Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Sepica schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:05:
Na de outage gisteren blijken erg veel clans members te hebben verloren. Weet iemand of dit ook het geval is binnen de <GoT> clan?
Zal straks eens even kijken. Heb er niet op gelet idd ;) .

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
stingray2012 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:08:
Zal straks eens even kijken. Heb er niet op gelet idd ;) .
Stiekem Jim kicken en zeggen dat het een foutje van Blizz is! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Is er een ban-wave geweest dan?
Of gewoon een foutje in de programmering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:01:
Er ging iets meer centraal plat...ook Hearthstone lag er bv. uit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

schaapiej schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:00:
[...]

Lol zou wat zijn idd, helaas is hij clan leader en ben ik maar officer, kan hem niet slaan met de banhammer ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
3xNix schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:01:
Nee het was geen banwave, mensen kunnen gewoon spelen en de clan weer joinen. /u/Rhykker klaagt er ook over op /r/Diablo bijvoorbeeld.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
schaapiej schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:00:
[...]

Hey!! Leave Grandmaster Jim alone! :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:55
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:02:
[...]

Er ging iets meer centraal plat...ook Hearthstone lag er bv. uit.
Heel Blizzard lag op een gegeven moment plat. Kon rond 9 uur helemaal niet meer in de battle.net client inloggen. En met mij vele andere Twitter was exploding omdat het forum ook plat lag 8)7

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zit er nog meer in <SG>? Bij mij is de clan "Unavailable", is dat bij anderen ook?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55

Ryan1981

Je ne sais pas

Angeloonie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:38:
Wie zit er nog meer in <SG>? Bij mij is de clan "Unavailable", is dat bij anderen ook?
Ik kreeg ook allemaal vage berichten gister dat ik niet in de got
clan zat en de tweakers community 0 leden had en toen maar besloten ghost busters 3 te gaan kijken. Achteraf gezien misschien toch beter kunnen blijven proberen want die film was iets minder geslaagd :p We zullen zien vanavond :D overuren voor de admins :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Angeloonie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:38:
Ik zit gewoon in de clan, alleen heel veel members niet meer volgens het Roster.... goed bezig blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Ik gebruik momenteel de shadow impale build en vroeg me af of ik die pain enhancer gem verder dan level 25 moet brengen. Denk van niet omdat het niet om de dmg van de primary van die gem gaat maar hoop het hier graag bevestigd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:59:
Ik gebruik momenteel de shadow impale build en vroeg me af of ik die pain enhancer gem verder dan level 25 moet brengen. Denk van niet omdat het niet om de dmg van de primary van die gem gaat maar hoop het hier graag bevestigd te krijgen.
Beetje doorlevelen en die gem doet 1000-1500% weapon damage per seconde. Met Ricochet 1-shot je 3 targets en raak (crit) je nog eens 6 targets voor 750% weapon damage. Op die 6 targets die extra DoT damage is een significante verhoging van de AoE damage. Aangezien de Ricochet targets ook steeds anders zijn, tikt het flink door op density.

Als je echt uitsluitend Elites en Champions neerlegt heeft PE levelen geen zin...maar PE eigenlijk ook niet, want je raakt dan veel te weinig targets voor een serieuze IAS boost...pak dan liever Zei.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Necro Beta is gestart. Bluddshed heeft een vid gepost met alle skills en runes:

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Maar 7 skeletons. :( Ik hoop dat er legendaries komen die dat nummer omhoog krikken. Zonder minimaal 25 skeletons ben je geen necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Is 2.6 nou de volgende patch?
LUH-3417 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:24:
Maar 7 skeletons. :( Ik hoop dat er legendaries komen die dat nummer omhoog krikken. Zonder minimaal 25 skeletons ben je geen necro.
Witch Doctor kon aanvankelijk ook maar 8 fetishes hebben.
Maar dankzij een item lopen er nu ook 23 rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Sinds het eerste weekend van season 10 geen diablo meer aangeraakt. Drukke periode met een nieuwe baan en mijn opleiding. Donderdagavond nog een tentamen en daarna een lang weekend zonder al teveel verplichtingen. Dan eens kijken of ik me shadow impale set compleet kan krijgen. Ik weet uit ervaring dat het daarna hard kan gaan:)

Ik heb wel zin in die Necro! Ziet er goed uit, en volgens mij een best boeiende speelstijl! Zeker gezien life ook een resource is die je kunt spenden. Lijkt me op hardcore voor nog meer spanning te zorgen:D

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren goblins gefarmd. 2 regenboog gevonden geen cosmic wings. Kwam er ook achter dat clan loot niet weergegeven wordt, dat vind ik wel jammer want primal spotten vond ik wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:22:
Gisteren goblins gefarmd. 2 regenboog gevonden geen cosmic wings. Kwam er ook achter dat clan loot niet weergegeven wordt, dat vind ik wel jammer want primal spotten vond ik wel leuk.
Dat is een instelling. Als je op het settings icoontje klikt op de News tab in het clan window, dan kan je aanpassen wat in de chat getoond wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Mocht je morgenavond of vrijdag overdag nog een rainbow tegenkomen dan hou ik me ten strengste aanbevolen:) Als je tenminste nog ruimte hebt en een noobje (dit seizoen tenminste) kunt pullen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Necromancer Beta Now Live
https://www.reddit.com/r/...ecromancer_beta_now_live/
Deadsmell schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:28:
[...]

Dat is een instelling. Als je op het settings icoontje klikt op de News tab in het clan window, dan kan je aanpassen wat in de chat getoond wordt.
Idd ik heb alles geprobeerd maar niets hielp. Asnvinken uitvinken uitvinken en reboot en dan aanvinken en omgekeerd. Misschien een keer de user folder met settings verwijderen. Of misschien staat er iets op read only nu. Vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

lj_tree schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:38:
[...]

Mocht je morgenavond of vrijdag overdag nog een rainbow tegenkomen dan hou ik me ten strengste aanbevolen:) Als je tenminste nog ruimte hebt en een noobje (dit seizoen tenminste) kunt pullen:)
Hehe je moet snel zijn, ik kondig het aan in de got clan en dan zitten er zo 3 mensen in mijn party :p

Whoops dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Ryan1981 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:41:
Idd ik heb alles geprobeerd maar niets hielp. Asnvinken uitvinken uitvinken en reboot en dan aanvinken en omgekeerd. Misschien een keer de user folder met settings verwijderen. Of misschien staat er iets op read only nu. Vaag allemaal.
Sinds de issues van maandagavond zijn er wel meer dingen stuk. Clan rejoin werkt over het algemeen, moet er natuurlijk nog wel een actieve officer/leader aanwezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:18:
Necro Beta is gestart. Bluddshed heeft een vid gepost met alle skills en runes:

[video]
Dat wordt echt een leuk character. Had een tijd geleden nog het vermoeden dat het te weinig van de Witch Doctor zou verschillen, maar deze heeft totaal andere mechanics. Erg leuke animaties ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:47
Ryan1981 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:41:
Necromancer Beta Now Live
https://www.reddit.com/r/...ecromancer_beta_now_live/

[...]

Ik ben erachter gekomen dat er iets vaags met de Clan de oorzaak is, sinds die outage van eerder deze week. Probeer maar eens in /clan te chatten.. lukt ook niet.
maar als je Shift-O doet, zie je wel je Clan, maar dan met 0 members online.

Ik heb ergens een blue-post gezien dat je je Clan screen 2 minuten moet openhouden.. maar dat hielp bij mij ook niet. Ik ben de Clan gere-joined om het op te lossen.

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hoe farm je goblins? Ik heb nog geen regenboog gezien dit seizoen helaas, wel meermaals de vault...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:22:
[...]
Als je echt uitsluitend Elites en Champions neerlegt heeft PE levelen geen zin...maar PE eigenlijk ook niet, want je raakt dan veel te weinig targets voor een serieuze IAS boost...pak dan liever Zei.
Zei heeft ook weinig zin.
De meest effectieve speelstijl is als je dicht tegen de mobs aan zit.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:00:
Zei heeft ook weinig zin.
De meest effectieve speelstijl is als je dicht tegen de mobs aan zit.
Vergis je niet in Zei hoor...de DPS increase is multiplicative (i.t.t. IAS increase op andere IAS) en werkt lineair...per yard doe je dus meer damage, er zijn geen 10 yard zones (wat de tooltip suggereert). Een overall 5-10% DPS increase heb je zo te pakken. Dan speelt ook nog mee dat IAS op breakpoints werkt...3% kan dus zomaar 0% DPS increase zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:10:
[...]

Vergis je niet in Zei hoor...de DPS increase is multiplicative (i.t.t. IAS increase op andere IAS) en werkt lineair...per yard doe je dus meer damage, er zijn geen 10 yard zones (wat de tooltip suggereert). Een overall 5-10% DPS increase heb je zo te pakken. Dan speelt ook nog mee dat IAS op breakpoints werkt...3% kan dus zomaar 0% DPS increase zijn.
Ik gebruik gorgok, maar voornamelijk voor de cooldown, meer ruimte voor offensive stats op andere gear

(andere zijn powerfull en trapped)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 12-04-2017 11:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
[...]

Ik was die breakpoints vergeten ja :P

Maar zoals ik het zie heb je de keuze uit de volgende gems.
BoTT
BOTP
Gogok
Stricken
Zei's
PE

Van de bovenstaande is natuurlijk BOTT de no-brainer die zit in elke build.
Gogok vind ik ook een no-brainer, deze heeft een fantatische synergy met de build. Je stacks heb je constant up en dan pak je gewoon 15%IAS, 15% CDR en de toughness.

De 3e slot is wat mij betreft de enige die aan discussie onderhevig is.
Ik gebruik nu zelf BOTP, dat werkt op zich prima. Ook omdat ik met mid80 stricken nog niet mis. Wellicht dat dit richting de 90 wel een probleem word.

Wat zijn eigenlijk de AS breakpoints van Impale?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Finraziel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:55:
[...]

Hoe farm je goblins? Ik heb nog geen regenboog gezien dit seizoen helaas, wel meermaals de vault...
Wat voor mij tot nu toe te beste resultaten opgeleverd heeft is het volgende:

Stap 1:
Je maakt een build die snel is (maar wel genoeg damage doet om ze te slopen op T13)! In mijn geval een wizard die kan blijven teleporteren. De snelste build is een monk, witchdoctor kip is ook snel, maar aangezien ik alleen wizard speel zit ik vast aan teleporteren. Eather walker, wormhole, genoeg arcane generation en gaan met die banaan, archon vorm met teleport voor wanneer arcane op is.

Stap 2: Je gaat op zoek naar goblins op locaties waar je ze vaak ziet. Wat voor mij tot noch toe de beste resultaten opleverd is de volgende 3 locaties:

Clan of the mooncave level 1 + 2
Leorics Passage
Royal crypts.

Als je deze 3 levels verkend hebt (en de nodige goblins gesloopt) teleport je naar hometown, leave game en start opniew.

Mocht je dit te saai vinden, kun je je farm run uitbreiden, er zijn best wel wat guides te vinden. Ik kwam ook tot de ontdekking dat als je de boss mode conquest doet je behoorlijk wat van die beesten tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoe ga je je BotT triggeren met Zei?
Sowieso is Zei gewoon kut omdat je juist géén grote afstand wilt met de mobs zodat je 3 Impales dezelfde target hitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik heb nu na een Reakor / WW / Leap barb ook een Zdps support barb.

Voor hogere grifts lees 80+ willen ze mijn barb niet mee hebben tenzij er een monk is, dus uitgezocht welke gear ik daarvoor nodig heb (wie wat bewaard heeft wat :) )

En vrij eenvoudig lopen "tanken" in 4 man Grift 85 en 86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:28

4th

Angeloonie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:30:
[...]

Sowieso is Zei gewoon kut omdat je juist géén grote afstand wilt met de mobs zodat je 3 Impales dezelfde target hitten.
Numbing traps passive verruilen voor thrill of the hunt ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:41:
[...]

Numbing traps passive verruilen voor thrill of the hunt ;)
Meh ok, dat kan (tenminste, ik gebruik Leech ipv Numbing Traps), maar dan nog wil je dichtbij zijn ivm de 3 daggers. Dus Zei's is wat mij betreft geen optie voor Shadow, je verliest door die afstand gewoon 66% DPS omdat dan maar 1 van de daggers raak gaat zijn op je target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:17:
Ik gebruik gorgok, maar voornamelijk voor de cooldown, meer ruimte voor offensive stats op andere gear

(andere zijn powerfull en trapped)
Sinned123 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:24:
Ik was die breakpoints vergeten ja :P

Maar zoals ik het zie heb je de keuze uit de volgende gems.
BoTT
BOTP
Gogok
Stricken
Zei's
PE

Van de bovenstaande is natuurlijk BOTT de no-brainer die zit in elke build.
Gogok vind ik ook een no-brainer, deze heeft een fantatische synergy met de build. Je stacks heb je constant up en dan pak je gewoon 15%IAS, 15% CDR en de toughness.

De 3e slot is wat mij betreft de enige die aan discussie onderhevig is.
Ik gebruik nu zelf BOTP, dat werkt op zich prima. Ook omdat ik met mid80 stricken nog niet mis. Wellicht dat dit richting de 90 wel een probleem word.
Ja, BotT en Gorok zijn een gegeven. Sticken mis je met deze build niet...althans niet voordat je ver in de 80 zit en wellicht pas na de 90. BotP is aardig maar de 20% is een class A die dus additief is met Vengeance en de bonussen van skills / passives, wat 'em richting de 15% trekt. De elite DR is nuttig, de elite damage zit is additief met elemental % dus ook iets minder dan 15%. PE vereist density en is breakpoint-afhankelijk.

BotP / PE / Zei is een toss-up wat mij betreft.
Wat zijn eigenlijk de AS breakpoints van Impale?
De breakpoints heb ik niet zo bij de hand, maar Impale is een standaard base-frame attack. Die tabellen moeten niet te moeilijk te maken / vinden zijn.
Angeloonie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:30:
Ik ga een versie met From the Shadows gebruiken. Die freeze werkt vrolijk op elke range, dus long range combat stackt gewoon de BotT met Zei voor een behoorlijk grote multiplier. Op large targets werkt 3x hit met Impale beter, maar BotT / Zei werkt zeer goed op RGs waar je niet in de buurt wil zijn of die er vandoor gaan. Ook op bepaalde packs heeft het grote voordelen.
Angeloonie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:57:
[Meh ok, dat kan (tenminste, ik gebruik Leech ipv Numbing Traps), maar dan nog wil je dichtbij zijn ivm de 3 daggers. Dus Zei's is wat mij betreft geen optie voor Shadow, je verliest door die afstand gewoon 66% DPS omdat dan maar 1 van de daggers raak gaat zijn op je target.
Maar op afstand komt er een ruime 50% bij vanwege Zei op level. Zoveel verlies je dus niet en je gaat er dan vanuit dat je altijd, op elke target met 3 daggers raakt. Dat is volgens mij alleen de realiteit bij bosses / RGs maar lang niet bij elke Elite.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
solo heb je ook nog te maken met je focus power van je oculus dragende follower.
Dat is ook zeker in het voordeel van zei's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepica
  • Laatst online: 02-07 12:03
Ryan1981 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:24:
[...]
Stap 2: Je gaat op zoek naar goblins op locaties waar je ze vaak ziet. Wat voor mij tot noch toe de beste resultaten opleverd is de volgende 3 locaties:

Clan of the mooncave level 1 + 2
Leorics Passage
Royal crypts.

Als je deze 3 levels verkend hebt (en de nodige goblins gesloopt) teleport je naar hometown, leave game en start opniew.
Mag ik hier 'The Core of Arreat' als suggestie bij geven? Deze is snel te doen en heeft 5 punten waar goblins kunnen spawnen.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Sepica schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:58:
[...]

Mag ik hier 'The Core of Arreat' als suggestie bij geven? Deze is snel te doen en heeft 5 punten waar goblins kunnen spawnen.
Natuurlijk mag dat :D

Deze locaties zijn ook populair:
Ancient Waterway - Western Channel Level 1 & 2
Caverns of the Frost Level 1 & 2 (Cave May NOT Spawn on the Map!)
Gardens of Hope 1st Tier
Pandemonium Fortress Level 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een video van Shinobi bekeken en die geeft onderstaande route als meest optimale, waarbij de eerste twee mandatory zijn.

ACT 2 Ancient Waterways - Western Channel 1 & 2
ACT 1 Royal Crypts
ACT 1 Southern Highlands - Cave of the Moon Clan 1 & 2
ACT 3 Core of Arreat

Ik heb hem een paar keer doorlopen en hij is razendsnel en in elke run zijn er meerdere gobs gespawnd, waaronder een keertje een goblin shrine.

Pandemonium Fortress en Caverns of Frost wil je niet doen, want die maps zijn veel te groot en in dat laatste geval heb je geen garantie op een spawn van die cave. Southern Highlands is ook groot, maar met een snelle build kan je alle drie de locaties snel checken en de de cave is er gegarandeerd. De truc is om een route te vinden die je in korte tijd kunt doorlopen (5 - 10 minuten ofzo), met veel spawn points.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 12-04-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Deadsmell schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:31:
Net een video van Shinobi bekeken en die geeft onderstaande route als meest optimale, waarbij de eerste twee mandatory zijn.

ACT 2 Ancient Waterways - Western Channel 1 & 2
ACT 1 Royal Crypts
ACT 1 Southern Highlands - Cave of the Moon Clan 1 & 2
ACT 3 Core of Arreat

Ik heb hem een paar keer doorlopen en hij is razendsnel en in elke run zijn er meerdere gobs gespawnd, waaronder een keertje een goblin shrine.

Pandemonium Fortress en Caverns of Frost wil je niet doen, want die maps zijn veel te groot en in dat laatste geval heb je geen garantie op een spawn van die cave. Southern Highlands is ook groot, maar met een snelle build kan je alle drie de locaties snel checken en de de cave is er gegarandeerd. De truc is om een route te vinden die je in korte tijd kunt doorlopen (5 - 10 minuten ofzo), met veel spawn points.
RNG = RNG, maar ik heb tot nog toe de meeste gobs in leorics passage gehad waarvan 2 regenboogbeesten vlak achter elkaar. Verder lijkt mij die route idd niet slecht.

Edit: Misschien eens een testje doen per level om te kijken hoe vaak ze spawnen, had al een tijdje in mijn hoofd om leorics passage te doen, en dan te resetten. Super saai natuurlijk maarja, cosmic wings >> saai :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 12-04-2017 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farmen voor wings is echt kansloos. De drop kans is minder dan 1 op de 1000 goblin spawns. Hoeveel goblins zie je per uur? Doe dan het rekenwerk...en bedenk dan dat het makkelijk 2-3 keer zo lang kan duren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Gisteren Diablo 3 gekocht met uitbreiding, nu elke keer dat ik ga spelen ongeveer na 15 min een random BSOD, elke keer een andere foutcode. Had net hwinfo64 sensors draaien en mijn cpu was niet te heet of zo, BSOD gebeurde toen mijn CPU 40 Graden Celcius was.

Specs zijn:
Asus M5A99X-EVO REV 1
AMD FX8350
16 GB kingston ddr3 1333Mhz(4x4 GB)
CPU koeler: ThermalTake Water 2.0 120MM
GPU MSI GTX960 4GB Gaming.

systeem is verder rockstable in iedere andere game die ik speel (Hearthstone, League of Legends, CounterStrike GO, Survarium, SC2, etc)

Wat me verder wel opviel was dat het syteem besloot te Turbo'en op alle cores op full 4.2Ghz iets wat hij in andere games niet doet.

Ook tijdens gamen en streamen tegelijk is het systeem stabiel,

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:12:
Farmen voor wings is echt kansloos. De drop kans is minder dan 1 op de 1000 goblin spawns. Hoeveel goblins zie je per uur? Doe dan het rekenwerk...en bedenk dan dat het makkelijk 2-3 keer zo lang kan duren.
Mee eens, maar statistisch gezien moet hij toch heel dicht bij zijn. Ben ze aan het farmen sinds introductie dus hij moet nu elk moment vallen. 8)7 maargoed naast dat vind ik stiekem toch ook wel leuk en is whimsydale nu niet meer een total loss.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:58:
Mee eens, maar statistisch gezien moet hij toch heel dicht bij zijn. Ben ze aan het farmen sinds introductie dus hij moet nu elk moment vallen. 8)7 maargoed naast dat vind ik stiekem toch ook wel leuk en is whimsydale nu niet meer een total loss.
Helaas werkt statistiek alleen niet zo...er zijn genoeg mensen die 'em in hun 10e Rainbow hadden, er zijn er die er ruim 300 nodig hadden, er zijn er die boven de 500 zitten met nog niets...de kans op Princess spawn lijkt lager dan 1% te zijn in een gegeven Rainbow rift. Als je dan gaat kijken naar bootstrapping en andere leuke statistische grappen, moet je ook niet verbaasd zijn als je ze niet hebt bij je 1000e Rainbow rift.

Maar inderdaad, het is nu geen total loss meer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Had het in ieder geval ook even geprobeerd en al vrij snel een heel stel goblins gevonden ja... En de shadow impale build is ideaal hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Quin69 heeft een beta invite voor de Necro class, gister en vanochtend even naar zijn stream gekeken. Ziet er uit als een toffe nieuwe class, best wel weer anders dan de bestaande. Erg veel zin die zelf te spelen, de overige classes beginnen een beetje saai te worden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:34
Gisteravond maar een geprobeerd een beetje progress te maken met 4 man op Season Hardcore.
Zoals elk seizoen speelt iedereen gewoon wat hij leuk vindt. Deze keer hebben we een overschot van Impale DH's. Wat best wel logisch is gezien hoe simpel, leuk en sterk ze solo zijn.

Bijna iedereen in onze groep maakt wel een extra character aan om te spelen aangezien er ook dode vallen. Dus onze line-up was verre van ideaal: 2 Impale DH, 1 zDPS Barb en 1 zDPS Monk. Het ging over het algemeen goed, passive gaat af hier en daar. Het targeten van de elite's is wel moeilijk met zoveel trash. Dit was ons grootste obstakel. Na een aantal runs lukte dat gedeelte steeds beter.

Uiteindelijk hebben we met een zeer sub-optimaal team toch 86 weten te clearen met 8 seconden over met dank aan de power pylon die we met 30 seconden over kregen! _/-\o_ Er zijn inmiddels twee WD's in de maak om nog verder te pushen. Rank 284 gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Kroga schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:29:
Uiteindelijk hebben we met een zeer sub-optimaal team toch 86 weten te clearen met 8 seconden over met dank aan de power pylon die we met 30 seconden over kregen! _/-\o_ Er zijn inmiddels twee WD's in de maak om nog verder te pushen. Rank 284 gisteravond.
petje af voor 86 op HC, dat vergt toch wel een stukje stalen zenuwen op het moment dat je de GR in gaat en weet dat je full dedicated gaat en er een flinke afschrijving (in moeite/tijd) boven je hoofd hangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Netjes! 4man-GR86 op HC
Zelf ook bijna aan mijn eerste doelstelling gekomen voor dit seizoen. GR70 HC.
Gisteren 11minuten gedaan over 68, wel wat spannende momenten (zonder procs overigens)
Helaas moet ik wel eerst 69 nog doen voordat ik de 70 keuze krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
OkkE schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:24:
Quin69 heeft een beta invite voor de Necro class, gister en vanochtend even naar zijn stream gekeken. Ziet er uit als een toffe nieuwe class, best wel weer anders dan de bestaande. Erg veel zin die zelf te spelen, de overige classes beginnen een beetje saai te worden.
Rhykker en Bludshed ook. Beide zitten regelmatig op twitch en ik vindt Rhykker tot op heden het meest boeiend om naar te luisteren. Gast is af en toe nog grappig ook.

Ik ben tot nu toe erg te spreken over de speelstijl en het grafische gedeelte van de necro. Wellicht omdat ik te veel gewend ben aan de andere classes (hoewel ik nog nooit met een WD heb gespeeld), maar ik heb er hoe dan ook zin in.

Vanavond eerst maar es me tentamen halen en dan de shadow impale dh compleet maken op seasonal hc:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

UTADDICT

NERF

lj_tree schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:42:
[...]

Vanavond eerst maar es me tentamen halen en dan de shadow impale dh compleet maken op seasonal hc:)
Moet die prioriteit niet andersom? ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

lj_tree schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:42:
[...]

Rhykker en Bludshed ook. Beide zitten regelmatig op twitch en ik vindt Rhykker tot op heden het meest boeiend om naar te luisteren. Gast is af en toe nog grappig ook.
Rhykker is inderdaad een hele fijne gast om naar te kijken/luisteren, had hem alleen nog niet online gezien. Van wat ik tot nu toe heb gezien bevalt de Necro wel, jammer dat we nog “zo lang” moeten wachten. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
OkkE schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:57:
[...]

Rhykker is inderdaad een hele fijne gast om naar te kijken/luisteren, had hem alleen nog niet online gezien. Van wat ik tot nu toe heb gezien bevalt de Necro wel, jammer dat we nog “zo lang” moeten wachten. :D
Rhykker was gisterenavond online. Hele avond de Necro uit zitten proberen. Ik moest leren voor vanavond maar heb met een scheef oog af en toe toch meegekeken. Die kerel is ook regelmatig op vrijdagavond online. Gewoon volgen op twitch dan krijg je de mails vanzelf:)

Btw iemand hier die zelf naar twitch streamt? Dan ga ik meeloeren:)

[ Voor 5% gewijzigd door boomr op 13-04-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:06:
[...]

Helaas werkt statistiek alleen niet zo...er zijn genoeg mensen die 'em in hun 10e Rainbow hadden, er zijn er die er ruim 300 nodig hadden, er zijn er die boven de 500 zitten met nog niets...de kans op Princess spawn lijkt lager dan 1% te zijn in een gegeven Rainbow rift. Als je dan gaat kijken naar bootstrapping en andere leuke statistische grappen, moet je ook niet verbaasd zijn als je ze niet hebt bij je 1000e Rainbow rift.

Maar inderdaad, het is nu geen total loss meer.
Je doelt hier zeker op de gamblers fallacy? Enige wat ik zeker weet is dat de kans groter is dat ik ooit de wings krijg als ik focus op het vinden van portals. Tenzij blizzard het zo gecodeerd heeft dat een regenboog goblin niet in de tabel van mogelijke spawns op een goblin lokatie zit en zijn eigen systeem heeft en gewoon overal op willekeurige lokaties kan spawnen maar daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:15
Pfff gisteren dacht ik ff me 2e conquest te halen. De gene met 6 sets GR 55 halen.
Zat me monk ineens random stuck in een wall ofzo kon gewoon niet meer weg. BAM weg monk :P

Nu moet ik weer een character fixen met 2 volledige sets :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ricmaniac schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:36:
Pfff gisteren dacht ik ff me 2e conquest te halen. De gene met 6 sets GR 55 halen.
Zat me monk ineens random stuck in een wall ofzo kon gewoon niet meer weg. BAM weg monk :P

Nu moet ik weer een character fixen met 2 volledige sets :P
Die moest ik even googlen. Ik heb dus blijkbaar in eerste instantie het lijstje conquests verkeerd gelezen. Ik dacht dat we grift 55 ZONDER set bonussen moesten halen. Lijkt me een hel gezien ik 45 vorige seizoenen ook al moeilijk genoeg vond. Maar gr 55 met 6 sets moet te doen zijn. Alleen de DH kan dat al met zeker 3 sets zo uit mijn hoofd (UE Multishot, Shadow impale, Marauders bla). Dan nog een andere char gaan zoeken en het feest is compleet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gaat lekker, ik inmiddels al 4 redelijke goede characters

Mijn Lightning Wiz is het sterkste met 5 of 6 ancients.
Moet alleen nog een goede Source vinden voor de grootste DPS boost.

Arachyr Firebat WD is ook vrij sterk, helaas onspeelbaar op hoge GR zonder een zdps

Impale DH is nog in de maak. Deze ga ik gebruiken voor hoge Solo GR om mijn gems te upgraden voor Caldesann's upgrades, ik heb al een aantal gems op 70

Daarnaast nog een zdps monk die bijna af is. Moet alleen nog een Little Rogue vinden maar dat ding is gewoon te zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Xanthian schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:52:
Gaat lekker, ik inmiddels al 4 redelijke goede characters

Mijn Lightning Wiz is het sterkste met 5 of 6 ancients.
Moet alleen nog een goede Source vinden voor de grootste DPS boost.

Arachyr Firebat WD is ook vrij sterk, helaas onspeelbaar op hoge GR zonder een zdps

Impale DH is nog in de maak. Deze ga ik gebruiken voor hoge Solo GR om mijn gems te upgraden voor Caldesann's upgrades, ik heb al een aantal gems op 70

Daarnaast nog een zdps monk die bijna af is. Moet alleen nog een Little Rogue vinden maar dat ding is gewoon te zeldzaam.
RNG = vreemd soms
Ik heb 3 complete setjes Slanderer / Little Rogue alleen geen ancient helaas.
Maar craft me al dagen suf voor een Furnace... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
3xNix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:15:
[...]

RNG = vreemd soms
Ik heb 3 complete setjes Slanderer / Little Rogue alleen geen ancient helaas.
Maar craft me al dagen suf voor een Furnace... 8)7
Nou ja, de furnace heb ik al 3x gevonden.
Ik wou dat we konden ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
lj_tree schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:47:
[...]

Die moest ik even googlen. Ik heb dus blijkbaar in eerste instantie het lijstje conquests verkeerd gelezen. Ik dacht dat we grift 55 ZONDER set bonussen moesten halen. Lijkt me een hel gezien ik 45 vorige seizoenen ook al moeilijk genoeg vond. Maar gr 55 met 6 sets moet te doen zijn. Alleen de DH kan dat al met zeker 3 sets zo uit mijn hoofd (UE Multishot, Shadow impale, Marauders bla). Dan nog een andere char gaan zoeken en het feest is compleet:)
Natalya's lukt ook wel, dus hoef je er nog maar 2 op een andere class.

Zelf gister de boss mode gehaald, is inderdaad eigenlijk poepie simpel met een shadow impale. Enige reden dat het me 3 pogingen koste was omdat ik even moest leren hoe de weg naar de bosses te vinden, maar had geen zin om dat individueel uit te gaan zoeken dus heb gewoon 3 keer alle bosses gemold met een stopwatch er naast, 3e keer had ik ruim een minuut over. Het lijkt overigens wel het handigst om Diablo als laatste te doen in tegenstelling tot wat ik veel geadviseerd zie. Ik kreeg namelijk de alert dat ik boss mode gehaald had ruimschoots voordat Diablo eindelijk officieel neer was en ik weer mocht town portalen, dus als je dicht bij de 20 minuten zit zou dat net het verschil kunnen maken.

Maar ik hou het denk ik voor gezien, de set dungeons blijven me ontglippen en heb ook niet zoveel zin meer om er hard aan te trekken omdat ik toch over ga stappen naar PC. Even kijken wanneer, maar liefst dit season nog even op zijn minst de gift mee pikken voor een van de classes :9 (moet mijn PC en de plek waar hij staat weer even toegankelijk/gamebaar maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:15
Ik had voor DH shadow, UE en Marauder in 1 try gehaald telkens met volledige set.
Marauder had lang niet eens alle nodige items.

Monk was me al gelukt met Inna en toen had ik dus een setje sunwoku over :P dat liep helaas verkeerd af. ik moet er ook nog 2 denk dat ik toch monk nog ga proberen en anders misschien maar eens een witch doctor ofzo proberen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had nog een berserker en crusader gemaakt, maar zie dat de leaderboards gedomineerd worden door de earthquake en blessed hammer builds, vond ik nu juist niet echt leuke builds om te spelen. Denk dat ik mijn crusader nog even doorzet, gisteren Wailing Host gevonden, Crusader heeft best wat leuke phalanx legendary gear.

Monk inmiddels GR40 gehaald, damage genoeg maar bosses meppen me inmiddels in 1 klap naar 20% HP, wordt nog flink aanpassen om defense nog omhoog te krijgen (zit op 26m).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:05:
Je doelt hier zeker op de gamblers fallacy? Enige wat ik zeker weet is dat de kans groter is dat ik ooit de wings krijg als ik focus op het vinden van portals. Tenzij blizzard het zo gecodeerd heeft dat een regenboog goblin niet in de tabel van mogelijke spawns op een goblin lokatie zit en zijn eigen systeem heeft en gewoon overal op willekeurige lokaties kan spawnen maar daar lijkt het niet op.
Nee, ik doel op het feit dat als het om statistiek gaat, mensen vaak denken dat als ze, statistisch gezien, een verwachtingswaarde van 1 hebben, de betreffende situatie dus opgetreden is na zoveel keer de statistische gebeurtenis. Ter illustratie: De verwachtingswaarde voor het aantal keer 6 gooien op een dobbelsteen bij 6 worpen is 1. Dat wil echter niet zeggen dat als je dus maar 6 keer een dobbelsteen gooit, je dus een 6 gegooid hebt. Net zo min dat als je 5 keer geen 6 gegooid hebt, de kans op een 6 bij de 6e rol groter is dan de 5 rollen ervoor.

Wat Googlen levert een spawn rate van zo'n 3.5% voor een Rainbow goblin als er een goblin spawnt (op de world map). De kans op Princess / wings is niet precies bekend maar lijkt minder dan 1% te zijn. Die 3.5% is uit een sample rate van minder dan 2000...dat kan dus net zo goed 2% zijn, of 5%. Voor de Princess is de mogelijke variatie nog groter.

Als we even uitgaan van 3.5% en 1%, hebben we het dus over een globale 2850 goblin kills voor een verwachtingswaarde van 1 Princess. Bij deze kansen en de onzekerheid over de basispercentages kan dan rustig het 5-voudige zijn. Pas als we enkele honderden, of wellicht duizenden samples hebben van mensen die het precies bijhouden en die 2850 kills maken, kunnen we bepalen of we er met bv. een 95% kans zekerheid vanuit mogen zijn dat die kansen 3.5% en 1% zijn. Bij dit soort kansen, is 3000 goblin kills gewoon een hele kleine sample size, het is vergelijkbaar met 6 keer een dobbelsteen gooien om te kijken of die verwachtingswaarde van 1 keer 6 gooien wel echt klopt. Iedereen voelt wel aan dat dat echt totaal niet voldoende rollen zijn om iets zinnigs te kunnen zeggen over zo'n dobbelsteen rol.

Om mensen nog even wat extra te motiveren voor de Paasdagen...laten we er even vanuit gaan dat na 3000 goblin kills de verwachtingswaarde voor de wings inderdaad 1 is. Dat betekent dan dat van alle personen die 3000 goblins omleggen, de helft de wings zal hebben na afloop. De andere helft niet. Succes met farmen! :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:38:
Het lijkt overigens wel het handigst om Diablo als laatste te doen in tegenstelling tot wat ik veel geadviseerd zie. Ik kreeg namelijk de alert dat ik boss mode gehaald had ruimschoots voordat Diablo eindelijk officieel neer was en ik weer mocht town portalen, dus als je dicht bij de 20 minuten zit zou dat net het verschil kunnen maken.
Dit geldt ook voor Malthael, die heeft ook een enorme death animation. Voordeel is dat die nu makkelijk te vinden is en daarom zou ik hem nu als laatste doen. Eerst de bosses met lastige pathing, als je daar pech hebt kun je vlot new game doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Oh boy, de statistiek discussie is begonnen. <grabs popcorn>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Nerve schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:18:
Oh boy, de statistiek discussie is begonnen. <grabs popcorn>
Haha moest gelijk hier aan denken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Zarhrezz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:12:
[...]

Nee, ik doel op het feit dat als het om statistiek gaat, mensen vaak denken dat als ze, statistisch gezien, een verwachtingswaarde van 1 hebben, de betreffende situatie dus opgetreden is na zoveel keer de statistische gebeurtenis. Ter illustratie: De verwachtingswaarde voor het aantal keer 6 gooien op een dobbelsteen bij 6 worpen is 1. Dat wil echter niet zeggen dat als je dus maar 6 keer een dobbelsteen gooit, je dus een 6 gegooid hebt. Net zo min dat als je 5 keer geen 6 gegooid hebt, de kans op een 6 bij de 6e rol groter is dan de 5 rollen ervoor.

Wat Googlen levert een spawn rate van zo'n 3.5% voor een Rainbow goblin als er een goblin spawnt (op de world map). De kans op Princess / wings is niet precies bekend maar lijkt minder dan 1% te zijn. Die 3.5% is uit een sample rate van minder dan 2000...dat kan dus net zo goed 2% zijn, of 5%. Voor de Princess is de mogelijke variatie nog groter.

Als we even uitgaan van 3.5% en 1%, hebben we het dus over een globale 2850 goblin kills voor een verwachtingswaarde van 1 Princess. Bij deze kansen en de onzekerheid over de basispercentages kan dan rustig het 5-voudige zijn. Pas als we enkele honderden, of wellicht duizenden samples hebben van mensen die het precies bijhouden en die 2850 kills maken, kunnen we bepalen of we er met bv. een 95% kans zekerheid vanuit mogen zijn dat die kansen 3.5% en 1% zijn. Bij dit soort kansen, is 3000 goblin kills gewoon een hele kleine sample size, het is vergelijkbaar met 6 keer een dobbelsteen gooien om te kijken of die verwachtingswaarde van 1 keer 6 gooien wel echt klopt. Iedereen voelt wel aan dat dat echt totaal niet voldoende rollen zijn om iets zinnigs te kunnen zeggen over zo'n dobbelsteen rol.

Om mensen nog even wat extra te motiveren voor de Paasdagen...laten we er even vanuit gaan dat na 3000 goblin kills de verwachtingswaarde voor de wings inderdaad 1 is. Dat betekent dan dat van alle personen die 3000 goblins omleggen, de helft de wings zal hebben na afloop. De andere helft niet. Succes met farmen! :+
Eigenlijk hoopt 100% van de mensen dat ze bij de "lucky few" zitten, die de eerste worp al 6 gooien.

Zo ga ik er ook stiekem van uit, dat mijn eerste primal ancient item direct voor mijn spec is en dat ik kan pochen op de guild chat dat ik heel tevreden ben met mijn Primal ancient little rogue >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
3xNix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:20:
[...]

Eigenlijk hoopt 100% van de mensen dat ze bij de "lucky few" zitten, die de eerste worp al 6 gooien.

Zo ga ik er ook stiekem van uit, dat mijn eerste primal ancient item direct voor mijn spec is en dat ik kan pochen op de guild chat dat ik heel tevreden ben met mijn Primal ancient little rogue >:)
Die hoop had ik ook :+

Uiteindelijk waren het heltooth boots, een follower relic en een sultan of blinding sand... we farmen gewoon door ;)

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:20:

Paar seasons terug ik een game in om een oud-collega / oud-clannie wat te helpen...loopt die rond met Cosmic Wings. "Zijn die zeldzaam dan?"...

Al het geluk in mijn directe (en indirecte) omgeving is er wel uit, ik farm geen gobs meer nu ik alle pets heb :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:12:
[...]

Hehe idd, sleutelwoord is hier wel verwachtingswaarde denk ik, en ik verwacht heeeeel veel geluk te hebben vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Cyggie schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:29:
[...]

Die hoop had ik ook :+

Uiteindelijk waren het heltooth boots, een follower relic en een sultan of blinding sand... we farmen gewoon door ;)
Die primal ancient heb ik natuurlijk in dit stadium al meer dan verdient, en zal vanavond na het "even" halen van GR70 wel droppen.

Gisteren avond eindelijk een set compleet met alle rand-apparatuur.
dwz - LeapQuake met DR ring(cube) en eindelijk ook de bracer gegokt.
Nog geen geluk gehad met craften van een Furnace, maar CDR is ook wel handig.. kan je lekker door blijven springen na het slopen van een Elite pack.

Ook de 2de ring CoE dropte ook zomaar in de laatste run gisteren op GR68 dus zou GR70 -damage technisch- ook mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwindorian
Ik loop weer tegen dat psychische struikelblok aan, dat technisch gezien, het beste wat ik kan doen, is nu al mijn mats opmaken aan reroll's en updates..en hopen op dat ancient / Primal item wat ik nog niet heb. Want doel van het spel is (naast fun) nog betere gear vergaren..

alleen, steeds denk ik; ach ik bewaar het misschien beter voor later.. 8)7

Waarom ? geen idee, maar moet toch maar eens alles verbrassen vanavond denk ik.
Herkenbaar ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Laatst online: 04-04 00:43
Waarschijnlijk is deze vraag hier wel eens gesteld, maar kan iemand mij aangeven wat je beter kan rollen op je WD arachyr's build? Geloof op chest en boots kan je vaak, wanneer je al een redelijke roll heb, nog armor of life% proberen te rollen. Welke is dan de betere keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
sbierman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:06:
Waarschijnlijk is deze vraag hier wel eens gesteld, maar kan iemand mij aangeven wat je beter kan rollen op je WD arachyr's build? Geloof op chest en boots kan je vaak, wanneer je al een redelijke roll heb, nog armor of life% proberen te rollen. Welke is dan de betere keus?
Life% op torso en armor o pboots.

Had je deze al gezien?
http://www.diablofans.com...ebats-solo-group-gr90-110

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Zarhrezz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:08:
[...]

Nee, want ik mis nog geen WoH dus elke 25 DBs hobbel ik richting cube :+
Veel verstandiger ja.. Bij deze beloof ik plechtig vanavond alles op te brassen wat ik heb :+
Ik denk dat ik 1100+ DB's heb en 300-ish FS's

haha, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Laatst online: 04-04 00:43
Ja ik kijk regelmatig naar die builds op diablofans. Maar dan ga ik vanavond eens life op torso aangooien en armor op boots. Sowieso misschien betreffende build eens proberen, want kom wel wat toughness te kort voor hogere grifts en heb geloof ik die wormwood primal gevonden. Dus ga ik die 2 dan wel omdraaien.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:08:
[...]

Nee, want ik mis nog geen WoH dus elke 25 DBs hobbel ik richting cube :+
Volgende keer dat je mij in de clan ziet typen: blauw gob op T13, moet je effe meedoen, gelijk 50+ death breaths. Die beesten zitten er vol mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gwindorian schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:16:
[...]

Veel verstandiger ja.. Bij deze beloof ik plechtig vanavond alles op te brassen wat ik heb :+
Ik denk dat ik 1100+ DB's heb en 300-ish FS's

haha, bedankt :)
Gisteren 1200 death breaths gebruikt om te proberen een ancient tal rasha source te krijgen. Volgens mij 10+ van die dingen gemaakt in de cube, geen enkele ancient :(.

Misschien toch maar bounties gaan doen om te reforgen, wel duur maar kans op ancient is misschien groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:39
Ryan1981 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:47:
[...]

Gisteren 1200 death breaths gebruikt om te proberen een ancient tal rasha source te krijgen. Volgens mij 10+ van die dingen gemaakt in de cube, geen enkele ancient :(.

Misschien toch maar bounties gaan doen om te reforgen, wel duur maar kans op ancient is misschien groter.
Haha same ik besteed er ook al mijn bloodshards aan. Super veel geluk gehad met manald heal meteen na lvl 70 worden en later nog een met bijna max roll van het effect. al 2 wand WoH en 1 furnace gevonden maar krijg gewoon geen enkele ancient set pieces voor wizard. Wel al op wizard ancient pieces voor andere classes gevonden. Ik zie gasten op de leaderboards met paragon van 100 hoger met alles al ancient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zijn mensen van Tweakers nog actief in de HC clan. Ik ben twee weken vertraagd maar wil toch S10 spelen en dan dit keer op HC. Lijkt me leuk om 4p rifts te doen als ik zover ben :) . Denk dat het WD gaat worden O-)

[ Voor 8% gewijzigd door kidicoke op 13-04-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

bronce schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:53:
[...]

Haha same ik besteed er ook al mijn bloodshards aan. Super veel geluk gehad met manald heal meteen na lvl 70 worden en later nog een met bijna max roll van het effect. al 2 wand WoH en 1 furnace gevonden maar krijg gewoon geen enkele ancient set pieces voor wizard. Wel al op wizard ancient pieces voor andere classes gevonden. Ik zie gasten op de leaderboards met paragon van 100 hoger met alles al ancient.
Ik mag eigenlijk niet klagen hoor, mijn build was redelijk snel compleet en zoals @Zarhrezz gisteren gezien heeft, heb ik de woh en star amulet ook al gevonden. Ook heb ik een primal tal rasha torso en primal manald heal en 3 furnaces. Gisteren nog een hele mooie primal source (etched sigil ofzo).

Maarja, ik wil graag een (primal) ancient tal rasha source zoals @schaapiej aka <GoT>NightStalker die heeft :P Op mijn non season heb ik toevallig wel een primal tal rasha source.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kidicoke schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:59:
Zijn mensen van Tweakers nog actief in de HC clan. Ik ben twee weken vertraagd maar wil toch S10 spelen en dan dit keer op HC. Lijkt me leuk om 4p rifts te doen als ik zover ben :) . Denk dat het WD gaat worden O-)
Ja, er zijn nog best wat actieve GoTHC leden (waaronder o.a. ikzelf), die zeker bereid zijn je op weg te helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43
kidicoke schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:59:
Zelfde clan als Tollo, elke dag wel een keer te vinden op Diablo 3 en uiteraard altijd bereid om mensen een zetje te geven.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 19:57
Is er op dit moment nog plaats in de GoT-clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
Bolimar#2372, kun jij me toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Dangit. Denk je met een upgrade een GR te starten. Na een tijdje valt het toch op dat je Impale DH lang niet zoveel damage doet als normaal. Inderdaad, heb m'n Shadow legs omgeruild voor een Marauder. Zonde, had de oude legs al gesloopt.
Dan denk je dus van je lesje geleerd te hebben. Half uurtje later dropt er een Ancient helm, ik denk 'oh nice' en kijk niet eens of het de goede set is. Voordeel is wel dat je dan binnen 10 sec bij je GR weet wat er nou eigenlijk mis is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
Deadsmell schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:03:
[...]

Nee, ik kan dat niet. Maar ik zal het één van de officers vragen. ;)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Na een heel lange tijd weer eens D3 opgepakt, toch wel weer genieten, maar nu kreeg ik laatst bij kadala deze:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dmv5RQ/blabla.jpg
Met een bijna perfect roll, maar nu is de vraag, welke stat zal ik rerollen voor een socket? Ik twijfel tussen Dex en Vit, iemand tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
TheThomas schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:06:
Na een heel lange tijd weer eens D3 opgepakt, toch wel weer genieten, maar nu kreeg ik laatst bij kadala deze:
[afbeelding]
Met een bijna perfect roll, maar nu is de vraag, welke stat zal ik rerollen voor een socket? Ik twijfel tussen Dex en Vit, iemand tips?
Vraag je dit serieus?

Movement speed ..... _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
Absoluut movement speed, enige stat die nog nuttelozer is, is life regen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Tja nu jullie het zeggen is het inderdaad logisch 8)7 Toch iets te lang niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
Morgu,

is er nog een clan op diablo die een beetje aktief is met griften / riften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Weet iemand een goede site om damage per skill uit te rekenen?
Of zijn er slimme Barbarians* hier :+
(*met veel intelligence)

Ik twijfel over mijn leap-quake waar ik nu 100% op physical heb ingezet.
Terwijl builds op het net Fire quake / Physical slam hebben.

Quake damage 6000% fire vs 4800% Phys. over 8 seconde en Phys. heeft dan de pull enemies in feature.
Slam doet 15% damage per rage = 150x 15% 2250% phys. damage over 2 seconds

Zou Phys. build dan in theorie niet meer damage moeten doen?
Met als extra bonus dat je meer mobs in je slam kan trekken door de pull monsters in feature?

Of is dat nou juist gevaarlijk m.b.t. survivability op HC?
(Nu GR71 - gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 16:57

TiMMieJ

PSN: Orixez

Even een vraagje voor alle barbarians hierzo. Ik ben dit season gestart met een Support barb voor onze 4 mans groep. Maar nu moet ik natuurlijk ook een GR70 solo doen voor de primal ancients. Ik ben dus begonnen om met een furious charge build DPS gear te verzamelen vanwege de support overlap. Maar ik merk toch wel dat ik wat moeite heb met de speelstijl ivm de CDR. Ik moet blijkbaar nog meer de grote groepen opzoeken. Echter gaan de elites te langzaam neer waardoor er geen trash meer over is en ik zonder charges zit. Is het verstandiger om te switchen naar leapquake (wapen nog niet gevonden) of naar WW (heb een 2k dmg bul kathos set).

Mijn barb is: https://eu.battle.net/d3/...iMMi3J-2230/hero/91434848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren de hele avond goblins wezen jagen. In het begin viel het een beetje tegen maar toen toch opeens 3 blauwe achter elkaar en net voor het slapen gaan een regenboog.

Geen cosmic wings helaas :P Maar vandaag ga ik ze vinden! (of niet 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:43:
Gisteren de hele avond goblins wezen jagen. In het begin viel het een beetje tegen maar toen toch opeens 3 blauwe achter elkaar en net voor het slapen gaan een regenboog.

Geen cosmic wings helaas :P Maar vandaag ga ik ze vinden! (of niet 8)7 )
Met die korte run die ik laatste postte heb je een hele steady flow van goblins. Tussen de 1 en 4 per run, met om de drie runs een goblin shrine. Maar je had je eigen run die net zo goed werkte, geloof ik. :P

Ook nog geen cosmic wings of portrait hier. Whimsyshire portal is nog maar één keer geopend en daarbinnen is de kans op het juiste beest toch verwaarloosbaar. Maar het zijn daarnaast geweldige runs voor legs en mats en gold. Zeker aan het begin van een season. Had ik eerder moeten weten. :)

En oh, wat is Whimsyshire leuk geworden zeg! Alsof je tien keer de Vault in één map hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 14-04-2017 15:53 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 73 Laatste