Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

lj_tree schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Hardcore en softcore is anders dan seasons.
Hardcore: Maakt een char aan. Ga je dood dan is dat character ook DOOD! Levels kwijt, spullen kwijt...char dood! Enig wat je nog hebt zijn paragon punten, gold en de spullen die je in town in je kistje stopt. Software: dood is resurect in town of bij je corpse.

Seasons staan daar los van. Je kunt zowel hardcore als softcore een season spelen. Je maakt een nieuwe char, klikt seasonal aan en je begint op 0. Geen Paragon levels, geen gold en een compleet lege stash! Alle upgrades bij de artisans in town zijn ook weg! Je begint dus compleet opnieuw met het spel. Elke season kun je wat verdienen door het behalen van achievements etc. Tegenwoordig is dat een extra stashtab en wat pets, wings en/of portraits. Een seasons duurt een paar maanden en dan eindigd het. Alles wat je in dat season verzamelt hebt (gold, spullen, paragon levels etc.) gaat naar je off seasons. Ook je aangemaakte char.
Danku het is wat duidelijker.. ik zal vanavond battle.net weer eens aanslingeren! Jammer dat er in d3 niet tegen andere spelers gevochten kan worden en als je wint de oor krijgt van die speler.. wa een tijd was dat vroegah. Uuuuuuren wat zeg ik onderhand de hele middelbareschool tijd gespeeld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Meridius schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:55:
[...]

Als eerste is RoS nu in de sale i.v.m. het 20 jarig bestaan van Diablo:
http://eu.battle.net/d3/e...now-live-on-pc-04-01-2017

Voor 10 euro te verkrijgen via Blizz zelf.

Je hebt non-season met de varianten softcore en hardcore en season met dezelfde varianten.
Auctionhouse en oude ongein bestaat niet meer. Diablo is echt tot zijn recht gekomen met RoS (wat ook de enige expansion is tot zo ver).
Een season duurt nu pakweg 3 maanden en daarna wordt alle progressie en items samengevoegd met non-season. Je begint vanaf 0 met niets en dan is het een race naar 70. Dan begint eigenlijk het spel pas met paragon verkrijgen, rifts doen en greater rifts. Uiteindelijk is het doel om met een nieuwe char zo hoog mogelijk zien te komen. Beetje het idee: hoe ver kan ik dit keer komen.
Met seaons heb je ook bepaalde starter sets die je krijgt zodat je heel snel al Torment 8-10 aan kan en zo dusdanig snel te groeien.

Verder speelt niemand ooit meer story mode en zit iedereen inderdaad in adventure mode. Ik weet nog maar al te goed dat ik een stuk of 30 keer de story mode was doorlopen en daar werd ik echt spuugzat van. Gelukkig zijn nu alle rifts willekeurig in layout en mob type dus dan is het een stuk leuker om te blijven spelen.

Verder heb je nu de kanai's cube. Een beetje hetzelfde idee als de oude D2 cube. Het re-rollen van items, upgraden van geel naar legendary bijv, legendary gems opofferen voor meer stats op een item, etc etc.

De community van D3 op tweakers is, voor mijn clan <GoT>, voornamelijk gericht rond seasons omdat men non-season wel een beetje heeft gezien.
Okee dat wordt voor een nette €10,- ros kopen als ik thuis ben vanavond. Idd de story was eentonig was voorheen ook vanaf lvl 60 (d2) cow lvl spelen tot in de treuren. Maar ik ga het weer eens aanslingeren! Zal mijn char nog bestaan of gaan ze weg na x aantal dagen niet meer gebruikt tenhebben?

Namens mijn vrouw en kinderen bedankt voor de oude verslaving terug te brengen >:) *O*

Edit: zit er tussen de macos en windows 10 veel performance en grapics verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Coldbullet schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:00:
[...]
Okee dat wordt voor een nette €10,- ros kopen als ik thuis ben vanavond. Idd de story was eentonig was voorheen ook vanaf lvl 60 (d2) cow lvl spelen tot in de treuren. Maar ik ga het weer eens aanslingeren! Zal mijn char nog bestaan of gaan ze weg na x aantal dagen niet meer gebruikt tenhebben?

Namens mijn vrouw en kinderen bedankt voor de oude verslaving terug te brengen >:) *O*

Edit: zit er tussen de macos en windows 10 veel performance en grapics verschil?
Voor 10 euro heb je inderdaad weer ontzettend veel speeltijd. Veel waar voor je geld. We hadden het er laatst over dat de meeste van ons wel ruim meer dan 1000 uur aan speeltijd hebben in het spel :o 8)7

Ik verwacht dat alles nog bestaat zoals je het hebt achtergelaten. Het is immers jou progressie en die blijft (volgens mij) oneindig bestaan. Zo niet zou ik dat persoonlijk slecht vinden maar zijn er hier ontzettend veel mensen die je maar al te graag helpen met problemen of nieuwe characters.

Qua performance kan ik je helaas niet helpen, ik heb alleen ervaring met win 7 en nu win 8.1 maar misschien andere wel.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Meridius schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:33:
[...]

Voor 10 euro heb je inderdaad weer ontzettend veel speeltijd. Veel waar voor je geld. We hadden het er laatst over dat de meeste van ons wel ruim meer dan 1000 uur aan speeltijd hebben in het spel :o 8)7

Ik verwacht dat alles nog bestaat zoals je het hebt achtergelaten. Het is immers jou progressie en die blijft (volgens mij) oneindig bestaan. Zo niet zou ik dat persoonlijk slecht vinden maar zijn er hier ontzettend veel mensen die je maar al te graag helpen met problemen of nieuwe characters.

Qua performance kan ik je helaas niet helpen, ik heb alleen ervaring met win 7 en nu win 8.1 maar misschien andere wel.
Ja okee, zou het wel jammer vinden heb er chars opstaan met se zelfde namen als ik in diablo2 had (hoezo is nostalgie niet leuk?😜)
Maar ik denk dat ik wel weer even hulp
Nodig ga hebben. Zitten jullie op discord of ts? Altijd makelijk. Man in het al
Einde werktijd?? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zit vaak niet met headset te gamen, muziek op en chat wel in de game zelf met tekst :)

in een party van 4 met pushen is het wel handig/fijn.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Misschien ook maar eens D3 aanslingeren, mijn character (Wizard) stamt nog uit de RMAH-tijd en de periode dat er nog geen seasons waren :+ Rifts wel zo ver ik mij kan herinneren.

* vhal n00b

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Jezus, ik heb net even in mijn stats terug gekeken.

Ik heb ruim 1800 posts in het Diablo 3 topic gemaakt sinds de release. :X

I have a problem.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
nog iets minder dan 3 uurtjes heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

ros is bij blizzard 20 euro inplaats van 10 euro. ze adverteren met 10 euro maar als je er op klikt om te kopen wordt het 20 euro. door belasting raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

even online cd-key kopen bij een site dan maar, zal vast goedkoper zijn dan 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer van de partij :)

Vorig season totaal overgeslagen, maar ga vanavond ook weer ff old school hakken. Het roer gaat om.. geen crus of wd dit keer.. ga een DH spelen. In al die jaren heeft mijn DH dienst gedaan als een goede mule, maar vanavond moet die echt aan de bak :P

Net even testje gedaan.. die items in dat event zijn erg handig als je net begint. Veel van die blauwe items op lage levels zijn compleet OP en er zijn erg veel Resplendent Chest in de dungeon.

verder is het wel bizzar om te zien hoe goed de game er nu uit ziet met die dx11 en 64bit client.... kolere als ze het nu ook wat betreft gameplay ook eens echt goed aanpakken dan kan het misschien toch nog echt wat worden.... ze kunnen deze engine natuurlijk ook gebruiken voor d4 :P.. (ben nog steeds een believer!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

stiekem je post veranderen van DH naar WD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja stom niet stiekem.. was typefout..:P

Stashnow was de WD van het afgelopen jaar voor de season unlocks.. nu ga ik deze een rebirth geven
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/11071184

lol deze is bijna net zo oud als mijn barb Atilla (dag van de release van d3) maar heeft echt vrijwel nooit iets gedaan. Had in RoS zelfs die in town leveling truc gebuikt om hem naar 70 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

zo ros gekocht op kensite. is nu aan het downloaden. vanavond weer hack & slash. begin denk ik opnieuw nieuwe char.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Coldbullet schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:12:
zo ros gekocht op kensite. is nu aan het downloaden. vanavond weer hack & slash. begin denk ik opnieuw nieuwe char.
dan kan je net zo goed met seasons beginnen ;p daar zullen de meeste op zitten komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Coldbullet, gewoon season starten, dan moet je wel een nieuwe char doen (geen rebirth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

als mensen willen invite maar: coldbullet

ja ga dan ook denk ik season doen

[ Voor 33% gewijzigd door Coldbullet op 06-01-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

sorry, nog weer opnieuw noob bij blizzard na al die tijd gestopt.

coldbullet #2791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:28
Je kun merken dat het seizoen begonnen is, is al een queue nu.

ook maar gelijk een apply gedaan bij de Tweakers clan.

[ Voor 31% gewijzigd door Hairy23 op 06-01-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

lj_tree schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:14:
Vraagje, om die achievement te halen voor dat old tristram event, moet je dan als lvl 1 aan het event beginnen? Das toch bijna niet te doen? Ik bedoel als je 2 beestjes sloopt ben je al lvl 2. Dus echt nieuwe char maken, zo rap mogelijk naar die portal en vooral NIETS slopen?
Als je een nieuw character maakt, solo speelt en je naar de eindboss van het event doorvecht krijg je de achievement. Ik versloeg de eindboss toen ik al weer lvl 55 was en kreeg netjes de achievement uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Zo vanavond weer even gespeeld, mand wat ben ik er uit zeg! Moet weer helemaal opnieuw het spel leren.. wel ff gelvld tot 30 bedankt!
Morgen weer verder oppakken en het spel weer ondervde knie krijgen. Wel weer wat legendary gevonden. Helaas wel voor lage lvl's
Voorheen alleen maar story gedaan nu season maar ists zegt me dat het niet een makelijke manier van beginnen is gelijk story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
1 run tot het einde, 14 Runs t/m 14, 3 runs t/m6 en EINDELIJK alle elites gekilled XD
nu alle achievements voor het evenement klaar. kan ik eindelijk me character even gearen en season journey gaan halen haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Gistermiddag de pet binnen gehaald. Vandaag hopelijk wat luck met het binnenhalen van de laatste items voor een leuke jade build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Er zijn twee zekerheden in het leven, dat ik dood ga en dat mijn WD dat ook doet op het moment dat ie de +25% XP buff heeft :'( Het lukt me niet om die hele buff te gebruiken. Speel nu T12 omdat het redelijk makkelijk te doen is terwijl T13 drie stappen hoger lijkt. Kan het meeste wel hebben maar die mortars zijn voor mij dodelijk, dat is 1 hit = 1 kill voor de mobs. Zit op 1400 fire res, al het andere zit op (bijna) 1600 of hoger.

Voor mijn derde WD met LoN build ben ik nog op zoek naar een ancient Witchhour maar de normale ben ik sinds de dag van release pas 6 keer tegen gekomen, inclusied de Cube. De Ancient wordt dus helemaal een toer om die te krijgen. Moet ook nog een ancient necklace hebben. Daarna kan ik de gear die ik al heb gaan verbeteren. Ben dus veel DB's aan het farmen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Met het verjaardagsevent heb ik besloten om ook nog eens een seizoen te spelen. Ik heb gekozen voor de WD omdat ik deze klasse nog nooit eerder gespeeld heb (ik heb een voorkeur voor melee).

Hopelijk kan ik met de gratis set (Jade Harvester?) ver genoeg geraken om de stash tab te unlocken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Kapoen schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:30:
Met het verjaardagsevent heb ik besloten om ook nog eens een seizoen te spelen. Ik heb gekozen voor de WD omdat ik deze klasse nog nooit eerder gespeeld heb (ik heb een voorkeur voor melee).

Hopelijk kan ik met de gratis set (Jade Harvester?) ver genoeg geraken om de stash tab te unlocken.
Jade set is zeker sterk genoeg om guardian te halen. En de set opereert veel in closed range dus ook dat zal dus wel meevallen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Lekker Ventje schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:25:
Er zijn twee zekerheden in het leven, dat ik dood ga en dat mijn WD dat ook doet op het moment dat ie de +25% XP buff heeft :'( Het lukt me niet om die hele buff te gebruiken. Speel nu T12 omdat het redelijk makkelijk te doen is terwijl T13 drie stappen hoger lijkt. Kan het meeste wel hebben maar die mortars zijn voor mij dodelijk, dat is 1 hit = 1 kill voor de mobs.
Hardcore gaan spelen. Dan leer je snel genoeg minder vaak dood te gaan. Ook nog serieus bedoeld. :p
Je kunt altijd weer terug naar sc gaan met je opgedane ervaring.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:25:
Er zijn twee zekerheden in het leven, dat ik dood ga en dat mijn WD dat ook doet op het moment dat ie de +25% XP buff heeft :'( Het lukt me niet om die hele buff te gebruiken. Speel nu T12 omdat het redelijk makkelijk te doen is terwijl T13 drie stappen hoger lijkt. Kan het meeste wel hebben maar die mortars zijn voor mij dodelijk, dat is 1 hit = 1 kill voor de mobs. Zit op 1400 fire res, al het andere zit op (bijna) 1600 of hoger.

Voor mijn derde WD met LoN build ben ik nog op zoek naar een ancient Witchhour maar de normale ben ik sinds de dag van release pas 6 keer tegen gekomen, inclusied de Cube. De Ancient wordt dus helemaal een toer om die te krijgen. Moet ook nog een ancient necklace hebben. Daarna kan ik de gear die ik al heb gaan verbeteren. Ben dus veel DB's aan het farmen.
Zo zeldzaam is de Witching Hour ook weer niet, als je de cube gebruikt. 20 à 30 yellow belts naar legendary omzetten en je hebt hem meestal wel. Daarna de cube gebruiken om hem te rerollen, met 10% kans op ancient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Met dertig belts red ik het niet, maar dat nog eens rerollen kan ik eens proberen. Heb er toch nog twee in mijn stash die ik niet gebruik. Was al weer vergeten dat dat ook kan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo, na een weekendje als een verslaafde spelen is het aardig gelopen.
Heb Zahrezz z'n Mirinea Monk in de maak en ondanks dat ik nog wat key-items mis (Endless Walk en Rainment) gaat TX toch al vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 14:55

UTADDICT

NERF

Zo, gisteravond op de valreep toch not wat items bij elkaar en nu een redelijke jade-set. Allemaal geen top-rolls, maar goed genoeg om te starten met GR-spam voor gems. En in de tussentijd ff ancient harvester regelen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Zaterdag D3 aangeslingerd en zag dat er twee pets te unlocken waren.
De season journey voor het stashtab laat ik voor wat het is daar ik er al 10 heb.
Aangezien je het tristram event met een level 1 character moet doorlopen dit maar met een season character gedaan. Daarna een boost gehad van onze heer en meester Jim :)

Intussen wel wat meer gespeeld en paragon 350+ met een redelijke UE build.
Na een tijdje niet spelen toch wel weer effe leuk :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik ben de game voor het eerst aan het spelen (op Xbox one) en zit hier eens rustig te kijken naar alle termen die voorbij vliegen... Gaat even duren voor ik dit spel echt snap :P
Wel erg verslavend, ben zaterdagochtend begonnen en heb er volgens de Xbox al 19 uur inzitten (al zal 1 of 2 uur daarvan het pauze scherm geweest zijn). En ik zit volgens mij pas in act 2, dus alleen de story mode biedt al veel uren plezier. Wel al level 40 of zo, ben benieuwd of dat zo snel doorgaat helemaal tot 70.
Wel slecht voor mijn gamerscore trouwens, zo'n spel dat al mijn tijd op eet :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Finraziel schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:48:
Ik ben de game voor het eerst aan het spelen (op Xbox one) en zit hier eens rustig te kijken naar alle termen die voorbij vliegen... Gaat even duren voor ik dit spel echt snap :P
Wel erg verslavend, ben zaterdagochtend begonnen en heb er volgens de Xbox al 19 uur inzitten (al zal 1 of 2 uur daarvan het pauze scherm geweest zijn). En ik zit volgens mij pas in act 2, dus alleen de story mode biedt al veel uren plezier. Wel al level 40 of zo, ben benieuwd of dat zo snel doorgaat helemaal tot 70.
Wel slecht voor mijn gamerscore trouwens, zo'n spel dat al mijn tijd op eet :+
Vanaf level 70 begint het spel pas echt. ;)

Veel mensen hier hebben er al vele duizenden uren opzitten en dat was echt niet met naar level 70 levelen. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nope, dat was grinden, grinden en grinden en gefucked worden door Kadala :P

Al heb ik met de Cube wel geluk dit seizoen:
2 rare upgrades en de Flying Dragon
1 rare upgrade en een Ancient Shenlong's Relentless Assault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:57:
Nope, dat was grinden, grinden en grinden en gefucked worden door Kadala :P

Al heb ik met de Cube wel geluk dit seizoen:
2 rare upgrades en de Flying Dragon
1 rare upgrade en een Ancient Shenlong's Relentless Assault
Grinden en D3 valt wel mee toch!? :+

En aangezien je vandaag een taartje bij je username hebt; Gefeliciteerd *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Dit weekend traag uit de startblokken gekomen qua progressie. Veel key drops vielen niet of laat. Nu in ieder geval de switch kunnen maken van shadow naar marauder maar mis nog een focus en vooral dawn.
Mara build is leuk om weer eens te spelen, alleen zonde dat sentries qua dmg nu totaal onbelangrijk zijn en dus eigenlijk vooral enorm veel visual effect spam met zich meebrengen. Kreeg gister regelmatig klachten dat men de elite effects amper zag door alle granaten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben noodgedwongen weer in "32-bits" gaan spelen omdat het spel met name in muliplayer toch wel behoorlijk stotterde. Hebben jullie deze ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
tollo71 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:42:
Ik ben noodgedwongen weer in "32-bits" gaan spelen omdat het spel met name in muliplayer toch wel behoorlijk stotterde. Hebben jullie deze ervaring ook?
Binnen de clan zijn er al een hele reeks mensen die hier ook last van hadden dus je bent zeker niet de enige.

GTX 1070 Strix RoG hier, enorme kaart voor diablo maar op 64 bit stottert en hapert het als een gek. Op 32 is er niets aan de hand. Ik denk dat er een paar flinke bugs in de 64 bit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ja ik had het ook, ook weer terug gegaan naar 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Nephalem schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:37:
Dit weekend traag uit de startblokken gekomen qua progressie. Veel key drops vielen niet of laat. Nu in ieder geval de switch kunnen maken van shadow naar marauder maar mis nog een focus en vooral dawn.
Mara build is leuk om weer eens te spelen, alleen zonde dat sentries qua dmg nu totaal onbelangrijk zijn en dus eigenlijk vooral enorm veel visual effect spam met zich meebrengen. Kreeg gister regelmatig klachten dat men de elite effects amper zag door alle granaten.
Klopt, het was een ramp om met je te spelen, en ik geef jou ook de schuld dat ik zovaak op de grond lag :o _O-

Ik ben idd ook weer terug naar 32 bits, scheelt echt een heleboel

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

@ Schaapiej: Thanks :)

En hier ook weer naar 32bit, 64bit was niet te spelen, voelde continu lag, ook al had ik 100fps. Voelde niet soepel.

In combat dropte hij terug naar 20fps en in de volgende pack gewoon weer 100fps, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:03:
Zo, na een weekendje als een verslaafde spelen is het aardig gelopen.
Heb Zahrezz z'n Mirinea Monk in de maak en ondanks dat ik nog wat key-items mis (Endless Walk en Rainment) gaat TX toch al vrij aardig.
*O*

En gefeliciteerd :+ <- feestneus

Ik run 64-bit client met een 1060 op 1440p, alles max. behalve AA (1 trapje omlaag) en Vsync aan. Ik zit redelijk constant 60 FPS, ik zie wel dips naar de ~40 FPS maar da's volgens mij bij portaling en zoning. Ik ga vanavond weer testen met hoogste AA setting, kijken hoeveel dat uitmaakt.

Overigens wel een game gehad dat de ground textures helemaal haywire gingen, er is dus zeker nog een en ander te fixen op de DX11 client.

Zelf vrijdag begonnen met de Darkening achievement, toen door op storyline (nog nooit gedaan met DH, dus die achievements ook maar eens aftikken). Gisteravond Chapter II (maar nog geen 70) en direct daarna Chapter III binnengehaald dus vanavond kan ik met 4-piece T4 targets gaan aftikken voor de full set. Moet makkelijk genoeg gaan, Chakram sword dropte op 70 terwijl ik de quiver al had (nu cubed). Die combo met 2-piece Shadow is 1-shot alles op T2, dus T4 mag geen probleem zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Zarhrezz op 09-01-2017 11:49 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Voor het eerst sinds lang terug naar de Wizard (m'n favoriete class). Gezien ik nog maar weinig goede set items gevonden heb zit ik nog vast met de Firebirds set.

Wat is nu de beste manier om die 6P ignite buff te krijgen. Ik gebruik nu Mammoth hydra, Meteor shower en Desintegrate... Op de RG of op een Gold elite zie ik 200mln crits via desintegrate, maar op gewone mobs doe ik maar 4-8mln... ergens stackt er dus iets niet goed.

Iemand met een link naar een basic 6P build waarvoor je nog geen specifieke andere items nodig hebt?

Op dezelfde moment ben ik ook erg squishy, T6 of grift 30 lukt nog wel maar ben toch vaak one shot. Meelopen op T10 is nog wat frustrerend, wil ook niet het 5de wiel aan de wagen zijn...
Archon kan ik nog niet doen want heb de Wand+offhand nog niet gevonden.

Achteraf gezien had ik misschien gewoon weer monk moeten spelen, beetje support spelen en alle deuren gaan open.

En WTF mensen die al p600+ zijn en GR80+ doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Enige wat ik afgelopen weekend aan diablo heb gedaan is gekeken naar Rhykker die zn nieuwe seasonal naar lvl 70 fietst:) Prachtige kerel om te volgen. Vrijdagen zijn bij hem de zuip-avond (zoek maar in zn kanaal naar de Kraken) en het verschil tussen het begin van de stream en het eind is best groot:)

Ik heb nog steeds geen idee wat ik ga maken. wellicht crus of barb, maar nog niet helemaal over uit. iig een keertje geen DH:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Monk is wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:42:
Wel last van maar /care, speel gewoon met 64-bit verder :P

Dit seizoen weer begonnen (zag die pet en die wilde ik wel (+stash tab), en met een "melee" DH, nog nooit geprobeerd dus leek mij wel leuk. Inmiddels gear al bijna compleet en het one-shotten met Fan of Knives lukt al aardig op T6 :+ Geinige build en wel leuk om de DH eens "anders" te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 09-01-2017 12:07 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe switch je eigenlijk van 32-bits naar 64-bits en andersom? Ik zie in de task manager dat de 64-bits client actief is, maar dat is automagisch gegaan na de installatie. Geen issues met deze client trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In de starter bij opties. (dus nog voordat je de game in gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deadsmell schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:17:
Hoe switch je eigenlijk van 32-bits naar 64-bits en andersom? Ik zie in de task manager dat de 64-bits client actief is, maar dat is automagisch gegaan na de installatie. Geen issues met deze client trouwens.
Switchen doe je in Battle-net, bij Options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Dit is volgens mij ook een beetje het probleem van de hele firebird set, bij low level games / trash mobs, zijn de mobs al dood voordat je je 6p bonus aangaat, of maar een enkele seconde. Wat resulteert in insta-kill. Ik zou mij er niet te druk om maken, alles in de fik zetten en door rennen.

Bij elites zie je de bonus goed, omdat deze niet in 1x dood gaan.
Mad-Matt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:18:
In de starter bij opties. (dus nog voordat je de game in gaat)
Gefeliciteerd!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:53:
Wat is nu de beste manier om die 6P ignite buff te krijgen. Ik gebruik nu Mammoth hydra, Meteor shower en Desintegrate... Op de RG of op een Gold elite zie ik 200mln crits via desintegrate, maar op gewone mobs doe ik maar 4-8mln... ergens stackt er dus iets niet goed.
Je mist 1 key fire damage dealer: Magic Weapon - Ignite. Daarmee kun je op 2 active skills in plaats van 3 de death DoT erop zetten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Inrage schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:53:
Voor het eerst sinds lang terug naar de Wizard (m'n favoriete class). Gezien ik nog maar weinig goede set items gevonden heb zit ik nog vast met de Firebirds set.

Iemand met een link naar een basic 6P build waarvoor je nog geen specifieke andere items nodig hebt?
Zelf gebruikte ik desintegrate, meteor shower en rain of fire (blizzard).
Maar Magic weapon-Ignite, met Desintegrate en Rain of fire werkt misschien wel het best.

Zelf heb ik nu de offhand source die 1 van je andere spenders cast. Ik hoef nu alleen maar desintegrate te casten en overal verschijnt Rain of Fire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Je mist 1 key fire damage dealer: Magic Weapon - Ignite. Daarmee kun je op 2 active skills in plaats van 3 de death DoT erop zetten.
Gouden tip denk ik, dat gaan we straks eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:11:
[...]

Gouden tip denk ik, dat gaan we straks eens proberen! :)
Zeker als je Firebird / Vyr gaat is dit enorm sterk; de Ignite werkt namelijk tijdens Archon en als je dan fire runed en de blast ingedrukt houdt (op CD cast) dan is je Slam of Wave de 3e fire source en kun je tijdens Archon dus ook de death DoT erop krijgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die springkikker barb is ook weer sterk zeg.
Misschien die ook maar maken als m'n monk een beetje klaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Even een weekendje lang Diablo 3 monk gespeeld.
Inmiddels paragon 499 en met twee man 63 gecleared op Hardcore in 12 min.

Disco dansje doen tussen de arcane, molten en frozen. Blij dat ik vroeger genoeg Mario gespeeld heb.
Sta je daar tegen Perendi de mallet lord... Slik...
Ok daar gaan we dan, erin dashen en dan zie je die lange armen naar beneden komen.
Epiphany met desert shroud aan en hopen dat het goed gaat. Yes! Ik overleef het en heb genoeg Life on Hit om volledig te healen voordat de volgende slag komt.
Helaas geen 100% uptime met Epiphany.
BAM! Ja hoor daar gaat mijn Near Death Experience, Shit die kan ik niet overleven.
Rondjes rennen totdat mijn passive weer van cooldown is, dan weer vol erin!

Wat is Hardcore toch spannend op dat soort momenten, hoge hartslag en klamme handjes.
In ieder geval weer een leuke GR achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:00:
Even een weekendje lang Diablo 3 monk gespeeld.
Inmiddels paragon 499 en met twee man 63 gecleared op Hardcore in 12 min.

Disco dansje doen tussen de arcane, molten en frozen. Blij dat ik vroeger genoeg Mario gespeeld heb.
Sta je daar tegen Perendi de mallet lord... Slik...
Ok daar gaan we dan, erin dashen en dan zie je die lange armen naar beneden komen.
Epiphany met desert shroud aan en hopen dat het goed gaat. Yes! Ik overleef het en heb genoeg Life on Hit om volledig te healen voordat de volgende slag komt.
Helaas geen 100% uptime met Epiphany.
BAM! Ja hoor daar gaat mijn Near Death Experience, Shit die kan ik niet overleven.
Rondjes rennen totdat mijn passive weer van cooldown is, dan weer vol erin!

Wat is Hardcore toch spannend op dat soort momenten, hoge hartslag en klamme handjes.
In ieder geval weer een leuke GR achter de rug.
Perendi is een kwestie van timing. Als je op de juiste momenten opzij gaat, dan hoef je geen klappen te incasseren. Hij is traag genoeg zodat dat best goed te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Deadsmell schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Perendi is een kwestie van timing. Als je op de juiste momenten opzij gaat, dan hoef je geen klappen te incasseren. Hij is traag genoeg zodat dat best goed te doen is.
Bij een normale Mallet lord gaat dat prima maar Perendi draait veel sneller.
Dus mijn timing moet gewoon beter, de stres zorgt soms voor minder goede en soms ronduit slechte keuzes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Even een noob vraagje tussendoor :P
Ik heb net Belial gemold in mijn eerste playthrough, maar daar moest ik wel de moeilijkheidsgraad voor van expert naar hard droppen. Op expert ging het op zich prima, behalve dat hij op een gegeven moment ineens enorm zijn poison area attacks gaat spammen die volgens mij niet te ontwijken zijn en ook niet tegen op te healen lijkt te zijn...
Nou heb ik zelf al even gegoogled wat dat was want het voelde extreem cheap en oneerlijk. Als ik het goed begrijp zou dat een enrage timer geweest zijn en het advies was om de moeilijkheidsgraad te droppen want ik deed blijkbaar niet genoeg schade aan Belial voor expert.

Nou vraag ik me af... Klopt dat, of miste ik toch iets en zou die aoe spam toch te ontwijken moeten zijn? Ik heb hem nu dus maar op hard verslagen maar vond het wel jammer. Op expert moest ik zowaar een beetje opletten en aanvallen ontwijken, op hard kon ik weer op mijn plek blijven staan met de basic attack knop ingedrukt en af en toe mijn secondary indrukken als mijn wrath orb vol was... Lijkt me vreemd om een boss battle zo te ontwerpen dat hij onmogelijk is, tenzij je de boss met twee vingers in je neus omver kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na paar maanden diablo-loos geweest te zijn (nieuw woord voor het boekje) is het toch wel weer lekker om even te rambammen.

Die DH speelt echt boven mijn verwachting. Vond dat de movementspeed met die 2 passives al erg hoog was voor een lowbie character, maar heb nu ook die vault belt.... dit voelt gewoon aan als cheaten. Passives heb je dan ook niet meer nodig want het is impale en vault spammen en repeat :)

meeste gekke hier vindt ik dat je impale helemaal niets hoeft te raken.. je kan het gewoon klikken en dan heb je 2 sec kosteloos vault spam.

Heb al een hele berg aan gear opgeslagen en tzt even kijken wat ik ga spelen. Voor nu vindt ik die ninja shadow mantle style best okay. t.z.t wil ik iets gaan doen met die nieuwe granaat builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

Je kunt die aoe attack gewoon ontwijken door rond te lopen. Na zo'n explosie kun je namelijk gewoon weer op die plek gaan staan. Het is alleen even opletten dat je jezelf niet opsluit tussen een aantal explosies-to-come
Finraziel schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:53:
Nou vraag ik me af... Klopt dat, of miste ik toch iets en zou die aoe spam toch te ontwijken moeten zijn? Ik heb hem nu dus maar op hard verslagen maar vond het wel jammer. Op expert moest ik zowaar een beetje opletten en aanvallen ontwijken, op hard kon ik weer op mijn plek blijven staan met de basic attack knop ingedrukt en af en toe mijn secondary indrukken als mijn wrath orb vol was... Lijkt me vreemd om een boss battle zo te ontwerpen dat hij onmogelijk is, tenzij je de boss met twee vingers in je neus omver kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
r-v schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:00:
Je kunt die aoe attack gewoon ontwijken door rond te lopen. Na zo'n explosie kun je namelijk gewoon weer op die plek gaan staan. Het is alleen even opletten dat je jezelf niet opsluit tussen een aantal explosies-to-come

[...]
Hmm dat zou het verklaren... Ik dacht dat het een soort gif wolken waren waar ik uit moest blijven tot ze weg waren, en aangezien het hele toegankelijke gebied zo ongeveer groen werd... :)
Volgende keer dat ik hem tegen kom ga ik daar op letten, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Even een noob vraagje tussendoor :P

Nou vraag ik me af... Klopt dat, of miste ik toch iets en zou die aoe spam toch te ontwijken moeten zijn?
Nou ja noob vraag, gewoon een vraag :)

Die explosies zijn ook op een timer, volgens mij heb je 3 seconden tot hij explodeerd en dus schade doet.

Er zit volgens mij niet echt een enrage timer op. Ik heb in het verleden soms wel 5 minuten over het gevecht gedaan en het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je explosies moet ontwijken. Het "dont stand in the fire" principe. Nu heb ik dat behoorlijk veel meegekregen uit mijn WoW tijd maar je kunt het anders ook zelf analyseren, wanneer wordt ik wel geraakt en wanneer niet.

Elke boss heeft zo een paar abilities die veel schade aan je kunnen doen dus het is een kwestie van die abilities zien te herkennen en weten wat je moet doen. Dat laatste kun je zelf uitvogelen door trial & error :)

[ Voor 5% gewijzigd door Meridius op 09-01-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lag die je nu soms hebt in teams en op het moment dat je een gr boss afmaakt, komt dat door die 64 bit client? merkte dit gisteren ook een beetje en zat naar fps en ms te kijken, maar dit veranderde nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Meridius schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:06:
[...]

Nou ja noob vraag, gewoon een vraag :)

Die explosies zijn ook op een timer, volgens mij heb je 3 seconden tot hij explodeerd en dus schade doet.

Er zit volgens mij niet echt een enrage timer op. Ik heb in het verleden soms wel 5 minuten over het gevecht gedaan en het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je explosies moet ontwijken. Het "dont stand in the fire" principe. Nu heb ik dat behoorlijk veel meegekregen uit mijn WoW tijd maar je kunt het anders ook zelf analyseren, wanneer wordt ik wel geraakt en wanneer niet.

Elke boss heeft zo een paar abilities die veel schade aan je kunnen doen dus het is een kwestie van die abilities zien te herkennen en weten wat je moet doen. Dat laatste kun je zelf uitvogelen door trial & error :)
Haha ja noob was ook meer een grapje, omdat er continu over endgame gesproken wordt en het meeste mij nog weinig zegt :)
Maar bedankt voor het advies, zal volgende keer wat meer analyseren. Vond het voor nu ook vervelend dat het pas zo laat in het gevecht begon, dan duurt het zo lang voor je wat nieuws kan testen.
Ik bedacht me later ook dat ik mijn skills om had kunnen gooien, zo heeft de crusader een paar als-je-dood-gaat-ga-je-toch-niet-dood skills die handig hadden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:26:
Die lag die je nu soms hebt in teams en op het moment dat je een gr boss afmaakt, komt dat door die 64 bit client? merkte dit gisteren ook een beetje en zat naar fps en ms te kijken, maar dit veranderde nauwelijks.
Het lijkt er wel op. op de een of andere manier wil 64bit en groepen nog niet zo lekker. solo heb ik nergens last van, maar ik ga vanavond ook weer terug naa r32 bit

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net Belial gemold in mijn eerste playthrough, maar daar moest ik wel de moeilijkheidsgraad voor van expert naar hard droppen. Op expert ging het op zich prima, behalve dat hij op een gegeven moment ineens enorm zijn poison area attacks gaat spammen die volgens mij niet te ontwijken zijn en ook niet tegen op te healen lijkt te zijn...
Nou heb ik zelf al even gegoogled wat dat was want het voelde extreem cheap en oneerlijk. Als ik het goed begrijp zou dat een enrage timer geweest zijn en het advies was om de moeilijkheidsgraad te droppen want ik deed blijkbaar niet genoeg schade aan Belial voor expert.

Een aantal bosses heeft attacks die je op Expert en hoger gewoon niet gaat kunnen tanken als je nog geen level 70 met goede gear bent...of je moet je er compleet op voorbereiden (skills en gear). Maar onder de 70 gaan levels zo snel, de kans op het vinden de juiste items (+poison resist) gewoon erg klein is. Als je toevallig net een paar (voor dat level) enorm goede armors gevonden hebt, gaan die bosses wel op Expert, anders niet. Zelf heb ik ook voornamelijk op Hard geleveld. Als je tijdens het levelen een keertje een erg goed legendary weapon vind, kun je overwegen de game te sluiten en op Expert / Master verder te gaan totdat de snelheid er weer uit is, maar tijdens de reis naar 70 is Expert normaal gesproken al niet heel interessant omdat je gewoon minder vlot gaat, zeker als je naar de bosses kijkt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:35:
[...]

Zeker als je Firebird / Vyr gaat is dit enorm sterk; de Ignite werkt namelijk tijdens Archon en als je dan fire runed en de blast ingedrukt houdt (op CD cast) dan is je Slam of Wave de 3e fire source en kun je tijdens Archon dus ook de death DoT erop krijgen.
Doet de Conflagration skill dan net hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:45:
[...]

Doet de Conflagration skill dan net hetzelfde?
Zover ik weet niet...het is een passive die, als je fire damage gedaan hebt, de crit kans verhoogt.

Als je trouwens lazy death DoT wil, gebruik je naast MW - Ignite een channel skill (AT / Disintegrate) en Etched Sigil. Wat leuk werkt is Nilfur's erbij en unruned Meteor op bar. Je krijgt dan elke seconde een gratis (fire) Meteor op mouse-pointer die ook nog eens aardige damage doet door Nilfur's.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zarhrezz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:43:
[...]

Een aantal bosses heeft attacks die je op Expert en hoger gewoon niet gaat kunnen tanken als je nog geen level 70 met goede gear bent...of je moet je er compleet op voorbereiden (skills en gear). Maar onder de 70 gaan levels zo snel, de kans op het vinden de juiste items (+poison resist) gewoon erg klein is. Als je toevallig net een paar (voor dat level) enorm goede armors gevonden hebt, gaan die bosses wel op Expert, anders niet. Zelf heb ik ook voornamelijk op Hard geleveld. Als je tijdens het levelen een keertje een erg goed legendary weapon vind, kun je overwegen de game te sluiten en op Expert / Master verder te gaan totdat de snelheid er weer uit is, maar tijdens de reis naar 70 is Expert normaal gesproken al niet heel interessant omdat je gewoon minder vlot gaat, zeker als je naar de bosses kijkt.
Buiten Belial gaat het tot nu toe prima, maar kan me voorstellen dat het afhangt van wat je vindt... Net een Johanna's Argument gevonden en nou ga ik echt door act 3 heen als een warm mes door boter. Attack speed en damage van blessed hammer +100%, ik ren een groep in met steed charge, spam wat van die hamers en alles valt dood neer :P. Champions even wat van de andere skills gebruiken en die liggen ook. Moet eigenlijk alleen echt opletten voor arcane enchantments want met de drukte op het scherm van deze techniek zie ik die stomme dingen niet altijd snel genoeg.
Master is trouwens nog gelockt voor me, niet dat ik echt de behoefte had om hoger te gaan want de damage op expert gaat al best hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Finraziel schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:02:
[...]

Buiten Belial gaat het tot nu toe prima, maar kan me voorstellen dat het afhangt van wat je vindt... Net een Johanna's Argument gevonden en nou ga ik echt door act 3 heen als een warm mes door boter. Attack speed en damage van blessed hammer +100%, ik ren een groep in met steed charge, spam wat van die hamers en alles valt dood neer :P. Champions even wat van de andere skills gebruiken en die liggen ook. Moet eigenlijk alleen echt opletten voor arcane enchantments want met de drukte op het scherm van deze techniek zie ik die stomme dingen niet altijd snel genoeg.
Master is trouwens nog gelockt voor me, niet dat ik echt de behoefte had om hoger te gaan want de damage op expert gaat al best hard.
Haha, nice, ik heb ook een Crusader met een Blessed Hammer build w/o Johanna's Argument. Is goed beuken inderdaad :) daarnaast gebruik ik Falling Sword veel, kan je heerlijk lomp enemies mee lanceren.

Binnenkort maar even de PS4Pro enhancements bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb gisteren The Royal Cow Pet vrijgespeeld, probeerde vandaag The Butcher Pet, maar die lukt niet? Ik heb geprobeerd; in een party (het is echter een solo achievement), vervolgens opnieuw geprobeerd, met nieuwe een hero waarbij ik mijn Paragon had punten had toegekend en vervolgens nog een keer gedaan, from scratch (steeds met nieuwe hero dus) en in de derde poging zónder de paragon punten te verdelen. Desondanks heb ik nog altijd niet de achievement of de pet. Rara politiepet, wat doe ik fout?

EDIT:
Ik heb net overigens wel geprobeerd met een seasonal hero, maakt dat wat uit wellicht? Ik ga dat in ieder geval even testen.

EDIT2:
En voor de Classic Angel portrait moet ik enkel nog page 3 hebben, als iemand die dubbel of over heeft, hou ik me aanbevolen, eventueel in ruil voor een andere page. :)

EDIT3:
Een nieuwe char aanmaken op normal is het ook niet, weird. Ik kan nog 1 ding bedenken, nieuwe char aanmaken, doe ik dan wel even op normal, na het opnieuw starten van de game.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat volgens mij belangrijk is, is dat je het met 0 XP die dungeon instapt. Dus ook in Old Tristram moet je niets doen, maar gewoon gelijk die portal in rennen. Daarnaast moet je het, denk ik, in één keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LUH-3417 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:38:
Wat volgens mij belangrijk is, is dat je het met 0 XP die dungeon instapt. Dus ook in Old Tristram moet je niets doen, maar gewoon gelijk die portal in rennen. Daarnaast moet je het, denk ik, in één keer doen.
Ik was met 0 XP in de dungeon gestapt. En heb het nu meerdere malen in 1 keer geprobeerd, maar ik probeer het nu na een herstart van de game. Ben benieuwd, anders morgen dus nieuwe kans, of zo?
Moet zeggen dat het dus best wat onduidelijk is allemaal met deze achievement.

EDIT:
Ik geef het op voor vandaag. Ik heb net de game herstart, maar schijnbaar is dat ook niet voldoende en was wederom volledig op 0 (ook met 0 XP) begonnen en heb geen Paragon verdeeld.

EDIT2:

Volgens deze post (https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752589163#post-19) moet je ook de andere bosses, quests etcetera, ook doen, voordat je de achievement van The Butcher (en de pet dus) krijgt.
Een passage uit de post:
You will not complete all Achievements in one run-through. But, you can complete most of them. Concentrate on the following:
  • Enter each Level, including the side dungeons. You don't need to full clear them all. Just get credit for entering them.
  • Kill the four main Bosses: The Butcher, Skeleton King, Lazarus and The Dark Lord (Diablo).
  • Once you've defeated The Dark Lord, you should get the main Achievement and The Butcher Pet. (The Butcher Pet does not drop. It is automatically added to your Cosmetics Menu).
Een keer in een weekend maar wat tijd voor nemen dan. Komend weekend zit ik een beetje volgeboekt... :+ Gelukkig is de Royal Cow wat makkelijker, hahaha! :)

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
CH40S schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:40:
[...]
Ik was met 0 XP in de dungeon gestapt. En heb het nu meerdere malen in 1 keer geprobeerd, maar ik probeer het nu na een herstart van de game. Ben benieuwd, anders morgen dus nieuwe kans, of zo?
Moet zeggen dat het dus best wat onduidelijk is allemaal met deze achievement.

EDIT:
Ik geef het op voor vandaag. Ik heb net de game herstart, maar schijnbaar is dat ook niet voldoende en was wederom volledig op 0 (ook met 0 XP) begonnen en heb geen Paragon verdeeld.

EDIT2:

Volgens deze post (https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752589163#post-19) moet je ook de andere bosses, quests etcetera, ook doen, voordat je de achievement van The Butcher (en de pet dus) krijgt.
Een passage uit de post:
[...]
Een keer in een weekend maar wat tijd voor nemen dan. Komend weekend zit ik een beetje volgeboekt... :+ Gelukkig is de Royal Cow wat makkelijker, hahaha! :)
Mmm, weet je zeker dat je 'm niet al hebt? Je krijgt geen waarschuwing of dingetje wat je aan kunt klikken in je stash (dacht ik >:) )

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Apsie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:18:
Mmm, weet je zeker dat je 'm niet al hebt? Je krijgt geen waarschuwing of dingetje wat je aan kunt klikken in je stash (dacht ik >:) )
Ik kan de pet niet in mijn lijst met pets vinden, dus lijkt me niet. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
CH40S schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:40:
Heb zelf de dungeon één keer doorgelopen vanaf level 1.
Teleport naar Old Tristram en zonder iets te killen de portal in.
Heb alle bosses gekilled en de pet unlocked. Heb echt alle hoeken en gaatjes van die dungeon doorgelopen :p

Iets van 2 uur mee bezig geweest (kan vast sneller, maar heb lekker rustig aan gedaan) maar hoef er nu niet nog een keer in gelukkig.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hem ook vanaf lvl 0 doorgelopen, dacht dat ik hem niet had gekregen, maar hij stond ineens tussen m'n pets. Een melding of zo'n clickbaar item was makkelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, goed begin van het seizoen.

T10 / T11 speedfarm build is nagenoeg volledig ancient.
M'n push build heeft nog maar enkele ancient pieces, maar ook dat gaat lekker (g.rift 75 in 10 minuten solo).
En bijna paragon 700..

Het gaat ook allemaal veel te snel weer

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kom ik aan met mijn char, die maar net T4 aankan, hahaha. :+ Is Kadala nog altijd de beste manier om set items te kunnen upgraden of kan dat beter via de cube? Heb me daar nog niet zo heel erg in verdiept namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

CH40S schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:14:
Kom ik aan met mijn char, die maar net T4 aankan, hahaha. :+ Is Kadala nog altijd de beste manier om set items te kunnen upgraden of kan dat beter via de cube? Heb me daar nog niet zo heel erg in verdiept namelijk.
In principe kadala, omdat het minder tijdrovend is met speedruns om bloodshards te verkrijgen.

Gisteren was boosts gedaan voor kenissen, en daarna wat GR 40 spam, stuk of 25 gedaan denk ik. Goed voor de paragon levels, maar de drops vielen nogal tegen eigenlijk.

Wel nu een volle arachyr set + ancient manajuma gevonden en alle andere items incl helltooth om te varieren qua build. Hoewel ik nog niet weet of ik dat wil doen. Het originele plan was dus eigenlijk om 80+ te halen met Jade ipv de FOM builds.

[ Voor 33% gewijzigd door UTADDICT op 10-01-2017 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 07:11
Gisteren push run geprobeerd met Firedrunk Laryx en Sabrac.
Ging van GR 70 naar 72 75 en eindigend met een GR 77.
ging erg lekker hieronder zie onze 77 run alleen mijn mic blijkt niet zijn opgenomen.
De rest zal wel zeggen lekker rustig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

UTADDICT schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:17:
In principe kadala, omdat het minder tijdrovend is met speedruns om bloodshards te verkrijgen.
Focus ligt dan dus vooral op Riften ipv Bounties. Check. :)

Mocht iemand een keer tijd en zin hebben, kan ik wel een keer (vandaag wordt sowieso lastig) een boost gebruiken, hahaha. Meeste mensen in mijn lijst op Battle.net spelen vooral Overwatch en/of WoW... Dus als iemand een keer zin heeft om te spelen, ik hou me aanbevolen: CptChaos#2957 is mijn tag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Als je er vanavond nog niet doorheen bent moet je me even een bericht sturen, dan boost ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vanavond gaat me niet lukken, heb een nieuwjaarsreceptie (op het werk) en nog wat andere zaken die ik af moet maken vandaag. ;) Dus wordt op zijn vroegst woensdagavond (wellicht laat in de avond pas), of anders donderdag pas. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

CH40S schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:44:
[...]
Ik kan de pet niet in mijn lijst met pets vinden, dus lijkt me niet. ;)
Heb je de complete dungeon voltooid zonder dood te gaan? Volgens mij was dat ook een vereiste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nee, ik was in de veronderstelling dat The Butcher killen voldoende was. :) Van het weekend maar even de complete dungeon doorlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
CH40S schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:05:
Nee, ik was in de veronderstelling dat The Butcher killen voldoende was. :) Van het weekend maar even de complete dungeon doorlopen. :)
Je moet inderdaad alle 16 levels doorlopen inclusief het killen van de laatste boss. Pas dan wordt hij toegekend volgens mij.

En wat anderen ook al aangaven: als je hem voltooid hebt in je pet collectie kijken of hij daar tussen staat. Je krijgt geen melding of item.

[ Voor 16% gewijzigd door Meridius op 10-01-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:08
Zijn er bij toeval nog PS4 spelers die ook net lvl 70 zijn en willen co-oppen? Al dit seizoensgeweld van de PC bazen is voor mij voorlopig nog te hoog gegrepen! Gisteren wel een lvl 15 Greater rift gecleard in mn uppie, dat was wel nice.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Meridius schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:18:
Je moet inderdaad alle 16 levels doorlopen inclusief het killen van de laatste boss. Pas dan wordt hij toegekend volgens mij.
Mja, dat had wel even wat duidelijker vermeld mogen worden op diverse websites ook. Die hebben het alleen over The Butcher zelf te verslaan, maar melden niet dat je de gehele dungeon door moet en alle bosses die er in zitten moet verslaan.
En wat anderen ook al aangaven: als je hem voltooid hebt in je pet collectie kijken of hij daar tussen staat. Je krijgt geen melding of item.
Jep, dat had ik ook al begrepen, o.a. op het officiële Diablo 3 forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Gister weer behoorlijk spannend dat Diablo spelen. Eerst even wat nieuwe tweaks toegepast op mijn 6 inna, 2 raiment, shenlong monk. Crippling wave dmg +15% op mijn pants en op mijn boots. Tweede consumable gevonden voor mijn Relentless Assault. +11% dmg van een nieuwe Compass Rose. Al met al prima upgrades.

Daarna is het tijd om mijn Hardcore Solo GRift te verbeteren, oude record was 57. De eerste run gedaan op 60 dit ging wel erg makkelijk met die extra damage. 62 ging ook gemakkelijk. So far so good! Begin aan 64 GRift en het loopt prima, soms erg spannend maar mijn Near Death Experience gaat niet af. De boss is de Blighter... Het lukt om deze in een Epiphany neer te bursten! Als laatste 66 gedaan en die gaat als een zonnetje!

Toughness is wel een issue voor mij, daarom heb ik nog 950 vit op mijn wapen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb dezelfde monk, maar loop ook tegen toughness aan.
Ach we zien wel hoe dat ontwikkeld, vanavond maar eens de setdungeon opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik had vorig season ook gemerkt dat generator monk op een gegeven moment erg squishy is en dan wordt het toch best eng op HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:03:
Ik heb hem ook vanaf lvl 0 doorgelopen, dacht dat ik hem niet had gekregen, maar hij stond ineens tussen m'n pets. Een melding of zo'n clickbaar item was makkelijker geweest.
De Butcher pet is tied aan de achievement, dus je ziet de "yay achievement" banner zodra je pixel-Diablo verslagen hebt en voldoet aan de criteria (solo game, in één sessie, gestart met level 1 karakter).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:47:
[...]

De Butcher pet is tied aan de achievement, dus je ziet de "yay achievement" banner zodra je pixel-Diablo verslagen hebt en voldoet aan de criteria (solo game, in één sessie, gestart met level 1 karakter).
Correct. Het is echt geen moeilijke achievement. Gewoon alle maps volledig verkennen en alles slopen en viola. Je hoeft er echt niets speciaals voor te doen, behalve met een 0 xp character de dungeon in stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:49:
[...]

Correct. Het is echt geen moeilijke achievement. Gewoon alle maps volledig verkennen en alles slopen en viola. Je hoeft er echt niets speciaals voor te doen, behalve met een 0 xp character de dungeon in stappen.
Alels verkennen en killen hoeft echt niet hoor. Heb ik ook nie gedaan

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bosses dan. :P

Ik moet alleen nog die achievement waarbij je die 40? unique enemies moet slopen. Ik las ergens dat je daar ca. 6 - 7 runs voor nodig hebt. Klopt dat een beetje? Ik heb na één run 1/3 ofzo.

[ Voor 85% gewijzigd door Deadsmell op 10-01-2017 10:56 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 73 Laatste