Eerste dag van mijn vakantie wakker worden met een bak koffie en een nieuwe conspiracy theorie over de komst van D4 (persoonlijk zeg ik ja,, i believe
)

Verwijderd
Gefeicteerd Neles!!!Neles7 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:34:
Kom net deze video tegen van S2
YouTube: [Diablo 3] Season 2 GRift 63 4man rank1 world - Sever \[6:57]
Zou leuk zijn om zo'n team terug te maken. Veel meer interactie als de meta van de laatste seasons.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Verwijderd
hmm.. je weet dat dit ook weer m.b.v. een bug ging? (deze bug werd trouwens wel meteen in het season gefikst... dus het kan welNeles7 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:34:
Kom net deze video tegen van S2
YouTube: [Diablo 3] Season 2 GRift 63 4man rank1 world - Sever \[6:57]
Zou leuk zijn om zo'n team terug te maken. Veel meer interactie als de meta van de laatste seasons.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 09:55 ]
Het was idd een bug clear, maar er is wel meer interactie in de groep. Dat staat me aanVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:53:
[...]
hmm.. je weet dat dit ook weer m.b.v. een bug ging? (deze bug werd trouwens wel meteen in het season gefikst... dus het kan wel)
Nieuwe meta op ptr was monk/barb en 2 dps wd's. vooralsnog geen bug mechanisme, maar kan natuurlijk nog komen. is elk season eiegnlijk het geval geweest dus who knows. Feit zal wel zijn dat groep clears minder hoog uit zullen pakken dan voorheen...
Verwijderd
klopt, maar de rede voor interactie was juist die bug waarbij er dan goed getimed moest worden, voor maximaal effect.Neles7 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:57:
[...]
Het was idd een bug clear, maar er is wel meer interactie in de groep. Dat staat me aanDenk ook dat 2 wd een vrij saaie meta is/wordt (correct me if wrong) want het meeste zal door pets gebeuren ...
Twister was idd niet geweldig, maar een "4 support" meta want bijna niemand hoef iets te doen/communiceren is dan toch als nog erg saai?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Als wd pets de nieuwe meta wordt dan zie ik weinig rede voor communicatie. De Ai van de gargs is erg slecht. Het is gewoon groeperen van monk en barb en dan de gargs recht in de groep casten... meer is het niet. Grote voordeel t.o.v. eerst is dat er nu tenminste 2 mensen kunnen dps-en een verbetering van 100%
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Mot je der gewoon nie zoon zooitje van makenLord_T schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:38:
jezus wat is het toch altijd een uber kut karwei om de items te sorteren uit mail richting stash....
afgelopen season hc gespeeld op mnk (-> alles controleren) en non hc season wiz en dh... dus nog meer samen voegen enzo...
wel al 3 char slots vrij gemaakt...
Maar nog 200 items op hc in mail en 300 items op sc... zucht
Gewoon beginnen met al je SC chars te deleten. Ruimt flink opLord_T schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:38:
jezus wat is het toch altijd een uber kut karwei om de items te sorteren uit mail richting stash....
afgelopen season hc gespeeld op mnk (-> alles controleren) en non hc season wiz en dh... dus nog meer samen voegen enzo...
wel al 3 char slots vrij gemaakt...
Maar nog 200 items op hc in mail en 300 items op sc... zucht
Juist omdat Garg zo ontzettend dom is kan ik me voorstellen dat er in S7 andere combinaties op gaan duiken die beter blijken te werken. Het is wat op gevoel, maar ik heb het idee dat het DPS gap niet zo groot is en dan zijn wellicht DPS builds die meer wide range zijn opeens interessant (minder afhankelijk van grouping) of bv. de Shadow voor de snelle elite kills.Neles7 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:36:
Twister was idd niet geweldig, maar een "4 support" meta want bijna niemand hoef iets te doen/communiceren is dan toch als nog erg saai?
Verwijderd
Dat heb ik al na S2 gedaan, maar het blijft een flinke klus, maar van de andere kant, ik speel vrijwel alleen Season.tollo71 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Gewoon beginnen met al je SC chars te deleten. Ruimt flink op
Cititzen of Ladonia
Aankomende vrijdag start S7!mfreriks schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:04:
Hey gasten, wilde vandaag weer eens diablo 3 opstarten in de veronderstelling dat s7 van start gegaan was? Zie ik net dat er totaal geen seasonal aangemaakt kan worden? Doe ik iets verkeerd of mis ik wat?
[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 30-07-2016 14:47 ]
PSN ID: MrMichel_75
Die gaan op de console niet komen omdat het daar veel te makkelijk cheaten is. Jammer maar helaas.MisterMichel schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:29:
Ik heb de PS4 versie van Diablo. Heerlijk onderuit op de bank. Nu kom ik na wat zoeken er achter dat seasons niet beschikbaar zijn op console. Dat is wel erg jammer. Iemand van jullie toevallig wel een berichtje gelezen dat seasons toch naar console gaan komen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net eens even gekeken, ik kan met WD totaal 17 class en generic extracts doen van zooi die ik nog niet heb...lijkt erop dat ik een 2e character moet rebirthen om de extracts nuttig te houdenPhuncz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:19:
Ik ga er vrijdag waarschijnlijk bijzijn voor de season kick-off.
Nuttige link nogmaals, Season Journey Tracker: http://d3resource.com/journey/
Na het eerst seizoen heb ik er weinig werkt van gemaakt omdat het niet nodig was in de journey...ik mis dus nogal watPhuncz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:04:
Zelf heb ik ook nog behoorlijk wat extracts te doen op de WD (ook rond de 17), waar ik bij de andere classes eerder rond de vijf zit. Het is daardoor ook eerder dat ik interesse in heb, dat ik weet dat het uiteindelijk nut heeft ipv. de volgende keer te spelen als ik er echt zin in heb.
Nice. Maar stel dàt 'ie wordt aangekondigd... dan verwacht ik 'm niet voor eind 2018 / begin 2019. Ik voel me ineens heel oud...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:44:
Eerste dag van mijn vakantie wakker worden met een bak koffie en een nieuwe conspiracy theorie over de komst van D4 (persoonlijk zeg ik ja,, i believe)
[video]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik heb ook wel zin in crusader dit seizoen, enige nadeel vind ik de Roland set.. daar wil ik niet mee beginnen.wrvk82 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:42:
Dit seizoen eens de crusader proberen. Meerdere builds die mij erg leuk lijken, waaronder de uiteindelijke ancient thorns build met bombardment.
Ook zeker sweep attack en hammerbuild spelen.
Vrijdag om 17:00u sharp ga ik er een avond goed voor zitten!
#softcore
Haha @#hardcore3xNix schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Ik heb ook wel zin in crusader dit seizoen, enige nadeel vind ik de Roland set.. daar wil ik niet mee beginnen.
Dus denk dat ik maar Barb ga beginnen, en dan overstap op Crusader m.b.v. boost en craft mats e.d.
#hardcore
Meh, valt mij een beetje tegen: je mist solo of je hondjes of Piranadoschaapiej schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:16:
De patch is gedownload en geïnstalleerd hier.
Eens kijken hoe T13 is en hoe de nieuwe Haunt/Garg WD het doet!
Heb nog niet zonder hondjes gespeelde maar ik mis de pull van de visjes wel! Die van de follower is niet voldoende..Apsie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:55:
[...]
Meh, valt mij een beetje tegen: je mist solo of je hondjes of Piranado![]()
Toch nog maar eens puzzelen....
T13 met de kip is bijna net zo snel als T10, makkie dus
Ik ben sinds maandag even bezig op Hardcore met een WD, net ook even deze build erop gezet en gaat best lekker met een redelijk nieuw char. Sinds maandag pas aan het gearen. Wel net ff een neck vernaggelt door een verkeerde rerollschaapiej schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:03:
[...]
Heb nog niet zonder hondjes gespeelde maar ik mis de pull van de visjes wel! Die van de follower is niet voldoende..
In party kan je de hondjes wel makkelijk achterwege laten denk ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Dit is "the way to go" om S7 snel te kunnen afsluiten.stingray2012 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:29:
Yep Start S7 met een DH. Je krijgt de UE set, Yang en DML erbij en je doet easy 80 plus
Met de DH Shards verzamelen en hiermee gokken voor gear op eventuele andere chars.
WD kan er denk ik ook wel wat van.. gratis HT setje en knallen maar!Goldman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Dit is "the way to go" om S7 snel te kunnen afsluiten.
Hmm met de juiste skills met multishot en 80+ disc is 70 echt een eitje zonder een enkele ancient haal je dat dan makkelijk. Heb wel een redelijke DH nu en haalde 87 binnen 13 minuutjeslj_tree schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:45:
Ja DH en UE was vorige seizoen ook mijn build. Leuk, maar op een gegeven moment wel saai. En met zo'n beetje alles ancient (een van de 2 ringen niet) en alle gems op 65, hellfire amulet en paragon 700 ging 70 net. 80 echt no f-ing way:(
Wellicht vrijdag dan toch maar weer beginnen met een DH. Biertje erbij en gas erop:)
Vergeet ook niet het verschil in paragon, jij hebt waarschijnlijk 3 miljard meer...stingray2012 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Hmm met de juiste skills met multishot en 80+ disc is 70 echt een eitje zonder een enkele ancient haal je dat dan makkelijk. Heb wel een redelijke DH nu en haalde 87 binnen 13 minuutjes
Misschien toch iets niet goed gegaan, leg je DH eens naast die van mij en zoek de verschillen
Yep maar dat verklaart niet het verschil met grift70. Dat moet al lukken met p250 en crap gearGrin schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:49:
[...]
Vergeet ook niet het verschil in paragon, jij hebt waarschijnlijk 3 miljard meer...
Verwijderd
Vraag me af of het effectief is om dan een cowlvl op T13 te doen (als je het item hebt gekregen tijdens levelen) zodra je 70 bent. En dan gewoon de chests te runnen zonder te killenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:20:
Leuk om te weten.. de kans op legies uit chests in rifts op T13 is echt heel hoog. Ga vrijdag of zaterdag denk ik ouderwets chest hunten op T13 met totale crap gear. Gewoon vol tank spec en dan rifts met veel chests.
Cititzen of Ladonia
We hebben het allebei trouwens wel over Hardcore toch? En ik probeer naar je battlenet pagina te gaan dmv je link in de sign maar krijg een 404 terug?stingray2012 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:19:
[...]
Yep maar dat verklaart niet het verschil met grift70. Dat moet al lukken met p250 en crap gear
Nope, dacht dat je het over sc had. Op HC 75 gedaan in 10 minuutjes, maar met M6 wel zo veiliglj_tree schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:19:
[...]
We hebben het allebei trouwens wel over Hardcore toch? En ik probeer naar je battlenet pagina te gaan dmv je link in de sign maar krijg een 404 terug?
Gewoon met de ene beginnen, stash tab halen en dan overschakelen op de ander. Jij begint met DH (net als Boomblaster), ik met WD. Lootsharen onderweg en waarschijnlijk heb je dan een WD setje klaar liggen tegen de tijd dat je stash tab hebtsorcees schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:42:
zit toch weer te twijfelen, S7 op HC, met DH of WD, DH is bekend en vertrouwd, WD lijkt weer eens een leuke afwisseling.
Als je mij morgenavond dan ook even een invite stuurt kunnen we met z'n vieren gassen:)tollo71 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:36:
[...]
Gewoon met de ene beginnen, stash tab halen en dan overschakelen op de ander. Jij begint met DH (net als Boomblaster), ik met WD. Lootsharen onderweg en waarschijnlijk heb je dan een WD setje klaar liggen tegen de tijd dat je stash tab hebt.
zit je in de GoTHC clan?lj_tree schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:37:
[...]
Als je mij morgenavond dan ook even een invite stuurt kunnen we met z'n vieren gassen:)
Joh:) Admrobo
Have I ever told you the definition of insanity?
Verwijderd
Kan inderdaad een paar legies opleveren aan het begin van een season. Je hebt alleen niet de extra buff van de rifts in het cow lvl.Yogoi schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:08:
[...]
Vraag me af of het effectief is om dan een cowlvl op T13 te doen (als je het item hebt gekregen tijdens levelen) zodra je 70 bent. En dan gewoon de chests te runnen zonder te killen
Verwijderd
Vindt dit filmpje erg misleidend. Die mensen met de hoogste clears met die builds, hebben vaak ook extreme paragon 3,5k+. Dan werken de meester dingen wel3xNix schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:50:
Volgens Rhykker zou de monk of Crusader de hoogste GR moeten kunnen halen.
YouTube: Top 10 Best Builds for Diablo 3 2.4.2 Season 7 (All classes)
(gebaseerd op ptr data, softcore ladder)
Ik twijfel nog, vond Monk wel lekker spelen vorig seizoen, maar Barb is waar m'n hart ligt.
Dus denk dat ik 2 of 3 barbs ga spelen dit seizoen.
T13 farmer(Waste?) / Leap-quake GR pusher en misschien ook een Reakor/IK-Charge GR pusher.
HC natuurlijk
Terug naar de 'oude' Garg WD dus... Is nog steeds erg sterk!tollo71 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:13:
Wilde gaan starten met WD Helltooth Garg build om redelijk snel en veilig (@HC) de stash tab te halen maar Blizzard past helaas een last-minute nerf toe op de build:
"The good news is we've been working on a hotfix instead. Ring of Emptiness now only works on damage dealt directly by your Witch Doctor and not your pets. This hotfix should hit servers momentarily, well before the launch of Season 7."
Ik vind het grootste "probleem" met de oude build dat je deuren niet/nauwelijks open krijgt. Met die RoE ring ga je Haunt gebruiken waarmee deuren wel open te krijgen zijn.schaapiej schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:16:
[...]
Terug naar de 'oude' Garg WD dus... Is nog steeds erg sterk!
Zelf GR82 gedaan met de 'oude' build en met de nieuwe GR84/GR85, voor mij dus niet zo'n heel gek verschil.
Ben totaal niet van 't fishen dus veel hoger zal het ook niet worden
Je kunt zodra je 70 bent geen t13 doen. Om een T10 game te kunnen creeeren moet je geloof ik al P200 zijn en ik ga er vanuit dat die drempel bij T13 nog hoger zal liggen dus je moet al iemand hebben van (misschien) P300 die je helpt, maar goed die kan er vast ook een paar speedrifts makkelijk doorheen knallenYogoi schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:08:
[...]
Vraag me af of het effectief is om dan een cowlvl op T13 te doen (als je het item hebt gekregen tijdens levelen) zodra je 70 bent. En dan gewoon de chests te runnen zonder te killen
Die paragon restrictie geld enkel voor public parties. Private kun je vanaf 70 T13 knallenBozzel1987 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:28:
[...]
Je kunt zodra je 70 bent geen t13 doen. Om een T10 game te kunnen creeeren moet je geloof ik al P200 zijn en ik ga er vanuit dat die drempel bij T13 nog hoger zal liggen dus je moet al iemand hebben van (misschien) P300 die je helpt, maar goed die kan er vast ook een paar speedrifts makkelijk doorheen knallen
Ik werd net ook even lekker getrolled op HC door Blizz, gister met de WD tot 63 HT Garg / RoE setup gegaan voor het slapen. Log daarstraks in, hoppa 64 in, na een tijdje denk ik volgens mij is de stap van 63 naar 64 nog nooit zo groot geweest, wel gehaald zonder veel issues, alles nagelopen op het char, gezien dat alles toch goed stond. Toen maar een 65 gestart, dacht misschien had ik wel slechte mobs of density oid (hoewel me dat niet opviel), nog trager, procte zelfs bijna spirit vessel op de RG omdat deze te lang duurde en ik al mijn stacks van Soul Harvest kwijtraakte, toen maar als een malle rond gaat rennen voor de 50% toughness van Endless walk, kwam tot mijn verrassing zelfs op de leader boards met die run, plaatsje 998tollo71 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:13:
Wilde gaan starten met WD Helltooth Garg build om redelijk snel en veilig (@HC) de stash tab te halen maar Blizzard past helaas een last-minute nerf toe op de build:
"The good news is we've been working on a hotfix instead. Ring of Emptiness now only works on damage dealt directly by your Witch Doctor and not your pets. This hotfix should hit servers momentarily, well before the launch of Season 7."
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 05-08-2016 11:41 ]
inderdaad.Neles7 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:55:
[...]
Die paragon restrictie geld enkel voor public parties. Private kun je vanaf 70 T13 knallen
In S6 had je GR 69-70 nodig om in de Top 1000 te komen.Dennism schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Ik werd net ook even lekker getrolled op HC door Blizz, gister met de WD tot 63 HT Garg / RoE setup gegaan voor het slapen. Log daarstraks in, hoppa 64 in, na een tijdje denk ik volgens mij is de stap van 63 naar 64 nog nooit zo groot geweest, wel gehaald zonder veel issues, alles nagelopen op het char, gezien dat alles toch goed stond. Toen maar een 65 gestart, dacht misschien had ik wel slechte mobs of density oid (hoewel me dat niet opviel), nog trager, procte zelfs bijna spirit vessel op de RG omdat deze te lang duurde en ik al mijn stacks van Soul Harvest kwijtraakte, toen maar als een malle rond gaat rennen voor de 50% toughness van Endless walk, kwam tot mijn verrassing zelfs op de leader boards met die run, plaatsje 998met een niet top gegearde en P480 HC char. Zeker niet veel mensen die WD spelen op HC
![]()
Nu maar ff farmen voor een Furnace dan maar, die heb ik namelijk nog niet op HC en ook geen mats om te craften atm
Snel en veilig stash tab farmen zal trouwens denk ik nog steeds vrij makkelijk gaan met WD op HC, zelfs met deze nerf blijft HT een zeer sterke build, misschien wel een van de sterkste.
Vind ik eigenlijk best onlogisch, je zou eigenlijk verwachten dat juist de NS leaderboards het hoogst zouden staan daar wanneer iedereen uit seasons komt ze de Paragon en gear / leg gems naar NS krijgen, dit kunnen combineren met het spul dat ze al hadden zodat je w.s. een nog betere gear setup krijgt, meer Paragon, wat "gratis" Augments waardoor je juist zou verwachten dat de NS leaderboards in de tussen periode tussen het sluiten en starten van een season flink zouden veranderen.3xNix schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
In S6 had je GR 69-70 nodig om in de Top 1000 te komen.
Buiten het seizoen om, of tussen de seizoenen in is progressie... meh...
Het is nog 5+ uurtjes wachten op S7, dan gaan alle GR-kanonnen weer los.
Stash tab zou simpel moeten zijn met elke class.
Dat je nu met een WD Helltooth Garg build een paar GR's lager eindigt (en niet meer bij de 4P meta hoort) vind ik niet erg. Mijn grootste ergernis blijft dat je deuren niet/nauwelijks open krijgt omdat nu Haunt toch geen plaatje krijgtDennism schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Ik werd net ook even lekker getrolled op HC door Blizz, gister met de WD tot 63 HT Garg / RoE setup gegaan voor het slapen. Log daarstraks in, hoppa 64 in, na een tijdje denk ik volgens mij is de stap van 63 naar 64 nog nooit zo groot geweest, wel gehaald zonder veel issues, alles nagelopen op het char, gezien dat alles toch goed stond. Toen maar een 65 gestart, dacht misschien had ik wel slechte mobs of density oid (hoewel me dat niet opviel), nog trager, procte zelfs bijna spirit vessel op de RG omdat deze te lang duurde en ik al mijn stacks van Soul Harvest kwijtraakte, toen maar als een malle rond gaat rennen voor de 50% toughness van Endless walk, kwam tot mijn verrassing zelfs op de leader boards met die run, plaatsje 998met een niet top gegearde en P480 HC char. Zeker niet veel mensen die WD spelen op HC
![]()
Nu maar ff farmen voor een Furnace dan maar, die heb ik namelijk nog niet op HC en ook geen mats om te craften atm
Snel en veilig stash tab farmen zal trouwens denk ik nog steeds vrij makkelijk gaan met WD op HC, zelfs met deze nerf blijft HT een zeer sterke build, misschien wel een van de sterkste.
Dat vind ik in principe ook niet erg nee daar ik sowieso niet echt mee doe met dat soort zaken, maar juist het punt dat je aanhaalt beviel me eigenlijk wel erg, ik kon eindelijk deuren openen zonder speciaal te hoeven casten met WoD of een Piranado CD te wasten. HT Garg / RoE speelde een stuk soepeler vond ik inderdaad dan de oude variant(en) die ik het laatste 3/4 jaar oid speelde.tollo71 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Dat je nu met een WD Helltooth Garg build een paar GR's lager eindigt (en niet meer bij de 4P meta hoort) vind ik niet erg. Mijn grootste ergernis blijft dat je deuren niet/nauwelijks open krijgt omdat nu Haunt toch geen plaatje krijgt.
Speelt gewoon niet soepel....
zal ook eens kijken of ik vanaaf tijd heb om te beginnen aan s7. wellicht dat ik een uurtje vrij kan maken om eff een start te maken. Denk dat ik maar weer eens met een sorc begin; speelt toch altijd wel weer leuk, en is eens weer wat anders dan de standaard crus/barb/dh. monk zou ook nog kunnen, maar eerst maar weer eens een kijken of ik met een wizard potten kan brekentollo71 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:13:
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Volgens mij is het spel en zijn bedoeling 100% hetzelfde als 6 maandjes geleden hoorChUcKiE schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:13:
Vandaag weer voor de eerste keer sinds een haf jaar of zo weer begonnen. Crusader op 716. Heb nu alleen totaal geen idee wat ik moet gaan doen, wegens de veranderingen die er plaatsgevonden hebben.
Zojuist even wat Rifts gedaan op TX maar dat stelt niet veel voor.
Is er iemand die kort kan uitleggen wat nu de dingen zijn om te gaan doen? Season 7 zal weinig zin hebben,. omdat ik daar te weinig voor speel.
Misschien iemand waar ik een keer mee kan lopen om ff wat uitleg te geven of wat te laten zien?
Damn, productieve avond zo te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Nephalem op 06-08-2016 04:18 ]
PSN: MaxxusNL
R6 generator en support.RedHat schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:30:
Welke builds zitten in de meta voor Monk?
Denk dat ik dit seizoen weer voor LoN WoL ga als farmbuild en dan een meta build.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Build was al sterk zat ook zonder ring. Maar of het dps meta blijft is afwachten.UTADDICT schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:50:
Is de WD GARG build nog steeds goed nu de ring nog even snel een nerf heeft gekregen?
Het is nog wat stilletjes, NelesNeles7 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 02:58:
We gaan weer doorDoel was eigenlijk GR75 maar na verschillende klote 74's toch maar opgegeven voor vandaag. Wellicht helpt nachtrust ...
[afbeelding]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
[ Voor 5% gewijzigd door SideShow op 08-08-2016 10:07 ]
eensch, daarna is het vooral farmen en met clanleden spelen; het pubby spelen is dan eigenlijk zo goed als over... was wel anders met D2; maar daar was het levellen ook tot kunst verheven in plaats van farmenSideShow schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:07:
Zo, inmiddels heeft iedereen al weer honderden paragons
Ergens wel jammer - de leukste uren van een nieuwe seizoen zijn voor mij de eerste paar, dan is iedereen nog noob en is het spel lekker gezellig.
Moet je HC gaan spelen, als je dan dood gaat kan je weer een gezellige periode tegemoet zienSideShow schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:07:
Zo, inmiddels heeft iedereen al weer honderden paragons
Ergens wel jammer - de leukste uren van een nieuwe seizoen zijn voor mij de eerste paar, dan is iedereen nog noob en is het spel lekker gezellig.
speel al HC3xNix schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Moet je HC gaan spelen, als je dan dood gaat kan je weer een gezellige periode tegemoet zien
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 08-08-2016 10:51 ]
Dat is altijd peentjes zweten inderdaad... mijn videokaart issues van Seizoen 5 hebben mij 3-4 Barbs gekostRicmaniac schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:49:
WTF... midden in een rift T6 HC en in combat en reageert niks meer. disconnected from server. ik kan er ook niet terug op inloggen dan krijg ik: D3 servers are busy.
als ik zo kan inloggen en dood ben zeg.
Oeeeh gelukkig ik leef nogwat een spanning haha
jawel maar dan is die monk non seasonal. het nieuwe seizoen is vrijdag begonnen.3xNix schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:55:
[...]
Dat is altijd peentjes zweten inderdaad... mijn videokaart issues van Seizoen 5 hebben mij 3-4 Barbs gekost
Goed dat je nog leeft!![]()
Zit net op Diabloprogress te kijken, en m'n S6 GR76 monk is naar non-season gezet
Je mag zeker niet meer inloggen na het seizoen oid...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq