Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:
Dan zal het aan mijn speelstijl liggen zeker? :? 8)7
Als je problemen hebt met Toughness op Shadow, zoek mijn 'From the Shadows' eens op op diablofans. Die levert wat DPS in t.o.v. de streamer build, maar veel meer Toughness. Met ok-ish gear moet je 70+ kunnen tanken, ancient gear 80+. Ik heb er NS 81 mee gedaan (1 poging) en echt alleen Molten en Arcane spawn points vermijden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Idd, endless walk heb ik nog niet...en dan zal idd die 50% dmg reductie wel wat verschil maken.

Toch zalig om in deze clan te zitten he!

THX Guys! _/-\o_

...denk dat ik vanavond laat toch nog eens even wat ga proberen :P

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:56
Ik weet niet wat ik moet doen om naar GR70 te komen.

Ik speelde eerst die inna pet en inna ep build maar dat ging tot 50 wel redelijk en toen kreeg ik echt toughness problemen.

Nu gewisseld naar inna/shenlong 2pc Generator build en nu heb ik redelijk meer toughness maar ik heb alsnog problemen dat mijn passive gewoon zo vaak procced en dat is niet wat je wilt in hardcore :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Is er trouwens nog een plekje in de clan? Anders zou ik ook graag toegevoegd willen worden.
Xanthian #2294

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:56:
[...]

Lees het inderdaad...

Dit de lijst als ik het goed heb?

Sprinter/Speed Racer – Complete Acts I through V at max level in under 1 hour.
On A Good Day/I Can’t Stop – Level three Legendary Gems to level 65.
Boss Mode/Worlds Apart – Kill the following bosses at max level on Torment X within 20 minutes of the start of the game.
Years of War/Dynasty – Reach Greater Rift Level 55 Solo with the bonuses of six of the following Class sets.
Masters of the Universe/Masters of Sets – Master 8 of the following Set Dungeons.
Je kunt het in game ook bekijken, bij je seasonal achievements. Er is daar een apart tabje voor conquests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Xanthian schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:27:
Is er trouwens nog een plekje in de clan? Anders zou ik ook graag toegevoegd willen worden.
Xanthian #2294
Er is altijd wel plek denk ik alleen is de vraag: welke van de clans wil je joinen?

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Meridius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:35:
[...]

Er is altijd wel plek denk ik alleen is de vraag: welke van de clans wil je joinen?
De <GoT> zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik ben de het is moeilijk dus ik wil het proberen type speler, dus probeer met een WW barb GR70 te halen, focus ligt daar met name op CDR, dat heb ik bijna voor elkaar nu nog genoeg AD om damage effectief te maken. GR60 is me gisteren gelukt , maar van 60 naar 70 is wel een behoorlijk verschil.

Tips m.b.t zijn welkom. -> https://eu.battle.net/d3/en/profile/Shoqz-2256/hero/91281300

Oh ja ben mij bewust van het feit dat ik andere bracers moet hebben ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Lienuks op 05-04-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Even zoeken in de community lijst van engelse clans met de zoekterm: Gathering of Tweakers en jezelf even aanmelden. Sting, Jim of dergelijken hebben de macht om je aan te nemen of te weigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Lienuks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:45:
Ik ben de het is moeilijk dus ik wil het proberen type speler, dus probeer met een WW barb GR70 te halen, focus ligt daar met name op CDR, dat heb ik bijna voor elkaar nu nog genoeg AD om damage effectief te maken. GR60 is me gisteren gelukt , maar van 60 naar 70 is wel een behoorlijk verschil.

Tips m.b.t zijn welkom. -> https://eu.battle.net/d3/en/profile/Shoqz-2256/hero/91281300
WW barb stond anders gisteren op nr1 van de barb leaderboards en vorig season was WW compleet dominant :)

Ik zit nu op mijn werk dus kan niet de leaderboards op om te kijken wat de verschillen zijn maar je mist iig sowieso een ancient off-hand. Wat ik ook doe ik mijn eigen char is gewoon met 4-5 verschillende top10 spelers vergelijken en kijken wat ik anders heb c.q. mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Lienuks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:45:

Oh ja ben mij bewust van het feit dat ik andere bracers moet hebben ;)
Wat tips:
CDR op Amu is zonde maak hier maar CHD van
Als je CDR wilt zou ik avalance van je shoulder af rollen.

Je passive - Weapon master en Tough as nails?
Neem dan Beserker rage en Superstition

Wapen in cube is niet echt nuttig, maar bij gebrek aan beter... je moet iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Meridius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:49:
[...]

WW barb stond anders gisteren op nr1 van de barb leaderboards en vorig season was WW compleet dominant :)

Ik zit nu op mijn werk dus kan niet de leaderboards op om te kijken wat de verschillen zijn maar je mist iig sowieso een ancient off-hand. Wat ik ook doe ik mijn eigen char is gewoon met 4-5 verschillende top10 spelers vergelijken en kijken wat ik anders heb c.q. mis.
Dat klopt helemaal, ik bedoel dan ook barb t.o.v de andere classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:49:
[...]

WW-barb was vorig season serieus de dominante build? Wat verrassend! Ik had non-season best moeite om met mijn WW-barb grift 70 te spelen. Nu mis ik volgens mij ook een ancient off-hand, dus daar kan het aan liggen, maar ik vind de damage opvallend laag vergeleken met andere klassen. Misschien toch volgend season maar eens weer proberen, want het is de enige barb build die ik leuk vind om te spelen. Op wellicht LoN Frenzy/thorns na, maar daar heb ik nooit de gear voor bij elkaar gekregen. Sowieso viel het me niet mee om destijds beide wapens ancient te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

3xNix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:56:
[...]

Wat tips:
CDR op Amu is zonde maak hier maar CHD van
Als je CDR wilt zou ik avalance van je shoulder af rollen.

Je passive - Weapon master en Tough as nails?
Neem dan Beserker rage en Superstition

Wapen in cube is niet echt nuttig, maar bij gebrek aan beter... je moet iets.
Weapon master is noodzakelijk voor fury generator , superstition vang ik nu af met Grift gem. CDR op shoulder staat idd op de planning, chd op amulet ook echter.. stomme deaths breath op 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lienuks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:03:
[...]

Weapon master is noodzakelijk voor fury generator , superstition vang ik nu af met Grift gem. CDR op shoulder staat idd op de planning, chd op amulet ook echter.. stomme deaths breath op 24/7
Hoeft niet. Ik heb volgens mij geen Weapons Master op mijn ww-barb en ik heb geen fury problemen. Kan zijn dat 'ie op mijn Hellfire amu zit, maar volgens mij niet. Check de link in mijn sig. Zit op mijn werk en kan het vanuit hier niet controleren.

Edit: ik gebruik Brawler, Superstition, Boon of Bul-Kathos, Rampage en Ruthless.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 05-04-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Lienuks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:03:
[...]

Kan eigenlijk niet dat je Fury generator passive nodig hebt met BK wapens.
Verander dan maar Sprint in Threateningshout-Falter. (Of charge, ook generator)

Extra fury generator, en +25% damage ... speed heb je eigenlijk niet nodig met BK imho

Ik speel lightning build zonder BK-wapens en ik heb ook geen Fury probleem.
Enige probleem dat je dan hebt is managen van cooldowns m.b.t. WoTB
Tot nu toe doe ik GR48-50 max op HC - gisteren laat pas skull Grasp gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:07:
[...]

Hoeft niet. Ik heb volgens mij geen Weapons Master op mijn ww-barb en ik heb geen fury problemen. Kan zijn dat 'ie op mijn Hellfire amu zit, maar volgens mij niet. Check de link in mijn sig. Zit op mijn werk en kan het vanuit hier niet controleren.
Klopt heb je niet inderdaad, kan ik in ieder geval testen :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

3xNix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:09:
[...]

Kan eigenlijk niet dat je Fury generator passive nodig hebt met BK wapens.
Verander dan maar Sprint in Threateningshout-Falter. (Of charge, ook generator)

Extra fury generator, en +25% damage ... speed heb je eigenlijk niet nodig met BK imho

Ik speel lightning build zonder BK-wapens en ik heb ook geen Fury probleem.
Enige probleem dat je dan hebt is managen van cooldowns m.b.t. WoTB
Tot nu toe doe ik GR48-50 max op HC - gisteren laat pas skull Grasp gevonden :(
Sprint is zeker niet noodzakelijk maar voelt zo traag anders, probleem met de shouts is dat Zodiac die cooldowns ook omlaag gaat halen, ik moet perma WoTB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Ik speel die build met Focus en Restraint. Werkt voor mij iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:46:
Ik speel die build met Focus en Restraint. Werkt voor mij iig prima.
Welke generator gebruik je dan? De shouts hebben allemaal een cooldown die veel langer is dan de 5 seconden van F&R (en werken misschien niet omdat ze geen attack zijn?). Dan moet je dus een primary skill gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:50:
[...]

Welke generator gebruik je dan? De shouts hebben allemaal een cooldown die veel langer is dan de 5 seconden van F&R (en werken misschien niet omdat ze geen attack zijn?). Dan moet je dus een primary skill gebruiken?
Ik gok de charge - WW -speedfarm- build

http://www.diablofans.com...elite-killer-bounty-rifts

[ Voor 11% gewijzigd door 3xNix op 05-04-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, die build! Ik heb in een grijs verleden die Raekor Charge build gespeeld, maar na 100 keer per uur dood gaan in een grift 50 ben ik enigszins allergisch geworden voor Furious Charge. Dus die wil ik liever niet in een WW-build. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:35:
[...]

Oh, die build! Ik heb in een grijs verleden die Raekor Charge build gespeeld, maar na 100 keer per uur dood gaan in een grift 50 ben ik enigszins allergisch geworden voor Furious Charge. Dus die wil ik liever niet in een WW-build. :P
Ik zou dat ook niets vinden, 100 nieuwe chars beginnen per uur... :9

Snap wat je bedoelt, ik speel normaal monk... maar hoorde dat WW-Barb sterk zou zijn dit seizoen.
Krijg ik en de charge set kado, en WW gaat voor geen meter nog... :|

Was ik maar monk gebleven, dan liep ik al rond de GR70 nu... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net mijn greater rift 70 gedaan met mijn LTK monk. Met hakken over de sloot (9 min). Laat die primals maar komen.

Vraagje.

Ik had ook al een DH op level 70. Kan daar dan die primals ook vallen of moet ik met DH ook een greater 70 doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:02:
Zo net mijn greater rift 70 gedaan met mijn LTK monk. Met hakken over de sloot (9 min). Laat die primals maar komen.

Vraagje.

Ik had ook al een DH op level 70. Kan daar dan die primals ook vallen of moet ik met DH ook een greater 70 doen ?
Daar vallen je primals dan ook automatisch. Je hoeft per realm maar één keer de 70 solo aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat hele GR70 verhaal, dat impliceert dat je dus geen primals kan krijgen als je geen GR70 hebt gedaan?

Ik heb nog voor 2.5 mijn account gereset (10.000 paragon etc), maar ik heb wel 2 primals op mijn S10 monk, wat volgens die patchnotes niet mogelijk zou moeten zijn?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:05:
Dat hele GR70 verhaal, dat impliceert dat je dus geen primals kan krijgen als je geen GR70 hebt gedaan?

Ik heb nog voor 2.5 mijn account gereset (10.000 paragon etc), maar ik heb wel 2 primals op mijn S10 monk, wat volgens die patchnotes niet mogelijk zou moeten zijn?
Je hebt je account gereset? Via Bliz alles op 0 laten zetten, bedoel je? Wellicht een bugje. Je moet echt de grift 70 aangetikt hebben, anders geen primals. Check de release notes op battle.net maar. Dat is in elke post over de patch benadrukt.

Zie deze post.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 05-04-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 13:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren een kwam er een leuk idee op toen ik met Patho aan het spelen was: Primal Consumables :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:12:
Gisteren een kwam er een leuk idee op toen ik met Patho aan het spelen was: Primal Consumables :D
Voor een extra groot socket in je wapen, zodat je gems eruit vliegen als je te snel whirlwind spint? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:10:
[...]

Je hebt je account gereset? Via Bliz alles op 0 laten zetten, bedoel je? Wellicht een bugje. Je moet echt de grift 70 aangetikt hebben, anders geen primals. Check de release notes op battle.net maar. Dat is in elke post over de patch benadrukt.

Zie deze post.
Precies gedaan volgens de support ticket van Blizzard, savegame weghalen, import negeren en je begint weer helemaal schoon (geen paragon, geen characters, niets). Blijkbaar doen ze een volledige XBL/PSN reset al jaren niet meer, omdat dit ook je aankoophistory en DLC zou resetten.

Gok dat er dus toch ergens iets 'gekoppeld' blijft vanuit PS3 of XBO dat ik dus wel GR70 een keer heb gehaald. Tegenstelling tot PC heb ik ook nooit een profile page gezien voor Diablo 3 voor console.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Trouwens partij lopen farmen voor 'Staff of Herding' blijkt alleen de versie van de goblin die flinke upgrade gehad te hebben. Al die tijd farmen voor die gem in act 3 voor jan *** 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Om voor de duidelijkheid even het betreffende stukje van die link te quoten:

Primal Ancients:
Note: Primal Ancients will only begin dropping after a character on the player’s account has reached Greater Rift 70 Solo
There are separate unlocks for normal and Hardcore characters, as well as Seasonal and non-Seasonal characters

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Nu een tijdje bezig met een monk en doe iets van een 5p Inna generator build op het moment, denk dat ik tot ongeveer grift 45-50 kom en twijfel of ik verder moet met de monk. Enige wat ik nog mis in de build is de bracer (maar nu nog niet nodig qua dmg reduction) en de Shenlong wapens. Nu vroeg ik me af hoe groot de dmg boost wordt als ik de wapens vind, ga ik dan ineens 10-20 levels omhoog t.o.v. mijn 2 hander die ik nu gebruik? Als de impact niet zo groot is dan stap ik denk ik weer snel over naar de DH.

Ook nog een vraagje over de Flying Dragon, hoe belangrijk is deze in de build? Zie hem namelijk in vrij veel builds langskomen maar lees ook dat de monk nogal squisy is. Kan je dan niet beter een Crystal Fist cuben voor de grote reduced dmg?

[ Voor 19% gewijzigd door Malt007 op 05-04-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:21:
Trouwens partij lopen farmen voor 'Staff of Herding' blijkt alleen de versie van de goblin die flinke upgrade gehad te hebben. Al die tijd farmen voor die gem in act 3 voor jan *** 8)7 |:(
Welke upgrade?

Ah de Whimsydale ipv Whimsyshire drops, dacht dat je iets met de staff zelf bedoelde :P

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2017 15:41 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:35:
Nu een tijdje bezig met een monk en doe iets van een 5p Inna generator build op het moment, denk dat ik tot ongeveer grift 45-50 kom en twijfel of ik verder moet met de monk. Enige wat ik nog mis in de build is de bracer (maar nu nog niet nodig qua dmg reduction) en de Shenlong wapens. Nu vroeg ik me af hoe groot de dmg boost wordt als ik de wapens vind, ga ik dan ineens 10-20 levels omhoog t.o.v. mijn 2 hander die ik nu gebruik? Als de impact niet zo groot is dan stap ik denk ik weer snel over naar de DH.

Ook nog een vraagje over de Flying Dragon, hoe belangrijk is deze in de build? Zie hem namelijk in vrij veel builds langskomen maar lees ook dat de monk nogal squisy is. Kan je dan niet beter een Crystal Fist cuben voor de grote reduced dmg?
Ik speel geen generator monk, dus ik kan je vragen niet beantwoorden, maar als je moeite hebt om hoger dan 50 te komen omdat je items mist, dan zou je ook deze build kunnen overwegen. Het is een Exploding Palm build met 6-piece Inna's. Die heb je toch al bijna compleet. Wellicht werkt dat beter voor je. Als je dat het overwegen waard vindt, check dan de video even. De build heeft wat timing zaken die nuttig zijn om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

3xNix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:55:
[...]

Ik zou dat ook niets vinden, 100 nieuwe chars beginnen per uur... :9

Snap wat je bedoelt, ik speel normaal monk... maar hoorde dat WW-Barb sterk zou zijn dit seizoen.
Krijg ik en de charge set kado, en WW gaat voor geen meter nog... :|

Was ik maar monk gebleven, dan liep ik al rond de GR70 nu... |:(
Ik begon ook met Reakor maar heb nu zowel de IK / Earth als Waste set... WW is heel erg gear afhankelijk (als in extreem) AD (Area damage is je grote vriend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Angeloonie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:40:
[...]

Welke upgrade?

Ah de Whimsydale ipv Whimsyshire drops, dacht dat je iets met de staff zelf bedoelde :P
Correct, alleen het level dat door de Rainbow Goblin tevoorschijn komt heeft die flinke upgrade gehad.
Dus iedereen, bespaar je de eindeloze moeite van die farm (Gibbering Gem is drama) en farm lekker T13 en GR's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:44:
[...]

Ik speel geen generator monk, dus ik kan je vragen niet beantwoorden, maar als je moeite hebt om hoger dan 50 te komen omdat je items mist, dan zou je ook deze build kunnen overwegen. Het is een Exploding Palm build met 6-piece Inna's. Die heb je toch al bijna compleet. Wellicht werkt dat beter voor je. Als je dat het overwegen waard vindt, check dan de video even. De build heeft wat timing zaken die nuttig zijn om te weten.
Thx die kan ik ook proberen maar vrees dat die build voor mij niet gaat werken met 3 dingen die je moet timen :) Alleen al omdat het moeilijk te zien is vanaf de bank welke convention actief is trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb vorig season en non-season 4-Inna/2-Rain Monk (profile) gespeeld, daar heb ik GR70 mee gehaald (non-season). Ja, die Shenlong wapens en Flying Dragon zijn zo'n beetje key voor die build.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42

Je noemt hier precies de items die voor het gros van je damage zorgen. Shenlong is de set waar de build om draait, zonder heeft het totaal geen zin om generator setup te spelen. Door rare fists te upgraden zou je ze redelijk makkelijk moeten kunnen krijgen. En de flying dragon verdubbelt je dmg én healing als hij proct, plus omdat je meer spirit genereert tijdens de procedure houd je de Shenlong buff langer actief.
Je probleem is momenteel dus niet de monk maar eerder dat je een build probeert te spelen waar je gear niet geschikt voor is.
Mocht je wat hulp nodig hebben om bepaalde items te vinden mag je me altijd even porren in game, dan doen we wat runs en drop ik de nuttige items die ik krijg gewoon. Als je op de pc speelt tenminste.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:00:
[...]

Correct, alleen het level dat door de Rainbow Goblin tevoorschijn komt heeft die flinke upgrade gehad.
Dus iedereen, bespaar je de eindeloze moeite van die farm (Gibbering Gem is drama) en farm lekker T13 en GR's
Die gibbering is toevallig gedropt uit een monster uit cavern of de frost. Heb hem in stash gedaan. Wist eerst niet wat ik er mee moest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
Nephalem schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:16:
[...]

Je noemt hier precies de items die voor het gros van je damage zorgen. Shenlong is de set waar de build om draait, zonder heeft het totaal geen zin om generator setup te spelen. Door rare fists te upgraden zou je ze redelijk makkelijk moeten kunnen krijgen. En de flying dragon verdubbelt je dmg én healing als hij proct, plus omdat je meer spirit genereert tijdens de procedure houd je de Shenlong buff langer actief.
Je probleem is momenteel dus niet de monk maar eerder dat je een build probeert te spelen waar je gear niet geschikt voor is.
Mocht je wat hulp nodig hebben om bepaalde items te vinden mag je me altijd even porren in game, dan doen we wat runs en drop ik de nuttige items die ik krijg gewoon. Als je op de pc speelt tenminste.
Thx voor je aanbod, speel helaas op de ps4. Heb al veel upgrades gedaan en heb er nu 1 van de 2. Vanavond nog maar even doorbuffelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb je een 70 gehaald en vind je zomaar 5 primals op 1 avond. Lucky me :)

4 door grift en die dagger primal gerold in cube voor me DH xD.

Was een goeie avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
Kan iemand me trouwens zeggen of die stash ruimte die je op pc krijgt ook voor console geldt? Of anders, zie je dat als pc speler als reward bij de latere season journey chapters staan?
Op console zie ik namelijk alleen nog maar portrait frames staan en ik kan nou niet zeggen dat ik dat zo spannend vind. Vraag me een beetje af of er een reden is om nog heel veel verder te spelen, hoog in de leaderboards zie ik mezelf toch niet echt komen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:28:
Kan iemand me trouwens zeggen of die stash ruimte die je op pc krijgt ook voor console geldt? Of anders, zie je dat als pc speler als reward bij de latere season journey chapters staan?
Op console zie ik namelijk alleen nog maar portrait frames staan en ik kan nou niet zeggen dat ik dat zo spannend vind. Vraag me een beetje af of er een reden is om nog heel veel verder te spelen, hoog in de leaderboards zie ik mezelf toch niet echt komen.
Ik heb die eerste na de setbonus vrijgespeeld, kreeg verder niets. Stash ruimte op console kan je gewoon met geld kopen, dat heb je in no time al in de miljoenen :P
(wat ik dus nog heb begrepen, wat is ooit het nut geweest van gold, opmaken is me nog nooit gelukt)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 06-04-2017 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:06:
Zo heb je een 70 gehaald en vind je zomaar 5 primals op 1 avond. Lucky me :)

4 door grift en die dagger primal gerold in cube voor me DH xD.

Was een goeie avond.
Volgens mij heb ik nog (G)Rifts met je gedaan gisteren. Ik was helaas de 'leecher' en uiteindelijk niks verder opgeschoten met gear. Maar wel leuk om te zien hoe sommige mensen nu al door T13 walsen alsof het niks is. Zelf zit ik op GR60 nu en hoger gaat zeker lukken, maar of GR70 lukt zonder mijn pet helm (geeft 100% extra pet damage) en geen unity ringen betwijfel ik. Hopelijk krijg ik de helm sneller dan de belt, want daar heb ik echt tientallen rares geupgrade en 2k + bloodshards aan verspild. Maar goed misschien vanavond weer wat group runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
Unity ringen heb ik ook al duizenden shards aan besteed maar nog niks gevonden, en de travelers pledge wil ook nog niet. Met f+r zit de schade wel goed maar je wil echt niet geraakt worden :P

En stash kopen op console gaat snel inderdaad, heb ook al 100 miljoen goud of zo. De marauder vliegt ook lekker snel door de rifts, farmen schiet goed op. Non season was hij ook al lang gemaxt, vroeg me alleen af of het nog groter kon toevallig :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren voor het eerst zdps monk gespeeld. Het was voor een paar mensen in mijn groep ook de eerste keer dat ze een zdps monk hadden maar de damage is gigantisch. Ik mis nog wel wat gear voor mijn monk maar dat moet vanzelf goedkomen. GR80 was iig haalbaar en ging razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op donderdag 6 april 2017 @ 06:14:
[...]

Volgens mij heb ik nog (G)Rifts met je gedaan gisteren. Ik was helaas de 'leecher' en uiteindelijk niks verder opgeschoten met gear. Maar wel leuk om te zien hoe sommige mensen nu al door T13 walsen alsof het niks is. Zelf zit ik op GR60 nu en hoger gaat zeker lukken, maar of GR70 lukt zonder mijn pet helm (geeft 100% extra pet damage) en geen unity ringen betwijfel ik. Hopelijk krijg ik de helm sneller dan de belt, want daar heb ik echt tientallen rares geupgrade en 2k + bloodshards aan verspild. Maar goed misschien vanavond weer wat group runs ;)
Dat klopt ik ben tukker ingame. Je zat bij idontkno , bram en mij. Idontkno baalde dat ik in 10 pogingen een primal dagger had haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren geen primal gevonden :( hopelijk vanavond meer geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Yay ;(

Gister mijn eerste Primal “gevonden”; van een random craft bij de Blacksmith. Helaas een Quiver zonder oranje tekst die verder in niet één build ooit gebruikt is... Ah well, it's something. :')

Finraziel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:28:
Ik kan zo snel nergens vinden dat je op Console de Stash Tab niet zou krijgen, dus lijkt mij dat het ook voor Console geldt. Maar dat is uiteraard pas na dat je Conqueror hebt afgerond (tracker).
SinergyX schreef op donderdag 6 april 2017 @ 01:09:
[...]

Ik heb die eerste na de setbonus vrijgespeeld, kreeg verder niets. Stash ruimte op console kan je gewoon met geld kopen, dat heb je in no time al in de miljoenen :P
Zover ik heb begrepen is het op Console net als op PC: je kunt een beperkt aantal Stash Tabs kopen met in-game gold. Verder kan je elk Season nog een extra Tab krijgen door de Season Journey: Conqueror te halen.

En geloof mij, als je genoeg speelt zit op een gegeven moment je Stash toch echt vol. :D
(wat ik dus nog heb begrepen, wat is ooit het nut geweest van gold, opmaken is me nog nooit gelukt)
Gold is inderdaad niet zo super veel waard, vooral niet in non-Season. Maar in Season gaat je gold toch echt hard wanneer je Grifts Empowered voor een extra rol op je Legendary gem. Tenzij je veel Puzzle Rings vindt uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Mijn eerste primal (en tevens laatste) was een Rainment Chest, met dex armor en nog een nietszeggende stat. Totaal niet bruikbaar dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Gister een paar nuttige uurtjes gehad. Eerst mijn WD maar eens aangepast naar een Arachyr Speedbats. Fatsoenlijke snelheid om bounties en riftjes te doen. Daarna in party mijn nieuwe Wiz kunnen gearen. Met nog geen uur speeltijd op de klok had ik alle gear voor een Hydra Archon build compleet. Vanavond maar eens testen welk GR solo al lukt! :) Daarnaast ook alvast een heleboel DH gear gekregen, Shadow Impale en UE MS zo goed als compleet. Gaat allemaal veel te hard met de loot zo :p

*O* Jim, Sting, Freekje en Anti bedankt voor de gear! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

RedHat schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:43:
Mijn eerste primal (en tevens laatste) was een Rainment Chest, met dex armor en nog een nietszeggende stat. Totaal niet bruikbaar dus :')
Als de chest maar secondairy resist heeft, kan je er nog VIT op rollen en is deze niet super slecht...

Gisteren 2 Gob shrines in 1 game *O* ... helaas geen leuke drops, wel erg veel craft mats.
En ik moet werkelijk alle items craften die ik nodig heb dit seizoen, niets dropt van zelf... dus vanavond toch nog m'n belt hoop ik.

[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 06-04-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:37:
Gisteren geen primal gevonden :( hopelijk vanavond meer geluk :D
Keep on farming..

Mijn eerste primal was een trololol. Een primal leoric signet. Heb je dus compleet niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 17:51
Gister was een lekker dagje. Voor de DH Shadow set moest ik nog de gloves, boots, Travelers amulet en chain of shadows belt. Dus ik begon maar eens met verzamelen.

Belt had ik bij de eerste try bij Kadala :+
Gloves bij de 5e :D

Amulet en boots dropten daarna in een tijdsbestek van 1,5 uur. Het zijn natuurlijk nog niet allemaal top items, maar toch erg lekker dat ik de set compleet heb. Ben nog wel wat gaan farmen met de Marauder set, maar wil vanavond de gevonden items een beetje gaan rerollen en socketen zodat ik Shadow Impale kan gaan proberen.

Op dit moment was solo GR50 mijn hoogste. Nogal matig dus, maar gezien de tijd die ik er momenteel in heb zitten, en PL 325, ben ik nog niet geheel ontevreden. Ben benieuwd of ik met de Shadow Impale build hoger ga komen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Denman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:53:

Op dit moment was solo GR50 mijn hoogste. Nogal matig dus, maar gezien de tijd die ik er momenteel in heb zitten, en PL 325, ben ik nog niet geheel ontevreden. Ben benieuwd of ik met de Shadow Impale build hoger ga komen :)
Ja!. Lees maar even een paar post terug, (oa van mij) en als je ongeveer 500K sheet dps haalt, en de items voor de shadow build hebt (geen ancient meuk is ok) dan moet je 70 kunnen halen. Ik zou het gewoon een keer proberen, shadow doet echt extreem veel damage

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Sparhawk schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:21:
[...]

Ja!. Lees maar even een paar post terug, (oa van mij) en als je ongeveer 500K sheet dps haalt, en de items voor de shadow build hebt (geen ancient meuk is ok) dan moet je 70 kunnen halen. Ik zou het gewoon een keer proberen, shadow doet echt extreem veel damage
Ja, leuk om te lezen! :)
Weet zo niet waar mijn sheet dps op uit gaat komen, en zit nu op m'n werk, maar ligt hopelijk rond die 500K. Ik heb wel alle items die in de shadow build horen en er zitten meen ik 2 ancient items tussen. Verder niet bijzonder maar dat zou dus niet uit moeten maken. Alleen Bane of the Trapped nog 10 levels omhoog, dan heeft ie ook de lvl 25 perk, maar dat is zo gedaan.

Verder zie ik je in een eerdere post noemen dat je de UE build gebruikt voor TX rifts, dat is wel een goeie om in het achterhoofd te houden. Maar wellicht bevalt de shadow build me zo goed dat ik die constant doe, of is die niet viable in standaard rifts?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:35:
Verder zie ik je in een eerdere post noemen dat je de UE build gebruikt voor TX rifts, dat is wel een goeie om in het achterhoofd te houden. Maar wellicht bevalt de shadow build me zo goed dat ik die constant doe, of is die niet viable in standaard rifts?
Voor normale rifts is het niet heel goed, dit omdat het daar voor progress gaat om aantal kills en over het algemeen 1-shot je 3 targets en doet wat damage op 3-6 anderen (die je niet wil 1-shotten omdat je dan geen Hatred regain van Karlei hebt). Als het doel een paar duizend trash kills is, is 3 kills per skill use gewoon niet zo goed. Met een MS UE knal je in diezelfde skill use 10, 20 of zelfs meer trash monsters af.

Gisteren de stap van T7 naar T8 kunnen maken, de Fragment of Destiny dropte eindelijk. Nu is het wachten op WoH of een Restraint voor de volgende stap. Toughness zal ik ook wat aandacht aan moeten gaan geven, nog niets op m'n gear rerolled omdat de meeste pieces junk stats hebben. Een Halo of Arlyse zou ook een oplossing kunnen zijn. CoE is wat overkill; op fire rotation kost een T8 Elite Mallot Lord een seconde of 2...leuk, maar niet heel nodig. Een Star drop zou ook fijn zijn, Molten dodgen ben ik wel klaar mee...melee moet wel lazy blijven :+

[ Voor 26% gewijzigd door Zarhrezz op 06-04-2017 10:00 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:41:
[...]

Voor normale rifts is het niet heel goed, dit omdat het daar voor progress gaat om aantal kills en over het algemeen 1-shot je 3 targets en doet wat damage op 3-6 anderen (die je niet wil 1-shotten omdat je dan geen Hatred regain van Karlei hebt). Als het doel een paar duizend trash kills is, is 3 kills per skill use gewoon niet zo goed. Met een MS UE knal je in diezelfde skill use 10, 20 of zelfs meer trash monsters af.
Exact dat.... Als je te snel door de rifts heenblaast werkt shadow niet. Dat gezegd hebbende, ik gebruik shadow ook gewoon voor T13 rifts, omdat ik nog niet alles one-shot werkt dat goed. Mijn UE heeft nog geen ancient weapons enzo dus die is nog niet sterk genoeg.

Truc hiervoor, gebruik de armory. Werkt echt briljant, in het snel swichen van sets 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
In Battle.net is er informatie beschikbaar over de closed beta test van de Necromancer. Deze zal "soon" starten, samen met de testen voor de volgende patch (2.6).

Mijn gok is dat we de Necromancer gaan krijgen in season 12 (najaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CorvusGS schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:53:
In Battle.net is er informatie beschikbaar over de closed beta test van de Necromancer. Deze zal "soon" starten, samen met de testen voor de volgende patch (2.6).

Mijn gok is dat we de Necromancer gaan krijgen in season 12 (najaar).
Klopt, -ish. Bliz heeft een tijdje geleden in een nieuwsbericht op Battle.net bevestigd dat de Necromancer in de tweede helft van 2017 zou komen. Specifieker zijn ze nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Sparhawk schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:49:
[...]
Exact dat.... Als je te snel door de rifts heenblaast werkt shadow niet. Dat gezegd hebbende, ik gebruik shadow ook gewoon voor T13 rifts, omdat ik nog niet alles one-shot werkt dat goed. Mijn UE heeft nog geen ancient weapons enzo dus die is nog niet sterk genoeg.

Truc hiervoor, gebruik de armory. Werkt echt briljant, in het snel swichen van sets 8)
Dan weet je niet goed hoe je de shadow build moet aanpassen. Ik doe tegenwoordig helemaal niets meer met UE. Veel te sloom met mijn ancient wapen terwijl ik gewone rifts doe voor DBs en keys.

Als je GR70 aan kan waarom zou je dan op T13 (wat GR60 is) niet gewoon Vengeance - Dark Heart omzetten naar Seethe voor hatred regen. Waarom zou je awareness niet omzetten naar tactical advantage voor extra movementspeed? Daarnaast ook gewoon nemesis bracers aan met lightning voor extra elites dus meer DBs en progressie orbs.

UE is dood voor T13 tenzij je alle tijd hebt en lazy mode wil farmen

[ Voor 5% gewijzigd door Meridius op 06-04-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Meridius schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:06:
[...]

Of als je impale build gewoon geen reet aan vind :P

Guh alleen maar verkeerde set meuk gisteren.
loop nu met 4UE+2Marauder rond.. T6 gaat, maar niet echt rap...

Schiet niet op zo. Of ik moet nog 2 iterms vinden voor Marauder dan kan ik dat runnen, of nog 2 UE voor UE grenade.

Zit nu echt met zo een net niet build :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

[...]

Dan weet je niet goed hoe je de shadow build moet aanpassen. Ik doe tegenwoordig helemaal niets meer met UE. Veel te sloom met mijn ancient wapen terwijl ik gewone rifts doe voor DBs en keys.

Als je GR70 aan kan waarom zou je dan op T13 (wat GR60 is) niet gewoon Vengeance - Dark Heart omzetten naar Seethe voor hatred regen. Waarom zou je awareness niet omzetten naar tactical advantage voor extra movementspeed? Daarnaast ook gewoon nemesis bracers aan met lightning voor extra elites dus meer DBs en progressie orbs.

Haha, zo had ik er nog nieteens naar gekeken :-) 't was meer dat ik de UE set ook had, en dus na vorig seizon blind een UE-danetta's speedfarm gemaakt had...

Dank voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Verwacht eigenlijk niet dat de necro al in S10 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Gisteren weer grifts lopen pushen, twee keer 62 gedaan, 5 minuten over bij de riftboss... 2x blighter :(

Blighter is gewoon funest voor mijn barb die kan ik niet slopen.

Ik denk dat het tijd word om gems te levelen ik lack gewoon primary stats d.w.z iemand met dezelfde gear maar wel met augments red grift 70 makkelijk

[ Voor 30% gewijzigd door Lienuks op 06-04-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Dit betreft een closed beta, eventueel komt daarna nog een open beta en daarna pas in de game.. Ik verwacht dat we pas richting september de necro kunnen verwachten in de live omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Na een aantal grifts met Shadow Impale switchte ik weer even terug naar mijn MS UE build voor wat T13 rifts... damn wat ging dat opeens traag! Gelijk weer terug geswitched. :D

Ik had het al eens ergens op Reddit gelezen, maar het is waar; “als je eenmaal aan Shadow Impale gewend bent, wil je niet meer anders”.
Meridius schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:39:
[...]

Dit betreft een closed beta, eventueel komt daarna nog een open beta en daarna pas in de game.. Ik verwacht dat we pas richting september de necro kunnen verwachten in de live omgevingen.
Grote kans dat er geen Open Beta komt. Het wordt een betaalde uitbreiding die naast de class niet heel veel bijzonders brengt, als je die gratis speelbaar maakt, zijn er denk ik ook best veel mensen die de class even spelen en vervolgens niet kopen. Maar goed, het blijft natuurlijk gokken... :)

[ Voor 32% gewijzigd door OkkE op 06-04-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog hulp nodig met gear w/e?

Ga zometeen ff wat uurtjes gamen. Battletag tukkEEEr#2128

Vraag me af, nog meer nolifers hier zoals ik ? 115 uur sinds vrijdag en dan werk ik ook nog

http://imgur.com/a/VFBOe

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Zijn er nog geruchten over andere nieuwe dingen zoals items bij de Necromancer uitbreiding? Kan me van D2 nog herinneren dat er naast gems ook schedels waren om te socketten, geen idee wat je daarvan kreeg maar lijkt me wel een welkome afwisseling. Ook van die rare gems om te socketen, van die dingen waar meerdere stats op zaten lijken me wel wat.

Uiteraard hoop ik nog altijd op Rune-words en PvP maar dat zal er wel niet van komen. Ben wel benieuwd hoe het spel gereviewd zou zijn als het bij de release zo was als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Malt007 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:43:
Zijn er nog geruchten over andere nieuwe dingen zoals items bij de Necromancer uitbreiding? Kan me van D2 nog herinneren dat er naast gems ook schedels waren om te socketten, geen idee wat je daarvan kreeg maar lijkt me wel een welkome afwisseling. Ook van die rare gems om te socketen, van die dingen waar meerdere stats op zaten lijken me wel wat.

Uiteraard hoop ik nog altijd op Rune-words en PvP maar dat zal er wel niet van komen. Ben wel benieuwd hoe het spel gereviewd zou zijn als het bij de release zo was als nu.
Nou zeg dat wel, een heel verschil met vanilla D3. Ik weet nog wel dat de zin om verder te spelen heel snel weg was toen ik destijds level 60 werd. De droprate van een legendary was om te huilen, en als er al iets dropte had je er zelden wat aan. Ook de toevoeging van Paragon vond ik een welkome, geeft toch een drive om verder te spelen.

Over de AH zullen we het maar niet hebben :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Ik verwacht wel wat aanpassingen aan items om het één en ander te stabiliseren. Ik vrees echter dat de focus volledig op de Necromancer zal liggen en dat we de komende seasons buiten dat weinig nieuws gaan zien.

Die schedels in D2, was dat niet gewoon een bepaald type gem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Op diablofans kwam al informatie voorbij over challenge rifts wat los staat van het feit of je de necro koopt. Dus er is sowieso een flinke (gratis) content patch in de maak naast nog meer gebieden en dus een nieuwe class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:41:
[...]

Gisteren de stap van T7 naar T8 kunnen maken, de Fragment of Destiny dropte eindelijk. Nu is het wachten op WoH of een Restraint voor de volgende stap. Toughness zal ik ook wat aandacht aan moeten gaan geven, nog niets op m'n gear rerolled omdat de meeste pieces junk stats hebben. Een Halo of Arlyse zou ook een oplossing kunnen zijn. CoE is wat overkill; op fire rotation kost een T8 Elite Mallot Lord een seconde of 2...leuk, maar niet heel nodig. Een Star drop zou ook fijn zijn, Molten dodgen ben ik wel klaar mee...melee moet wel lazy blijven :+
Had jij al eens gekeken naar de haalbaarheid van een rimeheart in de huidige manald heal build? Ik hoorde dat die ook zoeen flinke boost gekregen had in damage net als de manald heal ring en dit leek mij ook wel interessant op dit moment i.c.m. glacial spike (en misschien nog meer cold damage).

Ook ben ik nog steeds op zoek naar een lightning build die geen archon nodig heeft. Manald heal, T&T + Hydra, sheaffers hammer in cube, e.d. Zodra mijn huidige build vol ancient (en primal ancient) is ga ik daar toch eens mee experimenteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:05:
Had jij al eens gekeken naar de haalbaarheid van een rimeheart in de huidige manald heal build? Ik hoorde dat die ook zoeen flinke boost gekregen had in damage net als de manald heal ring en dit leek mij ook wel interessant op dit moment i.c.m. glacial spike (en misschien nog meer cold damage).
Rimeheart buff is 10% kans naar 20% kans, de 10000% weapon damage is ongewijzigd. Het probleem met het ding is echter dat die (lage) kans ook nog eens gebaseerd is op skill proc scalar (die slecht zijn voor Wiz sinds CM) en dat de target Frozen moet zijn voordat er uberhaupt gecheckt wordt op proc. Dat in combinatie met de oplopende CC resistance maakt het gewoon niet viable.

Het grote verschil met Manald Heal is dat de trigger (de passive) niet beïnvloed wordt door skill proc scalar, de kans is dus 35% per lighting hit. Daarnaast is het ook nog eens een 'wide area' proc zodat er veel maar targets veel vaker de MH damage happen...die ook nog eens hoger is.

Bottom line is dus dat Rimeheart minder damage doet, een veel lagere proc rate heeft, een prerequisite heeft (Frozen) die per proc lastiger is is korter gaat duren en veel minder targets raakt (individueel vs. groep).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:12
Ga vanmiddag even Diablo voor de ps4 oppikken, is er ook een tweakers clan op de PS4, of een list met PS4 players die willen groupen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Omisys schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:40:
Ga vanmiddag even Diablo voor de ps4 oppikken, is er ook een tweakers clan op de PS4, of een list met PS4 players die willen groupen?
Niet doen! (Is erg verslavend, zeker als het allemaal nieuw is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:13
Gisteren weer lekker wat bij elkaar kunnen verzamelen !

Het is nog een beetje puzzelen met skills en Items omdat de Bombardier Rucksack nog mist, en de Manticore in de cube zit ipv ancient in de hand. Ik zal morgen eens wat aandacht besteden aan reforgen van wat stats. (focus en restraint nog niet bij elkaar kunnen krijgen)

T13 was nog iets te pittig, T12 ging net. Tips over mijn huidige build zijn altijd welkom :)

Ik speel een kleine clan met wat vrienden, maar ik merk wel dat het echt een verschil is of je "Season Set" ook een beetje de set is waar je snel profijt van hebt. Een maatje van me is wizard maar geeft aan dat hij met delsere niet lekker van start komt.

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:08:

Vraag me af, nog meer nolifers hier zoals ik ? 115 uur sinds vrijdag en dan werk ik ook nog

115 uur en dan P619?
Zit zelf volgens mij op 35 uur maar al op P679.
Heb je lang op lagere torments gespeeld ofzo?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 09:50
schaapiej schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:29:
[...]

115 uur en dan P619?
Zit zelf volgens mij op 35 uur maar al op P679.
Heb je lang op lagere torments gespeeld ofzo?
Niet iedereen doet aan powerplay hé ^^
Als je wat extra tijd in bounties o.i.d. hebt gestoken of het helpen van clanmates gaat de tijd ook snel voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phaex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:33:
[...]

Als je wat extra tijd in bounties o.i.d. hebt gestoken of het helpen van clanmates gaat de tijd ook snel voorbij!
Dat dus, veel bounties. En in het begin slechte gear drops.

Veel op t6, en teveel gedonder met die inna set. Nu bijna alles ancient op mijn LTK en augments. DH impale build gemaakt. Paragon zal nu vanzelf wel oplopen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:38:
[...]

Dat dus, veel bounties. En in het begin slechte gear drops. Maar het gaat nu beter :*)
Ja beetje geluk hebben met drops doet ook veel, maar tot aan p800 gaat het toch supersnel. Maakt niet veel uit in the long run.
In het groepje waar ik mee was gestart had de wizard op zaterdagvoormiddag een Primal Pig Sticker gevonden met IAS/CDR, echt helemaal perfect. Daarmee konden we gewoon 75-78 GR speed doen. Op zaterdagavond waren ze allemaal 650-700plvl. Beetje belachelijk eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phaex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:42:
[...]

Ja beetje geluk hebben met drops doet ook veel, maar tot aan p800 gaat het toch supersnel. Maakt niet veel uit in the long run.
In het groepje waar ik mee was gestart had de wizard op zaterdagvoormiddag een Primal Pig Sticker gevonden met IAS/CDR, echt helemaal perfect. Daarmee konden we gewoon 75-78 GR speed doen. Op zaterdagavond waren ze allemaal 650-700plvl. Beetje belachelijk eigenlijk :D
Das wel ziek ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Omisys schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:40:
Ik speel samen met iemand op de ps4; hij wizard, ik crusader. Zitten nu rond de torment x.

Je mag me altijd toevoegen!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Phaex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:33:
[...]

Was ook niet negatief, komt wellicht wel zo over nu ik het terug lees. Iedereen zijn eigen ding uiteraard!
Ik ben inderdaad na level 70 zo snel mogelijk voor de gratis set en hogere rifts gegaan en dan gaat het heel snel. Heb volgens mij in het begin maar één bounty ronde gedaan om wat spul te kunnen cuben en verder niet..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:08:

OF je werkt niet veel
OF je kunt D3 spelen op je werk
OF je werk is D3 spelen

8)7

Maar pakweg 20 uur per dag lijkt me wel iets ongezond.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:11:
[...]

OF je werkt niet veel
OF je kunt D3 spelen op je werk
OF je werk is D3 spelen

8)7

Maar pakweg 20 uur per dag lijkt me wel iets ongezond.
3 dagen per week >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vanavond maar even kijken of ik mijn support monk een beetje completer qua gear kan maken.
Eerst maar even Act 2 Bounties lopen voor Illusory Boots. Daarna heb ik nog 1x oculus ring nodig en uiteindelijk nog een Hellfire Amulet.

Als ik ondertussen ook nog de twee 1-handed sword set kan vinden zou het helemaal fantastisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
schaapiej schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:05:
[...]

Was ook niet negatief, komt wellicht wel zo over nu ik het terug lees. Iedereen zijn eigen ding uiteraard!
Ik ben inderdaad na level 70 zo snel mogelijk voor de gratis set en hogere rifts gegaan en dan gaat het heel snel. Heb volgens mij in het begin maar één bounty ronde gedaan om wat spul te kunnen cuben en verder niet..
Zo heb ik het ook gedaan (al ben ik pas 355). Voornaamste reden: een gezin en een carrière, dan heb je niet al te veel tijd :P
Ik heb daarom ook maar 1 rondje bounties gedaan (en vanavond nog een keer ivm nieuwe build). Daarna z.s.m. groepen gejoined in de hoogste rift mogelijk, en waar ik nog enige meerwaarde had. Alleen maar leechen vind ik maar niks namelijk. Dan schiet je PL wel omhoog. Ik verwacht dat ik met de nieuwe build hogere GR's aan kan en dus ook wat sneller XP zal gainen.

En uiteraard, wanneer de vrienden ook online dan ga ik gezellig in een party. Maar deze manier is de enige manier om een beetje aan te klampen met de tijd die ik heb. Let wel: op een leuke manier. Het blijft een game die ik voor mijn plezier doe. Als het als een grind / werk gaat aanvoelen dan stop ik er heel gauw mee :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 07-10 07:39
hahaha ben begonnen met een monk. is nu level 48. Heb ooit een max level gehad dus paragon 6. geloof dat ik nog niet op jullie niveau zit :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Denman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:30:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan (al ben ik pas 355). Voornaamste reden: een gezin en een carrière, dan heb je niet al te veel tijd :P
Ik heb daarom ook maar 1 rondje bounties gedaan (en vanavond nog een keer ivm nieuwe build). Daarna z.s.m. groepen gejoined in de hoogste rift mogelijk, en waar ik nog enige meerwaarde had. Alleen maar leechen vind ik maar niks namelijk. Dan schiet je PL wel omhoog. Ik verwacht dat ik met de nieuwe build hogere GR's aan kan en dus ook wat sneller XP zal gainen.

En uiteraard, wanneer de vrienden ook online dan ga ik gezellig in een party. Maar deze manier is de enige manier om een beetje aan te klampen met de tijd die ik heb. Let wel: op een leuke manier. Het blijft een game die ik voor mijn plezier doe. Als het als een grind / werk gaat aanvoelen dan stop ik er heel gauw mee :)
Interessante opmerking , als het een grind word ;)

Ik moet zoveel grinden in diablo (wat ik leuk vind) dat ik inmiddels Kadala een dikke trut vind :+ :9

[ Voor 5% gewijzigd door Lienuks op 06-04-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Lienuks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:09:
[...]

Interessante opmerking , als het een grind word ;)

Ik moet zoveel grinden in diablo (wat ik leuk vind) dat ik inmiddels Kadala een dikke trut vind :+ :9
Mja daar heb je wel een punt :+

Ik zie grinden nog als een negatief iets wat vooral in MMORPG's naar voren komt/kwam, bijvoorbeeld mats voor pots verzamelen voor een raid (WoW anyone? :P). Ik bedoelde meer dat het niet op werk moet gaan lijken.
Gelukkig is de beloning in D3 prima in orde.

En ja, Kadala heb ik altijd een irritante bitch gevonden, al was ze gisteren wel lief voor me :>
Dus ik hoop niet dat ze mee leest, anders kan ik het voortaan wel vergeten :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Het zal wel echt bijgeloof zijn, maar gisteren was ik ook weer met Kadala in onderhandeling :P

Klikte op Bracers >> (Legendary)..
telde tot 2
telde tot 2
Klikte op Bracer >> (Legendary)..
..
en dat tot 6 X toe !! .. ik leek wel of het een soort Winners-flow was haha.
Maar goed. een uur later had ik 8 gele en blauwe met hetzelfde ritme :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lienuks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:09:
Die lijst is bij mij een stuk langer hoor...Kulle, Myriam, Belial, Malthael, Adria...etc., etc. staan er allemaal op. Ik discrimineer niet naar geslacht of herkomst (demonisch of anders)...als de irritatiefactor hoog genoeg is, komen ze op de lijst.

Edit: was ik Myriam nou serieus vergeten?

[ Voor 6% gewijzigd door Zarhrezz op 06-04-2017 15:57 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Gwindorian schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:52:
Het zal wel echt bijgeloof zijn, maar gisteren was ik ook weer met Kadala in onderhandeling :P

telde tot 2
telde tot 2
Klikte op Bracer >> (Legendary)..
..
en dat tot 6 X toe !! .. ik leek wel of het een soort Winners-flow was haha.
Maar goed. een uur later had ik 8 gele en blauwe met hetzelfde ritme :P
Ik heb denk ik al 3000 bloodshards verkloot om pride of cassius te krijgen en dan heb ik het nog niet eens over de mats voor de upgrade rare in the cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
Lienuks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:56:
[...]

Ik heb denk ik al 3000 bloodshards verkloot om pride of cassius te krijgen en dan heb ik het nog niet eens over de mats voor de upgrade rare in the cube...
Je moet dat zien als een diepte-investering.. op een dag betaald ze je riant terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Zarhrezz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:56:
[...]

Die lijst is bij mij een stuk langer hoor...Kulle, Myriam, Belial, Malthael, Adria...etc., etc. staan er allemaal op. Ik discrimineer niet naar geslacht of herkomst (demonisch of anders)...als de irritatiefactor hoog genoeg is, komen ze op de lijst.

Edit: was ik Myriam nou serieus vergeten?
Ik zit ook nog te wachten met een Nightmarish / frozen / jailer / arcane combo elite tegen mijn ww Barb wat een feestje! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lienuks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:59:
Ik zit ook nog te wachten met een Nightmarish / frozen / jailer / arcane combo elite tegen mijn ww Barb wat een feestje! 8)7
Er is een reden dat m'n DMO Wiz Invigorating Gemstone gebruikt. Voor de incidentele Arcane spawn point onder m'n kont heb ik Black Hole - Event Horizon achter de hand.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 31 ... 73 Laatste