Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Challenge Rift is super makkelijk (demon hunter). Ik zit vanaf 16.30 op de Teamspeak van Solidarity Gaming, dus als er nog mensen willen groupen kom gezellig langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Jullie hebben gelijk het begint vandaag pas, eens kijken of er ook mensen zijn die een groepje willen vormen om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Twijfel nog voor s17 op de pc of switch. Vind switch wel leuk, in bed nog ff wat farmen ofzo. Maar de leaderboards worden gedomineerd door hackers, dat is beetje jammer.

Op pc vond ik het altijd leuk om top 250 EU te pushen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RedHat schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 06:37:
Challenge Rift is super makkelijk (demon hunter). Ik zit vanaf 16.30 op de Teamspeak van Solidarity Gaming, dus als er nog mensen willen groupen kom gezellig langs.
Gezellig :) ts.solidaritygaming.com
Baelrog schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:
Twijfel nog voor s17 op de pc of switch. Vind switch wel leuk, in bed nog ff wat farmen ofzo. Maar de leaderboards worden gedomineerd door hackers, dat is beetje jammer.

Gewoon lekker beginnen op de pc en zodra de animo op de pc afneemt kan je altijd nog op de console gaan spelen. >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleccotur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-03 14:12
Baelrog schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:

Ik speel sinds december me seasons op de Switch. Inderdaad heel makkelijk even tussendoor of 's avonds in bed nog een GRift of 2. Bovendien kun je je game op ieder moment weer gewoon op pakken zonder dat je uit je rift ligt door een DC.

Maarja, ik let nooit op de leaderboards... Zo'n hoogvlieger ben ik namelijk niet O-)

Diablo III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:18

GekkeR

key = key

Vrij druk met FF XIV de laatste tijd maar voor seizoen 17 is het weer Diablo dit weekend:)
Voor de Wings zal ik met DH vast het snelst zijn denk ik.
Nog maar even nadenken welke class het gaat worden.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:10

KipCurreh

Nightcrawler

Peleccotur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Maarja, ik let nooit op de leaderboards... Zo'n hoogvlieger ben ik namelijk niet O-)
Oef, toch nog iemand.. Vreesde al dat ik de enige was ;)

anyway, het wordt een Crusader.. Eventueel vanavond al eens proeven, eens de jongens in bed liggen O-)
Misschien kom ik wel even dag zeggen op de TS

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nog iets meer dan 2 uur dan kunnen we los!

Ga een Necromancer starten :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wd
Necro
Wd
Necro
Wd
Dh?
Necro

En zo twijfel ik al enkele dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48
Haha ja, ik twijfel ook tussen Necro want Inarius niet mee gespeeld en ziet er leuk en makkelijk uit... of DH waarvan ik zeker weet dat ik diverse builds leuk vind, maar dan weer niet echt veel nieuws onder de zon...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Helaas op de switch (en andere consoles) pas 5:00 p.m. Pacific time. Nog maar een avondje non-seasonal dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sjeumig, normaal doe ik het rustig aan maar deze keer was ik binnen vier uur 70, met de complete Jade set voor de laatste gift en Quetz mask. Ik dacht, ik doe ff een casual griftje, sta ik ook eens op het EU leaderboard. #60. Haha. Wat een beest die Jade set zeg. Ik ben maar gaan sparen voor LoN...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik doe wel rustig aan, gisteravond rustig naar level 35 gespeeld en een Iron Rose bij Kadala gehaald en gecubed, dus wanneer ik weer tijd heb kan ik rustig al blood-nova-end naar 70 :)
Daarbij wel al alle bounties gedaan zodat dat al gebeurd is, maar ik moet zeggen die simpele wijziging dat je (meestal) meteen ziet waar je heen gaat is zo fijn! Bounties worden er bijna leuk door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleccotur
Vanochtend even snel de Challenge Rift gedaan (Switch, dus US region). Nu me Monk zo efficient mogelijk op gang krijgen. Wie weet haal ik dit weekend de 70 nog ;)

Diablo III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Na ongeveer tien seizoenen niet gespeeld te hebben toch maar besloten om weer eens een seizoen mee te draaien. Hardcore Crusader gemaakt vanmorgen, inmiddels alweer level 60... Gaat echt als een trein zeg!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:30
Na het laatste stukje van s16 nog gespeeld te hebben, nu weer vol in s17 bezig.
Speel nu LON Frozen Orb, waarschijnlijk switch ik als ik het plafond bereik heb naar andere Wiz build (ben nog wel ff zoet).

Net in ieder geval GR73 gehaald (7.49) (rond 400 para nu). dus de eerste primal is ook binnen (Unity). :P Ancients verzamelen gaat eigenlijk best goed, ik mis nog 3 ancient items in mijn gear. En mis nog een Aether Walker voor snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34
Hoi allen. Ik speel samen met mijn vrouw op de ps4. Ze speelt multishor demon hunter. Past daar een crusader captain america build bij of zijn er wellicht andere betere alternatieven? We zullen niet ech GR's pushen want ze is nogal casual. Maar zou wel tof zijn om te kijken hoever we kunnen komen. Cheers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Net weer met mijn lvl 50 Necro geprobeerd een level 70 wapen met level requirement reduced te enchanten, maar het wil gewoon echt voor geen meter... Vorige seizoen dat ik speelde had ik dat volgens mij ook al.

Ik heb nu zo'n 20 wapens gemaakt, waarvan er denk ik zo'n 7 of 8 de juiste combinatie hadden waardoor je bij enchanten maar 4 of 5 opties hebt waarvan een de level requirement is, maar ondanks dat ik elk wapen 7 keer enchant heb ik niet één keer een level requirement reduction langs zien komen (laat staan dat deze groot genoeg is).

Heb ik nou gewoon zoveel pech? Haat RNGesus mij? Of is het ergens een keer veranderd waardoor de kans veel lager is? Het lijkt me in ieder geval vrij zeker dat de kans op de verschillende enchants niet gelijk is... Als ik uit ga van 7 wapens 7 keer enchanten waarvan je 1 uit 5 opties wil krijgen en het lukt niet, die kans is 1 op 56 duizend. Kan natuurlijk altijd eens gebeuren, maar aangezien ik het de vorige keer ook al had... Is dit gewoon geen goede tactiek meer of maken andere mensen nog wel dit soort wapens op weg naar level 70?
SpeciesXX schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:16:
Hoi allen. Ik speel samen met mijn vrouw op de ps4. Ze speelt multishor demon hunter. Past daar een crusader captain america build bij of zijn er wellicht andere betere alternatieven? We zullen niet ech GR's pushen want ze is nogal casual. Maar zou wel tof zijn om te kijken hoever we kunnen komen. Cheers
Alles past bij alles eigenlijk, als je niet specifiek aan het minmaxen bent. Alle builds zijn damage builds, alleen in specifieke groepen om hele hoge GR's te doen werk je met support builds. Gewoon spelen wat je leuk vindt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ben ook weer aan het spelen , maar ben erachter gekomen dat ik op de een of andere manier uit de clan ben. Weet niet of ik dit zelf gedaan heb of hoe/wat , maar ik zou er graag weer bij komen. Weet iemand hoe?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:39

Theimon

Snapte!?

SpeciesXX schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:16:
Misschien een Invoker Crusader? Zo trekt de crusader alle mobs naar hem toe, zodat de DH buiten schot blijft en op range de boel ook kan afmaken.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zo'n Ancient Vault dmv. Ancient Puzzle Ring is ook wel de moeite.
spoiler:
Meerdere goblin packs doorheen de originele Vault level, die donkerder is. Ergens tussen de 20 en 30 goblins hadden we. Op T16 was dat 550 miljoen gold en een halve inventory vol legendaries.

T16 Whimsydale was ook blijkbaar bijna 10x terug naar town gaan om te legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

En klaar met het season op PC (vleugels binnen). Ging wel heel vlot moet ik zeggen, nu lekker met een alt klooien en af en toe wat greater rifts pakken. Dacht trouwens dat we gratis stash tabs zouden krijgen, maar dat is niet het geval. Er kunnen gewoon max vijf erbij, wat je dus weer vijf seasons kost.

Moet zeggen dat de qualitiy of live aanpassingen wel goed zijn. T16 geeft meer van alles en ook DB verkrijgen is een ‘eitje’ geworden. Nu nog de RNG nog >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Bisamrat op 20-05-2019 06:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Finraziel schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:12:
Net weer met mijn lvl 50 Necro geprobeerd een level 70 wapen met level requirement reduced te enchanten, maar het wil gewoon echt voor geen meter... Vorige seizoen dat ik speelde had ik dat volgens mij ook al.

Ik heb nu zo'n 20 wapens gemaakt, waarvan er denk ik zo'n 7 of 8 de juiste combinatie hadden waardoor je bij enchanten maar 4 of 5 opties hebt waarvan een de level requirement is, maar ondanks dat ik elk wapen 7 keer enchant heb ik niet één keer een level requirement reduction langs zien komen (laat staan dat deze groot genoeg is).

Heb ik nou gewoon zoveel pech? Haat RNGesus mij? Of is het ergens een keer veranderd waardoor de kans veel lager is? Het lijkt me in ieder geval vrij zeker dat de kans op de verschillende enchants niet gelijk is... Als ik uit ga van 7 wapens 7 keer enchanten waarvan je 1 uit 5 opties wil krijgen en het lukt niet, die kans is 1 op 56 duizend. Kan natuurlijk altijd eens gebeuren, maar aangezien ik het de vorige keer ook al had... Is dit gewoon geen goede tactiek meer of maken andere mensen nog wel dit soort wapens op weg naar level 70?
Wat voor wapen type craft je? Want volgens mij moet je geen class specific wapens craften iig. Dus pak een standaard 2H wapen dat niet aan een class gebonden is. Vervolgens dus voor de duidelijkheid Life on Hit als primary stat en Chance to CC (stun, fear, etc) als secondary en dan de andere secondary rerollen naar Level req. Dan zou je hem toch binnen niet al te veel crafts moeten hebben.

En anders is het inderdaad gewoon domme RNG.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Voxalizer schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:25:
[...]

Wat voor wapen type craft je? Want volgens mij moet je geen class specific wapens craften iig. Dus pak een standaard 2H wapen dat niet aan een class gebonden is. Vervolgens dus voor de duidelijkheid Life on Hit als primary stat en Chance to CC (stun, fear, etc) als secondary en dan de andere secondary rerollen naar Level req. Dan zou je hem toch binnen niet al te veel crafts moeten hebben.

En anders is het inderdaad gewoon domme RNG.
Hmm, ik was een 2h scythe aan het maken, is dat het probleem dan? Lijkt me toch vreemd dat het daarom niet zou werken. De lvl reduced optie stond er gewoon bij als een van de mogelijkheden.
Life on hit heb ik ook niet op gelet maar ik neem aan dat dat gewoon leuk is om er bij te hebben omdat het het levelen nog makkelijker maakt. Heb alleen gekeken dat de wapen een chance to cc x heeft inderdaad en dan de andere secondary rerollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Na het proberen om te gaan met een Ninja DH toch "terug" gegaan naar een N6M4 build. GR70 was een eitje. Nu op GR70 m'n gems levellen en legs scoren. :)

Huidige build: https://eu.diablo3.com/en...byD00-2387/hero/120201210
Nog niet optimaal. Endless Walk set nog niet en mis nog een goed item in m'n tweede cube slot. :P

[ Voor 37% gewijzigd door ShellGhost op 20-05-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier lukt GR70 nog altijd niet helaas... Inmiddels P400 maar nog altijd geen Krysbin's Sentence of een Gift. Dan wordt het toch wel lastig om bepaalde grenzen te doorbreken..

Maar de aanhouder wint dus we gaan voorlopig maar zo door (T13 lukt prima) en dan droppen de benodigde dingen vanzelf :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
Hier weinig gespeeld op zich, ging wel kanonhard. Paragon 500+ en GR80 solo in ieder geval cleared (Wtich Doctor).

Net overstap van Jade naar Carnevil gemaakt, maar dat is nog even wennen. Wellicht tijdelijk nog weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:50:
Hier lukt GR70 nog altijd niet helaas... Inmiddels P400 maar nog altijd geen Krysbin's Sentence of een Gift. Dan wordt het toch wel lastig om bepaalde grenzen te doorbreken..
Wat heb je dan verder aan items en welke skills gebruik je? Krysbin helpt uiteraard wel maar die of een socket op je wapen zijn niet noodzakelijk om GR70 te doen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Finraziel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:48:
[...]

Hmm, ik was een 2h scythe aan het maken, is dat het probleem dan? Lijkt me toch vreemd dat het daarom niet zou werken. De lvl reduced optie stond er gewoon bij als een van de mogelijkheden.
Life on hit heb ik ook niet op gelet maar ik neem aan dat dat gewoon leuk is om er bij te hebben omdat het het levelen nog makkelijker maakt. Heb alleen gekeken dat de wapen een chance to cc x heeft inderdaad en dan de andere secondary rerollen...
Ja, dat is het probleem waarschijnlijk. Class specific wapens hebben een extra stat voor die class, waardoor de kans op de stats die je wil (Life on Hit, Chance CC) kleiner worden, waardoor ook je kans op Level req. reduction kleiner worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Alleen nog mijn 3e Conquest en dan zijn de wings binnen :) ga denk ik proberen de acts te doen binnen een uur. De rest ging echt appeltje eitje man in hardcore.

Ben wel demon hunter dus die begonnen al met de sterkste set zowat. dus dat was een voordeel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hoe ging je ook alweer lekker naar 70? Ik ben nu 10 of zo op me WD(cube gehaald). Maar ik ben ff kwijt hoe ik makkelijk kon levelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
ye-roon schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:00:
Hoe ging je ook alweer lekker naar 70? Ik ben nu 10 of zo op me WD(cube gehaald). Maar ik ben ff kwijt hoe ik makkelijk kon levelen :)
Riften, liefst public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 17:48
Ricmaniac schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:22:
Alleen nog mijn 3e Conquest en dan zijn de wings binnen :) ga denk ik proberen de acts te doen binnen een uur. De rest ging echt appeltje eitje man in hardcore.

Ben wel demon hunter dus die begonnen al met de sterkste set zowat. dus dat was een voordeel.
Gaat hier ook als een speer. Voor het eerst niet begonnen op de pc, maar op de switch en inmiddels ook 70 aangetikt. Je merkt dat sinds de boost van de Impale set zelfs de 2 set bonus al genoeg is om t4 en t6 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
3 dagen in het seizoen be like... necro meeste zelf gedaan. Wizard heeft tweakers mij geholpen. Monk ook door tweakers. Vandaag 102 speedjes al gedaan met Jim, sting en demonicsleeve. Mijn dank is groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Sinds enkele dagen ben ik aan het denken om D3 terug op te pikken - zij het dan wel in softcore en non seasonal.

Na een periode van 3? jaar niet gespeeld te hebben had ik zin om mijn Monk nog is vanonder het stof te halen en te kijken of er nog wat plezier te beleven valt.

De mensen waarmee ik speelde destijds zullen mij mss nog herrineren maar ik was met regelmaat top 100 in de GR leaderboards EU- monk.

In mijn sig zou je mijn monk nog moeten terug kunnen vinden.

Gisteren liep ik vlot door Nephalem rifts solo van lvl 28 als dit een indicatie kan zijn.
Mijn gear is nog van voor de ancients maar is op zich nog wel sterk genoeg om mijn mannetje te staan.

Is er iemand die samen wil rondjes lopen door GR en Neph rifts tijdens de EU nachten (aangezien ik op Mountain time zit) ?

PS: alle nieuwe dingen die de moeite waard zijn mogen gerust gehighlight worden , scheelt weer wat opzoek werk :)

[ Voor 6% gewijzigd door sleepwalkerbe op 20-05-2019 20:43 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:24:
[...]

Wat heb je dan verder aan items en welke skills gebruik je? Krysbin helpt uiteraard wel maar die of een socket op je wapen zijn niet noodzakelijk om GR70 te doen is mijn ervaring.
Gewoon de begin set voor Necro..

https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/95196711 is m'n char. Heb inmiddels een Krysbin binnen (okish roll) en een gift maar net met heeeel veel moeite GR70 gehaald.

Heb inmiddels alle andere sets compleet en heb een ancient Trag'Oul's Corroded Fang. Maar voor LoN heb ik de ancients nog niet en voor de rest weet ik niet welke build ik zou moeten spelen om wat makkelijk GR70 te kunnen farmen.

edit: Maar m'n gear is dan ook all over the place dus het is niet zo'n ramp. T13 kan ik heel erg fijntjes speedfarmen nu :D En net een ancient Bone Ringer binnen geharkt dus m'n LoN setje begint al prima vormen aan te nemen!

[ Voor 13% gewijzigd door London op 20-05-2019 22:07 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:04:
[...]

Gewoon de begin set voor Necro..

https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/95196711 is m'n char. Heb inmiddels een Krysbin binnen (okish roll) en een gift maar net met heeeel veel moeite GR70 gehaald.

Heb inmiddels alle andere sets compleet en heb een ancient Trag'Oul's Corroded Fang. Maar voor LoN heb ik de ancients nog niet en voor de rest weet ik niet welke build ik zou moeten spelen om wat makkelijk GR70 te kunnen farmen.

edit: Maar m'n gear is dan ook all over the place dus het is niet zo'n ramp. T13 kan ik heel erg fijntjes speedfarmen nu :D En net een ancient Bone Ringer binnen geharkt dus m'n LoN setje begint al prima vormen aan te nemen!
LON mages al eens geprobeerd met net welke ancients je hebt? Vond ik echt vele malen sterker dan Inarius.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
@London
Mocht je willen kan je vanavond wel meelopen (ik loop veelal T16 en GR70+ samen met 1 iemand anders.
Mits hij het geen issue vind natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:25:
[...]

LON mages al eens geprobeerd met net welke ancients je hebt? Vond ik echt vele malen sterker dan Inarius.
Heb je een linkje naar zo'n build? Klinkt opzich wel goed!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

sleepwalkerbe schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:35:
Na een periode van 3? jaar niet gespeeld te hebben had ik zin om mijn Monk nog is vanonder het stof te halen en te kijken of er nog wat plezier te beleven valt.
PS: alle nieuwe dingen die de moeite waard zijn mogen gerust gehighlight worden , scheelt weer wat opzoek werk :)
Ik speel al sinds het begin, alleen casual.

Mijn tip zou zijn, doe lekker mee met season. Je kan wel ergens een boost krijgen, en dan zit je binnen no time weer redelijk on par met de rest.

Ter info voor jou, ik heb nu een uurtje of 8 in mijn DH zitten, en doe GR80 in 5 minuten.... En dan doe ik niet mijn best. Er is zoveel powercreep geweest dat opnieuw starten helemaal niet erg is :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:22:

Nou jij bent gelukkig al naar 70 geleveld op softcore ... heb je je conquest al binnen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:35:
Sinds enkele dagen ben ik aan het denken om D3 terug op te pikken - zij het dan wel in softcore en non seasonal.

De mensen waarmee ik speelde destijds zullen mij mss nog herrineren maar ik was met regelmaat top 100 in de GR leaderboards EU- monk.

In mijn sig zou je mijn monk nog moeten terug kunnen vinden.

Gisteren liep ik vlot door Nephalem rifts solo van lvl 28 als dit een indicatie kan zijn.
Mijn gear is nog van voor de ancients maar is op zich nog wel sterk genoeg om mijn mannetje te staan.

Is er iemand die samen wil rondjes lopen door GR en Neph rifts tijdens de EU nachten (aangezien ik op Mountain time zit) ?

Waarom niet gezellig met het season aan de slag :) Powerlevel in 10min en dan mee op T16 of GR85+ .... en gaat u maar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Vidra schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:20:
[...]

Nou jij bent gelukkig al naar 70 geleveld op softcore ... heb je je conquest al binnen :+
level 70 is geen conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Vidra schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Waarom niet gezellig met het season aan de slag :) Powerlevel in 10min en dan mee op T16 of GR85+ .... en gaat u maar. >:)
Momenteel niet echt zin in Season maar ik zag idd dat je wel heel snel geboost kan worden tegenwoordig.
Aangezien ik op US time zit is het nogal lastig om op season afhankelijk te zijn van jullie in EU (voor boost en initiele gear)

Bij mijn non season heb ik ondertussen gear waarmee ik vrij vlot solo GR40 door kan en dus kan ik wel wat gericht gaan farmen voor mijn gear. De hunt voor de gear is natuurlijk wat het leuk maakt (en vroeger ook de reden dat ik gestopt ben aangezien mijn gear 99% perfect was voor de build die ik had)

Als niemand hier nog non seasonal speelt een beetje jammer maar dan doe ik rustig solo verder om mijn gear te gaan verzamelen :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:11:
[...]

level 70 is geen conquest.
Nee, dat weet ik :) maar je zal inmiddels toch wel verder zijn gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

London schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:25:
[...]

Heb je een linkje naar zo'n build? Klinkt opzich wel goed!

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Super, thanks! Eventjes getest met de erbarmelijke gear die ik heb en ik blaas in 2min door GR60 heen dus bevalt super! Alleen ben ik squishy as fuck, 1 klap procced m'n passive vaak al maar onder het mom van een goeie aanval is de beste verdediging blaas ik gewoon door :P

Heb in ieder geval nog flink wat ancients om voor te spelen! M'n wapen is bijvoorbeeld ook nog niet ancient voor die build..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:16:
[...]

Super, thanks! Eventjes getest met de erbarmelijke gear die ik heb en ik blaas in 2min door GR60 heen dus bevalt super! Alleen ben ik squishy as fuck, 1 klap procced m'n passive vaak al maar onder het mom van een goeie aanval is de beste verdediging blaas ik gewoon door :P

Heb in ieder geval nog flink wat ancients om voor te spelen! M'n wapen is bijvoorbeeld ook nog niet ancient voor die build..
Doordat je zoveel dmg doet (je mages oneshotten veel) kun je bijvoorbeeld best een unity aan doen en evt een ander verdedigend sterk item. Belangrijkste nu is toch dat je een keer GR70 doet zodat je in ieder geval de kans hebt op een primal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:25:
[...]

Doordat je zoveel dmg doet (je mages oneshotten veel) kun je bijvoorbeeld best een unity aan doen en evt een ander verdedigend sterk item. Belangrijkste nu is toch dat je een keer GR70 doet zodat je in ieder geval de kans hebt op een primal ;)
Ja 70 was voorheen ook wel gelukt maar in 7 minuut nog wat :P Kreeg een crap primal overigens..

Maar nu net 70 in 2 minuut 39, ik keur het goed :D Dank allen! Wat een toffe build!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister nog ff uurtje geknalt en 61 nu in season. T2 met level 70 wapen nu, hopelijk nog snel naar 70, komt vanavond wel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
ye-roon schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 07:43:
Gister nog ff uurtje geknalt en 61 nu in season. T2 met level 70 wapen nu, hopelijk nog snel naar 70, komt vanavond wel.
Mocht je nog door de laatste lvls gedragen willen worden en een paar paragon levels erbij willen dan kan ik je daar vanavond wel even mee helpen :)

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdeman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-07 21:46
Sinds kort deze game op de switch en dus mooi op tijd voor season 17, zijn er nog mensen die dit spel ook op de switch spelen?

Nicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleccotur
Jup!

Gisteravond op de Switch ook nog even 70 aangetikt met me Monk en chapter 2 afgerond. Vanochtend niet lang genoeg op toilet doorgebracht (Switch ftw!) om chapter 3 te completen.

Was totaal vergeten dat Monk de eerste tig levels niet op schiet, of ligt dat aan mij?

Diablo III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdeman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-07 21:46
Dat ligt niet aan jou, was zaterdag ochtend gestart met een necro, levels schieten om je oren, gister ook een monk gestart (blijft een vette melee class), maar oh wat gaan de levels langzaam... gelukkig nog altijd sneller dan het begin met een DH haha...

Nicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-05-2021
Greater rifts 90+ rol ik er door met mijn impale DH, denk dat ik 4 avonden gespeeld heb... Nu tijd voor de multishot build te testen, of eens een andere class te spelen? :D

Ook gisterenavond 2 nieuwe pets gedropt. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Nyshray op 22-05-2019 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nyshray schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:10:
Greater rifts 90+ rol ik er door met mijn impale DH, denk dat ik 4 avonden gespeeld heb... Nu tijd voor de multishot build te testen, of eens een andere class te spelen? :D

Ook gisterenavond 2 nieuwe pets gedropt. O-)
Dit leek mij ook wel eens een leuke build, en.. wat een snelheid! In het begin zonder de elusive ring nog wel erg squishy, maar het is weer even flink pushen als je dan die drop hebt. Nu nog goede rolls :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Oh top een vrij actief D3 topic! Ik heb het jaaaaren geleden gespeeld op de PS3 en sinds vandaag op de PC gekocht.

Het leek mij erg leuk om eens te kijken of ik wat mensen kon vinden om samen mee te spelen. Heb nu een lvl 10 mage en een lvl 11 necromancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Patriot schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:27:
[...]

Dit leek mij ook wel eens een leuke build, en.. wat een snelheid! In het begin zonder de elusive ring nog wel erg squishy, maar het is weer even flink pushen als je dan die drop hebt. Nu nog goede rolls :+
Die glass cannon builds zijn wel tergend soms moet ik zeggen :P LoN Skelly Mage wat ik speel (https://www.icy-veins.com...set-patch-2-6-5-season-17) moet je ook geen klappen krijgen want je cheat death passive procced echt in no time!

Maar inmiddels zoveel ancients gescoord dat ik T16 rifts in <2 min doe (Boon of the hoarder + Goldwrap ftw _/-\o_ ) en GR80 idem dito.

Ik ga eens even wat defensive gems levellen (Molten Gizzard & Esoteric) en wat hoger proberen te pushen. Ik speel vaak té aanvallend (lees: voor m'n Skellies een pack in rushen B-) ) dus ga momenteel nog veels te vaak dood.. Moet echt proberen defensiever te spelen als ik hogere GR's ga pushen.

Wel echt de tofste build by far die ik gespeeld heb in dik 3k uren D3. Zelfs captain america crus kan er niet aan tippen :Y

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 22:11
Momenteel speel ik weer D3 en hoewel ik normaal DH speel met de archon buffs toch 'vreemdgegaan' met wiz. Valt mij niet tegen.

Resultaat so far:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/348139825804607489/580871958598778898/unknown.png

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
SHAME!! SHAME!!

BE GONE POE'ER! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
hanswfje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:10:
Oh top een vrij actief D3 topic! Ik heb het jaaaaren geleden gespeeld op de PS3 en sinds vandaag op de PC gekocht.

Het leek mij erg leuk om eens te kijken of ik wat mensen kon vinden om samen mee te spelen. Heb nu een lvl 10 mage en een lvl 11 necromancer.
Allereerst welkom!

De mensen op dit forum zijn grotendeels verspreid over 2 clans (SG en GoT), mocht je er een willen joinen dan staat de info op de eerste pagina van dit topic. Er zijn doorgaans redelijk wat groepen die gevormd worden vanuit de clans. En mocht je vragen hebben: stel ze allemaal want er is redelijk wat kennis en ervaring.

Jammer genoeg zullen er niet veel meer zijn die nu nog aan het levelen zijn. Het is echter wel een hele goede ervaring om de campaign een keer te doorlopen (als je dat destijds niet al een keer gedaan hebt). Mocht je snel naar 70 willen is dat natuurlijk ook in een 10 minuten te regelen ;)

Heb je een seasonal character aangemaakt toevallig of een reguliere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Meridius schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:12:
[...]

Allereerst welkom!

De mensen op dit forum zijn grotendeels verspreid over 2 clans (SG en GoT), mocht je er een willen joinen dan staat de info op de eerste pagina van dit topic. Er zijn doorgaans redelijk wat groepen die gevormd worden vanuit de clans. En mocht je vragen hebben: stel ze allemaal want er is redelijk wat kennis en ervaring.

Jammer genoeg zullen er niet veel meer zijn die nu nog aan het levelen zijn. Het is echter wel een hele goede ervaring om de campaign een keer te doorlopen (als je dat destijds niet al een keer gedaan hebt). Mocht je snel naar 70 willen is dat natuurlijk ook in een 10 minuten te regelen ;)

Thanks!

Ik heb de campaign al meerdere keren doorlopen in het verleden, maar nu met de necromancer ga ik er toch nog eens een keer doorheen. Voor de leuk. Mijn beide characters nu zijn reguliere.

Wat is eigenlijk het verschil tussen reguliere en seasonal characters? Enkel dat je met een seasonal character de rewards kan unlocken?

Ik ga kijken naar de beide clans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Meridius schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:04:
[...]

SHAME!! SHAME!!

BE GONE POE'ER! })
Binnenkort ben ik weer weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
hanswfje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:31:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen reguliere en seasonal characters? Enkel dat je met een seasonal character de rewards kan unlocken?
Op een gegeven moment is je character dusdanig sterk dat je alles wel aan kan en dat je alles eigenlijk wel optimaal gerolled hebt en de kans op upgrades maar zeer zeer minimaal is.

Eigenlijk op dat punt zou je zoiets kunnen hebben van: ik ken het spel best aardig, ik wil eigenlijk wel compleet opnieuw beginnen zonder miljarden gold en duizenden paragon. Een season is een verse start om te kijken hoe ver je dit keer gaat komen in een paar maanden tijd voordat het season weer afgelopen is.

Om je een kickstart te geven krijg je een volledige armor set cadeau na het afronden van wat makkelijke quests (seasonal journey).

Daarnaast hebben we sinds kort thema's voor seasons, zoals nu bijvoorbeeld de legacy of nightmares buff gratis. Dus je hoeft de ringen niet aan te hebben en dan krijg je alsnog de buff.

Aan het eind van een season gaat alle progressie over naar non-season dus je verliest nooit wat. Opgedane paragon wordt overgeheveld, gold wordt omgezet, alle characters worden omgezet, alle gear komt in je in-game mail, etc.

Omdat er veel mensen zijn die al pakweg 1500+ uur in het spel hebben zitten of het gewoon leuk vinden om opnieuw te beginnen is de GoT clan voornamelijk gevuld met seasonal spelers. De enthousiastelingen zijn dan ook in een 2 uurtjes van 1 naar 70 aan het begin van een season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
hanswfje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:31:
[...]

Thanks!

Ik heb de campaign al meerdere keren doorlopen in het verleden, maar nu met de necromancer ga ik er toch nog eens een keer doorheen. Voor de leuk. Mijn beide characters nu zijn reguliere.

Ik ga kijken naar de beide clans!
Vooral ook het feit dat iedereen aan het begin van een seizoen weer vanaf nul begint. Voor sommige mensen leuk omdat je dan de leaderboards aan kunt vallen, en voor anderen gewoon omdat het weer een verse start afdwingt. Je kunt natuurlijk buiten season ook gewoon je spullen weggooien en opnieuw beginnen, maar dat is toch anders op een of andere manier... Persoonlijk vind ik het alleen al fijn dat je een lege stash hebt zonder dingen weg te moeten gooien :+

En daarnaast zijn er afgelopen seizoenen steeds kleine modifiers geweest. Zo krijg je op dit moment het effect van de Legacy of Nightmares set zonder dat je deze set aan hoeft te hebben. Die set geeft je bonus damage en toughness voor elk ancient item dat je aan hebt, zolang je geen andere set effecten actief hebt.
Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden qua builds, normaal moet je namelijk die set dragen om dit effect te krijgen, bestaande uit twee ringen. Nu kun je een build maken met dat effect en toch twee andere ringen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ik ben sinds gisteren voor het eerst weer begonnen sinds een jaar niet spelen.. Season level 70 met inmiddels +- 250 paragonpoints. Gear is nog echt slecht en speel een Witch Doctor. Ik vond vroeger de fetish army knife een enorm relaxte build icm piranha.

Is een build zoals dit nog viable voor GR en farm op een redelijk tempo later in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Bedankt voor de uitleg @Meridius @Finraziel!

Zouden jullie een 'nieuwkomer' adviseren om met een seasonal character te beginnen? Vanwege de cosmetische rewards bedoel ik dan. Als je de character toch niet kwijtraakt aan het eind van een season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

hanswfje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:30:

Zouden jullie een 'nieuwkomer' adviseren om met een seasonal character te beginnen? Vanwege de cosmetische rewards bedoel ik dan. Als je de character toch niet kwijtraakt aan het eind van een season.
Zowiezo...
Je begint opnieuw na een lange tijd, dus daar is er geen verschil.
Met season te doen heb je een iets gerichter doel, challenges completen etc, en kan je zo je eerste set verdienen (Haedrig's Gift), en je hebt ook nog eens die LoN boost

eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom nog non-seasonal te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
KipCurreh schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Zowiezo...
Je begint opnieuw na een lange tijd, dus daar is er geen verschil.
Met season te doen heb je een iets gerichter doel, challenges completen etc, en kan je zo je eerste set verdienen (Haedrig's Gift), en je hebt ook nog eens die LoN boost

eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom nog non-seasonal te spelen ;)
Dan ga ik zeker een seasonal character starten. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
hanswfje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:30:
Bedankt voor de uitleg @Meridius @Finraziel!

Zoals hierboven reeds gezegd zeker starten met een seasonal character. De gratis set die je krijgt geeft je zo'n enorme boost dat dit vele uren grinden bespaard in vergelijking met het zoeken naar deze items met een eerste niet-seasonal character.

Op het einde van een season worden alle seasonal characters niet-seasonal, je paragon levels worden bij de niet-seasonal levels geteld, je stash wordt integraal doorgestuurd via het ingame mail systeem (en nog wat extra zoaken zoals powers in de cube). Enkel opletten dat je binnen de termijn (ik denk 30 dagen?) die mails claimt want anders ben je je spullen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Haedrig's gift is zeker leuk, maar er is ook wat voor te zeggen om deze te negeren als je nieuw bent in de game. Ik ben zelf ook na Reaper of Souls ingestapt, maar daarbij had ik best een hoop lol met legendaries en een paar set items vinden en er zelf een soort Frankenstein build van te brouwen. Als je echter gelijk voor die gratis set gaat dan ben je wellicht verwend met hoe makkelijk je hoge torments en GRs aan kunt. Want zo'n Frankenbuild gaat natuurlijk nooit op hetzelfde niveau presteren...

Alsnog niks mis met in season starten verder natuurlijk, vooral ook als je nog eens met anderen samen wil spelen want de meeste mensen (vooral hier) zullen in season zitten. Maar hou je van experimenteren dan zou je die gift dus ook gewoon even lekker in de kast kunnen laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:55
Is er nog een plekje vrij in de tweakers clan? Ik heb al een request gestuurd. Ik was van plan om vanavond ook maar eens even met het season te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Meridius schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:12:
[...]

Allereerst welkom!

Het grootste gros wel.. Zelf speel ik gewoon diehard elke 3 maand bijna elke dag wel 8)7

Bounties > keys > rerolls > augments > repeat > speeds 102-105's

Lekker paragon farmen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Nivali schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:14:
Is er nog een plekje vrij in de tweakers clan? Ik heb al een request gestuurd. Ik was van plan om vanavond ook maar eens even met het season te beginnen.
Graag even je B-net naam opgeven, krijg je een uitnodiging...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
4 primal ancients inmiddels. Geen enkele die ik ook maar in een build kan gebruiken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Heb mijn Necro ook nog maar eens proberen om te bouwen naar een LoN mages build... Had voorheen nog niet genoeg ancients, maar met 6 (en zojuist nr 7 er bij) gaat het al heel erg behoorlijk!
https://eu.diablo3.com/en...aziel-2164/hero/120184961
Ben nog niet echt ver aan het pushen geweest en nog een beetje een bij elkaar geraapt zooitje met diverse items die niks doen buiten ancient zijn, maar het gaat al beter dan ik verwacht had. Vanavond mijn gems geleveld, had alleen (voor ik mijn ancient Haunted Visions vond) wel een keer T15 geprobeerd en dat lukte tot mijn verbazing al.
Ik heb eerder een mages build gespeeld maar had toen veel meer problemen met resource generation, maar volgens mij had ik toen geen cereplate of reapers wraps, dat scheelt wel heel veel. Die Golem zit er nu ook nog in omdat ik punt 1 de items er nou eenmaal voor heb en punt 2 hij door elke seconde een corpse te droppen in feite mijn resource als het ware automatisch laat vullen (terwijl ik mijn devour knop ingedrukt hou). Maar ik geloof dat het niet eens echt nodig is, dus zal hem er uiteindelijk wel weer uithalen als ik genoeg/betere andere equip vind.
Ik ben beduidend minder tanky dan met de Inarius Nova build, maar aangezien je rond kunt rennen en je mages al het vuile werk op kunt laten knappen is dat nog niet heel erg een probleem (hoewel je soms inderdaad doordat je net wat mist gewoon in één klap dood bent).
Heb in ieder geval sinds lange tijd weer lol in de game (ook gewoon omdat ik het lang genoeg niet gespeeld heb natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Heb toch een UE build gemaakt om snel te kunnen farmen op T16. :P
N6M4 is daar toch niet helemaal lekker voor. Is wel zeer goed voor griften. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:55
Apsie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 22:02:
Graag even je B-net naam opgeven, krijg je een uitnodiging...
Nivali#2541

Dat zou 'm moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Nivali schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 08:32:
[...]

Nivali#2541

Dat zou 'm moeten zijn.
Is verstuurd! *O*

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Pff ik heb nu bijna de hele invoker set compleet behalve beide delen van Endless Walk, die droppen maar niet... De compass rose heb ik wel gehad maar zit nu niet meer in mijn stash, ik denk vanwege een sync issue door offline uitloggen (ik speel op de switch), stom, stom...

De Traveler's Pledge heb ik nog niet gezien... Ik doe niks als ringen/amulets kopen voor bloodshards en de rares die ik daar uit krijg weer transmuten met de cube, ik neem aan dat dat de manier is (of eindelijk eens een drop). Ik farm nu op T15. Iemand nog een idee om snel aan deze gear te komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Kluus schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:10:
Pff ik heb nu bijna de hele invoker set compleet behalve beide delen van Endless Walk, die droppen maar niet... De compass rose heb ik wel gehad maar zit nu niet meer in mijn stash, ik denk vanwege een sync issue door offline uitloggen (ik speel op de switch), stom, stom...

De Traveler's Pledge heb ik nog niet gezien... Ik doe niks als ringen/amulets kopen voor bloodshards en de rares die ik daar uit krijg weer transmuten met de cube, ik neem aan dat dat de manier is (of eindelijk eens een drop). Ik farm nu op T15. Iemand nog een idee om snel aan deze gear te komen? :)
Dat is wel de manier om aan je spullen te komen. Langs die muts en dan rerollen in de cube. En geluk hebben met drops tijdens rifts, grifts of bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Kluus schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:10:
Ik farm nu op T15. Iemand nog een idee om snel aan deze gear te komen? :)
Als je puur legendaries per uur wilt dan is het lage GRs doen. GR55 of 60 zo snel mogelijk doorheen rushen en dan krijg je elke pakweg 3 minuten 5-6 legendaries en kun je je gems upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Meridius schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:27:
[...]

Als je puur legendaries per uur wilt dan is het lage GRs doen. GR55 of 60 zo snel mogelijk doorheen rushen en dan krijg je elke pakweg 3 minuten 5-6 legendaries en kun je je gems upgraden.
Thanks, ik ga dat vanavond eens doen. Gisteren gechecked hoe ver ik kon komen in GR's, dat was GR80 ofzo, dus 55 of 60 kan ik wel redelijk farmen denk ik.

Wel gaaf nu, mede dankzij de tips in dit topic gaat het voor mijn doen echt super, natuurlijk is GR80 na een week nog niet geweldig, maar voor mij is het heel wat ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Kluus schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:33:
[...]

Thanks, ik ga dat vanavond eens doen. Gisteren gechecked hoe ver ik kon komen in GR's, dat was GR80 ofzo, dus 55 of 60 kan ik wel redelijk farmen denk ik.

Wel gaaf nu, mede dankzij de tips in dit topic gaat het voor mijn doen echt super, natuurlijk is GR80 na een week nog niet geweldig, maar voor mij is het heel wat ;).
Je speelt lekker op je eigen tempo niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Finraziel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 23:28:
Heb mijn Necro ook nog maar eens proberen om te bouwen naar een LoN mages build... Had voorheen nog niet genoeg ancients, maar met 6 (en zojuist nr 7 er bij) gaat het al heel erg behoorlijk!
https://eu.diablo3.com/en...aziel-2164/hero/120184961
Ben nog niet echt ver aan het pushen geweest en nog een beetje een bij elkaar geraapt zooitje met diverse items die niks doen buiten ancient zijn, maar het gaat al beter dan ik verwacht had. Vanavond mijn gems geleveld, had alleen (voor ik mijn ancient Haunted Visions vond) wel een keer T15 geprobeerd en dat lukte tot mijn verbazing al.
Ik heb eerder een mages build gespeeld maar had toen veel meer problemen met resource generation, maar volgens mij had ik toen geen cereplate of reapers wraps, dat scheelt wel heel veel. Die Golem zit er nu ook nog in omdat ik punt 1 de items er nou eenmaal voor heb en punt 2 hij door elke seconde een corpse te droppen in feite mijn resource als het ware automatisch laat vullen (terwijl ik mijn devour knop ingedrukt hou). Maar ik geloof dat het niet eens echt nodig is, dus zal hem er uiteindelijk wel weer uithalen als ik genoeg/betere andere equip vind.
Ik ben beduidend minder tanky dan met de Inarius Nova build, maar aangezien je rond kunt rennen en je mages al het vuile werk op kunt laten knappen is dat nog niet heel erg een probleem (hoewel je soms inderdaad doordat je net wat mist gewoon in één klap dood bent).
Heb in ieder geval sinds lange tijd weer lol in de game (ook gewoon omdat ik het lang genoeg niet gespeeld heb natuurlijk) :)
Je zou devour kunnen numlocken. Scheelt een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

De Might of the Earth barb is toch wel geinig om te spelen. Tikkie squishy, maar wel sterk, dus de aanval is de beste verdediging :)

Net GR70 gedaan in een minuut of 4 (niet spectaculair), maar doordat mijn paragon nog niet zo hoog is kreeg ik er meteen 12 levels bij. Dat tikt toch wel aan voor 4 minuten werk. Mijn primal was een Compass Rose, waar ik met deze build niet zoveel aan heb. Mijn non-season barb echter wel, dus ik bewaar 'm maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
tukkEEEr schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:09:
[...]

Je zou devour kunnen numlocken. Scheelt een hele hoop.
Ja klopt, maar ben daar zelf niet zo'n fan van. Ik hou er niet van dat als je even stil staat je karakter continu staat te breakdancen en volgens mij verstoort het ook je town portal (niet getest met necro maar op dh wel als vengeance van cooldown komt).
Ik hou gewoon zelf de knop ingedrukt, net zo makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Men Thorns Crusader is nu iets heel raars >:)

Gisteren men set compleet gemaakt, maar rest van gear is nog niet fantastisch maar goed.. Ik ging dus maar even kijken hoe ver ik geraakt in GR, aangezien TIV momenteel farmbaar is..

GR30 geraakt, en daar valt me op dat hoewel men dmg echt wel sick is, men Crussie enorm squishy is.. Ik ga soms dood van de domste dingen, maar meeste elites of endboss one-hit ik dan 8)

Ik ga me baseren op de Icy Veins Invoker build, en eens kijken hoe dat me bevalt..
Beetje veranderen van skills, en vooral gear farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Veel block chance en damage redux. Dit is de mijne (non-season): https://eu.diablo3.com/en...eimon-2539/hero/102682898 en die trekt het best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Mijn ervaring met mijn invoker crusader is hetzelfde, zieke damage maar super squishy. Tot nu toe heb ik gemerkt dat het redelijk gaat zo lang ik aan het begin van de rift mijn buffs opbouw. Als ik te enthousiast de eerste pack in ren of net te lang in een aoe sta ben ik meteen dood.

Ik ben nu al mijn rubies aan het vervangen voor diamonds, dat lijkt ook wel wat te schelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kluus op 24-05-2019 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluus schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:26:
Mijn ervaring met mijn invoker crusader is hetzelfde, zieke damage maar super squishy. Tot nu toe heb ik gemerkt dat het redelijk gaat zo lang ik aan het begin van de rift mijn buffs opbouw. Als ik te enthousiast de eerste pack in ren of net te lang in een aoe sta ben ik meteen dood.

Ik ben nu al mijn rubies aan het vervangen voor diamonds, dat lijkt ook wel wat te schelen.
Welke build gebruik je dan? Ik heb in het verleden vaak Invoker gespeeld op hardcore, omdat ik hem juist erg tanky vond. Niet stuk te krijgen, als je de juiste items hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Nu al 5 dagen vast op exact hetzelfde punt XD moet nog steeds alleen de laatste conquest voor the season journal en dan push ik verder tot death. zit op GR94 en zou zonde zijn om nu dood te gaan dus laat het maar evven tot ik de 3e conquest iig gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Deadsmell schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:06:
[...]

Welke build gebruik je dan? Ik heb in het verleden vaak Invoker gespeeld op hardcore, omdat ik hem juist erg tanky vond. Niet stuk te krijgen, als je de juiste items hebt.
Ik heb de build van icy veins, maar nog niet in alle slots de beste stats. Het kan ook zijn dat de damage gewoon zo OP is dat ik een te hoog Torment level doe voor mijn huidige gear. Ik vermaak me trouwens wel met de build hoor!

Vandaag dropte voor mij primal bracers van de invoker set! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

:'(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fkpSoyD.png

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Om er nog even op terug te komen... Denk dat ik t maar voor gezien hou dit seizoen. Ik ga met die ratruns gewoon willekeurig dood. Streamers klagen er ook al over, er schijnt problemen met de servers te zijn.

Leuk zo'n LoN seizoen maar als je willekeurig dood gaat en je frames elke keer naar 30 FPS zakt dan is de lol er wel vanaf. Als ze het niet fixen dan blijf ik lekker van diablo af.

/klaagmodus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
tukkEEEr schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 15:26:
Om er nog even op terug te komen... Denk dat ik t maar voor gezien hou dit seizoen. Ik ga met die ratruns gewoon willekeurig dood. Streamers klagen er ook al over, er schijnt problemen met de servers te zijn.

Leuk zo'n LoN seizoen maar als je willekeurig dood gaat en je frames elke keer naar 30 FPS zakt dan is de lol er wel vanaf. Als ze het niet fixen dan blijf ik lekker van diablo af.

/klaagmodus off
30? Ik zakte gister tot 4-6 fps op een gegeven moment... Heel vaag, zodra ik mijn skill los liet hield het op en dan ging het weer even goed. Na die ene sessie ook geen last meer van gehad.
Wel vrij vaak last van dat ik ineens ergens anders blijk te staan dan wat op mijn PC getoond wordt. Ik meen dat dat vroeger toch inderdaad niet zoveel gebeurde en met mijn internet lijkt niks mis te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zie ook drops, vooral vanaf grift 75 en hoger. Ach, zo zijn er altijd dingen. Ik heb er verder weinig last van. Na bijna een week pauze de boel nog eens aangezwengeld. LoN WD speelt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Finraziel schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:18:
[...]

30? Ik zakte gister tot 4-6 fps op een gegeven moment... Heel vaag, zodra ik mijn skill los liet hield het op en dan ging het weer even goed. Na die ene sessie ook geen last meer van gehad.
Wel vrij vaak last van dat ik ineens ergens anders blijk te staan dan wat op mijn PC getoond wordt. Ik meen dat dat vroeger toch inderdaad niet zoveel gebeurde en met mijn internet lijkt niks mis te zijn.
Apart. ik heb juist het idee dat het spel voor mij nooit soepeler heeft gedraaid. Uiteraard hier en daar de hickup (maar dat heeft d3 altijd gehad) maar over het algemeen geen stotteringen, fps dips of andere ellende. denk dat ik 99% van de tijd wel op 60 fps zit.

Van zomaar opeens doodgaan ook niets gemerkt.

Verder vermaak ik mij prima met mijn ue multishot dh :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Pagina: 1 ... 62 ... 73 Laatste