Ik heb gister ook 3 tins gehaald en ook een Lugia V gepulled, zo'n lekker gevoeljessy100 schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:27:
[Afbeelding]
Mijn vrouw nam randomly 3 tins mee van de kruidvat waarin 3x brilliant stars en 6x silver tempest packs zaten totaal. Brilliant was helemaal niks, maar van tempest pull ik ff de 2 hardste hitters
Zojuist mijn laatste 1 star(Gyarados) uit een wonder pick gekregen. Nu heb ik alle 1* kaartjes compleet in Pokemon Pocket.
/f/image/YEoqmGhvyr0BeviqN1E8yLCC.png?f=fotoalbum_large)
Nu mis ik nog 8 2* en 2 crown kaartjes. Als ik overal een dubbele copy(playset) van wil, dan mis ik er nog 49. Maar voor nu meer dan tevreden. Maandag komt waarschijnlijk de eerste mini expansion uit dus dan weer een hoop nieuwe kaartjes om te verzamelen.
/f/image/YEoqmGhvyr0BeviqN1E8yLCC.png?f=fotoalbum_large)
Nu mis ik nog 8 2* en 2 crown kaartjes. Als ik overal een dubbele copy(playset) van wil, dan mis ik er nog 49. Maar voor nu meer dan tevreden. Maandag komt waarschijnlijk de eerste mini expansion uit dus dan weer een hoop nieuwe kaartjes om te verzamelen.
Ik helaas alleen maar rommel.Jero_B schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:55:
[...]
Ik heb gister ook 3 tins gehaald en ook een Lugia V gepulled, zo'n lekker gevoel
Krijg vandaag wel mn Terastal Festival case binnen alleen ga ik ze denk ik doorverkopen met deze woeker prijzen.
Oh echt? Dat is mooie pull, heb je er ook foto's van?Jero_B schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:55:
[...]
Ik heb gister ook 3 tins gehaald en ook een Lugia V gepulled, zo'n lekker gevoel

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dinsdag komt de eerste (mini)expansion van Pokemon Pocket... en hier heb ik heel erg zin in zeg!! Van de kaartjes die ze hebben laten zien zie ik nu al een enorme shift in de meta.
ZekerG_Dragon schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:29:
[...]
Oh echt? Dat is mooie pull, heb je er ook foto's van?
:strip_exif()/f/image/UhgXw6lkcm9JPzLfFjNWDqo0.jpg?f=fotoalbum_large)
Wauw die is zooo mooi!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
“You get a Lugia ánd you get a Lugia”, mooi hoor!
Hier ook weer wat mooie aanwinsten voor m’n collectie.
Verkocht: twee PSA 9 Pika Van Gogh, een PSA 8 Pika Van Gogh, een PSA 9 Magikarp, een PSA 9 Kingdra promo én een raw Gyarados holo H10 Skyridge (schommelt tussen een 6 en 7 in).
Gekocht:
Zo’n gave combi deze twee, eerst ‘t gevecht en dan de aftermath.
:strip_exif()/f/image/sA4LwJQChssyCXLejefm9p9T.jpg?f=fotoalbum_large)
What’s not to love aan deze Eevee’s?! En een upgrade van ‘n 9 naar de 10 Kingdra.
:strip_exif()/f/image/n4sd7PnjalVDYCi1jXtsiU2X.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot slot wat apartere kaarten: het gevecht tussen de twee OG’s roept bij mij echt herinneringen aan m’n kindertijd / tv serie op, moest ‘m gewoon hebben voor m’n PC.
En Snorlax vind ik echt een leuke vintage kaart, de Zzzzz’s, Eevee die gezellig een dutje mee doet én de unieke (beetje slordige) getekende stijl.
Verkocht: twee PSA 9 Pika Van Gogh, een PSA 8 Pika Van Gogh, een PSA 9 Magikarp, een PSA 9 Kingdra promo én een raw Gyarados holo H10 Skyridge (schommelt tussen een 6 en 7 in).
Gekocht:
:strip_exif()/f/image/sA4LwJQChssyCXLejefm9p9T.jpg?f=fotoalbum_large)
What’s not to love aan deze Eevee’s?! En een upgrade van ‘n 9 naar de 10 Kingdra.
:strip_exif()/f/image/n4sd7PnjalVDYCi1jXtsiU2X.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot slot wat apartere kaarten: het gevecht tussen de twee OG’s roept bij mij echt herinneringen aan m’n kindertijd / tv serie op, moest ‘m gewoon hebben voor m’n PC.
En Snorlax vind ik echt een leuke vintage kaart, de Zzzzz’s, Eevee die gezellig een dutje mee doet én de unieke (beetje slordige) getekende stijl.
:strip_exif()/f/image/jtj7yx3Ily5RrbLOThrGfVzF.jpg?f=fotoalbum_large)
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Wauw die Kingdra is zoo gaaf! Die wil ik ooit nog in mijn collectie hebbenAntraXxX schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:48:
Gekocht:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Damn die charizard combiAntraXxX schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:48:
Gekocht:
[Afbeelding]
Hoe verkoop je de kaarten? Via welke kanalen?
Via Cardmarket eigenlijk alles. Ik zet sowieso ook alle kaarten op Marktplaats om m'n kansen te spreiden en via MP is de Magikarp verkocht, de rest via CM.jessy100 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:02:
[...]
Damn die charizard combi![]()
Hoe verkoop je de kaarten? Via welke kanalen?
@G_Dragon
ja hé! Verder weet je denk ik wel dat je 'm voor drie tientjes plus wat packs in huis kunt hebben toch? https://www.cardmarket.co...l-Illustration-Collection
De PSA 10 Kingdra was de goedkoopste van het stel, voor €60 was ie de mijne.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben benieuwd hoe mijn Greninja en Kingdra exemplaren terug komen. Maar daarvoor moet ik nog geduld hebben tot februari / maart. @AntraXxX 60 euro is een koopje. Promo box is al 30 euro of 10 euro los voor de kaart. En dan 25 euro grading kosten eroverheen. Ik heb nog een Greninja box die ooit een keertje komt in januari via Amazon. Gekocht voor 20 euro in de Black Friday deal. Hopelijk is die een beetje oké gecentreerd en heeft ie niet al te veel schade opgelopen in de box zelf.
Ik ga ook eens een cardmarket sellers ding aanvragen. Al 16 keer via CM wat gekocht, maar helemaal met de advent kalender nu spaar ik echt rap kaarten xD. Meeste is bulk, maar ach ook daar is vast iemand blij mee, zelf ook een deel via CM gekocht voor de 151 collectie.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Adventkalender?TgR_KILLER schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:10:
Ik ga ook eens een cardmarket sellers ding aanvragen. Al 16 keer via CM wat gekocht, maar helemaal met de advent kalender nu spaar ik echt rap kaarten xD. Meeste is bulk, maar ach ook daar is vast iemand blij mee, zelf ook een deel via CM gekocht voor de 151 collectie.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
30 procent stapelkorting bij Kruidvat. Zoals hier eerder besproken op de stacking tin.
Wees er snel bij zou ik zeggen.
https://www.kruidvat.nl/pokemon-tcg-stacking-tin/p/6185422
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 16-12-2024 09:00 ]
Argh. Gisteren besteld zonder kortingSpacewide schreef op maandag 16 december 2024 @ 07:59:
30 procent stapelkorting bij Kruidvat. Zoals je eerder besproken staking tin.
Zojuist maar nieuwe bestelling geplaatst, en dan de andere maar retour

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
De twee die ik in de winkel heb kunnen krijgen hadden 2x Silver Tempest en 1x Brilliant Stars.AntraXxX schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:54:
Welke sets kunnen in de tins zitten @Spacewide @Ypho ?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik heb ze alle 3 vorige week gehaald, en die hebben andere art erop. wellicht zijn t andere packs?Ypho schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:57:
[...]
De twee die ik in de winkel heb kunnen krijgen hadden 2x Silver Tempest en 1x Brilliant Stars.
Yes, wat ypho zegt. Silver Tempest was een foute boel om ooit mee te starten, omdat ik er maar een jaartje terug mee gestart ben. Maar nu kan ik voor gewone prijs wat pakjes openen. In Turnhout liggen er nog heel veel.AntraXxX schreef op maandag 16 december 2024 @ 09:54:
Welke sets kunnen in de tins zitten @Spacewide @Ypho ?
De art die op de website staat is inderdaad anders dan die je daadwerkelijk koopt bij ze. Ik had de Charizard (rood) en Umbreon (blauw) tins. Ik neem aan dat dit een gevalletje "de afbeeldingen kunnen afwijken van wat je geleverd krijgt" is.jessy100 schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:08:
[...]
Ik heb ze alle 3 vorige week gehaald, en die hebben andere art erop. wellicht zijn t andere packs?
Ik ga er wel vanuit dat ze de Farfetched / Marowrak / Umbreon / Charizard blikken sturen ja. Maar we gaan het zien. De winkels waren in elk geval bevoorraad met die blikken. Dus dat ze dan online andere blikken tonen is een gevalletje: die hebben we niet meer, de anderen wel. Ben benieuwd of ik weer een case aan blikken krijg net zoals met de C23/D23 pokeballs.
Hiervoor goedkoop Lost Origin / Chilling lopen hamsteren, eerder die mini tins met Astral / Brilliant en nu dan Brilliant / Silver Tempest. Blijft jammer dat ze geen enkele pokeball / tin / blik nog hebben met Evolving Skies erin. Terwijl je nog steeds deals ziet in USA.
Hiervoor goedkoop Lost Origin / Chilling lopen hamsteren, eerder die mini tins met Astral / Brilliant en nu dan Brilliant / Silver Tempest. Blijft jammer dat ze geen enkele pokeball / tin / blik nog hebben met Evolving Skies erin. Terwijl je nog steeds deals ziet in USA.
Ik heb via Intertoys de Prismatic Evolution Booster Bundle kunnen bestellen voor de normale prijs van 35 euro.
thx! ik heb er ook maar even gelijk 2 besteldGadgetJunkPhone schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:00:
Ik heb via Intertoys de Prismatic Evolution Booster Bundle kunnen bestellen voor de normale prijs van 35 euro.
Ik heb nog niet die mazzel. Beste pull tot zover: Serena 193/195. Gaat weg voor een tientje op card market. In een blik van 7.5 euro heb ik dan vier pakjes gratis kunnen openen. En een unown V star, helaas geen alt art unown.
Ik zag van de week bij mijn vaste Youtuber de aankondiging van een nieuwe set genaamd The Mythical Island, ik helemaal blij om de artwork van de kaarten. Want dit is precies wat ik heb gemist bij de meeste sets in 2024, maar helaas blijkt het geen fysieke uitgave te zijn maar een online uitgave.
Echt heel jammer en een gemiste kans als je het mij vraagt!
Dan bedoel ik deze kaarten
.. wat een details!
Dan bedoel ik deze kaarten
Wat een pull! Echt gaaf, ik zou zuinig zijn met die kaart. Zit namelijk een mooie waarde aanSpacewide schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:30:
Bedankt Kruidvat actie.
M'n vrouw na haar 5de blik!
[Afbeelding]
Het is een mini set van 68 nieuwe kaarten. Waarvan ik de Vaporeon, Exeggutor al heb. Ik heb namelijk mijn hour glasses en goud opgespaard om in twee keer 10 packs tegelijkertijd te openen. Enkel die van Mew zelf vind ik een beetje gek ogen. Net alsof het een mr Bean turkey design heeft met die beentjes/armpjes.G_Dragon schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:23:
Ik zag van de week bij mijn vaste Youtuber de aankondiging van een nieuwe set genaamd The Mythical Island, ik helemaal blij om de artwork van de kaarten. Want dit is precies wat ik heb gemist bij de meeste sets in 2024, maar helaas blijkt het geen fysieke uitgave te zijn maar een online uitgave.
Dan bedoel ik deze kaarten.. wat een details!
Eens dat het art work prachtig is van de meeste special illustration rares. Het zou mij dan ook geen vreemd iets lijken om een best of combinatie als fysieke set te zien releasen. Er zitten genoeg pareltjes tussen en waarom het digital only houden als je fysiek er zoveel meer en voor sommige dus twee keer aan kunt verdienen.
Ja ik vind het heel jammer dat ze langzaam meer naar de digitale kant gaan, tenminste daar lijkt het wel op. Hoop dat dit niet de toekomst gaat zijn in het sparen van Pokémon kaartenJoosie200 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:45:
[...]
Het is een mini set van 68 nieuwe kaarten. Waarvan ik de Vaporeon, Exeggutor al heb. Ik heb namelijk mijn hour glasses en goud opgespaard om in twee keer 10 packs tegelijkertijd te openen. Enkel die van Mew zelf vind ik een beetje gek ogen. Net alsof het een mr Bean turkey design heeft met die beentjes/armpjes.
Eens dat het art work prachtig is van de meeste special illustration rares. Het zou mij dan ook geen vreemd iets lijken om een best of combinatie als fysieke set te zien releasen. Er zitten genoeg pareltjes tussen en waarom het digital only houden als je fysiek er zoveel meer en voor sommige dus twee keer aan kunt verdienen.
Hallo allemaal,
Is het waar dat er in die tins van de kruidvat, error silver tempest packs zitten met in elke pack een gegarandeerde hit? Er is namelijk iemand op tiktok (weet niet of ik de ik de link hier mag plaatsen dus pb me als je wilt weten welke/wie) die in 30 pakjes silver tempest van de tins van de kruidvat een hit had zitten...
Iemand hier bekend mee of ervaring?
Is het waar dat er in die tins van de kruidvat, error silver tempest packs zitten met in elke pack een gegarandeerde hit? Er is namelijk iemand op tiktok (weet niet of ik de ik de link hier mag plaatsen dus pb me als je wilt weten welke/wie) die in 30 pakjes silver tempest van de tins van de kruidvat een hit had zitten...
Nee, ik kan je vrij zeker zeggen dat dit onzin is (of wellicht heeft die persoon heeeeeeel veel toeval). Ik ken meerdere mensen die tins hebben geopend, er sommigen hebben 1 hit, sommigen zelfs 0, en anderen 2. Maar ik ken niemand die alles hits had.Lara1309 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:33:
Hallo allemaal,
Helaas kon ik vandaag die tins niet meer bestellen, had namelijk even gewacht tot mijn loon er was
De Lugia heb ik uit een losse tin uit een filiaal. Verder heb ik nog twee cases dicht in Pokemon company doos via de webshop. Zeven losse tins, (vijf geopend twee voor mijn neefjes) en twaalf gesealde tins. Compenseert die Lugia een beetje de pokeballs C23/D23 waar niks in zat.G_Dragon schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:02:
Helaas kon ik vandaag die tins niet meer bestellen, had namelijk even gewacht tot mijn loon er was
Dus ik zou filialen checken: sowieso is het nu bij aanschaf van 3 tins 30% korting. Betaal je nog maar 23 euro is 2.55 euro per pakje. En wie weet straks extra opruimkorting want die gaat vanaf maandag in.
Ik had zondag besteld (zonder korting), en maandag ging de korting in. Woensdag alles geleverd. Naar de winkel geweest om te vragen of ik de korting kon krijgen, en heb het verschil zonder gedoe terug gekregen. Erg netjes!
Wat gaaf zeg, die mooie pulls!
Ik hoop dat wij dat geluk ook mogen hebben met onze 4 tins die onder de kerstboom staan, maar dat zal vast wel niet
Ik zie op marktplaats dat er bijzonder veel Lugia's worden aangeboden sinds een paar dagen, dus ik vermoed toch wel dat er veel Lugia's in de tins zitten. Hopelijk kan ik er op die manier nog eentje vinden voor een leuke prijs.
Ik hoop dat wij dat geluk ook mogen hebben met onze 4 tins die onder de kerstboom staan, maar dat zal vast wel niet
Ik zie op marktplaats dat er bijzonder veel Lugia's worden aangeboden sinds een paar dagen, dus ik vermoed toch wel dat er veel Lugia's in de tins zitten. Hopelijk kan ik er op die manier nog eentje vinden voor een leuke prijs.
Hoe bedoel je compensatie voor C23/D23 pokeballs? Is er dan ook een kans dat er niks in deze tins zit? En wat vervelend trouwens voor je als er niks in zat.Joosie200 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:08:
[...]
De Lugia heb ik uit een losse tin uit een filiaal. Verder heb ik nog twee cases dicht in Pokemon company doos via de webshop. Zeven losse tins, (vijf geopend twee voor mijn neefjes) en twaalf gesealde tins. Compenseert die Lugia een beetje de pokeballs C23/D23 waar niks in zat.
Dus ik zou filialen checken: sowieso is het nu bij aanschaf van 3 tins 30% korting. Betaal je nog maar 23 euro is 2.55 euro per pakje. En wie weet straks extra opruimkorting want die gaat vanaf maandag in.
[ Voor 5% gewijzigd door Lara1309 op 20-12-2024 21:23 ]
Ik heb bij een eerdere aanbieding van kruidvat 18x C23/D23 pokeballs gehaald. Gemixt: Lost Origin, Silver Tempest en Fusion Strike of Chilling Reign. Uit al die packs heb ik niks noemenswaardig weten te pullen. Daarom beschouw ik het pullen van de Lugia uit tien pakjes Silver Tempest nu als compensatie voor beide uitgaves. Als ik die kaart gegrade terug krijg als PSA 10 uiteraard.Lara1309 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:23:
[...]
Hoe bedoel je compensatie voor C23/D23 pokeballs? Is er dan ook een kans dat er niks in deze tins zit? En wat vervelend trouwens voor je als er niks in zat.Dat dat kan en mag!
Aha zo, nu snap ik hem. Hopelijk krijg je een 10!Joosie200 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:32:
[...]
Ik heb bij een eerdere aanbieding van kruidvat 18x C23/D23 pokeballs gehaald. Gemixt: Lost Origin, Silver Tempest en Fusion Strike of Chilling Reign. Uit al die packs heb ik niks noemenswaardig weten te pullen. Daarom beschouw ik het pullen van de Lugia uit tien pakjes Silver Tempest nu als compensatie voor beide uitgaves. Als ik die kaart gegrade terug krijg als PSA 10 uiteraard.
Ik schrok al haha. Partner en ik hebben 60 tins gekocht
Hey als het aan mij lag kon je kiezen uit Mew, Celebi, Exceguttor, Vaporeon en nog een illustration rare. Alleen die eerste twee mis ik nog. Verder kies ik ook vaak de dubbele uncommon. Voor de nieuwe set heb ik nog geen een succesvolle wonderpick toegepast.
Haha ja helaas! Wel leuke expansion he! De base set alles al x2 binnen, alle illustration rares ook. Ik mis helaas de immersive, crown en aantal 2*… wonderpicks is sowieso altijd drama hierJoosie200 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:01:
[...]
Hey als het aan mij lag kon je kiezen uit Mew, Celebi, Exceguttor, Vaporeon en nog een illustration rare. Alleen die eerste twee mis ik nog. Verder kies ik ook vaak de dubbele uncommon. Voor de nieuwe set heb ik nog geen een succesvolle wonderpick toegepast.

Wij hebben gisteren even flink opgeruimd en echt van alles te koop gezet op Marktplaats, inmiddels ook al iemand gevonden die het wou hebben. Heb onze sealed Pokemon Scarlet & Violet 151 Ultra Premium Collection gisteren op Cardmarket gezet, want die is me toch in prijs gestegen
.
Dit hadden we op Marktplaats staan en nam onnodig ruimte in
Dit hadden we op Marktplaats staan en nam onnodig ruimte in

![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Ik heb van de week ook mijn cardmarket account als 'seller' geactiveerd gekregen. Vooral bulk kaarten erop gezet, zoveel speciaals heb ik niet haha. Maar ook wel 1 en ander aan resverses, en wat van andere series die uit mijn advent kalender kwamen.
In januari maar weer door met 151 sparen, moet nog 21 rares en dan is de masterset compleet. Heb zitten twijfelen wat ik daarna wil doen, een andere set gaan sparen om die te masteren of wat anders. Ik zit toch te denken om 'gewoon' rares te gaan sparen, gewoon kaarten die ik leuk/ mooi vind. Zo'n masterset is leuk. maar met 151+ alle reverses heb je al bijna 300 kaarten zonder echt speciale kaarten te hebben. Spaar liever gewoon gave rares denk ik.
In januari maar weer door met 151 sparen, moet nog 21 rares en dan is de masterset compleet. Heb zitten twijfelen wat ik daarna wil doen, een andere set gaan sparen om die te masteren of wat anders. Ik zit toch te denken om 'gewoon' rares te gaan sparen, gewoon kaarten die ik leuk/ mooi vind. Zo'n masterset is leuk. maar met 151+ alle reverses heb je al bijna 300 kaarten zonder echt speciale kaarten te hebben. Spaar liever gewoon gave rares denk ik.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Master set 151 is wel een hele mooie collectie zeg!TgR_KILLER schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:35:
Ik heb van de week ook mijn cardmarket account als 'seller' geactiveerd gekregen. Vooral bulk kaarten erop gezet, zoveel speciaals heb ik niet haha. Maar ook wel 1 en ander aan resverses, en wat van andere series die uit mijn advent kalender kwamen.
Wat je ook nog kan doen daarna is base sets sparen(dus alles binnen de normale nummering)? Eventueel nog een extra binder erbij voor de rares.
de meeste sets, in master, passen in een 360 card binder (die UltraPro's met zo'n elastiek); heb momenteel pas 2 sets waarbij het niet past (Paldea Evolved & Obsidian Flames).Royy90 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:52:
[...]
Master set 151 is wel een hele mooie collectie zeg!
Wat je ook nog kan doen daarna is base sets sparen(dus alles binnen de normale nummering)? Eventueel nog een extra binder erbij voor de rares.
zit een beetje met hetzelfde als @TgR_KILLER ; ik heb bijna m'n Stellar Crown master af en Surging Sparks is mij nog wat te duur om daar in te stappen (los van het heel lastig te verkrijgen) dus denk dat ik Twilight Masquerade of Paradox Rift ga doen. producten zijn volgensmij nog goed te krijgen zonder grote uitschieters.
als in in SV era wil blijven zou ik ook nog de base set kunnen doen, al wordt die wat lastiger denk ik zo.
hmmm...
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ah ja mijn punt was niet of het "past" maar meer als verzamel doel! Met alleen base sets kan je toch leuk packs openen, is niet te duur, en kan je hits nog in een speciale rarebinder doen als je wat moois pulled.Dawn schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:16:
[...]
de meeste sets, in master, passen in een 360 card binder (die UltraPro's met zo'n elastiek); heb momenteel pas 2 sets waarbij het niet past (Paldea Evolved & Obsidian Flames).
zit een beetje met hetzelfde als @TgR_KILLER ; ik heb bijna m'n Stellar Crown master af en Surging Sparks is mij nog wat te duur om daar in te stappen (los van het heel lastig te verkrijgen) dus denk dat ik Twilight Masquerade of Paradox Rift ga doen. producten zijn volgensmij nog goed te krijgen zonder grote uitschieters.
als in in SV era wil blijven zou ik ook nog de base set kunnen doen, al wordt die wat lastiger denk ik zo.
hmmm...
Zag ook niemand die letterlijk een pokedex ging maken, die had een 999 vaks binder ofzo.. like damn. Maar das mij toch beetje te gek, en ben toch meer van de 'oude' pokemon. Daarom boeien de meeste van de andere sets mij ook niet genoeg om die proberen te masteren. 151 is toch mijn jeugd haha.Royy90 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:52:
[...]
Master set 151 is wel een hele mooie collectie zeg!
Ik heb de 151 set in de 151 set binder zitten, dat past wel mooi
Mocht ik straks aan een rares binder beginnen dan koop ik waarchijnlijk wel weer een extra 360 vaks binder. Zag er bij de pokemon store 1 met een pokeball die is wel leuk xD.. Of misschien wel zon duurdere, maar vind die duurdere merken hier niet echt (VaultX ofzo)
Haha volgens mij was ik hier in het forum 1 van de eerste die een pokedex ging doen! Maar dat idee voorlopig laten varen vanwege geen goede oplossing voor alle pokemon.TgR_KILLER schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:12:
[...]
Zag ook niemand die letterlijk een pokedex ging maken, die had een 999 vaks binder ofzo.. like damn. Maar das mij toch beetje te gek, en ben toch meer van de 'oude' pokemon. Daarom boeien de meeste van de andere sets mij ook niet genoeg om die proberen te masteren. 151 is toch mijn jeugd haha.
Ik heb de 151 set in de 151 set binder zitten, dat past wel mooi. En nog een losse 360 binder (gewoon 1tje van 15 euro van de lokale pokemon shop) voor alle extra's.. en daar zitten die van SVI/ TEF/ OBF/ PAR/ TWM in die uit mijn advent kalender komen. En alle doubles van 151.
Mocht ik straks aan een rares binder beginnen dan koop ik waarchijnlijk wel weer een extra 360 vaks binder. Zag er bij de pokemon store 1 met een pokeball die is wel leuk xD.. Of misschien wel zon duurdere, maar vind die duurdere merken hier niet echt (VaultX ofzo)
Er zijn ook hele mooie gamegenic/ultrapro/ultimate guard binders te koop. Zelf heb ik voor mijn Lorcana de Gamegenic 480 met rits, prachtige binders!!
Mijn oranje 'doubles' binder is van gamegenic, maar dan een goedkopere variantRoyy90 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:18:
[...]
Haha volgens mij was ik hier in het forum 1 van de eerste die een pokedex ging doen! Maar dat idee voorlopig laten varen vanwege geen goede oplossing voor alle pokemon.
Er zijn ook hele mooie gamegenic/ultrapro/ultimate guard binders te koop. Zelf heb ik voor mijn Lorcana de Gamegenic 480 met rits, prachtige binders!!
Ja fair, heb je een goed punt inderdaad!Royy90 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:54:
[...]
Ah ja mijn punt was niet of het "past" maar meer als verzamel doel! Met alleen base sets kan je toch leuk packs openen, is niet te duur, en kan je hits nog in een speciale rarebinder doen als je wat moois pulled.
Met de hoeveelheid sets blijft het op die manier ook nog een beetje leuk

Denk dat ik nu van SV era 4-5 sets gemastered heb; SCR wordt 6 dacht ik.. maar is niet bij te houden nee. Dus wat Base sets ertussen met de alt gallery van wat je pulled is ook echt meer dan prima.
Heb nog het idee om de Gastly evo-lijn te sparen en Magikarp/Gyarados; maar moet nog even plannen hoe en wat.
Zo ga ik voor Prismatic de bijbehorende Prismatic binder halen. Ik ga alle Eeveelution kaarten die ik heb liggen uit sword and shield sets bundelen in deze binders:

Kon de drie binders ook los bestellen voor 140 euro bij elkaar, maar ik vind de Eeveelutions promo kaarten, de playmat en packs + kans op de Chinese Moonbreon het verschil wel waard. Drie binders voor zes SWSH sets: Chilling & Evolving Skies, Fusion Strike & Lost Origin, Astral & Brilliant.
Ben benieuwd hoe snel de douane nog werkt voor kerst. Want hij ligt er al een week voor inspectie en wil die mega verpakking zsm in huis hebben.

Kon de drie binders ook los bestellen voor 140 euro bij elkaar, maar ik vind de Eeveelutions promo kaarten, de playmat en packs + kans op de Chinese Moonbreon het verschil wel waard. Drie binders voor zes SWSH sets: Chilling & Evolving Skies, Fusion Strike & Lost Origin, Astral & Brilliant.
Ben benieuwd hoe snel de douane nog werkt voor kerst. Want hij ligt er al een week voor inspectie en wil die mega verpakking zsm in huis hebben.
Die 151 is een hele mooie set, ben blij dat wij toen zoveel geluk hebben gehad en hem vrij snel compleet hebben gekregen. Hoop dat jou het ook gaat lukken!TgR_KILLER schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:35:
Het lukt vanzelfG_Dragon schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:52:
[...]
Die 151 is een hele mooie set, ben blij dat wij toen zoveel geluk hebben gehad en hem vrij snel compleet hebben gekregen. Hoop dat jou het ook gaat lukken!
Is zeker een mooie set
Nou ik heb een National Pokedex! Ik heb twee van zulke (D-ring) binders: https://www.gamerzparadiz...me-ring-binder-black.html zodat het überhaupt past.TgR_KILLER schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:12:
[...]
Zag ook niemand die letterlijk een pokedex ging maken, die had een 999 vaks binder ofzo.. like damn. Maar das mij toch beetje te gek, en ben toch meer van de 'oude' pokemon. Daarom boeien de meeste van de andere sets mij ook niet genoeg om die proberen te masteren. 151 is toch mijn jeugd haha.
Totaal mis ik nu nog 48 (van de 1025) kaarten, maar ik merk wel dat het nog grotendeels een bulk festijn is haha. Bulk in de Pokedex upgraden naar IR / SIR is het doel, maar tegenstrijdig heb ik ook nog een “hits binder” (deze recentelijk gekocht: https://www.cardmarket.co...izard-9-Pocket-PRO-Binder).
In deze hits binder heb ik dubbele alt arts zitten + kaarten >€10. Mooi om af en toe eens doorheen te bladeren.
Misschien is het ook een leuk idee (voor jou + anderen ook) om een specifieke tekenaar binder te maken.
Zo is in willekeurige volgorde mijn top 3: Yuka Morii, Shinji Kanda en Tomokazu Komiya.
Is er nog een site waar je voor een redelijk normale prijs veilig een 151 booster box kunt kopen?
Engelse 151 heeft geen booster box, het voordeligste qua € per pack is een “booster bundle”: https://www.cardmarket.co...-Boxes/151-Booster-BundleBeavbusi schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:33:
Is er nog een site waar je voor een redelijk normale prijs veilig een 151 booster box kunt kopen?
€65 incl. verzending voor 6 packs.
Japanse 151 heeft wél een booster box: https://www.cardmarket.co...51-Booster-Box?language=7
€105 incl. verzendkosten.
ik heb echt nog een 2 tal weken geleden 10 booster bundle's van 151 bij intertoys gekocht voor 39 euro..
Afgelopen week nog even bij de Intertoys geweest en een 8-tal 151-tins gekocht voor 15 euro per stuk. Helaas erg weinig hits uit de tins gehaald. Maar in de laatste tin zat onverwachts een Blastoise SIR!
Hoe spelen jullie Pokemon TCG pocket op jullie smartphone? Ik heb een Iphone, er is blijkbaar een manier om region te veranderen naar DE, maar dan verlies ik al mijn abonnementen? Hoe los ik dit op? Andere manieren? Alvast bedankt voor de tips.
Voor iOS inderdaad heel simpel regio wijzigen, downloaden en weer terug regio wijzigen. 2 minuten werk.PLT1991 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:50:
Hoe spelen jullie Pokemon TCG pocket op jullie smartphone? Ik heb een Iphone, er is blijkbaar een manier om region te veranderen naar DE, maar dan verlies ik al mijn abonnementen? Hoe los ik dit op? Andere manieren? Alvast bedankt voor de tips.
Alleen wat je zegt is wel een probleem... als je actieve abbonementen(en/of ook saldo volgens mij) kan je niet je regio wijzigen. Andere manieren zijn er niet op iOS(edit; als je dit met je huidige apple-id wil, wat Ypho hieronder zegt werkt natuurlijk wel).
[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 25-12-2024 15:38 ]
Maak een dummy .de account, en download daarmee. De meeste app updates komen binnen de app zelf. Alleen als er ooit een update in de App Store komt, moet je tijdelijk wisselen.PLT1991 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:50:
Welke gegevens zijn er nodig om een .de account aan te maken? Lukt dit zonder telefoon nummer?Ypho schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:35:
[...]
Maak een dummy .de account, en download daarmee. De meeste app updates komen binnen de app zelf. Alleen als er ooit een update in de App Store komt, moet je tijdelijk wisselen.
Op mijn eigen account heb ik op zich geen saldo en enkel een maandelijks Icloud abonnement van €2,99, kan geen kwaad denk ik om deze even stop te zetten moest de optie met .de iets complexer zijn.
Ik weet niet of het werkt... maar kan je niet dat abbo "opzeggen". Game downloaden, en abbo weer aanzetten?PLT1991 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:12:
[...]
Welke gegevens zijn er nodig om een .de account aan te maken? Lukt dit zonder telefoon nummer?
Op mijn eigen account heb ik op zich geen saldo en enkel een maandelijks Icloud abonnement van €2,99, kan geen kwaad denk ik om deze even stop te zetten moest de optie met .de iets complexer zijn.
Ik heb een India en NZ account voor Apple. NZ kan zonder gekke gegevens. Mocht niks lukken, mag je mijn NZ account wel even lenen hoor.PLT1991 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 18:12:
[...]
Welke gegevens zijn er nodig om een .de account aan te maken? Lukt dit zonder telefoon nummer?
Nou heb mijn eerste booster bundles besteld en nu nog een mappie halen. Voor het eerst in 25 jaar weer pokemon kopen voelt raar haha
:strip_exif()/f/image/tmoJOvsn1U5h9QNDDd8cMS7U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m5BFZtyoTgvM7LZgbB7N2DCa.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het nog waard om deze te laten graden of is het te beschadigd
:strip_exif()/f/image/tmoJOvsn1U5h9QNDDd8cMS7U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m5BFZtyoTgvM7LZgbB7N2DCa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door Beavbusi op 26-12-2024 10:51 ]
Maar zo een tin display zitten 4 packs in voor ong 20, dus is de helft goedkoper dan die booster bundles? Of zijn de packs kleiner?GadgetJunkPhone schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:45:
Afgelopen week nog even bij de Intertoys geweest en een 8-tal 151-tins gekocht voor 15 euro per stuk. Helaas erg weinig hits uit de tins gehaald. Maar in de laatste tin zat onverwachts een Blastoise SIR!
Vorige week vrijdag nog bij de kruidvat geweest voor die tins, maar helaas overal uitverkocht
Mijn mening is niet laten graden. Kaart is nl-talig en ook best beschadigd. Aardig wat whitening. En de kosten van het graden wegen niet op tegen de waarde wat je ervoor terug krijgt. Gewoon als nostalgisch kaartje mooi in je binder doen!Beavbusi schreef op donderdag 26 december 2024 @ 10:50:
Nou heb mijn eerste booster bundles besteld en nu nog een mappie halen. Voor het eerst in 25 jaar weer pokemon kopen voelt raar haha
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is gelukt door mijn eigen account region even op DE te zetten en dan terug te switchen. Hoe zit het met de premium pass, hoe kunnen we deze verkrijgen?Ypho schreef op woensdag 25 december 2024 @ 20:32:
[...]
Ik heb een India en NZ account voor Apple. NZ kan zonder gekke gegevens. Mocht niks lukken, mag je mijn NZ account wel even lenen hoor.
Op iOS kan je die gewoon kopen zoals je altijd koopt. In mijn geval Paypal of Gift Card.PLT1991 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:47:
[...]
Het is gelukt door mijn eigen account region even op DE te zetten en dan terug te switchen. Hoe zit het met de premium pass, hoe kunnen we deze verkrijgen?
Ik ben maandag begonnen met het shiny hunten naar een gouden Magikarp in Pokémon Shield, maar helaas na 600 encounters nog geen een gevonden dus nog even blijven volhouden.
Pokémon Shield is het laatste Pokémon spel op de Nintendo Switch die ik nog uit moet spelen van alle Pokémon spellen.
Pokémon Shield is het laatste Pokémon spel op de Nintendo Switch die ik nog uit moet spelen van alle Pokémon spellen.
Die hard!G_Dragon schreef op donderdag 26 december 2024 @ 15:53:
Ik ben maandag begonnen met het shiny hunten naar een gouden Magikarp in Pokémon Shield, maar helaas na 600 encounters nog geen een gevonden dus nog even blijven volhouden.
Allé allé?
Oh wacht Nintendo Switch spellen.
Nog een paar maanden en dan...
Is het Pokémon Presents!
Keuzes maken de Mens
Ja haha alle spellen, heb alleen van Pokémon Brilliant Diamond en Pokémon Shining Pearl de national dex niet voltooit want dat werd me iets te gek haha!whahas schreef op donderdag 26 december 2024 @ 21:28:
[...]
Die hard!
Allé allé?
Oh wacht Nintendo Switch spellen.
Nog een paar maanden en dan...
Is het Pokémon Presents!
Ik zou wel een Nintendo Switch spel willen van Gen 2 en Gen 3..
Had net op marktplaats nog 10 tins 151 gehaald voor 160 euro. Best wat pulls waaronder artrares Zapdos ex 2x, Venusaur ex, Ninetales ex, Golem ex en Giovannis charisma. Nog een golden psychic energy, 105/151 basics plus nog wat reverse en 7 vd trainers. Mijn 50 dupes ga ik maar aan mijn broertje geven in de hoop dat hij ook wil verzamelen. Dan kunnen we mooi elkaar helpen het compleet te krijgen
Een spel maken dat beter is dan Soul Silver lijkt me best een uitdaging.G_Dragon schreef op donderdag 26 december 2024 @ 22:23:
[...]
Ja haha alle spellen, heb alleen van Pokémon Brilliant Diamond en Pokémon Shining Pearl de national dex niet voltooit want dat werd me iets te gek haha!
Ik zou wel een Nintendo Switch spel willen van Gen 2 en Gen 3..want dat waren naast Gen 1 mijn favoriete generaties
Keuzes maken de Mens
Volgens mij is de max van die teller 999...G_Dragon schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:40:
[Afbeelding]
Bijna op duizend encounters en nog steeds geen shiny, maar we zetten door!
Je hebt gelijk.. dat is niet zo tof!Sir_Lion schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:11:
[...]
Volgens mij is de max van die teller 999...
Welke site kan ik vertrouwen om blooming waters te preorderen voor een redelijk normale prijs ? Of gewoon Intertoys proberen bij release ?
Ik heb er twee bij Bol.com besteld voor 100 euro per stuk. Het schijnt dat de distribueerder in Europa ze voor een hogere prijs moet inkopen, vandaar dat die hier duurder is dan de 60 dollar in de United States...Beavbusi schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:27:
Welke site kan ik vertrouwen om blooming waters te preorderen voor een redelijk normale prijs ? Of gewoon Intertoys proberen bij release ?
Edit: Ik zie net dat de set niet meer wordt aangeboden op Bol.com
[ Voor 6% gewijzigd door GadgetJunkPhone op 30-12-2024 14:30 ]
Ja, wilde er ook eentje halen maar mijn vvv bon van kerst was niet geactiveerd en nu is hij helaas uitverkocht... en al die gameshops vragen nog 10a20 euro meer.GadgetJunkPhone schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:50:
[...]
Ik heb er twee bij Bol.com besteld voor 100 euro per stuk. Het schijnt dat de distribueerder in Europa ze voor een hogere prijs moet inkopen, vandaar dat die hier duurder is dan de 60 dollar in de United States...
Edit: Ik zie net dat de set niet meer wordt aangeboden op Bol.com
Ga je het nu zelf bijhouden?
Keuzes maken de Mens
bescardsBeavbusi schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:27:
pokemonkel
tcgcompany
cardmarket
pokefamilie
zijn een beetje de shops die ik zelf meestal af ga; ik heb niet dubbel gecheked of ze het item ook daadwerkelijk op de site hebben staan.
Ben er te laat achtergekomen dat ik al over die 999 was, iets met niet opletten. Terwijl ik hier al op tijd gewaarschuwd was
Hallo allemaal,
Allereerst een gelukkig nieuw jaar!
Partner en ik zijn begonnen aan de tins van de kruidvat open te maken (we willen een maand lang iedere dag 2 tins hiervan openen) nu openden we beide de brilliant stars pakjes en in de zijne zaten 12 kaarten en in de mijne 11? (De extra kaarten waren gewoon commons) De Silver tempest hadden gewoon de normale 10 kaarten.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Partner en ik zijn begonnen aan de tins van de kruidvat open te maken (we willen een maand lang iedere dag 2 tins hiervan openen) nu openden we beide de brilliant stars pakjes en in de zijne zaten 12 kaarten en in de mijne 11? (De extra kaarten waren gewoon commons) De Silver tempest hadden gewoon de normale 10 kaarten.
waren ze echt sealed? anders zijn ze teruggebracht met de hits eruit..Lara1309 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 09:18:
Hallo allemaal,
Echt waar gesealed met de plastic eromheen. 1 gedeelte kwam direct vanuit het magazijn van de kruidvat (door vragen voor meer) en ander gedeelte besteld online. Wel een ursuluna v hit van de 2 tins in totaal. Morgen zal ik de volgende opening hier bespreken.dfbt schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 22:43:
[...]
waren ze echt sealed? anders zijn ze teruggebracht met de hits eruit..
Yes! Eindelijk Brilliant Stars compleet
Moet Blooming Waters niet tussen de 60 en 80 euro kosten? Die prijzen die ik nu zie zijn allemaal boven de 100 euro (120 a 130 gemiddeld). Dat is bijna het dubbele van de msrp volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Hendro op 02-01-2025 19:09 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Lang leve de boom / bull fase qua Pokemon. Het is 151, dus bij uitstek populair. En als ze Prismatic prerelease al voor 300 dollar aanbieden voor een 60 dollar etb, dan vind ik het niet gek hetzelfde te zien voor de blooming waters deal. Die bovendien al in Canada voor handen is bij Costco kennelijk.
Ik vind de promo kaarten niet zo interessant en dan ben ik geneigd eerder 151 mini tins te scoren voor een betere prijs/kwaliteit ratio. Zelfs al heb ik slechte pull rate ervaring met die mini tins.
Ik vind de promo kaarten niet zo interessant en dan ben ik geneigd eerder 151 mini tins te scoren voor een betere prijs/kwaliteit ratio. Zelfs al heb ik slechte pull rate ervaring met die mini tins.
Wij hebben nu Brilliant Stars, Crown Zentih en de 151 set compleet. Vandaag ook nog even die mooie Kingdra gekocht en nog een hele bijzondere set compleet gemaakt.
![]() | ![]() |
Kan gebeuren dat er soms wat meer kaarten in een booster zitten; als je alle normale reverses/holo's gewoon had dan zijn de extra commons mooi meegenomen.Lara1309 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 09:18:
Hallo allemaal,
Had vorig jaar een een ETB met een booster te weinig... dat is pas vervelend

---
Personlijke update:
- Stellar Crown eindelijk compleet!
- Nog wat Shrouded Fable kaartjes die ik moet ontvangen
Daarna maar eens kijken naar Twilight Masquerade.. wil er iig de base set van completen, maar volgensmij is de rest nog redelijk te betalen met uitzondering van die Greninja EX SIR.. daar ga ik ook echt geen kleine 300 euro aan uitgeven, bizar.
Surging Sparks hoop ik dat de prijzen wat van droppen als ik terug van vakantie ben, maar ben er bang voor nu van de top 10 duurste kaarten van 2024 er 6 (of 7) uit die set komen...
Ik mis de Ya Nagaba Pikachu ;-) heb je die ook? Dat is de enige die ik (ook) nog mis.G_Dragon schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 19:33:
Wij hebben nu Brilliant Stars, Crown Zentih en de 151 set compleet. Vandaag ook nog even die mooie Kingdra gekocht en nog een hele bijzondere set compleet gemaakt.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.