Even lekker direct uit de deur heb je een paar hele grove fouten gemaakt in de build (mocht de website niet liegen). Is niet om je aan te vallen maar dit zijn mijn constateringen:
Helm -> regen life -> vit / multishot dmg.. non ancient met goede stats is vele malen beter dan een ancient met crap stats
Nems bracers -> armor -> % fire dmg.. wederom non ancient met goede stats is vele malen beter. Je verliest nu 20% dmg door een crappy ancient te nemen
Focus natuurlijk dex, crit, crit zien te bemachtigen
Wapen -> enorme fout gemaakt door RCR te rerollen terwijl er geen +disc op het wapen zit. Je mist gewoon 12x350% dmg nu.
DML -> enorme fout gemaakt door multishot dmg erop te rollen terwijl er geen +disc op zit. Wederom mis je 12x350% dmg.
Overal de lagere crit stats omhoog werken natuurlijk
Samengevat: je mist nu 8400% dmg van de disc en dan 20% dmg voor fire. Waar je nu misschien blijft hangen op GR80 kon je dus al GR100 aan.
Ik weet niet of dit je eerste season is met DH maar het is al jaren zo dat max disc boven alles gaat voor UE multishot.
Skills: is er een reden waarom je niet Multishot: Arsenal gebruikt? Wind chill is eigenlijk voor support. Nu we captain crimson gebruiken is ook in speed builds arsenal beter vanwege de homing rockets en je gear tot 40% meer fire dmg zou kunnen hebben. Is echter een discutabel puntje bedenk ik me nu omdat je een passive vrij speelt door wind chill te gebruiken.
Mocht het je speedbuild zijn dan snap ik ook niet waarom je niet Companion: Bat gebruikt voor de hatred regen passive / hatred terugkrijgen active. Damage heb je niet nodig op T16
Verder qua passives is blood vengeance ook nergens voor nodig. Ook in speedbuilds is het nutteloos. Met de crimson set en Yangs samen heb je zoveel RCR dat je behoorlijk vrij overal naartoe kan springen zonder problemen te hebben. Dit is echter ook discutabel.
Heb je misschien een andere Yangs en DML voor de push build? Of geeft de website het misschien verkeerd weer? Ook in speedbuilds is het nog steeds beter om de max disc te nemen omdat je alles gewoon sneller killed.