Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Kroga schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:41:
Ongeveer een week geleden lekker gepusht op HC met drie man. 2x Impale DH (Beide 2.2M paper damage, unbuffed) en 1 support monk. Het magische getal dit seizoen voor mij is 90. Deze hebben we gehaald in 13:45 ofzo. Dus niet heel veel ruimte meer. Het verschil tussen 89 en 90 is/lijkt erg groot voor ons. Vooral omdat we de trash niet dood krijgen.

Zo hoog hebben wij nog nooit gehaald!
Hier 2.1M paper damage en solo grift91 (1,5minuut over) er mee gehaald, 92 nog niet geprobeerd.
White trash zoveel mogelijk geprobeerd te skippen. Duurt gewoon te lang.
Ook moet je proberen de elite te huggen, anders raak je teveel andere mobs met teveel tijd verlies tot gevolg.
Ik snap dat je voor HC wellicht niet zo'n gevaarlijke speelstijl wilt spelen, maar ik kwam 91 ook door zonder deaths.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de 2 miljoen sheet dps gepasseerd.. Heb nog een ancient belt nodig. betere amu en quiver. En dan maar eens pushen. Alleen kadala is een bitch betreft belt en quiver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van skippend geluid als het erg druk is? Al googlend zie ik dat meer mensen er last van kregen begin season 9, maar eigenlijk allemaal met de hammerdin crusader. Ik heb het met mijn pet WD. Nou kan ik me daar wel iets bij voorstellen als het puur een kwestie is van dat het te druk wordt... hammerdin gooit achterlijke hoeveelheden hamers de lucht in, ik heb achterlijke hoeveelheden pets rond rennen :P
Channels op lowest zetten lijkt bij mij het skippen te verhelpen, maar dan klinkt het echt saai. Ik vraag me af of het wellicht gewoon een beperking is van de onboard geluidskaart...

En nu ik dat type bedenk ik me dat ik dat natuurlijk kan testen door het geluid eens even via mijn videokaart naar mijn receiver te laten lopen. Dan heb ik inderdaad geen skippen meer, dus blijkbaar drijft D3 de geluidskaart ver genoeg dat er ineens toch weer een reden lijkt te zijn om een losse geluidskaart te gebruiken. Helaas is geluid via de videokaart niet echt een oplossing aangezien de TV er voor aan moet staan (alleen geluid over HDMI zonder beeld wil ie niet aan) en het geluid dan van de zijkant komt (uit de grote speakers daar).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:53:
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van skippend geluid als het erg druk is? Al googlend zie ik dat meer mensen er last van kregen begin season 9, maar eigenlijk allemaal met de hammerdin crusader. Ik heb het met mijn pet WD. Nou kan ik me daar wel iets bij voorstellen als het puur een kwestie is van dat het te druk wordt... hammerdin gooit achterlijke hoeveelheden hamers de lucht in, ik heb achterlijke hoeveelheden pets rond rennen :P
Channels op lowest zetten lijkt bij mij het skippen te verhelpen, maar dan klinkt het echt saai. Ik vraag me af of het wellicht gewoon een beperking is van de onboard geluidskaart...

En nu ik dat type bedenk ik me dat ik dat natuurlijk kan testen door het geluid eens even via mijn videokaart naar mijn receiver te laten lopen. Dan heb ik inderdaad geen skippen meer, dus blijkbaar drijft D3 de geluidskaart ver genoeg dat er ineens toch weer een reden lijkt te zijn om een losse geluidskaart te gebruiken. Helaas is geluid via de videokaart niet echt een oplossing aangezien de TV er voor aan moet staan (alleen geluid over HDMI zonder beeld wil ie niet aan) en het geluid dan van de zijkant komt (uit de grote speakers daar).
Dan hebben ze area dmg op hun gear. Ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hiernaar heb ik eens wat gezocht, maar niet meteen iets concreets gevonden of een aparte geluidskaart dit hielp of dat het een engine probleem is. Het nadeel is sowieso dat het enkel bij Diablo 3 een probleem lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister ff Monkje gefixed op season: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Gold-21419/hero/93343100

Speel met Sunwuko (Sweeping Wind build) maar vind het eigenlijk wel buitengewoon beroerd spelen. Moet echt keiharde SW management doen omdat ik anders continu m'n stacks kwijt ben. Zal vast iets fout doen.. maar LTK moet ik echt met beleid gebruiken omdat ik anders zo door m'n 9 SW stacks heen ben.

Maar snel wat andere wapens vinden zodat ik een andere build kan proberen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 16:50
Heb je die fire kick variant? Dan moet je even die psycical eens proberen. Ik had ook het probleem dat ik snel.door mijn stacks ging. Met de psy variant gaat dot een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

nllight schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:16:
Heb je die fire kick variant? Dan moet je even die psycical eens proberen. Ik had ook het probleem dat ik snel.door mijn stacks ging. Met de psy variant gaat dot een stuk beter!
Thnx, werkt stukken beter :)

T11 gaat wel easy nu. T12 en 13 lukken wel (iig de GR variant) maar kan dan niet echt zergen en dat is toch wat je wilt voor speedfarms.

Moet m'n gear dus nog maar wat zien te optimaliseren..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Loev schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:34:
Mag ik een herinvite voor de GOT clan? Loev#2488 Ik denk dat eruit ben gehaald wegens inactiviteit, wil graag terugkeren :)
Iemand van de GOT clan nog actief of wacht iedereen op de nieuwe class? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Loev schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Iemand van de GOT clan nog actief of wacht iedereen op de nieuwe class? :)
Genoeg mensen actief, je moet alleen even in game een join request sturen, dan ben je meestal binnen paar minuten binnen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:21

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

:( Ik ben van mijn geloof gevallen :(

Sting en wat andere HC die hards hebben mij overtuigd HC te gaan spelen.. P60, and still alive, het moet niet gekker worden. Ik ben nu officieel overgelopen naar de dark side :( :X 8)7

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Sparhawk schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:57:

Sting en wat andere HC die hards hebben mij overtuigd HC te gaan spelen.. P60, and still alive, het moet niet gekker worden. Ik ben nu officieel overgelopen naar de dark side :( :X 8)7
Haha nice! Ben een tijdje terug ook met HC begonnen. Bevalt erg goed. Zit zelf al te denken om het volgende season direct op HC te starten.. :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03

Welcome to the dark side! De plaats waar je hart sneller gaat kloppen, je passive als active gebruikt en het spel weer echt een uitdaging wordt.

Vorige week met drie man eindelijk weer eens wat progress gemaakt! GR90 gehaald! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Afgelopen weekeinde bezig geweest om de conquerer season journey te halen. Gelukkig zijn de conquests dit keer niet zo super moeilijk solo te halen. Omdat ik voornamelijk solo speel er maar voor gekozen om met 6 verschillende 6pc sets de grift 55 te halen. Op wizard was dat behoorlijk makkelijk, pak willekeurig 6pc set + equip manald heal en voila je kunt grift 55 halen. Wel grappig om een lightning based firebirds te spelen :P Daarna op monk nog de meest gangbare 6pc sets gepakt (inna's en sunwuko) gedaan en daarmee voor het eerst conquerers gehaald :D

Daarnaast met de wizard nog wat grift geklommen naar grift 80. Ik begin nu wel tegen de tijdslimiet aan te lopen. Met een beetje geluk kan ik er nog een niveau of 5 meer uit trekken. We zullen wel eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:18:
Omdat ik voornamelijk solo speel er maar voor gekozen om met 6 verschillende 6pc sets de grift 55 te halen. Op wizard was dat behoorlijk makkelijk, pak willekeurig 6pc set + equip manald heal en voila je kunt grift 55 halen.
Als je tier 55 met Vyr haalt ben je wat mij betreft een held.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Zarhrezz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:39:
[...]

Die vond ik juist de makkelijkste om te doen omdat ik gewoon de standaard talvyr build nam en dan 2 talrasha omruilde naar 2 vyr. Speelde hetzelfde maar dan met iets minder dps vanwege de het omruilen van de goede tals bonus naar de crappy vyr bonus.

Het was exact deze wizard profile waarbij talrasha hands en chest waren omgeruild voor vyr hands en chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:39:
[...]

Echt moeilijk is dat ook weer niet, de proc van manald heal doet al bijna genoeg damage, het is alleen even puzzelen met je defense. Maar in je offtime Chantodo's opladen (desnoods met die Arlyse ring), dan weer archon weer in, of zelfs een Jordan zou al goed werken.

Nee, dan vind ik grift 55 met akkhan een grotere uitdaging :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Ha ha die Spar, dat ik jou ooit nog kon overhalen naar de dark HC side :o Maar vergeet niet je raakt verslaafd aan de adreline kick van HC :9~ Vanavond maar weer paar rondjes lopen op naar de para800+

Gisteravond 79 gedaan en gehaald op HC solo, maar wel twee hartverzakkingen gehad. HC is top :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

stingray2012 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:35:
[...]
Ha ha die Spar, dat ik jou ooit nog kon overhalen naar de dark HC side :o Maar vergeet niet je raakt verslaafd aan de adreline kick van HC :9~ Vanavond maar weer paar rondjes lopen op naar de para800+

Gisteravond 79 gedaan en gehaald op HC solo, maar wel twee hartverzakkingen gehad. HC is top :D
Ja, ik ben echt shocked.... Vanavond pas wat later online, denk rond 21.30. Heb nog wel wat support nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:20
[...]

Tsss. watje 8) 8) 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

[...]

Hehe, nog dank voor de enorme support gisteravond. Net even bezig geweest en nu shadow compleet. Hatred terug krijgen is nog lastig, en zonder Dawn is het ook nog een beetje behelpen, maar T8 gaat al fluitend :). Vanavond helaas niet online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Zijn er bepaalde regels voor public bounty runs? Ik werd gekicked nadat ik een act cache ging claimen bij Tyreal.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Geen idee, ik heb een aantal keer in public games gehad dat iemand een ander probeerde te kicken onder het mom van niet bezig te zijn met split bounties (of AFK/in town, of met iemand meehuppelen).

Volgens mij is de ongeschreven regel dat je gewoon lekker op jezelf bounties gaat runnen (dus niet in dezelfde zone als een ander).

Zelf kan het me reet roesten wat de andere doen, de enige reden waarom ik public games gebruik voor bounties is omdat dat sneller is dan het solo te doen. Ik heb verder geen "haast" bij het spelen dus of het nou 10 minuutjes langer duurt maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruigerock schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:26:
Zijn er bepaalde regels voor public bounty runs? Ik werd gekicked nadat ik een act cache ging claimen bij Tyreal.
Waarschijnlijk iemand die niet echt op de hoogste is / het niet snapt. Vroeger moest het op volgorde, nu niet meer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

deTwisj schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:35:
Geen idee, ik heb een aantal keer in public games gehad dat iemand een ander probeerde te kicken onder het mom van niet bezig te zijn met split bounties (of AFK/in town, of met iemand meehuppelen).

Volgens mij is de ongeschreven regel dat je gewoon lekker op jezelf bounties gaat runnen (dus niet in dezelfde zone als een ander).

Zelf kan het me reet roesten wat de andere doen, de enige reden waarom ik public games gebruik voor bounties is omdat dat sneller is dan het solo te doen. Ik heb verder geen "haast" bij het spelen dus of het nou 10 minuutjes langer duurt maakt mij niet uit.
Het lag dus niet perse aan mij :) het gaat idd wel een stuk rapper dan solo. Er was een DH die Act bosses killde binnen 2 a 3 seconden per stuk. Een T13 rift binnen 5 minuten was ook met 1 poging gelukt.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Moet je in town zijn om de cache ook te krijgen of krijgt iedereen in de party deze ongeacht waar ze zijn? Want als het het eerste is dan lijkt het me niet meer dan normaal om even op elkaar te wachten en dan alle caches tegelijk te claimen. Als het niet uitmaakt waar je bent, tja, dan maakt het dus niet uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:43:
Moet je in town zijn om de cache ook te krijgen of krijgt iedereen in de party deze ongeacht waar ze zijn? Want als het het eerste is dan lijkt het me niet meer dan normaal om even op elkaar te wachten en dan alle caches tegelijk te claimen. Als het niet uitmaakt waar je bent, tja, dan maakt het dus niet uit...
Krijg je overal.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:04

ChUcKiE

Dus........

Is alleen lastig als je inventory net vol zit en je het niet in de gaten hebt, dan ligt de zooi ergens in je speelveld.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

ChUcKiE schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:41:
Is alleen lastig als je inventory net vol zit en je het niet in de gaten hebt, dan ligt de zooi ergens in je speelveld.
Volgens mij wordt de chache dan gewoon niet geleverd in je inventory en moet je deze alsnog ophalen bij Tyrael. Hij bewaard hem dan netjes voor je ;)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nee, dat klopt denk ik niet. Als je in town bent wordt hij in ieder geval gewoon op de grond gegooid. Weet niet zeker of dat in rifts/dungeons/enz ook gebeurd, maar ik gok eigenlijk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

LUH-3417 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:40:
Nee, dat klopt denk ik niet. Als je in town bent wordt hij in ieder geval gewoon op de grond gegooid. Weet niet zeker of dat in rifts/dungeons/enz ook gebeurd, maar ik gok eigenlijk van wel.
Yep. Dus wel oppassen als je met een volle inventory loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik raap tijdens Bounties alleen legs en db op, rest allemaal oppakken is vooral tijdverspilling. Dus volle rugzak heb ik zo snel niet bij Bounty runs

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deTwisj
Ja, volgens mij wordt die cache op je huidige locatie op de grond gegooid wanneer iemand de quest bij tyreal inlevert. Ik raap verder ook enkel dbs en legs op samen met hier en daar een verdwaalde rare waar ik per ongeluk op klik. Ik merk wel dat het enorm scheelt met het aantal bounties wat ik doe nu ik er public games voor gebruik. Ten opzichte van vorig season waar ik enkel solo of met vrienden/familie speelde heb ik nu ongeveer een factor 3.5 meer aan bounties gedaan. (~200 in S9 vs ~700 in S10 tot nu toe). Straks ga ik nog gek doen en legs rerollen met al die bounty materials die ik heb :p.

Gisteren nog een paar grifts gepushed op m'n mage waarmee ik nu de grift 82 heb bereikt. Qua tijd zit ik nu al een aantal grifts te hoveren tussen de 1 en 4 minuten over. Zodra die manald heal proct smelt alles nog steeds net zo hard. Dit weekeinde eens kijken of ik de grift 85 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
deTwisj schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:14:
Ja, volgens mij wordt die cache op je huidige locatie op de grond gegooid wanneer iemand de quest bij tyreal inlevert.
Neen, wordt enkel op de grond gegooid als je inv vol zit. Daar moet je wel voor opletten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Domste actie van het seizoen, ik wilde m'n ring unequipten voor wat vergelijking, ipv L3 (unequip) doe ik R3, aka junk. Blind verder gaan naar blacksmith en junk destroyen, en daar ging m'n manald heal. :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 26-09 11:46
Beetje roestig hier! Maar sinds een jaar ook D3 weer eens opgestart en season 10 opgestart. Maar ik heb geen idee wat een goede valide build voor ee barb is. Ik ben inmiddels wel lvl70, maar twijfel constant aan mijn build, ik ga nog te vaak dood in een mob.

Iemand een leuke valide build welke ik kan uitproberen? Mijn gear is nog wel een beetje onder de maat.

Ik speel overigens op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JMaster schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:16:
Beetje roestig hier! Maar sinds een jaar ook D3 weer eens opgestart en season 10 opgestart. Maar ik heb geen idee wat een goede valide build voor ee barb is. Ik ben inmiddels wel lvl70, maar twijfel constant aan mijn build, ik ga nog te vaak dood in een mob.

Iemand een leuke valide build welke ik kan uitproberen? Mijn gear is nog wel een beetje onder de maat.

Ik speel overigens op de PS4.
Vanuit je season objectives krijg je een volledige set, afaik is het voor barb de reikar? Die met die spear en die ring die cooldown geeft, daar oneshot ik t12 guardians mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

SinergyX schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:12:
Domste actie van het seizoen, ik wilde m'n ring unequipten voor wat vergelijking, ipv L3 (unequip) doe ik R3, aka junk. Blind verder gaan naar blacksmith en junk destroyen, en daar ging m'n manald heal. :/
Auw.... I feel your pain.... Heb je nog een reserve ring?

Zelf eeuwen geleden een vergelijkbare domme actie uitgehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sparhawk schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:00:
[...]

Auw.... I feel your pain.... Heb je nog een reserve ring?

Zelf eeuwen geleden een vergelijkbare domme actie uitgehaald....
Helaas niet, was al helemaal happy dat ik hem eindelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Is er nog iemand die mijn request om de Tweakers community te joinen kan goedkeuren? Mijn verzoek loopt ondertussen over 3 dagen af... of moet ik me toch ergens anders nog aanmelden? Gewoon in de game een request sturen, toch?

edit: Boss mode opnieuw gehaald, nu op de PC... met een kwaaie kip is het nog makkelijker eigenlijk dan met een shadow impale DH :+
Ziet trouwens ook erg cool uit als Diablo in zijn shadow realm imposant staat te doen tegenover een kip _O-

edit2: Nou ook eindelijk een rainbow portal naar whimsydale gevonden... En eerlijk gezegd... that's it? Misschien had ik pech? Ik heb een hoop gems gevonden wat wel nice is maar om nou te zeggen dat ik om gems zat te springen, niet echt. Verder 4 set items en 5 legendaries gevonden, niks waar ik iets mee kan. Ook niet slecht, maar een paar rifts/grifts en ik heb zo'n zelfde haul. Niet dat het niet de moeite waard is om de portal in te gaan als je hem tegen komt, maar ik ben eigenlijk blij dat ik er uiteindelijk gewoon toevallig een tegen ben gekomen en ik er niet zwaar op heb zitten farmen want dan was ik eigenlijk best pissed off geweest denk ik.

[ Voor 76% gewijzigd door Finraziel op 13-05-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
[...]

Even doorgestoomd naar de 85 (je kwam zo dichtbij >:) ) ook hier een aantal billenknijp momentjes, heerlijk HC :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Druk op weg naar mijn season tab, maar ik loop vast op de conquests. Zijn er mensen die mee willen helpen met 'Boss Mode', waar je alle bazen in 20 minuten moet verslaan op TX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Bisamrat schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:37:
Druk op weg naar mijn season tab, maar ik loop vast op de conquests. Zijn er mensen die mee willen helpen met 'Boss Mode', waar je alle bazen in 20 minuten moet verslaan op TX.
Ik wil best even helpen. Ben je wel sterk genoeg om de bosses een beetje vlot te killen in je eentje? Ik kan als kip naar de volgende boss rennen terwijl jij er een killt als je wil, anders moeten we even coördineren wie waar naar toe loopt en met town portals werken. Voeg me maar toe als je wil: Finraziel#2164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb nu een Wizard/WD/Crusader/DH & Monk allemaal t13 ready op season maar moet zeggen dat Wiz en DH wel echt met kop en schouders boven de anderen uitsteken.

Daarbij vind ik Wiz ook nog wel iets beter dan Impale DH. De snelheid waarmee je T13 of GR70 kan doen is echt absurd. Gister GR70 in 2:13 :o

Dat maakt het voor mij altijd wel een beetje demotiverend als ik dan op een andere char speel die gewoon duidelijk langzamer is. Sommige speelstijlen vind ik namelijk wel toffer dan Archon (zoals Pet Doctor).

edit: Woottoot, Primal Ancient Talrasha chest van Kadala _/-\o_ :9~

[ Voor 6% gewijzigd door London op 14-05-2017 11:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Finraziel schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:08:
[...]

Ik wil best even helpen. Ben je wel sterk genoeg om de bosses een beetje vlot te killen in je eentje? Ik kan als kip naar de volgende boss rennen terwijl jij er een killt als je wil, anders moeten we even coördineren wie waar naar toe loopt en met town portals werken. Voeg me maar toe als je wil: Finraziel#2164
Op TX moet dat geen probleem zijn volgens mij :). Wat is je ingame naam, misschien dat we het vanavond kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Muthaf...
dcdiablo
Wat een timing :P
Hoog tijd dat ik een stabielere internet verbinding regel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

:{ Vandaag is het spel al vier(!) keer vastgelopen. Geen foutmelding, helemaal niets. Mijn hele pc crasht gewoon volledig. Kan ik alleen maar de resetknop of de powerknop ingedrukt houden. Laten zoeken op fouten geeft niets weer, geheugen test prima, repair van de bestanden ook geen resultaat, Windows 7 64bit up to date, laatste videokaart drivers, draai D3 al in 32 bit.... Het is het énige spel dat dit veroorzaakt en ik kan nergens een foutmelding vinden.

Komt het omdat ik het in borderless window speel en op mijn tweede scherm gewoon wat info heb lopen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Vrijdag schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:08:
:{ Vandaag is het spel al vier(!) keer vastgelopen. Geen foutmelding, helemaal niets. Mijn hele pc crasht gewoon volledig. Kan ik alleen maar de resetknop of de powerknop ingedrukt houden. Laten zoeken op fouten geeft niets weer, geheugen test prima, repair van de bestanden ook geen resultaat, Windows 7 64bit up to date, laatste videokaart drivers, draai D3 al in 32 bit.... Het is het énige spel dat dit veroorzaakt en ik kan nergens een foutmelding vinden.

Komt het omdat ik het in borderless window speel en op mijn tweede scherm gewoon wat info heb lopen?
Heb dit even gehad na nieuwbouw pc, de oorzaak was bij mij het geluid. Andere drivers voor soundcard geïnstalleerd en aantal kanalen in game omlaag gezet om dit te verhelpen.
(mijn chip is een realtek ac1220).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nephalem schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:55:
[...]

Heb dit even gehad na nieuwbouw pc, de oorzaak was bij mij het geluid. Andere drivers voor soundcard geïnstalleerd en aantal kanalen in game omlaag gezet om dit te verhelpen.
(mijn chip is een realtek ac1220).
Bedoel je met channels 128 of 64 etc? Ik heb het nu op 64 gezet, moet nog even zoeken naar de drivers van de onboard geluidskaart. Bedankt voor de tip! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Vrijdag schreef op maandag 15 mei 2017 @ 00:08:
[...]

Bedoel je met channels 128 of 64 etc? Ik heb het nu op 64 gezet, moet nog even zoeken naar de drivers van de onboard geluidskaart. Bedankt voor de tip! :)
Die channels inderdaad.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

En season 10 uitgespeeld door de laatste conquest te halen en mijn season stash (mede mogelijk gemaakt door Finraziel). Nog één season en dan heb ik het maximaal aantal stashen (10 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bisamrat schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:43:
En season 10 uitgespeeld door de laatste conquest te halen en mijn season stash (mede mogelijk gemaakt door Finraziel). Nog één season en dan heb ik het maximaal aantal stashen (10 geloof ik)
Na de stash gaat de journey toch gewoon verder? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
toolkist schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:37:
[...]

Na de stash gaat de journey toch gewoon verder? ;)
Yep, zit nog een etappe achter:) Die is op zich redelijk pittig maar niet onmogelijk. Paar gems naar lvl 70 dacht ik, en 2 conquests. Dat kon wel eens wat meer tijd kosten. Ik heb als eerste conquest de bosses gedaan in 20 minuten. Eitje! Zeker met een paar vrienden. Stelt echt enorm weinig voor!
De volgende waar ik mee bezig ben is die waar je met 6 verschillende set's een grift 55 moet doen. Ook goed te doen maar kost gewoon wat meer tijd. Nog geen idee of ik dat dit seizoen nog ga halen gezien ik erg weinig tijd met Diablo door breng de laatste tijd:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren nogmaals grift 85 geprobeerd, maar ik kom er steeds net niet doorheen. Het duurt allemaal net te lang om die timer bij te houden. Misschien als ik het blijf proberen dat ik een keer de heilige graal aan mob set en tile set vind, maar ik hoef maar even iets tegen te hebben zitten en ik kan het wel schudden. Nu is het ook wel weer dat ik niet zo super goed in de gear zit (bijna geen stat upgrades uitgevoerd via de cube, ong 50% ancient legs, 0 primal ancient legs).

Achja, misschien komt het nog wel dit seizoen maar de rek is er een beetje uit nu. Goed mogelijk dat ik volgend seizoen weer een poging doe m'n "record" van dit seizoen te vebeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Mijn stash is ook binnen :)
Of ik Guardian nog ga doen... mja, misschien. Het ziet er niet echt moeilijk uit of zo, hangt er vanaf hoeveel zin ik nog heb om te spelen. Mijn twee conquests die ik al heb zijn al boss mode en die 6 sets, en een van de eisen van guardian is om 3 gems naar 70 te levelen, wat dus automatisch ook de conquest voor 3 gems naar 65 triggert. Adria in 15 seconden even geprobeerd en dat lukte bij de 2e poging gelijk, verder is het geloof ik vooral een kwestie van nog even doorgrinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Finraziel schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:07:
Mijn stash is ook binnen :)
Of ik Guardian nog ga doen... mja, misschien. Het ziet er niet echt moeilijk uit of zo, hangt er vanaf hoeveel zin ik nog heb om te spelen. Mijn twee conquests die ik al heb zijn al boss mode en die 6 sets, en een van de eisen van guardian is om 3 gems naar 70 te levelen, wat dus automatisch ook de conquest voor 3 gems naar 65 triggert. Adria in 15 seconden even geprobeerd en dat lukte bij de 2e poging gelijk, verder is het geloof ik vooral een kwestie van nog even doorgrinden.
Precies meer grinden (maar dat is Diablo ;)). Volgend season is er weer genoeg te grinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke wijziging op Zei op PTR:

When a pet deals damage with this gem equipped, bonuses are now always granted from the player to the enemy hit instead of from the pet to the enemy.

Ook leuk voor WD en wellicht Wiz en DH. Voor Monk, Barb en Crusader niet bijzonder nuttig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik zoek hulp bij diablo 3 conquests - Boss Mode. Wel graag een team maken met 3 er bij die het ook graag willen halen. UNICRON#2234 zeg effe dat je van Tweakers bent.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Zarhrezz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:24:
Leuke wijziging op Zei op PTR:

When a pet deals damage with this gem equipped, bonuses are now always granted from the player to the enemy hit instead of from the pet to the enemy.

Ook leuk voor WD en wellicht Wiz en DH. Voor Monk, Barb en Crusader niet bijzonder nuttig.
Wat dacht je van necro?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Zarhrezz schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:10:
[...]

Daar is de wijziging duidelijk voor bedacht / doorgevoerd...vandaar de 'Ook' :D
Haha note to self....goed lezen dus.....

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vind het opvallend dat ze nog niet aangekondigd wanneer de necromancer uitkomt. Zou deze season dan langer duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:39:
Ik vind het opvallend dat ze nog niet aangekondigd wanneer de necromancer uitkomt. Zou deze season dan langer duren ?
Wellicht, maar ze zijn nog niet laat...season loopt nu iets van 2 maanden, dus dat zou over 2 weken de two-week notice betekenen met 2 weken later S11. Die tijdlijn zou niet anders zijn dan voorgaande seasons en Bliz communiceert doorgaans niet erg ruim van tevoren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco271
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 22:26
SinergyX schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:20:
[...]

Ik draai Inna/SWK, die 4pc SWK 1000% damage schaalt gigantisch omhoog met 10stack SW en inna pets.

Ik ben nu van de inna 2-hander (en belt die 2stack SW geeft out combat) naar een 2x 1hand en inna belt, moet nu wel opletten met SW, maar zo kan ik die extra dodge pakken en hogere CHD, zit nu op dacht 550%, denk dat ik nu wel weer verder kan vanaf GR65, op GR63 kreeg ik gewoon nonstop 1shots om m'n oren.
Dat klinkt bekend. Inna6/SWK 4 kom ik solo tot iets boven de 70. FD in de cube. Heb ook de variant met 2 enkele wapen geprobeerd, op T13 smelt alles weg, maar hij lijkt toch minder stevig. IPV FD in de cube moet ik nog even de +SW-stack fist proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Season 10 Ending Soon!
The Season 10 ending and Season 11 start dates have been announced. With two things of interest:
  • There will be a month between seasons instead of the normal 2 weeks
  • The season will go live for the first time on a Thursday "to ensure there is adequate time to respond to potential issues with Seasons before the weekend begins."
  • Both of those together point to necromancer being live for season 11! There is still no official announcement for this however.
Season 10 will be ending on the following dates and times:
  • North America: Friday, June 23 @ 5:00 p.m. PDT
  • Europe: Friday, June 23 @ 5:00 p.m. CEST
  • Asia: Friday, June 23 @ 5:00 p.m. KST
Season 11 will begin about four weeks afterward on the below dates:
  • North America: Thursday, July 20 @ 5:00 p.m. PDT
  • Europe: Thursday, July 20 @ 5:00 p.m. CEST
  • Asia: Thursday, July 20 @ 5:00 p.m. KST

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 09-06-2017 21:05 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Mmmm, 1 Juli de Necromancer te koop?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Apsie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Mmmm, 1 Juli de Necromancer te koop?
Ik denk zelf pas vlak voor seizoen 11. Waarom begint t seizoen anders 1 dag eerder 'zodat ze voor het weekend nog problemen op kunnen lossen'?

Als je em nonseason al een week zou kunnen spelen, dan zijn die issues toch wel bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik hoop het persoonlijk ook, maar ik vermoed dat ze willen vermijden dat er exploits gebruikt kunnen worden om snel in GR rank of Paragon te stijgen.

BTW: wat een zooi die je bij de Necromancer pack krijgt: een lelijke pet, een portrait nog wat uithangborden, en lelijke wings. Geef me dan liever crafting materials, daar kan ik nog wat mee.

Toch zal ik de char kopen want het is het dichtstbijzijnde aan een nieuwe expansion die we voor D3 zullen krijgen, zolang D4 nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zolang ie volgende maand maar komt dan vind ik het best! :p

Ben overigens wel benieuwd wat ze met de stash tabs gaan doen. Je krijgt er 2 bij het Necro pack. Ik neem aan dat je die gewoon bovenop de huidige max van 10 krijgt? Die ruimte is in ieder geval welkom en aangezien je er voor betaald zou ik het niet meer dan normaal vinden dat je van 10 naar 12 gaat! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
schaapiej schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:08:
Zolang ie volgende maand maar komt dan vind ik het best! :p

Ben overigens wel benieuwd wat ze met de stash tabs gaan doen. Je krijgt er 2 bij het Necro pack. Ik neem aan dat je die gewoon bovenop de huidige max van 10 krijgt? Die ruimte is in ieder geval welkom en aangezien je er voor betaald zou ik het niet meer dan normaal vinden dat je van 10 naar 12 gaat! :)
Yep. je kunt er nu max 10 hebben, en daar komen er dus 2 bij! Naar een max van 12 stash tabs. Meer ruimte voor mee zooi:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
lj_tree schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Yep. je kunt er nu max 10 hebben, en daar komen er dus 2 bij! Naar een max van 12 stash tabs. Meer ruimte voor mee zooi:)
En ook weer niet, want je hebt die ruimte nodig voor je necromancer. Zonder die twee tabs zou je eigenlijk 'praktisch gezien' minder ruimte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Nerve schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:35:
[...]

En ook weer niet, want je hebt die ruimte nodig voor je necromancer. Zonder die twee tabs zou je eigenlijk 'praktisch gezien' minder ruimte hebben.
Precies, ik denk dat die 2 tabs meteen opgaan aan het verzamelen van alle relevante Necro gear & sets.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Heb me nog totaal niet verdiept in de necro maar dit ziet er toch behoorlijk vet/broken uit..

YouTube: The most broken Necromancer build yet! Gr 110+ !!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Volgens mij was daar ook al een fix voor.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om vanavond die Kerrigan Wings via Heroes of the Storm te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:07:
Ziet eruit als een makkelijk 'quest', dus ik ben wel in voor die 15 potjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Bisamrat op 17-06-2017 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:07:
15 games x 15 min ... succes! :p

Ik ben intussen wel klaar met de crossgame unlocks, voornamelijk omdat ik HotS niet leuk vind.
Office D.Va nog wel unlocked voor Overwatch maar dat was ook met redelijke tegenzin...

Blijkbaar wordt HotS niet genoeg gespeeld en moeten de spelers op deze manier (tijdelijk) naar die game worden getrokken. :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

schaapiej schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Ik ben intussen wel klaar met de crossgame unlocks, voornamelijk omdat ik HotS niet leuk vind.
Office D.Va nog wel unlocked voor Overwatch maar dat was ook met redelijke tegenzin...

Blijkbaar wordt HotS niet genoeg gespeeld en moeten de spelers op deze manier (tijdelijk) naar die game worden getrokken. :X
Net de tutorial gedaan, maar het is net League of Legends met dezelfde micro transacties ;). Maar goed je kan vs easy ai doen dus dat kan snel gaan per potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je bnet tag Bisamrat? Dan voeg ik je straks toe, ben er rond half 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Pff, ik vind vooral dat 'with a friend' verneukeratief... Ik zou het best eens uit willen proberen, maar dan ook nog eens moeten coördineren met iemand anders om het samen te doen? Forget it. En door die eis ga ik de game nu helemaal niet proberen, overplayed your hand Bliz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:45:
Wat is je bnet tag Bisamrat? Dan voeg ik je straks toe, ben er rond half 7
PM gestuurd met blizzard ID
Finraziel schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:59:
Pff, ik vind vooral dat 'with a friend' verneukeratief... Ik zou het best eens uit willen proberen, maar dan ook nog eens moeten coördineren met iemand anders om het samen te doen? Forget it. En door die eis ga ik de game nu helemaal niet proberen, overplayed your hand Bliz!
Ach ja het kost niks, alleen wat vrije tijd 😜

[ Voor 85% gewijzigd door Bisamrat op 17-06-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

schaapiej schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:49:
[...]
Het was meer 15 x 5-7 minuten potjes. Ging redelijk vlot, wat helpt is dat er een hoop high leve spelers ook vs beginner AI deden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Necromance: 27 juni

https://us.battle.net/d3/en/blog/20845159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Eindelijk :Y

Ik pik hem wel op als die wat goedkoper wordt met PS+ korting of zo :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

https://eu.battle.net/d3/en/blog/20845159
(Europese link ;))

Dat valt goed mee, ik had minimaal 20€ verwacht en ging er al van uit dat het 30€ zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Awesome! Had net als Phuncz zo'n €20-30 verwacht, €15 is helemaal prima! :)
Bij deze de agenda voor dinsdagavond maar blokkeren...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
schaapiej schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:53:
[...]

Awesome! Had net als Phuncz zo'n €20-30 verwacht, €15 is helemaal prima! :)
Bij deze de agenda voor dinsdagavond maar blokkeren...
Patch komt pas op woensdagochtend en necro kan pas worden gekocht als 2.6 live is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-10 20:53
Nephalem schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:55:
[...]

Patch komt pas op woensdagochtend en necro kan pas worden gekocht als 2.6 live is.
11:00 pm cest is 11 uur 's avonds op dinsdag en ong. 2 uur later kan je de necro spelen. Laatste keer duurde de maintenance ong 20min. Ik verwacht voor 24:00 te kunnen spelen volgende week 8)

Rant: Al die azijnzeikers op de FrontPage over die 15 euro. Voor die 15euro is er minimaal 100uur speelplezier en ze vergeten ook dat er bijna een complete uitbreiding aan features al gratis is weggegeven. Ze denken zeker dat blizzard een filantropische instelling is.. ;w

[ Voor 25% gewijzigd door randomice op 21-06-2017 07:45 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nephalem schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:55:
[...]

Ohja, normaal is patchdag voor D3 op woensdag. Even in de war met de Overwatch patch van gisteravond! :p
Maar wellicht dat ze dinsdag de patch ook in de EU al live gooien, op de link zie ik namelijk niets specifiek over de patch op woensdag staan. Ze hebben het alleen over de 27e.
The pack will be available for purchase on June 27, 2017, after maintenance has completed in your region.
Daar praten ze in ieder geval over het aanschaffen op de 27e na onderhoud.
Dat zou je kunnen lezen als extra onderhoud op dinsdag.
EU: 11:00 p.m. CEST
En deze tijd geven ze als onderhoudswindow, maar noemen daar geen andere datum bij. Alleen bij KR/TW en CN noemen ze de 29e. En aangezien de rest allemaal over de 27e gaat hadden ze er dan voor EU de 28e bij moeten zetten?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

randomice schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:41:
[...]

11:00 pm cest is 11 uur 's avonds op dinsdag en ong. 2 uur later kan je de necro spelen. Laatste keer duurde de maintenance ong 20min. Ik verwacht voor 24:00 te kunnen spelen volgende week 8)

Rant: Al die azijnzeikers op de FrontPage over die 15 euro. Voor die 15euro is er minimaal 100uur speelplezier en ze vergeten ook dat er bijna een complete uitbreiding aan features al gratis is weggegeven. Ze denken zeker dat blizzard een filantropische instelling is.. ;w
Plezier, ymmv denk ik dan, het is gewoon farmen en bidden tot de RNG goden om maar iets nuttigs te krijgen, waar ik initieel helemaal happy was dat seasons ook op console er eindelijk is, heb ik dat inmiddels ook wel gezien. Goed, er zit ook verder geen enkel verdienmodel in heel Diablo (al zouden ze cosmetisch misschien nog iets kunnen doen), maar de 'drive' die ik had uit 360 tijdperk, heb ik al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
randomice schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 07:41:
[...]

Zag het inderdaad staan, hopelijk duurt maintenance dan niet de halve nacht.

En helemaal mee eens qua prijs, ik had meer dan 15 verwacht. Dit is gewoon weer wat leuks voor een prima vergoeding.
Zal wat worden in season, allemaal teams met 4xnecro

[ Voor 3% gewijzigd door Nephalem op 21-06-2017 11:44 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Ik ga aankomend season lekker een Monk spelen. Sowieso al een tijdje niet gespeeld dus wordt weer eens tijd om die class te pakken. Daarnaast zal een Monk dit season meer dan welkom zijn met de overload aan Necro spelers :p

En dan kan ik ondertussen mooi Necro gear oprapen die de rest niet nodig heeft!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:53:
Ik ga aankomend season lekker een Monk spelen. Sowieso al een tijdje niet gespeeld dus wordt weer eens tijd om die class te pakken. Daarnaast zal een Monk dit season meer dan welkom zijn met de overload aan Necro spelers :p

En dan kan ik ondertussen mooi Necro gear oprapen die de rest niet nodig heeft!
Gear van anderen oprapen? Dat lukt je dus niet in een season. Alles is accountgebonden.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Gear van anderen oprapen? Dat lukt je dus niet in een season. Alles is accountgebonden.
Dat is volgens mij alleen op de console variant het geval.. in een Windows opgeving kun je alles sharen wat nog niet enchanted is. (op de special items die accountbound zijn na dan)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Nee hoor :) alles is te delen mits er geen enchants zijn gedaan...
Hoe dat op de console is weet ik niet.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Nee hoor :) alles is te delen mits er geen enchants zijn gedaan...
Hoe dat op de console is weet ik niet.
Ik kan droppen wat ik wil, zelfs als items nog niet identified zijn, maar ze blijven aan mijn char gebonden, dus als een ander ze oppakt, heb ik ze opnieuw in mn inventory.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Ik kan droppen wat ik wil, zelfs als items nog niet identified zijn, maar ze blijven aan mijn char gebonden, dus als een ander ze oppakt, heb ik ze opnieuw in mn inventory.
Speel jij op de console?
Heb tot nu toe elke season gespeeld en echt ontzettend veel loot gedeeld met andere. Dus het delen is 1000% zeker mogelijk, in ieder geval op de PC versie. Mogelijk dat ze dat op de console anders hebben gedaan, daar heb ik geen idee van!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schaapiej schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Speel jij op de console?
Heb tot nu toe elke season gespeeld en echt ontzettend veel loot gedeeld met andere. Dus het delen is 1000% zeker mogelijk, in ieder geval op de PC versie. Mogelijk dat ze dat op de console anders hebben gedaan, daar heb ik geen idee van!
Seasons op console is inderdaad alles character gebonden, ik dacht juist nog wat leuk spul te delen, maar dat werkt uitsluitend in non-season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, het wordt toch tijd om Mass Effect: Andromeda uit te spelen dan...maar goed, als het goed is ben ik er bijna.

Ook de items / sets van de Necro maar eens doornemen om te kijken wat ik wil gaan spelen volgend season.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 36 ... 73 Laatste