Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:39

Theimon

Snapte!?

Mja, ik zag het in de video van Rhykker. D3planner is wel ok, maar Diablofans is toch wel een stuk fijner. Zoeken op bepaalde builds e.d. Ze blijven wel beschikbaar als archive, dus het verdwijnt niet helemaal. Er komen alleen geen nieuwe builds bij.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theimon schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:49:
Mja, ik zag het in de video van Rhykker. D3planner is wel ok, maar Diablofans is toch wel een stuk fijner. Zoeken op bepaalde builds e.d. Ze blijven wel beschikbaar als archive, dus het verdwijnt niet helemaal. Er komen alleen geen nieuwe builds bij.
Diablofans (DF) werkte al niet meer naar behoren en de ontwikkeling was al gestopt. Sommige items werkte al niet meer naar behoren en je kan ook niet meer filteren op de laatste patch.

Going forward zal het wel een combinatie worden van bijv. Reddit en D3 Planner, tenzij websites zoals icy-veins hun kans schoon zien om DF te vervangen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Ik moet zeggen dat icy-veins toch wel een stuk fijner voor mij is dan diablofans, die hele uitwerkingen van Deadset zijn toch de max! De variaties loop je zelf wel tegen het lijf een keer, maar de gear-pages open hebben staan op een 2de scherm werkt wel lekker met riften!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik vind de uitleg op icy-veins wel goed. Veel detail. Dat mis je dan weer vaak op Diablofans (niet altijd). Uiteindelijk blijven er genoeg bronnen over om een beetje buildguide te vinden. Nu alleen eentje minder.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ok ik weet het nu even niet meer welke van de 2 beter is voor mijn multishot demon hunter. Ik heb 2 dead man Legacy's 1 Ancient zonder dicipline , maar die kan ik nog augmenten en 1 non ancient met dicipline maar lagere dmg :

De eerste non Ancient:

722 Dex
721 Vit
Attack Speed 19%
Critical Chance 9.5%
CDown Reduction 8% ((Al door mystic gerold kan niet nog een andere stat rerollen!)
Max Disc 12
Multishot increased by 168%

De tweede is ancient versie :

852 Dex
998 Vit (Al door mystic gerold kan niet nog een andere stat rerollen!)
Attack speed 19%
Critical Chance 9,5%
CDown Reduction 8%
+34,749 Life from health globes
Multishot increased by 200%

De eerste non ancient heeft dus maar 168% multishot increase maar wel 12 dicipline. De tweede 200% multishot increase maar geen dicipline. Maar die kan ik nog steeds augmenten. Ik ben in dubio welke nu beter is?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaasje123 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:41:
Ok ik weet het nu even niet meer welke van de 2 beter is voor mijn multishot demon hunter. Ik heb 2 dead man Legacy's 1 Ancient zonder dicipline , maar die kan ik nog augmenten en 1 non ancient met dicipline maar lagere dmg :

De eerste non Ancient:

722 Dex
721 Vit
Attack Speed 19%
Critical Chance 9.5%
CDown Reduction 8% ((Al door mystic gerold kan niet nog een andere stat rerollen!)
Max Disc 12
Multishot increased by 168%

De tweede is ancient versie :

852 Dex
998 Vit (Al door mystic gerold kan niet nog een andere stat rerollen!)
Attack speed 19%
Critical Chance 9,5%
CDown Reduction 8%
+34,749 Life from health globes
Multishot increased by 200%

De eerste non ancient heeft dus maar 168% multishot increase maar wel 12 dicipline. De tweede 200% multishot increase maar geen dicipline. Maar die kan ik nog steeds augmenten. Ik ben in dubio welke nu beter is?
Die met discipline, wegens de 6 set. 12*350% verslaat 32% en wat agility echt heel ruim.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
toolkist schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:13:
[...]

Die met discipline, wegens de 6 set. 12*350% verslaat 32% en wat agility echt heel ruim.
Ok dus toch. Had al zo'n vermoeden. Zo jammer dat zo'n ding dan weer niet goed rolled qua multishot dmg. En dan boeit het me nog niet eens zo erg dat het geen ancient is....
Ben nu bezig met een HotA/IK barb, maar door die nieuwe season zijn alle builds wel toepasbaar, maar bieden nu nog meer flexibiliteit door die RoRG bonus.
Welk IK item kan ik het beste weglaten voor een ideale legendary? Bijv. Cindercoat gebruiken voor RCR? Of Magefist voor Fire dmg?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Magefist voor meer damage. Een HotA/IK heeft geen RCR nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Theimon op 01-03-2019 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:01

Kluus

Gang is alles

Ik kreeg deze week een notificatie op mijn switch dat er een update geinstalleerd was voor Diablo 3 en sindsdien heb ik al twee crashes gehad (een echte crash en een geval waarin het scherm "bevroor"). Heeft iemand anders hier nog last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Ik zoek een hoofdzakelijk Nederlandse D3-clan met actieve spelers.
Zelf speel ik eigenlijk alléén NS (heb alle stash-tabs al).

Diverse vraagjes:
Bestaat Tweakers nog als Diablo 3 clan? Of heeft/weet iemand een Nederlandse clan
Is het actief in NS non-season?

Niveau vind ik niet (meer) zo spannend, farm zelf met spelers uit mijn friend-list Grifts 120-135
Maar mensen helpen/levelllen op Grift 100 of iets … prima.

Kan ik eventueel joinen of wil iemand uit de Twaekers-clan me, als vriend, toevoegen zodat ik ff met jullie kan meespelen om te kijken hoe/wat.

Ik hoor of lees het misschien wel, thanks.

Sethman#2571 (paragon 3757) EU
<S>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:40:
Hi all,

Ik zoek een hoofdzakelijk Nederlandse D3-clan met actieve spelers.
Zelf speel ik eigenlijk alléén NS (heb alle stash-tabs al).

Diverse vraagjes:
Bestaat Tweakers nog als Diablo 3 clan? Of heeft/weet iemand een Nederlandse clan
Is het actief in NS non-season?

Niveau vind ik niet (meer) zo spannend, farm zelf met spelers uit mijn friend-list Grifts 120-135
Maar mensen helpen/levelllen op Grift 100 of iets … prima.

Kan ik eventueel joinen of wil iemand uit de Twaekers-clan me, als vriend, toevoegen zodat ik ff met jullie kan meespelen om te kijken hoe/wat.

Ik hoor of lees het misschien wel, thanks.

Sethman#2571 (paragon 3757) EU
<S>
Ik vrees dat er niet veel mensen nog actief non-season spelen in onze clan, de meesten vinden de rush in het seizoen het allermooist, lekker op 0 beginnen en kijken hoe hard, of langzaam, je gaat met telkens weer een nieuwe buff.

Dat gezegd hebbende, je bent welkom om mee te griften, farmen, grinden en te ouwehoeren, mits je een beetje tegen een stootje kunt, we zijn niet de knuffelbrigade.

Ander nieuws:

PTR en S17 aangekondigd, incl. nieuwe patch!

[ Voor 4% gewijzigd door Yor op 30-03-2019 04:39 . Reden: ptr news toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ben zeer benieuwd waar die portals heen gaan nadat je klaar bent.
Vind het season theme persoonlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
ShellGhost schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 13:31:
Ben zeer benieuwd waar die portals heen gaan nadat je klaar bent.
Vind het season theme persoonlijk niks.
Mee eens. Ik denk dat ik komend seizoen ga skippen. Beetje gehad met dat droge grinden naar paragon punten en caldesans. Ik ga wel met mijn offseason eens loeren naar die nieuwe portals etc. Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar. Ik heb nog een primal puzzlering dus erg benieuwd wat me daar staat te wachten:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehh.. die Portals leiden naar iets Udderly Ridiculous..

Udderly = Uiers = cowlevel :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Angeloonie schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:18:
Ehh.. die Portals leiden naar iets Udderly Ridiculous..

Udderly = Uiers = cowlevel :P
Goed punt. Op zich wel jammer. Had ergens nog wel de hoop dat die portals je dan naar een random level zou teleporten, midden in een bosspack ofzo. :P
Die extra torrent levels zijn op zich wel aardig. T13 te makkelijk tegenwoordig. Hier farm ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleccotur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-03 14:12
Volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen:

- De portals die treasure goblins achterlaten -> udderly ridiculous
- Ancient or Primal Puzzle Ring in Kanai’s Cube -> a new result

Het zijn nu immers ook niet dezelfde portals

Diablo III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Net even de PTR gespeeld:

Ancient puzzle ring geeft je iets meer goblins in dezelfde vault,
Primal puzzle ring geeft je een shitload aan goblins in dezelfde vault.

T16 is ook met een full set gewoon te doen, al moet ik bekennen dat ik met paragon 2k+ op multishot speelde met mijn DH. Je merkt wel dat het ietsje minder oneshot is, maar wel meer legendary items.

Oh, bij de Primal Puzzle ring: Ga na elke "stage" in de vault je in town uitzoeken en legen, ik moest 5 keer terug voor de legendary items te salvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Vanmorgen even gespeeld met PTR.

De Impale cold build is ook prima te doen zonder de buff van ring of grandeur.

diablo ptr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Ik ben erg benieuwd hoeveel er nog daadwerkelijk gaan spelen. Persoonlijk vind ik het een behoorlijke domper van een patch.

Misschien dat ik, voor het eerst sinds S1, een season ga skippen. Er veranderd niets, binnen 3 dagen speedfarm je weer T13 / GR80+ binnen 3 minuten per rift met P700. Even wat optimalisatie en binnen een week farm je ("het super vernieuwende") T16 en GR95+ met P900+ in al jaren niet veranderde content. Voor de zoveelste keer hetzelfde riedeltje met minimale changes.

Sidenote dat D3resource zijn site ook al een tijdje niet heeft bijgewerkt. Zelfde route als diablofans?

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Enige reden om nog even de journey te doen zijn de wings...zien er wel vet uit...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Kan er iemand verduidelijken hoe het zit met de bijkomende stash tabs in komend season? Krijg je deze sowieso of moet je deze weer unlocken via seasons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
CorvusGS schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:01:
Kan er iemand verduidelijken hoe het zit met de bijkomende stash tabs in komend season? Krijg je deze sowieso of moet je deze weer unlocken via seasons?
"Additional stash space has been made available for all players:
PC: The cap for earning additional stash tabs through the Season Journey has been raised from 4 to 9"

https://us.diablo3.com/en...265-ptr-preview-3-29-2019
Als je season journey dus tot een bepaalde tier unlocked dan krijg je een extra stash tab.

[ Voor 7% gewijzigd door Meridius op 18-04-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Ok duidelijk. Vorig season heb ik mijn 4e en toen laatste stash tab unlocked. Ik dacht toen, oef ik ben er van af. Gewoon die laagste tier spelen voor de cosmetic rewards. Maar nu dit en dan nog eens die wings die ik echt wel wil hebben :D
Vooral die 3e conquest zal een uitdaging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mjah ik twijfel erg over komend seizoen. Ik heb diablo 3 al een tijdje gedeinstalleerd omdat ik tijdens het afgelopen seizoen de lol er echt niet meer van in zag. Nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de nieuwe vaults. Ik heb nog wat puzzlerings liggen dus kan wat aan gaan kloten. Volgens mij zelfs nog 2 primals.

Ik wil de wings eigenlijk ook wel hebben maar ik weet dat zo'n seizoen dan zoveel tijd gaat opslurpen en ik twijfel of ik daar nog wel zin in heb. Leuke patch dit, goed dat Blizzard weer wat veranderd, maar wereldschokkend is t absoluut niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Vind het jammer dat ze die pet hergebruikt hebben. Grootste minpunt vind ik.
Maar S17 wel spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Als die pet nu eens naast gold ook building materials gaat oppakken.....zou het leven zoveel fijner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Theimon schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:49:
Als die pet nu eens naast gold ook building materials gaat oppakken.....zou het leven zoveel fijner maken.
Dit wordt al jaren gevraagd en al jaren genegeerd door Blizzard in Diablo. Gek genoeg heb je in WoW wel een autoloot optie voor alle loot, wat je weer in problemen brengt met volle inventories.

Als je Blizzard suggesties wilt geven, dan zou je het als zeer positief moeten omschrijven dat pets geen mats verzamelen en dat de community daar heel blij mee is. Dan veranderen ze het sneller, because fun police.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Opvallend dingetje gisteravond. Ik was een beetje aan het kloten met mijn Explosive Blast wizard. Is een Tal met Focus/Restraint. Nu wisselde ik de ringen met een LoN set......maar hij deed geen fuck damage meer. Alles is ancient op het ding behalve de gloves, maar ik kwam gewoon niet vooruit. Terwijl ieder ancient item de damage vergroot met 750% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:28
Theimon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 05:06:
Opvallend dingetje gisteravond. Ik was een beetje aan het kloten met mijn Explosive Blast wizard. Is een Tal met Focus/Restraint. Nu wisselde ik de ringen met een LoN set......maar hij deed geen fuck damage meer. Alles is ancient op het ding behalve de gloves, maar ik kwam gewoon niet vooruit. Terwijl ieder ancient item de damage vergroot met 750% :?
LoN werkt alleen als er geen andere set actief is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Theimon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 05:06:
https://diablo.fandom.com/wiki/Legacy_of_Nightmares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:30
Heb lange tijd geen D3 meer gespeeld (Heel lang). (de DLC ook niet). Ik denk dat de DLC eigenlijk wel een must is toch om aan te schaffen?

En die necromancer pack is puur voor die char of zit er nog meer omheen waardoor die update ook handig is? :)

[ Voor 5% gewijzigd door StygMa op 23-04-2019 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je met "DLC" de Reaper of Souls expansion bedoelt: Deze is een absolute must-have. Maakt het spel zoveel beter.

De necromancer DLC is niet veel meer dan dat: een extra character. Persoonlijk vind ik het de 15 euro niet waard.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
StygMa schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:25:
Heb lange tijd geen D3 meer gespeeld (Heel lang). (de DLC ook niet). Ik denk dat de DLC eigenlijk wel een must is toch om aan te schaffen?

En die necromancer pack is puur voor die char of zit er nog meer omheen waardoor die update ook handig is? :)
Met de RoS expansion veranderd er redelijk wat. Veel ellende van het oorspronkelijke spel is verholpen of aangepast dus het speelt wat fijner. Zeker een advies om aan te schaffen als je verwacht er minimaal een uur speeltijd per euro eruit te halen (wat voor mij persoonlijk al behoorlijk lang geleden behaald is).

Zoals voorgaand aangegeven is de necro pack puur dat ene extra char en wat leukigheidjes zoals 2 slots en wat cosmetische meuk.
https://us.shop.battle.ne...i-rise-of-the-necromancer

Wederom, als je verwacht er minimaal 15-20 uur speeltijd met een necro uit te halen dan is het naar mijn mening het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Finraziel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 06:19:
[...]

LoN werkt alleen als er geen andere set actief is.
Uit de link die Shellghost aangeeft:
The effect stacks additively for each Ancient item (no matter if Set or Legendary), including the rings themselves. Primal Ancient items qualify as well for this bonus.
De itembeschrijving en die quote maken mij niet echt duidelijk dat je voor LoN geen andere set moet dragen.

Maar prima, dan gaan ze weer terug de kast in :)

Heb ook nog gekeken of een Firebird EB werkte, maar daar was ik niet al te enthousiast over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Theimon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:56:
[...]
De itembeschrijving en die quote maken mij niet echt duidelijk dat je voor LoN geen andere set moet dragen.

De ingame omschrijving van de ringen geeft het echter wel behoorlijk goed aan:
Set Bonus (2 items):
While this is the only item Set Bonus the character has, their damage dealt is increased by 750% and damage taken is reduced by 4% for every Ancient Item they have equipped.
Het is wel mogelijk om bijvoorbeeld van 5 verschillende sets 1 enkel item aan te hebben. Zo lang er maar geen set bonus actief is naast die van de ringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Theimon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:56:
[...]

Uit de link die Shellghost aangeeft:

[...]

Heb ook nog gekeken of een Firebird EB werkte, maar daar was ik niet al te enthousiast over...
https://diablo.fandom.com/wiki/Legacy_of_Nightmares
Quote: "While this is the only item Set Bonus the character has, their damage dealt is increased by 750% and damage taken is reduced by 4% for every Ancient Item they have equipped."

While this is the ONLY ITEM SET BONUS bla...staat er dus netjes.
Je mag gerust andere set items aantrekken, als je er maar geen set bonus door krijgt. Zo mag je gerust Focus dragen, als je Restraint maar weg laat. Zelfde met andere set's. Zorgen dat je geen enkele set bonus krijgt dan zit je gebakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
StygMa schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:25:
Bovenop het character: 2 extra character slots, 4 extra stash tabs (als ik me goed herinner), wings die je enkel kan unlocken via Necromancer achievements, en natuurlijk alle transmogs.

Voor mij zeker 15 euro waard. Blizz mag zo'n pack elk jaar uit brengen, ik zal het kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
YouTube: Diablo Patch 2.6.5 Season 17

Interessante LoN builds voor aankomend season. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Speel nu het weer een weekje en het bevalt goed. Heb eigenlijk alleen het jaar na de release gespeeld. Er is best veel veranderd, maar vind het nu leuker dan dat ik het toen vond eigenlijk.

Speel nu Wizzard Cold Orb. GR34 (in 13.37 ^ ), maar daar zit nog wel rek in. Voor grinden doe ik veelal rond de GR20 nu en die gaan sowieso onder de 5min. Heb al 1 vd 2 ringen voor de LoN. Denk als ik die heb dat ik vooral nog stuk hoger kan komen qua dmg. Merk wel dat ik beetje tankiness mis, op GR20 wordt ik niet echt ge one shot en kan ik nog wel teleporten, maar op GR34 moet ik eigenlijk al wel zo beetje alles clearen. En dan met name van de ranged dingen. Behalve mijn unstable scepter zijn verder mijn gecubede dingen ook nog niet goed, dus daar is ook nog werk aan de winkel.

Maar iig nu nog lekker aanklooien, als s17 start dan ben ik waarschijnlijk sneller hoger binnen dezelfde tijd als het me nu kost.

Kwam er eigenlijk (laat) achter dat er ook meerdere Rifts keys kunnen gedropt worden, wat is hierin beetje het optimale? Zelfde torment lvl globaal hanteren als de GR lvls die je in 3-4min kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
StygMa schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:56:
Speel nu het weer een weekje en het bevalt goed. Heb eigenlijk alleen het jaar na de release gespeeld. Er is best veel veranderd, maar vind het nu leuker dan dat ik het toen vond eigenlijk.

Speel nu Wizzard Cold Orb. GR34 (in 13.37 ^ ), maar daar zit nog wel rek in. Voor grinden doe ik veelal rond de GR20 nu en die gaan sowieso onder de 5min. Heb al 1 vd 2 ringen voor de LoN. Denk als ik die heb dat ik vooral nog stuk hoger kan komen qua dmg. Merk wel dat ik beetje tankiness mis, op GR20 wordt ik niet echt ge one shot en kan ik nog wel teleporten, maar op GR34 moet ik eigenlijk al wel zo beetje alles clearen. En dan met name van de ranged dingen. Behalve mijn unstable scepter zijn verder mijn gecubede dingen ook nog niet goed, dus daar is ook nog werk aan de winkel.

Maar iig nu nog lekker aanklooien, als s17 start dan ben ik waarschijnlijk sneller hoger binnen dezelfde tijd als het me nu kost.

Kwam er eigenlijk (laat) achter dat er ook meerdere Rifts keys kunnen gedropt worden, wat is hierin beetje het optimale? Zelfde torment lvl globaal hanteren als de GR lvls die je in 3-4min kan?
Qua GR levels zit je nog vrij laag dus er is mogelijk nog veel mogelijk in je gear / skills keuze. Heb je al wel set items?

Ik hoop niet dat ik je afschrik of ontmoedig als ik zeg dat behoorlijk wat spelers aan het begin van een season binnen 2 dagen op GR80+ zitten. Dit is voornamelijk door headrigs gift en de enorme power creep van de afgelopen seasons.

Op de d3resource website kun je een overzicht zien van de droprates van verschillende items waaronder de keys:
http://d3resource.com/difficulties/index.php

Meestal moet je voornamelijk kijken naar efficientie. Als je 2 rifts in 5 minuten kan doen krijg je vaak meer waarde dan wanneer je 1 rift iets hoger speelt welke je in 5 a 6 minuten voltooid.

Als je vragen hebt of tips wilt dan roep maar in welke richting je iets wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
Meridius schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:15:
[...]

Qua GR levels zit je nog vrij laag dus er is mogelijk nog veel mogelijk in je gear / skills keuze. Heb je al wel set items?

Ik hoop niet dat ik je afschrik of ontmoedig als ik zeg dat behoorlijk wat spelers aan het begin van een season binnen 2 dagen op GR80+ zitten. Dit is voornamelijk door headrigs gift en de enorme power creep van de afgelopen seasons.

Op de d3resource website kun je een overzicht zien van de droprates van verschillende items waaronder de keys:
http://d3resource.com/difficulties/index.php

Meestal moet je voornamelijk kijken naar efficientie. Als je 2 rifts in 5 minuten kan doen krijg je vaak meer waarde dan wanneer je 1 rift iets hoger speelt welke je in 5 a 6 minuten voltooid.

Als je vragen hebt of tips wilt dan roep maar in welke richting je iets wilt weten.
Dat van die season journey heb ik compleet gemist, zag het wel staan, maar dacht dat t puur cosmetisch was. Is wel goeie voor de nieuwe seas :) En tis ook veel trail en error voor mij de afgelopen week. En soms kom je pas laat achter dingen. Denk dat met nieuwe char ik ook wel sneller hoger zou zijn.

Okay kleine update, uur na mijn post heb ik the wailing host gevonden zodat mijn LoN set compleet is (Litany had ik al 3x gevonden). Met 2 ancient items niet eens op de max dmg die ik daarmee kan halen. Ik heb net GR35 gedaan en alles ging eigenlijk one shot. Als ik de teleport op mijn Wiz op orde heb (heb ik nog wat dingen voor nodig), dan ga ik er wel stuk harder doorheen.

Das nog geen gr80 I know, maar gaat de goede kant op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
StygMa schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:53:
[...]

Dat van die season journey heb ik compleet gemist, zag het wel staan, maar dacht dat t puur cosmetisch was. Is wel goeie voor de nieuwe seas :) En tis ook veel trail en error voor mij de afgelopen week. En soms kom je pas laat achter dingen. Denk dat met nieuwe char ik ook wel sneller hoger zou zijn.

Okay kleine update, uur na mijn post heb ik the wailing host gevonden zodat mijn LoN set compleet is (Litany had ik al 3x gevonden). Met 2 ancient items niet eens op de max dmg die ik daarmee kan halen. Ik heb net GR35 gedaan en alles ging eigenlijk one shot. Als ik de teleport op mijn Wiz op orde heb (heb ik nog wat dingen voor nodig), dan ga ik er wel stuk harder doorheen.

Das nog geen gr80 I know, maar gaat de goede kant op.
Is sowieso leuker als je het spel (opnieuw) aan het ontdekken bent om er op je eigen tempo doorheen te gaan ipv meteen op te zoeken wat het optimale is :)
Althans, vind ik dan... Laat je vooral niet opjagen doordat andere mensen zo snel zo hoog zitten. Die weten ook al exact hoe en wat en waar (maar hebben dus ook niks meer te ontdekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Season 16 eindigt op zondag 12 mei maar nog niets bekend over een S17 start date. Wordt tijd om daar wat meer informatie over te krijgen denk ik zo -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Een weekje van te voren ofzo. Maintenance mode = vakantie tempo. Ik heb nu wel zin om weer eens old school met een WD door de game te sloffen zeg. Jammer van het LON seizoen want tegen de tijd dat ik die tab heb en het weer voor gezien houd, heb ik drie ancient items ofzo. Ach ja.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Weten jullie al wat jullie gaan spelen??

Ik ga denk ik beginnen aan vyr chantado build met daarnaast een LoN necro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik heb net een bestaande monk omgebouwd naar een LoN LTK volgens Bluddshed recept. Errug vermakelijk kan ik zeggen en niet eens vol gehangen met ancient items, dus het kan alleen maar beter :)

Misschien geinig als je nog geen inspiratie hebt voor het komende Season.

Ik weet het zelf ook nog niet. Misschien iets met een barbarian ofzo.

Edit: Voor barb is de Earth set de bonus. Earthquake/Avalanche barb......dat is op zich wel geinig.

[ Voor 13% gewijzigd door Theimon op 02-05-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:38

Gotez

42

Ik ben, na 4 jaar, weer eens verder gaan spelen. ben een lvl 60 met 20 paragorn levels. Nu loop ik weer een beetje door de quests. alleen is het allemaal te makkelijk. Hoe kan ik moeilijkheidsgraad verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gotez schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:00:
Ik ben, na 4 jaar, weer eens verder gaan spelen. ben een lvl 60 met 20 paragorn levels. Nu loop ik weer een beetje door de quests. alleen is het allemaal te makkelijk. Hoe kan ik moeilijkheidsgraad verhogen?
Heb je de expansions al? Reaper of souls? Levelcap naar 70. Daarnaast heb je nu tm torment lvl 13, en straks na de patch tm torment lvl 16. Lijk me voorlopig meer dan voldoende:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Gotez schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:00:
Level 60, dat is lang geleden :+

Met de expansion pack is ontzettend veel verbeterd qua gameplay maar ook veel quality of life verbeteringen.
Gezien reaper of souls in 2014 uitgekomen is weet ik heel eerlijk echt niet meer hoe je de difficulty in vanilla D3 omhoog kon gooien.

Als je de expansion niet wilt kopen weet iemand anders het misschien nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Meridius schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:23:
[...]

Level 60, dat is lang geleden :+

Met de expansion pack is ontzettend veel verbeterd qua gameplay maar ook veel quality of life verbeteringen.
Gezien reaper of souls in 2014 uitgekomen is weet ik heel eerlijk echt niet meer hoe je de difficulty in vanilla D3 omhoog kon gooien.

Als je de expansion niet wilt kopen weet iemand anders het misschien nog wel.
Niet vrees ik. Als je echt verder wil zal je de expansion moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
ShellGhost schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:39:
[...]
Niet vrees ik. Als je echt verder wil zal je de expansion moeten kopen.
"Vroeger" kon je kiezen uit normal, nightmare, hell, en inferno maar hoe je daar tussen wisselde weet ik echt niet meer. Ik weet wel nog maar al te goed dat ik met alle classes 4-5x de campaign doorlopen had 8)7

Als je hoger dan 60 wilt of meer interessante content dan is expansion idd de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:13
Ik zou graag het volgende seizoen eens met een 'vast' groepje starten, of toch zeker de vrijdag/zaterdag...
Vorige seizoenen altijd willekeurig gespeeld maar dat is zo gruwelijk inefficiënt. Zijn hier nog gelijkgezinden waar ik bij kan aansluiten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Van het weekend kreeg ik de kriebels om nog eens te spelen en heb ik ook de laatste twee dungeons gedaan. #dadwings Op een of andere manier had ik de Wastes dungeon nu binnen een uur.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Phaex schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:29:
Ik zou graag het volgende seizoen eens met een 'vast' groepje starten, of toch zeker de vrijdag/zaterdag...
Vorige seizoenen altijd willekeurig gespeeld maar dat is zo gruwelijk inefficiënt. Zijn hier nog gelijkgezinden waar ik bij kan aansluiten??
Bij een seizoenstart zijn er altijd wel clan groepjes te vinden hoor 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Apsie schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:06:
[...]

Bij een seizoenstart zijn er altijd wel clan groepjes te vinden hoor 8)
Ja vorige keer had ik daar niet zo geluk mee, daarmee dat ik de vraag hier eens stelde ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Phaex schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:25:
[...]
Ja vorige keer had ik daar niet zo geluk mee, daarmee dat ik de vraag hier eens stelde ;-)
Ik moet nog even overleggen maar mogelijk gaan we toch spelen en hebben dan nog 2 plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:46
Daar wil ik me dan ook wel bij aansluiten dan als dat mag/kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Meridius schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:59:
[...]

Ik moet nog even overleggen maar mogelijk gaan we toch spelen en hebben dan nog 2 plekken
Ah super! Hou me op de hoogte :)
Phaex#2738 is btag overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
nllight schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:46:
Daar wil ik me dan ook wel bij aansluiten dan als dat mag/kan
Phaex schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:48:
[...]
Ah super! Hou me op de hoogte :)
Phaex#2738 is btag overigens
Als er meer bekend is over een startdatum gaan we beslissen, er staan de komende tijd een aantal afspraken gepland dus even afwachten wanneer het season uberhaubt start..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

"Pets will not only collect gold, but crafting materials too." Ow wacht.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:24
Hmm, kriebel kriebel, had me voorgenomen om een keer een seizoen over te slaan...

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Doen er nog mensen mee met het nieuwe season op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zijn er nog mensen die mij leuke builds kunnen aanraden? Bij voorkeur van het luie type, waarmee je kan farmen en griften voor de tab.

Ik wilde eigenlijk weer eens WD spelen maar ik vind Carnevil niks. LoN bloodnova op een necro lijkt me wel aardig, al vraag ik me af of ik zolang doorga in het seizoen tot ik al die items ancient heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Tektoon schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:09:
Zijn er nog mensen die mij leuke builds kunnen aanraden? Bij voorkeur van het luie type, waarmee je kan farmen en griften voor de tab.

Ik wilde eigenlijk weer eens WD spelen maar ik vind Carnevil niks. LoN bloodnova op een necro lijkt me wel aardig, al vraag ik me af of ik zolang doorga in het seizoen tot ik al die items ancient heb.
WD en LON, easy going build:
YouTube: Diablo 3 S17 WD LoN Gargantuan Sacrifice GR Solo 2.6.5

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
YouTube: LON Rapid Fire Demon Hunter Build Guide Diablo 3 Season 17 Patch 2.6.5

Rapidfire DH build. Kan je gewoon in packs blijven staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Meridius schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:03:
[...]

[...]

Als er meer bekend is over een startdatum gaan we beslissen, er staan de komende tijd een aantal afspraken gepland dus even afwachten wanneer het season uberhaubt start..
De 17e dus toch!
Ik stop alvast wat vroeger met werken dus ik ben zeker van de partij :) Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Phaex schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:15:
[...]
De 17e dus toch!
Ik stop alvast wat vroeger met werken dus ik ben zeker van de partij :) Jullie ook?
Season 17 start op de 17e, wie zou dat ooit hebben verwacht :o

Ik ben er iig wel gewoon om 5 uur maar vriendin moet dan nog richting huis rijden dus die wil ik stukje dragen, ff samen eten en dan om kwart voor 6 of dergelijken plank gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Leuk, LoN gratis... Maar, het gaat toch nog steeds een gruwelijke hoeveelheid grinden kosten voor je genoeg ancients hebt om het een beetje te laten werken? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Om die reden neem ik graag een build/class die ook leuk is en werkt als je geen LoN speelt. Van wat ik vandaag even getest heb off season valt het reuze mee. Veel specifieke zooi heb je niet nodig en normaal gezien verzamel je in een week genoeg ancient troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Finraziel schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:26:
Leuk, LoN gratis... Maar, het gaat toch nog steeds een gruwelijke hoeveelheid grinden kosten voor je genoeg ancients hebt om het een beetje te laten werken? Of mis ik iets?
Nope je mist niets, maar normal rifts tot 16 helpt zeker om wat extra ancients te krijgen, ik ga er voor in ieder geval... *O*

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Meridius schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Season 17 start op de 17e, wie zou dat ooit hebben verwacht :o

Ik ben er iig wel gewoon om 5 uur maar vriendin moet dan nog richting huis rijden dus die wil ik stukje dragen, ff samen eten en dan om kwart voor 6 of dergelijken plank gas.
Is goed man, komt in orde dan.
Wat zijn jullie btags? Dan zet ik je mijn friendslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Een goede LoN set is lastig, maar wel wel veel leuker om goed werkend te krijgen als een default Set vind ik.
Meer grinden, maar vind het persoonlijk leuker als je dan net dat ene item vind wat je zoooo nodig had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:07
ShellGhost schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:33:
[...]

Een goede LoN set is lastig, maar wel wel veel leuker om goed werkend te krijgen als een default Set vind ik.
Meer grinden, maar vind het persoonlijk leuker als je dan net dat ene item vind wat je zoooo nodig had. :)
Is het niet zo dat een lon build per definitie veel zwakker is dan een set biild? ik zie bij sets damage increases van 10,000% of meer , dat krijg je met lon toch nooit voor elkaar?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Visgek82 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 07:44:
[...]

Is het niet zo dat een lon build per definitie veel zwakker is dan een set biild? ik zie bij sets damage increases van 10,000% of meer , dat krijg je met lon toch nooit voor elkaar?
Met lon heb je ook een maximale multiplier van 9750% en de vrijheid om sterkere non-set pieces te equipen zoals bvb Swamp Land Waders of een Magefist of ....
Niet elke class heeft er evenveel voordeel aan maar ik denk dat je wel heel interessante lon farm builds kan runnen dit season, pushen niet noodzakelijk maar als je geen leaderbords nastreeft lijkt me dat weinig uit te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Visgek82 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 07:44:
[...]

Daar gaan we dit seizoen antwoord op krijgen. :D
LoN builds zijn wel zeer lastig om goed te krijgen omdat je heel erg afhankelijk bent van de roll op een item.
Dat kan je bij Sets nog enigszins compenseren door andere Set items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Klopt wel dat het moeilijker perfect te krijgen is. Mijn LoN Monk is rap en redelijk dodelijk, maar ook wel squishy. Inderdaad door de rolls op sommige items. Maar het is wel een keer leuk om geen set te hoeven dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Ik denk dat je versteld zal staan hoe snel je spul kan verzamelen als je in een groep speelt. Gezien de meeste vanaf maandag T16 en GR80s easy farmen is het aantal legendaries ook behoorlijk en kun je dus vrij snel aan de meeste items komen. Echt specifieke items worden inderdaad nog wel tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:57

KipCurreh

Nightcrawler

Met een nieuw season toch maar besloten om nog eens mee te doen.. Het is al enkele seasons geleden dat ik nog gespeeld heb, dus heb er terug zin in..
Maar even terug inlezen of er niet al te veel veranderd is 8)

Denk dat ik een Monk of Crusader ga rollen deze x..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Phaex schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:39:
[...]
Is goed man, komt in orde dan.
Wat zijn jullie btags? Dan zet ik je mijn friendslist
Kanarie, weer vergeten om dat te noteren gisteren. Hopelijk denk ik er vanavond wel aan |:(
KipCurreh schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:12:
Maar even terug inlezen of er niet al te veel veranderd is 8)
In de basis is er niet veel veranderd. Echter zijn sets een stuk sterker geworden, veel meer builds presteren op ongeveer hetzelfde niveau. Dit season nieuwe torments tm 16, ancient/primal puzzle ringen gaan naar een beter gevulde vault, wat quality of life verbeteringen.

[ Voor 43% gewijzigd door Meridius op 14-05-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Heb toch maar besloten om een Necro te rollen. Inarius lazy storm en dan farmen voor LoN necro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
tukkEEEr schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:29:
Heb toch maar besloten om een Necro te rollen. Inarius lazy storm en dan farmen voor LoN necro _/-\o_
Geen vyr chantodo meer? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Patch 2.6.5 is live. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Phaex schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:23:
[...]

Geen vyr chantodo meer? ;-)
Maybe... Ik heb net Vyr chantado getest op non season met de nieuwe patch.. zelfs met noobgear haal ik critjes van 99T. Alhoewel ik wel dat wapen primal heb :o

100 is easy peasy :D

EDIT

@Phaex Zonder power pylon + noobgear

diablo

[ Voor 25% gewijzigd door tukkEEEr op 15-05-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Meridius schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:17:
[...]

Kanarie, weer vergeten om dat te noteren gisteren. Hopelijk denk ik er vanavond wel aan |:(

[...]

In de basis is er niet veel veranderd. Echter zijn sets een stuk sterker geworden, veel meer builds presteren op ongeveer hetzelfde niveau. Dit season nieuwe torments tm 16, ancient/primal puzzle ringen gaan naar een beter gevulde vault, wat quality of life verbeteringen.
Good to hear.. Gisteren maar even terug geïnstalleerd, het is blijkbaar van men Barb in Season 11 geleden 8)
Zal ook even kijken voor men Battletag, zou wel af en toe in groep willen spelen als het mogelijk is

(al zijn de uren beperkt met 2 zonen van 2,5 en 1 jaar oud ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phaex
tukkEEEr schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 07:36:
[...]

Maybe... Ik heb net Vyr chantado getest op non season met de nieuwe patch.. zelfs met noobgear haal ik critjes van 99T. Alhoewel ik wel dat wapen primal heb :o

100 is easy peasy :D

EDIT

@Phaex Zonder power pylon + noobgear

[Afbeelding: diablo]
Haha ik heb juist hetzelfde gedaan gisteren ^^ Vond het héél leuk :P
Ik ga het bij wizard houden dit season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

KipCurry#2533

Ligt het aan mij of is de Tweakers community zo dood als een pier ? Of gaat dit opnieuw bruisen van leven binnen 2 dagen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Dat laatste ;-)

EDIT: nou, ik heb een stukje met die bloodnova build gespeeld. Porno damage maar visueel wel heel druk. Daarna één rondje met helltooth en ik wist meteen dat ik wd ging spelen dit seizoen. :)

[ Voor 86% gewijzigd door Tektoon op 16-05-2019 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Whoa, heb s16 niet gespeeld maar s17 ziet er goeeeeeed uit!!

Ik ga er weer eens induiken, die LoN theme is echt tof.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Phaex schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:07:
[...]

Haha ik heb juist hetzelfde gedaan gisteren ^^ Vond het héél leuk :P
Ik ga het bij wizard houden dit season
En zet furnace om in cube naar ingeom en je kan T16 nog speed farmen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:10
Gisteren nog een rondje met mn Impale DH gedaan. Ook T16 geen probleem.

Weeet niet of ik nog op pc ga spelen of alleen nog maar op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
KipCurreh schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:47:
KipCurry#2533
Ligt het aan mij of is de Tweakers community zo dood als een pier ? Of gaat dit opnieuw bruisen van leven binnen 2 dagen ? :D
Het is altijd aan het eind van het season en tussen seasons extreem dood. Meestal aan het begin van een season zijn er weer een 20-30 man tegelijk online en dan neemt het weer langzaam maar zeker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

oh noes, seems like dagger of darts build is weer viable. maar ik heb eigenlijk geen tijd.. fml..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Ow en vergeet niet om de weekly challenge pas te doen als S17 begonnen is.
Eerst nieuwe caracter aanmaken, dan challenge doen en je krijgt de loot in je season caracter. :)
Zeer handig als je dingen wil craften of in de cube wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nieuw season is begonnen zag ik, vanavond maar even een char aanmaken. De season rewards zien er leuk uit (vooral de vleugels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Kriebelt toch wel weer... Ondanks dat ik vorige seasons eigenlijk veel te snel de aandacht weer verloor. Misschien toch nog eens een demon huntertje maken :) Niet de allersterkste maar wel veel verschillende builds op hoog niveau en de Shadow set als gift is erg lekker...
Alleen 'helaas' zaterdag eerst naar Tweakers testfest waar we ook erg vroeg voor de deur uit zullen moeten, dus ik zal sowieso iets trager starten.
Bisamrat schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:27:
Nieuw season is begonnen zag ik, vanavond maar even een char aanmaken. De season rewards zien er leuk uit (vooral de vleugels).
Morgen pas hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Bisamrat schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:27:
Zoals hierboven, seizoen begint morgen pas! De nieuwe patch is wel al live dus daar kun je alvast in gaan neuzen. Vooral de ancient vaults zijn leuk. Gisteren nog een mooi momentje gehad met een andere nieuw optie. Ik zag dat een medespeler zn proc was afgegaan (ik speel hardcore) en kon m mooi veilig houden zodat hij naar town kon teleporten. Fijne toevoeging als je t mij vraagt.

Maar om heel eerlijk te zijn is t me allemaal redelijk magertjes. Ik zie niet heel veel reden om dit seizoen aan de bak te gaan. extra stash tab lijkt me top, maar geen zin om daar heel veel tijd in te gaan besteden en om eerlijk te zijn vond ik een gratis rorg fijner dan de lon set.

Pagina: 1 ... 61 ... 73 Laatste