Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

The Chosen One schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:24:
Als ik zie dat ik X honderden uren heb gespeeld met de meeste classes is de Necromancer kopen een nobrainer. Ik hou rekening met €15,-, hopelijk €10 of minder.
En wie weet komen ze nog met een 2e class? Prob not maar we shall see. SC2 heeft ook meerdere co-op commanders gekregen, al zal dit nog meer werk zijn om te maken ofc.
10,- of minder gaat echt nooit gebeuren ben ik bang. 15,- more likely idd, of 19,99. Ga hem nog steeds kopen uiteraard.. >:)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
30 zou ik ook nog prima vinden tbh mits het hoogstens eind juni klaar zou zijn en niet eind 2017 🤔

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
€30 voor alleen een andere klasse? Dan zou ik er op z'n minst toch een grote nieuwe Act bij verwachten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik ga die uitbreiding zeker kopen, heb er nu al zin in om met die Necromancer te gaan hakken. :)
Die D1 levels lijken mij ook zeer leuk om doorheen te denderen.
Die build manager is een zeer goede en handige uitbreiding, scheelt een zooi ruimte in m'n stash. :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Inderdaad ! Alleen spijtig dat je de gear in je inventory moet hebben, maar of daar een makkelijke oplossing voor is, betwijfel ik.

EDIT: inventory of stash, ideaal !

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 07-11-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Lekker Ventje schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:26:
€30 voor alleen een andere klasse? Dan zou ik er op z'n minst toch een grote nieuwe Act bij verwachten.
ik ga hem iig wel uitproberen; heb alle delen en alle expansions (1 of meerdere keren :X ), dus deze komt er ook!

meot wel zeggen dat d3 AB-SO-LUUT niet de verslavigsfactor heeft van de eerste 2 delen; ben nu weer begonnen met d2, en de drive om de volgende quest te halen en nog net even het WP mee te pakken is zoveel groter...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Moet zeggen dat ik ook lichtelijk teleurgesteld was door de aankondiging.

Ik hoop dat ze op korte termijn met meer komen want zoals het er nu voor staat ga ik niet doorgrinden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 07 november 2016 @ 07:54:
[...]

meot wel zeggen dat d3 AB-SO-LUUT niet de verslavigsfactor heeft van de eerste 2 delen; ben nu weer begonnen met d2, en de drive om de volgende quest te halen en nog net even het WP mee te pakken is zoveel groter...
Is dat niet vooral gevoelsmatig? Had je dat gevoel niet ook in je playthroughs D3 storyline? Ik denk als je D3 over 10 jaar weer op zou pakken en clean zou beginnen, je precies hetzelfde gevoel zou hebben.

Ik heb wel de nodige uurtjes D2 gespeeld en wat ik me vooral herinner is dat de end-game uit 3 dingen bestond:
  • Pindleskin runs van een minuut of twee per run
  • Mephisto runs van een minuut of vijf per run
  • Baal runs van 5-10 minuten per run
Er was gewoon niets anders. Het quests en WP halen was er in het begin wel, maar later met twinking zat je binnen een uurtje of 6 op level 80+ en was het gewoon weer de top-3 activiteiten...grinden dus.

D2 is voor mij vooral nostalgie, ik heb me er prima mee vermaakt...maar D3 is zoveel diverser en zoveel dynamischer. Ik snap nooit zo dat mensen terug willen naar de D2 tijd van oneindig runs van een paar minuten eindeloos herhalen met als enige doel 1 bepaalde drop.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Ik weet niet of dit hier al ergens vermeld is maar het is dus niet enkel de class waar je gaat voor betalen, je krijgt er ook 2 character slots en 2 stash tabs bij.

Persoonlijk gok ik op 20-25 EUR, wat ik er wel voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
Holy shit, eindelijk!

Seasons on Consoles
Starting with Season 10, Seasons will finally be coming to PS4 and Xbox One!
They will be functionally identical to the PC Seasons, including Leaderboards, the Season Journey and all its rewards.
Cheating on consoles is something the team has an eye on, but won't share any details on yet.
New Seasonal rewards - like the Seraphim Wings - for PC and consoles were also shown off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
Qoriox schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:47:
Holy shit, eindelijk!

Cheating on consoles is something the team has an eye on, but won't share any details on yet.
Hoezo, een 8k 1h dps wapen met 300% chd en 2 sockets is toch best legit? :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Goldman schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:49:
[...]

lol, doet me denken aan die median mod op d2 :P mealstrom ftw

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Goldman schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:49:
[...]

Zeker zeker :-)

Zonder gekheid, ik speel alleen solo of met mensen die ik echt ken. Nu is die drempel weg. Dat, en seasons is lekker omdat ik nu seasons simuleer door mijn save weg te gooien en helemaal opnieuw begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Qoriox schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:47:
Holy shit, eindelijk!

Seasons on Consoles
Starting with Season 10, Seasons will finally be coming to PS4 and Xbox One!
They will be functionally identical to the PC Seasons, including Leaderboards, the Season Journey and all its rewards.
New Seasonal rewards - like the Seraphim Wings - for PC and consoles were also shown off.
Oe! Nice!
Lijkt me leuk om daar eens mee aan de slag te gaan tegen die tijd.

Overigens ben ik benieuwd waar je dit gelezen hebt. Heb je een bronvermelding? Alvast bedankt.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
MisterMichel schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:15:
[...]

Oe! Nice!
Lijkt me leuk om daar eens mee aan de slag te gaan tegen die tijd.

Overigens ben ik benieuwd waar je dit gelezen hebt. Heb je een bronvermelding? Alvast bedankt.
http://www.diablofans.com...zzcon-2016-complete-recap onderaan

en van Blizz zelf: http://us.battle.net/d3/en/blog/20362178

[ Voor 17% gewijzigd door M617573 op 07-11-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:02:
[...]
Ik heb wel de nodige uurtjes D2 gespeeld en wat ik me vooral herinner is dat de end-game uit 3 dingen bestond:
  • Pindleskin runs van een minuut of twee per run
  • Mephisto runs van een minuut of vijf per run
  • Baal runs van 5-10 minuten per run
Er was gewoon niets anders. Het quests en WP halen was er in het begin wel, maar later met twinking zat je binnen een uurtje of 6 op level 80+ en was het gewoon weer de top-3 activiteiten...grinden dus.

D2 is voor mij vooral nostalgie, ik heb me er prima mee vermaakt...maar D3 is zoveel diverser en zoveel dynamischer. Ik snap nooit zo dat mensen terug willen naar de D2 tijd van oneindig runs van een paar minuten eindeloos herhalen met als enige doel 1 bepaalde drop.
Dat is hetgeen ik me ook herinner: eindeloos dezelfde hersendodende zooi herhalen, Pindleruns... Geef me dan maar D3 ! Nostalgische waarde is leuk, maar het moet wel realistisch blijven qua terugblik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me een beetje buitengesloten als PS3 speler.... dan toch mr eens een pc versie zoeken.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2016 13:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige nieuwe legendary items zijn trouwens ook wel interessant:
Demon Hunter: Hellcat Waistguard - Grenades have a chance to bounce ~5 times dealing an additional 50% damage on each bounce, 800% on the final bounce.
Hangt van de kans af, maar hiermee wordt generator Shadow DH wellicht een leuke build. Een 800% item bonus op 100% Depth Diggers + Simplicity + set bonus kan wel eens competitive worden.
Monk: Rabid Strike - Spirit Spenders that teleport you while Epiphany is active are also mimicked on a distant target for free.
Dit wordt dus compleet inzetten op perma-Epi voor LTK of Bells.

Natuurlijk ook weer een paar experimentjes die gaan falen:
Witch Doctor: The Barber - Instead of dealing direct damage, your Spirit Barrage now accumulates on the target. When you stop channeling, it explodes dealing ~250% of the accumulated damage within 15 yards.
Spirit Barrage is geen channel skill (dat ging vorige patch al mis, zie ook het feit dat Mantle er niet op werkt) dus hoe dit precies gaat werken....en een 250% bonus is leuk, de area is goed, maar Spirit Barrage zit niet in een 2000%+ set bonus dus doet hoe dan ook minder dan de helft van andere skills. Als het nou ~1000% was, was er met LoN nog wat van te maken. Dit is gewoon weer veel te weinig (net zoals de items van de vorige patch). Bliz snapt gewoon niet hoe damage scaling werkt, lijkt het wel.
Wizard: Manald Heal - Enemies stunned with Paralysis also take ~2750% weapon damage as Lightning.
Ok, Tal kan met de 3000% damage bonus hier een leuke damage spike van maken. Maar helaas zijn alle proc scalars van Wiz de grond in generfd in het CM tijdperk, dus deze damage spike treedt vrijwel nooit op. Dat is dan voordat we rekening houden met de stun resistance op hoger tiers, waardoor na een paar keer CC dit helemaal niet meer af kan gaan. Nice try, maar CoE doet gewoon altijd meer damage.
There is also word of the Akkhan Set getting a seventh piece, likely an amulet.
_O- Dit is gewoon insult to injury. Neem een set die compleet niet competitief is omdat die te weinig damage doet en voeg er een piece aan toe...ja hoor, dat gaat het oplossen.

Maar goed, we krijgen een hoop QoL changes en andere leuke dingen, dus laat ik niet te hard zeuren. Maar goed, wat leuke nieuwe builds zou mooi zijn. QoL is alleen leuk als er motivatie is om te spelen en geen item / skill changes = geen nieuwe builds = rinse & repeat. Dat gaan we geen jaren meer herhalen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:54:
Ik voel me een beetje buitengesloten als PS3 speler.... dan toch mr eens een pc versie zoeken.
Helaas kost je dat nog wel wat geld op het moment, een 42 euro om precies te zijn via de mainstream bol.com weg:
24 euro voor de main D3 game:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
18 euro voor Reaper of Souls

Zo'n 28 euro via andere wegen:
http://www.allkeyshop.com...igital-download-diablo-3/
http://www.allkeyshop.com...ls-cd-key-compare-prices/

RoS is een expansion set voor de main game dus je hebt wel beide nodig.

Mocht je toch willen switchen dan is het wellicht beter om te wachten tot de sales starten met de aankomende feestdagen denk ik. Daar staat wel tegenover dat je behoorlijk wat uurtjes eraan kan besteden dus "bang for buck" is zeer hoog (in ieder geval voor mijzelf :))

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:05:
[...]

_O- Dit is gewoon insult to injury. Neem een set die compleet niet competitief is omdat die te weinig damage doet en voeg er een piece aan toe...ja hoor, dat gaat het oplossen.
Ze moeten ook het hele idee omgooien. Afstappen van de "Akkhan 100% uptime". Je kan zoveel leukere dingen doen.

Maar wel eens, alsof dat iets gaat uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:20:
[...]

Ze moeten ook het hele idee omgooien. Afstappen van de "Akkhan 100% uptime". Je kan zoveel leukere dingen doen.

Maar wel eens, alsof dat iets gaat uitmaken...
Ja, Akkhan zit mis op zoveel punten...100% uptime required, maar geen item als Dawn. 15% DR...tegen 50% van elke andere set. De damage boost? Laat me niet lachen. Ik zou die set graag spelen, een generieke bonus vind ik leuk wnat dat biedt skill keuze...maar dan moet het wel zoden aan de dijk zetten.

Als dit de wijzigingen voor volgend seizoen zijn, wordt het voor mij grenade DH denk ik. Naast de generator optie is er namelijk ook Strafe en ook CA is een optie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik ga ook aan deze game beginnen. Hij is inderdaad wel redelijk aan de prijs, ondanks de leeftijd. Ik wil hem co-op spelen met mijn vriendin, dus dat betekent sowieso dat de game 2 keer gekocht moet worden.

Ik wacht even op de sales, tot die tijd proberen we de starter edition een beetje te spelen. Hoeveel uur gameplay zit daar ongeveer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05
Divak schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:36:
Ik wacht even op de sales, tot die tijd proberen we de starter edition een beetje te spelen. Hoeveel uur gameplay zit daar ongeveer in?
Weinig, je kan tot level 13 en de skeleton king. Dit is nog geen avondje speeltijd.

Als je wil gaan spelen zou ik hem echt kopen, met expansion want dat scheelt best veel qua mogelijkheden, echter kan het inderdaad prijzig zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 07-11-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meridius schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:16:
[...]

Helaas kost je dat nog wel wat geld op het moment, een 42 euro om precies te zijn via de mainstream bol.com weg:
24 euro voor de main D3 game:
18 euro voor Reaper of Souls

Zo'n 28 euro via andere wegen:
http://www.allkeyshop.com...igital-download-diablo-3/
http://www.allkeyshop.com...ls-cd-key-compare-prices/

RoS is een expansion set voor de main game dus je hebt wel beide nodig.

Mocht je toch willen switchen dan is het wellicht beter om te wachten tot de sales starten met de aankomende feestdagen denk ik. Daar staat wel tegenover dat je behoorlijk wat uurtjes eraan kan besteden dus "bang for buck" is zeer hoog (in ieder geval voor mijzelf :))
Zat ook even te kijken. maar eind november komt er een "battlechest" D3 + RoS in 1 voor 30 Euro

Ik wacht dus even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:57:
[...]

Zat ook even te kijken. maar eind november komt er een "battlechest" D3 + RoS in 1 voor 30 Euro

Ik wacht dus even :D
https://eu.battle.net/sho...t/diablo-iii-battle-chest
Als ik hier kijk al te koop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ja staat te koop voor 30!, heb um vanochtend meegenomen!

Diablo ii grijs gespeeld maar D3 nog niet aan begonnen.. :) :) 8)7 ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 07-11-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:24
Heb dit ongeveer een half jaar niet gespeeld en nu met season 8 begonnen als crusader. What's new? Is het slim om eerst de story mode te doorlopen en daarna naar adventure te gaan of kan ik beter meteen met de leukere adventure modus van start?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Lynox schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:57:
Heb dit ongeveer een half jaar niet gespeeld en nu met season 8 begonnen als crusader. What's new? Is het slim om eerst de story mode te doorlopen en daarna naar adventure te gaan of kan ik beter meteen met de leukere adventure modus van start?
De story is niets nieuws. Dus als je die al eens doorlopen hebt zou ik kiezen om meteen in adventure mode te starten en de season journey te volgen :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Suicyder schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:40:
[...]

Weinig, je kan tot level 13 en de skeleton king. Dit is nog geen avondje speeltijd.

Als je wil gaan spelen zou ik hem echt kopen, met expansion want dat scheelt best veel qua mogelijkheden, echter kan het inderdaad prijzig zijn.
Klopt, vanavond 2 uurtjes gespeeld en we zijn bij de Skeleton King. Ik zag dat de battle chest 30 euro kost. Maakt totaal 60, valt nog mee.. op zich. De game bevalt goed, zal lekker verslavend zijn en voldoende uurtjes aan speeltijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Divak schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:29:
[...]

Klopt, vanavond 2 uurtjes gespeeld en we zijn bij de Skeleton King. Ik zag dat de battle chest 30 euro kost. Maakt totaal 60, valt nog mee.. op zich. De game bevalt goed, zal lekker verslavend zijn en voldoende uurtjes aan speeltijd hebben.
En uiteraard even de GoT clan joinen voor advies en teamgenoten 😉

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
edit: ik loop even flink achter met de posts zie ik 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Meridius op 08-11-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Divak schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:29:
[...]

Het spel heeft zeer zeker behoorlijk wat uurtjes aan speeltijd in zich. Ik denk dat een ruime schatting van 500 uur ingame niet overdreven is voor mijzelf. Echter speel ik het spel al wel vanaf de allereerste dag dat D3 uit kwam. Feitelijk gezien krijg je heel veel "bang for buck" met Diablo.

De story is best leuk om te doorlopen en krijg je een goede indruk hoe het huidge verhaal zich heeft afgespeeld. Echter als je RoS eenmaal hebt zul je merken dat de story alleen daarvoor is, iedereen begeeft zich namelijk in de "Adventure" mode met alle nieuwe features.

Wat iemand anders ook al aangaf, join een tweakers clan en je bent gegarandeerd van een regelmatig goed gevulde clan chat in het nederlands en een vriendelijke community die elkaar maar al te graag helpt. In het begin zul je behoorlijk wat vragen hebben maar we zijn allemaal ergens gestart dus vraag hier of ingame maar raak zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Lynox schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:57:
Crusader kan op zich nog behoorlijk mee maar let wel dat dit een van de mindere classes is die niet zoveel meer gespeeld wordt.

Door de seasons heen is er wel het een en ander veranderd maar de vraag is eigenlijk of je de "Haedrig gift" nog mee hebt gekregen voordat je stopte. Feitelijk gezien geeft dat je een volledige armor set na het voltooien van een aantal chapters in de season journey.

Story mode is leuk voor een keer om het verhaal door te hebben maar verder.... Adventure is the way to go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren na een rondje bounties besloten een tweede set dungeon mastery te proberen op monk. Ulliana equiped en ...wtf Bliz? Seriously?

Echt, wie dat bedacht heeft, heeft het duidelijk nooit zelf geprobeerd en heeft ook niet tot doel gehad iets leuks te maken. Wat moet je doen? 3x 21 monsters in een EP explosion. Wat krijg je? Huge map met random (gebrek aan) density. Hier en wat grotere groepen....toch snel een 10-15 monsters bij elkaar. Oh, is dat minder dan 21? Trolololol. Oh, en natuurlijk moet voor mastery alles in die enorme dungeon kapot. Het kost al moeite om de hele map te doorlopen binnen de 4:30 die er voor staat...mag je ook nog eens alles killen en op een of andere manier de mazzel hebben dat je 3x 21 monsters bij elkaar geherd krijgt.

Vanavond maar eens de andere monk sets bekijken, Ulliana is gewoon te slecht voor woorden. Wellicht nog eens met twee zDPS pull monks / barbs en een DPS erbij, anders is het gewoon zelfkastijding.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Meridius schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:16:
[...]

Het spel heeft zeer zeker behoorlijk wat uurtjes aan speeltijd in zich. Ik denk dat een ruime schatting van 500 uur ingame niet overdreven is voor mijzelf. Echter speel ik het spel al wel vanaf de allereerste dag dat D3 uit kwam. Feitelijk gezien krijg je heel veel "bang for buck" met Diablo.

De story is best leuk om te doorlopen en krijg je een goede indruk hoe het huidge verhaal zich heeft afgespeeld. Echter als je RoS eenmaal hebt zul je merken dat de story alleen daarvoor is, iedereen begeeft zich namelijk in de "Adventure" mode met alle nieuwe features.

Wat iemand anders ook al aangaf, join een tweakers clan en je bent gegarandeerd van een regelmatig goed gevulde clan chat in het nederlands en een vriendelijke community die elkaar maar al te graag helpt. In het begin zul je behoorlijk wat vragen hebben maar we zijn allemaal ergens gestart dus vraag hier of ingame maar raak zou ik zeggen :)
Bedankt, klinkt zeker wel goed.

Als ik het goed heb, is de replay value vooral het opnieuw doorlopen van de Acts. De seasons zijn zoals ik begrijp niets anders dat je weer vanaf level 1 begint en de game uitspeelt, toch? Met elk seizoen hier en daar wat verandering in de stats/skills waardoor je eigenlijk elk seizoen een nieuwe FotM-class krijgt waarbij je elk seizoen zoveel mogelijk speelt om de beste gear te krijgen en wellicht op de leaderboards te komen.

Vat ik het zo een beetje goed samen? Zelf geef ik niet zo om de leaderboards, dus dan hoef ik ook niet mee te doen aan de seasonal games, toch? Gewoon lekker doorgaan met bepaalde classes gedurende langere tijd om langzaam steeds betere gear te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Nee. de acts speelt niemand meer! Je kunt kiezen tussen de story mode en adventure mode. Die tweede zorgt ervoor dat je per act bounties kunt doen, rifts en grifts. Bounties zijn wisselende opdrachten en als je er 5 voltooid hebt krijg je van tyreal een kistje met wat meuk (en wat materials die je nodig hebt voor de cube), rifts en grifts zijn random levels met random enemies en op het einde een rift guardian die vrij pittig is. Rifts gaan tot T13, grifts gaan zo hoog als je zelf aankunt.

Elk seizoen begin je idd met een nieuwe char, levelt die zo snel mogelijk naar 70 en gaat dan de seasonal quests doen. daarvoor krijg je meuk. Kistjes met daarin een set, een nieuwe portrait, pets en op het einde een stash-space erbij.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Divak schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:59:
[...]
Als ik het goed heb, is de replay value vooral het opnieuw doorlopen van de Acts. De seasons zijn zoals ik begrijp niets anders dat je weer vanaf level 1 begint en de game uitspeelt, toch? Met elk seizoen hier en daar wat verandering in de stats/skills waardoor je eigenlijk elk seizoen een nieuwe FotM-class krijgt waarbij je elk seizoen zoveel mogelijk speelt om de beste gear te krijgen en wellicht op de leaderboards te komen.

Vat ik het zo een beetje goed samen? Zelf geef ik niet zo om de leaderboards, dus dan hoef ik ook niet mee te doen aan de seasonal games, toch? Gewoon lekker doorgaan met bepaalde classes gedurende langere tijd om langzaam steeds betere gear te verzamelen.
Story mode (dus de acts) is leuk voor een enkele keer doorlopen maar dan houdt het ook wel op. In de klassieke D3 heb ik inderdaad voor elke class de acts 3-4x doorlopen op de verschillende moeilijkheidsgraden. Werd al heel snel saai kan ik je vertellen.

De replay value zit hem voornamelijk in de seasons inderdaad, en dan met name de adventure mode (geintroduceerd in Reaper of Souls). Wat een season is, is eigenlijk gewoon weer vanaf 0 beginnen en weer zo sterk mogelijk worden. Na elke season draagt alles wat je verzamelt hebt (gear, paragon levels (na lvl 70 komt dat kijken) en ook goud en andere items) over naar de non-season dus er gaat niets verloren. Het is meer de uitdaging om een beetje te kijken: "hoe hoog/ver kan ik dit keer komen".

Wat je speelt maakt eigenlijk niets uit. Per season rouleert de "gratis" set die je kan krijgen waarmee je in ieder geval behoorlijk goed vooruit kunt. De ene keer krijg je een set die je misschien niet echt wilt gebruiken en de andere keer kun je bijna direct het hoogste niveau aan. Dit blijft ook het leuke omdat alles random is. Wat er dropped is random en hoe de maps in de adventure mode (dus de tegenhanger van de story mode) worden gegenereerd.

Elke class heeft meerdere armor sets waarmee hij kan spelen. Zo kan ieder zijn eigen speelstijl hanteren. Als je de hogere moeilijkheidsgraden speelt dan verzamel je vanzelf alle sets voor de class waarmee je speelt. Het is echter wel zo dat men er ondertussen achter is dat bepaalde sets wel "het beste" zijn. Maar als je dus niets geeft om leaderboards moet je in het begin gewoon op verkenningstocht gaan. Het oogt in het begin best simpel maar er zit bij sommige speelstijlen ontzettend veel gedachtegang en waar je op moet letten en zo goed mogelijk moet timen. De gedacht: "ik druk op 6 knoppen en alles is dood" gaat niet meer op voor de hogere Torments/Greater Rifts.

Eigenlijk kun je het spel niet uitspelen, alleen de story mode voltooien. Het spel wordt gewoon dusdanig moeilijk dat je niet hoger kan.

Al met al begint het spel eigenlijk pas echt vanaf lvl 70 en in adventure mode :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Meridius op 08-11-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bedankt, yet again, dat maakt nog meer duidelijk! Ik begrijp dat de gear op latere levels meer inspeelt op bepaalde speelstijlen en keuzes van skills? Op dit moment heb ik alleen wat standaard stats, maar later zullen er dus bepaalde sets komen die op een bepaalde speelstijl richten.

Op dit moment is het inderdaad erg simpel en pas ik mijn skills aan voor situaties waarop ik deze nodig heb. Heb nog geen enkele keer mijn healthbar naar beneden zien gaan. Maar dat is wel verwacht, want dit heb ik veel in de reviews gelezen. Vanavond even de Battle Chest(s) kopen en weer verder klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zarhrezz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:14:
Gisteren na een rondje bounties besloten een tweede set dungeon mastery te proberen op monk. Ulliana equiped en ...wtf Bliz? Seriously?

Echt, wie dat bedacht heeft, heeft het duidelijk nooit zelf geprobeerd en heeft ook niet tot doel gehad iets leuks te maken. Wat moet je doen? 3x 21 monsters in een EP explosion. Wat krijg je? Huge map met random (gebrek aan) density. Hier en wat grotere groepen....toch snel een 10-15 monsters bij elkaar. Oh, is dat minder dan 21? Trolololol. Oh, en natuurlijk moet voor mastery alles in die enorme dungeon kapot. Het kost al moeite om de hele map te doorlopen binnen de 4:30 die er voor staat...mag je ook nog eens alles killen en op een of andere manier de mazzel hebben dat je 3x 21 monsters bij elkaar geherd krijgt.

Vanavond maar eens de andere monk sets bekijken, Ulliana is gewoon te slecht voor woorden. Wellicht nog eens met twee zDPS pull monks / barbs en een DPS erbij, anders is het gewoon zelfkastijding.
Welkom bij de meest belachelijke set dungeon die ik gevonden heb. Dat was voor mij ook gelijk de monk opzij. Wat een belachelijke set dungeon zeg.
Als tegenstelling heb ik een DH gemaakt, voor de lol de 1e complete set geprobeerd, werd Natalya's, die set dungeon is compleet het tegenovergestelde, te simpel voor woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 09 november 2016 @ 08:06:
[...]

Welkom bij de meest belachelijke set dungeon die ik gevonden heb. Dat was voor mij ook gelijk de monk opzij. Wat een belachelijke set dungeon zeg.
Ja, kan ik zien. Ik heb gisteravond Raiment en Inna ook geprobeerd.
Raiment mastered met minder dan 10 poginge. Hierbij is het handig In-Geom / Nemesis te gebruiken. Hierdoor genereer je extra mobs in de dungeon zodat mastery makkelijker wordt (je kan hier en daar een enkele mob missen zonder dat het auto-fail is). Deze is goed te doen.

Inna is weer zo'n zwaar irritante omdat je 10 enemies binnen 10 yards moet hebben als je Ally activeert (en dat 5 keer). Net als DMO bergen van die kleine no-life critters en dan nog eens een corridor map. Net als DMO dus het probleem dat om de objectives te halen je geen damage mag doen. Ook weer zo'n domme design keuze. Een key Inna item (Crudest Boots) moet je dus vooral niet dragen, anders ga je veel te veel damage doen en heb je teveel Allies die dingen slopen voordat je de objective kan halen.

Ik zit te denken aan een I6 / R2 setup om 'em te doen; Depth Diggers en Simplicity erbij zodat je met een generator damage kan doen voor de kills terwijl de Allies en Cyclone niet teveel damage doen. Ik zit net de Quinn guide voor de dungeon te bekijken en hij heeft het over 150K sheet DPS. De 'don't get frozen' objective is trouwens een eitje geworden door Invigorating. Neemt niet weg dat het moeten droppen van meer dan 75% van je normale damage om een kans te maken het te halen nogal dom is.
Als tegenstelling heb ik een DH gemaakt, voor de lol de 1e complete set geprobeerd, werd Natalya's, die set dungeon is compleet het tegenovergestelde, te simpel voor woorden :+
De verschilllen zijn inderdaad heel groot. Dungeons met 'kill X enemies with skill Y' zijn over het algemeen met een paar pogingen te doen. Tal-Rasha had ik op de 2e attempt, de eerste ging mis op een worm-bite. Sunwuko was iets van 3 pogingen. Als je maar gewoon kills mag maken gaat het doorgaans wel. Het is dat, of no-DPS pure frustratie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Iemand nog leuke ideen / suggesties voor een "non-meta" monk build. Gewoon een leuke build.

*kijkt naar Zarh*

:+

Wat ik zef al hebt geprobeerd:
- 2p Rainment + 6p Inna
- 4p Sun + 6p Inna
- variatie van dingetjes maar ging niet goed.

[ Voor 34% gewijzigd door Goldman op 09-11-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
De patch notes van de volgende patch staan online. Eindelijk gaat die portal naar the vault dicht na gebruik:)
Ook krijgen we in grifts geen mobs meer bij de ingangen. Altijd fijn:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Yup, veel Quality of Life aanpassingen, maar ze gaan me pas over de streep kunnen trekken als de nieuwe content er is. Zeer spijtig dat ze nog niets gaan doen aan de Akkhan set, terwijl ze wel een item toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:43
Op reddit staat een review over de d1 dungeon. Ik zal niet spoilen maar zoals ik het lees niet de moeite waard.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Heb hem daarstraks op de PTR gespeeld, leuk....voor een keertje en de pet is grappig. Daar blijft het wel bij..

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:29:
Iemand nog leuke ideen / suggesties voor een "non-meta" monk build. Gewoon een leuke build.

*kijkt naar Zarh*

:+

Wat ik zef al hebt geprobeerd:
- 2p Rainment + 6p Inna
- 4p Sun + 6p Inna
- variatie van dingetjes maar ging niet goed.
Tja, wat noem je non-meta Monk op het moment? R6 lijkt me op dit moment meta, dus al het andere kun je spelen :+

Inna 6p is erg divers vanwege de 500% op alles, dus ook op item en gem procs. Daar zitten best grappige dingen bij. Ook kun je leuk combineren met EP.

Ik ben zelf met WoL / generator bezig (6p Sun) en da's ook wel leuk spelen. TLK / generator wil ik nog doen, maar ik mis een Unity voor de setup die ik wil spelen.

Ulliana en R6 zijn nogal fixed; de bonussen zijn skill-specifiek, dus daar zit weinig ruimte voor variatie.

Demon Hunter

Hellcat Waistguard
Grenades have a chance to bounce 3-5 times, dealing an additional 50% damage on each bounce
This bonus is increased to 800% on the final bounce
The following skills are affected by this power:
Cluster Arrow – Dazzling Arrow, Cluster Bombs, Loaded for Bear, and No Rune
Rain of Vengeance – Anathema
Strafe – Demolition
Rapid Fire – Bombardment
Ok, ik hoop dat ik dit even verkeerd lees en dat de primary skill 'Grenades' ook affected is, ondanks dat die niet in het lijstje 'affected skills' staat...maar ik ga hoe dan ook een Strafe build hiermee maken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Neles7 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:15:
Op reddit staat een review over de d1 dungeon. Ik zal niet spoilen maar zoals ik het lees niet de moeite waard.
Gewoon diablo 1 met de beelzebub mod installeren. Veel leuker dan die gestripte versie.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Neles7 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:15:
Het is wel de moeite waard, maar je moet er niet met je L70/P2000 mannetje doorheen vliegen. Ik heb hem gespeeld met een nieuw karakter dat geen gebruik maakte van paragan/gold/stash/follower/enz. Al het geluid laag, de muziek hard en dan is zeer goed te doen. Het is geen Diablo 1, maar het is een leuk eerbetoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Nephalem schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:26:
[...]

Gewoon diablo 1 met de beelzebub mod installeren. Veel leuker dan die gestripte versie.
Potdomme goeie tip! Direct geïnstalleerd... wat een heerlijke nostalgie. Pure focus op dungeons clearen en gear verzamelen, zo moet het zijn! Die mod voegt ook leuke en handige zaken toe. Meer items, meer bosses, waypoints etc... ook Town-running is b.v. erg handig, alleen voelt het lopen door de dungeons nog wat traag aan. Toggle runmode met stamina (zoals D2) was een verademing geweest. Helaas wordt er niet meer verder gewerkt aan de mod.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blijkbaar hebben ze stiekem engine updates toegepast:

Options aanpassingen:
- DX11 ipv. DX9
- AA off tot MSAA x8
- SSAO

Voelbaar:
- scherpere texturen
- vloeiendere game

Zou meer sound channels eindelijk mogelijk zijn ?

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik draai al jaren sweet fx met een lumasharpen filter op diablo 3, maar zeker fijn dat het eindelijk native in de game zou zitten, anders is het idd redelijk blurry. Engine begint sowieso beetje zijn leeftijd te vertonen en echt vloeiend is het nooit geweest als je met 4 mensen zit te rammen .... hopelijk beter dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Iemand toevallig nog een clan voor wat meer casual people? Net een invite gestuurd naar GoT, maar dat ging 'm niet worden :) Zitten denk ik al te vol.

- Feanathiel#2944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Feanathiel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:40:
Iemand toevallig nog een clan voor wat meer casual people? Net een invite gestuurd naar GoT, maar dat ging 'm niet worden :) Zitten denk ik al te vol.

- Feanathiel#2944
GoT is behoorlijk casual!
Ging 'm niet worden = iemand heeft de invite declined? Als je 1 van de leaders ingame aanspreekt moet t wel goedkomen met die invite.. :) of een DM kan natuurlijk ook

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

schaapiej schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:03:
[...]

GoT is behoorlijk casual!
Ging 'm niet worden = iemand heeft de invite declined? Als je 1 van de leaders ingame aanspreekt moet t wel goedkomen met die invite.. :) of een DM kan natuurlijk ook
Yup, declined binnen 10 minuten :) Voordat ik iedereen ga proberen, kun je zo zien wie er online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Feanathiel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:08:
[...]

Yup, declined binnen 10 minuten :) Voordat ik iedereen ga proberen, kun je zo zien wie er online is?
Stingray was een uurtje terug nog online.
Heb alleen geen idee wat zijn #nummertje is :p

Edit: anders een DM naar JimMorrison hij is ook vaak genoeg online :)

[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 11-11-2016 21:25 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

schaapiej schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:22:
[...]

Stingray was een uurtje terug nog online.
Heb alleen geen idee wat zijn #nummertje is :p

Edit: anders een DM naar JimMorrison hij is ook vaak genoeg online :)
Thanks. En geen probleem, op het moment dat je via het clan-zoek schermpje de naam ziet, kun je simpel het nummer achterhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Hoe kom je in de Diablo 1 levels ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Volgens mij kun je die alleen nog maar bezoeken op de PTR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Feanathiel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 23:54:
Volgens mij kun je die alleen nog maar bezoeken op de PTR :)
Oke is bezig met MB binnen halen :-)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zojuist de "D1 Dungeon" gespeeld.
Om het samen te vatten; :O :O :O :O :O

Voor mij voelde het aan als een rift met 17 niveau's met tussendoor wat extra bosses.
Alleen dan met oudere geluidjes en shitty graphics. Wooptiedoo thanks Blizz dit had de game echt nodig! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In mijn ogen is die D1 event (want 1 maand per jaar) niet extra content in meer zin dan dat een Halloween of Christmas (Holidays) event dat zou zijn. De echte content zit in een nieuwe char en de nieuwe area's, monsters en items. Maar dat gaat pas ergens volgend jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het als het Kanai event, het is een tribute. Die kan je gaan spelen in de hoop op een game-changing nieuwe ervaring, maar dan ga je teleurgesteld worden.

Ik vind de reacties wel grappig, die onderstrepen hoeveel voortgang D3 geboekt heeft op gebied van pacing en soepelheid t.o.v. de voorgaande delen. Vergeet niet dat deze versie van D1 al handigheden heeft die het origineel miste...als dat al saai en onhandig gevonden wordt...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:51:
Ik zie het als het Kanai event, het is een tribute. Die kan je gaan spelen in de hoop op een game-changing nieuwe ervaring, maar dan ga je teleurgesteld worden.

Ik vind de reacties wel grappig, die onderstrepen hoeveel voortgang D3 geboekt heeft op gebied van pacing en soepelheid t.o.v. de voorgaande delen. Vergeet niet dat deze versie van D1 al handigheden heeft die het origineel miste...als dat al saai en onhandig gevonden wordt...
Ik zie het zeker niet als game-changing ervaring. Maar het zijn gewoon rift lay-outs waar je doorheen loopt, met D3 monsters etc etc. Niet een oude D1 map voor zover ik weet.. Wat mij betreft hadden ze die energie beter in een nieuwe act kunnen stoppen! Maargoed, ik ben wat dat betreft ook wel aardig klaar met het herkauwen van ouwe shit wat tegenwoordig te vaak gebeurt! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik denk dat dit juist gedaan is omdat het weinig energie vergt. Ik zie de gelijkenissen met Diablo 1 ook niet afgaande van de screenshots. Maar het is wel weer een leuke afwisseling om eens (!) te doen ipv. de zoveelste rift of bounty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
schaapiej schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:26:
Zojuist de "D1 Dungeon" gespeeld.
Om het samen te vatten; :O :O :O :O :O

Voor mij voelde het aan als een rift met 17 niveau's met tussendoor wat extra bosses.
Alleen dan met oudere geluidjes en shitty graphics. Wooptiedoo thanks Blizz dit had de game echt nodig! 8)7
hoe kom je daar ik heb de PTR geinstaleerd maar hoe kom je nu bij die D1 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
Gisteren de PTR geupdate en ook opnieuw geinstalleerd. Windows 10 + 4K scherm vindt Diablo 3 niet zo leuk.. Scherm blijft zwart en verder gebeurt er niks.

Achter gekomen dat als ik multisampling aanzet dat het spel dan vastloopt en je helemaal niks kan, game restarten of graphics settings terugzetten via de config file werkt ook niet, moet helemaal opnieuw geinstalleerd worden. Nog meer mensen dit probleem?

[ Voor 45% gewijzigd door mprkooij op 12-11-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ravw schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:41:
[...]

hoe kom je daar ik heb de PTR geinstaleerd maar hoe kom je nu bij die D1 versie
Als je naar The Old Ruins gaat zit er een portal met de naam Tristram :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
schaapiej schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:59:
[...]

Als je naar The Old Ruins gaat zit er een portal met de naam Tristram :)
Ik moest naar advent mode :-)

Ik moet zeggen de sfeer is heel dark .... ( zo had heel D3 moeten zijn)
alleen zonder die korrels ( pixels )
maar ik vind de sfeer geweldig bij die D1 levels .... ( donkere kelders loopt ) kan even niet op de naam komen ...

[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 12-11-2016 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
mprkooij schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:54:
Gisteren de PTR geupdate en ook opnieuw geinstalleerd. Windows 10 + 4K scherm vindt Diablo 3 niet zo leuk.. Scherm blijft zwart en verder gebeurt er niks.

Achter gekomen dat als ik multisampling aanzet dat het spel dan vastloopt en je helemaal niks kan, game restarten of graphics settings terugzetten via de config file werkt ook niet, moet helemaal opnieuw geinstalleerd worden. Nog meer mensen dit probleem?
Via launcher gewoon weer 32bit client gebruiken, werkte voor mij. Op de een of andere manier wilde het gewoon niet in 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
ravw schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:38:
[...]

Ik moest naar advent mode :-)

Ik moet zeggen de sfeer is heel dark .... ( zo had heel D3 moeten zijn)
alleen zonder die korrels ( pixels )
maar ik vind de sfeer geweldig bij die D1 levels .... ( donkere kelders loopt ) kan even niet op de naam komen ...
Het enige wat de sfeer anders maakt is het korrelige filtertje wat er overheen ligt, verder zijn het gewoon rift layouts... wat ik op de PTR wel mooi vind; density in GR's. Gewoon lekkere volle maps!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Toch maar eens de PTR geinstalleerd:

- ziet er effectief beter uit met de nieuwe opties
- vloeiender? hmmm kan ik zo niet zeggen, in elk geval niet minder vloeiend :)
- Diablo 1 level is gaaf
- leuke optie is ook om de mouse cursor groter te maken, dat is echt goed gedaan

Als dit echter voldoende zal zijn om me nog eens helemaal te laten gaan in Diablo 3 weet ik zo nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

SideShow schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:55:
- leuke optie is ook om de mouse cursor groter te maken, dat is echt goed gedaan
Eindelijk ! Alhoewel ik de cursor sinds 2.4 al een verbetering vind, is het nog steeds wel eens zoeken waar ie is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meridius
Het verbaasd me dat er genoeg mensen zijn die totaal nieuwe content verwachten achter het D1 event. En nee het is geen spannende moeilijke dungeon. Reset al je paragon eens en maak geen gebruik van een volledige set waarmee je T13/GR65 easy cleared en kijk dan nog eens.

Feitelijk gezien is het een eerbetoon en om aan te tonen dat D3 toch wel de nodige stappen heeft gemaakt sinds D1. Het is al lang bekend dat de focus van Blizz niet meer bij Diablo ligt dus waarom zou je bij zoiets verwachten dat er een complete act uit de grond wordt gestampt of unieke level designs? Vooral nu ze de necro hebben aangekondigd zou je zoiets absoluut niet moeten verwachten.

De achterliggende gedachte is belangrijk en niet het "wow dit heeft echt shitty grafics en saai level design". Speel weer eens het origineel en kijk dan naar D3. Een ander voorbeeld is Kanai's Cube. Hoeveel mensen weten de achterliggende gedachte om hem zo te noemen? Het is namelijk een eerbetoon aan een Blizz artist die jaren aan D3 en andere games heeft gewerkt maar aan kanker was overleden. "Kevin Kanai Griffin" zal op, onder andere, deze manier altijd worden herrinerd voor zijn inzet en al het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Is er al iets bekend over de einddatum van season 8? Ik gok eind december en dan begin januari season 9 met de volgende patch, aangezien dat Diablo 1 event in januari gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
CorvusGS schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:31:
Is er al iets bekend over de einddatum van season 8? Ik gok eind december en dan begin januari season 9 met de volgende patch, aangezien dat Diablo 1 event in januari gaat plaatsvinden.
Blizzard dropt nooit patches of veranderingen rond de feestdagen. Dus zal half december worden of medio januari worden gok ik zelf.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vorig jaar:
Season 4 will be ending at the following dates and times for each region:

North America: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Wednesday, December 30 @ 5:00 p.m. KST
Season 5 will be starting about two weeks afterwards at the following dates and times for each region:

North America: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, January 15 @ 5:00 p.m. KST
http://us.battle.net/d3/e...on-12-15-2015#interseason

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@#&*^*!&^*&@#^*&^#@)!(*))*()$*#@%@$!!!

Fucking Madstone.. Wat een kloteding is dat zeg.. Inmiddels bijna 20k aan Shards en tig upgrades en gambles, maar NOG niet dat ding gekregen. *zucht*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:30:
@#&*^*!&^*&@#^*&^#@)!(*))*()$*#@%@$!!!

Fucking Madstone.. Wat een kloteding is dat zeg.. Inmiddels bijna 20k aan Shards en tig upgrades en gambles, maar NOG niet dat ding gekregen. *zucht*
Lang leve RNG! *O*
Voor welke build wil je de Madstone gebruiken, U6 speed?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:51:
[...]

Lang leve RNG! *O*
Voor welke build wil je de Madstone gebruiken, U6 speed?
Yep :P

Dit is mijn Monk nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/84390320

T10 rifts gaan al snel, maar met Madstone kan het nog wat sneller :+

Zit ook een beetje vast qua gear momenteel omdat alle shards naar Helms gaan en ik geen chest/boots/bracers/belt kan gamblen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:54:
[...]

Yep :P

Dit is mijn Monk nu: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/84390320

T10 rifts gaan al snel, maar met Madstone kan het nog wat sneller :+

Zit ook een beetje vast qua gear momenteel omdat alle shards naar Helms gaan en ik geen chest/boots/bracers/belt kan gamblen :P
De Madstone is een class item, dus niet gamblen maar rare upgrades doen. Je gamble pool is helms + spirit stones, dus de kans op Madstone is minder dan de helft dan de kans bij rare upgrade.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:10:
[...]

De Madstone is een class item, dus niet gamblen maar rare upgrades doen. Je gamble pool is helms + spirit stones, dus de kans op Madstone is minder dan de helft dan de kans bij rare upgrade.
Ik doe dus allebei :P Kan wel stoppen met gamblen maar die shards krijg ik toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Precies. Dus geen patch drop rond de feestdagen maar 12 januari pas.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Bedankt Phuncz, zal inderdaad een gelijkaardige timing zijn dit jaar. Gelukkig want ik ben nog volop bezig met m'n journey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vind het zelf spijtig, want tijdens de feestdagen heb ik lekker veel tijd tussen de sociale activiteiten door. Van mij mocht de update gerust midden december komen maar Blizzard heeft blijkbaar schrik dat heel de game in een onspeelbare, misbruikte bugexplosie verandert tijdens de feestdagen en niet te repareren valt tot het volgende season. Maar wel season end juist voor nieuwjaar, go figure. Alsof dat totaal geen aandacht nodig heeft als daar iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vorig season niet de stash tab gehaald, dit seizoen weer begonnen en ik weet alweer waarom ik vorig seizoen stash tab niet deed... kut timed rifts en set dungeon mastery :r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Bokkie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 07:55:
Vorig season niet de stash tab gehaald, dit seizoen weer begonnen en ik weet alweer waarom ik vorig seizoen stash tab niet deed... kut timed rifts en set dungeon mastery :r
Hmm vond het vrij simpel dit seizoen. Ok als je monk bent gegaan, is de standaard set dungeon hopeloos, maar genoeg anderen die weer TE simpel zijn voor woorden.
En timed rifts, zonder issues gehaald.

Nee dat zou ik eerder de 2 conquests als uitdaging noemen, hoewel de bosses in 20 minuten erg simpel was. 2e die ik gehaald heb is 350 kills uit een cursed chest, uiteindelijk 440 kills ofzo. 2 Unhallowed Essense DH's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Die dungeon mastery vond ik ook lastig, alhoewel met Natalya DH is het me gelukt binnen het half uur. Dus haalbaar, maar niet zo leuk.

Die timed rifts vind ik dan weer wel een leuke uitdaging, alhoewel veel afhangt van welke shrines je tegen komt en hoe de vijanden verspreid zijn in de rift.

Zelf zit ik nog niet zo ver in de journey, moet nu een TX rift doen in minder dan 6 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja gaat mij niet zozeer om moeilijk, ben allang blij dat ze de UE nu gefixed hebben, vorige keren deed ik altijd de Tal rasha, maar dit seizoen heb ik alleen een DH gemaakt.

Ik vind die hele set dungeons geen reet aan, en timed rifts zijn ook RNG.afhankelijk van layout, density en mob type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Als het grootste probleem van een set dungeon is: het killen van alle mobs. Dan moet je gewoon iemand achter je aan laten hobbelen die start met killen als jij halverwege bent. De class van de "volger" maakt niet uit alleen jij moet zelf de objectives doen. Je kan het zelfs met een groep van 4 personen doen.

Dit, en vorig, season de UE set dungeon in 3x proberen gecomplete. Ik denk dat ik een kwartiertje bezig was met het voor elkaar te krijgen. Zoals bovengenoemd gewoon iemand achter je aan laten lopen.

Rifts binnen X tijd doen is behoorlijk makkelijk. Setje aan UE DHs of LTK monks en je knalt door een T11-T12 rift in 2-3 minuten.

[ Voor 18% gewijzigd door Meridius op 16-11-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Meridius schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:57:Setje aan UE DHs of LTK monks en je knalt door een T11-T12 rift in 2-3 minuten.
Misschien moet ik m'n build maar eens veranderen naar UE, zit nog altijd met Natalya bezig uit de Haedrig's gift. Wel met extra gear en enkele ancients.

Ondertussen heb ik wel een volledige set UE verzameld maar moeilijk in te schatten of ik hiermee meteen een grote vooruitgang ga boeken als ik mijn build ga omgooien.

[ Voor 23% gewijzigd door CorvusGS op 16-11-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
CorvusGS schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
Misschien moet ik m'n build maar eens veranderen naar UE, zit nog altijd met Natalya bezig uit de Haedrig's gift. Wel met extra gear en enkele ancients.

Ondertussen heb ik wel een volledige set UE verzameld maar moeilijk in te schatten of ik hiermee meteen een grote vooruitgang ga boeken als ik mijn build ga omgooien.
Als je wil kan ik je wel helpen met een rift clearen.

Maar eigenlijk is de enige farming/speed build voor DHs de UE set. Op T11 is het simpelweg 1-2 keer multishot en alles op het scherm is dood (op elites na dan).

Er zijn maar weinig builds die qua gemak en snelheid in de buurt komen van de DH UE build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Meridius schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:08:
[...]

Als je wil kan ik je wel helpen met een rift clearen.

Maar eigenlijk is de enige farming/speed build voor DHs de UE set. Op T11 is het simpelweg 1-2 keer multishot en alles op het scherm is dood (op elites na dan).

Er zijn maar weinig builds die qua gemak en snelheid in de buurt komen van de DH UE build.
Een collega van mij speelt momenteel op T13 dus die kan me eventueel wel helpen.

Ik ga die UE build zeker eens bekijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UE is razendsnel, zelfs met subpar gear.

Als je dan ook nog eem open zombierift hebt dan ben je binnen 2 minuten klaar.

ik farm nu met mijn gear http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1584257 met 2 vingers in de neus T13

Voor normale rifts wissel ik naar boon of hoarder met goldwrap en nemesis

Heb teveel CDR op dit moment dus kan nog wat rerollen, maar wacht op meer ancient, dit is prima voor farmen op moment

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 16-11-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik farm ook makkelijk T13 maar voor efficientie pak ik altijd T12. Het verschil tussen T9-10 was in het verleden best groot en dat zelfde is tussen T12-13. Oke je hebt misschien niet de kans op 3 DBs maar je killed alles wel sneller. In de tijd van 2 T13 kan ik zelf (als UE) 3 T12s doen.

Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur dus dit is zeker niet iets als "je moet dit want anders" maar T12 is efficienter tenzij je al behoorlijk wat augments hebt.
Heb teveel CDR op dit moment dus kan nog wat rerollen, maar wacht op meer ancient, dit is prima voor farmen op moment
Sowieso kan die 9% CDR op je wapen naar atk speed. Met 37% CDR (incl gem en paragon) heb je 100% uptime van vengeance dus meer moet je absoluut niet willen. Ik zit nu op 33% (alleen quiver en shoulders CDR) en die 2 seconde dat hij down is time ik met lopen, een vault en/of generator shot. Die extra stat die je ervoor terug krijgt kan je net wat meer dmg of toughness geven.

[ Voor 27% gewijzigd door Meridius op 16-11-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Voorbije seizoenen ook altijd UE dh gehad.
Dit is m'n eerste seizoen als wd en het bevalt me prima!
Grifts gaan als een trein,gear verre van perfect en zelfs nog niet alle items met die gems erop maar toch grift 81 solo in 13:08.
Dit heb ik nog nie kunnen bereiken met m'n dh met veel beter gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Meridius schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:51:
[...]

Ik farm ook makkelijk T13 maar voor efficientie pak ik altijd T12. Het verschil tussen T9-10 was in het verleden best groot en dat zelfde is tussen T12-13. Oke je hebt misschien niet de kans op 3 DBs maar je killed alles wel sneller. In de tijd van 2 T13 kan ik zelf (als UE) 3 T12s doen.

Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur dus dit is zeker niet iets als "je moet dit want anders" maar T12 is efficienter tenzij je al behoorlijk wat augments hebt.

[...]

Sowieso kan die 9% CDR op je wapen naar atk speed. Met 37% CDR (incl gem en paragon) heb je 100% uptime van vengeance dus meer moet je absoluut niet willen. Ik zit nu op 33% (alleen quiver en shoulders CDR) en die 2 seconde dat hij down is time ik met lopen, een vault en/of generator shot. Die extra stat die je ervoor terug krijgt kan je net wat meer dmg of toughness geven.
Klopt, je merkt het vooral met elites dat het langer duurt.

Mijn boog heeft al 6%dmg, dus ik moet een eerst een andere hebben om hem beter te maken.
Deze had ipv die cooldown een socket. was bezig met rerollen maar toen waren souls op nadat ik een paar hellfire necks had gemaakt :X

Mijn doel is om CDR op shoulders, quiver en 1 ring te hebben. daarmee is makkelijk de 36% te halen icm paragon en diamond in helm

Ideale yangs voor mij heeft
% dmg
Dex
rcr
Area dmg
socket van gift

Inmiddels heb ik Destroyer ook afgerond en heb ik nog 2 punten openstaan voor Conquerer:
  • T13 rift binnen 5 minuten
  • 2e conquest
De T13 binnen 5 minuten zal wel een groep-effort worden; met m'n Monk met current gear is de T12 binnen 6 minuten wel solo gelukt maar meestal is dat rond de 7 minuten. Dan naar T13 binnen 5 is nogal een stap.

Op het moment heb ik de focus even op de 2e conquest gelegd; daarvoor heb ik een Barbarian zodat ik met nog 2 sets de 55 kan gaan doen. De 50 lukte al wel met een geleende gem (lvl 65) en 2 level 9 gems. De 55 duurde 18 minuten dus er is nog even iets meer DPS nodig. Zal even wat grinding worden, maar dat moet binnen een weekje toch wel rond zijn.

Richting Guardian zal het er misschien toch op uitdraaien om van WoL naar R6 te switchen, maar wellicht blijkt de WoL damage voldoende als m'n 2e weapon ook ancient is. Voor dingen als Belial in 45 seconde is R6 wel the way to go (level 25+ BotS en met FD proc meer dan 6 ApS en het is snel klaar). Dit is wel het eerste season waar ik wellicht besluit niet op de 75 te mikken voor Divinity. Wat dan de 3e conquest wordt is nog even de vraag; 8 set masteries is gewoon irritant; de helft van de dungeons per class is gewoon niet te doen en dan moet je opeens voor 3-4 classes sets gaan verzamelen...zit ik niet op te wachten. De bosses binnen 20 minuten is dan het alternatief...ik ben wel benieuwd hoe lastig die is maar dat kan natuurlijk ook als groep. Wellicht dat er meer mensen geïnteresseerd zijn:
http://www.diablofans.com...179021-conquest-boss-mode

[ Voor 5% gewijzigd door Zarhrezz op 17-11-2016 14:24 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nephalem
Zarhrezz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:29:
Inmiddels heb ik Destroyer ook afgerond en heb ik nog 2 punten openstaan voor Conquerer:
  • T13 rift binnen 5 minuten
  • 2e conquest
De T13 binnen 5 minuten zal wel een groep-effort worden; met m'n Monk met current gear is de T12 binnen 6 minuten wel solo gelukt maar meestal is dat rond de 7 minuten. Dan naar T13 binnen 5 is nogal een stap.

Op het moment heb ik de focus even op de 2e conquest gelegd; daarvoor heb ik een Barbarian zodat ik met nog 2 sets de 55 kan gaan doen. De 50 lukte al wel met een geleende gem (lvl 65) en 2 level 9 gems. De 55 duurde 18 minuten dus er is nog even iets meer DPS nodig. Zal even wat grinding worden, maar dat moet binnen een weekje toch wel rond zijn.

Richting Guardian zal het er misschien toch op uitdraaien om van WoL naar R6 te switchen, maar wellicht blijkt de WoL damage voldoende als m'n 2e weapon ook ancient is. Voor dingen als Belial in 45 seconde is R6 wel the way to go (level 25+ BotS en met FD proc meer dan 6 ApS en het is snel klaar). Dit is wel het eerste season waar ik wellicht besluit niet op de 75 te mikken voor Divinity. Wat dan de 3e conquest wordt is nog even de vraag; 8 set masteries is gewoon irritant; de helft van de dungeons per class is gewoon niet te doen en dan moet je opeens voor 3-4 classes sets gaan verzamelen...zit ik niet op te wachten. De bosses binnen 20 minuten is dan het alternatief...ik ben wel benieuwd hoe lastig die is maar dat kan natuurlijk ook als groep. Wellicht dat er meer mensen geïnteresseerd zijn:
http://www.diablofans.com...179021-conquest-boss-mode
Moet er ook nog 1 dus boss of timed rift wil ik zeker samen wel even binnenhengelen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Nephalem schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:02:
[...]

Moet er ook nog 1 dus boss of timed rift wil ik zeker samen wel even binnenhengelen.
Lijkt me leuk. Zal voor mij waarschijnlijk wel volgende week worden (vanavond een en ander te doen, dan weekendje weg).

<GOT> Zarhrezz#2885

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Dit season ben ik een witch doctor gestart. Tot nu toe had ik voornamelijk Crusader gespeeld met wat whirlwind barb, dus het was even een verandering voor mij. Nu zit ik op een week season verder dan mijn no-season crusader rofl.

Ik zoek nog iemand die mij wat kan helpen bij de conquests. Die bosses of Curses zijn best moeilijk om als pet witch doctor te doen en ik ben dus aan het hopen dat iemand mij hier wat kan helpen daarmee. Curses geraak ik niet boven 320 kills van de 350 :(

BNet tag: whodares#1162

Pagina: 1 ... 14 ... 73 Laatste