Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Even een speedrun opgenomen:

Season wings zijn binnen trouwens! Ging opeens hard want moest nog 2 conquests.. Maar kreeg tijdens een bounty die Avarice (50 mil gold) conquest door zo'n goblin pole. Daarna maar die conquest gedaan dat je met 6 verschillende sets GR55 moet halen. Met 3 viable poppetjes was die eigenlijk ook zo gepiept..

Echt super toffe wings wel zeg! 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
tukkEEEr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:26:
Ik ga met die ratruns gewoon willekeurig dood. Streamers klagen er ook al over, er schijnt problemen met de servers te zijn.
Nog geen klachten over gehad in de runs die ik deed. GR105-108 groepen gaan eigenlijk vlekkeloos. Af en toe gaat er idd een rat dood door random iets omdat een mob explodeert of als de znec compleet faalt en lage uptime heeft van land of the dead.

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 27-05-2019 09:11 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:39

Theimon

Snapte!?

Voor mensen die Diablo met wine-staging op Linux draaien: niet upgraden naar 4.9, er zit ergens een regression waardoor levels niet laden en uiteindelijk de game na wat aandringen eruit klapt met een error.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:11
We gaan gewoon door :P Season Goal voltooid :)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Dy7Xj/0937c9f7fd.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 27-05-2019 23:17 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:46
Afgelopen vrijdag 70 rift solo gedaan voor primal. Krijg ik een primal voor mijn follower, Aantal great rifts later dropte nog een primal. The wailing host, heb ik dus niks aan dit seizoen want die buff krijgen we al gratis. Ach ja we gaan vanavond lekker verder🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:22

Kluus

Gang is alles

Pff, gisteren eens bezig geweest om een andere rift dungeon te doen (akkhan) voor de conquest. Ik heb op mijn crusader al wel 3 sets redelijk compleet, dus dacht daar mooi een start mee te kunnen maken.

Maar man, wat een hel, als ik voluit ging ging de boel veel te snel dood om 1 van de secondary objectives (10 x 10 mobs raken met condemn) te doen en als ik rustig aan deed en wat minder thorns gear equipped had haalde ik de main objective weer niet binnen de tijd.

Hele avond aan verspild en nu heb ik m nog niet (en das nog maar de eerste die ik probeer) :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Finraziel schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:18:
[...]

30? Ik zakte gister tot 4-6 fps op een gegeven moment... Heel vaag, zodra ik mijn skill los liet hield het op en dan ging het weer even goed. Na die ene sessie ook geen last meer van gehad.
Wel vrij vaak last van dat ik ineens ergens anders blijk te staan dan wat op mijn PC getoond wordt. Ik meen dat dat vroeger toch inderdaad niet zoveel gebeurde en met mijn internet lijkt niks mis te zijn.
Zo , nu ik terug denk ... moet mij ook vaker overkomen zijn. Soms geen touw aan vast te knopen wat er gebeurd

Barthelomeus#2737

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Neles7 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:17:
We gaan gewoon door :P Season Goal voltooid :)

[Afbeelding]
Man ik zag je achievements weer voorbij schieten ;)
Gratz!

Welke class speel je deze keer? DH?
Wizzie dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door badabingbadaboo op 28-05-2019 17:17 ]

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Finraziel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:28:
Heb mijn Necro ook nog maar eens proberen om te bouwen naar een LoN mages build... Had voorheen nog niet genoeg ancients, maar met 6 (en zojuist nr 7 er bij) gaat het al heel erg behoorlijk!
https://eu.diablo3.com/en...aziel-2164/hero/120184961
Ben nog niet echt ver aan het pushen geweest en nog een beetje een bij elkaar geraapt zooitje met diverse items die niks doen buiten ancient zijn, maar het gaat al beter dan ik verwacht had. Vanavond mijn gems geleveld, had alleen (voor ik mijn ancient Haunted Visions vond) wel een keer T15 geprobeerd en dat lukte tot mijn verbazing al.
Ik heb eerder een mages build gespeeld maar had toen veel meer problemen met resource generation, maar volgens mij had ik toen geen cereplate of reapers wraps, dat scheelt wel heel veel. Die Golem zit er nu ook nog in omdat ik punt 1 de items er nou eenmaal voor heb en punt 2 hij door elke seconde een corpse te droppen in feite mijn resource als het ware automatisch laat vullen (terwijl ik mijn devour knop ingedrukt hou). Maar ik geloof dat het niet eens echt nodig is, dus zal hem er uiteindelijk wel weer uithalen als ik genoeg/betere andere equip vind.
Ik ben beduidend minder tanky dan met de Inarius Nova build, maar aangezien je rond kunt rennen en je mages al het vuile werk op kunt laten knappen is dat nog niet heel erg een probleem (hoewel je soms inderdaad doordat je net wat mist gewoon in één klap dood bent).
Heb in ieder geval sinds lange tijd weer lol in de game (ook gewoon omdat ik het lang genoeg niet gespeeld heb natuurlijk) :)
Ik vind necro moeilijk spelen. Ben zon beetje alles in toughness aan het gooien (62m toughness, 420k dps) en wordt nog steeds geoneshot door die impalers op GR62 :(

Tips daarvoor?
(profiel in sig)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ja een keer wat anders dan DH :) Verder geen idee voor necro (speel het niet) maar als je wilt aanhaken op T16 voor free loot geef je maar een gil. @badabingbadaboo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28
badabingbadaboo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:21:
[...]

Ik vind necro moeilijk spelen. Ben zon beetje alles in toughness aan het gooien (62m toughness, 420k dps) en wordt nog steeds geoneshot door die impalers op GR62 :(

Tips daarvoor?
(profiel in sig)
Ik ben ook geen grote held met Necro hoor... maar als ik zo eens kijk...
Je hebt geen Wisdom of Kalan... Die geeft je met Inarius permanent toughness die Endless Walk je alleen geeft als je al een tijd aan het rennen bent (zolang je je 15 stacks Bone Armor up houdt, maar behalve aan het begin van een GR zou dat altijd moeten zijn, vooral als je niet dat wapen gebruikt wat per cast 4 seconden op eet). Met 15 stacks en Inarius is dat namelijk 75% DR tegenover 50% DR met 10 stacks. 75% is hetzelfde als twee bronnen van 50% DR.

Verder zou je als je dan toch de Endless Walk er uit gooit nog een Lornelle's Sunstone of een Unity kunnen dragen om nog meer toughness te hebben. Ik vind Lornelle's geweldig, alleen is die juist niet goed tegen one-shots want de damage reduction gaat pas omhoog als je minder health hebt. Daarmee is hij vooral geweldig goed tegen veel kleine hits (ik geloof dat hij bij hits van minder dan 60-70% van je max health ongeveer beter is dan Unity). Als je nog veel ge-oneshot wordt is de Unity beter.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Necro gaat wel prima nu.. Heb meer problemen met DH en dan Unhallowed Essence in het bijzonder. Wat een squishy build is dat zeg :x Nu is m'n gear misschien ook niet helemaal top, maar letterlijk 1 klap is er al 1 teveel.

En dat terwijl ik met Impale zonder problemen door T16 heen wandel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Kluus schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:11:
Pff, gisteren eens bezig geweest om een andere rift dungeon te doen (akkhan) voor de conquest. Ik heb op mijn crusader al wel 3 sets redelijk compleet, dus dacht daar mooi een start mee te kunnen maken.

Maar man, wat een hel, als ik voluit ging ging de boel veel te snel dood om 1 van de secondary objectives (10 x 10 mobs raken met condemn) te doen en als ik rustig aan deed en wat minder thorns gear equipped had haalde ik de main objective weer niet binnen de tijd.

Hele avond aan verspild en nu heb ik m nog niet (en das nog maar de eerste die ik probeer) :(.
Die conquests en de Set Dungeons laat ik lekker schieten, toch alleen maar cosmetisch spul wat je ervoor terug krijgt. Frustrerend gedoe.... :X

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Theimon schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 06:16:
[...]

Die conquests en de Set Dungeons laat ik lekker schieten, toch alleen maar cosmetisch spul wat je ervoor terug krijgt. Frustrerend gedoe.... :X
Vind de wings deze season persoonlijk wel 1 v/d mooiste van alle seasons.

Heb m'n Wiz ook T16 ready nu, toch wel chill. Kan ik mooi bounties doen op de Necro (Archon is zo géén bounty build...) en rifts op m'n Wizard. Ga denk ik ook focussen op m'n Wiz nu zodat ik GR kan pushen. Eerst maar eens gems levellen nu om te augmenten :X

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Theimon schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 06:16:
[...]

Ach, ik vind het dit seizoen eigenlijk best makkelijk... Ik heb maar één set dungeon gedaan en daar hou ik het bij want die dingen zijn inderdaad vrij ruk (inarius was gelukkig heel simpel). Je krijgt verder een conquest bijna gratis door zonder set gr45 te doen, easy omdat je nu wel LoN krijgt terwijl je geen set aan hebt...
En als derde heb ik een gr55 gedaan met alle 4 de sets voor necro (alleen pestilence was een bitch, rest easy)... Nu nog even wat sets verzamelen met mijn dh wat ook weer relatief makkelijk is want ik trek wat ancients aan die ik al met mijn necro had en ben makkelijk t10 runs aan het doen... Als ik 2 sets compleet heb en gr55 mee doe is de laatste conquest ook gedaan.
Oh de eerste conquest was natuurlijk avarice, die is helemaal easy, alleen even een boon of the hoarder levelen, band of avarice aan en door dat level met al die kleine crawlers lopen. Eerst alles triggeren zonder iets te killen en dan als je de map compleet hebt in een beweging er doorheen... Had geloof ik een streak van over de 70 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Ja die twee die je noemt lijken me ook wel makkelijker, daar ga ik me maar op focussen dan. Die avarice leek me lastig maar dat valt dus wel mee begrijp ik. Welk level met crawlers bedoel je (edit: ah Ruins of Corvus)?

Ah hier nog iemand die gewoon een boel bounty caches verzameld en ze allemaal tegelijk opent. Dat kan natuurlijk ook :) .

[ Voor 28% gewijzigd door Kluus op 29-05-2019 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Finraziel schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:14:
[...]

Ik ben ook geen grote held met Necro hoor... maar als ik zo eens kijk...
Je hebt geen Wisdom of Kalan... Die geeft je met Inarius permanent toughness die Endless Walk je alleen geeft als je al een tijd aan het rennen bent (zolang je je 15 stacks Bone Armor up houdt, maar behalve aan het begin van een GR zou dat altijd moeten zijn, vooral als je niet dat wapen gebruikt wat per cast 4 seconden op eet). Met 15 stacks en Inarius is dat namelijk 75% DR tegenover 50% DR met 10 stacks. 75% is hetzelfde als twee bronnen van 50% DR.

Verder zou je als je dan toch de Endless Walk er uit gooit nog een Lornelle's Sunstone of een Unity kunnen dragen om nog meer toughness te hebben. Ik vind Lornelle's geweldig, alleen is die juist niet goed tegen one-shots want de damage reduction gaat pas omhoog als je minder health hebt. Daarmee is hij vooral geweldig goed tegen veel kleine hits (ik geloof dat hij bij hits van minder dan 60-70% van je max health ongeveer beter is dan Unity). Als je nog veel ge-oneshot wordt is de Unity beter.
Na de post van gisteren....

Ancient kalan gedropd (slechte stats helaas) en een bloodtide blade in cube gedaan. Nu doet de blood nova build opeens 420b ipv 20b en zojuist gr75 gecleared :). Tevens gelijk sunstone in cube gedaan.

Blijft leuk dat 1 item zon verschil kan maken

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
badabingbadaboo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:17:
[...]

Na de post van gisteren....

Ancient kalan gedropd (slechte stats helaas) en een bloodtide blade in cube gedaan. Nu doet de blood nova build opeens 420b ipv 20b en zojuist gr75 gecleared :). Tevens gelijk sunstone in cube gedaan.

Blijft leuk dat 1 item zon verschil kan maken
Oh, ja, gister had je geen blood nova build toen ik keek :) corpse lance geloof ik...
De combinatie Bloodtide Blade, Iron Rose en Scythe of the Cycle is erg sterk, ik vind hem alleen met die laatste niet fijn spelen omdat ik veel te vaak ineens zonder Bone Armor stacks zit. Dan ben je heel squishy en het kan lastig zijn je stacks weer op te bouwen (vooral tegen de RG). Ik speel daarom meestal met Trag'Oul's Corroded Fang. Wat minder damage, maar relaxter omdat je je Bone Armor niet op eet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Finraziel schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Oh, ja, gister had je geen blood nova build toen ik keek :) corpse lance geloof ik...
De combinatie Bloodtide Blade, Iron Rose en Scythe of the Cycle is erg sterk, ik vind hem alleen met die laatste niet fijn spelen omdat ik veel te vaak ineens zonder Bone Armor stacks zit. Dan ben je heel squishy en het kan lastig zijn je stacks weer op te bouwen (vooral tegen de RG). Ik speel daarom meestal met Trag'Oul's Corroded Fang. Wat minder damage, maar relaxter omdat je je Bone Armor niet op eet.
Klopt, was binnen 2 min bij de RG maar daarna nog 3 min besteed aan de RG zelf.
Maargoed, vanmorgen pas kunnen cuben en 2 runs gedaan dus op een later moment ff fine tunen.

Zag bv ook bloodnova build met corpse lance. Die is misschien wel ok voor de RG

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:47:
Necro gaat wel prima nu.. Heb meer problemen met DH en dan Unhallowed Essence in het bijzonder. Wat een squishy build is dat zeg :x Nu is m'n gear misschien ook niet helemaal top, maar letterlijk 1 klap is er al 1 teveel.

En dat terwijl ik met Impale zonder problemen door T16 heen wandel.
Afstand houden en bewegen. Ik vind UE altijd heerlijk spelen, ook al ben je meer squishy. Tot nu toe tot grift 94 ofzo gekomen en nog niet in de problemen gekomen ondanks de squishyness. En op T16 al helemaal niet, met een goldwrap, boon of the hoarder en avarice band.
Kluus schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:21:
Ja die twee die je noemt lijken me ook wel makkelijker, daar ga ik me maar op focussen dan. Die avarice leek me lastig maar dat valt dus wel mee begrijp ik. Welk level met crawlers bedoel je (edit: ah Ruins of Corvus)?

Ah hier nog iemand die gewoon een boel bounty caches verzameld en ze allemaal tegelijk opent. Dat kan natuurlijk ook :) .
Avarice is echt met afstand de gemakkelijkste conquest. Met een max level boon of the hoarder plus een avarice band haal je met regelmaat de 50 milj. zonder er veel moeite voor te doen.

In tegenstelling tot wat er altijd gezegd wordt: vermijd Ruins of Corvus. Te veel gedoe met al die deurtjes. Doe met je max boon runs door Fields of Misery, Weeping Hollow, Halls of Agony of Temple of the Firstborn level 1. Persoonlijk vind ik die laatste het fijnst. Daar droppen heel veel packs van die kleine beestjes, net zoals in Ruins of Corvus. Alleen iets minder regelmatig. Even gemakkelijk, zonder de voorbereiding. En verpruts je het in Temple, dan heb je in hetzelfde level nog meerdere kansen zonder te hoeven reloaden.

[ Voor 46% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2019 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 15:08
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:33:
[...]

Afstand houden en bewegen. Ik vind UE altijd heerlijk spelen, ook al ben je meer squishy. Tot nu toe tot grift 94 ofzo gekomen en nog niet in de problemen gekomen ondanks de squishyness. En op T16 al helemaal niet, met een goldwrap, boon of the hoarder en avarice band.

[...]

Avarice is echt met afstand de gemakkelijkste conquest. Met een max level boon of the hoarder plus een avarice band haal je met regelmaat de 50 milj. zonder er veel moeite voor te doen.

In tegenstelling tot wat er altijd gezegd wordt: vermijd Ruins of Corvus. Te veel gedoe met al die deurtjes. Doe met je max boon runs door Fields of Misery, Weeping Hollow, Halls of Agony of Temple of the Firstborn level 1. Persoonlijk vind ik die laatste het fijnst. Daar droppen heel veel packs van die kleine beestjes, net zoals in Ruins of Corvus. Alleen iets minder regelmatig. Even gemakkelijk, zonder de voorbereiding. En verpruts je het in Temple, dan heb je in hetzelfde level nog meerdere kansen zonder te hoeven reloaden.
Het kan nog gemakkelijker ;-)
Gewoon cow level openen met de polearm in cube en daar een kwart cirkeltje doen en het is binnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
[...]

[...]

Ik had even geprobeerd hoe het ging door gewoon dat spul aan te hebben tijdens het riften maar ik verloor iedere keer mijn streak. Temple of Corvus vond ik zelf in ieder geval heel simpel door er (op aanraden van iemand online) eerst doorheen te rennen zonder iets dood te maken, alle deuren open en al die crawlers spawnen, en dan zie je de level layout en was het simpel om er doorheen te gaan en alles te mollen.
Cow level kan ook maar dan moet je natuurlijk wel eerst daar komen (misschien is het simpel? Ik heb die eigenlijk nooit zelf geopend, geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:19:
[...]
Het kan nog gemakkelijker ;-)
Gewoon cow level openen met de polearm in cube en daar een kwart cirkeltje doen en het is binnen O-)
Oh, ik dacht dat die niet telde voor deze conquest, net als de Vault. Goed om te weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Of zo'n Goblin pole die je soms tegenkomt als je bounties doet :P Pakte 75 mil zonder Boon :D

Vond de derde conquest het lastigst. Hardcore speel ik niet dus dan valt er al veel af. Maar gekozen voor de GR55 met 6 sets conquest. Heb nu 4 GR55 viable chars dus die was zo binnen gelukkig. Die alle acts binnen een uur lijkt me verschrikkelijk..

[ Voor 57% gewijzigd door London op 29-05-2019 12:35 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:35:
Of zo'n Goblin pole die je soms tegenkomt als je bounties doet :P Pakte 75 mil zonder Boon :D

Vond de derde conquest het lastigst. Hardcore speel ik niet dus dan valt er al veel af. Maar gekozen voor de GR55 met 6 sets conquest. Heb nu 4 GR55 viable chars dus die was zo binnen gelukkig. Die alle acts binnen een uur lijkt me verschrikkelijk..
Ik doe meestal hardcore voor de derde conquest, maar voor deze keer heb ik ook die gekozen. Valt me niet tegen. Vier met de DH waren een eitje en heb nu een crusader gemaakt voor de laatste twee. Kost minder moeite dan ik dacht.

Sowieso een goed season voor gobs. Echt heel veel grote packs gezien en meerdere gob shrines al. En een goblin bug in The Vault. Een blauw goblin verdween opeens, nadat de eerste splitsing dood was. Geen loot. |:(

Ancients Vault zijn ook heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

[...]

https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/120995528

Weet niet of je nu gelijk m'n DH krijgt, tis Scarlett (Seasonal) in ieder geval.

Volgens mij niet super veel mis mee qua gear in ieder geval. Kan ook wel T16 hoor maar 1 klap van een elite is vaak GG. Misschien moet ik volledig met diamonds gaan spelen, of gewoon niet in aanraking komen met elites natuurlijk. Then again, volgens mij moet je met UE alles dood hebben voor het je kan raken dus dan is T16 misschien gewoon te hoog gegrepen aangezien ik toch best vaak langer dan een seconde bezig ben met een elite pack.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 15:08
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:28:
[...]

Oh, ik dacht dat die niet telde voor deze conquest, net als de Vault. Goed om te weten. :P
Ja ik wist het ook niet tot een weekje terug, had het ook maar ergens op een forum gelezen en het werkte goed ^^
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:35:

Ik twijfel nog om dit te doen of sprinter, maar voor die laatste vind ik nooit mensen. Heb al een paar keer een groep proberen te starten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Ik twijfel nog om dit te doen of sprinter, maar voor die laatste vind ik nooit mensen. Heb al een paar keer een groep proberen te starten..
Sprinter is door alle Acts heen binnen een uur? Die wil ik wel eens proberen.
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Weet niet of je nu gelijk m'n DH krijgt, tis Scarlett (Seasonal) in ieder geval.

Volgens mij niet super veel mis mee qua gear in ieder geval. Kan ook wel T16 hoor maar 1 klap van een elite is vaak GG. Misschien moet ik volledig met diamonds gaan spelen, of gewoon niet in aanraking komen met elites natuurlijk. Then again, volgens mij moet je met UE alles dood hebben voor het je kan raken dus dan is T16 misschien gewoon te hoog gegrepen aangezien ik toch best vaak langer dan een seconde bezig ben met een elite pack.
Ik reageer hier later even op. Kan die site niet openen op mijn werk. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:50:
[...]

Sprinter is door alle Acts heen binnen een uur? Die wil ik wel eens proberen.

[...]

Ik reageer hier later even op. Kan die site niet openen op mijn werk. :)
Ik ben voor de gein eens gaan kijken hoe snel ik zelf door de campaign heen zou kunnen, maar aangezien ik nog in act 2 zat en het uur al bijna om was heb ik dat maar opgegeven :+
Het schijnt wel te kunnen in je eentje maar is dan echt een uitdaging. Met 4 man moet het beter te doen zijn maar je moet wel goed coördineren wie waar heen gaat en iemand in town om steeds de quests in te leveren... Het leek mij in ieder geval een van de lastigere conquests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Ook ik ben dit seizoen weer begonnen.
Keurig een setje bij elkaar gespaard en alle items voor deze build verzameld.
Normaal geef ik hier hier altijd op en ga ik wat anders gamen.
Nu zou ik graag een keer door zetten.

1. Welk item zou ik als eerste ancient farmen (met reforge en upgrade rare) ik denk zelf mijn mainhand
2. Welk item zou ik als eerste met shards farmen. ik twijfel hier tussen gloves of offhand
3. Heb ik ergens iets wat ik beter kan reforgen (buiten meer van het zelfde zogezegt)

https://eu.diablo3.com/en...oredd-1161/hero/120838432

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Er is niet veel mis met je build. Hij zou zelfs meer tanky moeten zijn dan nodig is, met je diamonds en vit op je helm, gloves en bow. Het belangrijkste verschil met mijn speed farm UE build is dat jij Warchechian's in de Cube hebt en ik Visage of Gunes. Dat is 50% damage reduction die je mist. Je kunt een Unity nemen, maar dat zou ik niet aanraden, omdat je dan één van de twee huidige ringbonussen moet missen. Die vind ik meer waard.

Warchechian's heb je niet persé nodig, omdat je door Boon of the Hoarder en Vault snel genoeg bent, imo.

Het kan ook aan je speelstijl liggen. Die speed farm build doet een stuk minder damage dan de klassieke fire UE grift build en hoe langer alles blijft leven, des te meer kans om geraakt te worden. Dus dan is het een kwestie om continu goud op te blijven pakken voor toughness. Als je niet snel genoeg bent, dan raak je die bonus steeds kwijt. Aan je gear zou het niet moeten liggen, al kan je nog een Hellfire amulet nemen voor een extra passive. Steady Aim voor dat beetje extra damage output of Awareness voor extra zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:11:
[...]

Er is niet veel mis met je build. Hij zou zelfs meer tanky moeten zijn dan nodig is, met je diamonds en vit op je helm, gloves en bow. Het belangrijkste verschil met mijn speed farm UE build is dat jij Warchechian's in de Cube hebt en ik Visage of Gunes. Dat is 50% damage reduction die je mist. Je kunt een Unity nemen, maar dat zou ik niet aanraden, omdat je dan één van de twee huidige ringbonussen moet missen. Die vind ik meer waard.

Warchechian's heb je niet persé nodig, omdat je door Boon of the Hoarder en Vault snel genoeg bent, imo.

Het kan ook aan je speelstijl liggen. Die speed farm build doet een stuk minder damage dan de klassieke fire UE grift build en hoe langer alles blijft leven, des te meer kans om geraakt te worden. Dus dan is het een kwestie om continu goud op te blijven pakken voor toughness. Als je niet snel genoeg bent, dan raak je die bonus steeds kwijt. Aan je gear zou het niet moeten liggen, al kan je nog een Hellfire amulet nemen voor een extra passive. Steady Aim voor dat beetje extra damage output of Awareness voor extra zekerheid.
Ik moet leren tooltips te lezen denk ik *schaam schaam* |:(

Ik wist niet dat:
- Visage 50% dmg reduction gaf
- MS meer dmg doet als je meer disc hebt. Ik vault me altijd een ongeluk waardoor ik heel snel disc-starved ben dus dat verklaart de matige dmg :+

Dank voor de wijze les ;) De eerste rift zojuist zorgde al gelijk voor meer waardering.

* London geeft zich op voor een cursus begrijpend lezen

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:21:
[...]

Ik moet leren tooltips te lezen denk ik *schaam schaam* |:(

Ik wist niet dat:
- Visage 50% dmg reduction gaf
- MS meer dmg doet als je meer disc hebt. Ik vault me altijd een ongeluk waardoor ik heel snel disc-starved ben dus dat verklaart de matige dmg :+

Dank voor de wijze les ;) De eerste rift zojuist zorgde al gelijk voor meer waardering.

* London geeft zich op voor een cursus begrijpend lezen
Oh ja, discipline op je bow, quiver en chest, dat het aller belangrijkste! Dat is iets wat ik zelf ook nog wel eens over het hoofd zie (zoals nu). Ik heb al heel wat items verpest door dat te vergeten. 8) Maar je mist inderdaad nog 25 disc. Dat is een enorme bak aan damage, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Oh ja, discipline op je bow, quiver en chest, dat het aller belangrijkste! Dat is iets wat ik zelf ook nog wel eens over het hoofd zie (zoals nu). Ik heb al heel wat items verpest door dat te vergeten. 8) Maar je mist inderdaad nog 25 disc. Dat is een enorme bak aan damage, haha.
Hoe snel heb jij GR94 gedaan? Kan me niet voorstellen dat je dat heel snel kunt farmen namelijk (maar correct me if I'm wrong). Heb het idee dat UE echt perfect is voor snelle T16 rifts & bounties maar voor GR pushen zal Impale maar toch ook vooral Marauder wel beter zijn.

Desalniettemin vermaak ik me echt meer dan prima dus dank nogmaals 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:04:
[...]

Hoe snel heb jij GR94 gedaan? Kan me niet voorstellen dat je dat heel snel kunt farmen namelijk (maar correct me if I'm wrong). Heb het idee dat UE echt perfect is voor snelle T16 rifts & bounties maar voor GR pushen zal Impale maar toch ook vooral Marauder wel beter zijn.

Desalniettemin vermaak ik me echt meer dan prima dus dank nogmaals 8)
Oh, ik doe ook niet aan speed farmen op dat niveau hoor. Ik speed farm eigenlijk alleen T16 rifts en doe dat nog langzaam vergeleken met de meeste mensen, waarschijnlijk. :P

Ik doe een grift 94 nu onder de 8 minuten. Ik blijf met UE MS door pushen tot ik een grens bereikt heb en daarna ga ik eens kijken of ik met N6 M4 verder kom. Maar ik denk dat ik met UE de 100 prima zal halen. Ik heb inmiddels ook de belangrijkste items ancient voor de LoN Rapid Fire build, dus mogelijk pak ik die ook op.

Edit:
Het gaat inderdaad LoN Rapid Fire worden. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OAxiFpsfxHv7dW3Vi1qGkspI/medium.png

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2019 21:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker hoor @Deadsmell

Hier zijn de RNG-goden ook positief gestemd zojuist :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FKggexb.jpg

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Wat upgrades. paragon levels en voor de fun nu ook maar augments gebruikt. Ging vrij makkelijk dus maar eens kijken wat 118 brengt.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Dz1Rt/59901e0df9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grats Neles!

Ik zojuist voor het eerst GR100 gedaan op een char :D

Ga nu gems levellen om te augmenten zodat ik hoger kan. Denk dat ik begin met level 80 augments.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:28:
Grats Neles!

Ik zojuist voor het eerst GR100 gedaan op een char :D

Ga nu gems levellen om te augmenten zodat ik hoger kan. Denk dat ik begin met level 80 augments.
Als je grift 100 al aan kunt, dan zou ik voor hogere level gems gaan.

Edit:
Ik sloopte net een Gem Hoarder en die opende een portal naar Not the Cow Level. Sinds wanneer doen ze dat? Ik heb nog nooit iets anders dan een Vault portal of Rainbow level portal gezien uit gobs.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 30-05-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Sinds de laatste patch. "Open a portal to somewhere udderly ridiculous". Dus dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Zo 118 is ook binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Dzjxe/c95be89a44.jpg

Niet tevreden over de tijd als occulus spawns mee hadden gewerkt was het denk ik 1min sneller geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsmell schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:03:
[...]

Als je grift 100 al aan kunt, dan zou ik voor hogere level gems gaan.

Edit:
Ik sloopte net een Gem Hoarder en die opende een portal naar Not the Cow Level. Sinds wanneer doen ze dat? Ik heb nog nooit iets anders dan een Vault portal of Rainbow level portal gezien uit gobs.
Ja is sinds de laatste patch.

En mwah, tis nog wel mob afhankelijk of ik het ook echt haal. Net met Impale geprobeerd en lukte in 9:14 dus 2 minuten sneller dan met Marauder. Maar had ook wel geluk met de poles en density. Eerste poging had ik Sand Wasps enzo dus dan is het wat minder makkelijk :X :X

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Neles7 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:01:
Zo 118 is ook binnen :)

[Afbeelding]

Niet tevreden over de tijd als occulus spawns mee hadden gewerkt was het denk ik 1min sneller geweest :P
Man wat klaag je toch.. :P

Paragon 943 en een 118 down netjes hoor. Niet elke speler is daartoe in staat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Mij ook aub... Spuitelf!#21390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
tukkEEEr schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:51:
[...]

Paragon 943 en een 118 down netjes hoor. Niet elke speler is daartoe in staat _/-\o_
Moet toch iets te klagen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Aapje! schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:39:
[...]

Mij ook aub... Spuitelf!#21390
Kan je niet uitnodigen, naam bestaat niet?

Uitroepteken???

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Apsie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 16:58:
[...]

Kan je niet uitnodigen, naam bestaat niet?

Uitroepteken???
zonder Spuitelf#21390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Verstuurd!

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Aangezien niemand de openingspost volgens mij nog leest (hij is wel een beetje outdated @Vidra..) post ik het hier maar :)

Solidarity Gaming, een Nederlandse 18+ Diablo 3 community, heeft naast de TeamSpeak3 server die in de OP genoemd werd nu ook een Discord. Mochten mensen hier gebruik van willen maken (the more the merrier) dan is deze te vinden via https://discord.gg/Xcfx2eY

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scorpio616 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 01:04:
Aangezien niemand de openingspost volgens mij nog leest (hij is wel een beetje outdated @Vidra..) post ik het hier maar :)

Solidarity Gaming, een Nederlandse 18+ Diablo 3 community, heeft naast de TeamSpeak3 server die in de OP genoemd werd nu ook een Discord. Mochten mensen hier gebruik van willen maken (the more the merrier) dan is deze te vinden via https://discord.gg/Xcfx2eY
Begrijpelijk, maar ik wilde ook de historie een beetje bewaren :+ De game is op 15 mei 2012 gereleased, dus ruim 7 jaar oud en er zijn heel wat wijzigingen geweest :D

Ik heb de OP aangepast zal de OP aanpassen :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen hier al gehoord van Warhammer: Chaosbane? Lijkt een goede Diablo 3 clone te zijn: https://store.steampowere...4241/Warhammer_Chaosbane/

Ben erg nieuwsgierig naar ervaringen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:43:
Mensen hier al gehoord van Warhammer: Chaosbane? Lijkt een goede Diablo 3 clone te zijn: https://store.steampowere...4241/Warhammer_Chaosbane/

Oh cool, ik wist niet dat die al uit was. Ik heb de ontwikkeling een tijdje gevolgd en dat zag er erg goed uit.
Maar buiten de seasons om heb ik het te druk met Grim Dawn om er nog een arpg bij te nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zou de droprate van die Gifts geupped zijn? :P

Ben nu P864 en heb er 19 gestashed en ook al zeker 6 gebruikt.. Valt me gewoon op.

Vanmorgen overigens eindelijk een ancient puzzle ring gescoord. Super vet zeg die ancient vault _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel mij ook op dat er meer dan normaal droppen. Maar goed, het zal wel rng zijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ik heb er tot nu toe 2 gevonden terwijl ik het idee heb vorige seizoenen juist sneller meer te vinden. Dus ik denk inderdaad RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

tukkEEEr schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:51:
[...]

Als je kutgear hebt, met klote stats, kun je nog zoveel paragon....maw: Als je de perfecte drops hebt, kun je heel easy in de rankings staan met minder dan 900 Paragon. Gear is alles in deze game.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo

Barthelomeus#2737

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:43:

Er zijn een aantal mensen binnen SG naar Chaosbane aan het kijken ... zag ik in onze whatsapp groep; maar ook de eerste kritische reviews over de game komen online: https://www.rockpapershot...rhammer-chaosbane-review/

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Znec? Bedoeld voor Rat runs? >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:16:
[...]

Er zijn een aantal mensen binnen SG naar Chaosbane aan het kijken ... zag ik in onze whatsapp groep; maar ook de eerste kritische reviews over de game komen online: https://www.rockpapershot...rhammer-chaosbane-review/
Op onze teamspeak server zitten Warhammer: Chaosbane spelers voor de liefhebber :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heb 'm ook binnen. Alhoewel ik meteen toegeef dat je met een max level boon, de juiste build en gelevelde gems (ik doe nu gemakkelijk grift 100) zo die conquest hebt, en nog eens, en nog eens... moet ik toch zeggen dat grift 45 zonder setitems zeker dit seizoen ruim de helft zo makkelijk was. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:21:
[...]

Heb 'm ook binnen. Alhoewel ik meteen toegeef dat je met een max level boon, de juiste build en gelevelde gems (ik doe nu gemakkelijk grift 100) zo die conquest hebt, en nog eens, en nog eens... moet ik toch zeggen dat grift 45 zonder setitems zeker dit seizoen ruim de helft zo makkelijk was. ;)
Eens! Ik zat gisteren voor een bounty in Ruins of Corvus en haalde daar opeens een 80 miljoen streak, zonder vooraf deuren te openen en beestjes te spawnen. T16 maakt het ook een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Al dat bidden tot RNGesus gaf weer eens een mooie drop vanmorgen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z8Rva1b.jpg

Happy rifting weer allen, vergeet geen water te drinken!

[ Voor 4% gewijzigd door London op 01-06-2019 12:45 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
YouTube: Het leven is kut

Omdat Mer en Jim niet willen typen....

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maar weer eens een update hier! M'n Wizard ook eens door een GR heen gegooid en wist zonder al te veel moeite de 107 aan te tikken, dat smaakt naar meer :9 Kreeg ook nog een Primal Moonlight Ward maar volgens mij zijn er geen viable builds meer met die necklace helaas :(

Archon is wel tof, 62.21% CDR nu oOo

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Apsie schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:34:
Omdat Mer en Jim niet willen typen....
Wait whut? Ik heb iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:46
Nog een vraagje,
Als je een elite pack aanvalt dan dropt vaak de laatste uit de groep de paarse/gele ballen.
Maar soms gebeurt dit al eerder. Op ezpz GRs is het ook niet zo boeiend, maar is het zo als die dropt dat je eigenlijk al naar de volgende elite pack kan gaan zoeken, of is sowieso het killen ook wel de moeite waard xp wise of om een andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Avarice is mij inmiddels ook gelukt ja, gewoon met maximum boon en avarice band equipped naar de cow level.

Nu nog even een paar sets bij elkaar zoeken voor grift 55 en dan heb ik de conquests ook binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
StygMa schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:52:
Nog een vraagje,
Als je een elite pack aanvalt dan dropt vaak de laatste uit de groep de paarse/gele ballen.
Maar soms gebeurt dit al eerder. Op ezpz GRs is het ook niet zo boeiend, maar is het zo als die dropt dat je eigenlijk al naar de volgende elite pack kan gaan zoeken, of is sowieso het killen ook wel de moeite waard xp wise of om een andere reden?
Bij een blue pack moet je alle ventjes killen en bij een yellow pack hoef je alleen de "pack leader" (hiervan is de naam geel, rest heeft witte naam) te killen. Dus maar een enkel ventje om de globes te krijgen. In-geom triggerd echter pas als heel de pack dood is dus in het geval van een yellow pack betekent dat dus alles killen.

Qua exp is het killen binnen de GR niet interessant, ze hebben het tegenwoordig zo gemaakt dat het sluiten van een rift de meeste exp geeft. Het gaat dus puur om progressie om zo snel mogelijk de rift weer te kunnen sluiten. Een reguliere rift is natuurlijk voor crafting mats/DBs/Keys dus daarbij is progressie ook king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Vraagje, voor de DH dropt de Shadow set als gift dit season. Heb al meer dan een jaartje niet gespeeld en nu toch weer een seizoen meegepikt. Ik meen me te herinneren en lees nu ook dat deze set waardeloos is voor lage (g)rifts en dat blijkt ook. Zit er dan niets anders op dan op relatief lage torment farmen naar de UE set om multishot op gang te krijgen ? Of heeft iemand toch een Shadow starter build die het wel goed doet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Misschien deze video van Bluddshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
Cheers!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Wat offtopic, maar m.b.t. Warhammer: Chaosbane:

Ik vind hem tegenvallen. Voelt heel erg als early access, en de prijs is daar niet naar (heb hem zelf via allkeyshop.com bij de goedkoopste gekocht en voor 25 is het nog wel te doen).
Gisteren wat gespeeld en in 9 uur uitgespeeld.. (althans, main storyline is klaar en moet nog 1 level voor max level.) Heeft wel wat weg van Diablo 3 in sommige punten, maar is echt gewoon niet compleet nu.

Kort overzichtje:
+ Skills voelen goed aan, niet alles is even nuttig maar de visuals en de effecten zijn prima in orde.
+ Skill systeem waar je een bepaald budget hebt, en moet onderverdelen is leuk gedaan (bijv. je hebt 20 skillpoints, pak je 4 skills van 5 punten of 1 van 15 en 1 van 5?)
+ Skills on the fly aanpassen, ook tijdens quests.
+ Bossfights zijn cool gedaan, en je kunt na het verslaan van de boss deze via de town direct nog een keer starten om loot te farmen.
+ Graphics zijn prima, skill effecten zijn best goed, enemies zien er wel cool uit, en omgevingen zijn ook mooi.

+/- Na uitspelen krijg je toegang tot wat nieuwe gamemodes, bijv. Relic hunt, een soort Greater Rift waarbij je met negatieve effecten speelt voor betere loot (easy/normal/hard, telkens meer negatieve effecten, bijv. dat je energiebalk constant leegloopt als je niet vecht), door de hoge dropchance kun je veel goede items vinden. Alleen is het nut van betere loot een beetje weg.. Want er is eigenlijk niets meer om voor te spelen, behalve de bossfights/relic hunts nog sneller afronden (ik heb de laatste boss nu al <1 minuut neer telkens, en dan heb ik net wat random Relic gear aan en mis ik nog 1 level).
+/- Itemization is best ok, maar er mist variatie. Je hebt bijv. allemaal bogen met andere namen, maar ze spelen 100% identiek. Ook zijn eigenlijk de enige stats die belangrijk zijn damage en crit chance/damage. Health/armor komt automatisch op je armor mee en hoef je niet op te letten, dus enkel de items waar die eerste 3 stats op kunnen rollen zijn relevant om iets beter te bekijken, bij de rest is alles met groene plusjes gewoon equippen.

- De levels zijn een enorme copy/paste. 4 acts met een afwijkende tileset, maar de instances zijn telkens 80% gelijk. Stel je een map voor waarbij je de ene keer van A naar B gaat, de volgende quest is in nagenoeg dezelfde map van B naar C en daarna mag je in de volgende quest van C naar A. Het voelt gewoon te identiek.
- Zelfde met de enemies, ik denk dat iedere act 5 unieke enemies heeft. Gecombineerd met bovenstaande voelt het telkens aan alsof je hetzelfde aan het doen bent.
- De quests zijn erg eentonig. Het komt er altijd op neer dat je gewoon een heel level moet doorlopen en dan of iedereen moet killen, of dat je een bepaald item/persoon aan moet klikken (bijv. collect/destroy item X of free prisoner/kill monster Y).
- Bovenstaande 3 items zorgen voor een enorm déjà-vu gehalte, had eigenlijk iedere act het gevoel dat ik 6x achter elkaar hetzelfde aan het doen was voordat ik bij de boss aan kwam.
- Geen gevoel van spelwereld doordat de "uitgang" van de town telkens naar een andere area gaat.
- Towns zijn dood, er is geen vendor waar je items kunt kopen, enkel een vendor waar je gevonden items kunt doneren voor wat rewards. Verder 0 interactie in het dorp behalve de main questgiver telkens.
- Veel onduidelijke mechanics die niet worden toegelicht (zelfs geen tooltips oid). (bijv. de Bless mechanic waarbij je items met gems kunt verbeteren, je hebt geen idee wat je daar aan het doen bent, 0 uitleg)
- Bugs.. Heb regelmatig een quest opnieuw moeten doen omdat iets niet gebeurde (bijv. na het killen van een mini-boss geen quest-item drop)
- Multiplayer is wat raar, je kunt niet goed zien waar andere spelers zijn (behalve als je bij ze in de buurt ben en ze ziet/op minimap hebt), dus als je even niet oplet is je team ergens waar jij niet bent.
- Voiceacting is wat matig bij de Elf.
- Monsternamen worden niet getoond. Weet niet waarom mij dit stoort maar ik vind het altijd wel fijn als ik weet dat ik geen healthbar aan het killen ben maar een Bandit oid.

Al met al is het best nog wel vermakelijk, maar voor de korte speelduur en de weinige content die er nu is zou ik echt niet meer dan €20 uitgeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 05-06-2019 16:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik weet niet of je in een van de twee clans zit die op dit topic actief zijn maar er zijn genoeg DHs die alles al lang en breed verzameld hebben en lootshare kunnen doen (waaronder ik zelf).

Shadow is inderdaad elite hunting op een niveau dat alles niet in 1-hit dood is, anders schiet het niet op.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. In een jaar is er niet extreem veel veranderd maar wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Dank voor het uitgebreide to-the-point review, goed opgesomd wat de voor en tegens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Apsie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 18:29:
[...]

Znec? Bedoeld voor Rat runs? >:)
Hehe, zag die build vandaag pas ergens voorbij komen xD

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
ik speel wizzard en dit seizoen is chantodo's set gebuffed van 1000% naar 4000%.
Nu heb ik ook een wizzard op normal en die heeft nog een oude chantodo's set, maar de tooltip zegt wel 4000% ipv 1000%.
Hoe kan ik nu zien van welk seizoen een item is? Want de oude chantodo's van vorige seizoenen krijgen de buff toch niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
nllight schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:14:
ik speel wizzard en dit seizoen is chantodo's set gebuffed van 1000% naar 4000%.
Nu heb ik ook een wizzard op normal en die heeft nog een oude chantodo's set, maar de tooltip zegt wel 4000% ipv 1000%.
Hoe kan ik nu zien van welk seizoen een item is? Want de oude chantodo's van vorige seizoenen krijgen de buff toch niet mee?
De patch heeft niets met seizoen te maken! Enkel de seasonal buff (dat is de gratis LON buff dit seizoen). Dus je off-season char heeft ook de patch gehad. Set items krijgen de nieuwe stats, leggies niet (even uit mijn hoofd).

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
Meridius schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Ik weet niet of je in een van de twee clans zit die op dit topic actief zijn maar er zijn genoeg DHs die alles al lang en breed verzameld hebben en lootshare kunnen doen (waaronder ik zelf).

Shadow is inderdaad elite hunting op een niveau dat alles niet in 1-hit dood is, anders schiet het niet op.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. In een jaar is er niet extreem veel veranderd maar wel wat.
Nope, zit in een intussen uitgestorven clan :-) Bedankt voor het aanbod, ga liever eerst nog wat zelf farmen, vind het het leukst om zelf progressie te maken zonder gecarried te worden, anders is de lol er snel af. Mocht ik het beu worden... Feel free to hit me up though Nerve#2893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
boomr schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:54:
[...]

De patch heeft niets met seizoen te maken! Enkel de seasonal buff (dat is de gratis LON buff dit seizoen). Dus je off-season char heeft ook de patch gehad. Set items krijgen de nieuwe stats, leggies niet (even uit mijn hoofd).
ooh ik dacht dat set items die je al heb ook niet updaten.
kan het niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
nllight schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:46:
[...]
ooh ik dacht dat set items die je al heb ook niet updaten.
kan het niet zo snel vinden.
Ik heb wel wat gevonden maar betreft legendary items, niet set items:
Items have a unique ID. When you reforge an item if it is an old item it is only going to reforge within the old stats - the game knows based on item ID which version it is. You have to get a NEW item to get the new stats. That means getting a drop, getting it from Kadala, or upgrading a rare. Those all create new instances of an item that will have the new stats.
Volgens mij heeft bliz wel aangegeven dat ze setitems retrospective aan kunnen passen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 05-06-2019 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik ben vorige week begonnen met diablo op de switch. Hiervoor een tijdje op de PC gespeeld(tot reapers of souls?)

Ik moet zeggen de switch speelt wel erg fijn. Gewoon op de bank naast het vrouwtje een beetje rifts pakken.
Nadeel vind ik wel het schermformaat. Het is wat minder immersive vind ik.

Ik ben begonnen met een non seasonal necromancer. Ik wist niet dat je de seasonal characters niet verliest anders had ik wel zo'n een gemaakt.

Ik doe nu T9 rifts zonder moeite en zit op paragon 130. Gaat lekker zo! Al een paar ancients binnen en met de LoN ringen gaat dat goed!
Weet iemand hoe ik hier mijn profile kan linken?

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:55
Zit nu met een witchdocter op paragon 500, GR 74.

Heb alle 4 set builds inmiddels verzameld. (met verschillende kwaliteit attributes)
Mijn ervaring is dat Jade beduidend het sterkste is.
en Arachyr gebruik ik met hex chicken & weapon/mojo set voor het snelste speedfarmen.

Heb wel een beetje het gevoel dat ik op het einde loop met wat ik kan zonder builds te veranderen. Ook lukt het me niet om goede jewelry te vinden mét slots voor legendary gems.

Iemand tips? vooral hoe de andere builds naast jade goed te spelen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Boerekool_ schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:37:
Zit nu met een witchdocter op paragon 500, GR 74.

Heb alle 4 set builds inmiddels verzameld. (met verschillende kwaliteit attributes)
Mijn ervaring is dat Jade beduidend het sterkste is.
en Arachyr gebruik ik met hex chicken & weapon/mojo set voor het snelste speedfarmen.

Heb wel een beetje het gevoel dat ik op het einde loop met wat ik kan zonder builds te veranderen. Ook lukt het me niet om goede jewelry te vinden mét slots voor legendary gems.

Iemand tips? vooral hoe de andere builds naast jade goed te spelen zijn?
Als je op grift 74 zit, dan is de rek er nog lang niet uit bij Jade. Zonder je character te zien is het een beetje lastig te bepalen waar je kunt verbeteren, maar richt je op alle items ancient krijgen en alle juiste stats op je items krijgen met behulp van de cube. Daarnaast je legendary gems upgraden en xp grinden. Als je op een niveau speelt waarop je snel door de content gaat, dan komen de juiste drops vanzelf.

Het hebben van een speed farm build is ook handig, zodat je T13-16 bounties kunt doen voor de bounty mats. Kan je je jewelry mee reforgen totdat je dat socket hebt.

Daarnaast legendary items verzamelen voor een LoN build. De seasonal buff zorgt voor hele fijne builds en als ik me niet vergis, heeft de WD een LoN build waar je erg ver mee komt. Check de leaderboards eens om te zien wat er gangbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Xanderk89 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 20:28:
Weet iemand hoe ik hier mijn profile kan linken?
Klik in de battle.net launcher rechtsboven op je naam, dan view profile, game kiezen, dan wordt je profile pagina geopend en die URL kun je delen (eventueel eerst nog even juiste hero selecteren).
Geloof wel dat de servers het een beetje moeilijk hebben op dit moment (of het ligt aan mijn internet connectie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

Nou, twee weken op mn Chantodo Wizard aan het kloten om ancient ook-maar-iets-pls-rng te vinden, gaat niet lekker na T12. Dropped er iemand in een rift een ancient yang’s recurve, prima roll.

Ik een DH gestart, boost, meerdere Grifts om UE set bij elkaar te pakken. Wat mazzel met de cube drops. Gems overgezet en hup GR70. Dropped er een primal Travelers Pledge a +47% damage, T16 nu een eitje.

Sommige classes en builds..... ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Ik heb eindelijk mijn seasonal journey klaar. Afgelopen dagen was ik nog bezig om Firebird Meteor aan de praat te krijgen voor de 6-set Grift 55 conquest maar dat kreeg ik maar niet voor elkaar zonder steeds ge-oneshot te worden. Kom ik er achter dat ik (met royal grandeur) een DMO set compleet heb, ff gemmen, whirlwind buildje gemaakt en dat werkte in een keer.

Klopt het dat die firebird build (zoals die op icy veins staat) stuk is? Eigenlijk had ik er alle BiS gear (met matige stats, dat wel) voor en ik kreeg het niet voor elkaar terwijl met een bij elkaar geraapt zooitje in een andere build gelijk lukt.

Anyway, de wings zijn binnen, rest van het seizoen lekker progressen met mijn Crusader :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Kluus schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:53:
Ik heb eindelijk mijn seasonal journey klaar. Afgelopen dagen was ik nog bezig om Firebird Meteor aan de praat te krijgen voor de 6-set Grift 55 conquest maar dat kreeg ik maar niet voor elkaar zonder steeds ge-oneshot te worden. Kom ik er achter dat ik (met royal grandeur) een DMO set compleet heb, ff gemmen, whirlwind buildje gemaakt en dat werkte in een keer.

Klopt het dat die firebird build (zoals die op icy veins staat) stuk is? Eigenlijk had ik er alle BiS gear (met matige stats, dat wel) voor en ik kreeg het niet voor elkaar terwijl met een bij elkaar geraapt zooitje in een andere build gelijk lukt.

Anyway, de wings zijn binnen, rest van het seizoen lekker progressen met mijn Crusader :).
Goed bezig! Ik zit erover te denken om een non-hc char aan te maken om even een streak van 50.000.000 gold te halen. Makkelijkste in de game. Dan is mijn journey ook helemaal klaar en kan ik diablo weer laten liggen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Kluus schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:53:

Firebird Meteor op icy veins kon ik het ook niet mee vinden. Ik heb hem wat getweaked en uiteindelijk 55 wel redelijk simpel gehaald. De grote veranderingen die ik had t.o.v. die build zijn skills en runes, disintegrate, Energy twister i.c.m. Ranslors Folly, en in de cube een Halo of Karini ipv Arlyse. Vervolgens ga je eerst meteor spammen en direct met die energy twister skill alle mobs bij elkaar te zetten. dan pak je wel de 6-set bonus van Firebirds. Dit werkte voor mij allemaal een stuk makkelijker.

Even de d3planner erbij gepakt, https://www.d3planner.com/243328426

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:58:
[...]

Klik in de battle.net launcher rechtsboven op je naam, dan view profile, game kiezen, dan wordt je profile pagina geopend en die URL kun je delen (eventueel eerst nog even juiste hero selecteren).
Geloof wel dat de servers het een beetje moeilijk hebben op dit moment (of het ligt aan mijn internet connectie...)
Ik heb net in mn battlenet de switch account gelinkt. Komt helaas nog niks tevoorschijn onder profiles. Misschien nog even wachten.

Ben nu paragon 230 en doe grift 55 solo. Gaat lekker zo! Dps is geen issue maar zit met survivability nog. Aquila doet wel zijn werk en heb ook dayntees bindings.

Ik draai een blood nova build met LoN bonus. Ik vind de aoe builds altijd het leukst! >:)

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roysonny112
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 22:27
Speelt iemand op de ps4? Zoja hoe bevalt dat (voornamelijk qua controles)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
roysonny112 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:58:
Speelt iemand op de ps4? Zoja hoe bevalt dat (voornamelijk qua controles)?
Zijn genoeg reviews online te vinden hoor...
Maar ik heb zelf wel genoeg op de Xbox gespeeld, wat gewoon hetzelfde is, en dat speelt heerlijk. Sommige builds werken iets minder lekker omdat het lastig kan zijn om heel precies te richten, andere spelen juist lekkerder omdat je gewoon een richting aan je skill kunt geven zonder zo precies te richten. Er zijn kleine details anders in de game maar over het algemeen is het een prima adaptatie naar de controller en vooral in local coop is het heel erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hoogste solo ooit voor mij, veel hoger met barb is nog best lastig en heb deze ook nog niet zo heel veel gespeeld met 53 uur. Alweer redelijk aantal seasons terug rank 79 gehaald met een 89, maar daar had ik drie keer zoveel tijd in zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C7DtBJQ7Wqxt93WmwF9ebtng/full.jpg

Wordt wel echt tijd dat ze barb een keer flinke buff geven en wiz een flink nerf. Mag bij barb wel iets van 8 gr levels bij, alleen bij top 10 misschien iets minder.

solo leaderboard scores per rank
class#1#500#900
Barb121 14:06103 14:37101 14:28
Crus124 13:54111 13:49109 13:50
DH128 13:54113 14:14111 12:24
Monk125 14:36110 14:27107 12:14
Nec131 13:52111 11:11110 14:17
WD127 14:05113 12:32111 14:48
Wiz134 14:12121 13:23120 14:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:06

UTADDICT

NERF

Die tabel met scores zou je eigenlijk ook moeten vergelijken met hoeveel mensen barb spelen om te pushen tov de andere classes. Denk dat Barb qua pushen ook wel minder vertegenwoordigd is tov een monk/wiz.

Dan krijg je gewoon grotere gaten in top 10 t/m top 500 qua tijden en ranks.

P.s. welke build speel je om te pushen?

[ Voor 23% gewijzigd door UTADDICT op 11-06-2019 11:24 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 19:27
Na 100% completion van vanilla d3 heb ik RoS niet veel aangeraakt maar na de game op vakantie op de switch te hebben gedaan vind ik het toch wel weer erg leuk. Ik ga eens kijken of 100% ook haalbaar is, eerst maar eens in de season.

Heb nu een hardcore vyr sqwiz gerolled die nog wel wat beter gebalanceerd mag... Rift bosses one-shot ik maar zonder archon stacks wordt ik ook zelf ge-oneshot. Speelt niet erg relaxed om meteen unstable anomaly te triggeren terwijl je nog moet beginnen, maar van de andere kant heb ik zoveel cooldown reduction dat archon altijd aan kan voordat de duration extension van The Swami uitgewerkt is. Hoofd koel houden, dan blijf je wel leven.
Ik probeer langzaamaan hogere rifts te nemen. Volgens mij moet ik vooral aan de speelwijze wennen want er komt een punt waarop elites meer dan 1 of 2 klappen gaan kosten. Kortom, stacks komen langzamer binnen en klappen komen harder aan. Dan volgt er vanzelf ergens een omslagpunt waarop speelwijze een factor wordt :+
Mocht ik dood gaan dan staat er eigenlijk al een complete backup set met nauwelijks mindere stats klaar in de stash, maar dat probeer ik nog even uit te stellen. Zou dan eigenlijk liever een spin2win barb rollen, dus ik wil liever eerst de season completeren met de wizard voordat ie dood mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
zzattack schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:37:
Na 100% completion van vanilla d3 heb ik RoS niet veel aangeraakt maar na de game op vakantie op de switch te hebben gedaan vind ik het toch wel weer erg leuk. Ik ga eens kijken of 100% ook haalbaar is, eerst maar eens in de season.
Vraag ik me toch af: hoe kun je in D3 100% completion hebben? Bedoel je alle achievements of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 19:27
Achievements inderdaad. Inmiddels kun je het wel gekker maken, 100% achievements, season achievements, conquests (hc+sc), alle set dungeons etc. maar m'n doel is eersst de season maar eens vol maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kid Jansen schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:28:
Wordt wel echt tijd dat ze barb een keer flinke buff geven en wiz een flink nerf. Mag bij barb wel iets van 8 gr levels bij, alleen bij top 10 misschien iets minder.
UTADDICT schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:23:
Die tabel met scores zou je eigenlijk ook moeten vergelijken met hoeveel mensen barb spelen om te pushen tov de andere classes. Denk dat Barb qua pushen ook wel minder vertegenwoordigd is tov een monk/wiz.

Dan krijg je gewoon grotere gaten in top 10 t/m top 500 qua tijden en ranks.

P.s. welke build speel je om te pushen?
Volgens mij is de barb de enige class die geen viable LON build heeft, of een spec die deze patch goed gebuffed is a la vyr chantodo. En worden ze daardoor ook minder gespeeld.
In season 16 deed iemand 134 op zn barb, wel 7 levels hoger dan de nr 2, maar die 127 was prima in verhouding met de overige classes. "Tijd voor een buff" valt dus wel mee, volgens mij waren barbs vorig seizoen zelfs 1 van de weinige classes met meerdere goede specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russs
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08-2020
Gisteren mijn wizard op level 70 gekregen, wat is nu het idee? Bounty doen en Rifts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greater rifts, rifts, bounties inderdaad.
Pagina: 1 ... 63 ... 73 Laatste