Met CB Marauder is gewoon nog relatief eenvoudig 80+ te doen (ik heb er vorig season 80 mee gedaan, dus ga maar na). Het verschil met 3-4 seasons terug is de Hellcat Waistguard van vorig season; daarmee is Grenades voor UE en Marauder nu echt de beste optie.Gwindorian schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:41:
Wat ik me afvraag he: Wat zorgt er nu voor dat mijn vorige Favoriete vorige build (Marauder / Sentry) op dit moment niet als de topper wordt gezien (en 3 seasons geleden nog wel)
Zijn dat toch kleine Tune-verschillen in de patch ? of is het "voortschrijdend inzicht"
Omdat die Marauder Set eenvoudig binnen te slepen is, zullen de meeste DH denk ik starten met FoK - Hybris Build denk ik ?
Shadow heeft deze patch de Holy Point Shot gekregen, waarmee er AoE bijgekomen is, naast een verdrievoudiging van de Boss / RG output. Daarmee is het een heel competitieve push build geworden, zeker omdat de Toughness beter is dan wat Marauder en UE bieden. Voor meer 'casual play' is het verschil echter niet extreem; NS heb ik met een Shadow variant de 81 gedaan met nog wat ruimte...maar goed, da's dus met aardig wat extra paragon t.o.v. de 80-clear op season met Marauder.