.
[ Voor 100% gewijzigd door NaxxiusX op 26-10-2024 09:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 100% gewijzigd door NaxxiusX op 26-10-2024 09:06 ]
Dat is wel een aanzienlijk prijsverschil, dat doe je dan puur voor de pokemon center promo card? Denk dat 2 etbs hier 80 ongeveer kosten.dfbt schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:25:
[...]
Yup
Ik ben ook atvido gaan gebruiken. Het is best omslachtig, en duurt wel even. ( en kostbaar)
Ik heb 2 etbs gepreorderd, en ik denk dat het totaal op 160 gaat uitkomen inclusief verzenden.
[ Voor 19% gewijzigd door Spacewide op 26-10-2024 09:23 ]
Er zitten ook meer packs in de Pokemon Center versie. 11 packs vs 9 packs. En dubbele promokaarten. Eentje met stamp, eentje zonder. Waar je zeker van bent is dat bij een reprint die Pokemon Centre versies vaak niet opnieuw uitgegeven worden. En van populaire sets zijn ze sneller uitverkocht, zeker als je van een set geen boosterbox kunt kopen.NaxxiusX schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:06:
[...]
Dat is wel een aanzienlijk prijsverschil, dat doe je dan puur voor de pokemon center promo card? Denk dat 2 etbs hier 80 ongeveer kosten.
Wat is jou favoriete dek op dit punt?Royy90 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:25:
Hier een paar hoogtepuntjes in Pocket.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Spacewide op 26-10-2024 13:54 ]
Dat zijn toch wel de showcase kaarten waar je de app voor open slingert en packs blijft openen.Royy90 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:25:
Hier een paar hoogtepuntjes in Pocket.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Check! Nog een weekje premium uit proberen.
[ Voor 39% gewijzigd door Spacewide op 26-10-2024 13:53 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Royy90 op 26-10-2024 14:39 ]
Correct puur voor de promo. Weet nog niet wat ik ga doen. Wellicht persoonlijke collectie wellichten boxen sealed houden en doorverkopen als prijs echt hoog wordt. Heb ook zojuist voor 160 euro een etb en boosterbox gekocht via cardmarker. Dus dat kan ook met die 160 piek.NaxxiusX schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:06:
[...]
Dat is wel een aanzienlijk prijsverschil, dat doe je dan puur voor de pokemon center promo card? Denk dat 2 etbs hier 80 ongeveer kosten.
denk sowieso wel, eeveelutions doen het echt altijd goed.SteffanS schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:13:
Heeft iemand een idee of het de moeite is om te investeren in SV8a Terastal Festival ex Booster box ?
Op een Japanse site stonden ze voor 43€ maar ze zijn uitverkochtdfbt schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:19:
[...]
denk sowieso wel, eeveelutions doen het echt altijd goed.
Kan je makkelijk die boxen kopen/pre-orderen dan?
Als je dan gelijk ook even met eigen voorbeelden komt, waar jij alles koopt...?mxmemx schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:12:
Waar kopen jullie je kaarten het liefst en waarom?
Ik ga zelf vaak van de goedkoopste uit, alleen hebben ze vaak niet heel veel stock oid. maar soms scheelt het echt 40 euro op een boosterbox (goedkoopste vs regular).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Singles op Cardmarket of bij een goede prijs op een beurs.mxmemx schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:12:
Waar kopen jullie je kaarten het liefst en waarom?
Ik ga zelf vaak van de goedkoopste uit, alleen hebben ze vaak niet heel veel stock oid. maar soms scheelt het echt 40 euro op een boosterbox (goedkoopste vs regular).
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Same,Ypho schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
Singles op Cardmarket of bij een goede prijs op een beurs.
Sealed bij de groothandel, en zo nu en dan bij mijn dichtstbijzijnde LGS om ze ook een stukje te sponsoren (zij organiseren onder andere (gratis) ruilmiddagen, en andere events).
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Heb je hier wat meer info over? Is het één specifieke groothandelaar waar jij sealed haalt, en zit deze ook op CM, of krijg je via een rechtstreeks lijntje nog scherpere prijzen ofzo?Ypho schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
Singles op Cardmarket of bij een goede prijs op een beurs.
Sealed bij de groothandel, en zo nu en dan bij mijn dichtstbijzijnde LGS om ze ook een stukje te sponsoren (zij organiseren onder andere (gratis) ruilmiddagen, en andere events).
Eerlijk is eerlijk, elke verkoper op CM moet ergens beginnen toch?TgR_KILLER schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:47:
[...]
Wel enkel nog van Nederlanders besteld, en beetje gekeken naar de ratings. Vind het toch een beetje verdacht dat iemand met maar 1 sale ineens veel enorm dure kaarten te koop aan bied. Al heeft CM daar natuurlijk ook die buyer protection voor, maar toch.
[ Voor 28% gewijzigd door AntraXxX op 28-10-2024 16:57 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
+1AntraXxX schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Heb je hier wat meer info over?
Ik merk trouwens ook wel dat het kan lonen om te pre-orderen. Zo heb ik 'n tijdje geleden al 2 SS BB's en één SS ETB besteld. De BB's toen besteld voor €112 per stuk, gaan nu op CM al vanaf €120 per stuk.
[ Voor 47% gewijzigd door Joosie200 op 28-10-2024 16:56 ]
Hoe kan je via japanse pokecenter bestellen dan? Ook zelfde idee als via atvido?Joosie200 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:54:
Ik heb nog niet heel veel dure singles gehaald via Cardmarket. Wel een lading uncommons / commons / reverse holo's. En mijn beste hits uit packs openen zelf los verkocht via cardmarket. Verder bestel ik sealed spullen vaak via Pokemon Center UK / Japan of via speelgoedzaken in NL voor extra promo's.
[...]
+1
En qua preorders: regel je dan een preorder via aanbieders op cardmarket of waar regel je die goede prijzen nu? En meteen dan boter bij de vis dus direct afrekenen?
Soortgelijk idee inderdaad. Alleen die forwarding partij heet Tenso Japan. Account aanmaken, je krijgt de adresgegevens in het Japans. En dat moet je dan kopiëren plakken als adres bij je bestelling bij de Japanse pokemon center. En helemaal eens: zelfs met Google translate aan pakt ie soms afbeeldingen niet mee, lees je dus flarden Engels en als nog heel veel Japans. Maar betalen lukt gewoon met een NL creditcard verder.dfbt schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:37:
[...]
Hoe kan je via japanse pokecenter bestellen dan? Ook zelfde idee als via atvido?
Ik heb zelf 2x op die japanse site gekeken, en zelfs met translate aan vind ik het maar een doolhof..
True, maar als je nog maar 1 kaart heb verkocht, of niks, en je zet nu 2 mega dure 151 Charizards erop dan vind ik daar wat van..AntraXxX schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Eerlijk is eerlijk, elke verkoper op CM moet ergens beginnen toch?![]()
Zo was mijn derde sale op CM een toch best dure kaart á €177 (Rocket's Moltres ex). Die buyers protection zit wel snor op CM voor m'n gevoel.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik bestel zakelijk bij een .be groothandel. Deze is niet perse goedkoop met mijn order aantallen (wel goedkoper dan bv Asmodee). Reguliere sets zijn op cardmarket gelijk qua prijs of iets goedkoper (omdat ik dus klein inkoop). Vooral met speciale sets (bv 151) is een directe lijn handig omdat ik dan de “normale” inkoopprijzen betaal, terwijl deze online soms een stuk hoger zijn (overigens is 151 daar niet meer leverbaar).AntraXxX schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:52:
[...]
Heb je hier wat meer info over? Is het één specifieke groothandelaar waar jij sealed haalt, en zit deze ook op CM, of krijg je via een rechtstreeks lijntje nog scherpere prijzen ofzo?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Beetje zoals met ebay. Je gaat ook geen base set first edition packs kopen bij accounts met 0 feedback.TgR_KILLER schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:27:
[...]
True, maar als je nog maar 1 kaart heb verkocht, of niks, en je zet nu 2 mega dure 151 Charizards erop dan vind ik daar wat van..
[ Voor 38% gewijzigd door Spacewide op 29-10-2024 07:20 ]
Heb je dan geen BTW nummer nodig om bij een groothandel rechtstreeks te bestellen?Ypho schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:55:
[...]
Ik bestel zakelijk bij een .be groothandel. Deze is niet perse goedkoop met mijn order aantallen (wel goedkoper dan bv Asmodee). Reguliere sets zijn op cardmarket gelijk qua prijs of iets goedkoper (omdat ik dus klein inkoop). Vooral met speciale sets (bv 151) is een directe lijn handig omdat ik dan de “normale” inkoopprijzen betaal, terwijl deze online soms een stuk hoger zijn (overigens is 151 daar niet meer leverbaar).
Dus niet perse heel veel voordeel, behalve dat ik het een paar dagen eerder heb.
De twee rechts zien er als Stellar Miracle en evt al Terrastal Festival achtig uit? Want in die sets ga je veel Eeveelutions terugvinden met natuurlijk een kroon. Verder nog je gewaagd aan de collectie singles bij niet officiële Pokemon Centers? Ik heb filmpjes gezien dat er vitrines vol mee liggen in verschillende gradaties.sandpatt schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:21:
De buit na wat shoppen in het PokemonCenter Tokio.
Geen verzamelaar van de kaartjes dus geen idee wat ik eigenlijk gekocht heb. Maar toch erg blij mee!
[Afbeelding]
Ja, die heb ik ook. Ik heb tussen 2011 en 2021 heel veel MTG en Pokemon verkocht. Maar de marges zijn enorm klein geworden (zeker in lagere aantallen), dus ik bestel nu alleen nog af en toe voor mezelf en een paar vrienden.mxmemx schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:12:
[...]
Heb je dan geen BTW nummer nodig om bij een groothandel rechtstreeks te bestellen?
Er zijn idd winkels met verdiepingen vol single kaartjesvan allerlei franchises. Allemaal mooi uitgestald. Zelf nog geen aandacht aan besteed eigenlijk.Joosie200 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:19:
[...]
De twee rechts zien er als Stellar Miracle en evt al Terrastal Festival achtig uit? Want in die sets ga je veel Eeveelutions terugvinden met natuurlijk een kroon. Verder nog je gewaagd aan de collectie singles bij niet officiële Pokemon Centers? Ik heb filmpjes gezien dat er vitrines vol mee liggen in verschillende gradaties.
Geloof dat het Pokemon Center in Shibuya ook de mogelijkheid heeft zelf een T-Shirt te designen/printen. Is alweer een tijd geleden en ik ben vorig jaar in teveel Pokemon Centers geweest om het goed te herinneren maar ik dacht dat het deze was in ieder geval XDsandpatt schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 04:00:
[...]
Er zijn idd winkels met verdiepingen vol single kaartjesvan allerlei franchises. Allemaal mooi uitgestald. Zelf nog geen aandacht aan besteed eigenlijk.
Morgen nog eens naar poke center in Shibuya en ga er nog enkele gerichtere aankopen proberen doen. 151 serie zal wss onmogelijk worden. Maar ik zal me nog eens inlezen welke series leuke kaarten kunnen opleveren.
Keuzes maken de Mens
Dat klopt, je kon daar idd tshirts designen en drukken, maar dat heb ik overgeslaan.Akaendra schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:53:
[...]
Geloof dat het Pokemon Center in Shibuya ook de mogelijkheid heeft zelf een T-Shirt te designen/printen. Is alweer een tijd geleden en ik ben vorig jaar in teveel Pokemon Centers geweest om het goed te herinneren maar ik dacht dat het deze was in ieder geval XD
Ohh nice! Mooi kaartje is dat he. En nog erg speelbaar ook haha! Ik zoek zelf nog 1x Charizard Immersive en dan het ik ze alle 3, 2x. Ik heb ondertussen al 1 Charizard, 3 Pikachu en 6 Mewtwo geopend...Joosie200 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:46:
[Afbeelding]
Ik heb nu al mijn hour glass erdoorheen gejast. En open in mijn laatste pack Pikachu uit een Pikachu apex pakje. Mag meteen in de top 3 van mijn binder!
Dat ze immersive zijn maakt ze leuk. Haast een soort van magisch schilderij en wat die Pikachu leuk maakt is dat je zoveel andere Pokemon ziet. Wist trouwens niet dat je eerste pack kiezen bepaalt welke starter je krijgt. Zo had ik al snel Squirtle illustration rare maar ik had dus een Charizard pack moeten kiezen om de Charmander te krijgen.Royy90 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:46:
[...]
Ohh nice! Mooi kaartje is dat he. En nog erg speelbaar ook haha! Ik zoek zelf nog 1x Charizard Immersive en dan het ik ze alle 3, 2x. Ik heb ondertussen al 1 Charizard, 3 Pikachu en 6 Mewtwo geopend...
Begrijp ik het goed dat weAntraXxX schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:23:
Surging Sparks moet nog uitkomen, máár er is al een hoop informatie bekend over de volgende (Engelse) set: Prismatic Evolutions, releasedate 17 januari 2025.
Zie graag deze post voor o.a. packart / tinart / hoeveel SIR's er komen etc. etc.: https://www.elitefourum.c...l-festival-dec-6/50683/31
Die Eeveelutions tins zien er wel nice uit hoor!
[ Voor 42% gewijzigd door Spacewide op 01-11-2024 18:47 ]
Satom schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:45:
[...]
Begrijp ik het goed dat wespoiler:twee reverse per kaart krijgen?
Keuzes maken de Mens
Gebruik maken van een vpn, apart Playstore account regelen, inloggen en betalen via je eigen creditcard. Helaas heb ik een life time ding bij fastest vpn en die bieden geen Australië / Nieuw Zeeland aan. En mijn account heb ik op Duitsland ingesteld, maar elke betaalmethode 'is niet beschikbaar in jouw land'.ts61fa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:23:
Zijn er mensen die premium pass hebben kunnen kopen? Ik heb de apk geïnstalleerd echter lukt het uiteraard niet bij het kopen van die pass. Enkele tips/manieren hiervoor?
Ik heb een aparte google account aan kunnen maken met vpn zgnmd vanuit Duitsland. Als ik mijn eigen NL creditcard wil gebruiken dan moest je ook de adresgegevens horend bij die creditcard invullen, dan zien ze toch dat ik in NL woon of lukt het dan alsnog? Daar zat ik vast en ik wilde daardoor hier niet mee doorgaan.Joosie200 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:29:
[...]
Gebruik maken van een vpn, apart Playstore account regelen, inloggen en betalen via je eigen creditcard. Helaas heb ik een life time ding bij fastest vpn en die bieden geen Australië / Nieuw Zeeland aan. En mijn account heb ik op Duitsland ingesteld, maar elke betaalmethode 'is niet beschikbaar in jouw land'.
Net een wonder pick gedaan en Alakazam gepulld
[Afbeelding]
Wie is er wel in geslaagd om de Pokemon Centre elite trainer box van Prismatic te reserveren? Was gisteren tijdens de lancering afk, middag op pad zonder de nieuwste launch mee te kunnen pakken. Pokemon Center UK is sinds 18:00 uur gisteren unavailable.
Ja, ik krijg op elke methode: PayPal, creditcard, betalen via je telefoonrekening, ideal allemaal: niet beschikbaar in uw land. Omdat mijn tweede account nu dus op Duitsland staat ingesteld. En dan matcht een NL Iban / NL PayPal / NL creditcard idd niet. Al heb ik nog geen N26 geprobeerd. Die heb ik wel en is wel Duits.ts61fa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:44:
[...]
Ik heb een aparte google account aan kunnen maken met vpn zgnmd vanuit Duitsland. Als ik mijn eigen NL creditcard wil gebruiken dan moest je ook de adresgegevens horend bij die creditcard invullen, dan zien ze toch dat ik in NL woon of lukt het dan alsnog? Daar zat ik vast en ik wilde daardoor hier niet mee doorgaan.
Sorry dat ik een wederom teleurgesteld ben om de artworks, dit had zoveel mooier gekund..Joosie200 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 00:17:
De achterkant van de poster collection voor Prismatic is nu ook bekend. Is meteen duidelijk waarom die nog niet vrijgegeven was. Het toont namelijk alle Eeveelutions in hun SIR vorm: (in spoiler voor wie niks wil zien)
spoiler:
En sinds 16:30 uur gisteren is de surprise box ook te preorderen. Maar daarbij geven ze enkel de reguliere Eeveelution ex kaarten weg met Prismatic stamp en geen Pokemon Center logo. Je krijgt er wel vier Prismatic packs bij. Dus dat vind ik een mindere deal. Bovendien komt die box pas in februari.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wauw! Dit soort dingen mis ik soms echt in Nederlandjessy100 schreef op zondag 3 november 2024 @ 07:11:
Geen 151, maar wel geslaagd in Tokyo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een mooie pull die Iron Crown, zo zie ik de artsworks graag (met veel details)!Yonix schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:54:
Vanmiddag waren we in de stad en daar konden we het niet laten om een Elite Trainer Box mee te nemen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Toffe pulls! Mijn zoontje hoopte dat hij Gengar zou krijgen en die heeft hij nu!![]()
Vooral Flareon, Glaceon en Vaporeon vind ik er bekaaid af komen. Veel dezelfde kleurenpalet, ze springen er niet uit en krijgen niet de Moonbreon vip behandeling. Terwijl ik de Leafeon wel mooi vind omdat die meer ingetogen is. En bij de Sylveon passen de jewels wel want dat is toch de posh girly Eevee.G_Dragon schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 08:20:
[...]
Sorry dat ik een wederom teleurgesteld ben om de artworks, dit had zoveel mooier gekund..
Heb je al gespeeld met die Lapras kaart van het nieuwe event? Icm misty, snom en frostmoth / frokie / frokedier / Greninja geeft dat wel een geinige deck. Moet je wel heads gooien na misty. Anders kun je die Lapras niet goedkoop inschakelen. Maar de keren dat ik tails krijg komt vaker voor dan heads. En bedankt Misty!
Een reguliere etb of een pokemon center versie? Ik zie de preorder inclusief case aan etb's voorbij komen van de normale versie. En das leuk tegen 40 euro. Maar deze set gaat t/m september geprint worden omdat dan een charizard statue opvolging komt wss van een Eeveelutions. En in mei de UPC. En dan nog een jaar lang is het reprint risico aanwezig. Zie hoe lang men Crown Zenith heeft ondersteund met de komst van die Sam's Club deal 2 jaar na dato.TgR_KILLER schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:49:
Ik heb toch ook maar een ETB besteld van de nieuwe evolutions set. Ga hem wel sealed bewaren, ben niet van plan die set te gaan verzamelen, niet echt mijn stijl.
Pocket was wel grappig voor een paar dagen. Maar goed nu is er een update, kan je weer ergens los die APK zoeken en installeren. Vind dat toch altijd wel het nadeel van die apps die je niet officieel in NL kan krijgen. Conclusie is dus dat ik na de update niet meer heb gespeeld xD
De gewone, als je mij kan vertellen waar ik een Pokemon center versie kan krijgen in Nederland...Joosie200 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:45:
[...]
Een reguliere etb of een pokemon center versie?
[ Voor 5% gewijzigd door Spacewide op 08-11-2024 11:40 ]
Leuk voor als je een vriendin hebt. Jij nieuwe packs, zij een nieuwe beanie.Spacewide schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:40:
Bij UK Pokecenter krijg je nu een leuke Ditto Beanie erbij vanaf 70pond. Gebruik code: transform
https://www.pokemoncenter...uff-beanie-one-size-adult
Ik heb enkele SSP ETBs gekocht.
Just sharing
Als ik Danny zo mag geloven is het nog lastiger dan Twilight met 2140 packs tot een master set. Waarvan de Latias het lastigste was te pullen.AntraXxX schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:52:
Happy Surging Sparks day!
Vanavond openen, wat hebben jullie allemaal nog gekocht (om te openen)?![]()
[Afbeelding]
En Danny maakt zich nog meer zorgen om Prismatic Evolution. Dat belooft.Joosie200 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:02:
Ik heb bij Trekpleister nog een case aan pokeballs gehaald. 18 booster packs voor 49.50 euro variërend van Chilling Reign, Lost Origin of Silver Tempest. Voor 2,75 euro per pakje skip ik dan cardmarket die begint vanaf 3.5 euro per pakje ex verzendkosten. En deze laat ik dicht. Gezien de hits die ik uit de losse pokeballs had van kruidvat me nou niet eager maken meer te openen.
[...]
Leuk voor als je een vriendin hebt. Jij nieuwe packs, zij een nieuwe beanie.
[...]
Als ik Danny zo mag geloven is het nog lastiger dan Twilight met 2140 packs tot een master set. Waarvan de Latias het lastigste was te pullen.
[ Voor 7% gewijzigd door Spacewide op 08-11-2024 17:12 ]
2140 packsJoosie200 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:02:
Als ik Danny zo mag geloven is het nog lastiger dan Twilight met 2140 packs tot een master set. Waarvan de Latias het lastigste was te pullen.
Voor die Danny Phantump niet want hij runt zijn eigen tcg webshop (pkm collosseum en korroseo voor Japans) dus hij kan tegen groothandelprijzen inslaan. Bovendien wat denk je van de YouTube revenue gezien het aantal subscription op zijn kanaal.dfbt schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:19:
[...]
2140 packsmaal 4-5 euro?
Je kan ook gewoon singles kopen nadat je van alle producten 1-2x alles heb geopend..
Het blijft toch ook gewoon gokken..
Wat vind je de mooiste pull? En wat vind je van die bejewled crowns op de ex kaarten? Ga je er aan wennen in aanloop naar Prismatic of niet?AntraXxX schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:25:
Mijn pulls van gisteravond, best oké mee! De Latios in echt ‘t allerlaatste pakje maakte het ook wel goed. Helaas de verkeerde Latias.
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 10-11-2024 11:35 ]
Mijn persoonlijk mooiste pull had ik eigenlijk al door gewoon de ETB te kopen -> de Magneton promo.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:33:
[...]
Wat vind je de mooiste pull? En wat vind je van die bejewled crowns op de ex kaarten? Ga je er aan wennen in aanloop naar Prismatic of niet?
[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 10-11-2024 15:28 ]
Die Kanda heeft dus ook de Giratina, Magikarp gedaan zie ik. Duidelijk een voorkeur voor het verwerken van een geëtst patroon en met twee klassiekers op zak kan de Magneton er zo bij. Verder vind ik die Latios ook nice.AntraXxX schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:24:
[...]
Mijn persoonlijk mooiste pull had ik eigenlijk al door gewoon de ETB te kopen -> de Magneton promo.![]()
Ik ben wel fan van de unieke stijl van Shinji Kanda: https://www.serebii.net/card/dex/artist/shinjikanda.shtml
Verder qua mooiste pulls de Latios en de Braviary, de Braviary is ook net ‘n schilderij!
Idem. Had ik al een stash Surging kunnen openen en die gepulld dan was die Pikachu zsm op cardmarket / ebay beland. Ik vind dat ontwerp gewoon te plat, simpel en weinig imponerend overkomen voor een SIR.AntraXxX schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:24:
[...]
De crown kaarten kunnen me niet bekoren, zo ook niet dé SIR Pikachu (die was mooi CM op gegaan).. dus ik ben idd benieuwd naar de Prismatic set of ze nog bijtrekken met non crown full arts etc.
Ander ding om naar uit te kijken: morgen komt m’n 2e PSA zending, grades zijn nog een verrassing dus ben benieuwd. 😬
En toch kom ik misty weinig tegen, en wanneer dan ben ik niet eens direct onder de indruk. Tuurlijk zijn er genoeg verhalen van turn 1 Articuno attack en dat soort gekkigheid, maar met zoveel coinflips vind ik Misty totaal niet leuk om te spelen.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:33:
Ondertussen in Pokemon tcg pocket - versus battle event als ik Misty run met mijn Lapras / Starmie deck (blauw) vs de tegenstander (rood)
[Afbeelding]
Misty houdt er niet van om heads te gevenBehalve aan de tegenstander. Ben net ko gegaan omdat ie direct 8 energie kon deployen.
Één zending heen á 24 kaarten (zie: AntraXxX in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"), maar ze worden in twéé zendingen retour gestuurd vanwege twee verschillende servicelevels. (bulk en value).Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:37:
Hoeveel inzendingen had je gedaan richting psa? Ik wacht op de terugkeer van de 20 euro actie bij Flash Cards. Want ik heb nog 3 Van Gogh pikachu, 1 Magikarp triplet beat, 1 Greninja / 1 Kingdra en mogelijk Scream Munch Pika in te sturen als die binnen is.
Charizard / Moltrex kom ik niet tegen tot dusver. Vooral veel Mewtwo / Psycho decks, Lapras / Starmie / Misty decks en mijn eigen Pikachu / Zapdos. Venusaur ben ik twee keer tegen gekomen. Op zich mooi als je die kunt chargen vanaf je bench en met Erika heb je een mooie supporter.Royy90 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:43:
[...]
Dan vind ik Charizard met Moltrex een stuk hinderlijker. Dat lijkt een stuk stabieler te zijn omdat Moltres altijd drie coins gooit. In mijn ogen heb je bij 1 head al value.
Het leukste deck om op dit moment te spelen vind ik VenusaurEx. Erika is een zeer goed kaartje en zou mooi zijn als ik die nog eens full art kan pullen, hetzelfde geld voor Giovanni.
Inmiddels mis ik nog 65 kaarten van de 572 voor een volledige playset(509 packs geopend).
Events zijn leuk gedaan, maar drie in 1 week is wel veel.
Ik ben benieuwd naar de Sunzard, Magikarp, Kingdra resultaten. De Pika Van Gogh heb ik nu 8x PSA 10, 1X PSA 9 en nog drie raw copy. Als die nu ook PSA 10 terugkomen hou ik de 9 en gaan die PSA 10 in de kluis voor later.AntraXxX schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:46:
[...]
Één zending heen á 24 kaarten (zie: AntraXxX in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"), maar ze worden in twéé zendingen retour gestuurd vanwege twee verschillende servicelevels. (bulk en value).
Zowel de Lapras als Mankey zijn best interessante kaartjes. Zelf bijna klaar met het lapras event, alleen nog 5x winnen in de expert mode. Ondertussen 4 butterfree, 5 pikachu, 6 laprasEX, 5 mankey en 5 clefairy.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:51:
[...]
Charizard / Moltrex kom ik niet tegen tot dusver. Vooral veel Mewtwo / Psycho decks, Lapras / Starmie / Misty decks en mijn eigen Pikachu / Zapdos. Venusaur ben ik twee keer tegen gekomen. Op zich mooi als je die kunt chargen vanaf je bench en met Erika heb je een mooie supporter.
Ik zit nu op 100 packs geopend gratis. Ben nu wel al mijn shop punten, hour glasses kwijt. Maargoed ik heb in elk geval mijn Pikachu immersive. Scoor nu nog enkel dubbel/driedubbele bulk wanneer ik Charizard of Mewtwo packs open op zoek naar beide immersive. Zit op 183 / 226 regulier en 17 illustration rares. Verder 10 packs uit de Lapras event verzilverd van gisteren en vandaag. 5 keer de Pikachu promo op een rij. En 2x butterfree, 1x Clefairy en 2x mankey. Ik wil een dubbele Lapras zodat ik mijn Lapras misty deck echt kan gaan gebruiken.
Zie hier! Zending 1 had ik een tijdje geleden al ontvangen.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:54:
[...]
Ik ben benieuwd naar de Sunzard, Magikarp, Kingdra resultaten. De Pika Van Gogh heb ik nu 8x PSA 10, 1X PSA 9 en nog drie raw copy. Als die nu ook PSA 10 terugkomen hou ik de 9 en gaan die PSA 10 in de kluis voor later.
Weet ik. Daarom herspeel ik de expert battle elke dag voor gegarandeerde packs. En als ik idd toch dreig te verliezen - concede en opnieuw beginnen maar. Ik zit qua emblem event op 27/25, het is een lange grind naar 45. En waar ik vrijdag nog wel lage level tegen kwam is dat sinds gisterenavond en vandaag klaar. Heb te weinig Mewtwo om dat deck te spelen. Dus easy peasy Pika / Zap deck it is.Royy90 schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:01:
[...]
tip, de expert battles geven een 100% pack drop. Daarnaast verlies je geen stamina bij een loss. Wist je ook dat je een flink aantal stamina gratis krijgt waardoor je makkelijk nog 15 extra boosters kan grinden?
Bij Emblem Event 1 ben ik nog wel ff bezig, zit nu op 15/25 wins en moet dan nog de laatste van 45 wins halen. Dit doe ik gewoon met no-skill Mewtwo of een snel PikachuEx deck(zoals 90% van de spelers lol).
Netjes! Ik zie dat ik die post ook een like heb gegeven. Sowieso lastig te graden die Magikarp. Idem voor de Kingdra / Greninja promo's. Daarom was ik benieuwd naar het resultaat. Ja ik heb nu drie raw copy nog over omdat ik mijn hele stash meenam richting Flash Cards en deze wss geen 10 zullen krijgen. Plus PSA 9 is qua prijs vrijwel gelijk aan de raw copy prijs. Vind ik dus een lastige afweging: toch erop gokken maar grading kosten kwijt zijn met kans op een 9 of zo laten.AntraXxX schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:35:
[...]
Zie hier! Zending 1 had ik een tijdje geleden al ontvangen.
AntraXxX in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"
Sunzard PSA10, één Magikarp PSA10 en eentje PSA9.
Ik heb ook nog een aantal raw Pika Van Gogh’s liggen (die sowieso geen 10 zouden worden, dus zodoende niet opgestuurd), ook raw zijn ze inmiddels best aan de prijs.
Ah top! Ja die 45 moet ik ook nog echt ff mijn best voor doen haha. Telt hij vanaf 25 emblem wel door of start je dan weer op 0? We hebben gelukkig nog tijd genoeg. Van mij mogen ze deze events op deze manier door blijven pompen. Tot nu toe ook allemaal erg f2p friendly. Niet dat ik f2p ben maar wel leuk dat ze deze events niet achter een paywall zetten. Helaas was ik wel zwak bij de release en heb ik beide erica bundles en de gardevoir bundle gekocht. Maargoed ik haal ook veel plezier uit het verzamelen en spelen.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:14:
[...]
Weet ik. Daarom herspeel ik de expert battle elke dag voor gegarandeerde packs. En als ik idd toch dreig te verliezen - concede en opnieuw beginnen maar. Ik zit qua emblem event op 27/25, het is een lange grind naar 45. En waar ik vrijdag nog wel lage level tegen kwam is dat sinds gisterenavond en vandaag klaar. Heb te weinig Mewtwo om dat deck te spelen. Dus easy peasy Pika / Zap deck it is.
Ik had de plannen maar kon helaas niet gaan, hoe was het daar? Nog wat moois kunnen kopen/verkopen?Ypho schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:31:
Komend weekend 2 dagen op Collect-a-Con in Egmond aan Zee. Zijn er nog Tweakers die daar heen gaan?
Ik was daar aan het werk, maar heb toch nog wat goedkope kaartjes op de kop kunnen tikken. En ik heb nog twee boosters Generations gekocht voor een vriendenprijsje, die blijven mooi dichtmxmemx schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:39:
[...]
Ik had de plannen maar kon helaas niet gaan, hoe was het daar? Nog wat moois kunnen kopen/verkopen?
Over 2 weken wel aanwezig op het eerste pokeflex event in Veenendaal. Ben benieuwd!
Oeh nice ik hoop ooit een beurs te mogen draaien! Lijkt me best leuk en interessant.Ypho schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 08:44:
[...]
Ik was daar aan het werk, maar heb toch nog wat goedkope kaartjes op de kop kunnen tikken. En ik heb nog twee boosters Generations gekocht voor een vriendenprijsje, die blijven mooi dicht
Het was een leuke beurs verder, enige was dat bezoekers even geattendeerd moesten worden dat er nog een tweede verdieping was, dit was niet helemaal duidelijk voor iedereen.
Netjes! hoe en waar heb je dit geregeld? Want heb wel eens zitten kijken op de officiële website van PSA maar kwam nooit heel ver, zou graag ook een aantal kaarten laten graden.AntraXxX schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:03:
De 10’s! 😬
[Afbeelding]
De 9’s en helaas zelfs één 8.
[Afbeelding]
Helaas ook een kapotte slab (de Zapdos), benieuwd of ik nog iets tegen FedEx (of PSA) kan maken.
[Afbeelding]
Kingdra, Venusaur 151, Pikachu 151 en Zapdos 151 wil ik graag nog in een PSA 10 verkrijgen op de een of andere manier voor het slab display frame.
Overall tevreden met de inzending, natuurlijk de klappers met de Sunzard 10 en Magikarp 10, sommigen al ingecalculeerd op een 9 (maar wilde ik misschien té graag toch laten graden). Al met al 60% in een 10 is best oké voor ‘n eerste keer. 🙂
24 kaarten, dus idd 20 euro per kaart. Prima deal. Als ik zelf het 24.99 plan aanklik op PSA eigen site eindig ik al snel op 65.99 per kaart door btw + verzendkosten terug. En dan kan ik 1x 25 korting krijgen maar zit je nog steeds op 40 dollar / 38 euro per kaart.AntraXxX schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 11:58:
Hier nog een overzicht "wat heeft het me nu onder aan de streep opgeleverd".
Toch een mooie €2031 waardevermeerdering. Gradingkosten á €20 per kaart (had lager gekund als PSA het in één zending retour had gestuurd i.p.v. twee, maar dat lag zoals gezegd aan de verschillende service levels).
[Afbeelding]
Leuk dat je met verzamelen bent begonnen. Ik kopieer even een berichtje van eerder van mijzelf:turkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:11:
Ik ben ook begonnen aan mijn collectie.. helaas kan ik mijn kaarten van 20+ jaar geleden niet meer vinden. Alleen mijn Yu-Gi-Oh! kaarten kunnen vinden.. balen...
Ik heb deze sets besteld, zijn dat aanraders?:
- Pokémon - Sword & Shield - Pikachu V Showcase box
- Pokémon - SV08 Surging Sparks - Elite Trainer Box
- Pokémon - Charizard ex - Super Premium Collection
Thanks!Royy90 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:20:
[...]
Leuk dat je met verzamelen bent begonnen. Ik kopieer even een berichtje van eerder van mijzelf:
Het eerste dat ik altijd aanbeveel wanneer iemand wil beginnen is... bepaal "wat" je wil verzamelen. Wil je complete sets verzamelen, een specifieke Pokemon, een pokedex, kaarten die je mooi vindt. Als je dit hebt beslist moet je echt wel een budget voor jezelf gaan zetten, want het is een dure hobby.
Dan moet je bepalen of je sealed of singles wil kopen. Sealed is leuker, singles is goedkoper(over het algemeen). Cardmarket is al eerder aangegeven en is een zeer fijne site voor het kopen van singles.
Als je serieus wil verzamelen moet je ook nadenken over binders en sleeves. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar binders ipv albums+pagina's. Het verschil is dat een binder een vast aantal pagina's heeft. Qua sleeves ga ik zelf voor de ultra pro fit sleeves, deze passen precies om een kaart. Maar je kan ook wat grotere sleeves kopen. Hele zeldzame kaarten kan je overwegen om in toploaders te bewaren. Dit zijn een soort harde hoesjes.
btw, afhankelijk van welke yu-gi-oh kaarten het zijn, die kunnen best wat waard zijn als ze echt oud zijn en in goede conditie.
Als je 1e generatie leukste vindt dan zijn er eigenlijk 2 opties. Of je gaat de oude sets van vroeger verzamelen. Dit zal je dan 2e hands moeten gaan doen. Dit is iets duurder, zeker als je near mint kaartjes wil. Een andere optie is de set "151". Deze zijn sinds kort weer redelijk op voorraad, maar wel tegen een hogere prijs dan bij introductie. Deze 151 set is speciaal gericht op generatie 1.turkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:35:
[...]
Thanks!
Ik heb niet zo zeer dat ik iets wil verzamelen, al helemaal geen complete sets. Wel zou ik de Pokémons van de 1e generatie zo veel mogelijk willen verzamelen. Welke packs zijn daar uitermate geschikt voor?
Ik heb 2 Pokémon portfolio 9 pockets gekocht (ruimte voor 252 kaarten per portfolio). Heb deze niet nog speciaal in een sleeve gestopt, wat mij betreft niet nodig omdat de kaarten in de kast blijven als collectors-items.
Toploaders (voor dure kaarten mocht ik geluk hebben), dat is een goed idee! Thanks.
De Yu-Gi-Oh! kaarten zijn in redelijke conditie, ik heb een Dark Magician die 10k dollar waard zou zijn, nou net de verkeerde codering maar exact dezelfde kaart op het gezicht
Thanks, ik ga er even in verdiepen. Ik vertrouw zelf een 2e hands markt niet zo snel, ook al is het nieuw. Hoe kan ik vertrouwen dat het goed is en legit?Royy90 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:47:
[...]
Als je 1e generatie leukste vindt dan zijn er eigenlijk 2 opties. Of je gaat de oude sets van vroeger verzamelen. Dit zal je dan 2e hands moeten gaan doen. Dit is iets duurder, zeker als je near mint kaartjes wil. Een andere optie is de set "151". Deze zijn sinds kort weer redelijk op voorraad, maar wel tegen een hogere prijs dan bij introductie. Deze 151 set is speciaal gericht op generatie 1.
Voor singles: https://www.cardmarket.co...151?idRarity=0&perSite=20
Voor packs: https://www.cardmarket.co...language=1&minCondition=2
Er is ook een speciale 151 binder te koop die bij deze set hoort.
Mocht je beginnend zijn dan is het misschien handig om te weten dat elke pokemon set een base set heeft, en zogenoemde secret rares. Een base set houdt in dat je kaarten binnen de nummering hebt, bijvoorbeeld xx/200. Maar een secret rare zijn over het algemeen de duurdere kaarten met bijvoorbeeld een alternatieve art, en dan zou het nummer zomaar 245/200 kunnen zijn. Deze gaan dus over de normale nummering heen.
Haha laat nou net de nummering zo belangrijk zijn bij yu-gi-oh! Dat kan het verschil zijn tussen Dark Magician uit een starter deck of uit een zeldzame booster.
CardMarket is de grootste Europese 2e hands tcg site. Hier ben je als koper zeer goed beschermd(verkoper krijgt pas geld wanneer jij de bestelling hebt ontvangen). Hier wordt ook gewoon door bedrijven verkocht trouwens. Sealed is echt sealed. Ik bestel al lang bij deze website en nog nooit problemen gehad, en als je een zoekt in dit forum zie je dat ik niet de enige ben.turkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:52:
[...]
Thanks, ik ga er even in verdiepen. Ik vertrouw zelf een 2e hands markt niet zo snel, ook al is het nieuw. Hoe kan ik vertrouwen dat het goed is en legit?
Welkom, wat leuk dat je bent begonnen met verzamelenturkeyhakan schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:11:
Ik ben ook begonnen aan mijn collectie.. helaas kan ik mijn kaarten van 20+ jaar geleden niet meer vinden. Alleen mijn Yu-Gi-Oh! kaarten kunnen vinden.. balen...
Ik heb deze sets besteld, zijn dat aanraders?:
- Pokémon - Sword & Shield - Pikachu V Showcase box
- Pokémon - SV08 Surging Sparks - Elite Trainer Box
- Pokémon - Charizard ex - Super Premium Collection
Van A tot Z zelf geregeld via PSA rechtstreeks. Bij zoiets als dit ben ik misschien te argwanend, en wilde ik er per se géén tussenpartij bij betrokken hebben.G_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:17:
[...]
Netjes! hoe en waar heb je dit geregeld? Want heb wel eens zitten kijken op de officiële website van PSA maar kwam nooit heel ver, zou graag ook een aantal kaarten laten graden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq