dat maar eens gaan avonturen

smakelijke game :P (speel m op switch)

[Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 14-06-2021 11:24]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:34

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

himlims_ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:24:
*O* Diablo 3 "uitgespeeld", dat laaste bossfight duurde laaang zeg :+ toen was t half 3 [..]

nu maar eens gaan kijken wat die seizoenen inhouden. lees net dat nieuw seizoen over 3 dagen start. dat maar eens gaan avonturen

smakelijke game :P (speel m op switch)
Nice gratz!

Zou dan inderdaad wachten tot het nieuwe seizoen.
Season is namelijk dat iedereen weer op 1 begint en je een verse leaderboard heb enzo waar iedereen weer kan strijden voor die "eerste plek" :P

Ook zijn er speciale seasonal rewards die je kan bemachtigen door challenges te doen in de Season Journal.
Meestal betreft dit cosmetic items en pets enzo.

Wat je vooral wil doen als je de story hebt uitgespeeld is adventure mode wat je dan unlocked heb. Dat is de modus wat elke speler grind eigenlijk. story mode doe je in principe niet vaak meer

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Ricmaniac mooi - dat adventure mode en die 'rifts' lijkt nu redelijk te lukken. Eerste complete set gebakke bij de armor smith. Inmiddels ook die weer vervangen door 'random set loot' die gedropped wordt. Krijg in druk dat die sterker zijn dan de crafts (tot nu toe dan). Nu niveau 'Tementor rank 6' (?). Afgezien van die ranking omhoog klimmen lijkt de game aardig 'rond gespeeld'. Gister eindelijk die freaking cube gevonden voor extra mogelijkheden. Lijkt me wel leuke game om met andere (niet solo) te spelen.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:34

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

himlims_ schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:31:
@Ricmaniac mooi - dat adventure mode en die 'rifts' lijkt nu redelijk te lukken. Eerste complete set gebakke bij de armor smith. Inmiddels ook die weer vervangen door 'random set loot' die gedropped wordt. Krijg in druk dat die sterker zijn dan de crafts (tot nu toe dan). Nu niveau 'Tementor rank 6' (?). Afgezien van die ranking omhoog klimmen lijkt de game aardig 'rond gespeeld'. Gister eindelijk die freaking cube gevonden voor extra mogelijkheden. Lijkt me wel leuke game om met andere (niet solo) te spelen.
Ik solo hem elk seizoen. samen met 4 vrienden maar allemaal solo eigenlijk haha.
Als je eenmaal echt ervaren bent ben je heel snel klaar met een seizoen inderdaad. ligt een beetje aan wat je doel is maar vaak zitten wij bij dag 1 al op torment X of hoger.

De game is redelijk dood compared to een aantal jaar geleden.

Straks wanneer diablo 2 remaster uit komt word diablo echt weer een kleine hype denk ik. die is ook echt een stuk moeilijker vergeleken met 3. Althans wij zijn nu in zijn algemeenheid natuurlijk ook wel betere spelers geworden over de jaren heen maar volgens mij blijft die best lastig.

Tegelijkertijd spelen wij altijd op HC (Hardcore) dat is een gamemodus waar je dus je character verlies als je dood gaat. Je mag dus helemaal niet dood gaan. Dit doen wij elk seizoen weer en maakt het toch net wat spannender. Softcore vind ik diablo niet leuk meer. kan er totaal geen fun uit halen omdat er geen risico is.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
himlims_ schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:31:
Als je wilt kan ik wel een keer meelopen met je en je wat tips en tricks geven.

Je kunt mij altijd een berichtje sturen op Discord RedHatNL#7031

[Voor 4% gewijzigd door RedHat op 27-06-2021 13:20]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Pro-tip als je afgelopen seizoen hebt gespeeld en je ook volgend seizoen wilt opstarten:
Ruim NU je inventory/stash op. Nu het nog gesorteerd is per categorie is het veel makkelijker uitzoeken dan straks in je mailbox...

Gewoon rigoreus saccen. Alles onder ancient (behalve een hele goede roll) gewoon saccen... Ruimt heeerrrlijk op!

Oh, doe ook alle level 0 legendary gems droppen. Gewoon doen joh!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 07:51

Ryan1981

Je ne sais pas

Volgende week vrijdag 23 juli start het nieuwe zeizoen! En die achievement met alle ethereals halen wil ik natuurlijk wel halen.

Zijn er meer mensen die deze vrijdag gaan spelen? Misschien kunnen we samen levellen in een groep van 4. Ik speel standaard Wizard, maar de ethereal achievement guide zegt iets over level 11 characters in T6 nephalem rifts doen voor optimale kans op ethereals :D

De 23e staat iig in mijn agenda, dus ik zie jullie dan wel!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 08:19
Ryan1981 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:35:
Volgende week vrijdag 23 juli start het nieuwe zeizoen! En die achievement met alle ethereals halen wil ik natuurlijk wel halen.

Zijn er meer mensen die deze vrijdag gaan spelen? Misschien kunnen we samen levellen in een groep van 4. Ik speel standaard Wizard, maar de ethereal achievement guide zegt iets over level 11 characters in T6 nephalem rifts doen voor optimale kans op ethereals :D

De 23e staat iig in mijn agenda, dus ik zie jullie dan wel!
Opvallend dat ze het seizoen starten tegelijkertijd met Path of Exile 3.15.

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Solo / Switch speler hier.
Ik denk dat ik het komende seizoen begin met een character en daar eerst de season journey mee doe. Als die klaar is heb je meestal wel een goede basishoeveelheid legendaries, paragon levels en natuurlijk een gem of ease om vrij eenvoudig een andere karakter naar 70 te levelen en daarmee te gaan farmen. Ik denk dat ik dan begin met een class waar de minste ethereals gedropt zijn. En als die binnen zijn weer over te stappen enz enz.

Dit season heb ik de journey vrij makkelijk afgerond, dus deze aanpak is misschien niet efficiënt maar verlengt het seizoen misschien nog een beetje...

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
stickfiguur schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:50:
[...]

En Project Diablo 2 ;)

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:49
stickfiguur schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:50:
[...]

Als ik het met goed herinner starten ze eigenlijk altijd op een vrijdag en dat dan weer elke 4 maanden ofzo.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 08:19
Mugwump schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:49:
[...]

Als ik het met goed herinner starten ze eigenlijk altijd op een vrijdag en dat dan weer elke 4 maanden ofzo.
Ja dat klopt maar meestal kienen ze het wel zo uit dat het net niet samenvalt met andere grote releases.

• Kluus
  • Laatst online: 23:55

Kluus

Gang is alles

Hier ook rustig aan maar eens begonnen aan de season journey, gelijk op level 10 al een ethereal Soul Harvest, dat levelt wel lekker moet ik zeggen. Helaas weinig tijd zo in de zomer, maar gewoon lekker op het gemak :D.

• Mugwump
Maar weer eens season aangeslingerd en een GoD DH gestart. Inmiddels al Grift 107 gedaan zonder al te veel moeite met nog lang geen optimale gear. Wel redelijk OP die build. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-05 10:13
eergister d3 weer opgestart voor seizoen 24.
Dit keer een Crusader gestart om grifts te gaan farmen.

Met behulp van een maatje nu tot paragon 350 gekomen en nagenoeg de volledige build kunnen maken voor de AoV build.
2 items staan nog op mijn lijstje, Ethereal The Redeemer en Stone gauntlets voor in de cube.
Vanavond even kijken tot welk level ik makkelijk kan solo'en.

N00bmeter | WoT Profiel

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 19:46
Dit seizoen ook weer aan het spelen en heb op level 5 en level 20 een Ethereal gekregen. Nu ben ik inmiddels paragon level 100 ofzo en zijn deze items veels te slap om mee te spelen. Wat kan ik nu het beste doen met deze items? Want mn damage gaat echt met 99% naar beneden met die items.

• R0bb3rt
Rendiertje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:31:
Dit seizoen ook weer aan het spelen en heb op level 5 en level 20 een Ethereal gekregen. Nu ben ik inmiddels paragon level 100 ofzo en zijn deze items veels te slap om mee te spelen. Wat kan ik nu het beste doen met deze items? Want mn damage gaat echt met 99% naar beneden met die items.
salvagen bij de blacksmith, dit levert ook een mooi aantal Death Breaths op ;)

Als je eenmaal meer rifts en grifts kan doen vallen de ethereals vaker.
Met mijn crusader inmiddels alle 3 de ethereals al een paar keer gehad.

N00bmeter | WoT Profiel

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-05 19:46
R0bb3rt schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:50:
[...]

salvagen bij de blacksmith, dit levert ook een mooi aantal Death Breaths op ;)

Als je eenmaal meer rifts en grifts kan doen vallen de ethereals vaker.
Met mijn crusader inmiddels alle 3 de ethereals al een paar keer gehad.
Okee goeie ga ik dat doen. Maar je trouwens meer kans op ethereals op single basis of kan je net zo goed riften als group zijnde?

• R0bb3rt
Rendiertje schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:18:
[...]

Okee goeie ga ik dat doen. Maar je trouwens meer kans op ethereals op single basis of kan je net zo goed riften als group zijnde?
Kans is volgens mij net zo groot.
afhankelijk van je Torment level zal je kans iets groter worden.

Het is sowieso wel eens geluk hebben.
Gisteravond samen met een guildie een aantal grifts lvl 75 gedaan.
Ik had 3x the redeemer (ethereal) en Khalims will 2x.
Hij had op zijn wizard geen enkele drop.

N00bmeter | WoT Profiel

• Mugwump
Ik doe zelf inmiddels Grift 90 in pakweg 2,5 minuut, das dat gaat wel lekker qua drops. De ethereals vallen wel aardig (in totaal een stuk of 8 gevonden inmiddels), maar om de één of andere reden krijg ik maar geen Ramaldni's gift terwijl die dingen in vorige seasons bij de vleet leken te vallen.

• Neles7
Mugwump schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:36:
Ik doe zelf inmiddels Grift 90 in pakweg 2,5 minuut, das dat gaat wel lekker qua drops. De ethereals vallen wel aardig (in totaal een stuk of 8 gevonden inmiddels), maar om de één of andere reden krijg ik maar geen Ramaldni's gift terwijl die dingen in vorige seasons bij de vleet leken te vallen.
Herkenbaar. Gisteren toevallig 2 gedropt maar ook meteen de eerste van dit seizoen.

Paragon 8** gr120 solo push, ~12 ethereals, wie weet hoeveel 90s

• Mugwump
Neles7 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Herkenbaar. Gisteren toevallig 2 gedropt maar ook meteen de eerste van dit seizoen.

Paragon 8** gr120 solo push, ~12 ethereals, wie weet hoeveel 90s
Natuurlijk speel ik vandaag tijdens de lunch dan nog een paar Grifts en droppen er 3 Ramaldni's, waarvan 2 in 1 run. _O-
Nou ja, in ieder geval een socket in m'n Buriza nu en nog wat reserve voor als er een nog betere Buriza dropt.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-01 14:00
Ik ben ook maar weer eens gestart met d3....Loop eigenlijk zonder moeite door de acts heen op hard...Nu een lvl 40 wizard.... als er iemand hier eens zin heeft om samen te spelen....en wat tips heeft voor mij dan houd ik mij aanbevolen

hehe gek onnie

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 16:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ook ik ben maar weer eens begonnen met D3. Speelt weer lekker weg en hbe al een ethereal gevonden tijdens het levelen. Maakt het wat sneller. Nu leveltje 38 ofzo in season met een barb. Is wel wennen om eens zelf te moeten levelen ;). Maar heeft ook wel weer wat om het zelf te doen. Hopelijk snel starten met gearen van mn lvl 70 rend barb.

• RocketKoen
  • Laatst online: 15:36
TiMMieJ schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 13:33:
Ook ik ben maar weer eens begonnen met D3. Speelt weer lekker weg en hbe al een ethereal gevonden tijdens het levelen. Maakt het wat sneller. Nu leveltje 38 ofzo in season met een barb. Is wel wennen om eens zelf te moeten levelen ;). Maar heeft ook wel weer wat om het zelf te doen. Hopelijk snel starten met gearen van mn lvl 70 rend barb.
Als je de wekelijkse challenge rift doet krijg je een berg crafting materials.
Daarmee craft je dan een lvl 70 wapen. En dan ga je proberen om daar -xx level requirement op te rollen.
En je krijgt ook wat tokens om bij kadala te gokken. Daar kun je proberen om wat leuks voor in de cube te krijgen.
Maakt het levellen een stuk makkelijker.

TheS4ndm4n#1919

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 16:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

RocketKoen schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:36:
[...]

Als je de wekelijkse challenge rift doet krijg je een berg crafting materials.
Daarmee craft je dan een lvl 70 wapen. En dan ga je proberen om daar -xx level requirement op te rollen.
En je krijgt ook wat tokens om bij kadala te gokken. Daar kun je proberen om wat leuks voor in de cube te krijgen.
Maakt het levellen een stuk makkelijker.
Had idd de guides al gevonden :). Helaas nog geen geluk met een reroll voor level reductions :(. Wel bracers voor de barb. Nu volop riften iig om naar lvl 70 te komen. En dan hopen op de goede drops uiteraard :D.

Edit:

Inmiddels level 70 gehaald dus nu op naar het gearen van de barb :).

[Voor 5% gewijzigd door TiMMieJ op 10-08-2021 09:33]

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 23:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

De ancient ethereal items zijn wel een leuke twist.

Ik speel eigenlijk al tijden met een spin2win (waste/ww) of IK/Ancients barb build door de seasons heen, maar mede door de ethereal drops ben ik nu toch eens wat anders gaan proberen (wel met IK/Ancients begonnen omdat we die set cadeau kregen) :Y).

Het is wat krampachtig klikken (zeker als je een WW build gewend bent) maar als het lukt om de frenzy stack up te houden vlieg je wel overal zo doorheen :)

nog geen geluk gehad met de stats op de daadwerkelijke set, maar ik heb wel al de beruchte ethereal grandfather mogen toevoegen aan mn character :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:25
zo gister weer eens diablo 3 geïnstalleerd.
dat lvlen gaat voortaan wel erg snel, en hard is niet egt hard is nogal gemakkelijk volgens mij kon ik koffie zetten terwijl er een stapel gastjes op mij stond :P

nu wil ik me eens in het season gebeuren gaan storten om wat meer uitdaging te krijgen maar volgens mij heb ik dan de dlc nodig.
en als ik er toch wat geld in ga stoppen kan ik denk ik de verleiding van de necromancer niet weerstaan.

kan ik die ergens in een bundel kopen of moet ik ze echt apart kopen a 20 en 15 euro?

• Apsie
tijs000 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 11:44:
zo gister weer eens diablo 3 geïnstalleerd.
dat lvlen gaat voortaan wel erg snel, en hard is niet egt hard is nogal gemakkelijk volgens mij kon ik koffie zetten terwijl er een stapel gastjes op mij stond :P

nu wil ik me eens in het season gebeuren gaan storten om wat meer uitdaging te krijgen maar volgens mij heb ik dan de dlc nodig.
en als ik er toch wat geld in ga stoppen kan ik denk ik de verleiding van de necromancer niet weerstaan.

kan ik die ergens in een bundel kopen of moet ik ze echt apart kopen a 20 en 15 euro?
Ok dus je hebt geen Reaper of souls? (met de Crusader en tal van geweldige & onmisbare gameupgrades)
Mja dan zal je toch idd denk ik beide DLC's moeten aanschaffen... Zeker RoS zal een verademing zijn _/-\o_

https://eu.shop.battle.net/en-gb/family/diablo-iii

G2A heeft wel wat goedkopere keys maar ik ben daar altijd een beetje huiverig voor...

Apsie's profiel

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik heb een ethereal grandfather gevonden :9~
Echter, die is lvl 50, en ik ben ondertussen lvl70 -O-

Is er een manier om een gevonden unique in lvl te verhogen ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• RedHat
heuveltje schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 16:04:
Ik heb een ethereal grandfather gevonden :9~
Echter, die is lvl 50, en ik ben ondertussen lvl70 -O-

Is er een manier om een gevonden unique in lvl te verhogen ?
Nee, je zult opnieuw op zoek moeten naar een ethereal.

Puzzle ringen zijn best wel goed om Eth's te farmen.
Voordeel van die bonussen is dat je ze nog prima een tijd kunt gebruiken op level 70. Gewoon equipped houden tot je de level 70 variant hebt gevonden.

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:48

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Na 3 jaar de draad weer eens opgepakt, intussen paragon 1418 wat gewoon bizar is
In de 1500+ uur sinds het begin van D3 tot 3 jaar geleden ben ik paragon 1260 geëindigd.
Al de uren Hardcore tellen natuurlijk niet mee, dat zit ergens in de 800+ paragon

Ik ben nu "gewoon" GR110 aan het speedfarmen 3 a 4 minuten max met een Patterns Of Justice build die ik in elkaar heb gestoken, wie had dat gedacht. 3 seasons geleden staan juichen dat ik GR100 had behaald in 14 minuten.
Met deze eigen build ben ik benieuwd hoever ik de class leaderboard in kom, top 100 moet haalbaar zijn tegenover mensen met de standaard build en para 2000+
Gisteren GR120 in 6:45 gedaan en ik word nog niet ge-oneshot, nog 6 augments te gaan en dan kijken hoe ver ik kom.
https://eu.diablo3.com/en...erock-2445/hero/147144235
Alleen Cesar's Memento wilt maar niet ancient vallen met goeie stats, primal ancient versie gehad met verkeerde stats :(
Als het niet meer hoger kan dan probeer ik de standaard build ter vergelijking

Diablo 3 - Battle.net

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ik heb me in de top100 gekregen van de Patterns of Justice class.
Eerste en laatste poging GR126 was vrij slecht, grote map veel packs (yay) maar nul pylons te bekennen (boee!!)
Komende tijd alleen weinig tijd om verder te grinden, ik heb al een alternatief in gedachte maar dan eerst weer 100+ keys om de augments zover te krijgen.

Diablo 3 - Battle.net

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:20
Ruigerock schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:51:
Na 3 jaar de draad weer eens opgepakt, intussen paragon 1418 wat gewoon bizar is
In de 1500+ uur sinds het begin van D3 tot 3 jaar geleden ben ik paragon 1260 geëindigd.
Al de uren Hardcore tellen natuurlijk niet mee, dat zit ergens in de 800+ paragon

Ik ben nu "gewoon" GR110 aan het speedfarmen 3 a 4 minuten max met een Patterns Of Justice build die ik in elkaar heb gestoken, wie had dat gedacht. 3 seasons geleden staan juichen dat ik GR100 had behaald in 14 minuten.
Met deze eigen build ben ik benieuwd hoever ik de class leaderboard in kom, top 100 moet haalbaar zijn tegenover mensen met de standaard build en para 2000+
Gisteren GR120 in 6:45 gedaan en ik word nog niet ge-oneshot, nog 6 augments te gaan en dan kijken hoe ver ik kom.
https://eu.diablo3.com/en...erock-2445/hero/147144235
Alleen Cesar's Memento wilt maar niet ancient vallen met goeie stats, primal ancient versie gehad met verkeerde stats :(
Als het niet meer hoger kan dan probeer ik de standaard build ter vergelijking
Volgens je profiel heb je geen jewelry in de cube :p, netjes gedaan met die top100!
Owja je hebt wel de volle sets, zal wel een battle.net foutje zijn.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 13:17
Nog enkel the grandfather vinden en de ethereal hunt zit erop!
Begint toch een beetje eentonig te worden...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heeft iemand een idee waar ik ingame kan zien welke Ethereals ik al heb gevonden en welke ik nog moet?
Zit dat uberhaupt in het spel?
Ik kan die hele Feat of strengh niet vinden namelijk....

• nectar007
ShellGhost schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:23:
Heeft iemand een idee waar ik ingame kan zien welke Ethereals ik al heb gevonden en welke ik nog moet?
Zit dat uberhaupt in het spel?
Ik kan die hele Feat of strengh niet vinden namelijk....
Die staat normaal onder de achievements, en ze staan wel opgelijst dacht ik.
Ik hield er gewoon altijd eentje bij, zodat de hele collectie in men stash zit nu :)

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Pff moet er ook nog 2 voor Witch Doctor. Op zich wel grappig om al die classes te doen. Uit gemak steeds een LoD build gemaakt tot het écht niet opschoot en er voldoende set items gevonden zijn...

Nu met een Zuni poison dart build maar moet alleen nog Dagger of Darts hebben voor damage boost...

• nectar007
Twee Dee schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:55:
Pff moet er ook nog 2 voor Witch Doctor. Op zich wel grappig om al die classes te doen. Uit gemak steeds een LoD build gemaakt tot het écht niet opschoot en er voldoende set items gevonden zijn...

Nu met een Zuni poison dart build maar moet alleen nog Dagger of Darts hebben voor damage boost...
WD stoorde mij het meest ...
Maar de Greed truk werkt het beste. 20 minuten en ik had de wd ethereals allemaal ;)

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

nectar007 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:44:
[...]

WD stoorde mij het meest ...
Maar de Greed truk werkt het beste. 20 minuten en ik had de wd ethereals allemaal ;)
Je praat in verleden tijd, zo te horen ben jij al klaar dus d:)b

Ik moet er nog ééntje bij de WD en doe de "traditonele" manier... Riften riften en af en toe afwisselen met bounties... Als ik een puzzle ring vind doe ik soms een poging er een ancient van te maken.

Ik kwam er in het overzicht achter dat ik ook nog één Crusader ethereal mis. Was bang dat ik hem al verwijderd had maar gelukkig niet, werd gewoon beetje saai dus WD gestart voor de afwisseling.

• nectar007
Twee Dee schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:58:
[...]

Je praat in verleden tijd, zo te horen ben jij al klaar dus d:)b

Ik moet er nog ééntje bij de WD en doe de "traditonele" manier... Riften riften en af en toe afwisselen met bounties... Als ik een puzzle ring vind doe ik soms een poging er een ancient van te maken.

Ik kwam er in het overzicht achter dat ik ook nog één Crusader ethereal mis. Was bang dat ik hem al verwijderd had maar gelukkig niet, werd gewoon beetje saai dus WD gestart voor de afwisseling.
Wel, respect hoor, dat je het op de traditionele manier doet ... Het werd me net iets teveel gedoe, zeker omdat ik absoluut niet graag met een WD speel.
Maar ja, klaar dus. :)

De Greed manier is simpel, moest je het beu worden:
- level char naar lvl 6
- switch naar T6
- puzzle ring in de cube (niet ancient, echt een verspilling)
- doorlopen naar Greed, niets aanraken, niets doden
- Greed doden

Er droppen altijd 2 legendaries en de lootpool is op dat level zo laag (je springt naar 11 na Greed), dus er zit bijna altijd een ethereal bij.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 22:16

Yor

Yor1313#2571

Level 11 char maken, op T6, iemand anders joint met een char hoger dan lvl 16, met je 11 eruit, de ander blijft en de game is locked op lvl 11. Je switched char, wel zorgen dat ie hoger is dan lvl 16 en je kan fijn riften of wahtever, de loottabel is locked op lvl 11. Kostte mij 2 avondjes.

http://yor.minitroopers.com

• nectar007
Yor schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 19:34:
Level 11 char maken, op T6, iemand anders joint met een char hoger dan lvl 16, met je 11 eruit, de ander blijft en de game is locked op lvl 11. Je switched char, wel zorgen dat ie hoger is dan lvl 16 en je kan fijn riften of wahtever, de loottabel is locked op lvl 11. Kostte mij 2 avondjes.
Maar dan heb je hulp van iemand anders nodig :) de meest efficiënte manier on het solo te doen is de greed truk

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

nectar007 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:15:
[...]

Wel, respect hoor, dat je het op de traditionele manier doet ... Het werd me net iets teveel gedoe, zeker omdat ik absoluut niet graag met een WD speel.
Maar ja, klaar dus. :)

De Greed manier is simpel, moest je het beu worden:
- level char naar lvl 6
- switch naar T6
- puzzle ring in de cube (niet ancient, echt een verspilling)
- doorlopen naar Greed, niets aanraken, niets doden
- Greed doden

Er droppen altijd 2 legendaries en de lootpool is op dat level zo laag (je springt naar 11 na Greed), dus er zit bijna altijd een ethereal bij.
HMm, dat klinkt wel als een snelle manier. Om greed te killen gebruik je een zeker wel een gem of ease in een legendary wapen? Klinkt wel als een leuke truuk om te overwegen voor die laatste 2 wapens...

Heb wel weer genoeg werk verricht uit m'n "completionist" tic.

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Heb het even uitgeprobeerd met level 6 WD: inderdaad 1 ehereal drop bij Greed... Helaas wel dubbel.

Ik ga gewoon lekker farmen met DH (gaat snel) en als ik een of meer ringen heb even omschakelen naar een nieuw char ...

• Apsie
Twee Dee schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:35:
Heb het even uitgeprobeerd met level 6 WD: inderdaad 1 ehereal drop bij Greed... Helaas wel dubbel.

Ik ga gewoon lekker farmen met DH (gaat snel) en als ik een of meer ringen heb even omschakelen naar een nieuw char ...
Dit werkt uitmuntend!
YouTube: Get 1 or 2 Ethereal Items every 5 minutes to unlock the Transmog - F...

Apsie's profiel

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:39

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vorige week D3 maar weer eens geinstalleerd en na een snelle boost tot 70 en wat hulp met grift runs voor gear was ik al snel klaar voor T16.
Het hielp dat deze in 1 van de eerste runs dropte:

Maar man, wat is de Monk sterk dit seizoen, ik zit inmiddels op Grift 100 en ik begin een beetje squishy te worden, denk dat ik er niet heel veel meer uit kan slepen.

Iemand nog tips wat ik het beste kan gaan upgraden/vervangen?
https://eu.diablo3.com/en...octor-2181/hero/149710935

[Voor 13% gewijzigd door Mad-Matt op 23-09-2021 18:41]

D3 Profile D3 XP Ladder

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[b]Mad-Matt in "[Multi] Diablo 3 - Deel 35"Mad-Matt schreef op donderdag 23 september 2021 @
Iemand nog tips wat ik het beste kan gaan upgraden/vervangen?
https://eu.diablo3.com/en...octor-2181/hero/149710935
De shoulders vervangen met Lefebvre's Soliloquy voor meer Damage Reduction en dan zorgen dan Tempest Rush volop gebruikt blijft worden -> permanent Cyclone buff .
Ephihany 100% uptime en zorgen dat je af en toe wel slaat om de aantal Mystic Allies te maximaliseren.
Hoe meer allies hoe meer damage reduction, daarnaast nu zorgen voor ancient versies.
De passive alacrity heb je nu weinig aan, Harmony is wat ik vaak gebruik voor de resistance of The Guardian's Path voor extra dodge
Deze setup draai ik nu pas 2 dagen met ancient versies en GR117 gaat nog goed af in 3 a 5 minuten, soms een proc maar nog nul deaths. Nu nog een zooitje ancients augmenten om de DPS + armor omhoog te krijgen.

Diablo 3 - Battle.net

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Inmiddels hier ook eindelijk alle ethereals binnen... WD compleet gemaakt met Greed level 6. Daarna de aller-allerlaatste met Crusader via Rift Guardian drop - terwijl ik blood shards aan het verzamelen was.

Nu wel even klaar mee, scheelt weer wat tijd 's avonds :)

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Net #264 gehaald. Niet super hoog, maar toch wel geinig, vooral omdat meesten om mij heen toch wel >2000 plvl hoger zijn en vaak ook nog wel wat betere gear hebben.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 08:25
Twee Dee schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:34:
Inmiddels hier ook eindelijk alle ethereals binnen... WD compleet gemaakt met Greed level 6. Daarna de aller-allerlaatste met Crusader via Rift Guardian drop - terwijl ik blood shards aan het verzamelen was.

Nu wel even klaar mee, scheelt weer wat tijd 's avonds :)
Ik moet alleen nog de 3 Necro Ethereals...wellicht ook maar eens de Greed truc proberen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Season 24 uitermate vermaakt met de monk met 308 uur speeltijd.
Afgelopen dinsdag laatste push pogingen gedaan maar de top 1000 is mij teveel fishing naar de juiste rift
In de andere set leaderboards van de monk kon ik me wel makkelijk plaatsen.
Sommige builds nooit echt gespeeld en gepusht maar door de boards ga je toch eens proberen.
Ik ben (was?) 2x 23e en 2x38e geeindigd in 4 verschillende set leaderboards, goed vermaakt maar nu toch even D3 weer opzij zetten voor andere tijdsbesteding.

Wel of niet season 25, dat is de vraag als je de PTR beelden ziet
Ethereal challenge behaald met wat legendary puzzle rings, ik had 100% 3 drops met alle ethereals van die specifieke class. Zou je er 5 hebben gespaard dan haal je het binnen no-time.

Diablo 3 - Battle.net

• RedHat
10 december Season 25 start. Wel met kleine nerfs op de shards. Ik ga er weer voor zitten :)

https://us.diablo3.com/en...7C-preview-blog-12-3-2021

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-05 06:36
Goed nieuws! Dit keer ga ik Witch Doctor spelen, deze heb ik nog nooit echt serieus gespeeld, zin in! :)

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Misschien dat ik het seizoen nog wel doorloop - als het niet teveel grinden is net als het verzamelen van alle ethereals. "Gewoon" de season journey lukt misschien nog wel.

Ben nu vooral nog bezig met Hades - man wat een spel!

• Neles7
Shards verzamelen mag niet moeilijk zijn. Klein beetje rng voor Rolls maar that's it voor zover ik begrepen heb. Het optimaliseren van je set en pushen in greaters zal langer duren als het verzamelen van alle shards verwacht ik.

• RedHat
Aangezien het overgrote deel Monk gaat spelen zal ik even samenvatten hoe je het snelst level 70 kan worden in het begin van het seizoen met de Monk.

Als het seizoen start maak je een seizoenskarakter.
De challenge rift is niet heel makkelijk, dus wat oefenen kan geen kwaad voordat het seizoen begint. Gebruik hiervoor YouTube: Diablo 3 Challenge Rift 233 EU Guide DON'T COMPLETE UNTIL SEASON 25 ... en oefen hem evt een paar keer. Zolang je de Rift Guardian niet killt verlies je je cache niet bij seizoensstart.

Nadat je de challenge rift hebt gedaan open je een game op Hard (of Normal). Pakt het wapen van je follower. Max train je Blacksmith an de Mystic. Je kunt 19x op boots gamblen bij Kadala waardoor je grote kans hebt (ik geloof ergens tussen de 70 en 80%) dat je Crudest Boots vind. Maar Rivera Dancers helpt ook al (Niet zoveel als Crudest maar toch). Craft 2x 1 handed dagger en 2x 1handed axe. Die daggers/axes bewaar je even totdat je ze kan gebruiken ivm lvl req.

Als je 8x een boss killt heb je zo uit m'n hoofd zo'n 70% kans op een flawless royal ruby door de shards te salvagen. Dit is een grote damage boost als je die in je wapen stopt. Zoltan Kulle is het snelst, als hij de bounty is krijg je ook nog wat leuke items wat je verder kan helpen. Rakanishu geeft Pain/Terror shard, die zou ik een paar keer lopen (50% kans op een dubbel drop, 50% kans op geen drop) of Zoltan Kulle (Dreg of Lies shard).

Bewaar 1 Dreg of Lies en 1 Terror shard, rest salvage je. Heb je een flawless royal ruby kun je die in je wapen gooien als je een wapen hebt / craft met een socket. Ik zou niet perszé gelijk wapens rerollen naar sockets maar als je een socket hebt zou ik hem erin rollen. Krijg je geen flawless royal dan heb je naar alle waarschijnlijkheid wel marquise royal gems, dan gebruik je die.

Ruins of Sesheron -> Elder Sanctum doen om de cube op te halen. Je bent nu ongeveer level 4-5, probeer zoveel mogelijk massacre bonusses te krijgen onderweg naar de cube.

Als je de cube hebt upgrade je een daibo (upgrade naar legendary) 50% kans op iets bruikbaars. (4 uit de 8 mogelijkheden zijn nuttig).

Act 2 -> Temple of the Firstborn. Hier kun je makkelijk massacre bonusses up houden, staan veel cursed chests, regelmatig resplended chests. Als je level 20 bent crudest boots aantrekken / cuben (net wat je liever hebt) en op lvl 22 water ally rune gebruiken (freeze en AoE damage). Tegen deze tijd run je de hogere torment levels.

Elke run check je in ieder geval de gold vendors in Act 3 (Zitten er 3 rechts van de waypoint) voor upgrades. Als je solo speelt koop je elke upgrade met gold 2x (1x voor je Templar, aangezien die leuke passives heeft die je gaan helpen zoals een cheat death, dus hem in leven houden is geen slecht idee). Tevens craft je af en toe een 2 handed axe of mace of twee 1 handed (meer attack speed) en rond de level 40 craft je een lvl 70 wapen waar je reduce lvl req op rollt (of althans, probeert). Het makkelijkste is hiervoor een base te gebruiken met Life on Hit & Crowd control (Freeze/stun/etc). Hierdoor verdwijnen een hoop rolls die je kunt rollen waardoor je meer kans hebt op reduce lvl req.

Als je in RoS content komt zul je waarschijnlijk af moeten schalen van T6 naar T3/2.

Wudijo heeft een 1-70 level guide gemaakt met de Monk (1 uur 11 minuten naar lvl 70) die je ook ter referentie kan gebruiken.

YouTube: HC Monk 1 to 70 in 1h 11min - Season 25 Leveling Practice Full VOD

Allemaal veel plezier in seizoen 25 :)

[Voor 5% gewijzigd door RedHat op 09-12-2021 08:36]

• Twee Dee

Twee Dee

Even geen ondertitel

Kan ik hieruit concluderen dat de Monk dit seizoen de makkelijkste/sterkste class is?

Oh wow - ik speel D3 op Switch en als je dan een PC video ziet valt het wel op hoe soepel het is - terwijl je loopt / wacht kun je meteen je inventory doen, laadtijden zijn korter etc.

[Voor 52% gewijzigd door Twee Dee op 09-12-2021 10:05]

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Monk zal de sterkste build hebben met Inna, grote kans dat veel mensen eindelijk de GR150 gaan behalen met meerdere classes.
Andere classes zijn ook supersterk maar zijn iets meer afhankelijk en wat tragere speelstijl.
Vorig seizoen alleen maar monk gedaan, dit seizoen ga ik voor de wizard.
Als wudijo (Youtube kanaal) gelijk heeft en de shard upgrades vallen vaker dan ramaladini dan is het snel levelen door augmenten van kleding vrij eenvoudiger gemaakt.
Na lvl 70 is het veel bosses killen voor de shards (of veel bounty runs) en daarna zorgen voor veel upgrade stones.
Als je een shard 4x hebt geupgraded naar level 3(max) en deze bevalt niet kan je deze augmenten.
Een level 3 shard staat gelijk aan augment gem level 125.
Dus flink (g)riften zorgt voor veel upgrade shards en dit zorgt weer dat je niet (13 gear pieces * 30) greater rifts hoeft te farmen om 13 augments te maken.

Diablo 3 - Battle.net

• London
  • Niet online

London

Ik ga voor de eerste keer een season op de Switch spelen. Heb sinds kort een OLED Switch en gister al ff een beetje D3 gedaan en het speelt echt heerlijk weg.

Heb ~2500 uur zitten in de PC versie maar dit is een welkome afwisseling.
Viel me helaas al wel op dat de leaderboards op de Switch gedomineerd worden door hackers dus die laat ik maar links liggen. Nu moet ik zeggen dat ik op de PC ook nooit heel competitief was..

Ga zelf heerlijk FOTM ook een Monk starten :)

• RedHat
Ruigerock schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:01:
Monk zal de sterkste build hebben met Inna, grote kans dat veel mensen eindelijk de GR150 gaan behalen met meerdere classes.
Andere classes zijn ook supersterk maar zijn iets meer afhankelijk en wat tragere speelstijl.
Vorig seizoen alleen maar monk gedaan, dit seizoen ga ik voor de wizard.
Als wudijo (Youtube kanaal) gelijk heeft en de shard upgrades vallen vaker dan ramaladini dan is het snel levelen door augmenten van kleding vrij eenvoudiger gemaakt.
Na lvl 70 is het veel bosses killen voor de shards (of veel bounty runs) en daarna zorgen voor veel upgrade stones.
Als je een shard 4x hebt geupgraded naar level 3(max) en deze bevalt niet kan je deze augmenten.
Een level 3 shard staat gelijk aan augment gem level 125.
Dus flink (g)riften zorgt voor veel upgrade shards en dit zorgt weer dat je niet (13 gear pieces * 30) greater rifts hoeft te farmen om 13 augments te maken.
Maar dan is 125 wel je Max. Je kunt ze niet upgraden ofzo.

Dus als je 150 augs wilt zul je alsnog veel moeten GRen :)

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

RedHat schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:10:
[...]

Maar dan is 125 wel je Max. Je kunt ze niet upgraden ofzo.

Dus als je 150 augs wilt zul je alsnog veel moeten GRen :)
Voor je main build is het misschien niet ideaal maar andere side builds een boost geven voor een mogelijke leaderboard is hierdoor wel aantrekkelijker geworden
Verder niet specifiek ingelezen over welke beste build/gem wanneer etc.. dat zelf uitzoeken maakt D3 weer zo leuk

@London succes op de switch, ik denk morgenvroeg het seizoen te beginnen

Diablo 3 - Battle.net

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-05 06:36
ik twijfel tussen monk en witch doctor 🤔

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• Ulti23
  • Laatst online: 20:05

Ulti23

Quality Time

Ligt het aan mij of is het nieuwe season nog niet gestart?

I pitty the fools who took my game-station.....

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:00

ChUcKiE

Dus........

Jawel hoor 😊

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee