Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Je eerste gift krijg je als je chapter 2 van de journey hebt afgerond, de 2e als je chapter 3 hebt afgerond en de 3e voor het afronden van chapter 4.adamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
De gifts krijg je pas na chapter 4? Is dat nieuw? Het wordt inderdaad dan gewoon DH. UE is de free set toch?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Jup, UE krijg je uit de gifts dit keer!adamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
De gifts krijg je pas na chapter 4? Is dat nieuw? Het wordt inderdaad dan gewoon DH. UE is de free set toch?
Zoals hierboven gezegd gaat het idd. Is nieuw sinds dit seizoen. En UE is idd je free set.adamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Yangs
DML
F+R
Random CHC/CHD/DEX of FIRE DMG ammy en je farmt T13 ez mode
Hehe ja Neles sommige mensen hebben meer geluk dan andere!

Klinkt als een topplan. Hoop de stash page in 10-20 uur gametime wel weer klaar te hebben.Neles7 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Zoals hierboven gezegd gaat het idd. Is nieuw sinds dit seizoen. En UE is idd je free set.
Yangs
DML
F+R
Random CHC/CHD/DEX of FIRE DMG ammy en je farmt T13 ez mode
Spectral blade (Lightning)
Arcane Orb (Arcane)
Dat betekent dat ik maar maximaal 2 stacks Tal Rasha kan krijgen. Daarnaast gebruik ik Archon, dus nog 3 skills over (tijdens levelen heb ik energy armor, magic weapon en familiar gebruikt). Wat zijn 2 goede spells die nog meehelpen voor de nodige stacks? Ik dacht aan frost nova & explosion blast voor cold en fire.
Zijn er mensen die ook met deze setup spelen en kunnen helpen met tips? (ik ben wel net begonnen met de set dus heb nog weinig items verder...
Zoiets als deze? Deze speelde ik vorig season. Erg leuke build.Tarz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:06:
Gisteren de laatste stap van de Journey afgerond (chapter 4) en nu halverwege de "Slayer" stap. Ik heb een Wizard met de Tal set nu, en de Unstable scepter (2 x Arcane orb explosion). Nu merk ik dat ik moeite heb met de stacks van Tal Rasha set. Ik gebruik als standaards skills:
Spectral blade (Lightning)
Arcane Orb (Arcane)
Dat betekent dat ik maar maximaal 2 stacks Tal Rasha kan krijgen. Daarnaast gebruik ik Archon, dus nog 3 skills over (tijdens levelen heb ik energy armor, magic weapon en familiar gebruikt). Wat zijn 2 goede spells die nog meehelpen voor de nodige stacks? Ik dacht aan frost nova & explosion blast voor cold en fire.
Zijn er mensen die ook met deze setup spelen en kunnen helpen met tips? (ik ben wel net begonnen met de set dus heb nog weinig items verder...
Ging inderdaad leuk. Ben daarna doorgegaan met Season Journey (1 t\m 3 klaar, vanavond de Keywardens op T4 doen, etc). Nog bedankt voor je hulp.Deadsmell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:10:
Ach, de gifts heb je niet eens nodig. Gisteren iemand uit de clan geboost en bij het behalen van level 70 nog twee T13 rifts gedaan. Daarna liep 'ie rond met een Yang's, 2 piece UE, de Visage en een Restraint. Nog een uurtje of een tweede DH erbij en hij had de full set wellicht gehad.
Gaat lekker! Leuk dat je even iets van je laat horen. Ik had geen idee dat jullie dezelfde persoon zijn.Mystery schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:05:
[...]
Ging inderdaad leuk. Ben daarna doorgegaan met Season Journey (1 t\m 3 klaar, vanavond de Keywardens op T4 doen, etc). Nog bedankt voor je hulp.
Met mijn groep hadden we zondag of maandag al guardian binnen en deden we gr75-80 farmadamvansanten schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:02:
[...]
Klinkt als een topplan. Hoop de stash page in 10-20 uur gametime wel weer klaar te hebben.
Daarna overgestapt naar de concurrent
Ik ben voornamelijk bezig geweest met greaters en normale rifts (om en om) voor het levelen van m'n 3 gems (steeds 1 tier hoger voor de 100% upgrades). Zondag geëindigd op T13 / tier 60. De eerste poging op 60 faalde, de tweede wel redelijk makkelijk gehaald. DPS is op het moment de limiterende factor, Toughness is pirma en met ancient gear zit daar nog een hoop ruimte richting de hogere tiers.
Op T13 / tier 60 kan m'n WD wel neer gaan, maar da's dan terwijl je 2-3 Arcane beams hapt op een Desecrator patch en soortgelijke scenario's...een beetje opletten en het gaat dus wel goed. De enige RG die niet domweg te face-tanken is, is Orlash...als ik in 3 beams terechtkom overleef ik het niet lang genoeg (maar Jaunt lost het prima op, die is van CD af voordat de clones terug zijn).
Het is nu hopen op de Bakuli voor de x2.5 Firebats DPS upgrade (15k shards and counting). Daarna wordt het DB farming om staves door de cube upgrade te gaan rammen voor de ancient Firebats staff (met goeie rolls...). Voorlopig nog genoeg te doen dus.
D3 is stiekem niet zo beperkt...als je kijkt naar PoE en GD zie je dat (net als bij D2) je enorm veel punten in een skill / skill tree moet steken voordat die wat doet. Je hebt dus eigenlijk helemaal niet zoveel keus. Bij D3 is die afhankelijkheid er niet en dat geeft veel vrijheid. Aan de andere kant wordt die vrijheid beperkt door de item-supported skills...skill die niet geboost worden door een set / goed item zijn niet viable in de end-game. Maar goed, als die support op orde is, is D3 wellicht de meest flexibele van de drie als het gaat op viable build diversity.Neles7 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:56:
Zeg zar, ik vraag me af wat voor build zou jij wel niet bedenken als diablo een skill tree zoals Path of Exile/Grim Dawn had? Je bent nu al een enorme theory crafter in game met vrij 'beperkte' mogelijkheden.
PoE tree is overigens wel grappig, ze hebben het van Final Fantasy afgekeken en het principe werkt prima voor action-RPG. Maar met de beschikbare punten kun je lang niet alles combineren dat leuk zou zijn.
GD ben ik niet super ver gekomen (lvl 50 geloof ik met 2 builds). Ik moet zeggen dat het grind-gevoel daar sneller en sterker naar boven kwam dan bij D3. Maar grote kans dat ik die wel weer aansteek als ik met S7 klaar ben (ik ben ermee begonnen toen ik het wel gezien had op S6)...maar ja, Dragon's Dogma was in de aanbieding op Steam (na price-drop) dus die staat nu ook op de to-do list...
Firebats moet inderdaad wel hoog kunnen komen...gister op chat hadden we het er ook al over en ik geloof dat Arachyr Firebats hoger moet kunnen komen dan HT Firebats. HT geeft 60% DR vs 50% van Arachyr, maar je krijgt daar 10% max life per seconde healing voor terug plus een enorm goede CC (pigs!) naast us er het feit dat de set bonus van Arachyr hoger is dan die van HT en dan is er nog het feit dat Arachyr de 6-piece ook op Locust geeft. Door de spread rune op Locust zit alles no-time die DoT te happen en dat x16 tikt echt wel aan.Nephalem schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:25:
Dit weekend eens een ht firebats in elkaar gezet en met een support Monk wat gr75-80 gedaan. Gaat best aardig al is het in grote hoeveelheden vijanden totaal niet goed te zien of alles locust en Haunt op zich heeft. Maar als je die eenmaal verspreid hebt is de dmg echt geweldig. Alles smelt als sneeuw voor de zon.
Vanwege de spread van Haunt heb ik in m'n build guide ook de rune voor 2 spirits en de belt highly recommended (randje required eigenlijk).
Pigs?Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:40:
[...]
Firebats moet inderdaad wel hoog kunnen komen...gister op chat hadden we het er ook al over en ik geloof dat Arachyr Firebats hoger moet kunnen komen dan HT Firebats. HT geeft 60% DR vs 50% van Arachyr, maar je krijgt daar 10% max life per seconde healing voor terug plus een enorm goede CC (pigs!) naast us er het feit dat de set bonus van Arachyr hoger is dan die van HT en dan is er nog het feit dat Arachyr de 6-piece ook op Locust geeft. Door de spread rune op Locust zit alles no-time die DoT te happen en dat x16 tikt echt wel aan.
Vanwege de spread van Haunt heb ik in m'n build guide ook de rune voor 2 spirits en de belt highly recommended (randje required eigenlijk).
Hex met de extra debuff rune verandert monsters in varkentjes
Gaaf! Nooit gezien.Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Hex met de extra debuff rune verandert monsters in varkentjes
Toffe skill is het ook:
Summon a giant toad that pulls in enemies, briefly swallows them whole, then spits them back out with a layer of goo that deals 750% weapon damage as Poison over 5 seconds, Slows them, and increases their damage taken by 15%.
Gelukkig wel aangepast...de skill doet niet meer wat de tooltip zegt want die swallow was vet irritant (monster namelijk untargetable). Overigens is die 15% debuff iets minder dan de 20% van HT Necrosis, maar daarmee is er op dat vlak weinig verschil tussen de sets.
Wat doet 'ie nu dan, in plaats van de swallow? Hetzelfde maar dan zonder de animatie?Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Gelukkig wel aangepast...de skill doet niet meer wat de tooltip zegt want die swallow was vet irritant (monster namelijk untargetable). Overigens is die 15% debuff iets minder dan de 20% van HT Necrosis, maar daarmee is er op dat vlak weinig verschil tussen de sets.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 22-08-2016 15:19 ]
Aflebberen =) Volgens mij is er geen pull meer....ik zou even moeten opletten of dat inderdaad zo is maar het is me niet opgevallen dat er groepjes rondom de toad ontstaan.Deadsmell schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:19:
[...]
Wat doet 'ie nu dan, in plaats van de swallow?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Toad of Hugeness rune pulled wel degelijk, maar de monsters veranderen niet in piggies, dat doet de rune Jinx...Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Aflebberen =) Volgens mij is er geen pull meer....ik zou even moeten opletten of dat inderdaad zo is maar het is me niet opgevallen dat er groepjes rondom de toad ontstaan.
Ik gebruik ht vanwege de 25% dmg debuff van communing with spirits. Daarnaast was het elke keer dat ik dood ging een oneshot, daar helpt life per second niks tegen en loh heb je zat van die bracers. Dus dan liever de extra 10% dr denk ik. Zelfde geldt voor locust swarm, daar pak ik de cloud of insects rune voor dmg debuff. Al die dmg reduction is zeker bij 2 man (geen barb buffs) gewoon nodig om niet te veel dood te gaan.Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:40:
[...]
Firebats moet inderdaad wel hoog kunnen komen...gister op chat hadden we het er ook al over en ik geloof dat Arachyr Firebats hoger moet kunnen komen dan HT Firebats. HT geeft 60% DR vs 50% van Arachyr, maar je krijgt daar 10% max life per seconde healing voor terug plus een enorm goede CC (pigs!) naast us er het feit dat de set bonus van Arachyr hoger is dan die van HT en dan is er nog het feit dat Arachyr de 6-piece ook op Locust geeft. Door de spread rune op Locust zit alles no-time die DoT te happen en dat x16 tikt echt wel aan.
En de Haunt belt gaat niet werken in een fb build, belt moet de jungle wraps zijn met de 200% firebats dmg. Dubbele spirits is ook niet echt nodig omdat Haunt vanzelf overspringt zodra de mob dood gaat. Dus als de vijanden vlakbij eenmaal tagged zijn gaat de rest vanzelf.
[ Voor 6% gewijzigd door barudi op 22-08-2016 17:14 ]
Gebruik je Bad Medicine? Die helpt ook flink en door Pestilence is alles op het scherm wel debuffed (en vaak ook een hoop dat nog niet op het scherm is).Nephalem schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:14:
Ik gebruik ht vanwege de 25% dmg debuff van communing with spirits. Daarnaast was het elke keer dat ik dood ging een oneshot, daar helpt life per second niks tegen en loh heb je zat van die bracers. Dus dan liever de extra 10% dr denk ik. Zelfde geldt voor locust swarm, daar pak ik de cloud of insects rune voor dmg debuff. Al die dmg reduction is zeker bij 2 man (geen barb buffs) gewoon nodig om niet te veel dood te gaan.
En de Haunt belt gaat niet werken in een fb build, belt moet de jungle wraps zijn met de 200% firebats dmg. Dubbele spirits is ook niet echt nodig omdat Haunt vanzelf overspringt zodra de mob dood gaat. Dus als de vijanden vlakbij eenmaal tagged zijn gaat de rest vanzelf.
Wat lekker is aan de Arachyr 4-p healing is dat je altijd 100k+ LpS hebt, ook als je niet channelt, dus als je Jaunt in gaat, kom je er na 3 seconde met minimaal +30% max HPs uit, ook als je beweegt. Ook als je channelt en je Dogs hun best doen is het nog geen verkeerde extra regen, zo'n 10-20% meer healing per seconde.
Persoonlijk vind ik Hauning Girdle bijna onmisbaar in een RoE build, zeker met Firebats / Bakuli. Bottom line: geen Haunt op target = no DPS op target (factor 10 verschil). Haunting Girdle is dus +50% DPS opbouw per cast (van 2 naar 3 targets). De Haunts jumpen welliswaar, maar alleen als de target dood gaat. Na één cast zonder Girdle ben je dus 2 targets aan het doodmaken, met Girdle 3...en dat vertaalt zich direct door na jumps. Daar komt bij dat je zo min mogelijk Haunt wil casten want dan doe je geen damage, heb je geen extra DR en geen LoH. Dit wil je dus zo min mogelijk doen terwijl het noodzakelijk is om Firebats damage te doen. Wat mij betreft dus Hauning worn, Bakuli cubed (max bonus).
Zal het eens op die manier proberen vanavond. Tot nu toe ging het ook al lekker, tijdens sw momenten alle andere skills spammen, daarna weer fb.Zarhrezz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:24:
[...]
Gebruik je Bad Medicine? Die helpt ook flink en door Pestilence is alles op het scherm wel debuffed (en vaak ook een hoop dat nog niet op het scherm is).
Wat lekker is aan de Arachyr 4-p healing is dat je altijd 100k+ LpS hebt, ook als je niet channelt, dus als je Jaunt in gaat, kom je er na 3 seconde met minimaal +30% max HPs uit, ook als je beweegt. Ook als je channelt en je Dogs hun best doen is het nog geen verkeerde extra regen, zo'n 10-20% meer healing per seconde.
Persoonlijk vind ik Hauning Girdle bijna onmisbaar in een RoE build, zeker met Firebats / Bakuli. Bottom line: geen Haunt op target = no DPS op target (factor 10 verschil). Haunting Girdle is dus +50% DPS opbouw per cast (van 2 naar 3 targets). De Haunts jumpen welliswaar, maar alleen als de target dood gaat. Na één cast zonder Girdle ben je dus 2 targets aan het doodmaken, met Girdle 3...en dat vertaalt zich direct door na jumps. Daar komt bij dat je zo min mogelijk Haunt wil casten want dan doe je geen damage, heb je geen extra DR en geen LoH. Dit wil je dus zo min mogelijk doen terwijl het noodzakelijk is om Firebats damage te doen. Wat mij betreft dus Hauning worn, Bakuli cubed (max bonus).
Heb fire bracers en een arcane amulet, fire 1% hoger dan de amulet. Maar zodra ik in archon mode ga (met de teleport rune) doe ik bijna geen damage. Zodra ik weer normaal ben doet mijn EB veel damage. Kies ik daarentegen de fire rune, dan smelt alles weg

Iemand die aan mijn signature kan zien wat er mis gaat? Heb nu maar een ander amulet er op gezet want spelen zonder fire archon is niet de moeite waard op het moment
Ik, word hoog tijd daarvoor!barudi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:14:
Wie doet vanavond mee om t13 in 5 minuten te clearen? Wil die stash tab wel hebben nu daarna kan ik echt focussen op mijn LoN frenzy barb
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Ik wil ook wel even helpen. Heb zelf ook hulp gehad bij die.
Waar je tegen aan loopt is dat je in archon met deze setup NIET kunt igniten. En dat is een flink deel van je damage. Tegenwoordig kun je voor simpele versie gaan FIRE rune op archon (je mist TP, maar dat compeseer je met enorme DMG) of je gaat voor lightning rune op je archon om van 2x CoE achter elkaar te profiteren.Ryan1981 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:55:
Gisteren van een vriendelijke tweaker mijn 2 gift gekregen. Ben nu paragon 550 maar zelf nog geen een gevonden. Toen mijn firebird archon build weer gemaakt, maar die blijft mij verwarren.
Heb fire bracers en een arcane amulet, fire 1% hoger dan de amulet. Maar zodra ik in archon mode ga (met de teleport rune) doe ik bijna geen damage. Zodra ik weer normaal ben doet mijn EB veel damage. Kies ik daarentegen de fire rune, dan smelt alles weg
Iemand die aan mijn signature kan zien wat er mis gaat? Heb nu maar een ander amulet er op gezet want spelen zonder fire archon is niet de moeite waard op het moment
Zeker als je nieuw bent met firebirds is het verstandig om de fire rune te pakken. Dan hoef je minder op je stacks en mob groepering te letten.
Linky voor die fit?Neles7 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:45:
[...]
Waar je tegen aan loopt is dat je in archon met deze setup NIET kunt igniten. En dat is een flink deel van je damage. Tegenwoordig kun je voor simpele versie gaan FIRE rune op archon (je mist TP, maar dat compeseer je met enorme DMG) of je gaat voor lightning rune op je archon om van 2x CoE achter elkaar te profiteren.
Zeker als je nieuw bent met firebirds is het verstandig om de fire rune te pakken. Dan hoef je minder op je stacks en mob groepering te letten.
Solo lightning archon: http://www.diablofans.com/builds/82963-s7-gr97-firebird-solo
Solo fire heb ik zo geen link van, maar die wijst zichzelf. <-- Aanbevolen als je nieuw bent, je hoef namelijk niet op je stacks te letten zoals Blatty doet bij zijn GR97.
Solo teleport archon kan ook nog steeds zie ik, al moet je hier net als Lightning rekening houden dat je geen nieuwe stacks opbouwt in archon.
Eigenlijk is archon heel flexibel dit seizoen
Ik heb zelf even kort gespeeld op NS en kwam tot de conclusie dat de set heel leuk speelt na de rework
Pssst, dit is solo fireNeles7 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:45:
[...]
Solo lightning archon: http://www.diablofans.com/builds/82963-s7-gr97-firebird-solo
Solo fire heb ik zo geen link van, maar die wijst zichzelf. <-- Aanbevolen als je nieuw bent, je hoef namelijk niet op je stacks te letten zoals Blatty doet bij zijn GR97.
Solo teleport archon kan ook nog steeds zie ik, al moet je hier net als Lightning rekening houden dat je geen nieuwe stacks opbouwt in archon.
Eigenlijk is archon heel flexibel dit seizoen
Ik heb zelf even kort gespeeld op NS en kwam tot de conclusie dat de set heel leuk speelt na de rework.
Ik heb zelf goede ervaringen met een aanpassing van de "Flash Fire" build. Ik loop er solo T11-13 (4-12min) Rifts mee en ben solo tot 75GR gekomen. Bij GR kan je helaas geen gebruik maken van je Goldwrap en heb daarom de build wat aangepast met Endless Walk, Tal belt. Ook vind ik Ice armor icm Arlyse onmisbaar. Het is key dat je al je elementen procced en dan zo snel mogelijk een "elite pack" downed, daarna is het dmv In-geom Diamond skin en Explosive blast spammen terwijl je door de rift teleport, van "elite pack" naar "elite pack".
[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 23-08-2016 11:08 ]
Leg uit?
Archon rune = Lightning
20% Lightning vs 19% fire rolls.
Lijkt mij niet de solo fire waarbij je archon - combustion? gebruikt. En 2x 20% fire rolled.
Sorry, "pakt een kop koffie".Neles7 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:04:
[...]
Leg uit?
Archon rune = Lightning
20% Lightning vs 19% fire rolls.
Lijkt mij niet de solo fire waarbij je archon - combustion? gebruikt. En 2x 20% fire rolled.
Bedankt heren voor de snelle T13 clear van 3m6sec , stashtab is eindelijk binnen
Heb hem even op "papier" gezet: http://www.diablofans.com...ult-wizard-t10-gr70-speedbbblije schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
Ik heb zelf goede ervaringen met een aanpassing van de "Flash Fire" build. Ik loop er solo T11-13 (4-12min) Rifts mee en ben solo tot 75GR gekomen. Bij GR kan je helaas geen gebruik maken van je Goldwrap en heb daarom de build wat aangepast met Endless Walk, Tal belt. Ook vind ik Ice armor icm Arlyse onmisbaar. Het is key dat je al je elementen procced en dan zo snel mogelijk een "elite pack" downed, daarna is het dmv In-geom Diamond skin en Explosive blast spammen terwijl je door de rift teleport, van "elite pack" naar "elite pack".
Deze build is overigens niet geschikt voor boss fights!
[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 23-08-2016 12:08 ]
Ben je verder dan ikbarudi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Bedankt heren voor de snelle T13 clear van 3m6sec , stashtab is eindelijk binnen
werd hoog tijdbarudi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Mmm, ook al gebeurdDeadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:32:
Tsk, stoppen jullie allemaal met de journey zodra de stash tab binnen is? Even afmaken is dit season toch een kleine moeite.
Ik heb voor mezelf een nieuw doel gesteld, namelijk mijn ns paragon level inhalen in season.Apsie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
Mmm, ook al gebeurdToch maar een keer blijven hangen op seasons, het heeft wel wat om je records opnieuw te doen en kijken hoe hoog je komt zonder al te veel paragonlevels
Hihi, denk dat mij dat niet gaat lukken, goed streven, dat wel!Deadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:41:
[...]
Ik heb voor mezelf een nieuw doel gesteld, namelijk mijn ns paragon level inhalen in season.Ik heb een vermoeden dat dat dit season wel gaat lukken, want het gaat vrij snel. Alleen teams vinden lijkt af en toe nog best lastig, zelfs met de halve clan online.
Ik vind het over het algemeen ook wel fijn om solo het e.e.a. te doen alhoewel gisteren wat Griftjes op 73 ~ 78 met een aantal clannies ook wel wat hebben hoor

Daarnaast zijn de metaruns ook erg leuk op z'n tijd!
Ik zie het. Hoeveel uur gemiddeld per dag ook alweer, sinds release?Apsie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:49:
[...]
Hihi, denk dat mij dat niet gaat lukken, goed streven, dat wel!
Ik vind het over het algemeen ook wel fijn om solo het e.e.a. te doen alhoewel gisteren wat Griftjes op 73 ~ 78 met een aantal clannies ook wel wat hebben hoor![]()

Solo de 80 halen met de Jade build is ook nog een leuk doel. Heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.
Gewoon no-life exp farmApsie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:49:
[...]
Hihi, denk dat mij dat niet gaat lukken, goed streven, dat wel!
Ik vind het over het algemeen ook wel fijn om solo het e.e.a. te doen alhoewel gisteren wat Griftjes op 73 ~ 78 met een aantal clannies ook wel wat hebben hoor![]()
Kijk trouwens voor gein even naar para maar iets lijkt er niet te kloppen ...
1 1728 阿不 - China
2 1468 Apple - China
3 1459 Astaroth - EU
Mijn doel is gewoon weer gelijk aan de afgelopen seasons....Guardian met non-metaDeadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:41:
Ik heb voor mezelf een nieuw doel gesteld, namelijk mijn ns paragon level inhalen in season.Ik heb een vermoeden dat dat dit season wel gaat lukken, want het gaat vrij snel. Alleen teams vinden lijkt af en toe nog best lastig, zelfs met de halve clan online.
Er is helaas zo weinig concurrentie als Barb binnen de clan.. en heb geen zin om met dh te pushen. Nieuwe doel is mijn LoN frenzy/thorns Barb inelkaar zetten
Aantal uren? Dat heb ik alweer verdrongen....Deadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Ik zie het. Hoeveel uur gemiddeld per dag ook alweer, sinds release?![]()
![]()
Solo de 80 halen met de Jade build is ook nog een leuk doel. Heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.
Ik heb redelijke gear voor Jade, af en toe zal ik mezelf wel even ombouwen om daar een paar uurtjes mee te hannessen
Hehe, toch schrok ik ook. Ik heb ook al meer dan 1600 uur in D3 zitten, met meer dan 450 uur op de Barb...Apsie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:28:
[...]
Aantal uren? Dat heb ik alweer verdrongen....![]()
Ik heb redelijke gear voor Jade, af en toe zal ik mezelf wel even ombouwen om daar een paar uurtjes mee te hannessen
Toch een vol jaar werk; als ik er nou ook nog eens voor betaald kreeg....

Gemiddeld ook 1h/dag, meer dan 4 jaar lang....
Succes!!barudi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
Er is helaas zo weinig concurrentie als Barb binnen de clan.. en heb geen zin om met dh te pushen. Nieuwe doel is mijn LoN frenzy/thorns Barb inelkaar zettenben alle glasscanon barb build een beetje zat
Hoe zien de clan leaderboards er inmiddels uit? Mag hopen dat ik ondertussen verstoten ben
Kan jij niets aan doen, dat je een voortrekker bent.Zarhrezz schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:08:
[...]
Mijn doel is gewoon weer gelijk aan de afgelopen seasons....Guardian met non-meta(is twee seasons niet helemaal zuiver gelukt omdat wat ik al speelde opeens meta werd, maar goed)
Zou ik ook maar doen, in jouw geval.Apsie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:28:
[...]
Aantal uren? Dat heb ik alweer verdrongen....![]()
Volgend season ga ik denk ik Barbarian of Monk spelen, omdat ik eindelijk de Cube eens op 100% wil hebben. Van die twee klassen mis ik nog het meest. Maar ik zie bij de Monks de generator build heel hoog in de leaderboards, maar die vind ik niet zo leuk spelen. En bij de Barbs heeft WW nog altijd mijn voorkeur, maar daar schiet je tegenwoordig ook niet mee op, denk ik. Misschien toch eerst weer een WD of DH, om de journey veilig te stellen.
Ben al voorzichtig begonnen met de Monk: Meta!!!Deadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:41:
Zou ik ook maar doen, in jouw geval.Wel mooi dat de WD nu zoveel variatie kent. En ook nog builds waarmee vrij hoog te komen is.
Volgend season ga ik denk ik Barbarian of Monk spelen, omdat ik eindelijk de Cube eens op 100% wil hebben. Van die twee klassen mis ik nog het meest. Maar ik zie bij de Monks de generator build heel hoog in de leaderboards, maar die vind ik niet zo leuk spelen. En bij de Barbs heeft WW nog altijd mijn voorkeur, maar daar schiet je tegenwoordig ook niet mee op, denk ik. Misschien toch eerst weer een WD of DH, om de journey veilig te stellen.
Als ik net zo productief zou zijn op m'n werk dan met D3......Sparhawk schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:31:
[...]
Hehe, toch schrok ik ook. Ik heb ook al meer dan 1600 uur in D3 zitten, met meer dan 450 uur op de Barb...
Toch een vol jaar werk; als ik er nou ook nog eens voor betaald kreeg....![]()
Gemiddeld ook 1h/dag, meer dan 4 jaar lang....

[ Voor 22% gewijzigd door Apsie op 23-08-2016 13:56 ]
Meer mensen met verbindingsproblemen of ben ik de enige? Mijn ISP valt sinds een maand dagelijks uit, ik vraag me af wat er allemaal aan de hand is met mijn verbinding.
S7 is live sinds 5 Augustus. Dat is dus al enige tijd.Ohmarinus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:34:
Het is me nu niet helemaal duidelijk of het nieuwe seizoen al is begonnen. Ik zie dat patch 2.4.2 nu sinds 2 Augustus live is, maar ik kan niet connecten met Battle.net om de een of andere duistere reden en kan dus ook niet zien of er al een nieuw seizoen is
Meer mensen met verbindingsproblemen of ben ik de enige? Mijn ISP valt sinds een maand dagelijks uit, ik vraag me af wat er allemaal aan de hand is met mijn verbinding.
Heb ook verder nog geen klachten gehoord van anderen dus ik denk dat het probleem zich enkel aan jouw kant voordoet.
Las op twitter https://twitter.com/Blizz...68049820531646465?lang=nl iets over een DDOSDeadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:46:
Ik denk dat er net wel issues waren. Battle.net profielen wilden ook niet laden. Maar het lijkt nu opgelost te zijn.
Nog mensen die op PS4 spelen trouwens? Deze season eigenlijk nog niet op de pc gespeeld maar sinds een week een HC char gemaakt op de PS4. Misschien dat er nog wat tweakers zijn die zin hebben in een riftje of wat
PSN: Brwmaster
In D3Planner.com.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 23-08-2016 17:12 ]
Ik ben er bezig mee, vanavond ga ik weer op jacht naar een paar nieuwe ancients met juiste rollDeadsmell schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:11:
Damn, dit ziet er leuk uit! Barbarian LoN Frenzy Thorns build. Iemand hier die dit speelt en zijn ervaringen wil delen? Dit is voor het eerst sinds Whirlwind dat ik weer een echt leuke barb build zie die voor zowel group als solo geschikt is en kan tanken. Misschien toch tijd voor een derde seasonal char, volgende maand.![]()
In D3Planner.com.
Maar ik hou je op de hoogte
Barb staat inmiddels in season. Zal het zelf snel genoeg ervaren, hoe snel die items bij elkaar te sprokkelen zijn.barudi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:18:
[...]
Ik ben er bezig mee, vanavond ga ik weer op jacht naar een paar nieuwe ancients met juiste roll
Maar ik hou je op de hoogte
Kortom Crusader is prima te doen dit season en dan heb ik de season set niet eens gebruikt.
Thundy#2181
De keuze's zijn 3 gems naar 65 / Grift 75 / 50M gold
Gisteren met mijn laatste key Grift 75 geprobeerd, en op 17:40 afgesloten. Heb ook het idee dat het wat fishen wordt naar de juiste Grift. Iemand een idee of de 50M gold streak makkelijk te doen is met een WD? Of ben ik dan weer 3 uur bezig met sets ombouwen en proberen? In dat geval ga ik wel fishen
Ben je van plan om na de stashtab te stoppen met Seasons? anders zou ik gewoon in alle rust 3 x 65 gems doen?Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:
Hmm, ik had de hoop gisteren de stash tab binnen te halen, maar ik moet nu nog 1 conquest. (Grift 45 no set is gedaan)
Gisteren met mijn laatste key Grift 75 geprobeerd, en op 17:40 afgesloten. Heb ook het idee dat het wat fishen wordt naar de juiste Grift. Iemand een idee of de 50M gold streak makkelijk te doen is met een WD? Of ben ik dan weer 3 uur bezig met sets ombouwen en proberen? In dat geval ga ik wel fishen
Gewoon die 3 gems naar 65 doen dan, makkelijkste weg.. GR65's runs doen op snelheid en je hebt ze zo!Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:
Hmm, ik had de hoop gisteren de stash tab binnen te halen, maar ik moet nu nog 1 conquest. (Grift 45 no set is gedaan)
Keys heb je ook zo binnen..
de 50M gold streak was de eerste die ik had op mijn WD en ben er niet eens voor gegaan, Kwam er gewoon opeens achter dat ik hem gehaald had, misschien een gold goblin maar kan ik me niet echt herinneren.Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:
De vorige seizoenen heb ik de gold streak ook vrij makkelijk kunnen halen. Beetje gold gear en gewoon rondrennen en alles killen in fields of misery. Ik verwacht dat nu met Torment XIII en hogere geld drops dan op Torment X dit alleen maar makkelijker geworden is.
Nee, ik ga wel door, maar een extra stash tab komt nu wel handig uit om de zooi van vorig season op te ruimenApsie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:54:
Ben je van plan om na de stashtab te stoppen met Seasons? anders zou ik gewoon in alle rust 3 x 65 gems doen?
Keys is zo gedaan met angry chicken, maar als ik 75 niet haal, is 65 runs op speed ook niet vanzelfsprekendschaapiej schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:55:
Gewoon die 3 gems naar 65 doen dan, makkelijkste weg.. GR65's runs doen op snelheid en je hebt ze zo!
Keys heb je ook zo binnen..
Haha, dat klinkt bemoedigend, gaan we daar maar eens even naar kijkenyrosma schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
de 50M gold streak was de eerste die ik had op mijn WD en ben er niet eens voor gegaan, Kwam er gewoon opeens achter dat ik hem gehaald had, misschien een gold goblin maar kan ik me niet echt herinneren.
De vorige seizoenen heb ik de gold streak ook vrij makkelijk kunnen halen. Beetje gold gear en gewoon rondrennen en alles killen in fields of misery. Ik verwacht dat nu met Torment XIII en hogere geld drops dan op Torment X dit alleen maar makkelijker geworden is.
Tnx all
Als je GR75 in 17:40 doet dan moet GR65 geen probleem zijn toch?Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:25:
Keys is zo gedaan met angry chicken, maar als ik 75 niet haal, is 65 runs op speed ook niet vanzelfsprekend
Maar dan heb ik weer geen 100% kans op upgradeschaapiej schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:31:
[...]
Als je GR75 in 17:40 doet dan moet GR65 geen probleem zijn toch?

Als je 65s doet kun je tot 65-9=56 100% daarna kun je wss makkelijk met de clan een groepje vinden om een avondje (speed)Gr74 (of hoger) te runnen voor 100% upgrade.Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:04:
[...]
Maar dan heb ik weer geen 100% kans op upgradekeuzes keuzes
Easy dus
Ik zit al op 3x60, dus niks 100%..... Goed, einde geklaag/slowchat, gewoon spelen dusNeles7 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Als je 65s doet kun je tot 65-9=56 100% daarna kun je wss makkelijk met de clan een groepje vinden om een avondje (speed)Gr74 (of hoger) te runnen voor 100% upgrade.
Easy dus
Tot vanavond
Vanavond ff 5 x 75 in een groepje en je bent erSparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
Ik zit al op 3x60, dus niks 100%..... Goed, einde geklaag/slowchat, gewoon spelen dus
Tot vanavond
Die gold streak kan gemakkelijk met een WD. Ik heb hem in season 5 gehaald door in The Ruins of Corvus alle deuren te openen en al die kleine beestjes te spawnen die uit de muren komen. Als je de hele map verkend hebt, dan terug om alles te slopen. Zorg dat je pets niets slopen op de heenweg. Als gear had ik daarbij een max level Boon of the Hoarder, Goldskin, Gladiator Gauntlets en een Sun Keeper. Wellicht ook een Goldwrap, maar volgens mij niet. Was een makkie, op die manier.Sparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:41:
Kun je het ook niet via Locust doen? Alles Haunten zodat het via RoE langzaam doodgaat, off-screen, zodat alle gold blijft liggen...en dan teruglopen.Deadsmell schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:54:
Die gold streak kan gemakkelijk met een WD. Ik heb hem in season 5 gehaald door in The Ruins of Corvus alle deuren te openen en al die kleine beestjes te spawnen die uit de muren komen. Als je de hele map verkend hebt, dan terug om alles te slopen. Zorg dat je pets niets slopen op de heenweg. Als gear had ik daarbij een max level Boon of the Hoarder, Goldskin, Gladiator Gauntlets en een Sun Keeper. Wellicht ook een Goldwrap, maar volgens mij niet. Was een makkie, op die manier.
Wellicht, maar dat maakt het denk ik wel moeilijk, omdat je dan per ongeluk gold vroegtijdig op kunt pakken.Zarhrezz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:44:
[...]
Kun je het ook niet via Locust doen? Alles Haunten zodat het via RoE langzaam doodgaat, off-screen, zodat alle gold blijft liggen...en dan teruglopen.
Aannemende dat je hoofdzakelijk Season speelt, soulen die zooiSparhawk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:45:
Na wat vloeken is het toch gelukt, 3x65 gems.. Wat een puinhoop, zeg, die NS stash.,...... Gelijk een trauma erbij
Het zou veel makkelijker zijn als we een overzicht hadden van alle inventory op chars.. Moet ook nog een x mijn NS stash opruimenNephalem schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:12:
[...]
Aannemende dat je hoofdzakelijk Season speelt, soulen die zooi
Ik heb nu per class een tab ingericht voor de set items; op dat moment kan ik redelijk vlot checken of roll-over set items (ik bewaar alleen ancients voor roll-over) beter zijn dan wat ik al heb liggen. De stat-specific of class-specific items is inderdaad lastiger, geklooi met mules die dan weer geen inventory space hebben enzo.barudi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:38:
[...]
Het zou veel makkelijker zijn als we een overzicht hadden van alle inventory op chars.. Moet ook nog een x mijn NS stash opruimen
Gisteravond wel flink last gehad van de DDoS...een keer DC net na RG kill (voordat ik loot kon grabbelen) en ook een keer DC zo'n 3 seconde in een greater (gelukkig is stones farmen nu een stuk makkelijker). Mijn doel om Esoteric van 0 naar 50 te brengen heb ik daarom maar even laten varen...ding zit nu op 44 en m'n hoogste clear op 60. Ik moet wel een paar hoger kunnen, maar goed, het is geen speedriften. Ik had geen zin om nog een paar keer 10 minuten te verliezen op DCs.
Hopelijk kunnen we vanavond wel gewoon verder. Ik wil Moratorium naar Esoteric switchen en kijken of T13 dan soepeler gaat; ik merk dat ik daar vooral op packs met veel damage mods snelheid verlies. Plat gaan gebeurt eigenlijk alleen op momenten dat er minimaal 3 damaging affixes langskomen (al dan niet van meerdere packs)...Arcane / Frozen / Pulse / Lightning / Thunderstorm....dat soort werk. Vaak net een piek in de inkomende damage waardoor het af en toe mis gaat. Esoteric zal dat voorkomen, maar ik vraag me af hoe voelbaar dat gaat zijn op inkomende physical damage. Nu gaat er even 35% af van chargers en dat soort werk, ik kan me voorstellen dat ik dat wel ga voelen als dat weer gewoon vol doorkomt.
Wat betreft de Bakuli...dat blijft een frustratie-ding zeg. Ik zit nu op 5 Witchings ge-sould. Zelfde rarity, right.
Zit dat ding wel in het spel? Ik zoek hem nog voor in de cube, maar ik heb hem nog nooit gezien. Nou heb ik ook niet veel shards aan belts gespendeerd (2400 ofzo), maar toch.Zarhrezz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:02:
[...]
Wat betreft de Bakuli...dat blijft een frustratie-ding zeg. Ik zit nu op 5 Witchings ge-sould. Zelfde rarity, right.
Yup, heb er 3 in stash....Deadsmell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:12:
[...]
Zit dat ding wel in het spel? Ik zoek hem nog voor in de cube, maar ik heb hem nog nooit gezien. Nou heb ik ook niet veel shards aan belts gespendeerd (2400 ofzo), maar toch.
13k+ and counting...upgrade attempts not included.Deadsmell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:12:
Zit dat ding wel in het spel? Ik zoek hem nog voor in de cube, maar ik heb hem nog nooit gezien. Nou heb ik ook niet veel shards aan belts gespendeerd (2400 ofzo), maar toch.
Klinkt als een usage-bases trololol van Bliz

Gewoon even met HT spelen en je hebt 'm in no-timeZarhrezz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:45:
[...]
[...]
Klinkt als een usage-bases trololol van Bliz
Ah, dat zal dan wel zijn waarom ik inmiddels 4 never-used ancient pieces HT in m'n stash heb liggen...Apsie schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:47:
Gewoon even met HT spelen en je hebt 'm in no-time
It's the "Blizz" way....Zarhrezz schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:49:
[...]
Ah, dat zal dan wel zijn waarom ik inmiddels 4 never-used ancient pieces HT in m'n stash heb liggen...
Soms heb je echt van die dingen. Barbarian is mijn op één na meest gespeelde karakter, maar de Skull of Resonance heb ik nog nooit gezien. En die zit er volgens mij al sinds het begin van het spel in.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Op de Crusader na, zitten al mijn classes rond dezelfde speeltijd. Helaas.NastyNickNL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:59:
Gewoon met een andere class spelen dan dropped die wel
Klopt! Zo kreeg ik gisteravond op mijn DH opeens een SMK. Echt de eerste keer ooit dat ik die heb gevonden. Heb er één keer eerder een van een vriend gekregen die hem ook vond op een DH...NastyNickNL schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:59:
Gewoon met een andere class spelen dan dropped die wel
Je moet dit nodig zeggen: eerste normal rift van vanmiddag krijg ik zo'n ding,....Deadsmell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Soms heb je echt van die dingen. Barbarian is mijn op één na meest gespeelde karakter, maar de Skull of Resonance heb ik nog nooit gezien. En die zit er volgens mij al sinds het begin van het spel in.
Het is dat ik hem niet nodig heb, anders sloot ik elk uur van de dag bij jouw party aan.Apsie schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:59:
[...]
Je moet dit nodig zeggen: eerste normal rift van vanmiddag krijg ik zo'n ding,....
Ik denk dat ik ook maar ga leechen voor die belt...20k shards and counting. T13 / tier 60 kan ik nu op een redelijk snelheid en betrouwbaar lopen (10-12 min op de greaters zonder dat het echt uitmaakt wat ik tegenkom). De 61 heb ik nog even gedaan, de 62 kan ook nog wel denk ik, maar de tijd wordt krap...ik heb die belt wel nodig om hoger te gaan. Op drops ook weer vette trololol van Bliz...ik heb inmiddels meer ancient HT pieces gesould dan dat ik ancient pieces Arachyr draagDeadsmell schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:17:
[...]
Het is dat ik hem niet nodig heb, anders sloot ik elk uur van de dag bij jouw party aan.
[Multi] Diablo IV