Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:45:
Maar zeg nu eens eerlijk vind jij d3 in de huidige staat nog een echte loot-based game dan?

Want dit is namelijk wat ik heel erg slecht vindt aan de game in de huidige staat... en straks met T13 wordt het nog erger. Nu heb je op een full clear TX rift vaak al 15-20 legies en dan straks 30 ofzo.. gaat toch totaal nergens meer over zo.

Heb d2 lang gespeeld en talloze grand skiller charms gecraft, maar het aantal met echt perfecte stats/skill trees zijn maar op 3 handen te tellen ofzo. Waren dan wel meteen jackpot items die vele hoge runes waard waren... feit dat ik dit na +15 jaar ofzo nog weet zegt toch genoeg over de echte loot game die D2 was :P.. die 7k souls in mijn stash nu zeggen mij echt niets meer.

ps.. weet ook de 2 keer nog goed toen een hacker mij bedonderde met traden van die skiller charms en ik achter bleef met een potion :( .. was toen furieus, maar achteraf kan ik er wel om lachen :P
Er was een reden dat ik D2 non-b.net legit community speelde (voornamelijk solo en als er MP gedaan werd, was dat altijd met bekenden uit de community). Roepen dat trading D2 groot gemaakt heeft is roepen dat duping D2 groot gemaakt heeft.

Vele hoge runes...ik weet dan niet precies hoe hoog je bedoelt, maar in de hoogste regionen van rarity was de kans op drop van dergelijke runes minder dan de kans om meerdere keren de lotto te winnen op een mensenleven. Van Zod waren er in de legit community bv. 2 confirmed legit...ik weet niet over hoeveel jaar we het dan hebben, maar dat geeft een idee. Talloze keren dat er iemand op het forum opdook die wel een hoge rune wilde traden en het standaard antwoord op de vraag "hoe kom je eraan?" was dan "gecraft van lagere runes". Dan werd de berekening van hoe lang het clicken zou duren om dat te doen (langer dan D2 uit was, als je met supersnel clicken rekende) ge-quote en volgde de banhammer. Hier en daar ook nog iemand die beweerde 'em gevonden te hebben maar gelukkig hadden we in die tijd ATMA die ook GUIDs kon tonen...matchen richting bekende dupes was dan eenvoudig en in 99% van de gevallen banhammer.

D2 was in die zin niet loot-based maar dupe-based. Ik heb toch aardig wat uurtje in D2 gestoken (wel eens met een maat ongeveer geschat, komt je toch snel op 3000+ uur) en ik heb nooit de runes voor Enigma gevonden of kunnen upgraden...en dat is dan nog absoluut niet een ultra-rare runeword. Op b.net liep iedereen en hun hond ermee...right, zelf gevonden toch?

Uit dat oogpunt begrijp ik wel dat Bliz met de AH kwam...op die manier kregen ze grip op het dupe-fest dat D2 was. Het probleem was dat de drop-rates waarschijnlijk op D2 gebaseerd waren...en daarmee vele malen te laag voor een eco-system zonder duping. Het resultaat daarvan kennen we...de items die op het RMAH voorbij kwamen waren in die zin niet echt belachelijk hoog geprijst, ze waren echt zo zeldzaam. Probleem was dat iedereen die een spelletje speelt het beste van het beste wil en als je het dan niet zelf kan vinden (lage drop rate) en niet kan betalen, dan is het oneerlijk.

Dat heeft uiteindelijk tot het huidige systeem geleid; iedereen kan met redelijke inspanning de coole items in handen krijgen maar als je echt top-stats ancient wil hebben om in de allerhoogste regionen mee te doen, is het toch echt een loot-based game.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat ik zelf nog wel een leuke toevoeging zou vinden is een nog iets intelligenter loot systeem. We hebben nu gelukkig al niet meer dat je barb items met int rollen en dat soort zaken, maar ik zou het zelf wel een leuke toevoeging vinden om echt een redelijke kans op een upgrade te hebben bij een redelijke prestatie.

D3 kan natuurlijk zien welke skills, items en enchants je hebt en kan dus wel een redelijke goede gok wagen waar je naar op zoek bent. Ik zou het zelf dan wel mooi vinden dat je bijvoorbeeld iedere keer dat je een persoonlijk GR record (of dat nou solo, 2p, 3p of 4p is) verbetert 15% kans hebt op een upgrade en dat de rest van de loot wel gewoon random is.

Bijvoorbeeld zodat je wat nu je slechtste item is opnieuw krijgt waarbij:
  • 0,45x damage bonus + 0,35x toughness bonus + 0,20x healing bonus uitkomt op +2% ~ +6%
  • de damage, toughness of healing bonus nooit slechter is dan -4%
  • de primary stats van hetzelfde type zijn als je nu gebruikt
Dat zou het toch een heel stuk meer belonend maken om echt te pushen. Nu baal ik er wel van dat ik in de ruim anderhalve maand dat ik in de solo barb leaderboards sta maar drie upgrades heb gevonden, waarvan ook nog eens één met cuben en één van Kadala.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kid Jansen schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 19:30:
Wat ik zelf nog wel een leuke toevoeging zou vinden is een nog iets intelligenter loot systeem. We hebben nu gelukkig al niet meer dat je barb items met int rollen en dat soort zaken, maar ik zou het zelf wel een leuke toevoeging vinden om echt een redelijke kans op een upgrade te hebben bij een redelijke prestatie.

D3 kan natuurlijk zien welke skills, items en enchants je hebt en kan dus wel een redelijke goede gok wagen waar je naar op zoek bent. Ik zou het zelf dan wel mooi vinden dat je bijvoorbeeld iedere keer dat je een persoonlijk GR record (of dat nou solo, 2p, 3p of 4p is) verbetert 15% kans hebt op een upgrade en dat de rest van de loot wel gewoon random is.

Bijvoorbeeld zodat je wat nu je slechtste item is opnieuw krijgt waarbij:
  • 0,45x damage bonus + 0,35x toughness bonus + 0,20x healing bonus uitkomt op +2% ~ +6%
  • de damage, toughness of healing bonus nooit slechter is dan -4%
  • de primary stats van hetzelfde type zijn als je nu gebruikt
Dat zou het toch een heel stuk meer belonend maken om echt te pushen. Nu baal ik er wel van dat ik in de ruim anderhalve maand dat ik in de solo barb leaderboards sta maar drie upgrades heb gevonden, waarvan ook nog eens één met cuben en één van Kadala.
Het feit dat je in de leaderboards staat, geeft al wel aan dat je niet met de minste gear rond loopt. Logisch dat het upgraden dan ook moeilijker wordt. Als Bliz werkelijk een kans op een gegarandeerde upgrade zou implementeren, dan is het denk ik een kwestie van tijd voordat de top van de leaderboards rondlopen met (near) perfect gear. En dan draait het echt alleen nog maar om paragon punten, iets waar we juist vanaf zouden moeten willen, naar mijn idee.

Ik zou het fijn vinden als je ze eens iets zouden toevoegen dat je als int of dex klasse gemakkelijk in staat stelt om je Templar te gearen met str gear en andersom voor de andere followers. Misschien niet de meest significante change, maar vind het toch irritant om een Templar met int meuk te moeten gearen in een season. Iets bij de Mystic, waarmee je main stat kunt veranderen en de optie om te enchanten behoudt. Dat het item daarna follower only wordt ofzo, zodat je het niet kunt misbruiken voor je karakters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:14:
Het feit dat je in de leaderboards staat, geeft al wel aan dat je niet met de minste gear rond loopt. Logisch dat het upgraden dan ook moeilijker wordt. Als Bliz werkelijk een kans op een gegarandeerde upgrade zou implementeren, dan is het denk ik een kwestie van tijd voordat de top van de leaderboards rondlopen met (near) perfect gear. En dan draait het echt alleen nog maar om paragon punten, iets waar we juist vanaf zouden moeten willen, naar mijn idee.
Dat zou best een interessante challenge kunnen zijn...een soort trail waar je paragon capped wordt op 800 (de rest unassignable) waarbij er een fixed set aan greater rifts circuleert (om te zorgen dat iedereen met dezelfde monsters / layout / density / etc. te maken krijgt, waardoor ook fishing minder invloed heeft)...aangezien de verschillen in gear aan de top al aardig klein zijn, wordt het dan echt een kwestie van skill.
Ik zou het fijn vinden als je ze eens iets zouden toevoegen dat je als int of dex klasse gemakkelijk in staat stelt om je Templar te gearen met str gear en andersom voor de andere followers. Misschien niet de meest significante change, maar vind het toch irritant om een Templar met int meuk te moeten gearen in een season. Iets bij de Mystic, waarmee je main stat kunt veranderen en de optie om te enchanten behoudt. Dat het item daarna follower only wordt ofzo, zodat je het niet kunt misbruiken voor je karakters.
Best een aardig idee, maar laten we wel wezen, het maakt niets uit. De damage van je follower is een factor 100 of meer lager dan de jouwe. Als die door prime-stat gear tien keer zo hoog wordt, gaat het nog niet uitmaken op de DPS. Verder zou het nog uit kunnen maken op de survivability van je follower...die toch niet dood kan. Als ik dan mag kiezen waar de dev-tijd die er nog beschikbaar is op D3 naar toe gaat, is het toch class set / item / skill balance tweaking.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Zondag nog even stevig in mijn P-lvls vooruitgegaan door wat rond te rennen achter Kid Jansen.

Qua gear is er nog niet veel progressie, solo toch nog tot GR40 gekomen.

Mis nog steeds de juiste Legendary Gems (Nog geen BoTT, Eosteric). Heb nu wel een BotS.

Waar kan ik op dit moment het best mijn blood shards aan besteden?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zarhrezz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:30:
[...]

Dat zou best een interessante challenge kunnen zijn...een soort trail waar je paragon capped wordt op 800 (de rest unassignable) waarbij er een fixed set aan greater rifts circuleert (om te zorgen dat iedereen met dezelfde monsters / layout / density / etc. te maken krijgt, waardoor ook fishing minder invloed heeft)...aangezien de verschillen in gear aan de top al aardig klein zijn, wordt het dan echt een kwestie van skill.
Fixed set rifts zou ervoor zorgen dat men gaat optimaliseren voor bepaalde rift layouts en dan kom je weer bij hetzelfde verhaal van fishing, maar dan in minder extreme mate. Zolang het competitief is, zal 1% verschil steeds erg gewild zijn.

Ik vind het leuk hoe het is, de competitieve kant zal ALTIJD wel iets vinden om over te klagen omdat ze niet zover geraken als iemand die 10x zoveel tijd in de game spendeert. Zelfs als je ze alle wensen geeft (steeds upgrades vinden, capped paragon, rift RNG fixen, alle classes perfect balanced, etc.) zou je nog steeds klachten krijgen over dat je niet snel genoeg upgrades vind, dat de capped paragon te hoog of laag is, dat de rift RNG niet genoeg of toch nog teveel RNG is, etc etc.
Best een aardig idee, maar laten we wel wezen, het maakt niets uit. De damage van je follower is een factor 100 of meer lager dan de jouwe. Als die door prime-stat gear tien keer zo hoog wordt, gaat het nog niet uitmaken op de DPS. Verder zou het nog uit kunnen maken op de survivability van je follower...die toch niet dood kan. Als ik dan mag kiezen waar de dev-tijd die er nog beschikbaar is op D3 naar toe gaat, is het toch class set / item / skill balance tweaking.
Van mij mogen ze wel wat aandacht steken in de followers om er meer van te maken dan een "50% damage reduction passive" of een "freeze/root turret". Het zou leuk zijn als je hem potentieel toch wat damage zou kunnen laten doen in de richting van 25% tot 50% (50% is waarschijnlijk teveel) van je eigen damage (niet sheet DPS) in ruil voor de 50% damage reduction. Natuurlijk is dat weer een mega buff, maar we gaan er ook niet op vooruit volgende maand, integendeel.

Van mij mogen ze het hele GR systeem voorlopig laten zoals het is, simpelweg omdat het toch nooit goed is, er gaat altijd wel iemand klagen alsof zijn familie er fysieke klachten van heeft (is misschien ook wel zo met van die whino's :X ).
Hetgeen dit spel op dit moment eeder nodig heeft is at meer content, de build diversiteit is momenteel vrij goed (als je niet competitief aan GR's doet) met wat classes die wat liefde mogen ontvangen (Barb, Crusader) en algemeen de sets op een gelijk niveau te tillen met TXIII in het vooruitzicht.

Maar wat leuke random events (zoals de gobs en cursed stuff nu) of een aangepaste story mode zou zeer leuk zijn. Zo mogen ze van mij gerust alle non-legendary gems uit de game mikken en terug overgaan op runestones met runewords. Misschien wel wat minder hevig als met D2. De rode portals die ze nu (in bounties) voorzien hebben zijn leuk, maar de rewards trekken op niets (blauw en geel, goud en gems) en de uitdagingen nog minder als je 6-piece set gear hebt. Voor mij hadden ze hier gerust wat boss encounters in mogen stoppen van rift bosses met kansen op bv. lvl 50 legendary gems ofzo.

Voor mij mogen ze legendary gems ook een nieuwe unlockable tier geven op lvl 50 bijvoorbeeld. Nephalem globes mogen er van mijn part ook uit want daar heb ik nog nooit een wezenlijk verschil van gemerkt maar ze trekken wel nodeloos de aandacht en vullen een plek in de effects-bar. En waar is de goblin die terugvecht ? Ik wil nog steeds een Brute Goblin die in plaats van te rennen op mij begint te beuken. Bounty mats mogen van mij ook vallen in mindere mate buiten bounties en ze mogen ook iets flexibeler inzetbaar zijn. Ik zal heus niet de enige zijn met tientallen Act 1 mats die ik nergens voor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Einde season 6: 22 juli
Start season 7: 5 augustus

Aardig vlot!

Edit: zie dat het nog niet op Diablofans staat.
Mijn bron: een appje van m'n broer met een foto van de Battle.net launcher waar de info in staat :p

[ Voor 54% gewijzigd door schaapiej op 18-07-2016 13:56 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:46:

Aardig vlot!
Oh nice, start season op de laatste dag van mijn vakantie. Loop ik voor de verandering maar een dag achter. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers toch ...... 8 juli al gepost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LangeQuin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:38:
Ik heb een vraag voor de PS4 spelers (als die er hier al zijn)
Paar jaar geleden heb ik D3 al helemaal grijs gespeeld op de PC, daar ben ik nu wel een beetje klaar mee op de manier die ik toen speelde

Alleen zoek ik nu een leuke game om samen met mijn vriendin te spelen, nu vraag ik mij af of je tegelijk (dus met 2 controllers) D3 op de PS4 kan spelen.
Gewoon een leuke game voor een paar uur per week vermaak.

Natuurlijk weet ik dat dit beter op de PS te spelen is, maar hij staat nu ook voor 24.99 bij bol.com dus waarom ook niet :)
Een beetje laat maar beter laat dan nooit. Ook ik en de vrouw spelen D3 samen op de PS4 dmv local co-op. Erg leuk en zeker als je een beetje elkaar aanvullende classes speelt (een iets meer tank-achtig is aan te raden voor minder ervaren spelers kan ik je zeggen :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Deadsmell schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:14:
Het feit dat je in de leaderboards staat, geeft al wel aan dat je niet met de minste gear rond loopt. Logisch dat het upgraden dan ook moeilijker wordt. Als Bliz werkelijk een kans op een gegarandeerde upgrade zou implementeren, dan is het denk ik een kwestie van tijd voordat de top van de leaderboards rondlopen met (near) perfect gear.
Met de 15% die ik zei is die kans ook weer niet zo groot. Eventueel laat je de kans en de grootte van de upgrade afhangen van met hoeveel je je vorige record hebt verbeterd. En dat je dan een heel stuk gunstiger uitkomt als je je vorige keer met een groter aantal GR levels verbeterd, dan dat je datzelfde aantal één voor één zou dan en iedere keer kans zou hebben op een upgrade.

Bijvoorbeeld verbeteren tijd zelfde level, of 1 level hoger met significant slechtere tijd geen kans op "gegarandeerde" upgrade.

1 lvl hoger en tijd in zelfde ordegrootte of beter: 2,5% kans +1,5% upgradelimiet
2 lvl: 4% kans +2,0% upgradelimiet
3 lvl: 6% kans +2,5% upgradelimiet
4 lvl: 8,5% kans +3,5% upgradelimiet
5 lvl: 11,5% kans +4,5% upgradelimiet
6+ lvl: 15% kans +6,0% upgradelimiet

Mij zou het in ieder geval best een leuk systeem lijken om wat meer beloning te geven voor pushen. Nu kom je eigenlijk alleen vooruit door paragon punten en hogere augments, want upgrades vind je gewoon niet of nauwelijks. Van 82 naar 89 zonder item upgrades (alleen één augment, wat paragon levels en paar gem levels) vond ik zelf best wel een prestatie, daar zou best wel wat meer kans op een upgrade tegenover mogen staan...

Wat betreft mijn gear, daar is echt nog zat ruimte voor verbetering, zo goed is die ook nou weer niet. Dit is wat ik nu heb en dit is wat ik als perfecte gear zie voor mijn build.

+35,6% ancient spear damage
+2,43% toughness
+68,7% healing
+60% area damage
+6 yds globe radius (moet nu echt omlopen voor elite kill globes in GR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024

Aardig vlot!

Mijn bron: een appje van m'n broer met een foto van de Battle.net launcher waar de info in staat :p
Staat er wel maar paar weken geleden al :p

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Moet niet gekker worden....

Elk seizoen speel ik WD, normaal werd ik uitgesloten van de grift push party's omdat ik DPS speel (uiteraard zijn er diverse uitzonderingen geweest).

Dit seizoen zat ik te denken om maar eens wat anders te gaan spelen, en nu zijn er opeens mensen die mij weten te vinden omdat ik elke keer WD speel en of ik zin heb in push party's.

Volgens mij gaat S7 het seizoen van de WD worden :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Maxxus schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:25:
Moet niet gekker worden....

Elk seizoen speel ik WD, normaal werd ik uitgesloten van de grift push party's omdat ik DPS speel (uiteraard zijn er diverse uitzonderingen geweest).

Dit seizoen zat ik te denken om maar eens wat anders te gaan spelen, en nu zijn er opeens mensen die mij weten te vinden omdat ik elke keer WD speel en of ik zin heb in push party's.

Leuk voor jou :) Toch denk ik dat het een saai seizoen wordt zo, HT is eigenlijk puur pets die dingen killen? Dan krijg je dus een "Pure Support" meta want niemand hoeft echt wat te doen, of zie ik dat verkeerd?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Neles7 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Leuk voor jou :) Toch denk ik dat het een saai seizoen wordt zo, HT is eigenlijk puur pets die dingen killen? Dan krijg je dus een "Pure Support" meta want niemand hoeft echt wat te doen, of zie ik dat verkeerd?
Enerzijds heb je gelijk, het is een vrij passieve speelstijl en aankomende seizoen lijkt ook Jade wat viable te zijn.

Anderzijds, ik kom toch elke keer weer terug naar HT grag, de speelstijl blijf ik stiekem toch wel fijn spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maxxus schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:25:

Standen op PTR op het moment (er wordt niet echt veel 4-man gedaan heb ik het idee):
Season
tier 992x HT-garg, Roland Sweep support, 4-piece Reakor support
tier 992x HT-garg, Roland Sweep support, 4-piece Inna support
tier 954-piece Reakor support, 4-piece Inna support, DPS onbekend
tier 95HT-garg, Tal Twister, 4-piece Inna support, onbekend
tier 942x HT-garg, 4-piece Reakor support, 4-piece Inna support

NS
tier 1022x HT-garg, Roland Sweep support, 4-piece Reakor support
tier 101Tal Twister, 4-piece Reakor support, 4-piece Inna support, 4-piece HT support
tier 100Tal Twister, Impale Shadow, 4-piece Inna support, 4-piece HT support

Stiekem best wat variatie dus. Zeker als je niet persé de 100+ wil halen lijkt er een hoop meer mogelijk te worden. Ik kan me ook best voorstellen dat er andere DPS opties anders dan HT-garg / Tal Twister / Impale Shadow mogelijk gaan zijn. Veel whine op het PTR forum, maar de boards zien er op zich niet dramatisch uit.

Wat ook kan gaan helpen is dat 'de meta' grotendeels wordt bepaald door de boodschap van de top streamers / groepen. Als die niet eenduidig is, zal dat effect hebben op de }:O }:O }:O }:O die niet verder kijkt dan de #1 clear op het board.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Zou het toch wel leuk vinden als er ook wat 4p mogelijkheden zijn waarbij één van de dps een barb is of eventueel monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nephalem schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:54:
[...]

Staat er wel maar paar weken geleden al :p
Ik ga toch geen paar weken terug scrollen! :+
Game al een tijd niet aangeraakt en volg dit topic ook niet actief (incl Diablofans), vandaar..

Begin augustus in ieder geval weer een weekje D3 spelen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:20:
[...]

Standen op PTR op het moment (er wordt niet echt veel 4-man gedaan heb ik het idee):
Season
tier 992x HT-garg, Roland Sweep support, 4-piece Reakor support
tier 992x HT-garg, Roland Sweep support, 4-piece Inna support
tier 954-piece Reakor support, 4-piece Inna support, DPS onbekend
tier 95HT-garg, Tal Twister, 4-piece Inna support, onbekend
tier 942x HT-garg, 4-piece Reakor support, 4-piece Inna ekor support
tier 101Tal Twister, 4-piece Reakor support, 4-piece InnaG, 4-piece HT support

Stiekem best wat variatie dus. Zeker als je niet persé de 100+ wil halen lijkt er een hoop meer mogelijk te worden. Ik kan me ook best voorstellen dat er andere DPS opties anders dan HT-garg / Tal Twister / Impale Shadow mogelijk gaan zijn. Veel whine op het PTR forum, maar de boards zien er op zich niet dramatisch uit.

Wat ook kan gaan helpen is dat 'de meta' grotendeels wordt bepaald door de boodschap van de top streamers / groepen. Als die niet eenduidig is, zal dat effect hebben op de }:O }:O }:O }:O die niet verder kijkt dan de #1 clear op het board.
Dat ziet er opzich wel leuk uit. Ik ben benieuwd nu S6 zo goed als afgelopen is of de streamers ook 4p meta gaan verkennen en bekijken wat volgens hun de beste optie is. Gelukkig is de variatie binnen tweakers meestal goed op orde als we geen top-push gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kid Jansen schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:30:
Zou het toch wel leuk vinden als er ook wat 4p mogelijkheden zijn waarbij één van de dps een barb is of eventueel monk.
Barb ben ik nauwelijks bekend mee, geen idee wat daar de DPS specs zijn. Monk zie ik wel mogelijkheden, aantal builds met prima area DPS (waar kick wellicht nog bij komt).
Neles7 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:19:
[...]

Dat ziet er opzich wel leuk uit. Ik ben benieuwd nu S6 zo goed als afgelopen is of de streamers ook 4p meta gaan verkennen en bekijken wat volgens hun de beste optie is. Gelukkig is de variatie binnen tweakers meestal goed op orde als we geen top-push gaan doen :)
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Het lijkt erop dat de verschillen zodanig klein worden, dat vrijwel elke class in een 2-DPS setup wel kan werken tot in ieder geval 90+.

Twister Wiz blijft erg hoge area DPS, die build zal in maps met lange, rechte gangen (geen de-spawn corners) erg sterk blijven. De NS 100 gebruikt daarnaast dan Impale voor de focused elite DPS (die DH is trouwens Wudijo). Dat is wel een mooie oplossing vind ik; Wiz voor de enorme, maar random, area damage, DH voor finish op de singles en high-HP targets.

Ook Jade kan ik zien; de AoE is prima via de 6-piece maar ook de single-target focus-fire is beter dan een hoop andere builds. Maar ook 2x DH DPS zou goed moeten kunnen, UE + Shadow. Ook een Marauder als één van de twee DPS zou goed moeten kunnen; goede area DPS op density (bv. CA spam) maar ook focus-fire tegen singles.

Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat we voor het eerst sinds een paar seizoenen niet meer 1 'juiste keuze' voor DPS hebben. Het zou zomaar het meest interessante season kunnen worden als je veel 90+ multiplayer doet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Barb heeft 2 opties:
LeapQuake en Charge

Beide halen de 90 solo op de PTR (uiteraard met goede gear, gems en paragon).
Ik zie een LeapQuake toch wel leuke dingen doen in een 4P.

Maar het is zoals je zelf al een keer zei, de streamers creëren vaak de meta.
Vind het wel leuk om te zien dat ook de Crusader weer een beetje terug komt, het is dan wel meer een support rol.

Monk heeft nu ook die lashing tail build, enorm spirit heavy maar doet wel gave dingen.

Veel mensen klagen over alle nerfs en dat het S7 verpest, maar ik ben persoonlijk blij dat ik meer variatie zie in P4, niet het constante Wiz + 3x SUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:00:
[...]

Een beetje laat maar beter laat dan nooit. Ook ik en de vrouw spelen D3 samen op de PS4 dmv local co-op. Erg leuk en zeker als je een beetje elkaar aanvullende classes speelt (een iets meer tank-achtig is aan te raden voor minder ervaren spelers kan ik je zeggen :9)
Afgelopen woensdag is hij binnen gekomen en hebben er samen ook al heel wat uurtjes in zitten.
Zitten nu in Act III en spelen hem samen op expert, lekker rustig aan allemaal en gaat heel leuk.
Ik speel crusader en zij speelt wizard! :)
Alleen ze wordt bijna boos als voor mij wat legendarys droppen en voor haar niet :D
Bedankt voor je reactie in ieder geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
Kid Jansen schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:30:
Zag zojuist een filmpje van een monk die grift 99 deed, was een Raiment of Thousand Storm build.
Gezien de spirit generator damage boost van 300% naar 1250% is gegaan.

Dus een monk doet ook redelijk zijn/haar damage dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxxus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:57:
Zag zojuist een filmpje van een monk die grift 99 deed, was een Raiment of Thousand Storm build.

Ja, maar ik zie die build het niet heel goed doen in 4-p...de generators doen hun damage niet echt op een grote area en dat heb je toch nodig. LTK lijkt me dan een betere kandidaad.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41

Aardig vlot!

Nice. nu al zin in:) Zowel in het einde van dit seizoen om de paragon punten van me ns en seasonal te kunnen optellen, maar ook zeker in een nieuw seizoen. Alleen tot op heden TOTAAL niet duidelijk wat ik volgend seizoen aan ga maken. Vanavond tijdens het opmaken van me laatste grift keys op seasonal eens wat twitchers bekijken wat die op de PTR aan het doen zijn.

Zit eigenlijk wel te azen op een fatsoenlijke monk. nu 2 seizoenen geindigd met een dh dus ben dat wel een beetje beu:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 07:23:
[...]

Nice. nu al zin in:) Zowel in het einde van dit seizoen om de paragon punten van me ns en seasonal te kunnen optellen, maar ook zeker in een nieuw seizoen. Alleen tot op heden TOTAAL niet duidelijk wat ik volgend seizoen aan ga maken. Vanavond tijdens het opmaken van me laatste grift keys op seasonal eens wat twitchers bekijken wat die op de PTR aan het doen zijn.

Zit eigenlijk wel te azen op een fatsoenlijke monk. nu 2 seizoenen geindigd met een dh dus ben dat wel een beetje beu:)
Met dat dilemma zit ik ook. Ben nu op hardcore de Helltooth Garg WD aan het spelen en dat gaat erg lekker, maar ik vind het toch een beetje een te passieve build. Het gebrek aan een skill die je continu kunt casten, maakt het ook lastig bij obstakels, vind ik. Beetje ergerlijk soms. Maar op zich geen onaardige build.
Een caster build zoals de season 4 Helltooth Acid Cloud build vind ik vele malen leuker spelen.

DH is ook een optie. Lekker knallen met Multishot in een UE build, maar dan wordt het waarschijnlijk grotendeels solo spelen, gezien de groepsamenstellingen.

En ik wil geen support spelen. Misschien maar twee WD's tegelijk gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Deadsmell schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:10:
[...]

Met dat dilemma zit ik ook. Ben nu op hardcore de Helltooth Garg WD aan het spelen en dat gaat erg lekker, maar ik vind het toch een beetje een te passieve build. Het gebrek aan een skill die je continu kunt casten, maakt het ook lastig bij obstakels, vind ik. Beetje ergerlijk soms. Maar op zich geen onaardige build.
Een caster build zoals de season 4 Helltooth Acid Cloud build vind ik vele malen leuker spelen.

DH is ook een optie. Lekker knallen met Multishot in een UE build, maar dan wordt het waarschijnlijk grotendeels solo spelen, gezien de groepsamenstellingen.

Je zal nu, met de nieuwe HT Garg build, iets meer te doen hebben :) Je moet tenslotte ook Haunt gaan spammen :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Deadsmell schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:10:
[...]

Is caster build niet langer viable?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Maxxus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:57:
[...]

Dit geeft mij zeer goede hoop, ben erg benieuwd dit season en wil graag weer Monk gaan spelen.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Denk dat ik de hoop maar op moet geven om nog een 90 te halen met barb. Gisteravond een paar best wel goede maps gehad, maar beste pogingen zaten nog steeds rond 16:00-16:30. Mis gewoon damage, maar meer focussen op damage is ook niet echt mogelijk, want bij RG kan ik niet echt toughness missen (bij de rest is toughness geen enkel probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:53:
Is caster build niet langer viable?
Fire Wall caster moet te doen zijn, als Fire Wall op CD zit deel je de Haunts uit (cubed staff voor Locust). Iets als dit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:34:
[...]

Je zal nu, met de nieuwe HT Garg build, iets meer te doen hebben :) Je moet tenslotte ook Haunt gaan spammen :*)
Ah, dat had ik nog niet mee gekregen! Mooizo! Dan is de keuze snel gemaakt. 8)
Zarhrezz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Fire Wall caster moet te doen zijn, als Fire Wall op CD zit deel je de Haunts uit (cubed staff voor Locust). Iets als dit.
Hoe ver kom je hiermee in de grifts op de PTR?

[ Voor 43% gewijzigd door Deadsmell op 20-07-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Nog maar even aan de slag dan met Season 6 volgens mij heb ik de tab nog niet gehaald was te snel bored.
Volgens mij moet ik nog een conquest halen en rift binnen zoveel minutes finishen.

[ Voor 28% gewijzigd door NastyNick op 20-07-2016 13:29 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Hoe ver kom je hiermee in de grifts op de PTR?
Niet ver, ik mis wat key items :+

De Fire Wall damage is wel goed hoog, ik heb nog m'n caster spec op WD van destijds...die kwam wel door T13 heen. Dat is dan zonder de x4 damage van RoE.

Edit:
Ik neig momenteel zelf erg naar deze setup. Die zou zomaar beter uit kunnen pakken dan de LoN versie.

Edit 2:
Even HT Fire Wall / Arachyr Firebats / LoN Firebats / Jade in d3planner gepropt.

Ik denk dat de HT Fire Wall uiteindelijk het best eruit komt vanwege de Mimics. De Fire Wall komt op zo'n 4B sheet uit, dus zo'n 1B per seconde en de Mimics doen dat vrolijk ook. Met een CD van rond de 5 seconde en 3 casts per CD is dat best goeie DPS. Daarnaast de Garg voor 7B DPS. Dit bij een Toughness van ruim 100M.

Arachyr komt op een Firebats DPS van boven de 18B...da's wel flink veel. Locust Swarm doet daarnaast nog een 900M DPS. De Toughness is wel de laagste van de drie, maar zo'n 50M.

LoN Firebats doet ongeveer de helft aan Firebats en Locust damage (10B / 490M) maar de Haunt (1.2B DPS) en Dogs (1B DPS) worden wel relevant (wat bij Arachyr niet het geval is). De Toughness is met bijna 200M met afstand het hoogst.

Jade ziet er ook wel prima uit, 20B re-apply damage van Haunt en 75B+ Harvest damage. De Toughness komt ook erg hoog met 10 Harvest stacks. Persoonlijk ga ik toch niet voor Jade; ik mis daar de wide-area DPS. De main damage is op 2-3 targets (Haunt) en elke 10 seconde een area nuke, maar niet echt een grote area.

In ieder geval genoeg opties als je een WD caster wil spelen...HT-garg is niet de enige optie.

[ Voor 76% gewijzigd door Zarhrezz op 20-07-2016 22:48 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Leapbarb 'vraagje'.

Je hebt deze build; http://www.icy-veins.com/...-of-the-earth-patch-2-4-1

Met de volgende patch heb je ook de nieuwe girldle of giants belt.

Nou zat ik er aan te denken om de ringen te laten vallen (van link), rorg als cube, lut boots equippen en girld cuben. En dan ook de skill Battle Rage laten vallen voor Seismic slam.

Hoe zul je dan uitkomen met je damage? Is dat dan beter als bovenstaande build?
Nou ik het zo allemaal neerzet lijkt het (nieuwe item) me eigenlijk best tegenvallen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
toch nog tot paragon level 300 gekomen in S6, valt me niet tegen aangezien ik pas iets meer dan 1 weekje meedraai.

T8 wil nu goed lukken op mijn barb
Weet even niet meer of ik nu GR40 of GR45 heb gedaan. Volgens mij ben ik tot 45 gekomen.

Vraag me wel af of ik de standoff niet beter kan inruilen voor een ancient zweihander. Die geeft meer damage (voor boulder toss), maar ik mis natuurlijk de affix van standoff wat wel weer een grote damahe increase is voor Furious Charge.

Als mijn barb NS wordt heb ik in elk geval al een paar ancient Raekors pants liggen, een Ancient IK Boulder Breaker en een IK Tribal Binding, waamree ik 6P Raekor kan combineren met 4P IK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
_Peter2_ schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:01:
toch nog tot paragon level 300 gekomen in S6, valt me niet tegen aangezien ik pas iets meer dan 1 weekje meedraai.

T8 wil nu goed lukken op mijn barb
Weet even niet meer of ik nu GR40 of GR45 heb gedaan. Volgens mij ben ik tot 45 gekomen.

Vraag me wel af of ik de standoff niet beter kan inruilen voor een ancient zweihander. Die geeft meer damage (voor boulder toss), maar ik mis natuurlijk de affix van standoff wat wel weer een grote damahe increase is voor Furious Charge.

Als mijn barb NS wordt heb ik in elk geval al een paar ancient Raekors pants liggen, een Ancient IK Boulder Breaker en een IK Tribal Binding, waamree ik 6P Raekor kan combineren met 4P IK.
Waarom geen IK weap + belt? Dan heb je de 2 set bonus van IK

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ZTeeVeR schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:56:
[...]

Waarom geen IK weap + belt? Dan heb je de 2 set bonus van IK
Omdat ik die (nog) niet heb in Season 6.

Als mijn barb terug komt van zijn Seasonal uitstapje dan liggen beide al op hem te wachten (zoals ik ook beschreef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
Wat ik op de PTR zag was dat men voor full earth set gaat met focus/restraint, de band of might ring in de cube (amulet is hellfire met goede passive).
Qua belt wordt er nu gebruik gemaakt van die slam belt omdat het je quakes enorm boost.

Vriend van mij geeft aan dat hij de voorkeur geeft aan LoN frenzy (voor solo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zijn er ook nog mensen online vanavond die op HC season nog even speedrift met me willen halen?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Er was een reden dat ik D2 non-b.net legit community speelde (voornamelijk solo en als er MP gedaan werd, was dat altijd met bekenden uit de community). Roepen dat trading D2 groot gemaakt heeft is roepen dat duping D2 groot gemaakt heeft.
Sorry, maar dit is echt heel erg kort door de bocht. Ik heb vele hoge runes (de hoogste mogelijk zod's) etc. gehad via trading. Wellicht waren deze met duping gemaakt.. maar waar ik het voor verhandelde waren zelf gemaakte skiller charms uit de throne room van Bhaal. verder zat ik in de torches die met de juiste stats ook voor heel veel weg gingen :)

Voor het maken van die skiller charms had ik bakken met perfect gems nodig en juist dat principe vond ik geweldig in d2. Haalde bakken loot van boss runs die dan vervolgens voor perfect gems verkocht (lage currency) werden. Gaf een win/win voor beide partijen en zorgde er ook voor dat er interactie was tussen mensen.... check dat aspect nu eens in huidige d3
Verder waren er natuurlijk de specifieke ethernal items met de juiste stats/sockets die ook voor enorme bedragen weg konden gaan vanwege de rune words die hiermee gebruikt werden... het loonde dus echt om gewoon wat info te hebben over gear en de mogelijkheden en dat maakte trading en het blijven spelen van D2 des te leuker imo.

maar genoeg d2... zou leuk zijn als ze het uitbrengen in high ress want het is nu op 600*800 echt niet te spelen op een modern beeldscherm :P

Weten jullie al welke class je gaat gebruiken in S7?
Ga het mijzelf niet te moeilijk maken.. dit zal het worden voor het statsh tab 8)
Meer deeps nog dan nu op live en je kan ook al die irri deuren, in keep depts lay-out slopen met haunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Ga het mijzelf niet te moeilijk maken.. dit zal het worden voor het statsh tab 8)
Meer deeps nog dan nu op live en je kan ook al die irri deuren, in keep depts lay-out slopen met haunt.
Als je je moedig genoeg voelt: zonder hondjes >:)

[video]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:24:
WD! Gratis HT set! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ook zonder dat WD kennelijk in S7 top DPS zal doen was ik al van plan mijn NS WD te rebirthen.

S5 was het mijn Crusader en mijn Wizard, S6 mijn barb, dus is het in S7 tijd voor mijn WD. (En daarna mischien mijn DH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Als je je moedig genoeg voelt: zonder hondjes >:)

[video]
Jep dit deed ik vorig season ook. Nu met die RoE in HT is het vrijwel zelfde speelstijl. Grote voordeel van haunt + sticken = mega dps op champions en rift gardian.

Wordt wel de eerste keer waarschijnlijk dat WD top dps zal zijn in groepen met sacrifice. Ben benieuwd misschien leuk om met de clan even te doen :)

Ben zelf de eerste week van aug weg, maar tweede week van mijn vakantie ben ik van de partij.. loop graag even mee voor power lvl en wat loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Dit seizoen weinig kunnen spelen voor mijn doen, in totaal 100 uur met de barb gespeeld en eergister pas de free stash tab weten te halen :P

Eergisteren en gister ook pas GRifts kunnen pushen op HC met de EQ barb setup met ground stomp erin verwerkt en fire avalanche. Het resultaat zonder F+R is GR73 in 14:09, wat plek 483 opleverde :*) Op naar volgend seizoen voor de volgende tab. Hoe hoog zijn de barbs bij GoTHC geeindigd?

ps..Huidige battle.net char met physical build was slechts 30 seconden trager

[ Voor 10% gewijzigd door Ruigerock op 22-07-2016 13:53 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Afgelopen week Diablo 3: reaper of souls in de PSN sale gekocht, ik had vanilla al op de PC gespeeld maar het nu op de console aangeschaft omdat er familie op bezoek was en zo hadden we ook wat in de avond/nacht wat te doen. Helaas is de familie weer weg en moet ik alleen verder grinden/farmen als mage met een Meteor build met wat bij elkaar geraapte sets (2 Vyr en 2 Tal Rasha, boots die 200/299% extra meteor damage doen, channeling shoulders).

Wat is de beste manier om gear te krijgen? Ik solo semi soepel (ik zeg semi, omdat het opletten blijft, kan niet aankloten) T3 greater rifts en bounties. (met de familie deden we met zijn 3e makkelijk lvl 25 rifts) Van het lezen op andere sites is T3 de beste moeilijkheid om dit op te doen. Of zeggen jullie ga lekker T1 spelen, hier rush je doorheen, dan gaat het sneller?

Zijn er uberhaupt mensen actief op dit forum die het op de console spelen? Veel replies over seasons :P

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 22-07-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga ook weer WD doen maar dan non-meta :o

Vanuit HT Fire Wall via Arachyr Firebats naar LoN Firebats (als de ancients meewerken).

Ik heb nog wat zitten kijken naar een FoH Crusader, maar de damage is er gewoon niet...zit je een beetje te tutten met 500M per cast ofzo...dat doet de Locust in een RoE LoN per seconde...op alles op het scherm...2.5 minuut lang...zonder casting. Tja.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Om 19u vanavond wordt Season 6 afgesloten en mag je weer twee stashes in één proberen te proppen en je Paragon punten bij elkaar optellen met vreemde uitkomsten (780 + 646 = 819) en blij zijn met die bergen aan materials en legendary gems die je op één hoop kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
bbblije schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:21:
Afgelopen week Diablo 3: reaper of souls in de PSN sale gekocht, ik had vanilla al op de PC gespeeld maar het nu op de console aangeschaft omdat er familie op bezoek was en zo hadden we ook wat in de avond/nacht wat te doen. Helaas is de familie weer weg en moet ik alleen verder grinden/farmen als mage met een Meteor build met wat bij elkaar geraapte sets (2 Vyr en 2 Tal Rasha, boots die 200/299% extra meteor damage doen, channeling shoulders).

Wat is de beste manier om gear te krijgen? Ik solo semi soepel (ik zeg semi, omdat het opletten blijft, kan niet aankloten) T3 greater rifts en bounties. (met de familie deden we met zijn 3e makkelijk lvl 25 rifts) Van het lezen op andere sites is T3 de beste moeilijkheid om dit op te doen. Of zeggen jullie ga lekker T1 spelen, hier rush je doorheen, dan gaat het sneller?

Zijn er uberhaupt mensen actief op dit forum die het op de console spelen? Veel replies over seasons :P
Er zullen best wat mensen op console spelen, heb het zelf ook gedaan.
Maar je mist eigenlijk het stukje waardoor de meeste weer even terug komen naar de game, een season reset.

Via rift parties krijg je vaak gear, op consoles is dat alleen een gevaar omdat er vaak gecheat wordt met items waardoor je debiel sterke items gedropt krijg door je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

Phuncz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:43:
Om 19u vanavond wordt Season 6 afgesloten en mag je weer twee stashes in één proberen te proppen en je Paragon punten bij elkaar optellen met vreemde uitkomsten (780 + 646 = 819) en blij zijn met die bergen aan materials en legendary gems die je op één hoop kan gooien.
Over dat optellen, dat de "som" niet klopt is omdat je niet de paragon punten moet optellen, maar de XP om ze te krijgen. Om van paragon 1 naar 2 te gaan heb je bijna geen XP nodig. Maar om van 819 en 820 te gaan een hele berg.

edit:
Oh trouwens, er is natuurlijk maar 1 leader board die ECHT telt

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/hgok2lufp/Screenshot001.jpg :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hu9o op 22-07-2016 20:15 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Hu9o schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:05:
[...]

Over dat optellen, dat de "som" niet klopt is omdat je niet de paragon punten moet optellen, maar de XP om ze te krijgen. Om van paragon 1 naar 2 te gaan heb je bijna geen XP nodig. Maar om van 819 en 820 te gaan een hele berg.

edit:
Oh trouwens, er is natuurlijk maar 1 leader board die ECHT telt

[afbeelding] :+
Waarom heb je het wussycore board geopend dan? >:)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ruigerock schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:51:
Dit seizoen weinig kunnen spelen voor mijn doen, in totaal 100 uur met de barb gespeeld en eergister pas de free stash tab weten te halen :P

Eergisteren en gister ook pas GRifts kunnen pushen op HC met de EQ barb setup met ground stomp erin verwerkt en fire avalanche. Het resultaat zonder F+R is GR73 in 14:09, wat plek 483 opleverde :*) Op naar volgend seizoen voor de volgende tab. Hoe hoog zijn de barbs bij GoTHC geeindigd?

ps..Huidige battle.net char met physical build was slechts 30 seconden trager
Eindstand S6 op GoTHC clan:

Monk: GR76 (20 spelers)
Barb: GR73 (7 spelers)
Crus: GR72 (9 spelers)
DH: GR87 (22 spelers)
WD: GR69 (11 spelers)
Wiz: GR94 (10 spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

The Chosen One schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:20:
[...]

Waarom heb je het wussycore board geopend dan? >:)
omdat ik daar niet bovenaan sta O-) ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. ben met de season start van de partij :)

Vanmiddag even een nieuwe laptop gehaald en die gaat mee op vakantie d:)b
Even D3 erop zetten en kijken hoe het loopt, maar moet denk ik geen punt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

LOL dat is pas commitment :D
Ik ben nog niet zeker of ik season ga doen. Ofwel ga ik er hard voor, ofwel compleet niet. Ik heb nog wel anderhalf weekje om te beslissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik mis het begin van het seizoen, maar dat duurt lang genoeg.

Dit ook:
Diablo 3 : GR111 Rank 1 World "No-Firebug-Exploit-Wizard" (Season 6)

...tja, het is inderdaad geen Firebug, het is alleen maar no-cap Twister wall-stacking in combinatie met multiplicative Archon / Swami stacks...da's natuurlijk geen gebruik van bugs natuurlijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Nadat S6 tot een eind was gekomen heb ik mijn barb wat betere gear aan kunnen trekken.

Nog steeds niet optimaal, maar heb nu wel mijn hoogste GR clear op een barb tot nu toe gehaald (GR60).

Qua legendary gems zit ik nog wat laag en ik moet nog een (goede) focus zien te vinden. Ook een hellfire amulet met een goede passive staat nog op mijn verlanglijstje.

Ik heb ook nog een halfbakken earthquake barb, maar zij heef tnog wel wat meer werk nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door _Peter2_ op 25-07-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

tollo71 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 06:32:
[...]

Eindstand S6 op GoTHC clan:

Monk: GR76 (20 spelers)
Barb: GR73 (7 spelers)
Crus: GR72 (9 spelers)
DH: GR87 (22 spelers)
WD: GR69 (11 spelers)
Wiz: GR94 (10 spelers)
Thanks, verrassend dat ik me met de top van GoTHC hebben kunnen meten :>
Volgend seizoen maar eens geen Hardcore in lange tijden, om de gratis stash sneller te bemachtigen.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:59:
[...]

Niet ver, ik mis wat key items :+

De Fire Wall damage is wel goed hoog, ik heb nog m'n caster spec op WD van destijds...die kwam wel door T13 heen. Dat is dan zonder de x4 damage van RoE.

Edit:
Ik neig momenteel zelf erg naar deze setup. Die zou zomaar beter uit kunnen pakken dan de LoN versie.

Edit 2:
Even HT Fire Wall / Arachyr Firebats / LoN Firebats / Jade in d3planner gepropt.

Ik denk dat de HT Fire Wall uiteindelijk het best eruit komt vanwege de Mimics. De Fire Wall komt op zo'n 4B sheet uit, dus zo'n 1B per seconde en de Mimics doen dat vrolijk ook. Met een CD van rond de 5 seconde en 3 casts per CD is dat best goeie DPS. Daarnaast de Garg voor 7B DPS. Dit bij een Toughness van ruim 100M.

Arachyr komt op een Firebats DPS van boven de 18B...da's wel flink veel. Locust Swarm doet daarnaast nog een 900M DPS. De Toughness is wel de laagste van de drie, maar zo'n 50M.

LoN Firebats doet ongeveer de helft aan Firebats en Locust damage (10B / 490M) maar de Haunt (1.2B DPS) en Dogs (1B DPS) worden wel relevant (wat bij Arachyr niet het geval is). De Toughness is met bijna 200M met afstand het hoogst.

Jade ziet er ook wel prima uit, 20B re-apply damage van Haunt en 75B+ Harvest damage. De Toughness komt ook erg hoog met 10 Harvest stacks. Persoonlijk ga ik toch niet voor Jade; ik mis daar de wide-area DPS. De main damage is op 2-3 targets (Haunt) en elke 10 seconde een area nuke, maar niet echt een grote area.

In ieder geval genoeg opties als je een WD caster wil spelen...HT-garg is niet de enige optie.
Ik zie nu je update van deze post pas. Bedankt voor je uitgebreide reactie! Eerst maar eens met HT beginnen en afhankelijk van hoe hij bevalt switchen naar een caster build. Genoeg opties, zo te lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ruigerock schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:03:
[...]

Thanks, verrassend dat ik me met de top van GoTHC hebben kunnen meten :>
Volgend seizoen maar eens geen Hardcore in lange tijden, om de gratis stash sneller te bemachtigen.
Volgens mij was Barb in GoTHC clan niet echt populair in S6. Weinig spelers.

Wel jammer dat voor HC precies dezelfde Stash-tab eisen worden gesteld als op SC. Scheelt flink hoor, GR70 op HC of SC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:07:
Ik zie nu je update van deze post pas. Bedankt voor je uitgebreide reactie! Eerst maar eens met HT beginnen en afhankelijk van hoe hij bevalt switchen naar een caster build. Genoeg opties, zo te lezen. :)
Ja, WD caster is prima te doen komend seizoen. Het is jammer dat Gargs zo OP zijn door RoE, anders zou WD zonder meer de class met de meeste viable top tier builds zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

tollo71 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:25:
[...]

Volgens mij was Barb in GoTHC clan niet echt populair in S6. Weinig spelers.

Wel jammer dat voor HC precies dezelfde Stash-tab eisen worden gesteld als op SC. Scheelt flink hoor, GR70 op HC of SC O-)
Inderdaad, season conquests for HC nemen iets meer tijd in beslag als je niet een hero wilt op offeren. Ik zie dat in season 7 ze weer de makkelijkere conquests erin hebben gegooid. Dit seizoen was de lionhearted conquest GR75 iets te moeilijk voor de casual HC spelers. T10 binnen 2 minuten solo? Mij niet gelukt iig met een WW barb.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Nu nog op vakantie maar op tijd terug vior S7, op HC natuurlijk.
Deze keer maar eens een WD, nog nooit echt geprobeerd, een UE DH kan altijd nog.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

Wellicht al gezien, maar dit is best snel om solo het season te starten.
Doe dit eigenlijk al 3 seasons, maar dan in ruins of secheron. Die rat mob dudes spawnen een hele bende mobs dus je hebt daar ook hele sicke kill streaks. Leuke bijkomstigheid is die barb die soms met je meeloopt en mobs tot master kan one shotten.

Denk echter dat onderstaande sneller is dan mijn trucje want hij haalt regelmatig kill streaks van meer dan 600... ga dit ook proberen en dan af en toe wat waterway runs(act2)/boss bounties voor gear.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IDVlAYrtNNQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

T10 2 min hoeft toch ook niet solo? Of is er nog een hogere waar dat wel moet?
Niet solo is gewoon 4 man en beetje RNG met rift. Had 3 DH's en een monk (?) en zo'n groot prison rift. Deltasplit en 1 min en 2 seconden of zo. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

The Chosen One schreef op maandag 25 juli 2016 @ 21:13:
T10 2 min hoeft toch ook niet solo? Of is er nog een hogere waar dat wel moet?
Niet solo is gewoon 4 man en beetje RNG met rift. Had 3 DH's en een monk (?) en zo'n groot prison rift. Deltasplit en 1 min en 2 seconden of zo. :p
Ik speel vrij vaak solo tijdens seasons, nu aan het einde van dit seizoen was helemaal niemand meer online voor een party. Dan er maar een uitdaging van maken en zelf proberen in 2 minuten te finishen.

@Albeto: Interessant filmpje, dat kan een snelle stash tab worden met de WD zo

[ Voor 6% gewijzigd door Ruigerock op 26-07-2016 10:23 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ruigerock schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Ik speel vrij vaak solo tijdens seasons, nu aan het einde van dit seizoen was helemaal niemand meer online voor een party. Dan er maar een uitdaging van maken en zelf proberen in 2 minuten te finishen.

@Albeto: Interessant filmpje, dat kan een snelle stash tab worden met de WD zo
Je moet me toch maar 'ns toevoegen op Skype dan oid.
Iemand helpen is wel een reden D3 weer 'ns op te starten :9

Vond GR76 monk wel genoeg dit seizoen, en ben toch eerste gebleven in S6 *O*
(ik vind dat vissen naar een perfecte GR maar nix, dan stop ik)

Volgend seizoen gewoon weer Barb. HC natuurlijk - what else. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 26-07-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol! Net op het hardcore solo WD leaderboard terecht gekomen, terwijl ik alleen maar even een paar items aan het testen was in een grift 60. Plekje 992. :P Als het zo gemakkelijk is, dan ook misschien maar in season hc spelen. :P

Net mijn enige gift op hc opgemaakt aan een crappy Sacred Harvester, vind ik in het eerstvolgende grift een redelijke goede ancient variant. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 26-07-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:23:
Lol! Net op het hardcore solo WD leaderboard terecht gekomen, terwijl ik alleen maar even een paar items aan het testen was in een grift 60. Plekje 992. :P Als het zo gemakkelijk is, dan ook misschien maar in season hc spelen. :P

Net mijn enige gift op hc opgemaakt aan een crappy Sacred Harvester, vind ik in het eerstvolgende grift een redelijke goede ancient variant. 8)7
Als je een plek op de leaderboards leuk vind dan maak je met (seasons) HC het meeste kans. Bij het pushen krijg je een adraline boost als het een ware slagveld was en je het toch hebt overleefd.

Gedachte die al een tijd speelt: Ze zouden een extra softcore leaderboard moeten maken waarbij alleen records staan waarbij je nul keer bent doodgegaan. Dan zou ik SC ook weer een kans geven.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:23:

Is grappig inderdaad, ik kwam met m'n 75 op plaats 430 in HC seasons. 8)
Lijkt wel of niemand meer zin heeft in HC :>

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruigerock schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Als je een plek op de leaderboards leuk vind dan maak je met (seasons) HC het meeste kans. Bij het pushen krijg je een adraline boost als het een ware slagveld was en je het toch hebt overleefd.

Gedachte die al een tijd speelt: Ze zouden een extra softcore leaderboard moeten maken waarbij alleen records staan waarbij je nul keer bent doodgegaan. Dan zou ik SC ook weer een kans geven.
Apsie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:52:
[...]
Het klinkt opeens wel heel erg aantrekkelijk om hc te gaan spelen, volgend season. Alleen die conquests die je voor de journey moet halen. Grift 75 solo... Maar dat lijkt misschien lastiger dan het is. Ik had een 60 met crappy gear in minder dan 8 minuten. Niets ancient.

Wat is jullie seasonal max met de WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deadsmell schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:46:
[...]

[...]

Het klinkt opeens wel heel erg aantrekkelijk om hc te gaan spelen, volgend season. Alleen die conquests die je voor de journey moet halen. Grift 75 solo... Maar dat lijkt misschien lastiger dan het is. Ik had een 60 met crappy gear in minder dan 8 minuten. Niets ancient.

Heb zelf afgelopen season 81 gedaan met de HT WD. Hoogste in de clan was 86 dacht ik.
Wel softcore overigens!

80+ moet goed kunnen, ik heb zelf nog niet de helft van het season gespeeld :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Deadsmell schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:46:
[...]

[...]

Zodra ik de Journey op SC binnen had ben ik gestopt met Seasons: 75 dus... (word nu 70 op S7 :'( )
Ben na 2 maanden daarna nog even begonnen met HC om een maatje te helpen en vond de extra dreiging eigenlijk wel leuk, dus ben op 75 daar ook gestopt :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:54:
[...]

Zodra ik de Journey op SC binnen had ben ik gestopt met Seasons: 75 dus... (word nu 70 op S7 :'( )
Ben na 2 maanden daarna nog even begonnen met HC om een maatje te helpen en vond de extra dreiging eigenlijk wel leuk, dus ben op 75 daar ook gestopt :*)
Kijk, dat was het antwoord dat ik zocht. HC 75 is dus wel goed te doen met de juiste gear. Straks helemaal natuurlijk, als de volgende patch uit is met de RoE boost. :)

Inmiddels 842 op de leaderboards met een grift 62! _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 26-07-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Apsie schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:52:
[...]

GR76 Monk HC S6
(Had met vissen makkelijk 80-85 kunnen halen.. maar meh vissen is voor mensen met tijd overschot.)
world: 3761 (monk: 328)
Europe: 1918 (monk: 174)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vergeet niet dat leaderboard nu easy is voor zowel sc/hc. Season is separaat dus wat je nu hebt zijn era 6 (NS) leaderboards. Hier wordt niet veel gepushed onder de R100 ofzo.

Ik vermoed dat HC season wel hoger zal zijn als GR60 ;)

Binnenkort ook maar eens inloggen om stash op te ruimen :)
Wellicht wat kloten tussendoor tot S7 begint zie dat ik ook para 1401 nu volgens een calculator :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:25:
[...]

Kijk, dat was het antwoord dat ik zocht. HC 75 is dus wel goed te doen met de juiste gear. Straks helemaal natuurlijk, als de volgende patch uit is met de RoE boost. :)

Inmiddels 842 op de leaderboards met een grift 62! _O-
In season 4 geeindigd op plek 210 met een GR61, sindsdien steeds een andere klasse gekozen per seizoen.
Enige extra nadeel nu met HC zijn de augments, zo een fallen hero gaat extra zeer doen. Want die bouw je niet meer even snel op ondanks reserve gear :X

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Ruigerock schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:20:
[...]

In season 4 geeindigd op plek 210 met een GR61, sindsdien steeds een andere klasse gekozen per seizoen.
Enige extra nadeel nu met HC zijn de augments, zo een fallen hero gaat extra zeer doen. Want die bouw je niet meer even snel op ondanks reserve gear :X
Voor de 75 geen Augments nodig gehad, maar inderdaad, dat doet wel extra pijn :'(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Net maar even spullen uitgezocht, en voor de grap nog eens op de DH shi mizu gaan spelen. 1e poging Gr86 R187 :P Misschien ga ik voor het season begint af en toe nog wat DH kijken voor de fun ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://d3resource.com/journey/

Clickable season journey lijst, handig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Nice! Alleen jammer dat de cube erin zit, moet ik nog wat moeite doen ipv lazy mode 20uurtjes gamen voor guardian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:55:
[...]

Nice! Alleen jammer dat de cube erin zit, moet ik nog wat moeite doen ipv lazy mode 20uurtjes gamen voor guardian :P
Ja, ik vind het zo irritant om de cube steeds zo ver te moeten vullen. Vorig season was wat dat betreft ideaal: alleen de zooi erin mikken die je voor je build(s) nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Hmm, kom er net achter dat ik op mijn HC char geen adventure mode meer kan doen na de season afsluiting, kan iemand me toevallig even toevoegen en even de laatste Malthael Quest geven?

Alvast dank! Btag: Chronia#2239

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
Ja, ik vind het zo irritant om de cube steeds zo ver te moeten vullen. Vorig season was wat dat betreft ideaal: alleen de zooi erin mikken die je voor je build(s) nodig hebt.
Het wordt inderdaad weer bounties lopen...vorig seizoen heb ik genoeg mats gehaald voor de nodige extracts en wat rerolls op een WoH en klaar met de bounties. Wat dat betreft is het ook weer geen ramp dit seizoen weer wat meer bounties te moeten doen...genoeg gaten in de NS cube om op deze manier te vullen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:53:
[...]

Het wordt inderdaad weer bounties lopen...vorig seizoen heb ik genoeg mats gehaald voor de nodige extracts en wat rerolls op een WoH en klaar met de bounties. Wat dat betreft is het ook weer geen ramp dit seizoen weer wat meer bounties te moeten doen...genoeg gaten in de NS cube om op deze manier te vullen.
Vooral met de rerolls gaat het hard. Maar snel een bounty farm groepje vinden zodra ik T10 een beetje aan kan, want er moeten dit season 40 in de cube voor Guardian. Alleen jammer dat mijn cube-gaten bij de Barb en Monk zitten en ik WD ga spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:04:
Alleen jammer dat mijn cube-gaten bij de Barb en Monk zitten en ik WD ga spelen. :P
Al 4-5 seasons geen WD gedaan, dus dat komt bij mij wel goed. Ook zaken als nieuwe Frostburn en Magefist heb ik nog niet extracted...ik zal eens een Excelletje maken voor mezelf :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:11:
[...]

Al 4-5 seasons geen WD gedaan, dus dat komt bij mij wel goed. Ook zaken als nieuwe Frostburn en Magefist heb ik nog niet extracted...ik zal eens een Excelletje maken voor mezelf :o
Niet nodig met de Cube tool. Zolang je je browser cache niet leegt mbt deze site, blijven de gegevens bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:30:
[...]

Niet nodig met de Cube tool. Zolang je je browser cache niet leegt mbt deze site, blijven de gegevens bewaard.
Die site werkt voor mij niet...niet in Firefox, IE-tab, noch in Edge...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:33:
[...]

Die site werkt voor mij niet...niet in Firefox, IE-tab, noch in Edge...
Dat is vreemd. Ik gebruik hem in Chrome, maar ook in FF heb ik er geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bij mij ook niet, uBlock Origin duidt ook geen geblockte domeinen aan, dus ik vermoed dat het 3rd party cookies gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
[...]

Stelt toch allemaal geen zak voor. Maak een t13 farm groepje met wat verschillende classes en vaag om alle "nutteloze" legies op de grond te smijten voor je cube. binnen 10 riftjes heb je, je 40 legies... duurt langer om die bounty mats te farmen dan om ze toe te voegen.

zag dit op D fans staan. best handig voor S7
http://d3resource.com/journey/

Ben benieuwd hoe het zit, als je nadat je 70 bent meteen in T1 alles doet, of je dan 2 gifts krijgt? Zou wel relax zijn en met een beetje craften moet dat met elke class wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Om T13 bounties vlot te kunnen splitfarmen, zal je al genoeg crap verzameld hebben voor de cube, terwijl je eerder nuttige dingen daarin wilt stoppen als je niet bezig wilt zijn met een hele dag bounties. Ik persoonlijk ben dat snel beu, tenzij een vlotte groep, wat niet evident zal zijn op T13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Krijg je op T13 ook nog meer bounty mats dan op T10?
Misschien voordat ik met het season begin de patchnotes maar eens lezen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
schaapiej schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:44:
Krijg je op T13 ook nog meer bounty mats dan op T10?
Misschien voordat ik met het season begin de patchnotes maar eens lezen! :p
Ik had ergens gelezen, 7 ipv 5.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Met welk GR level is T13 te vergelijken? GR65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
_Peter2_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:26:
55 lijkt me eerder

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
_Peter2_ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:26:
Volgens Blizz is het GR60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Neles7 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:53:
[...]

[...]

Volgens Blizz is het GR60
Owja TX was 45 natuurlijk, dan was die 55 van mij inderdaad ook fout :o

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kom net deze video tegen van S2

YouTube: [Diablo 3] Season 2 GRift 63 4man rank1 world - Sever \[6:57]

Zou leuk zijn om zo'n team terug te maken. Veel meer interactie als de meta van de laatste seasons.

Pagina: 1 ... 4 ... 73 Laatste