Zarhrezz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Ook Jeram's dragen zal helpen door de 100% WoD damage. Als je hoge DPS hebt, zou ik met Ring of Poison werken; deze rune (en Fire Wall) 'taggen' monster met de volledige DoT...een frame contact met de ring is voldoende voor de 1200% weapon damage. De andere runes zijn ground effect; zodra een monster de wall uitloopt, eindigt de damage. Ring of Poison dan is makkelijker te gebruiken dan Fire Wall omdat met de ring het makkelijker is veel mobs te taggen dan met een lijn.
Naast de Haunt kan je ook Locust Swarm en Ring of Emptiness gebruiken; 4x de WoD damage zal helpen met de kills. Daarnaast heb je het voordeel van de agro / lure...lekker alles door de WoD laten lopen.
Na bijna 2u proberen lukte het dan toch, met nog 20 seconden over dan plots...
- Niks pets gebruikt, ook geen templar
- Wall of Death met Ring of Poison (eerst fire, maar dat lukte net niet)
- Acid cloud om elites te killen (werkt goed met de setbonus, 1 cast = instagib)
- Harvest met runspeed + veel spiritwalken
- Uiteraard Jerams bracers
- Geen Haunt of Locusts gebruikt want die killen mobs voor ik ze kan groeperen... minder DPS items dragen is ook geen optie want dan kan ik ze niet killen met 1 cast WoD.
Aanpak:
- Net bij binnenkomen 1 cast van WoD om de HT set bonus te triggeren, als je dan direct elites tegenkomt kan kan je die one shotten met een Acid cloud
- Kleine mobs groeperen door er langs te lopen en dan zo'n tactiek van 10 meter vooruit, 2 meter achteruit zodat ze blijven volgen...
- Om de 20 kills te halen, mobs groeperen en
1 cast WoD doen en wachten, geen andere damage spells doen ondertussen. Als je de 20 kills haalt dan full bonanza casten en alles killen.
- Altijd 10 stacks harvest hebben voor runspeed bonus.
- Geen spirit walk gebruiken als je mobs aan het groeperen bent, ze stoppen dan met volgen!
- Opletten dat je geen mobs vergeet, dikwijls alle objectives gehaald met nog 20 seconden over maar dan blijkbaar ergens 1 mob vergeten... zuur. Het eerste uur speelde ik zonder geluid, dat werkt dus niet, met geluid aan hoor je beter als er nog ergens een mob in de buurt is. Sommige van die Elite fuckers chargen ook buiten beeld of van een clif, die zijn ook al eens makkelijk te missen.
Enkel nog een 2de gem op m'n gear plakken en ik heb het extra Stash slot