Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

jaydenjarno schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:59:
hahaha ben begonnen met een monk. is nu level 48. Heb ooit een max level gehad dus paragon 6. geloof dat ik nog niet op jullie niveau zit :-)
Jaydenjarno, als je samen wil spelen met mensen in de clan, kun je uiteraard vragen of iemand je even wil powerlevellen. Ik het het toevallig gister nog gedaan, iemand was 67, dus bijna 70. 1 gewone rift, en 1 Grift65 verder was die persoon Paragon 92 (het gaat nogal hard in het begin) met wat leuke loot drops...

Scheelt wat geploeter in het begin......

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
Ben nu nog met het verhaal bezig. Even de acts doorlopen. Was heel lang geleden. Maar daarna hou ik me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Sparhawk schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:41:
[...]
(het gaat nogal hard in het begin)
Wat een understatement, ik ben gisteren voor het eerst (op de PS4 dan) eens een party in gegaan. Ik ben in 2 uur tijd van level 68 naar paragon level 599 gegaan.. Plus gigantisch veel legendaries er bij, nagenoeg alle gear vervangen, wat een boost!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
snamgaah schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:39:
[...]

Wat een understatement, ik ben gisteren voor het eerst (op de PS4 dan) eens een party in gegaan. Ik ben in 2 uur tijd van level 68 naar paragon level 599 gegaan.. Plus gigantisch veel legendaries er bij, nagenoeg alle gear vervangen, wat een boost!
Kan haast niet anders dan met medespelers met bugged /cheat gear.

Moet je 2 uur lang grift100+ lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55

Ryan1981

Je ne sais pas

Op dit moment spam ik kedala alleen voor bracers. Ik wil een (primal) ancient parthan defender met de juiste stats.

Ze heeft mij al een primal tal rasha torso gegeven dus mag niet klagen. Overigens ben ik nog steeds van mening dat ze met die bloodshards die ze verzameld niet veel goeds van plan is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
Ryan1981 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:50:
Op dit moment spam ik kedala alleen voor bracers. Ik wil een (primal) ancient parthan defender met de juiste stats.

Ze heeft mij al een primal tal rasha torso gegeven dus mag niet klagen. Overigens ben ik nog steeds van mening dat ze met die bloodshards die ze verzameld niet veel goeds van plan is.
Gelukkig houdt die horadrim gast die naast Tyrael staat haar met argusogen in de gaten :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Maanden zitten wachten op een ramaldini cube. Vind ik er nu 3 in 2 uur tijd 8)7

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:12
WillieWuks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:01:
[...]

Ik speel samen met iemand op de ps4; hij wizard, ik crusader. Zitten nu rond de torment x.

Je mag me altijd toevoegen!
Ik zal je zo even toevoegen, ben dalijk online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

RedHat schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:44:
[...]

Kan haast niet anders dan met medespelers met bugged /cheat gear.

Moet je 2 uur lang grift100+ lopen
Ik twijfelde ook of het wel zuiver was, het ging ook zo snel allemaal. Een Grift leek level 150 te zijn als ik het goed zag. Die gast was ook zo snel dat ik hem amper bij kon houden en kreeg alles in seconden plat. Ik had 1 moment dat ik alleen tegen een simpele critter stond en ik deed 0 damage leek het, dus het was zeker een hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
snamgaah schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:09:
[...]

Ik twijfelde ook of het wel zuiver was, het ging ook zo snel allemaal. Een Grift leek level 150 te zijn als ik het goed zag. Die gast was ook zo snel dat ik hem amper bij kon houden en kreeg alles in seconden plat. Ik had 1 moment dat ik alleen tegen een simpele critter stond en ik deed 0 damage leek het, dus het was zeker een hoog niveau.
Was dat season of non season? Season is volgens mij op console nou toch ook always online waardoor cheaten in principe niet meer mogelijk zou moeten zijn... dacht ik...

Edit: Nadeel daarvan merk ik overigens ook wel in lag af en toe, ook al speel ik alleen... Dat af en toe mijn turrets niet verschijnen en dan ineens 3 tegelijk, of dat ik ineens een scherm terug teleport.

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 06-04-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Oh nee was geen 150 zo te zien. Was non season op PS4. PL was zelfs 629 geworden in die sessie zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik moet trouwens zeggen, heb er nog steeds een hoop lol aan, maar nou ik de hogere grifts meer speel (momenteel gaat gr60 prima maar veel verder is nog lastig zonder endless walk en unity/elusive) irriteert het zoom niveau me steeds meer. Ik heb het idee dat ik nogal veel van off screen aangevallen wordt. Net twee keer gemold door een rg die twee keer van buiten het scherm bovenop me sprong/teleporte. Twijfel of ik misschien de game toch ook nog eens op pc wil halen, ik zie dat de prijs tegenwoordig een stuk schappelijker is (20 euro voor de battle chest bij blizzard zelf).

Hoe ervaren mensen die beide versies gespeeld hebben dat? Is het inderdaad makkelijker overzicht te bewaren en niet van buiten het scherm aangevallen te worden op de pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik dacht je pets alleen maar kon verdienen door season quests of dmv crossbuy aankoop achtige dingen, maar niet dat je ze kon vinden! ik vond zojuist met mijn DH de pet 'Lamb', een klein jongetje met schild en zwaard, echt lachen! meteen mn koe vervangen ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51
Sparhawk schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:21:
[...]

Ja!. Lees maar even een paar post terug, (oa van mij) en als je ongeveer 500K sheet dps haalt, en de items voor de shadow build hebt (geen ancient meuk is ok) dan moet je 70 kunnen halen. Ik zou het gewoon een keer proberen, shadow doet echt extreem veel damage
Nou... geen woord van gelogen. Sheet DPS kwam ongeveer op 580K uit. Helaas niet genoeg DB's om alle items te rerollen (iets minder dan de helft uiteindelijk), maar toch maar even geprobeerd.

Met Marauder redde ik lvl 50 wel, maar ook maar net. Dus ik dacht: ik probeer lvl 55 met Shadow. Dat was letterlijk een walk in the park. Wat een wereld van verschil :D
60 - 63 - 65 - 67 - 69 en uiteindelijk lvl 70, het ging allemaal met vrij veel gemak. Uiteindelijk tot lvl 73 gekomen, en dat was absoluut niet met top gear, en ik was ook niet op het scherpst van de snede. Heerlijke build :)

Op naar de primals nu, en er is nog veel meer voor verbetering vatbaar dus er zit nog zeker wel wat rek in.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Gisteren full build en eerste augment gemaakt, daarna later op de avond geprobeerd omhoog te gaan in de grifts, gelukt grift 67 nu :) Merk wel dat ik met ww barb geluk moet hebben met wat voor soort enemies er in de rift staan, hoe de rift opgebouwd is en wie de rift boss word.

Tips zijn welkom : https://eu.battle.net/d3/en/profile/Shoqz-2256/hero/91281300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 06-10 17:11
Gisteren goede zaken gedaan qua loot. Eerst The Slanderer gevonden voor mijn zdps monk. Daarna ook nog een Oculus ring en een spirit stone die Spirit geeft bij Blinding Flash. Bovendien ook nog de boots gehaald van Act 2 bounties.

Alleen Little Rogue nog en dan is mijn zdps monk compleet. Als deze monk compleet is gaan we verder met Firebat WD. Want ik heb ik gisteren even met een andere zdps mogen meelopen en de combinatie van Firebats (Cloud of Bats) met de Implosion en de damage buffs van de monk gaat alles toch extreem snel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Doen de meeste hier aan reforcen om ancient varianten te krijgen van legendaries? Gisteren GR65 gehaald met 6 seconden over en alleen maar omdat de eerste elite pack me 5 keer dode (kon geen buff activeren voor armor en damage). Moet mijn gear toch nog iets beter voor de magische GR70. Als de laatste items nu eens een keer vallen zou het niet zo moeilijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

waar ik voorheen met men Shadow DH vast zat op GR68/69...(clearen op +/-13minuten)....gaat het nu met de Endless Walk (compas rose + travelers pledge) veeeeeeeeel makkelijker... GR70 clear op 7 à 8min. Laat de primals nu maar komen :9

Het verschil naar toughness en elite-killing is groot...zelfs met een crap amu en ring...met slechte stats.

Nu gaan T13 rifts ook veel vlotter...we zullen eens werk gaan maken van deftig gear :*)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n DMO Wiz begint ook een beetje ergens op te lijken...weapon upgrade voor wat extra DPS (nog geen WoH voor een echt serieuze DPS boost, maar goed) en toch maar rerolls gedaan op verder gemiddeld genomen 'meh-ish' gear. Richting eind van de avond Bastion compleet en daarmee gaat T10 vlot genoeg. Toughness is een aandachtspunt...de Arlyse wil maar niet droppen. Gems naar de 35 gehaald (tier 45 duik ik nu meestal onder de 6 minuten) dus dat begint ook vorm te krijgen.

Vanavond maar eens DMO set dungeon gaan proberen, daarna gems gaan levelen om naar T11, wellicht T12 te kunnen. Ik vermoed dat ik voor T12 de Arlyse nodig ga hebben, voor T13 zal WoH er moeten komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Gisteren eindelijk de 5p Inna 2p generator build compleet gemaakt en hoopte op een leuke build maar helaas, ben klaar met de monk. Heb echt geen slechte gear met ongeveer de helft ancients maar veel te squisy. Kom niet verder dan grift 62-63 en dat gaat echt geen 70-80 worden met wat primals lijkt me. Houdt gewoon de populairste build van diablofans aan en heb de youtube instructies gezien maar vind het helemaal niks. Nu nog twijfel of ik voor een DH of Wizz ga...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brain3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:58:
waar ik voorheen met men Shadow DH vast zat op GR68/69...(clearen op +/-13minuten)....gaat het nu met de Endless Walk (compas rose + travelers pledge) veeeeeeeeel makkelijker... GR70 clear op 7 à 8min. Laat de primals nu maar komen :9

Het verschil naar toughness en elite-killing is groot...zelfs met een crap amu en ring...met slechte stats.

Nu gaan T13 rifts ook veel vlotter...we zullen eens werk gaan maken van deftig gear :*)
Een ancient Karlei's gaat een groter verschil maken :P

Zou tevens op je quiver CHC ipv Impale gooien en op je Karlei's AS rollen ipv Vit.
Kun je op je CoE de dex nog rerollen? Zo ja, dan ook AS rollen.
Op je chest ipv Armor life% rollen.

Dan zou het nog ineens een heel stuk beter moeten gaan :) Maar vooral de ancient Karlei maakt een gigantisch verschil (ik kreeg bijna 40% DPS er bij op mijn DH)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 07-04-2017 09:42 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Malt007 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:41:
Gisteren eindelijk de 5p Inna 2p generator build compleet gemaakt en hoopte op een leuke build maar helaas, ben klaar met de monk. Heb echt geen slechte gear met ongeveer de helft ancients maar veel te squisy. Kom niet verder dan grift 62-63 en dat gaat echt geen 70-80 worden met wat primals lijkt me. Houdt gewoon de populairste build van diablofans aan en heb de youtube instructies gezien maar vind het helemaal niks. Nu nog twijfel of ik voor een DH of Wizz ga...
Ik speel dezelfde build en ik haal 70 vrij makkelijk.
Als je armory linked wil wel wat tips geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Xanthian schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:42:
[...]

Ik speel dezelfde build en ik haal 70 vrij makkelijk.
Als je armory linked wil wel wat tips geven.
Ps4, dus kan volgens mij niet linken. Kan ik wellicht die van jou bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Malt007 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:43:
[...]

Ps4, dus kan volgens mij niet linken. Kan ik wellicht die van jou bekijken?
Ik heb nu support gear aan, dus je hebt er weinig aan op dit moment.
Kan ook niet even snel switchen helaas.

Mijn build lijkt hier op:
http://www.diablofans.com...ainment-2pc-generator-set

Ik heb alleen Harmony vervangen door Duel Wield passive waardoor je 35% dodge chance erbij krijgt.
Unity zorgt voor 50% damage reduction als je follower een "cannot die" relic heeft.
Zorg dat je veel CDR hebt voor Epiphany
Zorg er ook voor dat je LoH hebt op één van je fist weapons.

Voor hogere rifts is een Stricken best wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Xanthian schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:53:
[...]

Ik heb nu support gear aan, dus je hebt er weinig aan op dit moment.
Kan ook niet even snel switchen helaas.

Mijn build lijkt hier op:
http://www.diablofans.com...ainment-2pc-generator-set

Ik heb alleen Harmony vervangen door Duel Wield passive waardoor je 35% dodge chance erbij krijgt.
Unity zorgt voor 50% damage reduction als je follower een "cannot die" relic heeft.
Zorg dat je veel CDR hebt voor Epiphany
Zorg er ook voor dat je LoH hebt op één van je fist weapons.

Voor hogere rifts is een Stricken best wel noodzakelijk.
Hmm misschien vanavond nog maar even proberen door de CoE te vervangen voor een unity en die dodge passive te nemen. Hoeveel cdr is wenselijk, heb in ieder geval cdr op shoulders en een ring en daarnaast een gem in de helm.

Als ik de unity wil gebruiken heb ik er dan 2 nodig zodat mijn follower er ook 1 heeft? Moet zeggen dat ik de unity nog niet gebruikte omdat ik meestal in een groep loop maar wil even solo een 70 halen.

Hoe zit het tegenwoordig met verhouding tussen AR en Armor eigenlijk? Zit over de 2000 AR met de Harmony passive maar het lijkt vrij weinig toe te voegen t.o.v. de 1200-1300 zonder de passive. En waarom wordt de Exalted Soul passive niet gebruikt in deze build. Elk punt Spirit levert ten slotte 1,5% extra dmg op.

[ Voor 12% gewijzigd door Malt007 op 07-04-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Malt007 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:01:
[...]

Hmm misschien vanavond nog maar even proberen door de CoE te vervangen voor een unity en die dodge passive te nemen. Hoeveel cdr is wenselijk, heb in ieder geval cdr op shoulders en een ring en daarnaast een gem in de helm.

Als ik de unity wil gebruiken heb ik er dan 2 nodig zodat mijn follower er ook 1 heeft? Moet zeggen dat ik de unity nog niet gebruikte omdat ik meestal in een groep loop maar wil even solo een 70 halen.

Hoe zit het tegenwoordig met verhouding tussen AR en Armor eigenlijk? Zit over de 2000 AR met de Harmony passive maar het lijkt vrij weinig toe te voegen t.o.v. de 1200-1300 zonder de passive. En waarom wordt de Exalted Soul passive niet gebruikt in deze build. Elk punt Spirit levert ten slotte 1,5% extra dmg op.
Ja, je hebt twee unities nodig.
Overigens gebruik ook CoE voor T13.

Exalted Soul gebruik ik ook i.p.v. Seize the Iniative.

Ik moet zeggen dat DH en Wiz véél beter zijn dan Monk qua damage en toughness.
Dus één van die twee levelen en gearen is niet zo'n slecht plan.

Groot voordeel van de monk is de zdps build waarmee je hele groepen naar GR80 kan dragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Mauz1978 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:12:
Ik dacht je pets alleen maar kon verdienen door season quests of dmv crossbuy aankoop achtige dingen, maar niet dat je ze kon vinden! ik vond zojuist met mijn DH de pet 'Lamb', een klein jongetje met schild en zwaard, echt lachen! meteen mn koe vervangen ;).
Ja die pets zijn leuk, heb er ook een heel stel gevonden en heb niet eens zo veel gespeeld dus ze zijn niet super zeldzaam of zo. Die lamb vond ik leuk voor mijn crusader omdat hij een paar keer het er over heeft dat hij ook een keer een protegé onder zijn vleugel zal nemen, dus, nou, bij deze :P
Mijn DH loopt met een mimic rond en heb ook nog een soort van hond en een mini demon.
Denman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:09:
[...]

Nou... geen woord van gelogen. Sheet DPS kwam ongeveer op 580K uit. Helaas niet genoeg DB's om alle items te rerollen (iets minder dan de helft uiteindelijk), maar toch maar even geprobeerd.

Met Marauder redde ik lvl 50 wel, maar ook maar net. Dus ik dacht: ik probeer lvl 55 met Shadow. Dat was letterlijk een walk in the park. Wat een wereld van verschil :D
60 - 63 - 65 - 67 - 69 en uiteindelijk lvl 70, het ging allemaal met vrij veel gemak. Uiteindelijk tot lvl 73 gekomen, en dat was absoluut niet met top gear, en ik was ook niet op het scherpst van de snede. Heerlijke build :)

Op naar de primals nu, en er is nog veel meer voor verbetering vatbaar dus er zit nog zeker wel wat rek in.
Dat klinkt veelbelovend :)
Mijn marauder DH doet nu GR60 zonder al te veel problemen en als ik eenmaal de endless walk set en nog een unity er bij heb zou GR70 ook wel lukken lijkt me, maar de build heeft wat flinke nadelen vind ik. De setup time is af en toe iritant als je direct aan het begin van een dungeon 1 of meer elite packs tegen komt en nog geen kans had om 5 sentries op te zetten. Ook naar een volgende dungeon gaan betekent heel even pauze omdat je maar drie sentries meteen neer kunt gooien en dan even moet wachten voor je weer op 5 kunt zitten. En dood gaan is een zware straf omdat je sentries ook allemaal weg zijn... reguliere monsters skippen is daardoor ook zeer riskant want je kunt dan eigenlijk niet goed op die plek spawnen als er geen veilig stukje is om weer op krachten te komen. Ook moet ik me vaak erg inhouden met vault om mijn discipline niet op te maken.
Volgens mij lost Shadow zo ongeveer al die punten op, maar heb hem nog niet compleet. Ik heb geloof ik 2 pants, 2 chests en 1 ander ding. Als ik er nog een paar vind kan ik misschien set items transmuten om de 6 set items klaar te hebben en dan als shadow verder farmen voor betere set items (want de stats zijn nog niet optimaal natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Finraziel schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:54:
[...]

Volgens mij lost Shadow zo ongeveer al die punten op, maar heb hem nog niet compleet. Ik heb geloof ik 2 pants, 2 chests en 1 ander ding. Als ik er nog een paar vind kan ik misschien set items transmuten om de 6 set items klaar te hebben en dan als shadow verder farmen voor betere set items (want de stats zijn nog niet optimaal natuurlijk).
Twee tips
  1. Meelopen met andere DH's in parties
  2. shoulders gamblen bij kalada, daar schijnt de drop rate van set items verreweg het hoogste te zijn. Dan inderdaad transmuten tot wat je nodig hebt.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:21
Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden welke Items waar droppen ?

En dan doel ik op dat bepaalde Items alleen in bepaalde Act-Bounty Caches zitten.

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Gwindorian schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:13:
Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden welke Items waar droppen ?

En dan doel ik op dat bepaalde Items alleen in bepaalde Act-Bounty Caches zitten.
Geen idee of alle informatie op deze link correct is, maar als ik even vlot kijk dan kloppen de rewards uit de cashes in ieder geval.

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 07-04-2017 13:33 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Bedankt Schaapiej !
Dat is inderdaad een mooi overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:12
Is het normaal dat ps4 online zo erg lagged? Ben net een quick match gejoined maar dit is niet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Nou, shadow set compleet, als Kadala me nou ook eens een holy point shot zou willen geven wordt het misschien leuk. Helaas nog niet een gezien terwijl ik toch ook al een heleboel shards er in gepompt heb voor de bombardier's... Lijkt een zeldzaam quivertje te zijn (of ik heb gewoon pech).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
Zojuist een leuke upgrade van Kadala gekregen. *O*
De eerste ancient Tal Rasha source die ze gaf was ook meteen Primal.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/v66988.jpg

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Intussen week verder maar moet de eerste primal nog zien..

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schaapiej schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:53:
Zojuist een leuke upgrade van Kadala gekregen. *O*
De eerste ancient Tal Rasha source die ze gaf was ook meteen Primal.

[afbeelding]
Gratz :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:15
Yes yes! GR 70 gehaald in Hardcore seaonal!

Kom maar op met die Primal ancients.

Ook net met 2 maten even die conquest gehaald van alle bosses in 20 minuten.

lol eerste rift daarna gelijk een primal ancient.. maarja leoric signet..

[ Voor 52% gewijzigd door Ricmaniac op 08-04-2017 23:36 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nephalem schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:39:
Intussen week verder maar moet de eerste primal nog zien..
Mijn eerste en enige primal was een token voor de enchantres (iets met skill cooldown), dus verwacht niet te veel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

UTADDICT

NERF

Dan ook eindelijk begonnen aan S10. Duurde even met allerlei vakanties.. Eerst legendary op 70 was een Ancient Yang's, maar nu toch maar op Shadow overgestapt (aangezien dat de eerste 2P was die ik had, nee ik hoef marauder niet ;-p).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Die Wiz mag dan wel DE build van Season 10 zijn maar zonder Manald Heal ben ik echt nergens. Drop dan kreng!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zo, ik ben ook over de 70 heen, net 71 gecleared. Met shadow impale inderdaad niet echt lastig, al was ik op 71 wel iets vaker dood aan het gaan dan ik zou willen. Zal ook een kwestie van oefenen zijn. De eerste keer dat ik de build probeerde viel het me zelfs tegen in eerste instantie, maar dat komt doordat het zo ontzettend anders speelt dan marauder grenades. Met die laatste mol je gewoon alles op het scherm, terwijl een shadow zijn targets kiest en die dood maakt. Dat eenmaal een beetje onder de knie en je vliegt inderdaad als een heet mes door boter door de rifts heen, heerlijk! :)

Ik merk trouwens wel dat deze build veel lag gevoeliger is, heb nou echt veel vaker dat hij even niet reageert of ik zelfs ineens een scherm terug gegooid wordt. Vraag me af hoeveel daarvan aan Xbox live/battle net ligt en hoeveel mijn relatief zwakke dsl lijntje zou zijn. Hoewel zo'n 20 Mbps eigenlijk wel voldoende moet zijn lijkt me.

Edit: pfff die set dungeons zijn echt niet mijn favoriete deel van het spel zeg... Moet mezelf zwaar gimpen om überhaupt een kans te hebben om de objectives te halen (je moet sowieso je holy point shot af doen lijkt het), en vervolgens krampachtig zitten kijken wanneer de auto targeting van de console versie zijn werk doet om maar geen impale te missen, en van alles verzinnen om hatred terug te krijgen want je normale tactieken mag je hier juist niet gebruiken... Wat heeft dit met mastery te maken Bliz?

[ Voor 43% gewijzigd door Finraziel op 09-04-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Finraziel schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 13:28:
Nou, shadow set compleet, als Kadala me nou ook eens een holy point shot zou willen geven wordt het misschien leuk. Helaas nog niet een gezien terwijl ik toch ook al een heleboel shards er in gepompt heb voor de bombardier's... Lijkt een zeldzaam quivertje te zijn (of ik heb gewoon pech).
Kennelijk toch zeldzaam. Ook hier is het het laatste item dat nog steeds op zich laat wachten...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
FloydRaalte schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:07:
Die Wiz mag dan wel DE build van Season 10 zijn maar zonder Manald Heal ben ik echt nergens. Drop dan kreng!
DE build? Denk dat Impale toch echt DE build is... Wiz is squishy ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
ZTeeVeR schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:52:
[...]

Kennelijk toch zeldzaam. Ook hier is het het laatste item dat nog steeds op zich laat wachten...
upgraden van rares geeft je een hogere kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Aw yisss! Stash Tab gehaald. *O*

Eerste season dat ik die gehaald heb, ging eigenlijk best makkelijk. Ik ging samen met een vriend Boss Mode proberen, direct bij de eerste poging gelukt, terwijl we eigenlijk helemaal geen strategie hadden. Gewoon beide met Impale DH van boss naar boss gevault. :-)

Nu wil ik toch ook de laatste Chapter wel proberen te halen. Ik denk dat ik de Conquest “Grift 55 met 6 sets” ga doen. Het is met 3 sets al gelukt (UE, Marauder en Shadow). Moet nog een goede build vinden voor Natalya's en daarna de laatste paar items voor mijn Monk vinden.
Finraziel schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:09:
Edit: pfff die set dungeons zijn echt niet mijn favoriete deel van het spel zeg... Moet mezelf zwaar gimpen om überhaupt een kans te hebben om de objectives te halen [...] Wat heeft dit met mastery te maken Bliz?
Ik vind die Set Dungeons inderdaad het minst leuk van de hele game. Scheelt wel enorm welke dungeon je doet. De Marauder dungeon was (op PC) super simpel, vond ik. Misschien kan je die proberen?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo van het weekend met een groepje wat hogere grifts geprobeerd maar dan is het wel over met het 1 shotten van RG's zeg, wat gaat dat traag. Geen idee hoe snel het gaat zonder een wiz dus misschien viel het wel mee. Gr 85 iig gehaald met zn 4en. Solo even de 80 aangetikt met nog 30 secondes over. Dat is voorlopig wel mijn max verwacht ik tot ik wat mooie upgrades gevonden heb en wat augments gedaan heb.

3 regenboog goblins gevonden ook. Geen wings nog :( maar gelukkig is whimsydale nu zelf ook de moeite waard.
FloydRaalte schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:07:
Men doet zoveel mogelijk normale rifts om materialen te verzamelen voor upcraft rare in kenai cube. Ideaal gezien bewaar je gele ringen. Daarna gaat men naar de juwelier om edelstenen om te zetten in gele ringen. Dan naar cube en upcraften maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Van het weekend met Firebat Arachyr gespeeld wat met een zdps monk erg lekker gaat. De Monk pulled alle mobs en met Cloud of Bats skill blaas je alles weg wat geen Elite is. De Wiz en de DH maakte daar wel korte metten mee. GR80 in 5 minuten gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:55
Afgelopen week voor het eerst HC Season gaan spelen. Monkje gemaakt en wonder boven wonder zaterdag avond easy Grift 60 gedaan. Wilde even 61 doen voor de leaderboards en bij de Rift Guardian een rip :( . Gelukkig had ik nog we at gear liggen maar dit zet me wel terug naar Torment V helaas.

In ieder geval nog bedankt voor het boostje vanuit de Tweakers HC guild :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Hoppa !
Gisterenavond Solo GR70 gehaald ! Als het goed is kunnen er nu dus nog mooiere Shinies droppen.

Ik heb het toch met mijn DH Marauder Grenades gehaald. Uiteindelijk was de truuk voor mij: Cloak of the Garwulf + RoRg in de cube. Voornaamste limiet waar ik nu tegenaanliep was DPS.. ik had maar 50 seconden over geloof ik, en ben amper doodgegaan.
Overigens heb ik nog maar 2 Ancient Items, het zit nog niet erg mee met de ancient drops. dus volgens mij helemaal niet slecht.

Nu ik hier weer succesverhalen lees over de Shadow-Impale ga ik dat toch nog maar eens proberen. Ik heb als het goed is wel alle Items bij elkaar, maar moet echt even aan de playstyle wennen.

Misschien doe ik iets fout, maar als ik door een level heen-vault op zoek naar elites, kom ik vaak in groepen die zo groot zijn dat de kans groot is dat ik doodga nog voor ik de elite neer heb. Iemand een tip ?
(of gewoon een kwestie van even blijven oefenen, ik ben namelijk nogal gewend aan de DH marauder :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gwindorian schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:35:
Hoppa !
Gisterenavond Solo GR70 gehaald ! Als het goed is kunnen er nu dus nog mooiere Shinies droppen.

Ik heb het toch met mijn DH Marauder Grenades gehaald. Uiteindelijk was de truuk voor mij: Cloak of the Garwulf + RoRg in de cube. Voornaamste limiet waar ik nu tegenaanliep was DPS.. ik had maar 50 seconden over geloof ik, en ben amper doodgegaan.
Overigens heb ik nog maar 2 Ancient Items, het zit nog niet erg mee met de ancient drops. dus volgens mij helemaal niet slecht.

Nu ik hier weer succesverhalen lees over de Shadow-Impale ga ik dat toch nog maar eens proberen. Ik heb als het goed is wel alle Items bij elkaar, maar moet echt even aan de playstyle wennen.

Misschien doe ik iets fout, maar als ik door een level heen-vault op zoek naar elites, kom ik vaak in groepen die zo groot zijn dat de kans groot is dat ik doodga nog voor ik de elite neer heb. Iemand een tip ?
(of gewoon een kwestie van even blijven oefenen, ik ben namelijk nogal gewend aan de DH marauder :) )
Hier heb ik geen last van. Tenminste op GR70 moet ik ook wel oppassen. Maar je moet sowieso gewoon op GR70 opletten ongeacht hoe goeie items je hebt volgens mij :P Weet niet welke rune je gebruikt maar ik heb met Vault Rattling role waardoor je ze stunned als je in ze vault. Ik zou wel pas die build gebruiken als je ook een "Holy point shot" quiver hebt. Dan gooi je 3 daggers met impale ipv 1. daardoor is deze build zo ontiegelijk sterk geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa !

Ik speelde identiek dezelfde MA build als jijmet 3 wolves, gaat echt gemakkelijk omdat je met 3 wolven en de belt combinatie bijna niet dood kan gaan. Sinds dit seizoen ook naar impale, maar die speelt echt veel sneller en gemakkelijker en je kan echt bijna niet dood. Het komt er op neer om een hoge GR te gaan spelen, als je dingen 1-shot krijg je namelijk geen Hatred terug.
Je moet zorgen dat je impale en direct vault, impale, vault. Zo spring je gewoon door grote groepen heen en ga je enkel achter de elites. Vault kost niets vanwege je belt. Dus telkens je een elite tegen komt blijft je die targetten tot hij neer is, maar je moet wel vault blijven gebruiken. Ik zit op 79 met 3 minuten over en ik ga amper dood met die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:02:
[...]

Ik speelde identiek dezelfde MA build als jijmet 3 wolves, gaat echt gemakkelijk omdat je met 3 wolven en de belt combinatie bijna niet dood kan gaan. Sinds dit seizoen ook naar impale, maar die speelt echt veel sneller en gemakkelijker en je kan echt bijna niet dood. Het komt er op neer om een hoge GR te gaan spelen, als je dingen 1-shot krijg je namelijk geen Hatred terug.
Je moet zorgen dat je impale en direct vault, impale, vault. Zo spring je gewoon door grote groepen heen en ga je enkel achter de elites. Vault kost niets vanwege je belt. Dus telkens je een elite tegen komt blijft je die targetten tot hij neer is, maar je moet wel vault blijven gebruiken. Ik zit op 79 met 3 minuten over en ik ga amper dood met die build.
naja ik heb zo af en toe wel dat me passive procced doordat ik vast zat in een hoekje of wallers o.i.d. en dat is toch eng als je hardcore speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Afgelopen weekend endelijk Grift 70 gehaald met mijn barb, echter niet met de WW of Raekor build.. met beide ging ik niet dood maar deed te weinig damage... toen naar Leap Quake barb gespecced en Grift 70 makkelijk gehaald (zelfs nog door kunnen pushen naar 74) 75 heb ik dan weer te weinig damage voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Het speelt idd wel heel anders, je bent echt aan het hunten en proberen zoveel mogelijk dmg te ontwijken. Ik heb echter nu buffed 500m+ toughness en daarmee overleef je best wel veel. GR80 gaat best makkelijk iig.

Met holy point shot kun je die groepen snel kleiner maken. De ricochet rune zorgt ervoor dat je meestal wel 5-6 mobs in 1x raakt. Als je dan een klein stukje afstand neemt buiten de groep spreiden de daggers zich en ruim je alles snel op en kun je vrij snel de elites targetten. Let er wel op dat je met strongarm bracers wel een keer in de paar sec door de groep heen en weer moet gaan zodat ze de x% aan extra dmg krijgen.

De shadow build is trouwens ook ideaal voor T13 farmen met wat noodzakelijke aanpassingen. Multishot is behoorlijk dood nu shadow zo goed is geworden. Als gewenst kan ik dat ook nog wel toelichten.

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 10-04-2017 11:19 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Lienuks schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:14:
Afgelopen weekend endelijk Grift 70 gehaald met mijn barb, echter niet met de WW of Raekor build.. met beide ging ik niet dood maar deed te weinig damage... toen naar Leap Quake barb gespecced en Grift 70 makkelijk gehaald (zelfs nog door kunnen pushen naar 74) 75 heb ik dan weer te weinig damage voor
Merkte inderdaad gisteren dat Leapquake de makkelijkste manier zal zijn.
Helaas mis ik hier ook nog essentiele onderdelen voor, maar die droppen vanavond hoop ik :)

Wapen viel gister avond, dus spec hier op aangepast en al direct T12 capable *O*
(zonder leap-ring en bracers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend barb naar 70 getrapt, beetje goed gebruik van die bonus exp gear (lvl22 en 30 afaik?), eerste drops waren allemaal +lighting damage, dus ik dacht.. dan maar lightning gaan. 1 van m'n eerste legendary was een schaefer's hammer, nadeel is dat ik echt geen enkel geluk heb met setitems verkrijgen.

Werkt die lightning damage bonus ook op die ancients als je die omzet naar lightning?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

SinergyX schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:28:
Van het weekend barb naar 70 getrapt, beetje goed gebruik van die bonus exp gear (lvl22 en 30 afaik?), eerste drops waren allemaal +lighting damage, dus ik dacht.. dan maar lightning gaan. 1 van m'n eerste legendary was een schaefer's hammer, nadeel is dat ik echt geen enkel geluk heb met setitems verkrijgen.

Werkt die lightning damage bonus ook op die ancients als je die omzet naar lightning?
Als je de schaefer later in de cube zet, kan je de passive inderdaad gewoon gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

3xNix schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:22:
[...]

Merkte inderdaad gisteren dat Leapquake de makkelijkste manier zal zijn.
Helaas mis ik hier ook nog essentiele onderdelen voor, maar die droppen vanavond hoop ik :)

Wapen viel gister avond, dus spec hier op aangepast en al direct T12 capable *O*
(zonder leap-ring en bracers)
Ik gebruik focus en restraint met de leap build, ivm fury dump met seismic slam en rumble.

Ik zou anders mn profiel wel linken zodat je kan vergelijken , maar heb nu WW set equipped voor mats farming.

(Ik heb inmiddels full reakors / full IK / full Earth en full Waste set dus kom maar op met die primals!) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 17:51
Hoppa !

Ik moest ook even wennen aan de playstyle, maar ging gelukkig vrij snel. Wellicht scheelt het wel dat ik van andere classes kom: Wizard 2 seizoenen geleden en vorig seizoen een WD. DH is alweer 3 of 4 seizoenen geleden en toen speelde ik ook Marauder.

Zoals hierboven gezegd blijf ik dan ook heen en weer vaulten (door de groep heen), en dun vanaf de buitenkant de groep uit totdat de elites goed bereikbaar zijn. Vanaf dat moment is het eigenlijk een koud kunstje om ze neer te halen. Zo lang je maar blijft vaulten is het erg moeilijk om je neer te krijgen (of heb je wellicht de endless walk set nog niet compleet? Dat scheelt nogal).

In het uiterste geval kan je de groep ook skippen en door vaulten naar een kleiner groepje.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ZTeeVeR schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:52:
[...]

Kadala geeft ze wel, heb er ondertussen een paar (helaas allemaal crap rolls).
Ik vind het toch fijner om ze via Kadala te farmen. Ze zijn maar 25 bloodshards per keer en bij rares upgraden had ik ook niet veel succes. Daarbij vind ik zelf bloodshards farmen een stuk makkelijker dan DB's.
OkkE schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:28:
[...]

Ik vind die Set Dungeons inderdaad het minst leuk van de hele game. Scheelt wel enorm welke dungeon je doet. De Marauder dungeon was (op PC) super simpel, vond ik. Misschien kan je die proberen?
De marauder set dungeon lijkt inderdaad beter te doen, maar die is me solo tot nu toe ook nog niet gelukt. Door bij het naar beneden lopen preventief te schieten, sentries te droppen en mijn companion pack de kans te geven voor me uit te rennen lukt het wel om niet tegen vijanden aan te rennen, maar iedere keer springt er wel weer zo'n stomme worm uit de grond precies bij mijn voeten. Voor zover ik kon zien is er ook niet echt een waarschuwing waar die beesten uit de grond gaan komen, puur random.

Ik heb gister nou maar even een 2e account ingelogd in same screen multiplayer en een monk naar lvl 70 getrokken (dat wou ik sowieso doen om die class met inna eens te kunnen bekijken). Die heeft ondertussen 2 set pieces, nog even doorspelen en dan gebruik ik dat karakter gewoon om de dungeon te clearen terwijl ik mijn DH bij de ingang laat staan en af en toe een paar sentries uitgooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:09:
Edit: pfff die set dungeons zijn echt niet mijn favoriete deel van het spel zeg... Moet mezelf zwaar gimpen om überhaupt een kans te hebben om de objectives te halen (je moet sowieso je holy point shot af doen lijkt het), en vervolgens krampachtig zitten kijken wanneer de auto targeting van de console versie zijn werk doet om maar geen impale te missen, en van alles verzinnen om hatred terug te krijgen want je normale tactieken mag je hier juist niet gebruiken... Wat heeft dit met mastery te maken Bliz?
Shadow is dan nog een simpele...je moet alleen geen Ricochet gebruiken en geen Vengeance. Zolang je verder maar met Envious Blade werkt, is het doodsimpel. Met Holy Point Shot alleen maar makkelijker geworden; je kan 3 in plaats van 1 target 1-shotten en je bent dus eerder klaar.
Op diablofans heb ik From the Shadows als alternatieve Impale build staan. Door From the Shadows heb je freeze en met APD schaalt je Toughness enorm in density. Met die setup (1k paragon) op NS kon ik daar eenvoudig tier 80 mee tanken. Je kunt gewoon in density blijven staan en AD het werk laten doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die impale build is wel lekker eigenlijk, je blaast lekker overal doorheen :D

Net even mijn primal ancient karlei geaugmenteerd. Straks weer verder met gems levelen en mats verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lienuks schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:30:
[...]

Als je de schaefer later in de cube zet, kan je de passive inderdaad gewoon gebruiken
Ik gebruik daar al een andere, 23% kans met attack om 1500% weapondmg aoe te doen (demonic fury?).

Samen met een belt op attack een dagger van 800%, wel als belt als cube. Ik heb echt mats-crisis om voldoende cube stats te maken.

Heb nu maar een 70 set gecraft die bij 3 set een extra drop doet bij een boss, 25 per keer voor upgrade van een ring schiet niet op

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-04-2017 12:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:21:
Die impale build is wel lekker eigenlijk, je blaast lekker overal doorheen :D

Net even mijn primal ancient karlei geaugmenteerd. Straks weer verder met gems levelen en mats verzamelen.
Primal ancient? *jaloers*
Beetje goeie rolls erop? Mijn 1e en tot nu toe enige primal ancient was die tyriel chest, oftewel 15 shards :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:42:
[...]

Primal ancient? *jaloers*
Beetje goeie rolls erop? Mijn 1e en tot nu toe enige primal ancient was die tyriel chest, oftewel 15 shards :(
Opzich wel :)

Kreeg hem primal ancient na 10 pogingen in cube :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

SinergyX schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:29:
[...]

Ik gebruik daar al een andere, 23% kans met attack om 1500% weapondmg aoe te doen (demonic fury?).

Samen met een belt op attack een dagger van 800%, wel als belt als cube. Ik heb echt mats-crisis om voldoende cube stats te maken.

Heb nu maar een 70 set gecraft die bij 3 set een extra drop doet bij een boss, 25 per keer voor upgrade van een ring schiet niet op
Mats farmen is eigenlijk op zo`n hoog mogelijk niveau rifts clearen, en dan ook volledig clearen dus niet stoppen nadat de rift boss dood is. (Ieder heeft zijn persoonlijke voorkeur) maar ik merk heel vaak dat er af en toe ook na de riftboss wel eens 20 goblins bij elkaar zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lienuks schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:32:
[...]

Mats farmen is eigenlijk op zo`n hoog mogelijk niveau rifts clearen, en dan ook volledig clearen dus niet stoppen nadat de rift boss dood is. (Ieder heeft zijn persoonlijke voorkeur) maar ik merk heel vaak dat er af en toe ook na de riftboss wel eens 20 goblins bij elkaar zitten :)
Dat doe ik nu ook, maar door gebrek van sets/combinaties wil het nog niet goed lopen op T3 of hoger. Had gisteren zelfs een Vault, vervolgens 5 minuten later whimseyshire, jammer dat ze op torment rondliepen, was niet echt een vetpot aan drops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

SinergyX schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:35:
[...]

Dat doe ik nu ook, maar door gebrek van sets/combinaties wil het nog niet goed lopen op T3 of hoger. Had gisteren zelfs een Vault, vervolgens 5 minuten later whimseyshire, jammer dat ze op torment rondliepen, was niet echt een vetpot aan drops :(
Je mag wel een paar keer met mij meelopen als ik rifts clear hoor, ik heb nagenoeg niks nodig dus dat kan ik dan zo aan jou geven. (Shoqz#2256)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lienuks schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:42:
[...]

Je mag wel een paar keer met mij meelopen als ik rifts clear hoor, ik heb nagenoeg niks nodig dus dat kan ik dan zo aan jou geven. (Shoqz#2256)
Ben een xbox speler, maar bedankt voor het aanbod :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Dus dan speel je dit seizoen Shadow-Impale build en dan dropped er een Primal yang's Recurve |:(
Impale build is trouwens schandalig, ik heb met 880K sheet dps 83 gehaald in 10:30 en probeerde 2 dagen terug in de top1000 te komen metdezelfde sheet dps.
Nu bezig om mijn dps maar te verhogen, aangezien de nummer 1000 toen op 1,5m sheet dps zat.

Ik ga ook maar traveler's pledge en karlei's point proberen te rerollen, daar kan ik samen 50% progressie in damage boeken.
Denk uiteindelijk dat ~90 erin zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 10-04-2017 16:05 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:19:
[...]

Opzich wel :)

Kreeg hem primal ancient na 10 pogingen in cube :o
Dmv upgrade rare, of reroll legendary?
Sinned123 schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:03:
Dus dan speel je dit seizoen Shadow-Impale build en dan dropped er een Primal yang's Recurve |:(
Impale build is trouwens schandalig, ik heb met 880K sheet dps 83 gehaald in 10:30 en probeerde 2 dagen terug in de top1000 te komen metdezelfde sheet dps.
Nu bezig om mijn dps maar te verhogen, aangezien de nummer 1000 toen op 1,5m sheet dps zat.

Ik ga ook maar traveler's pledge en karlei's point proberen te rerollen, daar kan ik samen 50% progressie in damage boeken.
Denk uiteindelijk dat ~90 erin zit.
Pff je hebt maar 350k sheet dps meer dan ik heb, terwijl ik op vergelijkbare paragon zit. Al is de helft van mn speeltijd wel op de wd geweest ;)

[ Voor 62% gewijzigd door toolkist op 10-04-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:41:
[...]

Dmv upgrade rare, of reroll legendary?

[...]

Pff je hebt maar 350k sheet dps meer dan ik heb, terwijl ik op vergelijkbare paragon zit. Al is de helft van mn speeltijd wel op de wd geweest ;)
Dmv rare upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Na heel lang niet te hebben gespeeld een mobkbegonnen en de acts gaan spelen. Bleek er een act 5 te zijn. Die was er toen nog niet. Wel mooi. Bijna einde act 5 (denk ik) en bijna level 70. Best netjes gedaan.

Is 100k damage een beetje redelijk bij een level 70 monk? Ben n00b ik weet het

[ Voor 16% gewijzigd door jaydenjarno op 10-04-2017 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Damn, erg veel geluk dus ;)
jaydenjarno schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:59:
Na heel lang niet te hebben gespeeld een mobkbegonnen en de acts gaan spelen. Bleek er een act 5 te zijn. Die was er toen nog niet. Wel mooi. Bijna einde act 5 (denk ik) en bijna level 70. Best netjes gedaan.

Is 100k damage een beetje redelijk bij een level 70 monk? Ben n00b ik weet het
Nee dat is weinig, maar dat boeit toch niks? Gewoon lekker kijken welk level je aan kan en op dat niveau rifts en greater rifts gaan doen, dan komt de damage en toughness vanzelf wel. (en vergeet de journal niet, ctrl-J om je progress te bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ben net geholpen door iemand. Nu paragon 609. En 350k damage. Dus een stuk beter al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:30

ChUcKiE

Dus........

Misschien is het ooit hier of in voorgaande delen voorbij gekomen, maar ik stel de vraag toch nog een keer.

Welke muis vinden jullie fijn om Diablo 3 te spelen? Ik had een Steelseries Diablo 3 muis die kapot is gegaan en moet wil nu een andere (bedrade) muis.

Ik heb al de Razer Deathadder en Razer Mambo Deathmatch gezien als mogelijkheden. Het echte grote functionele verschil zat volgens mij in de sensor (optisch of laser).
Ik heb zelf nog weinig ervaring met het programmeren van knoppen, wordt dat veel gebruikt door jullie?
Verder hoef ik niet perse lichtjes op mijn muis, ik heb er liever een die gewoon goed is zonder al te veel frutsels er om heen.

Iemand tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
jaydenjarno schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:19:
Ben net geholpen door iemand. Nu paragon 609. En 350k damage. Dus een stuk beter al
Niet lullig bedoeld maar dat is erg slecht. je doet waarschijnlijk iets fout met het samen stellen van je build. bijvoorbeeld critical hit chance en crit hit damage onderschatten op je ringen en neck bijvoorbeeld.

Mijn monk is paragon 562 en heb lang niet best in slot items maar al wel 1.02 miljoen damage. en tijdens het vechten schiet het soms naar een ruime 2 miljoen door me cube weapon "Flying Dragon" .
Heb je een linkje van je character misschien zodat ik even kan spieken wat je hebt ?

hier is mijn monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ChUcKiE schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:44:
Misschien is het ooit hier of in voorgaande delen voorbij gekomen, maar ik stel de vraag toch nog een keer.

Welke muis vinden jullie fijn om Diablo 3 te spelen? Ik had een Steelseries Diablo 3 muis die kapot is gegaan en moet wil nu een andere (bedrade) muis.

Ik heb al de Razer Deathadder en Razer Mambo Deathmatch gezien als mogelijkheden. Het echte grote functionele verschil zat volgens mij in de sensor (optisch of laser).
Ik heb zelf nog weinig ervaring met het programmeren van knoppen, wordt dat veel gebruikt door jullie?
Verder hoef ik niet perse lichtjes op mijn muis, ik heb er liever een die gewoon goed is zonder al te veel frutsels er om heen.

Iemand tips?
weet niet of je ook wel eens MMO games speelt maar ik vind die muizen zoals Logitech G600 fijn met die 12 knoppen aan de binnenkant. al is dat voornamelijk voor MMO's kan je ook gewoon lekker makkelijk diablo met 1 hand spelen. werkt prima.

Als je niet zo veel knoppen wilt kan je ook nog kijken naar de Razer naga Hex. die heeft maar 6 knoppen extra maar met die muizen heb ik niet zo veel ervaring van razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
Ricmaniac schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:52:
[...]
weet niet of je ook wel eens MMO games speelt maar ik vind die muizen zoals Logitech G600 fijn met die 12 knoppen aan de binnenkant. al is dat voornamelijk voor MMO's kan je ook gewoon lekker makkelijk diablo met 1 hand spelen. werkt prima.

Als je niet zo veel knoppen wilt kan je ook nog kijken naar de Razer naga Hex. die heeft maar 6 knoppen extra maar met die muizen heb ik niet zo veel ervaring van razer.
Al een aantal jaar een tevreden gebruiker van een Naga Molten. Ik ben dol op programmeerbare knoppen en maak er in elke game gebruik van. Razer heeft in de software vaak al veel handige acties en macro's voorgeprogrammeerd en die hoef je dan alleen nog maar aan een knop toe te wijzen.
Enige mogelijke nadeel is dat de Naga niet echt gemaakt is voor grote handen. Ik ben er intussen aan gewend maar eerste week was echt even wennen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Nephalem schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:02:
[...]

Al een aantal jaar een tevreden gebruiker van een Naga Molten. Ik ben dol op programmeerbare knoppen en maak er in elke game gebruik van. Razer heeft in de software vaak al veel handige acties en macro's voorgeprogrammeerd en die hoef je dan alleen nog maar aan een knop toe te wijzen.
Enige mogelijke nadeel is dat de Naga niet echt gemaakt is voor grote handen. Ik ben er intussen aan gewend maar eerste week was echt even wennen.
Ik speel eigenlijk alleen Diablo 3. Een muis met een hele batterij aan knoppen ernaast (12 stuks zoals de razer Naga) Hoeft van mij niet echt. Heb nu een Logitech Anywhere MX draadloos, maar vond de Steelseries toch net wat fijner. Die Steelseries had ook een knop of 8 of zo verdeeld over de muis (links, recht en bovenop), dat zal genoeg zijn, want daar zal ik eerst aan moeten gaan wennen.

Ik zie bijvoorbeeld de Steelseries Rival 300, die lijkt op de Diablo 3 steelseries die ik had. Ik zie wel dat er een enorm verschil in Sensor resolutie zit (6500 tov 12000/16000). Ik heb daar alleen weinig ervaring mee. Zou ik dat gaan merken binnen D3?

[ Voor 11% gewijzigd door ChUcKiE op 10-04-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Hmmm. . .

We are aware of issues that are currently affecting users’ ability to launch and play their games. We are working to resolve these issues as quickly as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand tips?
product: Roccat Kova

De fast-cast knoppen naast de LMB / RMB zijn echt ideaal voor spellen als D3. De Steelseries D3 muis had ik hiervoor, ook prima, maar deze is beter. De Steelseries volgde op Razer muizen die naar mijn mening gewoon te snel stuk waren (binnen 1,5 jaar).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 20:24

Iemand tips?
pricewatch: Logitech G500

Is al een dagje ouder en ik heb deze al 5 jaar 8) maar zou geen ander willen. Al die knoppen, niets voor mij: moet je weer allemaal aan gaan leren :>
De doorslag geeft het scrollen, geef die scroll een zwieper en hij scrolt maar door, heerlijk!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zarhrezz schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:16:
[...]

Shadow is dan nog een simpele...je moet alleen geen Ricochet gebruiken en geen Vengeance. Zolang je verder maar met Envious Blade werkt, is het doodsimpel. Met Holy Point Shot alleen maar makkelijker geworden; je kan 3 in plaats van 1 target 1-shotten en je bent dus eerder klaar.
Hmm ik had het idee dat als maar één van die drie blades van je holy point shot miste dat gelijk je keten gebroken was, daarom heb ik die uitgedaan. Zou kunnen dat ik ricochet nog aan had staan en dat dat het probleem was, of het werkt anders op console.
Die envious blade kende ik nog niet en heb ik niet, maar ik oneshot alles toch al in de set dungeon dus denk niet dat dat nog verschil zou maken. Raak vooral continu zonder hatred waardoor ik weer in de ruimte sta te gooien met een generator wat ook tijd kost.
Verder mis ik dus regelmatig omdat de auto targeting van de console versie niet echt feilloos werkt. Meestal hoef je alleen maar in de richting van een monster te kijken en te schieten maar soms dan schiet je er gewoon vrolijk langs en is je keten gebroken. Je kunt zien of je iets getarget hebt, maar dat steeds controleren werkt weer vertragend en dan haal ik het weer niet.
Maar goed het ging me er ook vooral om dat ik niet snap dat blizzard zo'n slecht concept er in laten zitten. Online worden de set dungeons zo te zien vrij universeel verguisd dus lijkt me dat ze dat bij bliz ook wel weten... Het spel is nu in het algemeen gewoon heel erg goed geworden waardoor het nogal schril afsteekt als er ineens iets wat zo uit een of andere low budget flut titel lijkt te komen tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gister zelf de Shadow dungeon gedaan. Bat companion en Preparation - Punishment gepakt voor wat extra hatred. Samen met een Zodiac kwam ik eigenlijk nooit zonder hatred, Quiver weg gedaan, Impale op een andere rune dan Richochet en Envious blade cubed > easy peasy :)

Als één van je blades mist als je de Quiver gebruikt dan is je chain weg inderdaad...

Edit: deze set-up gebruikt. Crappy gear etc maar goed genoeg om die dungeon te masteren! :p

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 11-04-2017 07:48 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik doe al 4 seasons lang de Marauder set dugneon, icm de EU multishot build, je eerste 3 sentries plaatsen, en al vaulted door level heen gaan en op cooldown iedere keer een extra sentry neerzetten. multishot killed alles nog voordat het in beeld komt, en als je dan op de grond let voor wormsign :P gewoon wegvaulten en een schoot lossen naar waar je stond, multishit en de dmg van je sentries die nog in de buurt staan is genoeg.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:47:
Gister zelf de Shadow dungeon gedaan. Bat companion en Preparation - Punishment gepakt voor wat extra hatred. Samen met een Zodiac kwam ik eigenlijk nooit zonder hatred, Quiver weg gedaan, Impale op een andere rune dan Richochet en Envious blade cubed > easy peasy :)
Hatred regen is inderdaad key. Wat het echt makkelijk maakt is Cindercoat aantrekken en fire rune gebruiken.
Als één van je blades mist als je de Quiver gebruikt dan is je chain weg inderdaad...
_O- Weer een set dungeon die je dus niet met set-gearing moet proberen.

Sommige set dungeons zijn een stuk makkelijker geworden door nieuwe items, maar er zitten er een paar tussen die echt nergens over gaan. Het zou leuk zijn als ze daar nog eens wat aan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 11-04-2017 09:20 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Iemand tips?
Ik heb de deathadder, en gebruik hem al een jaar prima ding! (heb wel grote mousepad erbij gehaald , vind ik persoonlijk een verademing. (Ik heb een roccat muismat))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik heb zelf een steelseries muismat van 40*40 of zo gok ik en ja dat is een enorme verademing. Ik zal me nog eens verdiepen in de Deathadder, Kova en de steelseries Rival 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:19:
[...]

Hatred regen is inderdaad key. Wat het echt makkelijk maakt is Cindercoat aantrekken en fire rune gebruiken.

[...]

_O- Weer een set dungeon die je dus niet met set-gearing moet proberen.

Sommige set dungeons zijn een stuk makkelijker geworden door nieuwe items, maar er zitten er een paar tussen die echt nergens over gaan. Het zou leuk zijn als ze daar nog eens wat aan doen.
Cindercoat is ook wel een goede ja, niet eens aan gedacht (maar ook niet nodig gehad)
En inderdaad weer een set dungeon waarbij je de boel om moet bouwen i.p.v. je GR90+ setje 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Jammer, gisteren ivm de foutmelding en Disconnect niet meer verder gespeeld.
Is het risico niet waard op HC - kijken of het vanavond is opgelost.

Had net 16 nieuwe 2handers gecraft, en wederom geen Furnace... lijkt toch erg moeilijk deze te krijgen.
Hopelijk een roll-back van 30minuten oid, kan ik ze vanavond nog eens craften O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwindorian
DH - Shadow Tweakers bedankt voor de tips ! _/-\o_

Ik heb Shadow nu aardig in de smiezen en kan niet anders zeggen dan dat ik een brede grijns had toen ik door T71 heenging als boter. Had helaas niet veel meer tijd. Maar ik verwacht nu wel een stuk verder te komen dan met Marauder.

Is er iets zinnigs te zeggen over welke Items je beste eerst naar Ancient / Primal kunt proberen te brengen in de cube ? (Upgrade to legendary of reroll stats)
Uiteraard Weapon als eerste.. maar daarna ?

Ik ben gezond jaloers op Luuk_1987's Primal Wapen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gwindorian schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:28:

Ik heb Shadow nu aardig in de smiezen en kan niet anders zeggen dan dat ik een brede grijns had toen ik door T71 heenging als boter. Had helaas niet veel meer tijd. Maar ik verwacht nu wel een stuk verder te komen dan met Marauder.

Is er iets zinnigs te zeggen over welke Items je beste eerst naar Ancient / Primal kunt proberen te brengen in de cube ? (Upgrade to legendary of reroll stats)

Idd Wapen eerst. Daarna zou ik voor de items gaan waar je dex/vit rolls op wilt hebben, dan win je het meeste, maar maakt weinig uit welke eerst.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De rest maakt niet bijzonder veel uit. Lichte voorkeur voor de prime-stat 1000 slots (t.o.v. de 650) maar dat is het wel. Omdat de quiver geen damage roll heeft, is eigenlijk alleen het wapen van belang.

Gisteren een boost gehad van Sting zodat ik een DH heb voor gambling...voor DMO zoek ik nog WoH en Star en daarvoor moet je niet bij Kadala zijn. Uit de eerste ~1800 meteen Shadow shoulders en pants (on a sidenote: pants is betere kans dan shoulders, dus die altijd gamblen en reroll set item).

Daarna gems op DMO naar de 50 gehaald. De tier 50 runs gaan in een minuut of 6-7, dus ik denk dat ik nog ff door ga naar de 55. Daarmee zal T12 net wat vlotter gaan. Misschien ook maar eens een Enchantress trinket scoren zodat ik wat met Unity kan testen. Arlyse werkt op zich goed maar zonder APD is heavy ranged toch een risico. Unity + Force Armor is dan wat constantere / completere mitigation.

Main goal is nu toch de WoH...die DPS boost is gewoon nodig voor T13. Maar goed, zoveel tijd zit er nog niet in, dus ik mag niet klagen over de voortgang.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:36

KipCurreh

Nightcrawler

men season wiz tot dusver, kunnen jullie ff checken wat men focus nu moet zijn om te veranderen ?

Ik veronderstel dat ik best de skill bonussen op shoulders, helm en boots reroll, aangezien ik deze skills niet gebruik..
Verder nog een nieuw wapen, want die flee is nou niet echt handig te noemen :D
Momenteel ben ik de Esoteric alteration gem aan het levelen, waar steek je die gems het best in eigenlijk ?

https://eu.battle.net/d3/...pCurry-2533/hero/91825079

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begon wel ff in men broekje te kriebelen hoor dat ik hem in de eerste 10 rolls primal had :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

KipCurreh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:07:
men season wiz tot dusver, kunnen jullie ff checken wat men focus nu moet zijn om te veranderen ?

Ik veronderstel dat ik best de skill bonussen op shoulders, helm en boots reroll, aangezien ik deze skills niet gebruik..
Verder nog een nieuw wapen, want die flee is nou niet echt handig te noemen :D
Momenteel ben ik de Esoteric alteration gem aan het levelen, waar steek je die gems het best in eigenlijk ?

Als jij een specifieke build wil maken dan zou ik mij focussen op het verkrijgen van de juiste items. Ben je gewoon willekeurig aan het levellen dan is focus no1 wapen. Upcraft gele wapens tot je een redelijke ancient van jou wens hebt. Gebruik bloodshards alleen voor items die 25 kosten, in eerste instantie offhand, dan bracers, dan belt, dan torso, helm, gloves, shoulders, pants, boots. focus daarna op amulet en dan ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
KipCurreh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:07:

Legendary Gems kunnen alleen in de 2 Ringen en Amulet geplaatst worden !

Het maakt verder niet uit welke Gem je in welk Item stopt, bij Legendary Gems.

[ Voor 10% gewijzigd door Gwindorian op 11-04-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Laatst online: 02-07 12:03
Na de outage gisteren blijken erg veel clans members te hebben verloren. Weet iemand of dit ook het geval is binnen de <GoT> clan?

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:55
Gister met wat tweakers paar vaults gedaan. Hierdoor gelukkig ook weer genoeg gems gevonden om mijn gear opnieuw te gemmen. Zit nu nog 200k dps lager dan voor mijn rip maar we zijn weer op de goede weg. Mis ook nog een aantal items die ik wel graag zou willen hebben dus wie weet da ik na vanavond weer fluitend door T13 rol :)

PSN: Brwmaster

Pagina: 1 ... 32 ... 73 Laatste