Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Azaruc schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:57:
Sinds vorige week heb ik (na afwezigheid van meerdere jaren) Diablo III ook weer eens gestart. Heeft iemand wellicht tips waar ik me snel kan inlezen in de huidige stand van zaken in de game? Ik heb namelijk wel gezocht op wat guides, maar daar worden zo veel termen gebruikt die ik nog niet ken (lijkt allemaal geintroduceerd te zijn nadat ik ben gestopt met spelen) dat het niet echt lekker wegleest.
Ik denk dat het handigste is om gewoon de vragen die je hebt op te sommen.

Daarbij is het wel belangrijk om te weten of je alleen het basis spel hebt of ook de Reaper of Souls (RoS) uitbreiding. RoS biedt behoorlijk veel voor zijn prijs (10 euro in de officiele blizz store) en veranderd het spel compleet.
Rise of the Necromancer is ook beschikbaar maar dat voegt feitelijk gezien alleen een extra class toe die je kan spelen.

Afhankelijk van wat je hebt kan er behoorlijk veel informatie gegeven worden.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Aghanim schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:02:
[...]

Ik wil ze eigenlijk als drop oprapen, vind ik leuker dan de Cube. Maar kon mijn geduld niet meer bewaren dus zojuist 3e keer rerollen de blade binnen :)

Nu alleen de staff nog, tot heden geen geluk. Blijkbaar moet ik de Tormentor equippen want die krijg ik 50% van de rerolls :+
Qua fist weapons heb ik nog geen geluk gehad.
Ik gebruik nu maar een Ancient Diabo (Balance) die verder geen nut heeft voor de skills die ik gebruik.
Moet eerst nog (flink wat) Death Breath gaan farmen om fist weapons te upgraden.
(Cube gebruiken is de snelste manier om aan specifieke wapens te komen)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
_Peter2_ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:43:
[...]

Qua fist weapons heb ik nog geen geluk gehad.
Ik gebruik nu maar een Ancient Diabo (Balance) die verder geen nut heeft voor de skills die ik gebruik.
Moet eerst nog (flink wat) Death Breath gaan farmen om fist weapons te upgraden.
(Cube gebruiken is de snelste manier om aan specifieke wapens te komen)
Ik had het geluk dat ik vrij snel een Ancient Vengeful Wind opraapte (die overigens qua rauwe dmg veel beter is dan Kyshiro's blade) en die kon combineren met Rabid Strike. Nu heb ik dus de juiste combi voor een WoL build. Enige wat lastig te vergelijken is, is of ik er nu op vooruit ga met Kyshiro's Blade:
- rauwe damage - 103.000
- Increase the damage of Wave of Light by 150%. When the initial impact of your Wave of Light hits 3 or fewer enemies, the damage is increased by 229%

Eerste indruk in een T11 rift is dat het in elk geval niet minder krachtig is dan met de Vengeful Wind.

Alternatief is om de Sunwoko build te nemen ipv Inna. Die set heb ik ook en die gebruikt wel de Vengeful Wind.

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 13-09-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Meridius schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:05:
[...]

Ik denk dat het handigste is om gewoon de vragen die je hebt op te sommen.

Daarbij is het wel belangrijk om te weten of je alleen het basis spel hebt of ook de Reaper of Souls (RoS) uitbreiding. RoS biedt behoorlijk veel voor zijn prijs (10 euro in de officiele blizz store) en veranderd het spel compleet.
Rise of the Necromancer is ook beschikbaar maar dat voegt feitelijk gezien alleen een extra class toe die je kan spelen.

Afhankelijk van wat je hebt kan er behoorlijk veel informatie gegeven worden.
Thanks! Ik heb het complete spel, dus inclusief RoS en speel op PC (voor de zekerheid, geen idee of er grote verschillen zijn met de console versie).
Waar ik met name vragen over heb zijn de verschillende game modi. Ik ben gewend om, zoals ook al in D2, met elk character eerst alle acts door te moeten lopen voor je echt aan het levelen kon beginnen (diablo runs/ baal runs etc.). Nu kom ik echter in de guides al dingen tegen over levelen via de adventure modus wat sneller zou gaan. Maar doe ik dat vanaf lvl 1 al? Of moet ik eerst een bepaald level hebben?

Daarnaast kom ik hier allemaal posts tegen over rifts etc. Ik weet niet meer zeker of die er nou al inzaten toen ik stopte, maar denk het wel. Het zou alleen prettig zijn om een soort guide te hebben om weer even alle termen door te nemen (ook voor items, want volgens mij zijn er redelijk veel nieuwe geïntroduceerd).

Samengevat dus eigenlijk: wat zijn de beste methodes om te levelen en is ergens een soort reference guide te vinden?

D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Azaruc schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:34:
[...]
<knip>veel tekst</knip>

Samengevat dus eigenlijk: wat zijn de beste methodes om te levelen en is ergens een soort reference guide te vinden?
Ah mooi, met RoS zijn de rifts inderdaad geintroduceert.

Feitelijk gezien komt het op het volgende neer:
De campaign (acts) doe je alleen als je je verveelt of als je het nog nooit gedaan hebt.

Iedereen levelt puur alleen in adventure mode. In het hoofdscherm nadat je ingelogd bent heb je aan de linker kant "Game Settings". Hier staat wederom aan de linker kant van boven naar beneden: Campaign, Adventure mode, Challenge rift.

Wanneer je adventure mode selecteert krijg je de mogelijkheid om een "rift" te starten. Dit doe je bij de pilaar die in elke act op een andere plek staat. Wanneer je hierop klikt kun je kiezen uit een gewone rift of een greater rift. Elke rift is compleet random opgebouwd waarbij de map-type, map-layout en mob-type dus per keer verschillend is. Dit houdt het dus ook leuk ipv altijd maar hetzelfde doen. In een normale rift droppen items, gold, crafting materials etc. Feitelijk gezien alles wat er kan droppen. Per rift is er een progressie balk (rechter kant) die zich opvult wanneer je mobs killed of wanneer je na het killen van een elite de progressie globes oppakt. Dit zijn in een normale rift gele bolletjes die droppen.

Wanneer de progressiebalk vol is komt de rift guardian (RG in de volksmond). Deze RG dropt naast een paar items ook greater rift keys.

Met deze keys kun je een greater rift openen. In een greater rift dropt nergens loot behalve bij de RG. (dus inderdaad, een greater rift heeft ook een guardian) (progressie bolletjes zijn paars). Een greater rift is getimed, wanneer je het binnen de tijd afrond dan kun je legendary gems upgraden. Als je ook nog eens niet dood gaat dan krijg je een extra upgrade.

Legendary gems droppen alleen in GRs met uitzondering voor Boon of the Hoarder die uit een vault komt. Dit zijn gems die in ringen of amulet kunnen (dus max 3) maar die kunnen je char een enorme dmg boost geven naar mate ze hoger level worden.

Als laatste zijn er ook nog bounties in adventure mode. Dit zijn feitelijk gezien plekken op de kaart met kleine objectives. Kill the butcher, kill 100 mobs, etc. Als je de 5 hebt gedaan in een act waar een uitroepteken bij staat krijg je een bounty cache. Hierin zitten plans, crafting materials en als je hoog genoeg speelt ook legendaries. De crafting materials die hieruit droppen zijn speciale en zijn ook nodig voor bepaalde upgrades, gear en "cube" dingen. Cube uitleg komt later wel :)

Er zijn een boel guides nog te vinden maar die gaan er voornamelijk van uit dat je weet wat adventure mode is en beginnen pas vanaf lvl 70.

Hopelijk helpt dit een beetje en kom maar door met je volgende vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Meestal speel ik kort in een season tot ik de cosmetic rewards heb en daarna nog een klein beetje.. gezien ze nu de cosmetic rewards van de seasons aan het recyclen zijn is dat een beetje meh en wil ik toch eens gaan kijken naar het doen van hogere rifts..

Ik zit nu richting de GR50 en merk dat ik moeite begin te krijgen.. ik speel nu een DH met de starter set (Marauder) en als ik ff 3 seconden niet oplet lig ik tegen de vlakte. Ook bounties op torment 10.. het is te doen maar ik ga wel makkelijk dood..

Waar moet ik op focussen voor a) betere gear en b) iets meer survivability. Ik heb bijvoorbeeld nog niks gedaan met enchanting behalve die socket voor de season journey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
icemotion schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:48:
Meestal speel ik kort in een season tot ik de cosmetic rewards heb en daarna nog een klein beetje.. gezien ze nu de cosmetic rewards van de seasons aan het recyclen zijn is dat een beetje meh en wil ik toch eens gaan kijken naar het doen van hogere rifts..

Ik zit nu richting de GR50 en merk dat ik moeite begin te krijgen.. ik speel nu een DH met de starter set (Marauder) en als ik ff 3 seconden niet oplet lig ik tegen de vlakte. Ook bounties op torment 10.. het is te doen maar ik ga wel makkelijk dood..

Waar moet ik op focussen voor a) betere gear en b) iets meer survivability. Ik heb bijvoorbeeld nog niks gedaan met enchanting behalve die socket voor de season journey
Ik heb met mijn monk de guide/build op Icyveins gevolgd, inclusief gems en rerollen van stats. Vooralsnog kom ik GR70 door zonde grote problemen, alleen wat magere dps. Wellicht biedt die guide voor de DH ook tips voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:38

ChUcKiE

Dus........

Ik wil nju ook weer eens een keer beginnen na maanden van afwezigheid. Iemand die me op weg wil helpen op season?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Meridius schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:37:
[...]

Ah mooi, met RoS zijn de rifts inderdaad geintroduceert.

Feitelijk gezien komt het op het volgende neer:
De campaign (acts) doe je alleen als je je verveelt of als je het nog nooit gedaan hebt.

Iedereen levelt puur alleen in adventure mode. In het hoofdscherm nadat je ingelogd bent heb je aan de linker kant "Game Settings". Hier staat wederom aan de linker kant van boven naar beneden: Campaign, Adventure mode, Challenge rift.

Wanneer je adventure mode selecteert krijg je de mogelijkheid om een "rift" te starten. Dit doe je bij de pilaar die in elke act op een andere plek staat. Wanneer je hierop klikt kun je kiezen uit een gewone rift of een greater rift. Elke rift is compleet random opgebouwd waarbij de map-type, map-layout en mob-type dus per keer verschillend is. Dit houdt het dus ook leuk ipv altijd maar hetzelfde doen. In een normale rift droppen items, gold, crafting materials etc. Feitelijk gezien alles wat er kan droppen. Per rift is er een progressie balk (rechter kant) die zich opvult wanneer je mobs killed of wanneer je na het killen van een elite de progressie globes oppakt. Dit zijn in een normale rift gele bolletjes die droppen.

Wanneer de progressiebalk vol is komt de rift guardian (RG in de volksmond). Deze RG dropt naast een paar items ook greater rift keys.

Met deze keys kun je een greater rift openen. In een greater rift dropt nergens loot behalve bij de RG. (dus inderdaad, een greater rift heeft ook een guardian) (progressie bolletjes zijn paars). Een greater rift is getimed, wanneer je het binnen de tijd afrond dan kun je legendary gems upgraden. Als je ook nog eens niet dood gaat dan krijg je een extra upgrade.

Legendary gems droppen alleen in GRs met uitzondering voor Boon of the Hoarder die uit een vault komt. Dit zijn gems die in ringen of amulet kunnen (dus max 3) maar die kunnen je char een enorme dmg boost geven naar mate ze hoger level worden.

Als laatste zijn er ook nog bounties in adventure mode. Dit zijn feitelijk gezien plekken op de kaart met kleine objectives. Kill the butcher, kill 100 mobs, etc. Als je de 5 hebt gedaan in een act waar een uitroepteken bij staat krijg je een bounty cache. Hierin zitten plans, crafting materials en als je hoog genoeg speelt ook legendaries. De crafting materials die hieruit droppen zijn speciale en zijn ook nodig voor bepaalde upgrades, gear en "cube" dingen. Cube uitleg komt later wel :)

Er zijn een boel guides nog te vinden maar die gaan er voornamelijk van uit dat je weet wat adventure mode is en beginnen pas vanaf lvl 70.

Hopelijk helpt dit een beetje en kom maar door met je volgende vragen :)
Enorm bedankt, dit helpt inderdaad! Afgelopen weekend uiteindelijk niet veel gespeeld, maar binnen vrij korte tijd toch van lvl 16 naar 41. Ga deze week weer verder en zal het laten weten als ik nog vragen heb :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Azaruc schreef op maandag 16 september 2019 @ 06:30:
[...]

Enorm bedankt, dit helpt inderdaad! Afgelopen weekend uiteindelijk niet veel gespeeld, maar binnen vrij korte tijd toch van lvl 16 naar 41. Ga deze week weer verder en zal het laten weten als ik nog vragen heb :)
De handleiding van Diablo zelf is ook vrij aardig hoor:

https://eu.diablo3.com/en/game/guide/gameplay/game-modes

https://eu.diablo3.com/en/game/guide/items/kanais-cube

Succes!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik heb nu eindelijk een Kyoshiro's blade weten te pakken te krijgen op mijn seasonal monk.
GR80 is nu gelukt (ruim binnen de tijd).

Ik mis nog een rabid strike, maar heb nog wel een ancient versie van een In-Geom gevonden. Dit maakt de build wel sneller doordat daarmee vaker dashing strike gebruikt kan worden. Ook kan ik vaker Blinding Flash eruit gooien.

Misschien dat een 85 er ook nog wel in kan zitten, maar om hoger te komen heb ik toch beter gear nodig (en beter gems en auguments).

• _Peter2_
Intussen ook een seasonal barbarian geleveld.
Heb nog geen echte build, maar intussen wel 6P IK en 4P Raekor bonus.
Doe nu vooral damage met furious charge i.c.m. wrath of the berserker.
Daar kom ik nog niet heel ver mee, maar de afwisseling is wel leuk :)

Iemand enig idee waarom sommige items niet worden getoond op de armory in de cube?

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:35
Wat een frustrerend spelletje kan het ook zijn, GR's 80, 85, 90,95 gingen allemaal zonder al te veel problemen en nu al een tijdje vast op 98. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Idanue schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:35:
Wat een frustrerend spelletje kan het ook zijn, GR's 80, 85, 90,95 gingen allemaal zonder al te veel problemen en nu al een tijdje vast op 98. :(
Linkje naar je profile? Kunnen we meekijken of we nog verbeterpunten zien.

• Idanue
Meridius schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:18:
[...]

Linkje naar je profile? Kunnen we meekijken of we nog verbeterpunten zien.
Dank je, mijn profiel.

En het hoeft niet aan de gear te liggen hoor, ik weet van mezelf dat ik niet zo'n goeie speler ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Idanue schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:28:
[...]

Dank je, mijn profiel.

En het hoeft niet aan de gear te liggen hoor, ik weet van mezelf dat ik niet zo'n goeie speler ben. :P
Je zou een Squirts necklace kunnen overwegen ipv endless walk set. Dan kun je een Halo of Karini gebruiken als 2e ring.
Verder weet ik niet of een echoing fury nu beter is in je cube. (De attack speed zou goed scalen met de damage van Chantodo)

Verder mis je nog auguments op je (ancient) gear en helpen meer ancients natuurlijk ook verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
_Peter2_ schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:49:
[...]

Je zou een Squirts necklace kunnen overwegen ipv endless walk set. Dan kun je een Halo of Karini gebruiken als 2e ring.
Verder weet ik niet of een echoing fury nu beter is in je cube. (De attack speed zou goed scalen met de damage van Chantodo)

Verder mis je nog auguments op je (ancient) gear en helpen meer ancients natuurlijk ook verder.
Ik had idd nog niet naar augments gekeken.
Bedankt voor de tip, ik ga maar eens wat gems levelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Idanue schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:08:
[...]
Ik had idd nog niet naar augments gekeken.
Bedankt voor de tip, ik ga maar eens wat gems levelen. :)
Hmm je mist wel redelijk wat stats op je gear. Ik kan wel alles opsommen maar als ik jou was zou ik ook gewoon naar de leaderboards kijken. Iedereen speelt die build dus je kan gewoon afkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend niet veel gespeeld.
Zit een beetje te puzzelen hoe ik mijn seasonal monkje het beste verder kan verbeteren.

Ik heb intussen wel een Rabid Strike gevonden. Nog geen ancient. Zou deze beter werken dan mijn huidige ancient in-Geom?

Ik zie dat mijn cube leeg zou zijn volgens mijn armory, maar heb daarin een torch, crudest boots en een RoRG.

Vraag me af waaraan ik het beste mijn bloodshards kan spenderen. Ik denk belts of boots (aangezien die qua rolls nog beter kunnen. MAar in principe zou natuurlijk elk slot dat nog niet ancient is kunnen),

Ik ga nu nog uit van de Inna Variation guide op Icy Veins.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 23-09-2019 08:37 . Reden: liink naar profiel gecorrigeerd ]

• _Peter2_
Iemand enig idee wat het onderhoud is aan de battle.net armory website? (Althans het deel met de profielen)

Staat volgens mij al meer dan 24 uur een melding over maintenance en dat je @blizzardcs op twitter moet volgen voor updates.
Daar zie ik alleen niets over de website...
Is ook alleen de eu-versie, niet US

[ Voor 14% gewijzigd door _Peter2_ op 25-09-2019 08:25 ]

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
_Peter2_ schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:05:
Iemand enig idee wat het onderhoud is aan de battle.net armory website? (Althans het deel met de profielen)

Staat volgens mij al meer dan 24 uur een melding over maintenance en dat je @blizzardcs op twitter moet volgen voor updates.
Daar zie ik alleen niets over de website...
Is ook alleen de eu-versie, niet US
ik weet niet, maar sinds de update gisteren kan ik niet meer spelen. staat ook geen bookmark meer naar de diablo iii exe op mijn bureaublad. als ik dan de exeen die in de hoofdmap staan, laat draaien. dan krijg ik een server mismatch. :-(

• _Peter2_
steppert schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:04:
[...]

ik weet niet, maar sinds de update gisteren kan ik niet meer spelen. staat ook geen bookmark meer naar de diablo iii exe op mijn bureaublad. als ik dan de exeen die in de hoofdmap staan, laat draaien. dan krijg ik een server mismatch. :-(
Gebruik je de battle.net client?

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
_Peter2_ schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:21:
[...]

Gebruik je de battle.net client?
nee, die heb ik nu gedraaid en het werkt weer. maar wel stom dat ie via de diablo iii exe niet update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Nou, Gamers,

De PTR is live, met achterlijke killstreaks die nu al broken zijn. Wat zijn sommige streamers toch vindingrijk!

Nieuwe sets voor monk en crus, buffs voor de barb, teveel om op te noemen! Kan helaas niet de pagina linken, blizzard website heeft onderhoud nu!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Yor schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:31:

De PTR is live, met achterlijke killstreaks die nu al broken zijn. Wat zijn sommige streamers toch vindingrijk!
Waarom zijn deze broken, ik wilde ze niet spoilen, maar word nu wel erg nieuwsgierig.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Van wat ik heb gehoord leken deze toch goed te werken? In ieder geval ook wel nieuwsgierig naar wat je wil zeggen.

Ik kijk vooral uit naar de nieuwe armor sets en of deze veel nieuws gaan bieden qua gameplay.

Van alle primals die ik al heb gevonden waren de meeste onbruikbaar, maar afgelopen weekend toch een schot in de roos. Terwijl ik één van mijn favoriete builds aan het spelen was (Barbarian Whirldwind) een primal Skull Grasp drop met strength, crit damage en crit chance rolls. In één klap 10% meer damage erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Sporedd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:50:
[...]

Waarom zijn deze broken, ik wilde ze niet spoilen, maar word nu wel erg nieuwsgierig.
Je krijgt bij 500 killstreak een clubje van Angels, die een Rift Guardian op GR150 zowat oneshotten, dus wat hebben slimme spelers nu bedacht:

We gaan GR150 lopen, telkens als we 15 kills hebben, laten we de stacks vallen, omm zo tornados te krijgen, die al OP zijn. Dan tegen het eind, port één z-nec naar cowlvl. Omdat ze de GR starten vanuit NORMAL, killt die daar heel makkelijk, bij 450/460 kills port de wizard ook naar dat cowlvl, neemt daar de stacks over, port snel de GR weer in en dropt zijn meteor om de laatste kills te pakken: 500 Kills, Boss spawnt gelijk met de Angels.

TheUltimateEggman en zijn companen hebben dat gister even een paar keer mooi gedaan.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Oke, maar dan neem ik aan dat ze de angels nog wel nerfen :-). Is dit niet precies waar ptr voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Niemand anders opgevallen dat de speedmeta nu ook gedaan kan worden door WW barbs ipv rats?
GR100 clears in 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4 schijnt aangekondigd te worden op de BlizzCon:
https://www.polygon.com/2...ablo-4-leak-blizzcon-2019
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHWVw81U0AEFX83?format=jpg&name=small

Kan natuurlijk ook gewoon een fout zijn in de DE vertaling.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Niet alleen D4. Heb ook geruchten gehoord over D2 remaster.
Dat zou echt uber zijn: D4 aankondiging en D2 remaster meteen kunnen spelen tot D4 launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd ook D2 remaster. Maar dan hoop ik wel dat het een echte remaster wordt zoals WC3 reforged lijkt te worden en niet simpelweg een graphicsupgrade zoals StarCraft remastered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

David Brevik heeft al eens uitgelegd dat gezien de manier waarop D2 in elkaar steekt, het niet mogelijk is om gewoon ff de graphics te pimpen.

Ik denk/gok op D4 in 2023, zonder remaster.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Dat ze bezig zijn met een Diablo 4 was vorig jaar vlak na Blizzcon ook al de nodige informatie over in een stuk op Kotaku dacht ik.

Vorig jaar waren er ook een hoop tekenen die wezen op een D4 met een comic in de works, Book of Adria welke eraan kwam. Dus voor dit jaar wacht ik eerst Blizzcon even af. Ik hoop er wel op, maar geloof het pas als ik het zie dit keer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Tektoon schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:44:
David Brevik heeft al eens uitgelegd dat gezien de manier waarop D2 in elkaar steekt, het niet mogelijk is om gewoon ff de graphics te pimpen.

Ik denk/gok op D4 in 2023, zonder remaster.
sprite based game, hierdoor zullen ze de graphics comleet opnieuw moeten maken voor hogere resoluties 8)7 Zou mij geen leuk werkje lijken.

Die advertentie is echt geen leak hoor. Is gewoon een gesprek geweest wat er op de advertentie moest komen te staan en iedereen heeft heel enthousiast Diablo 1,2,3 en 4 geroepen terwijl dat 1, 2 en 3 had moeten zijn (My guess). De Blizzcon D2 Remaster + D4 leak staat er dan weer los van. Maarja, zullen genoeg mensen zeggen dat wanneer Blizzard D4 aankondigt op Blizzcon 'Zie je nou wel!!!11einz'. Ik geloof er in ieder geval niet in (dat beide echte leaks zijn).

Het wordt in ieder geval een spectaculaire Blizzcon, want óf de hele fanbase is helemaal in de wolken óf de hele fanbase schreeuwt moord en brand, een middenweg is er haast niet. Denk als ze aankondigen dat Immortal live gaat en/of speelbaar is en dat dat de enige aankondiging is in de Diablo franchise dat de wereld weer te klein is :+

Misschien heeft Blizzard wel weer Project Hades opgepakt en krijgen we een FPS Diablo 4 :)

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 22-10-2019 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:32
Ik gok op een Diablo 2 lod remaster en Diablo 4 in 2020 met een gameplay (dus geen cgi) filmpje van d4 op deze blizzcon.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Volgend jaar al D4 speelbaar? Dat zou zeer snel zijn.
Blizzard heeft altijd gezegd: when its done, its done.
Hopelijk houden ze zich nog aan die woorden zodat D4 goed uitgebracht kan worden.

Tot die tijd D2 remaster aub. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
ShellGhost schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:34:
Blizzard heeft altijd gezegd: when its done, its done.
Blizzard heeft wel meer gezegd ;). Die zijn hun geloofwaardigheid aardig kwijt in de publieke opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Vorige keer zat er vier jaar tussen aankondiging en release. Daarbij denk ik dat de kans groter is dat ze na vorig jaar in alle haast wat in elkaar zijn gaan zetten dan dat ze al ver zijn en vorig jaar niks hebben laten zien omdat ze de release super kort op de aankondiging wilden hebben (dat is qua marketing ook helemaal niet handig, maar goed).

Ik zou zeer huiverig zijn als ze binnen twee jaar gaan releasen. Verder verwacht ik dus ook nog geen gameplay video.

EDIT het Blizzcon schema staat online. Bijna geen Diablo te zien, maar wel een 'coming soon' op de Mythic stage.

[ Voor 15% gewijzigd door Tektoon op 23-10-2019 14:23 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tektoon schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:20:
Vorige keer zat er vier jaar tussen aankondiging en release. Daarbij denk ik dat de kans groter is dat ze na vorig jaar in alle haast wat in elkaar zijn gaan zetten dan dat ze al ver zijn en vorig jaar niks hebben laten zien omdat ze de release super kort op de aankondiging wilden hebben (dat is qua marketing ook helemaal niet handig, maar goed).

Ik zou zeer huiverig zijn als ze binnen twee jaar gaan releasen. Verder verwacht ik dus ook nog geen gameplay video.

EDIT het Blizzcon schema staat online. Bijna geen Diablo te zien, maar wel een 'coming soon' op de Mythic stage.
Ik herinner me de situatie van vorig jaar nog. Er waren in de loop van de zomer veel tekenen dat er een Diablo aankondiging aan zat te komen. The Book of Adria stond geplanned, en er was een comic aangekondigd voor een herfst-release.

De comic is toen een paar maanden voor Blizzcon gecanceld; de reden die werdt gegeven (door de makers van de comic) was dat 'Blizzard is still changing the story'

Vlak voor Blizzcon kwam er een blog online van community manager Brandy ( https://eu.diablo3.com/en...-blizzcon-2018-17-10-2018 ) waarin werdt gesproken over 'multiple diablo projects'. Een blog duidelijk bedoeld om de hypetrain iets te gaan vertragen.

Toen kwam Blizzcon met natuurlijk Diablo Immortal en de hele storm daaromheen.

En na Blizzcon verscheen dit artikel op Kotaku: https://kotaku.com/the-pa...ture-of-diablo-1830593195

Het is een lang stuk, maar er zit een interessante passage in:
In conversations since then, two sources told me that regardless of the company’s statement, there had been plans throughout 2018 to announce the game this year. “In January, they were still full set on, ‘We’re going to do this right, we’re going to have a playable demo,’” said one. “By the time we’d hit May, that game wasn’t far enough along. It’s normal problems. Things going slower than they’d like.” By the summer, that person said, they were still under the impression that a tease was happening. “I think it’s semantics… If they changed their mind at any point, they can say, ‘Oh, it wasn’t scheduled.’ At least what we were told as a development team, it was supposed to get teased, that was always the intention.”
Dit zou betekenen dat ze in januari 2018 hard op weg waren naar een speelbare demo, maar dat tegen de zomer aan dingen toch niet zo snel gingen. Nu zijn we een jaar later, goede kans dat als er geen gekke dingen zijn gebeurd (in hetzelfde Kotaku artikel staat dat dit op zn minst versie 2 was van een Diablo 4) er nu een speelbare demo zou kunnen zijn.

En als ik dan kijk naar het schema van Blizzcon zie ik op het main stage op vrijdag 4 slots die nog in mystery mode zijn. Verder zie ik alleen een Heroes of the Storm update, een Hearthstone update.. maar geen groot panel voor WoW, geen groot panel voor Diablo, geen groot panel voor Overwatch en geen Starcraft.

Nu weet ik niet wat ik voor Starcraft zou kunnen verwachten, maar voor Warcraft is het onderhand wel weer tijd voor een nieuwe expansion voor WoW, er gaan geruchten over een Overwatch 2 en dus een Diablo 4.

We gaan het zien over anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Laatst online: 01:02
Ik wil Diablo 3 coop met 2 vrienden gaan spelen. Ik ben noob, ooit reaper souls gekocht en beetje gespeeld maar niet doorgezet. 3 vragen:

- Volgens mij moet ik alleen necromancer uitbreiding kopen, dit samen met de uitbreding (reaper souls) heb ik alles toch? Ik kan geen andere DLC's vinden?
- Ik heb een ultrawide 1440 120 hz scherm EN een 32 inch 4k scherm. Ik kan beide gebruiken, wat raden jullie aan? De ultrawide of 4k? Multimonitor lukt denk niet met deze rare afmetingen? (ik heb nog een 3e 4k 27 inch scherm)
- Ik heb diablo 1 en 2 nooit gespeeld, moet ik mij nog inlezen in 'het verhaal'?

[ Voor 7% gewijzigd door TweakerVincent op 23-10-2019 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

TweakerVincent schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:37:
Ik wil Diablo 3 coop met 2 vrienden gaan spelen. Ik ben noob, ooit reaper souls gekocht en beetje gespeeld maar niet doorgezet. 3 vragen:

- Volgens mij moet ik alleen necromancer uitbreiding kopen, dit samen met de uitbreding (reaper souls) heb ik alles toch? Ik kan geen andere DLC's vinden?
- Ik heb een ultrawide 1440 120 hz scherm EN een 32 inch 4k scherm. Ik kan beide gebruiken, wat raden jullie aan? De ultrawide of 4k? Multimonitor lukt denk niet met deze rare afmetingen? (ik heb nog een 3e 4k 27 inch scherm)
- Ik heb diablo 1 en 2 nooit gespeeld, moet ik mij nog inlezen in 'het verhaal'?
- Necromancer is inderdaad de enige DLC, hoef je puur te kopen als je een necro wilt spelen, voegt verder niets anders toe aan de overige classes of het spel.
- Wat je zelf het prettigst vindt, zelf houd ik van overzicht en speel op een kleiner scherm.
- Niet boeiend, ik (en iedereen) adviseer om adventure mode te spelen en niet de story mode.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
MatHack schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:55:
[...]

- Niet boeiend, ik (en iedereen) adviseer om adventure mode te spelen en niet de story mode.
Volgens mij moet je eerst story 1 maal gespeeld hebben om adventure te unlocken. Maar D1 en D2 is niet noodzakelijk voor het verhaal IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 12:42
In season hoeft dat volgens mij niet... Ik kwam van Xbox naar pc en ben volgens mij gelijk naar adventure mode gegaan.
Maar, als je de story nog niet gedaan hebt dan zou ik die toch gewoon een keer spelen. Ik vond hem best leuk de eerste keer.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zijn er eigenlijk nog mensen die Diablo 3 Seasons spelen? Ben dit seizoen eigenlijk net pas begonnen (Of eigenlijk heb ik alleen de avond van de seizoenstart gespeeld). Ben nu paragon 600, Vyr Wizzard, heel veel damage maar overeind blijven is wel een een dingetje. GR70 solo gehaald (Damage geen probleem) in 11 minuten, maar als ik was blijven staan hadden dat er 2 kunnen zijn.

Geen super gear ofzo tot nu toe, maar ik zie ook niet echt waar ik veel thoughness laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

RedHat schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:06:
Zijn er eigenlijk nog mensen die Diablo 3 Seasons spelen? Ben dit seizoen eigenlijk net pas begonnen (Of eigenlijk heb ik alleen de avond van de seizoenstart gespeeld). Ben nu paragon 600, Vyr Wizzard, heel veel damage maar overeind blijven is wel een een dingetje. GR70 solo gehaald (Damage geen probleem) in 11 minuten, maar als ik was blijven staan hadden dat er 2 kunnen zijn.

Geen super gear ofzo tot nu toe, maar ik zie ook niet echt waar ik veel thoughness laat liggen.
Ik speel nog ieder seizoen een HC barbarian totdat hij het loodje legt (dit seizoen al redelijk vroeg, paragon 404, torment 12). Nu bezig een HC crusader te gearen.

Off-season speel ik niet meer.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
RedHat schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:06:
Zijn er eigenlijk nog mensen die Diablo 3 Seasons spelen?

Ik speel eigenlijk ieder seizoen een week of twee, vaak twee classes proberen en dan ben ik er weer klaar mee.

Vyr wizard hangt heel erg op de Archon stacks. Zolang je die niet hebt ben je er squishy.
Probeer voor je eerste Archon mode op afstand (lees wordt niet geraakt) je 20 canto stacks op te bouwen. en pas als je in Archon gaat te diven.

Als je een link hebt kan ik wel even naar je char kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Sporedd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:17:
[...]

Ik speel eigenlijk ieder seizoen een week of twee, vaak twee classes proberen en dan ben ik er weer klaar mee.

Vyr wizard hangt heel erg op de Archon stacks. Zolang je die niet hebt ben je er squishy.
Probeer voor je eerste Archon mode op afstand (lees wordt niet geraakt) je 20 canto stacks op te bouwen. en pas als je in Archon gaat te diven.

Als je een link hebt kan ik wel even naar je char kijken.
Blizz site is al paar dagen in onderhoud, dus lukt niet. Denk dat het mogelijk is dat m’n ring niet procd (Karini).
Link staat in sig.

Chantodo stacks krijgen is wat lastig, op 70 is alles oneshot. Misschien komt het door wat weinig mainstat en nog weinig armor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
RedHat schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:21:
[...]
Chantodo stacks krijgen is wat lastig, op 70 is alles oneshot. Misschien komt het door wat weinig mainstat en nog weinig armor.
Je kan ook vrij snel (lees 0-5 chantodo stacks) in archon gaan om archon-stacks op te bouwen, dan blijf je in leven buiten archon en kun je daarna je chantodo stacks opbouwen om daadwerkelijk dmg te gaan doen.

Armory ligt er inderdaad al ruime tijd uit dus echt op afstand/vanuit werk mee kijken wordt wat lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
TweakerVincent schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:37:
Ik ben best een beetje een lore-fan van de games die ik speel, zo ook met Diablo. En op zich zit dat best interessant in elkaar, alleen is 85% enkel en alleen geschiedenis welke zich voor de games hebben afgespeeld.

Het enige dat je ingame echt mist is herkenningspunten uit eerdere games mocht je die niet gespeeld hebben; Act 1 van Diablo 3 grijpt heel erg terug op Diablo 1 (en n beetje 2, maar vooral 1) en Act 3 is redelijk gelinked aan Diablo 2. (fun fact, de mannelijke Barbarian is dezelfde barbarian als in Diablo 2.. niet dat dat ook maar 1 centimeter uitmaakt voor de gameplay van 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Meridius schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:53:
[...]

Je kan ook vrij snel (lees 0-5 chantodo stacks) in archon gaan om archon-stacks op te bouwen, dan blijf je in leven buiten archon en kun je daarna je chantodo stacks opbouwen om daadwerkelijk dmg te gaan doen.

Armory ligt er inderdaad al ruime tijd uit dus echt op afstand/vanuit werk mee kijken wordt wat lastig
Kon even niet eerder reageren, maar op 70 ging ik in archon ook redelijk snel plat (wel stuk minder snel though). Ik vermoed dat m'n ring niet geprocced wordt (Halo of Karini ofzo), die geeft namelijk 75-80% damage reduction. Ligt aan de armor skill, vanavond maar eens even kijken of dat allemaal goed staat.

Edit: lijkt dat alles goed staat, toch eens squirts necklace vervangen voor tijdelijk een hellfire of flavor of time. Scheelt ook weer een stukje damage.

@icemotion als je het verhaal uitgespeeld hebt dan zijn er vast wel wat Tweakers waar je mee kan lopen met de “endgame” / adventure mode. Stuur maar een berichtje als je zover bent ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 25-10-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
spel nu 1.5 avond gespeeld en is wel tof. Alleen vind ik het super simpel? Speel story mode met een crusader hero. ben nu level 18 maar 0 keer dood gegaan, 1 keer hooguit 70% health eraf maar fixte dat snel door ff uit battle te lopen, Blijft dit zo want dit is veel te simpel. Ik speel hard maar weinig hards aan tot nu toe. Begint nu saai te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@TweakerVincent Das Diablo III in a nutshell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Kan mij niet voorstellen dat dit zo blijft? Is adventure modus ook zo super simpel? Vaak kijk ik niet eens meer waar ik sla en houd de meter in de gaten... gaat altijd goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@TweakerVincent Heel D3 is zo simpel als wat. Hoogtier riften op torment nogwat dan zou je nog wel eens dood kunnen gaan.

Ik zou zeggen gooi D3 weg. Ga PoE of Grim Dawn eens een kans geven. Of gewoon oldschool D2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Ivysaur schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:20:
@TweakerVincent Heel D3 is zo simpel als wat. Hoogtier riften op torment nogwat dan zou je nog wel eens dood kunnen gaan.

Ik zou zeggen gooi D3 weg. Ga PoE of Grim Dawn eens een kans geven. Of gewoon oldschool D2
Nou nou, Life begins @ 70!

@TweakerVincent gewoon rustig doorgaan, na 70 de Grifts beginnen en je eigen level kiezen, ik garandeer je dat je het redelijk moeilijk gaat krijgen O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
TweakerVincent schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:50:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat dit zo blijft? Is adventure modus ook zo super simpel? Vaak kijk ik niet eens meer waar ik sla en houd de meter in de gaten... gaat altijd goed :(
Welke difficulty zit je op? Je kunt in het begin nog niet zo hoog geloof ik en de oude rotten vinden ze misschien allemaal makkelijk, maar het zou me ook niks verbazen als jij gewoon nog op normal loopt (en dan gaat inderdaad alles al dood als je er naar kijkt).
Je kunt in het hoofdmenu bij de gamesettings zelf je difficulty kiezen, dus kijk eens of die niet een stapje omhoog kan.
Zo gaat het het hele spel, je kiest zelf op welk niveau je speelt dus als je het moeilijker wil maken dan moet je dat zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Finraziel schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:55:
[...]

Welke difficulty zit je op? Je kunt in het begin nog niet zo hoog geloof ik en de oude rotten vinden ze misschien allemaal makkelijk, maar het zou me ook niks verbazen als jij gewoon nog op normal loopt (en dan gaat inderdaad alles al dood als je er naar kijkt).
Je kunt in het hoofdmenu bij de gamesettings zelf je difficulty kiezen, dus kijk eens of die niet een stapje omhoog kan.
Zo gaat het het hele spel, je kiest zelf op welk niveau je speelt dus als je het moeilijker wil maken dan moet je dat zelf doen.
Story speel ik hard. Nu expert adventure met een vriend en yea yes yes in 1.5 uur 5 keer dood dus dat is top! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

H Y P E ! Rhykker denkt dat we alles tegelijk krijgen komende Blizzcon. D4, D2 remaster, Overwatch 2, nieuwe WoW expansion, let's go. Haha, zal mij benieuwen. Wel leuk voor de hype, al kan het na dergelijke videos alleen nog maar tegenvallen. Ik had zelf nog niet door dat die Mythic stage het hoofdpodium was in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Hoe werkt het moeilijkheidsniveau systeem?

Ik speelde gisteren campaign story op hard met een crusader. op het eind level 18. Vandaag met een vriend dus adventure season expert en ik was level 20 toen we kapte.

Nu wil ik met mijn poppetje 18 verer campaign en opeens is het expert. TOP dat wilde ik maar toen ik gisteren probeerde het niveau omhoog te gooi kon dat niet? alleen omlaag???

Moet je eerst met een andere hero oid op een hoger niveau gespeeld hebben? Want nu kan ik expert spelen?

En kan ik nu gewoon meet mijn season poppetje verder spelen in campgain? Lijkt me nu niet handig want dan is mijn coop popptje niet meer gelijk aan die vriend maar meer interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
TweakerVincent schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:16:
Hoe werkt het moeilijkheidsniveau systeem?

Ik speelde gisteren campaign story op hard met een crusader. op het eind level 18. Vandaag met een vriend dus adventure season expert en ik was level 20 toen we kapte.

Nu wil ik met mijn poppetje 18 verer campaign en opeens is het expert. TOP dat wilde ik maar toen ik gisteren probeerde het niveau omhoog te gooi kon dat niet? alleen omlaag???

Moet je eerst met een andere hero oid op een hoger niveau gespeeld hebben? Want nu kan ik expert spelen?

En kan ik nu gewoon meet mijn season poppetje verder spelen in campgain? Lijkt me nu niet handig want dan is mijn coop popptje niet meer gelijk aan die vriend maar meer interesse?
Terwijl je in de game zit zijn er beperkingen aan het wijzigen van de moeilijkheidsgraad, maar als je terug gaat naar het main menu dan kun je daar wel vrij kiezen (tot zekere hoogte, de hoogste niveaus zijn pas beschikbaar na bepaalde milestones, weet even niet meer precies wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Finraziel schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:21:
[...]

Terwijl je in de game zit zijn er beperkingen aan het wijzigen van de moeilijkheidsgraad, maar als je terug gaat naar het main menu dan kun je daar wel vrij kiezen (tot zekere hoogte, de hoogste niveaus zijn pas beschikbaar na bepaalde milestones, weet even niet meer precies wat).
ah top! ik wilde het idd gisteren in game doen. Toen mocht ik alleen downgraden.

En kan ik gewoon elke hero nu in mijn campaign stoppen of gaat campaign gewoon per hero? (lijkt me logischer)? Grappig spel btw :D beetje laat achtergekomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

TweakerVincent schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:23:
[...]

En kan ik gewoon elke hero nu in mijn campaign stoppen of gaat campaign gewoon per hero? (lijkt me logischer)? Grappig spel btw :D beetje laat achtergekomen...
Tenzij ze het hebben aangepast (het is al tijden geleden dat ik de campaign heb gespeeld) is het per character. Maar als je eenmaal met een character de story hebt uitgespeeld wordt dat voor de hele account bijgehouden, dus de unlocks die vast hangen aan het spelen van de story mode (en vraag me niet meer wat die zijn) heb je op alle characters als je de story eenmaal hebt uitgespeeld.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tektoon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:13:
H Y P E ! Rhykker denkt dat we alles tegelijk krijgen komende Blizzcon. D4, D2 remaster, Overwatch 2, nieuwe WoW expansion, let's go. Haha, zal mij benieuwen. Wel leuk voor de hype, al kan het na dergelijke videos alleen nog maar tegenvallen. Ik had zelf nog niet door dat die Mythic stage het hoofdpodium was in ieder geval.
Die geluiden hoor je meer;

Diablo 4: Ligt redelijk in de lijn der verwachting. D3 is dit jaar naar maintenance mode gezet, vorig jaar werdt er al gesproken over meerdere Diablo projects..

Nieuwe WoW expansion; vrij zeker. Die komen ongeveer om de 2 jaar en BfA begint op zijn einde te lopen

Blijven er 2 mystery slots over op het mythic/main stage die nog geen invulling hebben. Overwatch heeft geen verdere panels lijkt t; dus 1 van die twee zal iets met Overwatch zijn.. en een Overwatch 2 is niet eens heel gek

En die laatste kan van alles zijn. Al gok ik daarbij niet meteen op de D2 remaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik denk dat het 99,9% zeker is dat er wel íets van Diablo 4 langs zal komen... maar of het een korte teaser is waar ze eigenlijk weinig meer zeggen dan 'ja we werken aan Diablo 4', of het is gelijk gameplay met een release date aankondiging (of alles er tussenin), dat is afwachten.

(Theoretisch is het andere uiterste natuurlijk 'Diablo 4 is available NOW! Go play it!' maar die geloof ik écht niet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Lijkt erop dat er steeds meer bewijs over Diablo 4 boven water komt: iemand heeft namelijk op Twitter een pagina van het Art of Diablo book gepost met een directe verwijzing naar D4, waarin Lilith een rol zou spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik hoop natuurlijk op een TOP-blizzcon voor Diablo fans. Ik hoop op D4, en een remaster van D2 (oid) om ons in de tussentijd bezig te houden. Of nog meer hoop k dat D4 al in een dusdanig ver stadium zit dat we in afzienbare tijd aan de bak kunnen. Maar ik reken op niets! Vorig jaar was er ook een behoorlijke hype rondom Diablo. Ook Rhykker was voor het bericht van de comunity-master redelijk positief over Blizzcon. Helaas hebben ze ons harder teleurgesteld dan ooit tevoren! En daarom hou ik ook komende vrijdag/zaterdag mijn verwachtingen laag! Wellicht hebben ze iets compleet anders dan D4 staan waar ze zelf van overtuigd zijn dat we daar op zitten te wachten (dat waren ze namelijk ook over immortal).

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
JackAvery schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:10:
Lijkt erop dat er steeds meer bewijs over Diablo 4 boven water komt: iemand heeft namelijk op Twitter een pagina van het Art of Diablo book gepost met een directe verwijzing naar D4, waarin Lilith een rol zou spelen.
Lilith lijkt inderdaad een belangrijke factor te zijn in de toekomst van Diablo. De comic die vorig jaar zou verschijnen (maar is gecanceled) draaide ook om Lilith.

En er zaten hints in het vorig jaar verschenen Book of Adria waarin Adria zich afvraagt waar Lilith gebleven is.

Cover van de aangekondigde cover: https://i.imgur.com/llWNWrB.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34
boomr schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:10:
Ik hoop natuurlijk op een TOP-blizzcon voor Diablo fans. Ik hoop op D4, en een remaster van D2 (oid) om ons in de tussentijd bezig te houden. Of nog meer hoop k dat D4 al in een dusdanig ver stadium zit dat we in afzienbare tijd aan de bak kunnen. Maar ik reken op niets! Vorig jaar was er ook een behoorlijke hype rondom Diablo. Ook Rhykker was voor het bericht van de comunity-master redelijk positief over Blizzcon. Helaas hebben ze ons harder teleurgesteld dan ooit tevoren! En daarom hou ik ook komende vrijdag/zaterdag mijn verwachtingen laag! Wellicht hebben ze iets compleet anders dan D4 staan waar ze zelf van overtuigd zijn dat we daar op zitten te wachten (dat waren ze namelijk ook over immortal).
Dit dus eigenlijk, ik hoop echt op Diablo 4, maar ik vrees het ergste. Bij wijze van spreken word het een add-on voor Hearthstone. Of een nog aan te kondigen expension voor Diablo Immortal.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik twijfel nog of ik D2 remaster/remake wil gaan halen ivm al dat shizzle met China/HK, Activision, lootboxes, het uitpoepen van nul-inzet spellen. Eerst maar kijken of het daadwerkelijk uit komt. Als D4 een FPS is dan ga ik op een hutje in de hei wonen. Lekker ver weg van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Domme vraag, ik speel samen met een vriend nu Monk & Wizard adventure. beide level 20 en spelen expert.

Soms is het echt heel moeilijk. Terwijl ik de story modus single player op expert speel ook ongeveer level 20 maar dan met crusader het spel super simpel nog is. Komt dit door story vs adventure waarbij je het spel niet kunt vergelijken? (ook al is het beide expert) OF omdat we beide specialisten hebben en daardoor slagkracht oid missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Diablo 3 is een gear game. Als je in je solo game net wat betere gear hebt is dit te doen op expert.
Als je in je game samen mindere gear hebt, kan het niet te doen zijn.

Lekker de difficulty omlaag, doodgaan moet niet nodig zijn. dat haalt de fun uit te game.
Hogere difficulties komen wel op max level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Sporedd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:27:
Diablo 3 is een gear game. Als je in je solo game net wat betere gear hebt is dit te doen op expert.

Als je in je game samen mindere gear hebt kan het niet te doen zijn.

Lekker de difficulty omlaag, doodgaan moet niet nodig zijn. dat haalt de fun uit te game.

Hogere difficulties komen wel op max level.
Ik vind juist dat je WEL dood moet gaan, anders vind ik er geen zak aan. Een spel moet imo uitdagend zijn en je scherp houden. Dus nu zeker leuk :) Samen haalde ik een eindbaas ook niet, heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12
TweakerVincent schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:02:
Domme vraag, ik speel samen met een vriend nu Monk & Wizard adventure. beide level 20 en spelen expert.

Soms is het echt heel moeilijk. Terwijl ik de story modus single player op expert speel ook ongeveer level 20 maar dan met crusader het spel super simpel nog is. Komt dit door story vs adventure waarbij je het spel niet kunt vergelijken? (ook al is het beide expert) OF omdat we beide specialisten hebben en daardoor slagkracht oid missen?
De moeilijkheidsgraad is in dit geval het probleem niet. Wanneer je met 2 mensen speelt of meer worden de monsters sterker. Het spel geeft je daar ook een melding van. "The minions of Hell grow stronger/weaker" in gesproken vorm en volgens mij ook in tekst.

Het is de bedoeling dat het spel (iets) moeilijker wordt met meer mensen, maar in verhouding is het met 2en nog steeds niet evenredig moeilijker. Monsters krijgen een % meer health en doen meer dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Tarz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

De moeilijkheidsgraad is in dit geval het probleem niet. Wanneer je met 2 mensen speelt of meer worden de monsters sterker. Het spel geeft je daar ook een melding van. "The minions of Hell grow stronger/weaker" in gesproken vorm en volgens mij ook in tekst.

Het is de bedoeling dat het spel (iets) moeilijker wordt met meer mensen, maar in verhouding is het met 2en nog steeds niet evenredig moeilijker. Monsters krijgen een % meer health en doen meer dmg
Yes dat wist ik. Maar ik bedoelde dat onze 2 heroes niet sterk genoeg zijn samen (omdat ik bv brute aanvalskracht mis)? Kan een Monk en wizard gewoon het spel uitspelen of moet er een barbarian bij?) Lijkt me misschien logisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12
TweakerVincent schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:42:
[...]

Yes dat wist ik. Maar ik bedoelde dat onze 2 heroes niet sterk genoeg zijn samen (omdat ik bv brute aanvalskracht mis)? Kan een Monk en wizard gewoon het spel uitspelen of moet er een barbarian bij?) Lijkt me misschien logisch?
Nee hoeft niet, niks is nodig. Ik speel Diablo 8 van de 10 keer alleen, behalve met bepaalde speltypes (Bounties). Heb alle classes op max level en sommige vaker dan 1 keer. Mijn hoogte Greater rift is 101 en dat is ook solo prima haalbaar.

Speel een class die je leuk vindt, regel de moeilijkheid zo dat het niet frustrerend voor je is en knal zo snel mogelijk naar level 70. Daar begint het spel pas echt met het verzamelen van gear/stats en het spelen van rifts en bounties.

Alles wat je voor lvl 70 hebt gedaan is dan niet meer van belang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

ELke charcter heeft zijn voor en nadelen.
Met elke char kan je Diablo uitspelen op welke level dan ook.
Zoek maar op Diablo 3 builds op YouTube.
Rhykker is een goede die de BUilds steeds update naar de nieuwste patches.

Het is zo dat je Legendary, Ancient en Set gear je meer in het spel vooruit brengen.
Diablo is ene Gear grinding game.
99% van je tijd ben je aan het gear grinden waardoor je nog hogere Greater rift levels kan/sneller kan uitspelen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
TweakerVincent schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:28:
[...]

Ik vind juist dat je WEL dood moet gaan, anders vind ik er geen zak aan. Een spel moet imo uitdagend zijn en je scherp houden. Dus nu zeker leuk :) Samen haalde ik een eindbaas ook niet, heerlijk! :D
Bedenk je wel dat Diablo 3, en dan zeker de campaign / eerste playthroughs is ontworpen op een filosofie dat overpowered zijn bestaat niet. Ze willen dat je als speler het gevoel krijgt dat je de superheld bent die alles en iedereen kan verslaan.

En dan op hogere levels kom je op een niveau waar je de moeilijkheidsgraad steeds verder op kan voeren. Hoe ver kan je gaan? Met welke speelstijl kom ik her verst? Welke gear / sets geven me die edge om nog een niveau verder te gaan. Daar zit de uitdaging van Diablo spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Aangezien je nieuw bent binnen D3 even voor de zekerheid: binnen de opties kun je "elective mode" aanzetten waardoor je je skills naar eigen inzicht kunt indelen op je char. Dus niet per se 1 primary, 1 secondary, etcetera.
Om de een of andere vage reden zet (of zette?) D3 deze optie niet standaard aan.
Elective Mode is the name Blizzard gave to a game mode enabled by checking the appropriate box in the Options > Gameplay menu. Clicking this box enables players to select almost any active skills for any Diablo III character, including multiple skills from the same categories. In elective mode, these skills can be freely mapped to any of the LMB, RMB, 1, 2, 3, 4 keys.

There are some limitations on which skills can be mapped to the left mouse button, since that controls movement as well. A skill that always casts at a location, or one with a long cooldown might not be allowed on the LMB; these vary by class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
TweakerVincent schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:28:
[...]

Ik begrijp deze gedachte helemaal, heb hem in het begin ook zo proberen te spelen, maar een ding waar je tegenaan kunt lopen is dat je damage output, je toughness en recovery niet gelijkmatig op hoeven te gaan. Je zou dus afhankelijk van je gear behoorlijk tanky kunnen zijn met hoge toughness en recovery, maar je damage blijft achter. Als je dan de difficulty opvoert tot het punt dat je je best moet doen om niet dood te gaan, dan sta je een half uur op elk monster te hakken omdat ze gewoon te veel leven hebben voor jouw damage niveau.

Daarnaast, maar dat is persoonlijk of het je uitmaakt, is je difficulty omhoog zetten voor uitdaging bepaald niet de snelste methode is om progressie te krijgen. Om snel te levelen of farmen is het beter om een difficulty te kiezen waarbij je de monsters snel dood hebt. Maar waarschijnlijk maakt dit je op dit moment nog niks uit, alleen een opmerking voor als je uiteindelijk wel echt wil gaan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
De campaign uitspelen kan, maar het spel uitspelen kan niet :)

Campaign is leuk voor een keertje maar dat is niet waar het spel zich echt tot zijn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Meridius schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

De campaign uitspelen kan, maar het spel uitspelen kan niet :)
:D
toolkist schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:27:
[...]

Aangezien je nieuw bent binnen D3 even voor de zekerheid: binnen de opties kun je "elective mode" aanzetten waardoor je je skills naar eigen inzicht kunt indelen op je char. Dus niet per se 1 primary, 1 secondary, etcetera.
Om de een of andere vage reden zet (of zette?) D3 deze optie niet standaard aan.

[...]
Is dit niet cheaten? Ik ga er naar kijken!
Finraziel schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:19:
[...]

Ik begrijp deze gedachte helemaal, heb hem in het begin ook zo proberen te spelen, maar een ding waar je tegenaan kunt lopen is dat je damage output, je toughness en recovery niet gelijkmatig op hoeven te gaan. Je zou dus afhankelijk van je gear behoorlijk tanky kunnen zijn met hoge toughness en recovery, maar je damage blijft achter. Als je dan de difficulty opvoert tot het punt dat je je best moet doen om niet dood te gaan, dan sta je een half uur op elk monster te hakken omdat ze gewoon te veel leven hebben voor jouw damage niveau.

Daarnaast, maar dat is persoonlijk of het je uitmaakt, is je difficulty omhoog zetten voor uitdaging bepaald niet de snelste methode is om progressie te krijgen. Om snel te levelen of farmen is het beter om een difficulty te kiezen waarbij je de monsters snel dood hebt. Maar waarschijnlijk maakt dit je op dit moment nog niks uit, alleen een opmerking voor als je uiteindelijk wel echt wil gaan grinden :)
Dit herken ik idd! Bij solo gaat vechten prima op expert maar coop adventure expert waren we op een gegeven moment echt continu aan het hakken op kleine enemy's die maar niet dood wilde gaan. Op een gegeven moment meer vluchten en maar beetje hakken :D

Daar gaat wss eea mis, of adventure is gewoon moeilijker.

[ Voor 77% gewijzigd door TweakerVincent op 29-10-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EH1iWYsW4Ak7f7N?format=jpg&name=900x900

Lilith als main bad girl in D4? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
10 november sluit het seizoen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Dat is vrij snel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Keuze vrijheid met betrekking tot welke skills je waar wilt hebben.

Even theoretisch: je hebt 30 verschillende skills die je kan gebruiken en er passen er maar 6 op de hotbar.
Misschien vind je de uitgekozen skills helemaal niets en heb je liever iets anders.
Misschien wil je gewoon experimenteren of het beter of slechter gaat met een ander soort skills.

Het is niet cheaten maar gewoon een andere keuze maken dan dat het spel voor je maakt.

Wat betreft de moeilijkheid, als het 5 minuten duurt om 1 witte mob te killen op expert dan is het verstandiger om terug te gaan naar normal en gewoon de campaign ervaren. Het echte werk begint pas vanaf lvl 70 en in adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Elective mode staat niet standaard aan omdat het niet direct iets is waar je als nieuwe speler mee bezig hoeft te zijn.

Again; D3 is ontworpen op een basis dat je in het begin heel makkelijk vooruit kan. Primary skills zijn je basic attacks die resources genereren. Secondary skills zijn de 'main' resource spending skills.

De hotbar items zijn vergelijkbaar:
- Defensive
- Utility
- Passive / aura effects (bij de Barbarian bijvoorbeeld War cries)
- High damage skills

In de basis heeft ieder knopje een bepaalde categorie skill, zodat je daar mee leert spelen.

En als je het allemaal een beetje snapt, dan kan je de Elective mode aanzetten en een high damage skill op je secondary skill zetten en geen defensive skills te kiezen maar meer skills die jou resources geven zodat je je high damage skill kan blijven spammen.

Easy to learn, hard to master principe van game design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Meridius schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:59:
[...]

Keuze vrijheid met betrekking tot welke skills je waar wilt hebben.

Even theoretisch: je hebt 30 verschillende skills die je kan gebruiken en er passen er maar 6 op de hotbar.
Misschien vind je de uitgekozen skills helemaal niets en heb je liever iets anders.
Misschien wil je gewoon experimenteren of het beter of slechter gaat met een ander soort skills.

Het is niet cheaten maar gewoon een andere keuze maken dan dat het spel voor je maakt.

Wat betreft de moeilijkheid, als het 5 minuten duurt om 1 witte mob te killen op expert dan is het verstandiger om terug te gaan naar normal en gewoon de campaign ervaren. Het echte werk begint pas vanaf lvl 70 en in adventure.
Maar ik kan toch gewoon met Skill knop eea wijzigen? Natuurlijk nog niet alles maar die moet ik vrijspelen.

Ik kan idd niet vrij kiezen, dus dat bedoel je zeker? Nu kan ik met knop 1 maar een beperkt aantal soorten kiezen.

Hieronder las ik dat het voor beginners beter is de standaard modus te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Je bent lvl 20... daar zou ik me zowiezo geen zorgen in maken... zelfs zonder 'build' kan je de game (story) vlot uit spelen, ook op expert. Zorg er gewoon altijd voor dat je wapen niet veel lvl's lager is dan jezelf, de meeste damage komt van de DPS op je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Waarschijnlijk hebben we het allemaal al gehoord. Rhykker heeft er een korte vid aan gewijd vanuit zijn hotelkamer:
https://www.reddit.com/r/...information_leak_spoiler/

Het begin er steeds meer op te lijken dat we toch echt een aankondiging voor D4 gaan krijgen vanavond. Rhykker gaat alles twitteren (anderen ook, maar ik ga ze niet allemaal volgen:) )

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
boomr schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:16:
Waarschijnlijk hebben we het allemaal al gehoord. Rhykker heeft er een korte vid aan gewijd vanuit zijn hotelkamer:
https://www.reddit.com/r/...information_leak_spoiler/

Het begin er steeds meer op te lijken dat we toch echt een aankondiging voor D4 gaan krijgen vanavond. Rhykker gaat alles twitteren (anderen ook, maar ik ga ze niet allemaal volgen:) )
Waarom ga je zijn tweets volgen... de hele show (main stage) is gewoon gratis live te zien bij Blizz.

Ben ook wel erg benieuwd. Hopelijk gaat het deze keer ook niet nog eens 5j duren voor de release...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hoe laat begint die ellende? 17:30? Dan moet ik het missen en kijk ik het wel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:32
Mofkees schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:59:
[...]

Waarom ga je zijn tweets volgen... de hele show (main stage) is gewoon gratis live te zien bij Blizz.

Ben ook wel erg benieuwd. Hopelijk gaat het deze keer ook niet nog eens 5j duren voor de release...
edit:
Nvm, al gevonden

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 01-11-2019 13:13 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mofkees schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:59:
[...]

Is dat nog steeds live te volgen? Ik dacht dat je daar een virtual ticket voor moest kopen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
boomr schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:59:
[...]

Is dat nog steeds live te volgen? Ik dacht dat je daar een virtual ticket voor moest kopen toch?
De openingsceremonie (19:00) en de vier eerste panels op het hoofdpodium zijn gratis voor iedereen.

Nieuw D4 artwork uit het "Art of Diablo" boek is op Twitter verschenen. Ik embed de tweet ipv de images voor zij die geen 'spoilers' willen van de concept art, maar het ziet er allemaal vrij duister uit :P

Edit: nu is de hele D4 sectie van het boek op imgur verschenen

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 01-11-2019 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:32
cinematic video: YouTube: Diablo 4 - Official Announcement Cinematic Trailer | Blizzcon 2019

gameplay trailer: YouTube: Diablo IV Gameplay Trailer

edit meer info hier: https://diablo.blizzard.com/en-us/signup

[ Voor 11% gewijzigd door Odysseus87 op 01-11-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Gave cinematic :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wie maakt er een D4 topic aan?

Pagina: 1 ... 65 ... 73 Laatste