Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whodares schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:48:
Dit season ben ik een witch doctor gestart. Tot nu toe had ik voornamelijk Crusader gespeeld met wat whirlwind barb, dus het was even een verandering voor mij. Nu zit ik op een week season verder dan mijn no-season crusader rofl.

Ik zoek nog iemand die mij wat kan helpen bij de conquests. Die bosses of Curses zijn best moeilijk om als pet witch doctor te doen en ik ben dus aan het hopen dat iemand mij hier wat kan helpen daarmee. Curses geraak ik niet boven 320 kills van de 350 :(
Gewoon even een UE-DH meenemen, dan is ie zo gepiept. Je mag mij ook toevoegen, is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:48:
[...]

Gewoon even een UE-DH meenemen, dan is ie zo gepiept. Je mag mij ook toevoegen, is zo gedaan.
Bedankt, ik zal je vanavond dan toevoegen.

Op zich zijn de seasons eigelijk vrij gemakkelijk. Ik vind het dan ook spijtig dat slechts enkele builds bepaalde dingen kunnen completen.
Ik zit nu op de tier waar je 1 conquest moet doen. Op zich zou ik de rest van die tier op 1 avond kunnen doen.
Hetzelfde voor de stash tab, daar is de enige moeilijkheid de conquest.
Over de seasons ben ik vrij teleurgesteld, maar ook door de power creep. Ik weet nog de tijd dat level 30 GRift belachelijk hoog was en nu kan je na een week zonder problemen GRift 60 al aan -.-

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

whodares schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:53:
[...]

Bedankt, ik zal je vanavond dan toevoegen.

Op zich zijn de seasons eigelijk vrij gemakkelijk. Ik vind het dan ook spijtig dat slechts enkele builds bepaalde dingen kunnen completen.
Ik zit nu op de tier waar je 1 conquest moet doen. Op zich zou ik de rest van die tier op 1 avond kunnen doen.
Hetzelfde voor de stash tab, daar is de enige moeilijkheid de conquest.
Over de seasons ben ik vrij teleurgesteld, maar ook door de power creep. Ik weet nog de tijd dat level 30 GRift belachelijk hoog was en nu kan je na een week zonder problemen GRift 60 al aan -.-
Vergeet niet dat dit komt door:
- Ancient items die toen nog niet beschikbaar waren
- Set items die diverse updates gehad hebben
- Gems die zijn toegevoegd
- sinds kort ook kan augmenten

Verschillende redenen waarom je nu dus veel verder zou moeten kunnen komen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Engeltje83 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:56:
[...]

Vergeet niet dat dit komt door:
- Ancient items die toen nog niet beschikbaar waren
- Set items die diverse updates gehad hebben
- Gems die zijn toegevoegd
- sinds kort ook kan augmenten

Verschillende redenen waarom je nu dus veel verder zou moeten kunnen komen :)
Inderdaad, maar dat vind ik dan niet echt leuk.
- Ancient Items vind ik zever en is gewoon een RNG extra om meer RNG en power te hebben. Het was al lastig om perfect gear te krijgen en dan voegen ze daar nog een Ancient laag aan toe.
- Dat ze sets updaten, vind ik geweldig. Dat daardoor andere sets nutteloss gemaakt worden, is dan weer niet leuk. Kijk maar naar Akkhans of Roland bij Crusader. Die zie je ook niet meer.
- Legendary Gems vind ik nog wel passen bij het GRift verhaal. Echter mis ik nog steeds de runewords uit D2.
- Augmenten is gewoon power om power te geven.T13 stelt niets meer voor eenmaal je de beste set voor je character hebt en dan laten ze nog eens augments toe -.-

Ik ben op een weekje met mijn WD naar GRift 65 gegaan met slechts 2-3 Ancient spullen die niet optimized zijn. Mijn Cube heeft nog maar 2/3 nodige dingen voor mijn build (FFFUUUUUU Mask of Jeram), dus de 75 halen zal lukken van zodra ik die laatste item heb.
Als ik dat dan vergelijk met mijn Crusader waar ik 10-tallen uren in heb moeten steken om de juiste gear te krijgen om dan net GRift 60 af te kunnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Natuurlijk is het leuk om zo hoog mogelijke grift te kunnen, pushen op z'n tijd.
Het verschil is ook wel dat de set en legendary items droppen bij de vleet.
Het gevoel van de eerste maanden diablo 3, dat het echt uniek was dat je een set of legendary item kreeg, je daar echt je hele build op ging bouwen vond ik ook veel leuker.
Ik ben echt uuuuuuuuuuuuuren bezig geweest om uiteindelijk op T6 te kunnen spelen. Nu hoef je 2x een hoge grift mee te lopen met iemand en je hebt genoeg set/legendaries om dat zelf al te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
whodares schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:05:
[...]

Ik ben op een weekje met mijn WD naar GRift 65 gegaan met slechts 2-3 Ancient spullen die niet optimized zijn. Mijn Cube heeft nog maar 2/3 nodige dingen voor mijn build (FFFUUUUUU Mask of Jeram), dus de 75 halen zal lukken van zodra ik die laatste item heb.
Als ik dat dan vergelijk met mijn Crusader waar ik 10-tallen uren in heb moeten steken om de juiste gear te krijgen om dan net GRift 60 af te kunnen ...
WD is heerlijk sterk, inderdaad...Maar probeer maar eens met een WD de 4 min. op T13 te halen, of Solo Belail in 45 sec.
Hier heb je dan helaas de "snelle" jongens (DH?) voor nodig... :>

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Engeltje83 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:43:
Natuurlijk is het leuk om zo hoog mogelijke grift te kunnen, pushen op z'n tijd.
Het verschil is ook wel dat de set en legendary items droppen bij de vleet.
Het gevoel van de eerste maanden diablo 3, dat het echt uniek was dat je een set of legendary item kreeg, je daar echt je hele build op ging bouwen vond ik ook veel leuker.
Ik ben echt uuuuuuuuuuuuuren bezig geweest om uiteindelijk op T6 te kunnen spelen. Nu hoef je 2x een hoge grift mee te lopen met iemand en je hebt genoeg set/legendaries om dat zelf al te kunnen.
De droprate in de eerste 3 maanden was veel te laag voor hoe crappy de rolls konden zijn. Ook waren legendaries daar zwakker dan yellows.
Ik heb toen een 200-tal uur gespeeld voordat ik mijn eerste set/legendary had gevonden. Spijtig genoeg had hij slechte rolls (geen socket, lage damage, stats voor andere class, ...) en was hij dus waardeloos. Dit blijft voor mij nog eens een reden waarom ik het Unique-systeem van D2 veel beter vind. Daar weet je wat je aan een Unique item had. De stats konden wel wat verschillen, maar je wist wel exact welke stats je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

whodares schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:38:
[...]

De droprate in de eerste 3 maanden was veel te laag voor hoe crappy de rolls konden zijn. Ook waren legendaries daar zwakker dan yellows.
Ik heb toen een 200-tal uur gespeeld voordat ik mijn eerste set/legendary had gevonden. Spijtig genoeg had hij slechte rolls (geen socket, lage damage, stats voor andere class, ...) en was hij dus waardeloos. Dit blijft voor mij nog eens een reden waarom ik het Unique-systeem van D2 veel beter vind. Daar weet je wat je aan een Unique item had. De stats konden wel wat verschillen, maar je wist wel exact welke stats je kreeg.
Daarom ben ik ook wel tevreden met de updates, net als de smartloot die ze geïntroduceerd hebben destijds.
Ondanks dat, vind ik nog met grote regelmaat set of legendary items voor andere classes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

whodares schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:05:
- Ancient Items vind ik zever en is gewoon een RNG extra om meer RNG en power te hebben. Het was al lastig om perfect gear te krijgen en dan voegen ze daar nog een Ancient laag aan toe.
Je bent niet verplicht Ancient gear te hebben om de game volledig te spelen, maar de meesten vinden het wel leuk als een item (vooral wapen) als Ancient dropt en deze ook nog goed is.
De drop-kansen zijn er niet slechter op geworden, tenzij je met twee maatstaven telt. Als je verwacht op GR top niveau mee te kunnen spelen, moet je ook de uren erin steken die de top niveau spelers erin steken, reken maar op een 40u per week minimaal.
- Dat ze sets updaten, vind ik geweldig. Dat daardoor andere sets nutteloss gemaakt worden, is dan weer niet leuk. Kijk maar naar Akkhans of Roland bij Crusader. Die zie je ook niet meer.
Niemand verplicht om die andere sets niet meer te gebruiken, die sets worden niet automatisch nutteloos omdat een andere set een hogere GR level haalt. Dat is een limiet dat je zelf oplegt.
- Augmenten is gewoon power om power te geven.T13 stelt niets meer voor eenmaal je de beste set voor je character hebt en dan laten ze nog eens augments toe -.-
Dat is de variabele damage op een wapen ook. Waarom niet allemaal max ? Omdat het dan geen RNG game meer is.

Als je een probleem hebt met de basis gameplay van Diablo, kijk je beter naar andere niet loot-based ARPG games ipv. te klagen hoe de game niet op jou afgestemd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whodares
Phuncz schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:59:
Je bent niet verplicht Ancient gear te hebben om de game volledig te spelen, maar de meesten vinden het wel leuk als een item (vooral wapen) als Ancient dropt en deze ook nog goed is.
De drop-kansen zijn er niet slechter op geworden, tenzij je met twee maatstaven telt. Als je verwacht op GR top niveau mee te kunnen spelen, moet je ook de uren erin steken die de top niveau spelers erin steken, reken maar op een 40u per week minimaal.

Niemand verplicht om die andere sets niet meer te gebruiken, die sets worden niet automatisch nutteloos omdat een andere set een hogere GR level haalt. Dat is een limiet dat je zelf oplegt.

Dat is de variabele damage op een wapen ook. Waarom niet allemaal max ? Omdat het dan geen RNG game meer is.

Als je een probleem hebt met de basis gameplay van Diablo, kijk je beter naar andere niet loot-based ARPG games ipv. te klagen hoe de game niet op jou afgestemd is.
Ik snap je redenering hier niet goed. Mijn punt is dat er veel power in het spel is bijgekomen dat er niet in hoort te zitten. Ancient gear is daar een voorbeeld van. Het is belachelijk gemakkelijk om al je items in Ancient te hebben, maar hun stats kunnen slecht zijn. Vanaf dan zijn de normale drops niets meer waard, want je kan alleen nog maar Ancients gebruiken. Op die manier kan je dus stellen dat de dropkans enorm verslecht is. Je gear moet goede stats rollen EN Ancient zijn. Is het dat niet = salvage.

Dit punt valt ook samen met de 2 andere opmerkingen. Ik speel een loot-based game om de loot. Momenteel is zowat alles dat ik vind een auto-salvage en dat maar na amper een weekje spelen op season. Op mijn crusader heb ik sinds LoN misschien 1-2 upgrades gevonden op 2 maanden tijd en mijn gear is verre van perfect.
Waarom speel je nog een loot-based game? Om met je coole, sterke loot rond te lopen natuurlijk! Waarom zou ik een Akkhans gebruiken en amper T13 afkunnen om met LoN er als een briesje door te gaan?

Je punt op variabele damage op wapens vind ik eerlijkgezegd heel ver van de pot gerukt met mijn commentaar op augments en heeft er ook niets mee te maken. Je kan augments ook op armor doen en zo heel gemakkelijk 2K+ in je main stat gratis bijkrijgen.
Wapens hebben variabele damage en daar ga ik zeker mee akkoord. Dat is in elke loot-based game tot nu toe geweest, mits een paar uitzonderingen (die ik niet eens ken of gespeeld heb dan).

Mijn eerste punt is dat de power spike in Diablo 3 enorm hard vergroot is voor geen enkele reden dan ook. Je kan het spel comfortabel spelen in eender welke set, maar elke class heeft nu eenmaal een beste set. Vanaf dat je die set hebt, is de rest nutteloos en salvage materiaal.
Mijne tweede punt is dat de RNG van Diablo 3 te groot is. Het is niet zo erg als Launch Diablo 3 (hallo crossbow met barbarian stats erop ...), maar er zijn teveel randoms. Ondertussen hebben ze al enkele van die problemen opgelost, maar nog niet allemaal. Als ik het vergelijk met Diablo 2 is het verschil snel duidelijk. Daar waren de stats vastgezet met een RNG op de range. Daar kan je niet op elk stuk CDR of CHC of CHD vastkrijgen.

Ik kan je echt aanraden om eens naar het lootsysteem van Diablo 2 te kijken en dat tevergelijken met Diablo 3. Je zal ineens zien hoeveel meer RNG Diablo 3 heeft toegevoegd. Denk daar dan nog eens bij dat ze Smart Loot 2.0 en Kanai's Cube hebben toegevoegd na genoeg klachten van hoe slecht de RNG wel niet was en je moet toch zeker een probleem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik denk dat het ook maar net uitmaakt wat je doel is. de 1 vindt het leuk om verschillende builds zelf te proberen, kijk naar Zahrezz die met regelmaat volgens mij zijn build over de hoop gooit en META volgens mij niet voorkomt in zijn vocabulaire..
Als je speelt voor de fun, moet je zorgen dat je ergens een uitdaging in blijft houden. Danwel een andere set proberen, zelf een build gaan proberen te maken en dat langzaamaan gaan finetunen.

De ander speelt om zo hoog mogelijk en de top van de ladder in seasons te halen, grifts pushen en gems van lvl 100 krijgen.

Je bent immers niet verplicht om ancient wapens te gebruiken, gems te gebruiken danwel te upgraden of te augmenten.
Waar de een blij van word, is voor de ander een doorn in het oog en dat zal voorlopig ook nog wel blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ik ga met je akkoord in het opzicht dat je speelt om plezier te hebben. Speel je graag zonder Ancients, Gems, slechtere sets, ... be my guest. Als dat de uitdaging voor die persoon is, hoop ik dat hij er veel plezier in heeft. Zolang je toch op de difficulty voor die gear blijft spelen. Ga geen T13 rifts leechen zonder iets bij te dragen, dat worden mensen snel beu.

Ik blijf Diablo 3 momenteel een goed spel vinden. Ik heb er 100'en uren ingestoken waar ik plezier van heb gehad. Daarentegen heb ik nog steeds kritiek op het lootsysteem. Als je ziet dat ze 2 fixes erin hebben gestoken gedurende de jaren, was het ook wel nodig. Die fixen zijn Smart Loot 2.0 en meer recent Kanai's Cube.

Mijn probleem met het lootsysteem? Teveel RNG. Diablo 3 heeft 4 RNG-lagen waar Diablo 2 er maar 2 had.

Diablo 2:
- Dropt de item of niet?
- Zijn de stats goed gerolled?

Diablo 3:
- Dropt de item?
- Is hij Ancient?
- Staan de juiste stats op de item?
- Zijn de stats goed gerolled?

Zoals je kan zien, is het bij Diablo 3 een heel pak moeilijker om effectief goede gear te krijgen. 2 Points of Failures vs 4 zorgt ervoor dat ik 99.9% van mijn drops salvage.

Maar goed, ik ben misschien iets te negatief bezig over dit alles. Ik wil wel nogmaals herhalen dat ik Diablo 3 NU een goed spel vindt, maar dat de RNG en power creep er een groot stuk van de fun uithalen voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die meer RNG t.o.v. D2 is wat mij betreft een verbetering. In de D2 tijd pakte je na een tijd 99% van alle drops gewoon niet meer op, omdat je dat item al had met goede rolls. Als je van item x al een perfect had, was oppakken van dat item type vanaf dat moment zinloos. Kwam bij dat het overgrote deel van de sets en uniques useless was. Er was geen salvage en gold was zinloos, dus in een itemization game pakte je de meerderheid van de set / unique drops niet eens op. Voor mij is dat gewoon veruit slechter dan het D3 systeem. Doordat perfect gear zo goed als onmogelijk is, blijft er een kans dat een drop een upgrade is...bij D2 was was de kans op upgrades op een gegeven moment gewoon 0.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
Ik heb al een hele tijd geen Diablo meer gespeeld en heb een korte tijd nadat de auctionhouse werd verwijderd nog heel even gespeeld. Iemand die een goede Youtube video kent om mij weer een beetje bij de brengen? Ik wil namelijk binnenkort weer beginnen met Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:04:
Ik heb al een hele tijd geen Diablo meer gespeeld en heb een korte tijd nadat de auctionhouse werd verwijderd nog heel even gespeeld. Iemand die een goede Youtube video kent om mij weer een beetje bij de brengen? Ik wil namelijk binnenkort weer beginnen met Diablo 3.
Je kunt het beste even op Battle.net de patch notes van de grote patches doornemen, om een indruk te krijgen van de wijzigingen. Dat of de clan joinen en veel samen spelen. Dan ben je ook snel genoeg weer bij de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk een Raekor's chest geregeld (cube upgrade) en daarmee met 6-piece Raekor de 6e tier 55 clear voor de conquest gedaan. Nu nog de T13 binnen 5 minuten voor Conquerer.

Ik moet zeggen dat ik R6 / IK4 met 300th Spear cubed leuker vind dan de gangbare build...beetje met boulder toss dingen 1-shotten is wel grappig (hier en daar 36B crits gezien). Neemt niet weg dat dat het wel weer was voor Barb (in ieder geval dit season). Raekor vind ik niet echt lekker spelen vanwege de Furious Charge stacks en voor CD reset is alleen Boulder toss een echte optie. De 6-piece werkt ook niet met Whirlwind (de damage is er wel, maar de channel zuipt stacks) en de rest is het ook allemaal net niet. LoN biedt wat leuke opties, maar ik heb geen zin om dat ook nog eens te gaan gearen. Zoals het er nu voorstaat is Barb het gewoon net niet als je naar de andere classes kijkt (tenzij je naar Crusader kijkt, maar dat terzijde).

Toen terug naar Monk (WoL - Explosive) om wat gems verder te levelen...wat 50's gelopen in de 4-5 minuten range t.o.v. 10-11 minuten met Barb en dat geeft wel een beetje aan waar het probleem zit. Monk is wel iets beter geared, maar niet extreem. Waar Barb groepjes density of single targets nodig heeft om effectief te zijn, is het 2-3 Explosives om van alles en nog wat verspreid over het hele scherm op te blazen. Tegen single target wat minder snel, maar niet compleet gimped tegen 2-3 targets (lees: Champions).

Volgende stap wordt nu 2e weapon ancient krijgen en 3e augment om zo richting T13 op acceptabele snelheid te gaan en tussendoor eens kijken hoe ver ik al kom op greaters (de 64 was onder de 11 minuten, dus er zit ruimte). Ook maar eens even kijken met R6 en Stricken of Belial al in 45 seconde om kan...sowieso maar eens R6 gearen voor de bounty runs die nodig gaan zijn voor weapon reroll. Door de 4p-piece kan die net wat sneller door dan Sunwuko.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Volgens mij is D3 wel weer een beetje dood nu veel alles wel weer gehaald hebben voor het season.

Ik merk dat ik ook liever tijd in (bijvoorbeeld) BF1 wil stoppen dan in D3. Mede denk ik omdat er niets meer te halen is, er niets is veranderd en omdat ik het al behoorlijk kapot heb gespeeld.

Mocht iemand nog hulp nodig hebben met iets dan help ik uiteraard graag of als men vragen heeft dan help ik daar ook graag bij.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:57:
Volgens mij is D3 wel weer een beetje dood nu veel alles wel weer gehaald hebben voor het season.

Ik merk dat ik ook liever tijd in (bijvoorbeeld) BF1 wil stoppen dan in D3. Mede denk ik omdat er niets meer te halen is, er niets is veranderd en omdat ik het al behoorlijk kapot heb gespeeld.

Mocht iemand nog hulp nodig hebben met iets dan help ik uiteraard graag of als men vragen heeft dan help ik daar ook graag bij.
Het viel me al op dat er maar weinig online zijn tegenwoordig. Ben zelf enkele dagen geleden pas begonnen en heb niet veel tijd om te spelen, dit season. Hoop dat er de komende tijd nog teams te vormen zijn.

Dankzij Sting zat ik na drie uur spelen wel op para 350+ met bijna volledige setup voor de UE build. Nog bedankt! _/-\o_ Na twee dagen grift 62 met gemak gehaald en het grootste deel van de journey inmiddels ook. Alleen die leg gems upgraden gaat nog veel werk in zitten, dus een team vormen zou fijn zijn. :)
Gaat rap, dit season!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:07:
Alleen die leg gems upgraden gaat nog veel werk in zitten, dus een team vormen zou fijn zijn. :)
Gaat rap, dit season!
Ik deed voornamelijk GR40-45s om gems te lvlen. Met de UE build compleet doe je dan ong 2-3 min (max) over de GR dus dan kun je in een uurtje 2 gems van lvl 1 naar lvl 30 brengen. Eenmaal 3 gems op lvl 35 dan ga je naar GR50, GR55 etc etc.

Het ligt er natuurlijk aan wat je doel is maar om stash tab te halen heb je echt geen hogere gems nodig dan lvl 50.

In season 7 en 8 (dus huidig) is de power creep dusdanig hoog dat je inderdaad met een boost al meteen P400 bent. Als je dan nog een beetje geluk hebt met gear is het na een weekje spelen eigenlijk wel zoiets van: en nu? T13 is easy farm, season journey compleet, whats next?

[ Voor 18% gewijzigd door Meridius op 23-11-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Meridius schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:57:

Nou, ik kan me er niet eens meer toe zetten om alles voor season te gaan halen. Een groot deel van de lol van het spelletje haalde ik toch uit het samen met clanleden spelen. Gezien dat er steeds minder mensen online zijn, ben ik nu maar eens Torchlight II aan het spelen, en ik moet zeggen dat dat toch ook wel weer leuk is, om iets vernieuwends te doen, ipv elke keer hetzelfde.

Voor mensen die nog een boost nodig hebben, mijn LTK monk is snel genoeg, en ik wil altijd wel ff support verlenen, stuur me maar een DM :)

Ik denk alleen dat jullie me wat minder online gaan zien in D3, spijtig genoeg :|

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek op het moment een groepje om T13 binnen 4 minuten te doen. Ik kan niet altijd als ik online ben multi-player, maar feel free to ask.

Gisteren wat tiers hoger gegaan, van 64 naar 67. Er zit nog ruimte, de 70 moet met huidige gear wel lukken. Uitstelgedrag om maar geen bounties te hoeven lopen voor die weapon rerolls, zullen we maar zeggen.

Ik begreep van wat video's dat de PTR items die ik interessant vind onwerkbaar dan wel completely broken zijn. Ik hoop dat dat nog goed komt, anders hebt ik geen idee wat ik met het volgende season ga doen. Als de builds statisch worden (blijven) is voor mij de lol er ook wel af.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:52:
Ik zoek op het moment een groepje om T13 binnen 4 minuten te doen. Ik kan niet altijd als ik online ben multi-player, maar feel free to ask.

Gisteren wat tiers hoger gegaan, van 64 naar 67. Er zit nog ruimte, de 70 moet met huidige gear wel lukken. Uitstelgedrag om maar geen bounties te hoeven lopen voor die weapon rerolls, zullen we maar zeggen.

Ik begreep van wat video's dat de PTR items die ik interessant vind onwerkbaar dan wel completely broken zijn. Ik hoop dat dat nog goed komt, anders hebt ik geen idee wat ik met het volgende season ga doen. Als de builds statisch worden (blijven) is voor mij de lol er ook wel af.
Ik ben vanavond waarschijnlijk rond 22:00u online. Als je er tegen die tijd nog bent, dan doe ik graag een poging voor die speed rift challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Ik wil wel even kijken, als ik dan thuisben moet ik met de LTK monk ook wel een kans maken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:56:
[...]

Ik ben vanavond waarschijnlijk rond 22:00u online. Als je er tegen die tijd nog bent, dan doe ik graag een poging voor die speed rift challenge.
1st try!

Dank ook aan Sting en Sutro *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:05:
[...]

1st try!

Dank ook aan Sting en Sutro *O*
Feli :) Ik was nog in de stad, dus kon er niet zijn :(

Sparhawk schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:29:
[...]

Feli :) Ik was nog in de stad, dus kon er niet zijn :(
Sutro wil de Boss mode conquest wel eens proberen, dus wellicht dat we daar vanavond met een groepje naar gaan kijken...het lijkt mij ook wel eens leuk om dat te proberen. Nogmaals de guide / tutorial:
Boss mode

<GOT> Zarhrezz#2885

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:59:
[...]

Sutro wil de Boss mode conquest wel eens proberen, dus wellicht dat we daar vanavond met een groepje naar gaan kijken...het lijkt mij ook wel eens leuk om dat te proberen. Nogmaals de guide / tutorial:
Boss mode
Hehe, ook hier ben ik sjaak afhaak, vanavond een afspraak, en het weekeinde weg. Zondagavond kan weer :9

Sparhawk schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:47:
[...]

Hehe, ook hier ben ik sjaak afhaak, vanavond een afspraak, en het weekeinde weg. Zondagavond kan weer :9
Ach, als sommigen de conquest al hebben kan het nog steeds leuk zijn om te doen =)

Volgens mij wordt het ook makkelijker als niet iedereen de conquest hoeft te scoren; niet iedereen hoeft dan aanwezig te zijn bij de kills en dat betekent dat je er nog veel sneller doorheen kan omdat niemand terug hoeft naar town.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Bossmode en speedrift gehaald in first try met UE DH. Dan heb ik de grift 75 nog over voor de laatste conquest.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een aantal net-niet solo pogingen vanavond met z'n 2-en Bossmode ook binnengehaald. Ook de 3e augment gedaan en daarmee staan er nog 2 items open voor Guardian; 70 solo en Belial. Die 70 solo gaat het probleem niet worden, na wat pogingen op Belial de afgelopen dagen heb ik daar m'n twijfels bij. Het is wel echt een hele slechte van Bliz, 45 seconde ervoor waarvan er zo'n 15 op gaan aan transition animaties. Beetje jammer. Ik 1-shot de snakes net niet in een 2-player en da's toch wel noodzakelijk...zal je zien dat de meeste tijd gaat zitten in gearen voor 1-shot damage op die snakes -O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:27
Wanneer is dat diablo 1 event eigenlijk ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Google zegt: januari, jaarlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Ik word wel gek van die UE set dungeon hoor, continu hits op 17 a 18 mobs. Geraak er gewoon niet door. Heb stilaan veel zin dit seizoen op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerve schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:02:
Ik word wel gek van die UE set dungeon hoor, continu hits op 17 a 18 mobs. Geraak er gewoon niet door. Heb stilaan veel zin dit seizoen op te geven.
Die kan tegenzitten ja, teveel RNG afhankelijk... Maar als het goed is heb je de Nats set gekregen met uplevellen. Nats Dungeon is echt easy peasy en stukken minder frusterend dan de UE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
Nats heb ik eerst geprobeerd maar dat 90 sec ophouden van ROV lukte me ook niet direct, moet toegeven dat ik die wat sneller opgegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:02:
UE is gewoon een kwestie van met enige regelmaat een poging doen. Het komt echt aan op mazzel hebben. Niet te veel nadenken en gewoon een beetje mobs pullen en knallen. Lukt het na drie keer niet, dan een paar dagen later nog een poging. Dan komt 'ie vanzelf en loop je je ook niet te ergeren. Zo heb ik hem vorig season tenminste gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
Tja, doe ik nu ook zo, maar de completionist bastard in mij zou graag dat hoodstukje afgevinkt krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:48:
Tja, doe ik nu ook zo, maar de completionist bastard in mij zou graag dat hoodstukje afgevinkt krijgen ;-)
Er zitten gewoon hele slechte designs tussen. UE nooit geprobeerd, maar dat klinkt weer als een teveel RNG dungeon.

Als je het echt zat bent, haal er ff een Monk bij (als je me me online ziet, feel free to ask). Wapen eraf, 0 DPS pulling en klaar.

Zelf gistermiddag de 70 afgetikt met een yolo-ranged WoL setup met ruim 4 minuten over. Was bedoeld voor T13 / tier 60 speed maar kan kennelijk nog wel wat hoger gebruikt worden.

Blijft staan de Belial kill. Sting wil wel helpen, ben ik alleen nog op zoek naar 2 OP Multi-shot DHs om de snakes te 1-shotten. Mocht je dus een goeie UE hebben en vanavond even tijd, ik hoor het graag :D

Gisteravond maar een DH begonnen (meern03 bedankt voor de boost). Shadow kan de Belial in 45 seconde solo (volgens YT). De builds die daar voorbij komen (deze bv.) zijn volgens mij niet eens optimaal. Ik ga zelf werken aan een setup met Envious / Greenstone. De FoK is dan voor de eerste vorm van Belial, tegen de tijd dat de final form targetable is, zit je al weer op 15+ stacks. Wat ik in de meeste setups zie is focus op fire, maar dat lijkt me niet optimaal. De burn damage van Chemical Burn wordt zover ik weet namelijk niet geboost, terwijl de 330% CHD van Grievous Wounds wel doorwerkt. Ook is de verdere bonus van fire zeer beperkt; 15% van Magefist cubed schiet niet echt op (omdat je al meer elemental bonus hebt). Door Beckon Sail te cuben, kun je hopelijk zonder Elusive voor de DR zodat je SoJ kan nemen voor 25-30% Elite + 15-20% elemental...ruimschoots meer dan Elusive / Magefist cubed.

Vraagje: Hebben meer mensen last van het effect dat na het spelen van een battle.net game (HS of DIII in mijn geval) de launcher, als die weer naar de voorgrond komt, een 'Oops, something went wrong' heeft staan en als je 'em dan probeert te herstarten krijg ik een crash dialoog (Send to Blizzard). Ik heb daar sinds een paar weken last van (sinds laatste Nvidia driver update? not sure). Het is ook niet altijd, maar wel zeer regelmatig. Na een reboot werkt het dan weer.

[ Voor 78% gewijzigd door Zarhrezz op 30-11-2016 13:42 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het conceptje voor de Belial 45 seconds maar eens in d3planner gezet en een beetje met gear / stats gespeeld. Waar ik items nog moet er minimum roll versies in gezet en dan blijkt dat de gear niet extreem goed hoeft te zijn. Voor snakes heb je 23B crit damage nodig voor zekere 1-shots. Met een ancient Envious Blade met verder minimum rolls is dat al mogelijk.

Dan Belial...

Phase I is 454B HPs. Als we er even vanuit gaan dat CoE niet goed valt, zal de FoK (lightning) zo'n 75-100B doen en de Impales gemiddeld 40B zonder stacks mee te tellen. Er zijn dan dus nog zo'n 9 hits nodig voor een totale 5 seconde kill tijd (1.95 ApS).

Phase II is nog eens 1.100B HPs. In deze fase moet je in je CoE komen (seconde 39-44 vanaf start van de encounter). De average Impale gaat dan naar zo'n 115B. Met 10 hits moet het dan klaar zijn, binnen de 5 seconde CoE cycle.

Met behoorlijk minimale gear, zou Belial I + transform + Belial II in zo'n 25 seconde klaar moeten zijn. Blijft er 20 seconde over om de snakes te 1-shotten.

Sounds doable :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gear is compleet. Wat me al gelukt is in een trial run is TX in 48 seconde. Ik heb verder getest op T13 en een main issue is resource management. Tegen Belial I kom ik met ~ 20% RCR zonder Hatred te zitten (Preparation nodig bij Snakes en die is dan nog niet van CD af).

Wat ik nu aan het testen ben is eerst A1 Southern waypoint checken voor resource shrine en als die er is pad naar Belial clearen, TP, waypoint naar shrine, terug naar town via map / waypoint en dan portal in. Daarmee lijkt het resource-technisch wel te lukken.

Ik ben ook aan het kijken naar FoK - Assassin's Knives als opening op de snakes, je 1-shot dan de eerste 4 snakes zodat je daar een snellere start hebt. Het betekent wel dat je geen FoK op Belial phase I hebt, maar da's op zich geen ramp.

Survivability is een tweede uitdaging...m'n gear is niet bepaald goed dus alles 1-shot me. Met 2 cheat-deaths moet je dan wat geluk hebben om niet op Belial phase 2 plat te gaan.

Vanavond maar weer verder proberen...of even Sting / Sutro / <andere geïnteresseerde> erbij roepen en kijken hoe dat loopt. Met wat ik nu zie is het solo mogelijk, maar als ik er met een groep sneller vanaf kan zijn is dat absoluut acceptabel...deze Guardian checkbox is wel de slechtst doordachte / geteste tot nu toe.

Tot 3 keer toe solo 53-54 seconde |:( Kennelijk toch nog meer DPS nodig...of wat meer geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door Zarhrezz op 05-12-2016 22:29 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik kan altijd helpen als nodig met UE DH. Even PM sturen gezien ik niet vaak meer op het RPG forum zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:03:
Ik kan altijd helpen als nodig met UE DH. Even PM sturen gezien ik niet vaak meer op het RPG forum zit.
Is goed, thanks. Vanmorgen nog een aantal pogingen, de 49 seconde gehaald...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Done *O*

Eerste poging na het idee te switchen naar Sun Keeper...een paar fouten gemaakt ook (ik open met FoK op kleine Belial i.p.v. Impale en de CoE cycle zat 3 seconde mis) dus in een paar seconde minder moet kunnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:27
Zijn er nog mensen die een character willen levelen op season? Ben nu bezig, maar er is helemaal niemand in public games en speel niet graag alleen. (Softcore PC-versie)

[ Voor 6% gewijzigd door goldstriker op 08-12-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n season is (eindelijk) af, maar ik ben nog wel wat online...als je een boost nodig hebt kun je altijd even een berichtje sturen.

Net even zitten kijken voor S9...na het Shadow dingetje van de afgelopen weken heb ik wel weer zin om die set te spelen en met Hellcat wordt de area damage ook te overzien...daarnaast gaat Marauder ook een stuk sterker worden door die belt en Marauder CA heb ik al een tijd niet gespeeld (en die vind ik wel leuk, i.t.t. UE / Multishot).

Shadow is Gift set en dat is wat mij betreft tied voor beste start set voor season (naast Jade...beide de DPS op de 2 pieces).

Daarnaast is S9 ook weer single-class te doen, ook erg prettig. DH moet ook de 3 conquests wel kunnen doen (The Thrill met CA grenades, Avarice met whatever, Curses! met Marauder) als de PTR list gelijk blijft. Daarnaast geen Belial-type challenge, gewoon The Butcher T13 in 15 seconde, doodsimpel met Shadow. Lijkt erop dat S9 weer een makkelijke wordt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:27
Bedankt Zarhrezz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Gz Zarh!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Is er trouwens al bekend welke starter sets je krijgt volgend season?
Daarnaast de vraag wanneer de verwachte start van nieuwe season is?

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:49:
Is er trouwens al bekend welke starter sets je krijgt volgend season?
Als we PTR mogen geloven:
  • Barbarian – Might of the Earth
  • Crusader – Thorns of the Invoker
  • Demon Hunter – Shadow’s Mantle
  • Monk – Monkey King’s Garb
  • Witch Doctor – Jade Harvester
  • Wizard – Firebird’s Finery
Daarnaast de vraag wanneer de verwachte start van nieuwe season is?

Bvd :)
Start datum nog niet bekend. De 2-weeks notice voor einde Season 8 is nog niet afgegeven, dus die eindigt op z'n vroegst rond Kerst. Daarnaast zit er minimaal een week tussen S8 en S9. De laatste seasons is dat 2 weken geweest. Ook zal er binnenkort nog een PTR patch komen.

Het zou me overigens niet verbazen als de 2-weeks notice vandaag nog komt; dan zou S9 de eerste week (waarschijnlijk 1e vrijdag) van 2017 kunnen starten. Gezien het speciale anniversary event in januari zou dit logisch zijn; een speciaal event in januari maar het helft van de maand live hebben zou raar zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:50:
Als we PTR mogen geloven:
  • Barbarian – Might of the Earth
  • Crusader – Thorns of the Invoker
  • Demon Hunter – Shadow’s Mantle
  • Monk – Monkey King’s Garb
  • Witch Doctor – Jade Harvester
  • Wizard – Firebird’s Finery
Top, bedankt! :)

Is er al iets bekend of de meta gaat veranderen met de nieuwe patch of is het gewoon een paar sets buffen zodat er meer variatie is?

Ik weet nog niet wat ik ga spelen. Misschien WD met Jade maar dat is best glass cannon toch? Misschien een FB wiz een keertje doen. barb, crus, dh en monk al kapot gespeeld laatste seasons 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Ben eerlijk gezegd een aantal weken geleden aardig afgehaakt. Af en toe nog een Dungeon run.
Heb gekeken naar season 9. Daar zitten wel weer leuke dingen in.
Misschien die WD build gaan proberen en eens zien of ik daar mijn GR score ovan mijn none season char kan verbeteren.

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meridius schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:53:
[...]
Is er al iets bekend of de meta gaat veranderen met de nieuwe patch of is het gewoon een paar sets buffen zodat er meer variatie is?
Rhykker heeft een meta-video gemaakt:
YouTube: New Diablo 3 Patch 2.4.3 Season 9 Builds

Wat daarin nog niet meegenomen is, zijn deze changes die gaan komen:
https://us.battle.net/for...0752065987?page=2#post-38

Newsflash: PTR update met meer set buffs!
http://us.battle.net/d3/en/blog/20362179

In andere woorden: de meta zal hoogstwaarschijnlijk veranderen. Als ik het zo zie zal UE niet meer de sterkste DH set zijn, wordt Inna 6 / R2 de sterkste generator, wordt Rolands sweep competitive (75% DR!), kan Delsere weer meedoen en gaat Arachyr Firebats de vloer aanvergen met HT Garg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik zit even op kantoor, dus ik kan het niet zien, maar alles heeft een simpele dmg buff gekregen, van wat ik gister las. De waste set is nu miscchien wel geinig voor farmen maar niet rift pushen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Goldman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:32:
Ik zit even op kantoor, dus ik kan het niet zien, maar alles heeft een simpele dmg buff gekregen, van wat ik gister las. De waste set is nu miscchien wel geinig voor farmen maar niet rift pushen.
Waste gaat van 340% WW damage + 2500% Dust Devils naar ( 340% WW damage + 120% Dust Devils) x5 = 1700% WW + 600% Dust Devils. Nu zal je met de WW zelf makkelijker raken, maar verder schiet het niet op voor de output. Nog steeds niet meer dan lagere torment farming.

Hammerdin krijgt een 600% buff door Faithful Memory en kan daarmee wel eens meekomen met LoN.
Rolands gaat 59% meer DPS doen en krijgt 50% meer DR. Da's een berg tankiness die de moeite is.

Marauder krijgt een 44% DPS buff en daarnaast de grenades belt. Voor greaters zie ik 'em daarmee UE passeren. UE is nog steeds beter voor speedruns...hoewel Shadow daar wel eens langszij kan komen als Grenades snel genoeg is voor trash. Base speed van Shadow is beter en door Impale is non-white allemaal 1-shot.

Inna krijgt 83% meer DPS (toch Mirinae maar weer uit de kast trekken?). Raiment 6 piece bonus op generators is nog steeds iets hoger, maar Inna geeft je daarnaast alle Mantra's en Allies (x2). Dat maakt het beetje extra damage ruimschoots goed. Plus dat de damage van 10 Allies met een 1000% bonus ook aantikt. Meer damage, meer Toughness, meer Recovery. Tja...Sunwuko is nog wel steeds beter voor T13 farming vanwege de enorme AoE DPS.

Arachyr krijgt een 56% DPS boost. En Arachyr Firebats deed al meer damage dan HT Firebats...byebye Gargs.

Delsere krijgt een 38% DPS boost. Geen idee of die set daarmee competitive wordt. Tal is immers simpelweg 3000% op alles, maar heeft geen DR.

Dit alles natuurlijk onder voorbehoud; de nummertjes kunnen nog getweakt worden.

Overigens is de explosion bonus van Barber gehaald. Hoe competitive de LoN dan wordt is even de vraag. Het is al lastig gearen en de bonus kan wel eens niet genoeg zijn. Ik hoop dat het wel voldoende is...ik ben wel een Spirit Barrage fan, maar het is tot nu toe nooit een viable skill geweest.

De eind-explosion bonus is ook van Hellcat gehaald. Ook hier weer de vraag hoe groot die impact is. Ik hoop dat het nog genoeg is voor Grenade generator met Shadow. Een ideetje waar ik over denk is 'em met Cold Grenade en Mirinae te proberen; 1200% van Shadow 2-piece is een leuke boost. De proc scalar op Cold Grenade DoT is niet zo heel best (lang niet zo goed als FoF) maar als je er 5 bij krijgt door de Hellcat, kan het toch interessant worden. Maar goed, dat kan heel goed niet werken...als de DoT niet stackt bijvoorbeeld. Maar goed, dan hebben we altijd Marauder nog.

Edit: Manald heal is van 3000-4000% naar 13000-14000%...dat kan wel eens lachen zijn in een Tal Electrocute build met Valvet / Ball of Hate. Dat Electrocute geen damage doet en dat de proc scalars niet best zijn maakt niet uit als de proc voor 13000% * 31 voorbij komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zarhrezz op 09-12-2016 15:34 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Thanks voor de wrapup zhar, super!

Wordt denk ik een WD voor mij dan gezien ik dit eigenlijk nog geen heel season gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:20:
Thanks voor de wrapup zhar, super!

Wordt denk ik een WD voor mij dan gezien ik dit eigenlijk nog geen heel season gespeeld heb.
Vorig season heb ik Arachyr gespeeld (lekker tegen de meta van toen in). Zelfs zonder de PTR buff is het gewoon een heel sterke set als je Firebats gaat. Is zeker een leuke build om een season mee te spelen als je dat nog nooit gedaan hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na een aardige periode pauze van het weekend maar weer de game opgestart (gezien de hoeveelheid posts ben ik niet de enige die even sabbatical was/ben) , op het PTR om maar gelijk de laatste versie mee te krijgen. Bevalt wel weer moet ik zeggen, Weet iemand wat er in “Dark Tristram” te doen is? Wel geinig dat je weer de D2 graphics krijgt.

En binnenkort de Necromancer, ben benieuwd, leuke stap, jammer dat je hem moet kopen en ik blijf de feel van D1/D2 nog wel missen.

Hoop dat ze snel met D4 wat gaan doen in de hoop dat de oude sfeer weer terug komt

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:18:
Weet iemand wat er in “Dark Tristram” te doen is? Wel geinig dat je weer de D2 graphics krijgt.
'The Darkening of Tristram' is het januari-event waarbij je toegang krijgt tot 16 levels dungeon met een retro-filter. De portal hier naartoe zit in Tristram. Er zitten een aantal speciale achievements aan vast, waaronder eentje voor in een solo game op level 1 starten en de 'Dark Lord' verslaan. Ik ga dat in ieder geval als season start doen...is weer eens wat anders dan power-levelen naar 70. De 'Dark Lord' drop een nieuwe legendary gem voor in je helm socket.

Ik heb gisteren even wat met die gem getest op een Tal Wiz (want een 12000% weapon damage blast is leuker met een 3000% set bonus). Ik begreep dat je normaal gesproken gestunned wordt als de blast af gaat, maar de CC immunity van Invigorating Gemstone voorkomt dit. De trigger voor de blast heb ik niet kunnen ontdekken, het is in ieder geval niet bijzonder vaak. Ik heb 'em nooit 'idle in town' af zien gaan dus het is niet puur een tijdsgebonden trigger. Ik heb 'em wel na een combat af zien gaan, dus het is ook niet direct gerelateerd aan casting / damage doen / damage krijgen. Het is wel een grappig alternatief voor builds met een bonus-to-all-damage (Tal, Inna, Shadow, etc.), hoewel RCR / CDR / HPs meestal wel de betere optie is. In Inna generator kan ik 'em nog het meest zien (al ziek veel HPs, RCR geen waarde, CDR nauwelijks interessant).

Ik was met de Tal aan het testen vanwege Manard Heal. 14000% weapon damage op de 15% proc van de passive is echt een hoop damage. Voor de gein natuurlijk ook een 70+ Mirinae ernaast (maar da's maar de helft van de damage en geen elemental % bonus). Ik heb in een T13 rift wel elites binnen de seconde uit elkaar zien klappen. Hoeveel van de damage door Manald Heal was kan ik niet zeggen...het moet aanzienlijk zijn want de Meteors waren nog niet geland. Door SB / AT hits komen er echter zoveel damage numbers langs, er valt niets te lezen (we hebben echt een filter nodig voor < 1B ofzo). Ik heb met Spectral Blades en AT getest en de proc rates lijken wel ok...genoeg effect om m'n GTX 960 met max nieuwe graphic instellingen op 95%+ load en onder de 60 FPS te krijgen...tijd voor een upgrade!

Daarna nog even met Hellcat op een Shadow aan de slag gegaan. Voor de gein ook weer een proc build; Mirinae met Cold Grenades. Dit proct behoorlijk goed; de grond raakt snel bezaaid met cold DoT patches en dan gaat de kerstboom wel aan. Naast de grenades heb ik 'em met FoK en Impale gespeeld...Grenades voor general white trash clearing, FoK voor packs, Impale voor cleanup. Dat werkt best redelijk, T13 is er wel goed mee te doen. Door Elusive / Wraps / Vengeance / Gloom is de toughness prima (ik ging weinig dood met nog geen 500K HPs op T13), door perma-Shadow Power lekkere movement. Het speelt eigenlijk wel erg lekker weg, alleen de damage is aan de lage kant. Wat dat betreft was het voor DH beter geweest als Shadow 2-piece een boost had gekregen i.p.v. de boost op Marauder. Kennelijk ziet Bliz de Shadow set als een lower-tier bounties farm set. In ieder geval een prima starter set voor season; met 2 pieces heb je de damage, met 4 pieces snelheid en survivability en met 6 pieces boss / RG devastation. Dat gekoppeld aan een 50/50 op upgrade van knives voor een Greenstone en daarmee easy ancient weapon maakt dit een erg goede starter optie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:50:
Start datum nog niet bekend. De 2-weeks notice voor einde Season 8 is nog niet afgegeven, dus die eindigt op z'n vroegst rond Kerst. Daarnaast zit er minimaal een week tussen S8 en S9. De laatste seasons is dat 2 weken geweest. Ook zal er binnenkort nog een PTR patch komen.

Het zou me overigens niet verbazen als de 2-weeks notice vandaag nog komt; dan zou S9 de eerste week (waarschijnlijk 1e vrijdag) van 2017 kunnen starten. Gezien het speciale anniversary event in januari zou dit logisch zijn; een speciaal event in januari maar het helft van de maand live hebben zou raar zijn.
Ik zat een weekje mis, hier is de announcement:
Season 8 will be ending on the following dates and times:

North America: Friday, December 30 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, December 30 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, December 30 @ 5:00 p.m. KST

Season 9 will begin about one week afterward on these dates:

North America: Friday, January 6 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, January 6 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, January 6 @ 5:00 p.m. KST
Start date S9 had ik dan weer wel goed, omdat er dit keer maar een week roll-over is :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Wel balen vakantie geen Diablo spelen dus

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Was helaas vorig jaar ook, nieuwe content pas in het nieuwe jaar. Vind ik spijtig want veel mensen in Westerse landen hebben de laatste week van het jaar verlof. Maar misschien is dat peanuts vergeleken met de Aziatische markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, nieuwe patch tijdens kerstvakantie is daarnaast ook vragen om server overload; iedereen is thuis en kerst vieren met familie duurt lang niet voor iedereen de hele dag + avond. Daarnaast is een deel van je eigen personeel ook vrij, dus reageren op problemen is nauwelijks mogelijk. Vanuit een bedrijf dus volkomen logisch dat je een nieuwe patch / release een weekje na de kerst doet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Is er nog een reden om S9 te spelen?
Iets in de vorm van een extra stashtab bijvoorbeeld.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zarhrezz schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:48:
Tja, nieuwe patch tijdens kerstvakantie is daarnaast ook vragen om server overload; iedereen is thuis en kerst vieren met familie duurt lang niet voor iedereen de hele dag + avond. Daarnaast is een deel van je eigen personeel ook vrij, dus reageren op problemen is nauwelijks mogelijk. Vanuit een bedrijf dus volkomen logisch dat je een nieuwe patch / release een weekje na de kerst doet.
Maar ze kunnen ook begin december de nieuwe content aanbieden, hebben ze ruim 2 weken de tijd om iets acuuts aan te pakken én dan hebben de mensen in de Westerse landen er een groot voordeel bij (tijd en nieuwe klanten; Diablo game onder de kerstboom). Want hoe ik het begrijp is er toch geen ontwikkeling meer vanaf nu tot begin januari. Het is ook weer niet dat we ze kennen om hun bliksemsnelle afhandeling van kritieke problemen de laatste tijd, hoe lang heeft de Wizard niet kunnen exploiten ? Of de bloodshards exploit ? Game-breaking bugs zijn sowieso binnen de 24u bekend dus dan kunnen ze begin december sowieso snel oplossen.

Nu weet ik ook niet wat wél de reden is waarom ze content releasen na de feestdagen, misschien heeft het met diversiteit op de werkvloer te maken (het is de USA hé), misschien betekent de Westerse wereld niets meer na de intreding in de Aziatische markt of misschien hebben ze echt maar een part-time developer die een weekje per maand kan kijken naar Diablo en toevallig in December altijd verlof heeft die maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 17-12-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muah, vorig jaar was het dezelfde tijdlijn, jaar ervoor dacht ik ook. Het zal ook te maken hebben met wanneer de andere Bliz games updates / patches / content krijgen en D3 onder de kerstboom gebeurt ook niet meer. Ze zullen eerder inzetten op content en PR voor de games waar nog groei / verkoop zit (Overwatch).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
schaapiej schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:15:
Is er nog een reden om S9 te spelen?
Iets in de vorm van een extra stashtab bijvoorbeeld.
Elk season kun je een stash tab krijgen. Ik heb nu 10 tabs totaal en volgens mij heb ik ze allemaal vanaf het moment dat het geintroduceerd was. Misschien dat ik er 1 mis.

Maar verder is er volgens mij niet extreem veel veranderd. Set- en itemchanges waardoor er mogelijk meer viable sets zijn om T13 mee te farmen. Weer een vermakelijk weekje spelen en dan is season weer klaar denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Meridius op 19-12-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:31:
[...]

Elk season kun je een stash tab krijgen. Ik heb nu 10 tabs totaal en volgens mij heb ik ze allemaal vanaf het moment dat het geintroduceerd was. Misschien dat ik er 1 mis.

Maar verder is er volgens mij niet extreem veel veranderd. Set- en itemchanges waardoor er mogelijk meer viable sets zijn om T13 mee te farmen. Weer een vermakelijk weekje spelen en dan is season weer klaar denk ik.
Gaat het verdienen van stash tabs na dit season nog steeds door en zit daar een max aan? Ik vermoed dat ik hem dit season niet ga halen, maar wil toch wel eens het max aantal halen, als dat er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:41:
Gaat het verdienen van stash tabs na dit season nog steeds door en zit daar een max aan? Ik vermoed dat ik hem dit season niet ga halen, maar wil toch wel eens het max aantal halen, als dat er is.
Volgens de blizz forums zit er een max aan van 10 totaal. Dat zou dus betekenen dat ik eigenlijk niets anders dan een portrait kan halen in S9 8)7

Bron, april 2016:
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20742996117#post-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Meridius schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:31:
[...]

De afgelopen seasons heb ik elk stashtab unlocked, momenteel 10 stuks.
Ik dacht dat 10 de max zou zijn en er dit season dus 'niks' te unlocken is.
Als er buiten de cosmetische dingen niks nieuws is dan is het antwoord op mijn vraag;
Nee, er is geen reden om S9 te spelen! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor degenen die de 10 tabs hebben en niet geïnteresseerd zijn in cosmetics is er inderdaad niets te halen in S9.

On a sidenote: Er zijn net voor het weekend wat number-tweaks en bugfixes geweest op de PTR:
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752515453#post-2

Zelf heb ik dit weekend m'n GPU geupgrade van een GTX 960 naar een GTX 1060 en na wat tijd op de PTR kan ik melden dat een GTX 1060 op de DX11 engine, met max settings op 1440p, de 60 FPS wel altijd moet kunnen halen. Ik heb geen coop gedaan (da's toch iets meer grafisch geweld) maar de load is niet boven de 71% gekomen, dus voldoende rek om het ook in coop goed te laten gaan. De GTX 960 kwam regelmatig aan de 100% load, waarbij de FPS terugviel tot net boven de 50 FPS.

De DX11 engine is wel een leuke grafische update; terug op live ziet het er allemaal een stuk minder uit, zeker op gebied van AA.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

En vergeet niet:
They will be available in the "Rise of the Necromancer Pack", which will also include a pet, two new character slots, and two new stash tabs. along with a portrait frame, pennant, banner shape, and sigil.
Ik veronderstel niet dat ze nog een derde stash bag gaan introduceren voor nog eens 5 stash tabs, uiteindelijk is het niet enkel voor de veteranen dat ze content releasen.

[ Voor 26% gewijzigd door Phuncz op 19-12-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:09:
Ik veronderstel niet dat ze nog een derde stash bag gaan introduceren voor nog eens 5 stash tabs, uiteindelijk is het niet enkel voor de veteranen dat ze content releasen.
Ik verwacht eigenlijk van wel...kunnen er weer 3 seasons tabs unlocked worden voor de completionists onder ons. Het is niet alsof er geen ruimte is voor een 3e stash bag en het is nou ook niet bepaald een balance probleem.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik hoop het ook maar we hebben lang genoeg mogen wachten op onze 6de en later 7de tot 10de bag, dus ik ga er niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Basis spel is al tijden erg goedkoop, echter om een goede beleving te krijgen van D3 moet je ook Reaper of Souls erbij kopen welke dan weer 20 euro is. D3 op zichzelf was een beetje een teleurstelling, maar dat heeft RoS recht getrokken.

Maar als je het nog niet speelt kun je voor een totaal van 30 euro honderden uren speelplezier hebben. Veel "bang for buck" als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:25:
[...]
Maar als je het nog niet speelt kun je voor een totaal van 30 euro honderden duizend+ uren speelplezier hebben. Veel "bang for buck" als je het mij vraagt :)
FTFY.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:o

We hadden het er een maandje of twee terug over op de clan chat...flink wat spelers boven de 2k uur sinds release. Ik weet niet meer precies waar ik op zat, maar het was wel zo'n "oh...da's eigenlijk best veel" momentje. Bij lange na niet de 6k uur die destijds in D2 is gaan zitten, maar goed, toen was ik student. Een baan + gezin kost je toch redelijk wat speeltijd :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Zarhrezz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:23:
[...]
We hadden het er een maandje of twee terug over op de clan chat...flink wat spelers boven de 2k uur sinds release. Ik weet niet meer precies waar ik op zat, maar het was wel zo'n "oh...da's eigenlijk best veel" momentje. Bij lange na niet de 6k uur die destijds in D2 is gaan zitten, maar goed, toen was ik student. Een baan + gezin kost je toch redelijk wat speeltijd :D
Ik heb het niet echt bijgehouden maar het kan ook goed tegen de 2K aan zitten. Ik heb ondertussen al teveel characters gedelete en nieuwe aangemaakt. Maar al die uren zijn wel verspreid over meerdere jaren. D3 release in mei 2012 (4,5 jaar oud alweer) dus een 450 uur per jaar wat neerkomt op een 1,2 uur per dag als je elke dag speelt.

Meestal gamen we toch wel meerdere uren achter elkaar met pieken en dalen maar eigenlijk is 2K uur dus nog niet zo heel extreem veel als je het zo bekijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt...en als je dan niet alleen naar de aanschaf van D3 + RoS kijkt maar ook de vervanging / afschrijving op de PC om het te draaien, is het nog steeds een prima uurprijs voor je entertainment.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Mooie aanbieding toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
net eindelijk de platium gehaald op de PS4 door op HC uitgespeeld. Alleen ben ik door een PS4 switch me vorige characters kwijt. Iemand die mijn Monk op SC wil helpen boosten? voeg me toe FRaaoel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:24

g0tanks

Moderator CSA
Vandaag in het FD: https://fd.nl/ondernemen/...-graag-monsters-in-de-pan

Gerrit Zalm, oud minister van Financiën en huidige bestuursvoorzitter van ABN Amro, is blijkbaar een groot fan van Diablo 3. :+
Beuken en Hakken. Dat is de manier waarop Gerrit Zalm zich ontspant als bestuursvoorzitter van ABN Amro. Op het ministerie van Financiën was hij nog liefhebber van het onschuldige flipperen. Maar nu is het genre 'hack & slash' zijn passie — en dan vooral Diablo III, een computerspel waarbij de held vervaarlijk ogende demonen in de pan hakt. Niet dat Zalm zijn agressie moet afreageren op wat er allemaal bij de bank gebeurt, zegt hij. Het is gewoon leuk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

lol, nice!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

g0tanks schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 02:55:

Gerrit Zalm, oud minister van Financiën en huidige bestuursvoorzitter van ABN Amro, is blijkbaar een groot fan van Diablo 3. :+

[...]
Hij zal wel de hele dag zitten gold-farmen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mad-Matt op 23-12-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik wil die Necromancer, hopelijk weer een beetje herinneringen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Laatst online: 22:34

Sjonny

Fratser

g0tanks schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 02:55:

[...]
verbaasd me nix. ooit opgebiecht dat hij heroes of might&magic 5 speelde in dwdd: YouTube: Gerrit Zalm bij DWDD
ook al een spelletje waar je met resources en gold bezig bent :)

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blizzard doet weer onduidelijk: http://us.battle.net/d3/e...ears-of-diablo-12-28-2016
As we approach the original game’s release anniversary on December 31, Blizzard Entertainment is thrilled to commemorate twenty years of Diablo.
Diablo III:
Recapture the feeling of your first play through of the original Diablo with The Darkening of Tristram tribute event. Venture through a reimagined version of the original cathedral in Diablo III and keep an eye out for some familiar items.
Dus patch 2.4.3 is uit ! Ah nee toch niet. Die komt voordat Season 9 start, de eerste week van januari volgens de verwachtingen. Je zou denken dat ze het ondertussen wel kunnen zeggen welke dag de volgende patch komt en dus wanneer je de D1 content kan spelen, want op de 31ste zal dat niet werken... Als je niet op fora zit of het nieuws goed bijhoudt, dan heb je gewoon niet door dat je nog 4 of 5 dagen na de 31ste mag wachten.

Blizzard mag toch eens wat duidelijker worden met hun communicatie, het is niet alsof er gespeculeerd wordt op hun aandeelkoersen wanneer een patch launched.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 29-12-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Sinds 2 jaar weer eens D3 geinstalleerd en RoS nog eens doorgespeeld. Ik moet toch zeggen dat het lekker weg blijft spelen! :)

Toch maar eens verdiepen in die seizoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wacht nog heel even,nieuwe seizoen start in een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, dan zullen weer een hoop mensen uit de GoT clan meedoen en kun je genieten van de betere dingen in Diablo 3: spelen met clannies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Begrijp ik goed dat je jet spel gewoon opnieuw speelt met een nieuw character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Magic666 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:23:
Begrijp ik goed dat je jet spel gewoon opnieuw speelt met een nieuw character?
Klopt. Je begint op level 1 zonder gear en zonder paragon punten.
Met als voordeel dat aan het einde van het season alles over gaat naar non-season en je dus 'niet voor niets' speelt!

Sla zelf dit season over. Heb het maximaal aantal stashtabs en de portraits boeien mij niks.
Verder misschien wat cosmetics om te unlocken? Maar ook die boeien mij te weinig om om season te starten... :p

[ Voor 21% gewijzigd door schaapiej op 30-12-2016 14:28 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

non-season zou dus mijn huidige barbarian zijn? :)

klinkt interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Elke character die je niet "seasonal" maakt tijdens het aanmaken, is sowieso non-season, ook wel "normal" genoemd.
Een season duurt ongeveer 3 maanden, je maakt dan bijvoorbeeld een nieuwe character aan als "season" character. Op het einde van de season worden alle season characters ineens non-season. Dan zijn alle items beschikbaar op je non-season characters (via in-game mail), je paragon experience (niet level) wordt bij elkaar opgeteld en eventuele progress die je had wordt ook samengevoegd. Zolang de season waarin de character gemaakt is nog bezig is, kun je enkel loot, experience en progress delen met je eventueel andere season characters gemaakt uit dat seizoen.

Wat ik wel aanraadt als beginnende speler is om de storyline op je gemak te spelen, season of non-season. Zowat iedereen speelt erna "Adventure Mode", wat het hele verhaal de deur uit mikt en je overal laat gaan. Ook meer drops en bepaalde events zijn daar mogelijk.

Dan heb je ook nog het onderscheid tussen hardcore en non-hardcore (of "softcore"), deze zijn nog eens apart in het verhaal omdat deze characters dood blijven als je éénmaal sterft. Maar je kan dus ook een season hardcore character maken, die dan na de season zijn zooi beschikbaar maakt voor de non-season hardcore characters.

[ Voor 22% gewijzigd door Phuncz op 30-12-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

thanks voor de uitleg! Duidelijk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:24
Heeft er iemand interesse om komend weekend samen te levelen en te grinden voor season 9? Mijn vrienden hebben geen zin meer om voor de zoveelste keer de season journey te doen dus zoek ik nog wat gelijkgezinden hier!
Een leuke vrijdagavond zonder vrouw of familie :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Volgens mij begint Season 9 op vrijdag 6 januari. 's avonds ga ik dan in ieder geval levelen. Ik sluit graag aan Phaex!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:24
Worra schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:33:
Volgens mij begint Season 9 op vrijdag 6 januari. 's avonds ga ik dan in ieder geval levelen. Ik sluit graag aan Phaex!
Top!
Wat is je battletag? Dan voeg ik je alvast toe
Mijn is Phaex#2738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Mijn battletag is Basvdd#2836
Pagina: 1 ... 15 ... 73 Laatste