Iemand een idee waar je hobby armor kan kopen in europa? Of een equivalent? Wil graag mn kaarten enigszins beschermd versturen maar zie niet echt een optie. Had wel die smart guard langs zien komen maar dat buigt nog aardig door.
Bedoel je wellicht zoiets?mxmemx schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:47:
Iemand een idee waar je hobby armor kan kopen in europa? Of een equivalent? Wil graag mn kaarten enigszins beschermd versturen maar zie niet echt een optie. Had wel die smart guard langs zien komen maar dat buigt nog aardig door.
https://www.gamerzparadiz...ds-35pt-5-pack-ultra.html
Wel eens gekregen bij een verzending. Dat is gewoon hard plastic.
Thanks!!G_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:18:
[...]
Welkom, wat leuk dat je bent begonnen met verzamelen![]()
Een van de grote tips die ik je kan meegeven is een goede map waarin je ze bewaard en doe elk kaartje die waardevol is in een Ultra Pro sleeve, zo blijven zo ontzettend goed bewaard.
Wat doen jullie met al die Energy kaarten, gooien jullie die weg?
Mocht je gaan spelen dan heb je die nodig om o.a. aanvallen te doen. Verder kan je ze gebruiken op lege plekken in de binder. Wat ook kan is wanneer je een binder van 4 vakjes hebt, je de bijhorende energy op spot 4 doet zodat je evoluties op 1 lijn houdt (dus Charmander, charmeleon, charizard, fire energy). Gebruiken als extra bescherming bij het versturen van kaarten is nog een optie. Behangen? Maar verder is het niet zo spannend en kan je ze ook gewoon weggooien. Let wel op dat sommige energy kaarten best wat geld waard kunnen zijn.turkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:05:
Het is toch een ruilkaartspel?
Spelen jullie zelden een potje?
Keuzes maken de Mens
Ik speel in pocket vele potjes en regelmatig toernooitjes… telt dat ook?whahas schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:11:
Het is toch een ruilkaartspel?
Daarover gesproken, dit event is klaar;
:strip_exif()/f/image/W5QNMWKHm2ISNpQYzUdYWg2G.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Royy90 op 12-11-2024 23:06 ]
Wij leveren die altijd in bij de The Pokébrothers waar wij ook al onze aankopen doen, want hun geven het weer aan een goed doel waar ze ermee gaan knutselenturkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 21:05:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh echt, ik liep toen helemaal vast haha.AntraXxX schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:57:
[...]
Van A tot Z zelf geregeld via PSA rechtstreeks. Bij zoiets als dit ben ik misschien te argwanend, en wilde ik er per se géén tussenpartij bij betrokken hebben.
PSA heeft een goede FAQ en op YouTube heb je ook legio "how to submit" video's staan, dus eigenlijk ging alles best vanzelfsprekend. Verzekerd pakket uiteindelijk via PostNL naar Amerika gestuurd.
Als je er wat meer informatie over wil ontvangen laat 't gerust weten!
Heb je een link naar het filmpje die jou het meest heeft geholpen? Want ik moest toen echt onwijs veel informatie invullen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zie dat die nieuwe set echt heel erg hard gaat en al bijna overal uitverkocht is..
Zou er nog een nieuwe lading komen aan bb?
op cardmarket staan er nog genoeg. alleen wel voor 150 euro plus..Nylato schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:23:
Ik zie dat die nieuwe set echt heel erg hard gaat en al bijna overal uitverkocht is..
Ik ga me hier ook melden. Ik heb een Surging Parks ETB gekocht en een map om de boel in te kunnen bewaren. Ik zal ook eens m'n oude collecties opzoeken en kijken of er nog iets interessants tussen zit. Ik heb zowel Pokémon als Yu-Gi-Oh collecties gespaard vroeger.
Mijn Pokémon collectie bevat helaas geen goeie collectables meer nadat in groep 7 (jaar 2000, zo lang terug) eens een keer mijn hele stapel kaarten uit m'n bureautje zijn ontvreemd.
Iemand nog tips om snel kaarten te kunnen opzoeken of is het gewoon de code kloppen?
Mijn Pokémon collectie bevat helaas geen goeie collectables meer nadat in groep 7 (jaar 2000, zo lang terug) eens een keer mijn hele stapel kaarten uit m'n bureautje zijn ontvreemd.
Iemand nog tips om snel kaarten te kunnen opzoeken of is het gewoon de code kloppen?
Op cardmarket kan je singles zoeken met genoeg filters.Jero_B schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:17:
Deze twee links zijn handig (en chill, geen overdreven YT'ers): YouTube: THE ULTIMATE GUIDE FOR SUBMITTING CARDS TO PSA IN 2024! (SUPER EASY) én YouTube: How to Grade Pokemon Cards with PSA in 2024 | Full PSA Card Submissi...G_Dragon schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:20:
[...]
Oh echt, ik liep toen helemaal vast haha.
Heb je een link naar het filmpje die jou het meest heeft geholpen? Want ik moest toen echt onwijs veel informatie invullen
PokeVault had 3 maanden geleden ook een filmpje geupload, misschien werkt deze $25 promo code nog wel: POKEVAULT25
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Half.Royy90 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:02:
[...]
Ik speel in pocket vele potjes en regelmatig toernooitjes… telt dat ook?
Daarover gesproken, dit event is klaar;
[Afbeelding]
Keuzes maken de Mens
Wat doen jullie met die TCG live kaarten? :-)
Geloof het of niet maar ik heb zowaar 2 surging sparks booster boxen geopent en uit elke een pikachu sir gepulled. Kwamen wel van 2 verschillende winkels.
Maar een staatlot kopen en hoe klein is die pull kans?👀
Maar een staatlot kopen en hoe klein is die pull kans?👀
:strip_exif()/f/image/NentCK3P4W7GQdUZYUEdrit2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door nemesis2212 op 13-11-2024 18:28 ]
Jezus wat lekker!nemesis2212 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:26:
Geloof het of niet maar ik heb zowaar 2 surging sparks booster boxen geopent en uit elke een pikachu sir gepulled. Kwamen wel van 2 verschillende winkels.
Maar een staatlot kopen en hoe klein is die pull kans?👀[Afbeelding]
gewoon een dikke 1000 euro al!
Ik open voor 100 euro 2 ETB boxen, en ik pull voor ongeveer 20 euro aan waarde
[ Voor 6% gewijzigd door dfbt op 13-11-2024 23:58 ]
Het gaat niet om de 'ruilwaarde', maar om de 'verzamelwaarde', nietwaar?
Keuzes maken de Mens
De beschadigde Zapdos PSA slab mag ik opsturen naar Amerika waarna ik kosteloos een nieuwe case krijg. De verzendkosten héén worden weliswaar vergoed door middel van een tegoed op mijn account en van
USA -> NL is voor rekening van PSA.
Al met al een prima oplossing.
USA -> NL is voor rekening van PSA.
Al met al een prima oplossing.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat klinkt misschien leuk als je alles bewaard voor het verzamelen van een set..whahas schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:23:
Het gaat niet om de 'ruilwaarde', maar om de 'verzamelwaarde', nietwaar?
Maar ik wilde een masterset van surging sparks gaan beginnen. Maar als ik na 2x ETB ter waarde van 100 euro , pas 2 full art kaartjes heb en wat EX kaartjes ter waarde van 20 euro heb., en ik alsnog een pikachu van 500 euro kan kopen, dan laat ik het allemaal wel zitten. Als ik hem nu zou pullen, zou ik hem direct verkopen of insturen voor een PSA slab.
Ik heb nog een ETB+boosterbox en 2 Pokemon center ETB's liggen. maar die ga ik echt niet open maken.. Verkoop/HOLD dat wel liever om zometeen wat extra geld vrij te maken voor de nieuwe gym trainer of rocket set..
Master sets zijn verschrikkelijk duur om compleet te maken helaas. Dit is niet alleen met deze set zo. Je hebt altijd dat ene kaartje die heel duur zal zijn en die je naar alle waarschijnlijkheid niet gaat pullen... umbreon, charizard, pikachu, enz enz.dfbt schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:21:
[...]
Dat klinkt misschien leuk als je alles bewaard voor het verzamelen van een set..
Maar ik wilde een masterset van surging sparks gaan beginnen. Maar als ik na 2x ETB ter waarde van 100 euro , pas 2 full art kaartjes heb en wat EX kaartjes ter waarde van 20 euro heb., en ik alsnog een pikachu van 500 euro kan kopen, dan laat ik het allemaal wel zitten. Als ik hem nu zou pullen, zou ik hem direct verkopen of insturen voor een PSA slab.
Ik heb nog een ETB+boosterbox en 2 Pokemon center ETB's liggen. maar die ga ik echt niet open maken.. Verkoop/HOLD dat wel liever om zometeen wat extra geld vrij te maken voor de nieuwe gym trainer of rocket set..
Mijn zoontjes beginnen ook steeds meer interesse te tonen in de Pokemon kaarten en willen steeds meer.
Op dit moment maakt het voor hun weinig uit welke kaarten ze krijgen zolang het altijd maar meer is
Voor mij als vader kijk ik graag mee en zou graag zien dat ze verzamelingen compleet(of, zoals ik de prijzen zie zoveel mogelijk dan maar) krijgen, alleen mis ik ergens een overzicht wanneer welke set is utigekomen.
Zijn hier handige sites voor of methoden ?
Vrouwlief zit bij Lorcana, zoons in Pokemons. Dure hobbies hebben ze gekozen...
Op dit moment maakt het voor hun weinig uit welke kaarten ze krijgen zolang het altijd maar meer is
Voor mij als vader kijk ik graag mee en zou graag zien dat ze verzamelingen compleet(of, zoals ik de prijzen zie zoveel mogelijk dan maar) krijgen, alleen mis ik ergens een overzicht wanneer welke set is utigekomen.
Nee dat klopt wel!, Maar ik heb tot nu toe wel altijd redelijke waardes gepulled uit sets die ik open maak. Mijn strategie was altijd wel zo beetje om van elk product alles 1x open te maken, zodat je alle promo's heb etc. en dan kwam ik wel redelijk ver. Maar nu na 2 ETB's is het zo om te huilen dat ik die kaarten die ik gepulled heb en de 2 promo magnetons maar ga verkopen en mijn verlies ga pakken. Dan skip ik de set wel, en verkoop ik mijn sealed producten wel.Royy90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:39:
[...]
Master sets zijn verschrikkelijk duur om compleet te maken helaas. Dit is niet alleen met deze set zo. Je hebt altijd dat ene kaartje die heel duur zal zijn en die je naar alle waarschijnlijkheid niet gaat pullen... umbreon, charizard, pikachu, enz enz.
Team rocket is sowieso een set die ik echt graag wil complete zoals de 151 set. (toevallig 2 weken geleden mijn laatste kaart binnen gekregen) en ben er echt super blij mee.
Here you go; https://bulbapedia.bulbag...ding_Card_Game_expansionsHortz schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:42:
Mijn zoontjes beginnen ook steeds meer interesse te tonen in de Pokemon kaarten en willen steeds meer.
Op dit moment maakt het voor hun weinig uit welke kaarten ze krijgen zolang het altijd maar meer is![]()
Wat je kan overwegen als "complete" sets is om alleen de base sets te sparen van sets. Dus alles wat binnen de nummering valt(bijvoorbeeld alle 204/204). Dit is vaak redelijk betaalbaar en je komt erg ver met een boosterbox.
Leuk dat je vrouw Lorcana verzameld! Die verzamel ik zelf ook. Helaas daardoor nog niet besloten wat ik nou met Pokemon wil doen. Pokémon Pocket doe ik in elk geval wel hehe. Maar die base sets zoals ik eerder aangaf overweeg ik wel... nadeel is dat de collectie dan wel een stuk minder waard is.
Ik gebruik zelf Pokellector. Daar staat wel wanneer sets zijn uitgekomen en kan je zelf de era uitkiezen.Hortz schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:42:
Op dit moment maakt het voor hun weinig uit welke kaarten ze krijgen zolang het altijd maar meer is![]()
Ook kan je dan zien welke kaarten je mist (als je aangeeft welke kaarten je natuurlijk al heb) soms is het wel even een werkje (als je ook Reverse holo kaarten gaat meenemen)
Hebben jou zoontjes dan beide een eigen collectie? of zijn ze samen aan het verzamelen?
Hier is de oudste 2 jaar en jonge net een paar weken, maar ik ben ook al aan het nadenken hoe ik dit later wil gaan doen als ze ook willen verzamelen ( hoop het wel, ben die oudste nu ook al aan het meenemen met openen en bewaren en sleeven van kaarten.) dat vind die gelukkig nu ook al leuk.
Kijk eens op tcgcodex.nl. Hier staat zowel Pokemon (zowel Internationaal als Japans) op, maar voor je vrouw ook Lorcana ;-)Hortz schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:42:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
En daarom heb ik niet die eis om elke set te masteren. Gotta catch em all: nou nee. Ik ben enkel er vol gegaan met SV151 en ga dat doen voor Prismatic en Team Rocket strikes back/again. Maar zelfs SV151 heb ik nog niet volledig. Daar zit voor mij geen tijdslimiet aan.Royy90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:39:
[...]
Master sets zijn verschrikkelijk duur om compleet te maken helaas. Dit is niet alleen met deze set zo. Je hebt altijd dat ene kaartje die heel duur zal zijn en die je naar alle waarschijnlijkheid niet gaat pullen... umbreon, charizard, pikachu, enz enz.
Alle andere sets: ik open een paar packs en vind het wel best. Want de top kaart ga je toch niet pullen. Zelfs met twee boosterboxen heb je echt mazzel gehad zoals @nemesis2212 toont. Iemand als Danny Phantump heeft laatst de inhoud van 10/20 boosterboxen getoond. En vaker niet dan wel zit daar dan een echte uitschieter tussen.
Pff, wat zijn er veel kaarten van...
Maar allen bedankt voor de links! Hier heb ik wat aan.
Ze hebben vanaf mijn zwager (die wel flink koopt/spaar) al flink wat dubbelen gekregen vanuit de Crown Zenith serie, ze sparen beide hun eigen boeken (tja, zie een kind van 4 en 5 maar samen sparen/spelen met zoiets).
Mijn zwager had de oudste ook meegevraagd voor Con la Plaza in Martiniplaza op de 30ste.
Maar wil niet altijd op hem leunen voor pokemon gerelateerde producten.
Ik vind zelf Lorcana als spel ook wel leuk, vond MTG ook altijd leuk maar kreeg vrouwlief er nooit bij. Lorcana ziet er lief genoeg uit om voor haar leuk te zijn (+het is Disney).
Maar Pokemon Pocket is niet in deze regio beschikbaar volgens play store. Zal eens zien hoe ik dat werkend krijg
Verder ziet de site er wel goed uit om specifieke kaarten te vinden.
Al met al kan ik even verder! Dank!
Maar allen bedankt voor de links! Hier heb ik wat aan.
Ze hebben vanaf mijn zwager (die wel flink koopt/spaar) al flink wat dubbelen gekregen vanuit de Crown Zenith serie, ze sparen beide hun eigen boeken (tja, zie een kind van 4 en 5 maar samen sparen/spelen met zoiets).
Mijn zwager had de oudste ook meegevraagd voor Con la Plaza in Martiniplaza op de 30ste.
Maar wil niet altijd op hem leunen voor pokemon gerelateerde producten.
Zal eerst voor de base sets gaan, dit klinkt zo wel te doen, ook al kost het nog altijd geld.Royy90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:45:
[...]
Here you go; https://bulbapedia.bulbag...ding_Card_Game_expansions
Wat je kan overwegen als "complete" sets is om alleen de base sets te sparen van sets. Dus alles wat binnen de nummering valt(bijvoorbeeld alle 204/204). Dit is vaak redelijk betaalbaar en je komt erg ver met een boosterbox.
Leuk dat je vrouw Lorcana verzameld! Die verzamel ik zelf ook. Helaas daardoor nog niet besloten wat ik nou met Pokemon wil doen. Pokémon Pocket doe ik in elk geval wel hehe. Maar die base sets zoals ik eerder aangaf overweeg ik wel... nadeel is dat de collectie dan wel een stuk minder waard is.
Ik vind zelf Lorcana als spel ook wel leuk, vond MTG ook altijd leuk maar kreeg vrouwlief er nooit bij. Lorcana ziet er lief genoeg uit om voor haar leuk te zijn (+het is Disney).
Maar Pokemon Pocket is niet in deze regio beschikbaar volgens play store. Zal eens zien hoe ik dat werkend krijg
Beide eigen map voor nu. Misschien ooit samen als collectie te groot wordt maar nu nog niet in ieder geval. Ze zijn te beschermend over de speciale kaarten die ze zien dat ze dat niet willen delendfbt schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:49:
[...]
Ik gebruik zelf Pokellector. Daar staat wel wanneer sets zijn uitgekomen en kan je zelf de era uitkiezen.
Ook kan je dan zien welke kaarten je mist (als je aangeeft welke kaarten je natuurlijk al heb) soms is het wel even een werkje (als je ook Reverse holo kaarten gaat meenemen)
Hebben jou zoontjes dan beide een eigen collectie? of zijn ze samen aan het verzamelen?
Hier is de oudste 2 jaar en jonge net een paar weken, maar ik ben ook al aan het nadenken hoe ik dit later wil gaan doen als ze ook willen verzamelen ( hoop het wel, ben die oudste nu ook al aan het meenemen met openen en bewaren en sleeven van kaarten.) dat vind die gelukkig nu ook al leuk.
Mijn vrouw zit voor Lorcana op https://dreamborn.ink/ Zal haar daar niet wegkrijgen nu ze net alles heeft ingevoerdYpho schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:09:
[...]
Kijk eens op tcgcodex.nl. Hier staat zowel Pokemon (zowel Internationaal als Japans) op, maar voor je vrouw ook Lorcana ;-)
Verder ziet de site er wel goed uit om specifieke kaarten te vinden.
Al met al kan ik even verder! Dank!
Ik heb een cadeaubon van € 20 van Bol. Welk artikel kan ik het beste kopen? Eventuele bijbetaling is geen probleem, als we maar niet richting de € 70 gaan.
Lorcana heeft een leuk speel en verzamel gehalte inderdaad. Alleen daar is het voor mij ook echt alleen de base set (204/204) want de enchanted kaarten zijn mij gewoon te duur. Zeker met een gemiddelde pullrate van 1:100. Dreamborn is op het moment de beste site volgens vele als collection manager voor Lorcana indd.Hortz schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:45:
Zal eerst voor de base sets gaan, dit klinkt zo wel te doen, ook al kost het nog altijd geld.
Voor Pocket, deze kan je heel eenvoudig installeren.
iOS: Regio wijzigen in App Store, downloaden, terugzetten op NL
Android: Apk downloaden
Laat ook vooral je friendcode hier achter
Als ik het goed begrijp koop jij dus gericht sets? Spaar jij dan ook alleen base?Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:26:
[...]
En daarom heb ik niet die eis om elke set te masteren. Gotta catch em all: nou nee. Ik ben enkel er vol gegaan met SV151 en ga dat doen voor Prismatic en Team Rocket strikes back/again. Maar zelfs SV151 heb ik nog niet volledig. Daar zit voor mij geen tijdslimiet aan.
Alle andere sets: ik open een paar packs en vind het wel best. Want de top kaart ga je toch niet pullen. Zelfs met twee boosterboxen heb je echt mazzel gehad zoals @nemesis2212 toont. Iemand als Danny Phantump heeft laatst de inhoud van 10/20 boosterboxen getoond. En vaker niet dan wel zit daar dan een echte uitschieter tussen.
Bol staat nou niet echt bekend om de goedkope prijzen... kan je niet via daar handiger sleeves of binders bestellen? Zou de kaarten lekker via cardmarket singles kopen, dan heb je veel meer voor €20.turkeyhakan schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:56:
Ik heb een cadeaubon van € 20 van Bol. Welk artikel kan ik het beste kopen? Eventuele bijbetaling is geen probleem, als we maar niet richting de € 70 gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Royy90 op 14-11-2024 11:59 ]
Ik ben een leek op het gebied van kaarten, hoe weet ik nou dat ik straks een echte kaart / set heb ontvangen?Royy90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:57:
Bol staat nou niet echt bekend om de goedkope prijzen... kan je niet via daar handiger sleeves of binders bestellen? Zou de kaarten lekker via cardmarket singles kopen, dan heb je veel meer voor €20.
Op cardmarket kan je per verkoper de ervaringen zien. Dit zegt al heel veel. Een verkoper zal daar ook niet snel iets neps verkopen want dan is het doei doei account. Ik zou 1000x liever daar kopen van bijvoorbeeld Marktplaats.turkeyhakan schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:12:
[...]
Ik ben een leek op het gebied van kaarten, hoe weet ik nou dat ik straks een echte kaart / set heb ontvangen?
Als je het echt niet vertrouwd kan je hier ook foto's posten. En je hoeft pas te betalen wanneer je de kaarten binnen hebt en tevreden bent.
Klopt. Ik ga niet mee in de snelheid waarin Pokemon sets uitbrengt. De ene (Surging) is net uit en je kunt de volgende (Prismatic) al preorderen. Ik heb tussen SV151 en nu van alles daar tussen in (Paradox Rift, Paldean Fates, Twilight Masquerade, Shrouded Fable, Stellar Miracle) van geen enkele de basisset. Omdat geen enkele set mij echt aanspreekt om zelfs de base set van compleet te maken.Royy90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:57:
[...]
Als ik het goed begrijp koop jij dus gericht sets? Spaar jij dan ook alleen base?
[...]
Bol staat nou niet echt bekend om de goedkope prijzen... kan je niet via daar handiger sleeves of binders bestellen? Zou de kaarten lekker via cardmarket singles kopen, dan heb je veel meer voor €20.
Een aantal kaarten vind ik wel mooi
Paradox Rift: Groundon / Steelix
Temporal Forces: Arbok / Gastly
Paldean Fates: Bubble Mew
Twilight: Chansey, Growlithe / Perrin SIR
Shrouded: Houndoom, Persian
Stellar Miracle: Bulbasaur, Squirtle
Surging sparks; Latias / Latios
Maar als het 1 of 2 zijn hou ik het liever bij enkele packs openen en single kopen als ik ze niet pull. Ik heb dan geen aandrang om de basisset van te verzamelen. Pas als ik meer dan 2 kaarten wil hebben van een set zoals met 151, alle Eevee types in Evolving Skies / Prismatic dan ben ik bereid diep in de buidel te tasten. Of dus met die Team Rocket set omdat die set alles in zich heeft Team Rocket van 2001? te doen laten herleven. Zoals SV151 dat met de eerste set deed.
Qua prijzen zou ik bol inderdaad negeren. Of ze moeten zoals laatste een actie hebben dat je sleeved booster packs voor 4 euro per stuk kon krijgen. Surging Sparks deed een dag mee. Nu blijft nog over Paldea Evolved, Paradox Rift, Temporal Forces. Cardmarket heeft een breder assortiment en Europa breed. Dus je hebt een groter assortiment en scherpere prijzen.
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 14-11-2024 12:18 ]
Zie deze twee voorbeelden vanuit Cardmarket.turkeyhakan schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:12:
[...]
Ik ben een leek op het gebied van kaarten, hoe weet ik nou dat ik straks een echte kaart / set heb ontvangen?
Linkse groene kolom laat het aantal reviews zien. Rode tekst is vanuit CM, als iemand een desbetreffende booster box / ETB aanbiedt, dient het ook echt gesealed te zijn (tenzij anders in het opmerkingenveld aangegeven).
/f/image/piljhR2mZ5gYAfOXggbFsI5P.png?f=fotoalbum_large)
Als je op de naam van een verkoper klikt en naar beneden scrollt zie je de reviews van kopers.
/f/image/ghVAf0TWF0KIgBAtAmGsnjis.png?f=fotoalbum_large)
Op CM zit ook echt wel een ander slag volk dan op bijvoorbeeld Marktplaats denk ik. Gaat niets aan mis als je van iemand koopt met goede recensies.
Thanks, ik ga is even kijken..AntraXxX schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:21:
[...]
Zie deze twee voorbeelden vanuit Cardmarket.
Linkse groene kolom laat het aantal reviews zien. Rode tekst is vanuit CM, als iemand een desbetreffende booster box / ETB aanbiedt, dient het ook echt gesealed te zijn (tenzij anders in het opmerkingenveld aangegeven).
[Afbeelding]
Als je op de naam van een verkoper klikt en naar beneden scrollt zie je de reviews van kopers.
[Afbeelding]
Op CM zit ook echt wel een ander slag volk dan op bijvoorbeeld Marktplaats denk ik. Gaat niets aan mis als je van iemand koopt met goede recensies.
Bol met aanbiedingen kan ook weer echt zo slecht soms niet zijn hoor..
Als select lid krijg je nu best veel kortingen en gratis verzendingen.
Voor bijvoorbeeld etb stellar crown betaal je 35 euro op cardmarket maar komt er altijd 5 tot 8 euro verzending bij.
Bij bol kost een etb stellar crown 40 euro voor een select lid en heb je verzending gratis.
Dan gaat 35 euro voor etbs bij cardmarket pas echt significant beter uitkomen als je er gelijk 3 of meer besteld.
Als select lid krijg je nu best veel kortingen en gratis verzendingen.
Voor bijvoorbeeld etb stellar crown betaal je 35 euro op cardmarket maar komt er altijd 5 tot 8 euro verzending bij.
Bij bol kost een etb stellar crown 40 euro voor een select lid en heb je verzending gratis.
Dan gaat 35 euro voor etbs bij cardmarket pas echt significant beter uitkomen als je er gelijk 3 of meer besteld.
Ik heb mij weer niet kunnen inhouden.. deze maand al ruim € 300 aan kaarten gekocht..
Dit keer deze besteld: https://www.bol.com/nl/nl...kaarten/9300000172930063/
Dit keer deze besteld: https://www.bol.com/nl/nl...kaarten/9300000172930063/
Ik denk dat ik jullie gewoon niet zo goed snap.dfbt schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:21:
[...]
Dat klinkt misschien leuk als je alles bewaard voor het verzamelen van een set..
Alleen ik blijf hier wel hangen, want ik ben hier voor nieuws van generatie #10 van Pokémon VG.
Keuzes maken de Mens
Het is het verschil in Pokemon tcg the Switch game vs Pokemon tcg the card game.whahas schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:43:
[...]
Ik denk dat ik jullie gewoon niet zo goed snap.
Alleen ik blijf hier wel hangen, want ik ben hier voor nieuws van generatie #10 van Pokémon VG.
Na het spelen van Red/Blue op mijn gameboy vroeger heb ik geen behoefte meer in nog een game opnieuw beginnen. Voor dat doeleinde van gotta catch em all vind ik Pokemon Pocket goed genoeg.
Maar ik heb wel interesse in kaarten verzamelen naar eigen voorkeur. Je moet alleen niet verwachten dat je een top 3 kaart uit 9/10 pakjes haalt. Ja het kan gebeuren, zie eerder in dit topic. Maar het is eerder normaal om te eindigen met een goedkope EX kaart en wellicht een full art trainer. En dus kun je beter zulke elite trainer boxen, zeker van the Pokemon Centers dicht laten. Want die blijven gewild door de promo kaart.
Ik doe met je mee, Select proefperiode aangeklikt, cadeaubon á €20 had ik nog liggen dus tegen 9 packs á €15 zeg ik geen nee.
Gisteren ook 2 Pika Van Gogh's PSA 9 verkocht, en ik weet dat CM saldo altijd tempting is, dus eens kijken welke verlanglijstje slabs m'n kant op gaan komen.
TCG de Switch game?Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:35:
[...]
Het is het verschil in Pokemon tcg the Switch game
Bedoel je VG?
Er is toch geen Pokémon kaartspel voor de Nintendo Switch? Dat is toch een gameboy titel?
Overigens ben ik gestopt met Pokémon verzamelen sinds de eerste #Dexit.
Keuzes maken de Mens
Je hebt toch Pokemon Scarlet of Pokemon Violet als eigen Switch titels? Bedoel dus het verschil tussen die games en de tcg.
[...]
Enfin, van het weekend 2x drie pack blisters geopend. Een Hydreigon ex en Exeggutor EX rijker. Hoe je van 34 euro dus 6 euro maakt. De kleurrijke borders rond de ex / illustration rares / secret illustration rares vind ik wel goed geslaagd.
Verder de Lapras event en battle event voltooid in pocket. Laatst nog Charmander illustration rare gepulld, had die nog niet naast de Bulbasaur en Squirtle. Merk verder dat ik veel uncommons nodig heb die in de Pikachu apex subset zitten. Dus ik open nu toch maar weer Pikachu packs al heb ik de immersive Pika allang te pakken.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.Joosie200 schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:42:
[...]
Je hebt toch Pokemon Scarlet of Pokemon Violet als eigen Switch titels? Bedoel dus het verschil tussen die games en de tcg.
[...]
Enfin, van het weekend 2x drie pack blisters geopend. Een Hydreigon ex en Exeggutor EX rijker. Hoe je van 34 euro dus 6 euro maakt. De kleurrijke borders rond de ex / illustration rares / secret illustration rares vind ik wel goed geslaagd.
Verder de Lapras event en battle event voltooid in pocket. Laatst nog Charmander illustration rare gepulld, had die nog niet naast de Bulbasaur en Squirtle. Merk verder dat ik veel uncommons nodig heb die in de Pikachu apex subset zitten. Dus ik open nu toch maar weer Pikachu packs al heb ik de immersive Pika allang te pakken.
Ik heb heel veel plezier (gehad) van Pokémon Violet en kijk nog geregeld de toernooien (terug).
Net nog een stuk gekeken van de finale in Latijns Amerika.
[ Voor 3% gewijzigd door whahas op 17-11-2024 22:23 ]
Keuzes maken de Mens
:strip_exif()/f/image/rH0j7DF9xa6hTfNGhlR5rIHh.jpg?f=fotoalbum_large)
150+ packs verder en de tweede immersive kaart in de pocket
Ik heb wel een setje van de Chinese Eevee GX box onderweg met Flareon, Jolteon en Vaporeon. Ik wil ze alledrie voor de binders zodat ik mijn sword en shield verzameling kan sorteren. En die playmat van de Vaporeon box past helemaal bij de komst van Prismatic Evolutions straks.
Op jullie aanraden afgelopen maandag bij Cardmarket besteld, dinsdag betaald en nog steeds zijn mijn kaarten niet verzonden. Betreft een verkoper uit NL met 1K + reviews. Is dit normaal?
Verkoper heeft minimaal 7 dagen de tijd om je kaarten te verzenden, dit staat ook in je mail die je krijgt als je wat koopt. Daarna zou je hem kunnen annuleren en krijg je je geld terug.turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:39:
Op jullie aanraden afgelopen maandag bij Cardmarket besteld, dinsdag betaald en nog steeds zijn mijn kaarten niet verzonden. Betreft een verkoper uit NL met 1K + reviews. Is dit normaal?
1K+ reviews, maar ook recente goede reviews?
En wat let je om hem een berichtje te doen? Niet iedereen verzend de volgende dag, soms duurt het een paar dagen
[ Voor 5% gewijzigd door Aschtra op 21-11-2024 08:14 ]
En je ziet naast de naam ook een gemiddelde verzendtijd weergegeven worden. Als ik een bestelling ontvang + diezelfde ochtend / middag / avond nog de betaalbevestiging dan prep ik het pakketje en ga ik of na werk of de dag erop al richting het postkantoor. Maar ik heb ook eens op aandringen van een koper 6 dagen gewacht omdat diegene op vakantie was.
Voor de liefhebber: Stellar crown ETB op amazon black friday voor 33 euro
Rustig aan, verkoper met 1k reviews met allemaal groene positieve reacties kan echt geen kwaad. Bij post bedrijven is t mega druk, iemand kan gewoon even druk zijn en policy is binnen 7 dagen versturen.turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:39:
Ik kreeg duitse kaarten binnen 4 dagen binnen en nederlandse binnen 7. Zegt dus niet zoveel. Heb ook griekse kaarten gehad die duurden 21 dagen ofzo.turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:39:
Uitverkocht helaas zo te zien: https://www.amazon.nl/Pok...Accessoires/dp/B0D894GL5Bmxmemx schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:53:
Voor de liefhebber: Stellar crown ETB op amazon black friday voor 33 euro
Als er nog meer leuke deals te vinden zijn deel 't vooral, ik zoek nog iets voor onder de kerstboom.
Ik zou je vooral geen zorgen maken. 1k+ reviews zit wel goed. Nog gekeken of het recente reviews zijn? Zoals hier al is aangegeven heeft de verkoper zeven dagen de tijd om het daadwerkelijk te versturen. Ik hou er zelf van om alles z.s.m. te versturen, maar niet iedereen doet dat(zijn ze ook niet verplicht toe).turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:39:
Als het een grotere bestelling is kan het natuurlijk ook even duren voordat alle kaartjes zijn uitgezocht.
Het zijn maar 2 kaartjes. Niet gekeken of het recente reviews zijn, maar ik zit er precies zoals jij in: vandaag besteld/betaald is dezelfde dag nog verstuurd (tenzij na 22:00).Royy90 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:50:
[...]
Ik zou je vooral geen zorgen maken. 1k+ reviews zit wel goed. Nog gekeken of het recente reviews zijn? Zoals hier al is aangegeven heeft de verkoper zeven dagen de tijd om het daadwerkelijk te versturen. Ik hou er zelf van om alles z.s.m. te versturen, maar niet iedereen doet dat(zijn ze ook niet verplicht toe).
Als het een grotere bestelling is kan het natuurlijk ook even duren voordat alle kaartjes zijn uitgezocht.
Dit zijn vaak geen bedrijven he, gewoon mensen. Geduld dus en anders na 7 dagen ergens anders kopenturkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:51:
[...]
Het zijn maar 2 kaartjes. Niet gekeken of het recente reviews zijn, maar ik zit er precies zoals jij in: vandaag besteld/betaald is dezelfde dag nog verstuurd (tenzij na 22:00).
I understand, maar Cardmarket is zo hoog geprezen door medeforummers dat ik er maar een account heb aangemaakt en iets heb besteld. Ik werd voor "gek" uitgemaakt, omdat ik bij Bol kaarten had gekocht. Dus dan verwacht ik eerlijk gezegd ook wel een soortgelijke service.Aschtra schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:52:
[...]
Dit zijn vaak geen bedrijven he, gewoon mensen. Geduld dus en anders na 7 dagen ergens anders kopen
Tijd om je verwachtingen bij te stellenturkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:18:
[...]
I understand, maar Cardmarket is zo hoog geprezen door medeforummers dat ik er maar een account heb aangemaakt en iets heb besteld. Ik werd voor "gek" uitgemaakt, omdat ik bij Bol kaarten had gekocht. Dus dan verwacht ik eerlijk gezegd ook wel een soortgelijke service.
Bol.com / amazon / Intertoys ed zijn professionele zaken. Die hebben hun administratie, inpakafdeling en verzenden standaard ingericht. Cardmarket toont overigens ook aan of het een professionele verkoper is of particulier. Een icoontje: mannetje in pak = b2c verkoper. Is er geen icoontje aanwezig heb je een c2c verkoper ofwel een verzamelaar die restanten aanbied of de duurste pulls te gelde wil maken.
:strip_exif()/f/image/6uLjdK0UCyZFmYeks71HN1jc.jpg?f=fotoalbum_large)
In beide situaties kun je gewoon zien wat de verwachte levertijd is. Het kalendericoontje toont aan wat de gemiddelde levertijd is. Het is ongeacht of je b2c of c2c verkoper kiest sowieso niet: vanavond voor 22u besteld? Morgen in huis!
:strip_exif()/f/image/6uLjdK0UCyZFmYeks71HN1jc.jpg?f=fotoalbum_large)
In beide situaties kun je gewoon zien wat de verwachte levertijd is. Het kalendericoontje toont aan wat de gemiddelde levertijd is. Het is ongeacht of je b2c of c2c verkoper kiest sowieso niet: vanavond voor 22u besteld? Morgen in huis!
Je kunt van een particulier geen soortgelijke service verwachten. Ik heb niet elke dag tijd om naar de brievenbus te gaan of om orders klaar te maken, dus soms moeten mensen een dag of 2 wachten voor ik het kan verzenden. De meeste particulieren werken dus doen hun enveloppen 's avonds op de post, dus die worden sowieso pas de dag erna uit de brievenbus gehaald, en daarna pas geleverd. Dus dan zit je al minimaal met 2 à 3 dagen levertijd.turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:18:
[...]
I understand, maar Cardmarket is zo hoog geprezen door medeforummers dat ik er maar een account heb aangemaakt en iets heb besteld. Ik werd voor "gek" uitgemaakt, omdat ik bij Bol kaarten had gekocht. Dus dan verwacht ik eerlijk gezegd ook wel een soortgelijke service.
[ Voor 15% gewijzigd door ChokingHazard op 21-11-2024 16:14 ]
Als je zelfde dag verstuurd wil hebben dan moet je zeker bol.com blijven spekken xD daar betaal je gewoon grof voor dat soort service.turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:18:
[...]
Cardmarket zijn over het algemeen gewoon mensen met dezelfde hobby. De 1e keer is je kaartje dezelfde dag nog verstuurd, de andere keer duurt het een paar dagen. In mijn ervaring komt het altijd wel goed.
Vorige week vrijdag bij 2 wat besteld, bij een Duitse en bij een Nederlandse. Had niet genoeg geld op mijn account dus zaterdag waren ze pas betaald. En beide lagen dinsdag alweer in de brievenbus. Van die Nederlandse had ik ook geen verzendbevestiging gehad, dus kon ze ook niet 'binnen boeken'. Even berichtje gedaan en daarna netjes afgehandeld.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Leuke actie, maar dit topic is alleen voor Pokémon. Je bent meer dan welkom om een apart topic aan te maken voor Lorcana TCG.
[ Voor 91% gewijzigd door Mog op 27-11-2024 21:34 ]
Alles al binnen ondertussen?turkeyhakan schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:18:
[...]
Ja, vandaag!! In perfecte staat met sleeve en toploader. Erg netjes.
ik heb pokemon kaarten gekocht voor me vriendin .
omdat ze deze verzameld maar ik heb me twijfels dat deze vals zijn .
is er hier iemand die me wat op weg kan helpen want ik heb via internet al gezocht maar om echt zekerheid zeiden ze kaart verscheuren wat echt zonde zou zijn als het een echte blijkt te zijn
dank u bij voorbaat
is er hier iemand die me wat op weg kan helpen want ik heb via internet al gezocht maar om echt zekerheid zeiden ze kaart verscheuren wat echt zonde zou zijn als het een echte blijkt te zijn
dank u bij voorbaat
Als je foto's hier kunt plaatsen kan er best wel wat over gezegd worden.extremepc schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:21:
ik heb pokemon kaarten gekocht voor me vriendin .
dank u bij voorbaat
Daarnaast zou het helpen als je aangeeft wat je precies gekocht hebt, en waar.
@extremepc
Het zijn in ieder geval allemaal bestaande kaarten, en opzich zien de meesten er prima uit.
Máár bijvoorbeeld de “Burning energy” vind ik er raar uit zien met die witte omlijnde letters.
Zie onderstaande foto maar eens -> gewoon strakke letters.
Wat heb je voor de kaarten betaald trouwens? Waarde is tussen de €50-€75 iig. 🙂
Het zijn in ieder geval allemaal bestaande kaarten, en opzich zien de meesten er prima uit.
Máár bijvoorbeeld de “Burning energy” vind ik er raar uit zien met die witte omlijnde letters.
Zie onderstaande foto maar eens -> gewoon strakke letters.
Wat heb je voor de kaarten betaald trouwens? Waarde is tussen de €50-€75 iig. 🙂
:strip_exif()/f/image/4nEhhPNZZw3nfmwRcts2IQ5X.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou zeggen dat de eerste 3 kaarten (de Lunala GX, Solgaleo GX, en Burning Fire) nep zijn. Als ik jouw kaart vergelijk met bijv deze en dan vooral linksonderin bij de kaart nummer, dan zie je een enorm verschil. Jouw kaar lijkt volledig glad te zijn, en de tekst met een veel te dikke witte rand.extremepc schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 09:13:
ik heb deze gekocht op vinted
was een lotje speciale kaarten stond er .
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ik heb dan nog wat Energy kaarten in het lot
Overigens zou ik vinted sterk afraden als platform. Te veel oplichters die gebruik maken van dat platform.
:strip_exif()/f/image/k5adijJVHu3jKeCTnfUYyJqt.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe PSA submission via Flevocards op con la plaza in Groningen. Ik hou nu nog twee Pikachu in seal want teveel links centered of teveel rechts centered. Maar de raw prijs loopt ook inmiddels aardig op. Lange tijd 50-60 euro, inmiddels nu 110/120 euro. Ben benieuwd naar de Greninja en de Magikarp.
Succes man, ben benieuwd voor je!Joosie200 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:34:
[Afbeelding]
Nieuwe PSA submission via Flevocards op con la plaza in Groningen. Ik hou nu nog twee Pikachu in seal want teveel links centered of teveel rechts centered. Maar de raw prijs loopt ook inmiddels aardig op. Lange tijd 50-60 euro, inmiddels nu 110/120 euro. Ben benieuwd naar de Greninja en de Magikarp.
Ik heb de Pika's op een rij gezet en de Greninja en Kingdra ook. Dan heb ik nog een sequential duo die ik kan verkopen. Verder weinig gekocht. Zowel singles als sealed kan de beurs een cardmarket niet matchen. Black Friday weekend of niet.
Ok dank u voor jullie advies - ervaringen
ik had incl verzending 52 euro betaald .
Was vooral de energiekaart met ho-oh dat ze al tijdje zocht
mvg
ik had incl verzending 52 euro betaald .
Was vooral de energiekaart met ho-oh dat ze al tijdje zocht
mvg
@Joosie200 Specifieke kaarten etc. welke je wilde kopen op de beurs dan?
Hier zijn inmiddels 2x Pika PSA 9, 1x Pika PSA 8, Magikarp PSA 9 en de Gyarados H10 holo de deur uit. Aardig wat geld voor gevangen, ben er deels wat verlanglijstje slabs voor aan het terugkopen. Binnenkort een foto update.
Hier zijn inmiddels 2x Pika PSA 9, 1x Pika PSA 8, Magikarp PSA 9 en de Gyarados H10 holo de deur uit. Aardig wat geld voor gevangen, ben er deels wat verlanglijstje slabs voor aan het terugkopen. Binnenkort een foto update.
Evolving Skies Eeveelutions: Glaceon / Sylveon / Leafeon vmax, Dragonite V, Umbreon V, Espeon Leafeon V. Weinig raw copy prijzen, veel PSA 10 graded. Om over de Moonbreon te zwijgen.AntraXxX schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:11:
@Joosie200 Specifieke kaarten etc. welke je wilde kopen op de beurs dan?
Yugaba serie. Paar stands hebben er dan 1 en niet de hele serie. En dan voor een PSA 9 prijzen vragen waarvoor ik een PSA 10 kan krijgen.
Nou, Surging Sparks kan ik voorlopig wel even vergeten denk want de prijzen, zelfs voor producten, is echt belachelijk hoog momenteel... zeker voor een nieuw set.
180-230 euro voor een boosterbox?! euhh.... die zijn normaal iets van 130. ETB's zijn met 55 ish ook al aan de hoge kant.. en voor een master ook nog een grote set ook nog met 191 regulars. hmm... denk dat ik een base set ga doen en het daarbij houdt ofzo
Laten we het maar even niet hebben over beschikbaarheid. Dat zal met de aankomende Prismatic Evolutions ook wel een ding worden. Nog erger, dat is een special zonder booster boxen, maar een ETB case pre-orderen is al een lastig verhaal aan het worden.
Kijken of ik in december m'n 151 ETB case kan verkopen om Stellar Crown te masteren en dan zie ik daarna in februari wel weer verder (in jan op vakantie voor de maand).
EDIT: deze week wel m'n Paldea Evolved set gemasterd! Dus die kan ik afvinken van het lijstje.
180-230 euro voor een boosterbox?! euhh.... die zijn normaal iets van 130. ETB's zijn met 55 ish ook al aan de hoge kant.. en voor een master ook nog een grote set ook nog met 191 regulars. hmm... denk dat ik een base set ga doen en het daarbij houdt ofzo

Laten we het maar even niet hebben over beschikbaarheid. Dat zal met de aankomende Prismatic Evolutions ook wel een ding worden. Nog erger, dat is een special zonder booster boxen, maar een ETB case pre-orderen is al een lastig verhaal aan het worden.
Kijken of ik in december m'n 151 ETB case kan verkopen om Stellar Crown te masteren en dan zie ik daarna in februari wel weer verder (in jan op vakantie voor de maand).
EDIT: deze week wel m'n Paldea Evolved set gemasterd! Dus die kan ik afvinken van het lijstje.
[ Voor 5% gewijzigd door Dawn op 01-12-2024 00:02 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Waarom 151 nu verkopen om stellar crown te kopen? Die set is overal nog flink goedkoop te krijgen. Terwijl 151 steeds duurder wordt. Ik zou dat nog eventjes niet doen.Dawn schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:01:
Nou, Surging Sparks kan ik voorlopig wel even vergeten denk want de prijzen, zelfs voor producten, is echt belachelijk hoog momenteel... zeker voor een nieuw set.
Ik heb al een 151 masterset af en de case die ik heb is ‘over’. De vraag is waar het dak zit van de prijs, want voor de langste tijd was de prijs redelijk stabiel op 50/etb, maar recent zijn ze pas gestegen en de vraag blijft: hoeveel nog 🤷🏻♂️dfbt schreef op zondag 1 december 2024 @ 00:04:
[...]
Waarom 151 nu verkopen om stellar crown te kopen? Die set is overal nog flink goedkoop te krijgen. Terwijl 151 steeds duurder wordt. Ik zou dat nog eventjes niet doen.
Desalniettemin, moet nog even kijken hoe en wat. Want ergens geld ophalen voor wat nieuws is ook geen slecht idee 😅
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
:strip_exif()/f/image/WfheO2qhB5RS8nE7WUgY0My7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een gokje gewaagd bij Yellow Lightning in Rijswijk of Den Haag. Ze zeggen Rijswijk maar de verpakking is afkomstig uit Den Haag. €175 euro voor 1 pokeball, 1 collection box, 1 etb en 1 booster box. Met kans op iets uit SWSH/SV. Als Black Friday deal.
Voor mezelf had ik al de rekensom gemaakt.
1 pokeball 12 euro
1 collection box 20-25 euro
1 etb 30-40 euro
1 booster box 100~
En dat klopt wel aardig. Een D23 pokeball leuk voor mijn kruidvat / trekpleister pokeballs erbij. De Mimikyu box: ik zie 1 pakje Silver Tempest. Maar geen Evolving Skies. Wel iets wat lijkt op Fusion Strike en Crown Zenith. Een Shrouded fable etb is wel de laatste die ik zou willen hebben. En een Twilight Masquerade booster box. Ook niet mijn set of waar ik aan wil beginnen. Maar ook geen SV base, Paradox Rift, Darkness Ablaze, Obsidian Flames. Daar had ik namelijk rekening meegehouden.
Dus al met al mixed bag. Shrouded had ik wel verwacht: die etb's zijn onverkoopbaar itt de Greninja / Kingdra promo boxes. Twilight heeft natuurlijk de Greninja dus gaat nog wel in waarde toenemen. SWSH packs uit die Mimikyu box en pokeball altijd nice.
En oh: 1 los pakje Shrouded voor 1 euro. Zoveel packs niks en boem Cassiopeia
:strip_exif()/f/image/grQEtjHuD9D565r7Fqlxk9p3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 03-12-2024 18:21 ]
Die cassiopeia maakt dan toch wel heel veel goed.Joosie200 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:15:
[Afbeelding]
Ik heb een gokje gewaagd bij Yellow Lightning in Rijswijk of Den Haag. Ze zeggen Rijswijk maar de verpakking is afkomstig uit Den Haag. €175 euro voor 1 pokeball, 1 collection box, 1 etb en 1 booster box. Met kans op iets uit SWSH/SV. Als Black Friday deal.
Voor mezelf had ik al de rekensom gemaakt.
1 pokeball 12 euro
1 collection box 20-25 euro
1 etb 30-40 euro
1 booster box 100~
En dat klopt wel aardig. Een D23 pokeball leuk voor mijn kruidvat / trekpleister pokeballs erbij. De Mimikyu box: ik zie 1 pakje Silver Tempest. Maar geen Evolving Skies. Wel iets wat lijkt op Fusion Strike en Crown Zenith. Een Shrouded fable etb is wel de laatste die ik zou willen hebben. En een Twilight Masquerade booster box. Ook niet mijn set of waar ik aan wil beginnen. Maar ook geen SV base, Paradox Rift, Darkness Ablaze, Obsidian Flames. Daar had ik namelijk rekening meegehouden.
Dus al met al mixed bag. Shrouded had ik wel verwacht: die etb's zijn onverkoopbaar itt de Greninja / Kingdra promo boxes. Twilight heeft natuurlijk de Greninja dus gaat nog wel in waarde toenemen. SWSH packs uit die Mimikyu box en pokeball altijd nice.
En oh: 1 los pakje Shrouded voor 1 euro. Zoveel packs niks en boem Cassiopeia
[Afbeelding]
Ik heb zelf ook zitten twijfelen om die deal te nemen, maar was al bang om die etb te krijgen. Zag die etbs al voor 25 euro gaan tijdens black friday. Booster bundles van 6 packs gaan nu voor 17 euro.
Eigenlijk daardoor de keus gemaakt niet die bundel te nemen
de meeste alt arts uit de SF set zijn niet specifiek goedkoop ofzo, maar die Cassiopeia is wel heel erg dik!
zou ik principe SF nog wel willen completen eigenlijk... TWM ga ik alleen de base set van doen denk ik, want die Greninja sloopt de 'nut' van een masterset (tenzij ik 'm zelf pull).
Grats tho!
zou ik principe SF nog wel willen completen eigenlijk... TWM ga ik alleen de base set van doen denk ik, want die Greninja sloopt de 'nut' van een masterset (tenzij ik 'm zelf pull).
Grats tho!
@samlans hoe aardig het ook is, het is een kaart t.w.v. €0,10. Envelop + postzegel etc. weegt hier niet tegenop dus. 🙂
begrijpelijk dacht misschien heeft iemand er intresse in, dacht misschien is iemand dicht in de buurt ik woon of werkAntraXxX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 17:19:
@samlans hoe aardig het ook is, het is een kaart t.w.v. €0,10. Envelop + postzegel etc. weegt hier niet tegenop dus. 🙂
mag hij hem gratis ophalen
maar is inderdaad erg duur te versturen
Waarom zijn er zo veel mensen uit Italië aanwezig op Cardmarket? Wat moet je nou met een Italiaanse kaart? Geldt ook voor Duitsland.
Ben ik blij dat we Engelse kaarten hebben in Nederland..
voor sommige mensen misschien wel de uitkomst om een kaart voor een masterset net even wat goedkoper te krijgen dan de, over het algemeen, veel duurdere Engelse variant.turkeyhakan schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:26:
Waarom zijn er zo veel mensen uit Italië aanwezig op Cardmarket? Wat moet je nou met een Italiaanse kaart? Geldt ook voor Duitsland.
Hoewel, vruuger hadden we ook Nederlandse Pokemon kaarten (Base, Base 2 en Jungle(?).. maar de afzetmarkt voor WotC was te klein.
Incasseringspunten. 😎
Keuzes maken de Mens
Dag allemaal,
Vroeger een fervent verzamelaar geweest, na jaren op zolder te hebben gelegen maar weer eens voor de dag gehaald. Nu wil ik ze eigenlijk laten graden om ze vervolgens te koop aan te bieden, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik weet dat er een aantal kaarten tussenzitten die wel wat waarde vertegenwoordigen, ook gezien de staat.
Hebben jullie tips hoe dit aan te pakken? Welke van deze kaarten zouden jullie überhaupt laten graden? En waar, PSA of Beckett? En hoe schatten jullie deze verzameling zo op het blote oog in?
:strip_exif()/f/image/CSOCVo77hh6YHw1g1ffMkCuM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GGIVPyI8ooxLDh81WBX7q8jl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UmHCQIFgIKHg5yfD2FDEgjVt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o0mkJX64qYltMTxUZoRU6FAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Vroeger een fervent verzamelaar geweest, na jaren op zolder te hebben gelegen maar weer eens voor de dag gehaald. Nu wil ik ze eigenlijk laten graden om ze vervolgens te koop aan te bieden, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik weet dat er een aantal kaarten tussenzitten die wel wat waarde vertegenwoordigen, ook gezien de staat.
Hebben jullie tips hoe dit aan te pakken? Welke van deze kaarten zouden jullie überhaupt laten graden? En waar, PSA of Beckett? En hoe schatten jullie deze verzameling zo op het blote oog in?
:strip_exif()/f/image/CSOCVo77hh6YHw1g1ffMkCuM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GGIVPyI8ooxLDh81WBX7q8jl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UmHCQIFgIKHg5yfD2FDEgjVt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o0mkJX64qYltMTxUZoRU6FAm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6CyQgWCjQ5MlkWHiguLxqRJT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Arkes op 08-12-2024 16:59 ]
Holy mother..Arkes schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:55:
Dag allemaal,
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
als de conditie van deze kaarten allemaal goed beschermd is gebleven heb je t hier over een goudmijn lol.
Ik zou eerst kijken naar alle reverse holo's dus met glinstering. Zoals de Charizard, dark Charizard, Bulbasaur, Venusaur, de ancient Mew. Zelfs oude kaarten met PSA 1 grading zijn nog gewild voor bepaalde verzamelaars.
@Arkes wat een mooie vintage collectie allereerst, zitten een hoop geweldige kaarten bij!
De meest waardevolle kaart er uit is de Charizard reverse van Legendary Collection, goede tweede is de Shining Mewtwo en Shining Magikarp doet het ook aardig wat dat betreft.
Ook een aantal “1st Edition” kaarten die waardevol zijn en natuurlijk de base set Charizard / Venusaur / Blastoise.
Hoe zinvol het is om bepaalde kaarten te laten graden valt en staat echt met de conditie van de kaart, daar hebben we wat betere (close up) foto’s voor nodig.
Máár als je ze wil laten graden zou ik sowieso voor PSA gaan, verreweg de meest gewilde in de slabs markt. 🙂
De meest waardevolle kaart er uit is de Charizard reverse van Legendary Collection, goede tweede is de Shining Mewtwo en Shining Magikarp doet het ook aardig wat dat betreft.
Ook een aantal “1st Edition” kaarten die waardevol zijn en natuurlijk de base set Charizard / Venusaur / Blastoise.
Hoe zinvol het is om bepaalde kaarten te laten graden valt en staat echt met de conditie van de kaart, daar hebben we wat betere (close up) foto’s voor nodig.
Máár als je ze wil laten graden zou ik sowieso voor PSA gaan, verreweg de meest gewilde in de slabs markt. 🙂
Hele vette collectie @Arkes !
zoals al gezegd, sommige zijn echt geld waard.. vooral die reverse Charizard gaat hard.
alles submitten zou ik sowieso niet doen, want volgensmij zijn de gemiddelde kosten iets van €15/kaart en dat gaat dan toch al heel snel in de papieren lopen.
Eens met wat @AntraXxX zegt; of via PSA doen; anderzijds kan Beckett ook. andere slabs zijn minder gewild momenteel.
zoals al gezegd, sommige zijn echt geld waard.. vooral die reverse Charizard gaat hard.
alles submitten zou ik sowieso niet doen, want volgensmij zijn de gemiddelde kosten iets van €15/kaart en dat gaat dan toch al heel snel in de papieren lopen.
Eens met wat @AntraXxX zegt; of via PSA doen; anderzijds kan Beckett ook. andere slabs zijn minder gewild momenteel.
Niet verkeerd voor 3 stacking tins!jessy100 schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:27:
[Afbeelding]
Mijn vrouw nam randomly 3 tins mee van de kruidvat waarin 3x brilliant stars en 6x silver tempest packs zaten totaal. Brilliant was helemaal niks, maar van tempest pull ik ff de 2 hardste hitters
Ik ben zelf de hort op geweest en ben wat gesealde SWSH booster boxen rijker via marktplaats. Ging erheen met het idee: voor hetzelfde geld word je genept waar je bij staat. Maar elke pokeball per gesealde BB heeft ® erbij staan, elke achtergrondkleur heeft een motiefje erin verwerkt met streepjes, UK/CA markering aanwezig en de volledige en verkorte streepjes code / SKU verwijst naar de bijbehorende set.Per BB wijzen de pokeball logo's dezelfde kant uit.
:strip_exif()/f/image/IUqVIkFZNLEFuVxZJjtB5Fu3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fkY0gmNmYFqDB36o6OgKgd5Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog mijn Twilight Masquerade box inwisselen voor een Astral Radiance versie en ik heb de tweede helft aan SWSH bij elkaar. Zeker nu ik al een losse Fusion Strike BB had gescoord bij de Pokemon Center UK zelf. Of zeggen jullie hier: die ES booster box is nep? Het is meer lichtgroenig dan knalgeel en in dat lichtgroene zie je dan weer een lijntjespatroon terug. Dus na wat vergelijkenissen via YouTube gezien te hebben ontbreekt het bij de neppers vaak aan trademark markering, 1 kleur geel zonder partroon, niet matchende streepjescode / sku.
was het prijsverschil zo groot met bijvoorbeeld een cardmarket om zo'n box aan te schaffen?Joosie200 schreef op maandag 9 december 2024 @ 23:37:
[...]
Niet verkeerd voor 3 stacking tins!![]()
Ik ben zelf de hort op geweest en ben wat gesealde SWSH booster boxen rijker via marktplaats. Ging erheen met het idee: voor hetzelfde geld word je genept waar je bij staat. Maar elke pokeball per gesealde BB heeft ® erbij staan, elke achtergrondkleur heeft een motiefje erin verwerkt met streepjes, UK/CA markering aanwezig en de volledige en verkorte streepjes code / SKU verwijst naar de bijbehorende set.Per BB wijzen de pokeball logo's dezelfde kant uit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu nog mijn Twilight Masquerade box inwisselen voor een Astral Radiance versie en ik heb de tweede helft aan SWSH bij elkaar. Zeker nu ik al een losse Fusion Strike BB had gescoord bij de Pokemon Center UK zelf. Of zeggen jullie hier: die ES booster box is nep? Het is meer lichtgroenig dan knalgeel en in dat lichtgroene zie je dan weer een lijntjespatroon terug. Dus na wat vergelijkenissen via YouTube gezien te hebben ontbreekt het bij de neppers vaak aan trademark markering, 1 kleur geel zonder partroon, niet matchende streepjescode / sku.
via marktplaats blijft het enorm sketchy..
Groot genoeg om een Twilight Masquerade en Fusion Strike booster box van te betalen. Maar ja eens: het blijft een groter risico kopen via ebay/marktplaats boven een tcg / cardmarket of PKC rechtstreeks. Maar zelfs bij tcg / cardmarket kun je risico lopen. En bij PKC is het meer: komt het onbeschadigd aan.dfbt schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:29:
[...]
was het prijsverschil zo groot met bijvoorbeeld een cardmarket om zo'n box aan te schaffen?
via marktplaats blijft het enorm sketchy..
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 10-12-2024 10:31 ]
Leuke blikken wel. Denk dat ik er een koffie en thee blik van maak. Verder nu met Sinterklaas snoepgoed gratis erbij cadeau indien voorradig.jessy100 schreef op maandag 9 december 2024 @ 20:27:
[Afbeelding]
Mijn vrouw nam randomly 3 tins mee van de kruidvat waarin 3x brilliant stars en 6x silver tempest packs zaten totaal. Brilliant was helemaal niks, maar van tempest pull ik ff de 2 hardste hitters
:strip_exif()/f/image/JjKDhdgACmKU9FOfh8zsgb2Y.jpg?f=fotoalbum_large)
En tip: morgen woensdag koopavond dus dan zijn de tins met korting te halen. Het zal snel gaan vanaf 17:00 uur ook online.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.