Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Iemand tips voor een build met 4 pieces natalya's ? Vind de 'gap' om Chapter 4 te completen nogal groot.

Hmmm, never mind, heb iets gevonden, zal deze proberen:

https://www.reddit.com/r/...e_nat_build_for_season_8/

[ Voor 54% gewijzigd door Nerve op 28-10-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Iedereen al hyped voor Blzzcon? Het Hearthstone toernooi is al begonnen (Thijs ligt er al weer uit helaas) dus de sfeer zit er hier al goed in. Ik verwacht geen D4 eerlijk gezegd maar kleiner nieuws als een expansion of een D2 remake. Volgende week om deze tijd weten we het!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Tektoon schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:59:
Iedereen al hyped voor Blzzcon? Het Hearthstone toernooi is al begonnen (Thijs ligt er al weer uit helaas) dus de sfeer zit er hier al goed in. Ik verwacht geen D4 eerlijk gezegd maar kleiner nieuws als een expansion of een D2 remake. Volgende week om deze tijd weten we het!
Niet eens een remake maar een toevoeging van d2 aan de huidige desktop app. Tijdje terug al uitgelekt dat blizzard daaraan sleutelt.

Voorlopig toch gewoon weer lol met s8. Monk heeft de juiste items bij elkaar, nu nog ancient wapens etc.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tektoon schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:59:
Ik verwacht echt niets voor de Diablo universe, want de vorige twee gingen over content patches en het is al sinds die laatste BlizzCon dat we geen nieuwe content meer gehad hebben. Ik vrees dus voor het ergste (maintenance patches only) en ik zal blij zijn als het meer wordt dan dat. Maar dat verwacht ik niet, het kan even goed een paar nieuwe goblins zijn die je nooit tegenkomt of micro-payment zooi zoals portraits en pets.

Als je niets verwacht kan je ook niet teleurgesteld worden en kan je alleen maar verrast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ze hebben enige tijd geleden in een tweet laten weten dat ze 'something cool' hebben voor Diablo-liefhebbers op Blizzcon dit jaar. Maar, Blizzard kennende kan dat ook een nieuwe, nog lelijkere Funko-pop van Cain zijn. Lijkt me inderdaad het veiligst om niets te verwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door LUH-3417 op 30-10-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

LUH-3417 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:04:
Ze hebben enige tijd geleden in een tweet laten weten dat ze 'something cool' hebben voor Diablo-liefhebbers op Blizzcon dit jaar. Maar, Blizzard kennende kan dat ook een nieuwe, nog lelijkere Funko-pop van Cain zijn. Lijkt me inderdaad het veiligst om niets te verwachten.
Deckard Cain: "Expect the worst and you will not be disappointed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y0amhkUCmqEMKW11D75SVCHa/medium.jpg

Helaas ... Real of Fright op Torment IV solo. Alle andere Realms gingen prima, maar hier ging het mis. Probeerde nog te ontsnappen met Steed, maar was gestunned en tot ging het snel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Yonix schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:00:
[afbeelding]

Helaas ... Real of Fright op Torment IV solo. Alle andere Realms gingen prima, maar hier ging het mis. Probeerde nog te ontsnappen met Steed, maar was gestunned en tot ging het snel. :'(
Rip :(

Vandaag samen met Gom*nogietsmaarvergetenwat*NL een aantal 50 speeds gedaan voor gemups. Moeten we kennelijk vaker doen want ineens heb ik een gen monk grotendeels gekleed in antieke uitrusting. Nu paar augments aflvlen en dan gaan we eens wat hoger op de clanladder kijken wat er te beleven valt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Yonix schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:00:
[afbeelding]

Jammer joh. RIP. Als je een boost nodig hebt op HC, let me know ;)

Ondertussen langzaam beetje progress gemaakt op mijn HC WD. T4/grift 20 gaat nu prima, maar de starter set bevalt me niet echt. Langzaam aan nu een andere set bij elkaar aan het sprokkelen. Zit ook nog steeds te azen op een RoRG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:18
Ondanks niet veel tijd in d3 gestoken, toch de wapens voor de uliana set bij elkaar gevonden. De staff + lion claw + de pijnlijke buttplug. In 1x naar TX+ gegaan dmg wise. Nu nog wat meer (e)HP.

Ik gebruik de gems: Gogok, Trapped en Powerfull. Echter vind ik Powerfull niet zo in deze build passen. Misschien toch over stappen naar stricken?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Goldman schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:15:
Ondanks niet veel tijd in d3 gestoken, toch de wapens voor de uliana set bij elkaar gevonden. De staff + lion claw + de pijnlijke buttplug. In 1x naar TX+ gegaan dmg wise. Nu nog wat meer (e)HP.

Ik gebruik de gems: Gogok, Trapped en Powerfull. Echter vind ik Powerfull niet zo in deze build passen. Misschien toch over stappen naar stricken?
Ik heb hele tijd met molten rondgelopen in het begin. Helpt met het toughness probleem als je gear nog een work in progress is. Uiteindelijk idd omgestapt naar stricken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:15:

Stricken is een single-target killer die bij hele langs fights of hele hogere attack speed effectief is. Ik zou 'em zelf in U6 niet gebruiken (maar ik stop doorgaans met greaters in de 75-78 range omdat ik het gewoon niet leuk meer vind om voornamelijk te fishen of falen). U6 heeft niet genoeg attack speed om 'em nuttig te maken op lagere tiers en over het algemeen wordt BotS pas rond de 80 mandatory (wegens RG scaling).

Persoonlijk ben ik een enorme fan van Invigorating geworden voor melee builds. Ik ga vooralsnog WoL en vanavond ga ik 'em op 25 zetten. Voor monk is perma-Epi erg lastig / duur en CC immunity is wellicht de hoofdreden om Epi in de build te hebben (de 50% DR is ook goed, maar Serenity is voor de echt damage spikes een prima alternatief). Als ik jou was zou ik dus ook testen met Gorok / Trapped / Invigorating.

Zelf gisteravond eindelijk de 6-piece bonus Sunwuko binnengehaald, van T6 naar een T8 testrun die simpel ging. Na die run ook nog Spirit Guards gegambled en cubed, dus vanavond maar eens starten op T9 en zien hoe het gaat. Voor TX+ zal ik nog wat moeten farmen; ik heb een halve Bastion en een halve Endless en één van die twee zal toch nodig zijn om de DPS op TX+ te krijgen. Ik zet vooralsnog in op ring upgrades (ik heb toch ook nog Unities nodig) en de Sunwuko amulet hopelijk via reroll van een boventallige Sunwuko pants. De bloodshards kunnen dan mooi naar boots, ik mis de Crudest nog. Vooralsnog werk ik hier naartoe. Ondanks de niet zo hoge attack speed (~2 ApS, geen FD) toch BotS omdat ik tegen high-HP targets snelheid verlies. Wellicht dat dit later een andere gem wordt, dat zal dan waarschijnlijk een defensive zijn. Molten kan interessant zijn i.c.m. Invigorating healing boost, zeker als Ally naar Enduring geswitcht wordt. Ook Mutilation Guard en Esoteric zijn te overwegen. Maar goed, dat zien we later wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Stricken is een single-target killer die bij hele langs fights of hele hogere attack speed effectief is. Ik zou 'em zelf in U6 niet gebruiken (maar ik stop doorgaans met greaters in de 75-78 range omdat ik het gewoon niet leuk meer vind om voornamelijk te fishen of falen). U6 heeft niet genoeg attack speed om 'em nuttig te maken op lagere tiers en over het algemeen wordt BotS pas rond de 80 mandatory (wegens RG scaling).

Persoonlijk ben ik een enorme fan van Invigorating geworden voor melee builds. Ik ga vooralsnog WoL en vanavond ga ik 'em op 25 zetten. Voor monk is perma-Epi erg lastig / duur en CC immunity is wellicht de hoofdreden om Epi in de build te hebben (de 50% DR is ook goed, maar Serenity is voor de echt damage spikes een prima alternatief). Als ik jou was zou ik dus ook testen met Gorok / Trapped / Invigorating.

Zelf gisteravond eindelijk de 6-piece bonus Sunwuko binnengehaald, van T6 naar een T8 testrun die simpel ging. Na die run ook nog Spirit Guards gegambled en cubed, dus vanavond maar eens starten op T9 en zien hoe het gaat. Voor TX+ zal ik nog wat moeten farmen; ik heb een halve Bastion en een halve Endless en één van die twee zal toch nodig zijn om de DPS op TX+ te krijgen. Ik zet vooralsnog in op ring upgrades (ik heb toch ook nog Unities nodig) en de Sunwuko amulet hopelijk via reroll van een boventallige Sunwuko pants. De bloodshards kunnen dan mooi naar boots, ik mis de Crudest nog. Vooralsnog werk ik hier naartoe. Ondanks de niet zo hoge attack speed (~2 ApS, geen FD) toch BotS omdat ik tegen high-HP targets snelheid verlies. Wellicht dat dit later een andere gem wordt, dat zal dan waarschijnlijk een defensive zijn. Molten kan interessant zijn i.c.m. Invigorating healing boost, zeker als Ally naar Enduring geswitcht wordt. Ook Mutilation Guard en Esoteric zijn te overwegen. Maar goed, dat zien we later wel.
Aparte build. Waarom generator ipv bv een tzo krin?
Nu moet je mêlee range in met alle gevolgen van dien. Je past vervolgens hele build aan om genoeg survival te hebben en dat lijkt me beetje zonde. Met Tzo Krin kun je ranged blijven, dus je belt genereert constant nieuwe stacks. Dan kan vengeful wind eruit voor bv ingeom. Bastion heeft zonder generator uiteraard geen zin dus dat wordt EW met unity/CoE en rorg cubed. Spirit guard komt ook vrij voor iets anders, nemesis bv.
En epi, zeker met een dure skill als WoL lijkt me vooral nuttig voor de extra spirit gain. Als je die ipv generator meeneemt kun je met beetje beleid gewoon constant belletje gooien.
In je huidige setup verwacht ik eigenlijk dat je heel vaak zonder stacks komt te zitten, met name bij low density of bosses/elites. Omdat je mêlee gaat geeft die belt je in combat niks terug.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:53:
[...]
Aparte build. Waarom generator ipv bv een tzo krin?
Nu moet je mêlee range in met alle gevolgen van dien. Je past vervolgens hele build aan om genoeg survival te hebben en dat lijkt me beetje zonde. Met Tzo Krin kun je ranged blijven, dus je belt genereert constant nieuwe stacks. Dan kan vengeful wind eruit voor bv ingeom. Bastion heeft zonder generator uiteraard geen zin dus dat wordt EW met unity/CoE en rorg cubed. Spirit guard komt ook vrij voor iets anders, nemesis bv.
En epi, zeker met een dure skill als WoL lijkt me vooral nuttig voor de extra spirit gain. Als je die ipv generator meeneemt kun je met beetje beleid gewoon constant belletje gooien.
In je huidige setup verwacht ik eigenlijk dat je heel vaak zonder stacks komt te zitten, met name bij low density of bosses/elites. Omdat je mêlee gaat geeft die belt je in combat niks terug.
De belt is een item dat wellicht vervangen gaat worden...aan de andere kant betekent belt full-stack na een paar seconde no-density. Ik heb de combinatie pas net compleet, dus ik moet nog gaan kijken hoe het precies uitpakt.

De standaard build is erop gericht uit melee te blijven. Zodra je bepaalde monsters tegenkomt, ben je dus het bokkie. Epi uptime vereist op z'n beurt weer constant caster spending en Zodiak in de build. Daardoor is Cinder weer mandatory want anders is WoL te duur om vaak genoeg te casten.

Ik kies simpelweg voor een andere route. Door melee te gaan, komen er een aantal item slot vrij (Tzo, Zodiak) wat gebruikt kan worden voor o.a. Spirit Guards en Bastion. Het is niet bepaald een probleem om met Monk in melee te gaan, dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? :o

Je levert weliswaar hier en daar wat sustained DPS in (af en toe generator i.p.v. uitsluitend WoL), je krijgt er een stuk flexibiliteit voor terug; de noodzaak om buiten melee te blijven is weg maar niet in melee zijn is ook niet direct een probleem (het is niet alsof je Spirit na 2x casten leeg is en je hebt ook nog Ally activation). Het voordeel van melee is sowieso dat je meer clustert, monsters komen veelal naar je toe, density is belangrijk voor meerdere redenen.

Bij low density en bosses / elites / RG zal deze build geen probleem met stacks hebben; FoF zit er voor een reden; de 3 seconde DoT crit namelijk. De eerste hit van FoF is dus vrijwel direct max stacks. Je zal vaker FoF gebruiken voor Bastion proc dan nodig is voor stack refill. Ik moet nog ervaren hoe de Spirit management precies uitpakt, maar als de Spirit regen van SW niet nodig blijkt, kan de freeze rune erop...die werkt boven de 3 stacks en ik denk niet dat de build daar onder komt met de fist equiped.

Edit:
Net de boots erbij gevonden en een T9 gedaan. Die ging in een minuut of 12 met m'n 309K DPS. Geen sockets in weapon, geen gems, geen Bastion / Endless, geen elemental bonus. Allies 1 keer gepopt voor Spirit refill, stacks nooit onder de 4 zover ik er op gelet heb. Nu al een 174M Toughness en dan heb ik geen gelevelde gems in gear, maar een paar ancient pieces, geen super-rolls. Speelt gemakkelijk weg in ieder geval, geen gepruts met roulaties en afstand houden enzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 31-10-2016 20:13 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zou nog zoiets ook "viable" zijn? http://www.d3planner.com/450637831

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inna / Shen kan 75 halen (met een fun-build, m'n Mirinae-Monk). Dat is wel met 2 pieces Raiment voor de gneerator IAS en damage. De mix met S4 geeft meer DR en een 3000% weapon damage blast eens per seconde, geboost door de 500% van Inna. Ik kan me goed voorstellen dat dat voldoende DPS is voor 75+.

Wel viable voor 75 dus, maar niet competitive om de doodsimpele reden dan R6 een 1250% op generators geeft (vs de 500% van Inna) en daarnaast 25% multiplicative IAS en nog een 100% multiplicative op generators. Dat is meer dan voldoende om meer DPS te zijn dan de 3000% blasts van decoy en de damage die de Allies doen. Inna zal wel veel meer durability hebben door de enorme buffs van Allies en Mantra's.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zo, 2e shenlong's ook ancient. Nu de jewelry nog en bidden voor een ancient WH.
Gister helemaal blij met een pledge met 96% chd, mainstat en socket... Zie ik daarna dat de mainstat strength was ipv dex 😭

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Twee recente leaks van een Necromancer:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UCMYGRO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.icy-veins.com/forums/news/25314-necromancer-image-leaked.jpg

Interessant: male/female Necromancer, afgebroken kerk (Tristram ?) in de achtergrond.

Bronnen: https://www.reddit.com/r/...omancer_concept_art_leak/
https://www.reddit.com/r/...omancer_concept_art_leak/

Stel hypothetisch dat dit een nieuwe class wordt, zou het wel leuk zijn een "vitality" class te hebben, zodat er voor die stat ook eens iets is.

[ Voor 37% gewijzigd door Phuncz op 01-11-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Hoe bedoel je een vitality class? Damage based on vitality zonder iets van str / int/ dex?
Dan mis je dus een stat op items of ga je dan dubbel vit krijgen?

Klinkt op zich interessant maar geen idee kwa invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Phuncz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:15:

Stel hypothetisch dat dit een nieuwe class wordt, zou het wel leuk zijn een "vitality" class te hebben, zodat er voor die stat ook eens iets is.
Mmm, ik hoop maar voorzichtig dat dit doorgaat, anders kakt het wel een beetje in m.i. :>

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:24:
Zo, 2e shenlong's ook ancient. Nu de jewelry nog en bidden voor een ancient WH.
Gister helemaal blij met een pledge met 96% chd, mainstat en socket... Zie ik daarna dat de mainstat strength was ipv dex 😭
Ach, mainstat naar CHC en dan is het nog steeds prima toch?

Gisteravond ging het wel lekker, met de upgrades van zondagavond van T6 naar T9 en dat leverde dan weer de upgrades om binnen een avondje op T11 te zitten...dat was met 274K DPS en geen gems. Aan het eind van de avond een zooi rerolls gedaan (o.a. sockets in weapons, CHC op amulet en rings) en daarmee naar 580K DPS. Vanavond na training maar eens kijken of T12 al vlot genoeg gaat. Het lijkt erop dat recovery op het moment het grootste issue is; ik heb Ally al omgezet naar Enduring en m'n 3e gem Molten i.p.v. Stricken. Die is echter nog lvl 0, dus daar moet even wat tijd in (m'n Invigorating en Trapped staan nu op 25). Ik merk dat Spirit best aardig uitkomt zonder Allies, dus LpS is dan een interessant alternatief. Snel stukje rekenwerk levert op dat met een lvl 70 Molten de LpS boven de 100K moet komen met de Allies erbij en daar gaat dan de Invigorating bonus bijkomen. Met wat LoH op de fists moet dat voldoende zijn om overeind te blijven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:15:
Twee recente leaks van een Necromancer:

[afbeelding]

[afbeelding]

Interessant: male/female Necromancer, afgebroken kerk (Tristram ?) in de achtergrond.

Als het legit is, verwacht ik dat dit pre-production artwork voor D4 (of een ander spel in Sanctuary) is eigenlijk. Voor D3 verwacht ik eerlijk gezegd geen nieuwe content meer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:44
Choo Choo, hypetrain is leaving the station, all aboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Dit weekend is Blizzcon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Zarhrezz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:18:
[...]

Als het legit is, verwacht ik dat dit pre-production artwork voor D4 (of een ander spel in Sanctuary) is eigenlijk. Voor D3 verwacht ik eerlijk gezegd geen nieuwe content meer.
Ik zou er ook wel van staan te kijken als er nog meer voor D3 gedaan wordt. Alleen sterft het spel dan wel een langzame dood vrees ik.
https://blizzcon.com/en-us/

Confirmed! *O* *O*

[ Voor 51% gewijzigd door Meridius op 01-11-2016 14:10 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Jullie gaan zooooo teleurgesteld zijn dit weekend! :p ik verwacht echt helemaal geen drol voor D3..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
schaapiej schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:15:
Jullie gaan zooooo teleurgesteld zijn dit weekend! :p ik verwacht echt helemaal geen drol voor D3..
Misschien verwachten ze wel een drol :+ maar idd beetje het "Don't get your hopes up" idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
schaapiej schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:15:
Ik verwacht ook niet veel hoor, maar een mens mag hopen ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Apsie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:20:
[...]

Ik verwacht ook niet veel hoor, maar een mens mag hopen ;)
Absoluut! Ik hoop dan ook dat jullie na het weekend kunnen zeggen; ha ha zie je nou wel! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Eerste geen idee, maar de tweede is definitely Xul uit Heroes of the Storm. Kan een hint zijn dat ze al een tijdje bezig zijn met een tweede en laatste expansion voor Diablo 3 en dat de Necromancer daarin als class wordt toegevoegd met hybride Pet/Ranged/Nonranged gameplay.

Bovendien is er ruimte voor een (laatste) expansion want: a) Mephisto is zover ik weet nog at-large. b) Tyrael en Lorath hebben (vrijwel constant) een discussie dat een Horadrim expeditie niet is teruggekeerd uit Skovos c) de hoeveelheid lore over het ontstaan van Sanctuary (de rebellie van Inarius en Lilith) in RoS die voor de rest geen klap met de expansie te maken had en d) dat men eerder al had aangegeven dat men Skovos en Ureh (gedeeltelijk) al als set en maps voor RoS hadden gebouwd maar alles eruit hebben gehaald omdat dit de campaign te lang zou maken.

[ Voor 55% gewijzigd door mindcrash op 01-11-2016 16:50 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Die tweede afbeelding, van die solo Necromancer is al ongeveer 100 jaar oud en heeft niets met Diablo te maken. Dat gaat inderdaad over Heroes of the Storm.

Eerste afbeelding is interessant, vooral omdat die gemaakt is door J. Meuller, die sinds januari van dit jaar bij Blizzard werkt als Art Director. Dat zou verzekeren dat het geen oude afbeelding is die ze gerecycled hebben.
Ik houd rekening met de volgende opties:

1) Het is niks en we krijgen niks, behalve een filmpje over 20 jaar Diablo.

2) Het heeft te maken met een nieuwe expansion. Lijkt me heel vreemd, want hoewel de Necromancer 100 keer beter past bij Diablo dan die poep-medicijnman, lijken de gameplay archetypes teveel op elkaar om een nieuwe class te verantwoorden. Tenzij ze de Necromancer heel erg veranderen (lees: verkloten). Also; ik ben er stellig van overtuigd dat we veel content van een geschrapte expansion al via patches hebben gekregen.

3) Het kan te maken hebben met een Diablo 2 remake/re-release. Het zou heel goed kunnen dat die remake ook male/female karakters bevat. Als ze aars van dat Overwatch-meisje al wegmoffelen, zullen ze zeker niet durven om niet alle heroes in beide genders te bieden.

[ Voor 5% gewijzigd door LUH-3417 op 01-11-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik sluit me erbij aan dat dit niks voor D3 is. WD covert dat class type al te veel. Voor D4 daarentegen zou het prima kunnen gezien het feit dat het ontbreken van de necro al jaren een groot kritiekpunt is op D3.
Zou dus perfecte fanservice zijn om die dan te tonen bij een big reveal.
Maar los daarvan verwacht ik eigenlijk nog geen D4. Blizzard zal niet enorm veel haast hebben met een opvolger voor de game die relatief het minst oplevert.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Oh, Diablo IV zou theoretisch natuurlijk ook nog een optie zijn. Maar die acht ik wel heel erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou ook een remake van D2 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Alles op een rijtje:
- Niets. Gewoon een 20 year anniversary met een filmpje en een collectors item zoals een boek.
- Diablo 4
- Diablo 3 expansion
- Diablo 1 HD remastered
- Diablo 2 remake (meer features zoals in D3)
- Diablo Mobile (Hearthstone was een groot succes, dus waarom niet een Diablo Mobile game?)
- Diablo MMORPG "Sanctuary" of "World of Diablo" of iets dergelijks...
- Diablo MOBA game (onwaarschijnlijk met Heroes of the Storm)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je mist:
- Diablo 3 patch 2.5 met meer zeldzame gobs en transmogs
- Diablo 3 patch 2.4.3 met T14-T16
- Coupons met korting voor andere Blizzard games, want blijkbaar wilt Blizzard geen geld verdienen aan Diablo fans
- Een Funco vinyl popje of een nieuwe koffietas
- Een officiële bot zodat we ons bezig kunnen houden met andere Blizzard games

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 02-11-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Phuncz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:23:

- Een officiële bot zodat we ons bezig kunnen houden met andere Blizzard games
_O- _O- oOo oOo

Oh wacht eigenlijk: -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Die zou ik heel graag willen zien, heb Diablo 1 nooit kunnen uitspelen omdat ik gewoon niet sterk genoeg was.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen, ik heb de game in het begin gespeeld op de ps3 maar ben recent weer begonnen op de pc. Ik wil graag ook de clan joinen maar welke moet ik nu kiezen want er zijn er 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:08:
Goedemorgen, ik heb de game in het begin gespeeld op de ps3 maar ben recent weer begonnen op de pc. Ik wil graag ook de clan joinen maar welke moet ik nu kiezen want er zijn er 3?
Clan kan handig zijn, ik zit zelf in SG, anderen in GoT.

Iets wat sowieso handig is om het open community kanaal van Gathering of Tweakers te joinen ingame, daar zitten ook genoeg mensen meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:08:
GoT clan zitten veel mensen die voornamelijk seasons spelen. In een eerdere post heb ik uitgelegd wat seasons inhouden. Even vorige pagina terugbladeren denk ik.

Overal is iedereen denk ik even vriendelijk dus keuze genoeg :)

Update:
Was al een heel stuk verder terug dan ik dacht :o Hierbij even een linkje naar mijn post:
https://gathering.tweaker...message/48776447#48776447

Daarnaast de opmerking: als je vragen hebt, gewoon stellen. Er zitten genoeg actieve forumlezers hier die behoorlijk wat kennis hebben opgedaan over de jaren heen en constant zijn blijven spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Meridius op 02-11-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meridius schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:42:
[...]

GoT clan zitten veel mensen die voornamelijk seasons spelen. In een eerdere post heb ik uitgelegd wat seasons inhouden. Even vorige pagina terugbladeren denk ik.

Overal is iedereen denk ik even vriendelijk dus keuze genoeg :)

Update:
Was al een heel stuk verder terug dan ik dacht :o Hierbij even een linkje naar mijn post:
https://gathering.tweaker...message/48776447#48776447

Daarnaast de opmerking: als je vragen hebt, gewoon stellen. Er zitten genoeg actieve forumlezers hier die behoorlijk wat kennis hebben opgedaan over de jaren heen en constant zijn blijven spelen.
Oke bedankt voor je tip. Heb inmiddels Gathering of Tweakers gejoined met mijn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Morgen start Blizzcon weer. Het topic hiervoor is weer geopend voor de liefhebbers. :)

Blizzcon 2016

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
Na de death van me HC crusader op Torment IX (R.I.P) nu eindelijk op me nieuwe crusader weer 5 set delen kunnen krijgen. zat echt zooo tering lang op 3 delen en kreeg alleen maar andere sets. en door royal grandeur nu natuurlijk weer de 6 set bonus. kon gelijk even van GR25 naar GR40 :) en het voelt alsof ik nog wel verder kan. Wacht alleen even tot ik me nieuwe necklace vind zodat me 3e legendary gem er in kan die toch wel aanzienlijk bij draagt aan me elite/boss mob clears.

Ik had niet verwacht alleen dat ik dit seizoen zo lang zou spelen :P maar dat komt misschien wel omdat ik dood was gegaan en alles veel langer duurde

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Enig idee hoe laat de presentatie in Nederlandse tijd is?
Ik hoop op een toevoeging aan Diablo 3 want ik heb het ondertussen wel gezien nu en of ik nu rift 60 of 80 haal boeit me niet zoveel meer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Lekker Ventje schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:26:
Ik hoop op een toevoeging aan Diablo 3 want ik heb het ondertussen wel gezien nu en of ik nu rift 60 of 80 haal boeit me niet zoveel meer.
Ik denk dat dit een algemeen heersend gevoel is, we need something new :-) En niet een nieuwe gem of een paar nieuwe items maar echt iets nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Lekker Ventje schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:26:
Er is geen presentatie. Als ze dat zo op het programma zetten is het natuurlijk geen verrassing meer. Er zijn blokjes met 'lightning talks', '20th anniversary', 'art & design' en q&a's. Vanavond rond 21:15 is het eerste Diablo blokje en om 01:00 is er weer een. Zie het schema. De openingsceremonie (19:00) heeft ook altijd een 'big thing' maar dat kan ook iets uit de andere games zijn.

Ik snap dat mensen voorzichtig willen zijn maar er is intussen al door meerdere interne bronnen gehint dat er iets substantieels komt dit jaar. Het ligt ook niet voor de hand dat ze voor het tweede jaar op een rij niets hebben voor Diablo op Blzzcon.

Ik verwacht dus meer dan een goodie/skin/item maar minder dan D4.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond niet zoveel gedaan, m'n gems maar wat leveltjes omhoog gegooid totdat de stones op waren. Vanavond maar weer wat stones farmen om te zien hoe hoog ik m'n gems kan krijgen op dit moment (zal ergens rond de 50-55 uitkomen). Daarna zal het echt werk worden...bounties farmen voor de rerolls om aan ancient weapons te komen. Ook zal er een 2e Unity moeten komen, de inkomende damage op T12 is nog wat te hoog om het efficient genoeg te maken en de recovery is nog niet voldoende.

Wat ik me wat recovery betreft afvraag: hoe regelen mensen dit in een LTK build? Ik gebruik nu in WoL Enduring Ally + Molten om tot redelijk hoge LpS te komen (iets meer dan 10% van m'n max life op het moment). Door boots is er een 2e Ally wat toch weer zo'n 15k LpS scheelt. LTK gebruikt boot slot al en is meer melee dan WoL (Explosive heeft enorme range, dus veel is al weg voordat het bij me is zodat de melee beperkt is). De damage multiplier is echt fantastisch, maar zo squishy...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:01:
Gisteravond niet zoveel gedaan, m'n gems maar wat leveltjes omhoog gegooid totdat de stones op waren. Vanavond maar weer wat stones farmen om te zien hoe hoog ik m'n gems kan krijgen op dit moment (zal ergens rond de 50-55 uitkomen). Daarna zal het echt werk worden...bounties farmen voor de rerolls om aan ancient weapons te komen. Ook zal er een 2e Unity moeten komen, de inkomende damage op T12 is nog wat te hoog om het efficient genoeg te maken en de recovery is nog niet voldoende.

Wat ik me wat recovery betreft afvraag: hoe regelen mensen dit in een LTK build? Ik gebruik nu in WoL Enduring Ally + Molten om tot redelijk hoge LpS te komen (iets meer dan 10% van m'n max life op het moment). Door boots is er een 2e Ally wat toch weer zo'n 15k LpS scheelt. LTK gebruikt boot slot al en is meer melee dan WoL (Explosive heeft enorme range, dus veel is al weg voordat het bij me is zodat de melee beperkt is). De damage multiplier is echt fantastisch, maar zo squishy...
Niet. Ltk swk build iig is de kunst om nooit stil te staan zonder ingeom buff. Het is letterlijk dash - kick - dash verder.
De LoN versie is wat meer high rift proof en daar komt bij mijn weten een defensieve gem en loh bij kijken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Tektoon schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:53:
[...]

Er is geen presentatie. Als ze dat zo op het programma zetten is het natuurlijk geen verrassing meer. Er zijn blokjes met 'lightning talks', '20th anniversary', 'art & design' en q&a's. Vanavond rond 21:15 is het eerste Diablo blokje en om 01:00 is er weer een. Zie het schema. De openingsceremonie (19:00) heeft ook altijd een 'big thing' maar dat kan ook iets uit de andere games zijn.

Ik snap dat mensen voorzichtig willen zijn maar er is intussen al door meerdere interne bronnen gehint dat er iets substantieels komt dit jaar. Het ligt ook niet voor de hand dat ze voor het tweede jaar op een rij niets hebben voor Diablo op Blzzcon.

Ik verwacht dus meer dan een goodie/skin/item maar minder dan D4.
Is er niet een soort opening ceremony waarop de grote reveals gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Nogne schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:44:
[...]

Die zou ik heel graag willen zien, heb Diablo 1 nooit kunnen uitspelen omdat ik gewoon niet sterk genoeg was.
LoL, ja diablo 1; tering wat was dat een drama om diablo uiteindelijk te verslaan. 't is me toen uiteindelijk wel gelukt, maar dat was wel een uur hit-n-run rinse and repeat...

heb hem een paar jaar geleden nog een keer uit de kast gehaald, en het blijft dan toch weer leuk om te spelen. ook geprobeerd met diablo 2, maar dat is toch wel een ellendig stuk meer grinden als je geen gebruik maakt van d2jsp oid.

ook de expansion op diablo 1; hellfire was leuk, en daar begon het eerste craften van wapens oil, en wat had je nog meer)

brings back old, om niet te zeggen ancient, memories :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Phaex schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:13:
[...]
Is er niet een soort opening ceremony waarop de grote reveals gedaan worden?
Tektoon schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:53:
[...]
De openingsceremonie (19:00) heeft ook altijd een 'big thing' maar dat kan ook iets uit de andere games zijn.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit andere games lijkt mij niet echt.

Overwatch: Te nieuw
WoW: Net expansion gehad
Starcraft: Zou niet weten wat, sequel maybe? Heeft wel Nova DLC onlangs en nog komend.
Hearthstone: Niet "groot" genoeg qua impact voor een grote aankondiging.
HotS: Zie Hearthstone.

Denk dat enkel Diablo en Starcraft in aanmerking zouden kunnen komen voor een "big thing". En dan lijkt D3 mij het meest logische, zeker ivm de gelekte artwork, wat wel heel toevallig is en ook nog eens vanaf de officiële website.

Mijn gok is dus gewoon een D3XP2 met Necromancer. Locatie: Skovos Isles. (Of maybe terug naar Kurast oid, Jungle :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 04-11-2016 15:58 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Hoe dichter we bij blizcon komen, hoe meer ik denk dat het idd een expansion gaat worden voor D3. Ik hoop op een D1+D2 remake, ik zou graag zien dat er plannen zijn voor D4 (hoewel me dat nagenoeg onmogelijk lijkt), maar ik denk dat het een expansion gaat worden. Vind dat ook helemaal niet erg. Het word tijd voor wat nieuws en een hogere levelcap (hoeft natuurlijk niet maar ga er dan wel vanuit) is ook wel weer eens lekker om ALLES uit de huidige stash te gooien:)

Mijn voorkeur gaat uit naar een D1, D2 remake aankondiging, maar ik heb meer vertrouwen in een D3 expansion.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ook mijn vermoeden is dat er een nieuwe Diablo 3 expansion aan gaat komen. Er is meende ik ooit gezegd dat Diablo 3 in totaal 2 uitbreidingen zou krijgen, dus dat sluit daar bij aan. Ook de gelekte artwork van de officiele site helpt hier in mee.

En ook zoals Angeloonie al aangeeft is er bij de andere games niet echt een reden voor een grote aankondinging. We zullen het zien over 3 a 4 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Uit transcript op dfans :

The line for the Diablo III demo stations still has the Reaper of Souls logo, but a larger, currently covered sign right next to it.
It seems that the Diablo (and HotS) stations are the only ones that are currently turned off and not playable.

Zou het dan toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a6mQsWw.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Nephalem op 04-11-2016 19:42 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Diablo 1 in Diablo 3! Not too shabby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Tektoon schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:11:
Diablo 1 in Diablo 3! Not too shabby!
Not to shabby?

Ben een beetje klaar met dat remaster gedrag de laatste tijd in game-land.

Verzin eens iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

FrankoNL schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:13:
[...]

Not to shabby?

Ben een beetje klaar met dat remaster gedrag de laatste tijd in game-land.

Verzin eens iets nieuws.
Hebben wij wat voor jou: de Necromancer komt in D3.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Gundogan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:15:
[...]

Hebben wij wat voor jou: de Necromancer komt in D3.
Nog steeds oude meuk in een nieuw jasje.

Oh ja en vergeet niet, als je hem meteen wil spelen: Dokken!!!

[ Voor 13% gewijzigd door FrankoNL op 04-11-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken :-/
Yay necro maar tegelijkertijd blijft het gewoon D3 RoS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zolang remasters verkopen blijven ze komen.

Heb zelf nooit D1 gespeeld maar ben er wel benieuwd naar. Sowieso is de kathedraal mijn favoriete area.
Ik hoop dat die twee nieuwe gebieden ook serieus groot zijn en niet iets zoals wat we de afgelopen keer kregen dat je er in 10 minuten doorheen zit.
Wat die uitbreiding volgend jaar gaat brengen is afwachten, kan me er nog niets bij voorstellen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Necromancer: Paid character DLC. Dat is dan wel weer jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:54
En twee zones in 2017 erbij, natuurlijk voor adventure mode...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Baelrog schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:22:
Necromancer: Paid character DLC. Dat is dan wel weer jammer ;(
Het ligt eraan hoe je het bekijkt, voor misschien een paar euro heb je tientallen uren interessante gameplay te pakken. Dat is tegenwoordig wel anders met veel micro-payments.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de uitwerking, of ze de sfeer van Diablo I hebben kunnen nabootsen. WTF @ "there will also be only 8-directional movement for nostalgia's sake" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Phuncz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:37:
[...]

Het ligt eraan hoe je het bekijkt, voor misschien een paar euro heb je tientallen uren interessante gameplay te pakken. Dat is tegenwoordig wel anders met veel micro-payments.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de uitwerking, of ze de sfeer van Diablo I hebben kunnen nabootsen. WTF @ "there will also be only 8-directional movement for nostalgia's sake" :X
Als het echt D1 wordt in D3 engine zonder andere zooi ben je met die game ook wel ff bezig. Dat was absoluut geen 'race 5 lvls door in 2 minuten' game.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hoewel ik dit soort van al had verwacht, toch een beetje teleurstelling.

Dat D1 in D3, ja leuk voor een uurtje, hier ga ik niet over klagen.

2 nieuwe zones in advernture mode, daar kom je waarschijnlijk alleen als je er een bounty moet doen.
De laatste nieuwe zone is niet bepaald geliefd, te groot om snel even de bounty te doen.

Necro, enerzijds ben ik er wel enthousiast over, altijd gespeeld in Diablo, vind het persoonlijk ook niet super erg om er voor te betalen.
Alleen zoals al eerder gezegd, het blijft allemaal het zelfde, niks nieuws om te doen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:52

Sjonny

Fratser

Nephalem schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:43:
[...]

Als het echt D1 wordt in D3 engine zonder andere zooi ben je met die game ook wel ff bezig. Dat was absoluut geen 'race 5 lvls door in 2 minuten' game.
maar wel 3 minute 12 seconden ;)
YouTube: Diablo in 3 minutes 12 seconds...world record

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ken de video maar das nou niet bepaald gameplay..

En necro ziet wel lekker d2 achtig uit. Erg benieuwd naar de sets en legs die hij meekrijgt.
OK het is geen expansion of D4 maar dat had ik ook niet verwacht. D1 in nieuw jasje vind ik een leuke verrassing en de necro is voor mij meer dan welkom. Hooguit een gemiste kans dat necro niet in Ros zat, dat had imo perfect gepast in het Death thema

[ Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 04-11-2016 21:00 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Als ik het goed gehoord heb krijgen we 16 nieuwe dungeons in de D1@D3 release. :)

Upcoming Patch: "The Darkening of Tristram" will send you into a 16-level dungeon in the cathedral of Tristram, ending in a fight against Diablo himself.
Visual filters will give retro-feel, there will also be only 8-directional movement for nostalgia's sake.
NEW CLASS confirmed! The NECROMANCER is back!
Anniversary patch on PTR next week. Necromancer will "go on sale" in 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
ShellGhost schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:08:
Als ik het goed gehoord heb krijgen we 16 nieuwe dungeons in de D1@D3 release. :)

Upcoming Patch: "The Darkening of Tristram" will send you into a 16-level dungeon in the cathedral of Tristram, ending in a fight against Diablo himself.
Visual filters will give retro-feel, there will also be only 8-directional movement for nostalgia's sake.
NEW CLASS confirmed! The NECROMANCER is back!
Anniversary patch on PTR next week. Necromancer will "go on sale" in 2017.
D1 bestond uit 16 lvls onder de kathedraal. Elke 4 lvls hadden hun eigen look en thema.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Nephalem schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:15:
[...]

D1 bestond uit 16 lvls onder de kathedraal. Elke 4 lvls hadden hun eigen look en thema.
Ah. Ik heb D1 nooit gespeeld. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had wel iets meer dan enkel een nieuwe class verwacht, maar goed, alles beter dan niets zoals vorig jaar :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zo kunnen spelers de klassieker opnieuw spelen, terwijl zij luisteren naar de orginiele muziek, aldus Blizzard.
They will be available in the "Rise of the Necromancer Pack", which will also include a pet, two new character slots, and two new stash tabs. along with a portrait frame, pennant, banner shape, and sigil.
Afbeeldingslocatie: https://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/22/410/d3_equipmentmanagerarmory_tf_02.png
An Equipment/Build Manager

Afbeeldingslocatie: https://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/22/408/d3_craftingmenuui_tf_01.png
A Crafting Material interface.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/amkxRknWsbWtG/giphy.gif

Koude rillingen als ik aan die soundtrack terugdenk.

[ Voor 49% gewijzigd door Phuncz op 04-11-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Goeie toevoegingen inderdaad maar ik snap de grootste klacht ook wel dat de kern van de gameplay hiermee niet verandert en die is gewoon vrij saai aan het worden.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Beter iets dan niets, maar betekent dit niet ook dat een eventuele Diablo IV weer verder weg is dan we hoopten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:28

The Chosen One

Zie signature!

Ach, ik trek er nog wel meerdere honderden uren uit. Als ik de 50.000 uur niet zal halen.... zal ik dat ook wel overleven. :p
Game is Diablo 2 al lang voorbij gestreeft kwa fun/mogelijkheden

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
LUH-3417 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:22:
Beter iets dan niets, maar betekent dit niet ook dat een eventuele Diablo IV weer verder weg is dan we hoopten?
Net niet. De nieuwe content is niet al te arbeidsintensief dus het overgrote deel van het diablo team is wss gewoon volop bezig met die nieuwe diablo game. Tenzij er natuurlijk dit weekend alsnog een grotere verrassing onthuld wordt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Niks interessant voor mij helaas. Necro is ook leuk voor 1 seizoen en gezien de wd me al niet heeft kunnen boeien (0 uren) zal dat met necro niet veel beter worden. Diablo 1 klinkt leuk, alleen met de huidige power creep zullen we er vast wel doorheen blazen. Denk niet dat ik er snel voor ga betalen, maar zet ook meteen mijn vraagtekens bij balance. Wat nu als de necro op wordt? Dan is het eigenlijk een vorm van p2w. Tijd zal het leren.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Omdat de necromancer pas ergens in 2017 komt verwacht ik hooguit een aankondiging voor Diablo 4 in 2017. Ik zal de necromancer wel kopen maar ben ondertussen redelijk uitgekeken op de game want het enige doel wat je nu nog hebt is een rift level hoger.
En sinds je zonder een specifieke set nauwelijks meer meetelt is de lol er voor mij sowieso wel vanaf. Ik hoop dat in Diablo 4 de focus weer op losse items komt te liggen in plaats van op sets waarbij je per klasse telkens maar 1 set hebt die er toe doet. Legendaries hebben nu vrijwel geen waarde als het niet om wapens of ring gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Wat voor mij D2 zo leuk maakte was inderdaad het zoeken naar specifieke legendaries, of naar rune words.
Het concept met D3 is makkelijker gemaakt met greater rift en redelijke class specifieke drops.
Ik hoop stiekem dat ze D4 (binnenkort) aankondigen, die weer meer terug gaat naar het oude qua items.

Hoewel ik niet zo'n fan ben van Path of Exile, vind ik de diversiteit van skills/abilities wel gaaf gedaan, dat zou ook een leuke toevoeging zijn.

Zoals Neles al aangeeft, de nieuwe class gaat leuk zijn voor 1 seizoen. Ik zie nu al de clan lijst voor mij, ~30 man online, 29 man Necromancer en uiteraard vast wel 1 apart persoon :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Blijkbaar is Diablo 1 aleen in januari beschikbaar, het is een linited time event die voortaan elk jaar in januari terug gaat komen.
Ben erg benieuwd wanneer D4 uit gaat komen en hoe Blizzard de gamers tot dan bezig wil houden (als ze dat al willen).

Volgens diabloii.net gaat het nog tot mei duren voor de necromancer beschikbaar is.
Lees in een ander artikel iets over tweede helft 2017 :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-11-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Overwatch, Hearthstone voornamelijk. Die brengen de cash nu. Warcraft IV zal ook nog een keer komen als WoW echt aan het teruglopen is gok ik.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Op zich ben ik wel tevreden met de announcements zover, voor d3, echter mijn enige zorg is de pet AI. Als je kijkt naar hoe vreselijk dom de pets van de pet-doc zich gedragen (elkaar in de weg staan zodat ze niet bij de targets kunnen, treasure goblins ignoren, op trash staan te hakken terwijl je ondertussen door een elite in elkaar gebeukt wordt) , is daar nog een hoop te verbeteren. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met pet docs, de AI is gewoon treurig slecht. Ik voorzie eenzelfde probleem met de necro.

Hoop btw dat de "The Darkening of Tristram" patch nog meer in het spel gaat introduceren, balance changes, set changes etc.

P.s , ik geloof dat hele Diablo 1 ding ook niet zo heel erg. sure, het zal er in de patch in komen, maar toch denk ik dat er vandaag nog meer ge-announced gaat worden. Gezien het aantal devs van D3 wat er is , kan dit m.i niet alles zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 05-11-2016 10:10 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De focus ligt nu inderdaad op Overwatch en Heartstone voor Blizzard.
De necromancer lijkt me wel leuk maar of ik die ga kopen weet ik nog niet. Als er aan de game zelf niets veranderd ben ik het toch weer snel beu, want het gaat er dan toch gewoon weer op neerkomen dat je een bepaalde set met een bepaalde build moet hebben. En die rifts heb ik ondertussen ook wel een keer gezien.
D4 verwacht ik niet voor eind 2019, ik hoop wel dat ze dan weer meer naar D2 toe gaan en zorgen dat er meerdere builds per klasse een goede damage geven. Een barbarian hoort bijvoorbeeld gewoon te meppen in plaats van continu reuzensprongen te maken of continu als ballerina rond te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Diablo 2 was juist minder mogelijk dan nu. De builds waren vele malen beperkter. Mensen doen alleen moeilijk over grift lvl 150 halen met X build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ai dat is wel een tegenvaller... ik had op zijn minst een expansion verwacht. Dan is 1 nieuwe char wel erg weinig. Daar leg ik sowieso geen geld voor neer. Die D1 integratie moet ik nog maar zien. Lijkt me een 1-malige ervaring.

Dan maar de Diablo 2 remaster spelen. (Starcraft MMO mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
die diablo D1 16 levels in d3 is er maar voor 1 maand per jaar. Rond de anniversary tijd. was ergens confirmed.

Dus je kunt 1 maand 16 floors clearen ... leuk , maar niet genoeg om d3 levend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:54
Misschien dat ze in de panels nog met een verrassing komen. Je weet maar nooit ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het wordt toch alweer een compleet nieuwe class met nieuwe gear en skills, daar zit wel wat herspeelbaarheid in. Meer dan "weer wat levels" of "weer een hogere Torment difficulty". Ik ben verbaasd dat het een extra class is geworden, dat is echt niet vanzelfsprekend qua man-uren. Dat ze er wat euro's voor gaan vragen vind ik dan niet meer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Phuncz schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:15:
Het wordt toch alweer een compleet nieuwe class met nieuwe gear en skills, daar zit wel wat herspeelbaarheid in. Meer dan "weer wat levels" of "weer een hogere Torment difficulty". Ik ben verbaasd dat het een extra class is geworden, dat is echt niet vanzelfsprekend qua man-uren. Dat ze er wat euro's voor gaan vragen vind ik dan niet meer dan normaal.
Het is maar net wat je een 'compleet nieuwe class' noemt. Persoonlijk vindt ik de necro nogal gelijkend aan de WD. Ook de skills lijken er veel op... dus herspeelbaarheid.... naar mijn mening niet echt. Voor hetzelfde geld hadden ze de Paladin terug gebracht die veel op de Crusader lijkt. Of de Sorcerer die op de Wizard lijkt. Kijk dat het geld moet kosten omdat het nu eenmaal veel ontwikkeltijd kost dat geloof ik wel. Maar het product ansich is gewoon niet interessant.

Daarbij zit ik niet op nog een playthrough te wachten met een 'nieuwe' char. En als ik de D3 forums, reddit en youtube bekijk is dat wel een beetje de teneur. Ik denk dat ze meer positieve reacties hadden gekregen wanneer ze i.c.m. de necro een nieuwe Act hadden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02

Soullie

Planeshift

Ik ben hier iig door teleur gesteld, ik ga vast de necro proberen maar nieuwe act of nieuwe game was beter geweest, na het einde van RoS verwachte ik destijds ook nog minimaal 1 expansion maar goed, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen expansion is gemaakt omdat ze waarschijnlijk hard bezig zijn met het maken van Diablo 4 en daar gewoon veel meer tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02

Soullie

Planeshift

mprkooij schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:11:
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen expansion is gemaakt omdat ze waarschijnlijk hard bezig zijn met het maken van Diablo 4 en daar gewoon veel meer tijd in steken.
Ik hoop dit stiekem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

FloydRaalte schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:34:
Het is maar net wat je een 'compleet nieuwe class' noemt. Persoonlijk vindt ik de necro nogal gelijkend aan de WD. Ook de skills lijken er veel op...
Het grote verschil is dat je de pets via een skill (of meerdere ?) kunt controllen, wat je bij de WD alleen kan met de Arachyr set en de Queen Spider. Dat ie niet uniek qua speelstijl is, lijkt me niet zo vreemd, alle chars zijn al geheel of gedeeltelijk steunend op D1 en D2 character types. Sowieso zijn eigen gear en sets betekent ook wel heel wat herspeelbaarheid, die items vallen niet uit de lucht.
Daarbij zit ik niet op nog een playthrough te wachten met een 'nieuwe' char. En als ik de D3 forums, reddit en youtube bekijk is dat wel een beetje de teneur. Ik denk dat ze meer positieve reacties hadden gekregen wanneer ze i.c.m. de necro een nieuwe Act hadden aangekondigd.
Dan heb je gewoon een tweede expansion.

Ik denk dat de verwachtingen véél te hoog staan als je met een nieuwe class met gear, nieuwe area's, een mogelijk interessante event, Armory, craft manager en andere verbeteringen, nog niet tevreden bent voor het komende jaar. Want het mag duidelijk zijn: Diablo 4 is nog niet klaar en een 2de expansion komt er niet. Als het allemaal je niet aan staat kan je het spel ook compleet links laten liggen en iets anders spelen, dat doe ik ook totdat de nieuwe content er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Denk op moment dat Blizz nog te veel op zijn plaat heeft om al te werken aan D4 en mogelijke andere sequels van andere games.

Ze zullen vast wel speculeren/pre-pre-pre -productie.
Wow maakt eventueel ook een comeback nu met Legion (als het echt zo is) toen Wow de eerste 7 jaar populair was waren de ontwikkelingen van de andere games onder gesneeuwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Soullie schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:45:
na het einde van RoS verwachte ik destijds ook nog minimaal 1 expansion maar goed, jammer.
Dat is wat we ook hebben gekregen, alleen in stukjes. Nieuwe class, nieuwe zone's, updates, items, pets etc. Al die nieuwe content voegt net als RoS twee jaar aan de game toe. 2012/2014/2016. Ik kijk ook niet raar op als die Necromancer pack straks 30 euro kost net als RoS.

Er is niet gezegd dat D4 daarmee in 2018 komt overigens (ik verwacht eerder 2019 of 2020). Maatgevend gaat volgens mij zijn of ze content hebben dat nog niet in andere games te vinden is en of ze een passend verdienmodel hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ze hadden enkele maanden terug vacatures voor de ontwikkeling van een nieuwe game in het Diablo universum. Kan best dat ze net begonnen zijn en dan zit je op zijn vroegst eind 2019 en dat is nog een lange tijd. Als ze €30 durven te vragen voor een nieuwe klasse zonder extra gebieden krijgen ze de hele community over zich heen, ik gok op een tientje.

Dev Talk and Q&A Panel
On stage: Lead Game Designer Kevin Martens and Senior Game Deisgners Wyatt Cheng, Adam Puhl, Joe Shely, and Travis Day
Seasons will be coming to consoles in 2017. They will basically be functionally identical to those on PC, including the Leaderboards, Season Journey and its rewards.
Upcoming Season's reward: Seraphim Wings
Crafting Materials will be integrated into the UI, no longer taking up space in your inventory. This includes Bounty Mats and Hellfire event items. You'll still need to click them to pick them up, though.
Kanai's Cube will get a button to fill it with the materials of the active recipe.
The Mystic will get an extra tab containing all existing dyes! No more need to run through all vendors to find the proper dye.
If you finish a Greater Rift without dying, you will get an additional Legendary Gem upgrade (HC characters always will).
New Zones coming to the north of Act II: The Shrouded Moors, a rain-swept, windy, desolate place. People tried to settle it, but never could stay.
Second Zone: Temple of the Firstborn, where Inarius and Lilith first set foot on Sanctuary. It is set deep underground and has a Lovecraftian vibe.
The Realms of Fate allow for transitions between zones/tile sets without actually leaving a zone.
We'll also be getting plenty of new monster types to fit the new zones.
Greater Rift changes: New algorithm to spawn monsters in Greater Rifts: No more huge empty areas!
There's now also a higher chance to get a new tile set when descending a level, same for the monster types in each one.
GR Floor sizes are more consistent now.
Floor entry areas are now monster-free.
Monster behavior: Leaping monsters can now be killed in mid-air; Invisible/buried monsters will now emerge faster.
Elite affixes: Reflects damage will now shoot projectiles back at you instead of simply dealing damage instantly; Shielding will cancel instantly on the last monster of the pack.
Item Changes: Saffron Wrap: Increases Overpower damage by ~50% per enemy hit on the previous Overpower, max 20 enemies.
Manald Heal: Enemies stunned with Paralysis also take ~2700% weapon damage as Lightning.
Faithful Memory: Each enemy hit by Falling Sword increases the damage of Blessed Hammer by ~50% for 5 seconds.
Rabid Strike: Spirit Spenders that teleport you while Epiphany is active are also mimicked on a distant target for free.
Hellcat Waistgaurd: Grenades have a chance to bounce ~5 times dealing an additional 50% damage on each bounce, 800% on the final bounce.
The Barber: Instead of dealing direct damage, your Spirit Barrage now accumulates on the target. When you stop channeling, it explodes dealing ~250% of the accumulated damage within 15 yards.
Challenge Rifts: Timed GR run where everyone has the same hero, same build, same dungeon layout, same monsters, same pylons
Will be updated frequently.
Content comes from Rifts run by regular players.
You can use them to have a look at builds you don't know yet.
Competing will require you to learn both, the build and the layout.
There will be Leaderboards for them.
You'll be rewarded if you beat the original player's time on the Rift, most likely with Bounty Bags for your own character.
When entering in multiplayer, all the players will be using the exact same character.
2.4.3 will be on PTR next week, it will contain the Anniversary Event, the new Legendaries, the Mystic UI, and the Rift improvements
Later: Armory, Necromancer, Challenge Rifts, Crafting UI, new Zones.
Q&A time!
Q: Toggle for Walk/Run? A: No. Don't see the need, can walk in the Anniversary Dungeon though.
Q: Tathamet, where is he, shouldn't he be about with all the Evils in the Soulstone? A: Can't spoil anything. Maybe?
Q: Necro only gear? A: 1h Scythe, but probably not a shield, that's just a demo thing. Off-hand isn't decided on yet, but will likely be similar to Wizard / With Doctor.
Q: Plans for more lore-heavy dungeons? A: The new zones will have lore moments, especially the Temple of the Firstborn. But since most people play mostly Adventure Mode, the non-linearity is important, so this approach is preferable.
Q: More CGI movies for the story, maybe like Overwatch? A: Wouldn't tease anything in advance here. Want to add more lore to the world, but no specifics to share now.
Q: Hacking on consoles, especially with regards to Leaderboards? A: Engineers are working on it. Seasons on console will be XB1 and PS4 only, so old hacked items won't be there. More details closer to launch.
Q: When killing Diablo in Diablo I, the loot drops but you get a cutscene. Do I get my loot 20 years later? A: Not 20 year old loot, but this time, you'll get to pick it up, including the Legendary Soul Gem.
Q: Bone Wand as main Weapon, fells more at home? A: Not as a weapon type, but possibly as a Legendary/Set item, would fit well.
Q: Corpse explosion felt a bit lackluster, help? A: Was tuned down just before the BlizzCon demo, will be looked at much more.
Q: Challenge Rift strategy in the video: Skip white mobs - you ok with that? A: If it's just for some builds, then yeah. If all builds do that, it's an issue.
Q: Plans for Legendary affixes that are really powerful but not cube-able? A: No plans, no. Legendaries should complement play styles or be cool.
Q: Which other characters were under consideration to put in the game? A: Brand new ones, or fan-favorites like Druid, Amazon, all the ones you'd expect.
Q: Do you want to make more timed content? A: Tend to lean towards permanent content. Depending on how the anniversary event goes, it's possible though. But things feel more special when they aren't always there. Challenge Rifts will kind of do that, though, since they will cycle through and won't return in the same form.
Q: Pet AI can be kind of strange, any plans for improvements? A: Pet AI is being looked at periodically.
Q: Plans to bring the LoN Set back up to par with the other sets? A: Wouldn't say it's not up to par right now, and new Legendaries might just make it stronger passively. Happy with LoN's position right now.
Q: Will Armory actually hold items or do they need to be in your stash/inventory? A: No, will need to be in inv or stash.
Q: Controller support for PC? A: No plans.
Q: Any plans for a boss-only Rift? A: Maybe, the idea has come up.
And that's a wrap!

Van Diablo Fans.

Nog wat gameplay van de Necromancer.

Ik zie het wel als de Necromancer uitkomt. Wat ik hier zie komt overeen met de halve dierentuin die mijn WD en HD ook bij zich hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als ik zie dat ik X honderden uren heb gespeeld met de meeste classes is de Necromancer kopen een nobrainer. Ik hou rekening met €15,-, hopelijk €10 of minder.
En wie weet komen ze nog met een 2e class? Prob not maar we shall see. SC2 heeft ook meerdere co-op commanders gekregen, al zal dit nog meer werk zijn om te maken ofc.

Pagina: 1 ... 13 ... 73 Laatste