Die stonden niet in de leak, maar kan je denk ik wel verwachtenG_Dragon schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:23:
[...]
De remakes heb ik net kunnen vinden in de leaks, misschien heb ik eroverheen gelezen? Maar als het gaat om een remake van Gen 2 of Gen 3 in de stijl van Let's Go of nog beter, dan zeg ik graag kom maar op
We gaan het zien, ik vond namelijk de Let's Go series leuker dan ik eerst had verwachtdfbt schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:30:
[...]
Die stonden niet in de leak, maar kan je denk ik wel verwachten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kunnen we wel afspreken hier dat alles met betrekking tot de leaks in spoiler tags gaan?
Er zijn er, zoals ik, die het liefst zo min mogelijk of zelfs niets van af willen weten.
Er zijn er, zoals ik, die het liefst zo min mogelijk of zelfs niets van af willen weten.
:strip_exif()/f/image/FW1TyLblvFFbdYcn2cY2WUTg.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen reclame makerij hoor, maar deze kaarten ga ik eens verkopen. Raw gaan ze misschien moeilijk de deur uit. Welke zou ik best laten graden vooraf? *Shrug*
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 14-10-2024 12:51 ]
raw raak je ze ook wel kwijt hoorSpacewide schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:43:
[Afbeelding]
Geen reclame makerij hoor, maar deze kaarten ga ik eens verkopen. Raw gaan ze misschien moeilijk de deur uit. Welke zou ik best laten graden vooraf? *Shrug*
Graden kan maanden duren, en als je onder 7-8 terugkrijgt, is waarde niet echt heel toevoegend buiten dat de kaart beschermt word.
[ Voor 9% gewijzigd door dfbt op 14-10-2024 12:58 ]
Heb je al een Cardmarket account? Ik zou ze sowieso daarop plaatsen, stuk voor stuk gewilde kaarten / gewilde Pokémon, dus juist ook raw ben je er "best snel" vanaf denk ik zo.Spacewide schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:43:
Van de OG Moonbreon, Shiny Ttar, Houndour / Houndoom zou ik persoonlijk wel wat extra foto's willen zien, mag per PM. Jammer dat de Southern Island Mew niet de reverse holo variant is!
Tip voor op Cardmarket, je kunt één foto toevoegen --> dus zorg dat je een foto van de voor- en achterkant via een onlinetooltje samenvoegt tot één afbeelding. Zoals dit: https://marketplace-artic...1598208917/1598208917.jpg Dat is voor de potentiële koper het fijnst.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik kan je foto niet zien, maar ik weet wat je bedoelt. Een collage van front, rear, hoeken, etc.
Daarmee ben ik nu bezig en zelfs scans, maar ik ga in de loop van de week verder doen. Ik heb er ff genoeg van.
De Mew kaart heeft wat silvering. Als ik rond ben zal ik wel een link droppen van CM als het toegelaten is.:strip_exif()/f/image/ofjXijEVNVmabYwyjS7UTGyR.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarmee ben ik nu bezig en zelfs scans, maar ik ga in de loop van de week verder doen. Ik heb er ff genoeg van.
De Mew kaart heeft wat silvering. Als ik rond ben zal ik wel een link droppen van CM als het toegelaten is.
:strip_exif()/f/image/ofjXijEVNVmabYwyjS7UTGyR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja inderdaad, hier een linkje die wel werkt.. https://ibb.co/VwwvxnFSpacewide schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 13:33:
Ik kan je foto niet zien, maar ik weet wat je bedoelt. Een collage van front, rear, hoeken, etc.
De Mew kaart heeft wat silvering. Als ik rond ben zal ik wel een link droppen van CM als het toegelaten is.[Afbeelding]
En lol, op de foto hierboven leek het net alsof de Mew überhaupt geen reverse holo had. Dan zie je wel hoe schijn kan bedriegen met een andere lichtinval.
Cardmarket linkje plaatsen mag niet, maar je mag 'm wel in je signature plaatsen. Jup.. flauw.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik heb drie boosters (Stellar Crown) gehad van iemand, ondanks dat ik niet speel of verzamel. Aan die QR codes heb ik dus ook niets. First come first serve
Laat even weten als je ze hebt gebruikt, dan haal ik de foto weer weg.
Members only: QR Codes
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 43% gewijzigd door Notlupus op 14-10-2024 14:43 ]
Zojuist gebruikt, thanks!Notlupus schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:18:
Ik heb drie boosters (Stellar Crown) gehad van iemand, ondanks dat ik niet speel of verzamel. Aan die QR codes heb ik dus ook niets. First come first serveLaat even weten als je ze hebt gebruikt, dan haal ik de foto weer weg.
***members only***
187/226 in Pocket.
Merk wel dat ik niet meer dagelijks een nieuwe kaart krijg.
Maargoed, met nog 39 kaarten te gaan best tevreden. Nog steeds helemaal free2play. Wel de twee week trial gedaan... In die tijd alle premium missies en rewards kunnen doen. Volgend seizoen ga ik wel de pass halen.
Maargoed, met nog 39 kaarten te gaan best tevreden. Nog steeds helemaal free2play. Wel de twee week trial gedaan... In die tijd alle premium missies en rewards kunnen doen. Volgend seizoen ga ik wel de pass halen.
Ik zit op 181 / 226 met 13 / 59 Secret cards.Royy90 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:05:
187/226 in Pocket.
Geen premium trial ofzo gedaan, dat kan ik nog wel even doen.
Zijn toch weer 14 gratis packs en een mooie pikachu promo!Sir_Lion schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:03:
[...]
Ik zit op 181 / 226 met 13 / 59 Secret cards.
Geen premium trial ofzo gedaan, dat kan ik nog wel even doen.
Quickguide voor Android gebruikers die gratis twee weken proefperiode van Premium willen uitproberen (of verdere aankopen).
Wil je niks aankopen, maar gewoon de app via de Play Store gebruiken en updaten? Volg dan tot stap 7.
Benodigdheden voor aankopen of gratis trial: VPN app en PayPal
1) Backup je voortgang via Google Play of op je Nintendo account via TCG Pocket indien je je save data nog niet bewaard hebt.
2) Verwijder de app.
3) Verbind met een (betrouwbare) New Zealand VPN.
4) Maak een nieuw Google account via de playstore. Deze zal enkel dienen als "bridge" voor aankopen of activatie proefperiode. Je hebt geen telefoonnummer nodig voor verdere verificatie.
5) Account klaar? Open de Play Store en kies rechtsboven je nieuwe NZ account zodat deze nu even als standaard account werkt. Yup, VPN nog actief en voor de volgende stappen ook.
6) Download en installeer TCG Pocket vanuit de Play Store.
7) Open de game en login met je vorige save data, dat mag je gewone Google account zijn of Nintendo..
8.) Ga naar de shop in-game en activeer premium, de game gaat je een betaalmiddel laten toevoegen. Voeg je paypal toe aan je nieuwe NZ account.
9) Premium is nu actief! Ga naar de Google Play Store en verwijder je Pocket Premium abonnement via Subscriptions/Purchases.
10) Je VPN mag weer uit en geniet van je gratis packs en Promo 009 kaart.
✌️
Wil je niks aankopen, maar gewoon de app via de Play Store gebruiken en updaten? Volg dan tot stap 7.
Benodigdheden voor aankopen of gratis trial: VPN app en PayPal
1) Backup je voortgang via Google Play of op je Nintendo account via TCG Pocket indien je je save data nog niet bewaard hebt.
2) Verwijder de app.
3) Verbind met een (betrouwbare) New Zealand VPN.
4) Maak een nieuw Google account via de playstore. Deze zal enkel dienen als "bridge" voor aankopen of activatie proefperiode. Je hebt geen telefoonnummer nodig voor verdere verificatie.
5) Account klaar? Open de Play Store en kies rechtsboven je nieuwe NZ account zodat deze nu even als standaard account werkt. Yup, VPN nog actief en voor de volgende stappen ook.
6) Download en installeer TCG Pocket vanuit de Play Store.
7) Open de game en login met je vorige save data, dat mag je gewone Google account zijn of Nintendo..
8.) Ga naar de shop in-game en activeer premium, de game gaat je een betaalmiddel laten toevoegen. Voeg je paypal toe aan je nieuwe NZ account.
9) Premium is nu actief! Ga naar de Google Play Store en verwijder je Pocket Premium abonnement via Subscriptions/Purchases.
10) Je VPN mag weer uit en geniet van je gratis packs en Promo 009 kaart.
✌️
[ Voor 7% gewijzigd door Spacewide op 16-10-2024 09:38 ]
Pokemon geeft alle Surging Sparks kaarten al officieel vrij "ver" voor release. Doen ze dat vaker of is er een speciale reden voor?
spoiler: spoilerlink
De meeste kaarten waren al bekend, want komen uit Paradise Dragona en Supercharged Breaker.Spacewide schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:18:
Pokemon geeft alle Surging Sparks kaarten al officieel vrij "ver" voor release. Doen ze dat vaker of is er een speciale reden voor?
spoiler: spoilerlink
Soms zijn ze vroeg, vaak ook wat later. Maar volgende week is al de prerelease, dus zo heel vroeg zijn ze niet. Overigens zijn nog niet alle kaarten vrijgegeven, er missen er nog een paar.
Zie via deze link de volledige lijst met placeholders voor de missende kaarten (met de mogelijke kaarten die er komen)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Let wel op! Je moet de pokemon ook echt allemaal in Scarlet en Violet gevangen hebben, per gebied.A new distribution has begun. This distribution offer a Shiny Meloetta to all players in Pokémon HOME who have completed the Paldea, Kitakami and Blueberry Academy Pokédexes. This is the first available release of Shiny Meloetta in the games
Ahzo ik heb niet goed gekeken en dacht dat de set compleet was zo. Ze willen de spanning er wat inhouden, dat begrijp ik. Daarstraks heb ik de laatste kaarten ergens gespot. Vaak doe ik dat liever niet bij sets, maar deze ga ik niet kopen. Mogelijks wel een boosterbox of twee en een ETB voor in de bewaardoos. Die Magneton promo geeft me een leuke vibe zoals bij Seadra onlangs.Ypho schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:33:
[...]
De meeste kaarten waren al bekend, want komen uit Paradise Dragona en Supercharged Breaker.
Soms zijn ze vroeg, vaak ook wat later. Maar volgende week is al de prerelease, dus zo heel vroeg zijn ze niet. Overigens zijn nog niet alle kaarten vrijgegeven, er missen er nog een paar.
Zie via deze link de volledige lijst met placeholders voor de missende kaarten (met de mogelijke kaarten die er komen)
Serieus?Sir_Lion schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Let wel op! Je moet de pokemon ook echt allemaal in Scarlet en Violet gevangen hebben, per gebied.
Bijzondere manier van mensen meer laten spelen.
Keuzes maken de Mens
Van “niet kopen” naar twee BB’s en een ETB willen halen in twee zinnenSpacewide schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
maar deze ga ik niet kopen. Mogelijks wel een boosterbox of twee en een ETB voor in de bewaardoos. Die Magneton promo geeft me een leuke vibe zoals bij Seadra onlangs.
Ik vind Surging Sparks wel een sterke set, d’r zijn genoeg full arts waar ik wel blij van word!
Ik heb ook 2 BB’s en 1 ETB in de pre-order staan via Cardmarket, mooie set om het jaar mee af te sluiten.
Wat een mooie kaart!Royy90 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:44:
Ik pak zojuist mijn eerste crown kaart
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En zorg ervoor dat je de andere dexes ook compleet hebt, want dit is natuurlijk niet de enige! Hoe dan ook een zeer gewenste toevoeging aan mijn Living Shiny DexSir_Lion schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:32:
[...]
Let wel op! Je moet de pokemon ook echt allemaal in Scarlet en Violet gevangen hebben, per gebied.
Stiekem hoop ik dat ze voor SwSh Zarude doen!
De kaartnamen en arts staan er nu allemaal. Heeeeeele kleine slag om de arm, omdat The Pokemon Company ze nog niet officieel op hun website heeftSpacewide schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
Ahzo ik heb niet goed gekeken en dacht dat de set compleet was zo. Ze willen de spanning er wat inhouden, dat begrijp ik. Daarstraks heb ik de laatste kaarten ergens gespot. Vaak doe ik dat liever niet bij sets, maar deze ga ik niet kopen. Mogelijks wel een boosterbox of twee en een ETB voor in de bewaardoos. Die Magneton promo geeft me een leuke vibe zoals bij Seadra onlangs.
Ik heb 2 boosterboxen en 4 ETB besteld. Een vriend van me wil een ETB, en een andere vriend mogelijk ook. Ik ga er zelf sowieso 1 openen, maar weet nog niet wat ik met de boxen wil doen. Ik wil graag de Latios / Latias IR/SIRs hebben, maar die prijzen worden waarschijnlijk hoog.
[ Voor 5% gewijzigd door Ypho op 17-10-2024 12:52 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ligt een beetje aan pull rates, en hoe duur/beschikbaar de boxen/etbs blijven.Ypho schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:51:
[...]
De kaartnamen en arts staan er nu allemaal. Heeeeeele kleine slag om de arm, omdat The Pokemon Company ze nog niet officieel op hun website heeft
Ik heb 2 boosterboxen en 4 ETB besteld. Een vriend van me wil een ETB, en een andere vriend mogelijk ook. Ik ga er zelf sowieso 1 openen, maar weet nog niet wat ik met de boxen wil doen. Ik wil graag de Latios / Latias IR/SIRs hebben, maar die prijzen worden waarschijnlijk hoog.
Ik denk dat voor velen beide als setje de chase gaat zijn. Voor mij in elk geval wel en dan kan mij die Pikachu met lompe kroon gestolen worden. Maar in plaats van 2 ETB en 2 BB te gaan openen ga ik ze beide single kopen. Andere art work is wel van goede kwaliteit maar ik moet geen kerstboom exeggutor of sparkly pikachu hebben om het hebben.Ypho schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 12:51:
[...]
Ik wil graag de Latios / Latias IR/SIRs hebben, maar die prijzen worden waarschijnlijk hoog.
De Latios en Latias zijn idd wel heel tof.
Denk ook dat ik deze eerder los ga halen ipv geld uitgeven en het er op gokken met 2 BB
Misschien dat ik nog eventjes wacht. Prijs zakt altijd beetje in. Ook aan het twijfelen om deze bijvoorbeeld gegrade te halen.
Denk ook dat ik deze eerder los ga halen ipv geld uitgeven en het er op gokken met 2 BB
Misschien dat ik nog eventjes wacht. Prijs zakt altijd beetje in. Ook aan het twijfelen om deze bijvoorbeeld gegrade te halen.
Haha! Beetje vreemde zin ja, maar niet kopen om te openen of om een masterset zoals bij Twilight. Ik hou graag twee BB en een ETB bij van elke set.AntraXxX schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 22:51:
[...]
Van “niet kopen” naar twee BB’s en een ETB willen halen in twee zinnen.
Ik vind Surging Sparks wel een sterke set, d’r zijn genoeg full arts waar ik wel blij van word!
Ik heb ook 2 BB’s en 1 ETB in de pre-order staan via Cardmarket, mooie set om het jaar mee af te sluiten.
Mijn kinderen zijn door YouTube ook warm gemaakt voor deze set. Veel sparkle, rainbows en diamonds, dus misschien wel iets samen openen.
Hey @Ypho je website ziet er netjes uit. Standaard grote thumbnails is perfecto 👍
Deel één v.d. twee is binnen, en wat ben ik blij met de 10’s!AntraXxX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 18:47:
Hier vanmiddag m’n pakket richting PSA op de post gedaan. Spannend (en een kostbare onderneming ook haha)!
Doel is uiteindelijk (een deel van) de slabs in zo’n “slab display frame” ergens een mooi plekje in huis aan de muur te geven.![]()
Sommige kaarten grade ik voor de investering / verkoop zoals de Iono en Bloodmoon Ursaluna en uiteraard de Van Gogh’s, terwijl ik kaarten zoals Steelix, Charmander en Pikachu 151 simpelweg grade omdat ik ze zo mooi vind voor in het slab display frame.
Deze 24 zijn het, het (lange) wachten kan beginnen!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De 151 Charizard is inmiddels echt veel waard, de Magikarp ook maar wat die juist speciaal maakt is dat de gem mint rate maar zo’n 23% is!
De “base” Charizard had ik al ingecalculeerd op een 9.
:strip_exif()/f/image/QeKtxPaasOL0iEzZ37m2zC9h.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 151 Zard gaat echt door het dak in een paar dagen tijd.. Zo gaat mijn masterset ook niet af komen xD. van 120 euro naar 200+, dat wordt hem niet zo.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik hoop voor jou dat er nog wat nieuwe voorraad in de winkels komt te liggen binnen een maand of ga je liever verder met het kopen van singles? Ik heb Charizard begin dit jaar gekocht want ik kom hem maar niet vangen.TgR_KILLER schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:36:
Die 151 Zard gaat echt door het dak in een paar dagen tijd.. Zo gaat mijn masterset ook niet af komen xD. van 120 euro naar 200+, dat wordt hem niet zo.
Gisteren avond kwam in thuis van een drukke werkdag, ik plofte neer in mijn bureaustoel, nam een nostalgische binder vast die ik al in maanden niet geopend had en begon te bladeren. Werkte ontspannend.. nog iemand die zo'n momentje heeft. Ik miste alleen een biertje
heb t idee dat prijzen van 151 momenteel door t dak gaan, komen doordat iedereen dacht een reprint-restock mee te maken, en dat nu praktijk zwaar tegen valt, of winkels/webshops alles via pre-orders allemaal verkocht hebben aan de ''whales'' zag iemand in een facebook groep die 150 ETB's in een pre-order had staan bij een belgische webshopTgR_KILLER schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:36:

Ik had ook mijn 151 masterset even op hold gezet omdat ik verwachte dat die reprint wel even prijs zou drukken, maar heb toch ook mijn set toevallig van de week afgemaakt en alles gekocht via cardmarket. Zorgt ook voor rust, zodat ik nog wat kan sparen voor surging en team rocket sets
Ik wil hem in Japans voor mijn eigen Japanse masterset. Die leek juist dichterbij te komen na een jaar lang geduldig te hebben gewacht. Samen met de Mew en Erika's kan je de top 3 kaarten in Japans bestellen voor 1 enkele Engelse zard. Dus ik ga ze nu maar halen. Verkoop ik 1 Pika Grey Felt Hat in PSA 10 voor en ik ben rond.TgR_KILLER schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:36:
Ja, ik snap eigenlijk ook niet dat webshops dat toestaan, dat zijn geen webshops meer maar groothandels. Mensen die t absoluut niet interesseert wat er met de hobby gebeurd als ze maar zwaar geld kunnen verdienen. Iemand die 150 ETB's koopt, dat is geen hobby meer, dat is gewoon geld willen verdienen over de rug van mensen die het wel als hobby zien. Maar goed, mijn mening..dfbt schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:43:
[...]
heb t idee dat prijzen van 151 momenteel door t dak gaan, komen doordat iedereen dacht een reprint-restock mee te maken, en dat nu praktijk zwaar tegen valt, of winkels/webshops alles via pre-orders allemaal verkocht hebben aan de ''whales'' zag iemand in een facebook groep die 150 ETB's in een pre-order had staan bij een belgische webshop(daarna waren ze ook weer uitverkocht)
Ik had ook mijn 151 masterset even op hold gezet omdat ik verwachte dat die reprint wel even prijs zou drukken, maar heb toch ook mijn set toevallig van de week afgemaakt en alles gekocht via cardmarket. Zorgt ook voor rust, zodat ik nog wat kan sparen voor surging en team rocket sets
Ik moet nog +/- 40 kaarten nu, maar wel veruit de duurste allemaal nog. Ik heb even geen 1000/1500 euro die ik in een maandje kan uitgeven aan kaarten
Ik ga dus ook niet die nieuwere sets sparen, misschien ergens een bundle of ETB om sealed te bewaren. Maar de 151 set afkrijgen is mijn doel, dus ook nog eens geld uitgeven aan extra sets is een beetje contraproductief xD.
Gisteren toevallig mijn hand weten te leggen op een kleine restock, een bundle gekocht. Maar mijn idee is om die eigenlijk sealed te laten. Ik heb al 54 pakjes open, (al een maand of wat). En sinds toen singles aan het kopen. De pullrate is zo slecht en pakjes ook zo duur dat dat ook geen doen is. Vorige week in de winkel kosten 1 pakje 12 euro, en ze waren uitverkocht..Spacewide schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Ik hoop voor jou dat er nog wat nieuwe voorraad in de winkels komt te liggen binnen een maand of ga je liever verder met het kopen van singles? Ik heb Charizard begin dit jaar gekocht want ik kom hem maar niet vangen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik zie constant mastersets weggaan voor pakweg 900-1200 euro afhankelijk of alle promo's/stampt versies er bij zitten. van 165 tot 207 zijn 42 ''speciale'' kaarten. (gemiddelde kaartprijs van die 42 zal rond 15-20 euro liggen?TgR_KILLER schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:48:
[...]
Ja, ik snap eigenlijk ook niet dat webshops dat toestaan, dat zijn geen webshops meer maar groothandels. Mensen die t absoluut niet interesseert wat er met de hobby gebeurd als ze maar zwaar geld kunnen verdienen. Iemand die 150 ETB's koopt, dat is geen hobby meer, dat is gewoon geld willen verdienen over de rug van mensen die het wel als hobby zien. Maar goed, mijn mening..
Ik moet nog +/- 40 kaarten nu, maar wel veruit de duurste allemaal nog. Ik heb even geen 1000/1500 euro die ik in een maandje kan uitgeven aan kaarten![]()
Ik ga dus ook niet die nieuwere sets sparen, misschien ergens een bundle of ETB om sealed te bewaren. Maar de 151 set afkrijgen is mijn doel, dus ook nog eens geld uitgeven aan extra sets is een beetje contraproductief xD.
[...]
Gisteren toevallig mijn hand weten te leggen op een kleine restock, een bundle gekocht. Maar mijn idee is om die eigenlijk sealed te laten. Ik heb al 54 pakjes open, (al een maand of wat). En sinds toen singles aan het kopen. De pullrate is zo slecht en pakjes ook zo duur dat dat ook geen doen is. Vorige week in de winkel kosten 1 pakje 12 euro, en ze waren uitverkocht..
Maar ik hoop wel met 54 pakjes dat je wel wat hits te pakken heb, en waarschijnlijk nog ergens tussen 40-50 Reverse holo's mist van pakweg 50 cent tot 1 euro.
Zijn er hier ook menen die sealed bewaren?
Ik heb zelf nog wat sealed liggen. Maar weet niet of ik het nog lang wil bewaren. Het ligt niet in de weg daar niet van.
Heb ook veel oude pokemons games met doosje en al. (zoals gold/silver/crystal enz.)
Maar lig ook maar beetje stof te vangen.
Ben al een jaar aan het twijfelen om het weg te doen.Het zijn wel mooie herinneren.
Maar doe er niks mee.
Zijn er meerdere die beetje deze struggle hebben?
Ik heb zelf nog wat sealed liggen. Maar weet niet of ik het nog lang wil bewaren. Het ligt niet in de weg daar niet van.
Heb ook veel oude pokemons games met doosje en al. (zoals gold/silver/crystal enz.)
Ben al een jaar aan het twijfelen om het weg te doen.Het zijn wel mooie herinneren.
Maar doe er niks mee.
met 54 pakjes trek je een hele berg dubbele, ik had bijvoorbeeld 3x een Erika's invite getrokken.. En je hebt ook gewoon iets van 150/160 RH kaarten he, enkel van enkele EX kaarten is er geen RH. Ik denk dat ik na 54 pakjes nog iets van 80 RH moest, maar iemand hier op Tweakers had me er gelukkig een 40 gegeven, dus dat schoot op.dfbt schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:46:
[...]
Ik zie constant mastersets weggaan voor pakweg 900-1200 euro afhankelijk of alle promo's/stampt versies er bij zitten. van 165 tot 207 zijn 42 ''speciale'' kaarten. (gemiddelde kaartprijs van die 42 zal rond 15-20 euro liggen?
Maar ik hoop wel met 54 pakjes dat je wel wat hits te pakken heb, en waarschijnlijk nog ergens tussen 40-50 Reverse holo's mist van pakweg 50 cent tot 1 euro.
Zelfs sommige RH gaan al naar 1 of 2 euro. en die gemiddelde kaartprijs van die 42 loopt illustration kaarten nu ook rap op. Met de Zard die al op 200 euro staat, een andere zard op 40+ en verschillende andere kaarten ook op 20/30/40 euro.. Dan gaat het rap met de euro's. Die mastersets zullen ook wel duurder worden, dat is niet heel gek als in een paar dagen tijd enkele kaarten gewoon bijna dubbel zoveel kosten.
Ik heb wel wat ETB's sealed. Maar struggle heb ik zeker nietNylato schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:57:
Zijn er hier ook menen die sealed bewaren?
Maar doe er niks mee.
[ Voor 27% gewijzigd door TgR_KILLER op 18-10-2024 13:42 ]
Is er nu een 151 reprint geweest of niet? Onder ons zitten vast resellers die wat meer weten.
Wie kan het vertellen?
Het kriebelt een beetje om nog eens een ETB te openen, maar van men sealed collectibles wil ik afblijven. 😁
Wie kan het vertellen?
Het kriebelt een beetje om nog eens een ETB te openen, maar van men sealed collectibles wil ik afblijven. 😁
Ik ben benieuwd of de Japanse 151 op voorraad is, ik zit over 2 weken in tokyo on wil daar flink 151(sv2a) inslaan. Kost ook geen reet daar, namelijk 290 yen/booster. dat is op het moment van schrijven maar liefst EUR 1.80.Joosie200 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Ik wil hem in Japans voor mijn eigen Japanse masterset. Die leek juist dichterbij te komen na een jaar lang geduldig te hebben gewacht. Samen met de Mew en Erika's kan je de top 3 kaarten in Japans bestellen voor 1 enkele Engelse zard. Dus ik ga ze nu maar halen. Verkoop ik 1 Pika Grey Felt Hat in PSA 10 voor en ik ben rond.
Ik ben toevallig ook in Japan binnen twee weken. Normaal koop ik geen pokemon kaarten maar dit lijkt mij wel een leuk souveniertje. Ik ga daar ook proberen iets te kopen, al ken ik er niets van.
In Japan krijg je de booster boxen wel zonder seal mee. Tenminste vanaf de officiële Pokemon Centers. Maar inderdaad omgerekend kun je beter nog steeds Japanse 151 openen. Ik heb nog drie Pokemon Center ETB's, 1 Zapdos, 1 Alakazam en 1 UPC qua 151. En die blijven mooi gesloten/dicht. Heb te weinig leuks uit de Engelse set gepulld dat ik daar de master set van compleet wil hebben. En bij de Japanse moet ik nog de top tien en wat reverse holo's. Want alle master ball reverse holo's ga ik toch nooit najagen. Mij een te kostbaar geintje.
Volgens mij een fake gezien de kaartnummer correspondeerde met https://www.cardmarket.co...mos/Iron-Treads-ex-SVP073riffii4life schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:02:
[Afbeelding]
Kan iemand mij helpen meer info over deze kaart te vinden? kan hier dus echt 0,0 info vinden .
Dat zijn deze. Komen van Ali Express oid en zijn nep.riffii4life schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:02:
[Afbeelding]
Kan iemand mij helpen meer info over deze kaart te vinden? kan hier dus echt 0,0 info vinden .
Serieus maken ze hier nou ook al fakes van? We hebben deze gewoon uit zo een metalen blik gekregen dus dat zou mij erg verbazen.Sir_Lion schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:10:
[...]
Volgens mij een fake gezien de kaartnummer correspondeerde met https://www.cardmarket.co...mos/Iron-Treads-ex-SVP073
Kan het niet een unieke kaart zijn gezien er totaal geen info over te vinden is?
Er is een zwarte en een witte versie met zelfde nr. Kan t niet zo zijn dat er een gouden is? ( allemaal tegen beter weten in aan t hopen 😂)
Dank je wel voor de opheldering. Was mij niet eerder bekend.Ypho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
Dat zijn deze. Komen van Ali Express oid en zijn nep.
Nee helaas haha, 100% een neppert.riffii4life schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:15:
[...]
Serieus maken ze hier nou ook al fakes van? We hebben deze gewoon uit zo een metalen blik gekregen dus dat zou mij erg verbazen.
Kan het niet een unieke kaart zijn gezien er totaal geen info over te vinden is?
Er is een zwarte en een witte versie met zelfde nr. Kan t niet zo zijn dat er een gouden is? ( allemaal tegen beter weten in aan t hopen 😂)
Uit welke “metalen blik” heb je ‘m gekregen, vast en zeker geen sealed uit de winkel!
Volgens mij wel, want op tig websites zie ik weer bundles te koop. Maar geen ETB gespot nog. maar zelfs de bundles zijn verschrikkelijk duur.Spacewide schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:30:
Is er nu een 151 reprint geweest of niet? Onder ons zitten vast resellers die wat meer weten.
Wie kan het vertellen?
Ik heb er met geluk 1 voor 50 euro op de kop getikt afgelopen week, maar die waren in 2 uur weer uitverkocht. Krijg nu ook allemaal nieuwsbrieven van sites waar ik eerder wat heb gekocht, maar daar zijn ze nu in de range van 55 tot 65 euro... Dan kan je ze beter op cardmarket halen. Daar krijg je ze voor hetzelfde geld. Alle webshops proberen er ook gewoon dikke vette winst uit te halen, want je kan mij niet vertellen dat ze ineens 2x zo duur zijn qua inkoop.
UPC is ook weer beperkt in stock bij sommige sites, maar voor € 230, mij niet gezien. Ik heb de mijne paar maand geleden nog voor € 135 kunnen kopen.
Voor meer dan 9 euro per pakje ga ik ze niet open maken in ieder geval, aangezien ik alleen nog zeldzame kaarten moet is de pullrate helemaal om te janken met 1 kans per pakje xD.
Zoals het nu lijkt ga ik 23 oktober mijn eerste toernooitje spelen in Pocket, zin in!
:strip_exif()/f/image/xRRWNlIr1ujhSDdBjHADxJUy.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk dat er geen ex zijn toegestaan, dat veranderd wel de hele game. Ik ben via reddit terecht gekomen bij een vrij actieve en competitieve discord, als meer mensen daarin willen, hit me up!
Daarnaast nog deze site gevonden voor het deckbuilden: https://exburst.dev/pocket/deckbuilder
:strip_exif()/f/image/xRRWNlIr1ujhSDdBjHADxJUy.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk dat er geen ex zijn toegestaan, dat veranderd wel de hele game. Ik ben via reddit terecht gekomen bij een vrij actieve en competitieve discord, als meer mensen daarin willen, hit me up!
Daarnaast nog deze site gevonden voor het deckbuilden: https://exburst.dev/pocket/deckbuilder
gister avond via pokemon center toch 2x surging spark ETB ge-preorderd en ik laat het weer via atvido afhandelen. Ging vorige keer prima. in totaal 110 pond voor 2x etb wat ongeveer 130 euro is, en als verzending weer het zelfde gaat kosten, zal ik in totaal 160 kwijt zijn.
Geen idee of het de allerbeste investering is, maar ik weet wel dat die pc stamped promo's best veel waard kunnen zijn. Ook zitten er in de pokemon center versie van een ETB 11 pakjes ipv 9.
Als ik zo FB, Reddit groepen volgen, gaan de pre-sales echt enorm hard en kan het naast 151 wel de meest gewilde set worden..
Geen idee of het de allerbeste investering is, maar ik weet wel dat die pc stamped promo's best veel waard kunnen zijn. Ook zitten er in de pokemon center versie van een ETB 11 pakjes ipv 9.
Als ik zo FB, Reddit groepen volgen, gaan de pre-sales echt enorm hard en kan het naast 151 wel de meest gewilde set worden..
Ik heb er ook over getwijfeld. Maar ze verwachten ook een nieuwe Rocket set volgend jaar natuurlijk, die kan ook wel weer heel groot worden als ik zo geluiden hoor... Kan niet alles blijven kopen xDdfbt schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:26:
gister avond via pokemon center toch 2x surging spark ETB ge-preorderd en ik laat het weer via atvido afhandelen. Ging vorige keer prima. in totaal 110 pond voor 2x etb wat ongeveer 130 euro is, en als verzending weer het zelfde gaat kosten, zal ik in totaal 160 kwijt zijn.
Voorlopig heb ik een paar dingen sealed, die bewaar ik nog ff. En 151 afmaken kost me al bakken geld, dus geen Surging Sparks voor mij.
De Pokemon Center stamps zijn net hetzelfde als de first editions van vroeger of waarom zou je ze anders willen lost van dat deze kaarten duurder zijn? Deze stempel staat enkel op de promo of op elke kaart? Ik ben benieuwd naar het verloop van de zending.dfbt schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:26:
Ik heb atvido gebruikt voor 4x 151 etb's, 2x upc, en 1 booster box. Nul issue mee gehad en dat terwijl ze met dpd verzenden als goedkoopste optie. Die 151 pokemon center etb's zijn nu tegen de 200 per stuk waard terwijl ik dat in totaal kwijt was voor 4 stuks. Nu heeft surging sparks de magneton promo, ook een gen 1 net zoals Snorlax promo. En met stamp erop. Dus laat die in het begin 30 euro waard zijn, heb je voor 100 euro 22 booster packs ofwel 4.5 euro per pakje betaald.dfbt schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:26:
En met een Pikachu en Latias/Latios combo denk ik dat het wel goed zit met Surging Sparks. En dan moeten de 2025 sets nog komen.
nouja, een PC etb kost natuurlijk gewoon al 55 pond, dus 110 pond=130 euro en dan 30 euro verzending van atvido. dus voor 22 packs betaal je 160 euro.Joosie200 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:55:
[...]
Ik heb atvido gebruikt voor 4x 151 etb's, 2x upc, en 1 booster box. Nul issue mee gehad en dat terwijl ze met dpd verzenden als goedkoopste optie. Die 151 pokemon center etb's zijn nu tegen de 200 per stuk waard terwijl ik dat in totaal kwijt was voor 4 stuks. Nu heeft surging sparks de magneton promo, ook een gen 1 net zoals Snorlax promo. En met stamp erop. Dus laat die in het begin 30 euro waard zijn, heb je voor 100 euro 22 booster packs ofwel 4.5 euro per pakje betaald.
En met een Pikachu en Latias/Latios combo denk ik dat het wel goed zit met Surging Sparks. En dan moeten de 2025 sets nog komen.
Pokemon Center stamp staat alleen op de promo.Spacewide schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:15:
[...]
De Pokemon Center stamps zijn net hetzelfde als de first editions van vroeger of waarom zou je ze anders willen lost van dat deze kaarten duurder zijn? Deze stempel staat enkel op de promo of op elke kaart? Ik ben benieuwd naar het verloop van de zending.
Leuke cameo kaarten met de birds er op!
Hier ook een topic met een hoop mooie voorbeelden, misschien nog wat extra inspiratie voor je.
https://www.elitefourum.c...te-pokemon-cameos/50472/9
——————————————————————
151 fans opgelet, in februari komt er iig een “Blooming Waters Premium Collection” met 12 packs en 4 promo’s.
https://www.pokebeach.com...etting-reprinted-in-japan
Hopelijk 4 promo’s om naar uit te kijken en niet een simpele cosmos foil over een normale kaarts zoals Charmander / Charmeleon momenteel met die ‘nieuwe’ Charizard box hebben..
[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 22-10-2024 22:34 ]
Ik bedoel 2 etb's = 2 promokaarten met stamp van 30 elk = 160 - 60 = 100 euro netto voor de packs.dfbt schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:13:
[...]
nouja, een PC etb kost natuurlijk gewoon al 55 pond, dus 110 pond=130 euro en dan 30 euro verzending van atvido. dus voor 22 packs betaal je 160 euro.
Een Engelse 151 premium box en mogelijk een reprint van Japanse 151 booster boxen. Ik ben voor beide wel te porren. Of ze er nu alleen cosmos foil promo's bij doen of niet.AntraXxX schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
151 fans opgelet, in februari komt er iig een “Blooming Waters Premium Collection” met 12 packs en 4 promo’s.
Hopelijk 4 promo’s om naar uit te kijken en niet een simpele cosmos foil over een normale kaarts zoals Charmander / Charmeleon momenteel met die ‘nieuwe’ Charizard box hebben..
Die cameo link is een ware gem, thxAntraXxX schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
Pokemon Center stamp staat alleen op de promo.
Leuke cameo kaarten met de birds er op!
Hier ook een topic met een hoop mooie voorbeelden, misschien nog wat extra inspiratie voor je.![]()
https://www.elitefourum.c...te-pokemon-cameos/50472/9
——————————————————————
Ik snap dat dit ook gedeeltelijk de discussie is, maar vergroot dit de kans dat er een Engelse reprint van de 151 kan komen?
Ik heb mijn 151 collection nog niet compleet, ik ben door de 151 set pas weer een beetje gaan collecten maar ik had wel verwacht iets meer tijd te hebben. Helaas merk ik nu dat verzamelen via packs niet echt meer mogelijk is. Kan ik nu het beste kijken om voor nu de kaarten apart te verkrijgen of wat is handig? Het gaat me meer om nostalgie en de kans om nu een keer een complete set te krijgen.
Ik heb mijn 151 collection nog niet compleet, ik ben door de 151 set pas weer een beetje gaan collecten maar ik had wel verwacht iets meer tijd te hebben. Helaas merk ik nu dat verzamelen via packs niet echt meer mogelijk is. Kan ik nu het beste kijken om voor nu de kaarten apart te verkrijgen of wat is handig? Het gaat me meer om nostalgie en de kans om nu een keer een complete set te krijgen.
Vanavond ga ik mijn eerste toernooitje in Pocket meepakken met een no-ex thema. Was leuk om de afgelopen dagen decks te bouwen en te testen. Hier ga ik het mee proberen:
/f/image/uHEcDq5Gb9tZJBJb8GbJ6jqj.png?f=fotoalbum_large)
Alleen nog twijfel om 1 Sabrina te vervangen door een X-Speed... Uiteindelijk is het single elim dus bij 1 slechte draw/matchup is het wel over.
Dit weekend is er weer een toernooi. Dit zal de laatste zijn voor global release
/f/image/uHEcDq5Gb9tZJBJb8GbJ6jqj.png?f=fotoalbum_large)
Alleen nog twijfel om 1 Sabrina te vervangen door een X-Speed... Uiteindelijk is het single elim dus bij 1 slechte draw/matchup is het wel over.
Dit weekend is er weer een toernooi. Dit zal de laatste zijn voor global release
:strip_exif()/f/image/iZbZVPDC7Xbu8sr6B8n7LVe9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door Royy90 op 23-10-2024 11:06 ]
Ik heb het idee dat we net ook een reprint hebben gehad. Alle (web) winkels hebben weer bundles in stock. Alleen veel al tegen prijzen waar je de tranen van in je ogen schieten.Kaasdipje schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:49:
Ik snap dat dit ook gedeeltelijk de discussie is, maar vergroot dit de kans dat er een Engelse reprint van de 151 kan komen?
Ik ben in juli begonnen, gelukkig nog wel een ETB en UPC en wat leuke dingen voor een leuke prijs kunnen kopen, nu is alles ontploft. Maar na 56 packs openen is het sowieso via packs het niet meer waard, op een 4 reverse holo's na moet ik alleen nog de illustration rares, daarvoor packs openen, helemaal als een pakje 10+ euro kost is gewoon geld weggooien.
Ah top! bedankt voor je bericht. Ik haalde alles in een fysieke winkel en was niet bij webshops aan het kijken. Heb zojuist 2 Elite Trainer boxes gehaaldTgR_KILLER schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:26:
[...]
Ik heb het idee dat we net ook een reprint hebben gehad. Alle (web) winkels hebben weer bundles in stock. Alleen veel al tegen prijzen waar je de tranen van in je ogen schieten.
Ik ben in juli begonnen, gelukkig nog wel een ETB en UPC en wat leuke dingen voor een leuke prijs kunnen kopen, nu is alles ontploft. Maar na 56 packs openen is het sowieso via packs het niet meer waard, op een 4 reverse holo's na moet ik alleen nog de illustration rares, daarvoor packs openen, helemaal als een pakje 10+ euro kost is gewoon geld weggooien.
Ik wist niet eens dat de ETB's ook in deze restock zaten, ik zie overal alleen de bundles op voorraad komen. Tenzij jij nu 'oude' voorraad ETB's hebt besteld, maar ik wil denk ik niet eens weten wat je daar nu voor neer moet tellen..Kaasdipje schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:56:
[...]
Ah top! bedankt voor je bericht. Ik haalde alles in een fysieke winkel en was niet bij webshops aan het kijken. Heb zojuist 2 Elite Trainer boxes gehaald
Dit was bij BesCards en voor normale prijs!TgR_KILLER schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:17:
[...]
Ik wist niet eens dat de ETB's ook in deze restock zaten, ik zie overal alleen de bundles op voorraad komen. Tenzij jij nu 'oude' voorraad ETB's hebt besteld, maar ik wil denk ik niet eens weten wat je daar nu voor neer moet tellen..
EDIT:
Sorry, ik zie nu in dat dit niet voor normale prijs was. Ik had niet goed opgelet m.b.t. de normale prijzen.
[ Voor 13% gewijzigd door Kaasdipje op 23-10-2024 12:40 ]
Als je een (master) set spaart is ná het openen van laten we zeggen 1 booster box en 1 ETB sowieso wel het slimst om voor losse singles te gaan.Kaasdipje schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 09:49:
De kans om je specifieke chase kaarten te pullen is zó laag namelijk.
Aangezien je normaliter via de 'normale' winkels (en nu webshops) je spul haalt zou ik eens adviseren om een account aan te maken op Cardmarket.com. Een Europese marktplaats waar ook veel NL'se resellers te vinden zijn. Scheelt aanzienlijk op zowat alle producten t.o.v. MSRP.
Heel erg bedankt voor je uitgebreide bericht! Ik zal via Cardmarket eens goed rond gaan kijken.AntraXxX schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Als je een (master) set spaart is ná het openen van laten we zeggen 1 booster box en 1 ETB sowieso wel het slimst om voor losse singles te gaan.
Aangezien je normaliter via de 'normale' winkels (en nu webshops) je spul haalt zou ik eens adviseren om een account aan te maken op Cardmarket.com. Een Europese marktplaats waar ook veel NL'se resellers te vinden zijn. Scheelt aanzienlijk op zowat alle producten t.o.v. MSRP.
@TgR_KILLER had me ook al via berichten naar deze site verwezen. Allebei bedankt!
Ik had hem in DM inderdaad ook al richting Cardmarket gestuurd, ik spendeer daar ook teveel uur haha. Valt mij wel enorm op dat daar nu ook echt gekkenhuis is. In een paar dagen, soms zelfs uren verdwijnen hele voorraden van resellers... of het verkoopt echt in bulk, of ze halen nu met die gekke prijzen alles van de markt af.. Hopelijk stabiliseert het binnenkort weer wat.AntraXxX schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Als je een (master) set spaart is ná het openen van laten we zeggen 1 booster box en 1 ETB sowieso wel het slimst om voor losse singles te gaan.
Ik heb zelf een ETB, UPC, Poster collection en binder collection geopend. En een stuk of 4 losse packs. Maar dat was wel allemaal deze zomer. Toen de prijzen nog niet zo gek waren als nu.
Ligt een beetje aan of je promo's included hebt. En hoeveel waarde je hecht aan andere zaken.AntraXxX schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Bij 151 heb je als je alles opent toch nog redelijk veel..
1x UPC met 16 packs
1x ETB met 9 packs
1x Poster Collectie 3 packs
1x Binder Collectie 4 packs
1x Zapdos EX Box 4 packs
1x Alakazam EX Box 4 packs
1x Booster bundle 6 packs
10x Tin =20 packs en met unieke coin en kaart die 1 grote afbeelding vormen.
Dus in totaal 66 packs al. (dit heb ik dus precies gedaan voor mijn master set)
ik was zelf met de basis set tot 166 klaar, moest wel echt nog 50 Reverse kaarten, die kan je ruilen met jou dubbele Reverse.
En mijn pull rate was echt belachelijk laag, buiten de 2 charizard kaarten, en bill 2x heb ik verder echt bijna alles moeten kopen.. Gewoon om te huilen..
Leuk team!Royy90 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 11:04:
Vanavond ga ik mijn eerste toernooitje in Pocket meepakken met een no-ex thema. Was leuk om de afgelopen dagen decks te bouwen en te testen. Hier ga ik het mee proberen:
[Afbeelding]
Keuzes maken de Mens
@Kaasdipje
Je zal begin 2025 wat 151 packs aan MSRP prijzen kunnen reserveren bij je favoriete winkel na dit verheugend nieuws.
Het ging allemaal zo snel de voorbije dagen! Het aanbod was beperkt en de angst groeide snel bij de verzamelaars met gekke prijsstijgingen. 1 grote YouTube chaos en ging iedereen hamsteren. Plots laat Pokémon via verschillende mediakanalen het toe om nieuws uit te brengen van hun aanstaande en mogelijks laatste 12 boosterpack set, beter gezegd "Blooming Waters Premium Collection".
Het kon ook niet anders, de mooiste verzamelset van voorbije jaren..
Je zal begin 2025 wat 151 packs aan MSRP prijzen kunnen reserveren bij je favoriete winkel na dit verheugend nieuws.
Het ging allemaal zo snel de voorbije dagen! Het aanbod was beperkt en de angst groeide snel bij de verzamelaars met gekke prijsstijgingen. 1 grote YouTube chaos en ging iedereen hamsteren. Plots laat Pokémon via verschillende mediakanalen het toe om nieuws uit te brengen van hun aanstaande en mogelijks laatste 12 boosterpack set, beter gezegd "Blooming Waters Premium Collection".
/f/image/TzA57iTVuohLTldiPn0zCqUk.png?f=fotoalbum_large)
En hoe snel is dat ding uitverkocht dan? ben benieuwd hoeveel er van komtSpacewide schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:52:
@Kaasdipje
[Afbeelding]
Buikgevoel, maar ik zeg veel. Niet genoeg om maanden aan te leveren, maar voldoende voor een mooie pre-order. The Pokémon Company heeft de noodkreten gehoord.dfbt schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
En hoe snel is dat ding uitverkocht dan? ben benieuwd hoeveel er van komt
[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 23-10-2024 23:02 ]
En over Pokemon pocket: gisteren kon ik nog mijn pakjes openen in de app zonder vpn. Met de refresh na 12 uur vanochtend weer willen doen. Opent de app niet meer: acces is restricted. Het lijkt erop dat je weer een vpn nodig hebt om de app überhaupt te kunnen gebruiken.
Can confirm. Ik heb vanmorgen rond half 9 ofzo nog de dagelijkse packs geopend, er was toen wel een update van ongeveer 1MB (iOS). Dit was waarschijnlijk de heractivatie van de geo-lock. Ben benieuwd of die geo-lock volgende week volledig verdwijnt, of voor NL/BE blijft bestaan.Joosie200 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:35:
En over Pokemon pocket: gisteren kon ik nog mijn pakjes openen in de app zonder vpn. Met de refresh na 12 uur vanochtend weer willen doen. Opent de app niet meer: acces is restricted. Het lijkt erop dat je weer een vpn nodig hebt om de app überhaupt te kunnen gebruiken.
Jep, gister is er een update geweest van 1.0.3 naar 1.0.5 en nu is het even weer vpn gebruiken. Rare keuze om het eerst uit te zetten en nu weer aan... Nu blijft het spannend of we na de 30e in NL ook nog de vpn nodig gaan zijn.Joosie200 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:35:
Toernooitje gister ging... slecht! Haha ik verloor 0-2 tegen een tentacruel/frostmoth deck en kon 4-5 beurten geen head gooien om uit mijn slaap te komen. Tja... dan kan je niet veel beginnen haha.
Vanmiddag is weer een toernooitje en komend weekend weer minimaal 1.
Ondertussen ook maar mijn eigen collection manager spreadsheet in elkaar geflanst
/f/image/abrjibpfBVJ3wtkdRlav3sBn.png?f=fotoalbum_large)
Nog "maar" 110 kaartjes te gaan en dan is de volledige masterset binnen. Dit is na 306 boosterpacks.
[ Voor 22% gewijzigd door Royy90 op 24-10-2024 12:44 ]
Yup, hier ook zelfde. VPN Surfshark naar NZ aan, en app werkt direct weer.Joosie200 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:35:
Ben benieuwd wat MSRP dan is in dit geval.. en hoe lang dat goed gaat. Alle bundles die weer op voorraad komen in de winkels zijn ook vet, vet en heel vet boven MSRP geprijsd nu. Dus dat winkels wat op voorraad krijgen betekend niet dat het tegen normale prijzen te koop is helaas. Helemaal met al die scalpers die dan hamsteren als een gek en cases vol van die dozen kopen. Dat is idd exact wat er de afgelopen weken is gebeurd met de beperkte voorraad die er weer was. Hele cases worden opgekocht, dat zal straks niet anders zijn met de nieuwe set die er komt vrees ik. Tot de (web) winkels daar anders mee om gaan en niet hele cases verkopen trek je als 'normale' hobbyist aan het kortste eind.Spacewide schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:52:
@Kaasdipje
Ik hou als 'master set' de 360 kaarten waarmee de binder dus vol zit. Al die speciale promo kaarten doe ik niet aan. Ze brengen elke keer weer wat extra's uit met meer promo kaarten, en helemaal in de USA zijn ze er volgens mij ster in bij bepaalde winkels weer andere promo's te maken. Die dingen zijn helemaal knotsgek geprijst.dfbt schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Ligt een beetje aan of je promo's included hebt. En hoeveel waarde je hecht aan andere zaken.
Bij 151 heb je als je alles opent toch nog redelijk veel..
1x UPC met 16 packs
1x ETB met 9 packs
1x Poster Collectie 3 packs
1x Binder Collectie 4 packs
1x Zapdos EX Box 4 packs
1x Alakazam EX Box 4 packs
1x Booster bundle 6 packs
10x Tin =20 packs en met unieke coin en kaart die 1 grote afbeelding vormen.
Dus in totaal 66 packs al. (dit heb ik dus precies gedaan voor mijn master set)
ik was zelf met de basis set tot 166 klaar, moest wel echt nog 50 Reverse kaarten, die kan je ruilen met jou dubbele Reverse.
En mijn pull rate was echt belachelijk laag, buiten de 2 charizard kaarten, en bill 2x heb ik verder echt bijna alles moeten kopen.. Gewoon om te huilen..
Als mijn binder vol zit ben ik klaar, dat kost al meer dan genoeg geld.
Dat snap ik, maar buiten de standaard release producten om, zitten hier nog geen gekke stamped promo's bij.TgR_KILLER schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:30:
[...]
Ben benieuwd wat MSRP dan is in dit geval.. en hoe lang dat goed gaat. Alle bundles die weer op voorraad komen in de winkels zijn ook vet, vet en heel vet boven MSRP geprijsd nu. Dus dat winkels wat op voorraad krijgen betekend niet dat het tegen normale prijzen te koop is helaas. Helemaal met al die scalpers die dan hamsteren als een gek en cases vol van die dozen kopen. Dat is idd exact wat er de afgelopen weken is gebeurd met de beperkte voorraad die er weer was. Hele cases worden opgekocht, dat zal straks niet anders zijn met de nieuwe set die er komt vrees ik. Tot de (web) winkels daar anders mee om gaan en niet hele cases verkopen trek je als 'normale' hobbyist aan het kortste eind.
[...]
Ik hou als 'master set' de 360 kaarten waarmee de binder dus vol zit. Al die speciale promo kaarten doe ik niet aan. Ze brengen elke keer weer wat extra's uit met meer promo kaarten, en helemaal in de USA zijn ze er volgens mij ster in bij bepaalde winkels weer andere promo's te maken. Die dingen zijn helemaal knotsgek geprijst.
Als mijn binder vol zit ben ik klaar, dat kost al meer dan genoeg geld.
Met deze lijst, heb je in principe ieder 151 product 1x in je handen gehad, geopend.
Voor 306 boosterpacks heb je echt shit luck... Ik zit op 117 geopende boosterpacks en op 188 / 226 met daarbij ook eens 14/59 van de secret rares.Royy90 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Jep, gister is er een update geweest van 1.0.3 naar 1.0.5 en nu is het even weer vpn gebruiken. Rare keuze om het eerst uit te zetten en nu weer aan... Nu blijft het spannend of we na de 30e in NL ook nog de vpn nodig gaan zijn.
Toernooitje gister ging... slecht! Haha ik verloor 0-2 tegen een tentacruel/frostmoth deck en kon 4-5 beurten geen head gooien om uit mijn slaap te komen. Tja... dan kan je niet veel beginnen haha.
Vanmiddag is weer een toernooitje en komend weekend weer minimaal 1.
Ondertussen ook maar mijn eigen collection manager spreadsheet in elkaar geflanst
[Afbeelding]
Nog "maar" 110 kaartjes te gaan en dan is de volledige masterset binnen. Dit is na 306 boosterpacks.
True, ik heb die normale promo's ook niet allemaal. Ik heb de Zapdos/ Alakazam dozen ook niet. Maar goed die promo's hebben ook geen plek in de binder, daar kunnen maar 360 kaarten in. De promo's van de poster collection, ETB en UPC zitten in een toploader en liggen op de plank bij alle andere Pokémon producten.dfbt schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:39:
[...]
Dat snap ik, maar buiten de standaard release producten om, zitten hier nog geen gekke stamped promo's bij.
Met deze lijst, heb je in principe ieder 151 product 1x in je handen gehad, geopend.
Ja het is echt jammer dat die binder net niet iets groter was geweest. Dan had je in ieder geval energy kaarten/holo energy en eventueel 10-12 promo kaarten erbij steken.. Ik ben van die 360 binder naar een 480 gegaan. Kan ik masterset maken in mijn ogen met promo/energy kaarten erbij, en laatste 100 spots gebruik ik voor dubbele kaarten/reverses.. Dan heb ik 1 binder overzichtelijk voor ook ruilen/verkopen etc.TgR_KILLER schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:47:
[...]
True, ik heb die normale promo's ook niet allemaal. Ik heb de Zapdos/ Alakazam dozen ook niet. Maar goed die promo's hebben ook geen plek in de binder, daar kunnen maar 360 kaarten in. De promo's van de poster collection, ETB en UPC zitten in een toploader en liggen op de plank bij alle andere Pokémon producten.
[ Voor 16% gewijzigd door dfbt op 24-10-2024 14:50 ]
Ik zit op 218/226, 33 star en 1 crown(pikachu). In totaal al 7 immersive rares geopend. De special set 01 coin en sleeve in bezit. Ik denk niet dat ik "shit luck" heb. Jij noemt puur enkele kaarten.Sir_Lion schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:42:
[...]
Voor 306 boosterpacks heb je echt shit luck... Ik zit op 117 geopende boosterpacks en op 188 / 226 met daarbij ook eens 14/59 van de secret rares.
Die 110 missende kaarten is voor een master set, dus 2 van elke kaart. Er zijn 570 kaarten te verzamelen in de masterset(excl promo's). 2 star kaarten zijn hierin een grote factor. Die zijn lastig te pullen, zo mis ik nog alle full art trainers.
Oh zo! Totaal verkeerd begrepenRoyy90 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:02:
[...]
Ik zit op 218/226, 33 star en 1 crown(pikachu). In totaal al 7 immersive rares geopend. De special set 01 coin en sleeve in bezit. Ik denk niet dat ik "shit luck" heb. Jij noemt puur enkele kaarten.
Die 110 missende kaarten is voor een master set, dus 2 van elke kaart. Er zijn 570 kaarten te verzamelen in de masterset(excl promo's). 2 star kaarten zijn hierin een grote factor. Die zijn lastig te pullen, zo mis ik nog alle full art trainers.
Soms vraag ik mij ook af, waarom er voor een bepaalde strategie wordt gekozen zoals die 151 box in februari?
Je hebt een team rocket set die in 2025 uit komt, dan zou het toch een no brainer zijn om je 151 rond feestdagen uit te brengen. Dat zou een giga sale worden.
Ik heb nu maar surging sparks op mijn lijstje gezet voor sint en kerst. Ook niet heel vervelend maar alsnog..
Je hebt een team rocket set die in 2025 uit komt, dan zou het toch een no brainer zijn om je 151 rond feestdagen uit te brengen. Dat zou een giga sale worden.
Ik heb nu maar surging sparks op mijn lijstje gezet voor sint en kerst. Ook niet heel vervelend maar alsnog..
Het antwoord op de gekozen strategie geef je precies in het dikgedrukte.dfbt schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:22:
Soms vraag ik mij ook af, waarom er voor een bepaalde strategie wordt gekozen zoals die 151 box in februari?
Zodat je én met de feestdagen “los” gaat met Surging Sparks én in februari met 151 én daarna weer met de Rocket sets.
Pokemon zit eerlijk is eerlijk zó in de lift alsof het niet boeit wanneer ze iets uitbrengen: het wordt toch wel een hit.
Ik heb voor over twee weken ook 2 BB’s en 1 ETB in de pre-order staan, omdat ik Surging Sparks A) een prachtige set vind en ik B ) het mezelf verkoop met “ach het is de laatste set van het jaar, laten we nog eens wat moois halen”.
En dat is nu precies dé strategie van Pokemon.
Goedemiddag,
Na ongeveer 15 jaar vind ik het leuk om weer te beginnen met het verzamelen van pokemon kaarten. Alleen ik zie zoveel verschillende sets dat ik niet weet met welke ik moet beginnen
. Welke set raden jullie aan om mee te beginnen na zoveel tijd?
Is er ook een app voor IOS waarbij je jouw eigen verzameling kan bijhouden?
Na ongeveer 15 jaar vind ik het leuk om weer te beginnen met het verzamelen van pokemon kaarten. Alleen ik zie zoveel verschillende sets dat ik niet weet met welke ik moet beginnen
Ik gebruik zelf Pokellector, overzichtelijk en kan je aanvinken wat je nodig heb, en zien wat je mist.Monkrim schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:02:
Goedemiddag,
Na ongeveer 15 jaar vind ik het leuk om weer te beginnen met het verzamelen van pokemon kaarten. Alleen ik zie zoveel verschillende sets dat ik niet weet met welke ik moet beginnen. Welke set raden jullie aan om mee te beginnen na zoveel tijd?
Je moet verzamelen en sparen wat je zelf leuk en mooi vind om te sparen.
Wil je al je oude tijd herleven, er is nog zat markt voor de oude sets.. Vooral de holo's zijn duur, maar de basis kaarten vallen over t algemeen wel mee.
De ''eerste'' 151 Pokémon zijn vorig jaar opnieuw uitgebracht, maar die set is nu zo duur, dat nu starten wellicht net even te laat is, en in februari komt er waarschijnlijk een kleine nieuwe ''reprint'.
De nieuwste sets (sparkling surge) komt over 2 weken uit. En vaak zijn de nieuwste set nog wel makkelijk om aan te komen ( booster boxen zijn meeste bang voor Bucks, gevolgd door ETB boxen)
Via cardmarket (grootste site van EU) kan je makkelijk aan Pokémon spullen kopen. Ook booster boxen en ETB boxen zijn daar relatief goed te betalen. Soms nog wel vaak 10-20 euro goedkoper dan bijvoorbeeld Nederlandse sites.
Via TCG Codex(.nl) kun je je verzameling bijhouden, en subverzamelingen maken als je wilt.Monkrim schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:02:
Het is een webapp, maar werkt ook op mobiel/tablet goed.
Ik zou zelf aanraden om eens de laatste paar sets te openen en de afbeeldingen te bekijken, om te zien wat je mooi vindt. En van daaruit gaan bepalen hoe en wat je wilt verzamelen. Je kan voor complete sets gaan, of met een bepaald doel (Pokedex, Gen X/Y/Z, alle versies van Pokemon A/B/C, etc).
@dfbt @Ypho
Bedankt voor de tips! Ik zal de app en de website eens uitproberen en kijken welke voor mij het beste werkt.
Ga vanavond even rondkijken op Cardmarket om een paar packs van de laatste set te kopen.
Zal de komende tijd even nadenken of ik voor een bepaalde set ga of niet. Ik heb zelf nog iets van 200 kaarten uit verschillende sets die ik als kind heb verzameld. Wellicht dat ik daar iets van kan vinden als de prijs goed is.
Bedankt voor de tips! Ik zal de app en de website eens uitproberen en kijken welke voor mij het beste werkt.
Ga vanavond even rondkijken op Cardmarket om een paar packs van de laatste set te kopen.
Zal de komende tijd even nadenken of ik voor een bepaalde set ga of niet. Ik heb zelf nog iets van 200 kaarten uit verschillende sets die ik als kind heb verzameld. Wellicht dat ik daar iets van kan vinden als de prijs goed is.
Het eerste dat ik altijd aanbeveel wanneer iemand wil beginnen is... bepaal "wat" je wil verzamelen. Wil je complete sets verzamelen, een specifieke Pokemon, een pokedex, kaarten die je mooi vindt. Als je dit hebt beslist moet je echt wel een budget voor jezelf gaan zetten, want het is een dure hobby.Monkrim schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:02:
Goedemiddag,
Na ongeveer 15 jaar vind ik het leuk om weer te beginnen met het verzamelen van pokemon kaarten. Alleen ik zie zoveel verschillende sets dat ik niet weet met welke ik moet beginnen. Welke set raden jullie aan om mee te beginnen na zoveel tijd?
Dan moet je bepalen of je sealed of singles wil kopen. Sealed is leuker, singles is goedkoper(over het algemeen). Cardmarket is al eerder aangegeven en is een zeer fijne site voor het kopen van singles.
Als je serieus wil verzamelen moet je ook nadenken over binders en sleeves. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar binders ipv albums+pagina's. Het verschil is dat een binder een vast aantal pagina's heeft. Qua sleeves ga ik zelf voor de ultra pro fit sleeves, deze passen precies om een kaart. Maar je kan ook wat grotere sleeves kopen. Hele zeldzame kaarten kan je overwegen om in toploaders te bewaren. Dit zijn een soort harde hoesjes.
Dankjewel voor de uitgebreide informatie. Ik ga de komende tijd nog even nadenken wat voor soort verzameling ik wil gaan opbouwen.Royy90 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:57:
[...]
Het eerste dat ik altijd aanbeveel wanneer iemand wil beginnen is... bepaal "wat" je wil verzamelen. Wil je complete sets verzamelen, een specifieke Pokemon, een pokedex, kaarten die je mooi vindt. Als je dit hebt beslist moet je echt wel een budget voor jezelf gaan zetten, want het is een dure hobby.
Dan moet je bepalen of je sealed of singles wil kopen. Sealed is leuker, singles is goedkoper(over het algemeen). Cardmarket is al eerder aangegeven en is een zeer fijne site voor het kopen van singles.
Als je serieus wil verzamelen moet je ook nadenken over binders en sleeves. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar binders ipv albums+pagina's. Het verschil is dat een binder een vast aantal pagina's heeft. Qua sleeves ga ik zelf voor de ultra pro fit sleeves, deze passen precies om een kaart. Maar je kan ook wat grotere sleeves kopen. Hele zeldzame kaarten kan je overwegen om in toploaders te bewaren. Dit zijn een soort harde hoesjes.
In het begin is alles zo overweldigend.
Was iemand van jullie hier rond 2014? Ik meen te herinneren dat ik toen booster boxen wou aankopen, dat het allemaal via het verenigd koninkrijk moest gaan en dat het in die tijd duur was voor me. Was het toen moeilijk te verkrijgen hier?
Dit weekend pre-release van Surging Sparks, wie van jullie doet er mee? Mijn eerste "toernooi" en daar ben ik wat zenuwachtig om. ^_^
Was iemand van jullie hier rond 2014? Ik meen te herinneren dat ik toen booster boxen wou aankopen, dat het allemaal via het verenigd koninkrijk moest gaan en dat het in die tijd duur was voor me. Was het toen moeilijk te verkrijgen hier?
Dit weekend pre-release van Surging Sparks, wie van jullie doet er mee? Mijn eerste "toernooi" en daar ben ik wat zenuwachtig om. ^_^
Je kan echt al jaren lang booster boxen kopen. Ik kocht echt al 12 jaar geleden via sites zoals spellenwinkel.nl etcSpacewide schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:56:
Ik doe niet mee aan toernooien of tgc zelf.
Wel heb ik 2 bb, 2x etb +2 Etb pokemon center op bestelling staan.
De prereleases zijn vaak heel casual, dus dat komt wel goedSpacewide schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:56:
Ik kan helaas niet dit weekend, misschien volgende week.
Hoe kun je de etb bij pokemon center bestellen dan? Toevallig ergens in de UK of is er een manier om ze naar Nederland te verzenden?dfbt schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:05:
[...]
Je kan echt al jaren lang booster boxen kopen. Ik kocht echt al 12 jaar geleden via sites zoals spellenwinkel.nl etc
Ik doe niet mee aan toernooien of tgc zelf.
Wel heb ik 2 bb, 2x etb +2 Etb pokemon center op bestelling staan.
Joosie spreekt vaak over AtvidoNaxxiusX schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:55:
[...]
Hoe kun je de etb bij pokemon center bestellen dan? Toevallig ergens in de UK of is er een manier om ze naar Nederland te verzenden?
Het grote Pokémon Topic - Deel Twee
YupSpacewide schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:04:
[...]
Joosie spreekt vaak over Atvido
Het grote Pokémon Topic - Deel Twee
Ik ben ook atvido gaan gebruiken. Het is best omslachtig, en duurt wel even. ( en kostbaar)
Ik heb 2 etbs gepreorderd, en ik denk dat het totaal op 160 gaat uitkomen inclusief verzenden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.