• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:41
Apsie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:37:
[...]

Sorry, er zijn wederom wat clan issues bij Blizzard: "Clan is unavailable at this time". Zodra dat is opgelost krijg je een uitnodiging!
Ik heb gisteren al de hele dag niemand online gezien. Komt dat door de clan issues ook? Balen, want met random paupers spelen is echt niet leuk. Niemand reageert ook in de chat bij zo'n random public game.

Verder heb ik af en toe last van screen lag, wat moeilijk is want ik draai een Ryzen 7 met RTX 2060 8)7

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:15

ChUcKiE

Dus........

Lag heb ik bij vlagen ook flink last van!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 05:49
Ohmarinus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:37:
[...]

Ik heb gisteren al de hele dag niemand online gezien. Komt dat door de clan issues ook?
Inderdaad ja, helaas nog steeds niet bereikbaar....

Apsie's profiel

• Ohmarinus
Apsie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:29:
[...]

Inderdaad ja, helaas nog steeds niet bereikbaar....
Iemand al contact gezocht met Blizz? Ik vind dit niet kunnen, we kunnen niet eens samen spelen.

• Apsie
Ohmarinus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:52:
[...]

Iemand al contact gezocht met Blizz? Ik vind dit niet kunnen, we kunnen niet eens samen spelen.
Je kan nog steeds spelen met vrienden of public hoor, alleen de Clan is onbereikbaar...
Het gerucht gaat dat onze Clan-leader (Grandmaster Morrison!) e.e.a. heeft verkocht aan het buitenland voor ingangen in Europa!! :*) 8) (Grapje natuurlijk! _/-\o_ Ik heb het volste vertrouwen in onze Leider/Lijder O-) )

Apsie's profiel

• Ohmarinus
Apsie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:11:
[...]

Je kan nog steeds spelen met vrienden of public hoor, alleen de Clan is onbereikbaar...
Het gerucht gaat dat onze Clan-leader (Grandmaster Morrison!) e.e.a. heeft verkocht aan het buitenland voor ingangen in Europa!! :*) 8) (Grapje natuurlijk! _/-\o_ Ik heb het volste vertrouwen in onze Leider/Lijder O-) )
Nouja, ik vind het niet zo leuk om met allerlei wappies te spelen in random games. Plus dat ik het leuk vind om dingen te bespreken, gear, strategien, en tips te delen met elkaar. Plus dat ik weleens iemand wil boosten uit de clan.

Als iemand zin heeft om te spelen: Marinus#2357

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11-2020
Er zijn inderdaad redelijk wat issues momenteel, heb zo het gevoel dat dit te maken heeft met de launch van WoW Shadowlands...

Heb een ticketje gelogd via hun Support pagina, benieuwd of er een antwoord komt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• Ohmarinus
JimMorrison schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:14:
Er zijn inderdaad redelijk wat issues momenteel, heb zo het gevoel dat dit te maken heeft met de launch van WoW Shadowlands...

Heb een ticketje gelogd via hun Support pagina, benieuwd of er een antwoord komt!
Ben benieuwd hoe. Ik mocht via de site op geen enkele mogelijkheid een support ticket aanmaken. Werd steeds weer naar de forums doorgelust. Daar maar een topic gemaakt in de bug report sectie. Ik vind het belachelijk dat ze het niet fixen terwijl dit in de eerste week van het nieuwe seizoen ontstaat.

• Gaitos
  • Laatst online: 10:07

We gaan de goeie kant op :(

• Ohmarinus
Ha die had ik net ook een paar keer. Precies na de Greater Rift guardian. Jaja, nu maar hopen dat ze geen rollback gaan doen om de een of andere reden. Heb net allerlei leuke spullen gevonden.

edit; ja zie je, verdomme, log ik weer in, allemaal paragon levels unassigned van de laatste paar games... gelukkig is de gear er nog wel

update: niks werkt meer, zelfs public games zijn niet meer te joinen nu, errors across the board.

Update 2: alles weer gefixed, eindelijk!

[Voor 19% gewijzigd door Ohmarinus op 29-11-2020 10:18]

• Apsie
DDOS aanvallen, het lijkt te zijn opgelost en we zijn weer bereikbaar!

Apsie's profiel

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:06
Leuk seizoen dit. Heerlijk lvlen en makkelijke start. Typhoon set voor wizard is ook wel leuk spelen en heb mij er goed mee vermaakt. Uiteindelijk overgestapt op mijn push build LoD Twisters en jezus wat een kracht heeft die build. Het eindresultaat mag er dan ook zijn :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dit seizoen valt vooral mijn follower in de prijzen! alleen nog een token en hij is FULL primal :D

https://eu.diablo3.com/en...chaap-2955/hero/139181165 (onderaan)

De enige bruikbare primal voor mn eigen char was een ambos pride voor mn speedfarm build 8)7

[Voor 28% gewijzigd door JoSchaap op 07-12-2020 12:34]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Ook maar weer eens een season poging gewaagd. Zag dat Necro goed speelbaar was dit seizoen, dus vooralsnog eens voor een bone spear necro gegaan, die snijdt ook wel erg soepel door de grifts heen moet ik zeggen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb nu twee chars compleet: Necro Bonespear en GoD DH.
Eens kijken of ik voor een derde ga, en zo ja welke.

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:45
Ik heb een request gestuurd om de clan te joinen https://tweakers.net/i/HyUYwEeGWTiCOzAtuJkoPceCh50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bizXABtAPhZCQ8G3ZlDuKoyf.png?f=user_large

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Apoca

Array Technology Industry

Na heel lang niet gespeeld te hebben :P Is er ergens een goede tool of site te vinden waar ik even mijn stash langs kan houden met wat ik wel en niet moet bewaren, ik merk dat mijn Necro build nog redelijk aardig werkt maar ik heb geen idee wat überhaupt zin heeft om te bewaren na een jaar afwezigheid :)

Asus C6E / Ryzen 7 5700X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 16GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 04:44

Yor

Yor1313#2571

Apoca schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:01:
Na heel lang niet gespeeld te hebben :P Is er ergens een goede tool of site te vinden waar ik even mijn stash langs kan houden met wat ik wel en niet moet bewaren, ik merk dat mijn Necro build nog redelijk aardig werkt maar ik heb geen idee wat überhaupt zin heeft om te bewaren na een jaar afwezigheid :)
maxroll.gg

http://yor.minitroopers.com

• aseppie
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Geen idee of ik me hier ook aan 'moet' melden, maar bij deze: Nomirad#2880

Heb 'geapplied' voor de community en clan in de hoop om mijn (tot dusver solo) seizoen nog verder te helpen.
Speel af en aan Diablo 3 sinds de release en ben wel toe aan wat grouped play, met name ook voor komende seizoenen wanneer ik weer eens andere classes dan Barb of DH wil spelen/gearen. Als er vragen zijn of mensen mij zo toe willen voegen, ook prima!

• Ohmarinus
ShellGhost schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:44:
Heb nu twee chars compleet: Necro Bonespear en GoD DH.
Eens kijken of ik voor een derde ga, en zo ja welke.
Vind het zelf erg lastig een tweede char compleet te gearen. Heb het nu een paar keer geprobeerd maar de enige die echt snel aan gear kwam was mijn barb. De andere chars doen zulke lage dmg (ondanks redelijke gear) dat het echt wachten is tot de meta gear eindelijk een keer dropt. Zonder de specifieke combinatie van die speciale gear is het toch lastig spelen omdat als je 1 char hebt die gr105 binnen vijf minuten speelt, het een flinke tegenslag is als je andere chars niet eens gr45 efficiënt kunnen lopen.

Alleen de necro kwam nog redelijk makkelijk ver maar de dh en monk wilden maar niet de items droppen die ik nodig had. Daarbij al drie weken geen primal gezien, ben nu bijna paragon 1100.

• ShellGhost
Ohmarinus schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:12:
[...]

Vind het zelf erg lastig een tweede char compleet te gearen. Heb het nu een paar keer geprobeerd maar de enige die echt snel aan gear kwam was mijn barb. De andere chars doen zulke lage dmg (ondanks redelijke gear) dat het echt wachten is tot de meta gear eindelijk een keer dropt. Zonder de specifieke combinatie van die speciale gear is het toch lastig spelen omdat als je 1 char hebt die gr105 binnen vijf minuten speelt, het een flinke tegenslag is als je andere chars niet eens gr45 efficiënt kunnen lopen.

Alleen de necro kwam nog redelijk makkelijk ver maar de dh en monk wilden maar niet de items droppen die ik nodig had. Daarbij al drie weken geen primal gezien, ben nu bijna paragon 1100.
Ik had mijn GoD DH aardig snel klaar. Ben langer bezig geweest om een fatsoenlijke Haunted Vision te vinden dan het compleet krijgen van die DH. :|
Twijfel of ik weer een WD ga maken.

• Ohmarinus
ShellGhost schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:02:
[...]

Ik had mijn GoD DH aardig snel klaar. Ben langer bezig geweest om een fatsoenlijke Haunted Vision te vinden dan het compleet krijgen van die DH. :|
Twijfel of ik weer een WD ga maken.
Na ongeveer acht uur farmen en craften verspreid over vier dagen had ik twee set pieces voor de DH.. Als je eenmaal een HV hebt gevonden kun je die gewoon rollen tot het wat voorstelt :D

[Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 12-12-2020 21:16]

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:12
Ik speel Diablo 3 op de XSX sinds een paar weken. Ik ben opnieuw begonnen en heb nu een Bonespear Necro op P1000+ en kan redelijk efficient Grift 80 doen.

Sinds een paar dagen join ik een quick match en vaak is er dan wel iemand die een Grift op 150 start en hem kan solo clearen in minuten.

Gisteren kreeg ik een friend request en stuurde degene mij een item via de mail. Ik heb er ff mee gespeeld op een nieuw character en het nu maar aan mijn follower gegeven want ik vind dat niet zo leuk als er modded items in omloop zijn.

Nou begon ik mij af te vragen of die mensen die 150 Grifts clearen ook een modded item gebruiken. Ik weet niet hoe ik op de console mensen hun equipment kan checken, dus dat heb ik nog niet gedaan, maar ben nu wel benieuwd geworden eigenlijk.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:36

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Iemand tips voor mijn monk? Ik ben echt super squishy, grift 80 is echt mijn max, daarna is het of dat ik geen gear meer aan heb.

https://eu.diablo3.com/en...octor-2181/hero/139910959

Kanai:

[Voor 44% gewijzigd door Mad-Matt op 17-12-2020 13:01]

D3 Profile D3 XP Ladder

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik ken de Monk builds niet echt, maar je kunt hier checken of je build een beetje goed in elkaar zit?

Lijkt in eerste instantie best ok, maar ik gok dat er wel wat afwijkingen zijn.

https://www.icy-veins.com/d3/monk-class

• Torgo
Torgo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:12:
Ik speel Diablo 3 op de XSX sinds een paar weken. Ik ben opnieuw begonnen en heb nu een Bonespear Necro op P1000+ en kan redelijk efficient Grift 80 doen.

Sinds een paar dagen join ik een quick match en vaak is er dan wel iemand die een Grift op 150 start en hem kan solo clearen in minuten.

Gisteren kreeg ik een friend request en stuurde degene mij een item via de mail. Ik heb er ff mee gespeeld op een nieuw character en het nu maar aan mijn follower gegeven want ik vind dat niet zo leuk als er modded items in omloop zijn.

Nou begon ik mij af te vragen of die mensen die 150 Grifts clearen ook een modded item gebruiken. Ik weet niet hoe ik op de console mensen hun equipment kan checken, dus dat heb ik nog niet gedaan, maar ben nu wel benieuwd geworden eigenlijk.

[Afbeelding]
Ik ben er inmiddels achter door wat Reddit posts te lezen dat Grift level 150 het hoogste is en dat mensen die die Grift starten online cheaters zijn. Jammer, want eigenlijk elke keer als ik online een game join zijn mensen Grift 150 aan het doen, dus dat zijn dus allemaal cheaters. (in ieder geval 1 van de groep die de Grift cleared)

Ik heb het modded item weer terug gestuurd waar het vandaan kwam.

• Ohmarinus
Jezus, zit al tien minuten te wachten voordat ik uberhaupt mag inloggen in de Bnet app... En daarna als ik in Diablo 3 inlog kan ik alleen een nieuw character maken of de game sluiten. Gaat weer lekker daar :D

• Kluus
  • Laatst online: 17:23

Kluus

Gang is alles

Ik meld me hier ook maar weer eens. Na een aantal jaar slechts op console gespeeld te hebben heb ik gisterenavond besloten om de pc vesie weer op te pakken, ook met Diablo IV in het vooruitzicht. Ik moet zeggen dat de verandering wel weer lekker speelt. Ik ben in het verleden al voor reaper of souls gestopt op de pc dus ik heb nog wat dingen te vrij te spelen voor ik echt aan de gang kan...

Ik ben nu even snel act 5 aan het clearen met een karakter wat ik nog had om op non seasonal alles(?) vrij te spelen. Als ik daarna een grift heb gedaan op non-seasonal, komen dan ook de challenge rifts beschikbaar, of moet ik daarvoor een seasonal grift doen?

Verder begrijp ik dat er een clan voor tweakers is, als ik eenmaal weer een beetje op gang ben zal ik die ook eens joinen! :)

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Inmiddels redelijk opgeschoten en alweer bijna paragon 700 op mijn seasonal FotH Crusader waarmee ik nu tot grift 90 aardig kan clearen. Mijn vragen hierboven heb ik dus al kunnen beantwoorden, ik kon alles unlocken door een oude lvl 60 non-seasonal char naar level 70 te brengen en even een grift te doen. :)

Invite request voor de commutity is ook verstuurd, indien nodig het hier ook even te melden: tag Kluus#21161.

[Voor 1% gewijzigd door Kluus op 02-01-2021 16:48. Reden: Namechange]

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:39

Pat-Juh

Patrick

Sinds gisteren D3 weer aangeslingerd. Lekker bezig met een barb. Na een halfuurtje alweer lvl12. Helaas zijn vrijwel alle luitjes van vroeger niet (veel) meer online. Als er mensen op de Pc willen samenspelen: PatrickNL#21855. Tot op Bnet

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik speel samen met mijn vrouw hc seasonal. Beide ondertussen gear voor gr100.. wie zin heeft om mee te doen Xalo#1990

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

Pat-Juh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:43:
Sinds gisteren D3 weer aangeslingerd. Lekker bezig met een barb. Na een halfuurtje alweer lvl12. Helaas zijn vrijwel alle luitjes van vroeger niet (veel) meer online. Als er mensen op de Pc willen samenspelen: PatrickNL#21855. Tot op Bnet
Kom anders eens langs op de Discord van Solidarity Gaming (zie openingspost). Op dit moment is het aantal D3 spelers niet zo hoog, maar ik kan je altijd even helpen om snel hogerop te komen :)

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:52

snmght

imho dan he

Ik heb het spel ooit wel veel gespeeld maar afgelopen week mijn PS4 compleet opnieuw ingesteld en alle characters gone. Geen idee of ik het terug kan halen via een Battle.net account (weet namelijk niet of ik die heb) maar vond het ergens ook wel geinig. Had nog niet eerder met de Necromancer gespeeld dus ben nu opnieuw begonnen daarmee, hele vette class!

Enige puntje dat me stoort is dat ik de difficulty niet verder omhoog kan zetten tot ik 1 keer de story door heb gespeeld maar ik heb nu al helemaal nergens moeite mee en krijg amper damage. Dus op dit moment nog niet heel erg challenging.

WZAWZDB <--- +1!!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:29
[b]snmght in "[Multi] Diablo 3 - Deel 35"

Enige puntje dat me stoort is dat ik de difficulty niet verder omhoog kan zetten tot ik 1 keer de story door heb gespeeld maar ik heb nu al helemaal nergens moeite mee en krijg amper damage. Dus op dit moment nog niet heel erg challenging.
Ben met mijn dochter van 12 ook begonnen, (yes i know geen dad of the year award voor mij maar ze vindt het nu eenmaal geweldig) en erger me hier ook aan. moeten we dan eerst Diablo of Malthael verslaan voordat hij naar Master of Paragon kan?

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:52

snmght

imho dan he

@Rob SOS 12 zou ik nog wel aandurven; mijn oudste van 13 wil het nu ook gaan spelen maar dan liefst op zijn Xbox en daar is het gewoon nog € 69,99 (!) dus even wachten op een aanbieding.

Mijn jongste van bijna 8 vindt het megavet maar dat vind ik nog wel iets te jong. Daar houden we het nog even op Minecraft Dungeons. ;)

WZAWZDB <--- +1!!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:50
snmght schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:24:
@Rob SOS 12 zou ik nog wel aandurven; mijn oudste van 13 wil het nu ook gaan spelen maar dan liefst op zijn Xbox en daar is het gewoon nog € 69,99 (!) dus even wachten op een aanbieding.

Mijn jongste van bijna 8 vindt het megavet maar dat vind ik nog wel iets te jong. Daar houden we het nog even op Minecraft Dungeons. ;)
Je kunt hem eventueel uit Brazilië (giftcards) halen voor 30 euro: https://xbox-store-checke...l-Collection/bz84xlqbrhtg

Dan heb je gelijk alles: D3, Reaper of Souls en de necromancer pack :)

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 09:39
Iemand nog wat tips om méér damage te doen met een tempest rush monk.
GR 100 lukt wel maar niet vlot genoeg.

• ShellGhost
Nieuwe PTR notes voor S23.
Kan wel zeggen de meest grote verandering in jaren.

https://eu.diablo3.com/en...ptr-270-preview-2-23-2021

Uitleg van Rhykker:
YouTube: HUGE Diablo 3 Patch Preview: Season 23 PTR patch 2.7.0

• Yagermeister
  • Laatst online: 15:17

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik ben nu sinds een weekje ofzo ook weer eens begonnen met spelen en ik moet zeggen dat het me weer even bevalt. Helaas lig ik wel gigantisch achter als ik dat zie aangezien ik maar 360 paragon heb en met wat pijn en moeite door GR2. Ik speel een wizard aangezien ik daar de beste gear mee heb.

Nu ben ik wel een community gejoined om wat boosts te krijgen maar dat valt toch vies tegen. Blijkbaar wilt iedereen alleen maar 130+ partys hebben dus daar maak ik helaas ook geen kans mee.

Hopelijk als season 23 begint kan ik wat extra levels krijgen en misschien wat betere gear. Ik denk dat ik zeker barb ga proberen aangezien die een goede gearset zou kunnen krijgen als het me lukt om die te verzamelen. Tot nu toe is me dat nooit gelukt helaas.

-Te huur

• Apsie
Yagermeister schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:13:
Ik ben nu sinds een weekje ofzo ook weer eens begonnen met spelen en ik moet zeggen dat het me weer even bevalt. Helaas lig ik wel gigantisch achter als ik dat zie aangezien ik maar 360 paragon heb en met wat pijn en moeite door GR2. Ik speel een wizard aangezien ik daar de beste gear mee heb.

Nu ben ik wel een community gejoined om wat boosts te krijgen maar dat valt toch vies tegen. Blijkbaar wilt iedereen alleen maar 130+ partys hebben dus daar maak ik helaas ook geen kans mee.

Hopelijk als season 23 begint kan ik wat extra levels krijgen en misschien wat betere gear. Ik denk dat ik zeker barb ga proberen aangezien die een goede gearset zou kunnen krijgen als het me lukt om die te verzamelen. Tot nu toe is me dat nooit gelukt helaas.
Geen season? Jammer, anders had je zo een Set bij elkaar gekregen... Even de stapjes doorlopen et voila!
https://eu.diablo3.com/en...w-live-06-11-2020#Haedrig 8) (die 360 ben je dan vrij makkelijk in een dag... Zeker als je een boost krijgt. _/-\o_ )

Apsie's profiel

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Apsie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:53:
[...]

Geen season? Jammer, anders had je zo een Set bij elkaar gekregen... Even de stapjes doorlopen et voila!
https://eu.diablo3.com/en...w-live-06-11-2020#Haedrig 8) (die 360 ben je dan vrij makkelijk in een dag... Zeker als je een boost krijgt. _/-\o_ )
Het is geen Season char omdat ik niet wist wanneer de season zou stoppen. Die is echter zo gemaakt. Nu moet ik dan alleen iemand vinden die zin heeft om te boosten tot ik een beetje vooruit kan en dan hopelijk ook die paar chapters gedaan kan krijgen voor het set.

-Te huur

• Mugwump
  • Nu online
Yagermeister schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Het is geen Season char omdat ik niet wist wanneer de season zou stoppen. Die is echter zo gemaakt. Nu moet ik dan alleen iemand vinden die zin heeft om te boosten tot ik een beetje vooruit kan en dan hopelijk ook die paar chapters gedaan kan krijgen voor het set.
Ik zou lekker even wachten tot seizoen 23 begint, ergens in de tweede helft van deze maand waarschijnlijk. Daar zitten sowieso wel weer leuke nieuwe dingen in, maar bovendien begint iedereen dan natuurlijk weer op nul, dus dan loop je niet gelijk mijlenver achter.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Mugwump schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:03:
[...]

Ik zou lekker even wachten tot seizoen 23 begint, ergens in de tweede helft van deze maand waarschijnlijk. Daar zitten sowieso wel weer leuke nieuwe dingen in, maar bovendien begint iedereen dan natuurlijk weer op nul, dus dan loop je niet gelijk mijlenver achter.
Het nadeel wat ik nu ondervindt is dat mijn paragon gewoon niet hoog genoeg is om fatsoenlijk hogere rifts te kunnen lopen om daar weer betere gear te kunnen krijgen. Dit komt een beetje doordat ik ook wat squishy ben maar als ik daar juist teveel instop moet ik weer veel lager gaan met de GR.

Daarom zou het wel fijn zijn om een boostje te krijgen zodat ik en meer paragon heb en daardoor ook wat hogere gems en hopelijk ook wat betere gear terwijl we runnen.

Mocht er iemand zich aangesproken voelen om te helpen dan hoor ik het graag O+

-Te huur

• Mugwump
  • Nu online
Ik speel zelf eigenlijk alleen nog maar vaak even weer een paar dagen een nieuwe season voordat ik er weer klaar mee ben, dus ik kan je niet helpen. :P
Volgens mij is er nog steeds een Tweakersclan die je vast wel mag joinen.

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb toevallig gisteren eens de gok genomen en ben ook een boost community gejoined nadat ik een uurtje solo heb liggen rond te rennen en heb daar eens gevraagd. Na een paar min kreeg ik ineens een whisper van iemand die vroeg of ik al iemand had. Hierop "nee nog niet" geantwoord (ik dacht dat hij ook zoekende was :P) en toen zei die wacht even. Daarna kreeg ik ineens een invite van hem en heeft hij me eerst met een 3-tal rifts naar 70 geboosted en daarna nog een GR100 gedaan. toen was ik ondertussen al ergens rond paragon 280 ofzo.

Hierna gevraagd of die toevallig nog een rondje wilde doen en dat was geen probleem. Hebben we eerst nog een gewone gedaan want ik had maar 1 key en daarna nog eens een GR100. Dit heeft me Paragon 381 opgeleverd wat even hoog is als mijn main :D.

Het was wel best lastig aangezien ik het steeds lastig blijf vinden om te blijven hangen ipv looten. Wel riep hij een paar keer als er legendaries vielen of goblins waren dus ik heb wel een redelijke berg kunnen looten. Bij de GR100's deed hij clearen en kwam dan terug om mij te halen want daar werkt TP dus niet.

Was wel even een uurtje lol zo. Nu kijken of het me lukt om straks even de eerste 4 chapters gedaan te krijgen zodat ik wat betere gear krijg. Toen ik gestopt was heb ik nog wat builds opgezocht en zag ik dat een Hydra build nu heel hot is dus kijken of ik dat ook kan maken met mijn slechtere gear.

-Te huur

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 12:21
Yagermeister schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:01:
Ik heb toevallig gisteren eens de gok genomen en ben ook een boost community gejoined nadat ik een uurtje solo heb liggen rond te rennen en heb daar eens gevraagd. Na een paar min kreeg ik ineens een whisper van iemand die vroeg of ik al iemand had. Hierop "nee nog niet" geantwoord (ik dacht dat hij ook zoekende was :P) en toen zei die wacht even. Daarna kreeg ik ineens een invite van hem en heeft hij me eerst met een 3-tal rifts naar 70 geboosted en daarna nog een GR100 gedaan. toen was ik ondertussen al ergens rond paragon 280 ofzo.

Hierna gevraagd of die toevallig nog een rondje wilde doen en dat was geen probleem. Hebben we eerst nog een gewone gedaan want ik had maar 1 key en daarna nog eens een GR100. Dit heeft me Paragon 381 opgeleverd wat even hoog is als mijn main :D.

Het was wel best lastig aangezien ik het steeds lastig blijf vinden om te blijven hangen ipv looten. Wel riep hij een paar keer als er legendaries vielen of goblins waren dus ik heb wel een redelijke berg kunnen looten. Bij de GR100's deed hij clearen en kwam dan terug om mij te halen want daar werkt TP dus niet.

Was wel even een uurtje lol zo. Nu kijken of het me lukt om straks even de eerste 4 chapters gedaan te krijgen zodat ik wat betere gear krijg. Toen ik gestopt was heb ik nog wat builds opgezocht en zag ik dat een Hydra build nu heel hot is dus kijken of ik dat ook kan maken met mijn slechtere gear.
Bij GR's moet je gewoon wachten tot hij de Rift Guardian heeft gekilled. Daarna kan je teleporten.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

UTADDICT schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:00:
[...]

Bij GR's moet je gewoon wachten tot hij de Rift Guardian heeft gekilled. Daarna kan je teleporten.
Maar dat zou nu net niet leuk zijn :P

Ik heb nu een aantal dagen steeds GR20 gedaan en vandaag had ik zoiets van fuck it ik ga eens hoger proberen. Toen heb ik als eerste T10 normal rifts geprobeerd om te kijken hoe gaat dit ging en dit ging best aardig. Ik was netjes binnen de 15min klaar wat een GR zou moeten zijn en op zich was ik niet vaak dood gegaan. Dus heb ik daarna ook maar ineens een GR45 (dat is T10 geloof ik) gedaan en ondanks dat ik 4x dood ben gegaan heb ik hem gehaald binnen 7min zoiets. Moet wel erbij zeggen dat condeut pylon extreem goed helpt door ineens bulk erdoor te rennen. Deze heb ik nu 2x achter elkaar gedaan en ook een paar kleine upgrades ermee gekregen. Nu net had ik zoiets van goh ik wil eigenlijk ook wel een GR50 proberen en dus zo gezegd zo gedaan. Ook deze ging me redelijk af. Wel 5x dood gegaan maar dat was steeds vrij in het begin dus ik heb checkpoint steeds gebruikt. Hier had ik maar 5min over op het einde maar hij is me wel gelukt met wat moeite :D

Voordat ik die GR50 deed was ik wat overmoedig en heb ik ook maar eens een GR70 gedaan omdat dan de primal legendaries zouden unlocken maar laten we het erop houden dat dit geen succes was :+ . Meteen aan het begin ging ik 3x dood in ongeveer een min tijd. Damage was ook lang niet hoog genoeg om uberhaupt schade aan te richten bij de mobs.

Verder las ik dat 28 maart season 22 afgelopen zou zijn dus ik hoop dat ik het nog redt om voor die tijd GR70 te kunnen doen. De komende week ga ik eerst nog maar eens GR40's doen in de hoop dat ik nog wat upgrades krijg en daarna hopelijk alsnog GR70.

-Te huur

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:02
Voor de mensen die het interessant vinden, 2 april gaat season 23 live.
Season 23 will begin on April 2, at 5PM (PDT/CEST/KST) shortly after our next Diablo III update.
Hele blogpost is op de site van diablo terug te vinden;
https://us.diablo3.com/en...7C-preview-blog-3-22-2021

Ben heel nieuw wat de follower revamp voor solo spelers gaat brengen. Denk nog steeds dat 4-man groups een stuk efficiënter blijven, maar vind dit persoonlijk wel één van de interessantere updates.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48
Verandert zo'n update dan ook de solo ervaring? Ik vond het wel aangenaam dat je in tegenstelling tot Diablo 2 niet je follower helemaal moest aankleden..

Andere vraag: Ik heb vorige maand pas D3 aangeschaft. In D2 ben ik nadat ik het uitgespeeld had de volgende uitdaging aangegaan: 'naakt' (dus zonder items) het spel proberen uit te spelen. Ik weet niet meer hoe ver ik ben gekomen. Volgens mij was het destijds wel iets wat meer mensen deden (en bij voorkeur in hardcore modus), maar in diablo 3 kan ik weinig over vinden dat anderen dit doen. Iemand daar weet van? Tot nu toe redelijk frustrerend, want het lijkt alsof de tegenstanders veel exponentieler stijgen dan in DII of D3 lijkt veel meer gear-afhankelijk.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind de timing erg jammer. Had gehoopt op aanstaande weekend, 1 april komt er een andere looter uit die ik waarschijnlijk volop ga spelen (Outriders) dus geen diablo voor S23 voor mij denk ik :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Deze game vorige week voor het eerst sinds 2016 weer eens opgestart (ps4) en een seasonal char* (Witch Doctor) aangemaakt, daarmee speel ik nu op T8 en loop ik zonet een GR35 met niet ál te veel moeite door. Bij hogere GR's wordt ik al behoorlijk vaak geoneshot omdat mijn build volgens mij een behoorlijk zootje is.

*Noot: dit is de eerste keer dat ik een season speel.

Als ik kijk naar mijn season journey heb ik chapter I t/m IV voltooid en daarmee de complete set binnen, daarna gaat het enkel nog om portrait frames. Is er een goede reden om nog door te spelen? De pet (is die het waard?) die je helemaal aan het einde krijgt ga ik in een paar dagen niet meer voor elkaar boksen.

[Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2021 11:28]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Nog meer mensen die klaarzitten voor season 23? :) Als primaire solo speler is het wel een droom die uitkomt om je follower te kunnen gearen en zo de solo play ervaring te kunnen verbeteren.

Ik ga starten met Firebird Wiz met Bone Spear Necro als 2e char.

Wat zijn jullie plannen?

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:54
Ik ben een paar weken terug weer begonnen.
Nooit verder gekomen dan act IV.
Diablo verslagen en klaar.

Collega is behoorlijk enthousiast over de seasons en heeft me wakker geschud.
Reaper of Souls gehaald, Demon Hunter gemaakt.
Ondertussen paragon 150 en lekker aan het hakken op Torment 7.
Easy peasy oOo

Ja, ik ben wel klaar voor een nieuw season.
Weet niet niet met welk karakter maar het spel heeft me wel weer in z'n greep.

Oh maar km dan moet kiezen denk aan een Mage.
Show me some meteors!

[Voor 7% gewijzigd door Stef120 op 28-03-2021 19:11]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28
Hier ook weer iemand die de verleiding niet zal kunnen verstaan en weer braaf mee ga doen met het nieuwe seizoen. Favoriet blijft toch wel voor DH, de UE gear en waarschijnlijk zal ook nog wel een Barb met WW aanmaken.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Torgo
Ik ga voor het eerst een season doen als season 23 begint. Denk dat ik ook voor wizard ga. Heb flink non-seasonal gespeeld met een bonespear necro en vroeger voornamelijk Demon Hunter gespeeld, dus wizard lijkt mij wel leuk. Ik speel op de XSX

• Superkiwi
  • Nu online
Ik speelde altijd al voornamelijk Witch Doctor, de andere klasses heb ik wel naar level 70 gebracht voor de trophies.
Het komende seizoen ga ik een Barb of een Wiz maken, weet nog niet zeker.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 09:03
Afgelopen seizoen halverwege gestart met een necromancer, toch wel weer erg leuk! Ik denk aankomend seizoen een melee class, misschien maar weer eens een barbarian ..

• London
  • Niet online

London

Hoe gaan jullie vanavond levellen?

Heb net al ff een stappenplan gemaakt, maar twijfel nog of ik ga riften of toch voor de massacre bonus ga.

• PhoeniX-
  • Laatst online: 09-05 09:03
Eerst maar eens de challenge rift doen voor een goede start qua geld/mats. Ik denk dat ik ga riften

Ik zag vorige week een handig filmpje van Raxxanterax (of zoiets) met wat handige stappen zijn in het proces. Hij licht ook de verschillende levelling tactieken toe

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:40
Ik ben vanmiddag / vanavond ook weer van de partij . Ga beginnen , denk ik , met de barb. meestal doe ik DH , maar dat begint een beetje saai te worden.. maar je weet het nooit , heb altijd de neiging om als ik begin toch opeens weer wat anders te kiezen.

Wat nu ontzettend leuk is is dat je echt keus hebt , omdat elke set en no-set , per class zijn eigen leaderboard heeft. Er is dus echt meer keuze , omdat je altijd tegen andere spelers met dezelfde of geen set concurreerd. <voorbeeld>, Helltooth schaalt tot 100 dus zal never nooit in de globale leaderboards komen. Echter, er is ook een helltooth only leaderboard, dus je hebt prima kans om daar op te komen als je je best doet. </voorbeeld>

[Voor 18% gewijzigd door Visgek82 op 02-04-2021 15:23]

Gigabyte Aorus B550 Pro / Ryzen 5 3600 / 6800 XT / 1 TB NVME / 16 GB 3600 C15

• MetalPool
  • Laatst online: 24-05 08:54
London schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:37:
Hoe gaan jullie vanavond levellen?

Heb net al ff een stappenplan gemaakt, maar twijfel nog of ik ga riften of toch voor de massacre bonus ga.
Ligt een beetje ook aan de class he. WD is bijvoorbeeld erg goed solo massacre, maar een necro is weer erg goed in Rifts icm Corpse explosion.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Torgo
Op de console (XSX) is de update er nog niet.

• psych
  • Laatst online: 14:42
Op de PS4 (ik verwacht zelfde timing voor Xbox) was de season start altijd tegelijk met de us-west pc realms. Volgens mij dus pas 2:00 of 3:00 vannacht.

Wel jammer dat extra wachten

[Voor 11% gewijzigd door psych op 02-04-2021 19:56]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Superkiwi
  • Nu online
Daar ik ze nog nooit heb gedaan: wat is de beste tactiek vwb de challenge rift? En dan doel ik op het volgende:
Is ie met een low level char te doen of doe je 'm pas als je level 70 bent?
Heb je slechts één poging of kun je 'm zo vaak doen als je wil?

Jammer dat het seizoen nog niet live is, had graag al wat gespeeld vanavond.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Superkiwi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:08:
Daar ik ze nog nooit heb gedaan: wat is de beste tactiek vwb de challenge rift? En dan doel ik op het volgende:
Is ie met een low level char te doen of doe je 'm pas als je level 70 bent?
Heb je slechts één poging of kun je 'm zo vaak doen als je wil?

Jammer dat het seizoen nog niet live is, had graag al wat gespeeld vanavond.
Zo vaak je wil en je krijgt het character waarmee het challenge rift gedaan is. Dus je eigen character maakt daarbij niet uit.

Je moet even kijken wat voor build het is, rotatie kan je testen op een groepje mobs in het startgebied en daarmee dan de rift binnen de gestelde tijd halen.

Ik ga nu ook maar weer eens kijken, sowieso even het seizoen halen en daarna kijken hoe lang het weer blijft boeien :D.

[Voor 7% gewijzigd door Kluus op 02-04-2021 20:33]

• London
  • Niet online

London

Wizard inmiddels op p450, kan torment 15 vrij gemakkelijk clearen. Voor t16 moet ik toch nog even een gift vinden en een ancient wapen denk ik. Maar dat firebird overpowered is heb ik al wel gemerkt :D

edit: Never mind, GR90 inmiddels een eitje binnen 3 minuten ook :P

[Voor 17% gewijzigd door London op 03-04-2021 16:25]

• Superkiwi
  • Nu online
Hahaha, of ik goed bezig ben? Ik denk het niet...
Op expert begonnen met een Barb en als eerste een normale rift gaan doen. Mijn wapen met 3dmg sloeg geen deuk in een pakje boter, ik ging om de haverklap dood en ik was even vergeten dat ik een follower mee kon nemen. Kleine 3 kwartier over die ene rift gedaan. Wel level 13 geworden :P
Mijn Barb gaat de prullenbak in, zit al de hele avond te klooien met skills en kan er niet lekker mee spelen. Morgen maar eens een Demon Hunter aanmaken, kijken hoe dat bevalt.

De challenge rift kijk ik morgen wel naar, die moet ik volgens mij met een demon hunter clearen.

*edit
Hoe kan de persoon boven mij in een halve dag al p405 zijn? :D

[Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2021 09:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:43
Ik wil toch weer eens Diablo 3 gaan spelen en wil deze dus 2e hands kopen. Als ik de Eternal Collection 2e hands koop, kan ik dan de necromancer spelen of mis ik dan bepaalde codes die al gebruikt zijn? Of zitten alle uitbreidingen op de disc zelf zeg maar?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
De Eternal Collection bevat als het goed is alle uitbreidingen op disc.
Wil je het 100% zeker weten vraag dan je verkoper even of er codes bij zaten en of hij/zij ze al gebruikt heeft ;)

[Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2021 10:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torgo
Ik speel op de console (XSX) en gisteren begonnen met een wizard. Ongeveer P30 nu. Nog geen set bij elkaar en nog geen goed wapen maar ondertussen wel al een paar ancient items waaronder ‘The witching hour’ en zit een beetje te trollen met Arcane orb met ‘Arcane Orbit’ rune samen met ‘Unstable Specter’ in de cube voor 450% damage bonus en 2x proc. (Op Torment I). Oh ja ook net een ‘Nemesis Bracer’ dat is ook wel leuk voor extra elites uit Pylons.

Een soort ww barb haha 🙂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Superkiwi schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:07:
Hahaha, of ik goed bezig ben? Ik denk het niet...
Op expert begonnen met een Barb en als eerste een normale rift gaan doen. Mijn wapen met 3dmg sloeg geen deuk in een pakje boter, ik ging om de haverklap dood en ik was even vergeten dat ik een follower mee kon nemen. Kleine 3 kwartier over die ene rift gedaan. Wel level 13 geworden :P
Mijn Barb gaat de prullenbak in, zit al de hele avond te klooien met skills en kan er niet lekker mee spelen. Morgen maar eens een Demon Hunter aanmaken, kijken hoe dat bevalt.

De challenge rift kijk ik morgen wel naar, die moet ik volgens mij met een demon hunter clearen.

*edit
Hoe kan de persoon boven mij in een halve dag al p405 zijn? :D
Gewoon, spelen >:) p779 inmiddels en net de wizard leaderboards gehaald met een GR114. Firebird is _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Jezus.
Mijn normale poppetje, waar toch al zo'n 200 uur in zit, is pas p608 en daar haalde ik toen met enige moeite een GR70 mee. Dat was een jaar of 4 geleden.
We zullen vanavond eens zien wat de Demon Hunter gaat brengen ;)

*edit
Veel leuker spelen met de Demon Hunter! Met rapid fire voel ik me net Rambo :P
Het levellen gaat heel traag maar dat geeft niet, komt vanzelf wel goed.

[Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2021 17:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neles7
Ervaring speelt een hele grote in snelheid van progressie. Zelf speel ik ook firebird Wiz para 80* en gr116 in ~8minuten behaald. Nog te lui om limiet op te zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Uit nieuwschierigheid: hoe lang duurde het voordat je level 70 was?
Ik speel nu 2,5 uur met de Demon Hunter, heb wat bounties en normale rifts gedaan (op hard) en ben net level 22. Niet paragon 22, gewoon level 22 ;)

Merk wel dat ik met de DH iets van life after each kill of life per hit moet hebben, anders wordt het vrij riskant tegen grote groepen incl Elites met hun vieze truucjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Superkiwi schreef op zondag 4 april 2021 @ 22:46:
Ik speel nu 2,5 uur met de Demon Hunter, heb wat bounties en normale rifts gedaan (op hard) en ben net level 22. Niet paragon 22, gewoon level 22 ;)

Merk wel dat ik met de DH iets van life after each kill of life per hit moet hebben, anders wordt het vrij riskant tegen grote groepen incl Elites met hun vieze truucjes.
2,5 uur. Maar na ~20 seasons heb je vanzelf door hoe je snel kunt levellen. 1-70 is sowieso een nuisance, het spel begint voor mij pas op level 70.

Zometeen ff een Necro levellen denk ik. Met Wizard GR115 gehaald maar om de leaderboards te halen moet je al 120 halen blijkbaar. Daar heb ik geen zin in.

• Mugwump
  • Nu online
London schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:01:
[...]

2,5 uur. Maar na ~20 seasons heb je vanzelf door hoe je snel kunt levellen. 1-70 is sowieso een nuisance, het spel begint voor mij pas op level 70.

Zometeen ff een Necro levellen denk ik. Met Wizard GR115 gehaald maar om de leaderboards te halen moet je al 120 halen blijkbaar. Daar heb ik geen zin in.
Inderdaad, even snel naar 70, Haedrigs gift halen en dan begint het. :P

Maak net deze ff in de cube voor mijn WD :D
Nu nog ff een gift vinden.....

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:55
Superkiwi schreef op zondag 4 april 2021 @ 22:46:

Iets meer dan 4 uur over gedaan. Wel met een Wizard en dan speel ik haast nooit.

• Mugwump
  • Nu online
Vond net mijn eerste primal ancient. Een bovine bardiche. :')

• London
  • Niet online

London

Mugwump schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:24:
Vond net mijn eerste primal ancient. Een bovine bardiche. :')
Een goede eerste primal is als de staatsloterij winnen, never gonna happen :P

Ben zelf geswitched naar een Hydra build op m'n Wiz. Stuk minder RSI-gevoelig en alsnog heel veel fun.

• Mugwump
  • Nu online
London schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:38:
[...]

Een goede eerste primal is als de staatsloterij winnen, never gonna happen :P

Ben zelf geswitched naar een Hydra build op m'n Wiz. Stuk minder RSI-gevoelig en alsnog heel veel fun.
Inmiddels ook de tweede en de derde, die waren niet heel veel beter. :P
Speel zelf nu FotH crusader, heerlijk om te speedfarmen, maar wel lichtelijk RSI-gevoelig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Torgo

Inmiddels mijn Firebird set bij elkaar (met de shittiest stats, dat wel) en nu solo GR60 en vanaf hier verder.

Loot fiesta is weer begonnen 😅

• Superkiwi
  • Nu online
Net level 50 geworden en de difficulty omhoog gezet naar Master.
Bij alle skills (bolas, rapid fire, fan of knives en strafe) de focus gelegd op Cold. Speelt wel lekker zo, nu eens zien of er straks leuke gear is die deze speelstijl een beetje ondersteund.

• London
  • Niet online

London

Torgo schreef op maandag 5 april 2021 @ 21:31:
[Afbeelding]

Inmiddels mijn Firebird set bij elkaar (met de shittiest stats, dat wel) en nu solo GR60 en vanaf hier verder.

Loot fiesta is weer begonnen 😅
Firebird is overpowered as fuck >:) Ben zelf naar een Hydra build gegaan omdat ik dat fijner vind spelen maar als je de leaderboards wilt pushen is Firebird verreweg het beste. Alleen heb ik net een primal ancient Serpent Sparker gescoord dus ik blijf lekker bij m'n Hydras :9

• Neles7
Leuk om te zien dat zoveel mensen zich vermaken met Diablo :)

@London Typhoon is idd een leuke set, firebirds is momenteel inderdaad absurd sterk maar ook super leuk (vind ik persoonlijk dan).

Belangrijkste is gewoon plezier hebben.

• JoSchaap

JoSchaap

voor de lol gister weereens opgestart omdat ik wat van de SG-ers zag spelen.

Ik ben positief verrast door de nieuwe follower mechanics; het is toch weer net even een nieuwe twist waardoor het spel weer intressant is..

offtopic:
(en dus weer veel te lang doorgespeeld meteen) :+

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ook maar weer eens beginnen met season. Een Wizard gestart en op weg naar de Firebird set. Inmiddels dmv een RoG de 6 piece vrijgespeeld. Verder niet echt bijzondere gear nog. GR45 solo gaat in 3 min. Even een GR70 clearen was iets te veel van het goede :X
Misschien dat straks met de legendary gems er wat meer progressie is.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Is er Iemand waarbij ik straks mee mag lopen om door die eerste ellendige 70 levels te komen en vervolgens wat paragon punten kan scoren? Ben nu van plan om voor het eerst een wizard te maken.
De rest heb ik ooit wel eens geprobeerd maar nu lees ik veel goeds over de wizard!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-05 12:53
Ben zelf met een barb begonnen en zodra die de set heeft is het echt super handig. Ik had wel de bulthakos zwaardjes maar zelfs zonder gems in de wapens kon ik met paragon onder de 200 makkelijk gr70 aan. Nu langzamerhand kijken of ik de firebird set voor mijn wizard kan gamblen en eens kijken hoever ik daarmee kan komen.

• JoSchaap

JoSchaap

ChUcKiE schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:36:
Is er Iemand waarbij ik straks mee mag lopen om door die eerste ellendige 70 levels te komen en vervolgens wat paragon punten kan scoren? Ben nu van plan om voor het eerst een wizard te maken.
De rest heb ik ooit wel eens geprobeerd maar nu lees ik veel goeds over de wizard!
Als je discord hebt kun je eens bij SG rondvragen.
Ik had zelf na 2x vragen in de ingame (general) chat al iemand die zo vriendelijk was om mij een slinger te geven :) maar dat moet je net treffen.

• Ricmaniac
  • Laatst online: 17:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch gisteren even een season character aangemaakt.
Boost gevraagd in de chat (in HC uiteraard, alleen maar HC voor mij)

na een kwartiertje level 70 :P

Toen konden we beginnen. Ik mijn rare mighty weapon upgraden en ja hoor.. de aller eerste upgrade was gelijk Ambo's pride .. de must have voor in de cube voor whirlwind/rend barbarian.

toen even champer 1 en 2 afgemaakt van de season journal wat nooit echt inspanning nodig heb en zo dus al de 2 set delen gekregen. Met de set die je dit seizoen voor barbarian krijgt ben je gelijk al vrij sterk dus kon direct alles doen voor season journal part 3 en 4. nu heb ik full set en blaas ik in ieder geval makkelijk door T8 heen. Hoger nog niet geprobeerd want me toughness blijft een klein beetje achterwegen en dat is in HC natuurlijk belangrijk.

Maargoed denk dat ik vanavond en morgen nog even nodig heb voor de rest van de season journal en dan ben ik wel weer content en mooi op tijd voor Path of Exile 3.14 volgende week.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Torgo
Wie kan mij adviseren... Wat is nou beter voor een Firebird wiz? Meer DPS of de extra dmg voor disintegrate? Ik heb de Deathwish al heel vaak in de cube gestopt, maar hij komt nooit in de buurt van de DPS van mijn andere wapen. Ik heb nu een Ramaldani’s gift, wat moet ik doen? 🤔

• Neles7
@Torgo Voor firebird wint de Deathwish altijd. De bonus damage maakt het wapen veel beter ondanks dat de weapon damage lager is en je wat sheet dps inlevert.

• Torgo
@Neles7 , dank! Dan ga ik mijn eerste Ramaldani’s gift gebruiken en hem voorzien van een socket.

Ik las trouwens ook op maxroll het volgende:

Firebird's Finery (6) Bonus cannot proc from effects with a proc coefficient of 0. Thus Etched Sigil and Wand of Woh procs do not trigger the (6) Bonus!

Ik snap niet helemaal wat dat betekend. Krijgen de Energy twisters wel de 5000% dmg bonus en dan ook nog de 200-250% dmg bonus? Of niet? Is het een goed item voor in de cube?

Ik draag de Orb of indefinite depth al (acient, met goede stats dus wil hem niet in de cube gooien)

• Neles7
Wat dat wil zeggen is dat twisters die door je etched sigil gespawned worden niets doen voor je firebird bonus. Twisters die je handmatig cast wel. Zelfde voor de extra explosies van Wand of woh.

Je kunt de orb dragen voor nu en later een slechtere cuben niet zo heel moeilijk om te krijgen. Je wilt uiteindelijk toch de offhand zodat je firebird+captain crimson+aughilds set bonussen krijgt met ring of royal grandeur.

• Torgo
@Neles7, Dus je disintegrate krijgt 5000% dmg bonus, maar andere fire spells krijgen 5000x stacks dus potentieel 5000x50 dmg bonus? Dus dan wil je dus eigenlijk alleen de enemies igniten met disintegrate en dan met spectral blade of explosive blast aanvallen wat die doen veel meer dmg? Maar als dat waar is, wat is dan het nut nog van de Deathwish dmg bonus (die pas na 1 sec begint). Ik vind die mechanics van firebird toch wel moeilijk om helemaal te snappen.

• Neles7
Daar komen je mirror images (of op console twisters) in beeld. Die doen je dmg en je desintergrate blijft je channelen voor een aantal bonussen.

1. Taeguk gem
2. Deathwish channel bonus
3. Firebird sets bonus

Als je stopt met channelen verlies je die 3 bonussen en doe je dus weer geen damage. Dus heb je flame blades als skill (die kun je af en toe mee casten voor nog een dmg bonus).

Het idee is dus dat jij vijanden voorziet van een ignite en blijft channelen voor maximale damage bonus. Vervolgens doen je mirror images fire blades gebruiken voor de 6pc damage bonus. Op console kun je blijkbaar twisters casten terwijl je channelt en zie je die build op de leaderboards.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Torgo
Thanks @Neles7 voor je adviezen en tips. Volledig geswitched naar aanbevolen gear en ondanks ‘slechte’ stats op sommige items kan ik nu aardig mee komen op GR100-115 en solo is Torment XVI geen probleem meer, terwijl ik eerst op XII zat 🙂. Mijn paragon punten nu wel op vitality ipv Int voor wat meer survivability en daardoor ook niet meer ge-one-shot op hogere Grifts en XVI rifts. 💪

• Neles7
Mooie progressie dus :)

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik ben sinds het begin van dit season begonnen met een ww barb. na een paar dagen had ik het hele set bij elkaar en ik had zoiets van ik moet goede wapens hebben. Dus ik rollen en ik geloof ergens rond de 5de roll ofzo krijg ik Bul-Kathos's Solemn Vow en vlak daarna Bul-Kathos's Warrior Blood ondanks dat ik op zoek was naar Ambo's Pride. Die had ik dan ergens rond mijn 10de upgrade ofzo. Dus ik kijken blijken die 2 van het set ook beide ancients te zijn :D.

Die gebruik ik dus al een hele toer. Per toeval vandaag heb ik mijn voorlaatste ancient set item gekregen. Ik moet alleen nog de boots in ancient vorm krijgen en ik heb een vol set ancients waarbij de pants zelfs primal is.

Vanmiddag heb ik samen met een vriend GR105 gedaan maar dat was net wat te hoog voor mijn overleven. Ben er 5x ofzo de pijp uit gegaan maar we hebben het wel gered. Daarna solo een GR90 geprobeerd (ik deed 70 zonder moeite binnen 5min) omdat die toch vrij geschakeld was. Ook deze ging niet helemaal van een leie dakje maar ik heb hem gecleared in 6min met toch 5x dood gaan. Op aanraden van een paar vrienden nog wat kleine aanpassingen gedaan waarmee ik waarschijnlijk ook GR90 redelijk goed kan doorlopen.

Gems had ik per ongeluk de verkeerde geleveld dus die heb ik even op GR70 omhoog gehaald tot 2x45 en 1x30. Daarna had ik geen zin meer om nog verder te spelen. Heb vandaag toch mooi paragon 630 aangetikt terwijl ik 530 was vanmorgen. Niet helemaal snel maar ik heb ook maar 4 uurtjes ofzo gespeeld.

Wel heb ik 1 puzzle ring en 2 bovine's klaar liggen om ook even erdoor te gassen zodra ik ergens rond de 1k paragon zit.

-Te huur

Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee