Haha dat zeg ik niet!

Maar die unlock je toch pas nadat je één keer de story door hebt gelopen?Neles7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:01:
De uitbreiding is een must! Adventure mode laat je zoveel sneller levelen
Of is dat alweer oud...
Haha dat zeg ik niet!
Maar die unlock je toch pas nadat je één keer de story door hebt gelopen?Neles7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:01:
De uitbreiding is een must! Adventure mode laat je zoveel sneller levelen
En begin lekker met de story mode. Leuk verhaaltje! Zekers doorspelen!schaapiej schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Haha dat zeg ik niet!![]()
[...]
Maar die unlock je toch pas nadat je één keer de story door hebt gelopen?
Of is dat alweer oud...
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ja dat klopt. Maar geen RoS = geen act 5/adventure mode en nog meer qol zaken.schaapiej schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Haha dat zeg ik niet!![]()
[...]
Maar die unlock je toch pas nadat je één keer de story door hebt gelopen?
Of is dat alweer oud...
Nee, maar ikzelf wel
Tja, dat is leven om te werken....Kwakkel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Nee, maar ikzelf wel
Werk ook veel te lange dagen, dus we zien elkaar niet altijd evenveel. Als ik dan ook nog gezellig 'even' alleen achter de PC kruip, ...
...dan moet je 'm zelf in de hand nemen?Kwakkel schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Nee, maar ikzelf wel
Werk ook veel te lange dagen, dus we zien elkaar niet altijd evenveel. Als ik dan ook nog gezellig 'even' alleen achter de PC kruip, ...
Muis met extra knoppen kopen voor de skills 😉
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Ik ga vanavond sowieso starten. Misschien al om 17:00 maar daarna nog wel normaal tussendoor koken/eten enz. of na het eten pas starten.Sparhawk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:16:
Ik zit te twijfelenGa ik vanavond om 19.00 voor de verandering eens spelen, of wacht ik nog een week, en laat ik mij het nieuwe season in boosten, of ga ik een season eens niet spelen, en houd ik tijd over.....
Wie gaan er vanavond eigenlijk allemaal van start?
Have I ever told you the definition of insanity?
Ik denk er nog over om vanavond direct te starten, zal er dan ook rond 19:00 zijn. Class, geeeeeeeeen idee, gok DH of monk, beide spreken mij aan op dit moment.Sparhawk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:12:
Hmm, 17.00 gaat mijn vrouw mij vermoorden... Ik kijk wel hoe laat ik online ben. Meer mensen die gezamelijk willen spelen vanaf 19.00?
Leuk! Goede tip ook om de download (huh, wat, er is toch niks veranderd?) even aan te slingeren voor het eten....Suicyder schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:14:
[...]
Ik denk er nog over om vanavond direct te starten, zal er dan ook rond 19:00 zijn. Class, geeeeeeeeen idee, gok DH of monk, beide spreken mij aan op dit moment.
Moet ik alleen de download bij thuiskomst even snel aan gooien, maar dat is met glasvezel ook zo gefixed
Verwijderd
Stuur me even je battletag, dan invite ik jeCorvusGS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:34:
Heb me trouwens 2 weken geleden aangemeld voor de Tweakers clan, echter geen enkele reactie gekregen.
Ik moet toch die Google Doc invullen en een invite doen in game he?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Koudekoffie, ik geloof dat ik nu half en half met Suicyder en Meridius zit, dus als jij er bent is dat 4 :-)Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:39:
Gisteren mijn nieuwe gamelaptop (MSI GT73VR 6RE 205NL) in ontvangst mogen nemen.
Vanavond dus helemaal ready voor de reset.
Is er nog een groepje over die 1 man mist? Ik kan ook rond 19:00 uur starten ongeveer.
Ik speel voornamelijk DH, maar ga dit keer misschien WD vanwege Haedrig's Gift
Let me know
Verwijderd
Zou mooi zijn, wat spelen jullie vooral, qua class?Sparhawk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:55:
[...]
Koudekoffie, ik geloof dat ik nu half en half met Suicyder en Meridius zit, dus als jij er bent is dat 4 :-)
Ik gok dat het eigenlijk gewoon in de chat van de clan een beetje kijken is wie er online, is, maar als dit oproepje nu genoeg is voor een 4p party vanavond is het ook goed hoor
Nice one, thanks!CorvusGS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:09:
Alles ivm Season 8 op een rijtje: https://docs.google.com/s...apbkc/edit#gid=1481591091
Goed bezigCorvusGS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:09:
Alles ivm Season 8 op een rijtje: https://docs.google.com/s...apbkc/edit#gid=1481591091
Vind persoonlijk deze duidelijkerCorvusGS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:09:
[ Voor 60% gewijzigd door Meridius op 21-10-2016 11:35 ]
Neles7 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:44:
Haha ik denk niet dat hij liever ging maar er andere consequenties spelen spar
Ja en nee. Ik begin denk ik al wel om 17:00 en na het eten weer verder. Ik weet niet hoe de rest van de avond zal verlopen dus kan nog niets zeggen erover. Tegen 19:00 ben ik mogelijk al iets te ver om redelijk samen te spelen.Sparhawk schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:35:
@ Meridius, heb jij nog interesse om mee te doen?
**Zoekt de down-vote button **Meridius schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Ja en nee. Ik begin denk ik al wel om 17:00 en na het eten weer verder. Ik weet niet hoe de rest van de avond zal verlopen dus kan nog niets zeggen erover. Tegen 19:00 ben ik mogelijk al iets te ver om redelijk samen te spelen.
Rip.. Balen als het zo snel gebeurt.
Hier ook, gisterenmiddag tijdens Campaign (Act V, Urzael - Hardcore Seasonal op Expert met een party of two). Dat was wel even balen.
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 24-10-2016 09:50 ]
Spreek Jim even in-game aan of stuur hem een PB.Yonix schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:50:
Trouwens, wat is nu de snelste manier om lid te worden van de GoT-clan? Ik heb het via het Google Documents-formulier in de TS geprobeerd en de 'Communities Tab' in Diablo, maar nog geen respons.
Ik ben level 59 nu op seasonal HC. Als je zin hebt om samen te spelen hou ik me aanbevolen. Zit tevens in de GoT clan, dus als je me aan je friend list toevoegt kan ik wel zorgen dat je ook in de clan komtYonix schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Maar goed, meteen weer aan de slag gegaan met een nieuwe character - wel weer Crusader (). Inmiddels level 45 dankzij bounties, rifts en de Adventure Mode. Als ik eenmaal weer rond de 60 zit ga ik verder met Act V, maar dan misschien wel op 'Hard' dit keer.
Als je paar rondjes mee wil lopen voor mijn sloppy seconds roep je maarZarhrezz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:57:
Vrijdag rustig aan begonnen en zondag Chapter III binnen, dus het gaat vooralsnog prima (niet iedereen mikt op stash tab na eerste weekend). Vanaf nu wordt het dus richting de T4 werken voor de full set. Vanavond maar eens even een rare 2-hander in de cube gooien voor upgrade en dan eens kijken hoe hoog we kunnen gaan.
Dat was toch geen boost SparSparhawk schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:12:
Hehe, ook ik heb chapter 3 af (Met een kleine boost gisteravond, waarvoor dank :-) ) Nu maar even goede farm builds voor de monk opduikelen, en sets compleet krijgen.
Ik hoop vanavond nog ff online te zijn; weet ik niet zeker
't ging substantieel harder dan zelf doen, dus boost
Wat ik nu doe is lighning EP (Shocking Grasp) in combinatie met Deadly Reach - Scattered Blows. Die 3e attack van Scattered Blows raakt tot 6 enemies binnen 25 yards. 2-piece gooit daar dus een EP op en door Shocking Grasp komt daar per target een 2e op een nearby mob bij, dus de 3e Deadly Reach kan tot 12 targets een EP geven...en dan is het even doortimmeren tot de eerste mob gaat en dan is het doorgaans boom en klaar.Sparhawk schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:12:
Hehe, ook ik heb chapter 3 af (Met een kleine boost gisteravond, waarvoor dank :-) ) Nu maar even goede farm builds voor de monk opduikelen, en sets compleet krijgen.
Ik hoop vanavond nog ff online te zijn; weet ik niet zeker
Ik denk voornamelijk toeval.Engeltje83 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:04:
Wat is nou de reden dat Monk dit seizoen nou zo populair is? Of is het gewoon de speelstijl die heel veel mensen goed bevalt?
Bijna zelfde logica voor mij, met 1 extra toevoeging, ik vind het leuk om de class te spelen die meer mensen spelen. Kun je elkaar ook nog wat helpen met drops enzo als je samen speelt.Zarhrezz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:15:
[...]
Voor mij is het omdat ik vorig season al WD heb gespeeld, het season ervoor Wiz en de viable builds voor DH en Crusader zijn niet m'n ding. Barb heb ik overwogen maar die class is op het moment voor solo de minst sterke en aangezien ik (voornamelijk solo) Guardian wil halen, wordt Barb wel lastig. Monk is al weer een tijd terug en er zijn wat nieuwe builds die me wel wat lijken, dus vandaar mijn keus. Ik kan me trouwens voorstellen dat dat voor meer mensen geldt; die builds zijn er S7 bijgekomen maar toen hebben veel mensen WD of Wiz gespeeld, dus wellicht vandaar dat meer mensen voor Monk kiezen.
Als het goed is heb ik je toegevoegd. Ik ben Yonix#2517.NL-RaVeR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:55:
[...]
Ik ben level 59 nu op seasonal HC. Als je zin hebt om samen te spelen hou ik me aanbevolen. Zit tevens in de GoT clan, dus als je me aan je friend list toevoegt kan ik wel zorgen dat je ook in de clan komt
Simpel. Monk heeft de sterkste starter set. Dit zie je elk season, meeste mensen kiezen voor de class waarmee ze het snelst uit de startblokken kunnen komen.Engeltje83 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:04:
Wat is nou de reden dat Monk dit seizoen nou zo populair is? Of is het gewoon de speelstijl die heel veel mensen goed bevalt?
Ik zag je nog niet in mijn lijst, maar ik heb je ook toegevoegd. Inmiddels level 70 HC en paragon 25. Nu bezig starter set aan het verzamelen en daarna is kijken welke set ik definitief ga pakken.Yonix schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
Als het goed is heb ik je toegevoegd. Ik ben Yonix#2517.![]()
Mijn Crusader is inmiddels alweer level 66, dus dat gaat aardig de goede kant op. Morgen level 70 aantikken en dan richting Paragon en Rifts.![]()
[afbeelding]
Je staat in mijn vriendenlijst.NL-RaVeR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:16:
[...]
Ik zag je nog niet in mijn lijst, maar ik heb je ook toegevoegd. Inmiddels level 70 HC en paragon 25. Nu bezig starter set aan het verzamelen en daarna is kijken welke set ik definitief ga pakken.
moet nog beginnen dit season, maar merk dat ik het allang niet meer erg vind om een paar weken niet te spelen :x wellicht vanaaf eens kijken of we naar 70 kunnen hobbelen... wil wel weer eens een ww-barb maken; is alweer een poosje geledenYonix schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
[...]
Je staat in mijn vriendenlijst.
Mochten er meer Tweakers zijn die een keer samen een sessie willen doen, mijn tag is: Yonix#2517.
Op dit moment ben ik bezig met een Hardcore Seasonal character (Crusader) op 'Hard' en ben inmiddels level 68. Ik speel vooral bounties en zo nu en dan een Nephalem Rift. Echter, ik heb mij nog niet gewaagd aan een Rift op Torment difficulty.
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Voor 5 november zul je niks horen gok ik. Erna misschien ook niet 😥kwakke01 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:41:
[...]
moet nog beginnen dit season, maar merk dat ik het allang niet meer erg vind om een paar weken niet te spelen :x wellicht vanaaf eens kijken of we naar 70 kunnen hobbelen... wil wel weer eens een ww-barb maken; is alweer een poosje geleden
zijn er al meer geruchten over de opvolger van D3?
Quitter!Neles7 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:23:
Stash tab niet binnen, maar nu al geen zin meer. Voornaamste struikelpunt is toch die set dungeon's. Saai en dom.
Even PoE opgestart en me het is gewoon een verademing hoeveel beter het imo is. Denk niet dat ik nog terug kom dit seizoen.
Wel van de GoT HC clan mee ik aan? Daar zitten de meeste HC spelers inYonix schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:16:
Vanavond met NL-RaVer een aantal toffe sessies gehad (bounties/rifts) en nu officieel lid van de GoT-clan.![]()
Idem hier. Diablo 3 speelt zo vlot, snel en agressief. Dat mis ik compleet bij PoE. Misschien dat de endgame anders is, ben nooit zo ver geraakt.Nephalem schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 01:10:
Heb ik net andersom. PoE paar keer aan begonnen maar het speelt zo gruwelijk houterig... Krijg ik diablo 1 flashbacks van. Was een mooie game in de jaren '90 maar naar hedendaagse standaard toch niet al te soepel.
Set dungeons is easy peasy, ben je in een kwartiertje mee klaar. Moeilijkste ervan is alle mobs killen.Neles7 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:23:
Stash tab niet binnen, maar nu al geen zin meer. Voornaamste struikelpunt is toch die set dungeon's. Saai en dom.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Je kan vanavond bij mij wel wat leechen. Monk lootshare dan en krijg je meteen wat meer paragon erbij. GR 60 doen als je keys hebt of gewoon T12 rifts.Goldman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:09:
Vanavond maar eens mijn 1e gift halen. Alles maar in de fik zetten maar exploding palm..
op normal...
[ Voor 12% gewijzigd door Meridius op 26-10-2016 10:31 ]
Ik heb wellicht teveel d3 gespeeldMeridius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
Set dungeons is easy peasy, ben je in een kwartiertje mee klaar. Moeilijkste ervan is alle mobs killen.
Makkelijk zat als je het met z'n 2en of 3en doet. Iemand bij het begin laten staan terwijl jij de objectives doet. Als je eenmaal halverwege de map bent iemand achter je aan laten lopen om de overige mobs te killen. Class van de partymember(s) maakt niet uit. Vorige 2 seasons elke keer 30 sec tot 1 min over op de timer en binnen 3-4 attempts binnen.
Maar als je daarop al afhaakt dan heb je misschien iets teveel D3 gespeeld de vorige seasonsHopen dat blizzcon iets "epics" met zich meebrengt.
Dit aanbod sla ik niet afMeridius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Je kan vanavond bij mij wel wat leechen. Monk lootshare dan en krijg je meteen wat meer paragon erbij. GR 60 doen als je keys hebt of gewoon T12 rifts.
Geldt trouwens ook voor andere mochten ze een beetje willen leechen of een boost willen.
WTF, wist niet dat je set dungeons in groep kon doen?!!! Daar heb ik ieder seizoen meestal een volle avond mee bezig geweest om die te halen na veeeeeeeeeeeeeeeel failed attempts (vorig seizoen met WD Helltooth...)Meridius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
Set dungeons is easy peasy, ben je in een kwartiertje mee klaar. Moeilijkste ervan is alle mobs killen.
Makkelijk zat als je het met z'n 2en of 3en doet. Iemand bij het begin laten staan terwijl jij de objectives doet. Als je eenmaal halverwege de map bent iemand achter je aan laten lopen om de overige mobs te killen. Class van de partymember(s) maakt niet uit. Vorige 2 seasons elke keer 30 sec tot 1 min over op de timer en binnen 3-4 attempts binnen.
Zo leer je elke dag weer wat bijInrage schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:06:
WTF, wist niet dat je set dungeons in groep kon doen?!!! Daar heb ik ieder seizoen meestal een volle avond mee bezig geweest om die te halen na veeeeeeeeeeeeeeeel failed attempts (vorig seizoen met WD Helltooth...)
WD moet ook Zuni of arachyr doen. Die zijn doodsimpel 😝Inrage schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:06:
[...]
WTF, wist niet dat je set dungeons in groep kon doen?!!! Daar heb ik ieder seizoen meestal een volle avond mee bezig geweest om die te halen na veeeeeeeeeeeeeeeel failed attempts (vorig seizoen met WD Helltooth...)
Arachyr is nog wel tricky...als je teveel damage doet, is je Spider te laat op de elites.Nephalem schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
WD moet ook Zuni of arachyr doen. Die zijn doodsimpel 😝
Idd, heb na 2 missers een geel flutwapen genomen en ziedaar, in 1 keerZarhrezz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:12:
[...]
Arachyr is nog wel tricky...als je teveel damage doet, is je Spider te laat op de elites.
ik wil graag bedelerig boostenMeridius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
Je kan vanavond bij mij wel wat leechen. Monk lootshare dan en krijg je meteen wat meer paragon erbij. GR 60 doen als je keys hebt of gewoon T12 rifts.
Geldt trouwens ook voor andere mochten ze een beetje willen leechen of een boost willen.
Nog een bedankje voor het mee laten leechen
Je moet inderdaad de 6pc bonus hebben om de set dungeon in te mogen.Yonix schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:55:
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe dat nu precies zit met de toegang tot zo een set dungeon? Ik was namelijk in Leoric's Manor en heb bij de Set Tome (?) gestaan terwijl ik ewn aantal set pieces droeg, maar ik kreeg de melding dat de set niet toegestaan was. Moet het persé een set van 6 zijn of gaat het om specifieke sets?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik speel op het moment alleen SC dus als je een HC boost wil dan moet je bij iemand anders zijnCT schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:04:
ik wil graag bedelerig boostenben je HC?
mijn id is iig cybertim#2762
Graag gedaan. Jammer genoeg geen ancient wapen op mn DH dus hogere torments clearen was helaas geen optie.
[ Voor 31% gewijzigd door Meridius op 27-10-2016 11:33 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq