Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g9x3gjSyyAZxLKOnAc472v74/full.png

Blizzcon 2016

Blizzcon is dit jaar op vrijdag 4 en zaterdag 5 november 2016. Blizzcon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Starcraft en Diablo uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard gamer. :9

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

World of Warcraft
World of Warcraft topic
Starcraft
Starcraft II topic
Diablo 3
Diablo 3 topic
Hearthstone
Hearthstone: Heroes of Warcraft topic
Heroes of the Storm
Heroes of the Storm topic
Overwatch
Overwatch topic

Virtual Ticket

Geen kaartje voor Blizzcon kunnen bemachtigen hoeft nog geen probleem te zijn. Blizzard heeft ook een virtual ticket, waarmee je lekker Blizzcon kan kijken vanuit je eigen luie stoel thuis.

Met het deze Virtual Ticket kun je het volgende:
  • All Panel Access - Met de eenvoudig te gebruiken viewer kun je snel van panel wisselen. En als je toch wat gemist hebt, kun je met de on-demand optie de panel nog terug kijken.
  • Contests & Closing Concert - Alle contests en het afsluitende concert is ook te volgen met de Virtual Ticket.
  • Instant Replay - Net een stukje informatie gemist of je wilt het nog een keer luisteren? Je kan eenvoudig terugspoelen en de stream nog een keer bekijken.
  • BlizzCon In-Game Items
  • Exclusive Interviews - Tussen de panels door kun je exclusieve interviews met de staff van Blizzard volgen. Zij vertellen meer nieuws over de games en Blizzcon.
  • The Perfect View - Je hebt altijd het perfecte zicht in High Definition beeld. Dus geen vervelende mensen die voor je neus staan.
De kosten voor zo'n Virtual Ticket is € 29,99.

Klik op de knop om Blizzcon Virtual Ticket 2014 bestelformulier te bezoeken
Een (gratis!) Battle.net account is verplicht.

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Compleet met aftelling. En geen rekenwerk meer met tijdzones.

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het laatste nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen is het weer zover. :)
Wie gaat er kijken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ergens zou ik wel willen, maar vind zo'n virtual ticket eigenlijk best duur. Ook ga ik morgenavond met vrienden naar Dr. Strange... :+ Ik zal wel dit topic enorm in de gaten gaan houden, zat al te denken zelf een topic te starten. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 17:29
Zeror schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:30:
Morgen is het weer zover. :)
Wie gaat er kijken?
Zekers! Had ongeveer al 1 tot 2 maanden mijn ticket gekocht. Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien dit jaar. Hopelijk Sombra in Overwatch en wat WoW Patch 7.2 details.

En natuurlijk zijn de items die je krijgt fun. Dit jaar ga ik trouwens ook nog kijken of er nog leuke spullen te koop zijn in de online store.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet mijn ticket nog kopen trouwens. Budget is wat krapper momenteel. Maar een keer wat minder boodschappen doen dan maar denk. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 04-11-2016 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Diigii schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:36:
Dit jaar ga ik trouwens ook nog kijken of er nog leuke spullen te koop zijn in de online store.
Ben wel benieuwd of daar ook wat 'aankondigingen' van komen. De recente (art) leaks van een mogelijke necromancer class voor Diablo en Sombra voor Overwatch in de gear store doet in elk geval veel dingen laten hopen aan deze kant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 15:22
Blizzcon feestje zoals elk jaar met de twee beste vrienden en een andere vriend. Enige nieuwigheid: Men vriendin komt mee (ze heeft ooit nog wow gespeeld).

Ik hoor geruchten van een diablo expansie (mag nog wel eens wat liefde krijgen), maar voor de rest nog geen idee wat ze zouden aankondigen (buiten dan de nieuwe HS expansie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Ik zet 10 euro in dat de nieuwe Hearthstone kaarten weer absolute garbage gaan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 21:22

.Frank

Frank.

Even 'n cross-post vanuit het StarCraft-topic. Misschien iets voor de startpost? De BlizzCon-finales van StarCraft, Hearthstone, Heroes of the Storm en Overwatch zenden we op zaterdag allemaal uit op de BarCraft.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dutchrank.nl/content/2016/10/Highlight-Barcraft.jpg

Jaja - aanstaande zaterdag gaan we weer los in Utrecht! :D De games op BlizzCon zijn echt waanzinnig goed, zeker de moeite van het bekijken waard. En waar doet de sociaal-ingestelde Tweaker dat? Op de BarCraft in Utrecht natuurlijk :Y) .

Zonder gekheid: 't lijkt me leuk om wat GoTters te verwelkomen, en als je vroeg komt krijg je nog 'n StarCraft t-shirt op de koop toe. Ik loop rond met 'VanCaspel' op m'n shirt, en sta altijd open voor 'n praatje met medetweakers.

Alle info staat op Dutchrank.nl/BarCraft, en je kan hier hier aanmelden op Facebook.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
Zoals ieder jaar kijk ik weer onwijs uit naar de aankondigingen. Voorgaande jaren was dat altijd voor de nieuwe WoW expansion. Maar sinds ik met die game gestopt ben. Kijk ik nu vooral uit naar nieuwe content voor Heroes of the Storm en Hearthstone. Stiekem hoop ik dat er nog een opvolger voor Diablo komt. Want vond D3 persoonlijk een beetje tegenvallen.
Nu zijn er al genoeg geruchten voor een nieuwe Hearthstone expansion en een nieuwe hero in Overwatch, maar hoop toch dat ze nog met iets groters komen. We zullen het zien.

Overgens kan je vaak op twitch te Blizzcon stream mee kijken met wat commentaar erbij voor de mensen die zelf geen zin hebben om 30 euro neer te leggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Amplus op 03-11-2016 18:07 ]

Discord: HotS Pals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partyboy1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-06-2020
Yes ik ben erbij op de Barcraft! Gezellig met een biertje. Ik kom voor Hearthstone en Overwatch! Alleen jammer dat ThijsNL eruit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13
Voor het eerst dat ik een virtuele ticket heb gekocht, ook al kan ik de streams niet gelijk kijken.
Ik wil even de shows zien.
Zeer benieuwd naar de aankondiging van Sombra (overwatch hero) en hopelijk Diablo 4

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

* OkkE heeft ook weer een virtual ticket.

Erg benieuwd naar de aankondigingen. Voor Overwatch erg benieuwd naar Sombra en evt. nieuwe map(s). Hearthstone verwacht ik geen enorm schokkende aankondigingen (nieuwe expansion). WoW zal ook niet zo veel nieuws hebben, maar ik ben benieuwd wat ze van plan zijn en vooral ook naar hun looking back talk. Diablo 3 is toch wel mijn favoriete game, dus ik hoop op een expansion (of wie weet wel een nieuwe game). Verder benieuwd wat ze met de SC universe van plan zijn; aangezien de storyline volgens mij redelijk afgerond is. HotS vind ik verder niet zo interessant...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mijn verwachtingen zijn:
- Diablo 3 expansion
- Starcraft 2 'soort uitbreiding'
- Warcraft: niets buiten wat patch 7.2 informatie
- Hearthstone & Hots: zelfde als altijd
- Overwatch: nieuwe maps, hero's en nieuwe mode.

Ergens hoop ik op een grote overwatch aankondiging in de trend van singleplayer. Vooral naar de Lore van overwatch toe is er tot nu toe heel weinig gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Grompie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:34:
Ergens hoop ik op een grote overwatch aankondiging in de trend van singleplayer. Vooral naar de Lore van overwatch toe is er tot nu toe heel weinig gedaan.
Weinig aan de lore van Overwatch gedaan? Je bent de animated shorts en de comics nu al vergeten? De ARG (iig voor Ana en Sombra) bevat ook een heleboel lore. En op de Blog verschijnen soms ook wat posts, zoals bijvoorbeeld Fading glory: on the trail of Jack Morrison. Er zijn meer van dit soort posts op de blog, dit is de oudste. ;)

Voor de tijd dat de game uit is, is er echt al veel lore beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-11-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
CH40S schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:47:
[...]
Weinig aan de lore van Overwatch gedaan? Je bent de animated shorts en de comics nu al vergeten? De ARG (iig voor Ana en Sombra) bevat ook een heleboel lore. En op de Blog verschijnen soms ook wat posts, zoals bijvoorbeeld Fading glory: on the trail of Jack Morrison. Er zijn meer van dit soort posts op de blog, dit is de oudste. ;)

Voor de tijd dat de game uit is, is er echt al veel lore beschikbaar.
Bedoelde eigenlijk ingame, en dan vooral naar singleplayer of coop dat ze misschien iets van verhaallijn kunnen aanbrengen. Zou helemaal niet zo gek zijn aangezien het halloween event best populair was dat ze er een coop mini campaign in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Grompie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:57:
Bedoelde eigenlijk ingame, en dan vooral naar singleplayer of coop dat ze misschien iets van verhaallijn kunnen aanbrengen. Zou helemaal niet zo gek zijn aangezien het halloween event best populair was dat ze er een coop mini campaign in stoppen.
Ik hoop ook dat Junkensteinś Revenge een (custom) gamemode gaat worden inderdaad. Lucioball vond ik niet zo denderend. Ben benieuwd wat voor gamemode ze gaan doen met de kerstperiode, dan verwacht ik wel het volgende event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:51
Ik hoop op Diablo 4! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat het ook wordt voor Diablo, insta-buy hier! :) Ben de laatste tijd (mede dankzij collega's) ook echt weer een beetje into Diablo, speel met name seasonal. :)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 04-11-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso kijken! ik wacht op Overwatch en Diablo. ben erg benieuwd wat daar uitgebracht gaat worden.

Hoop stiekem op Diablo 4 maar denk dat het gewoon een 2e expansion voor D3 word met de necromancer als class door wat gelekte artwork wat gewoon echt op de D3 stijl lijkt en necromancer. we zullen het zien.

En natuurlijk SOMBRA in Overwatch :D dat kan gewoon niet anders dat die aangekondigd word.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Zou de Necromancer niet overkill zijn in D3 aangezien de WD zijn/haar plaats een soort van heeft ingenomen?
Het zou me daar in tegen niet verbazen als de Necromancer als uithangbord voor D4 gaan gebruiken om nu alvast mensen warm te krijgen. Zeker gezien alleen al de reacties hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik gok meer op een Diablo 3 expansion dan Diablo 4; ik denk dat een totaal nieuwe game te veel investering kost, terwijl Diablo 3 op dit moment een prima game is waar we nog wel een paar jaar mee vooruit kunnen. Beide zou ik overigens prima vinden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04
Sowieso wat panels kijken, toernooien doen me meestal niet zoveel :P
Zal vanavond ook niet de gehele opening kunnen zien, maar oh well, vods enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hoe laat begint die opening vanavond en daar hoef je toch niet z'n pas voor te hebben om te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
opening is om 7 uur vanavond voor zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:24:
Hoe laat begint die opening vanavond en daar hoef je toch niet z'n pas voor te hebben om te bekijken?
Opening is om 19.00 uur. Voor de tijden van de andere gratis (en niet gratis) uitzendingen, wijs ik je door naar het schema in de startpost. Hier staat het schema (incl aftelling en aangepast aan tijdzone). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-05 16:31
Heb er zin in. Ben benieuwd of er nog leuke aankondigingen komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:22
Ik speel Diablo III pas sinds kort dus heb er niet zoveel verstand van, maar zou dit niet het laatste season zijn? Al de meer reden voor mij om op een nieuwe Diablo te hopen. De graphics van Diablo III zijn al goed, kan alleen maar fantaseren over hoe mooi Diablo 4 er uit zou zien

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Wat wordt er eigenlijk besproken in de openingsceremonie ? Daar al kans op een preview van een nieuwe Diablo/Expension?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:45
Robolokotobo schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:46:
Ik speel Diablo III pas sinds kort dus heb er niet zoveel verstand van, maar zou dit niet het laatste season zijn? Al de meer reden voor mij om op een nieuwe Diablo te hopen. De graphics van Diablo III zijn al goed, kan alleen maar fantaseren over hoe mooi Diablo 4 er uit zou zien
Seasons kent geen einde, deze blijven rustig door gaan. Elke 3 maanden een nieuw season. Er is niets aangekondigd of gezegd wat erop zou wijzen dat dit zou stoppen.

Ik heb het wel over PC trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Goldman op 04-11-2016 14:59 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gezien de gelekte artwork van een Necromancer verwacht ik een nieuwe expansion voor D3. Kan niet anders lijkt mij. Zal geen D4 worden voorlopig dus..
Afbeeldingslocatie: https://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/22/384/necromancer_male_female_art.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:48:
Wat wordt er eigenlijk besproken in de openingsceremonie ? Daar al kans op een preview van een nieuwe Diablo/Expension?
In de openingsceremony worden meestal alle belangrijke aankondigingen gedaan. In de panels erna gaat men dan dieper op de aankondiging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-05 10:40

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

mprkooij schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:48:
Als er iets te melden valt zit het altijd in de openingsceremonie.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Top! Bedankt voor jullie antwoord. Hopelijk vanavond op de frontpage van Tweakers:

Blizzard kondigt Diablo 4 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Denk ook eerder aan een DLC voor D3 ipv D4, misschien nog een extraatje omdat Diablo 20 jaar bestaat.
Starcraft2 Nova DLC pack 3 zal begin december uitkomen en ik vermoed dat ze de volgende verhaallijn presenteren. De Balance Patch is natuurlijk wel enorm groot qua impact. Hier besteden ze veel tijd aan, ook om spelers weer terug te halen. LOTV is niet bepaald het succes.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mprkooij schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:29:
Top! Bedankt voor jullie antwoord. Hopelijk vanavond op de frontpage van Tweakers:

D4 lijkt mij echt heel sterk. Zeker gezien de artwork die perfect binnen de D3 artwork valt. Ook enkel een Necromancer hint meer naar een D3XP2 dan en D4.

Eventueel ook een HD remake van D1 én D2 ofzo :P Maar D4 denk ik echt niet, zeker omdat D3 nog te actief is wat dat betreft.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik denk wel dat er een D4 komt. Zeker door het zeer grote succes van Reaper of Souls op de huidige generatie consoles zullen ze met een nieuw deel moeten komen omdat console games meer bekend zijn met opvolgers dan expansies. Ook de "misdruk" van de d4 dobbelsteen in de goodiebag is een stille maar ook wel sterke hint :)

Ik ben blij met een expansie begrijp me niet verkeerd, maar marketing technisch gezien lijkt mij een D4 logischer. Maar goed ik koop beide met veel plezier :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:15
Voor de liefhebbers een gratis stream van de opening:

http://www.insidegamer.nl...opening-van-blizzcon-2016

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:29:

Zie liever dit:

Blizzard kondigt Warcraft 4 aan

:D * dreaming... *

Oh, en:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/786596941320687616/Yk7HytjE_400x400.jpg

Ze ziet er weer fantastisch uit. * Zeror is verliefd O+

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 04-11-2016 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik zit hier nu in oostenrijk naar blizzcon2016 aan het kijken
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ol7V9O5.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Pykow op 04-11-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 14:36
Tot dusver een aankondiging die al bekend was (wel geinig filmpje) en nu een promo voor google :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Hoop geneuzel tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
De short animation van Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 14:36
Jeetje zeg wat een geneuzel allemaal.... voor een "opening ceremony" mag het echt wel een tandje sneller, meer flashy en met veul minder gelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hopelijk wordt Diablo vanwege groot nieuws tot het laatst bewaard. Goed om te horen wat er allemaal aan zit te komen voor Overwatch maar ik ben het nieuwsgierigst naar Diablo nieuws.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:37
O.o wat was die random genji skin tussen door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24
Wat een irritante gast op het podium zeg. Hele tijd onderbreken en lachen en net doen alsof het publiek plat gaat terwijl iedereen voor zich uit staat te gapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Psyonara schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:53:
O.o wat was die random genji skin tussen door?
Iets met Heroes of the Storm gaan spelen om een skin te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je moet met een vriend HOTS spelen en dan kun je een skin in Overwatch en een simpack in HOTS vrijspelen of zoiets. Moeilijk te volgen allemaal.

Maar wat een geneuzel allemaal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
bartvn schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:54:
[...]

Iets met Heroes of the Storm gaan spelen om een skin te unlocken?
Games/rounds spelen om skin te unlocken. Daar kwam het op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Diablo III *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
D1 levels in D3.
16 nieuwe levels, eindbaas Diablo himself.

Anniversary patch volgende week online in PTR.

Volgend jaar 2 nieuwe zones.

Necromancer confirmed. :D

En je kan 'm al spelen bij Blizzcon. :D

En in het vervolg zet je dit maar in 1 post, en niet in 5

[ Voor 65% gewijzigd door Gropah op 06-11-2016 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
C-C-C-C-C-C-C-O-M-B-O-B-R-E-A-K-E-R

Niet zo heel boeiend dus. Necro was al bekend, D1 is grappig... Maar niet echt wat mensen heel lang weet te boeien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat er geen nieuwe game aangekondigd is. Aankondigingen waren verder wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 23:30

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik schakelde een beetje laat in.. maar HELEMAAL GEEN WoW aankondingen? of.. heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal niks van WoW nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 23:30

Alcmaria

Syntax Error in 10

Dat vind ik dan ook best wel een beetje bizar op een of andere manier.. Ik hoef echt niet de nieuwe expansion te horen.. maar laat iets weten van een nieuwe patch of weet ik het..
Ze hadden toegezegd de snelheid van major patches te verhogen, dus patch 7.2 had makkelijk aangekondigd kunnen worden. Voelt nu op 1 of andere manier alsof WoW niet interessant genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:56
Alcmaria schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:19:
Ik schakelde een beetje laat in.. maar HELEMAAL GEEN WoW aankondingen? of.. heb ik iets gemist?
Inderdaad, gewoon niet eens als onderwerp bij de opening :/

Blij dat ik geen virtual ticket gekocht heb. Wat een domper :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Wel jammer dat de Necromancer gekocht moet worden als dlc. Ik hoop dat de class tussen de 5 en 10 euro max kost. Verder wel leuk om Diablo 1 in Diablo 3 te herbeleven. Eigenlijk zouden ze de runewords terug moeten brengen, met recipes ingame.

Verder erg gaaf de nieuwe Overwatch animated short. Ik heb best wel weer zin om de game weer op te pakken, na een break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blizzard lijkt alleen maar bezig te zijn met heroes of the storm en Overwatch.

Voor mij als Overwatch speler goed nieuws ;)
Benieuwd of we zo ook nog de nieuwe gamemode of nog een verassing krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Pykow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:41:
Blizzard lijkt alleen maar bezig te zijn met heroes of the storm en Overwatch.

Voor mij als Overwatch speler goed nieuws ;)
Benieuwd of we zo ook nog de nieuwe gamemode of nog een verassing krijgen.
Andere titels zijn hun piek wat voorbij. en Hots is gratis te spelen, geld ook voor Hearth stone.
SC is mijn favoriete IP van Blizz. Dus hoop daar nog op nieuws Mission pack e.d. misschien een BW Tier.

Overwatch speel ik meer rond events en dan een hele poos niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkmach
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-05 16:31
Dacht dat ze iets zeiden over dat er nog informatie over WOW 7.2 zou komen tijdens tijdens het Legion what's next panel?
De arcade mode van Overwatch ziet er ook goed uit trouwens. Eindelijk makkelijker gratis lootboxes krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ligt het aan mij of worden de Virtual Ticket kopers dit jaar genaaid door een aantal interessante panels niet te streamen? Die eSports meuk hoef ik niet te zien, de leuke dingen nu zitten in non-streamed zalen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, toch nog wat vets voor WoW. :D
Class mounts !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
Zeror schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:21:
OK, toch nog wat vets voor WoW. :D
Class mounts !!!!
Zo verschrikkelijk mooi....toch al mijn alts maar even gaan levelen :P

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Dat is toch redelijk wat meer content dan in heel WoD al bij elkaar. Ben ik tot noch toe blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Shaman mount .... :9~ _/-\o_

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben al heel lang Blizzard fanboy, maar WoW is echt zo 2005 voor mij. :+

Giev Diablo 4 met RMAH, dan kan ik weer geld gaan verdienen :Y
Of Warcraft 4, dat zou ook erg welkom zijn.

Nieuwe franchise zou ook tof zijn, maar ligt totaal niet in de lijn der verwachting.
Ze moeten heel hard werken aan titels die niet presteren zoals ze zouden willen en dat zijn er meer dan je zou verwachten, namelijk HotS, Diablo III en Overwatch.

Dividend for Starters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Gaafste aankondigingen wat mij betreft:

- Overwatch League, dikke support vanuit Blizzard voor e-sports rondom de game. Als ze dat nou ook voor StarCraft zouden doen... :P

- API voor SC2 i.s.m. DeepMind! Hier heb ik nog 'n discussie met Mike over gehad in juli, en hij deed er al beetje mysterieus over toen ik erover begon. Hij was 't erg met me eens dat iets als dit ook academische interesse voor StarCraft nog minstens 'n decennium kan vasthouden, en ik vind 't super tof dat dit is doorgegaan.

Goed: nu naar Utrecht om de BarCraft op te bouwen, zie jullie daar vanavond! 't Is gegarandeerd de leukste manier om naar BlizzCon te kijken: in de bar met mede-fans :) Please permit me nog éénmaal de banner neer te gooien:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dutchrank.nl/content/2016/10/Highlight-Barcraft.jpg

Alle info staat op Dutchrank.nl/BarCraft, en je kan hier hier aanmelden op Facebook.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hmm, ik dacht vanmiddag de contests te kunnen kijken, maar ze staan er nog niet op :(
Best wel suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja jammer. Dat dacht ik ook vanmorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Nostordici schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:54:
Hmm, ik dacht vanmiddag de contests te kunnen kijken, maar ze staan er nog niet op :(
Best wel suf.
Contests? Je bedoelt de WCS Starcraft kwartfinales? Die zijn te vinden op Twitch VOD: https://www.twitch.tv/starcraft/videos/all

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, de costume contests enzo. Inmiddels staan ze online.

Nu naar het geluid van Overwatch kijken/luisteren :)

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 05-11-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen last van video verschuivingen? Ik heb dat de video zich ff reset (verplaatst zich een paar seconden terug) en dan schiet ie ineens weer vooruit naar waar de stream is, waardoor ik een paar seconden steeds mis. Dit gebeurd zo'n elke minuut/2 minuten ofzo. Heel irritant en maakt de Blizzcon onkijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zeror schreef op zondag 06 november 2016 @ 00:27:
Meer mensen last van video verschuivingen? Ik heb dat de video zich ff reset (verplaatst zich een paar seconden terug) en dan schiet ie ineens weer vooruit naar waar de stream is, waardoor ik een paar seconden steeds mis. Dit gebeurd zo'n elke minuut/2 minuten ofzo. Heel irritant en maakt de Blizzcon onkijkbaar.
Alles is normaal hier.

Go Byun!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Is de pagina down voor andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ah, incognito of cookies deleten en hij wekt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Darkangle schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:49:
[...]

Ah, incognito of cookies deleten en hij wekt wel.
Hmz, dat geld alleen voor de voorpagina, niet voor de streams, werkt dus toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hmm, klopt het dat de streams niet meer werken, althans hiermee bedoel ik de video archive. Normaal gesproken blijft dit nog twee weken beschikbaar. Hij zegt mij dat ik een virtual ticket nodig heb, die heb/had ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die horen het ook nog twee weken te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nostordici schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:37:
Hmm, klopt het dat de streams niet meer werken, althans hiermee bedoel ik de video archive. Normaal gesproken blijft dit nog twee weken beschikbaar. Hij zegt mij dat ik een virtual ticket nodig heb, die heb/had ik.
Hij wil je nog wel eens uitloggen dus daar zou ik eerst naar kijken, gisteravond nog wel wat panels zitten kijken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
trouwens was er nog een vermelding over de battle.net clients nieuwe naam of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:26:
trouwens was er nog een vermelding over de battle.net clients nieuwe naam of?
Nope. Niks over gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:57
PromWarMachine schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 00:02:

Nieuwe franchise zou ook tof zijn, maar ligt totaal niet in de lijn der verwachting.
Ze moeten heel hard werken aan titels die niet presteren zoals ze zouden willen en dat zijn er meer dan je zou verwachten, namelijk HotS, Diablo III en Overwatch.
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze games niet zouden presteren HotS kan ik nog inkomen, lijkt de minst populaire "grote" moba te zijn, maar Diablo doet het volgens mij vrij netjes voor een game met een "Buy Once" model en de Necromancer pack zal daar ook vast nog wel wat geld in het laatje brengen. Overwatch hoor ik eigenlijk ook alleen maar goede zaken over qua inkomsten voor Blizzard, en iedereen die ik ken die het spel heeft is er erg tevreden over.

• Psyonara
Ik heb geen probleem met de naam. Maar was gewoon benieuwd. Zou me eerlijk gezegt ook niks verbazen. Of was het nieuws daarvan een soort hoax oid.
Of ze hebben genoeg kritiek gehad hierover en het idee daarom teruggedraaid.

• corset
  • Laatst online: 31-05 16:14
Of idee.. ze hadden er gewoon niks over te melden Oo en dan kunnen alle alu hoedjes weer terug de kast in :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Kunnen jullie alweer normaal Blizzcon videos kijken? Ik wil nog steeds de contests zien, maar de video werkt maar half (kapt ermee na paar minuten) of doet het helemaal niet.

• Goldman
  • Laatst online: 23:45
Staan er ergens al videos online van Blizzcon? Ik ben namelijk toch wel benieuwd naar de D3 presentatie.

- YouTube: Blizzcon 2016 - Diablo III Dev Talk And Q&A (Blizzcon 2016 - Diablo III Dev Talk And Q&A)

[ Voor 44% gewijzigd door Goldman op 10-11-2016 15:10 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Geen topic voor BlizzCon dit jaar? Aanstaand weekend is het weer zo ver, ik kijk vooral uit naar de StarCraft-finale. Natuurlijk ook weer Hearthstone, Heroes en Overwatch dit jaar, prijzenpotten weer groter dan ooit.

Voor de geïnteresseerden: we organiseren ook weer 'n viewing-party / BarCraft dit jaar. Ditmaal zowel vrijdag als zaterdag, in de nieuw-geopende Esports Game Arena in Alphen aan den Rijn. Toegang is gratis, en vandaag kreeg ik bevestiging van Blizzard dat ze 'n doos goodies daarheen verscheept hebben om weg te geven aan bezoekers :).

Ook vandaag kondigden we aan dat de maker van Letabot aanwezig zal zijn op zaterdag om bezoekers de kans te geven om te spelen tegen een aantal prille uitvoeringen van StarCraft II-bots. Interessant voor mensen met interesse voor AI (en de API die DeepMind en Blizzard hebben vrijgegeven). Info daarover staat hier.

Alle info over de BarCraft zelf staat op DSCL.nl/BarCraft, en je aanmelden op Facebook kan hier. Misschien tot dit weekend? Altijd leuk om mede-GoTters te ontmoeten. Ik ben er zelf trouwens alleen op de zaterdag.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.dutchrank.nl/content/sites/4/2015/10/Highlight-Barcraft.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
.Frank schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:11:
Geen topic voor BlizzCon dit jaar? Aanstaand weekend is het weer zo ver, ik kijk vooral uit naar de StarCraft-finale. Natuurlijk ook weer Hearthstone, Heroes en Overwatch dit jaar, prijzenpotten weer groter dan ooit.
Nu wel:

Blizzcon 2017

Pagina: 1