Yup, het kost voornamelijk tijd, maar moeilijk is het niet. Ook heel veel misinformatie volgens mij. Je mag namelijk gewoon doodgaan (tenzij je het op HC probeert), de 4 bosses hoeft ook niet zover ik weet (maar goed, je komt er toch langs dus je kan ze net zo goed direct doen). Of je met 0 XP naar binnen hoeft weet ik niet zeker, maar goed, why risk it? Game starten, waypoint, alles negeren en pixel-portal in is de veilige optie.Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Correct. Het is echt geen moeilijke achievement. Gewoon alle maps volledig verkennen en alles slopen en viola. Je hoeft er echt niets speciaals voor te doen, behalve met een 0 xp character de dungeon in stappen.
Ik zat na m'n 1e (achievement) run op 1/2 +1. Hoeveel runs precies is denk ik een kwestie van wat geluk. Het zal dus in minimaal 2 runs kunnen, maar ja, als je pech hebt dan spawn je 10 keer 'de verkeerde' op de laatste level...Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:54:
Ik moet alleen nog die achievement waarbij je die 40? unique enemies moet slopen. Ik las ergens dat je daar ca. 6 - 7 runs voor nodig hebt. Klopt dat een beetje? Ik heb na één run 1/3 ofzo.
[ Voor 25% gewijzigd door Zarhrezz op 10-01-2017 10:59 ]