Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen training vrijdagavond, dus ik kan ook eens een Season direct starten oOo

Ik ga zelf beginnen met de Darkening of Tristram event (omdat die toch met een level 1 moet starten), geen idee op welk level dat afgerond gaat zijn. Daarna de andere anniversary events aftikken en dan zien we wel weer verder. Wellicht dat ik de story er met DH maar eens doorheen ram, dat heb ik kennelijk nog nooit gedaan :$

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Moet je dat Darkening of Tristham even met een lvl 1 starten? Dacht dat het enkel aangeraden werd om dat te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:59:
Moet je dat Darkening of Tristham even met een lvl 1 starten? Dacht dat het enkel aangeraden werd om dat te doen.
Voor bepaalde achievements (met pet rewards) moet je op level 1, solo, starten en doorlopen in een enkele sessie. Zie hier voor walkthrough / spoilers.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zarhrezz schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:52:
Voor degenen die de 10 tabs hebben en niet geïnteresseerd zijn in cosmetics is er inderdaad niets te halen in S9.

On a sidenote: Er zijn net voor het weekend wat number-tweaks en bugfixes geweest op de PTR:
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752515453#post-2

Zelf heb ik dit weekend m'n GPU geupgrade van een GTX 960 naar een GTX 1060 en na wat tijd op de PTR kan ik melden dat een GTX 1060 op de DX11 engine, met max settings op 1440p, de 60 FPS wel altijd moet kunnen halen. Ik heb geen coop gedaan (da's toch iets meer grafisch geweld) maar de load is niet boven de 71% gekomen, dus voldoende rek om het ook in coop goed te laten gaan. De GTX 960 kwam regelmatig aan de 100% load, waarbij de FPS terugviel tot net boven de 50 FPS.

De DX11 engine is wel een leuke grafische update; terug op live ziet het er allemaal een stuk minder uit, zeker op gebied van AA.
Ik heb zelf 2 weken geleden ofzo een nieuwe CPU gekocht (6700K) en icm een GTX 780 6GB haalt dat inderdaad op 2560x1440 met max settings 137 fps. Dat was in een 2 persoons party, dus ik moet nog testen met 4 man.

Met streamen aan op twitch op het 2e scherm zakte dit richting de 115-125 fps.

Daarvoor kwam ik met moeite aan de 60fps met een i5 2500.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik merkte overigens dat ik geen clanmember meer ben, terecht aangezien ik lange tijd weg geweest ben, zijn er nog plekken vrij? Ik heb het gisteren erg goed naar mijn zin gehad bij terugkeer op mijn WW Barb.

Eerstkomende weken maar eens de andere chars afstoffen ook. En dat Tristam event vanaf lvl 1 klinkt als muziek in mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Zarhrezz schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Voor bepaalde achievements (met pet rewards) moet je op level 1, solo, starten en doorlopen in een enkele sessie. Zie hier voor walkthrough / spoilers.
Aii, jammer dat dat solo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:24
Ok komt goed! Nog 2 plekjes dan :-)

Kan jij ook vrijdag al om 17:00 starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Bedankt!

Wel typisch trouwens dat je ook rewards krijgt als je iets solo doet, ben ik niet gewend van Blizzard waar ze kicken op groepen.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-01-2017 18:31 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 18:30:
Wel typisch trouwens dat je ook rewards krijgt als je iets solo doet, ben ik niet gewend van Blizzard waar ze kicken op groepen.
Divinity is er ook wel eentje...sowieso moet je voor Journey een aantal solo greater clears halen. Maar ja, Bliz heeft wel de neiging multi te pushen; sommige journey targets zijn vrijwel onmogelijk solo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Ngangatar schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:59:
Ik merkte overigens dat ik geen clanmember meer ben, terecht aangezien ik lange tijd weg geweest ben, zijn er nog plekken vrij? Ik heb het gisteren erg goed naar mijn zin gehad bij terugkeer op mijn WW Barb.

Eerstkomende weken maar eens de andere chars afstoffen ook. En dat Tristam event vanaf lvl 1 klinkt als muziek in mijn oren.
In de GoT clan zijn in ieder geval nog genoeg plekken beschikbaar en inderdaad, officieel na een X aantal dagen offline wordt er ruimte gemaakt.

Voor alsnog heb ik vrijdag (yup aanstaande vrijdag is de nieuwe start alweer) ook nog niets gepland staan dus kan ik ook weer vanaf de start meedoen. Altijd wel leuker dan direct geboost worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Meridius op 03-01-2017 09:00 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:08
Heb een ruime week geleden Diablo 3 gekocht voor mn ps4, nu de story aan het doorspelen opweg naar lvl 70. Geen eerdere Diablo ervaring. Zijn er hier nog meer newbies?

Verder zijn tips & tricks natuurlijk meer dan welkom. Zit momenteel volgens mij in ACT4 en speel op expert als een barbarian met een dual handed wapen.

Weet iemand of het als ps4 speler mogelijk is om online op de PC je build in te zien?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Moet vrijdag tot 8 werken, dus nog geen idee of ik dag 1 direct mee kan doen 🙁

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik ben ook van de partij vrijdag, ik weet alleen niet of ik stipt 5uur haal, maar de avond is in ieder geval gereserveerd voor D3 :)
BattlenetID: Yerap#2894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Yerap schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:40:
Ik ben ook van de partij vrijdag, ik weet alleen niet of ik stipt 5uur haal, maar de avond is in ieder geval gereserveerd voor D3 :)
Netjes, welke class gaan jullie spelen? Ik ga voor een Monk, deze heb ik nog nooit serieus gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worra schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Netjes, welke class gaan jullie spelen? Ik ga voor een Monk, deze heb ik nog nooit serieus gespeeld.
Ik ga voor Shadow DH in een cold Grenades / Mirinae-proc setup :o

Grote kans dat ik voor Guardian een iets serieuzere build nodig ga hebben, maar met Shadow als gift is TX+ farmen snel mogelijk en kan er altijd nog CA-LfB Marauder als switch gear bijkomen.

Monk is wel prima S9, met de Inna buff wordt die set ook zonder meer interessant, Raiment en Sunwuko zijn beide ook al Guardian-capable.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Yerap schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:40:
Ik ben ook niet 100% zeker dat ik om 5 stipt thuis ga zijn. Normaal lukt het wel ;-)
Worra schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:52:
[...]
Ik twijfel nog tussen wizard, dh en witch doc..
Geen melee voor mij dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meridius schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:59:
[...]

In de GoT clan zijn in ieder geval nog genoeg plekken beschikbaar en inderdaad, officieel na een X aantal dagen offline wordt er ruimte gemaakt.

Voor alsnog heb ik vrijdag (yup aanstaande vrijdag is de nieuwe start alweer) ook nog niets gepland staan dus kan ik ook weer vanaf de start meedoen. Altijd wel leuker dan direct geboost worden.
Dan zal ik een dezer dagen een invite request naar de clan sturen ;).

Ik zal zelf zaterdag waarschijnlijk beginnen aan het nieuwe seizoen, al is dat afhankelijk van het event, mocht dat ook starten vrijdag, ga ik die eerst doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[...]

Dus je moet met een nieuwe character in Adventure Mode beginnen, naar The Old Ruins en dan zien dat je niets killed ? Want je bent best snel level 2 :)

Zelf ga ik niet teveel tijd verknoeien aan portraits, pets en achievements, gameplay is where it's at !

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 03-01-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:12:
Dus je moet met een nieuwe character in Adventure Mode beginnen, naar The Old Ruins en dan zien dat je niets killed ? Want je bent best snel level 2 :)
Volgens mij niet; je moet een game op level 1 starten en binnen die (solo) sessie de dungeon geheel doorlopen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:23:
[...]

Volgens mij niet; je moet een game op level 1 starten en binnen die (solo) sessie de dungeon geheel doorlopen.
Zelfs al was dat niet zo, mobs ontlopen in old ruins is niet heul lastig 😊

Zou zelf neigen naar monk ivm dubbele rol als support maar als ik terugdenk aan hoe weinig animo er was voor groupplay laatste season kan ik misschien beter gewoon een speedfarm class pakken.

WW barb kietelt maar geen idee hoe competitief die nu is..

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 03-01-2017 21:05 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Het gerucht ging de ronde dat de patch op dinsdag zou uitkomen. Echter nog geen update helaas :(

Enkel een nieuwe post over de nieuwe patch: http://us.battle.net/d3/e...tch-243-overview-1-3-2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CorvusGS schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:27:
Het gerucht ging de ronde dat de patch op dinsdag zou uitkomen. Echter nog geen update helaas :(
Het maintenance window is altijd dinsdag-op-woensdagnacht (normaal rond een uur of 3 geloof ik). Grote kans dus dat de patch morgenochtend gewoon live is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:46:
[...]

Het maintenance window is altijd dinsdag-op-woensdagnacht (normaal rond een uur of 3 geloof ik). Grote kans dus dat de patch morgenochtend gewoon live is.
Wist ik niet, bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Dinsdag US, Woensdag EU.
Keer gehad dat het heel laat op Dinsdag was maar meestal in de ochtend.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Woensdag ochtend: nog steeds patch 2.4.2

Meestal was het wel maintenance in de ochtend maar tot zo ver nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Denk pas vrijdag, i.v.m. de "Darkening of Tristram" event, het zal wel de bedoeling zijn dat je die pas kan doen als het seizoen begint?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Er is altijd gekozen voor woensdag patchdag omdat ze dan nog kleine fixes kunnen doorvoeren voor de start van het season. Daarnaast wordt dan de load op de servers beter verspreid gezien het downloaden op woensdag/donderdag gebeurt en season start op vrijdag.

Maar we gaan het meemaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:09:
Denk pas vrijdag, i.v.m. de "Darkening of Tristram" event, het zal wel de bedoeling zijn dat je die pas kan doen als het seizoen begint?
Ja, maar dat geldt ook voor het Kanai event en daarvoor is geen patch nodig. Het lijkt me ook sterk dat ze eind van de maand weer patchen om het event weer te sluiten.

Rare actie van Bliz, zonder aankondiging afwijken van het patroon van de afgelopen jaren. Maar goed, we zien wel wanneer die komt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Meridius schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:29:
[...]

Er is altijd gekozen voor woensdag patchdag omdat ze dan nog kleine fixes kunnen doorvoeren voor de start van het season. Daarnaast wordt dan de load op de servers beter verspreid gezien het downloaden op woensdag/donderdag gebeurt en season start op vrijdag.

Maar we gaan het meemaken :+
Was de laatste patch ook al niet een beetje anders? Voorheen werd idd tijdens maintenance de patch meegenomen maar hadden ze niet het systeem zo veranderd dat ze dingen konden doen zonder dat ze D3 off line namen? Volgens mij kunnen ze nu op ieder moment patchen waardoor het mij waarschijnlijk lijkt dat ze e.e.a. vrijdag gaan doen...
Maar, zoals je zegt, we gaan het meemaken _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
CorvusGS schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:27:

Enkel een nieuwe post over de nieuwe patch: http://us.battle.net/d3/e...tch-243-overview-1-3-2017
Wel cool, ik lees dat je als je een GR complete zonder dood te gaan je een extra upgrade krijgt voor je gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

Worra schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Wel cool, ik lees dat je als je een GR complete zonder dood te gaan je een extra upgrade krijgt voor je gems.
Ik had er overheen gelezen, en snapte er inderdaad al niks van op de PTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
Dat betekend dus dat je gems wel heel snel kan levelen als je ook nog je rift empowered!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Vind het een goede toevoeging, speelde altijd toch al op het overleven ipv "die and try again" principe en krijg er nu nog eens een upgrade bij. Overigens voor HC wordt het wel makkelijker om gems te levellen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ga denk ik aankomend seizoen ook maar weer beginnen als er binnen SG nog wat mensen zijn die meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

RedHat schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:06:
Ga denk ik aankomend seizoen ook maar weer beginnen als er binnen SG nog wat mensen zijn die meedoen :)
Zijn op het moment al met een stuk of 6-8 personen en denk dat er nog wel meer bijkomen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:47:
Was de laatste patch ook al niet een beetje anders? Voorheen werd idd tijdens maintenance de patch meegenomen maar hadden ze niet het systeem zo veranderd dat ze dingen konden doen zonder dat ze D3 off line namen? Volgens mij kunnen ze nu op ieder moment patchen waardoor het mij waarschijnlijk lijkt dat ze e.e.a. vrijdag gaan doen...
Maar, zoals je zegt, we gaan het meemaken _/-\o_
Ze kunnen tegenwoordig een hoop aanpassen zonder dat dat een client-side patch vereist maar voor bv. tooltips is nog steeds een client-side patch nodig. Voor PTR is dat natuurlijk prima; ze kunnen bv. bonus percentages zonder patch tweaken. De tooltip klopt dan niet, maar op PTR maakt dat niet veel uit. Voor een live situatie wil je natuurlijk wel dat het consistent is, dus zal je moeten patchen.

Het kan inderdaad zijn dat de komende patch voornamelijk server-side is, waardoor de client-side patch zo klein is dat het niet zinvol is dit eerder te doen. Maar goed, ik zou nog steeds een paar dagen eerder patchen zodat eventuele show-stoppers voor start season eruit te halen zijn. We weten allemaal vast nog wel hoe de ladder / meta eruit zag na de Firebird-bug...die niet gepatcht is omdat het season toen al gestart was.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4th

4th

Hier een video over het patchen zonder downtime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Phaex schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:59:
[...]

Ok komt goed! Nog 2 plekjes dan :-)

Kan jij ook vrijdag al om 17:00 starten?
heb je gisteren toegevoegd ik doe wel mee. Kan meestal wel om 5 uur beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
ben ook in om vrijdag te beginnen :) Xplosion#2962 mocht er een plekje vrij zijn... misschien niet om 5 uur maar in de avond zeker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Toch een rare bedoening zeg. Ze hebben dus veel werk gestopt in een "Diablo 1 ervaring" maar wie zit daarop te wachten. Daarenboven is het enkel in januari, en we zijn al de 4de? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Worra schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:56:
Dat betekend dus dat je gems wel heel snel kan levelen als je ook nog je rift empowered!
Mag ook wel eindelijk. Naast je eigen gems lvlen heb je ook nog het feit van 2e, 3e, 4e chars hun gems lvlen. Dan nog gems te lvlen om je gear te augmenten op al die chars.

Minder saai grind werk dus een zeer verwelkomde wijziging *O*

Continue GR45 doen van elk 1.30 tot 2 min (met UE DH) om maar gems te lvlen is ook best saai na een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Worra schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:06:
[...]

cool, daar heb ik als Hardcore Only speler dan genoeg ervaring mee :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Visho schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:46:
ben ook in om vrijdag te beginnen :) Xplosion#2962 mocht er een plekje vrij zijn... misschien niet om 5 uur maar in de avond zeker :)
Ok ik voeg je toe.
matrix14 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:02:
[...]

heb je gisteren toegevoegd ik doe wel mee. Kan meestal wel om 5 uur beginnen
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Ook ik ben van de partij @ season 9 dus mochten er mensen samen wat riftjes e.d. willen doen ben ik hier te vinden --> FazerFreak#2695 _/-\o_

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Amerika krijgt op dit moment langzaam de patch. Zal het wel morgen voor ons zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goblom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Het blijft een mooi iets, na maanden niets doen met D3, even inloggen en een paar mooie HC T13 rifts doen... :-) Zijn er nog een beetje mensen actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik ben denk toch ook weer van de partij.
Als werk beetje mee zit ben ik om 5 uur online.

Dit seizoen wordt het toch weer monk, blijft het meest veelzijdige stukje vlees.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
Reaper of Souls is in de aanbieding voor 10 euro, mocht iemand de uitbreiding nog niet hebben: https://eu.battle.net/sho...iablo-iii-reaper-of-souls

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 15-09 14:02
Hier is de nieuwe patch ondertussen ook binnen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Vraagje, om die achievement te halen voor dat old tristram event, moet je dan als lvl 1 aan het event beginnen? Das toch bijna niet te doen? Ik bedoel als je 2 beestjes sloopt ben je al lvl 2. Dus echt nieuwe char maken, zo rap mogelijk naar die portal en vooral NIETS slopen?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Precies, niets slopen tot je binnen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Dit seizoen heb ik besloten om eens monk te spelen.
Om een of andere rede ga ik elk seizoen terug naar demon hunter, die vind ik het leukst spelen.
Wel erg tricky op hardcore, behalve met marauders.

Het plan voor dps is een 6 inna's, 2 raiment, shenlong en endless walk (compass rose en travelers pledge)
Deze heeft net wat meer toughness buffs dan full raiment set.

Mochten er nog meer mensen Seasonal Hardcore spelen, Kroga#2805.
Aankomend weekend begin ik met drie vrienden dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik dacht dat de event een remake van D1 was maar het is gewoon een rift met oude graphics?
Wel een goede reden om een WD te beginnen (nr 3) maar dan eentje zonder set items. Ik blijf het jammer vinden dat de nadruk op sets is gelegd want een build zoals ik wil kan niet goed, er is helaas geen set die alle DoT's in zich heeft. Locust Swarm en Haunt zijn bv over twee sets verdeeld. Hopelijk komt in Diablo 4 de nadruk weer op de losse items te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r-v
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

lj_tree schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:14:
Vraagje, om die achievement te halen voor dat old tristram event, moet je dan als lvl 1 aan het event beginnen? Das toch bijna niet te doen? Ik bedoel als je 2 beestjes sloopt ben je al lvl 2. Dus echt nieuwe char maken, zo rap mogelijk naar die portal en vooral NIETS slopen?
Je kunt er prima heen in adventure mode, dan tp je dus gewoon naar The old ruins, en stap je zo de portal in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Lekker Ventje schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:17:
Ik dacht dat de event een remake van D1 was maar het is gewoon een rift met oude graphics?
Wel een goede reden om een WD te beginnen (nr 3) maar dan eentje zonder set items.
D1 event is feitelijk een set aan rift lvls met daarin oude grafics en de oude bosses. Dus idd niets meer dan een standaard rift.

Zonder een volledige armor set spelen kan al door de set ringen en full ancient items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Welke chars zijn sterk dit seizoen? Geen zin om een char te starten die aan het eind te kort gaat komen :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:57:
Welke chars zijn sterk dit seizoen? Geen zin om een char te starten die aan het eind te kort gaat komen :)
Check de huidige leaderboards. De meta is onveranderd gebleven, lees ik overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Top, dan zijn er niet echt mega voordelen.

Denk dit keer of een barb of een WD maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:57:
Guardian is met alle classes dit season volgens mij goed te doen. Barb en Crusader hebben daarbij de minste viable builds. Monk heeft de grootste build diversity.
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:03:
Denk dit keer of een barb of een WD maken
Tussen die twee is het met WD het makkelijkst; Jade als start set betekent met 2-piece alles 1-shotten op minimaal T6 en zo Arachyr of HT farmen. Die beide sets zijn easy T13. Arachyr Firebats heb ik 2 seasons terug al redelijk eenvoudig 78 mee gedaan (als ik me niet vergis) en die heeft nog een boost gekregen. Het required weapon is een high-chance cube upgrade, dus makkelijk te gearen.

[ Voor 41% gewijzigd door Zarhrezz op 05-01-2017 12:07 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dus weer een monk, nummer 50 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:49:
[...]

Zo ken ik je weer :D

Hint: Mirinae-monk doet nu 2x zoveel damage als waar ik destijds Guardian mee gedaan heb *O*
:P
Dan ga we die maar weer eens maken, tijd geleden dat ik die build heb gehad. (en best leuk eigenlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 05-01-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:12:
[...]

:P
Dan ga we die maar weer eens maken, tijd geleden dat ik die build heb gehad. (en best leuk eigenlijk)
Ik ga zelf ook weer met een proc build aan de gang, altijd lachen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die build heb ik nog nooit gehad, maar ook nooit iemand mee zien spelen in-game, geen idee hoe dat speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:48:
Die build heb ik nog nooit gehad, maar ook nooit iemand mee zien spelen in-game, geen idee hoe dat speelt.
Kan kloppen, ik heb 'em vanmiddag pas gepost :D Ik heb 'em een week of twee wat zitten spelen op PTR en het is leuk spelen, je moet echt switchen tussen je skills afhankelijk van waar je tegen vecht (trash / Champions / Elites). Geen lazy build dus...maar lazy komt wel als er een leuk LoN setje dropt voor LoN Strafe farming.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zie je zondag wel, dan zal jij (lucky bastard) je build wel klaar hebben.
Loop ik wel ff mee om te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:21:
Ik zie je zondag wel, dan zal jij (lucky bastard) je build wel klaar hebben.
Loop ik wel ff mee om te kijken ;)
Muah, zo snel ben ik niet hoor...ik ga starten met Darkening en da's geen power-leveling. Voordeel is wel dat het gift set is. Maar goed, Hellcat en Dawn zijn nog wel even nodig, naast de 37% CDR. En dan Endless / Elusive / Wraps / Holy nog. Dat zie ik mezelf niet het eerste weekend bij elkaar sprokkelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

smoesjes...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eigenlijk wordt ik er overdag door de 6-jarige afgegooid zodat 'tie Lego Star Wars kan spelen :$ Maar ja, je kan zo'n ventje z'n basis-opvoeding ook niet ontzeggen hè?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik heb nog geen idee wat ik in hemelsnaam moet gaan bouwen. Is er geen goede crus of barb build die niet al te pittig is maar wel makkelijk de guardian kan behalen?:)
Lange tijd op DH gezeten en ben dat een beetje beu. Monk zie ik eventueel ook nog wel zitten maar liever weer es lekker met de crus of barb:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:51:
Ik heb nog geen idee wat ik in hemelsnaam moet gaan bouwen. Is er geen goede crus of barb build die niet al te pittig is maar wel makkelijk de guardian kan behalen?:)
Lange tijd op DH gezeten en ben dat een beetje beu. Monk zie ik eventueel ook nog wel zitten maar liever weer es lekker met de crus of barb:)
LoN bomb en charge-barb vind ik persoonlijk geen makkelijke builds en vooralsnog lijken dat wel de sterkste builds voor Crus / Barb te blijven. Neemt niet weg dat bij Crusader Hammerdin erg dicht in de buurt komt. Daarnaast is Guardian waarschijnlijk ook wel te doen met Rolands. Over WW-barb hoor ik verschillende geluiden, daar kan ik niet van zeggen of die nu wel Guardian materiaal is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:34:
[...]

Eigenlijk wordt ik er overdag door de 6-jarige afgegooid zodat 'tie Lego Star Wars kan spelen :$ Maar ja, je kan zo'n ventje z'n basis-opvoeding ook niet ontzeggen hè?
haha geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:34:
[...]

Ah, dat ken ik, een 8-jarige die taal en rekenen wil oefenen op de computer :) toch mijn oude laptop maar eens aanslingeren (voor haar dan)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Meridius schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Zonder een volledige armor set spelen kan al door de set ringen en full ancient items ;)
Weet ik maar het is niet dat je dat zomaar even dat bij elkaar hebt. Maar ik ga het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Daarnet even gespeeld, amai er was veel lag en horten en stoten ... :s Hopelijk is dit tijdelijk ofzo en heeft het niks te maken met de omschakeling naar dx11 .. je weet nooit dat hun server lag ineens nóg zichtbaarder geworden is nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:00:
Daarnet even gespeeld, amai er was veel lag en horten en stoten ... :s Hopelijk is dit tijdelijk ofzo en heeft het niks te maken met de omschakeling naar dx11 .. je weet nooit dat hun server lag ineens nóg zichtbaarder geworden is nu ;)
Wat voor kaart heb je bij welke instellingen? DX11 is echt wel een stukje zwaarder dan DX9...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb de client gewoon weer op 32 bit gezet. Werkt stuk beter.

Ik ben helemaal klaar voor morgen *O*

Nog wel even dat Diablo 1 gebeuren gedaan.
spoiler:
Zijn gewoon D3 maps / monsters naar mijn idee :? Met een grainy filter.
Al die Labyrinths doorgelopen en ik kreeg een legendary gem. Zoals in de patch notes stond. Volgens mij niet heel zinvol om te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:13:
[...]

Wat voor kaart heb je bij welke instellingen? DX11 is echt wel een stukje zwaarder dan DX9...
1070 GTX .. heb 150+ fps op 1440p maar zo dikwijls gelag en gestoot in public riftjes. Dan gaat ie plots naar 35fps terwijl de belasting op de GPU 10% is ofzo. Volgens mij gewoon server lag (?)

CPU draait ook op nog niet op de helft.

Ik heb het precies wel veel minder als ik solo speel.
Misschien ook maar eens de 32 bit client weer proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:19:
1070 GTX .. heb 150+ fps op 1440p maar zo dikwijls gelag en gestoot in public riftjes. Dan gaat ie plots naar 35fps terwijl de belasting op de GPU 10% is ofzo. Volgens mij gewoon server lag (?)

CPU draait ook op nog niet op de helft.

Ik heb het precies wel veel minder als ik solo speel.
Misschien ook maar eens de 32 bit client weer proberen....
Hmm, apart. Op PTR op de 64-bit client op een 1060 nooit onder de 60 FPS gegaan op 1440p (V-sync aan).

Edit: de patch download is constant aan het waarschuwen dat m'n internet verbinding weggevallen is. Wellicht zijn er op het moment connectivity problemen die wellicht ook jou lag veroorzaken.

[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 05-01-2017 20:28 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:21:
[...]

Hmm, apart. Op PTR op de 64-bit client op een 1060 nooit onder de 60 FPS gegaan op 1440p (V-sync aan).

Edit: de patch download is constant aan het waarschuwen dat m'n internet verbinding weggevallen is. Wellicht zijn er op het moment connectivity problemen die wellicht ook jou lag veroorzaken.
Wewt, de 32 bit client gaat niet onder de 100 fps in volle actie. Blij dat dit is opgelost.

*edit: lap, de 32 bit client heeft blijkbaar geen DX11 -_-

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 05-01-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Had het vanmiddag hetzelfde. Opeens met solo play 22 fps in de act 2 town.
En dat met een gtx 1070 en de game op ssd. Morgen die andere client maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
RedHat schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:15:
Nog wel even dat Diablo 1 gebeuren gedaan.
spoiler:
Zijn gewoon D3 maps / monsters naar mijn idee :? Met een grainy filter.
Al die Labyrinths doorgelopen en ik kreeg een legendary gem. Zoals in de patch notes stond. Volgens mij niet heel zinvol om te doen :+
Het gaat voornamelijk om de nostalgie. Ze hebben idd een filter er overheen gegooid en het lopen van je char naar de 8 richtingen ipv onbeperkt. Verder vond ik het wel een leuke verfrissing qua layout tegenover de standaard layouts die je al 50000x gezien hebt.

Als je geluid aan hebt hoor je ook de stemmen en geluiden en dat werpt toch wel herrineringen op.
De gem is uiteindelijk ook best aardig om te hebben maar voor de meeste builds niet haalbaar om te gebruiken.

Ik verwacht ook niet dat ze zo ontzettend veel tijd zijn kwijt geweest aan het maken van het D1 event omdat ze alle resources tot hun beschikking hebben. Leuk klein event wat deze maand beschikbaar is maar niet heel zinvol idd. Ander voorbeeld is het kanai event in maart. Is er puur alleen voor een eerbetoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zarhrezz schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:49:
[...]

Zo ken ik je weer :D

Hint: Mirinae-monk doet nu 2x zoveel damage als waar ik destijds Guardian mee gedaan heb *O*
Leuke build zar. Ik heb er vrij makkelijk grift 70 mee gehaald. 8:50 zonder dood te gaan. Er zit dus zeker nog rek in!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:39:
Leuke build zar. Ik heb er vrij makkelijk grift 70 mee gehaald. 8:50 zonder dood te gaan. Er zit dus zeker nog rek in!
Ik zag na roll-over dat m'n Shen's van S8 upgrades zijn...en pre-buff heb ik al 76 gehaald. Met de rift changes zal de build ook nog iets beter uitkomen omdat de stroom monsters constanter is (de build is relatief zwak op AoE). Misschien tussendoor toch eens kijken of ik ermee richting de 80 kan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wilde D3 weer eens proberen, maar het micro stuttered als een gek. Heb de 32-Bit Client nog geprobeerd en alle Chat Channels verlaten maar helaas.

Heb dit probleem niet in andere games... WoW, HotS, Fortnite en Borderlands 2.

Verder was het een schone installatie want ik heb 6 weken geleden Windows 10 opnieuw geinstalleerd.

Heb hem er maar weer af gegooit. Wachten op D4 dan maar ergens in 2032.

[ Voor 14% gewijzigd door TheDeeGee op 06-01-2017 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik heb volgens mij nog nooit zo snel mijn Season spullen opgeruimd.. Alles geclaimd en bij haedrig alles de shredder in gekiept!
Speel toch totaal geen ns meer.
Nu nog even twijfelen wat ik morgen ga starten. Eigenlijk geen zin in monk dit keer maar de starter set is wel een heel interessante en het blijft de meest veelzijdige class. Barb wil ik vooral voor WW maar ik lees overal dat WW geen potentieel heeft boven de GR65ish dus das weer minder. DH ook al tijdje niet meer gedaan en altijd een goeie speedfarm class om mee te starten.

[ Voor 53% gewijzigd door Nephalem op 06-01-2017 01:21 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo.. na een lange D3 pauze, dit seizoen toch maar even weer meedoen :) Eens zien hoe lang het leuk blijft.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Sabrac schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 02:47:
Zo.. na een lange D3 pauze, dit seizoen toch maar even weer meedoen :) Eens zien hoe lang het leuk blijft.
Yo Sabrac, ik doe ook weer gezellig mee dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister nog even zo helder van geest geweest om Battlenet op te starten voor eventuele updates, dat was wel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ga het ook weer even aanslingeren vanavond. Eerst even bedenken welke class het dit seizoen wordt. :9

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:28
Na gisteren het event gespeeld te hebben, toch weer aan het twijfelen om s9 weer eens te doen, kijken of ik dit keer wel lang genoeg kan spelen om de stash tab te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Kan me echt niet motiveren ...ik wacht op de nieuwe char :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
cybergi schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:01:
Kan me echt niet motiveren ...ik wacht op de nieuwe char :)
Heb ook niet echt de motivatie om season te starten.
Mocht ik season gaan spelen dan ga ik voor het eerst in al die seasons maar eens om een boost vragen. Genoeg mensen geboost in al die tijd dus er is van één van die spelers die mij wil boosten! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik ben vanavond ook van de partij , maar ik level mijn eerste karakter in een seizoen altijd solo. ga dan ook proberen de Tristram-event te doen.

Bij mij draait de DX11 client trouwens uitermate goed. laadtijden zijn sneller, en de game voelt veel soepeler aan. Ik draai op een i5-750 @ 3.6 , 7970 ghz edition en 12gb ram, game vanaf een SSD.

Was van plan dit seizoen voor een marauder DH te gaan. die set lijkt het nu aardig goed te doen. ben benieuwd. Als het niet bevalt ga ik voor UE.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik stuite toevallig weer eens op deze d3forum lees het een stukje door
Of d3nog leeft maar damn! Ik krijg weer zin om het op te starten! Laatse keer was de auction house net gesloten.
Wordt het nog veel gedaan online? Heb ros nog niet mischien maar aanschaffen. Iemand zin om het binnekort weer ff te doen? Las dat de necro weer terug van weggeweest is! D2 herrineringen komen terug!

Ros is de enige expansion of is er meer?

[ Voor 5% gewijzigd door Coldbullet op 06-01-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik zou RoS sowieso aanschaffen. Zonder RoS heb je namelijk geen adventure mode, en dat is pretty much wat iedereen speelt. D3 wordt zeker nog wel gespeeld, helemaal als er een season start (zoals vanavond).

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

MatHack schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:25:
Ik zou RoS sowieso aanschaffen. Zonder RoS heb je namelijk geen adventure mode, en dat is pretty much wat iedereen speelt. D3 wordt zeker nog wel gespeeld, helemaal als er een season start (zoals vanavond).
Okee okee, wat is de season precies lees het een an ander er over hier in de forum. Iedereen begint met een nieuw char op 0 en dan samen binnen zoveel
Maanden klaar en dan de spullen gaan na de softcore char? Klopt het?
En adventure
Mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Coldbullet schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Okee okee, wat is de season precies lees het een an ander er over hier in de forum. Iedereen begint met een nieuw char op 0 en dan samen binnen zoveel
En adventure
Mode?
Hardcore en softcore is anders dan seasons.
Hardcore: Maakt een char aan. Ga je dood dan is dat character ook DOOD! Levels kwijt, spullen kwijt...char dood! Enig wat je nog hebt zijn paragon punten, gold en de spullen die je in town in je kistje stopt. Software: dood is resurect in town of bij je corpse.

Seasons staan daar los van. Je kunt zowel hardcore als softcore een season spelen. Je maakt een nieuwe char, klikt seasonal aan en je begint op 0. Geen Paragon levels, geen gold en een compleet lege stash! Alle upgrades bij de artisans in town zijn ook weg! Je begint dus compleet opnieuw met het spel. Elke season kun je wat verdienen door het behalen van achievements etc. Tegenwoordig is dat een extra stashtab en wat pets, wings en/of portraits. Een seasons duurt een paar maanden en dan eindigd het. Alles wat je in dat season verzamelt hebt (gold, spullen, paragon levels etc.) gaat naar je off seasons. Ook je aangemaakte char.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Coldbullet schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:32:
[...]
En adventure mode?
Als eerste is RoS nu in de sale i.v.m. het 20 jarig bestaan van Diablo:
http://eu.battle.net/d3/e...now-live-on-pc-04-01-2017

Voor 10 euro te verkrijgen via Blizz zelf.

Je hebt non-season met de varianten softcore en hardcore en season met dezelfde varianten.
Auctionhouse en oude ongein bestaat niet meer. Diablo is echt tot zijn recht gekomen met RoS (wat ook de enige expansion is tot zo ver).
Een season duurt nu pakweg 3 maanden en daarna wordt alle progressie en items samengevoegd met non-season. Je begint vanaf 0 met niets en dan is het een race naar 70. Dan begint eigenlijk het spel pas met paragon verkrijgen, rifts doen en greater rifts. Uiteindelijk is het doel om met een nieuwe char zo hoog mogelijk zien te komen. Beetje het idee: hoe ver kan ik dit keer komen.
Met seaons heb je ook bepaalde starter sets die je krijgt zodat je heel snel al Torment 8-10 aan kan en zo dusdanig snel te groeien.

Verder speelt niemand ooit meer story mode en zit iedereen inderdaad in adventure mode. Ik weet nog maar al te goed dat ik een stuk of 30 keer de story mode was doorlopen en daar werd ik echt spuugzat van. Gelukkig zijn nu alle rifts willekeurig in layout en mob type dus dan is het een stuk leuker om te blijven spelen.

Verder heb je nu de kanai's cube. Een beetje hetzelfde idee als de oude D2 cube. Het re-rollen van items, upgraden van geel naar legendary bijv, legendary gems opofferen voor meer stats op een item, etc etc.

De community van D3 op tweakers is, voor mijn clan <GoT>, voornamelijk gericht rond seasons omdat men non-season wel een beetje heeft gezien.

Pagina: 1 ... 16 ... 73 Laatste