Jade ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, ik vind Harvest niet lekker werken en de DR is daarvan afhankelijk en daardoor niet consistent...Arachyr RoE Firebats is wel echt enorm lekker spelen en enorm tanky (4-piece DR + Aquila DR + Coils DR + zieke regen + LoH).
Mijn gear is verre van compleet, nog geen Firebats belt voor Firebats DPS x2.5 en nog geen Endless voor de DPS x2 maar zelfs zonder die factor 5 op DPS loop ik zonder problem TX met Invigorating op 35 en Trapped en Moratorium op 25. Nu nog met Aquila op chest zodat ik zonder nadenken alles kan tanken als ik channel maar die gaat waarschijnlijk nog wel naar Mantle of Quel als m'n gear wat beter is. Een gift zou ook leuk zijn, ik zit nu nog zonder Emerald in weapon...maar goed, ook maar 33% CHC dus het schiet nog niet op wat betreft DPS.
Invigorating is echt enorm goed voor channeling. Het compleet negeren van CC is gewoon geweldig. Een aantal RGs wordt gewoon een lachertje. Cold Snap?

Ook monsters as Armaddon zijn vette progress omdat ze gewoon niets meer doen. Verder zijn Knockback en Nightmarish op Elites een pure bonus, ze doen helemaal niets meer. De bonus (25% @ lvl 75) op de 10% maximum life per second van 4-piece is een prima extra.
De Moratorium is even een experimentje, kans dat die er later uit gaat als m'n Toughness in de basis beter is. Aan de andere kant is 35% inkomende damage uitsmeren over langere tijd (10+ sec. op level 75) met een clear-kans op kills ook wel erg goed met een hele hoge regen. Het dempt inkomende damage enorm en als het echt pijnlijk wordt heb je een 3 seconde Jaunt. In die tijd regen je 30-40% terwijl je zo'n 3e van de gestagede damage negeert.
Andere gem opties zijn Stricken (als RG HPs een issue wordt), Taeguk (50% DPS en wat defense is altijd leuk).
En toen die [Feed Me]...epic timing win