Ik kan me niet meer precies herinneren welke run jij aangaf, de meeste locaties ken ik idd wel. Deze youtube heeft er een hoop (maar niet allemaal).Deadsmell schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:52:
[...]
Met die korte run die ik laatste postte heb je een hele steady flow van goblins. Tussen de 1 en 4 per run, met om de drie runs een goblin shrine. Maar je had je eigen run die net zo goed werkte, geloof ik.![]()
Ook nog geen cosmic wings of portrait hier. Whimsyshire portal is nog maar één keer geopend en daarbinnen is de kans op het juiste beest toch verwaarloosbaar. Maar het zijn daarnaast geweldige runs voor legs en mats en gold. Zeker aan het begin van een season. Had ik eerder moeten weten.
En oh, wat is Whimsyshire leuk geworden zeg! Alsof je tien keer de Vault in één map hebt.
YouTube: Diablo 3 Ultimate Goblin Farm Route |Menagerist|Rainbow Goblin|Cosmi...
Dat je zo veel shrines gevonden hebt is wel bijzonder, ik krijg er meestal maar een in de paar uur, misschien toch eens kijken wat jij doet want die shrines zijn ook niet mals
Mijn huidige run is voornamelijk gemakszucht gecombineerd met hoge kans op gob. Cave of the moonclan is gewoon hoge kans op mininmaal 1 gob en die andere 3 (leorics en royal crypt en nu ook core of arreat dankzij patho) zijn kleine ruimtes waar je snel doorheen ben met een kans.
Edit: Overigens denk ik dat je refereerd naar whimsydale, whimsyshire (staff of herding) is niet veel te beleven.
Iemand al een keer de developers hell bekeken in 2.5? misschien is die ook wel gebuffed!
[ Voor 6% gewijzigd door Ryan1981 op 14-04-2017 15:59 ]