Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Ik ga in ieder geval hier naar toe werken...eindelijk weer een caster WD die damage kan doen.
Goed dat je weer terug bent Zar..is anders een behoorlijk dooie bedoeling in de Go(not)Tweakers.. laat de builds maar komen :P

Zelf ben ik al klaar met coqueror, maar blijf nog even hangen voor de firebat build. Ga in tegenstelling tot jou versie wel voor HT. Deze build wil ik ook nog even testen op NS. Is best gear intensief, maar wat ik ervan zag lijk dit mij wel de leuke lazy manier van keys/gem ups doen.

http://www.diablofans.com...m-lon-for-torment-gem-ups

Het is weer wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die build is inderdaad wel geinig, maar ik vraag me af of die net te snel beweegt voor Wormwood.

HT Firebats doe ik zelf niet omdat Arachyr een hogere bonus geeft en daarnaast ook de Locust boost. Wat mij betreft dus een betere synergie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik snap niet wat die build met fetish sycophants moet. Beweegt toch te snel voor die aardappelen om nuttig te zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren nog een beetje kunnen spelen. GR45 loopt nu redelijk soepel al kom ik nog wat tougness tekort, qua damage gaat het best goed. (Snelste clear in een minuut of 7).

[url=https://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/35517403]Mijn gear[url] is nog niet echt bijzonder. Zaker geen BiS wapen, maar een ancient 2 handed mace doet het toch best goed in mijn huidige setup.

Ik weet nog niet precies wat ik ga doen qua build, maar ik heb in elk geval nog een paar legendary gems nodig: BoTS en BoTT).

Heeft het secondary effect van Enforcer eigenlijk veel nut? Pets krijgen toch amper damage of zie ik dat nu verkeerd?

Op dit moment steek ik mijn blood shards in gloves in de hoop op T&T, maar kan ik niet beter gokken op een ander slot?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Pets krijgen inderdaad weinig damage, op lage tiers. Zodra je naar grift 70+ gaat, dan kunnen ze dood gaan.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:54:
Als je twee hele simpele conquests wilt halen doe dan the thrill (gr 45 zonder set items) en die 50 mln gold streak.

[...]

Zie dat je crusader speelt.. goede opties zijn hammer of bombardment, maar dan zonder de LoN ringen [...]
Ik speel dit season Demon Hunter. :) Wat een damage doet die build :o

Heb het weekend vrij veel gespeeld; redelijk wat Ancient Set items gevonden en kan nu Grift 65 solo aan, dus heb uiteindelijk met wat grinden de “3x Legendary gems level 65” weten te halen als eerste conquest. Heb daarmee de Destroyer journey weten te halen.

Ik ben ook begonnen met Ancient Legendaries te bewaren voor een LoN build, zodat ik daarmee de “Solo 45 zonder set items” conquest kan halen.

Die tip van de Gold Goblin is ook nog wel een goede, ik was al begonnen met alle Bounty rewards te bewaren (als je er 100 van T10 hebt en tegelijk opent is het ook 50mil.), maar dat duurt behoorlijk lang en kost veel stash space.

Verder moet ik dan nog T13 Rift in minder dan 5 minuten en Ghom in minder dan 30 sec. Dat wordt misschien nu nog wat lastig, maar als het solo niet lukt kan ik daar altijd hulp voor vragen.

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 15-08-2016 08:58 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
als je 'bang' bent de <30 sec als DH niet te halen. Sprokkel de melee set van DH bij elkaar, hoeft geen top gear te zijn. Gewoon "normaal" is voldoende en impale alle bazen. Je 1 shot bijna alles dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Niet heel veel tijd gehad van het weekend maar ondertussen toch een T10 DMO wizard. Gister avond nog even met stingray e.a. meegelopen maar zoeen demon hunter is toch wel super handig om te grinden zeg! Zo snel ga ik als wizard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Ik speel dit season Demon Hunter. :) Wat een damage doet die build :o

Heb het weekend vrij veel gespeeld; redelijk wat Ancient Set items gevonden en kan nu Grift 65 solo aan, dus heb uiteindelijk met wat grinden de “3x Legendary gems level 65” weten te halen als eerste conquest. Heb daarmee de Destroyer journey weten te halen.

Ik ben ook begonnen met Ancient Legendaries te bewaren voor een LoN build, zodat ik daarmee de “Solo 45 zonder set items” conquest kan halen.

Die tip van de Gold Goblin is ook nog wel een goede, ik was al begonnen met alle Bounty rewards te bewaren (als je er 100 van T10 hebt en tegelijk opent is het ook 50mil.), maar dat duurt behoorlijk lang en kost veel stash space.

Verder moet ik dan nog T13 Rift in minder dan 5 minuten en Ghom in minder dan 30 sec. Dat wordt misschien nu nog wat lastig, maar als het solo niet lukt kan ik daar altijd hulp voor vragen.
Leuk hè, die UE DH! Gisteravond met twee clannies een driemans party met alleen DH's gevormd voor wat grift pushen.Ging erg lekker, maar wat een chaos op het scherm soms. Niet zo erg als die Acid Cloud WD van een paar seasons geleden, maar toch. :P

Ook nog even daarmee de T13 in 4 minuten achievement gehaald. In de eerste poging gelukt. Eitje! Heb nu nog twee conquests en drie augments te gaan, voordat mijn journey helemaal voltooid is. Geen van allen een probleem, maar voor die augments heb ik nog een shitload aan gems nodig die ik nog niet heb. En ik wil wel allemaal dex, want ik wil drie 70+ dex gems op mijn gear. Ongeveer de max die ik redelijk gemakkelijk kan maken, zonder al te veel fails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
OkkE schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

LoN en GR45 zonder set items gaat niet samen he.. je mag totaal geen groen aan, ook niet 1pc.
Of bedoelde je gewoon ancient gear wat je daarna voor LoN kan gebruiken?

Ghom gister gedaan en die was binnen 10 seconden weg, erg makkelijk. En ik heb zelf ook nog niet echt geweldige gear... enige ancient is een 3k Yang (crap dus :p)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 11-09 13:00
Gisteren me Wave of Light monk omzeep geholpen op 69, helaas :/

Nu een Uliana monk en een nieuwe wave of light monk, maar het verliezen van gems is wel te merken :D

Maar ben wel al weer lekker op weg, helaas wel me unity's weg :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit seizoen heeft Bliz kennelijk een nieuwe feature geïntroduceerd, de 'smart loot' is nu veranderd in 'meta loot'. Als je graag non-meta wil spelen, wordt dat voorkomen door extra drops van ancient meta-gear. Hoe dit werkt is als volgt: Je kiest je skill layout voor een non-meta build en equipt de één of twee non-meta set pieces die je hebt. Ook open je de gift met daarin de meta set niet, die stash je gewoon voor een alt. Als je dan gaat spelen, droppen er meer ancient meta set-pieces dan set pieces van de andere sets. Vooralsnog lijkt dit systeem goed te werken; al 3 ancient HT pieces + garg ring op 2 pieces Arachyr }:|

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:50:
Dit seizoen heeft Bliz kennelijk een nieuwe feature geïntroduceerd, de 'smart loot' is nu veranderd in 'meta loot'. Als je graag non-meta wil spelen, wordt dat voorkomen door extra drops van ancient meta-gear. Hoe dit werkt is als volgt: Je kiest je skill layout voor een non-meta build en equipt de één of twee non-meta set pieces die je hebt. Ook open je de gift met daarin de meta set niet, die stash je gewoon voor een alt. Als je dan gaat spelen, droppen er meer ancient meta set-pieces dan set pieces van de andere sets. Vooralsnog lijkt dit systeem goed te werken; al 3 ancient HT pieces + garg ring op 2 pieces Arachyr }:|
Hilarisch dit!! _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben paragon 342 en heb pas 3 firebird items :|

Jij hebt dus gewoon veel te veel geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Paragon levels gaan wel heel rap.

< Plvl 200 kreeg ik 4 a 5 P-levels per GR45.(Bij het inleveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik was van plan om een lightning wizard te gaan maken, maar toch eerst maar weer meta om sneller items te kunnen farmen. Dat ging niet echt super als lightning wizard. Zit nu een beetje te kijken naar die wailing host en littany of the undaunted ringen, als ik alles ancient heb geven die maarliefst 1300% extra damage :O Verder nog op zoek naar velvet camera en vigor belt dinges. Jammer dat er niet echt een leuke build te vinden is al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dat is ook zo jammer van D3 op het moment, je MOET eerst een meta build nemen om veder te kunnen. Je kan niet van de get-go de build van jouw liefde doen....nouja kan wel...het duurt alleen 100x zo lang dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:19:
Ik was van plan om een lightning wizard te gaan maken, maar toch eerst maar weer meta om sneller items te kunnen farmen. Dat ging niet echt super als lightning wizard. Zit nu een beetje te kijken naar die wailing host en littany of the undaunted ringen, als ik alles ancient heb geven die maarliefst 1300% extra damage :O Verder nog op zoek naar velvet camera en vigor belt dinges. Jammer dat er niet echt een leuke build te vinden is al.
LoN Wiz zul je niets voor vinden, die set is gewoon niet competatief voor Wiz. Je offert de ring slots (Bastion of Endless) op voor max 1300% generic bonus terwijl Tal een 3000% bonus geeft met de x2 of x2.25 multiplier van Endless of Bastion er nog bovenop. Je levert dus een factor 5 of meer damage in. Zelfs al zou je alleen maar lightning skills gebruiken met Tal doe je nog steeds meer damage dan met LoN. Ook met DMO is er een betere lightning build te maken dan met LoN...alleen lightning Firebird wordt wat minder DPS :+
Goldman schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:56:
Dat is ook zo jammer van D3 op het moment, je MOET eerst een meta build nemen om veder te kunnen. Je kan niet van de get-go de build van jouw liefde doen....nouja kan wel...het duurt alleen 100x zo lang dan.
Dat hangt nogal van de build die je wil spelen af...voor DH en WD is het dit season zo dat meta build = gift build en dan geldt wat jij zegt. Als de gift sets anders waren geweest, zou je de gift set gebruiken om de meta te farmen (als je jezelf vies wil maken door meta te spelen hè }) ).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goldman schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:08:
als je 'bang' bent de <30 sec als DH niet te halen. Sprokkel de melee set van DH bij elkaar, hoeft geen top gear te zijn. Gewoon "normaal" is voldoende en impale alle bazen. Je 1 shot bijna alles dan.
Ik heb alle DH sets al compleet, dus misschien is dit dan wel een hele eenvoudige manier om de achievement te halen. Hoewel ik het gevoel had dat ik Ghom al eens neer heb gehaald binnen 30sec — niet getimed, ging ieder geval heel snel, maar niet de achievement gehaald dus toen dacht ik “als dit niet snel genoeg was, hoe snel moet het dan wel niet”... :)
schaapiej schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:07:
LoN en GR45 zonder set items gaat niet samen he.. je mag totaal geen groen aan, ook niet 1pc.
Of bedoelde je gewoon ancient gear wat je daarna voor LoN kan gebruiken?

Ghom gister gedaan en die was binnen 10 seconden weg, erg makkelijk. En ik heb zelf ook nog niet echt geweldige gear... enige ancient is een 3k Yang (crap dus :p)
Ik dacht op Reddit gelezen te hebben dat je LoN wel mocht gebruiken. Hoewel ik die post nu zo snel niet meer terug kan vinden. Maar dat is dus niet het geval? Bummer.

[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 15-08-2016 15:02 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OkkE schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:00:
Ik dacht op Reddit gelezen te hebben dat je LoN wel mocht gebruiken. Hoewel ik die post nu zo snel niet meer terug kan vinden. Maar dat is dus niet het geval? Bummer.
Dat was de eerste keer dat 'tier 45 zonder ...' langs kwam, toen waren alleen de 6-piece sets uitgesloten. Toen was het met LoN doodsimpel, dus is het 'zonder set items equiped' geworden...en dat is dus precies dat, geen enkel set item equiped. Ook al heb je geen set bonus, green equiped en het telt niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:50:
Dit had ik gisteren ook exact zo. DH aan het gearen puur voor snelle rifts dus UE set. Binnen een kwartier liep ik rond met full marauder set, manticore, zoey's secret etc. UE pas 2 stuks binnen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren een Manajuma's Gory Fetch gevonden nadat ik eerder een ancient Manajuma's Carving Knife had gevonden.
Heb nu spirit walk in mijn build vervangen door Hex Angry Chicken. Wat een lol om dit te spelen.
Ik sprint echt door T8 rifts en bounties heen, snel wat sombie walls droppen en hup weer verder rennen als kip :).

Ik doe op dit moment T8 rifts omdat deze voor mij nu het efficients lijken voor DB en key farms.

Mijn build is volgens mij niet meta, maar ik heb er lol in en op het niveau dat ik nu speel werkt het. Kan er in elk geval weer met gemak andere items mee gaan farmen. (Aangezien T8 soepel lukt zal GR35 ook prima gaan en dus kan ik ook andere legendary gems vinden en naar 25 gaan brengen).

Ik gebruik nu nog de enchantress als follower, maar is een templar op een gegeven moment niet beter voor survivability (alleen is het als WD weer lastiger om aan STR-gear te komen voor hem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Dat was de eerste keer dat 'tier 45 zonder ...' langs kwam, toen waren alleen de 6-piece sets uitgesloten. Toen was het met LoN doodsimpel, dus is het 'zonder set items equiped' geworden...en dat is dus precies dat, geen enkel set item equiped. Ook al heb je geen set bonus, green equiped en het telt niet.
En eigenlijk komt het er op neer: Convetion of Elements. Anders is het alsnog niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zarhrezz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Eigenlijk wel logisch ook dat het gewijzigd is; toen ik het las dacht ik al “maar LoN is toch ook een set”. Wel jammer, aangezien het met LoN een stuk makkelijker was geweest. :-)

Gister overigens de Ghom < 30sec gedaan met nog zo'n 5+ seconden over, dus geen idee wat ik de vorige keer aan het prutsen was dat het niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:16:
En eigenlijk komt het er op neer: Convetion of Elements. Anders is het alsnog niet te doen...
Die komt er doorgaans wel bij kijken ja, maar er zijn er meer, afhankelijk van class. Tall man en Short man als WD met RoE cubed en je bent al een goed eind op weg. Je doet zelf damage met Haunt / Locust / Creeping / Qual en je pets boost je met wat passives en T&T. Een Skull Grasp is voor Barb interessant, Oculus is ook goed en SoJ is voor dit soort werk ook interessant. Daarnaast hebben meerdere classes een DR ring (en die DR ga je wel nodig hebben zonder een 50% van 4-piece class set of LoN) en ook Zodiak is een goeie kandidaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Valt me op als ik naar de leaderboards van seizoen 7 kijk, dat de wizard op dit moment het hoogste GR heeft van alle classes. Zitten er nog steeds bugs in firebird?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:31:
Valt me op als ik naar de leaderboards van seizoen 7 kijk, dat de wizard op dit moment het hoogste GR heeft van alle classes. Zitten er nog steeds bugs in firebird?
Nee, maar de huiliehuilie op PTR was gewoon nergens op gebaseerd. Reworked Firebird is gewoon nog steeds erg goed en niet compleet onspeelbaar en trash zoals op PTR forums duizenden keren gepost is...wat overigens al duidelijk was op PTR, gezien de hoogste clears daar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Nee, maar de huiliehuilie op PTR was gewoon nergens op gebaseerd. Reworked Firebird is gewoon nog steeds erg goed en niet compleet onspeelbaar en trash zoals op PTR forums duizenden keren gepost is...wat overigens al duidelijk was op PTR, gezien de hoogste clears daar.
Jep. Ik heb op NS met mijn wiz nog even getest en ik kwam vrij gemakkelijk tot GR85 (Stond op Gr90 S6).

De build die Blatty/LouLou gebruiken met lightning archon snap ik zo 1,2,3 niet maar zowel met fire als arcane is het prima speelbaar. Fire is sterker en je kunt igniten in archon terwijl arcane de teleport optie heeft in archon en je dus veel mobieler bent.

DR is meer dan prima, had in S6 meer moeite met overleven als ik nu had. Dus wat dat betreft een prima rework.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hiya!

Ben weer hooked:X gister wat t13rifts en wat 60+ grifts gedaan met wat tweakers! blijft tof! nu speel ik Monk! heel veel andere sets klaarliggen maar eigenlijk op deze monk niet speel.

Nu 2 vragen, moet je alle sets op 1 char doen of kan dat op meerdere (voor de wings, want daar moet je alle setdungeons voor doen toch?:X)

en 2, zou iemand mij vanavond een boost willen geven op een nieuwe monk:X zodat ik eens kan kijken of andere sets ook lekker weg spelen aangezien ik met mijn main niet zo veel wil veranderen!

Van de week een keer!:)

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 16-08-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ryan1981 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:31:
Er zit inderdaad weer een bug in fb. Ga hem hier niet uitleggen maar komt erop neer dat je gewoon zolang je niet doodgaat maximale fb stacks hebt.

Maar los daarvan is het gewoon een sterke set.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 16-08-2016 10:24 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:44:
De build die Blatty/LouLou gebruiken met lightning archon snap ik zo 1,2,3 niet maar zowel met fire als arcane is het prima speelbaar. Fire is sterker en je kunt igniten in archon terwijl arcane de teleport optie heeft in archon en je dus veel mobieler bent.

DR is meer dan prima, had in S6 meer moeite met overleven als ik nu had. Dus wat dat betreft een prima rework.
De DR is een grote verbetering aan de set, veel toegankelijker daardoor.

De build van Blatty/LouLou heb ik niet bij de hand, maar Lightning Archon is niet geheel vreemd omdat de damage type van Chantodo's niet bepaald wordt door de Archon rune maar door je hoogste elemental %. In Archon is dat de relevante damage en in Archon gaat het niet om Igniten maar om kills, je wil stacks opbouwen voor Swami. De lighting rune haalt 20 seconde van de 120 seconde base Archon CD af en daardoor kun je 100% uptime van stacks halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nephalem schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Er zit inderdaad weer een bug in fb. Ga hem hier niet uitleggen maar komt erop neer dat je gewoon zolang je niet doodgaat maximale fb stacks hebt.

Maar los daarvan is het gewoon een sterke set.
Je bedoelt denk ik deze bug:
[...] Basically you just ignite someone in brawler mode without killing, they leave brawler mode, then you leave. After this no matter what else happens in the game short of taking off your gear you will have 20 firebird stacks (including greater rift 1-4p, other players leaving/rejoining/changing gear). [...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06
Een hele tijd diablo 3 in de gaten gehouden, maar er nooit echt aan begonnen.
Is het nog de moeite waard om er aan te beginnen op Ps4? Of loop ik dan achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, hopen dat daar wel een hotfix op komt. Lang niet zo erg als de bugs die er waren, maar wel erg makkelijk als je geen drop-off hebt. Kun je ook non-fire skills gaan spelen voor max DPS }:|

Op zich lost het wel het grootste probleem van de set op; je bent zwaar kwetsbaar na een elite kill omdat zowel je DPS als DR terugvallen...op PTR vaak gehad dat ik direct na elite kill neer ging aan een nog afgaande Frozen blast, Arcane beam, etc...de zooi die na elite death nog even bestaan. Zonder je DR is dat vaak vier pootjes in de lucht.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ah ja mijn ervaring is dat dit niet alleen voor brawler mode geld. Heb nu al aardig wat firebird items verzameld, vanavond maar weer eens gaan testen :P Jammer wel dat er niet een nieuwe build is om uit te proberen. Een cold lightning wizard lijkt me wel vet maarja kwa DPS is dat om te huilen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:55:
Ah ja mijn ervaring is dat dit niet alleen voor brawler mode geld. Heb nu al aardig wat firebird items verzameld, vanavond maar weer eens gaan testen :P Jammer wel dat er niet een nieuwe build is om uit te proberen. Een cold lightning wizard lijkt me wel vet maarja kwa DPS is dat om te huilen :(
Ach, met Tal kun je alles wel spelen als Wiz...fire EB locken, Calamity voor de Arcane en dan met de cold en lighning skill of choice lekker je ding doen. Zolang je die twee maar alternate hou je je stacks en damage bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

De DR is een grote verbetering aan de set, veel toegankelijker daardoor.

De build van Blatty/LouLou heb ik niet bij de hand, maar Lightning Archon is niet geheel vreemd omdat de damage type van Chantodo's niet bepaald wordt door de Archon rune maar door je hoogste elemental %. In Archon is dat de relevante damage en in Archon gaat het niet om Igniten maar om kills, je wil stacks opbouwen voor Swami. De lighting rune haalt 20 seconde van de 120 seconde base Archon CD af en daardoor kun je 100% uptime van stacks halen.
Ze gebruiken http://www.d3planner.com/795410633 als ik me niet vergis. Ik vind het gek om fire skills te versterken om vervolgens lightning archon te gaan. (let even niet op de item rolls, ik heb gewoon een import gedaan van zijn huidige char en de skills aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
de Chantodododololo doet dan fire dmg en dat triggert weer Firebird set, best logisch toch?

en de lighting voor de maximale CDR.

[ Voor 18% gewijzigd door Goldman op 16-08-2016 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Ze gebruiken http://www.d3planner.com/795410633 als ik me niet vergis. Ik vind het gek om fire skills te versterken om vervolgens lightning archon te gaan. (let even niet op de item rolls, ik heb gewoon een import gedaan van zijn huidige char en de skills aangepast).
Door de 35% fire damage doet de Chantodo blast fire damage. Die ramt dus vrolijk 7000% weapon damage *1.35 (want fire) als area damage per seconde. De Archon skills vallen daarbij volledig in het niet en daardoor maakt de type niet uit. Dat je in Archon niet Ignite maakt ook niet uit want als het goed is zit je dan al aan max stacks en gaat het puur om kills maken voor de stacks. Niets zou lang genoeg moeten leven om wat aan de Ignite te hebben. Als je naar die planner kijkt, zie je dat de Ignite DPS op z'n 20B zit buiten Archon, de rest doet minder damage. Chantodo blast in Archon doet 150B DPS met de base 48 stacks. Het moge duidelijk zijn dat het overgrote deel van je damage in Archon gebeurt en door Chantodo's gedaan wordt, de rest is niet relevant. Om je damage te maximaliseren moet je dus zoveel mogelijk in Archon zitten en lightning rune helpt daar enorm bij.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Neles7 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

hee die kende ik nog niet gave website :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Wat zijn een beetje fatsoenlijk ebelts om naar uit te kijken als een HT garg WD?

Op dit moment heb ik een Ancient versie van Krelm's Buff Belt voor de runspeed.
Verder zou denk ik een string of ears nog goed kunnen werken denk ik voor tougness en verder nog een Witching Hour voor DPS.

De WD specifieke betls hebben zover ik kan zien geen synergie in deze build.

Wat ik me ook nog afvraag is of Avarice Band ook werkt voor Grave Injustice, deze zou dan voor normale rifts goed kunnen werken voor cooldown reduction in combinatie met Boon of the Hoarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Die komt er doorgaans wel bij kijken ja, maar er zijn er meer, afhankelijk van class. Tall man en Short man als WD met RoE cubed en je bent al een goed eind op weg. Je doet zelf damage met Haunt / Locust / Creeping / Qual en je pets boost je met wat passives en T&T. Een Skull Grasp is voor Barb interessant, Oculus is ook goed en SoJ is voor dit soort werk ook interessant. Daarnaast hebben meerdere classes een DR ring (en die DR ga je wel nodig hebben zonder een 50% van 4-piece class set of LoN) en ook Zodiak is een goeie kandidaat.
Voor WD heb je zoveel gear niet eens nodig, het viel me echt op hoe makkelijk die Conquest was. Ik heb gewoon mijn HT en endless walk afgedaan, wat random gear uit mijn stash aangedaan, 3 slots had ik zelfs niets in de stash (boots, legs en shoulder ), daarvoor een leg gecraft (was denk ik met gele crafts misschien ook wel gelukt), zelfs mijn skills en cube niet eens aangepast lui als ik was, GR 45 in gegaan en had 8 min oid over :)
_Peter2_ schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:55:
Wat zijn een beetje fatsoenlijk ebelts om naar uit te kijken als een HT garg WD?

Op dit moment heb ik een Ancient versie van Krelm's Buff Belt voor de runspeed.
Verder zou denk ik een string of ears nog goed kunnen werken denk ik voor tougness en verder nog een Witching Hour voor DPS.

De WD specifieke betls hebben zover ik kan zien geen synergie in deze build.

Wat ik me ook nog afvraag is of Avarice Band ook werkt voor Grave Injustice, deze zou dan voor normale rifts goed kunnen werken voor cooldown reduction in combinatie met Boon of the Hoarder.
HT Garg meestal Witching Hour als beste belt.

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 16-08-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Door de 35% fire damage doet de Chantodo blast fire damage. Die ramt dus vrolijk 7000% weapon damage *1.35 (want fire) als area damage per seconde. De Archon skills vallen daarbij volledig in het niet en daardoor maakt de type niet uit. Dat je in Archon niet Ignite maakt ook niet uit want als het goed is zit je dan al aan max stacks en gaat het puur om kills maken voor de stacks. Niets zou lang genoeg moeten leven om wat aan de Ignite te hebben. Als je naar die planner kijkt, zie je dat de Ignite DPS op z'n 20B zit buiten Archon, de rest doet minder damage. Chantodo blast in Archon doet 150B DPS met de base 48 stacks. Het moge duidelijk zijn dat het overgrote deel van je damage in Archon gebeurt en door Chantodo's gedaan wordt, de rest is niet relevant. Om je damage te maximaliseren moet je dus zoveel mogelijk in Archon zitten en lightning rune helpt daar enorm bij.
Daar zit wat in, lekkere uitleg zar! Ik loop kwa wizard kennis enorm achter merk ik wel :D Wellicht leuk om eens te testen als ik D3 weer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
YouTube: Blizzard at gamescom 2016 – Preview | Diablo III

Weer met dat Diablo logo op de achter grond met 4 kanten....

feeding the hype!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goldman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:17:
YouTube: Blizzard at gamescom 2016 – Preview | Diablo III

Weer met dat Diablo logo op de achter grond met 4 kanten....

feeding the hype!!!
Wat ik voornamelijk wat bijzonder vond aan de GamesCom preview stream:

Voor alle andere games werd er in de preview al nieuwe content gepresenteerd en werd er gesproken over de toekomst van de game. Alleen bij Diablo werd er totaal niks over de toekomst of nieuwe features gezegd, puur over hoe de game afgelopen tijd is verbeterd en dat het dit jaar het 20 jarig jubileum is...

Vooralsnog geloof ik in de hype, maar ik probeer mij wel voor te bereiden op een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Met mijn huidige build kan ik nu behoorlijk snel op T8 bounties en rifts doen (en GR35 voor de eerste gem levels).

Is het verschil in loot t.o.v. T9 de moeite waard om op T9 te kijken?
(Een GR35 kan ik in ongeveer 3 minuten clearen).

Verder gisteren eindelijk een RoRG gevonden en gecubed, nu alleen nog een T&T vinden (of een Mask of Jeram).

Turbo chicken speelt wel leuk voor speed farm, vind hem leuker spelen dan mij TP WOH spammende Sorc uit T5 (https://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/74310597). De snelheid is veel vloeiender, met de Sorc was ik teveel afhankelijk van elite / champions.

Voordeel van de Sorc was wel weer dat ik daarbij een 3 pieces Sage bonus had en dus meer DB kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Zag gister dat ik in m'n season journey nog maar één ding moest doen voor de stashspace, een conquest.
Makkelijkste opties/keuzes die ik nog had; 50mil gold streak, GR75 of GR45 zonder set items.

Aangezien ik totaal geen gold gear heb bewaard viel de 1e al af. De 2e viel af door het gebrek aan ancient items dus maar een poging gedaan voor GR45 zonder set items. Wat random meuk bij elkaar geflikkerd, enige met synergie waren een cindercoat, magefist, yang en dead man legacy. Paar minuten pewpewpew en makkelijk gehaald :p

Blij dat ik halverwege van WD naar DH ben gewisseld, stuk meer plezier van op 't moment! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister een mooie upgrade gevonden, ancient unstable scepter. Daarna even GR60 gedaan, dat ging zonder problemen :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GWu8fhf.png

[ Voor 22% gewijzigd door Ryan1981 op 17-08-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ryan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:52:
Gister een mooie upgrade gevonden, ancient unstable scepter. Daarna even GR60 gedaan, dat ging zonder problemen :D

[afbeelding]
DMO build?

Ik loop met mijn Tal'Vyr build tegen een survivability probleem op, kom niet hoger dan GR50. Zeker in kleinere rifts wordt ik in het nauw gedreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

bbblije schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 18:23:
[...]

DMO build?

Ik loop met mijn Tal'Vyr build tegen een survivability probleem op, kom niet hoger dan GR50. Zeker in kleinere rifts wordt ik in het nauw gedreven.
DMO Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Diablo spelers, ik heb een vraag aan jullie.

Weten jullie bij welke character deze vocal hoort?

https://soundcloud.com/re-shock/vox-to-hell/s-lAasE

Groet Re-Shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22

Apsie's profiel

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Na een lange tijd dit spel weer eens opgepakt en gelijk maar met het nieuwe seizoen begonnen. Heb zowaar weer lol in dit spel. Ik heb een crusader gerold en de vier hoofdstukken van het seizoen voltooid; ik gebruik nu Rolands set voor een zwiep build en tot zover gaat het lekker. Ik ben Paragon 90, speel op Torment V en tot zover gaat GR20 goed.

Tot nu toe heb ik de seizoenshoofdstukken als leidraad gebruikt en dat ging goed. Nu heb ik nog de taken in het Slayer hoofdstuk en die gaan er voornamelijk om dat ik eerst sterker moet worden.

Begrijp ik goed dat sterker worden vanaf nu zo'n beetje draait om meer paragon levels en meer gem levels? Is GR sowieso afhankelijk van Torment moeilijkheid? Zijn de uber boss fights solo te doen op Torment I en zijn de Hellfire ring/amulet eigenlijk wel de moeite waard om te maken?
Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:06:
Na een lange tijd dit spel weer eens opgepakt en gelijk maar met het nieuwe seizoen begonnen. Heb zowaar weer lol in dit spel. Ik heb een crusader gerold en de vier hoofdstukken van het seizoen voltooid; ik gebruik nu Rolands set voor een zwiep build en tot zover gaat het lekker. Ik ben Paragon 90, speel op Torment V en tot zover gaat GR20 goed.

Tot nu toe heb ik de seizoenshoofdstukken als leidraad gebruikt en dat ging goed. Nu heb ik nog de taken in het Slayer hoofdstuk en die gaan er voornamelijk om dat ik eerst sterker moet worden.

Begrijp ik goed dat sterker worden vanaf nu zo'n beetje draait om meer paragon levels en meer gem levels? Is GR sowieso afhankelijk van Torment moeilijkheid? Zijn de uber boss fights solo te doen op Torment I en zijn de Hellfire ring/amulet eigenlijk wel de moeite waard om te maken?
Het is paragon grinden, gems upgraden, ancient gear verzamelen en je ancient gear augmenten met high level legendary gems. Greater rift difficulty is niet afhankelijk van de ingestelde Torment difficulty en uber bosses zijn tegenwoordig op T13 gemakkelijk solo te doen. Ze stellen niets meer voor. Hellfire amuletten zijn bijna altijd BiS door de extra passive die je krijgt, tenzij je verplicht een amu voor een set bonus nodig hebt of het amu slot nodig hebt voor elemental immunity.

Net de seasonal journey voltooid met een GR45 zonder set items! Was een mooie, snelle rit! *O*

• Wee Man
Deadsmell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:10:

Net de seasonal journey voltooid met een GR45 zonder set items! Was een mooie, snelle rit! *O*
Huh. Je moet toch een set dungeon doen?
Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

Huh. Je moet toch een set dungeon doen?
Onder andere. GR45 solo zonder set items is een conquest: The Thrill. Daar moet je er ook drie van doen. Check dit lijstje maar.

• Wee Man
Poeh! Ziet er uit als een dikke grind idd.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:06:

Als je het leuk vind, moet je kijken in de clan of je met mensen mee kan lopen in Grifts. Ik speel het spel al sinds het begin, en voor dit season heb ik binnen een week nu Paragon 400 gehaald, en een build waarmee ik Grift 50 erg makkelijk haal. Daarmee ben ik nog een van de langzamere in de clan, en mij gaat het ook meer om lol hebben in het spel. Je mag me altijd online aanschieten of je mee mag lopen

Als je meer Paragon levels wil halen, is de snelste manier Grifts op hoog level; makkelijkste is dus meelopen met anderen. Als je zelf op hoog level Grifts gaat doen, is het belangrijk om daarvoor ook de juiste build uit te kiezen, en items te sparen. Zie daarvoor ook www.diablofans.com. Op hogere Grifts krijg je ook meer drops en blood shards, om weer te spenderen voor betere spullen.

Repeat 1000x en je kan meedoen met de rest van de clan :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Wee Man
Ik gebruik deze build op het moment: http://www.icy-veins.com/...-set-patch-2-4-2-season-7

GR in een groep doen lijkt me wel iets (net zoals koe grinden in D2) maar heb zelfs niet eens een idee hoe je pub games kunt vinden in D3.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:47:
Ik gebruik deze build op het moment: http://www.icy-veins.com/...-set-patch-2-4-2-season-7

GR in een groep doen lijkt me wel iets (net zoals koe grinden in D2) maar heb zelfs niet eens een idee hoe je pub games kunt vinden in D3.
Ik mag toch hopen dat je lid bent van de GOT clan :-) Als je daarvan lid bent, komen er gewoon in de chat wel genoeg uitnodigingen voorbij hoor, en anders vraag je daar maar gewoon!

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

OkkE schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
Wat ik voornamelijk wat bijzonder vond aan de GamesCom preview stream:

Voor alle andere games werd er in de preview al nieuwe content gepresenteerd en werd er gesproken over de toekomst van de game. Alleen bij Diablo werd er totaal niks over de toekomst of nieuwe features gezegd, puur over hoe de game afgelopen tijd is verbeterd en dat het dit jaar het 20 jarig jubileum is...
Als ze gaan praten over nieuwe content patches komt er voorlopig geen D4 en is er wéér geen nieuws. Als D4 het nieuws is gaan ze dat natuurlijk pas op Blizzcon aankondigen.

Ik zie ze ook nog wel wegkomen met een of ander anniversary dingetje. Retro NES console doosje met 2 controllers zodat je D1&2&3 op je tv kan spelen ofzo. De druk op D4 is nog niet extreem.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Wee Man
Sparhawk schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Ik mag toch hopen dat je lid bent van de GOT clan :-) Als je daarvan lid bent, komen er gewoon in de chat wel genoeg uitnodigingen voorbij hoor, en anders vraag je daar maar gewoon!
Eh, nee. Ik zie wel een GoT als ik er naar zoek maar die heeft maar één lid.
Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:10:
[...]

Eh, nee. Ik zie wel een GoT als ik er naar zoek maar die heeft maar één lid.
De naam van de clan is Tweakers. Zoek daar eens op. :)

• Wee Man
Deadsmell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:24:
[...]

De naam van de clan is Tweakers. Zoek daar eens op. :)
Ja <GOT> Tweakers. Laatst actief 3 dagen geleden.
Wee Man schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:36:
[...]

Ja <GOT> Tweakers. Laatst actief 3 dagen geleden.
Zet de taal op English (British) en je vindt <GoT> Tweakers met 127 leden.

• Wee Man
Oh nu zie ik het. Wie zijn die lui met 146 leden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-09 18:46
Lees al sinds season 2 mee maar post amper wat, is er nog plek in tweakers clan? Word beetje saai alleen spelen xD

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ghostsand schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:01:
Lees al sinds season 2 mee maar post amper wat, is er nog plek in tweakers clan? Word beetje saai alleen spelen xD
Vast nog wel...
In-game even iemand aanspreken en hopen dat Jim/Gesh/Sting/Grin online is.
In de avond grote kans dat er wel iemand is die kan inviten! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een heerlijke build is RoE Jade! Speelt echt veel leuker dan de Garg build! Gemakkelijk mobs pullen, enorm hoge damage spikes en geen ergernissen meer over pet AI. En bosses gaan zo snel neer! Fantastisch! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 19-08-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Gewoon de clan opzoeken en om een invite vragen :)

Veel monks in de clan, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Join om te beginnen de "Tweakers" community ingame, daar zitten veel mensen in van beide tweakers clans en nog enkele andere NL/BE clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:49:
Wat een heerlijke build is RoE Jade! Speelt echt veel leuker dan de Garg build! Gemakkelijk mobs pullen, enorm hoge damage spikes en geen ergernissen meer over pet AI. En bosses gaan zo snel neer! Fantastisch! _/-\o_
Heb dat ook even kort gespeeld en is inderdaad veel leuker dan de hersenloze Gargs!
Enige probleem wat ik met de Jade set heb is de inkomende damage... een poep of scheet en je bent dood :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Heb dat ook even kort gespeeld en is inderdaad veel leuker dan de hersenloze Gargs!
Enige probleem wat ik met de Jade set heb is de inkomende damage... een poep of scheet en je bent dood :P
Is dat zo? Ik ben nog maar tot GR50 gegaan, maar geen centje pijn tot zover. Ik kan overal in blijven staan. Heb wel double Unity, Horrify - Frightening Aspect en Lakumba's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren mijn 1e set dungeon gehaald na dat ik zoals Zarhrezz het omschreef regelmatig door rock worms afgelebberd ben.

Toen 3 gems naar level 25 gelevelled, moet nog 10 levels voor dit hoofdstuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:53:
Gisteren mijn 1e set dungeon gehaald na dat ik zoals Zarhrezz het omschreef regelmatig door rock worms afgelebberd ben.

Toen 3 gems naar level 25 gelevelled, moet nog 10 levels voor dit hoofdstuk.
Oh, jij bent MysticWizard! Dat verhaal herken ik, hehe. Was een mooie rant in de clan chat! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

Is dat zo? Ik ben nog maar tot GR50 gegaan, maar geen centje pijn tot zover. Ik kan overal in blijven staan. Heb wel double Unity, Horrify - Frightening Aspect en Lakumba's.
Doe eens een poging op 70/75+ :+

Edit: moet blijkbaar best hoog kunnen... 95+ build

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 19-08-2016 14:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:49:
schaapiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:24:
Jade ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, ik vind Harvest niet lekker werken en de DR is daarvan afhankelijk en daardoor niet consistent...Arachyr RoE Firebats is wel echt enorm lekker spelen en enorm tanky (4-piece DR + Aquila DR + Coils DR + zieke regen + LoH).

Mijn gear is verre van compleet, nog geen Firebats belt voor Firebats DPS x2.5 en nog geen Endless voor de DPS x2 maar zelfs zonder die factor 5 op DPS loop ik zonder problem TX met Invigorating op 35 en Trapped en Moratorium op 25. Nu nog met Aquila op chest zodat ik zonder nadenken alles kan tanken als ik channel maar die gaat waarschijnlijk nog wel naar Mantle of Quel als m'n gear wat beter is. Een gift zou ook leuk zijn, ik zit nu nog zonder Emerald in weapon...maar goed, ook maar 33% CHC dus het schiet nog niet op wat betreft DPS.

Invigorating is echt enorm goed voor channeling. Het compleet negeren van CC is gewoon geweldig. Een aantal RGs wordt gewoon een lachertje. Cold Snap? _O- Ook monsters as Armaddon zijn vette progress omdat ze gewoon niets meer doen. Verder zijn Knockback en Nightmarish op Elites een pure bonus, ze doen helemaal niets meer. De bonus (25% @ lvl 75) op de 10% maximum life per second van 4-piece is een prima extra.

De Moratorium is even een experimentje, kans dat die er later uit gaat als m'n Toughness in de basis beter is. Aan de andere kant is 35% inkomende damage uitsmeren over langere tijd (10+ sec. op level 75) met een clear-kans op kills ook wel erg goed met een hele hoge regen. Het dempt inkomende damage enorm en als het echt pijnlijk wordt heb je een 3 seconde Jaunt. In die tijd regen je 30-40% terwijl je zo'n 3e van de gestagede damage negeert.

Andere gem opties zijn Stricken (als RG HPs een issue wordt), Taeguk (50% DPS en wat defense is altijd leuk).
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Oh, jij bent MysticWizard! Dat verhaal herken ik, hehe. Was een mooie rant in de clan chat! _O-
En toen die [Feed Me]...epic timing win _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:06:
[...]

[...]

Jade ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, ik vind Harvest niet lekker werken en de DR is daarvan afhankelijk en daardoor niet consistent...Arachyr RoE Firebats is wel echt enorm lekker spelen en enorm tanky (4-piece DR + Aquila DR + Coils DR + zieke regen + LoH).

Mijn gear is verre van compleet, nog geen Firebats belt voor Firebats DPS x2.5 en nog geen Endless voor de DPS x2 maar zelfs zonder die factor 5 op DPS loop ik zonder problem TX met Invigorating op 35 en Trapped en Moratorium op 25. Nu nog met Aquila op chest zodat ik zonder nadenken alles kan tanken als ik channel maar die gaat waarschijnlijk nog wel naar Mantle of Quel als m'n gear wat beter is. Een gift zou ook leuk zijn, ik zit nu nog zonder Emerald in weapon...maar goed, ook maar 33% CHC dus het schiet nog niet op wat betreft DPS.

Invigorating is echt enorm goed voor channeling. Het compleet negeren van CC is gewoon geweldig. Een aantal RGs wordt gewoon een lachertje. Cold Snap? _O- Ook monsters as Armaddon zijn vette progress omdat ze gewoon niets meer doen. Verder zijn Knockback en Nightmarish op Elites een pure bonus, ze doen helemaal niets meer. De bonus (25% @ lvl 75) op de 10% maximum life per second van 4-piece is een prima extra.

De Moratorium is even een experimentje, kans dat die er later uit gaat als m'n Toughness in de basis beter is. Aan de andere kant is 35% inkomende damage uitsmeren over langere tijd (10+ sec. op level 75) met een clear-kans op kills ook wel erg goed met een hele hoge regen. Het dempt inkomende damage enorm en als het echt pijnlijk wordt heb je een 3 seconde Jaunt. In die tijd regen je 30-40% terwijl je zo'n 3e van de gestagede damage negeert.

Andere gem opties zijn Stricken (als RG HPs een issue wordt), Taeguk (50% DPS en wat defense is altijd leuk).

[...]

En toen die [Feed Me]...epic timing win _O-
Begin hem nu toch te voelen op GR60. Ben benieuwd hoe ver ik er mee kom. Zag een filmpje van een gast die er zonder al te veel moeite GR80 mee deed. Weliswaar met 1600 para levels. En voor group play lijkt Jade me een hele fijne. Vanavond maar eens testen in een groep.

Ben benieuwd hoe ver jij gaat komen met je build! Invigorating heb ik inmiddels ook in mijn build zitten, gezien de squishyness van Jade. Geen CC is vast heerlijk, zodra ik hem op 25 heb en met die healing in combinatie met Haunt en Locusts zijn grondeffecten vast ook draaglijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik neem aan dat Invigorating enkel de CC effects negeert en niet de dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:53:
Ben benieuwd hoe ver jij gaat komen met je build! Invigorating heb ik inmiddels ook in mijn build zitten, gezien de squishyness van Jade. Geen CC is vast heerlijk, zodra ik hem op 25 heb en met die healing in combinatie met Haunt en Locusts zijn grondeffecten vast ook draaglijk.
Mijn base Toughness is 15M met 1M HPs. Op TX moet ik uitkijken met Arcane en Molten. De rest kan ik over het algemeen wel negeren.
Goldman schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:58:
Ik neem aan dat Invigorating enkel de CC effects negeert en niet de dmg.
Correct.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Tot hoe hoog gaan GRs eigenlijk en tot wanneer duurt het seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Wee Man schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:38:
Tot hoe hoog gaan GRs eigenlijk en tot wanneer duurt het seizoen?
Schalen oneindig door. Maar de limiet voor jezelf is afhankelijk van veel factoren.

- gear
- paragon
- augments
- rng
- ...
- skill

Het seizoen duurt ~3 maanden. S7 is gestart op 5 augustus dus de verwachting is ergens begin december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Schalen oneindig door. Maar de limiet voor jezelf is afhankelijk van veel factoren.

- gear
- paragon
- augments
- rng
- ...
- skill

Het seizoen duurt ~3 maanden. S7 is gestart op 5 augustus dus de verwachting is ergens begin december.
November. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Blizzard heeft al twee jaar achter elkaar geen nieuwe season gestart of patch gereleased in december, maar in januari. Vervelend als iedereen extra vrije tijd heeft met de feestdagen :) Ik ben dus wel benieuwd of dat dit jaar anders is.
Dan zou dat dus "in theorie" zo kunnen zijn:
Vr. 4 november - einde Season 7
Wo. 9 november - release patch 2.4.2.1 (trololol)
Vr. 11 november - start Season 8

Hebben ze toch tenminste 4 weken voordat de developers op verlof moeten, ze alle... één ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Blizzcon hype train is begonnen :P

http://www.diablofans.com...ijos-support-wizard-guide

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Eerst zien, dan geloven. Straks is het één extra area zoals een voorgaande patch. Als je niets verwacht, kan je ook niet teleurgesteld worden, maar alleen maar verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Phuncz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Eerst zien, dan geloven. Straks is het één extra area zoals een voorgaande patch. Als je niets verwacht, kan je ook niet teleurgesteld worden, maar alleen maar verrast.
En zelfs al is het hype waardig, dan nog gaat het heel lang duren voordat we ermee aan de slag kunnen. Zie liever op korte termijn nog wat nieuw speelgoed voor D3 (Crusader moet gewoon een fist of the heavens set krijgen!)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:21:
[...]

Hehe heb ik ook hoor.... ze hebben een heleboel goed te maken imo :P. Grote voordeel is wel dat als ze het weer verpesten/het gebakken lucht zal zijn, dat er volgende jaar lost ark beta zal zijn om naar uit te kijken :)
Nephalem schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

En zelfs al is het hype waardig, dan nog gaat het heel lang duren voordat we ermee aan de slag kunnen. Zie liever op korte termijn nog wat nieuw speelgoed voor D3 (Crusader moet gewoon een fist of the heavens set krijgen!)
Fist of heaven geeft nog steeds van die irritante scherm schudding... Die oude fire crusader deed destijds wel veel dps, maar een vernieuwde build met deze skill... no thxs.

Zou leuk zijn als ze Akkhan set echt goed maken zodat je een beetje build diversiteit kan maken met verschillende setups. (Condemn, hammers, shotgun, ponies etc.)

Crusader heeft zat items waar je leuke dingen mee kan.. helaas is het nu allemaal van die play your friday onzin.. kan je net met veel pijn en moeite t13 of minder doen... maar ja echte build diversiteit.... ehh... is dat er ooit geweest :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Build diversiteit is er altijd geweest. Of het nuttige builds zijn is een ander verhaal! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Op zich zijn er genoeg builds mogelijk sinds 2.4 en er zijn er genoeg die nuttig zijn voor endgame (T13). Zo heb ik deze season ook een build uit mijn duim gezogen die GR60 (allemaal, zonder fishing) redelijk aankan, terwijl gems nog maar lvl 50 zijn en ik nog niet eens P500 heb of een goed ancient wapen of andere ancient gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Deadsmell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Begin hem nu toch te voelen op GR60. Ben benieuwd hoe ver ik er mee kom. Zag een filmpje van een gast die er zonder al te veel moeite GR80 mee deed. Weliswaar met 1600 para levels. En voor group play lijkt Jade me een hele fijne. Vanavond maar eens testen in een groep.

Ik vind het een super build, maar ik ben idd best squishy...

Om dat een beetje tegen te gaan heb ik wormwood in cube en zombie dogs met leeching beasts. Dat scheelt weer een cast en daarnaast heb ik ook geen mana issues meer. Vile hive lijkt er ook prima mee te werken.

Ik ben nog aan het tijfelen om Esoteric Alteration om te wisselen voor een Mutilation Guard. Je krijgt al best wat allres vanuit de topazzen, echter gooi je potenieel 45% extra damage weg.

Ik ga die gems even levellen om te kijken hoe of wat.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:23:
[...]
Ik vind het een super build, maar ik ben idd best squishy...

Om dat een beetje tegen te gaan heb ik wormwood in cube en zombie dogs met leeching beasts. Dat scheelt weer een cast en daarnaast heb ik ook geen mana issues meer. Vile hive lijkt er ook prima mee te werken.

Ik ben nog aan het tijfelen om Esoteric Alteration om te wisselen voor een Mutilation Guard. Je krijgt al best wat allres vanuit de topazzen, echter gooi je potenieel 45% extra damage weg.

Ik ga die gems even levellen om te kijken hoe of wat.
Nou, ik vind het eigenlijk best meevallen met de squishyness sinds ik een paar upgrades verder ben. Ik heb nu alle benodigde items en heb daar gisteren een GR72 mee gedraaid binnen 9 minuten. Het was wel een droomrift: één van die portals in de buurt van Kulle met gigantisch grote mobs. Ik verzamelde met Locust Swarm groepen van 100+ om me heen. Continu. In dat grift heb ik geen issues met survivability gehad.

Ik gebruik als derde gem trouwens Invigorating Gemstone. Besloten maar eens uit te proberen, na de verkooppraatjes van Zarhrezz en hij bevalt erg goed. Geen last meer van CC effects en met flink veel Haunts of Locusts om me heen, heb ik ook geen health issues. Geen idee trouwens of dat laatste aan de gem ligt of aan mijn speelstijl.

Anyway, ik ben nog steeds erg enthousiast over deze Jade build. Hier ga ik de 80 wel mee halen, dit season. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Deadsmell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:37:
[...]

Nou, ik vind het eigenlijk best meevallen met de squishyness sinds ik een paar upgrades verder ben. Ik heb nu alle benodigde items en daar gisteren een GR72 mee gedraaid binnen 9 minuten. Het was wel een droomrift: één van die portals in de buurt van Kulle met gigantisch grote mobs. Ik verzamelde met Locust Swarm groepen van 100+ om me heen. Continu. In dat grift heb ik geen issues met survivability gehad.

Ik gebruik als derde gem trouwens Invigorating Gemstone. Besloten maar eens uit te proberen, na de verkooppraatjes van Zarhrezz en hij bevalt erg goed. Geen last meer van CC effects en met flink veel Haunts of Locusts om me heen, heb ik ook geen health issues. Geen idee trouwens of dat laatste aan de gem ligt of aan mijn speelstijl.

Anyway, ik ben nog steeds erg enthousiast over deze Jade build. Hier ga ik de 80 wel mee halen, dit season. :)
Ik ben er aboluut enthousiast over, merk alleen dat ik met LS en haunt wel erg hard door mijn mana ga. Nu moet ik ook zeggen dat ik de toughness boost van unity nog mis, Gisteren heb ik 60 gelopen net onder de 10 minuten en eigenlijk alleen issues bij de RG gehad.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:46:
[...]

Ik ben er aboluut enthousiast over, merk alleen dat ik met LS en haunt wel erg hard door mijn mana ga. Nu moet ik ook zeggen dat ik de toughness boost van unity nog mis, Gisteren heb ik 60 gelopen net onder de 10 minuten en eigenlijk alleen issues bij de RG gehad.
Heb ik soms ook, vooral als de mobs op beginnen te raken. Enige dat je kunt doen is heel veel Haunt spammen om de cd van Soul Harvest te resetten, zodat je daar je mana weer mee aan kunt vullen. Locust Swarm gebruik je niet meer, dus dat is in ieder geval al een grote spender minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik ben weer terug van vakantie, vanavond maar eens aan S7 beginnen. Denk dat het een DH wordt als ik het zo lees, ook alweer even niet gespeeld. Wil er zsm mee klaar zijn (en andere games verder spelen), dan is DH de beste keuze denk ik?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:27:
Ik ben weer terug van vakantie, vanavond maar eens aan S7 beginnen. Denk dat het een DH wordt als ik het zo lees, ook alweer even niet gespeeld. Wil er zsm mee klaar zijn (en andere games verder spelen), dan is DH de beste keuze denk ik?
Je kunt ook gewoon niet gaan spelen. Klinkt alsof je er niet veel zin in hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Deadsmell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:28:
[...]

Je kunt ook gewoon niet gaan spelen. Klinkt alsof je er niet veel zin in hebt. ;)
Haha goed punt! Nee op zich wel een beetje zin, maar ga niet meer echt grinden voor hoge paragons of clears. Gewoon even beetje casual spelen. Wil de stash tab gewoon hebben, heb nu al veel teveel ruimte tekort...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:27:
DH is idd easy mode. Let wel op! Gift krijg je pa na voltooien chapters 2-3-4. MAar als je eenmaal UE binnen hebt gaat het als een speer :)

Pagina: 1 ... 7 ... 73 Laatste