Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Afgelopen weekend lekker gespeeld. Farm nu met gemak TX al.. Speel crusader LoN bombardment. Moet nog 4 ancient items om de volledige bonus te gebruiken. Dan moet ik op zoek naar de juiste legendaries...

De beloning is zo groot in de beginfase als je een goed item vindt. Dit neemt wel al snel af.. Maar dat weet je als je begint aan een seizoen. Ben benieuwd hoe ver ik kom dit seizoen, mijn PR is GR75 met een monk (Wave of Light).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Paragon 700 gehaald, tijd om Neles van zijn #1 af te gooien.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Sepica schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:35:
Paragon 700 gehaald, tijd om Neles van zijn #1 af te gooien.
lol, heb mss 4 uurtjes kunnen spelen nog; zit nu op para 50 oid, en moet de nog een grift-20 voor mn laatste bag met set-items. Desalniettemin doet de meteor-sorc het al best aardig (heb met rorg al wel de set bonus), maarr ben benieuwd of deze build het houdt tussen al het geweld van de andere chars.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er wel van dat de strength classes wederom flink gimped zijn. Speel je monk of wd dan doe je met je standaard season set al gr65 met twee vingers in je neus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-08 07:50
Vorige week heb ik Diablo 3 gehaald en met veel plezier ga ik nu door het verhaal heen! Echter: Het is nogal makkelijk. Ik speel op Expert level maar ik voel me echt enorm overpowered. Met een enkele boss heb ik moeite maar verder is het niet bepaald moeilijk. Nu lees ik hier en daar dat het spel pas echt begint vanaf level 70 (ik zit nu op 46). Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShDT schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:49:
Vorige week heb ik Diablo 3 gehaald en met veel plezier ga ik nu door het verhaal heen! Echter: Het is nogal makkelijk. Ik speel op Expert level maar ik voel me echt enorm overpowered. Met een enkele boss heb ik moeite maar verder is het niet bepaald moeilijk. Nu lees ik hier en daar dat het spel pas echt begint vanaf level 70 (ik zit nu op 46). Klopt dit?
Ja. Dan begint de item grind ;). Als het te makkelijk is kan je natuurlijk de moeilijkheidsgraad nog een stukje omhoog gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
ShDT schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:49:
Ga hardcore spelen! Als je hardcore speelt en je gaat dood, dan ben je ook daadwerkelijk dood en kun je helemaal opnieuw beginnen. Maakt het een stuk spannender:) Daarnaast is expert helemaal niet zo schokkend. Vanaf torment begint het leuk te worden en tegen de tijd dat je even aan het spelen bent gaat het enkel nog over greater rifts. Maar voordat je je daar zorgen over gaat maken, speel lekker even het verhaal door. Goede leerschool en erg boeiend voor de eerste keer.

Je krijgt trouwens daarna de optie om het nogmaals te doen op een hogere moeilijkheidsgraag. Afrader! Ga lekker de adventure mode starten. Veel boeiender dan nogmaals hetzelfde verhaal door te lopen! Heb je trouwens de ROS addon ook?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Dat was veelste close, maar toch nog net er op :D

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/209029088478756866/212245117938040842/unknown.png

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Sepica schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:23:
Dat was veelste close, maar toch nog net er op :D

[afbeelding]
net geen rode lantaarn :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:05:
Ik baal er wel van dat de strength classes wederom flink gimped zijn. Speel je monk of wd dan doe je met je standaard season set al gr65 met twee vingers in je neus....
Overdrijven is ook een kunst, voor 65 zal je toch al wat aanvullende build items in je inv moeten hebben.(voor WD toch, speel geen monk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
lj_tree schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Ga hardcore spelen! Als je hardcore speelt en je gaat dood, dan ben je ook daadwerkelijk dood en kun je helemaal opnieuw beginnen. Maakt het een stuk spannender:) Daarnaast is expert helemaal niet zo schokkend. Vanaf torment begint het leuk te worden en tegen de tijd dat je even aan het spelen bent gaat het enkel nog over greater rifts. Maar voordat je je daar zorgen over gaat maken, speel lekker even het verhaal door. Goede leerschool en erg boeiend voor de eerste keer.

Je krijgt trouwens daarna de optie om het nogmaals te doen op een hogere moeilijkheidsgraag. Afrader! Ga lekker de adventure mode starten. Veel boeiender dan nogmaals hetzelfde verhaal door te lopen! Heb je trouwens de ROS addon ook?
Thanks! Dan ga ik eerst er nog lekker doorheen :)
Ik heb de ROS add-on, wanneer ga ik hier iets van merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Na act 4. Act 5 is helemaal nieuw. Leuke act!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShDT schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:12:
[...]

Thanks! Dan ga ik eerst er nog lekker doorheen :)
Ik heb de ROS add-on, wanneer ga ik hier iets van merken?
ROS biedt oa:
  • een nieuwe act (5)
  • nieuwe loot
  • max level 70 (ipv 60)
  • nephalem rifts
  • torment level 7-13
  • greater rifts
:P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
Vidra schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:41:
[...]

ROS biedt oa:
  • een nieuwe act (5)
  • nieuwe loot
  • max level 70 (ipv 60)
  • nephalem rifts
  • torment level 7-13
  • greater rifts
:P
Haha alles dus om er een leuke uitdaging van te maken. Bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShDT schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:51:
[...]

Haha alles dus om er een leuke uitdaging van te maken. Bedankt! :P
Nu maar hopen dat RNGesus je een beetje goedgezind is en dan uiteraard de tijd investering vanuit jou ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerve schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Overdrijven is ook een kunst, voor 65 zal je toch al wat aanvullende build items in je inv moeten hebben.(voor WD toch, speel geen monk)
Paragon 200 doe je het zonder problemen al. Ik denk niet dat ik hier overdrijf. Met je gratis season set doe je het sowieso al gemakkelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2016 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:42:
[...]

Paragon 200 doe je het zonder problemen al. Ik denk niet dat ik hier overdrijf. Met je gratis season set doe je het sowieso al gemakkelijk.
Overdrijven is inderdaad een vak, zonder Lakumba's en Harvester o.i.d. (Suwong diviner werkt ook!) zal je er een zware dobber aan hebben.
T10 gaat, bijv. met een dubbelhandig wapen, redelijk met de HT set. Daarboven heb je toch wel wat additionele gear nodig...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

Overdrijven is inderdaad een vak, zonder Lakumba's en Harvester o.i.d. (Suwong diviner werkt ook!) zal je er een zware dobber aan hebben.
T10 gaat, bijv. met een dubbelhandig wapen, redelijk met de HT set. Daarboven heb je toch wel wat additionele gear nodig...
Feit blijft dat gearen van een WD voor 65+ een grap is vergeleken bij Crusaders en Barbs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:34:
[...]

Feit blijft dat gearen van een WD voor 65+ een grap is vergeleken bij Crusaders en Barbs.
Ja, de WD's hebben nu geluk met de HT set, in season 5 was dit Jade, ik kan je vertellen: zonder de huidig aangepaste RoE ring sloeg je nog geen deuk in een pakje boter...

Had je maar een WD moeten spelen.... d:)b

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
[...]

Hangt natuurlijk ook gewoon van je luck af, dit season duurde het tot P400 oid tot ik de Garg ring had, tot 500 oid voor ik mijn eerste Harvester had (daarvoor alleen maar shit wapens) en dan mis je toch aardig wat dps of thoughness om zo maar even 65 te doen. WD gearen is inderdaad niet al te lastig dit seizoen, maar het is zeker niet zo dat wanneer je enkel de 6P set en verder nog geen build specifieke gear hebt je door T13 en 65+ solo heen vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Had totaal niet ingelezen voor dit seizoen en kwam er zondag pas achter dat er nieuw begonnen was.
Dus gewoon maar DH gemaakt en naar 70 geboost mbv van een tweaker mijn chapter 3 gehaald.

Intussen bezig om wat gear te verzamelen voor de chapter 4 welke best nog wel pittig is moet ik zeggen.
Maar wel weer leuk, In ieder geval meer uitdaging om de stash tab te halen dan voorheen als ik de tasks zo zie.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
[...]

Laten we het dan maar niet over de DH's hebben die een gratis UE set krijgen... *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Zonder boost ben ik nu tot level 68 gekomen.

Als ik vandaag tijd heb zit de eerste Haedric Gift er wel in. Zie nu wel dat de requirements iets zijn aangepast (Gift bij Chapter II, volgende bij III en de laatste pas als IV compleet is).

Op 70 kan ik in elk geval iets meer toughness eruit halen omdat ik dan geen level 23 cain's en level 21 born's meer hoef te dragen voor de 70% experience bonus.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Gisteren in twee pogingen mn hunter UE dungeon set mastery gedaan.
Blij dat er vanaf ben, voor het zelfde geld moet je die dungeons 20 keer doen omdat je ongeluk hebt.
Vanaf nu gewoon op het gemak wat verder cruisen voor mn stash tab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:17:
Gisteren in twee pogingen mn hunter UE dungeon set mastery gedaan.
Blij dat er vanaf ben, voor het zelfde geld moet je die dungeons 20 keer doen omdat je ongeluk hebt.
Vanaf nu gewoon op het gemak wat verder cruisen voor mn stash tab :)
Damn, in twee pogingen! Heb je nog tips? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Deadsmell schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Illusory boots in cube, geen follower, geen pet. Soms eens door een iets kleiner groepje mobs gaan om het te proberen mergen met een volgend groepje. Als het niet direct lukt, alles afschieten in de huidige gang en voortmaken naar een volgende gang.

[ Voor 13% gewijzigd door SideShow op 10-08-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
inmiddels paragon 600 ongeveer :X in nieuw season. Heb op monk de sunwuko set dungeon gemastered (had vroeger al uliana's en inna's gedaan) en ben dus een heel end op weg om die stash tab te krijgen....

Waar zie ik tegenop: ben op gen monk ENORM squishy.... was met clan mate op even 2 man bezig, hij op wd ik op mnk, en dan op t13 lig ik continu. Met folower (unity combo) kan ik t13 solo prima aan... tis alleen die toughness....

Moet ik gaan halen voor stash tab nog:
3x gems op 65 (zit nu op 61,60,60) dus lukt wel (= conquest 1)
Of solo 75 (o.0 met deze build toch wel erg afhankelijk van luck lijkt het?!) of 50mil gold streak...

Enige tips voor die avarice? En de build die quin69 had gepost met gen monmk voor solo, wat voor aanpassingen voor group play? Is dat alleen unity eruit en bijv convention erin?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Lord_T schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:14:
inmiddels paragon 600 ongeveer :X in nieuw season. Heb op monk de sunwuko set dungeon gemastered (had vroeger al uliana's en inna's gedaan) en ben dus een heel end op weg om die stash tab te krijgen....

Waar zie ik tegenop: ben op gen monk ENORM squishy.... was met clan mate op even 2 man bezig, hij op wd ik op mnk, en dan op t13 lig ik continu. Met folower (unity combo) kan ik t13 solo prima aan... tis alleen die toughness....

Moet ik gaan halen voor stash tab nog:
3x gems op 65 (zit nu op 61,60,60) dus lukt wel (= conquest 1)
Of solo 75 (o.0 met deze build toch wel erg afhankelijk van luck lijkt het?!) of 50mil gold streak...

Enige tips voor die avarice? En de build die quin69 had gepost met gen monmk voor solo, wat voor aanpassingen voor group play? Is dat alleen unity eruit en bijv convention erin?
Build is echt bizar squishi.
Ik heb deze build vorrig seizoen ook gespeeld op HC maar dan frost rune op mangle en NDA passive.
Zeker met FD proc zijn mobs dan bijna perma frozen - weet niet of dat in 2.4.2 werkt met CC nerf.
Misschien combi met AP-Defender bracer - per frozen mob meer defense.

Group runs werken eigenlijk alleen maar als healer/tank. - tijd voor een 2de monk?

Moet wel bekennen dat mijn gen-monk 2x gestorven is en ik het opgegeven had :+
WOL werkte beter voor HC - zou deze ook zeker voor T13 farm gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Deadsmell schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Een andere Set Dungeon doen die makkelijker is? :Y) Ik heb de Natalya's dungeon gedaan, lukte bij de tweede poging; de UE Dungeon wil nog niet echt lukken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Hier begin d3 alweer een beetje te vervelen. P700+, guardian binnen en niet echt mensen om mee te spelen op t13 / gr70+. Vermoed dat ik niet meer veel online zal zijn, we zijn met een paar man geswitched naar PoE :P

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Neles7 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:09:
Hier begin d3 alweer een beetje te vervelen. P700+, guardian binnen en niet echt mensen om mee te spelen op t13 / gr70+. Vermoed dat ik niet meer veel online zal zijn, we zijn met een paar man geswitched naar PoE :P
Afbeeldingslocatie: http://elohell.net/public/temp/111825873ff9d02359c5e7801d4686e8.jpg
Traitor! :+

[ Voor 11% gewijzigd door Goldman op 10-08-2016 11:19 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Damnit Neles, kan ik niet meer leechen! -O-
Kan mij er wel in vinden, heb zelf nog geen Guardian of stashtab maar de verveling is er wel...
Had eigenlijk ook niet anders verwacht aangezien er vrijwel niks nieuws is hehe

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Damnit Neles, kan ik niet meer leechen! -O-
Kan mij er wel in vinden, heb zelf nog geen Guardian of stashtab maar de verveling is er wel...
Had eigenlijk ook niet anders verwacht aangezien er vrijwel niks nieuws is hehe
Schaar me maar eens aan, kun je leechen als ik tijd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben weer thuis. Beetje half/half op die laptop zitten klooien en toch al bijna bij stash tab. Enige puntje van zorg lijkt mij dat t13 rift in 4 min. Misschien leuk om met wat meer mensen te doen.

Nog paar dagen vakantie.. klote weer vandaag en morgen dus D3 mode aan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
Neles7 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Schaar me maar eens aan, kun je leechen als ik tijd heb :+
Scharen? Dat doen (sommige) vrouwen toch?! :+ :+ :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
Zelfde bootje hier, veel mensen nog geboost en geholpen met de T13 in 4 minuten (soms zelfs 3 minuten) maar verder is het season alweer voorbij. Best ernstig wel.

Het is ook niet echt gezond als je character er al na 2 dagen zo uitziet qua gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patho-21683/hero/81614057

[ Voor 12% gewijzigd door Sepica op 10-08-2016 23:19 ]

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Het is helaas toch 'n beetje teveel van hetzelfde weer na 'n paar van zo'n seasons. Had de hele journey wel al weer snel genoeg af, maar als we nog 'n keer zo'n patch krijgen dan hoeft het van mij denk ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepica schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:17:
[...]

Zelfde bootje hier, veel mensen nog geboost en geholpen met de T13 in 4 minuten (soms zelfs 3 minuten) maar verder is het season alweer voorbij. Best ernstig wel.

Het is ook niet echt gezond als je character er al na 2 dagen zo uitziet qua gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patho-21683/hero/81614057
Maar je speelt natuurlijk wel de makkelijkste classes om te gearen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:33:
[...]

Maar je speelt natuurlijk wel de makkelijkste classes om te gearen :P.
Ook dat is relatief. Als je veel en efficient speelt gaat alles snel. Ik kan van 0 naar 4k yellow mats gaan in een uurtje als ik echt efficient farm. Bounties T13 split met een groep levert 16 mats op per ronde enz. Dan gaat het gewoon hard. Hetzelfde effect had je gehad als je WD (Helltooth) had gespeeld, al was dat verschil wellicht nog groter omdat je dan ook 'meta' bent en dus mee kunt in 'pubs'. Wat resulteert in nog meer gem levels, paragon levels en waarschijnlijk gear.

Het komt er helaas op neer dat D3 in zijn huidige vorm te simpel en repetitief is. Als je weet hoe het spel werkt, dit samen met mensen die op hetzelfde niveau zitten speelt dan ga je hard. Dit zie je nog erger bij clans als ZE waar mensen een nog meer die-hard mentaliteit hebben.

SideShow schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Illusory boots in cube, geen follower, geen pet. Soms eens door een iets kleiner groepje mobs gaan om het te proberen mergen met een volgend groepje. Als het niet direct lukt, alles afschieten in de huidige gang en voortmaken naar een volgende gang.
Thanks! Bijna gehaald deze keer. Had de zes mobs compleet, maar ik had ergens een beestje gemist, waardoor ik buiten de tijd kwam. Volgende poging. Het zal lukken. :P

• _Peter2_
Sepica schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:17:
[...]

Pff valt tegen, je belt en je amulet zijn nog niet Ancient ;) :9~

Zelf ben ik nog niet zover. Gisteren net level 70 geworden en chapter 2 van de journey afgerond (kort nadat ik 70 werd een Expert rift afgerond).

Moet nu enkel nog een paar jeweler recipes leren en act 1-5 bounties doorlopen in 1 game voor chapter 3. Dus even een public bounty game joinen en ik ben er zo (of wat guildies porren voor een bounty run)

Kom met mijn gear redelijk gemakkelijk door T1 heen.

Zal ook eens gaan kijken naar wat ik in mijn build aan kan passen en welke items ik nog verder het best kan gaan zien te verzamelen.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Aan de ene kant heb ik enorm zin om D3 weer op te pakken, maar aan de andere kant heb ik ook een gigantisch gevoel van "neh, is toch weer continu hetzelfde"

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• boomr
Had nogal wat moeite met T3 dus kon de laatste leorics gift niet halen. Gisteren was Kadale me gelukkig erg gunstig gezind. Zowel de UE set, als een yang recurve:) Kon direct van T3 naar T7. En daar gaat het nog steeds veel te hard dus kan vanavond door naar T8. Eens kijken hoe snel we naar tx kunnen...and beyond:)

Ik moet de laatste dagen flink zoeken naar tijd om nog wat aan diablo te kunnen doen. Had zin om het seizoen hard af te trappen maar helaas is het bij maar een paar uurtjes gebleven:(

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:26
Mad-Matt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:27:
Aan de ene kant heb ik enorm zin om D3 weer op te pakken, maar aan de andere kant heb ik ook een gigantisch gevoel van "neh, is toch weer continu hetzelfde"
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb dat gevoel ook.
De seizoenen kunnen me meestal voor 1-2 weekjes boeien en vanaf dat punt is het louter nog greater rift farm voor zo hoog mogelijke paragon.. en dat is erg saai met het "meh weer hetzelfde" gevoel.
Stiekem hoop ik dat er op blizzcon een grootse Diablo announcement komt :-) Nieuwe content? Nieuwe expo? Diablo 4?!? :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Phaex schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:27:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb dat gevoel ook.
De seizoenen kunnen me meestal voor 1-2 weekjes boeien en vanaf dat punt is het louter nog greater rift farm voor zo hoog mogelijke paragon.. en dat is erg saai met het "meh weer hetzelfde" gevoel.
Stiekem hoop ik dat er op blizzcon een grootse Diablo announcement komt :-) Nieuwe content? Nieuwe expo? Diablo 4?!? :D :D
Nieuwe content...hogere levelcap is een goede reden om mijn off-season stash compleet leeg te flikkeren:)

Ik heb wat streams en vlog bekeken en daar gaan de geruchten dat we een announcement voor diablo 4 mogen verwachten. De aanwijzingen die ze gevonden hadden waren wel met een hoog alu-hoedjes gehalte, maar toch:)

• Phaex
lj_tree schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb wat streams en vlog bekeken en daar gaan de geruchten dat we een announcement voor diablo 4 mogen verwachten. De aanwijzingen die ze gevonden hadden waren wel met een hoog alu-hoedjes gehalte, maar toch:)
Hahaha daar heb ik ook iets van gezien :p De conspiracy theory over de 'd4' D&D dice
Geweldig toch O-)

• schaapiej
lj_tree schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:30:
[...]
Nieuwe content...hogere levelcap is een goede reden om mijn off-season stash compleet leeg te flikkeren:)
Heb aan 't begin van dit season de gedachten gehad om op NS alles maar weg te pleuren.
Nog niet gedaan.. :p blijf toch altijd teveel meuk bewaren!

<GoT>NightStalker

• boomr
Phaex schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:33:
[...]

Hahaha daar heb ik ook iets van gezien :p De conspiracy theory over de 'd4' D&D dice
Geweldig toch O-)
Bingo!:D God wat ging die kerel ver in zijn theoriën....maar stel dat t waar is dan is het wel een ERG vette manier om het aan te kondigen:)

• Phaex
Als .. als :-) Ik heb me in het verleden al te vaak laten vangen / ophypen door onjuiste informatie dus ik ga niet te hard van stapel lopen maar het zou inderdaad bijzonder cool zijn!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mijn grootste tegenvallers van D3 zijn;
- Transmogs, voor ID zie je nu al wat je hebt gevonden (was met D2 niet het geval, vooral met ringen niet)
- Ongebalanceerde chars, met de ene char zijn de season doelen enorm makkelijk, met de ander haast onmogelijk.
- Blijf de donkere vibe van D2 missen.

• ShDT
Is het mogelijk om een Xbox Live account te koppelen aan je Battle.net account, zodat je je Diablo karakters op Battle.net ziet?

• Goldman
Mad-Matt schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:45:
Mijn grootste tegenvallers van D3 zijn;
- Blijf de donkere vibe van D2 missen.
Dit vooral, D2 was juist zo in zijn element door het donkere sfeertje.

• schaapiej
ShDT schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:56:
Is het mogelijk om een Xbox Live account te koppelen aan je Battle.net account, zodat je je Diablo karakters op Battle.net ziet?
Dacht dat Xbox en Playstation geen koppeling hebben met Battle.net.
Correct me if I'm wrong!

<GoT>NightStalker

• Ryan1981
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vind dat ze meer whimsyshire content moeten toevoegen. Ik wil graag de rainbow goblin als pet, of een unicorn of een vlinder.

Ook moeten ze niet stoppen bij de spectrum en horadic hamburger, gewoon een hele set!.

Verder denk ik dat ze met het seizoen wel de juiste weg in geslagen zijn maar dat ze moeten focussen op het aanpassen & introduceren van nieuwe legendaries. Dit is in igg wat voor mij het leukst is, het zoeken naar nieuwe builds.

Edit:

Eergister weer begonnen. Hele avond bezig geweest mijn season gear over te zetten naar mijn non season en alles wat minder is weg te gooien.

Gisteren even de powerlevel community gejoined en ben nu level 70. Wil graag de extra stash space weer behalen. Ik heb nu net voldoende ruimte om alle wizard draagbare items met legendary affix in mijn stash te stoppen. Mijn systeem is om van alles dat een wizard kan dragen 1 te hebben en die te bewaren tot ik een betere vind. Niet helemaal waterdicht want soms zijn er affixes die toch build specifiek zijn maarja daar heb ik weer niet genoeg stash space voor.

[ Voor 40% gewijzigd door Ryan1981 op 11-08-2016 12:05 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ook mis ik de runes wel uit D2, combo's in wapens maken etc, farmen voor de juiste rune.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Iemand hier beetje ervaring met monk op T13 speed? Ik gebruik zelf de LTK build maar vraag me af of die WoL build het een beetje goed doet op T13? Ben de sw sstacks een beetje zat aan het worden :P .

• boomr
kidicoke schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:18:
Iemand hier beetje ervaring met monk op T13 speed? Ik gebruik zelf de LTK build maar vraag me af of die WoL build het een beetje goed doet op T13? Ben de sw sstacks een beetje zat aan het worden :P .
Ik heb vorige seizoen een LON WOL monk gehad. Ding ging vrij goed. grift60 was geen probleem tot ik door een onwijs domme fout dood ging. Denk dat die build goed te doen is in T13!

• Terence(x)
  • Laatst online: 11-09 13:00
kidicoke schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:18:
Ik doe nu zelf T12 met mijn monk (op hardcore) en dat gaat best ok, maar ik heb echt een super lage damage speed met WoL kan gerust, maar ik denk dat LTK toch sneller blijft, maar WoL is een stuk relaxter met stacks om te spelen, alhoewel ik soms nog wel eens zonder stacks zit, maar niet al te vaak :D

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
schaapiej schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Dacht dat Xbox en Playstation geen koppeling hebben met Battle.net.
Correct me if I'm wrong!
Klopt inderdaad.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Terence(x) schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Ik doe nu zelf T12 met mijn monk (op hardcore) en dat gaat best ok, maar ik heb echt een super lage damage speed met WoL kan gerust, maar ik denk dat LTK toch sneller blijft, maar WoL is een stuk relaxter met stacks om te spelen, alhoewel ik soms nog wel eens zonder stacks zit, maar niet al te vaak :D
Burning axe of Sankis equippen en afblijven van (attack)speed pylons.
Aan je crit chance zal het niet liggen zo te zien.

Axe heeft 1.3 as - en 20% fire damage?
50% DR is op HC ook niet verkeerd - heeft mijn leven waarschijnlijk wel gered een paar keer op GR75+

• Terence(x)
3xNix schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:26:
[...]

Burning axe of Sankis equippen en afblijven van (attack)speed pylons.
Aan je crit chance zal het niet liggen zo te zien.

Axe heeft 1.3 as - en 20% fire damage?
50% DR is op HC ook niet verkeerd - heeft mijn leven waarschijnlijk wel gered een paar keer op GR75+
He vraagje, hoe actief is die GoTHC clan?, zit nu in een clan van wat vrienden, maar er is maar 1 andere gast die HC speelt samen met me, zou wel fijn zijn om wat meer opties te hebben misschien.

En de burning axe zou betekenen dat ik de 50% cost reduction verlies van de torch in de cube nu. dat is best veel

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Terence(x) schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

He vraagje, hoe actief is die GoTHC clan?, zit nu in een clan van wat vrienden, maar er is maar 1 andere gast die HC speelt samen met me, zou wel fijn zijn om wat meer opties te hebben misschien.

En de burning axe zou betekenen dat ik de 50% cost reduction verlies van de torch in de cube nu. dat is best veel
Zou in plaats van je Vengefull wind zijn... deze is leuk als je met 1 hand wil spelen.
Maar is niet heeeeeel nuttig ;)

Zo als mijn monk van S6
http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/77380606
Je stacks droppen bijna niet onder 0 als je geen speed pylon pakt, en voor het geval dat hij wel dropt is het in 1-2 seconde opgelost.
Is een combinatie van goede crit chance en slow attack-speed.

GoTHC is redelijk actief, wel een mannetje of 6 online savonds.
Helaas heb ik zelf niet erg veel tijd meer voor D3.

[ Voor 17% gewijzigd door 3xNix op 11-08-2016 14:55 ]

• Terence(x)
3xNix schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Zou in plaats van je Vengefull wind zijn... deze is leuk als je met 1 hand wil spelen.
Maar is niet heeeeeel nuttig ;)

Zo als mijn monk van S6
http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/77380606
Je stacks droppen bijna niet onder 0 als je geen speed pylon pakt, en voor het geval dat hij wel dropt is het in 1-2 seconde opgelost.
Is een combinatie van goede crit chance en slow attack-speed.

GoTHC is redelijk actief, wel een mannetje of 6 online savonds.
Helaas heb ik zelf niet erg veel tijd meer voor D3.
Wat was je hoogste GRift met die setup ? (ben wel benieuwd hoe hoog het kan gaan :D)

Verwijderd

Neles7 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:51:
[...]

Ook dat is relatief. Als je veel en efficient speelt gaat alles snel. Ik kan van 0 naar 4k yellow mats gaan in een uurtje als ik echt efficient farm. Bounties T13 split met een groep levert 16 mats op per ronde enz. Dan gaat het gewoon hard. Hetzelfde effect had je gehad als je WD (Helltooth) had gespeeld, al was dat verschil wellicht nog groter omdat je dan ook 'meta' bent en dus mee kunt in 'pubs'. Wat resulteert in nog meer gem levels, paragon levels en waarschijnlijk gear.

Het komt er helaas op neer dat D3 in zijn huidige vorm te simpel en repetitief is. Als je weet hoe het spel werkt, dit samen met mensen die op hetzelfde niveau zitten speelt dan ga je hard. Dit zie je nog erger bij clans als ZE waar mensen een nog meer die-hard mentaliteit hebben.
Ja, maar een Crusader of Barb is echt vreselijk traag op T13 tenzij je echt zeer specifieke high-end gear hebt met een truckload aan paragon. Je ziet dit ook in Solo GR clears en dat boven GR70 deze classes alleen als support dienen (Crus heeft die eer niet eens, maar die komt solo nog een paar gr's verder).

Monk, DH, WD, het maakt allemaal niet zoveel uit. Die zijn allen zeer makkelijk te gearen en rampen heel snel omhoog in kracht. De DPS van een monk ligt letterlijk meer dan een factor 10 hoger dan die van een Barb of Crusader.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 15:56 ]

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Terence(x) schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

actief genoeg idd; ik ben vanavond (laat) wss wel online, dus kan je dan wel toevoegen als je wil (en als niemand anders me dan al voor is geweest ;))

sorcees/tollo/mrboomblaster/fornikate om maar een paar te noemen; er zijn altijd wel een paar spelers online :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Terence(x) schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:29:
[...]

Wat was je hoogste GRift met die setup ? (ben wel benieuwd hoe hoog het kan gaan :D)
GR76 in S6 - zonder vissen naar juiste GR/mob density
Daar heb ik simpel weg geen tijd voor ;)
Had ook geen behoefte meer aan nog meer augments grinden, stond al nr 1 in clan en top 200 Monk :+

Gebruikte in GR niet de bracer in de cube natuurlijk :)

• Apsie
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Ja, maar een Crusader of Barb is echt vreselijk traag op T13 tenzij je echt zeer specifieke high-end gear hebt met een truckload aan paragon. Je ziet dit ook in Solo GR clears en dat boven GR70 deze classes alleen als support dienen (Crus heeft die eer niet eens, maar die komt solo nog een paar gr's verder).

Monk, DH, WD, het maakt allemaal niet zoveel uit. Die zijn allen zeer makkelijk te gearen en rampen heel snel omhoog in kracht. De DPS van een monk ligt letterlijk meer dan een factor 10 hoger dan die van een Barb of Crusader.
Ja.......en? Je punt is nu dat de str. classes achtergesteld zijn? boehoe, weet je m'n vorige post over de WD nog?

Volgens mij is de DH de enige die bijv. op T13 de 4 min. haalt (correct me if i'm wrong!) Echter heeft de DH niet de kracht in huis om te overleven op hogere Grifts, zo zie je regelmatig dat er meerdere characters worden aangemaakt, Farm & Grift, is dit niet altijd al geweest?

Volgende patch/seizoen mag de Crus /Barb weer... WD heeft lang.......heel lang gewacht op een DPS rol in de Meta. ( Ik kan me vaag een WW Barb herinneren een aantal patches geleden?)
Niet dat de WD nu zoveel damage doet, de Wizz is alleen maar generfd, ook een manier om voor de WD vooruit te komen :*)

Apsie's profiel

Verwijderd

Apsie schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Ja.......en? Je punt is nu dat de str. classes achtergesteld zijn? boehoe, weet je m'n vorige post over de WD nog?

Volgens mij is de DH de enige die bijv. op T13 de 4 min. haalt (correct me if i'm wrong!) Echter heeft de DH niet de kracht in huis om te overleven op hogere Grifts, zo zie je regelmatig dat er meerdere characters worden aangemaakt, Farm & Grift, is dit niet altijd al geweest?

Volgende patch/seizoen mag de Crus /Barb weer... WD heeft lang.......heel lang gewacht op een DPS rol in de Meta. ( Ik kan me vaag een WW Barb herinneren een aantal patches geleden?)
Niet dat de WD nu zoveel damage doet, de Wizz is alleen maar generfd, ook een manier om voor de WD vooruit te komen :*)
DH overleefd hogere GRs dan Barbs en Crusaders omdat deze class simpelweg een factor 5 a 8 meer dps heeft.

Alleen in classic had de barb een dps rol. Sinds RoS is de barb nooit meer een dps class geweest. De ww barb waar jij het over hebt was goed in torments farmen (niet zo goed als een DH/Monk/Wiz toen waren en nog steeds zijn op t13), maar op t11+ komt die set niet meer mee. WW barb was voor het laatst relevant in classic. Zelfs de WD heeft ondertussen nog plezier gehad van de jade set. Barbs wachten al weer een maand of 9 langer ....terwijl de WD maar een korte periode heeft moeten wachten.

Edit: nu ik erover nadenk was in classic de wiz en toen de wd de dps class. Barbs moesten de crypt preppen zodat wds met hun belachelijke damage het konden clearen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Je vergeet de HotA Barb. Volgens mij was dat toch echt een damage roll!

Edit: al is dat wel weer een aantal seasons terug! :p

[ Voor 28% gewijzigd door schaapiej op 11-08-2016 20:35 ]

<GoT>NightStalker

Verwijderd

ZOoooooo...... dat was S7 Conqueror is binnen.. met dank aan het slechte weer :P
even 2 dagen flink knallen en voila.

Ben benieuwd wat de meta gaat worden. Heb een mega firebat staff bewaard, maar ben benieuwd of die build echt gaat werken in teams.

Die gargs kan ik echt niet meer zien. T13/low gr's farmen is wel okay, maar de wat hogere gr's was vaak pure irritatie (niet te vergeten al die keep depts mappen met DEUREN!!..)

Zou leuk zijn als ze volgend season de crus iets anders dan LoN geven dan ga ik weer terug naar de roots. Dit was vrijwel zeker laatste season wd, tenzij er een echte close combat caster komt net als oude lagzilla helltooth... die was (afgezien van de lag) echt leuk spelen.

Nog 1 season en we kunnen max tabs unlocken... ben benieuwd waar ze daarna mee komen... aankondiging D4 d:)b

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:10:

Nog 1 season en we kunnen max tabs unlocken... ben benieuwd waar ze daarna mee komen... aankondiging D4 d:)b
hoezo max tabs? Er is toch nog ruimte voor nog meer inventory ruimte (helemaal boven aan)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

schaapiej schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:34:
Je vergeet de HotA Barb. Volgens mij was dat toch echt een damage roll!

Edit: al is dat wel weer een aantal seasons terug! :p
Was nog steeds niet te vergelijken met de echte dd-ers. Zeker toen hij veranderde in een globe barb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:23:
[...]

Was nog steeds niet te vergelijken met de echte dd-ers. Zeker toen hij veranderde in een globe barb...
Inderdaad, hier zitten de Hota's er alleen maar bij voor vulling...

YouTube: [Diablo 3] Grift 78 (4 Player) 2x Hota Barb / Ep Monk / Heal Monk

Volgende patch beter!

Oh en idd. bij classic was de WD met firebats erg sterk, das een lange tijd geleden....

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:10:
Die gargs kan ik echt niet meer zien. T13/low gr's farmen is wel okay, maar de wat hogere gr's was vaak pure irritatie (niet te vergeten al die keep depts mappen met DEUREN!!..)

Zou leuk zijn als ze volgend season de crus iets anders dan LoN geven dan ga ik weer terug naar de roots. Dit was vrijwel zeker laatste season wd, tenzij er een echte close combat caster komt net als oude lagzilla helltooth... die was (afgezien van de lag) echt leuk spelen.
Ik ben de Gargs ook effe helemaal zat. Vorig season nog wel plezier mee gehad, nu niet echt meer..
Gister dan ook mijn season WD deleted en een DH aangemaakt! :p

Zou zelf graag wat extra DR op de Jade set zien, ik blijf de combinatie van Haunt/Locust swarm leuk vinden.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
schaapiej schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:44:
[...]

Ik ben de Gargs ook effe helemaal zat. Vorig season nog wel plezier mee gehad, nu niet echt meer..

Zou zelf graag wat extra DR op de Jade set zien, ik blijf de combinatie van Haunt/Locust swarm leuk vinden.
God wat gaat het snel met de DH en een UE setje:) Gisteren op T8 gegaan als een malle. Kon eigenlijk goed door naar T9. Heb Focus binnen, nu restraint nog. Moet nog alle gems en dan eens gaan werken aan de conquests. Als ik straks T13 goed aan kan ga ik de verhaallijn nog eens compleet doorlopen. Altijd leuk gevonden maar vorige seizoenen was T10 gewoon te laag om nog wat mee te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Heeft iemand al eens berekend / gecontrolleerd of +2 discpline ringen beter is dan F&R icm UE set?

- Emerald Heal
- Stone of Jordan

bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

hoezo max tabs? Er is toch nog ruimte voor nog meer inventory ruimte (helemaal boven aan)
Zou kunnen dat er nog meer kistjes komen, maar lijkt mij erg sterk. Duurde ruim 1,5 jaar voordat ze ingevoerd werden en dit was eigenlijk ook alleen nadat ze de game winstgevend konden maken met de invoering van microtransacties In China. Daar kunnen ze immers die max tabs (die wij volgend season unlocken) gewoon kopen.
schaapiej schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:44:
[...]

Gisteren tijdens wat bounties voor mats had ik echt een leuk filmpje kunnen maken over die gargs. Moest een paarse mob ergens in act5 afmaken. Stond voor die mob en zat wat te klooien op mijn telefoon. Keek weer naar het scherm en dacht wat duurt dit lang.... stonden die gargs gewoon rustig naast die dude een beetje te chillen..... kennelijk hadden ze een nieuwe vriend gevonden :P

DH lijkt mij wel een goede keuze want dat rift in 4 min kan je daar goed mee halen. Zat gisteren even samen met Jim in een party en meteen het eerste rift was het al raak. Solo als wd lijkt mij dit erg lastig gaan.. kan wel, maar je bent heel erg afhankelijk van de map/mobs.

had je trouwens wel the thrill gehaald op je oude wd? want die is echt extreem simpel met een wd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:50:
had je trouwens wel the thrill gehaald op je oude wd? want die is echt extreem simpel met een wd
Nope! :p gister was het; fuck it and delete :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe...

Net even gekeken op leaderboards, maar voor veel classes echt nauwelijks verandering op solo gebied.

Crus Lon voor 3de season op rij. Brab reakor zelfde verhaal of misschien zelfs wel 6 seasons op rij. Dh die LoN builds ook 3de op rij. WD ht 2/3 op rij. Monk lijkt op een versie van de oude generator build en wizz niet bekeken.

Alleen op team gebied zijn er wat veranderingen en top 101 clear zijn nu 3 monk en 1 barb... LOL

Gasten... grote kans dat ik dit season (wat betreft teams) ook over zal slaan... tenzij iemand wat NS wil spelen want ga geen andere classes meer gearen op seasons.

Wordt zo wel een heel kort diablo avontuur dit season :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Je bent niet verplicht de meta te spelen, je kan ook gewoon met een groepje voor fun spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Ik heb vorige seizoen over geslagen, en vermaak me best ok op het moment, speel nu wave of light monk, zit speel ook hardcore ipv softcore, dus wel een nieuwe dimensie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Goldman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:01:
Heeft iemand al eens berekend / gecontrolleerd of +2 discpline ringen beter is dan F&R icm UE set?

- Emerald Heal
- Stone of Jordan

bijvoorbeeld.
Vraag is al vaak gesteld op reddit.
You have 77 discipline without either rings. That means you're doing 1 + 77 * 0.15 = 12.55 times your non-set damage at full discipline.
SoJ+MH raise that to 1 + (77+20) * 0.15 = 15.55 whereas F&R raise it to (1 + 77 * 0.15) * 2.25 = 28.2375. As you can see, F&R is a lot better.
bron. Ookal hebben we nu wat meer disc is F+R nog steeds stukken beter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Neles7 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Vraag is al vaak gesteld op reddit.

[...]

bron. Ookal hebben we nu wat meer disc is F+R nog steeds stukken beter,
Ik lees geen reddit. Maar thnx! :) Duidelijk verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie uiteindelijk die WD wel als dps in de teams komen vanwege gruwesome feast. Die passive schaalt als een debiel met paragons. Monk met 4k para VS een WD met 4k para en GF passive.. en ik zie de wd dan toch wel als winnaar wat dps betreft uit de bus komen...puur vanwege de passive.

Misschien duikt er nog een bugged build op zoals voorgaande seasons eigenlijk altijd het geval is geweest en anders....

Gabynator mode aanzetten en paragons farmen als een dolle... dan zit je wel goed :P (persoonlijk no thxs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren mijn chapter IV afgerond op Morlok, mijn S7 (rebirthed) WD

Qua gear is het allemaal nog niet heel bijzonder, wel al een Short Man's Finger gevonden.

Ga qua build eens deze build aanmeten. En dan wat verder farmen en wat GRs doen voor gems.

De Haedric Bags bevatten niet zulke goede rolls op de Helltooth items, maar uiteindelijk zullen die er ook wel komen.

Ik had ook nog een Suwong Diviner gevonden. Heb deze nog in mijn stash zitten, maar ga die denk ik gebruiken i.p.v. mijn huidige mace.

Vraag me wel af aan welk soort items ik op dit moment het best mijn blood shards kan besteden. De laatste keer pompte ik ze allemaal in belts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ondertussen ook weer vol op bezig met Season 7, als Demon Hunter. Na een paar dagen spelen mijn hele UE set en build compleet, dus nu is het zaak optimale items te vinden en gems te levellen. Dan kan misschien deze keer eindelijk een extra stash tab halen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
OkkE schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:06:
Ondertussen ook weer vol op bezig met Season 7, als Demon Hunter. Na een paar dagen spelen mijn hele UE set en build compleet, dus nu is het zaak optimale items te vinden en gems te levellen. Dan kan misschien deze keer eindelijk een extra stash tab halen.
NIet misschien, maar wanneer ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goldman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

NIet misschien, maar wanneer ;) :)
Haha, wie weet. :-)

Moet zeggen dat ik nu wel stukken meer plezier heb in spelen dan vorige season met mijn Crusader, dus waarschijnlijk heb ik nu inderdaad wel de motivatie om door te grinden tot 't einde. Maar die conquests lijken mij toch nog vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Je bent lid van de tweakers clan? Er zijn altijd genoeg mensen online die je wil helpen met de season journey. ik denk dat je 50%-60% zo door heen loopt. De enige dingen die wat uitdaging hebben zijn:
- Solo grift
- Conquests (welke je vaak ook in team verband kan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goldman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:31:
Je bent lid van de tweakers clan?
Nee, ik heb een clan met een aantal vrienden; maar de meeste daar van zijn een stuk meer casual. :-)
De enige dingen die wat uitdaging hebben zijn:
- Solo grift
- Conquests (welke je vaak ook in team verband kan doen).
Dat zijn inderdaad de uitdagingen waarvan ik nog niet weet of het gaat lukken. Maar ik ga het dit season wel serieus proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey NightStalker... check ff Bigdaddyden76 op twitch

Hij gaat nu met een solo firebat setup spelen... schijnt gewoon 90+ te kunnen doen ook nog... LoL season is dan gelukkig misschien toch nog niet over.. deze build lijkt best wel op de old school build waar je het hele field of misery kon pullen op mp10

Toch weer wd levelen?
OkkE schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:38:

Dat zijn inderdaad de uitdagingen waarvan ik nog niet weet of het gaat lukken. Maar ik ga het dit season wel serieus proberen.
Als je twee hele simpele conquests wilt halen doe dan the thrill (gr 45 zonder set items) en die 50 mln gold streak.

Bij the thrill gewoon dmg buffs stacken van gear en synergie zoeken.
Zie dat je crusader speelt.. goede opties zijn hammer of bombardment, maar dan zonder de LoN ringen
De laatste zal je toch wel willen gearen voor hoge gr's (zijn zat voorbeelden van op youtube en als je er moeite mee hebt, kan ik je ook helpen met wat tips en tricks :P)

Die gold streak kan je gewoon in normale gear doen tijdens t13 rifts en als je een gold gob ziet even switchen naar gold skin, groene steen in helm en misschien sun keeper.. als je boven de 15k% gold find zit, zit je goed en heb je de conquest.

Met deze 2 conquests unlock je al het tab. Daarna heb je ook nog 3 gems naar 65 (kan ook in groepen) en dan solo 75., maar je hoeft er maar 1 van deze twee dan te doen om conqueror te unlocken... easy piecy :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:02:
Gisteren mijn chapter IV afgerond op Morlok, mijn S7 (rebirthed) WD

Qua gear is het allemaal nog niet heel bijzonder, wel al een Short Man's Finger gevonden.

Ga qua build eens deze build aanmeten. En dan wat verder farmen en wat GRs doen voor gems.

De Haedric Bags bevatten niet zulke goede rolls op de Helltooth items, maar uiteindelijk zullen die er ook wel komen.

Ik had ook nog een Suwong Diviner gevonden. Heb deze nog in mijn stash zitten, maar ga die denk ik gebruiken i.p.v. mijn huidige mace.

Vraag me wel af aan welk soort items ik op dit moment het best mijn blood shards kan besteden. De laatste keer pompte ik ze allemaal in belts.
Die build werkt inderdaad als een malle.

Net zeer soepel op T7 een rondje bounties gedaan.
Eigenlijk geen noemenswaardige upgrades gevonden, maar het gaat best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:13:
Wilde gaan starten met WD Helltooth Garg build om redelijk snel en veilig (@HC) de stash tab te halen maar Blizzard past helaas een last-minute nerf toe op de build:

"The good news is we've been working on a hotfix instead. Ring of Emptiness now only works on damage dealt directly by your Witch Doctor and not your pets. This hotfix should hit servers momentarily, well before the launch of Season 7."
*O*

Dit had ik al als suggestie gepost op PTR feedback forum. Nu doet die ring wat die moet doen; Jade en alternatieve caster builds buffen (in plaats van de top-DPS Gargs nog verder boosten).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Iemand aanwezig die deze vrijdag avond zin heeft een zielige tweaker te boosten? Ik ben al lvl 43 op eigen kracht (terwijl heel diablo alweer klaar is met de season) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:18:
[...]

*O*

Dit had ik al als suggestie gepost op PTR feedback forum. Nu doet die ring wat die moet doen; Jade en alternatieve caster builds buffen (in plaats van de top-DPS Gargs nog verder boosten).
En toch vond ik het balen, want die Helltooth RoE build zag er wel erg leuk uit. :P

Zodra ik de journey voltooid hebt, ga ik de WD gearen. Mooie gelegenheid om eens een Jade build te proberen. Heb die set sinds het verschijnen nog nooit aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
Stash tab gehaald! :)

Nu misschien nog laatste journey deel doen maar misschien ook niet ;P
Heb in ieder geval gedaan wat ik wilde doen!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:24:
Stash tab gehaald! :)

Nu misschien nog laatste journey deel doen maar misschien ook niet ;P
Heb in ieder geval gedaan wat ik wilde doen!
Laatste deel van de journey is niet heel uitdagend, dus ik zou het doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:21:
En toch vond ik het balen, want die Helltooth RoE build zag er wel erg leuk uit. :P
RoE HT-Garg was vrijwel gelijk aan HT-Garg als je naar speelstijl kijkt, het enige is dat je wat Haunt moest gooien. Als die build je leuk lijkt, gewoon de last-season HT-Garg spelen...die is nog steeds erg goed (tier 87 als hoogste S7 gisteravond...top 10 allemaal HT-Garg met als enige uitzondering een Jade op 4, een tier 86).
Zodra ik de journey voltooid hebt, ga ik de WD gearen. Mooie gelegenheid om eens een Jade build te proberen. Heb die set sinds het verschijnen nog nooit aangeraakt.
Same here. Ik vind de 2-piece heerlijk, maar ik vind het naar om je DR van de bracer te moeten halen...hoewel dat ook via Aquila zou moeten kunnen. Wellicht dat ik dat nog wel even ga proberen na Arachyr / RoE / Firebats.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
Zarhrezz schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:08:
[...]

RoE HT-Garg was vrijwel gelijk aan HT-Garg als je naar speelstijl kijkt, het enige is dat je wat Haunt moest gooien. Als die build je leuk lijkt, gewoon de last-season HT-Garg spelen...die is nog steeds erg goed (tier 87 als hoogste S7 gisteravond...top 10 allemaal HT-Garg met als enige uitzondering een Jade op 4, een tier 86).
Vergeet niet dat juist het Haunt casten door veel spelers belangrijk werd gevonden, het gaf de spec net wat meer dynamiek en een enorme QoL sprong voor de build voor het openen van deuren en andere blokkades.

Daarom vind ik het bijv. ook zo'n onzin dat Blizz zo laat naar een paar klagende users heeft geluisterd en juist een boel WD spelers tegen zich in het harnas heeft gejaagd, de hype voor RoE was best groot in de community. Ik zou zelf bijv. liever zien dat Jade / Zuni / Arachyr spelers zouden vragen om buffs voor die sets om ze op niveau van RoE garg gekregen te hebben, in plaats van het vragen naar Nerfs voor RoE Garg. RoE Garg was gewoon een welkome (doch kleine) afwisseling voor WD's die graag met pets spelen (Solo) maar ook voor WD's die al tijden graag eens een top build voor de Group Meta wilden spelen en geen support, terwijl het nu nog maar de vraag is volgens de geleerden of WD in de Meta blijft (ik volg High End groupplay zelf niet echt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:33:
Vergeet niet dat juist het Haunt casten door veel spelers belangrijk werd gevonden, het gaf de spec net wat meer dynamiek en een enorme QoL sprong voor de build voor het openen van deuren en andere blokkades.
Dat kan ook zonder de build OP te maken en tja, als je puur achter je pets gaat lopen, worden breakables een issue. Kun je een slot voor opofferen (dus niet max DPS) of je kunt klagen...QoL is soms gewoon een keuze en Haunt is echt waardeloos voor breakables, ontzettend sloom. Gooi dan gewoon een Ghost Bomb.
Daarom vind ik het bijv. ook zo'n onzin dat Blizz zo laat naar een paar klagende users heeft geluisterd en juist een boel WD spelers tegen zich in het harnas heeft gejaagd, de hype voor RoE was best groot in de community. Ik zou zelf bijv. liever zien dat Jade / Zuni / Arachyr spelers zouden vragen om buffs voor die sets om ze op niveau van RoE garg gekregen te hebben, in plaats van het vragen naar Nerfs voor RoE Garg. RoE Garg was gewoon een welkome (doch kleine) afwisseling voor WD's die graag met pets spelen (Solo) maar ook voor WD's die al tijden graag eens een top build voor de Group Meta wilden spelen en geen support, terwijl het nu nog maar de vraag is volgens de geleerden of WD in de Meta blijft (ik volg High End groupplay zelf niet echt).
Er is nauwelijks sprake van een RoE nerf...vorig seizoen was die niet nuttig in HT-garg en nu ook niet. En de RoE nu brengt Jade en Arachyr aardig op het niveau van HT-garg. Prima situatie dus. Jammer dat ze het pas gedaan hebben toen patch al live stond en niet even op het laatst op PTR. Verdient geen schoonheidsprijs, maar beter dan nog een seizoen met maar één viable WD build.

En laat Bliz in vredesnaam niet gaan luisteren naar de bergen klagers op de (PTR) forums...als ze dat hadden gedaan, waren we nu gewoon weer Twisters op muren aan het gooien. Als er op die fora iets gebeurt, is het klagen over 'nerfs' van werkelijk alles wat broken of OP is.

Wat betreft de meta...deze 'nerf' valt voor HT-garg heel erg mee. Wiz is niet meer met ruimte marge king-DPS en HT-garg was al goede DPS. Voor RoE moesten er wat andere items uit, dus het is niet een x4 verlies (want anders was vorige seizoen als met RoE geweest, toen het een iets lagere bonus was)...wellicht een x2 maar waarschijnlijk zelfs minder.

Ik ga in ieder geval hier naar toe werken...eindelijk weer een caster WD die damage kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zarhrezz op 13-08-2016 19:53 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 6 ... 73 Laatste