Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gwindorian schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:41:
Wat ik me afvraag he: Wat zorgt er nu voor dat mijn vorige Favoriete vorige build (Marauder / Sentry) op dit moment niet als de topper wordt gezien (en 3 seasons geleden nog wel)
Zijn dat toch kleine Tune-verschillen in de patch ? of is het "voortschrijdend inzicht"

Omdat die Marauder Set eenvoudig binnen te slepen is, zullen de meeste DH denk ik starten met FoK - Hybris Build denk ik ?
Met CB Marauder is gewoon nog relatief eenvoudig 80+ te doen (ik heb er vorig season 80 mee gedaan, dus ga maar na). Het verschil met 3-4 seasons terug is de Hellcat Waistguard van vorig season; daarmee is Grenades voor UE en Marauder nu echt de beste optie.

Shadow heeft deze patch de Holy Point Shot gekregen, waarmee er AoE bijgekomen is, naast een verdrievoudiging van de Boss / RG output. Daarmee is het een heel competitieve push build geworden, zeker omdat de Toughness beter is dan wat Marauder en UE bieden. Voor meer 'casual play' is het verschil echter niet extreem; NS heb ik met een Shadow variant de 81 gedaan met nog wat ruimte...maar goed, da's dus met aardig wat extra paragon t.o.v. de 80-clear op season met Marauder.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels 65, we komen er wel, gemis aan beetje gear schoot niet echt op in de eerdere levels, maar gaat al beter. Lootte op ~41 die Kyoshiro's Soul, viel me alleen op dat daarop gewoon 102% sweeping wind damage zit, is dat een rariteit met die belt of is dat ding zo goed dat ik em gewoon op 70 kan blijven dragen? (gemis van ~300 dex zal me weinig uitmaken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Apsie schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:38:
[...]

Ben met hammerdin op S9 begonnen, het leek me idd een fijne build. Toch ben ik na ca. een week overgestapt op de UE grenade, lekker snelle actie terwijl je als Hammerdin toch nogal stationair bent. (en owee als je een skill vergeet :> )
Shadow lijkt op de grenade maar nog meer damage :*)
Staionair is inderdaad een issue, met UE multishot afgelopen seasons was bijna alles al kapot voor je het op scherm verdween zeg maar., later ook naar grenades gegaan, wel meer dmg, maar minder ranged.

dmg met hammerdin is probleem, niet, wel de mobiliteit, ik merk gewoon dat alles langzamer gaat omdat je moet lopen :P Dus inderdaad deze week maar even een DH boost regelen en UE verzamelen, heb al boots gevonden op mijn Crusader, dus denk dat de game mij wat wil vertellen :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 20:24
Bokkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:20:
[...]

Staionair is inderdaad een issue, met UE multishot afgelopen seasons was bijna alles al kapot voor je het op scherm verdween zeg maar., later ook naar grenades gegaan, wel meer dmg, maar minder ranged.

dmg met hammerdin is probleem, niet, wel de mobiliteit, ik merk gewoon dat alles langzamer gaat omdat je moet lopen :P Dus inderdaad deze week maar even een DH boost regelen en UE verzamelen, heb al boots gevonden op mijn Crusader, dus denk dat de game mij wat wil vertellen :+
Ik probeerde met hammerdin de journey uit te spelen. Kun je mijn deceptie voorstellen toen ik probeerde om de Skeleton King te vermoorden binnen 30 seconden (was een van de voorwaarden) meh...
Dat ging met de Grenade build (ha, en nu met Shadow) een stuk beter _/-\o_

Maar idd. als je er een DH naast hebt voor dat soort dingen gaat het prima...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 21:34
Even een snelle vraag. Ik heb zelf alleen een non-season Witch Doctor. Ik speel nu met een season Wizard. Moet ik op non-season nog een wizard opbouwen om hier de season gear voor te dragen ?

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 13:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Apsie schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:30:
[...]

Ik probeerde met hammerdin de journey uit te spelen. Kun je mijn deceptie voorstellen toen ik probeerde om de Skeleton King te vermoorden binnen 30 seconden (was een van de voorwaarden) meh...

Ik heb gisteren geprobeerd om die conquest sloop alle bazen op T10 binnen 20 minuten solo te doen, kom net 2 minuten te kort. Het irritantste is niet dat die bazen lastig zijn, die zijn allemaal binnen 10 seconde of minder dood, maar voor sommige moet je echt zoeken waar ze zitten in de map, zoals Adria, Urzael, etc. Misschien nog iets meer snelheid in mijn build stoppen met eather walker en wormhole rune. Gaat wel ten koste van damage maar dat moet op T10 kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Hoe je dit spel vers houd? Gewoon een klasse beginnen die je nog nooit gespeeld hebt :)
Ben voor het eerst in 3 jaar een monk begonnen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:30:

Vorig season met Shadow nog voor ik T12 aankon de T13 boss speed-kills voor journey gedaan. Als het om boss-killing gaat, is Shadow gewoon awesome. Nu met Holy Point Shot is het helemaal een eitje.
Ryan1981 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:35:
Ik heb gisteren geprobeerd om die conquest sloop alle bazen op T10 binnen 20 minuten solo te doen, kom net 2 minuten te kort. Het irritantste is niet dat die bazen lastig zijn, die zijn allemaal binnen 10 seconde of minder dood, maar voor sommige moet je echt zoeken waar ze zitten in de map, zoals Adria, Urzael, etc. Misschien nog iets meer snelheid in mijn build stoppen met eather walker en wormhole rune. Gaat wel ten koste van damage maar dat moet op T10 kunnen.
Movement speed is key voor die conquest. Wiz heeft teleport en die moet je echt gebruiken anders haal je het niet, ook al 1-shot je alle bosses. Overigens is deze conquest een stuk makkelijker geworden met de nieuwe pathing naar Malthael.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:55:
[...]

Vorig season met Shadow nog voor ik T12 aankon de T13 boss speed-kills voor journey gedaan. Als het om boss-killing gaat, is Shadow gewoon awesome. Nu met Holy Point Shot is het helemaal een eitje.

[...]

Movement speed is key voor die conquest. Wiz heeft teleport en die moet je echt gebruiken anders haal je het niet, ook al 1-shot je alle bosses. Overigens is deze conquest een stuk makkelijker geworden met de nieuwe pathing naar Malthael.
Ja idd mathael is makkelijk te vinden nu. Urzael en Adria zijn zwaar irritant. Ik zit voor het meeste van mijn tijd in archon vorm, die teleport continu. Als ik buiten archon zit heb ik nu calamity, met redelijk vlotte cooldown (maar niet super). Wormhole kan hier nog wel helpen.

Ik ben er bijna volgens mij, vanmiddag nog een keer proberen, is best leuk. Ik kwam ook veel goblins tegen toen ik dit aan het doen was! Mijn grootste vrees is dat ik op 3/4 van een goede poging een regenboog goblin tegenkom, die moet ik hebben! En daarnaast merk ik ook dat er toch wel een beetje kortsluiting in mijn hoofd plaatsvind als ik zoeen beest tegenkom en ik moet hem laten gaan :o Alsof je soep met een vork en je linkerhand moet eten terwijl je een lepel in je rechter hand hebt :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:04:
Ja idd mathael is makkelijk te vinden nu. Urzael en Adria zijn zwaar irritant. Ik zit voor het meeste van mijn tijd in archon vorm, die teleport continu. Als ik buiten archon zit heb ik nu calamity, met redelijk vlotte cooldown (maar niet super). Wormhole kan hier nog wel helpen.

Ik ben er bijna volgens mij, vanmiddag nog een keer proberen, is best leuk. Ik kwam ook veel goblins tegen toen ik dit aan het doen was! Mijn grootste vrees is dat ik op 3/4 van een goede poging een regenboog goblin tegenkom, die moet ik hebben! En daarnaast merk ik ook dat er toch wel een beetje kortsluiting in mijn hoofd plaatsvind als ik zoeen beest tegenkom en ik moet hem laten gaan :o Alsof je soep met een vork moet eten :P.
Handig is beginnen op A5, je weet redelijk snel of Adria / Urzael niet teveel tijd hebben gekost (ik weet niet meer op hoeveel minuten we de 'abort' mark voor Adria / Maltael hadden, een minuut of 2 geloof ik). Als A5 vlot ging door naar A1 voor de Queen...daarna heb je de lastigste pathing wel gehad.

Met 2-man proberen helpt tegen de goblin-frenzy :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:12
Wou ook weer eens seasons oppakken, ditmaal op de PS4. Kijk ik in de store vragen ze nog 70 euro voor diablo! Denken ze bij playstation nog dat het spel net uit is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Omisys schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:09:
Wou ook weer eens seasons oppakken, ditmaal op de PS4. Kijk ik in de store vragen ze nog 70 euro voor diablo! Denken ze bij playstation nog dat het spel net uit is ofzo?
Ik weet niet of dat een limited edition is maar bij de MM is hij 28 euro:
Mediamarkt

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:55:
[...]

Preaching to the choir... :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Wat is eigenlijk een lekkere build voor de Monk? Heb er nooit eerder mee gespeeld maar zie een aantal verschillende build langskomen op diablofans.

Ben natuurlijk nog aan t grinden voor de verschillende sets maar heb nog geen idee wat ik wil gaan doen. Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel een zo hoog mogelijke grift doen maar vind het wel belangrijk dat het een beetje rap gaat want anders loop ik weer op achterstand van de DH's en wizzards met hun teleports en rolletjes. Heb ook niet veel behoefte om steeds te wisselen van build al is dat natuurlijk een stuk makkelijker met de armory nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Malt007 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:15:
Wat is eigenlijk een lekkere build voor de Monk? Heb er nooit eerder mee gespeeld maar zie een aantal verschillende build langskomen op diablofans.

Ben natuurlijk nog aan t grinden voor de verschillende sets maar heb nog geen idee wat ik wil gaan doen. Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel een zo hoog mogelijke grift doen maar vind het wel belangrijk dat het een beetje rap gaat want anders loop ik weer op achterstand van de DH's en wizzards met hun teleports en rolletjes. Heb ook niet veel behoefte om steeds te wisselen van build al is dat natuurlijk een stuk makkelijker met de armory nu.
Inna's Generator Monk: http://www.diablofans.com...ainment-2pc-generator-set

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:31:
[...]

Shameless plug van m'n eigen versie :+ Ik heb er iets meer info over het hoe en waarom in gezet en er een link naar een Excel sheet met breakpoints in de comments gezet.
De extra info is inderdaad wel nuttig.
Geeft Marinae nou meer damage dan Simplicities Strength?
Ik neem aan dat de damage van Marinae ook gebuffed wordt door Inna set?

[ Voor 13% gewijzigd door Xanthian op 03-04-2017 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:34:
De extra info is inderdaad wel nuttig.
Geeft Marinae nou meer damage dan Simplicities Strength?
Ik neem aan dat de damage van Marinae ook gebuffed wordt door Inna set?
Met Simplicity leg je de damage op je eigen generator en wil je Depth Diggers in je build. Daarbij is FoF niet de beste generator omdat FoF een hele kleine hit-box heeft.

Mirinae is meer een fun-optie die desondanks leuk mee kan komen. De hits zijn random en, door de Inna 6-piece, hard. FoF heeft een enorme proc scalar en proc rate en daardoor werkt het goed.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Ziet er goed uit die build, alleen ohoe lang gaat het duren voor ik die compleet heb... Heb pas 2 items volgens mij, maar we hebben nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik dacht dat het unlocken van Primal Ancients al geregeld was als je in een eerder seizoen al GR70+ hebt gedaan. Dat schijnt niet zo te zijn. Waar staan de feiten hierover? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wrvk82 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:52:
Ik dacht dat het unlocken van Primal Ancients al geregeld was als je in een eerder seizoen al GR70+ hebt gedaan. Dat schijnt niet zo te zijn. Waar staan de feiten hierover? Iemand?
Nieuw season is start vanaf 0...dus ook de 70 halen voor primals.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
wrvk82 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:52:
Tja, seizoen is weer vanaf 0 beginnen, dus ook met je hoogte van je Grift... ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Malt007 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:50:
Ziet er goed uit die build, alleen ohoe lang gaat het duren voor ik die compleet heb... Heb pas 2 items volgens mij, maar we hebben nog wel ff.
Als Monk je eerste Seasonal character is kan je Haedrig's Gifts verzamelen. Hiervoor moet je Chapters 2 t/m 4 completen. Dan heb je i.i.g. de 6 set items voor Inna's.

De rest is een kwestie van farmen. De Shenlong weapons zullen ongetwijfeld vrij zeldzaam zijn dus wees maar alvast bereid om flink te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:40:
[...]

Met Simplicity leg je de damage op je eigen generator en wil je Depth Diggers in je build. Daarbij is FoF niet de beste generator omdat FoF een hele kleine hit-box heeft.

Mirinae is meer een fun-optie die desondanks leuk mee kan komen. De hits zijn random en, door de Inna 6-piece, hard. FoF heeft een enorme proc scalar en proc rate en daardoor werkt het goed.
Zoals elke patch had ik de build weer voor een testrun gedaan, met redelijke gear / lage enchants en lvl 70 gems, haalde ik een 80 in 11 minuten. Heb wel wat andere items en skills dan zoals je skillguide destijds was, om toch nog iets meer damage eruit te halen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

PSYVIRII schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:32:
Even een snelle vraag. Ik heb zelf alleen een non-season Witch Doctor. Ik speel nu met een season Wizard. Moet ik op non-season nog een wizard opbouwen om hier de season gear voor te dragen ?
Nee, je seasonal char wordt een non-season char aan het einde van de season.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 19:55
ik weet dat ik nu een hele dom vraag ga stellen. sorry alvast :P

Maar hoe/waar kan ik zien welke gear echt interessant is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Campo di Casa schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:37:
ik weet dat ik nu een hele dom vraag ga stellen. sorry alvast :P

Maar hoe/waar kan ik zien welke gear echt interessant is?
http://www.diablofans.com/builds

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Samen met PSYVIRII gister ook begonnen met seasons op de ps4. Speelt lekker weg allemaal. Alleen jammer dat je je gevonden gear niet kunt afgeven aan je party genoten als je het niet kunt gebruiken.

Als er meer mensen op de ps4 willen teamen, voeg me toe!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Malt007 schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:15:

Eerste build waar ik altijd naar toe werk is deze:
http://www.diablofans.com...-speed-ltk-monk-2-4-2-swk

Razendsnelle farmbuild die met de juiste rolls en een paar ancients meekan tot GR70 ish. En voor normale rifts en gems lvlen zul je geen problemen hebben met het tempo van een wiz of dh.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Nephalem schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:59:
[...]

Eerste build waar ik altijd naar toe werk is deze:
http://www.diablofans.com...-speed-ltk-monk-2-4-2-swk

Razendsnelle farmbuild die met de juiste rolls en een paar ancients meekan tot GR70 ish. En voor normale rifts en gems lvlen zul je geen problemen hebben met het tempo van een wiz of dh.
En zodra je hiermee als een gek door de rifts vliegt komen de gear en shards zo rap binnen dat je in no time een build voor hogere groepen bij elkaar hebt. Heb de vereiste gear voor zowat elke endgame build compleet op een Slanderer na en die is gewoon behoorlijk zeldzaam.

Edit: hersenloos momentje kennelijk, mezelf gequote ipv edit...

[ Voor 4% gewijzigd door Nephalem op 03-04-2017 21:03 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
WillieWuks schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:05:
Samen met PSYVIRII gister ook begonnen met seasons op de ps4. Speelt lekker weg allemaal. Alleen jammer dat je je gevonden gear niet kunt afgeven aan je party genoten als je het niet kunt gebruiken.

Als er meer mensen op de ps4 willen teamen, voeg me toe!
Kun je ook je gevonden items niet delen als je bij elkaar in een party zit? Dat kan op de PC wel namelijk (gevonden, niet gecraft/Kadala).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
tollo71 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 07:15:
[...]

Kun je ook je gevonden items niet delen als je bij elkaar in een party zit? Dat kan op de PC wel namelijk (gevonden, niet gecraft/Kadala).
nee, je kan geen items delen :-( :/ }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-04-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister alle items gevonden voor de DH Impale build; dat doet toch een hoop damage. :D Ik mis alleen nog één legendary gem, daar door is Grift 70 nog net wat te hoog voor mij; ik ga te vaak dood. Vanavond dus die laatste gem levellen en anders misschien eens wat Res All gems in mijn gear. Of ik moet een tweede Unity ring vinden, dat zou ook prima zijn. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:12:
[...]

nee, je kan geen items delen :-( :/ }:O
Dat is wel een gemis zeg!

Gisteren mijn stashtab binnen gehaald. Was effe focussen om die boss mode te halen maar uiteindelijk gelukt met nog te 1 minuut op de timer. Daarna met een clanlid (ik dacht dat hij sparhawk heette maar ik ben een zeef wat namen betreft) even bounties farmen voor 20 extract legendary powers en toen terwijl ik mijn vriendin haar witchdocor levelde een gem naar 50 gebracht en op mijn primal geaugmented.

Vanavond maar eens gr keys gaan verzamelen en kijken of ik een beter wapen kan krijgen. Ik moet wel toegeven dat die life on hit met die hoge attackspeed niet vervelend is!

@okke mocht je denken dat het mogelijk is om 70 te doen, dan raad ik het ten zeerste aan het te proberen ook al ga je vaak dood. Primal ancients kun je niet vroeg genoeg krijgen! :p ik ging ook 5+ keer dood in mijn 1e gr 70.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan1981 op 04-04-2017 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ryan1981 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:30:
[...]

@okke mocht je denken dat het mogelijk is om 70 te doen, dan raad ik het ten zeerste aan het te proberen ook al ga je vaak dood. Primal ancients kun je niet vroeg genoeg krijgen! :p ik ging ook 5+ keer dood in mijn 1e gr 70.
Ja I know :D Ik probeer GR70 inderdaad voor de Primals, maar ik heb vanochtend een GR66 gedaan en ging al 6x dood. Nog net binnen de tijd gehaald, dus ik moet eerst iets aan mijn survivability doen, of misschien is mijn damage niet hoog genoeg dat kan ook. Maar ik heb ook pas gister avond mijn Impale set bij elkaar, dus daar kan nog wel wat aan verbeterd. Vanavond gewoon verder proberen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Paaltjens
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 19:57
Zijn er nu toevallig mensen online die mij naar 70 willen boosten? PC Seasons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat is beter voor de Inna Generator monk? Band of Rue Chambers ring of Convention of Elements?
Unity heb ik (nog) niet nodig voor toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
OkkE schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:44:
[...]

Ja I know :D Ik probeer GR70 inderdaad voor de Primals, maar ik heb vanochtend een GR66 gedaan en ging al 6x dood. Nog net binnen de tijd gehaald, dus ik moet eerst iets aan mijn survivability doen, of misschien is mijn damage niet hoog genoeg dat kan ook. Maar ik heb ook pas gister avond mijn Impale set bij elkaar, dus daar kan nog wel wat aan verbeterd. Vanavond gewoon verder proberen.
Hebben jullie wel al de ring die damage reduction geeft na vaulting voor 8 seconden?
Had alleen moeite met 65+ met survivability nadat ik er achter kwam dat ik die ring niet aan had maar mijn gold pickup ring met gold gem. Voor de rest is alles wat ik aan heb ook echt maar minimaal, tis dat ik de items heb maar dat is het dan wel ook :) maar daar toch vrij makkelijk de 70 mee gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:15

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

OkkE schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:24:
Gister alle items gevonden voor de DH Impale build; dat doet toch een hoop damage. :D Ik mis alleen nog één legendary gem, daar door is Grift 70 nog net wat te hoog voor mij; ik ga te vaak dood. Vanavond dus die laatste gem levellen en anders misschien eens wat Res All gems in mijn gear. Of ik moet een tweede Unity ring vinden, dat zou ook prima zijn. :)
Impale is gaaf he >:) . Ik heb 70 gehaald met gewone gear, geen enkele ancient (ook het wapen niet!) en 2 gems, zonder gogok. Waar je op moet letten is 2 dingen. Als eerste genoeg cooldown reduction om Vengeance altijd op te hebben, en ten tweede om elke 2 seconden te vaulten. Dan werkt je elusive ring namelijk continue, en die heb je wel nodig...

Kijk anders maar eens in de clan leaderbord met wat voor crappy gear ik gespeeld heb.....
Succes, jij kan het ook ! 8)
Ryan1981 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:30:
[...]
Daarna met een clanlid (ik dacht dat hij sparhawk heette maar ik ben een zeef wat namen betreft) even bounties farmen voor 20 extract legendary powers en toen terwijl ik mijn vriendin haar witchdocor levelde een gem naar 50 gebracht en op mijn primal geaugmented.
It wasn't me, was it 8) ?

Waren vlotte runs, al ben ik er nog steeds niet uit welke build sneller is om te farmen.

T13 Impale, of T11UE danetta's.....

Edit:
yrosma schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:49:
[...]

Hebben jullie wel al de ring die damage reduction geeft na vaulting voor 8 seconden?
Had alleen moeite met 65+ met survivability nadat ik er achter kwam dat ik die ring niet aan had maar mijn gold pickup ring met gold gem. Voor de rest is alles wat ik aan heb ook echt maar minimaal, tis dat ik de items heb maar dat is het dan wel ook :) maar daar toch vrij makkelijk de 70 mee gehaald.
Exact mijn ervaring dus :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sparhawk op 04-04-2017 08:52 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zarhrezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:54:
[...]

Nieuw season is start vanaf 0...dus ook de 70 halen voor primals.
Primals worden pas geactiveerd na een bepaalde quest of zo iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

mfreriks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:52:
[...]

Primals worden pas geactiveerd na een bepaalde quest of zo iets?
Na het behalen van Solo Grift 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hammerdin is leuk, maar gebrek aan range en mobility nekt de build gewoon,

Gisteren toch maar DH naar 70, paar bloodshard runs gedaan en wat yellows geupgrade zit ik met halve geear, vanavond maar kijken of paar grift runs kan meedoen voor sneller bloodshards en wat drops. met wat ik nu heb kan ik net T1 beetje farmen, maar dat is net zo snel als mijn crus op T5 (met full akhan):X

Ondanks dat wil de game gewoon dat ik EU DH speel denk ik..

Kreeg op Hammerdin al UE boots
Gisteren,
1e handcrossbow upgrade -> Dawn
2e helm upgrade -> UE helm
1e Boog upgrade -> Yang's

Nu bijelkaar geraapte zooi legs 2set marauder en wat EU

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dan mag ik nog even... op het moment op 58 blijven steken met petdocktor... Net overgegaan naar de firbats anarchy, beste omschakeling en mis eigenlijk alleen nog de ring hiervoor...

EDIT: oja, nog iets vrij essentieels... het wapen voor deze build

[ Voor 16% gewijzigd door mfneed op 04-04-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Ja die heb ik. :-) Profile -- kan nog wel wat aan verbeterd uiteraard. Misschien is het ook (vooral) omdat ik de build nog niet goed speel. Komt wel goed.
Sparhawk schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:51:
[...]

Impale is gaaf he >:) . Ik heb 70 gehaald met gewone gear, geen enkele ancient (ook het wapen niet!) en 2 gems, zonder gogok. Waar je op moet letten is 2 dingen. Als eerste genoeg cooldown reduction om Vengeance altijd op te hebben, en ten tweede om elke 2 seconden te vaulten. Dan werkt je elusive ring namelijk continue, en die heb je wel nodig...
Het is zeker een gave build, al is het wel wat chaotisch. :D Ik mis inderdaad nog wat CDR en moet zeggen dat ik ook nog maar één serieuze GR66 heb gedaan; die ik net gehaald heb. Misschien had ik gewoon wat pech met die rift en gaat de volgende een stuk beter. Vanavond opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

OkkE schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:01:
Het is zeker een gave build, al is het wel wat chaotisch. :D Ik mis inderdaad nog wat CDR en moet zeggen dat ik ook nog maar één serieuze GR66 heb gedaan; die ik net gehaald heb. Misschien had ik gewoon wat pech met die rift en gaat de volgende een stuk beter. Vanavond opnieuw.
Uit mijn hoofd had ik 550K sheet dps, had ik alleen op de bracers lightning damage, en nergens impale damage op. Gogok miste, en non alles non-ancient.... Wel alle gems in gear, en ik had nou niet het idee dat ik te weinig damage deed. Trash mobs gewoon skippen, en elite pack hunting gaan, niet proberen alles dood te maken; alleen de elites, en de Rift Guardian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:36

KipCurreh

Nightcrawler

Na lange tijd (season 2 ?) nog maar eens een char aangemaakt.. Had nog geen wizard gespeeld, dus maar direct in adventure mode gegooid..
Moet zeggen dat die standaard skills al best lekker spelen (Missile/Ray of frost of arcane torrent) maar ook nog maar lvl 14 ofzo na half uurtje..

Handige builds/tips voor (season 10) wizzies ? Ik vind vaak de Lightning Hydra of Firebird/Vyr Archon build terug, maar in hoeverre is die haalbaar voor een casual speler (max uurtje of wat meer per dag)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

KipCurreh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:05:
Na lange tijd (season 2 ?) nog maar eens een char aangemaakt.. Had nog geen wizard gespeeld, dus maar direct in adventure mode gegooid..
Moet zeggen dat die standaard skills al best lekker spelen (Missile/Ray of frost of arcane torrent) maar ook nog maar lvl 14 ofzo na half uurtje..

Handige builds/tips voor (season 10) wizzies ? Ik vind vaak de Lightning Hydra of Firebird/Vyr Archon build terug, maar in hoeverre is die haalbaar voor een casual speler (max uurtje of wat meer per dag)
Eens een wizard, altijd een wizard :P

Om je vraag te beantwoorden, op dit moment is de manald hydra build de beste in termen van GR solo clear. Wat mij opviel aan deze build was dat zodra je de manald heal ring hebt en een goed wapen je echt een enorme sprong in DPS maakt. Ik was in een keer top DPS van ons groepje van 4. Ook de 2e dag na een boost van Stingray was ik zo weer gelijk getrokken kwa dps toen ik mijn build compleet had. Ik heb waarschjinlijk wel geluk gehad met mijn drops. Kijk maar in mijn signature wat je moet hebben, deze build die ik nu heb kan ik denk ik 75 solo mee clearen (moet ik nog proberen, maar gister 70 gedaan terwijl ik de witchdoctor van mijn vriendin in het rift had dus weet niet wat voor level dat mee overeen komt :P)

Dus voor de casual speler is lightning hydra zeker te doen als je drops een beetje meezitten. Mijn advies is ook om in een groepje van 4 wizards te spelen zodat je dingen kan ruilen/delen.

Als je geen geluk met drops hebt is de tussenstap om je headrig gifts te verzamelen met de journey en dan een DMO build te maken. (http://www.diablofans.com...in69-gr88-dmo-wizard-solo) die werkt ook goed en je kan er GR 70 mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
mfreriks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:55:
Dan mag ik nog even... op het moment op 58 blijven steken met petdocktor... Net overgegaan naar de firbats anarchy, beste omschakeling en mis eigenlijk alleen nog de ring hiervoor...

EDIT: oja, nog iets vrij essentieels... het wapen voor deze build
Met de petbuild op 58 blijven hangen? Welke setup gebruikte je?
Ik heb met deze WD solo GR77 cleared...
Genoeg damage, en meer tanky dan Arachyr, om GR70+ te kunnen doen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
schaapiej schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:26:
[...]

Zat toen nog zonder compas rose etc. wellicht dat ik de boel nog eens omgooi vanavond:) want doe nu een stuk meer dps! Mis met die build ook alleen nog het wapen... beroerde ding dropt maar niet... ondertussen 3 gifts gekregen maar niet dat ding...

Mijn toughness is meer het issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
mfreriks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:42:
Zat toen nog zonder compas rose etc. wellicht dat ik de boel nog eens omgooi vanavond:) want doe nu een stuk meer dps! Mis met die build ook alleen nog het wapen... beroerde ding dropt maar niet... ondertussen 3 gifts gekregen maar niet dat ding...

Zou geen issue moeten zijn, je krijgt redelijk wat toughness van je fetishes en bracers. Met Sacred Harvester nog wat extra. Je zou eventueel wat op kunnen vangen met een unity. (als je die hebt natuurlijk)

Wapen zou je uit de cube kunnen halen. Gele items upgraden en zodra je een harvester hebt rerollen met bounty mats naar ancient :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

schaapiej schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:26:
[...]

Och met die gear kom ik ook vast een stuk hoger dan mijn 46 GR van nu :). Mijn gems zijn net 30 geloof ik en ik mis Mask of Jeram, ancient Sacred Harvester (zit nu in de cube), The Furnace en je amulet ring combo. Maar goed komt vanzelf season is net begonnen en ik vermaakt me nog prima met drie andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

mfreriks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:42:
[...]

Tip voor het wapen is via de cube een rare om te zetten naar legendary. Er zijn niet heel veel wapens van dat type namelijk. Nu alleen nog veel Death breath's farmen, want mijn geluk werkt niet mee :). Lang leven RoRG zodat je de saga bonus set ook aan kan met de Zunimassa set bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bisamrat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:39:
[...]

Tip voor het wapen is via de cube een rare om te zetten naar legendary. Er zijn niet heel veel wapens van dat type namelijk. Nu alleen nog veel Death breath's farmen, want mijn geluk werkt niet mee :). Lang leven RoRG zodat je de saga bonus set ook aan kan met de Zunimassa set bonus
heb er nu nog 8 in stash staan om up te graden idd... maar dat kost redelijk wat mats... Vanavond weer flink farmen! Zit ook sinds gister/eergister in GoT clan dankzij Neoooen wat flink helpt! thanks:D

EDIT: Vanavond toch 2 maatjes powerlevelen, kan mooi wat grift keys scoren en DB's.. en vooral hopen dat rng me een rainbow gob geeft!

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 04-04-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:48:
Wat is beter voor de Inna Generator monk? Band of Rue Chambers ring of Convention of Elements?
Unity heb ik (nog) niet nodig voor toughness.
Hangt er een beetje vanaf hoe hoog je ApS is...met hele hoge ApS is Band erg goed omdat je zoveel Spirit kan genereren dat je Shen's nooit dropt. CoE is een spike in DPS. Beide zijn goede opties.
Ik heb vorige week NS wat zitten spelen met een From the Shadows setup met Elusive / Gunes / APD en daarmee is 80+ te tanken. Unity en Aquila zijn eventueel vervangers voor Elusiva / Gunes, maar ze zouden overbodig moeten zijn.
KipCurreh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:05:

Wiz leveling to 70 guide: pak de grootste, lompste 2-hander die je kunt vinden, neem alle AP regen / AP reduction skills die je kunt (Storm Armor - Power of the Storm / Magic Weapon - Conduit / Familiar - Arcanot / Astral Presence) en Distintegrate met de fire rune (bredere beam).

Met relatief weinig speeltijd zou ik voor DMO gaan, dit is de journey set dus die krijg je sowieso. De Quin guide is een optie, maar die is wel heel erg een push build voor melee greater fishing. Ik werk naar deze setup toe, die is meer general-purpose survivability en dus minder afhankelijk van mob types en density.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:18:
[...]

Hangt er een beetje vanaf hoe hoog je ApS is...met hele hoge ApS is Band erg goed omdat je zoveel Spirit kan genereren dat je Shen's nooit dropt. CoE is een spike in DPS. Beide zijn goede opties.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, als je hoge ApS hebt, dan generate je sowieso al sneller spirit en heb je de Band dus helemaal niet nodig om je spirit up te houden, vanaf 2.3 ApS zijn je generators + breath of heaven genoeg om nooit onder de 80 % spirit te droppen. Band of rue chambers is juist goed op lage ApS omdat je dan problemen hebt om je spirit up te houden, waardoor de shenlong buff te snel dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:45:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, als je hoge ApS hebt, dan generate je sowieso al sneller spirit en heb je de Band dus helemaal niet nodig om je spirit up te houden, vanaf 2.3 ApS zijn je generators + breath of heaven genoeg om nooit onder de 80 % spirit te droppen. Band of rue chambers is juist goed op lage ApS omdat je dan problemen hebt om je spirit up te houden, waardoor de shenlong buff te snel dropped.
Dat hangt dan wel weer van je uptime van Breath af...het blijft erg situational hoe het precies uitkomt. Beide opties zijn wat mij betreft prima.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:53
mfreriks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:54:
[...]
EDIT: Vanavond toch 2 maatjes powerlevelen, kan mooi wat grift keys scoren en DB's.. en vooral hopen dat rng me een rainbow gob geeft!
Misschien heb ik niet veel geluk gehad ermee hoor, maar Whimsydale geeft toch eigenlijk maar weinig heel bijzonders.. toch ?

Ik vind The Vault altijd een stuk fijner om te krijgen 8)

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gwindorian schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:28:
[...]

Misschien heb ik niet veel geluk gehad ermee hoor, maar Whimsydale geeft toch eigenlijk maar weinig heel bijzonders.. toch ?

Whimsydale was toch gebuffed ofzo? Meer drops enzo....?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
[...]

Rainbow goblins schijnen enorm gebuffed te zijn deze patch. Zelf heb ik het niet mogen meemaken, dus kan er geen harde uitspraak over doen, maar ik geloof dat het nu de beste goblin is geworden die je kunt vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Whimsydale is nu veel beter dan voorheen. Rond de 14 legendaries, heel veel gele/blauwe drops, goud, death breaths, forgotten souls, gems, en als je mazzel hebt hamburgers, regenboogzwaarden en cosmic wings. Die laatste moet ik nog steeds vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:53
Ah duidelijk ja. Nu begrijp ik de hoop op een Rainbow gob.

Dan wordt het tijd dat ik ook de RNG-gods om hulp ga vragen :P

Bedankt !

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja :) zoals ik al eerder aangaf is whimsydale hard gebuffed

https://www.youtube.com/watch?v=7b0R09LmP6Q

Zelfs op low lvl krijg je gewoon endgame mats en gems (souls DB's etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:01:
[...]

Dat hangt dan wel weer van je uptime van Breath af...het blijft erg situational hoe het precies uitkomt. Beide opties zijn wat mij betreft prima.
Daarom gebruik je breath of heaven ook alleen maar zodra je je spirit ziet droppen, tijdens een FD proc heb je breath namelijk helemaal niet nodig vanwege de insane hoge ApS (4.5+)

Breath moet je dan ook niet constant gebruiken als deze van cooldown af is.

Gezien je dan nagenoeg 100 % qua spirit zit, zal de band of rue chamber 0 dmg opleveren, daar waar de convention tenminste nog 20 % oplevert. Des te beter je gear en des te hoger je ApS, des te slechter de band of rue chambers word.

Enige alternatief zou zijn dat je de breath of heaven weg doet voor een ability die je dan ook 20 % damage oplevert om zo het gemis van de Convention op te vangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45
Echt ik heb gewoon al 127 act 1 bounty materials en nog geen RoRG... ik kan niet switchen naar me andere build zonder die ring XD word er panisch van

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:20:
Echt ik heb gewoon al 127 act 1 bounty materials en nog geen RoRG... ik kan niet switchen naar me andere build zonder die ring XD word er panisch van
doe mij wat van je mats:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Auw.... I Feel your pain. Welke Tourment doe je A1? Als ik het goed begrepen heb (maar weet het niet helemaal zeker) neemt de kans op de ring ook toe met hogere T-levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:28

4th

Kunnen vanavond wel paar T10 bags verzamelen anders, kans op 2.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
Gisteravond GR70 gehaald in Shadow build. Die elusive ring is wel mandatory om dat lekker te kunnen doen. Laat ik die net gegokt hebben bij Kadala gisteravond...

Ik merk dat ik weer even de UE set wil spelen met multishot. Gister de boog gevonden en met wat rerolls overal Discipline op gerold. Met zon 600K paper DPS kon ik een TX rift redelijk makkelijk doen. Moet die range gem gaan gebruiken en paar dingen optimaliseren, dan zou ik wel TXI moeten kunnen vegen. Speelt welk lekker weg om te farmen. Die shadow build vind ik wat rommelig, daar je enkel op elites aan het focussen bent. Ik vind het ook wel prettig om gewoon alles weg te vagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

wrvk82 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:24:
Gisteravond GR70 gehaald in Shadow build. Die elusive ring is wel mandatory om dat lekker te kunnen doen. Laat ik die net gegokt hebben bij Kadala gisteravond...

Ik merk dat ik weer even de UE set wil spelen met multishot. Gister de boog gevonden en met wat rerolls overal Discipline op gerold. Met zon 600K paper DPS kon ik een TX rift redelijk makkelijk doen. Moet die range gem gaan gebruiken en paar dingen optimaliseren, dan zou ik wel TXI moeten kunnen vegen. Speelt welk lekker weg om te farmen. Die shadow build vind ik wat rommelig, daar je enkel op elites aan het focussen bent. Ik vind het ook wel prettig om gewoon alles weg te vagen.
+1 :)

Ik doe hetzelfde, Shadow voor Grifts, UE voor TX rifts. Die laatste moet wel hoger kunnen met goede gear, maar dat zal de tijd leren :P

Wel een uitvinding die armory trouwens, werkt echt fantastisch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damn... dat is wel pech.
Als je hulp nodig hebt met Bounties dan wil ik ook wel helpen T10 in groepje van 3 is wel te doen voor mij.
Sabrac schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:51:
[...]

Daarom gebruik je breath of heaven ook alleen maar zodra je je spirit ziet droppen, tijdens een FD proc heb je breath namelijk helemaal niet nodig vanwege de insane hoge ApS (4.5+)

Breath moet je dan ook niet constant gebruiken als deze van cooldown af is.

Gezien je dan nagenoeg 100 % qua spirit zit, zal de band of rue chamber 0 dmg opleveren, daar waar de convention tenminste nog 20 % oplevert. Des te beter je gear en des te hoger je ApS, des te slechter de band of rue chambers word.

Enige alternatief zou zijn dat je de breath of heaven weg doet voor een ability die je dan ook 20 % damage oplevert om zo het gemis van de Convention op te vangen.
Als ik dat zo lees dan kan ik beter Convention blijven gebruiken.

Voorlopig blijf ik mijn WD en Monk gearen. DH en Wiz laat ik links liggen dit seizoen.

Inna generator monk is wel goed tanky. Zeker als je ook nog Unity gebruikt.
R6 Generator is nog veel sterker maar je mist elke vorm van tankiness. Toch zou ik graag een groepje willen vormen waar ik R6 Monk kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45
Sparhawk schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:22:
[...]

Auw.... I Feel your pain. Welke Tourment doe je A1? Als ik het goed begrepen heb (maar weet het niet helemaal zeker) neemt de kans op de ring ook toe met hogere T-levels
Torment X :P moet voldoende zijn
4th schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:23:
[...]

Kunnen vanavond wel paar T10 bags verzamelen anders, kans op 2.
Ik speel wel alleen maar Hardcore though

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 04-04-2017 14:41 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een LTK monk even in mekaar geflanst..

https://eu.battle.net/d3/...kkEEEr-2128/hero/64409892

Zit progressie in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Ricmaniac schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:40:
[...]

Torment X :P moet voldoende zijn

[...]

Ik speel wel alleen maar Hardcore though
Speel ook HC season atm :P
https://eu.battle.net/d3/...hAarts-2630/hero/64531241

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:53:
Gisteren een LTK monk even in mekaar geflanst..

https://eu.battle.net/d3/...kkEEEr-2128/hero/64409892

Zit progressie in.
Nog geen Law of Seph? Dan kun je nl die generator droppen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Ja, bangki, vydra,kami, sabrac en nog paar anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat moment dat je met veel pijn en moeite die t4 challenges haalt, je laatste setpiece krijgt, vervolgens maai je op t7 nog alles simpel neer. Blijft leuk, die inno set. Nu die boots nog :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zo, net even een nieuwe grift record (voor mij) neergezet. Grift 64 gedaan in 14:56.883. Zag de timer neer gaan en niet verwacht dat ik het zou halen, maar met skills als ruthless (40% meer damage onder 30%) en bane of the stricken had ik de guardian nog net op tijd neer.

En warempel, eindelijk een ramaldini's cube zodat ik die socket op mijn wapen weer kon weg-enchanten.

Nu nog GR70 halen, maar eerst wat meer ancient gear verzamelen ben ik bang.

Iemand tips voor de grootste verbetering? https://eu.battle.net/d3/en/profile/Aenae-1517/hero/90838094

[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 04-04-2017 20:21 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kees schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:16:
Zo, net even een nieuwe grift record (voor mij) neergezet. Grift 64 gedaan in 14:56.883. Zag de timer neer gaan en niet verwacht dat ik het zou halen, maar met skills als ruthless (40% meer damage onder 30%) en bane of the stricken had ik de guardian nog net op tijd neer.

En warempel, eindelijk een ramaldini's cube zodat ik die socket op mijn wapen weer kon weg-enchanten.

Nu nog GR70 halen, maar eerst wat meer ancient gear verzamelen ben ik bang.

Iemand tips voor de grootste verbetering? https://eu.battle.net/d3/en/profile/Aenae-1517/hero/90838094
Mooie gear, ik verbaas me eigenlijk dat je maar GR64 aan kan eigenlijk.

Volgens mij heb je een veel betere amulet nodig.
Je zou ook de bracers kunnen vervangen Strongarm Bracers. Waardoor je 30% meer damage doet tegen targets die knocked up zijn geweest. Uiteraard moet je dan Rend vervangeen door Furious Charge.

Nog een klein vraagje.

Is het nuttig om twee zpds monks in een groep te hebben met grotendeels dezelfde gear/skills? Of is het dan toch beter om 3 dps en 1 zdps monk te hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door Xanthian op 05-04-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren voornamelijk gr keys verzameld. Mijn 2e primal gevonden een bul kathoz ring. Even gr 75 er tussendoor gedaan. Vanavond eens wat gr doen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het is gelukt, GR70! :D Na een aantal mislukte pogingen heb ik een Esoteric Alteration gepakt en mijn follower een Oculus Ring gegeven. Daarna direct eerste poging gelukt in 14:45.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mfneed
[...]

Nou daar was die dan! laatste run die ik gisteravond deed, rainbow goblin! Zo blij als een kind:D 6 volle backpacks en 200-250 deathbreaths verder konden we weer verder met de bountys:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
Gister dropte voor een guildie de eerste PRIMAL ANCIENT! Was het een Blackthorns amulet... omfg.... FAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Hey allen,

Volop bezig met het leren spelen met men impale DH. Die touhgness is toch heel wisselvallig vind ik.

Ben zelf para450 ongeveer, amper ancient gear, GR68 lukt net...tis een beetje zoeken hoe ik die GR70 door geraak...niet met mijn huidige setup in ieder geval.

Ik ontbreek nog de ring voor Endless Walk...misschien dat dat een groot verschil maakt tov FR-combo..ofwel moet ik eens een goeie dagger craften.

Een andere optie is Esoteric Alteration gem gebruiken?

Iemand nog enkele tips om die GR70 zo snel mogelijk op men palmares te hebben?

...ah en als er boosts nodig zijn...ben altijd bereid om te helpen he ^^

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:29:
Hey allen,

Volop bezig met het leren spelen met men impale DH. Die touhgness is toch heel wisselvallig vind ik.

Ben zelf para450 ongeveer, amper ancient gear, GR68 lukt net...tis een beetje zoeken hoe ik die GR70 door geraak...niet met mijn huidige setup in ieder geval.

Ik ontbreek nog de ring voor Endless Walk...misschien dat dat een groot verschil maakt tov FR-combo..ofwel moet ik eens een goeie dagger craften.

Ik ben daar afgelopen dagen ook mee bezig geweest en gister is het gelukt. De ring (The Compass Rose) voor Endless Walk set is zeker een hele belangrijke ja en verder vooral voldoende Cool Down Reduction (37%) zodat je 100% Vengance update hebt (een deel daarvan komt ook van de Gogok gem).

Ik had uiteindelijk als nog Esoteric Alteration nodig omdat ik te vaak dood ging. Maar misschien als je de playstyle wat beter onder de knie hebt is dat niet nodig. Je zou ook altijd kunnen kijken naar een follower + Unity rings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wrvk82 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:24:
Gister dropte voor een guildie de eerste PRIMAL ANCIENT! Was het een Blackthorns amulet... omfg.... FAIL
Leuk hè! Mijn eerste (en enige) waren een Deathseer's Cowl en een Traveller's Pledge. Die laatste had zo'n beetje de slechts mogelijke properties. Toch fijn, zo'n stapeltje souls ineens. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
Deadsmell schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:55:
[...]

Leuk hè! Mijn eerste (en enige) waren een Deathseer's Cowl en een Traveller's Pledge. Die laatste had zo'n beetje de slechts mogelijke affixes. Toch fijn, zo'n stapeltje souls ineens. :P
Souls heb je later hard nodig voor rerolls van zeldzame gear.

Tot nu heb ik twee ancients gekregen. 1x Rainment pants. Bijna perfect, alleen geen secondary element resist. De reroll moet ik gebruik om Deadly Reach damage te veranderen naar een andere.

Tweede ancient was een Leoric's Crown.

Vanochten wel een Travellers Pledge gevonden met dex, chd, chc en socket!
Dus nu heb ik een amulet met +fire damage, chd, chc en socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:29:
Hey allen,

Hey Brain, endless walk maakt idd veel goed qua dmg, heb gisteren een goed avondje gehad alle missing gear gevonden en gr70 was peace of cake :) Vanavond wat runs doen voor je endless walk?

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

barudi schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:02:
[...]

Hey Brain, endless walk maakt idd veel goed qua dmg, heb gisteren een goed avondje gehad alle missing gear gevonden en gr70 was peace of cake :) Vanavond wat runs doen voor je endless walk?
Tja, vanavond zalt nie worden, of misschien heel laat op de avond...anders morgen.

Maar idd...ik heb hier nog een rekeningske openstaan van u >:) ...

Grootste probleem vind ik momenteel de toughness van de impale build. Dat je moet kiten met een DH vind ik nie erg, tis geen tank. Maar toch, in verhouding tot de dmg die de build doet, vind ik de toughness niet in verhouding...waarschijnlijk omdat ik nog allemaal crapgear heb..maar dan zou je geen GR68 mogen clearen vind ik.

Ondanks dat vind ik de armory super....ben dan ook bezig met een deftige Tx/T13-speedfarmbuild..iets met UE-set zou leuk zijn.

Als ik je online vind, maken we er even werk van...kijk al uit naar men eerste primal })

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:31:
[...]
Grootste probleem vind ik momenteel de toughness van de impale build. Dat je moet kiten met een DH vind ik nie erg, tis geen tank. Maar toch, in verhouding tot de dmg die de build doet, vind ik de toughness niet in verhouding...waarschijnlijk omdat ik nog allemaal crapgear heb..maar dan zou je geen GR68 mogen clearen vind ik.
Toughness een probleem met impale?

Heb je dark heart van vengeance? Aquila cuirass en elusive ring in de cube? Awareness als passive?

Daarnaast kun je allemaal diamonds in je gear doen ipv greens maar op mn GR77 had ik nul problemen met toughness en 3 green/2 diamond gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens, vroeg mij af he... Ik had gister in de vault aan een stuk door 50mil + gold bij mekaar verzameld... was dat niet iets voor een conquest dingetje? zag namelijk geen popup voorbij komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
mfreriks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
Trouwens, vroeg mij af he... Ik had gister in de vault aan een stuk door 50mil + gold bij mekaar verzameld... was dat niet iets voor een conquest dingetje? zag namelijk geen popup voorbij komen...
Was het niet zo dat die conquest specifiek NIET in de vault gehaald kan worden? Van wat ik mij herinner was de standaard manier Boon of the Hoarder gem en dan maar knallen in een dense rift.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
Conquests veranderen elk seizoen weer, de 50 mil+ conquest, had juist ook een requirement dat het niet in greed's realm mocht :) dus zelfs al zou de conquest actief zijn, dan had je het hierom alsnog niet gekregen.

Dit seizoen is het echter geen onderdeel van de conquests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Sabrac schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:52:
[...]

Conquests veranderen elk seizoen weer, de 50 mil+ conquest, had juist ook een requirement dat het niet in greed's realm mocht :) dus zelfs al zou de conquest actief zijn, dan had je het hierom alsnog niet gekregen.

Dit seizoen is het echter geen onderdeel van de conquests.
Lees het inderdaad...

Dit de lijst als ik het goed heb?

Sprinter/Speed Racer – Complete Acts I through V at max level in under 1 hour.
On A Good Day/I Can’t Stop – Level three Legendary Gems to level 65.
Boss Mode/Worlds Apart – Kill the following bosses at max level on Torment X within 20 minutes of the start of the game.
Years of War/Dynasty – Reach Greater Rift Level 55 Solo with the bonuses of six of the following Class sets.
Masters of the Universe/Masters of Sets – Master 8 of the following Set Dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Meridius schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:48:
[...]

Toughness een probleem met impale?

Heb je dark heart van vengeance? Aquila cuirass en elusive ring in de cube? Awareness als passive?

Daarnaast kun je allemaal diamonds in je gear doen ipv greens maar op mn GR77 had ik nul problemen met toughness en 3 green/2 diamond gems.
Dan zal het aan mijn speelstijl liggen zeker? :? 8)7

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:
Je moet ook niet met die monsters gaan knuffelen he! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

schaapiej schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:
[...]

Je moet ook niet met die monsters gaan knuffelen he! :p
Dat zal het zijn, ik verwar nog altijd Impale-build met Strafe-build }:O

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Brain3 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:
[...]
Ow even gemist dat je endless walk nog mist, dat is extra 50% dmg reduction en dan zal het daaraan liggen denk ik :? Zonder gear check kan ik het zo ook niet zeggen :)

Pagina: 1 ... 30 ... 73 Laatste