Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Goeds nieuws over de Necromancer. Ik slinger mijn pc ook maar weer eens aan dan daarvoor.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:10

ChUcKiE

Dus........

Hmmm, blijkbaar is season afgelopen, helemaal gemist.
Wel vreemd dat ik nu zelfs voor "oude" heroes opnieuw Torment XIII moet unlocken ??!! Gaat een beetje lastig met bijvoorbeeld een support Barb. Zojuist met mijn Crusader wel gedaan, maar dat geeft die bij de Barb aan dat ook dat charachter nog unlocked moet worden!
Hebben meer dat?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
ChUcKiE schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:58:
Hmmm, blijkbaar is season afgelopen, helemaal gemist.
Wel vreemd dat ik nu zelfs voor "oude" heroes opnieuw Torment XIII moet unlocken ??!! Gaat een beetje lastig met bijvoorbeeld een support Barb. Zojuist met mijn Crusader wel gedaan, maar dat geeft die bij de Barb aan dat ook dat charachter nog unlocked moet worden!
Hebben meer dat?
Zover ik weet moet elk character dit apart unlocken om public t13 games te kunnen joinen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ja ik ben nu mijn support character een andere outfit aan het aanmeten om dit voor elkaar te gaan krijgen...daarna weer terug maar originele build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 14:39
Iemand zin om die heroes of the storm games te doen voor de D3 wings enz?

battletag staat in mn signature..

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:46
Morgen komt de necro al uit toch? Beetje slechte timing wat mij betreft. Hele week in cursus, vrijdag feest, zaterdagavond begin ik aan de kennedymars....snik:(

Gisteren wel alvast wat rommel opgeruimd. Al die meuk die ik op mijn seasonals altijd bewaar slaat nergens op. Altijd een half uur aan het klooien wat nu wel weg mag en wat niet...ingewikkelde materie:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
kan je de nerco al bestellen of wordt dat morgen pas actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
boemmie schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:18:
kan je de nerco al bestellen of wordt dat morgen pas actief?
Q. When will the pack be available for purchase?
A. The pack will be available for purchase on June 27, 2017, after maintenance has completed in your region.
Q: When will maintenance begin?
A:
PC: EU: 11:00 p.m. CEST
Console: All except JPN: 8:00 a.m. PDT
Info over de release: link

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 26-06-2017 10:39 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ok lekker woensdag beginnen dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:48:
Morgen komt de necro al uit toch? Beetje slechte timing wat mij betreft. Hele week in cursus, vrijdag feest, zaterdagavond begin ik aan de kennedymars....snik:(
Ach, een maand NS met Necro prutsen om de class te leren kennen, dan Season. Een weekje minder prutsen maakt echt niet uit.
Gisteren wel alvast wat rommel opgeruimd. Al die meuk die ik op mijn seasonals altijd bewaar slaat nergens op. Altijd een half uur aan het klooien wat nu wel weg mag en wat niet...ingewikkelde materie:)
Valt mee...alles wat niet ancient is direct soullen, rest even vergelijken met stash / mules. Het waren dit keer maar 150 items in de mailbox, ik merk dat ik meer preventief trash op season :Y)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:51

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zijn er meer mensen die morgen starten met een necromancer op de xbox? Misschien een groepje maken?

Zijn er überhaupt mensen op de xbox actief?
Ik heb het spel zowel op de xbox als op pc. Maar heb niemand om mee te spelen op de xbox. Toch wel mijn main zeg maar. Anders misschien toch maar de necromancer op de pc aanschaffen...

[ Voor 57% gewijzigd door WishmasterNL op 26-06-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Ik heb er niet echt haast mee, beetje bang dat ik er dan alweer op uitgekeken ben als s11 begint.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga op PC eerst eens een story-line playthrough doen...gewoon maar meteen de class achievements die er vast bijzitten aftikken. Ook altijd een goede manier om alle skills / runes eens te gebruiken. Verder zal ik er niet veel vaart achter zetten, een maand tot volgende season geeft ruimte zat om alle nieuwe items te leren kennen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op console worden gewoon je characters naar je main gegooid, 1 klap m'n beschikbare sloten foetsie en gaat me weer behoorlijk wat tijd kosten alle gear goed te krijgen :/
(heb nu 2 mid geared DH, wizards, monks en WD's :/)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2017 20:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Ga niet haasten met de Necro, maar stiekem toch wel een Gem of Ease in een Ancient Pig Sticker gedaan voor de lol ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:39

Yor

Yor1313#2571

UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 00:27:
Ga niet haasten met de Necro, maar stiekem toch wel een Gem of Ease in een Ancient Pig Sticker gedaan voor de lol ;-)
Primal weapon en lvl 80? :+

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Yor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 02:25:
[...]

Primal weapon en lvl 80? :+
Gewoon ancient, mijn Primal luck is verschrikkelijk. Wat bedoel je met lvl 80? Gem of Ease maakt de level requirement 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik ga denk ik beginnen met de story mode. Nog een beetje in twijfel wat ik ga doen met paragon punten en eventueel Gem of Ease. Heb onlangs nog de story doorgespeeld als Witch Docter en voor zover ik weet verschillen alleen de cutscenes... ach ik zie het wel morgenochtend, heb er in ieder geval wel zin in! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ja om gelijk een power lvl naar max lvl te krijgen en dan leechen in rifts is ook zo overdreven:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik ga nu wel snel levelen, in season rustiger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 00:27:
Vergeet ring en necklace niet, schiet ook aardig op.

Ach, nonseason heeft console het makkelijk, daar zijn nog genoeg russian trainingswords en 2k dmg gems in omloop :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

SinergyX schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Vergeet ring en necklace niet, schiet ook aardig op.

Ach, nonseason heeft console het makkelijk, daar zijn nog genoeg russian trainingswords en 2k dmg gems in omloop :P
Hehe eens, had alleen geen zin om nog meer Gems of Ease te levelen. Ik dacht dat ik een Leorics crown had, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 07:37
WishmasterNL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:48:
Zijn er meer mensen die morgen starten met een necromancer op de xbox? Misschien een groepje maken?

Ik heb het spel zowel op de xbox als op pc. Maar heb niemand om mee te spelen op de xbox. Toch wel mijn main zeg maar. Anders misschien toch maar de necromancer op de pc aanschaffen...
Xbox represent d:)b Ze geven toch bar weer op deze week dus over het algemeen kan ik 's avonds wel.
Voeg me maar toe: Teyno87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:58
schaapiej schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
Ik ga denk ik beginnen met de story mode. Nog een beetje in twijfel wat ik ga doen met paragon punten en eventueel Gem of Ease. Heb onlangs nog de story doorgespeeld als Witch Docter en voor zover ik weet verschillen alleen de cutscenes... ach ik zie het wel morgenochtend, heb er in ieder geval wel zin in! :p
+1 ;)
Ga rustig necro spelen in campaign, op mijn gemak kennis maken met alle skills en abilities.
Ik zie het nut niet in om onmiddellijk te gaan powerlevelen.. het is nog ruim een maand voor het nieuwe season. Blizzard heeft hier een goede beslissing genomen om het seizoen en de Necro release te splitsen imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Hoor graag jullie eerste ervaringen! Naam is al geclaimd, Necrofiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:42
UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Hehe eens, had alleen geen zin om nog meer Gems of Ease te levelen. Ik dacht dat ik een Leorics crown had, maar helaas.
Gem of Ease kan volgens mij ook helemaal niet in iets anders dan een wapen... Maar voor je amulet en ring kun je Hellfires craften, die hebben geen level requirement. Wel maar 1 ring want je mag geen twee Hellfire ringen dragen, maar is ruim voldoende om absurd overpowered te zijn tot je in de buurt van max level komt :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Gem of Ease kan volgens mij ook helemaal niet in iets anders dan een wapen... Maar voor je amulet en ring kun je Hellfires craften, die hebben geen level requirement. Wel maar 1 ring want je mag geen twee Hellfire ringen dragen, maar is ruim voldoende om absurd overpowered te zijn tot je in de buurt van max level komt :)
Je kan op gewone jewelry ook level removement doen via die cube, daar heb je een lvl30 ease voor nodig, dan kom je pas in overpowered gebied :P

Edit, zelf op alle gear
This recipe lets players entirely remove the level requirement from any item, just as the Gem of Ease does when socketed into a weapon

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 27-06-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 11:42
SinergyX schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:29:
[...]

Je kan op gewone jewelry ook level removement doen via die cube, daar heb je een lvl30 ease voor nodig, dan kom je pas in overpowered gebied :P

Edit, zelf op alle gear
This recipe lets players entirely remove the level requirement from any item, just as the Gem of Ease does when socketed into a weapon
Ohhh, inderdaad die was ik helemaal vergeten...
Maar met een stevig wapen en hellfires blaas je al zo hard door lvl 1-70 heen dat het nergens op slaat om nog meer moeite te doen om equipment te ontlevelen. Dan ben je veel langer bezig met de voorbereidingen dan dat je ooit aan tijd kunt besparen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Ohhh, inderdaad die was ik helemaal vergeten...
Maar met een stevig wapen en hellfires blaas je al zo hard door lvl 1-70 heen dat het nergens op slaat om nog meer moeite te doen om equipment te ontlevelen. Dan ben je veel langer bezig met de voorbereidingen dan dat je ooit aan tijd kunt besparen.
Ik was shards aan farmen, was bijkomstigheid dat ik steeds die gems kon upgraden, dus werd met de tijd stukje extra luxe dan dat het nodig was. Ben paar maanden geleden helemaal opnieuw begonnen, dus kwam het toen wel goed uit (achteraf niet, nu ik dus vanuit seasons alle characters dubbel heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Iemand de necromancer DLC a in de store zien staan voor de xbox? Dacht dat maintenance om 11 uur begon, +-2 uurtjes later had ik hem wel verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
WishmasterNL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:38:
Iemand de necromancer DLC a in de store zien staan voor de xbox? Dacht dat maintenance om 11 uur begon, +-2 uurtjes later had ik hem wel verwacht
Is het niet zo dat het voor europa pas meestal een dag later is dus op woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

WishmasterNL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:38:
11:00 P.M. CEST = 23:00, niet 11:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:41:
[...]

11:00 P.M. CEST = 23:00, niet 11:00.
Dom van mij, ik heb over de PM heen gelezen. Duidelijk. 23:00 dus pas. Jammer, had er wel zin in vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

WishmasterNL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Dom van mij, ik heb over de PM heen gelezen. Duidelijk. 23:00 dus pas. Jammer, had er wel zin in vanavond.
Same, ik had eigenlijk vrij vandaag maar ben maar gaan werken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:57
Ik heb hem nu op disc voor de PS4, als ik de uitbreiding digitaal koop heb ik dan nog steeds telkens die disc nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 21:33

PBP

Omisys schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:53:
Ik heb hem nu op disc voor de PS4, als ik de uitbreiding digitaal koop heb ik dan nog steeds telkens die disc nodig?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Hmmm als er 1 ding is wat een nieuwe hero doet, is het wel nieuw leven schenken aan een game waar ik al anderhalf jaar niets mee gedaan had :) Ik heb zelfs een paar vrienden zo ver gekregen om RoS te halen :)

Ik had ook idd verwacht dat de champ er om 11.00 zou zijn, maar niet goed naar de pm gekeken...

Maar vraagje, ik zit in SD zijn er daar nog mensen levend? En is nog steeds een "ouderwetse" TS of is er al over naar discord?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
ye-roon schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:57:
Hmmm als er 1 ding is wat een nieuwe hero doet, is het wel nieuw leven schenken aan een game waar ik al anderhalf jaar niets mee gedaan had :) Ik heb zelfs een paar vrienden zo ver gekregen om RoS te halen :)

Ik had ook idd verwacht dat de champ er om 11.00 zou zijn, maar niet goed naar de pm gekeken...

Maar vraagje, ik zit in SD zijn er daar nog mensen levend? En is nog steeds een "ouderwetse" TS of is er al over naar discord?
Als je anderhalf jaar niets mee gedaan hebt dan zijn er nog stuk meer updates dan enkel de necromancer.. De game is een stuk beter dan geworden ! ik verwacht trouwens geen 2 uur downtime qua patchen vanavond, dank dat er 00:00 uur al mensen kunnen spelen. O-)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik snap niet zo goed waarom ze de Necro launch niet gelijk met een nieuw season doen... Of ben ik daar de enige in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Spunkjah schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:02:
Ik snap niet zo goed waarom ze de Necro launch niet gelijk met een nieuw season doen... Of ben ik daar de enige in?
Logisch, dan zijn voor het season eventuele issues, bugs, of OP combinaties nog duidelijk. (Ben ook van mening dat je dan een betere PTR had moeten doen, maar dat is wel de reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:03:
[...]

Logisch, dan zijn voor het season eventuele issues, bugs, of OP combinaties nog duidelijk. (Ben ook van mening dat je dan een betere PTR had moeten doen, maar dat is wel de reden).
BETA is al langdurig aan de gang maar op een gegeven moment worden de testers ook blind voor bugs. Nu hij gereleased wordt aan de massa komen er vast nog wel bugs uit die anders nooit gezien waren, de testgroep is daar te klein voor. Een maand voor bugfixes vind ik overigens wel goed, zo worden seasons gewoon eerlijk.

Het is ook wel het hoogte punt van de hype , als ze nog langer wachten dan verkopen ze gewoonweg minder dus releasen ze de dlc 8)

[ Voor 9% gewijzigd door randomice op 27-06-2017 16:24 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-10 21:08
randomice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:22:
[...]

BETA is al langdurig aan de gang maar op een gegeven moment worden de testers ook blind voor bugs. Nu hij gereleased wordt aan de massa komen er vast nog wel bugs uit die anders nooit gezien waren, de testgroep is daar te klein voor. Een maand voor bugfixes vind ik overigens wel goed, zo worden seasons gewoon eerlijk.

Het is ook wel het hoogte punt van de hype , als ze nog langer wachten dan verkopen ze gewoonweg minder dus releasen ze de dlc 8)
Ook zodat mensen die de necro al uitgebreid hebben getest op de PTR, geen enorm voordeel hebben in het volgende season.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:03:
Het is nog nooit voorgekomen dat alle OP combinaties op PTR gevonden en gerapporteerd zijn...nu dus ook niet. Komt bij dat de PTR dit keer invite-only was. Ze gaan die maand echt wel nodig hebben voor fixes, verstandig dus deze patch niet net voor season live te laten gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het wel altijd grappig op YouTube etc, allemaal 'imba necro build GR100+' spul, allemaal met ~2% gear/stats variatie, de 1 noemt zijn build nog meer OP dan de ander, vervolgens zit je naar hun Paragon level te kijken... tja, zo kan ik elke class OP maken (ik speelde met 10.000 paragonpoints :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 08-10 22:20

The Chosen One

Zie signature!

Mensen die morgen middag vanaf 14:30-15:00 samen willen gaan campaignen vanaf lvl 1 op hardcore/master?

Zet zelf me paragon punten nog niet aan tot 70. Beetje "nieuw" "ervaring" en rustig alle skills doorgaan.

TheChosenOne#2201

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
randomice schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:23:
[...]

Als je anderhalf jaar niets mee gedaan hebt dan zijn er nog stuk meer updates dan enkel de necromancer.. De game is een stuk beter dan geworden ! ik verwacht trouwens geen 2 uur downtime qua patchen vanavond, dank dat er 00:00 uur al mensen kunnen spelen. O-)
15min downtime op us realms vanaf maintenance naar speelbaar dus ik zit klaar om 11 uur

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Maar waar koop ik die pack dan ? want die staat nog steeds niet in de store.

nvm in een nieuw winkel gedeelte in game ofzo las ik

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 27-06-2017 21:45 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 21:31:
Maar waar koop ik die pack dan ? want die staat nog steeds niet in de store.

nvm in een nieuw winkel gedeelte in game ofzo las ik
Na de patch ook pas te koop. Vanuit de Battle.net launcher shop kopen als t goed is!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb de pack net gekocht via de launcher (restart maybe).
(Moet om 6 uur werken dus dat wordt niet veel vanavond. (daarom morgen campaign, zie boven))

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:37:
Heb de pack net gekocht via de launcher (restart maybe).
(Moet om 6 uur werken dus dat wordt niet veel vanavond. (daarom morgen campaign, zie boven))
Dan heb je via de US shop gekocht zeker? Want in de EU is hij zo te zien nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Deadsmell schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:41:
[...]

Dan heb je via de US shop gekocht zeker? Want in de EU is hij zo te zien nog niet beschikbaar.
nee heb nu ook restart gedaan van battle net en idd nu popup met necromancer pack

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Sowieso is die global dus maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:51:
[...]

nee heb nu ook restart gedaan van battle net en idd nu popup met necromancer pack
Ik zie hem na restart van de client ook, maar met valuta USD.
The Chosen One schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:02:
Sowieso is die global dus maakt niet uit.
Ik merk het. Gekocht. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsmell op 27-06-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:21

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Me2 >:)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik zie niks, en ben HEEL ongeduldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Alleen ziet hij mijn EU-balance bedrag niet....kan wel met Paypal betalen, maar dan raak ik mijn 35 euro nooit kwijt....

Ga nu mooi slapen, koop um morgen wel.

[ Voor 14% gewijzigd door ChUcKiE op 27-06-2017 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ok, van EU naar US en weer naar EU gewisseld en toen was de Necro-bundel wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 21:05
Deadsmell schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:41:
[...]

De mijne is via de US shop gegaan bij het aanklikken van de koop knop op de launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 21:05
2.6.0 is nu aan het downloaden op EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Same here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:22

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

nieuw season, nieuwe content, nieuw char; ik ben weer van de party :)

bijna upgraded tot playable, en dan maar eens zien wat de nec brengt :)

-edit- and off we go Go GO!!

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 28-06-2017 00:07 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zo lame, geen achievement voor eerste 70 necro in de clan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:22

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

klopt het dat S11 pas op 23 Juli begint, maand om je season loot te clearen is wel een beetje lang lijkt me

source: https://d3resource.com/journey/

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
kwakke01 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:08:
klopt het dat S11 pas op 23 Juli begint, maand om je season loot te clearen is wel een beetje lang lijkt me

source: https://d3resource.com/journey/
Season 11 begint op 20 juli.
Dit keer inderdaad wat meer tijd tussen de seasons...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Die extra tijd is ingetwijfeld voor bugfixing/balancing van de necromancer.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand anders ook het probleem dat de 2 nieuwe stash tabs van de necromancer identieke tabs zijn?

Ik heb ze als tab 10 en 11, maar wat ik er ook in doe, ik zie de items in beide tabs verschijnen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
WishmasterNL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:48:

Ben niet alle avonden online maar je mag altijd een invite sturen Xbox tag: Havoc260

Vanavond maar eens met een Necro beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
voor mij wordt het ook pas vanavond, gisteren nog snel even gem of ease geleveld naar 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Angeloonie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:43:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de 2 nieuwe stash tabs van de necromancer identieke tabs zijn?

Ik heb ze als tab 10 en 11, maar wat ik er ook in doe, ik zie de items in beide tabs verschijnen.
Net gekeken en ik heb echt 2 verschillende tabs. Game al een keer herstart?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Net gekeken en ik heb echt 2 verschillende tabs. Game al een keer herstart?
Vreemd, ik had blijkbaar wel het plaatje van tab 11 aangepast maar de tab zelf niet geopend (blijkbaar opent hij hem niet direct als je op de tab bovenin klikt. Net gedaan en nu gewoon in orode :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren even snel half uurtje gespeeld, lvl34 aangetikt, nog een hoog meh gevoel bij necro. Voordeel dat je niet zoveel skills kwijt bent om pets te hebben (ok pet AI is ruk, maargoed), andere kant vind ik de animaties erg karig.

Vind de nieuwe dungeons wel mooi gemaakt.

Challenge rift even bekeken, impale DH, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik vond hem echt wel tof, was altijd al een fan van WD dus dit sluit wel aan. Nu ff sets sprokkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
hoe groot was de patch ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
boemmie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:40:
hoe groot was de patch ongeveer?
2,5GB ongeveer dacht ik

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Op de PS4 moest ik 10.1GB patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
laat nu patch downloaden zodat ik kan spelen zodra ik thuis kom:) Altijd handig een vriendin die vrij is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 07-10 16:17
Omisys schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:48:
Op de PS4 moest ik 10.1GB patchen
Zuur, vergeten de ps4 aan te zetten gisterenavond/vanochtend. Al leek het bij de Battlefield patch van vorige week wel alsof ze de maximum downloadsnelheid van de PSN hebben verhoogd, voorheen was het maximaal 8MB/s en nu trok ik mijn 300Mbit lijntje vol met ongeveer 35MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Malt007 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:19:
[...]

Zuur, vergeten de ps4 aan te zetten gisterenavond/vanochtend. Al leek het bij de Battlefield patch van vorige week wel alsof ze de maximum downloadsnelheid van de PSN hebben verhoogd, voorheen was het maximaal 8MB/s en nu trok ik mijn 300Mbit lijntje vol met ongeveer 35MB/s.
Zou je niet al te blij maken, ik kon gisteravond anderhalf uur wachten met me 500/500 lijn. Zo traag altijd die downloads van PSN(is met kabel aangesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Omisys schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Zou je niet al te blij maken, ik kon gisteravond anderhalf uur wachten met me 500/500 lijn. Zo traag altijd die downloads van PSN(is met kabel aangesloten).
Ik was vanmorgen in 10 minuten klaar met mijn 500/500 lijn... Ook de ps4 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
En dat was GR70 met de Necro! :p

Toch maar geen story gedaan hehe.
Bone Armor setje en knallen maar, crappy gear maar toch al in 7:54 klaar!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
schaapiej schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:03:

he, wat voor setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-10 16:02

MetalPool

Boe!

Dan rest mij nu de vraag.....is het echt de €15 waard?
Niet dat ik te gierig ben om €15.....maar ik hoor her en der dat men toch wat terughoudend is over de class overall.....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Na-tuurlijk is het 15,- waard. Nieuwe class, beetje andere stuff en icm een nieuwe patch waar je je zeker weer een aantal weken/maanden mee kan vermaken. Prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik gebruik deze set-up, mis alleen die ring nog...
MetalPool schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:05:
[...]

Dan rest mij nu de vraag.....is het echt de €15 waard?
Niet dat ik te gierig ben om €15.....maar ik hoor her en der dat men toch wat terughoudend is over de class overall.....
Ik vind 'm tof! Geld is het voor mij zeker waard :)

2e upgrade in de cube gaf meteen een primal ancient! _O-
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2qxp95g.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 28-06-2017 13:11 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-10 16:02

MetalPool

Boe!

UTADDICT schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:06:
Na-tuurlijk is het 15,- waard. Nieuwe class, beetje andere stuff en icm een nieuwe patch waar je je zeker weer een aantal weken/maanden mee kan vermaken. Prima te doen.
Ja okè, maar de patch staat natuurlijk los van het character.....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
schaapiej schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Ik gebruik deze set-up, mis alleen die ring nog...

[...]

Ik vind 'm tof! Geld is het voor mij zeker waard :)

[afbeelding]
gewoon een scythe random upgrade gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 07-10 16:17

Dat is rap, is de Necro een beetje OP of gewoon geluk had met items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schaapiej schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:09:

[afbeelding]
Dat was meteen m'n eerste legendary drop, lvl31 dus die gaat de cube in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
boemmie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:14:
[...]

gewoon een scythe random upgrade gedaan?
Ja een gele upgrade gedaan, 2e was raak met dat wapen! :p
Malt007 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:20:
Dat is rap, is de Necro een beetje OP of gewoon geluk had met items?
Niet echt super gear tot nu toe.. alleen die primal ancient hierboven.
Met die primal zojuist GR75 gedaan in 7:59.

Denk dat er nog wel een nerf gaat komen voor komend season!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

SinergyX schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Dat was meteen m'n eerste legendary drop, lvl31 dus die gaat de cube in :P
En meteen ook precies de goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Hoe lvlen jullie zo snel? Ga het spel na lange tijd weer oppakken met de necromancer. Maar ben nooit heel snel geweest met lvlen. Neem aan in ieder geval de adventure mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
WishmasterNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:47:
Hoe lvlen jullie zo snel? Ga het spel na lange tijd weer oppakken met de necromancer. Maar ben nooit heel snel geweest met lvlen. Neem aan in ieder geval de adventure mode?
Is tot nu toe alleen op non-season beschikbaar (season start 20 juli pas).
Dus je bent zo level 70! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

schaapiej schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Is tot nu toe alleen op non-season beschikbaar (season start 20 juli pas).
Dus je bent zo level 70! :)
Tot zo ver was mij duidelijk. Maar hoe lvlen jullie zo snel in adventure mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
WishmasterNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:51:
[...]

GoE in een level 70 wapen proppen.
Eventueel GoE enchanten op level 70 gear en anders Cain/Born craften.

En anders ouderwets om een boost vragen! :p

Edit: GoE = Gem of Ease (voor het geval ie onduidelijk is haha)

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 28-06-2017 13:59 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

WishmasterNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:51:
[...]

Ja, ik heb gisteravond solo rifts gespammed op T1. Duurde niet lang voor ik 70 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Op die manier. Dan maar lekker de rifts in. Heb geen GoE liggen.

En km een boost vragen, moet ik wel eerst ergens toetreden. Eergister lukte dat niet in de community, kreeg toen een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17
WishmasterNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:09:
Op die manier. Dan maar lekker de rifts in. Heb geen GoE liggen.

En km een boost vragen, moet ik wel eerst ergens toetreden. Eergister lukte dat niet in de community, kreeg toen een error.
Als je een boost wil kan ik je die wel geven op de Xbox dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Gixxer27 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Als je een boost wil kan ik je die wel geven op de Xbox dan
Dat is altijd lekker. Heb alleen geen headset bij me. Vergeten mee te nemen. Maar zal vanaf ongeveer eind van de middag wel online zijn. GT: WishmasterNLD

[ Voor 28% gewijzigd door WishmasterNL op 28-06-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

The Chosen One schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:55:
Mensen die morgen middag vanaf 14:30-15:00 samen willen gaan campaignen vanaf lvl 1 op hardcore/master?

Zet zelf me paragon punten nog niet aan tot 70. Beetje "nieuw" "ervaring" en rustig alle skills doorgaan.

TheChosenOne#2201
Quote mezelf even, nu thuis. Zo beginnen! :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ik twijfel tussen boost en vanaf het begin spelen, gear grinden met ruk gear om mee te beginnen duurt ages:P
Pagina: 1 ... 37 ... 73 Laatste