Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Gister is de Necromancer weer geactiveerd op de beta realm. An sich al interessant maar helemaal dat S11 geactiveerd is en de Necromancer daarin genoemd wordt en welke set het eerste kont als headrigs gift. Het is dus zo goed als zeker dat hij met ingang van S11 geïntroduceerd wordt!

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
lj_tree schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:15:
Recent een MSI 1060 6g gekocht. was er van overtuigd dat dit me een stevig aantal fps zou schelen, helaas blijkt nu mijn CPU de grote bottleneck te zijn. Ook niet zo vreemd gezien dat ding nog van voor de oorlog is:) Gisteren even goed opgelet en het ding is constant 100% bezet als ik in diablo zit te gassen. Tijd voor wat nieuws. Ik zit nog te twijfelen tussen een I7700 of een Ryzen cpu (dan wss de 1600X). Behalve het moederbord, het geheugen en dus de CPU is zo'n beetje alles up to date in me pc dus geen verkeerde investering lijkt me:)

Gisterenavond nog even wat bountys gedaan en een paar grift 60's. Vanavond nog even door om de journey te halen. Dan nog eentje voor me stash-tab. Vervolgens kan ik ook wat lomper met de impale DH omgaan. Niet meer zo bang zijn om m kwijt te geraken. Ook mijn eerste rainbow goblin gevonden sinds de whimsydale buff. Genieten! Legendaries galore:)
Welke cpu heb je nu?
Hou er rekening mee dat diablo3 een single threaded applicatie is.
En je meer hebt aan een goedkope i3 met snelle cores.

Hou onderstaande link als leidraaid aan voor beste presterende cpu's in diablo3:
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
Sinned123 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:10:
[...]

Welke cpu heb je nu?
Hou er rekening mee dat diablo3 een single threaded applicatie is.
En je meer hebt aan een goedkope i3 met snelle cores.

Hou onderstaande link als leidraaid aan voor beste presterende cpu's in diablo3:
https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
Deze: AMD Athlon II X4 740 Boxed

Ding is nog uit 2012. Best oud voor een cpu:) Ik heb inderdaad gelezen dat een I7700 het wat beter doet dan de 1700, maar dat gaat wel over de single core performance. Gezien ik hier toch weer een aantal jaren mee wil doen en de multicore in de toekomst ook voor games veel beter ondersteund gaat worden is een ryzen wellicht wat beter toekomstbestndigd. En de prijs van de 1600 is ook best prima.

Ik twijfel nog. Wel wat leuke moederbordjes gezien, maar ook daar twijfel ik nog flink over.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:10
Zo zwaar is D3 toch ook niet? Ik heb hem nu zelf een paar dagen op mijn PC waar nog een i5 2500K in zit met een GTX770. Framerate blijft zo te zien op drukke momenten eigenlijk altijd wel boven de 70, als het niet druk is meer rond de 100 en in town nog redelijk daar overheen. De Ryzen cpu's doen het in single core werk inderdaad iets minder dan de huidige top van Intel, maar mijn (stock) 2500K verslaat ie toch wel volgens mij.
Overigens is die 2500K zelfs nog uit 2011 :) maar dat was destijds voor gamen dan ook een veel betere aanschaf dan die Athlon.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:15:
Recent een MSI 1060 6g gekocht. was er van overtuigd dat dit me een stevig aantal fps zou schelen, helaas blijkt nu mijn CPU de grote bottleneck te zijn. Ook niet zo vreemd gezien dat ding nog van voor de oorlog is:) Gisteren even goed opgelet en het ding is constant 100% bezet als ik in diablo zit te gassen. Tijd voor wat nieuws. Ik zit nog te twijfelen tussen een I7700 of een Ryzen cpu (dan wss de 1600X). Behalve het moederbord, het geheugen en dus de CPU is zo'n beetje alles up to date in me pc dus geen verkeerde investering lijkt me:)
Op 1440p met een GTX 1060 6GB drop ik nooit onder de 60 FPS (ik heb vsync aan) met een i5-6600 (non-K dus geen OC). Een i7 / Ryzen 7 is echt complete overkill voor gaming, ik zou voor een i5 / Ryzen 5 gaan en die paar honderd euro in andere componenten steken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Single thread performance:
X4-740 : 1290
2500K: 1899
i5-6600: 2129

1600X: 1922
7700K: 2560
7700: 2336

Zoals je ziet is er in al die jaren weinig verbeterd in single thread performance.
Zeker de 2500K was echt een top cpu, die nog steeds prima presteert.

Ik heb zelf een i5-4200u (1379) en een 1231V3 (2172). En waar de 4200u het wel eens lastig heeft, heeft de 1231 dat nooit.
Ik verwacht dat je minimaal rond de 1500-1600 moet zitten voor goede performance.

Zelf zou ik voor een 7700 of een 6700K gaan.
Maar ik snap best dat men nu wel een keer AMD wil supporten.
AMD doet het in benchmarks prima multi-threaded, maar ik begreep dat ze in games nog wel eens achter liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Sinned123 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:36:

Zoals je ziet is er in al die jaren weinig verbeterd in single thread performance.

Ik heb zelf een i5-4200u (1379) en een 1231V3 (2172). En waar de 4200u het wel eens lastig heeft, heeft de 1231 dat nooit.
Ik verwacht dat je minimaal rond de 1500-1600 moet zitten voor goede performance.

AMD doet het in benchmarks prima multi-threaded, maar ik begreep dat ze in games nog wel eens achter liepen.
Wat voor cijfertjes zijn dat? Zit er in D3 zelf een CPU test of zo? Anders is het namelijk niet helemaal zo simpel te stellen, er is niet zoiets als dé singlethread performance.
Wat betreft de game prestaties wisselt het ook nogal, sommige games loopt Ryzen juist weer voor, soms is de gemiddelde framerate bij Intel hoger maar minimum framerate (of de 99th percentile) weer beter bij Ryzen. En soms loopt het op Intel dan weer vies vet beter inderdaad. Is ook een kwestie van optimalisatie en de vraag is hoeveel devs nu ook voor Ryzen gaan optimaliseren (waar nodig). Ook komen er langzaam wat meer games die meer cores kunnen gebruiken waar Ryzen dus weer in het voordeel is (op hetzelfde prijspunt).

Wat betreft dat er weinig verbeterd is, ja dat klopt inderdaad... zit langzaam maar zeker een beetje vertwijfeld naar mijn 2500K te kijken of het niet eens tijd wordt, maar de noodzaak is er gewoon niet en de te winnen prestatie in wat ik doe te klein. Het is gewoon dat je van vroeger gewend bent dat je misschien een jaar of 3 met een CPU deed, dus dat ik nu al bijna op het dubbele zit voelt raar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Sinned123 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:36:

Volgens mij is d3 sinds 2.5 multi threaded...

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:20
randomice schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:58:
[...]

Volgens mij is d3 sinds 2.5 multi threaded...
Volgens mij 64bit maar nog steeds single... :-(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hij kan best multithreaded zijn, wellicht al wel langer dan sinds 2.5.
Maar hij steunt meer op die ene core dan op de rest.
Volgens mij was tijden lang de G3258 overclockt naar 4,5Ghz (wat je vrij makkelijk kunt halen op die cpu) de snelste en goedkoopste optie om diablo3 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 14:39
Net even getest in een grift, hij pakt meerdere cores, maar leunt er voornamelijk op 2..

[ Voor 3% gewijzigd door Tappone op 26-04-2017 21:48 ]

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb redelijk m'n invoker set compleet (behalve shield), maar ik lees nu overal dat CHC nutteloos is. Toch zie ik regelmatig 1320~1380M oranje cijfers langskomen, dat zijn naar mijn weten gewoon critical hits, gezien de hoogte moet het wel de 6pc invoker zijn (gezien hook maar 100% thorn geeft). Maar kan enkel topics vinden die dit juist tegenspreken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Bij mij stonden zojuist alle 4 de cores op 100% te knallen. Heb daarnaast dan enkel nog een muziekje draaien. Hoe dan ook gaat een intel of ryzen absoluut een grote dikke vette upgrade zijn. 3dmark laat ook zien dat de CPU nu echt de hele dikke bottleneck is. Gezien ik het een mooi kunstje van AMD vind dat ze nu fatsoenlijke concurrentie van intel zijn denk ik dat ik enigzins solidair naar AMD ga zijn en een ryzen ga kopen. een 1700 lijkt me niet nodig, maar een 1600X zit me wel erg aanlokkelijk aan te staren in de pricewatch:)

Btw zojuist alles behaald voor de stash-tab behalve de 2e conquest. Ik heb dus 3 gems op 65, maar moet nu nog een haalbare 2e zien te vinden. Wellicht die bosses onder de 20 minuten, als ik 3 andere kan vinden die snel mee kunnen vlammen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
SinergyX schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:47:
Ik heb redelijk m'n invoker set compleet (behalve shield), maar ik lees nu overal dat CHC nutteloos is. Toch zie ik regelmatig 1320~1380M oranje cijfers langskomen, dat zijn naar mijn weten gewoon critical hits, gezien de hoogte moet het wel de 6pc invoker zijn (gezien hook maar 100% thorn geeft). Maar kan enkel topics vinden die dit juist tegenspreken.
Oranje nummers zijn de hoogste damage die je in een bepaalde tijd hebt gedaan. Normaal gesproken is dat logischerwijs een crit, maar de Invoker set is gebaseerd op thorns en dat kan niet critten. Crit is dus inderdaad nutteloos en daarom wil je strength en vitality op alle gear pieces, want in combinatie met Heart of Iron verhogen ze allebei je thorns, naast survivability.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rone schreef op donderdag 27 april 2017 @ 03:08:
Oranje nummers zijn de hoogste damage die je in een bepaalde tijd hebt gedaan. Normaal gesproken is dat logischerwijs een crit, maar de Invoker set is gebaseerd op thorns en dat kan niet critten. Crit is dus inderdaad nutteloos en daarom wil je strength en vitality op alle gear pieces, want in combinatie met Heart of Iron verhogen ze allebei je thorns, naast survivability.
Ter aanvulling: Thorns damage is speciaal. Er is een attack en bovenop de damage daarvan komt een thorns component. De base damage van die attack is in een thorns build nauwlijks de moeite. Dit is ook de component van de damage die kan critten. Als die crit, zal je een 'yellow' / 'bold' hit zien langskomen. Deze damage zal iets hoger zijn dan non-crit hits, maar niet significant hoger. Je kunt dus meer CHC en CHD stacken, maar het effect is verwaarloosbaar.

Dit is vergelijkbaar met de Shadow Impale bonus. De base hit kan critten, maar de 40000% bonus is fixed. Bij een 400% CHD is het dus 750% + 40000% non-crit of 3750% + 40000% op een crit. Een crit doet dus maar een 7.4% meer damage. Investeren in CHC / CHD op Shadow Impale is dus ook niet bepaald nuttig, je kunt beter op IAS en AD inzetten. Zie hieronder.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:24

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Ik daht dat de gele getallen de crits waren? Zag wel eens een oranje getal voorbij komen maar dat was meestal maar een vrij laag getal. Zeg maar 547 terwijl het gele getal dan ergens rond de 1400 lag. ja, ik heb nog weaksauce poppetjes :P
* Vrijdag voelt zich n00b ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Zarhrezz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:31:
Investeren in CHC / CHD op Shadow Impale is dus ook niet bepaald nuttig, je kunt beter op IAS en AD inzetten.
Heel zwart/wit lees ik dit als; Shadow Impale heeft geen CHC/CHD nodig.
Maar je bedoeld er vast iets anders mee?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:39:
Heel zwart/wit lees ik dit als; Shadow Impale heeft geen CHC/CHD nodig.
Maar je bedoeld er vast iets anders mee?
On second thought...

Ik moet eigenlijk even kijken hoe de white numbers er uit zien. Shadow 6p is ook weer zo'n speciaal mechanic. De physical rune (330% extra CHD) werkt bijvoorbeeld niet op de 6p bonus. Als ik er zo nog even nadenk, werkt de sheet CHD wel op de 6p maar krijg je de extra van de skills niet. In dat geval is CHC / CHD als vanouds nuttig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:33:
Ik daht dat de gele getallen de crits waren? Zag wel eens een oranje getal voorbij komen maar dat was meestal maar een vrij laag getal. Zeg maar 547 terwijl het gele getal dan ergens rond de 1400 lag. ja, ik heb nog weaksauce poppetjes :P
* Vrijdag voelt zich n00b ;(
Wit is 'regular hit', bold en geel is crit. Maar: de hoogste hit die significant hoger is dan de voorgaande hoogste hit in de afgelopen x seconde, wordt oranje. Dit kan dus zowel een crit als een regular hit zijn (dus regular of bold).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Is de Necromancer al beschikbaar op de PS4?

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:24

Vrijdag

De Zwarte

Zarhrezz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:30:
[...]

Wit is 'regular hit', bold en geel is crit. Maar: de hoogste hit die significant hoger is dan de voorgaande hoogste hit in de afgelopen x seconde, wordt oranje. Dit kan dus zowel een crit als een regular hit zijn (dus regular of bold).
Ha dankjewel, is me dat ook weer duidelijk d:)b

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
ismilyfox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:29:
Is de Necromancer al beschikbaar op de PS4?
Necromancer is nu in beta (geen idee of dat ook voor de console versie is) en zal ergens dit jaar uitkomen. Gaat je wel geld kosten.. ook nog onbekend wat het gaat kosten.

Dus nog even geduld! :p
Wel genoeg streams op Twitch met footage, o.a. Rhykker en Quin69.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Vraagje:
Ik heb zeer gelukkig twee items als primal gekregen, een Cindercoat en de St. Archew's Gage.
Op dit moment draai ik een Marauder build.
Is een LoN biuld nog interessant op dit moment? Zo ja, welke variant hiervan?
Ik heb al zitten googlen, maar ik kom niet heel veel tegen. Wel heel veel Ninja varianten, maar daar heb ik niet zo veel aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShellGhost schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:12:
Vraagje:
Ik heb zeer gelukkig twee items als primal gekregen, een Cindercoat en de St. Archew's Gage.
Op dit moment draai ik een Marauder build.
Is een LoN biuld nog interessant op dit moment? Zo ja, welke variant hiervan?
Ik heb al zitten googlen, maar ik kom niet heel veel tegen. Wel heel veel Ninja varianten, maar daar heb ik niet zo veel aan. :P
LoN Strafe is leuk farmen, super lazy. Iets als dit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Is crusader nog wat of is die totaal useless geworden lately?
zo ja, wat is een goeie build tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
boemmie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:45:
Volgens mij is de hammerdin build viable dit season. Je kan de leaderboards checken om te kijken hoe hoog de verschillende chars komen.

Hoop dat er nog een buff komt voor 'phalanx', dat vind ik altijd wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Ik heb weer bergje omgezet, m'n resistance liep belachelijk achter en met wat gems omgezet van 45M naar 56M defense gegaan, m'n thorn wel iets gedaald maar met nu record op grift58 heb ik weer wat ruimte om die gems wat omhoog te trappen (zit nu op 240k thorn).

Enige rare is dat zowel Blood Brooder (35% minder damage van blocked attacks) en Coven's Criterion (~45% minder dmg van blocked) geen effect hebben op je totale defense. In m'n cube Furnace gewisseld naar Blood Brooder, blijft mijn totale defense gelijk, terwijl dit met 75% block toch behoorlijk wat inkomende damage tegenhoud.

Mijn monk nu eindelijk wel op een 6pc Inna en 4pc Sunwoku gekregen, dus lopen m'n crusader en monk weer aardig gelijk op weg naar de GR70.
Malt007 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:47:
Volgens mij is de hammerdin build viable dit season. Je kan de leaderboards checken om te kijken hoe hoog de verschillende chars komen.

Hoop dat er nog een buff komt voor 'phalanx', dat vind ik altijd wel lekker spelen.
Blessed Hammer is inderdaad nog de hoogste, maar vind die niet echt leuk. Ik heb wel een 2de build met de Legacy of Nightmares set (100% dmg per ancient), dan de juiste ancients erbij is het nog best grappig spelen, maar je loopt al snel tegen een damage probleem aan.

Voordeel is wel dat je best wat keuze hebt in legendaries, ik heb leoric crown ivm CDR ipv Jerome, op een ~1sec na heb ik permanent steel charge tot m'n beschikking.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2017 12:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
de light set ziet er inderdaad ziek uit
net even de ladder bekeken, wordt gedomineerd door wizards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
boemmie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:45:
Voor hoge rifts is Hammerdin de beste keus. Voor speedfarms en Bounties is Akkhan icm die steed set de beste optie. En dan gearen voor thorns dmg.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

boemmie schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:22:
de light set ziet er inderdaad ziek uit
net even de ladder bekeken, wordt gedomineerd door wizards
Net als eerder met die Fire set, die Tal Rasha zal wel weer generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:38:
Net als eerder met die Fire set, die Tal Rasha zal wel weer generfed.
Het probleem is Archon. Eerst was het Firebird Archon, nu Tal Archon. De Archon zorgt voor een minimale x4 DPS (50 stacks * 6%). Dat is al een season of 4-5 het probleem. Ik heb niet meer de illusie dat dat op korte termijn opgelost gaat worden. DMO combineert niet met Archon en is daarom niet competitief. Vyr is als set al helemaal een lachertje. Een Vyr build ga je niet veel verder dan T10 mee kunnen doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:35

ChUcKiE

Dus........

Hoe kun je met een DH eenvoudig de master dungeon conquest halen? De eerste lukte me maar alles killen binnen de tijd zonder te voldoen aan de randvoorwaarden lukt me niet....kan deze met hulp gedaan worden? Kan iemand uitleggen hoe?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:40
ChUcKiE schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:41:
Hoe kun je met een DH eenvoudig de master dungeon conquest halen? De eerste lukte me maar alles killen binnen de tijd zonder te voldoen aan de randvoorwaarden lukt me niet....kan deze met hulp gedaan worden? Kan iemand uitleggen hoe?
Marauder vind ik zelf wel makkelijk, zeker na een aantal pogingen.
Maar zijn solo dingen.
Gewoon blijven proberen en er zijn ook zat filmpjes op youtube die je misschien kunnen helpen.
Zelfs zoontje van 11 lukte het van de week:
YouTube: diablo III marauder set dungeon
Vloeken heeft die van zijn moeder hahaha.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
ChUcKiE schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:41:
Alle dungeons kunnen met hulp gedaan worden. En voor DH vind ik zelf Natalya en Marauder dood simpel.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:52:
Alle dungeons kunnen met hulp gedaan worden. En voor DH vind ik zelf Natalya en Marauder dood simpel.
Nat's is wat mij betreft de makkelijkste...de map is simpel en de primary goal kan gewoon niet mislukken. Met Marauder kun je nog eens pech hebben met de worms.

UE zou tegenwoordig beter te doen moeten zijn, ze hebben die iets bijgesteld. Blijft een irritante omdat de map lastig is.

Impale is ook goed te doen, maar je moet er even anders voor gearen; geen Holy Point (als één van de blades mist is de chain broken), Cindercoat + fire rune, Envious Blade cubed, geen Vengeance (die hits verprutsen Envious), Preparation - Punishment en RCR / Hatred regen stacken. Ook geen follower mee.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Stash tab binnen en 2 keer Whimsydale in een uurtje spelen....mooi dit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik heb Diablo een tijd niet meer aangeraakt maar zojuist weer opgestart.
Zag dat Seasons nu ook beschikbaar is voor de XBO, wilde opnieuw beginnen dus hier maar mee gestart.

Maar wat is het grote verschil hiermee?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Famous schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:59:
Ik heb Diablo een tijd niet meer aangeraakt maar zojuist weer opgestart.
Zag dat Seasons nu ook beschikbaar is voor de XBO, wilde opnieuw beginnen dus hier maar mee gestart.

Maar wat is het grote verschil hiermee?
Je begint weer op 0. Geen mats, geen gold, geen paragon.
Als het ware een reset dus (je zooi van vroeger blijft wel bewaard). Vooral leuk als iedereen weer tegelijkertijd begint, halverwege in een season instappen is denk ik iets minder leuk.....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
nu alle 10 de stash tabs binnen. Wat nu:) Ik heb bijna alle mats voor de staff of herding. Moet alleen die Black Mushrooms nog vinden. Als het goed is Cathedral lvl 1, maar in veel runs nog niet een keer tegen gekomen. Dat terwijl ik de rest allemaal per ongeluk heb gevonden. Nu is die staff ook niet zo boeiend, maar er is blijkbaar wel een leuke transmog uit dat level te halen. Toch weer een doel:)
Verders willen de primals bij mij dit seizoen echt totaal niet. Veel rifts en grifts gedaan, 3 keer whimsydale, aantals vaultjes, duizenden blood shards naar kadala en in totaal nu zo'n 350 gele daggers gerolld in de cube. Nog steeds geen enkele primal gevonden. Daarnaast ben ik ook bang voor mijn eerste primal en de blackthorns set. Ik vind ZO VEEEEEEL blackthorns...zul je zien dat mijn eerste primal er zo eentje is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Sparhawk schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:13:
[...]

Je begint weer op 0. Geen mats, geen gold, geen paragon.
Als het ware een reset dus (je zooi van vroeger blijft wel bewaard). Vooral leuk als iedereen weer tegelijkertijd begint, halverwege in een season instappen is denk ik iets minder leuk.....
Dat had ik in de gaten, vrijdag en in het weekend wat uurtjes gespeeld en ben nu Paragon 85 dacht ik. Moet zeggen dat ik door de story line ook snel vloog maar dat kwam wellicht door dat ik de skills beter kende dan de eerste character die ik had.
Verder spelen vrienden geen Diablo dus mid season beginnen is geen probleem :+

Zag dat je ook seasons quetst hebt, kwam alleen hier pas gister, toen ik stopte, achter de rewards.. Was aan het grinden voor een item die je daar dus mee krijgt :/ :9

Wel kwam ik nog een Goblin Vault Portal en Rainbow Portal tegen, nieuw voor mij. Is dat enkel seasons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Die zijn niet enkel seasons nee, ook non-season kom je die tegen.
En ik heb nog steeds geen enkele rainbow gob gezien, ook niet na opnieuw starten op PC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:16:
En ik heb nog steeds geen enkele rainbow gob gezien, ook niet na opnieuw starten op PC :S
Ik helemaal aan het begin van season, was lvl42 ofzo op m'n monk, daarna nooit meer 1 gezien.

En elke keer als ik een 'berg goblins' bij elkaar zie, zit ik precies op m'n andere character op max t1 of t3.

RNG is uberhaubt m'n vriendje niet, gisteren 2200 bloodshards aan belt gespendeerd, die archon belt gewoon niet gekregen voor m'n wizard. Vervolgens 11x convert set gedaan for Tal Rasha neck, gewoon niet krijgen.

Daarna nog 4x reroll legendary voor m'n Sunwoku neck, geen enkele keer een 2/3 dex/CHR-CHD rollen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

SinergyX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:17:
[...]

Ik helemaal aan het begin van season, was lvl42 ofzo op m'n monk, daarna nooit meer 1 gezien.

En elke keer als ik een 'berg goblins' bij elkaar zie, zit ik precies op m'n andere character op max t1 of t3.

RNG is uberhaubt m'n vriendje niet, gisteren 2200 bloodshards aan belt gespendeerd, die archon belt gewoon niet gekregen voor m'n wizard. Vervolgens 11x convert set gedaan for Tal Rasha neck, gewoon niet krijgen.

Daarna nog 4x reroll legendary voor m'n Sunwoku neck, geen enkele keer een 2/3 dex/CHR-CHD rollen :/
Nog nooit een rainbow goblin tegengekomen. Je kunt er natuurlijk ook runs voor doen maar dat vindt ik zo'n gegrind. Komt wel een keer.... net als die primal... mijn broertje vindt er gisteren 2 achter elkaar. RNG! En ik zit met 650 toch wel een paar honderd paragonlevels (dus speeltijd) hoger.

Die aantallen die je noemt zijn niet echt verbijsterend hoor.... was het maar zo dat ik na 4x rollen mijn juiste roll had...b.v. 8% CDR.... soms lijkt juist die statt die je wilt hebben gewoon niet op het item te zitten. Wat mij helpt is gewoon stoppen na 30x rollen. (4x is echt weinig) En dan in en uit loggen. Ik heb het vreemde idee dat een statt gewoon niet in de roll pool zit in je speelsessie. Zal wel niet maar toch, ik moet de RNG gods tevreden houden :P

Mijn eerste Manald Heal ring.... ik denk wel 50.000 aan shards doorheen gejaagd. En zonder die ring kun je de Wizard in de kast zetten. Ik wilde al stoppen. En dan dropt die ring gewoon ingame. Heb er nu al wel 10 gezien. Sinds gisteren eindelijk een ancient Tals Pants.... dat heeft me ook wel 50k+ aan shards gekost.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je PC herstarten gaat echt niet helpen hoor. De spawn kans van een Rainbow als er een goblin spawnt is zo'n 3.5% maar de sample sizes waar die 3.5% vandaan komt zijn klein (~2000 goblin kills). Leg eens 100 gobs om en mocht je er dan nog geen gezien hebben, dan heb je pech.
SinergyX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:17:
Gathering of Goblins komen alleen in rifts voor en daar kan Rainbow niet spawnen. Dat gaat je dus niet helpen als je Rainbow zoekt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FloydRaalte schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:26:
Die aantallen die je noemt zijn niet echt verbijsterend hoor.... was het maar zo dat ik na 4x rollen mijn juiste roll had...b.v. 8% CDR.... soms lijkt juist die statt die je wilt hebben gewoon niet op het item te zitten. Wat mij helpt is gewoon stoppen na 30x rollen. (4x is echt weinig) En dan in en uit loggen. Ik heb het vreemde idee dat een statt gewoon niet in de roll pool zit in je speelsessie. Zal wel niet maar toch, ik moet de RNG gods tevreden houden :P

Mijn eerste Manald Heal ring.... ik denk wel 50.000 aan shards doorheen gejaagd. En zonder die ring kun je de Wizard in de kast zetten. Ik wilde al stoppen. En dan dropt die ring gewoon ingame. Heb er nu al wel 10 gezien. Sinds gisteren eindelijk een ancient Tals Pants.... dat heeft me ook wel 50k+ aan shards gekost.
Zal in de 'grinding' cijfers niets zijn, ik ga geen uren blind rifts doormeppen, zeker niet met 3-4 man (en zeker niet door framerate op de Xbox, kom maar Scorpio), om vervolgens hoop op een beetje RNG te hebben, die tijd in MMO's ben ik al lang voorbij. En m'n nieuwe bezigheid om mensen naar 70 te boosten geeft me ook weer voldoende mats om weer wat te proberen.
Zarhrezz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:35:

Gathering of Goblins komen alleen in rifts voor en daar kan Rainbow niet spawnen. Dat gaat je dus niet helpen als je Rainbow zoekt.
Weet ik, ging mij meer op het moment dat ik er eentje vind, niet zozeer waar ik hem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Nephalem schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:52:
[...]

Het grootste probleem van Marauder is vooral dat je een behoorlijke kans hebt om ergens één worm te missen in je snelheid. Heb je aan het einde nog 1 enemy over, maar heb je nog maar 30 seconden om die ergens op de map te vinden.

Dat was bij mij in ieder geval de eerste twee keer het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
SinergyX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Zal in de 'grinding' cijfers niets zijn, ik ga geen uren blind rifts doormeppen, zeker niet met 3-4 man (en zeker niet door framerate op de Xbox, kom maar Scorpio),

[...]
De Ps4 Pro trekt het 3-4 man nog steeds niet... weet niet of de scorpio het dan wel gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zarhrezz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:35:
[...]

Je PC herstarten gaat echt niet helpen hoor. De spawn kans van een Rainbow als er een goblin spawnt is zo'n 3.5% maar de sample sizes waar die 3.5% vandaan komt zijn klein (~2000 goblin kills). Leg eens 100 gobs om en mocht je er dan nog geen gezien hebben, dan heb je pech.

[...]

Heh :) ik bedoel dat ik eerst op Xbox One speelde en nu op PC :P
Maar ik wist niet dat ze niet in rifts konden spawnen. Dat verklaart het, want ik heb echt een pokkehekel aan bounties en puur goblin jagen werd ook snel saai, ik doe bijna alleen rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Malt007 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:09:
[...]

De Ps4 Pro trekt het 3-4 man nog steeds niet... weet niet of de scorpio het dan wel gaat trekken.
Maar heeft die de performance patch al gehad? Merk wel dat op de xbox er dynamic scaling is, maar dat maakt ook geen fluit uit als je met 3 wizards en een blessed crusader rond huppel. Die exploding palm van monk trapt ook aardig op de fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
SinergyX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:42:
[...]

Maar heeft die de performance patch al gehad? Merk wel dat op de xbox er dynamic scaling is, maar dat maakt ook geen fluit uit als je met 3 wizards en een blessed crusader rond huppel. Die exploding palm van monk trapt ook aardig op de fps :D
Blijkbaar wel :)
https://www.vg247.com/201...ablo-3-ps4-pro-patch-did/

Die dynamic scaling heb ik nooit opgemerkt eerlijk gezegd (zit op 2,5 met van een 65") en heb ook geen enkele verbetering qua resolutie gemerkt t.o.v. de gewone ps4.. Wellicht als je het naast elkaar zou zien maar echt veel meerwaarde heeft het niet. Maar blijkbaar wordt erg terug geschaald naar 1080p als het er heftig aan toe gaat maar de pro trekt het dan nog niet. Af en valt het geluid dan weg en flinke framedrops <24p. Gebeurd op hetzelfde moment bij degene met wie ik speel dus het ligt niet aan mijn pro of instellingen. Ook nog steeds veel last van Lag, ook als ik alleen speel. Ligt zeker niet aan mijn verbinding maar puur aan het spel. Wat dat betreft is dit topspel nog niet echt geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Is er nog plek in de <GoT> clan? Heb tot zover alles op barb na gespeeld. Daaruit zijn monk en dh overgebleven. Ik wil nu heel graag LoN LTK gaan, maar mis heel veel ancients. Ik join weleens T13 publics maar daar krijg ik niet echt loot uit en ik doe niet genoeg dmg om solo GR te speedfarmen.

Ik zoek dus eigenlijk mensen om mee te spelen. Ik ben ook gear aan het verzamelen om Zdps te gaan zodat ik eventueel mee kan in hogere GR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
jaihel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:14:
Is er nog plek in de <GoT> clan? Heb tot zover alles op barb na gespeeld. Daaruit zijn monk en dh overgebleven. Ik wil nu heel graag LoN LTK gaan, maar mis heel veel ancients. Ik join weleens T13 publics maar daar krijg ik niet echt loot uit en ik doe niet genoeg dmg om solo GR te speedfarmen.

Ik zoek dus eigenlijk mensen om mee te spelen. Ik ben ook gear aan het verzamelen om Zdps te gaan zodat ik eventueel mee kan in hogere GR.
Het vervelende van LON builds is dat je inderdaad de ancient items moet hebben wilt het lekker spelen.
Wat je zou kunnen overwegen is totdat je de benodige items hebt om voor een LTK Sunwoko build te gaan. Redelijk dezelfde speelstijl (afgezien van beetje sweeping wind stack managament)
Maar zolang je daar de benodigde items voor hebt hoe crappy ze ook zijn loop je zo T13 en GRs. En een paar van de belangerijke items kun je ook weer gebruiken voor je LON build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
yrosma schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:53:
[...]

Het vervelende van LON builds is dat je inderdaad de ancient items moet hebben wilt het lekker spelen.
Wat je zou kunnen overwegen is totdat je de benodige items hebt om voor een LTK Sunwoko build te gaan. Redelijk dezelfde speelstijl (afgezien van beetje sweeping wind stack managament)
Maar zolang je daar de benodigde items voor hebt hoe crappy ze ook zijn loop je zo T13 en GRs. En een paar van de belangerijke items kun je ook weer gebruiken voor je LON build
Dat was precies het idee wat ik had. Ik heb alle benodigde gear, maar ik doe gewoon geen dmg. Komt zeer waarschijnlijk doordat mijn beide wapens niet boven de 2200 dps uitkomen. Ik had ook maar 550k sheet dps. Ik heb via de cube geprobeerd om in ieder geval 1 wapen ancient te krijgen, maar dat heb ik na 1k forgotten souls maar opgegeven. Daarnaast zit ik echt heel snel zonder spirit terwijl ik toch laws of seph in de cube heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
jaihel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Dat was precies het idee wat ik had. Ik heb alle benodigde gear, maar ik doe gewoon geen dmg. Komt zeer waarschijnlijk doordat mijn beide wapens niet boven de 2200 dps uitkomen. Ik had ook maar 550k sheet dps. Ik heb via de cube geprobeerd om in ieder geval 1 wapen ancient te krijgen, maar dat heb ik na 1k forgotten souls maar opgegeven. Daarnaast zit ik echt heel snel zonder spirit terwijl ik toch laws of seph in de cube heb zitten.
LoN is 100% voor elk ancient item. Als je kijkt naar LTK dan is LoN LTK en Sunwoko LTK redelijk gelijkwaardig. Dat gaat er dan wel uit van alles ancient voor LoN. Zolang je dat niet hebt is Sunwoko LTK gewoon stukken beter. De damage bonus van 6 set delen is gewoon heel erg groot.
Ik heb het vorig seizoen gespeeld. Begonnen met Sunwoko LTK en ben pas naar LoN LTK overgestapt toen ik nog maar 1-3 items niet ancient had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
yrosma schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:11:
[...]

LoN is 100% voor elk ancient item. Als je kijkt naar LTK dan is LoN LTK en Sunwoko LTK redelijk gelijkwaardig. Dat gaat er dan wel uit van alles ancient voor LoN. Zolang je dat niet hebt is Sunwoko LTK gewoon stukken beter. De damage bonus van 6 set delen is gewoon heel erg groot.
Ik heb het vorig seizoen gespeeld. Begonnen met Sunwoko LTK en ben pas naar LoN LTK overgestapt toen ik nog maar 1-3 items niet ancient had.
Ja dat weet ik, in mijn vorige post refereerde ik al naar SWK. Ik heb alle SWK pieces maar kom niet boven de 550k sheet dps.. Ik doe dus totaal geen dmg op T13..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
jaihel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Ja dat weet ik, in mijn vorige post refereerde ik al naar SWK. Ik heb alle SWK pieces maar kom niet boven de 550k sheet dps.. Ik doe dus totaal geen dmg op T13..
Dat opzich vind ik wel vreemd en sheet dps is niet alles zeggend. Zover ik me kan herinneren was alle items hebben genoeg om T13 te lopen en dan mochten de items best crappy zijn.
Misschien is het de manier van spelen? Geen sweeping wind stacks hebben is nagenoeg geen damage dus dat is zogezegd taboe. Altijd zorgen dat je sweeping wind up houd. Desnoods even weg van de mobs om de stacks te laten refreshen.
En zorgen dat je focus / restraint buffs up zijn, maar dat is maar een verdubbeling van je damage, dat is te verwaarlozen bij je sweeping wind / set bonus damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
yrosma schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:27:
[...]

Dat opzich vind ik wel vreemd en sheet dps is niet alles zeggend. Zover ik me kan herinneren was alle items hebben genoeg om T13 te lopen en dan mochten de items best crappy zijn.
Misschien is het de manier van spelen? Geen sweeping wind stacks hebben is nagenoeg geen damage dus dat is zogezegd taboe. Altijd zorgen dat je sweeping wind up houd. Desnoods even weg van de mobs om de stacks te laten refreshen.
En zorgen dat je focus / restraint buffs up zijn, maar dat is maar een verdubbeling van je damage, dat is te verwaarlozen bij je sweeping wind / set bonus damage
Ik zal het dadelijk nog eens testen op een lager torment level. Ik gebruik de guide op icy-veins en daarin wordt geen gebruik gemaakt van focus/restraint maar van unity en obsidian ring of the zodiac met sunwuko's amulet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

jaihel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Ik zal het dadelijk nog eens testen op een lager torment level. Ik gebruik de guide op icy-veins en daarin wordt geen gebruik gemaakt van focus/restraint maar van unity en obsidian ring of the zodiac met sunwuko's amulet.
Je kan ook kijken naar een Inna LTK build met Inna 2-hander. Zonder augments en weinig ancients GR70 ermee gedaan in 10:30 en in een speed variant is T13 in 6 minuten haalbaar (zonder nemesis bracers)
Nu met bijna alles ancient ging de GR70 in 6:30 :) beetje CDR en CRC is wel verstandig om de spirit kosten te compenseren. Sinds vanochtend een ancient Inna Diabo maar helaas geen CDR/CRC erop.

Eerlijk gezegd heb ik de Sunwoko LTK build nog niet geprobeerd, wel de ranged WoL fire Sunwoko. T11/T12 blaas je als een gek doorheen en T13 iets trager (geen one-shot meer)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ruigerock schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:12:
[...]

Je kan ook kijken naar een Inna LTK build met Inna 2-hander. Zonder augments en weinig ancients GR70 ermee gedaan in 10:30 en in een speed variant is T13 in 6 minuten haalbaar (zonder nemesis bracers)
Nu met bijna alles ancient ging de GR70 in 6:30 :) beetje CDR en CRC is wel verstandig om de spirit kosten te compenseren. Sinds vanochtend een ancient Inna Diabo maar helaas geen CDR/CRC erop.

Eerlijk gezegd heb ik de Sunwoko LTK build nog niet geprobeerd, wel de ranged WoL fire Sunwoko. T11/T12 blaas je als een gek doorheen en T13 iets trager (geen one-shot meer)
Ik draai Inna/SWK, die 4pc SWK 1000% damage schaalt gigantisch omhoog met 10stack SW en inna pets.

Ik ben nu van de inna 2-hander (en belt die 2stack SW geeft out combat) naar een 2x 1hand en inna belt, moet nu wel opletten met SW, maar zo kan ik die extra dodge pakken en hogere CHD, zit nu op dacht 550%, denk dat ik nu wel weer verder kan vanaf GR65, op GR63 kreeg ik gewoon nonstop 1shots om m'n oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

SinergyX schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:20:
[...]

Ik draai Inna/SWK, die 4pc SWK 1000% damage schaalt gigantisch omhoog met 10stack SW en inna pets.

Ik ben nu van de inna 2-hander (en belt die 2stack SW geeft out combat) naar een 2x 1hand en inna belt, moet nu wel opletten met SW, maar zo kan ik die extra dodge pakken en hogere CHD, zit nu op dacht 550%, denk dat ik nu wel weer verder kan vanaf GR65, op GR63 kreeg ik gewoon nonstop 1shots om m'n oren.
Jouw setup is ook een leuke twist, dmg reduction word wel lastig erin te bouwen.
De schouders voor cyclone strike (50% dmg reduction), endless walk amulet+ring (50% dmg reduction) samen met epiphany zorgen ervoor dat ze mij nog niet one-shotten op gr70. Esotaric alteration gem lijkt bijna een must aan het worden voor builds zonder hoge life regen op GR70+

Ik zal de jouwe eens proberen voor een speed rift achtige setup, kan leuk zijn. Meeste gear heb ik intussen ancient in de stash klaar liggen :>

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ruigerock schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:59:
[...]

Jouw setup is ook een leuke twist, dmg reduction word wel lastig erin te bouwen.
De schouders voor cyclone strike (50% dmg reduction), endless walk amulet+ring (50% dmg reduction) samen met epiphany zorgen ervoor dat ze mij nog niet one-shotten op gr70. Esotaric alteration gem lijkt bijna een must aan het worden voor builds zonder hoge life regen op GR70+

Ik zal de jouwe eens proberen voor een speed rift achtige setup, kan leuk zijn. Meeste gear heb ik intussen ancient in de stash klaar liggen :>
Aan damage reduction heb ik die 50% uit SWK 2pc, Esotaric en die resist-armor (plus nu dodge), in nood gooi ik die Spirit Guards erbij, ik gebruik die aoe-melee die kans op freeze heeft plus nog wat extra defense. Of ik moet echt m'n SWK opofferen, maar daar zit door die stack-combinatie gigantische damage in. Al heb ik gelukkig nog 1 ability over die nu op 7strike zit met Lion's Claw, maar kan ik nog altijd EP nemen om vol in defense te gaan, maar die is 15sec met 60sec cooldown? Heb amper CDR.

Enige optie wordt straks nog die 7-stack SW 1-hand vinden, zodat die uit de cube kan en daarvoor iets anders defensive toevoegen (of juist furnace), de rest heb ik vrijwel geen marge meer, buiten augments en ancients (ik gebruik focus/restrain). Blijf ik bij dual whield, kan ik nog voor die Gogok gem gaan voor 15% extra dodge.

Voor lagere torment ga ik 2h, dan blijf ik out-combat ook op 10 stacks SW zitten zodat ik echt gewoon blind kan blijven doorrennen (tot ergens grift40), af en toe die aoe-pull voor refresh en die pet-bonus, buiten de enorme ticks van SW (10 stack).

Het is voor mij echt een build 'slinger je buffs aan en lekker rondhuppelen', kan er snel mensen mee boosten (je hebt geen cooldown tov bv Tal Rasha Archon), alleen de AI van de pets wil in die kleine ruimtes nog wel eens vaag gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:06
Heb met S10 de game weer uit het stof gehaald. Eerst op de pc en nu weer op de ps4. Moet zeggen dat de console een stuk fijner speelt met de controller. In de afgelopen week snel een barb geleveled en in genoeg gear gestoken om nrifts en grifts te grinden. Gisterenavond en vanmorgen een stuk of 100 keer (als het niet meer is) door Weeping Hollow gerend om Ravi Lilywhiter te vinden. Begon te twijfelen of die wel op de consoleversie zou zijn, maar vanmorgen na 3 uur farmen toch gevonden. Liv Moore is ingelijfd! Als een game me er weer toe kan zetten om urenlang autistisch te grinden, dan hebben ze iets goeds gedaan. Seasons op console is echt een heerlijke aanvulling op de consoleversie. Het is alleen jammer dat je voor de consoleversie geen online armory hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 03-05-2017 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

SinergyX schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:24:
[...]

Voor lagere torment ga ik 2h, dan blijf ik out-combat ook op 10 stacks SW zitten zodat ik echt gewoon blind kan blijven doorrennen (tot ergens grift40), af en toe die aoe-pull voor refresh en die pet-bonus, buiten de enorme ticks van SW (10 stack).

Het is voor mij echt een build 'slinger je buffs aan en lekker rondhuppelen', kan er snel mensen mee boosten (je hebt geen cooldown tov bv Tal Rasha Archon), alleen de AI van de pets wil in die kleine ruimtes nog wel eens vaag gaan doen.
Vanavond de tijd om je build snel te proberen, ik zag toevallig deze Inna WoL voorbij komen en nu heb ik de gear op Ingeom na, hmmmm tempting.
YouTube: Diablo 3 patch 2.5 monk Build Inna Wol speed farm

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Diverse rifts/grifts getest met jouw setup en het gaat redelijk vlot, voor het gevoel is het wel wat saaier door alleen maar naar voren te lopen met je sweeping wind en de focus/restraint buff actief te houden. De decoys knallen best hard maar het knalt niet lekker door voor het gevoel. GR55 gedaan tussen 3:30 en 5 minuten wat overeenkomt met m'n WoL build die 1 miljoen minder sheet dps heeft. Intussen wel voor het eerst de Inna generator build gespeeld en het is even wennen :)

Nu veel gems uppen wat saaier begint te worden, geen zin in bounty acts voor materials om legendaries te rerollen dus ik hoop nog enige ancient upgrades te vinden op de grond.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mijn Shadow Impale DH gaat lekker. Grift 70 zonder grote problemen gehaald. Heb me 10e stash tab inmiddels binnen en wil nog ff kijken of ik de complete seasonal journey af ga maken.Primals laten LANG op zit wachten helaas. Heb nu zo'n 300 gele daggers in de cube gereforged, maar nog geen enkele primal karlei's point. Ben ook af en toe op zoek naar de Black Mushrooms omdat ik de overige spullen voor de staff of herding al gevonden heb. Ook die dropt niet. gisteren welgeteld 29 nieuwe games, geen enkele keer de mushrooms. RNG right? Of heeft diablo de pik op me:)

Om nog wat crafting mats te krijgen ook wat bounties gedaan. Gaat allemaal rete vlot en kom nooit in de problemen op T13. Behalve bij Maltheal. Die fucker procte me direct aan het begin van het gevecht. Dan wordt het toch wel erg spannend:) Genieten dat hardcore spelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:51:
Heb nu zo'n 300 gele daggers in de cube gereforged, maar nog geen enkele primal karlei's point.
De exacte kans op primal is niet bekend gemaakt, maar er wordt uitgegaan van 1%. De kans op 0 primal uit 300 is dus pech, maar statistisch niet uitzonderlijk (0.99^300 = 0.049 -> 4.9% kans).

Jij zoekt een Karlei en da's 1 van de 2 mogelijke uitkomsten. De kans op geen primal Karlei op 300 upgrades is dan 0.99^150 = 0.22 -> 22% kans.

Mocht die primal kans toch lager zijn, zeg 0.5%, dan worden die getallen 22% en 47%.

Yay statistiek dus, maar na 'pas' 300 dagger upgrades is de kans gewoon groot dat je die primal Karlei nog niet hebt. Gooi er nog eens 300 in en als je er dan nog geen hebt, dan heb je waarschijnlijk wel pech. Waarschijnlijk omdat we de primal drop kans niet zeker weten...het kan zijn dat je pas vanaf een upgrade of 1000 geen primal Karlei kan spreken van pech.

Ik ga zelf vanavond de 83 nog maar een paar keer proberen. Dit weekend een paar keer geprobeerd en steeds een seconde of 30 tekort op slechte maps met nare RG. De 83 moet dus wel kunnen, de 84 wellicht ook...we zullen zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ruigerock schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:33:
Diverse rifts/grifts getest met jouw setup en het gaat redelijk vlot, voor het gevoel is het wel wat saaier door alleen maar naar voren te lopen met je sweeping wind en de focus/restraint buff actief te houden. De decoys knallen best hard maar het knalt niet lekker door voor het gevoel. GR55 gedaan tussen 3:30 en 5 minuten wat overeenkomt met m'n WoL build die 1 miljoen minder sheet dps heeft. Intussen wel voor het eerst de Inna generator build gespeeld en het is even wennen :)

Nu veel gems uppen wat saaier begint te worden, geen zin in bounty acts voor materials om legendaries te rerollen dus ik hoop nog enige ancient upgrades te vinden op de grond.
Ja, het is voor mij even beetje easy mode doormeppen, kwam uit toeval dat ik aantal andere items niet had of slechte stats, dat ik die maar ben gaan rollen. Hoopte altijd stiekem op die Rimeheart, ben benieuwd welke damage je met 10.000% wpn-dmg kan krijgen met max inna-pets rondlopend :P

Ben nu weer bezig met experimenteren op m'n Crusader, doel is max T13 3-4 man te kunnen (solo T13 gaat goet op m'n monk, maar op 4man party hebben teveel health bonus), nu nog op Invoker wat enkel kwestie is van strength voor je thorns en hopen op nog wat Seeker of the Light items om daar verder op te gaan.

Lootte toevallig Flail of the Ascended, combinatie met Roland en cap block gaf dat toch wat leuke damage, maar heb gewoon niet de toughness om hoger dan T8 nu te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
lj_tree schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:51:
Mijn Shadow Impale DH gaat lekker. Grift 70 zonder grote problemen gehaald. Heb me 10e stash tab inmiddels binnen en wil nog ff kijken of ik de complete seasonal journey af ga maken.Primals laten LANG op zit wachten helaas. Heb nu zo'n 300 gele daggers in de cube gereforged, maar nog geen enkele primal karlei's point. Ben ook af en toe op zoek naar de Black Mushrooms omdat ik de overige spullen voor de staff of herding al gevonden heb. Ook die dropt niet. gisteren welgeteld 29 nieuwe games, geen enkele keer de mushrooms. RNG right? Of heeft diablo de pik op me:)

Om nog wat crafting mats te krijgen ook wat bounties gedaan. Gaat allemaal rete vlot en kom nooit in de problemen op T13. Behalve bij Maltheal. Die fucker procte me direct aan het begin van het gevecht. Dan wordt het toch wel erg spannend:) Genieten dat hardcore spelen:D
Als je pas level 70 gehaald hebt dan heb je blijkbaar nog wel andere aandachtspunten dan een hopen op een primal Karlei.

Wat wil je met die staff of herding eigenlijk doen? Volgens mij heeft die geen nieuwe functie gekregen behalve een portal naar whimseyshire waar niks te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Malt007 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:50:
[...]

Als je pas level 70 gehaald hebt dan heb je blijkbaar nog wel andere aandachtspunten dan een hopen op een primal Karlei.

Wat wil je met die staff of herding eigenlijk doen? Volgens mij heeft die geen nieuwe functie gekregen behalve een portal naar whimseyshire waar niks te vinden is.
De Horadric Hamburger :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Die kan je ook in een gewone rift vinden volgens mij? Maatje van me vond er onlangs een en kan je verzekeren dat hij al 3 jaar niet in whimseyshire is geweest. Of kan hij ook vallen in een rift met dat thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Goeie vraag.. ik leef zelf nog in de veronderstelling dat die alleen daar te vinden is, samen met spectrum.
Ook moeten er iets van cosmeting wings zijn. Of deze is alleen in Whimsydale te vinden.. Alles even uit m'n hoofd :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Engeltje83 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:01:
Goeie vraag.. ik leef zelf nog in de veronderstelling dat die alleen daar te vinden is, samen met spectrum.
Ook moeten er iets van cosmeting wings zijn. Of deze is alleen in Whimsydale te vinden.. Alles even uit m'n hoofd :)
Van het weekend in een rift geweest met die Whimsy als map. Daar de Hoadric Hamburger gevonden. Je kunt hem dus wel in een Rift vinden maar dan alleen als het een Whimsy map is.... tenminste dat is mijn vermoeden. Vervolgens heb je er geen bal aan behalve als cosmetic die alleen de WD gebruiken kan (het is een dagger). Ik als Wiz kan hem dus niet eens als cosmetic gebruiken. (heb natuurlijk een wand) Wel jammer. Had van mijn in de Cube gemogen net als de Puzzle ring. Portal naar The Hoadric Fest ofzo met veel plans, gems en gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Engeltje83 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:01:
Juist...Spectrum! That's it:) Maar dit soort zaken geven wel een beetje bezigheid in Diablo. Even wat anders:)

Ik heb grift 70 inderdaad behaalf (offcourse) en moet zeggen dat mijn verachtingen van primals niet zo hoog zijn hoor, maar op mijn off-seasonal heb ik er inmiddels 3 gehad (useless allemaal) terwijl er meer speeltijd zit in seasonal sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb er in 4x spelen 2 gehad.

Krijg alleen de RoRG niet te pakken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Famous schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Ik heb er in 4x spelen 2 gehad.

Krijg alleen de RoRG niet te pakken :'(
Gewoon een game joinen waar ze bouties aan het speedfarmen zijn. Duurt iets van 5-10 minuten voor je alle 5 de caches hebt dan. Kan nooit langer dan een half uur duren voor je een rorg hebt op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Malt007 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:47:
[...]

Gewoon een game joinen waar ze bouties aan het speedfarmen zijn. Duurt iets van 5-10 minuten voor je alle 5 de caches hebt dan. Kan nooit langer dan een half uur duren voor je een rorg hebt op die manier
Hoe is dat op de PC gedaan als je ze alle 5 hebt gedaan? Bij console als de leader quit, wordt je bij de rest gegooid en als je niet in party zit, kan je heel die gast niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Malt007 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:47:
[...]

Ik kan mij niet heugen dat ik kan zoeken op een game (XBO)?

Zet mijn netwerk wel altijd op Global en zoek ook wel naar een game maar vind eigenlijk niets en kom in mijn eigen game.
Zo nu en dan joint er één persoon maar dat is ook niet alles. Of het komt dat ik pas op T4 speel en te laag ben voor het seizoen momenteel :D

Hoe vaak/snel veranderen die seasons?

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 04-05-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
SinergyX schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:56:
[...]

Hoe is dat op de PC gedaan als je ze alle 5 hebt gedaan? Bij console als de leader quit, wordt je bij de rest gegooid en als je niet in party zit, kan je heel die gast niet meer vinden.
Ik speel op de Ps4 en zorg meestal dat ik de host ben of iemand uit mijn vriendengroep.

@Famous Speel op T13 en dan zit je party zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Die RORG dropt alleen uit de bounty cash van Act 1. (en Act 4 maar die heeft een gedeelde droprate dus niet echt aan te raden) Vanaf T6 is de legendary droprate 100% waarbij er 5 legs kunnen droppen waaronder de RORG. Op T6 kun je stellen dat je 20% kans hebt op een RORG per ACT 1 bounty run. Ik run ACT 1 eigenlijk altijd in mijn eentje zodra ik T4 aankan. Bij T2 (50/50 kans op een leg) wordt het interessant. T1 is de moeilte niet waard....10% kans op een leg drop.Gewoon af en toe een paar runs achter elkaar en dan komt die RORG vanzelf wel een keer. Met vrienden gaat het natuurlijk sneller.

Afbeeldingslocatie: https://diablo3.4fansites.de/bilder/news/patch24-droprates.jpg
edit: heeft iemand de nieuwe versie van het bovenstaande overzicht? Deze is alweer 1,5 jaar oud.

[ Voor 14% gewijzigd door FloydRaalte op 04-05-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

FloydRaalte schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:22:
[afbeelding]
edit: heeft iemand de nieuwe versie van het bovenstaande overzicht? Deze is alweer 1,5 jaar oud.
http://d3resource.com/difficulties/

Geen afbeelding maar PrtScn + Imgur lost dat op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

FloydRaalte schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:22:
Die RORG dropt alleen uit de bounty cash van Act 1. (en Act 4 maar die heeft een gedeelde droprate dus niet echt aan te raden) Vanaf T6 is de legendary droprate 100% waarbij er 5 legs kunnen droppen waaronder de RORG. Op T6 kun je stellen dat je 20% kans hebt op een RORG per ACT 1 bounty run. Ik run ACT 1 eigenlijk altijd in mijn eentje zodra ik T4 aankan. Bij T2 (50/50 kans op een leg) wordt het interessant. T1 is de moeilte niet waard....10% kans op een leg drop.Gewoon af en toe een paar runs achter elkaar en dan komt die RORG vanzelf wel een keer. Met vrienden gaat het natuurlijk sneller.

[afbeelding]
Ik weet het, al redelijk wat gedaan van Act 1 maar droopen ho maar :+

Hoger kan ik nog niet echt aan omdat mijn gear slecht is en vrienden spelen geen Diablo :+

Moet zeggen dat ik als Monk aardig wat DH spullen gedropt krijg, ook zo irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Famous schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Ik weet het, al redelijk wat gedaan van Act 1 maar droopen ho maar :+

Hoger kan ik nog niet echt aan omdat mijn gear slecht is en vrienden spelen geen Diablo :+

Moet zeggen dat ik als Monk aardig wat DH spullen gedropt krijg, ook zo irritant..
Dat is echt super irritant ja.... en dan vindt je eindelijk je eerste Primal.... is het een DH item i.p.v. Wizard! Arg! Het zal je maar gebeuren...

Ik zit nu trouwens in een wachtrij van 16 minuten voor de battlenet client! Iemand anders ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:35

ChUcKiE

Dus........

Ja hier ook enorme wachtrij!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willempy741
  • Laatst online: 07-10 17:06
Zit nu in chapter 8 met een monk, maar vraag me af met welke build je de "life goes on" achievement kan halen. Heb het met alle vier de sets (3 ancients, uliana zelfs 3 stuks augmented paragon 675), geprobeerd, maar ik kan niet echt een single target build vinden waarmee ik enige kans maak om maghda in 15 seconden om te krijgen. als er iemand is die het met een monk voor elkaar gekregen heeft zou ik graag horen hoe dit gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Kon gisteren na een kwartier gewoon spelen. Goeie run gehad, bijna para 700 en nog nooit een Ancient Tal Rasha Relentless persuit gezien. En nu geeft Kadala mij er 2 achter elkaar! En als we dan toch bezig zijn gaf ze ook een Ancient Asnagarr Blood Bracers! Heb nu alle items Ancient (op jewelry na) maar toch valt me het spelen met de Wiz best tegen. Enorm squishy maar dat wisten we wel. Op de een of andere manier is het spelen met Manald Heal toch wel lastig. Ik vraag me af welke methode jullie hanteren.

Ik knal zo snel mogelijk de 4 elementen erdoor heen. Ik cast Blizzard (cold) en Arcane Torrent en dan teleport ik midden in de groep. (ik begrijp dat de groep dan voor 1 sec gestunned wordt, of dat hetzelfde is als Paralysis weet ik niet!) En dan is het Archon aan. (4 x 750% dmg door Tals) Boem iedereen dood en het grut wat overblijft brand je weg met de Archon beam. Dan is het zo snel mogelijk trashmobs killen om stacks te halen. Fazula's belt zorgt voor 40+ stacks om mee te beginnen. Dat is 40 x 6% extra dmg. Vyr's zorgt nog eens voor die 40+ % IAS, ResAll en Armor. (1% per stack) En gogok zorgt ook voor extra IAS en Dodge. Hopelijk kom ik in het begin geen Elites tegen want die sla ik dan over, krijg ze toch niet op tijd dood. Die eerste Archonrun is nooit best... je hinkt op 1 been: je hebt maar 1 Archonstack icon met b.v. 150 stacks. Intussen zit Gogok wel op 14/15. Dan is de tijd om. Snel weer alle elementen casten voor Tals dmg (4 x 750%) en indien nodig Arcane Torrent om de laatse seconden van Archon cooldown af te snoepen. Direct weer in Archon om nog even te genieten van die eerdere 150 archon stacks. + de 40 die je van de swami krijgt. Dan is je build op zijn best.... die luttele 15 seconden doe ik knetter veel dmg en ram ik redelijk snel overal doorheen. Helaas soms ook niet.... ik denk dat dit komt door Paralysis. Mobs moeten immers onder invloed zijn van Paralysis anders doet Manald Heal niets. En die 14000% lightning dmg heb je gewoon nodig. Paralysys heeft 15% kans om geprocced te worden. Ik weet alleen niet precies hoe dit werkt.... zorgt je IAS voor snellere 'ticks' zodat die 15% kans per 'tick' ook sneller gaat? Ik speel nu Grift 65 tot 70 redelijk makkelijk. Laatst een 73 gewoon niet gehaald. Te vaak dood: timer expired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willempy741 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 01:14:
Zit nu in chapter 8 met een monk, maar vraag me af met welke build je de "life goes on" achievement kan halen. Heb het met alle vier de sets (3 ancients, uliana zelfs 3 stuks augmented paragon 675), geprobeerd, maar ik kan niet echt een single target build vinden waarmee ik enige kans maak om maghda in 15 seconden om te krijgen. als er iemand is die het met een monk voor elkaar gekregen heeft zou ik graag horen hoe dit gelukt is.
Dat moet echt simpel zijn met een Inna of R6 generator build met FD en BotS. Met m'n Mirinae monk kon ik voor de afgelopen 2 set buffs een tier 70 RG binnen die tijd omleggen. Maghda op T13 kan dan het probleem niet zijn.

Generator Monk is heel sterk single-target; met FD activation haal je 6-8 attack per second en daarmee gaat BotS extreem hard.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Willempy741 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 01:14:
Edit: Zarhrezz was me voor :P

Ik zou een generator build monk proberen (zie youtube/diablofans), die kan het snelst single target aan. Simplicity Strength, Bane of the Trapped en Bane of the Stricken gems (min. lvl 25+) erop zetten en bosses smelten wanneer de Shenlong op 100% spirit dump zit. Je kan de primary attack beter wisselen naar een andere, de guides tonen een primary attack met grote area damage ivm groepen mobs/rift progressie.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willempy741
Ga ik eens proberen😊 Even een simplicity levelen, en kijken wat ie doet, cheers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
FloydRaalte schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:59:
Kon gisteren na een kwartier gewoon spelen. Goeie run gehad, bijna para 700 en nog nooit een Ancient Tal Rasha Relentless persuit gezien. En nu geeft Kadala mij er 2 achter elkaar! En als we dan toch bezig zijn gaf ze ook een Ancient Asnagarr Blood Bracers! Heb nu alle items Ancient (op jewelry na) maar toch valt me het spelen met de Wiz best tegen. Enorm squishy maar dat wisten we wel. Op de een of andere manier is het spelen met Manald Heal toch wel lastig. Ik vraag me af welke methode jullie hanteren.

...
Zo ver ik de tal/vyr build begrijp procced je manald heal enkel en alleen op je paralysis passive. Dus voor alle lightning dmg die je doet heb je kans dat je 13,000% weapon damage doet. Als je dus minimaal 1% lightning damage op je bracers hebt en verder geen enkele andere +% elemental damage mods op je gear dan doet je archon ook lightning damage. In dat geval kan je in archon ook je manald heal proccen. Wanneer je manald heal ring proct doet alle (lightning?) damage tijdens de proc die extra 13,000% weapon damage. Hierdoor heb je dus bepaalde attack speed breakpoints waarin je meer ticks van de archon beam geboost worden. Buiten archon heb je nog je overige lightning damage abilities die je manald heal ring kunnen proccen (arcane torrent of hydra meestal).

Kwa speelstijl gebruik ik zelf meestal de arcane torrent/blizzard/teleport build met obsidian ring, nemesis bracers en aether walk voor bounties en T13 rifts. Als ik grifts van 65+ doe dan gebruik ik glacial spike/hydra/blackhole met convention ring ipv obsidian, asnagarr ipv nemesis en serpent spark ipv aether walk. Die laatste build is een wat meer control-based variant waarmee ik minder snel in archon kom maar wel meer overleef dmv kiten en stuns/freezes/blackholes. Ik probeer altijd 15 stacks aan gogok te hebben en 4 stacks aan talrasha voordat ik archon in ga. Daarnaast probeer ik archon in te gaan aan het eind van een ice cycle wanneer ik convention gebruik omdat daarna een lightning cycle begint (is nog eens +200% buff). Ik probeer ook zo veel mogelijk op afstand te blijven vanwege de zei's stone buff en van mn cubed wapen (star-nogiets, geeft +10% lightning damage per [x] yards).

Het is wel een lastige speelstijl, vooral omdat je op hogere grifts zonder archon stacks (dus in het begin) gigantisch wordt ge-oneshot. Maar buiten dat moment ben je nog tanky genoeg om af en toe een klapje te krijgen. Ik ben nog niet echt aan het pushen geweest, maar heb zonder echt veel moeite bijna de grift 80 al aangetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Willempy741 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:06:
Ga ik eens proberen😊 Even een simplicity levelen, en kijken wat ie doet, cheers
De echte damage begint pas als de Shenlong actief is, dus meteen Breath of Heaven/Epiphany activeren bij de boss en rammen maar >:)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willempy741
Thanks guys😊 Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch maar wat pogingen gedaan voor de 83...heerlijk avondje frustratie weer maar uiteindelijk een goed rift met redelijke RG. Of ik verder ga gearen om de 84 te gaan proberen ben ik nog niet uit...greater pushing heb ik toch niet bijzonder veel lol in. Ik heb nu een hogere clear met de build dan met m'n NS pre-season test-runs dus doel bereikt.

Op zich zijn greaters wel 'constanter' geworden maar het is nog steeds wel heel erg RNG. Meerdere keren 70-80% van de rift netjes voor op schema en dan of helemaal niets meer aan progress of klemlopen op een slacht-floor. De ergste daarvan was op zo'n 90-95% een nieuwe floor binnenlopen met desert map (smalle pas) en direct afgeladen met shamans, wasps en een waller arcane horde. Binnen de minuut wordt je dan gewoon 2-3 keer afgemaakt zonder kans op wegkomen. Ook tot twee keer toe ruim een minuut voor de RG...Blighter. Melee hit 1 = proc, elke volgende hit is dood...en weer een kwartier naar de haaien. On the bright side, iets van +10 paragon en voor het eerst paragon 700 binnen een season.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Zarhrezz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:23:
Gisteren toch maar wat pogingen gedaan voor de 83...heerlijk avondje frustratie weer maar uiteindelijk een goed rift met redelijke RG.
Gefeli!!

Heb je mij nu al ingehaald, of had ik nou een 84 als hoogste clear staan, ik weet het echt even niet meer. Weekje ofzo D3 niet aangeraakt, te druk met andere zaken, en de motivatie is ook een beetje weg :X

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:25:
Gefeli!!

Heb je mij nu al ingehaald, of had ik nou een 84 als hoogste clear staan, ik weet het echt even niet meer. Weekje ofzo D3 niet aangeraakt, te druk met andere zaken, en de motivatie is ook een beetje weg :X
Je hebt zelfs een 85 staan d:)b

Met augments is er een hoop te winnen, maar ja, ik heb ook maar een paar ancients dus dan moet dat eerst. Verder is m'n amulet slecht (geen CHC) en dan is het al snel ad nauseam bounties lopen...etc. Dat alleen maar om 1-2 tiers hoger te komen is voor mij geen motivatie...dan zie ik mezelf eerder nog wat achievements gaan doen, wat missende cube extracts farmen, etc.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 13:34
Ongeveer een week geleden lekker gepusht op HC met drie man. 2x Impale DH (Beide 2.2M paper damage, unbuffed) en 1 support monk. Het magische getal dit seizoen voor mij is 90. Deze hebben we gehaald in 13:45 ofzo. Dus niet heel veel ruimte meer. Het verschil tussen 89 en 90 is/lijkt erg groot voor ons. Vooral omdat we de trash niet dood krijgen.

Zo hoog hebben wij nog nooit gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 12:39
Kroga schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:41:
Ongeveer een week geleden lekker gepusht op HC met drie man. 2x Impale DH (Beide 2.2M paper damage, unbuffed) en 1 support monk. Het magische getal dit seizoen voor mij is 90. Deze hebben we gehaald in 13:45 ofzo. Dus niet heel veel ruimte meer. Het verschil tussen 89 en 90 is/lijkt erg groot voor ons. Vooral omdat we de trash niet dood krijgen.

Zo hoog hebben wij nog nooit gehaald!
2.2M paper damage droom ik van... zit op GR70 met Impale build, en dat is met 1M paper dmg ongeveer :( een Karlei Point of hoe heet dat ding van 2300dps en er wil maar niks droppen verder... ook niet via upgrade uit cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:44:
2.2M paper damage droom ik van... zit op GR70 met Impale build, en dat is met 1M paper dmg ongeveer :( een Karlei Point of hoe heet dat ding van 2300dps en er wil maar niks droppen verder... ook niet via upgrade uit cube
Heh, m'n 83 is ook met zo'n 1M paper DPS. Mijn Karlei's heeft wel goeie DPS, maar ik heb lage CHC omdat m'n amulet dat niet heeft...aan de andere kant zit er wel lightning % op zodat m'n DPS nog te overzien is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 13:34
Zarhrezz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Heh, m'n 83 is ook met zo'n 1M paper DPS. Mijn Karlei's heeft wel goeie DPS, maar ik heb lage CHC omdat m'n amulet dat niet heeft...aan de andere kant zit er wel lightning % op zodat m'n DPS nog te overzien is.
Mijn amulet heeft ook geen CHC helaas.
Het meeste kan ik nog halen uit een amulet met Cold DMG, CHC en CHD en een socket. Heb een primal ancient travelers pledge gekregen met Cold DMG, Dex, CHD en een socket.
Of een holy point shot met Cold DMG%, Dex, CHC, IAS en Impale DMG. Nu heb ik +vit ipv impale dmg.

Altijd ruimte voor verbetering. ;)

Kroga#2805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 16:32

Phntm

Tlingelingeling

Tarz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Krijg maar geen goeie holy point shot.... dus zit nu vast op gr68 beter kan ik niet... 840K~ paper damage maar. ;w
Pagina: 1 ... 35 ... 73 Laatste