Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55

Ryan1981

Je ne sais pas

Deadsmell schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:52:
[...]

Met die korte run die ik laatste postte heb je een hele steady flow van goblins. Tussen de 1 en 4 per run, met om de drie runs een goblin shrine. Maar je had je eigen run die net zo goed werkte, geloof ik. :P

Ook nog geen cosmic wings of portrait hier. Whimsyshire portal is nog maar één keer geopend en daarbinnen is de kans op het juiste beest toch verwaarloosbaar. Maar het zijn daarnaast geweldige runs voor legs en mats en gold. Zeker aan het begin van een season. Had ik eerder moeten weten. :)

En oh, wat is Whimsyshire leuk geworden zeg! Alsof je tien keer de Vault in één map hebt.
Ik kan me niet meer precies herinneren welke run jij aangaf, de meeste locaties ken ik idd wel. Deze youtube heeft er een hoop (maar niet allemaal).

YouTube: Diablo 3 Ultimate Goblin Farm Route |Menagerist|Rainbow Goblin|Cosmi...

Dat je zo veel shrines gevonden hebt is wel bijzonder, ik krijg er meestal maar een in de paar uur, misschien toch eens kijken wat jij doet want die shrines zijn ook niet mals :P.

Mijn huidige run is voornamelijk gemakszucht gecombineerd met hoge kans op gob. Cave of the moonclan is gewoon hoge kans op mininmaal 1 gob en die andere 3 (leorics en royal crypt en nu ook core of arreat dankzij patho) zijn kleine ruimtes waar je snel doorheen ben met een kans.

Edit: Overigens denk ik dat je refereerd naar whimsydale, whimsyshire (staff of herding) is niet veel te beleven.

Iemand al een keer de developers hell bekeken in 2.5? misschien is die ook wel gebuffed!

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan1981 op 14-04-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die bounty rewards, maakt het uit qua legendaries/set wie op welke class je hem haalt en vervolgens opent? Gear op m'n crusader schiet niet echt op (T2 max), terwijl m'n monk al behoorlijk ver zit (T7/8 goed te doen, dus T2-3 bounties vlieg ik doorheen), dus ik dacht bounties te doen op m'n monk en vervolgens de rewards openen op m'n crusader.

Toch lees ik hier al jaren tegenstrijdige verhalen, rewards uit zo'n cashe zijn 'locked' aan de persoon die hem krijgt, andere zeggen weer dat de rewards pas gerolled worden bij openen (dus op de character waarop je hem opent).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
openen op andere char werkt.
Doe ik al tijden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:59:
Die bounty rewards, maakt het uit qua legendaries/set wie op welke class je hem haalt en vervolgens opent? Gear op m'n crusader schiet niet echt op (T2 max), terwijl m'n monk al behoorlijk ver zit (T7/8 goed te doen, dus T2-3 bounties vlieg ik doorheen), dus ik dacht bounties te doen op m'n monk en vervolgens de rewards openen op m'n crusader.

Toch lees ik hier al jaren tegenstrijdige verhalen, rewards uit zo'n cashe zijn 'locked' aan de persoon die hem krijgt, andere zeggen weer dat de rewards pas gerolled worden bij openen (dus op de character waarop je hem opent).
De items die er inzitten (hoeveelheid, rarity) zijn bepaald bij de drop van de cache. De stats van de betreffende items worden gerolt bij het openen. Op een 2e karater openen zorgt ervoor dat de prime stat voor die class is en niet de prime stat van het karakter dat de bounty gedaan heeft. De hoeveelheid rewards en welke staat op moment van openen echter al vast.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:15:
[...]

De items die er inzitten (hoeveelheid, rarity) zijn bepaald bij de drop van de cache. De stats van de betreffende items worden gerolt bij het openen. Op een 2e karater openen zorgt ervoor dat de prime stat voor die class is en niet de prime stat van het karakter dat de bounty gedaan heeft. De hoeveelheid rewards en welke staat op moment van openen echter al vast.
Sinned123 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:08:
openen op andere char werkt.
Doe ik al tijden.
Mooi om te horen, dat word tijdje doelloos bounties doen, altijd handig voor de mats die ik nodig heb maar kan dus ook wat leuke gear scoren voor m'n andere characters.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
Yes Yes! Speed Racer achievement gehaald :) (act 1-5 story line binnen 1 uur) en daarbij gelijk laatste conquest voor season journey. Ben er klaar mee dit seizoen haha.

Plekje 101 op de Conquest leaderboards :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinned123
zo eindelijk na 5 seizoenen weer eens op de leaderbord.
Met shadow build grift88 in 13:52, power pylon naast boss spawn :D
Voorlopig plaats 621.

Eerst maar eens een beter wapen vinden.
2700dps is wat mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 75 gecleared, met nog 8 min 44 over op de teller :)

Zit nog genoeg rek in dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Sinned123 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:21:
zo eindelijk na 5 seizoenen weer eens op de leaderbord.
Met shadow build grift88 in 13:52, power pylon naast boss spawn :D
Voorlopig plaats 621.

Eerst maar eens een beter wapen vinden.
2700dps is wat mager.
Ik zie dat je blade of knives gebruikt..ik heb nu marked for death omdat ik de dps nog nodig hebt. Blade of knives beter op hogere rifts vanwege toughness?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ZTeeVeR schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:54:
[...]

Ik zie dat je blade of knives gebruikt..ik heb nu marked for death omdat ik de dps nog nodig hebt. Blade of knives beter op hogere rifts vanwege toughness?
hmm lastig.
Ik begin wel tegen de limiet aan te lopen qua damage.
Terwijl als ik oplettend speel niet per se dood hoef te gaan tijdens een grift.
Blade of knives is trouwens niet 100% up, eerder 90-95% van de tijd. Dus ik denk eigenlijk wel dat het zonder zou moeten kunnen. Ik druk ook nog wel eens te vroeg/te laat dus ik heb wellicht nog minder uptime.

Belangrijkste is nog de juiste balans vinden tussen vaulten en blijven staan om damage te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 15-04-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Ik heb het even geprobeerd, meestal vergeet ik toch marked for death te casten.

Blade of knives staat onder de "numlock". Was even vogelen want mijn toetsenbord herkent niet alle combinaties qua toetsen gelijktijdig indrukken. Maar met knives op 1 en vengeance op 3 werkt het prima.

Met net geen 800k damage en buffed toughness van rond de 300m kwam ik gisteren redelijk eenvoudig tot 77. Hoger moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister ook even een DH gestart @ S10. Vandaag de GR80 solo aangetikt met een tijd van 13:47. Vrij matige tijd eigenlijk maar was een klote rift (morlu incinerators, wasps etc.). Maar even proberen er wat tijd af te krijgen vandaag en morgen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog actieve NS clans? Ik vind season niet zo leuk, aangezien ik voornamelijk DH wil spelen....en die ook al NS heb. Maar daar kan ik geen parties vinden om 95+ te doen. Het is daar echt of speed 80ties of 100+. En dat kan ik met m'n gear paragon (12xx) denk ik nog niet (Impale, 3.2m sheet dps ofzo).

Solo heb ik al een 90 gecleared in 13:30, maar dat is niet genoeg meer om m'n gems hoger te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar weer terug gegaan naar m'n witchdoctor, hoewel monk leuk blijft, ben iets te vaak in melee gebied wat toch niet mijn ding is. Initieel Zuni's gegaan met eerste bonus Helltooth, bleef ik maar ancients krijgen van de verkeerde items. Dus screw it, LoN erop en grin reaper, ik heb het gevoel dat ik nu al sneller ben met clearen (ok. GR30) dan met oude setbonus en ik zit pas op 5/11 items ancient (telt de ring zelf ook mee als ancient? Heb 1 van de 2 op ancient).

Heb het idee dat het toch wat leuker is om geluk te krijgen op ancients, dan precies die ene setitem (of weer breaths farmen voor set reroll) te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van m'n NS experimentje wist ik al best dat Shadow erg sterk is, maar kom op zeg...met bagger gear (geen lighting, geen CHC op quiver, near-minimum DPS roll ancient Karlei, etc.) 8200 Dex, 550 paragon en werkelijk een lvl 13 BotT, lvl 24 PE en lvl 25 Gorok de 70 in een 10 minuten gehaald 8)7

Overigens m'n From the Shadows setup iets aangepast (nog niet op diablofans, de item database is weer eens brak); Vault rune naar Action Shot en Zei naar PE. Die combinatie is wel lekker; zodra je in de buurt van een groepje Vault, crit je 4 nearby enemies die dus direct PE DoT happen en je IAS geven. Ook door density Vaulten levert zo heel snel veel IAS op. Voor speed runs (en dat zal met een fatsoenlijk wapen 70 of lager zijn) ook Numbing Traps eruit voor Hot Pursuit (die overigens ook lekker werkt met Action Shot) en Boar Companion naar Preparation - Punishment voor de incidentele Hatred refill.

Voor de 6 sets voor de 55 clear zit ik te denken aan een experimentje met Firebird...Sigil + Strongarm Bracers en AT - Flame Ward + MW - Ignite + BH - Blazer slotted met zoveel mogelijk CDR. Dat geeft een hele korte internal cooldown op de Sigil cast van Blazar. Pull + death DoT en daarmee Strongarm proc voor 30% extra damage voor langer dan de CD op Blazar...

[ Voor 31% gewijzigd door Zarhrezz op 17-04-2017 19:45 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik had hem op paragon 200 met crap gear, je quiver is belangrijker dan Karlei

shadow impale is echt belachelijk meeste van je vereiste items voor high grifts zijn voor je toughness niet eens voor je dps :P

Je kan best minimalistisch je 70 halen met de set

Toch ook maar een wizard gemaakt, krijg alleen die manald heal en de die swami maar niet te pakken.

Dus nu maar iets met DMO in elkaar gedraaid om in ieder geval tx te kunnen runnen zodat ik niet steeds op mijn DH hoef te farmen

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 17-04-2017 23:15 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister m'n laatste season portrait ook gehaald :D Heb alle 3 de conquests solo gehaald.

3 level 65 gems was niet zo lastig. 16 bosses in 20 min op TX met m'n Impale DH gedaan met nog 3 minuten over :) En als laatste ben ik maar gegaan voor tier 55 GR met 6 verschillende sets.

Uiteindelijk gehaald met alle 4 de DH sets (Natalya was verreweg de lastigste) en 6 piece Tal'Rasha & Vyrs.

Wel tof dat het solo kan :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 17 april 2017 @ 23:13:
Dus nu maar iets met DMO in elkaar gedraaid om in ieder geval tx te kunnen runnen zodat ik niet steeds op mijn DH hoef te farmen
Ik was DMO begonnen omdat het Wiz start set was en het dus al weer 4 seasons terug was dat ik Wiz gedaan heb. Eergisteren maar DH gaan spelen (tot dan toe was het de bloodshard-sink) omdat ik het wachten op een Woh zat was. Zoals aangegeven met crap gear de DMO op alle vlakken al gepasseerd (ok, wellicht niet op all-round tankiness, maar close call).

Gisteravond toch nog wat wands geupgrade en warempel een ancient Woh. Dan zou je zeggen dat een x8 EB DPS flink zou moeten uitmaken, maar het valt me tegen eigenlijk. Niet alsof T12 opeens weggeblazen wordt. Ik zal deze week nog wat verder kijken op T13 / 65+.
Planespotter schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:58:
Gister m'n laatste season portrait ook gehaald :D Heb alle 3 de conquests solo gehaald.

3 level 65 gems was niet zo lastig. 16 bosses in 20 min op TX met m'n Impale DH gedaan met nog 3 minuten over :) En als laatste ben ik maar gegaan voor tier 55 GR met 6 verschillende sets.

Uiteindelijk gehaald met alle 4 de DH sets (Natalya was verreweg de lastigste) en 6 piece Tal'Rasha & Vyrs.

Netjes! Dit season vind ik de conquests wat irritant; je moet dual-class als je solo wil (alle acts binnen het uur is zelfs met een groep al hit-or-miss...dat is één van de allerlastigste conquests).

Ik speel ook voornamelijk solo, dus ik zal dezelfde conquests doen. Met Wiz een poging op Boss mode gedaan, dat was wel close. Volgende poging zal met DH zijn, maar wat betreft speed ontloopt het elkaar niet veel (Teleport vs Vault). Uiteindelijk heb je wat mazzel met de maps nodig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-10 10:55
van het weekend mijn 2e rip :( . Spel bleef even hangen en GG dood haha. Kijken of ik vanavond nog wat tijd heb om te kijken waar mijn char nu staat. Ben aardig door mijn spare gear heen voor de build die ik gebruikte geloof ik. Moet wel zeggen (is season hc) dat dit tot nu toe het season is dat ik het langst gespeeld heb xD

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:23:
[...]

Ik was DMO begonnen omdat het Wiz start set was en het dus al weer 4 seasons terug was dat ik Wiz gedaan heb. Eergisteren maar DH gaan spelen (tot dan toe was het de bloodshard-sink) omdat ik het wachten op een Woh zat was. Zoals aangegeven met crap gear de DMO op alle vlakken al gepasseerd (ok, wellicht niet op all-round tankiness, maar close call).

Gisteravond toch nog wat wands geupgrade en warempel een ancient Woh. Dan zou je zeggen dat een x8 EB DPS flink zou moeten uitmaken, maar het valt me tegen eigenlijk. Niet alsof T12 opeens weggeblazen wordt. Ik zal deze week nog wat verder kijken op T13 / 65+.

[...]

Netjes! Dit season vind ik de conquests wat irritant; je moet dual-class als je solo wil (alle acts binnen het uur is zelfs met een groep al hit-or-miss...dat is één van de allerlastigste conquests).

Ik speel ook voornamelijk solo, dus ik zal dezelfde conquests doen. Met Wiz een poging op Boss mode gedaan, dat was wel close. Volgende poging zal met DH zijn, maar wat betreft speed ontloopt het elkaar niet veel (Teleport vs Vault). Uiteindelijk heb je wat mazzel met de maps nodig.
Was begonnen met Crus dus daar de gifts op geopened, spijt van gehad, hammerdin is leuk, maar mobiliteit en range nekt je met farm runs, dus toch maar een DH gemaakt, begonnen met marauder, toen naar multi en uiteindelijk gear voor shadow impale gevonden. Krijg helaas maar geen upgrades meer voor de DH, dus blijf hangen nog niet verder gepushed dan 72 voor primals

Ter variatie nu een Wiz gemaakt, maar hele tijd wisselen voor shard farming en gambling is irritant, met de dmo doe ik nu heb kan ik easy TX farmen zodat ik niet hoef te wisselen, En inderdaad voor de conquest misschien ook handig, als ik die al ga doen, conquests zijn imo nogal sucky dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Een vraag voor de monks hier, bestaat er ook een goeie raiment build zonder de Shenlong fist weapons?
Ik heb ze nog niet allebei gevonden maar genoeg andere gear.

Mijn build was 6-piece Raiment met depth diggers in cube icm 2 ancient one-handers, simplicity strength, botp, gold gem en goldskin belt. Ingame 1.1 miljoen dps damage maar ik deed echt 13 minuten over een T10 rift. Het schoot echt niet op :/ M'n dash/primary attack icm Exploding palm was niet zo sterk zoals verwacht.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Al tijden bezig met mijn Archon lightning Wiz maar echt vlotten wil het niet. Met moeite doe ik T13 terwijl dat een makkie zou moeten zijn. Ik merk dat ik niet snel genoeg in Archon kom om echt die stacks te kunnen gebruiken..... dan hangt er veel af van mijn Hydra's. Iemand suggesties op mijn items/build of tips voor playstyle? CHAR

[ Voor 13% gewijzigd door FloydRaalte op 18-04-2017 11:51 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:49:
Al tijden bezig met mijn Archon lightning Wiz maar echt vlotten wil het niet. Met moeite doe ik T13 terwijl dat een makkie zou moeten zijn. Ik merk dat ik niet snel genoeg in Archon kom om echt die stacks te kunnen gebruiken..... dan hangt er veel af van mijn Hydra's. Iemand suggesties op mijn items/build of tips voor playstyle? CHAR
Cooldown cooldown en nog eens cooldown. Je moet er voor zorgen dat je cooldown boven de 60 procent komt om zo snel mogelijk weer in archon vorm te komen. bv cooldown nog op je source en op je manald heal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR-Dept
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:20
Ryan1981 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:47:
[...]

Gisteren 1200 death breaths gebruikt om te proberen een ancient tal rasha source te krijgen. Volgens mij 10+ van die dingen gemaakt in de cube, geen enkele ancient :(.

Misschien toch maar bounties gaan doen om te reforgen, wel duur maar kans op ancient is misschien groter.
Bekend probleem ;) Ik heb er zeker 15+k shards aan gewasted, ongeveer 50 geprobeerd te cuben toen opgegeven. 1e run daarna een bijna perfecte geloot uit een rift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
FloydRaalte schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:49:
Je gear en stats zijn prima voor T13.

Als survivabilty een probleem in buiten Archon moet je Ashnagarr's Bracers hebben.
Je zou ook teleport kunnen vervangen door Blackhole - Spellsteal (o.i.d.) geeft extra damage reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ah m'n armory werkt ook weer zie ik, nice!

Wizard: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Gold-21419/hero/91645995
DH: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Gold-21419/hero/92490223

Moet zeggen dat m'n Wizard ook wel geinig speelt nu. Grift 60 speedruns in 2-3 min is wel nice :) Maar Archon is in het begin wel traag zeg. Je moet echt goeie density hebben en dan zo je Archon stacks kunnen stacken zodat je door alles heen maait, anders ben je fucked.

Maar gelukkig net ook Ashnagarr bracers gegambled dus dat komt m'n survivability wel ten goede.

Wands upgraden is trouwens toch wel de manier om een goeie ancient te scoren. Heb nu een Starfire maar moet nog wel een betere kunnen fixen denk ik. Alleen is %CDR wel een must dus dat maakt het alweer wat lastiger :D

Heb 58% CDR dus moet er eigenlijk nog 2% bij zien te sprokkelen, maar vooralsnog kom ik niet heel erg vaak meer in de problemen buiten Archon.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Dus... ik speel een barb en crusader en dacht laat ik eens een DH maken..

Ik maak een DH in een paar uur complete Multishot build.. Ik join een T13 public en speel op dat moment samen met Impale DH`s die elites gaan liggen alsof ze er niet staan en ik met mijn multishot build heb de muisknop ongeveer lam en dan ligt er nog niks op zijn gat.

Fok it dacht ik, ik ga ook een impale build testen.. alle gear voor standaard impale build bij elkaar na twee uurtjes en ik kan Grift 70 in 9 minuten doen... de builds die viable zijn gaat dan ook echt helemaal nergens over... Full ancient ww barb is janken, zelfde voor leap quake en reakor charge. Blessed hammer Crusader idem ditto... maar een standaard impale build doet alles 300x efficienter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Wie kan me wat advies geven?
Van het weekend weer begonnen met d3, wizard deze keer.

Ik volg de guide op icy-veins met lightning hydra. Ik heb 5p tal rasha en 3p vyrs met serpents sparker, manald heal en zodiac. In de cube rrog, swami en het wapen dat je lightning dmg vergroot adhv de afstand (ben ff de naam kwijt).

De build speelt voor mij zo inconsistent. Ij heb altijd 4 tal rasha stacks voordat ik archon inga. Soms melt ik alles inclusief elites en soms kan ik thrash mobs niet killen met de disintegrate van archon.

Wat dat betreft doen mijn hydras veel constanter dmg. Ik zal waarschijnlijk wat over t hoofd zien maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jaihel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:30:

Ik volg de guide op icy-veins met lightning hydra. Ik heb 5p tal rasha en 3p vyrs met serpents sparker, manald heal en zodiac. In de cube rrog, swami en het wapen dat je lightning dmg vergroot adhv de afstand (ben ff de naam kwijt).

De build speelt voor mij zo inconsistent. Ij heb altijd 4 tal rasha stacks voordat ik archon inga. Soms melt ik alles inclusief elites en soms kan ik thrash mobs niet killen met de disintegrate van archon.

Wat dat betreft doen mijn hydras veel constanter dmg. Ik zal waarschijnlijk wat over t hoofd zien maar wat?
Vermoedelijk mis je de riem :)
Fazula's chain om meteen met een zooi stacks te beginnen in archon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 07-10 10:12
Bokkie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:07:
[...]

Vermoedelijk mis je de riem :)
Fazula's chain om meteen met een zooi stacks te beginnen in archon
Nee die heb ik ook. Ik heb de hele build compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
Zo, na een lekker avondje HC, 70 gehaald én mijn eerste Primal.....Yeey.... *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XwqXmHplujsfJdDak4Z2r6fW/thumb.jpg

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Apsie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:27:
Zo, na een lekker avondje HC, 70 gehaald én mijn eerste Primal.....Yeey.... *O*

[afbeelding]
Congratz! Zou er maar zuinig op zijn!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Lienuks schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:51:
Dus... ik speel een barb en crusader en dacht laat ik eens een DH maken..

Ik maak een DH in een paar uur complete Multishot build.. Ik join een T13 public en speel op dat moment samen met Impale DH`s die elites gaan liggen alsof ze er niet staan en ik met mijn multishot build heb de muisknop ongeveer lam en dan ligt er nog niks op zijn gat.

Fok it dacht ik, ik ga ook een impale build testen.. alle gear voor standaard impale build bij elkaar na twee uurtjes en ik kan Grift 70 in 9 minuten doen... de builds die viable zijn gaat dan ook echt helemaal nergens over... Full ancient ww barb is janken, zelfde voor leap quake en reakor charge. Blessed hammer Crusader idem ditto... maar een standaard impale build doet alles 300x efficienter
Alleen het feit van Goblins tegenkomen op T13 is al "vervelend" als Leapquake of Whirlwind.
Ik moet elke keer hulp inroepen van clannies als ik een Bandit shrine of blauwe split gob. tegen kom.

1 lukt nog - maar 2 is al teveel - goblin pack in een rift is meer frustratie dan leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuN2FiRe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10-2024
jaihel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:39:
[...]

Nee die heb ik ook. Ik heb de hele build compleet :)
Maak je ook gebruik van +lightning dmg op je bracers? Dit maakte voor mij ook veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:12:
[...]

Cooldown cooldown en nog eens cooldown. Je moet er voor zorgen dat je cooldown boven de 60 procent komt om zo snel mogelijk weer in archon vorm te komen. bv cooldown nog op je source en op je manald heal.
60%... sjeez. Nou dat sparen we nog even door. Nog maar 1 Manald heal gedropped (halverwege plvl 500 nu) en dan dropped er net geen fijne roll. Ik heb mijn source even omgeruild voor 1 mer CDR. thx!
Xanthian schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:56:
[...]

Je gear en stats zijn prima voor T13.

Als survivabilty een probleem in buiten Archon moet je Ashnagarr's Bracers hebben.
Je zou ook teleport kunnen vervangen door Blackhole - Spellsteal (o.i.d.) geeft extra damage reduction.
Daar had ik er nog wat van liggen en ik moet zeggen het werkt direct! Ook omdat ik met nemesis rond liep... op de 1 of andere manier gaat het zonder die extra elites toch sneller! Ik doe nu (als de archon stacks snel gaan en er genoeg mobs zijn) op T12 genoeg dmg om het grut neer te maaien.... eenmaal verder lukken de elites me ook wat beter. Als het echt niet lukt dan wachten op mijn Hydras en dan is het 1 a 2 seconden voor ze neer zijn. Het begint erop te lijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

jaihel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:30:

Jahiel ik zat met hetzelfde probleem. Het draait om de passive skill Paralysis. Wanneer mobs onder effect van Paralysis zijn dan pas doet je Manald Heal de 13k lightning dmg. Je MOET daarom wel op 1 item naar keuze (liefst bracers) lichtning dmg hebben. Het maakt niet uit hoeveel..... 1% is hetzelfde als een perfect roll van 20% lightning. Het gaat er alleen om dat het erop zit zodat je Archon veranderd in Lightning damage zodat Manald heal werkt. Dat is hoe ik het begrepen heb tenminste.

Verder is de speelstijl best lastig. Je moet inderdaad die 4 tals stacks hebben. Maar let ook op je gogok stacks en wanneer je in Archon zit je archon stacks. Het is zaak zo snel mogelijk weer in Archon terug te gaan en daarom heb je totaal meer dan 60% CRD nodig. Dat is veel. Bijna op elk denkbaar item zit dan 8%. Aanbevolen is zelfs 62,5% CDR. Ik heb dat ook nog niet. Ik kies tussen arcane torrent en ray of frost i.c.m. obsidian ring om mijn Archon weer snel van cooldown te krijgen. Je moet verder SNEL door een level heen en veel trash mobs en soms elites achter je laten..... je moet monster density hebben. Pas daar komt de build tot zijn recht. Je zou een skill kunnen uitwisselen voor Blackhole met die rune waarbij alles mons gepulled worden naar 1 punt. Dit is zelf mandatory voor hogere rift blijkt het.

Ik raad je aan om een te youtuben op 100+ grifts Wizard. Je kunt veel ontdekken aan hun speelwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Misschien een stomme vraag maar lopen season/non season gelijk? in gear stats sets etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:10:
Misschien een stomme vraag maar lopen season/non season gelijk? in gear stats sets etc?
Al enige tijd wel ja.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:47
Een vriend van me speelt Wizard, maar heeft grote problemen met Survavability. Vooral Ranged / Missile zijn vaak Insta kill op GR70

Ik heb de tips van hierboven al doorgespeeld (Meer Cooldown, Lightning op bracers en de tips van FloydRaalte etc)
Maar toch even de vraag: zijn er nog tips voor hem voor betere survivability ? Dps zit wel snor geloof ik voor nu.

https://eu.battle.net/d3/...iontro-2388/hero/91383903

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Er mist lightning, dus in Archon werkt de manald heal ring niet mee, vrij lage CDR, niet al te beste Starfire (11%).
Hij loopt met Echantress gok ik, ik zou templar adviseren (cannot die ofc), dit in verband met de heals.
De rest is speelstijl, uitwijken is gewoon een issue.

Ik heb zelf nu GR76 gedaan met mijn Wizard, maar dat is zonder Starfire, heb Aether Walker in de cube want ik teleport veel om maar damage te ontwijken, dit moet ik nog een keer anders gaan doen, maar past niet bij mijn stijl.
Net als ik met Black Hole speel ipv Slow time, mijn grootste probleem zijn de mobs die bovenop me jumpen, die kan ik zo iets afhouden en een stapje naar achteren zetten.

Overigens is mijn CDR ook nog niet best maargoed, mijn wil/zin om te pushen is er ook een beetje af.
https://eu.battle.net/d3/...icyder-2903/hero/58779861

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Gwindorian schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:24:
Een vriend van me speelt Wizard, maar heeft grote problemen met Survavability. Vooral Ranged / Missile zijn vaak Insta kill op GR70

Ik heb de tips van hierboven al doorgespeeld (Meer Cooldown, Lightning op bracers en de tips van FloydRaalte etc)
Maar toch even de vraag: zijn er nog tips voor hem voor betere survivability ? Dps zit wel snor geloof ik voor nu.

https://eu.battle.net/d3/...iontro-2388/hero/91383903
Ik zie die jullie beide geen Ashnagarr Blood Bracers hebben.... dat scheelt ook een hoop qua survivabilty. Ook Bane of the stricken lijkt me niet handig... doe dan Bane of the Trapped.... je doet meer dmg wanneer de mobs under effect of Paralysis zijn. Het gaat er immers om hoe snel je normals kunt wegbranden met Archon. Kun je dat niet snel genoeg dan werkt de build niet. Ik speel nu op T12 omdat dit nu eenmaal sneller gaat. T13 normals gaan niet snel genoeg dood dus raak ik archon tijd kwijt. Je rotatie werkt dan niet meer. Ook zie ik geen Gogok! Dat lijkt me ook een must qua survivability.

edit: Zei's gems is natuurlijk mandatory.... (zei's gogok en bane of the trapped schijnen dus de beste gems te zijn)

edit 2: Ik zie dat jullie met Partain defenders lopen, dat kan natuurlijk ook... ik dachtechter een nemesis te zien en die moet je op hogere rifts laten varen voor een Partian of een Ashnagarr.

[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 19-04-2017 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er komt een hoop voorbij over de survivability van Tal Archon. Even om dat duidelijk te krijgen:
Op een schaal van 1 tot 10 is die 0. Als je niet alles ontwijkt, ga je dood.

Het is de top DPS build, maar met marge de meest glass cannon build die er is. Als dat niet je speelstijl is, zoek wat anders. De top clearing builds zijn niet voor iedereen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:10:
Er komt een hoop voorbij over de survivability van Tal Archon. Even om dat duidelijk te krijgen:

Het is de top DPS build, maar met marge de meest glass cannon build die er is. Als dat niet je speelstijl is, zoek wat anders. De top clearing builds zijn niet voor iedereen.
Punt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:47

Ja dit is dan misschien wel een helder standpunt ja.. Wellicht is de playstype van deze build gewoon niet wat hij leuk vind. De Vocale feedback die hij op Discord geeft, is wel een signaal dat vaak doodgaan niet zijn stijl is. :+

Allen bedankt voor de tips zover !

Overigens heb ik dit weekend GR80 gehaald met nog best wat tijd over (~4 mins) en ben erg blij met deze playstyle. Ik verwacht nog wel 1 of 2 te kunnen pushen !

Nu nog hopen op een Primal die in mijn setje Items past :) tot nu toe alleen nog maar Items die ik niet gebruik. #keep on farming :)

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

Zeker op HC :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Laatst online: 13-08 18:51
Lienuks schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:51:
Om de standaard GR push shadow build om te bouwen naar speedfarm doe ik:

Vengenace: dark heart -> seethe
Awareness -> tactical advantage
Strongarm bracers -> nemesis
Chest/legs gems naar groen (dex)

Ideaal voor elite hunting: met eindeloos speed vaults vlieg je over de kaart zonder moeite en de DBs vliegen om je oren op T13. Armory maakt switchen tussen de 2 tegenwoordig zo makkelijk ook :) Ancient wapen krijgen is ook super easy gezien de DH maar 2 verschillende legendary daggers kan krijgen.

Echter.... Mits je genoeg paragon, gear en augments hebt is UE multishot, qua tijd, sneller en makkelijker (lees ~15k dex benodigd (2m+ sheet dmg))

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond na wat gem upgrading (2/3 gems op DH van 25 naar 56) met 4 man split bounties en goblin hunting gedaan. Bergen mats en aan het eind van de avond alles er weer doorheen gedraaid. Helaas geen betere Karlei, maar begin van de avond wel eindelijk een goede quiver (20% lighting / 9% CHC / 15% Impale). Ook wat betere gloves na een donatie (non-ancient 700+ dex / vit / 10% / 48% na rerolls). Ook nog een kleine upgrade op m'n CoE maar die reroll wil nog ff niet meewerken. Toch hoop ik nog op een SoJ; voor de elite DPS scheelt het, over een rotatie gezien, niets maar je bent niet afhankelijk van cycle. Voor trash is het zelfs wat gunstiger omdat CoE cycle daar complete overkill is terwijl de elemental van SoJ er altijd is.

Vanavond maar eens wat hoger gaan pushen om de gems verder te levelen...maar goed, dat wordt dan eerst wat stones grabbelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Maar maar Zarh...., je weet toch dat de shadowset alleen elites kan killen?? 8) 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Zarhrezz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:04:
Gisteravond na wat gem upgrading (2/3 gems op DH van 25 naar 56) met 4 man split bounties en goblin hunting gedaan. Bergen mats en aan het eind van de avond alles er weer doorheen gedraaid. Helaas geen betere Karlei, maar begin van de avond wel eindelijk een goede quiver (20% lighting / 9% CHC / 15% Impale). Ook wat betere gloves na een donatie (non-ancient 700+ dex / vit / 10% / 48% na rerolls). Ook nog een kleine upgrade op m'n CoE maar die reroll wil nog ff niet meewerken. Toch hoop ik nog op een SoJ; voor de elite DPS scheelt het, over een rotatie gezien, niets maar je bent niet afhankelijk van cycle. Voor trash is het zelfs wat gunstiger omdat CoE cycle daar complete overkill is terwijl de elemental van SoJ er altijd is.

Vanavond maar eens wat hoger gaan pushen om de gems verder te levelen...maar goed, dat wordt dan eerst wat stones grabbelen.
Waarom heb je eigenlijk geen Aquila in je cube zitten maar een Visage of Gunes?

SoJ vind ik toch echt minder dan een CoE, natuurlijk heb je voor trash een overkill bij een CoE cycle en heb je de Elemental altijd, alleen dit gaat wel weer ten koste van een andere roll zoals 6% CHC of 50% CHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Malt007 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:24:
[...]

SoJ vind ik toch echt minder dan een CoE, natuurlijk heb je voor trash een overkill bij een CoE cycle en heb je de Elemental altijd, alleen dit gaat wel weer ten koste van een andere roll zoals 6% CHC of 50% CHD.
Ik heb ook een visage in de cube zitten ipv de aquila, beide geven 50% reduction, maar met de visage zorg ik erboor dat ik seethe rune kan gebruiken.

Heb de extra toughness van zowel visage als rune en aquilla in cube nog niet nodig gehad eerlijk gezegd, ik push toch niet verder dan 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Bokkie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:27:
[...]

Ik heb ook een visage in de cube zitten ipv de aquila, beide geven 50% reduction, maar met de visage zorg ik erboor dat ik seethe rune kan gebruiken.

Heb de extra toughness van zowel visage als rune en aquilla in cube nog niet nodig gehad eerlijk gezegd, ik push toch niet verder dan 75
Ah ok, het is dus eigenlijk voor speedruns op T13. Zit inderdaad regelmatig zonder Hatred door alle one-shots als ik speedruns doe en dan is de aquila sowieso al waardeloos natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Voor de geïnteresseerde; Necromancer sets
(P6_Necro_Set_1 (2)) (PH) Placeholder Legendary Set name
2 pieces: [Your minions have a chance to reduce the cooldown of Army of the Dead by [1] seconds each time they deal damage.]
4 pieces: [You gain 1% damage reduction for 5 seconds each time one of your minions deal damage. Max [50] stacks.]
6 pieces: [Each active Skeleton Mage increases the damage of your minions and Army of the Dead by 200%.]

(P6_Necro_Set_2 (2)) (PH) Placeholder Legendary Set name
2 pieces: [Blood Rush gains the effect of every rune.]
4 pieces: [While at full life, your healing from skills is added to your max life for 45 seconds, up to 100% more.]
6 pieces: [Spending 10% life makes life spending attacks remove 10% more life and deal 200% more damage for 30 seconds. Using a skill to heal will consume a stack to heal 300% more.]

(P6_Necro_Set_3 (2)) (PH) Placeholder Legendary Set name
2 pieces: [Bone Armor damage is increased by 1000%.]
4 pieces: [Bone Armor stacks are now refreshed. In addition, Bone Armor grants an additional 2% damage reduction per enemy hit.]
6 pieces: [Bone Armor also activates a swirling tornado of bone damaging nearby enemies for 750% weapon damage and increases the damage they take from the Necromancer by 1500%.]

(P6_Necro_Set_4 (2)) (PH) Placeholder Legendary Set name
2 pieces: [Each corpse you consume fires a corpse lance fragment at a nearby enemy, dealing 800% weapon damage.]
4 pieces: [Each enemy you hit with Bone Spear reduces your damage taken by 2%, up to a maximum of 50%. Lasts 15 seconds.]
6 pieces: [Each corpse you consume grants you an Empowered Bone Spear charge that increases the damage of your next Bone Spear by 1000%.]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aquila is niet altijd up, Vengeance wel. Ik gebruik de streamer build niet, ik rune From the Shadows om in combinatie met APD hele hoge DR in density te halen, veel hoger dan de streamer versie. Ik zal de 90+ dus niet halen op DPS, maar /care, zo hoog ga ik toch niet pushen en het speelt veel relaxter dan de streamer build. NS was DPS nog niet het probleem en kon ik 81 makkelijk tanken.
Daar heb je wel een punt ja. Wellicht toch maar CoE houden dan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
[...]
Dat is de Zahr "from the shadows" build. Het kan GR80 facetanken maar dat kan ik eigenlijk ook behoorlijk makkelijk zonder die specifieke build :)

Ik denk wel dat het qua dmg onderdoet aan de standaard build alleen speelt het misschien wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Malt007 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:42:
[...]
Ah ok, het is dus eigenlijk voor speedruns op T13. Zit inderdaad regelmatig zonder Hatred door alle one-shots als ik speedruns doe en dan is de aquila sowieso al waardeloos natuurlijk.
Zie uit eerdere post:

En dan eventueel nog cube aquila vervangen door visage zodat je eigenlijk geen toughness verliest ook al is dat voor mij iig totaal niet nodig op T13/GR70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Meridius schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:02:
[...]

Zie uit eerdere post:

En dan eventueel nog cube aquila vervangen door visage zodat je eigenlijk geen toughness verliest ook al is dat voor mij iig totaal niet nodig op T13/GR70
Duidelijk verhaal thanks. Hoe hoog haal jij met deze build? Ik heb nog niet gepushed en heb volgens mij een 83 gehaald. Nog niet veel augments en zelfs niet alles ancient maar heb niet het gevoel dat het heel veel hoger gaat worden aangezien ik nooit paragon 1000+ ga halen. Op een gegeven moment loop je toch tegen een dps-muur op met deze build. Loop vaak met een Archon Wizard en een Blessed Hammer Crusader en die doen toch meer dmg lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Malt007 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:17:
[...]

Duidelijk verhaal thanks. Hoe hoog haal jij met deze build? Ik heb nog niet gepushed en heb volgens mij een 83 gehaald. Nog niet veel augments en zelfs niet alles ancient maar heb niet het gevoel dat het heel veel hoger gaat worden aangezien ik nooit paragon 1000+ ga halen. Op een gegeven moment loop je toch tegen een dps-muur op met deze build. Loop vaak met een Archon Wizard en een Blessed Hammer Crusader en die doen toch meer dmg lijkt het.
Archon doet meer damage en Crus is een echte trash killer maar de Shadow is enorm goed met single target damage, ik zit nu op softcore seasons op 87 met +/- 800 paragon (e.e.a. is in 12 min. zoveel dus daar zit nog ruimte in O-) ) Bij Grifts is het zaak om te proberen om van Elite naar Elite te hoppen en hopen dat er niet teveel trash omheen staat (is alleen maar lastig ;) )
Het is dus meer van hoe goed zijn de elites te isoleren en dus sneller te killen 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28
Apsie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:17:
[...]

Archon doet meer damage en Crus is een echte trash killer maar de Shadow is enorm goed met single target damage, ik zit nu op softcore seasons op 87 met +/- 800 paragon (e.e.a. is in 12 min. zoveel dus daar zit nog ruimte in O-) ) Bij Grifts is het zaak om te proberen om van Elite naar Elite te hoppen en hopen dat er niet teveel trash omheen staat (is alleen maar lastig ;) )
Het is dus meer van hoe goed zijn de elites te isoleren en dus sneller te killen 8)
Bij dat laatste had ik het idee dat je op de console wel echt in het nadeel bent omdat je eigenlijk alleen maar een richting kunt aangeven in plaats van een specifieke mob aanwijzen. Als je eenmaal de elite getarget hebt en snel genoeg bent kun je wel de linker trigger vasthouden om op die target te blijven focussen, maar als er veel trash omheen loopt is dat toch erg onpraktisch waardoor ik meestal toch bijna de hele groep af aan het slachten was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Finraziel schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:32:
[...]

Bij dat laatste had ik het idee dat je op de console wel echt in het nadeel bent omdat je eigenlijk alleen maar een richting kunt aangeven in plaats van een specifieke mob aanwijzen. Als je eenmaal de elite getarget hebt en snel genoeg bent kun je wel de linker trigger vasthouden om op die target te blijven focussen, maar als er veel trash omheen loopt is dat toch erg onpraktisch waardoor ik meestal toch bijna de hele groep af aan het slachten was.
Dat laatste geld, lijkt mij, voor de PC ook wel hoor: Je kan de muispijl idd op de te killen monster richten maar als er trash voor loopt zal je dat eerst raken, vandaar dat het zaak is om te proberen om zo dicht mogelijk bij de te killen Elite te komen...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apsie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:38:
[...]

Dat laatste geld, lijkt mij, voor de PC ook wel hoor: Je kan de muispijl idd op de te killen monster richten maar als er trash voor loopt zal je dat eerst raken, vandaar dat het zaak is om te proberen om zo dicht mogelijk bij de te killen Elite te komen...
Maar een target-aoe kan je wel precies mikken, hoe vaak ik weer een aoe 'dacht' te richten op een elite, maar vervolgens schiet hij de laatste 0,00001sec naar een trashmob voor me, match ik nu m'n skills ook meer point blank principe, hoef ik ook niet moeilijk te doen met richting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28
Apsie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:38:
[...]

Klopt inderdaad, maar misschien drukte ik het ook niet zo goed uit. Het gaat er niet alleen om wanneer er mobs voor lopen, maar ook gewoon in de buurt. Het is best lastig om dan precies te zeggen die ene mob, het is vaak toch meer zoiets van 1 van die zooi die daar ergens links van mij wandelt. Als het echt druk is en er gewoon geen line of sight naar de elite is dan is het op de PC natuurlijk niet anders.
Maar goed, staat nog steeds op de planning om de PC versie aan te schaffen... volgende week paar dagen vrij en dan hoop ik mijn PC zelf en de plek waar hij staat weer op orde te brengen en dan zal ik het zien :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Voor beginnende monks die moeite hebben Shenlongs te vinden is de Inna's Lashing Tail Kick een wat makkelijkere starters build. http://www.diablofans.com/builds/89060-innas-ltk-s10

Zonder RROG kan je al makkelijk T10 farmen door Inna's helm te behouden ipv Gyana Na Kashu.
Als ring zou ik de zodiac aanraden om de cooldown van de Epiphany te versnellen.
Als passive kan je sixth sense vervangen met Exalted Soul of Guardians Path

Met RROG word het feest leuker, gisteren GR70 behaald in 1e poging met non-augmented gear (laat de primals maar komen) Bane of the Powerfull word voor GR70 wat minder effectief, de Esoteric Alteration/Gogok of Swiftness heb ik nog niet geleveled maar die helpen ook voor GR pushing. De build kan nog verder worden uitgebreid met Scarbringer en Rabid Strike als 2x 1-handers. Op youtube vind je diverse builds.

Al en al, je kan aardig wat eigen ideeen kwijt in deze build voor speedfarming of gr pushing.
Tot ik de Shenlongs binnen heb en nieuwe Ramaladingessen is dit mijn go to build.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren maar eens geprobeerd de T13 binnen 5 minuten te doen want ik moest toch stones hebben. Ik had geen zin om te timen, dus ik weet niet op hoeveel ik 'em gemist heb maar een paar keer moet close geweest zijn. Paar keer ook niet, maar ja, een smal gangetje met goblins kun je toch niet negeren hè?

Met de stones vanaf de tier 65 -> 70 -> 72 -> 74 -> 76 steeds 2x gedaan om BotT / PE van de 56 richting de 70 te helpen...de Gorok (25) komt later wel. Zowaar op 76 een death gehapt; bijna direct op entrance van rift een Morlu Arcane Waller Horde op een smalle gangen map.

De wat lage DPS begint nu wat merkbaar te worden; ik zit nu aan zo'n 880K sheet met Vengeance up, Toughness is prima, zeker bij density en als Gorok bijgeleveld is, is die alleen maar beter. De 76 clears zaten net boven de 10 minuten dus er zit nog wel wat ruimte, maar of de 80 al mogelijk is met huidige gear betwijfel ik een beetje. Nu speel ik wel met defensive passives (Awareness en Numbing Traps) omdat de gratis upgrade verliezen toch zonde is. Als gems op level zitten switch ik wel weer naar Cull en Single Out (of Awareness / Numbing Traps i.p.v. Single Out als Toughness een issue wordt).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Gisteren ook even aan de slag gegaan met de impale speedbuild. Alle diamonds vervangen voor emeralds, visage voor aquila en dan seethe ipv dark heart. Toen bedacht ik me dat ik de pain enhancer eigenlijk ook geen voordeel heeft als je alles one-shot (tm grift 70) en deze vervangen voor een Bane of the Powerful. Ging dus rete snel en in 2 uur spelen slechts 1x dood gegaan door een foutje van mezelf. Speel overigens ook met (te) weinig vit, dus met wat rerolls denk ik dat ik met deze speedbuild wellicht ook wel 75 kan rushen. Mis Vit op me gloves en op me wapen dus in totaal bijna 2000 potential extra vit.

Speelt in ieder geval veel lekkerder en denk dat ik dit zo blijf behouden, ben toch niet zo van het pushen op hogere grifts. Met een paar augments en wat extra ancients zo lekker speeden op 75 vind ik hoog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Malt007 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:48:
Gisteren ook even aan de slag gegaan met de impale speedbuild. Alle diamonds vervangen voor emeralds, visage voor aquila en dan seethe ipv dark heart. Toen bedacht ik me dat ik de pain enhancer eigenlijk ook geen voordeel heeft als je alles one-shot (tm grift 70) en deze vervangen voor een Bane of the Powerful. Ging dus rete snel en in 2 uur spelen slechts 1x dood gegaan door een foutje van mezelf. Speel overigens ook met (te) weinig vit, dus met wat rerolls denk ik dat ik met deze speedbuild wellicht ook wel 75 kan rushen. Mis Vit op me gloves en op me wapen dus in totaal bijna 2000 potential extra vit.

Speelt in ieder geval veel lekkerder en denk dat ik dit zo blijf behouden, ben toch niet zo van het pushen op hogere grifts. Met een paar augments en wat extra ancients zo lekker speeden op 75 vind ik hoog zat.
Jups, ik push ook niet en run max 75, ik doe dit met deze build
https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1584257

alleen elites pakken, gebruik alsnog PE omdat ik niet alles 1 shot en het een elitehunter is dus de attackspeed op elites is wel nice.

Kan hem ook inwisselen voor powerfull of stricken, allemaal heb ik ze op 50+ zitten, maar merk niet heel veel verschil eerlijk gezegd met clearspeed over algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32

Phntm

Tlingelingeling

Planespotter schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:58:

Ik ga die GR 55 met 6 sets ook doen dit weekend. Gisteren champion behaald dus ben benieuwd. Shadow mantle is inderdaad bruut, op het moment niet eens een volle set. Mijn compass rose heeft een schijt roll dus moet dat even oplossen (socket nodig o.a.) en een betere CoE. Elusive ring geknald in kanai. De enige uitdaging in de laatste conqueror challenge is conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schiet al aardig op, nog een paar dingetjes ancient krijgen en dan eens beginnen met pushen om te kijken hoever we komen. Zit bijna op 1,8 miljoen sheet dps :)

https://eu.battle.net/d3/...kkEEEr-2128/hero/91904673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:02:
Het schiet al aardig op, nog een paar dingetjes ancient krijgen en dan eens beginnen met pushen om te kijken hoever we komen. Zit bijna op 1,8 miljoen sheet dps :)

Wat misschien nog helpt bij solo push, een follower? (zie bij geen enkele gear?) Templar werkt best prettig met de juiste gear...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:18:
[...]

Wat misschien nog helpt bij solo push, een follower? (zie bij geen enkele gear?) Templar werkt best prettig met de juiste gear...
Dat fix ik tegen die tijd wel.. Zit nu vaak in 4 man groups beetje 80 te doen. gaat als een tierelier :)

Solo 80 gaat ook als een zonnetje zonder follower.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:02:

Lekkere gear, daar moet je wel 85-87 mee kunnen halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Heb je deze build toevallig op diablofans staan Zahr ? Ik speel ook liever relaxed/facetanking en minder 'twitchy'. Zit tot nu toe met een grenades build maar het wordt tijd om om te schakelen.
Zarhrezz schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:05:
[...]

Aquila is niet altijd up, Vengeance wel. Ik gebruik de streamer build niet, ik rune From the Shadows om in combinatie met APD hele hoge DR in density te halen, veel hoger dan de streamer versie. Ik zal de 90+ dus niet halen op DPS, maar /care, zo hoog ga ik toch niet pushen en het speelt veel relaxter dan de streamer build. NS was DPS nog niet het probleem en kon ik 81 makkelijk tanken.

[...]

Daar heb je wel een punt ja. Wellicht toch maar CoE houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:52:
Heb je deze build toevallig op diablofans staan Zahr ? Ik speel ook liever relaxed/facetanking en minder 'twitchy'. Zit tot nu toe met een grenades build maar het wordt tijd om om te schakelen.
Yup, staat hier.

Edit: De 80 ermee gehaald met een 650 paragon. M'n gear is ook niet echt super, paper DPS zit maar op 890K en gems in de lower 70's.

[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 22-04-2017 22:26 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Cheers man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
De meningen zijn verdeeld op internet, maar voor een solo dh impale build, loont het om vanaf gr70 power full te ruilen voor een pain enhancer? De meeste mensen waarmee ik speel doen niet aan 4player meta ect en rommelen ook maar wat aan.

Stricken lijkt me daarom niet superzinvol..maar ik twijfel tussen pe en botp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
ZTeeVeR schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:16:
De meningen zijn verdeeld op internet, maar voor een solo dh impale build, loont het om vanaf gr70 power full te ruilen voor een pain enhancer? De meeste mensen waarmee ik speel doen niet aan 4player meta ect en rommelen ook maar wat aan.

Zal weinig schelen, al is PE afhankelijk van density. Sta je niet middenin een moshpit dan doet PE ook niet veel.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:16:
PE en BotP en wat mij betreft ook Zei zijn redelijk gelijkwaardig in deze setup.
  • PE helpt trash clearing bij hoge density. Beetje doorgeleveld zit de DoT aan 1600-1700% weapon damage per seconde. Bij pushen zal het geen zoden aan de dijk zetten, voor T13 speed met hoge DPS gear zal het voor kills zorgen, dus voor meer collateral kills. De IAS kan wel enorm goed schalen, maar afhankelijk van breakpoints.
  • Bane of the Powerfull is een 20% class A buff en dus praktisch iets minder. Dit natuurlijk onder voorwaarde dat je Elites tegenkomt en snel genoeg neerlegt. Dit zal op hogere tiers steeds lastiger worden. De secondary is wel erg goed maar ook daar zit een lichte diminish van elemental damage.
  • Zei lijkt op het eerste gezicht wellicht niet logisch, maar de DPS increase is lineair en niet 'per 10 yards'. Zelfs op 2-3 yards is er dus al een aantal % DPS increase en die is multiplicative. Natuurlijk doet melee-range 3 Impale hits meer damage dan op range met 1 Impale raken, maar mijn ervaring is toch dat je het heel vaak niet voor het zeggen hebt; je kunt gewoon niet altijd toe-to-toe met je target staan, zeker niet op hogere tiers als elites / champions niet in een paar Impales neer zijn. Arcane spawns, Molten, etc. zijn vaak al reden genoeg om niet te blijven staan, er zijn ook zat Elites die er zelf maar wat graag vandoor gaan. Zei levert dan al heel snel veer meer DPS dan de andere opties. En dan is er nog de stun voor interrupts.
Zelf neig ik meer en meer naar PE voor T13, Zei voor 75+.
Stricken is weinig zinvol op Impale Shadow. De RG gaat al ruimschoots sneller dan bij vrijwel alle andere builds / classes en om van 20-30 seconde een 25-30% af te halen schiet niet op.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Opzich een interessante gedachte, zeker omdat je met vault de dps uit travellers pledge set gaat missen.

Ik zal eens een zeis gaan levellen en kijken of dat een verschil gaat maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Mag ik een herinvite voor de GOT clan? Loev#2488 Ik denk dat eruit ben gehaald wegens inactiviteit, wil graag terugkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Idem als Loev :) Ben een tijdje weggeweest en ga vanavond weer eens aan de slag. Toch gezelliger met de Clan. Ik hoef geen powerlevels oid, want ga vanavaond in season gewoon eens lekker zelf naar 70 levellen. Ben wel redelijk casual dus zal maar enkele avondjes per week aanwezig zijn. Dank Ervig#2891

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog tips om bepaalde setitems te krijgen? 43 rifts en idem grifts verder en nog steeds maar 2 helltooth items, continue arachyr of zuni sets, maar nooit die helltooth. Torment 7 btw.

En lijkt erop dat Jade 6 set dus niet werkt :/ 2set werkt, maar 6set zie ik geen enkele extra dmg. (300sec aan haunt moet toch wel aardig zichtbare damage doen).

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
SinergyX schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:43:
Nog tips om bepaalde setitems te krijgen? 43 rifts en idem grifts verder en nog steeds maar 2 helltooth items, continue arachyr of zuni sets, maar nooit die helltooth. Torment 7 btw.

En lijkt erop dat Jade 6 set dus niet werkt :/ 2set werkt, maar 6set zie ik geen enkele extra dmg. (300sec aan haunt moet toch wel aardig zichtbare damage doen).
Kadala en gele items upgraden in de cube?

Maar, waarom wil je Helltooth? Als je het een leuke build vindt, oké. Voor de damage hoef je het niet meer te doen! :p valt redelijk af, 1400% vs 2500% van Zuni

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schaapiej schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:34:
[...]

Kadala en gele items upgraden in de cube?

Maar, waarom wil je Helltooth? Als je het een leuke build vindt, oké. Voor de damage hoef je het niet meer te doen! :p valt redelijk af, 1400% vs 2500% van Zuni
Helltooth doet amper onder voor zuni, omdat al je damage boosted wordt en niet van je pets, zeker als de AI van fetish compleet de mist in gaat met melee prioriteit (dat een Gargantuan amper kan meppen). Plus grin reaper krijgt die 1400% bonus ook, en haal genoeg damage reduction uit die abilities zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runi215
  • Laatst online: 28-09 15:47
Hallo,

Ik heb besloten om voor het eerst serieus aan een season mee te doen en ik moet momenteel nog 1 conquest om guardian af te maken. Ik heb 3x 65 gems en boss mode al gedaan. Is het nu verstandig om de solo GR55 met meerdere sets te doen of om een groep te zoeken voor sprinter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16
runi215 schreef op maandag 24 april 2017 @ 00:10:
Hallo,

Ik heb besloten om voor het eerst serieus aan een season mee te doen en ik moet momenteel nog 1 conquest om guardian af te maken. Ik heb 3x 65 gems en boss mode al gedaan. Is het nu verstandig om de solo GR55 met meerdere sets te doen of om een groep te zoeken voor sprinter.
die 6 sets GR55 is makkelijker dan ik had verwacht. ik zou voor die gaan. al was Sprinter ook niet zo heel moeilijk. totaal 3 keer nodig gehad (demon hunter)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Zarhrezz schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:09:
[...]

PE en BotP en wat mij betreft ook Zei zijn redelijk gelijkwaardig in deze setup.
  • PE helpt trash clearing bij hoge density. Beetje doorgeleveld zit de DoT aan 1600-1700% weapon damage per seconde. Bij pushen zal het geen zoden aan de dijk zetten, voor T13 speed met hoge DPS gear zal het voor kills zorgen, dus voor meer collateral kills. De IAS kan wel enorm goed schalen, maar afhankelijk van breakpoints.
  • Bane of the Powerfull is een 20% class A buff en dus praktisch iets minder. Dit natuurlijk onder voorwaarde dat je Elites tegenkomt en snel genoeg neerlegt. Dit zal op hogere tiers steeds lastiger worden. De secondary is wel erg goed maar ook daar zit een lichte diminish van elemental damage.
  • Zei lijkt op het eerste gezicht wellicht niet logisch, maar de DPS increase is lineair en niet 'per 10 yards'. Zelfs op 2-3 yards is er dus al een aantal % DPS increase en die is multiplicative. Natuurlijk doet melee-range 3 Impale hits meer damage dan op range met 1 Impale raken, maar mijn ervaring is toch dat je het heel vaak niet voor het zeggen hebt; je kunt gewoon niet altijd toe-to-toe met je target staan, zeker niet op hogere tiers als elites / champions niet in een paar Impales neer zijn. Arcane spawns, Molten, etc. zijn vaak al reden genoeg om niet te blijven staan, er zijn ook zat Elites die er zelf maar wat graag vandoor gaan. Zei levert dan al heel snel veer meer DPS dan de andere opties. En dan is er nog de stun voor interrupts.
Zelf neig ik meer en meer naar PE voor T13, Zei voor 75+.

[...]

Stricken is weinig zinvol op Impale Shadow. De RG gaat al ruimschoots sneller dan bij vrijwel alle andere builds / classes en om van 20-30 seconde een 25-30% af te halen schiet niet op.
PE op T13 snap ik niet echt, alles is daar one-shot (misschien 2 op de riftboss) dus je hebt echt niks aan attack speed. De bijkomende damage van het bleeden is ook nihil, het gaat bij de PE puur om de attack speed welke benodigd is op hogere grifts (75+). Bij T13 heeft de BoP echt veel meerwaarde heb ik gemerkt, gewoon constant die 20% extra dmg zorgt dat je er werkelijk doorheen vliegt, aangezien je nooit meer dan 2x op een vijand schiet heb je echt niks aan attack speed.

Stricken is compleet nutteloos in deze build, die gebruik ik alleen als ik echt ga pushen op hoge grifts (85+) maar ook daar ben ik niet zeker van de meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Afgelopen weekend op me season impale DH grift 70 gehaald dus laat al die dikke primals maar komen (sarcasme van hier tot tokyo:) ). Nu verder met de journey. Ik moet nog wat bountys doen om 20 legendaries in kanai's cube te doen en dan op naar de volgende chapter. Eerste conquest is niet zo pittig. 3 gems op 65 is goed te doen. Daarna heb ik nog niet echt een idee welke goed te halen is. Wellicht die bossen binnen 20 minuten afmaken....

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
SinergyX schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:09:
[...]

Helltooth doet amper onder voor zuni, omdat al je damage boosted wordt en niet van je pets, zeker als de AI van fetish compleet de mist in gaat met melee prioriteit (dat een Gargantuan amper kan meppen). Plus grin reaper krijgt die 1400% bonus ook, en haal genoeg damage reduction uit die abilities zelf.
Ik vond het een groot verschil tussen die twee set! Kom met Zuni een stuk sneller er doorheen dan HT, wellicht omdat ik de Gargs opnieuw cast samen met Piranhdo middenin een elite pack? Was de 1e week van het season en toen zag ik ook alleen maar Arachyr en Zuni op het leaderboard.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schaapiej schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:44:
[...]

Ik vond het een groot verschil tussen die twee set! Kom met Zuni een stuk sneller er doorheen dan HT, wellicht omdat ik de Gargs opnieuw cast samen met Piranhdo middenin een elite pack? Was de 1e week van het season en toen zag ik ook alleen maar Arachyr en Zuni op het leaderboard.
Op singles is het absoluut meer damage, mits de AI meewerkt, maar bij trashclearence loop ik te snel tegen probleem dat of die debuff afloopt of ik niet continue manaspenders op mobs kan gooien.

Voor hoge rifts heb ik toch m'n Inna monk, dit is gewoon 'voor leuk' erbij :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:22:
[...]

PE op T13 snap ik niet echt, alles is daar one-shot (misschien 2 op de riftboss) dus je hebt echt niks aan attack speed. De bijkomende damage van het bleeden is ook nihil, het gaat bij de PE puur om de attack speed welke benodigd is op hogere grifts (75+). Bij T13 heeft de BoP echt veel meerwaarde heb ik gemerkt, gewoon constant die 20% extra dmg zorgt dat je er werkelijk doorheen vliegt, aangezien je nooit meer dan 2x op een vijand schiet heb je echt niks aan attack speed.
Op T13 gaat het juist om de bleed van PE. Je raakt 2-6 collateral trash, die gaan neer door de bleed terwijl jij al weer verder gaat. Meer kills per Impale dus en normal rifts draait daar nou net om.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Zarhrezz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:08:
[...]

Op T13 gaat het juist om de bleed van PE. Je raakt 2-6 collateral trash, die gaan neer door de bleed terwijl jij al weer verder gaat. Meer kills per Impale dus en normal rifts draait daar nou net om.
Heb niet echt een vergelijkingstest gedaan maar toen ik de PE wisselde voor een BoP gingen de rifts een klap sneller. Sowieso heb ik nog nooit echt een teruglopende healthbar gezien door bleed, gaan ze daar echt dood van?

Ben ondertussen weer even terug naar mijn wizz, dat lijkt toch een klap sneller te gaan dan een DH. Ook iets meer uitdaging dan simpelweg op 1 knop rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was m'n Witchdoctor weer even zat, waarmee ik nu grift 50 heb gehaald, toch m'n crusader weer opgepakt en toevallig 2de item van Invoker geloot, toch maar eens een poging gedaan op die thorn-build. Hoewel ik de 6-set nog moet hebben, had ik Hack al vrij snel, wat maakt dat opeens een bizar groot verschil.

Moet zeggen dat het best grappig speelt, met gems iets meer survival gegaan (HP regen en die 30% dmg over x sec), zodat ik soms gewoon kan blijven staan en niets doen, die 1000% thorn proc doet ook wonderen op elite.

In guides praten ze over beoogde van 300k thorn (in je stats), ik zit pas op 120k, dus nog een lange weg te gaan. Merkte wel dat stat-scherm vaak 'glitched', gooi ik bv die 1,5% str per gem slotted aan of uit, blijft of mijn thorn gelijk of gaat hij juist omlaag als ik die passive aanzet.

Weer eens wat anders dan op afstand lekker rondmeppen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:56:
Ben ondertussen weer even terug naar mijn wizz, dat lijkt toch een klap sneller te gaan dan een DH. Ook iets meer uitdaging dan simpelweg op 1 knop rammen :)
Wiz is wel goed voor T13 werk, directe AoE damage die hoog genoeg is voor trash en Nilfur voor Elite / Champion / RG.

Shadow heeft weinig AoE, grenades is vertraagde damage (5e bounce). UE multi is voor T13 denk ik de snelste DH optie.

Ik ga binnenkort maar eens aan de slag met een channel build, er kwam een mooie ancient Sigil langs. Ik vraag me af of de Sigil cast van b.v. Black Hole ook Paralysis -> Manald Heal kan proccen. Als dat werkt, vol op CDR inzetten en gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:59:
[...]Wiz is wel goed voor T13 werk, directe AoE damage die hoog genoeg is voor trash en Nilfur voor Elite / Champion / RG.
Of gewoon de push build maar dan met In-Geom i.p.v. een Sparker. Niks sneller met de Wiz dan dat... wellicht is die EB build nog een optie voor T13? (geen idee van, lang geleden dat ik dat heb geprobeerd)

Welke build bedoel jij met Nilfur?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tal Archon vind ik meh spelen, 1 season (Tal Twister Archon) was genoeg voor mij.

Flashfire is nog viable T13.

Zelf ga ik wat experimenteren. Tal Meteors + Nilfur is gewoon nog veel damage, zat voor T13 Elites / RG.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
schaapiej schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:59:
[...]

Of gewoon de push build maar dan met In-Geom i.p.v. een Sparker. Niks sneller met de Wiz dan dat... wellicht is die EB build nog een optie voor T13? (geen idee van, lang geleden dat ik dat heb geprobeerd)

Welke build bedoel jij met Nilfur?
Je noemt hier de sparker maar als ik op de lb kijk zie ik echt geen kip met hydra spelen. Iedereen heeft aether walker en starfire als wands. Wil een wiz gaan gearen dus vroeg me af welke versie beter is?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:59:
Tal Archon vind ik meh spelen, 1 season (Tal Twister Archon) was genoeg voor mij.

Flashfire is nog viable T13.

Zelf ga ik wat experimenteren. Tal Meteors + Nilfur is gewoon nog veel damage, zat voor T13 Elites / RG.
Voor T13 is dat inderdaad qua damage prima. Alleen het voelt allemaal zo traag als je eenmaal de Archon ( of FlashFire) build hebt gespeeld! :p
Nephalem schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:01:
Je noemt hier de sparker maar als ik op de lb kijk zie ik echt geen kip met hydra spelen. Iedereen heeft aether walker en starfire als wands. Wil een wiz gaan gearen dus vroeg me af welke versie beter is?
Gebruikte Sparker even als voorbeeld als 1 van de push builds. Heb eerlijk gezegd geen idee welke set-up het hoogste haalt. Ik vond 't een welkome afwisseling op het vorige season vandaar dat ik Sparker/In-Geom afwissel in de cube. En hoger dan GR90 ga ik toch niet.

Aether versie heb ik zelf nog niet gezien. Zie ik het nut ook niet echt van, dan liever een In-Geom voor de cooldowns :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Recent een MSI 1060 6g gekocht. was er van overtuigd dat dit me een stevig aantal fps zou schelen, helaas blijkt nu mijn CPU de grote bottleneck te zijn. Ook niet zo vreemd gezien dat ding nog van voor de oorlog is:) Gisteren even goed opgelet en het ding is constant 100% bezet als ik in diablo zit te gassen. Tijd voor wat nieuws. Ik zit nog te twijfelen tussen een I7700 of een Ryzen cpu (dan wss de 1600X). Behalve het moederbord, het geheugen en dus de CPU is zo'n beetje alles up to date in me pc dus geen verkeerde investering lijkt me:)

Gisterenavond nog even wat bountys gedaan en een paar grift 60's. Vanavond nog even door om de journey te halen. Dan nog eentje voor me stash-tab. Vervolgens kan ik ook wat lomper met de impale DH omgaan. Niet meer zo bang zijn om m kwijt te geraken. Ook mijn eerste rainbow goblin gevonden sinds de whimsydale buff. Genieten! Legendaries galore:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 14:39
lj_tree schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:15:
Recent een MSI 1060 6g gekocht. was er van overtuigd dat dit me een stevig aantal fps zou schelen, helaas blijkt nu mijn CPU de grote bottleneck te zijn. Ook niet zo vreemd gezien dat ding nog van voor de oorlog is:) Gisteren even goed opgelet en het ding is constant 100% bezet als ik in diablo zit te gassen. Tijd voor wat nieuws. Ik zit nog te twijfelen tussen een I7700 of een Ryzen cpu (dan wss de 1600X). Behalve het moederbord, het geheugen en dus de CPU is zo'n beetje alles up to date in me pc dus geen verkeerde investering lijkt me:)

Gisterenavond nog even wat bountys gedaan en een paar grift 60's. Vanavond nog even door om de journey te halen. Dan nog eentje voor me stash-tab. Vervolgens kan ik ook wat lomper met de impale DH omgaan. Niet meer zo bang zijn om m kwijt te geraken. Ook mijn eerste rainbow goblin gevonden sinds de whimsydale buff. Genieten! Legendaries galore:)
Ik heb zelf sinds een week van een phenom II x4 955 geupgrade naar een Ryzen 5 1600(met nieuw mobo en RAM), had al een gtx970. als m'n scherm vol stond dan had mijn oude systeem moeite om het bij te benen op de niet hoogste settings, nu gemiddeld 120fps, en op hele drukke momenten 80-90, op hoogste settings.

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Hi guys,

Sinds dit weekend ben ik begonnen aan Diablo S10. Inmiddels zit ik op Paragon lvl 229 en ben ik op zoek naar spelers om samen mee te spelen. (Greater rifts, bounty's ect.) Ik merk dat ik nog een hoop te leren heb, want in die 2 jaar afwezigheid is er een hoop veranderd.
Als iemand geïnteresseerd is mijn gamer tag is: Klungel#2852

Ik speel een Witch doctor en gister greater rift 44 solo gehaald !

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
maffeleo schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:10:
Hi guys,

Sinds dit weekend ben ik begonnen aan Diablo S10. Inmiddels zit ik op Paragon lvl 229 en ben ik op zoek naar spelers om samen mee te spelen. (Greater rifts, bounty's ect.) Ik merk dat ik nog een hoop te leren heb, want in die 2 jaar afwezigheid is er een hoop veranderd.
Als iemand geïnteresseerd is mijn gamer tag is: Klungel#2852

Ik speel een Witch doctor en gister greater rift 44 solo gehaald !
Van de eerste pagina:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 1044 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

Hierna kan je in de community altijd roepen om wat hulp of wat medespelers! (en lid worden van een clan? zie ook eerste pagina!)

Apsie's profiel

Pagina: 1 ... 34 ... 73 Laatste