Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Momenteel weer begonnen met Diablo op de xbox.
Bijna door alle acts heen en kan bijna beginnen met adventure mode.

Iemand een goede build om mee te beginnen om wat te gaan farmen totdat ik een beetje gear krijg om te switchen naar een goede build?

Ik speel DH

[ Voor 3% gewijzigd door WishmasterNL op 26-08-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Welke class speel je, ook niet geheel onbelangrijk.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Goldman schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:49:
Welke class speel je, ook niet geheel onbelangrijk.
Ik speel DH.
Vergeten te vermelden en aangevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Standaard builds (vanuitgaande dat je geen set items hebt).

Ik zou persoonlijk gaan voor een build met multishot (arsenal, de fire rune) en de passive ballastics. Dat buft je dmg flink, vooral op lagere Torment, Op hogere levels, moet je even op diablofans.com kijken, wat bij je set past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
Onlangs een applicatie gedaan bij 1 van de clans. Het ontgroeningsweekend staat voor de deur, dus ik zou graag approved willen worden.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Goldman schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:06:
Standaard builds (vanuitgaande dat je geen set items hebt).

Ik zou persoonlijk gaan voor een build met multishot (arsenal, de fire rune) en de passive ballastics. Dat buft je dmg flink, vooral op lagere Torment, Op hogere levels, moet je even op diablofans.com kijken, wat bij je set past.
Heb nu de multishot en passiva ballistics. Merk wel dat ik ontzettend snel door mn hatred heen ben, ondanks de 2 spells doe me hatred terug geven :)

Doet inderdaad erg leuke dmg zonder goede gear _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door WishmasterNL op 26-08-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Laatst online: 06:53
Vanmiddag eindelijk gr60 gehaald met de r6 generator build.

Moest wel wat defence extra opbouwen.

Over drops: zit de unity nog in de game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Productief avondje gehad vandaag . R6 gear compleet gemaakt met alvast 2 ancient shenlong's. Daarna speedrifts gedaan en een hele berg gems voor augments naar 60 gejaagd, die binnenkort naar 70 of 80 werken.
Vervolgens omdat ik op de WD nog items wilde reforgen bounties gedaan en met die mats mijn manajuma knife omgebouwd naar een ancient variant en mijn travelers pledge flink verbeterd.
Kijken of deze 2 upgrades mijn WD het laatste zetje kunnen geven om t13 runs op een fatsoenlijk tempo te kunnen doen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Uiteindelijk maar weer de stap gemaakt naar een uliana build. Had vanochtend zomaar beide weapons. Nog de reroles op de focus en restraint en gr60 moet weer constant haalbaar zijn,
Werd met de r6 generator build een beetje gek van het feit dat je of gr60 haalt met 7 minuten over of net niet haalt met 15 seconde te kort.
Leuke build, maar blijkbaar niet voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Henkje.doc schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:58:
Over drops: zit de unity nog in de game? :)
Bij mij wel, bij jou niet? :X :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn eigenlijk viable Barbarian builds voor grifts boven de 60? Ik speel nu die 6 IK / 4 Raekor build, maar die vind ik vreselijk. Regelmatig zit ik zonder charge stacks en bij een grift boven de 55 valt 'ie werkelijk bij alles om wat niet stunned is. Ik probeer gear voor de LoN Frenzy thorns build bij elkaar te krijgen, maar dat gaat lang duren op deze manier. Misschien toch maar weer whirlwinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Deadsmell schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:56:
Wat zijn eigenlijk viable Barbarian builds voor grifts boven de 60? Ik speel nu die 6 IK / 4 Raekor build, maar die vind ik vreselijk. Regelmatig zit ik zonder charge stacks en bij een grift boven de 55 valt 'ie werkelijk bij alles om wat niet stunned is. Ik probeer gear voor de LoN Frenzy thorns build bij elkaar te krijgen, maar dat gaat lang duren op deze manier. Misschien toch maar weer whirlwinden.
Je kunt ook nog stuiteren met leapquake. Die haalt ook 80+.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Deadsmell schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:56:
R6IK4 met bouldertoss is een optie, voordeel hiervan is dat 95% van je dmg door bouldertoss komt en niet afhankelijk ben van de 6 piece bonus van IK voor dmg maar charge stacks van R6.

Andere opties zijn MoTe bouldertoss of MoTe seismic slam waarbij SS wel leuk is maar je valt snel om zodra je niet springt en met Bouldertoss is de gedachte zoveel mogelijk leapen en Bouldertoss voor reset van CD van je leap.

Persoonlijk zeg ik:
IK6R4 = speed(g)rifts
R6IK4 bouldertoss = 65+ grifts
MoTe bouldertoss = speed(g)rifts (niet veel gedaan liever IK6R4)
Bovenstaande builds uiteraard allemaal solo in een groep val je nog sneller om..

enne LoN Frenzy still in progress gr70 lukt nog niet mis vitality..

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de tips mensen! Zal de builds eens bekijken. :)

Echt, één fireball van een Fallen Shaman is voldoende om me neer te krijgen in GR60 als WotB niet actief is. Twee als het wel actief is. Dat is toch treurig...

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsmell op 27-08-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Iemand nog tips voor mijn monk(kadum, zie sig.)? kom GR69 niet voorbij... steeds tijd te kort. Flying dragon popt niet vaak genoeg heb ik het gevoel maar daar is denk ik niet heel veel aan te doen of wel?

ik switch tussen unity en elemental ring(naam kwijt) met solo/party play :)

[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 28-08-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Is Blizz vergeten het potje met Legendaries voor dit weekend te vullen? Had 374 paragon levels geleden mijn Crusader voor het laatst aangeraakt en ben sinds gisterenochtend bezig met een thorns build maar op T6/7 beschouw ik het ondertussen als een bug als ik een volledige rift met 3 legendaries afsluit, meestal heb ik er maar 2.
In de GR kom ik nog niet verder dan 40 maar krijg daar in ieder geval set items. Was er op mijn WD al achter dat de game kijkt naar hoe je speelt en de set items voor die build niet laat vallen maar dat gaat helaas bij mijn Crusader verder.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dit weekend eindelijk een set dungeon op master gehaald: Zunnumassa's. Dat is ook wel een redelijk simpele.
Omdast e build zo goed beviel ben ik die eens gaan tweaken en heb daar nu mijn hoogste clear mee gehaald (ben nog niet zo ver, maar GR55 ging als een zonnetje :) ).

Ik heb mijn build ook maar als build op Diablo Fans gezet.

Wil mijn gear en build nog verder tweaken, maar ik denk dat GR60 of 65 ook nog wel moet lukken.

Dank wel dat ik de diamond in mijn helm kan swappen voor een amethyst en ik ben nog in dubio over poison dart. Kan better een andere skill gebruiken (liesft een zonder mana cost zodat aguila's permanent up is).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
_Peter2_ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:21:
Dit weekend eindelijk een set dungeon op master gehaald: Zunnumassa's. Dat is ook wel een redelijk simpele.
Omdast e build zo goed beviel ben ik die eens gaan tweaken en heb daar nu mijn hoogste clear mee gehaald (ben nog niet zo ver, maar GR55 ging als een zonnetje :) ).

Ik heb mijn build ook maar als build op Diablo Fans gezet.

Wil mijn gear en build nog verder tweaken, maar ik denk dat GR60 of 65 ook nog wel moet lukken.

Dank wel dat ik de diamond in mijn helm kan swappen voor een amethyst en ik ben nog in dubio over poison dart. Kan better een andere skill gebruiken (liesft een zonder mana cost zodat aguila's permanent up is).
Telt Grasp of the Dead - Unbreakable Grasp nog wel als mana spender voor de 6pc bonus?
Of boeit dat allemaal geen reet voor de set dungeon? Wat mij niks zou verbazen aangezien die dungeons super retarded zijn 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
schaapiej schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Telt Grasp of the Dead - Unbreakable Grasp nog wel als mana spender voor de 6pc bonus?
Of boeit dat allemaal geen reet voor de set dungeon? Wat mij niks zou verbazen aangezien die dungeons super retarded zijn 8)7
Zuni dungeon is echt heel easy. Je moet meeste mobs taggen met grasp (wilkens reach pakken voor het verwijderen van de cooldown) en er mogen geen mobs in melee range komen. Wat niet kan gebeuren aangezien het een map is met gangen en je met Zuni een hele dierentuin om je heen hebt lopen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
schaapiej schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

De belt proct een Fetish, dus volgens mij telt hij nog als spender.
Nephalem schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Zuni dungeon is echt heel easy. Je moet meeste mobs taggen met grasp (wilkens reach pakken voor het verwijderen van de cooldown) en er mogen geen mobs in melee range komen. Wat niet kan gebeuren aangezien het een map is met gangen en je met Zuni een hele dierentuin om je heen hebt lopen.
Helaas gebeurt dat toch nog weleens. Vooral bij hoekjes als je dierentuin net de andere kant op gaat.
Verder moet je wel een beetje snel bewegen om alles binnen de tijd te killen.

Was nog een beetje oefenen, maar was inderdaad redelijk simpel

Arachyr is gewoon irritant omdat je teveel damage doet voor de objective dat alle elites zowel door Piranha als door Spider Queen getagt moeten zijn als ze dood gaan. Ze gaan vaak als snel dood door de Queen alleen.

[ Voor 51% gewijzigd door _Peter2_ op 29-08-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:35:
Arachyr is gewoon irritant omdat je teveel damage doet voor de objective dat alle elites zowel door Piranha als door Spider Queen getagt moeten zijn als ze dood gaan. Ze gaan vaak als snel dood door de Queen alleen.
Bij mij ging het mis op de Toad...de licks stonden failed, hoewel ik me afvraag of dat niet gewoon bugged is. Ik kan me niet voorstellen dat dat ding geen 30 targets geraakt heeft terwijl je de dungeon langzaam aan cleart om de elites niet te verprutsen. Zelf moet ik de mastery nog en ik zal Wormwood dan moeten droppen; de Locust jumpt off-screen en Haunts ook, dus dingen gaan off-screen al dood. Dan gaan de elite en lick requirements dus niet lukken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:17
Lekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:00:
Was er op mijn WD al achter dat de game kijkt naar hoe je speelt en de set items voor die build niet laat vallen maar dat gaat helaas bij mijn Crusader verder.
Daar heb ik dus ook zwaar last van... Is dit serieus iets om rekening mee te houden want ik probeer mijn set gear naar ancient te krijgen maar echt alle sets droppen behalve die ik aanheb. Met de huidige droprates krijg ik serieus natalya's set eerder compleet dan een nieuwe Light set terwijl ik crusader speel :?

Heb nu van iedere crusader set iets van 3 ancient items behalve dus die ik reeds draag waar gewoon echt niets meer van dropt. Ook bij kadala krijg ik ze niet. Weet iemand of dit echt een game mechanic is of gewoon puur RNG.

Thundy#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thundy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Daar heb ik dus ook zwaar last van... Is dit serieus iets om rekening mee te houden want ik probeer mijn set gear naar ancient te krijgen maar echt alle sets droppen behalve die ik aanheb. Met de huidige droprates krijg ik serieus natalya's set eerder compleet dan een nieuwe Light set terwijl ik crusader speel :?

Heb nu van iedere crusader set iets van 3 ancient items behalve dus die ik reeds draag waar gewoon echt niets meer van dropt. Ook bij kadala krijg ik ze niet. Weet iemand of dit echt een game mechanic is of gewoon puur RNG.
Het is slechts RNG, dus er is hoop voor je. ;)
barudi schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

enne LoN Frenzy still in progress gr70 lukt nog niet mis vitality..
Build komt steeds dichterbij. Heb al een handvol juiste items, waarvan helaas nog maar twee ancient. Een Leo's Crown en dit speeltje kwam net uit de cube, toen ik op zoek was naar ancient BK-wapens. :)

Afbeeldingslocatie: https://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/oathkeeper.png

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 29-08-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thundy schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:42:

Puur RNG, maar zeer herkenbaar. Ik speel Arachyr dit seizoen. Van alle andere WD sets heb ik minimaal evenveel ancient pieces (2 Arachyr, 2 Jade, 3 Zuni, 4 HT). Ik heb nu eindelijk m'n Bakuli in cube (~27k shards + een zooi rare upgrade attempts)...gelijke kans als Witching en daar heb ik er een stuk of 5 van gekregen voordat de Bakuli eindelijk langskwam.

Als je alle pieces hebt, is het voornamelijk bounties lopen; reforge legendary totdat je een ancient hebt. Daar heb je een 10% kans op ancient, tegen 10% x de kans op het juiste item bij upgrade of gamble.

Sinds het vinden van de Bakuli heb ik m'n gems richting de 65 gehaald (65 / 64 / 64 toen stones op waren) met tier 64 greaters. Ik merk het verschil in tankiness van Bakuli vs. Mantle op cube wel, een 64 met heavy physical damage kan ik nog wel eens falen. Mocht ik nog eens een 2e Bakuli vinden dan ga ik toch eens testen met Bakuli worn i.p.v. Haunting en dan Mantle cubed. Rond de 65 zijn de Haunts eigenlijk niet nodig op trash dus de ene Haunt minder per cast maakt dan niet uit. Of dat te handhaven is tot 70+ vraag ik me wel af, maar interessant om eens te proberen. Ook is het nog even de vraag hoeveel toughness het rerollen van armor pieces naar ancient op gaat leveren...wellicht genoeg om ook physical rifts op te vangen.

Binnenkort ook maar eens een groepje gaan zoeken voor de speed achievements...zoals het nu gaat kan ik in ieder geval 2 conquests aftikken voordat ik Champion binnen heb :o

[ Voor 27% gewijzigd door Zarhrezz op 29-08-2016 13:39 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
lk dacht al verschillende seaons op rij dat die Avarice conquest erg lastig zou zijn, niet dus... 85mln in m'n eerste poging in Ruins of Corvus :)

T12, met lvl 50 boon en avarice ring en die + gold neck

Vanavond de Set Dungeon proberen met m'n Helltooth WD, gelukkig net een goede Mara's gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Deadsmell schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Build komt steeds dichterbij. Heb al een handvol juiste items, waarvan helaas nog maar twee ancient. Een Leo's Crown en dit speeltje kwam net uit de cube, toen ik op zoek was naar ancient BK-wapens. :)

[afbeelding]
Jammer van de rolls, RCR en AD heb je weinig aan als het nou LoH of CDR was RNG..

Gisteravond was weer zeer productief, eerst een aantal GR80+ gedaan, vervolgens bounties gaan doen met InRage, Aldehy en Apsie een stuk of 3-4 bandit shrines, 3-4 blue gobs tegengekomen en vervolgens krijg ik ancient Boots en Bracers uit caches voor mn Barb :) Kon daarmee gelijk GR75-76 solo aan daarvoor lukte 70 nieteens 8)

Leuke aan LoN Frenzy Thorns build is dat je stats lekker kan tweaken en experimenteren. Vit boost gegeven aan gear, iets meer Life on Hit, 40% Physical dmg ten koste van 1 ancient. Vanavond weer even mats verzamelen alle DB en souls van gobs zijn inmiddels al op :'(

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Inrage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:19:
lk dacht al verschillende seaons op rij dat die Avarice conquest erg lastig zou zijn, niet dus... 85mln in m'n eerste poging in Ruins of Corvus :)

Vanavond de Set Dungeon proberen met m'n Helltooth WD, gelukkig net een goede Mara's gevonden!
Lastigste daarin vind ik om voldoende mobs te vinden om met een Wall of Dath te killen. Vaak zijn het niet genoeg mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
_Peter2_ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Lastigste daarin vind ik om voldoende mobs te vinden om met een Wall of Dath te killen. Vaak zijn het niet genoeg mobs.
Ik dacht ze met een long duration haunt te pullen en dan blijven ze je overal volgen...
Vanavond de test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:25:
Ik dacht ze met een long duration haunt te pullen en dan blijven ze je overal volgen...
Vanavond de test :)
Ook Jeram's dragen zal helpen door de 100% WoD damage. Als je hoge DPS hebt, zou ik met Ring of Poison werken; deze rune (en Fire Wall) 'taggen' monster met de volledige DoT...een frame contact met de ring is voldoende voor de 1200% weapon damage. De andere runes zijn ground effect; zodra een monster de wall uitloopt, eindigt de damage. Ring of Poison dan is makkelijker te gebruiken dan Fire Wall omdat met de ring het makkelijker is veel mobs te taggen dan met een lijn.

Naast de Haunt kan je ook Locust Swarm en Ring of Emptiness gebruiken; 4x de WoD damage zal helpen met de kills. Daarnaast heb je het voordeel van de agro / lure...lekker alles door de WoD laten lopen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Een hele goede boost gehad van Jim. Binnen 2uurtjes kon ik T13 aan.
Dropte alleen maar nuttige dingen.. groot deel van de LTK spullen binnen en de volledige U6 gear waarmee ik T13 doe. Mooie was dat ik vlak voor de boost nog iets zei over de crappy gear die bij mij dropt dit season.. :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Ook Jeram's dragen zal helpen door de 100% WoD damage. Als je hoge DPS hebt, zou ik met Ring of Poison werken; deze rune (en Fire Wall) 'taggen' monster met de volledige DoT...een frame contact met de ring is voldoende voor de 1200% weapon damage. De andere runes zijn ground effect; zodra een monster de wall uitloopt, eindigt de damage. Ring of Poison dan is makkelijker te gebruiken dan Fire Wall omdat met de ring het makkelijker is veel mobs te taggen dan met een lijn.

Naast de Haunt kan je ook Locust Swarm en Ring of Emptiness gebruiken; 4x de WoD damage zal helpen met de kills. Daarnaast heb je het voordeel van de agro / lure...lekker alles door de WoD laten lopen.
Na bijna 2u proberen lukte het dan toch, met nog 20 seconden over dan plots...

- Niks pets gebruikt, ook geen templar
- Wall of Death met Ring of Poison (eerst fire, maar dat lukte net niet)
- Acid cloud om elites te killen (werkt goed met de setbonus, 1 cast = instagib)
- Harvest met runspeed + veel spiritwalken
- Uiteraard Jerams bracers
- Geen Haunt of Locusts gebruikt want die killen mobs voor ik ze kan groeperen... minder DPS items dragen is ook geen optie want dan kan ik ze niet killen met 1 cast WoD.

Aanpak:
- Net bij binnenkomen 1 cast van WoD om de HT set bonus te triggeren, als je dan direct elites tegenkomt kan kan je die one shotten met een Acid cloud
- Kleine mobs groeperen door er langs te lopen en dan zo'n tactiek van 10 meter vooruit, 2 meter achteruit zodat ze blijven volgen...
- Om de 20 kills te halen, mobs groeperen en 1 cast WoD doen en wachten, geen andere damage spells doen ondertussen. Als je de 20 kills haalt dan full bonanza casten en alles killen.
- Altijd 10 stacks harvest hebben voor runspeed bonus.
- Geen spirit walk gebruiken als je mobs aan het groeperen bent, ze stoppen dan met volgen!
- Opletten dat je geen mobs vergeet, dikwijls alle objectives gehaald met nog 20 seconden over maar dan blijkbaar ergens 1 mob vergeten... zuur. Het eerste uur speelde ik zonder geluid, dat werkt dus niet, met geluid aan hoor je beter als er nog ergens een mob in de buurt is. Sommige van die Elite fuckers chargen ook buiten beeld of van een clif, die zijn ook al eens makkelijk te missen.

Enkel nog een 2de gem op m'n gear plakken en ik heb het extra Stash slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Inrage schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

- Acid cloud om elites te killen (werkt goed met de setbonus, 1 cast = instagib)
- Geen Haunt of Locusts gebruikt want die killen mobs voor ik ze kan groeperen... minder DPS items dragen is ook geen optie want dan kan ik ze niet killen met 1 cast WoD.

Aanpak:
- Net bij binnenkomen 1 cast van WoD om de HT set bonus te triggeren, als je dan direct elites tegenkomt kan kan je die one shotten met een Acid cloud
- Kleine mobs groeperen door er langs te lopen en dan zo'n tactiek van 10 meter vooruit, 2 meter achteruit zodat ze blijven volgen...
- Om de 20 kills te halen, mobs groeperen en 1 cast WoD doen en wachten, geen andere damage spells doen ondertussen. Als je de 20 kills haalt dan full bonanza casten en alles killen.
- Geen spirit walk gebruiken als je mobs aan het groeperen bent, ze stoppen dan met volgen!
- Opletten dat je geen mobs vergeet, dikwijls alle objectives gehaald met nog 20 seconden over maar dan blijkbaar ergens 1 mob vergeten... zuur. Het eerste uur speelde ik zonder geluid, dat werkt dus niet, met geluid aan hoor je beter als er nog ergens een mob in de buurt is. Sommige van die Elite fuckers chargen ook buiten beeld of van een clif, die zijn ook al eens makkelijk te missen.

Nogmaals respect, ik heb dit een keer of 20 geprobeerd en iedere keer kwam ik tijd te kort, frustrerend :+

Apsie's profiel

• _Peter2_
Inrage schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Aanpak:

Daarom had ik maar Zunni's Dungeon de master gehaald.

Build beviel me wel en hab daar nu GR60 mee gecleared op deze WD
Gisteren stap voor stap omhoog gewerkt, had nog geen hogere clear dan 55 gehaald.
Ben benieuwd hoe ver ik kan komen met deze (niet standaard) build.

• Inrage
Na een fail op 77 met 15:01 ben ik gisteren maar gestopt :)

Het wordt steeds moeilijker om groepjes te vinden die iemand van sub 800p willen om lvl 75-80 te doen... Het moet ofwel allemaal 'speed' zijn ofwel nog veel hogere grift level waar ik toch te weinig DPS voor doe. Daarmee is het wat lastig om m'n gems te levelen.
De spelers piek van het begin van het seizoen is weer al lang voorbij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Inrage op 01-09-2016 08:46 ]

Inrage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:46:
Ik zag 'em langskomen, zuur hoor (en herkenbaar) :S
Het wordt steeds moeilijker om groepjes te vinden die iemand van sub 800p willen om lvl 75-80 te doen... Het moet ofwel allemaal 'speed' zijn ofwel nog veel hogere grift level waar ik toch te weinig DPS voor doe. Daarmee is het wat lastig om m'n gems te levelen.
Tja, zit je dan online met de sub-600p freubelaars die de 65 nog moeten doen hè? ;)

Die 65 ga ik vanavond maar eens aftikken, de laatste dagen met bounties bezig geweest om een Firebat-stick ancient te rollen en dat is gisteren gelukt...en de eerste ancient ook nog een erg goede roll (4.2k DPS, 12xx int / 14xx vit na reroll / 58% firebats / 75% reduction). Al een directe 8.3% DPS t.o.v. de Wormwood die ik droeg en daarop dus de firebats bonus. Met de DPS boost ga ik eens kijken of ik al richting de 70 kom.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Zarhrezz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:24:
Die 65 ga ik vanavond maar eens aftikken, de laatste dagen met bounties bezig geweest om een Firebat-stick ancient te rollen en dat is gisteren gelukt...en de eerste ancient ook nog een erg goede roll (4.2k DPS, 12xx int / 14xx vit na reroll / 58% firebats / 75% reduction). Al een directe 8.3% DPS t.o.v. de Wormwood die ik droeg en daarop dus de firebats bonus. Met de DPS boost ga ik eens kijken of ik al richting de 70 kom.
Ik zie dat je bats doet met de Arachyrs set, is dat de way to go?
Inrage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:30:
Ik zie dat je bats doet met de Arachyrs set, is dat de way to go?
Het is non-meta, dus voor mij wel ;)

HT firebats is defensief wat sterker (60% DR vs 50% DR), Arachyr heeft meer recovery (10% max life per second) en daarnaast enorm goede CC door Hex. De Arachyr heeft ook een iets hogere bonus op Firebats dan HT (6,7% meer). Daarnaast zit er een verschil in supplemental damage; HT laat je Dogs wat relevante damage doen (de x15), Arachyr doet dat voor Locust, Hex en volgens mij ook de 2-piece spider. Ik heb ook het idee dat Ring of Emptiness op Hex en de 2-piece spider werkt ondanks dat die pet-like zijn (moet ik eigenlijk nog eens double-checken).

Wat mij betreft zijn ze redelijk vergelijkbaar, waarbij HT wat meer toughness heeft en Arachyr wat meer damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Inrage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:46:

pff we lopen tegen dezelfde problemen aan lees ik :| gr77 haal ik ook net niet en groepjes vinden voor 75+ lukt ook niet. Wil beginnen met de augments op mn gear maar twijfel nog op welke lvl ik moet mikken. Augments van 80 gaan em niet worden zo te zien, dan maar voor de 75 of 70 gaan?

D3 BattleTag Barudi#1806

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

barudi schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:56:
[...]

pff we lopen tegen dezelfde problemen aan lees ik :| gr77 haal ik ook net niet en groepjes vinden voor 75+ lukt ook niet. Wil beginnen met de augments op mn gear maar twijfel nog op welke lvl ik moet mikken. Augments van 80 gaan em niet worden zo te zien, dan maar voor de 75 of 70 gaan?
Hehe, ik augment gewoon maar met 60, omdat ik ook tegen een limiet opliep met mijn HT WD. Ik speel ook weer niet zoveel dat ik kan wachten tot alle parties volzitten enz.

Gisteren mijn endless walk Amu gererolled, en en ancient er voor terug gekregen, niet onaardig. Ik nader nu de 2M sheet dps, dus begint ergens op te lijken.....

Ben beniewd waar de limiet voor mij nu ligt qua Grifts...

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Inrage
75 deed ik met 1.5mln sheet DPS met de standard HR Garg build. Dus met jouw 33% hogere DPS zou je toch wel een paar levels hoger kunnen denk ik!

• Apsie
Sparhawk schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:01:
[...]

Hehe, ik augment gewoon maar met 60, omdat ik ook tegen een limiet opliep met mijn HT WD. Ik speel ook weer niet zoveel dat ik kan wachten tot alle parties volzitten enz.

Gisteren mijn endless walk Amu gererolled, en en ancient er voor terug gekregen, niet onaardig. Ik nader nu de 2M sheet dps, dus begint ergens op te lijken.....

Ben beniewd waar de limiet voor mij nu ligt qua Grifts...
Ik hoop 84? Heb ik weer een stok achter de deur _/-\o_

Apsie's profiel

• Sparhawk

Sparhawk

Apsie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:34:
[...]

Euuhh, gezien de hoeveelheid tijd die jij speelt, en die ik speel.... Denk het niet... :'(
Ik sta nu op 70 uit mijn hoofd, maar dat was zonder augments... Ik vermoed dat ik rond 78 uit ga komen..

Nou, m'n nieuwe speeltje nauwelijks kunnen proberen...te erge lag spikes helaas. Maar goed, eerst was 64 redelijk haalbaar, nu met regelmatig 800+ ms latency en de daarbij horende deaths de 65 met een 5 minuten over en de 66 met iets van 2-3 minuten over...en dat was met 4-5 RG deaths omdat Stonesinger teveel physical is om te face-tanken en het door de lag daar wel op neer kwam. Morgen hopelijk wel speelbaar, gaan we dan eens kijken hoever we er precies mee kunnen komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ook hier begint het wat te worden. Ondanks een matige 833K DPS, geen augments en soms echt crappe stats op gear toch de 71 weten te halen met mijn Jade.

Ik loop nu nog met dogs leaching beast ipv piranado en dus ook met een wormwood ipv een furnace in cube.

Dogs lijken snel dood te gaan nu bij het gebrek aan een enforcer, kom dus langzaam op het punt dat ik afscheid van de hondjes ga nemen voor damage en CC

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Ik word ieder season weer gekicked uit de GOT clan (vermoed inactivity) merk dat ik s7 erg veel speel. Is een invite voor de clan mogelijk ?

nivea#2148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Gister eindelijk een ancient Yang Recurve gevonden, nu nog een gift voor het socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Yang Recurve echt ongelofelijk vaak geforged. Ook eindelijk ancient en had wel 8 giftshop liggen :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb er al meer dan 40! geforged en een stuk of 6drops gekregen.
Geen enkele keer ancient.
Was gisteren bijna van plan voor een 2e keer een normale te giften :(

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De afgelopen week begint de Arachyr WD goed vorm te krijgen; de tier 70 solo is binnen, gems op 70/70/65, de eerste lvl 60 augment gedaan en nu bezig met de volgende twee (zitten nu mid-30).

Na switchen van Leeching Dogs naar Frightening Aspect is doodgaan op T13 een stuk lastiger geworden en ik verwacht dat ook de 70+ beter zal lopen. Voor 70+ wil ik eigenlijk nog wel een wijziging doorvoeren; Bakuli worn en Mantle cubed. Dat betekent een Haunt per cast minder maar meer toughness en DPS tijdens Firebats. Vanaf de 70 denk ik dat dit uiteindelijk toch snelheidswinst gaat opleveren. Ook voor T13 zal het sneller zijn; ik zit nu op een punt waarbij de 25% van Mantle genoeg zal zijn om trash zonder RoE buff te kunnen clearen en dan is Haunt tagging alleen op Elites nodig. De 2 i.p.v. 3 Haunts is dan niet zo'n issue meer.

Met dank aan Jim, Nighty en Apsie heb ik ook de T13 speedrift t/m Conquerer binnen en kon ik de Champion aftikken. Ik doe nu eerst de 3 lvl 50+ augments voordat ik de cube grind ga doen...de 3e conquest komt wellicht ook nog eerder dan de cube extracts omdat ik wel eens wil kijken hoe ver ik de 70+ op dit moment kan pushen. Mocht de 75 nog buiten bereik zijn wordt het toch mats grinden om aan de Bakuli te komen.

Vooralsnog in ieder geval goede hoop dat non-meta Guardian wel gaat lukken met Arachyr-only :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Inrage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:19:

hmm, die moet ik ook maar eens doen dan; dat zou dan mn 3e conquest zijn die ik nu nodig heb. Crus staat inmiddels weer in de top-1k, en ben nu bezig mn sorc daar ook te krijgen; kom nog 3 grift-levels tekort geloof ik (zit nu d8 ik op gr50) maar ben ook nog niet echt aan het pushen ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

kwakke01 schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:36:
[...]

hmm, die moet ik ook maar eens doen dan; dat zou dan mn 3e conquest zijn die ik nu nodig heb. Crus staat inmiddels weer in de top-1k, en ben nu bezig mn sorc daar ook te krijgen; kom nog 3 grift-levels tekort geloof ik (zit nu d8 ik op gr50) maar ben ook nog niet echt aan het pushen ;)
inmiddels verschillende setups geprobeerd, en met canta/6-tal/2-vyr op 54 gekomen nu (#974). zit nog wel rek in, want ik doe genoeg dps, maar qua def moet ik nog even kijken wat het beste is. de 54 heb ik met prisma gelopen en arlyse/soj combo gelopen. dus die ring moet nog anders, of toch ice armor..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Nou die guardian duurt nog wel ff. Me Ue DH dood gegaan door een fubar perdition gevecht. Ding spawnt, ik proc direct door zijn eerst aanval, daarna teleport hij 2 keer op me en is t gedaan. Gelukkig sinds afgelopen weekend wel weer een nieuwe UE DH. op zich nog best een fatsoenlijke ook. Mis nog ancients, gem-levels, augments en een fatsoenlijk gegearde follower, maar het begin is er.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was ik even aan het kijken voor een speed-farm conversie van Arachyr, kom ik deze tegen. Op zich dicht bij wat ik aan het doen ben...een aantal keuzes anders dan de mijne, maar in de discussie komt een hoop voorbij. Een aantal keuzes zijn ook persoonlijke voorkeur / speelstijl. Wat het wel weer onderstreept is dat de meta op het moment meer een kwestie van 'slaafs volgen' dan extreem grote verschillen in build potentie is (in ieder geval voor WD). Voor de gemiddelde speler die niet aan extreme fishing doet, zal HT gargs, HT firebats en Arachyr firebats niet meer dan een tier, misschien twee, verschil maken.

Gisteravond meegelopen met wat clannies om m'n 3e gem op 70 te zetten en daarna verder met upgraden van de gems voor augment (zijn nu mid-40, moeten naar de 60...nog 7 stones / rifts te gaan). Aan het eind van de avond nog een Bakuli gevonden, toch een stuk sneller dan de 1e die in de cube verdween. M'n setup dus iets aangepast richting de 70+ voor als ik straks klaar ben met de augements. Dan wordt het bounties lopen voor de extracts, daarvoor misschien toch maar eens een chicken variant gaan testen. Toktokboom FTW.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Een nogal stomme vraag, maar ik kom er echt niet uit... is voor ps4:

Ben bezig met het verkennen van mogelijke builds voor mijn barbarian. Veel builds die ik tegen kom, en me aanspreken maken gebruik van Rend en Whirlwind. Ook de 'of the wastes' set maakt gebruik van deze combo. Maar: op de ps4 kan ik toch maar 1 van de 2 kiezen (onder R2)?

Extra vraag: net met een random persoontje meegenomen in een 150 greater rift (kwam ik pas achter toen ik dr in zat). resultaat: van paragon 83 naar 630. ook stuurde hij nog een zooi ringen en kettingen met 150 level (?) legendary gems er in. ook na de rift zo'n 60 miljoen gold gekregen.... kan dit kloppen, of moet ik blizzard ff inlichten?

[ Voor 33% gewijzigd door Unigo op 06-09-2016 21:17 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unigo schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:01:
Een nogal stomme vraag, maar ik kom er echt niet uit... is voor ps4:

Ben bezig met het verkennen van mogelijke builds voor mijn barbarian. Veel builds die ik tegen kom, en me aanspreken maken gebruik van Rend en Whirlwind. Ook de 'of the wastes' set maakt gebruik van deze combo. Maar: op de ps4 kan ik toch maar 1 van de 2 kiezen (onder R2)?

Extra vraag: net met een random persoontje meegenomen in een 150 greater rift (kwam ik pas achter toen ik dr in zat). resultaat: van paragon 83 naar 630. ook stuurde hij nog een zooi ringen en kettingen met 150 level (?) legendary gems er in. ook na de rift zo'n 60 miljoen gold gekregen.... kan dit kloppen, of moet ik blizzard ff inlichten?
Er vanuit gaande dat het op de PS4 hetzelfde werkt: bij de gameplay settings even 'elective mode' aan zetten. Dan kan je meerdere skills uit dezelfde categorie equippen.

En dat random persoontje is een cheater. Daar is Bliz van op de hoogte, maar gaat er niets tegen doen. Ze creëren het probleem namelijk zelf door saves lokaal op te slaan. Ook de reden dat er geen seasons zijn op de console. Jammer dat het kwaad al geschied is, maar tip voor de volgende keer: alleen met mensen samen spelen waarvan je zeker weet dat ze eerlijk spelen. Geen public games meer. Of gewoon de pc game kopen, waarin je veel meer mogelijkheden hebt dan in de console variant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Deadsmell schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:38:
[...]

Er vanuit gaande dat het op de PS4 hetzelfde werkt: bij de gameplay settings even 'elective mode' aan zetten. Dan kan je meerdere skills uit dezelfde categorie equippen.

En dat random persoontje is een cheater. Daar is Bliz van op de hoogte, maar gaat er niets tegen doen. Ze creëren het probleem namelijk zelf door saves lokaal op te slaan. Ook de reden dat er geen seasons zijn op de console. Jammer dat het kwaad al geschied is, maar tip voor de volgende keer: alleen met mensen samen spelen waarvan je zeker weet dat ze eerlijk spelen. Geen public games meer. Of gewoon de pc game kopen, waarin je veel meer mogelijkheden hebt dan in de console variant. ;)
Thanks!! Was idd een cheater dan denk ik. De paragon levels kan ik weinig aan doen, maar heb de gems en sieraden weggegooid. Heb ook de pc versie nog ergens, maarrrr console kan ik samen met m'n vriendin doen ;)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Unigo schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:41:
[...]

Thanks!! Was idd een cheater dan denk ik. De paragon levels kan ik weinig aan doen, maar heb de gems en sieraden weggegooid. Heb ook de pc versie nog ergens, maarrrr console kan ik samen met m'n vriendin doen ;)
Als je de saves en user data op de ps4 wist, reset dat niet ook je paragon? Dat moet dan tenslotte ook local staan.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• ZTeeVeR
Er zijn hier een aantal mensen die een Archyr firebats build spelen. Welke gems raden jullie aan voor solo?

Behalve BoTT ben ik erg aan het twijfelen.

Hoe noodzakelijk is Teaguk en stricken? Zou je die niet allebei willen ruilten voor een EA en een MG voor de damage reduction?

25% damage tegen RG's is leuk, maar gaat dat echt het verschil maken?
Een compromis is wellicht een Teaguk voor de damage en armor boost, maar ik weet niet zeker of de armor boost het waard is.

Zelf zit ik nu op BoTT, Teaguk en denk aan MG voor de physical reduction. met swampland en genoeg int zou een EA niet nodig zijn?

ik neig nl naar deze build:
http://www.diablofans.com...ebats-solo-group-gr90-100

[ Voor 8% gewijzigd door ZTeeVeR op 08-09-2016 08:26 ]

• Goldman
ZTeeVeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:20:
Er zijn hier een aantal mensen die een Archyr firebats build spelen. Welke gems raden jullie aan voor solo?

Behalve BoTT ben ik erg aan het twijfelen.

Hoe noodzakelijk is Teaguk en stricken? Zou je die niet allebei willen ruilten voor een EA en een MG voor de damage reduction?

25% damage tegen RG's is leuk, maar gaat dat echt het verschil maken?
Een compromis is wellicht een Teaguk voor de damage en armor boost, maar ik weet niet zeker of de armor boost het waard is.

Zelf zit ik nu op BoTT, Teaguk en denk aan MG voor de physical reduction. met swampland en genoeg int zou een EA niet nodig zijn?
Even wat vriendjes samen brengen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Goldman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:21:
[...]

[...]

Even wat vriendjes samen brengen :)
haha super, ik zie ook dat het enige echt waardevolle commentaar op Diablofans bij Zarhrezz vandaan komt :)

ZTeeVeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:37:
[...]

haha super, ik zie ook dat het enige echt waardevolle commentaar op Diablofans bij Zarhrezz vandaan komt :)
:D

Ik heb m'n eigen setup net ook even een update gegeven naar wat ik nu gebruik en wat extra info over gem keuze toegevoegd.

Invigorating is wat mij betreft een must-have voor channel builds. Zeker als je hoger komt, ga je dood als je niet channelt, waarmee knock-back, stun, freeze, nightmare en Vortex direct dodelijk worden.

Esoteric gebruik ik om dezelfde reden; je wil kunnen blijven staan om je damage te doen en je toughness en recovery te houden. Daarvoor moet je inkomende elite effects kunnen tanken. Zonder Esoteric zie ik het niet zomaar gebeuren dat je een Thunderstorm tankt door een paar Arcane beams heen. En freeze-immunity heeft ook weinig zin als je dood gaat aan de blasts van een Frozen carpet. Daarnaast helpt Esoteric enorm tegen een groot aantal RGs die je, gezien de build, up-close moet gaan tanken.

Stricken wordt op een gegeven moment mandatory...80+ in ieder geval, afhankelijk van gear en paragon wellicht iets eerder. De 25% van Stricken is maar een deel van het verhaal; de stack opbouw is belangrijker in langdurige gevechten. Als een RG 5 minuten duurt zonder Stricken, zal dat al snel gehalveerd worden door Stricken en win je 2.5 minuten. Die je maar 2 minuten over de RG, dan zul je met Stricken langzamer zijn.

Taeguk is een leuke DPS boost, maar het is wel een class A buff, dus additief met de Firebats bonus en de Hex debuff. Overall nog steeds een prima bonus, maar dus wel flink minder als wat de tooltip zegt. Hetzelfde geldt voor de armor bonus; als je Frightening Aspect gebruikt en de paragon punten in de armor % hebt, wordt ook deze bonus minder effectief.

Mutilation Guard zal heavy physical melee rifts simpel maken, maar wat geef je er voor op? Daarnaast is mijn ervaring dat het grootste gevaar van physical komt van de ranged mobs (Trappers...). Als Mutilation Guard vol effect op melee, half effect op ranged had, zou ik 'em zeker nemen i.p.v. Esoteric maar zoals hij nu is, is het net te specifiek.

Zelf heb ik gisteren t/m Conquerer compleet gemaakt (3 augments @60 gedaan, Stricken naar 25 voor Azmodan T13 binnen 20 seconde, rondje T13 bounties voor 20 extracts). De extracts had ik nog nodig voor Destroyer + Conquerer en nu staan er nog 2 punten open voor Guardian: 3e conquest en 40 extracts. De extracts is simpelweg nog een rondje T13 bounties, voor de 3e conquest wil ik de 75 doen (gold grabbelen is last resort). Bij het levelen van de gems voor augment liep ik een 69 in zo'n 10 minuten, dus goede hoop voor de 75.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ZTeeVeR
Das een goede redenatie, ik ga dit ook eens volgen, vielen dank!

Begin nu trouwens ook je gear keuzes te snappen. Ik loop nu met unity en arachyr chest. (in groepen met CoE). maar ik snap de keuze voor een RorG en aquila's (zeker voor groepen).
Dat wordt dus de volgende taak, voor beide een goede vinden.

Laatste puntje, als stricken op een gegeven moment een must have wordt, welke gooi je er dan uit?

[ Voor 9% gewijzigd door ZTeeVeR op 08-09-2016 10:56 ]

ZTeeVeR schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:42:
Laatste puntje, als stricken op een gegeven moment een must have wordt, welke gooi je er dan uit?
Ik ben geneigd Invigorating te zeggen...tegen die tijd ga je waarschijnlijk toch niet kunnen tanken. Het wordt dan toch fishing en dodgen. Voor dat soort werk zou ik naar die andere guide kijken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
How can I proc Bane of the Stricken?
Bane of the Stricken is independent of proc coefficients, but does not proc off skills with a proc coefficient of 0% (Damage over Time ticks, Pet attacks, Some other attacks like Sweeping Wind) or skills that do not deal damage. It always procs on the first target hit per cast.

Dit vond ik op Reddit, hoe zit dat dan met m'n WD pet build?
Ik sta er zelf voor spek en bonen bij en m'n pets doen al het werk....
Inrage schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:49:
How can I proc Bane of the Stricken?
Bane of the Stricken is independent of proc coefficients, but does not proc off skills with a proc coefficient of 0% (Damage over Time ticks, Pet attacks, Some other attacks like Sweeping Wind) or skills that do not deal damage. It always procs on the first target hit per cast.

Dit vond ik op Reddit, hoe zit dat dan met m'n WD pet build?
Ik sta er zelf voor spek en bonen bij en m'n pets doen al het werk....
Ik gok dat je dan de 25% bonus hebt, maar geen stacks opbouwt. Ik heb dit nooit getest, maar dat kun je zelf simpel doen (geen wapen equiped, 1 Garg, Stricken socketed en jezelf bij een T1 Belial parkeren...als de damage langzaam oploopt bouwt de Garg stacks op, anders niet).

Verder klopt het zover ik weet wel; bv. een Haunt is 1 stack opbouw, ook al doet die 5 minuten damage...het is een on-hit effect, niet on-damage-dealt.

Verder zit er een cap op aantal stacks per seconde dat je op kunt bouwen. Deze is in de basis gelijk aan de ApS zoals je die in je character GUI ziet. Sinds 2.4 is dit potentieel hoger, namelijk als je skills gebruikt die een skill-specific IAS heeft (niet zichtbaar op je character sheet). Generator Monks is een bekende voorbeeld maar ook bv. de Firebats staff. In een build zoals ik speel, zal ik tijdens Firebats channeling dus sneller stacks opbouwen dan dat ik via Haunt spam zou doen (niet dat Haunt spam zin heeft, maar even voor het idee).

Merk ook op dat item procs nooit een stack op zullen leveren; procs don't proc. In mijn geval zal de Locust van Wormwood nooit stacks uitdelen en bv. Mirinae hits ook niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Zarhrezz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:15:
[...]

Ik gok dat je dan de 25% bonus hebt, maar geen stacks opbouwt. Ik heb dit nooit getest, maar dat kun je zelf simpel doen (geen wapen equiped, 1 Garg, Stricken socketed en jezelf bij een T1 Belial parkeren...als de damage langzaam oploopt bouwt de Garg stacks op, anders niet).

Verder klopt het zover ik weet wel; bv. een Haunt is 1 stack opbouw, ook al doet die 5 minuten damage...het is een on-hit effect, niet on-damage-dealt.

Verder zit er een cap op aantal stacks per seconde dat je op kunt bouwen. Deze is in de basis gelijk aan de ApS zoals je die in je character GUI ziet. Sinds 2.4 is dit potentieel hoger, namelijk als je skills gebruikt die een skill-specific IAS heeft (niet zichtbaar op je character sheet). Generator Monks is een bekende voorbeeld maar ook bv. de Firebats staff. In een build zoals ik speel, zal ik tijdens Firebats channeling dus sneller stacks opbouwen dan dat ik via Haunt spam zou doen (niet dat Haunt spam zin heeft, maar even voor het idee).

Merk ook op dat item procs nooit een stack op zullen leveren; procs don't proc. In mijn geval zal de Locust van Wormwood nooit stacks uitdelen en bv. Mirinae hits ook niet.
Mja in groep kan een Stricken dus nog wel want dan spam ik Sacrifice, maar voor Solo ga ik dan toch terug naar powerfull, die geeft ook constant 15% damage reduction dus dat is wel meegenomen :)

• Henkje.doc
Eigenlijk sinds Legion niet meer verder gegaan met mn monk. Zit redelijk vast met de beschikbare builds. Zijn R6 en Uliana nog steeds de beste keuze?

• Nephalem
Henkje.doc schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:16:
Eigenlijk sinds Legion niet meer verder gegaan met mn monk. Zit redelijk vast met de beschikbare builds. Zijn R6 en Uliana nog steeds de beste keuze?
Uliana nog niet echt gezien dit season. R6 is de gr build voor monk voorlopig.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Apsie schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:34:
[...]
81 and counting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Dank. Voorlopig geen ambitie om 85 te proberen :P, alhoewel ik dan wel op het leaderbord kom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Sparhawk schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:16:
[...]

Dank. Voorlopig geen ambitie om 85 te proberen :P, alhoewel ik dan wel op het leaderbord kom.....
Je kan het!!! >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Nee >:) Einde slowchat

Heeft iemand trouwens dat verhaal van Zahrezz nou al getest mbt pets en stricken? Ik zie nog steeds iedereen (mijzelf incluis) met stricken spelen, dus neem toch aan dat die het beste is voor een HT/Garg build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Sparhawk schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:41:
[...]

Nee >:) Einde slowchat

Heeft iemand trouwens dat verhaal van Zahrezz nou al getest mbt pets en stricken? Ik zie nog steeds iedereen (mijzelf incluis) met stricken spelen, dus neem toch aan dat die het beste is voor een HT/Garg build
Pets proccen geen stricken, je doet eigenlijk de stricken alleen maar aan voor de RG, Tot 80 zou je met BotP kunnen spelen, na 80 duurt de RG echter dan zo lang, Stricken is dan een uitkomst :D

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:41:
[...]

Mooi hè, hoe iedereen bij dit spelletje de top build van diablofans pakt en een 5-minuten testje als dit niet even doet? :o

Edit:
Test is als volgt:
Alle offensive gems behalve stricken eruit (Molten is wel handig bij dit soort testjes). Pet of choice en Haunt op bar. Unequip weapon en loop naar T1 Belial. Gooi Haunt en noteer de tick damage (deze zou constant moeten zijn). Summon pet en laat die een paar minuten z'n gang gaan (mooi moment om ff drinken te pakken enzo). Dismis pet en gooi Haunt. Noteer tick damage / vergelijk met eerste Haunt ticks. Is het meer dan is er stack opbouw.

On a sidenote: gisteren zag ik dat de #1 EU 4-player clear met 2 DPS gedaan is...generator monk en...Arachyr Firebats WD _O-

[ Voor 28% gewijzigd door Zarhrezz op 12-09-2016 11:10 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:04:
[...]

Mooi hè, hoe iedereen bij dit spelletje de top build van diablofans pakt en een 5-minuten testje als dit niet even doet? :o
Hey, ik ben te oud voor theorycraften en al dit soort zooi uitzoeken. :o Ben al lang blij dat ik met een baan en 2 kids uberhaupt nog tijd heb om D3 te spelen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
[...]

Is al uitgebreid aan bod gekomen, weinig zin om zelf te testen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18700826403
[...]

On a sidenote: gisteren zag ik dat de #1 EU 4-player clear met 2 DPS gedaan is...generator monk en...Arachyr Firebats WD _O-
We zitten dan ook met smart op je te wachten met je Meta build Zarh! :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:14:
[...]

Hey, ik ben te oud voor theorycraften en al dit soort zooi uitzoeken. :o Ben al lang blij dat ik met een baan en 2 kids uberhaupt nog tijd heb om D3 te spelen.... O-)
Wat zijn de leeftijds-, aantalurenperuurbaan en aantalkinderengrenzen precies? Misschien moet ik er ook mee stoppen :+
Apsie schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:18:
[...]

Is al uitgebreid aan bod gekomen, weinig zin om zelf te testen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18700826403
Yup, maar zoals gezegd, meestal zijn dit soort dingen simpel zelf te checken in huidige patch. Soms kom je nog wel eens outdated info tegen.
[...]

We zitten dan ook met smart op je te wachten met je Meta build Zarh! :*)
Het is gewoon een samenzwering :o

Maar goed, dit laat wel zien hoe dom het idee van 'de meta' en het daarop blindstaren is. Beide DPS specs uit die clear kwamen op PTR niet voor. Iedereen begint dus season op season met 'de meta specs' die achteraf zelden de meta blijven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
[...]

Dat ziet er ook logisch uit. Ik denk dat sacred harvester met die bracers meer damage reduction/armor geeft.
Alleen moet je swarm dan wel zelf casten. voordeel is de 25% damage reduction die die dan weer kunt halen.

En met een scred harvester heb je dan wel weer een extra slot vrij voor een mojo...en met cloud of bats sta je dan wel weer midden in de mobs, en dan werkt SH ook lekker door.

Vrees alleen wel dat je ook daar vanaf Gr80 wel een healer bij moet hebben.

Ik heb in principe alle gear voor die build, ik ga nu even lazy met mijn eigen build (http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/82548146) wat GR's doen (zit nu op 65) en dan kan ik altijd nog kijken of dat iets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:42:
[...]
Dat ziet er ook logisch uit. Ik denk dat sacred harvester met die bracers meer damage reduction/armor geeft.
Alleen moet je swarm dan wel zelf casten. voordeel is de 25% damage reduction die die dan weer kunt halen.

En met een scred harvester heb je dan wel weer een extra slot vrij voor een mojo...en met cloud of bats sta je dan wel weer midden in de mobs, en dan werkt SH ook lekker door.

Vrees alleen wel dat je ook daar vanaf Gr80 wel een healer bij moet hebben.

Ik heb in principe alle gear voor die build, ik ga nu even lazy met mijn eigen build (http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/82548146) wat GR's doen (zit nu op 65) en dan kan ik altijd nog kijken of dat iets is...
Die build is 100% support dependent. Het is een mana-drainer, de fuel-drain van een SR-71 is er niets bij. Als je geen 2 support hebt lopen die globes spawnen, houd het echt snel op.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Zarhrezz schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:17:
[...]

Die build is 100% support dependent. Het is een mana-drainer, de fuel-drain van een SR-71 is er niets bij. Als je geen 2 support hebt lopen die globes spawnen, houd het echt snel op.
Op zich valt het mee, omdat locust swarm redelijk lang doorgaat hoef je er maar weinig mee te casten. Je moet alleen de rotatie even doorhebben. Toughness wise is deze beter dan mijn vorige build.

En een en ander is snel op te lossen door een goede wormwood te equippen.

Vooralsnog werkt het prima, maar alleen voor de hogere rifts, anders ga je idd wel iets te snel door de mana heen. Ik deed net een 61 redelijk eenvoudig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
[...]

Ik heb het wel getest hoor, maar meer op het gevoel.
Groepen vind ik zo makkelijk niet, dus meest getest solo.

Stricken zorgt idd voor een snellere RG clear met Pirana & WoD kan ik wel wat stacks halen en zie ik dan steeds weer nieuwe oranje crits verschijnen. Volgens mij bouw in de stacks wel niet snel genoeg, ik kan niet 1 cast doen per frame of zelfs niet close bij dat...

Ik had het gevoel da ik meer had aan de bonus van BotP omdat die op alle mobs een damage bonus geeft (ik focus niet enkel op elites maar stop ook voor relatief grote trash packs) en die damage reduction die die gem geeft lijkt mij ook al in vele gevallen net te helpen overleven bij zware hits. Zo kan ik zonder Spirit Vessel spelen en nog een extra damage talent nemen.

Dat is dus solo tot aan lvl 80 (wat me gelukt is jippee :))

1 avond in groep kunnen testen tot lvl 80 ook, dat was met een monk healer dus defence is dan minder belangrijk, en dan merkte ik wel bij het spammen van sacrifice&WoD dat m'n damage snel de hoogte in ging. Dus de statement dat Stricken in groep beter is vanaf lvl 80 is zeker waar.

Het zou handig zijn als je de combat log eens wat zou kunnen tweaken. Enkel de 10% hoogste crits laten zien ofzo... het is bijna niet leesbaar nu. Was dat nu 200mln of 200mld?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:31:
[...]

Stricken zorgt idd voor een snellere RG clear met Pirana & WoD kan ik wel wat stacks halen en zie ik dan steeds weer nieuwe oranje crits verschijnen. Volgens mij bouw in de stacks wel niet snel genoeg, ik kan niet 1 cast doen per frame of zelfs niet close bij dat...

Ik had het gevoel da ik meer had aan de bonus van BotP omdat die op alle mobs een damage bonus geeft (ik focus niet enkel op elites maar stop ook voor relatief grote trash packs) en die damage reduction die die gem geeft lijkt mij ook al in vele gevallen net te helpen overleven bij zware hits. Zo kan ik zonder Spirit Vessel spelen en nog een extra damage talent nemen.

Dat is dus solo tot aan lvl 80 (wat me gelukt is jippee :))

1 avond in groep kunnen testen tot lvl 80 ook, dat was met een monk healer dus defence is dan minder belangrijk, en dan merkte ik wel bij het spammen van sacrifice&WoD dat m'n damage snel de hoogte in ging. Dus de statement dat Stricken in groep beter is vanaf lvl 80 is zeker waar.
BotS is in de basis inderdaad '1 cast 1 stack'. Als je niet kan spammen (bv. door CD op skills) is de opbouw dus niet efficiënt. Persoonlijk overweeg ik BotS sowieso alleen als je effectieve ApS met je spam skill boven de 2.5 ligt...daaronder is de damage opbouw gewoon te traag...het wordt dan pas effectief als een gevecht langer dan 4-5 minuten wordt. Dat zal 80+ wellicht het geval zijn, maar zo hoog kom ik niet. Anders is bv. een 10% overall DPS boost van Toxin gedurende het hele rift gewoon beter.
Het zou handig zijn als je de combat log eens wat zou kunnen tweaken. Enkel de 10% hoogste crits laten zien ofzo... het is bijna niet leesbaar nu. Was dat nu 200mln of 200mld?? 8)7
Dat zou inderdaad erg prettig zijn...per karakter zou helemaal mooi zijn en dan ook flat values. Laat alles boven de 500M maar zien als white number en alles boven de 1B als yellow en boven de 2B orange...zoiets.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Hmmm... na een update naar een nieuwe build van Windows 10 wilde Diablo 3 niet meer starten. Proces draait wel en is zichtbaar in Task Manager echter niets op het scherm. Na reverten naar vorige build van Windows 10 nog steeds hetzelfde probleem....

Battle.net tag

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik zit met me UE DH nu ook met stricken. Heb lang met BOTP rondgelopen maar wil deze nu een tijdje proberen. Ik merk wel verschil met de rg, maar de rest eigenlijk vrij weinig.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

lj_tree schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:07:
Ik zit met me UE DH nu ook met stricken. Heb lang met BOTP rondgelopen maar wil deze nu een tijdje proberen. Ik merk wel verschil met de rg, maar de rest eigenlijk vrij weinig.
Da's wel als verwacht ja...op de RG win je 25%+, op de rest zul je wellicht op een enkele elite een paar seconde winnen en voor de rest doen je stacks weinig tot niets.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Inrage
Mystery schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:48:
Hmmm... na een update naar een nieuwe build van Windows 10 wilde Diablo 3 niet meer starten. Proces draait wel en is zichtbaar in Task Manager echter niets op het scherm. Na reverten naar vorige build van Windows 10 nog steeds hetzelfde probleem....
Drivers up to date?

• Goldman
Ben nu met para 600+ eigenlijk wel klaar me UE. Ik hou het ventje voor speedruns.

Ik was aan het klooien met Spike Trap, maar dit is gewoon niet goed werkbaar. Ik vind het idee wel geinig, maar het is niet sterk genoeg.....gister las ik een Nats + Marauder combi, iemand ervaring(en) mee?

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Mystery schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:48:
Ik had iets soortgelijks maar het kwam door de update van battle.net ivm streaming functie, na het uitzetten van streaming in de battle.net app kon ik weer inloggen. Hoop dat het helpt ;)

D3 BattleTag Barudi#1806

barudi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:23:
[...]

Ik had iets soortgelijks maar het kwam door de update van battle.net ivm streaming functie, na het uitzetten van streaming in de battle.net app kon ik weer inloggen. Hoop dat het helpt ;)
Vanmorgen tijdens het chatten op clan opeens complete \freeze, ik kon niet Alt+Tab / Ctrl+Alt+Esc / Ctrl+Alt+Del uit D3...indrukken van power-button op kast (Shut down) deed inderdaad na een paar minuten een shutdown, maar D3 zit in ieder geval flink vast. Ik vraag me af of dat wellicht ook met de streaming functie te maken had, ik heb 'em ook maar preventief uitgezet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
barudi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:23:
[...]

Top advies. Dit bleek het te zijn. Vinkje weghalen bij Enable streaming en ik kon weer spelen.

Battle.net tag

• kwakke01

kwakke01

Sparhawk schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:14:
[...]

hehe, vouch!

heb inmiddels mn crus & wizz op de ladder staan, dus ben nu bezig met een DH. Nog geen uber gear, maar inmiddels toch in de griftjes 5x beland. Nog even een paar anci's erbij en dan kunnen we richting de 70 (wat nodig is om op de ladder te komen) als ik zover ben kan de volgende class beginnen. gister een earthquake weap gevonden, dus een barb behoort zeker tot de mogelijkheden :)

Gisteravond weer wat goede voortgang in het side-project 'lazy T11 / tier 50 setup' geboekt en daarnaast ook de Taeguk van 38 naar de 68 ofzo gehaald via wat speedruns met Spar, Gold en Wazz. Conclusie uit die runs: wat zijn DHs lekker snel en DPS, maar wat een paperdolls...één molten explosion op 60+ en ze gaan al vier pootjes de lucht in :+

Wel wat leuke drops gisteren, m'n Aquila naar ancient, 2-3 ancients voor de LoN (nu nog een Magefist / Frostburn).

Voor de T11 / tier 50-ish wil ik van een Arachyr setup met Locust (Seering + Pestilence) als main damage dealer (door RoE + Haunts) en Firebats voor elites / RG naar een LoN setup met Locust / Haunt voor trash clearing en Sacrifice voor Elite / RG nukes. Het zou kunnen zijn dat Sacrifice de RoE bonus niet krijgt, maar dan nog is het door de pants + LoN een leuke spike. Ik zag hierover een bug post uit augustus, dus vanavond maar even zelf checken. Als RoE er wel op werkt is het helemaal een mooie nuke. Ik heb 'em nu gepland met Grin Reaper omdat Haunt een main damage dealer wordt en ze die casten. Het feit dat ze ook Wormwood (cube) bonus krijgen is mooi meegenomen en als het goed is krijgen ze ook RoE. M'n eerste plan was Quaz worn met Cinder en Aquila cubed, dat wordt nu Grin en Aquila worn en Quaz cubed...ik verwacht dat de mimics meer doen dan een extra 20% fire damage. Ik moet alleen nog een ancient Homonculus zien te vinden omdat 45 CD op de nuke wel erg veel is en wat Locust damage inleveren (Seering naar Pestilence want geen Hive) is geen ramp.

Vanavind eerst de LoN maar eens testen op T11 en als ik wat stones heb met de Arachyr met Taeguk de 75 weer eens proberen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
Zijn er nog mensen die op de PS4 spelen? Doe zelf eigenlijk alleen solo runs, gezien onze vrinden uit russia het niet zo nauw nemen met de regels ;-)

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:36:
Gisteravond weer wat goede voortgang in het side-project 'lazy T11 / tier 50 setup' geboekt en daarnaast ook de Taeguk van 38 naar de 68 ofzo gehaald via wat speedruns met Spar, Gold en Wazz. Conclusie uit die runs: wat zijn DHs lekker snel en DPS, maar wat een paperdolls...één molten explosion op 60+ en ze gaan al vier pootjes de lucht in :+
Eerlijk is eerlijk, toen ik met mijn kip rondliep, had ik daar ook last van hoor :P. Pas toen ik weer teruggeswiched was naar juiste bracers, en juiste skill kon ik weer alles facetanken 8)
over die verkeerde gem hebben we het maar even niet....

• Fossah
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 09:15
Qoriox schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:16:
Zijn er nog mensen die op de PS4 spelen? Doe zelf eigenlijk alleen solo runs, gezien onze vrinden uit russia het niet zo nauw nemen met de regels ;-)
Hij staat nu voor € 20,00 in de PS Store. Voor dat geld wilde ik weleens proberen. Ikzelf heb geen geschiedenis met Diablo.. dus ik moet nog even inkomen. Nu level 12. Vind t erg vermakelijk :)

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Sparhawk schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:15:
[...]

Eerlijk is eerlijk, toen ik met mijn kip rondliep, had ik daar ook last van hoor :P. Pas toen ik weer teruggeswiched was naar juiste bracers, en juiste skill kon ik weer alles facetanken 8)
over die verkeerde gem hebben we het maar even niet....
Mja, een DH die in een molten explosion blijft staan doet toch écht iets verkeerds... :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:28
Heb nog nooit diablo gespeeld, maar zou hem graag willen proberen op de ps4.
Is het redelijk makkelijk instappen of is het moeilijk?

Altijd wel interesse gehad in dit soort games, maar nooit overgegaan tot aankoop.
Zijn er nog ps4 spelers?

• Nephalem
fevo-1190 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:54:
Heb nog nooit diablo gespeeld, maar zou hem graag willen proberen op de ps4.
Is het redelijk makkelijk instappen of is het moeilijk?

Altijd wel interesse gehad in dit soort games, maar nooit overgegaan tot aankoop.
Zijn er nog ps4 spelers?
Beetje moeite doen en teruglezen.. Staan 2 man met dezelfde vraag vlak boven je 😉

En nee, instappen is niet lastig, zeker niet als je al beetje bekend bent met hack and slash games.

[ Voor 10% gewijzigd door Nephalem op 15-09-2016 21:17 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:28
Nephalem schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:16:
[...]

Beetje moeite doen en teruglezen.. Staan 2 man met dezelfde vraag vlak boven je 😉

En nee, instappen is niet lastig, zeker niet als je al beetje bekend bent met hack and slash games.
Mijn excuus dat ik niet verder dan 3 pagina's terug heb gelezen.
Heb hem besteld bij bart smit (aanbieding) 30 euro momenteel.
Ben echt benieuwd hoe het me gaat bevallen ..
Hopelijk komt er niet teveel info meteen op me af.
Wel beetje fatsoenlijke tutorial?
Pagina: 1 ... 9 ... 73 Laatste