Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Is er iets bekend over een startdatum voor S7?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
adamvansanten schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:15:
Haha heerlijk dit! Augments bijna klaar, dus ik ga er morgenavond een poging voor doen!
Geef m op zn donder die 86!
sorcees schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:29:
Officieel niet, verwachting is ergens begin augustus.

[ Voor 31% gewijzigd door Neles7 op 05-07-2016 19:51 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29/04 begonnen dus 29/07 einde S6 tussen door patch (op woensdagmorgen) en dan 1 week later start S7 8)
Verdorie Adam ik verwacht nu een alles beslissende GR 90 van je Barb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:00:
29/04 begonnen dus 29/07 einde S6 tussen door patch (op woensdagmorgen) en dan 1 week later start S7 8)

[...]

Verdorie Adam ik verwacht nu een alles beslissende GR 90 van je Barb :+
Hahaha 90? Ik ga mijn best doen, maar denk dat dat toch net wat hoog gegrepen is... :p

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als jij van een krappe 84 naar een 90 gaat geef ik me gewonnen. Denk dat 88 er nog wel in zit met goede map, maar daar houdt het voor mij wel bij op denk ik, of het moet echt een lucky map zijn. Wil eigenlijk ook nog even op PTR testen. Komen seasonal characters anders op PTR dan non seasonal? Of wordt het dan samengevoegd tot non seasonal? Dat zou namelijk niet echt eerlijke vergelijking zijn, want dan heb ik natuurlijk weer veel hoger paragon level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kid Jansen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:12:
Als jij van een krappe 84 naar een 90 gaat geef ik me gewonnen. Denk dat 88 er nog wel in zit met goede map, maar daar houdt het voor mij wel bij op denk ik, of het moet echt een lucky map zijn. Wil eigenlijk ook nog even op PTR testen. Komen seasonal characters anders op PTR dan non seasonal? Of wordt het dan samengevoegd tot non seasonal? Dat zou namelijk niet echt eerlijke vergelijking zijn, want dan heb ik natuurlijk weer veel hoger paragon level.
Volgens mij wordt het NS. Je kunt natuurlijk ook de extra paragon niet toewijzen dan speel je met dezelfde stats als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik ben inmiddels wel 2 upgrades, 5 augments en iets van 60-70 Paragons verder. 90 verwacht ik niet, maar 87 zou echt wel moeten kunnen. Die krappe 84 was 3e poging he, zeker geen super map / boss ofzo. Ga er vanavond gewoon even flink wat keys tegenaan gooien, begin wel met 86 en mocht dat lukken ga ik hoger. I'll keep you posted! Heb eigenlijk niet zoveel zin meer in Diablo op dit moment, maar de competitie is nog wel even leuk om het seizoen af te ronden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik ben na een 'rustperiode' van bijna 3 jaar weer eens aan Diablo 3 begonnen. Ik hoor van veel mensen dat er zoveel veranderd is, dat ik wel ff moest gaan kijken :). Ben erg benieuwd! Nog tips voor terugkeerders? Zal ook ff bij de Tweakers clan gaan kijken.

Ohja en in hoeverre is het noodzakelijk om Reaper of Souls aan te schaffen? Heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Muncher schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:39:
Ik ben na een 'rustperiode' van bijna 3 jaar weer eens aan Diablo 3 begonnen. Ik hoor van veel mensen dat er zoveel veranderd is, dat ik wel ff moest gaan kijken :). Ben erg benieuwd! Nog tips voor terugkeerders? Zal ook ff bij de Tweakers clan gaan kijken.

Ohja en in hoeverre is het noodzakelijk om Reaper of Souls aan te schaffen? Heb ik nog niet gedaan.
Tips is nogal moeilijk voor iemand die geen Reaper of Souls heeft. Zonder RoS heb je eigenlijk maar een kwart van de game en is eigenlijk nogal saai, aanschaffen dus! _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:13:
Zo, ik ben benieuwd hoever ik omlaag-gemod ga worden voor deze PTR feedback :Y)
Ik ben het met je eens hoor maar HT hangt mij een beetje de strot uit, ik ga in eerste instantie toch voor Jade :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Apsie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:55:
[...]

Tips is nogal moeilijk voor iemand die geen Reaper of Souls heeft. Zonder RoS heb je eigenlijk maar een kwart van de game en is eigenlijk nogal saai, aanschaffen dus! _/-\o_
Toch maar kopen dan... Wat mis ik precies? Hoe wordt de game minder saai zonder RoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hahaha ik heb wat pogingen gedaan, maar ik geef me gewonnen. De damage op GR87 is zo hoog dat het gewoon niet leuk meer is. Het kleinste minuscule foutje betekent liggen. Je mag de hoogste clear houden, ik houd het lekker op mijn GR84 (nog altijd 6 levels hoger dan #2 van de clan). Congrats! ;)

Nu ga ik een ander spel spelen, want Diablo heb ik voorlopig wel even gezien haha! Volgend seizoen alleen stash page farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Muncher schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:46:
[...]

Toch maar kopen dan... Wat mis ik precies? Hoe wordt de game minder saai zonder RoS?
Hehe, Ik kan me bijna geen D3 meer zonder RoS herinneren, maar hier gaat hij:

Een nieuwe Act (Act 5)
Bounties
Rifts/Grifts
Van level 60 naar 70
Nieuwe NPC The Mystic (Daar kan je 1 waarde veranderen van een Legendary Item)
Kadala (Gokken met shards)
Cube (3 extra Powers)
Seasons
Nieuw character: een Crusader..

Ik zal misschien wel wat hebben opgenoemd wat ook in de Non-RoS game zit maar je moet maar van mij aannemen dat RoS het een stuk leuker maakt :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
[...]

Echt een hele waslijst die je mist als je RoS niet hebt.
Ik zou zeggen kijk anders eens wat streams op Twitch.tv (bijvoorbeeld Rhykker) dan zie je vast al een heleboel dingen die je nu niet hebt. O.a. items enchanten, rifts, greater rifts, bounties, kanai's cube, Crusader class, andere items en ik vergeet vast nog wel wat! (correct me if I'm wrong!)

Die twee tientjes die het nu nog kost is het meer dan waard naar mijn idee!

Edit: zie Apsie noemt al wat dingen die ik vergeet! :+
En ook ik kan D3 niet meer zonder RoS zien, gewoon kopen dus haha

[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 06-07-2016 20:16 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:51:
Hahaha ik heb wat pogingen gedaan, maar ik geef me gewonnen. De damage op GR87 is zo hoog dat het gewoon niet leuk meer is. Het kleinste minuscule foutje betekent liggen. Je mag de hoogste clear houden, ik houd het lekker op mijn GR84 (nog altijd 6 levels hoger dan #2 van de clan). Congrats! ;)
Waar zit dan het verschil tussen jouw barb en de mijne? Ik gebruik sinds 82 ook F&R i.p.v. CoE en BoM, we gebruiken zelfde gems van ongeveer zelfde rank. Toch vond ik de damage wel meevallen, probleem was meer dat ik zelf niet genoeg damage deed.

Ik heb heel wat 87 pogingen gehad waarin ik 0x dood ging en m'n drie 86 pogingen, waarvan de derde succesvol, was ik ook 0x in dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
[...]

Apsie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:14:
[...]

Hehe, Ik kan me bijna geen D3 meer zonder RoS herinneren, maar hier gaat hij:

Een nieuwe Act (Act 5)
Bounties
Rifts/Grifts
Van level 60 naar 70
Nieuwe NPC The Mystic (Daar kan je 1 waarde veranderen van een Legendary Item)
Kadala (Gokken met shards)
Cube (3 extra Powers)
Seasons
Nieuw character: een Crusader..

Ik zal misschien wel wat hebben opgenoemd wat ook in de Non-RoS game zit maar je moet maar van mij aannemen dat RoS het een stuk leuker maakt :*)
Eigenlijk is er 1 maar 1 ding wat zo'n beetje al het bovenstaande mogelijk maakt, adventure mode. Niet meer eindeloos de story spelen maar gewoon bepaalde gebieden farmen. Sommige gebieden zijn ook enkel in adventure mode toegankelijk en niet in story mode.

Veel content is ook gericht op lv70, en na level 60 krijg je dus:
- Nieuwe items
- Nieuwe gems
- Nieuwe Skills + Extra Passive

Dus ja je mist eigenlijk alles wat iedereen speelt en wat D3 weer leuk maakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:17:
[...]

Waar zit dan het verschil tussen jouw barb en de mijne? Ik gebruik sinds 82 ook F&R i.p.v. CoE en BoM, we gebruiken zelfde gems van ongeveer zelfde rank. Toch vond ik de damage wel meevallen, probleem was meer dat ik zelf niet genoeg damage deed.

Ik heb heel wat 87 pogingen gehad waarin ik 0x dood ging en m'n drie 86 pogingen, waarvan de derde succesvol, was ik ook 0x in dood gegaan.
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was... Ik had Nemesis nog aan ipv APD... Dan toch nog maar een poging wagen haha! #noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
[...]

En volgens mij nog niet vermeld: geen toegang tot de leuke builds omdat set items en soms de aanvullende legendaries pas na lv60 droppen.
Daarnaast kun je zonder RoS letterlijk alleen maar in je uppie de campaign doorlopen want groepen ga je niet veel vinden voor vanilla games.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Zarhrezz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:13:
Zo, ik ben benieuwd hoever ik omlaag-gemod ga worden voor deze PTR feedback :Y)
Je staat +1 :+

ik heb je ook nog +1 gegeven ;)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
schaapiej schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:15:
[...]

Echt een hele waslijst die je mist als je RoS niet hebt.
Ik zou zeggen kijk anders eens wat streams op Twitch.tv (bijvoorbeeld Rhykker) dan zie je vast al een heleboel dingen die je nu niet hebt. O.a. items enchanten, rifts, greater rifts, bounties, kanai's cube, Crusader class, andere items en ik vergeet vast nog wel wat! (correct me if I'm wrong!)

Die twee tientjes die het nu nog kost is het meer dan waard naar mijn idee!

Edit: zie Apsie noemt al wat dingen die ik vergeet! :+
En ook ik kan D3 niet meer zonder RoS zien, gewoon kopen dus haha
Ik heb hem gekocht. Vanavond maar eens even testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:09:

Gister zag ik 'em zelfs even op +2...kennelijk zijn het toch niet alleen QQ-OP kinderen daar :+
En we staan op -1 waarbij ook alle 'inderdaad, het is niet nodig HT-garg te boosten' een -1 gehad hebben en alle 'boo nerf, ik heb zelf niet gekeken, maar er is geen probleem met nog meer boosted HT-garg' een +1. Heerlijk het publiek op het PTR-forum _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Bijna elk seizoen speel ik WD, maar ik denk dat ik komend seizoen toch echt er vanaf stap (vanwege HT only builds).

Ik vind het dan ook niet zo gek dat er mensen over klagen (en terecht imo).

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Maxxus schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:33:
Bijna elk seizoen speel ik WD, maar ik denk dat ik komend seizoen toch echt er vanaf stap (vanwege HT only builds).

Ik vind het dan ook niet zo gek dat er mensen over klagen (en terecht imo).
Met de RoE zal het met Jade, zeker voor de journey wel loslopen (max. 70)
Toch een spelverandering dus ik ga er voor ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:09:
Met de RoE zal het met Jade, zeker voor de journey wel loslopen (max. 70)
Toch een spelverandering dus ik ga er voor ;)
Ik zit naast een Firewall HT met RoE te denken over een LoN RoE build...je pakt dan 1300% en x4 op Locust en Haunt. Geen ruimte voor de pet ringen, dus dogs voor wat distract of wellicht de fetish belt. Leuke in zo'n setup is dat je Aquila mee kan nemen (dus dagger / bracers niet nodig voor DR). Daarmee is Firewall met de bracers ook weer een leuke optie. Zowel Grim als Qual kan dan naast elkaar (cube) zodat je Locust en Haunt goeie damage doen en je Mimics er extra Firewalls bijgooien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:20:
[...]

Ik zit naast een Firewall HT met RoE te denken over een LoN RoE build...je pakt dan 1300% en x4 op Locust en Haunt. Geen ruimte voor de pet ringen, dus dogs voor wat distract of wellicht de fetish belt. Leuke in zo'n setup is dat je Aquila mee kan nemen (dus dagger / bracers niet nodig voor DR). Daarmee is Firewall met de bracers ook weer een leuke optie. Zowel Grim als Qual kan dan naast elkaar (cube) zodat je Locust en Haunt goeie damage doen en je Mimics er extra Firewalls bijgooien.
Ook zeker grappig, alleen duurt het seizoen m.i. te kort om een full LoN setje te krijgen. Maar ik zal de Ancients die ik voor een LoN set krijg zeker niet weggooien..
Ik ben nu bezig op HC om een LoN setje in elkaar te draaien en RNG is a freaking biatch.... :D

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:27:
Ook zeker grappig, alleen duurt het seizoen m.i. te kort om een full LoN setje te krijgen. Maar ik zal de Ancients die ik voor een LoN set krijg zeker niet weggooien..
Ik ben nu bezig op HC om een LoN setje in elkaar te draaien en RNG is a freaking biatch.... :D
Ach, valt te overzien hoor, S4 heb ik ook met LoN gedaan. Wellicht dat je de volle 1300% niet haalt, maar 1000% moet wel lukken. Iets meer mats farming voor de rerolls als je de juiste items hebt, maar er zijn een aantal slots waar 'any leg will do' geldt en dat scheelt een hoop.

Edit:
Zit net te denken...Firebat staff of Wormwood dragen (kost wel 100% op LoN, maar ok), swarm mojo op cube en dan de Firebat bracers erbij...de Locust komt dan vanzelf, je zult de Haunts even moeten gooien maar dan kun je los met Firebats. Mantle geeft dan ook een nuttig item op shoulders.

[ Voor 18% gewijzigd door Zarhrezz op 07-07-2016 15:58 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Apsie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:27:
[...]

Gewoon in de grind modus gaan als :D haal je net als ik 2sets met 90+ augments O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Neles7 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:20:
[...]

Gewoon in de grind modus gaan als :D haal je net als ik 2sets met 90+ augments O-)
Hahaha, robot style? Nope, mij niet gezien...'t moet wel een beetje fun blijven _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
16:07 op eerste poging 88. Had het kunnen halen als bij laatste elite wat meer trash had gehad. Moest nu op laatste moment alsnog skippen en toen kreeg ik heel stuk dun gezaaid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muncher
Apsie schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:55:
[...]

Gisteravond RoS gespeeld. En ik ben onder de indruk! De bounties zijn erg leuk om te doen en de crusader class bevalt me ook wel. Er zijn nog 100 dingen die ik moet verkennen en ervaren, maar dat komt vanzelf. Diablo 3 voelt nu als de game die ik 4 jaar geleden had verwacht :). Act 5 nog niet aangeraakt (moeite waard?)

Ben nog aan het wachten op toelating tot de community. Via formulier in OP wel aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Muncher schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:32:
[...]

Gisteravond RoS gespeeld. En ik ben onder de indruk! De bounties zijn erg leuk om te doen en de crusader class bevalt me ook wel. Er zijn nog 100 dingen die ik moet verkennen en ervaren, maar dat komt vanzelf. Diablo 3 voelt nu als de game die ik 4 jaar geleden had verwacht :). Act 5 nog niet aangeraakt (moeite waard?)

Ben nog aan het wachten op toelating tot de community. Via formulier in OP wel aangevraagd.
Je zou toch, al is het maar 1 keer, act 5 moeten doorlopen. De eerste keer was erg indrukwekkend O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Muncher schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:32:
[...]

bereid je voor op weer vele uren plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Weet iemand of er ook hardcopy versies zijn van de diablo trilogy 'Sin of War'? Ik kan alleen maar de paperback versies vinden. Momenteel heb ik alleen de eerste in e-book formaat gelezen, maar ik wou graag een fatsoenlijk boek in handen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 22:24
Ergens in augustus is de verwachting.

ehhh.. noppes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik heb nooit wat met de "Play your Way" builds van Blizz, maar deze lijkt mij best leuk. Een leuke generator build :)

Ik zou hem zelf echter met Focus en Restraint spelen, om de damage output stabieler te maken.

http://us.battle.net/d3/e...ntion-barb-build-7-7-2016

[ Voor 17% gewijzigd door Goldman op 08-07-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

pvink schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:56:
Weet iemand of er ook hardcopy versies zijn van de diablo trilogy 'Sin of War'? Ik kan alleen maar de paperback versies vinden. Momenteel heb ik alleen de eerste in e-book formaat gelezen, maar ik wou graag een fatsoenlijk boek in handen hebben.
Ik zou om te beginnen zoeken naar "hard cover", een "hard copy" is zoiets als een fysiek exemplaar, wat een paper back ook is. Maar helaas stopt daar wat ik kan betekenen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
http://eu.battle.net/d3/en/blog/20167107

Einde season 22 juli, s7 op 5 augustus.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Neles7 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:50:
[...]

bereid je voor op weer vele uren plezier :)
Eerste set met bounties afgerond. Wat ontzettend leuk is dit! Kreeg hulp van een onbekende, lekker door de challenges gebeukt. Nog een extreme n00b vraag over loot. Als je iets vind, bijv. uit een kist, in hoeverre ziet je medespeler dit dan? Ziet hij zijn eigen loot? Of moet je de gevonden loot delen? (zoals vroeggah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we hopen op nog een PTR patch voor die tijd...S6 - the sequel kunnen we wel zonder.

On the bright side...ik zie mogelijkheden om weer eens non-meta Guardian te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Zarhrezz schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:38:
[...]

Laten we hopen op nog een PTR patch voor die tijd...S6 - the sequel kunnen we wel zonder.

On the bright side...ik zie mogelijkheden om weer eens non-meta Guardian te doen.
PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Muncher schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:20:
[...]

Eerste set met bounties afgerond. Wat ontzettend leuk is dit! Kreeg hulp van een onbekende, lekker door de challenges gebeukt. Nog een extreme n00b vraag over loot. Als je iets vind, bijv. uit een kist, in hoeverre ziet je medespeler dit dan? Ziet hij zijn eigen loot? Of moet je de gevonden loot delen? (zoals vroeggah)
Iedereen ziet zijn eigen loot. Je kunt in een groep de loot delen met elkaar door het te droppen voor ik meen anderhalf uur.

PTR = Public Test Realm, hier kun je vast de nieuwe patch testen, lekker negeren totdat je wat meer kennis hebt van het spel :)

Als je wilt kun je me toevoegen op b.net, momenteel niet vaak online, maar als je om hulp vraagt wil ik best een keer inloggen om wat te kloten :)

Neles#2481

Edit: S7 valt in mijn vakantie, ongeplanned maar maken we maar gebruik van.

Meer tweakers die dan meer tijd hebben en wat ook vrij snel sterk zijn? Wellicht eens kijken of ik wat early groep pushing kan doen voor fun :P Zien we wel hoelang t interessant blijft ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Neles7 op 08-07-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:13:

Meer tweakers die dan meer tijd hebben en wat ook vrij snel sterk zijn? Wellicht eens kijken of ik wat early groep pushing kan doen voor fun :P Zien we wel hoelang t interessant blijft ^^
Ik zit start S7 net op de camping, dus de eerste week ga ik missen...tegen die tijd verwacht ik jou toch wel rond tier 80 ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://us.battle.net/d3/e...rds-this-weekend-7-8-2016

Double Blood Shards dit weekend, alhoewel ik nog niet zeker ben van wanneer tot wanneer:
The bonus buff begins in the Americas region this Saturday, July 9 at 12:01 a.m. PDT and ends on Sunday, July 10 at 11:59 p.m. PDT.
+
*For PC, the buff will start and end at the noted times in each gameplay region according to its local time zone (PDT for the Americas, CEST for Europe, and KST for Asia).
Dus bedoelen ze hiermee 12:01 CEST of 9:01 CEST ?
EDIT: het is nu 9:46 CEST en ik zie de buff niet actief, dus het zal waarschijnlijk 12:01 CEST (onze tijd) worden of 0:01 ? Effing Imperisch systeem met hun 12:59am en 12:59pm.
EDIT2: ik zie dat de data voor S7 ook niet tegelijk zijn maar 5:00pm PDT en CEST.

[ Voor 20% gewijzigd door Phuncz op 09-07-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 07:39:
[...]

Ik zit start S7 net op de camping, dus de eerste week ga ik missen...tegen die tijd verwacht ik jou toch wel rond tier 80 ;)
Dat moet lukken, dit seizoen zat ik op 75 na 3 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Is het mogelijk om, middels een hotkey, te wisselen tussen verschillende combo's? Bijv. een set skills voor als je dichtbij wil aanvallen en een set skills voor ranged attacks? Moet nu vaak handmatig wisselen in het skill menu.

Wellicht is er een add-on die hiermee kan helpen? Gebruiken jullie die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Muncher schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:50:
Is het mogelijk om, middels een hotkey, te wisselen tussen verschillende combo's? Bijv. een set skills voor als je dichtbij wil aanvallen en een set skills voor ranged attacks? Moet nu vaak handmatig wisselen in het skill menu.

Wellicht is er een add-on die hiermee kan helpen? Gebruiken jullie die?
Nee dat is niet mogelijk. Er zijn tevens ook geen legale add-ons voor Diablo III. Vaak maken mensen een 2e character aan voor een andere set/skillset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Old news 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Neles7 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:13:
[...]

Ik heb dit ook! :)

Meestal zitten we al in de zelfde team in het begin, laten we het nu "officieel" maken :)

Zit nog wel beetje te twijfelen wat ik ga spelen, neig enorm naar een EQ barb.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik ben een beetje laat in de wagen van S6 gesprongen.

Ik ben nu toch al PL 28 geworden en zie nu dat ik nog 11 dagen heb.

Wellicht dat ik nog wel mijn gratis set af kan halen.

Zie: mijn barbje

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
Neles7 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:24:
[...]

Nee dat is niet mogelijk. Er zijn tevens ook geen legale add-ons voor Diablo III. Vaak maken mensen een 2e character aan voor een andere set/skillset.
Dus mensen hebben bijv. een ranged crusader en een melee crusader? Is dat niet wat overkill? Ik merk dat je soms on-the-fly wil overschakelen naar wat ranged skills ipv melee, maar dat kan niet erg snel (eerst in skill menu gaan, dan selecteren, etc).

Bij Torchlight 2 kan je met een hot key wisselen tussen een pre-defined skill set en zelfs tussen verschillende armor sets. Lijkt me toch dat een game als Diablo 3 dat ook moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb elke class dubbel (je hebt toch 12 of 15 char slots), bij gebrek aan gear en skill switch mogelijkheden. Veel tijd en moeite kostte het toch niet want met Seasons moe(s)t je toch een nieuwe char maken.

Ik wil voor Season 6 de Guardian journey afmaken door GR75 te halen, maar met mijn DH geraak ik niet verder dan 70, of toch niet met genoeg tijd over om 5 GR levels hoger te halen. En om er honderden te fishen heb ik ook geen zin in. Is de enige oplossing echt te grinden (voor augments) tot dat ik erbij neerval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muncher schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:21:
Dus mensen hebben bijv. een ranged crusader en een melee crusader? Is dat niet wat overkill? Ik merk dat je soms on-the-fly wil overschakelen naar wat ranged skills ipv melee, maar dat kan niet erg snel (eerst in skill menu gaan, dan selecteren, etc).

Bij Torchlight 2 kan je met een hot key wisselen tussen een pre-defined skill set en zelfs tussen verschillende armor sets. Lijkt me toch dat een game als Diablo 3 dat ook moet kunnen?
De design filosofie bij D3 is anders dan hoe die bij D2 was / hoe die bij TL2 is. Je zult je skill and gear layout dus zo moeten kiezen dat je met alle situaties om kan gaan. Zeker in greater rifts is dat de uitdaging; daar kun je geen skills en gear wisselen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Muncher schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Zoiezo zit ik aan 6+ WD's:
Zunimassa
Helltooth
Jade
Support
LoN
Arachyr

En dan nog 1 voor seasons en 1 voor HC seasons
Nog wat funbuilds = 9 :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
_Peter2_ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:22:
Ik ben een beetje laat in de wagen van S6 gesprongen.

Ik ben nu toch al PL 28 geworden en zie nu dat ik nog 11 dagen heb.

Wellicht dat ik nog wel mijn gratis set af kan halen.

Zie: mijn barbje
Wat mij opvalt, de passive "shield en board". Deze kan wel weg. De fury reduc. cost is te verwaarlozen, en de je krijgt niet de 30% dmg reduc.

Vwb skills, probeer deze aan te houden: http://www.diablofans.com...aekor-furious-charge-barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Phuncz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:37:
Ik wil voor Season 6 de Guardian journey afmaken door GR75 te halen, maar met mijn DH geraak ik niet verder dan 70, of toch niet met genoeg tijd over om 5 GR levels hoger te halen. En om er honderden te fishen heb ik ook geen zin in. Is de enige oplossing echt te grinden (voor augments) tot dat ik erbij neerval ?
Gast hoe krijg je het voor elkaar om die prima Yangs zoooo te verkrachten!!??

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Goldman schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Wat mij opvalt, de passive "shield en board". Deze kan wel weg. De fury reduc. cost is te verwaarlozen, en de je krijgt niet de 30% dmg reduc.

Vwb skills, probeer deze aan te houden: http://www.diablofans.com...aekor-furious-charge-barb
Dank voor de tip.

Ik wis dat ik mijn build nog wat moest aanpassen. Had eerst nog alla S5 eerst gepoogd ZK te killen voor mijn 2e lootbag (op T4). Dat wilde niet helemaal lukken. Uiteindelijk was dat solo gelukt toen ik zag dat ik dus Izual op T2 moest hebben voor lootbag (en ZK op T4 voor journey :D)

ZK had ik nog gepakt met een 1H + Shield, vandaar nog sword and board.

Ik heb ook deze build gevonden voor GR20 met 4P raekor. Ik denk dat ik zoiets ga proberen voor GR20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
_Peter2_ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:16:
[...]

Dank voor de tip.

Ik wis dat ik mijn build nog wat moest aanpassen. Had eerst nog alla S5 eerst gepoogd ZK te killen voor mijn 2e lootbag (op T4). Dat wilde niet helemaal lukken. Uiteindelijk was dat solo gelukt toen ik zag dat ik dus Izual op T2 moest hebben voor lootbag (en ZK op T4 voor journey :D)

ZK had ik nog gepakt met een 1H + Shield, vandaar nog sword and board.

Ik heb ook deze build gevonden voor GR20 met 4P raekor. Ik denk dat ik zoiets ga proberen voor GR20.
Als je wil, kan ik een avondje met je meelopen. Voor wat gear share. (goldman#2525).
simons schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Gast hoe krijg je het voor elkaar om die prima Yangs zoooo te verkrachten!!??
Ehm, extra RCR gerollt? Niet heel bijzonder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Goldman schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Als je wil, kan ik een avondje met je meelopen. Voor wat gear share. (goldman#2525).

[...]

Dank voor het aanbod.

Heb je donderdag tijd? :D

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 11-07-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Goldman schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Uhm, rcr zit er al standaard op, volgens mij was het beter geweest om de sock naar atsp te rollen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
simons schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Uhm, rcr zit er al standaard op, volgens mij was het beter geweest om de sock naar atsp te rollen....
Ik denk dat er standaard 45 op gezeten heeft en dat hij er 10% bij gerold heeft, attackspeed kan dus altijd nog :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope, 50% standaard, 10% RCR stat telt maar 5% bij die 50% blijkbaar :S
Maar inderdaad, ik kan nog anders rollen hoor, geen zweet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 11-07-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Apsie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:55:
Ik denk dat er standaard 45 op gezeten heeft en dat hij er 10% bij gerold heeft, attackspeed kan dus altijd nog :P
Blijkbaar kan je nog extra rrc erbij rollen... zou toch altijd voor de 7% gaan

[ Voor 26% gewijzigd door simons op 11-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoppa, gefixed: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/77288902
Damn B.net update snel tegenwoordig, was pas één minuut uit de game. Zou het met gebrek aan actieve spelers te maken hebben ?
Zou ik op mijn gloves ook IAS rollen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 11-07-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
_Peter2_ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:24:
Dank voor het aanbod.

Heb je donderdag tijd? :D
Ik kan je ook nog wel helpen. Ik kan je zelfs wel meenemen in 75+ GR's met m'n barb, want solo zit ik op 87 (en paar keer bijna 88).

Alles wat voor mijzelf geen upgrade is (en kans daarop is heel klein) mag je dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
GR20 is goed gegaan :D (was een eitje).

Heb daarna nog op T6 een normale rift gedaan, die liep iets minder soepel, maar toch nog redelijk eenvoudig gegaan.

Moet nu denk ik ook nog wat bounties doen voor act mats zodat ik wat legendaries kan cuben.

Verder ook DB zien te verzamelen zodat ik wat legendaries kan cuben (2H weapons denk ik in eerste instantie...2H Mighty Weapons?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb een vraag voor de PS4 spelers (als die er hier al zijn)
Paar jaar geleden heb ik D3 al helemaal grijs gespeeld op de PC, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee op de manier die ik toen speelde

Alleen zoek ik nu een leuke game om samen met mijn vriendin te spelen, nu vraag ik mij af of je tegelijk (dus met 2 controllers) D3 op de PS4 kan spelen.
Gewoon een leuke game voor een paar uur per week vermaak.

Natuurlijk weet ik dat dit beter op de PS te spelen is, maar hij staat nu ook voor 24.99 bij bol.com dus waarom ook niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door LangeQuin op 12-07-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

LangeQuin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
Ik heb een vraag voor de PS4 spelers (als die er hier al zijn)
Paar jaar geleden heb ik D3 al helemaal grijs gespeeld op de PC, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee op de manier die ik toen speelde

Alleen zoek ik nu een leuke game om samen met mijn vriendin te spelen, nu vraag ik mij af of je tegelijk (dus met 2 controllers) D3 op de PS4 kan spelen.
Gewoon een leuke game voor een paar uur per week vermaak.

Natuurlijk weet ik dat dit beter op de PS te spelen is, maar hij staat nu ook voor 24.99 bij bol.com dus waarom ook niet :)
Zover ik weet ondersteunt Diablo op de consoles tot 4 player local co-op, dus dat moet prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
adamvansanten schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Zover ik weet ondersteunt Diablo op de consoles tot 4 player local co-op, dus dat moet prima werken.
Ja dat dacht ik ook al, en volgens mij best leuk weg te spelen op die manier!
Ook nog een advies van classes die tegenwoordig leuk samen spelen? Ik stam nog uit de tijd dat er nog een auction house was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

LangeQuin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Ja dat dacht ik ook al, en volgens mij best leuk weg te spelen op die manier!
Ook nog een advies van classes die tegenwoordig leuk samen spelen? Ik stam nog uit de tijd dat er nog een auction house was :)
Je kan alles prima combineren, maar voor het samenspel is het misschien wel leuk om één melee en één ranged character te spelen? Bijvoorbeeld Crusader met Demon Hunter ofzo? Maar alles kan je combineren, dus kies vooral wat je leuk lijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige hier die Blighter een frustrerende rift guardian vind? Net voor het eerst een grift 74 gedaan (ja, ik loop achter) en binnen 7 minuten verscheen de RG. Genoeg tijd toch? Nope, niet gehaald. Terwijl ik Perdition daarvoor in 10 seconden neer had.

Ik speel Firebird Archon. Hoe gaan andere wizzies hiermee om?

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 12-07-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:27:
Ik speel Firebird Archon. Hoe gaan andere wizzies hiermee om?
Huilen en next.

Blighter is (zeker voor Wiz) een van de ergste RGs, vrijwel elke attack 1-shot je, dus in no-time zit je op de 30-seconde wait. Daarbij komt dat een Archon cycle 2x 20 seconde duurt voordat de hoge damage spikes komen....40 seconde waarin je niet dood mag gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Jep. Blighter = New game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik te trots voor. RG moet altijd dood. Wat Zarhrezz zegt, gewoon even huilen. :P Maar stash tab inmiddels gehaald. Echt gemakkelijk met deze build. Had eerst een Tal Rasha Twister build. Hoewel ik daar veel minder squishy was, mist die echt damage ten opzichte van deze. Leuk om eindelijk weer Archon te spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 12-07-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Tal Twister is groep. Tal+Vyr Twister is solo momenteel R1 (world) met gr110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:53:
Tal Twister is groep. Tal+Vyr Twister is solo momenteel R1 (world) met gr110
Ik had die Tal Vyr laatst even geprobeerd, maar beviel me niet zo goed. Ik voelde me behoorlijk kwestbaar met die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar is het einde van ET-meta dan eindelijk:
Twisters (excluding those created with the Wicked Wind rune) will now despawn if they stop moving
Kennelijk was er niet de mogelijkheid / kennis om de bouncing te fixen, but this'll do fine.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:02:
En daar is het einde van ET-meta dan eindelijk:

[...]

Kennelijk was er niet de mogelijkheid / kennis om de bouncing te fixen, but this'll do fine.
Kunnen ze het zwaard weer iets buffen voor fun builds want de huidige cap is nu denk ik ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:39:
Kunnen ze het zwaard weer iets buffen voor fun builds want de huidige cap is nu denk ik ook niet meer nodig.
Cap van 5 is prima, da's nog altijd een factor 8.5 op ET output, meer dan het overgrote deel van de skills. Ik zat zelden op meer dan 5 stacks in mijn 75+ runs, voor de gemiddelde speler die niet aan extreme-IAS en walling doet veranderd er eigenlijk niets.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Dus voor barbs is er helemaal niks veranderd in S7?
Wat is de 'makkelijkste' class in S7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Waarschijnlijk HT-garg met RoE.
En Helltooth met Manajumaset voor normal T13 (Speedriften d.m.v. Elitehoppen) :D

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:07:
En Helltooth met Manajumaset voor normal T13 (Speedriften d.m.v. Elitehoppen) :D
Yup, dat is een makkelijke aanpassing aan de HT-garg push setup.

Persoonlijk ga ik denk ik maar eens voor Arachyr en LoN als de drops mee willen werken. Ik ben nog niet zeker of LoN het damage-wise kan bijbenen in een RoE / Firebats setup, maar voordeel van LoN is dat de Haunt en de Dogs ook damage doen (wat bij Arachyr niet zo is). Daarnaast heeft LoN een hogere toughness doordat je met Aquila kan werken en ook Mantle maakt een deel van het DPS verschil goed.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Shit, ik haat WD. Alternatief? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:09:
Firebird Chantodo Archon...da's momenteel de #2 highest solo clear class op PTR :+

Dit is ook weer heerlijk...mensen die lezen patch notes en posten direct huilie-huilie over de nerf...

...die geen nerf maar een buff is.

Ok, wellicht had de TLDR niet gehoeven, maar ja..

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:28:
[...]

Firebird Chantodo Archon...da's momenteel de #2 highest solo clear class op PTR :+
Wat is de nummer #1 momenteel?

Heb na het behalen van de stash tab mijn non-seasonal Helltooth WoD / Acid Cloud WD (uit Season 5) maar weer opgepakt om spul voor die Garg build te verzamelen, maar ik had al snel weer zo'n plezier met die caster build dat ik het zonde vind om hem om te bouwen. Echt een heerlijke build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HT-garg met RoE.

Edit:
Post-ET-nerf hebben we een 102 NS PTR clear met 2x bovengenoemde WD, 1x Roland support, 1x Raekor support.

Het doel van meer DPS in high-level group zou dus bereikt kunnen zijn...alleen maar hopen dat het niet 2x RoE WD-garg blijft.

[ Voor 43% gewijzigd door Zarhrezz op 13-07-2016 20:03 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
SideShow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:09:
DH :) Gift is UE dus yangs + dml farmen en je kunt zo ~T12 farmen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Grote kans dat het dan weer DH wordt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even voor de grap er een 75 ingegooid met m'n Wiz zoals die op live op 78 gehaald heeft. Niet gehaald, maar het was ook een dramatische rift en ik speelde niet best. Ik merk wel wat burst-verlies op (maar da's logisch na de fix op Archon / Swami stacks) maar ET voelt niet zwakker dan op live. Als je IAS-ET muren aanvalt ga je het merken, maar als je normaal ET speelt merk je de verlaagde cap en despawn niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dank voor je hulp gisteren Goldman.

Mijn seasonal Barb is nu iets sterker.
Qua Raekors set heb ik wel crap versies.

Maar T6 lijkt nu goed te lukken. Een GR25 zal solo nu ook wel lukken.

Tijd om extra keys te farmen en mijn legendary gems te upgraden en de juiste gems te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Laat maar weten als je vanavond ook nog wat hulp wil. Ik moet sowieso even keys farmen voor GR's, dus dan doe ik toch een hele reeks T10 rifts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten,

leuk filmpje

Kan nog wel een groot aantal punten opnoemen, maar blijf liever optimistisch naar de komst van D4 :)
Haha lag wel helemaal dubbel bij zijn mening over Decard cain en hoe ze dat hebben aangepakt in D3

Tot in S7 dan wordt het weer even Rambammen geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tja, vroegah enzo. Heb Diablo 1, 2 en 3 héél veel gespeeld. Ik vind D3 echt geen slechte game die niet in die wereld past. Wel mocht het van mij zeker donkerder, grimmiger en de laatste overblijfselen van Jay Wilson's interpretatie van de game eruit halen.

Moest Cain dood ? De beste man leek in D1 al zo krom te lopen als een 97-jarige mijnwerker. Zeker de meest memorabele character van heel Diablo, maar dat wil niet zeggen dat er geen plaats is voor nieuwe. Helaas hebben ze in D3 daar geen kans voor gegrepen, integendeel.

Maar wat er gezegd wordt dat je onmogelijk alle items kan vinden is BS, ik heb wel elke equipable item in de game tot nu toe gehad en ik ben nog niet eens P800 op Non-Season. Dat trading D2 heeft grootgebracht vind ik ook een foute statement. In D1 en D2 was traden gewoon belachelijk slecht gedaan, in kleine vensters bots zien spammen en SoJs gebruiken als currency, dat trok nergens op. De AH is voor D3 geïmplementeerd maar dat gecombineerd met de extreem lage droprate van legendaries maakte het een slechte oplossing. Ondertussen dropt er genoeg gear waardoor je het niet meer nodig hebt. Dat zie je ook wel elke season. Het enige voor wie dat interessant kan zijn, zijn spelers die geen half uur per dag aan de game kwijt willen, maar wel top gear willen. Nee, zo werkt een loot-based game niet, ga dan maar Pokémon spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Top 100 nog niet, maar in ieder geval de 88 binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H9Wyta5pbjbG1draNdSxtYfH/full.png

EDIT: fuck wat baal ik zeg, echt geweldige map net in een 89, Infernal Maiden als RG: keiharde fail :(

Zijn heel wat andere RG's waarmee ik nu rank 76 had kunnen zijn. Op één na beste 89 is 13:33 (nu rank 76) en dat had ik met beetje redelijke RG prima kunnen halen. Ik had ruim 4 minuten voor RG, maar als je elke 5 à 10 seconden wordt ge1hit schiet het echt voor geen meter op. Was tot aan RG 0x dood, maar op die manier loopt die resurrect timer hard op. Uiteindelijk in 15:50 nu.

EDIT2: en de 89 is binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x2230j0ZIkbJ1FB1w2Szwdrt/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mtHcgfWxDr2uPYJnjLU8M6fl/full.png

[ Voor 72% gewijzigd door Kid Jansen op 16-07-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:00:
Nee, zo werkt een loot-based game niet
Maar zeg nu eens eerlijk vind jij d3 in de huidige staat nog een echte loot-based game dan?

Want dit is namelijk wat ik heel erg slecht vindt aan de game in de huidige staat... en straks met T13 wordt het nog erger. Nu heb je op een full clear TX rift vaak al 15-20 legies en dan straks 30 ofzo.. gaat toch totaal nergens meer over zo.

Heb d2 lang gespeeld en talloze grand skiller charms gecraft, maar het aantal met echt perfecte stats/skill trees zijn maar op 3 handen te tellen ofzo. Waren dan wel meteen jackpot items die vele hoge runes waard waren... feit dat ik dit na +15 jaar ofzo nog weet zegt toch genoeg over de echte loot game die D2 was :P.. die 7k souls in mijn stash nu zeggen mij echt niets meer.

ps.. weet ook de 2 keer nog goed toen een hacker mij bedonderde met traden van die skiller charms en ik achter bleef met een potion :( .. was toen furieus, maar achteraf kan ik er wel om lachen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:45:
[...]

Maar zeg nu eens eerlijk vind jij d3 in de huidige staat nog een echte loot-based game dan?
Natuurlijk, wat doe je anders zonder legendaries, set items en legendary gems ? Als je naakt T6 rifts kan finishen ben ik wel onder de indruk. En ondanks Paragon 3000 kan je nog steeds niet met gele gear fatsoenlijk spelen op hoge Torment difficulty.

Ook is heel de game gebouwd op het vinden, upgraden en aanpassen van gear. Dus waarom je het vind dat het geen loot-based game is, snap ik niet.
Want dit is namelijk wat ik heel erg slecht vindt aan de game in de huidige staat... en straks met T13 wordt het nog erger. Nu heb je op een full clear TX rift vaak al 15-20 legies en dan straks 30 ofzo.. gaat toch totaal nergens meer over zo.

Heb d2 lang gespeeld en talloze grand skiller charms gecraft, maar het aantal met echt perfecte stats/skill trees zijn maar op 3 handen te tellen ofzo. Waren dan wel meteen jackpot items die vele hoge runes waard waren... feit dat ik dit na +15 jaar ofzo nog weet zegt toch genoeg over de echte loot game die D2 was :P.. die 7k souls in mijn stash nu zeggen mij echt niets meer.

ps.. weet ook de 2 keer nog goed toen een hacker mij bedonderde met traden van die skiller charms en ik achter bleef met een potion :( .. was toen furieus, maar achteraf kan ik er wel om lachen :P
Wat je nu allemaal noemt zijn de problemen die met loot-based games komen: RNG en oplichterij.

Sowieso is het geen skill-based game want beter mikken of beter klikken levert je niet de boost in progressie op die items je geven. En zonder de items zijn de skills nog steeds niet bijzonder krachtig voorbij T6.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 16-07-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:45:
True, maar als je dan weer gaat kijken naar hoeveel er ancient zijn en beetje goede rolls hebben valt het ineens weer heel erg mee. Ik heb nog best wel veel items met vrij magere rolls, maar m'n laatste upgrade is alweer ruim twee weken geleden.
Pagina: 1 ... 3 ... 73 Laatste