Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Correct. Het is echt geen moeilijke achievement. Gewoon alle maps volledig verkennen en alles slopen en viola. Je hoeft er echt niets speciaals voor te doen, behalve met een 0 xp character de dungeon in stappen.
Yup, het kost voornamelijk tijd, maar moeilijk is het niet. Ook heel veel misinformatie volgens mij. Je mag namelijk gewoon doodgaan (tenzij je het op HC probeert), de 4 bosses hoeft ook niet zover ik weet (maar goed, je komt er toch langs dus je kan ze net zo goed direct doen). Of je met 0 XP naar binnen hoeft weet ik niet zeker, maar goed, why risk it? Game starten, waypoint, alles negeren en pixel-portal in is de veilige optie.
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:54:
Ik moet alleen nog die achievement waarbij je die 40? unique enemies moet slopen. Ik las ergens dat je daar ca. 6 - 7 runs voor nodig hebt. Klopt dat een beetje? Ik heb na één run 1/3 ofzo.
Ik zat na m'n 1e (achievement) run op 1/2 +1. Hoeveel runs precies is denk ik een kwestie van wat geluk. Het zal dus in minimaal 2 runs kunnen, maar ja, als je pech hebt dan spawn je 10 keer 'de verkeerde' op de laatste level...

[ Voor 25% gewijzigd door Zarhrezz op 10-01-2017 10:59 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik was ook blij begonnen met een lvl 1 DH, alle side areas, geen xp voordat ik in de dungeon kwam, heb zo'n beetje alles gecleared, was op Hard begonnen en level 21 na ongeveer anderhalf uur.

Geen deaths, Dark Lord down, geen pet.

Mwah, w/e dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:58:
Ik was ook blij begonnen met een lvl 1 DH, alle side areas, geen xp voordat ik in de dungeon kwam, heb zo'n beetje alles gecleared, was op Hard begonnen en level 21 na ongeveer anderhalf uur.

Geen deaths, Dark Lord down, geen pet.

Mwah, w/e dan niet.
Eén of twee van de bosses zitten in een verborgen gebied, als ik me niet vergis. Ik knalde per ongeluk het muurtje open en kon erbij. Misschien heb je één van die gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
djunicron schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:58:
Ook niet per ongeluk gestart met een rebirth character? Dat mag namelijk niet.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirth
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09-2024
Dag heren, leuke thread hebben jullie hier. Met kerst heeft mijn vriendin me D3: RoS voor de 360 cadeau gedaan. Ik ben aangenaam verrast door hoe vlot en comfy het spel speelt op console.

Nu denk ik er al even aan om toch maar een Live account aan die Xbox te hangen, alsook D3 aan mijn Battle.Net account te hangen maar de vraag is: heb ik daar baat bij? Is er co-up mogelijk met bvb PC spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kirth schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:07:
Dag heren, leuke thread hebben jullie hier. Met kerst heeft mijn vriendin me D3: RoS voor de 360 cadeau gedaan. Ik ben aangenaam verrast door hoe vlot en comfy het spel speelt op console.

Nu denk ik er al even aan om toch maar een Live account aan die Xbox te hangen, alsook D3 aan mijn Battle.Net account te hangen maar de vraag is: heb ik daar baat bij? Is er co-up mogelijk met bvb PC spelers?
Nee, dat laatste is niet mogelijk. Console en pc zijn strikt gescheiden werelden, o.a. omdat je op de console kunt cheaten door savegames aan te passen. Gelijk een waarschuwing: let op met wie je speelt. Alsin: alleen mensen waarvan je weet dat ze niet cheaten, tenzij je binnen 30 seconden 2 jaar aan progress op je account wilt hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:54:
De bosses dan. :P

Ik moet alleen nog die achievement waarbij je die 40? unique enemies moet slopen. Ik las ergens dat je daar ca. 6 - 7 runs voor nodig hebt. Klopt dat een beetje? Ik heb na één run 1/3 ofzo.
Heb die na 1 run door gewoon ieder hoekje te verkennen...
Ik moet enkel de achievement nog waarbij je die papiertjes moet verzamelen, pfft

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 10-01-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Heb die na 1 run door gewoon ieder hoekje te verkennen...
Ik moet enkel de achievement nog waarbij je die papiertjes moet verzamelen, pfft
Ben je niet in de war met een andere? 40 uniques in één run is wel erg veel. Die papiertjes zijn simpel. Gewoon season gaan spelen. Tijdens het levellen en de verplichte bounties voor de journey haal je ze allemaal wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goblom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Kroga schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:37:
Gister weer behoorlijk spannend dat Diablo spelen. Eerst even wat nieuwe tweaks toegepast op mijn 6 inna, 2 raiment, shenlong monk. Crippling wave dmg +15% op mijn pants en op mijn boots. Tweede consumable gevonden voor mijn Relentless Assault. +11% dmg van een nieuwe Compass Rose. Al met al prima upgrades.

Daarna is het tijd om mijn Hardcore Solo GRift te verbeteren, oude record was 57. De eerste run gedaan op 60 dit ging wel erg makkelijk met die extra damage. 62 ging ook gemakkelijk. So far so good! Begin aan 64 GRift en het loopt prima, soms erg spannend maar mijn Near Death Experience gaat niet af. De boss is de Blighter... Het lukt om deze in een Epiphany neer te bursten! Als laatste 66 gedaan en die gaat als een zonnetje!

Toughness is wel een issue voor mij, daarom heb ik nog 950 vit op mijn wapen zitten.
Vergeet de lagspikes niet in de laatste Grifts met z'n 3en... :o

De "Oh nee ik ga dood, ik ga dood, ik ga dood" was wel een spannend momentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:42:
Ben je niet in de war met een andere? 40 uniques in één run is wel erg veel. Die papiertjes zijn simpel. Gewoon season gaan spelen. Tijdens het levellen en de verplichte bounties voor de journey haal je ze allemaal wel binnen.
Nou ja allemaal, ik heb de nodige bounties al voltooid, maar heb page 3 vooralsnog nog nooit gehad, terwijl ik de andere 6 pagina's misschien al wel tien keer dubbel heb gehad, zo niet vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
goblom schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:59:
[...]

Vergeet de lagspikes niet in de laatste Grifts met z'n 3en... :o

De "Oh nee ik ga dood, ik ga dood, ik ga dood" was wel een spannend momentje!
Ja zat helemaal vast gevroren en kon alleen verder het rift in duiken.
Was zeker weer spannend GoBlom! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kirth schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:07:
*O* oOo d:)b
Nee, geen cross-platform co-op. Op bnet voor consoles zijn er veel cheats (of is dat inmiddels eens aangepakt?) dus ik zou daarmee uitkijken. Maar goed, ik zit op PC, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.

Gisteren zelf de Gift compleet gemaakt...laatste puntje dat open stond was de 5 gem recipes }:| Gelukkig een gob shrine tegengekomen zodat dat ook geregeld was.

K was zo aardig me een Hellcat (bad roll) te geven en 1 click erna een ancient Sash of Knives. Hellcat de cube in, Sash of Knives worn. Dat ding is echt enorm goed tijdens de opbouw; 650% bonus weapon damage in een pierce line per attack die je maakt, dat is met 1200% van Shadow t/m T4-5 1-shot op trash. Daarnaast Greenstone uit upgrade gehaald voor de 1-shots op Champion / Elite packs en met de 6-piece Shadow is het 1-shot Boss / RGs.

Op zich genoeg damage output voor hoger dan T4 waar ik gisteren op zat, maar Toughness is wel een issue. Ik zit nu dus te dubben of ik alle op ring upgrades of op 1-handed xbow upgrade moet gooien...Elusive of Dawn. Dawn zou makkelijker moeten zijn, maar ja, dan is de uptime nog geen 100%. Elusive is meer DR en direct 100% uptime. Voor Slayer moeten we in ieder geval naar T7, dus maar eens rifts / greater rifts gaan lopen voor de DBs en de gems, zien we wel hoe het loopt...wellicht dat een lucky drop het voor me bepaald.

Maar eerst...de pixel-dungeon hit-list!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik ga vanavond eens klooien met Tal Rash en Archon en Tal Rash en firebird, kijken wat ik hier van kan maken. Iemand nog een goede suggestie voor een speedfarm build voor wiz? en nee geen marco of button mashing build aub :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirth
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09-2024
Spijtig dat dat cheaten kan; ik had verwacht dat bnet/online play strikt gescheiden zou zijn van lokale saves (en vreesde daarom ook dat ik opnieuw zou moeten beginnen mocht ik m'n account linken). Alvast dank voor de waarschuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:27:
Ik ga vanavond eens klooien met Tal Rash en Archon en Tal Rash en firebird, kijken wat ik hier van kan maken. Iemand nog een goede suggestie voor een speedfarm build voor wiz? en nee geen marco of button mashing build aub :)
Doe jezelf een lol en koop een Logitech G13 ofzo, dat maakt Tal Wiz zoveel beter behapbaar :+

Voor een speed-farm zou ik op dit moment kijken naar Tal met Manald Heal. Waarschijnlijk iets met Electrocute / Ball of Hate / Valvet en de teleport wand. De speed heb je dan door at-will teleport, clearing door Electrocute -> Manald Heal en Elites happen de Meteors met Nilfur boost.

Firebird is voor speed te langzaam; teveel moeite om de death DoT erop te krijgen en dat vertraagd. Electrocute Tal heeft als voordeel dat je heel veel targets met hele grote spreiding direct raakt.

Edit: Tal is tegenwoordig wel goed 4-stack te houden zonder button-bashing; eerst Frozen Mist en (fire) EB casten, dan Electrocute + Calamity. Dan zit je op 4 stacks en als je Electrocute / Calamity elke 4(?) seconde alternate blijf je op 4 stacks.

On a sidenote: voor speedfarm even een Pain Enhancer + Wreath levelen...met de Tal bonus en Electrocute spread is dat weer een 1000%+ per second op alles.

[ Voor 18% gewijzigd door Zarhrezz op 10-01-2017 13:06 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Mad-Matt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:40:
Ik heb dezelfde monk, maar loop ook tegen toughness aan.
Ach we zien wel hoe dat ontwikkeld, vanavond maar eens de setdungeon opzoeken.
Ik ga vanavond de volgende dingen nog aanpassen:
Passive: Beacon of Ytar (20% Cooldown reduction) --> The Guardians Path (35% Dodge)
Dashing Strike: Radiance (15% Attack Speed) --> Blinding Speed (40% Dodge)

Zou veel toughness op moeten leveren maar hopen dat ik mijn spirit up kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:34:
[...]
Ik ga vanavond de volgende dingen nog aanpassen:
Passive: Beacon of Ytar (20% Cooldown reduction) --> The Guardians Path (35% Dodge)
Dashing Strike: Radiance (15% Attack Speed) --> Blinding Speed (40% Dodge)

Zou veel toughness op moeten leveren maar hopen dat ik mijn spirit up kan houden.
Ik vind het wel apart dat jullie Toughness problemen hebben op Inna...je zou aan minimaal 1.5M life moeten zitten met daarnaast 4% leech van Simplicity. The Guardian's Path zou ik wel nemen naast Agility. De diminishing op verder Dodge is wel zodanig dat ik dat niet zou doen.

Op zich is Inna op DR wat zwak (alleen bracers en eventueel Unity) maar met ruime marge hoogste HP build die ik ken. Uiteindelijk is 2x zoveel HPs natuurlijk gelijk aan 50% DR.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Ik had een HC Demon Hunter met de build van Hadric's gift (Impale) en net tot GR 48 gekomen en toen kreeg ik af en toe toch TE gevaarlijke momenten. Ben nog niet dood gegaan though. Toen had ik zo goed als alle delen voor de Multishot build in me bank zitten op de belt na en kan sommige items wel nog een stuk beter rollen maar vond het een mooi moment om een 2e demon hunter te levelen op HC en die de multishot build aan te laten trekken.

Zonder ook maar enig enchant of gem kwam ik ook direct op GR48 uit.

Toen wat stats gaan rerollen en 3 legendary gems geleveld en nu zit ik op GR55
die build is een stuk leuker vind ik persoonlijk. Helaas is me wapen vrij slecht en heb er ook geen socket in. Wil ramaladni's nog niet gebruiken omdat hij een slechte roll heeft.

dit is me Multishot DH nu.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Multishot build is inderdaad een stuk veiliger dan de shadow build. Puur omdat je alle mobs killed ipv elite hunting. Ook voor DB farming is UE een stuk sneller en veiliger dan shadow.

Zo te zien heb je alle juiste stats op je gear zitten alleen mag alles hoger gerolled worden. Voornaamste punt waar je veel dmg op inlevert is het missen van de crit chance op beide ringen maar je hebt ze al wel.

Verder idd hopen op een goede yangs, een 2e gift of een 2e gewone yangs die je eventueel met cube kan rerollen (als je zin hebt in bounties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Meridius schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Multishot build is inderdaad een stuk veiliger dan de shadow build. Puur omdat je alle mobs killed ipv elite hunting. Ook voor DB farming is UE een stuk sneller en veiliger dan shadow.

Zo te zien heb je alle juiste stats op je gear zitten alleen mag alles hoger gerolled worden. Voornaamste punt waar je veel dmg op inlevert is het missen van de crit chance op beide ringen maar je hebt ze al wel.

Verder idd hopen op een goede yangs, een 2e gift of een 2e gewone yangs die je eventueel met cube kan rerollen (als je zin hebt in bounties).
Thanks. ja ik denk wel dat ik dat ga proberen ja, paar bounties hunten en dan via de cube die Yangs proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
UE kan ook helemaal op veilig met Hellcat / Grenades nu. Je kunt dan Endless / RoRG / Elusive gaan met Aquila cubed i.p.v. Hunter's Wrath. Dat kost je 30% IAS / 60% damage op je Grenades maar je gooit er nog eens 50% DR op...naast de 60% van Elusive, de 35% van Wraps en de 60% van UE. Daar komt dan bij dat je Simplicity gaat gebruiken voor de damage bonus en 4% leech.

Shadow blijft helaas achter op damage...1200% is gewoon weinig op het moment. UE doet 3000%+ en Marauder nu zelfs 6000%. De 40000% weapon damage Impale maakt dat niet goed. En het hele domme is dat Bliz er niet echt aan kan komen vanwege S4/M4 FoK }:|

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:51:
[...]

UE kan ook helemaal op veilig met Hellcat / Grenades nu. Je kunt dan Endless / RoRG / Elusive gaan met Aquila cubed i.p.v. Hunter's Wrath. Dat kost je 30% IAS / 60% damage op je Grenades maar je gooit er nog eens 50% DR op...naast de 60% van Elusive, de 35% van Wraps en de 60% van UE. Daar komt dan bij dat je Simplicity gaat gebruiken voor de damage bonus en 4% leech.

Shadow blijft helaas achter op damage...1200% is gewoon weinig op het moment. UE doet 3000%+ en Marauder nu zelfs 6000%. De 40000% weapon damage Impale maakt dat niet goed. En het hele domme is dat Bliz er niet echt aan kan komen vanwege S4/M4 FoK }:|
welke van die 3 is nu het beste dan ? UE hellcat of multishot build of marauders (welke build met marauders?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ricmaniac schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:55:
[...]

welke van die 3 is nu het beste dan ? UE hellcat of multishot build of marauders (welke build met marauders?)?
Waarschijnlijk UE, simpelweg omdat de snelheid van setup voor die damage veel hoger is dan bij Marauders (meer tijd nodig ivm alle sentrys etc). Op hogere GR's is die snelheid wel lekker.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
UTADDICT schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Waarschijnlijk UE, simpelweg omdat de snelheid van setup voor die damage veel hoger is dan bij Marauders (meer tijd nodig ivm alle sentrys etc). Op hogere GR's is die snelheid wel lekker.
maar is dat dan de grenade build of multishot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
UTADDICT schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Valt nogal mee zodra je 5 sentries eenmaal staan. Sentries zelf doen niet veel dmg meer dus zolang je er op de map 5 hebt voor je eigen dmg buff is het prima. Daarna nieuwe plaatsen voor de slow as needed.
UE is wel duidelijk de makkelijkste set om te spelen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:46:
[...]

maar is dat dan de grenade build of multishot?
Het beste waarvoor? Wat voor greater pushing op SC en HC het beste blijkt weten we over een maand of 3. Voor SC kan dat een andere set zijn dan voor HC. Voor rift speedfarm kan het wel weer eens anders zijn dan bounties farm. Over het algemeen is er in dit spelletje geen enkele beste build binnen een class. Ik kan een LoN Hellcat Strafe bijvoorbeeld uit de bus zien komen als beste farm build, maar het is nog zo vroeg in season dat vrijwel niemand die nog fully geared heeft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heeft er iemand een goeie guide/link voor het levelen naar 70 waarbij ook Headrigs Gift etc in is opgenomen? Ik doel op een googledocs bestand want in de vorige seasons in omloop was.... er stonden ook build guides e.d. in. Erg handig!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:26:
Heeft er iemand een goeie guide/link voor het levelen naar 70 waarbij ook Headrigs Gift etc in is opgenomen? Ik doel op een googledocs bestand want in de vorige seasons in omloop was.... er stonden ook build guides e.d. in. Erg handig!
Even Googlen naar 'Diablo 3 ultimate guide'. Deze is volgens mij in season 6 het laatst bijgewerkt, maar voor een aantal dingen functioneert hij nog prima. Onder andere het levellen. Echter zit Headrig's gift er niet in.
Als je specifiek een WD wilt levellen, dan is er een 8 (?) hour solo guide in omloop van een bekende streamer (Debo, geloof ik). Ik kan hier op mijn werk geen gamegerelateerde linkjes openen, dus ook even Googlen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Vraag in tweakers voor boost > (10min later) > level 70. Achievements halen, hulp vragen waar nodig.

Klaar! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol die Fan of Knives DH build is echt briljant :D Gisteren wat T7 riftjes zitten doen (mag nog niet hoger ivm para ~120) en ik ging sneller door de rifts dan >250 paragon spelers :+ En lekker elites oneshotten :D

Dan mis ik nu ook nog een paar belangrijke items, nu hard op zoek naar CoE en Dawn, daarna Aquila Cuirass en Illusory Boots. Gisteren eindelijk Zoey's Secret gekregen en toughness van <8 mil naar >35 mil in 1 klap, ook vlak voor het slapen gaan nog een sort of godroll SoJ met 20% lightning damage, 19% area, 30% elite en als secondary arcane res :D En dat was de eerste die dropte ook nog :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nephalem schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Valt nogal mee zodra je 5 sentries eenmaal staan. Sentries zelf doen niet veel dmg meer dus zolang je er op de map 5 hebt voor je eigen dmg buff is het prima. Daarna nieuwe plaatsen voor de slow as needed.
UE is wel duidelijk de makkelijkste set om te spelen.
Klopt, dat is ook exact wat ik met snelheid van setup bedoelde, UE hoeft alleen de multishot knop ingedrukt te houden (en vengeance ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:29:
[...]

Even Googlen naar 'Diablo 3 ultimate guide'. Deze is volgens mij in season 6 het laatst bijgewerkt, maar voor een aantal dingen functioneert hij nog prima. Onder andere het levellen. Echter zit Headrig's gift er niet in.
Als je specifiek een WD wilt levellen, dan is er een 8 (?) hour solo guide in omloop van een bekende streamer (Debo, geloof ik). Ik kan hier op mijn werk geen gamegerelateerde linkjes openen, dus ook even Googlen. :)
Afgelopen weekend mijn WD dmv een dergelijke guide geleveld in 4 uur en 20 minuten.
Ben blij met het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:28:
[...]

Afgelopen weekend mijn WD dmv een dergelijke guide geleveld in 4 uur en 20 minuten.
Ben blij met het resultaat :)
Netjes! Wil je die guide eens linken, als je hem nog hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Deadsmell schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:13:
[...]

Netjes! Wil je die guide eens linken, als je hem nog hebt?
Heb een video guide voor je
YouTube: [Diablo 3] 2.4.3 / S9 | HC WD Solo 1-70 in 1h51m (massacre bonus) | ...

Heb een combinatie gedaan van het kiten van enemy's en normale rifts, om het wat leuker te houden.

Daarnaast de google doc waar ik de kleine dingen uit pak die ook in de vidoe terugkomen
https://docs.google.com/s..._K9PMBp83npy5DcM/htmlview

Die google doc is echter wel oud dus de strategie gaat niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20752620685
A fix has been deployed that should resolve many of the 64-bit client issues since the release of Patch 2.4.3
Dus er zou een nieuwe patch zijn ! Leuk, kunnen we weer profiteren van de modernere technieken en een betere/duidelijkere cursor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Ok test die zooi ff mensen. :p

Ik had nog geen problemen maar gezien hardcore heb ik voor de zekerheid toch maar ff op 32 bit gezet.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
The Chosen One schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:05:
Ok test die zooi ff mensen. :p

Ik had nog geen problemen maar gezien hardcore heb ik voor de zekerheid toch maar ff op 32 bit gezet.
Gisteravond na de patch geen problemen gehad met 64-bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het was bij mij echt verschrikkelijk. 32bit is goed te spelen, dus ik vind het wel prima.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Mad-Matt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:03:
Het was bij mij echt verschrikkelijk. 32bit is goed te spelen, dus ik vind het wel prima.
Was het gister na de patch ook verschrikkelijk? Bij de season launch was het niet te spelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister niet meer gespeeld, dus vanavond maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik gebruikte ook de 32 bit maar kreeg gisteren tijdens het spelen constant de melding dat er een update was dus die ook maar meteen gedaan.

64 bit client meteen gebruikt en een flinke verbetering gemerkt.

Hij laad sneller dan de 32 bit, is weer zo soepel als het maar zijn kan en zaken zoals bijv. de leaderboards zijn zo goed als direct geladen. Hele goede verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

FloydRaalte schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:26:
https://docs.google.com/s...apbkc/edit#gid=1967748644

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Sinds de update van gisteren kan ik de game options niet meer in om season of story mode ect te kiezen dan loopt de game vast. ( op mac os)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:40:
Ik gebruikte ook de 32 bit maar kreeg gisteren tijdens het spelen constant de melding dat er een update was dus die ook maar meteen gedaan.

64 bit client meteen gebruikt en een flinke verbetering gemerkt.

Hij laad sneller dan de 32 bit, is weer zo soepel als het maar zijn kan en zaken zoals bijv. de leaderboards zijn zo goed als direct geladen. Hele goede verbetering.
Ik had niet extreem veel problemen met de 64-bit, maar de verbeteringen zijn wel merkbaar. Waar ik voorheen nog wel af en toe richting 30 FPS dipte bij hoge speed / hoge density en regelmatige dips richting de 45, is het nu een vrijwel vlakke lijn op 60 FPS. Dips die ik nu zie gaan richting de 55 en komen waarschijnlijk door zone change of portal.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Zarhrezz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:38:
[...]
Ik had niet extreem veel problemen met de 64-bit, maar de verbeteringen zijn wel merkbaar. Waar ik voorheen nog wel af en toe richting 30 FPS dipte bij hoge speed / hoge density en regelmatige dips richting de 45, is het nu een vrijwel vlakke lijn op 60 FPS. Dips die ik nu zie gaan richting de 55 en komen waarschijnlijk door zone change of portal.
Mijn gemiddelde framerate kwam uit op een 10-15 fps dus 64-bit versie was totaal niet speelbaar voor mij :)

Eigenlijk niet meer gekeken op hoeveel fps ik nu zit maar zelfs met speed pylon en chicken ren ik nu overal zonder gestotter of gehaper doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Hoe schakel je tussen 32 en 64 bit? Ik dacht dat je automatisch 64 bit kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Goldman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:46:
Via de battle.net client kun je in de opties vinkje zetten bij 32bit, zet je dit vinkje niet krijg je automatisch dus de 64bit client.

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

gisteren denk ik wel 500 deaths breath verbruikt om gele bows te rollen naar Yangs.. niet gelukt :'( 2 keer Yangs maar allebei de keren echt compleet crap.

Toen toch maar ramaladni's in me huidige Yangs gedaan en nu toch tot GR60 kunnen gaan :)
Al was dat wel met Elusive ring ipv CoE en was blij dat ik dat gewisseld had want de rift boss was zo'n ghost met blades die 2 keer op me in chargde en gelijk me passive proc afging :P

toen kreeg ik het wel even warm haha maar is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Goldman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:46:
Zoek een volgende keer eerst (in het topic); Mad-Matt in "[Multi] Diablo 3 - Deel 35".

Ook ben ik ook wel benieuwd wat ik zoal verbeteren kan aan mijn Wizard build. Dit is mijn eerste Wizard uberhaupt in de game, dus wellicht dat ik wat dingen niet goed heb. Door de Set ben ik gegaan voor een Fire-damage build, uiteraard. :)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Na wat pech te hebben gehad de eerste 2 dagen met fb en chantodo drops even de arcane orbit wiz gebouwd, had de 2 wapens ancient, daarmee de gear verzameld voor de tal/vyr archon wiz.

Zie hieronder een filmpje van de wizard in action samen met 2 clanmembers van SG, Temp en Sabrac (mijn stem was helaas niet opgenomen).
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/31509235

Hier nog een video van een solo GR60:

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 11-01-2017 10:02 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:53:
[...]
gisteren denk ik wel 500 deaths breath verbruikt om gele bows te rollen naar Yangs.. niet gelukt :'( 2 keer Yangs maar allebei de keren echt compleet crap.
Ach dan kun je ook een paar public games joinen op een difficulty die je heel makkelijk aan kan en dan met zn allen bounties gaan doen. Zo kun je dan de mats farmen voor de "reroll legendary item" in de cube. Heb je alsnog kans om zo'n crappy yangs een ancient van te maken.
Toen toch maar ramaladni's in me huidige Yangs gedaan en nu toch tot GR60 kunnen gaan :)
Al was dat wel met Elusive ring ipv CoE en was blij dat ik dat gewisseld had want de rift boss was zo'n ghost met blades die 2 keer op me in chargde en gelijk me passive proc afging :P
Op HC speel ik ook altijd met de helm + elusive in de cube om je gewoon wat veiliger te voelen. Meestal heb je toch meer dan genoeg dmg om iig TX te kunnen farmen.

Maar zonder ancient yangs toch GR60 halen op HC is toch al best goed hoor. Paar upgrades en je kan richting 70.

[ Voor 5% gewijzigd door Meridius op 11-01-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Was er nou een WD progressie build met de Manajuma MH en Mojo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Meridius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:59:
[...]

Ach dan kun je ook een paar public games joinen op een difficulty die je heel makkelijk aan kan en dan met zn allen bounties gaan doen. Zo kun je dan de mats farmen voor de "reroll legendary item" in de cube. Heb je alsnog kans om zo'n crappy yangs een ancient van te maken.

[...]

Op HC speel ik ook altijd met de helm + elusive in de cube om je gewoon wat veiliger te voelen. Meestal heb je toch meer dan genoeg dmg om iig TX te kunnen farmen.

Maar zonder ancient yangs toch GR60 halen op HC is toch al best goed hoor. Paar upgrades en je kan richting 70.
oh ja tot en met T12 doe ik het wel met conventions of elements maar GR60 is TXIII.
Wist niet dat je reroll legendary kon doen lol :P had die 2 Yangs al Salvaged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
UTADDICT schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:01:
Was er nou een WD progressie build met de Manajuma MH en Mojo?
WD heeft meerdere chicken builds. Op het moment gebruik ik (en een paar anderen in de GoT clan) de HT chicken build. Feitelijk gezien is het gewoon HT maar dan met chicken voor mobility. T12 rifts farmen is heel snel omdat je van elite naar elite kan sprinten.

Echte progressie builds met chicken zijn meer met de arach set. Dan doet de explosion behoorlijk wat dmg en na een spirit walk, pestilance, haunt, 2-3 sec firebats moet alles dood zijn.
Ik zelf heb op het moment alleen slechte ervaring met arach chicken omdat ik simpelweg behoorlijk vaak 1shot dood was op GR60 terwijl ik aan het "elite-hunting" was.

[ Voor 5% gewijzigd door Meridius op 11-01-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:02:
[...]
oh ja tot en met T12 doe ik het wel met conventions of elements maar GR60 is TXIII.
Wist niet dat je reroll legendary kon doen lol :P had die 2 Yangs al Salvaged
Je hebt 5 van elke bounty mats nodig en 50 souls om een enkele reroll te doen. Maar dan kan je dus al na 1x rerollen een ancient krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Meridius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:08:
[...]

Je hebt 5 van elke bounty mats nodig en 50 souls om een enkele reroll te doen. Maar dan kan je dus al na 1x rerollen een ancient krijgen.
Is het altijd een reroll van hetzelfde item ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Meridius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:08:
[...]

Meestal is het na 20 rerolls😜(in mijn geval toch)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:09:
[...]

Is het altijd een reroll van hetzelfde item ?
Yup, je rerolled dat ene item naar een willekeurig nieuwe versie van dat zelfde item. Dus het kan een ancient worden die perfect gerolled is of de meest crappy non-ancient die je ooit bent tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
sutro schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:12:
[...]
Meestal is het na 20 rerolls😜(in mijn geval toch)
Ik ken je pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Souls zijn zo fucking schaars net als DB's.
Denk dat meer dan de helft van mijn tijd op gaat die items farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Mad-Matt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:34:
Hangt natuurlijk van je character af maar wat ik doe is grifts lvl 55-60 speedfarmen in 2-3 min tijd.
Die geven je toch 4-6legs dus in een uurtje tijd heb je toch een mooi aantal souls erbij.
Voor DB's t11-12 solo farmen terug in 2-3min tijd,geeft je 20 tot 25 erbij en dikt ook je souls nog wat aan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Mad-Matt gebruikt ook wel een build die ik niet ken als builds van de monks maar er kan natuurlijk onlangs het een en ander veranderd zijn. Geen idee of dat een snelle build is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Mad-Matt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:34:
Nog nooit te kort gehad...
Je moet ze ook niet verkopen he! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn tekort zijn momenteel de witte / blauwe mats (zet contant geel om naar blauw/wit) of death breaths. Maar souls heb ik er nog 2000 van liggen. Helpt ook wel dat ik een hekel aan bounties heb, dus ook de materialen niet heb om ancient rerolls te doen. Reroll liever de gele wapens naar legendary en hopen op een ancient.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Wat een productieve avond gehad gisteren voor zowel mn DH als Crus, alle wapens ancient en al 6 gifts gevonden en een stuk of 6 boosts uitgedeeld volgens mij :))).

Was S9 begonnen met crus en dat ging moeizaam met alleen Roland drops. Na de hotfix van gisteren nog even Bash build getest en het is FUN. Misschien komt het omdat ik afgelopen 8 seizoenen bijnaa alleen Barb gespeeld heb. De UE danetta grenades build is ook lachen perma vault en grenades spammen. Voorlopig geen behoefte om een barb aan te maken dus, maar wel een hammerdin

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Meridius schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:09:
Mad-Matt gebruikt ook wel een build die ik niet ken als builds van de monks maar er kan natuurlijk onlangs het een en ander veranderd zijn. Geen idee of dat een snelle build is of niet.
Vrij oude build hoor, loopt al mee sinds S5.

Ik speel op TX en dan verwacht ik toch dat er vaak dubbele db's droppen, maar nope. 99% is maar een enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Mad-Matt schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Ik speel op TX en dan verwacht ik toch dat er vaak dubbele db's droppen, maar nope. 99% is maar een enkele.
Vanaf T11 heb je volgens mij gegarandeerd dat er 2 droppen en vanaf T12 een kans dat er 3 droppen. T13 is de kans natuurlijk hoger.

Edit:
Hier kun je een overzicht vinden:
https://d3resource.com/difficulties/

Komt op het volgende neer:
- T10 2e 50% kans
- T11 2e 90% kans
- T12 3e 12% kans
- T13 3e 25% kans

Nu hadden we laatst dat er 4 organs dropte van Ubers dus het kan zijn dat de droprates wat omhoog zijn gekrikt met de laatste patch.

[ Voor 31% gewijzigd door Meridius op 11-01-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Gister maar eens de M6 Grendade build geprobeerd.
Had een leuke Manticore en Rucksack gevonden dus maar eens gekeken hoe of wat. Tot nu toe GR71 daarmee gedaan. Moet nog even wennen aan de snelheid van de nades die je schiet. Hiervoor speelde ik de M6 Maelstorm build en dat voelt allemaal een stuk sneller aan door de rockets!

Daarna een stuk of 10 remakes moeten doen voordat ik de goede cursed chest bounty kreeg in A5 en de conquest daarvoor gehaald. Met dat groepje (Jim, Sting en Meridius) wat GR's gedaan en ook maar meteen TX binnen 2min gedaan voor een 2e conquest.

Vanavond maar eens wat bounty runs doen om mijn Yang ancient te krijgen.

Waar ik eerst helemaal geen zin had om D3 te spelen vind ik het nu wel weer effe leuk! :p
Toch goed zo'n break...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Een beetje de meta bekeken en wat wij iig in de clan hadden en aan de hand daarvan gisteren begonnen met een barb die ik wil gebruiken voor support. Met een beetje geluk en achter het bovengenoemde groepje aan wandelen is die build nu ook al bijna klaar *O*

Dus mocht er een keer iemand uit GoT, SG of een andere clan een support barb nodig hebben, laat maar weten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Meridius op 12-01-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:38:
Gisteren begonnen met een barb die ik wil gebruiken voor support, met een beetje geluk en achter het bovengenoemde groepje aan wandelen is die build nu ook al bijna klaar *O*

Dus mocht er een keer iemand uit GoT, SG of een andere clan een support barb nodig hebben :)
Je kan je altijd even melden op de teamspeak server (ts.solidaritygaming.com), daar worden ook de meeste groepjes gevormd voor speedrifts 55-65. Een support barb is top dus wij houden ons wel aanbevolen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Vidra schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:40:
[...]
Je kan je altijd even melden op de teamspeak server (ts.solidaritygaming.com), daar worden ook de meeste groepjes gevormd voor speedrifts 55-65. Een support barb is top dus wij houden ons wel aanbevolen :)
Goede idd, ga ik me dan ook op aanmelden als de build af of bijna af is d:)b Vanavond nog even DBs farmen om te rerollen en dan hopen op de laatste paar stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij (SG) hebben altijd plek voor mensen die competitive (willen) spelen :)

Top three to be beaten:
  • monk GR80 ~ rank 33 op de leaderboards
  • wizard GR75
  • dh GR69
If you think you have what it takes, and you are able to beat the above ^^ Dan houden wij ons ten zeerste aanbevolen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Vidra op 12-01-2017 09:37 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo. Gisteren mijn stash stab gehaald oOo

Vervolgens een ancient shenlong gevonden *O* Deze had ik hard nodig om verder te komen solo.

Eerst een g.rift 78 gedaan (had 76 als record zonder 2x ancient wapens).. maar de 78 liep heel moeizaam. De damage lukte maar niet echt, maar in 14:07 gehaald.

Even op m'n non season monk ingelogt en hiermee g.rift 79 gedaan in 12 minuten (de mirinae monk van zharezz) dus ik zat al te twijfelen hoe het kon dat ik het met m'n season monk niet voor elkaar kreeg....

Bleek dat ik uiteindelijk de compass rose vergeten was te equippen en ik dus de 78 haalde zonder de 100 % damage van de travelers pledge/compass rose combinatie.

Dus de juiste ring equipped, 80 erin gegooid en deze in 14 minuten gehaald (rank 98 op dat moment geloof ik)

Wordt nog wat, als er wat meer paragon levels en augments aanwezig zijn, dan heb ik zo'n 7000 meer dexterity. Ben erg benieuwd hoe ver te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:55:
Zo. Gisteren mijn stash stab gehaald oOo

Vervolgens een ancient shenlong gevonden *O* Deze had ik hard nodig om verder te komen solo.

Eerst een g.rift 78 gedaan (had 76 als record zonder 2x ancient wapens).. maar de 78 liep heel moeizaam. De damage lukte maar niet echt, maar in 14:07 gehaald.

Even op m'n non season monk ingelogt en hiermee g.rift 79 gedaan in 12 minuten (de mirinae monk van zharezz) dus ik zat al te twijfelen hoe het kon dat ik het met m'n season monk niet voor elkaar kreeg....

Bleek dat ik uiteindelijk de compass rose vergeten was te equippen en ik dus de 78 haalde zonder de 100 % damage van de travelers pledge/compass rose combinatie.

Dus de juiste ring equipped, 80 erin gegooid en deze in 14 minuten gehaald (rank 98 op dat moment)

Wordt nog wat, als er wat meer paragon levels en augments aanwezig zijn, dan heb ik zo'n 7000 meer dexterity. Ben erg benieuwd hoe ver te halen is.
Goed om te horen :)

Er is blijkbaar een ban-wave geweest :P want je staat inmiddels op rank 76 33 met de solo GR 80 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:58:
[...]

Goed om te horen :)

Er is blijkbaar een ban-wave geweest :P want je staat inmiddels op rank 76 met de solo GR 80 8)
Blijkbaar zelfs #33 :O

33. Sabrac 80 14m 2.700s 11-Jan-2017 19:56

Wel goed om te zien dat er zo vroeg al een banwave is. Als ze dat gewoon elke week of 2 doen, dan komt het helemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:09:
[...]

Blijkbaar zelfs #33 :O

33. Sabrac 80 14m 2.700s 11-Jan-2017 19:56

Wel goed om te zien dat er zo vroeg al een banwave is. Als ze dat gewoon elke week of 2 doen, dan komt het helemaal goed :D
Dan is de banwave "as we speak" bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even rondgezocht, mogelijk gerelateerd aan deze blue post:
13 hours ago
(Edited)
Hey all,

We’re working on a hotfix to address an exploit involving the Red Soulstone Shard. We plan to implement it as soon as possible in all gameplay regions and will be updating this thread once the fix is live.

Along with this, we’ll be investigating accounts which have been found to be actively using this exploit to gain an unfair advantage and take action on these accounts accordingly. This behavior not only undermines the spirit of fair play, but directly violates our in-game policies for Diablo III. It is important to us to continue maintaining a stable, safe, and enjoyable online environment for all legitimate players. This is an ongoing investigation, and we’ll be continuing to monitor Battle.net and will take additional action as needed.

In the meantime, we encourage everyone to game responsibly. Not only can using exploits lead to account penalties, but it can negatively impact the enjoyment of your fellow players. We're working as quickly as we can to fix the underlying issue, and we'd appreciate your help in keeping the effects of this exploit as minimal as possible until it's removed from the game.

For more information on how to report exploitative behavior, click here. For questions regarding account actions, please refer to our Account Administration.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:40:

[...]
Die exploit heeft te maken met het anniversary event waarbij de steen een dergelijk buff krijgt gedurende een half uur dat je extreme hoge GR kan doen. Men doorloopt het event een nieuwe season char en zodra men klaar is gaat de nieuwe gem op de main char en die doet vervolgens een hoge GR. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Vidra schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:48:
[...]
Die exploit heeft te maken met het anniversary event waarbij de steen een dergelijk buff krijgt gedurende een half uur dat je extreme hoge GR kan doen. Men doorloopt het event een nieuwe season char en zodra men klaar is gaat de nieuwe gem op de main char en die doet vervolgens een hoge GR. :X
Wat een goede interne testers heeft blizzard toch he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Sabrac schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:40:

[...]
Erg blij met die ban wave.

Ben nu ook omhoog geschoven naar 60ste op Solo Monk Hardcore Seasonal. *O*
Kan nog wel hoger maar is erg risicovol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:12:
[...]

Wat een goede interne testers heeft blizzard toch he :+
Je kunt niet alles testen hè. Je moet er maar net op komen om zo'n ongebruikelijk scenario mee te nemen in je tests en de kosten van het vinden en testen van dit soort zaken weegt waarschijnlijk niet op tegen de baten.
De manier waarop Bliz er nu mee om gaat vind ik voldoende. Exploits worden redelijk snel gefixt. Alleen mogen ze wat mij betreft zwaardere penalties invoeren tegen mensen die elke exploit benutten. Perma bans bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroga schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:25:
[...]

Erg blij met die ban wave.

Ben nu ook omhoog geschoven naar 60ste op Solo Monk Hardcore Seasonal. *O*
Kan nog wel hoger maar is erg risicovol.
Lekker hoor, met welke build doe je dit?

Generator lijkt me nogal 'risky' op hardcore vanwege de lagere toughness en de afhankelijkheid naar Life per hit.

Persoonlijk zou ik het met een LTK (sunwuko eerst en later LoN) doen op hardcore. Kan hier namelijk 1.8 miljard toughness mee halen, waardoor niet veel je kan vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Meridius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:38:
Een beetje de meta bekeken en wat wij iig in de clan hadden en aan de hand daarvan gisteren begonnen met een barb die ik wil gebruiken voor support. Met een beetje geluk en achter het bovengenoemde groepje aan wandelen is die build nu ook al bijna klaar *O*

Dus mocht er een keer iemand uit GoT, SG of een andere clan een support barb nodig hebben, laat maar weten :)
Ik ben ook
Met barb begonnen. Wordt idd kaar weinig gespeeld, volgende char word paladin:) ben wel pas lvl 44 maar wordt hard aan gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Sabrac schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Lekker hoor, met welke build doe je dit?

Generator lijkt me nogal 'risky' op hardcore vanwege de lagere toughness en de afhankelijkheid naar Life per hit.

Persoonlijk zou ik het met een LTK (sunwuko eerst en later LoN) doen op hardcore. Kan hier namelijk 1.8 miljard toughness mee halen, waardoor niet veel je kan vermoorden.
Heb nu een Inna generator voor iets meer toughness dan full raiments. Erg leuk om te spelen, geen burst (behalve flying dragon) en erg reliable.
Sunwoku LTK is daar veel beter voor inderdaad, maar die vind ik minder leuk om te spelen. Het up houden van de sweeping wind stacks is erg vervelend. Ben wel bezig voor een LoN LTK, helaas pas 3-4 items... :| Heb gelukkig een monk maatje die wel al LoN LTK speelt. Dus dubbele items zijn voor mij! :D

Als referentie en natuurlijk graag feedback.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kroga-2805/hero/87131707

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:50:
[...]
Je kunt niet alles testen hè. Je moet er maar net op komen om zo'n ongebruikelijk scenario mee te nemen in je tests en de kosten van het vinden en testen van dit soort zaken weegt waarschijnlijk niet op tegen de baten.
Nou verdien ik toevallig m'n boterham met testen en het is absoluut zo dat alles testen onmogelijk is.

Ik vind dit geval / scenario alleen niet heel ongebruikelijk, wat mij betreft hadden ze dit aan moeten zien komen. Dit is een spel dat draait om damage bonussen. Als je dus ergens een (tijdelijke) damage boost introduceert, weet je dus dat het een hot-spot is en alle scenario's moeten dan uitgebreid bekeken worden. Ik snap dat het leuk is een item een half uurtje een gigantisch bonus te geven, zeker als het event 'as intended' wordt doorlopen met een vers level 1 karakter. Maar zo'n bonus mag je gewoon niet door laten lopen als je op level 70 een greater rift in stapt.
De manier waarop Bliz er nu mee om gaat vind ik voldoende. Exploits worden redelijk snel gefixt. Alleen mogen ze wat mij betreft zwaardere penalties invoeren tegen mensen die elke exploit benutten. Perma bans bijvoorbeeld.
Clearen van leaderboards na een fix is hier een goede oplossing maar zwaardere straffen vind ik hier niet op z'n plaats. Dit item was namelijk niet bugged; het half uurtje damage bonus is er bewust in gebouwd en bewust niet gecommuniceerd. Dat is wat mij betreft vragen om problemen, maar dat terzijde. Bans voor bug-abuse kan ik zien, bans voor gebruik van (niet gecommuniceerde) features niet.

Laten we het erop houden dat het netter opgelost is als de Firebug van een paar seasons terug.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Gisteren ook de 80 gehaald met m'n Hammerdin crus. Stond op 238, geen idee waar ik nu sta 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Apsie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:21:
Gisteren ook de 80 gehaald met m'n Hammerdin crus. Stond op 238, geen idee waar ik nu sta 8)
Ha wat gaaf om een fully geared hammerdin te zien. *jaloers* Ben ermee bezig nu... lvl 68... vanavond eindelijk de 70 aantikken en dan maar eens de chapters doen voor headrigs gift en dan de zoektocht starten naar al die mooie blessed hammer spulletjes. }:O Gaat nog wel even duren denk ik.

Is de hammerdin nu ook de beste Crusader build op dit moment?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Geen idee of dit de TOP build is, Barudi is met een Shield Bash build bezig, lijkt ook wel hoge ogen te gooien.
Voor mij was een Crus eigenlijk uit den boze. (WD FTW!) Maar dit is wel enigszins grappig.. :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer verder gegaan met m'n Shadow build, rifts en greater rifts voor het gems sprokkelen. Het setje raakt aardig compleet, maar zoals verwacht nog geen Bane of the Stricken en / of Simplicity's Strength |:(

Wel op een bepaald moment een Hunter's Wrath en daarmee de stap naar T8 / tier 35. Gems doorlevelen naar 25 wordt daarmee een 100% upgrade, altijd prettig. Aan het eind van de avond nog een Elusive drop, dus vanavond zal overleven op T8 geen enkel probleem meer zijn. Voor T9+ heb ik meer damage nodig om het vlot te houden, dus het wordt door met farmen voor de gems en daarnaast hopen op een Depth Diggers (gamble), Dawn (upgrade) en Endless Walk setje. Ook een (ancient) Greenstone met socket zou welkom zijn...vanavond kan ik m'n huidige Greenstone's wel van Vitality naar socket rollen, nu de Elusive DR er is.

De Slayer moet vanavond wel af te tikken zijn, dus langzaam maar zeker komen we er wel :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Apsie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:15:
Geen idee of dit de TOP build is, Barudi is met een Shield Bash build bezig, lijkt ook wel hoge ogen te gooien.
Voor mij was een Crus eigenlijk uit den boze. (WD FTW!) Maar dit is wel enigszins grappig.. :9
Uberhaupt hebben ze shield bash aangepast of niet? Die aanloop/dash die je nu doet was mij geheel onbekend en ziet er heel vet uit!
FloydRaalte schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Ha wat gaaf om een fully geared hammerdin te zien. *jaloers* Ben ermee bezig nu... lvl 68... vanavond eindelijk de 70 aantikken en dan maar eens de chapters doen voor headrigs gift en dan de zoektocht starten naar al die mooie blessed hammer spulletjes. }:O Gaat nog wel even duren denk ik.

Is de hammerdin nu ook de beste Crusader build op dit moment?
Ja, volgens mij zijn Hammerdin en LON Bombardment nu de meest succesvolle (allebei 95+).

[ Voor 39% gewijzigd door UTADDICT op 12-01-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Gz! :)

Ik begin toch wel te merken met een baan, en kids, en alle aanverwante zaken, ik echt niet meer zoveel tijd vrij kan maken als vroeger voor D3. Ben nu geloof ik al P230 ofzo, maar nog lang geen 500+, zoals sommige bikkels hier....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Grtz, op naar de 100! ;)
Sparhawk schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:47:
[...]
Ik begin toch wel te merken met een baan, en kids, en alle aanverwante zaken, ik echt niet meer zoveel tijd vrij kan maken als vroeger voor D3. Ben nu geloof ik al P230 ofzo, maar nog lang geen 500+, zoals sommige bikkels hier....
Binnen de tijd die je hebt vragen of je mee kan lopen met iemand die al wat verder is. Meer kans op gear op hogere difficulty en je paragon gaat een stuk harder :)

[ Voor 13% gewijzigd door Meridius op 12-01-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Meridius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Grtz, op naar de 100! ;)

[...]

Binnen de tijd die je hebt vragen of je mee kan lopen met iemand die al wat verder is. Meer kans op gear op hogere difficulty en je paragon gaat een stuk harder :)
Helaas vind ik dit tot nu toe in GoT toch een pijnpuntje. Meestal als ik on ben probeer ik een groepje te joinen/maken maar vaak reageert er echt geen kip. Dan zijn er 10+ solo games bezig. Iedereen moet natuurlijk spelen zoals hij self wil maar het haalt toch een fors deel van de fun eruit. En SG TS zal ik niet snel joinen aangezien ik voor m'n werk vaak al hele dag met een headset op mn kop zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 12-01-2017 14:03 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Nephalem schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:01:
[...]

Helaas vind ik dit tot nu toe in GoT toch een pijnpuntje. Meestal als ik on ben probeer ik een groepje te joinen/maken maar vaak reageert er echt geen kip. Dan zijn er 10+ solo games bezig. Iedereen moet natuurlijk spelen zoals hij self wil maar het haalt toch een fors deel van de fun eruit. En SG TS zal ik niet snel joinen aangezien ik voor m'n werk vaak al hele dag met een headset op mn kop zit.
Helaas moet ik Nephalem hier toch echt gelijk in geven.... Het maakt mij niet uit als ik speel met mensen die minder ver zijn dan ik in een party zit, of mensen die verder zijn. Een (groot) deel van de lol van dit spel haal ik toch uit het samen spelen / loot delen / split bounties doen, en ik heb het idee dat de GoT clan toch echt heel veel minder is geworden.....

Uiteraard snap ik dat (zeker in het begin van season) mensen die alleen maar geboost willen worden / op sleeptouw genomen willen worden niet ideaal is, maar we zitten toch verdorie niet voor niks in een clan? :X

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Nephalem schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:01:
[...]

Binnen SG zijn er ook parties bezig zonder TS, je kan ook ts joinen zonder mic en de chat over de speakers laten gaan voor coordinatie ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Degene die wel TS hebben hop lansg op ts.solidaritygaming.com
Als je denkt: "Wat zijn dat voor eikels?" kom je niet meer terug maar misschine vallen we wel mee.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laryx schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:24:
Als je denkt: "Wat zijn dat voor eikels?" kom je niet meer terug maar misschien vallen we wel mee.*

* Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
FTFY :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Top, jij bent er dus ook weer bij dit weekend? :P

Pagina: 1 ... 18 ... 73 Laatste