Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Ook maar mijn kijk op de game even doen...

Ik heb zelf gister aardig wat gespeeld en het beviel mij dus erg goed. Game draait soepel op mijn iPad mini 2020. Het vpn onderwerp is wat omslachtig, maar niks aan te doen. Kleine moeite en ligt niet aan de game.

Ik zit nu op 112/226 kaarten en 7 star cards. Dit allemaal gratis. Dat vind ik voor dag 1 meer dan prima. Vanaf nu is het rustig uitbouwen.

Per maand krijg je 60 gratis packs, dat zijn 300 kaarten, 450 met de pass. Ook dit vind ik prima. Maar als je meer wil kan je altijd meer kopen.

Door @Ypho wordt genoemd dat je geen random online battles kan doen, dit kan wel. Ik vermaak mij goed met mijn Pikachu/Mewtwo deck en speel random online tegen anderen. Wel beetje jammer dat er (nog) geen ranked modus is. Maar ik kijk er naar uit om mijn deck te verbeteren en testen.

De dubbele kaarten kan je gebruiken voor flairs, of omzetten naar special shop tickets. En in de toekomst natuurlijk ruilen. Het idee dat iedereen straks een collectie bij zich draagt klinkt wel goed.

Overall een zeer leuke game. De game lijkt simpel op het oog, maar heeft meer diepgang als je echt goed wil worden. Ik mis vooral een ranked mode.

Ik blijf het nog wel even spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Royy90 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:39:
Ook maar mijn kijk op de game even doen...

Door @Ypho wordt genoemd dat je geen random online battles kan doen, dit kan wel. Ik vermaak mij goed met mijn Pikachu/Mewtwo deck en speel random online tegen anderen. Wel beetje jammer dat er (nog) geen ranked modus is. Maar ik kijk er naar uit om mijn deck te verbeteren en testen.
Dan heb ik dat nog gemist. Dat zou voor mij wel een dikke plus zijn. Ik ga zo eens kijken. En als ik niet continu tegen enorm sterke tegenstanders gepaired wordt, maakt dit het spel wel leuker voor me.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ypho schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:46:
[...]

Dan heb ik dat nog gemist. Dat zou voor mij wel een dikke plus zijn. Ik ga zo eens kijken. En als ik niet continu tegen enorm sterke tegenstanders gepaired wordt, maakt dit het spel wel leuker voor me.
Gewoon via battles>versus>random match.

Net mijn deck aangepast naar stroom/colorless... werken met 2 kleuren in 1 deck is te lastig vanwege de Energy generation merk ik. Jammer van m'n Mewtwo :P

Maar he, ik wil ook best een potje tegen je doen! Ik ben ook alles behalve goed haha

edit; Oeh net even een hourglass x3 + rewind gebruikt toen ik deze wonder trade zag... en wat een geluk dat ik die hit krijg. Deze gaat dus mooi in de dreambinder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rutA0S24tpvu0jh3AyvphSI7MDU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YMrYsnLgOfo4EShZMJYFdUaj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Royy90 op 27-09-2024 11:17 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 20:01
Jammer dat dit niet op een makkelijkere manier kan. Ik wil dit spel graag voor mijn zoontje (Android tablet) maar ik ga op dat apparaat niet lopen kloten met vpn's en losse APKs. Snap niet dat ze niet een NL vriendelijke versie uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
FriXion schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:09:
Jammer dat dit niet op een makkelijkere manier kan. Ik wil dit spel graag voor mijn zoontje (Android tablet) maar ik ga op dat apparaat niet lopen kloten met vpn's en losse APKs. Snap niet dat ze niet een NL vriendelijke versie uitbrengen.
Überhaupt is de game alleen uit in early access in NieuwZeeland als een soort beta test. Wereldwijde release is 30 oktober. Of er dan nog vpn nodig zal zijn voor NL is onduidelijk.

Ik vond deze dan ook wel heel leuk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qw8w0k1IFAULh3EEVnG_40E3VDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7WRSH7lWzTsWmI9jv7j0FT4q.jpg?f=fotoalbum_large

En voor mijzelf hou ik het nu maar even zo bij om te kijken welk pack ik het beste kan openen met het oog op nieuwe kaarten. Voor nu dus Charizard packs openen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vYBS4BszNfRjSyEUkuFy_WuoAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HU96mGK6p9Fb6FWQyFVcgvl9.png?f=fotoalbum_large

Voor wie dit ook wil, ff kopietje maken: https://docs.google.com/s...d=149978369#gid=149978369

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 27-09-2024 13:20 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Joosie200 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:26:
Maar het komt op mij meer over: hoe kunnen we kinderen op zijn Fortnite gekluisterd aan het scherm houden. Door ze dus dagelijks pakjes te laten openen.
Nogmaals, dit is dus de reden dat de uitgevers geen Nederlandse en Belgische variant hebben uitgebracht, omdat ze dan niet voldoen aan onze lokale wetgeving.

Ik houd echt niet van spellen die eerst mensen gratis 'invested' maken en daarna écht vragen om er geld in te steken.
Sommigen van jullie hier kunnen zich vast beheersen, maar nogmaals Pokémon is gericht op kinderen.

Anders zou Pokémon Violet bijvoorbeeld wel een hard mode hebben...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe50jck8MsP6QuU4w0KYhn-KNjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Co1lUbwzKZ8OHcb5qOvd0RD3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYQSK5lZbgaMA1EF2WbTcpmPCwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ3yha5ez6V1nvdgQwYclRqI.jpg?f=fotoalbum_large

Schijnbaar pas vanaf maandag te koop bij Kruidvat. Maar in Den Haag lagen ze al. Pokeballs C23 en dus met twee Lost Origin en een Chilling Reign voor 11 euro. Op cardmarket te koop voor 13.5 euro. Haal er 18 op en je hebt voor 198 euro een samengestelde booster box Lost Origin en halve booster box Chilling Reign te pakken qua aantallen.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
@Joosie200 on fire 🔥
Straks nog even scouten bij Kruidvat in Rijkevorsel. Bedankt voor de tip.

En Pokemon Pocket begint leuk te worden op vlak van battles. Ze hebben het mooi voor elkaar gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Spacewide schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 12:18:
@Joosie200 on fire 🔥
Straks nog even scouten bij Kruidvat in Rijkevorsel. Bedankt voor de tip.

En Pokemon Pocket begint leuk te worden op vlak van battles. Ze hebben het mooi voor elkaar gekregen.
Wat voor deck speel jij nu mee? Ik hoop echt op een ranked toevoeging.

Mew is blijkbaar op de volgende manier te krijgen(not mine):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDBjolaebBawyOGB35_c6nSgDkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ENvjMQTAObGYKfCjc8VNyox.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels 123/226 unieke kaartjes. Schiet wel mooi op, en nog steeds f2p.

[ Voor 4% gewijzigd door Royy90 op 28-09-2024 12:30 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Hé @Royy90
Ik ben nog maar net gestart met intermediate solo plays, maar als rookie TCG speler speel ik het liefst dark, al is dat nu vooral fighting en fire deck Flareon / Moltres Ex .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXk0P4cClhVAlLjLtm2ez7B8vmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qti2Ogha3IopKnO3trnGj9UK.jpg?f=fotoalbum_large

Als je me toevoegt als vriend maak je best kans op mooie loot met de wonder picks. Ik heb namelijk net 10 boosterpacks gekregen na het maken van 3 vriendjes. In bezit van 208 unieke kaarten. Ik las iets maf, maar wat ervan waar is weet ik niet; je zou een kaart in het spel kunnen "sacrificen" dus verwijderen en in ruil daarvoor per post een fysieke kopie krijgen. Speculatie.?

6690508015934234

[ Voor 12% gewijzigd door Spacewide op 28-09-2024 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:39
Spacewide schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:24:
Ik las iets maf, maar wat ervan waar is weer ik niet; je zou een kaart in het spel kunnen "sacrificen" dus verwijderen en in ruil daarvoor per post een fysieke kopie krijgen. Speculatie.?
En de broer van de zwager van mijn moeder die werkt bij Nintendo vertelde mij dat je Mew kon vinden onder de vrachtwagen als je kunt surfen nadat de S.S. Anne is vertrokken.

Is ook maar puur speculatie hoor!!

spoiler:
:O

• Spacewide
Sir_Lion schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:29:
[...]

En de broer van de zwager van mijn moeder die werkt bij Nintendo vertelde mij dat je Mew kon vinden onder de vrachtwagen als je kunt surfen nadat de S.S. Anne is vertrokken.

spoiler:
HOLD MY BEER

• Royy90
Spacewide schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:24:
Hé @Royy90
Ik ben nog maar net gestart met intermediate solo plays, maar als rookie TCG speler speel ik het liefst dark, al is dat nu vooral fighting en fire deck Flareon / Moltres Ex .

[Afbeelding]

Als je me toevoegt als vriend maak je best kans op mooie loot met de wonder picks. Ik heb namelijk net 10 boosterpacks gekregen na het maken van 3 vriendjes. In bezit van 208 unieke kaarten. Ik las iets maf, maar wat ervan waar is weet ik niet; je zou een kaart in het spel kunnen "sacrificen" dus verwijderen en in ruil daarvoor per post een fysieke kopie krijgen. Speculatie.?

6690508015934234
208 unieke kaarten?! Dan heb je het dus al bijna compleet haha. Dan heb je wel flink wat bij lopen kopen of niet? Ik zit nu op 124/226 en 10 star kaarten. En elke pack die ik nu open is max 1 nieuwe als ik geluk heb.

Nah die speculatie mooi speculatie laten zijn haha, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Je kan kaarten in het spel verwijderen en daarmee kan je kaarten flair geven.

Heb je toegevoegd hoor ;)

PSN Profile

• Spacewide
Royy90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:02:
[...]

208 unieke kaarten?! Dan heb je het dus al bijna compleet haha. Dan heb je wel flink wat bij lopen kopen of niet? Ik zit nu op 124/226 en 10 star kaarten. En elke pack die ik nu open is max 1 nieuwe als ik geluk heb.

Nah die speculatie mooi speculatie laten zijn haha, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Je kan kaarten in het spel verwijderen en daarmee kan je kaarten flair geven.

Heb je toegevoegd hoor ;)
Correctie: 121 unieke kaarten (rookie mistake)
Kopen? Nee hoor! Alle hour glass opgebruiken die je maar hebt en alle solo battle quests afwerken.
Ik heb wel eens geprobeerd om een aankoop te doen, maar dat lukt niet.

Eerst zien wat er bij globale lancering zal gebeuren mbt geoblock en dergelijke.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKt_K8AVj7gE_-yEz5LIyMXvZSI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yPM4BuITfYf751usnZJ7czVf.jpg?f=fotoalbum_large

Er is waarschijnlijk wel een truukje, maar misschien wil ik die liever niet kennen. :+

• Royy90
Spacewide schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:38:
[...]

Correctie: 121 unieke kaarten (rookie mistake)
Kopen? Nee hoor! Alle hour glass opgebruiken die je maar hebt en alle solo battle quests afwerken.
Ik heb wel eens geprobeerd om een aankoop te doen, maar dat lukt niet.

Eerst zien wat er bij globale lancering zal gebeuren mbt geoblock en dergelijke.

[Afbeelding]

Er is waarschijnlijk wel een truukje, maar misschien wil ik die liever niet kennen. :+
121 of 208 is nogal een verschil haha! Maar dan zitten we inderdaad rond hetzelfde. In elk geval genoeg om ook een leuk deck te maken.

Hmm gek! Hier werkt PayPal gewoon op iOS op mijn nl account

PSN Profile

• whahas
Is iemand Regulatie H aan het spelen of een toernooi aan het kijken in VGC?

Ik ben nu op Twitch de Swiss round 8 (van Dortmund) aan het kijken. Ik vind deze regels best gaaf. Er zijn een hoop interessante combinaties blijkbaar mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door whahas op 28-09-2024 16:52 . Reden: Lokatie erbij gezet. ]

Keuzes maken de Mens

• whahas
Ik kijk het op Twitch, maar hier is de Youtube link:

Keuzes maken de Mens

• Royy90
Mijn huidige dream binder! Prachtige art hoor... pullrates zijn ook best hoog vind ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QE2yUoLIWsBVJ4MYmm2HzsXlC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QPfBFz2LWV0xlT3M4Bh5MPrv.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Sir_Lion schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:29:
[...]

spoiler:
Ho ho, je vergeet dat je dan op een specifieke plek fly moest gebruiken, zoiets was het toch? :+ In Pokémon Yellow dacht ik?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Sir_Lion
En ik heb een duplicate Full Art Squirtle. Benieuwd hoe dat ruilen straks gaat worden, want die wil ik best ruilen voor een andere Full Art.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Cross post.

Pokemon Unite stopt in Nederland en Belgie:

https://unite.pokemon.com/nl-nl/news/notice-of-termination/

Na 31 oktober 2024 kunnen er geen ingame aankopen meer gedaan worden. En vanaf 30 november 2025 stopt de service voor Nederland en Belgie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• whahas
Is het bekend waarom Pokémon Unite stopt?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
whahas schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:59:
Ze zullen deze "gevoelige" info zelf niet willen uitspreken.
While neither the post on X nor the official notice on Pokémon Unite reveals any more details, it is widely speculated that the move comes courtesy of the stringent rules and regulations regarding loot boxes and gacha mechanics in Belgium and the Netherlands.

These terms refer to the spending of in-game currency to gain useful items. Often, this in-game currency cannot be obtained through regular gameplay.

Additionally, Pokémon skins in Unite obtained through mechanics like Prize Machine call for a hefty investment of Aeos Gems and consequently, real money, giving rise to the gambling aspect (with real currency).
Ze willen de minimum leeftijd niet optrekken voor enkele België en Nederland zoals je al eerder zei, Pokémon is voor kinderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Spacewide op 28-09-2024 20:09 ]

• Royy90
Sir_Lion schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:27:
En ik heb een duplicate Full Art Squirtle. Benieuwd hoe dat ruilen straks gaat worden, want die wil ik best ruilen voor een andere Full Art.
Zeldzame dubbele kan je ook omruilen tot zeldzame shoptokens waar je nieuwe cosmetics kan halen. Maar je moet er wel altijd meer dan 2 overhouden van de game(maximaal aantal voor in een deck).

[ Voor 11% gewijzigd door Royy90 op 28-09-2024 20:44 ]

PSN Profile

• Sir_Lion
Royy90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:44:
[...]

Zeldzame dubbele kan je ook omruilen tot zeldzame shoptokens waar je nieuwe cosmetics kan halen. Maar je moet er wel altijd meer dan 2 overhouden van de game(maximaal aantal voor in een deck).
Klopt. Maar daar krijg je maar 1 token voor terug. En die shop vraagt 12 ofzo voor de goedkoopste.

• Royy90
Sir_Lion schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:51:
[...]

Klopt. Maar daar krijg je maar 1 token voor terug. En die shop vraagt 12 ofzo voor de goedkoopste.
Yes, dat duurt indd wel even. Hopelijk kunnen we vanaf 30 oktober al ruilen. Benieuwd hoe dat in z'n werk zal gaan.

PSN Profile

• Sir_Lion
Royy90 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:52:
[...]

Yes, dat duurt indd wel even. Hopelijk kunnen we vanaf 30 oktober al ruilen. Benieuwd hoe dat in z'n werk zal gaan.
Dusja, dan heb ik liever dat ik ze ruil, zodat ik de set compleet kan maken.

• Royy90
Sir_Lion schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:54:
[...]

Dusja, dan heb ik liever dat ik ze ruil, zodat ik de set compleet kan maken.
Heel begrijpelijk... ben benieuwd hoe realistisch het is om een set compleet te krijgen, vooral f2p of pass only. Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer set 2 komt. Hier al wel aardig op weg, maar ik mis ook nog gigantisch veel en pak 0-2 nieuwe per pack.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o92TNIzFASN16lONqoRSmikdi8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hYRn9d4yTACO0Gf9xRtWon1a.png?f=fotoalbum_large
dit is van 43 packs

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Met al die restricties kan je gelukkig nog NordVPN voor twee jaar onder de €30 scoren op bv. Kinguin

Code FEEDBACK geeft 7% korting.

[ Voor 3% gewijzigd door Spacewide op 29-09-2024 15:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanmiddag een rondje kruidvat gedaan in mijn eigen plaats: Zwolle. Centrum, zuid, Aalanden hadden niks liggen. Tot ik bij wkc Dieze vlak voor tijd binnen liep en ze zag liggen. C/D23 pokeballs. Na het openen van Evolving Skies / Fusion Strike in tandem, daarna Astral Radiance / Brilliant Stars in tandem ontbrak het nog aan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxg74RpAL6M2ftPZIXGrHzQU0EM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hv8JiqnlGJegDh15Iodr2gqN.jpg?f=fotoalbum_large

Chilling Pain ahem Reign en Lost Origin. Of is het meer Lost Opportunity?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UnoFnWZBW5EX8rbgy_vpLYRP9ME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k7a2mVlW459COnovxR8W2PTg.jpg?f=fotoalbum_large

Chilling Reign is mij beter gezind met een V uit twee pakjes terwijl Lost Origin mij vier reverse holo's geeft. Maar hey de hunt voor de Aerodactyl, Blaziken, Giratina en Moltres is on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 20:01
Inmiddels toch maar Pokemon Pocket geïnstalleerd met een ExpressVPN. Spel ziet er leuk uit voor mn zoontje maar ik weet nog niet of ik het het geld van een VPN waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
FriXion schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:19:
Inmiddels toch maar Pokemon Pocket geïnstalleerd met een ExpressVPN. Spel ziet er leuk uit voor mn zoontje maar ik weet nog niet of ik het het geld van een VPN waard vind.
Tunnelbear is gewoon gratis. Werkt prima. Al hoop ik nog steeds dat na 30oktober van niet meer nodig zal zijn.

Hier overigens ook nog steeds veel plezier met de game. Elke dag even 3 packs openen, wat battles doen. Prima voor tussendoor.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:41
Ik voel me nu al niet meer zo aangetrokken tot TGC pocket, het verzamelen is wel okey maar vind de gameplay vrij saai en traag. Je weet vaak al een aantal beurten van tevoren of je gaat winnen of verliezen. en weinig echt interessante synergieën. Niet zo diepgaand als bijvoorbeeld Marvel Snap, dus ik heb dat weer opgepakt.

Dat ik elke keer moet inloggen met tunnelbear die het bij mij de helft van de tijd niet doet helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Jobius schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:24:
Ik voel me nu al niet meer zo aangetrokken tot TGC pocket, het verzamelen is wel okey maar vind de gameplay vrij saai en traag. Je weet vaak al een aantal beurten van tevoren of je gaat winnen of verliezen. en weinig echt interessante synergieën. Niet zo diepgaand als bijvoorbeeld Marvel Snap, dus ik heb dat weer opgepakt.

Dat ik elke keer moet inloggen met tunnelbear die het bij mij de helft van de tijd niet doet helpt ook niet.
Het is ook nog early access natuurlijk maar ik snap sommige punten van je wel. Al heb ik totaal nog niet de indruk dat het pay2win is. Ik vind zelf juist de gameplay ideaal voor even snel een potje. Maar het verzamelen vind ik misschien nog wel leuker. Of het diepgaand is zoals Snap... waarschijnlijk niet. Maar Pocket is nog niet eens officieel uit en er is nog maar 1 set... dus wie weet wat er nog komen gaat.

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
whahas schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:59:
Gewoon omdat ze te lui zijn om dingen zoals gacha en eventuele lootboxes niet te laten zien in NL/BE
Geld is veel belangrijker dan spelers en de spelers die ze in NL/BE kwijtraken krijgen ze er in China dubbel en dwars mee terug, aangezien ze daar nu in de beta gaan zitten van wat ik heb gehoord + extra lootboxes en andere nogal FOMO dingetjes.

Eerlijk gezegd maar beter zo ook, houden sommige mensen het geld voor de veel te dure skins in hun zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Laatst online: 00:41
Royy90 schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:58:
[...]

Het is ook nog early access natuurlijk maar ik snap sommige punten van je wel. Al heb ik totaal nog niet de indruk dat het pay2win is. Ik vind zelf juist de gameplay ideaal voor even snel een potje. Maar het verzamelen vind ik misschien nog wel leuker. Of het diepgaand is zoals Snap... waarschijnlijk niet. Maar Pocket is nog niet eens officieel uit en er is nog maar 1 set... dus wie weet wat er nog komen gaat.
Het is zeker nog early access, maar het systeem van het spel voelt voor mijn gevoel aardig beperkt. Natuurlijk kan je meer kaarten en pokemon toevoegen, maar in het hele systeem (zoals het gebruik van energies) zie ik weinig potentie. Ik vind ook dat alle animaties veeeeel te lang duren. Ik hoef niet elke keer een animatie van 5 seconden in beeld als ik een pokemon van de tegenstander heb uitgeschakeld. Potjes duren voor mijn gevoel gewoon veel langer dan dat nodig is.

Ik denk overigens ook niet dat het p2w is, wat dat betreft hebben ze het tot nu toe wel redelijk goed gedaan imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Tijd voor 36 Lost Origin en 18 Chilling Reign voor de prijs van een enkele Lost Origin of Chilling Reign booster box. Dus ik heb 18 packs cadeau door de kruidvat actie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dS1GFQVMH0Kv6tYqzS8s6eC_WAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DZksZJXoH60PgLUh6vyiNSYD.jpg?f=fotoalbum_large

En met die pokeballs ga ik een leuk geintje mee uithalen met mijn neefjes. Ipv paaseieren verstoppen ga ik gewoon deze lege pokeballs in de tuin droppen. :7 Met daarin natuurlijk paaseitjes en de munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
Joosie200 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:24:
Tijd voor 36 Lost Origin en 18 Chilling Reign voor de prijs van een enkele Lost Origin of Chilling Reign booster box. Dus ik heb 18 packs cadeau door de kruidvat actie.

En met die pokeballs ga ik een leuk geintje mee uithalen met mijn neefjes. Ipv paaseieren verstoppen ga ik gewoon deze lege pokeballs in de tuin droppen. :7 Met daarin natuurlijk paaseitjes en de munten.
Nice man, wanneer is de pack opening?! :*)

Ik skip persoonlijk de Kruidvat actie, al zag ik wel deze box op Cardmarket waar ik wellicht interesse in heb, misschien ook wat voor jou in de toekomst @Joosie200 ?: https://www.cardmarket.co...-VSTAR-Premium-Collection

Als ik 5 van die boxen haal bij de bovenste Deense verkoper (heeft er 134 op voorraad lol) kost me dat €126 incl. verzendkosten. Ongeveer de prijs van een reguliere S&V BB dus. Krijg je 5x Evolving Skies, 5x Astral Radiance, 5x Chilling Reign, 5x Fusion Strike en 10x Lost Origin voor terug. 30 packs dus, losse prijs van deze packs ligt op minstens €160.
Twijfels.. packs openen is leuk, maar misschien moet ik m'n shortlist aan singles / PSA slabs maar eens los gaan kopen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 02-10-2024 09:49 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:24:

[Afbeelding]

Zoo! Heel veel succes met unboxen :)
Hoe krijgen wij het ook voor elkaar om zoiets cadeau te krijgen van de Kruidvat? :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
G_Dragon schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:49:
[...]

Zoo! Heel veel succes met unboxen :)
Hoe krijgen wij het ook voor elkaar om zoiets cadeau te krijgen van de Kruidvat? :+
Joosie200 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 10:41:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Schijnbaar pas vanaf maandag te koop bij Kruidvat. Maar in Den Haag lagen ze al. Pokeballs C23 en dus met twee Lost Origin en een Chilling Reign voor 11 euro. Op cardmarket te koop voor 13.5 euro. Haal er 18 op en je hebt voor 198 euro een samengestelde booster box Lost Origin en halve booster box Chilling Reign te pakken qua aantallen.
@G_Dragon zo dus!

[ Voor 12% gewijzigd door AntraXxX op 02-10-2024 10:22 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat. Tis niet alsof ik kruidvat medewerker ben en met personeelskorting mijn Lego en Pokemon hobby kan voorzien van nieuwe influx.
AntraXxX schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:48:
[...]
Ik zag wel deze box op Cardmarket waar ik wellicht interesse in heb, misschien ook wat voor jou in de toekomst @Joosie200 ?: https://www.cardmarket.co...-VSTAR-Premium-Collection

Als ik 5 van die boxen haal bij de bovenste Deense verkoper (heeft er 134 op voorraad lol) kost me dat €126 incl. verzendkosten. Ongeveer de prijs van een reguliere S&V BB dus. Krijg je 5x Evolving Skies, 5x Astral Radiance, 5x Chilling Reign, 5x Fusion Strike en 10x Lost Origin voor terug. 30 packs dus, losse prijs van deze packs ligt op minstens €160.
Hoeveel verzendkosten komen erbij? En is het dan per verpakking 5 van elke set? Dan heb ik 7 dozen nodig. Maar ik zie maar 2 packs Lost Origin per verpakking. Dus komt het toch weer neer op 18 dozen halen net zoals ik nu 18 pokeballs heb. Zit je op 405 euro voor een booster box Lost Origin maar dan ook een halve booster box Fusion, Evolving, Astral en Chilling. Dubbele prijs tov nu maar dan wel drie extra halve boosterboxen. En ik wil niet weten wat er aan verzendkosten bij komt. Minstens 6 tot 10 euro per verpakking. Daarom geef ik de voorkeur aan deals die ik zo kan ophalen of met gratis verzendkosten kan kopen.

[ Voor 69% gewijzigd door Joosie200 op 02-10-2024 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 14:39
Joosie200 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 11:21:
[...]

Dat. Tis niet alsof ik kruidvat medewerker ben en met personeelskorting mijn Lego en Pokemon hobby kan voorzien van nieuwe influx.

[...]

Hoeveel verzendkosten komen erbij? En is het dan per verpakking 5 van elke set? Dan heb ik 7 dozen nodig. Maar ik zie maar 2 packs Lost Origin per verpakking. Dus komt het toch weer neer op 18 dozen halen net zoals ik nu 18 pokeballs heb. Zit je op 405 euro voor een booster box Lost Origin maar dan ook een halve booster box Fusion, Evolving, Astral en Chilling. Dubbele prijs tov nu maar dan wel drie extra halve boosterboxen. En ik wil niet weten wat er aan verzendkosten bij komt. Minstens 6 tot 10 euro per verpakking. Daarom geef ik de voorkeur aan deals die ik zo kan ophalen of met gratis verzendkosten kan kopen.
als ik inlog op cardmarket, en 18 pakketten invul, is dit mijn winkelwagen :D

Number of orders
1 Sellers
Amount of articles
18 Articles

Article Value
409,50 €
Shipping
11,99 €
Trustee service
2,05 €
Total
423,54 €

ik vind t ook wel raar, per website staan verschillende dingen, maar ik kom op 4/5 websites uit dat er 5 booster packs per verpakking zitten, en op 1/5 website uit op 6 boosterpacks per verpakking. Wat is het nou?

https://www.pokemoncenter...-vstar-premium-collection
geeft aan 6 booster packs en het plaatje is anders als wat bijv
https://www.cardmarket.co...-VSTAR-Premium-Collection
geeft een ander plaatje weer.

@AntraXxX wel raar of niet?

[ Voor 19% gewijzigd door dfbt op 02-10-2024 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
dfbt schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:47:
[...]

ik vind t ook wel raar, per website staan verschillende dingen, maar ik kom op 4/5 websites uit dat er 5 booster packs per verpakking zitten, en op 1/5 website uit op 6 boosterpacks per verpakking. Wat is het nou?

https://www.pokemoncenter...-vstar-premium-collection
geeft aan 6 booster packs en het plaatje is anders als wat bijv
https://www.cardmarket.co...-VSTAR-Premium-Collection
geeft een ander plaatje weer.
Dit komt omdat er van de meeste boxxen een eu en een us versie is. In dit geval heeft de eu versie 5 packs en geen coin.

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
AntraXxX schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 09:48:
[...]

Nice man, wanneer is de pack opening?! :*)

Ik skip persoonlijk de Kruidvat actie, al zag ik wel deze box op Cardmarket waar ik wellicht interesse in heb, misschien ook wat voor jou in de toekomst @Joosie200 ?: https://www.cardmarket.co...-VSTAR-Premium-Collection

Twijfels.. packs openen is leuk, maar misschien moet ik m'n shortlist aan singles / PSA slabs maar eens los gaan kopen. :+
Ik heb het dus nog even uitgezocht, de EU versie die de Deense verkoper heeft, bevat 2x Lost Origin, 2x Brilliant Stars en 1x Fusion Strike.
Vond t al vrij gek,maar geen Evolving Skies.
Anders had die verkoper er denk niet zoveel gehad, die rekensom is altijd goed terug te rekenen naar gratis packs, of gratis geld.

[ Voor 5% gewijzigd door dfbt op 02-10-2024 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
dfbt schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:30:
[...]

Ik heb het dus nog even uitgezocht, de EU versie die de Deense verkoper heeft, bevat 2x Lost Origin, 2x Brilliant Stars en 1x Fusion Strike.
Vond t al vrij gek,maar geen Evolving Skies.
Anders had die verkoper er denk niet zoveel gehad, die rekensom is altijd goed terug te rekenen naar gratis packs, of gratis geld.
Nou bedankt voor het uitzoeken, zat 'm dus inderdaad in het verschil EU vs. US box.
De deal leek al zó scherp, ik had anders met m'n stomme kop waarschijnlijk een paar boxen besteld binnenkort en me knap lullig gevoeld bij de opening..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Heeft iemand van jullie de bekende Squirtle en Bulbasaur van SCR gekocht als single of zijn ze makkelijk zelf te vinden? Ik wil ze graag als single aankopen voor in een binder, maar ehh prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
Spacewide schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:08:
Heeft iemand van jullie de bekende Squirtle en Bulbasaur van SCR gekocht als single of zijn ze makkelijk zelf te vinden? Ik wil ze graag als single aankopen voor in een binder, maar ehh prijzig.
Blijft een grote gok, zie soms foto’s voorbij komen dat ze bulbasaur en squirtle uit boosterbox trekken, maar ook dat iemand ze nog niet tegenkwam na 2 Booster box en en 1x booster bundle

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net een C23 pokeball geopend: daar zaten twee Lost Origin en een Silver Tempest in. Met wederom drie reverse holo's. Ik mis dan enkel nog Crown Zenith openen en dan heb ik de hele tweede helft aan SWSH geopend.

Chilling Reign
Evolving Skies
Celebrations
Fusion Strike
Brilliant stars
Astral radiance
Lost Origin
Silver Tempest

Verder zit er inderdaad verschil in pack selection tussen USA/EU boxen. Sowieso meer packs in USA en dus ook sneller Evolving Skies die dan in Europe eruit valt voor een tweede Fusion of Vivid Voltage pakje.
Spacewide schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:08:
Ik wil ze beide kopen als single voor naast de Obsidian Flames / Charmander promo. Pull rates zijn pittig voor beide omdat er weinig illustration rares zijn. En ja de ene haalt ze beide uit een ETB a 9/10 pakjes terwijl de ander 72 pakjes (2 booster boxen) alles behalve ze eruit haalt. Toen ik uit zes pakjes niks haalde net zoals bij Shrouded Fable heb ik gewoon de chase card gekocht. En die Engelse mogen dan 40/50 euro kosten per stuk maar je hebt nul garantie dat eenzelfde uitgeven aan losse pakjes je ze wel weet te krijgen. Plus je kunt altijd nog de Japanse kopen voor praktisch de helft. Bulbasaur en Squirtle kosten als Japanse versie maar 22/23 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Een C23 pokeball geopend en daar blijft het bij. Aankoopprijs goed voor zo'n 4 Euromillions speelroosters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jp3i0WEgcAzBZAGSVfc7Ufjf0ow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L16W17IB8Cb8rpTvZ4zdUK1J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Wij hebben het al enkele weken/maanden een beetje losgelaten maar begint toch weer te jeuken :9 Komende zondag is er de Pokebeurs in Utrecht, 3e editie. Een aanrader?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spacewide schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:38:
Een C23 pokeball geopend en daar blijft het bij. Aankoopprijs goed voor zo'n 4 Euromillions speelroosters.

[Afbeelding]
Is dat de currency in de pocket app?

Vandaag nog een rondje kruidvat gedaan op zoek naar een witte en zwart/rode pokeball. Gewoon om de aantallen qua pokeballs gelijk te houden. In 3 van 4 filialen niks meer gevonden. De 4e had precies nog 1 witte en zwart met rode cirkel liggen. Is mijn ocd ook weer gerustgesteld. En ik had geen rekening houden met variaties qua pack selectie. Ik wil wel 36 Lost Origin en 18 Chilling. Silver tempest ipv Chilling Reign zien verpest dat idee.

Edit: thuis de witte geopend met C23. Natuurlijk zit daar weer een Silver Tempest in. Wel een goede want ik haalde daar een TG26/TG30 Professor Burnett full art uit.
Streskip schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:26:
Wij hebben het al enkele weken/maanden een beetje losgelaten maar begint toch weer te jeuken :9 Komende zondag is er de Pokebeurs in Utrecht, 3e editie. Een aanrader?
Utrecht heb ik nog niet bezocht, Hilversum wel. Maar het is al even geleden. Is die in Utrecht in de jaarbeurs? Dan is het mooi centraal. Misschien dat ik die mee ga pakken. https://www.zimihc.nl/age...pokemonbeurs-van-utrecht/

Nee dus. In een of ander theater meer in Utrecht Noord. Maar wel rechtstreekse verbinding vanaf centraal. En entree 3 euro. Toch maar eens op zoek naar een paar leuke binders + ontbrekende Japanse kaarten.

[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 03-10-2024 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Joosie200 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:06:
[...]

Utrecht heb ik nog niet bezocht, Hilversum wel. Maar het is al even geleden. Is die in Utrecht in de jaarbeurs? Dan is het mooi centraal. Misschien dat ik die mee ga pakken. https://www.zimihc.nl/age...pokemonbeurs-van-utrecht/

Nee dus. In een of ander theater meer in Utrecht Noord. Maar wel rechtstreekse verbinding vanaf centraal. En entree 3 euro. Toch maar eens op zoek naar een paar leuke binders + ontbrekende Japanse kaarten.
Klopt de informative wel? Er staat een datum van za. 2 oktober 2022 op de pagina van de link :9

Edit: dit lijkt de juiste link te zijn https://www.zimihc.nl/age...kemonbeurs-van-utrecht-3/

[ Voor 8% gewijzigd door Satom op 03-10-2024 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Satom schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Klopt de informative wel? Er staat een datum van za. 2 oktober 2022 op de pagina van de link :9

Edit: dit lijkt de juiste link te zijn https://www.zimihc.nl/age...kemonbeurs-van-utrecht-3/
Ja, het is natuurlijk de volgende editie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_Ymufy0fCRopyNbvHHGZNBWTaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18zhFWWC2etrzWpRNnaCesUy.jpg?f=fotoalbum_large

En nu ben ik niet vaak van het early bird moment. Maar voor 50 cent verschil een uur eerder kunnen rondstruinen is misschien wel de moeite waard. Kun je toch sneller zien wat de interessantste deals zijn qua graded kaarten, raw copies of packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Joosie200 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 22:03:
[...]

Ja, het is natuurlijk de volgende editie.
[Afbeelding]

En nu ben ik niet vaak van het early bird moment. Maar voor 50 cent verschil een uur eerder kunnen rondstruinen is misschien wel de moeite waard. Kun je toch sneller zien wat de interessantste deals zijn qua graded kaarten, raw copies of packs.
Ja lijkt me ook wel, ik denk dat wij met ze drieën gaan (vrouw, zoon en ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Hoe gaat het hier met de Pocket spelers?

Zelf zojuist alle premium missies afgerond. Nog steeds volledig free2play maar ergens wel zin om wat packs te kopen. Decks bouwen en battles doen is toch wel erg leuk!

wat stats...
lvl. 14
85 packs geopend
166/226 base set kaarten
13/?? secret rare kaarten

Blijft een leuk spelletje om elke dag ff op te starten.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou tijd voor een update vanaf Utrecht. Weinig grading service stands aanwezig. Wel de nodige stands met collection boxes, surprise dozen / mystery bags. En natuurlijk heel veel binders met kaarten, losse packs, ETB's. Ik heb zelf een Japanse Magikarp sv1a 030 raw copy gekocht voor 30 euro. De chase kaart van Paldea Evolved maar dan goedkoper. Blijft een prachtig artwork.

Maar om per kaart de reguliere prijs van 25 euro te betalen voor graden vind ik niet de moeite waard. Vaak zie je nog een actie met korting. Ook de nodige Yagaba reeksen gezien maar die zijn standaard voor 15 ps vindbaar en ze vroegen hier 20 ps + 45 voor de Umbreon.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 06-10-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Royy90 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:19:
Hoe gaat het hier met de Pocket spelers?

Zelf zojuist alle premium missies afgerond. Nog steeds volledig free2play maar ergens wel zin om wat packs te kopen. Decks bouwen en battles doen is toch wel erg leuk!

wat stats...
lvl. 14
85 packs geopend
166/226 base set kaarten
13/?? secret rare kaarten

Blijft een leuk spelletje om elke dag ff op te starten.
Lv. 12
58 packs geopend
136/226 base kaarten
8 secret rare kaarten

140 shop tickets
135 hour glasses

Solo battles beginner 14/14, intermediate 19/21, advanced 21/28, expert 0/30.

Ik wil graag de twee weken premium uitproberen, maar ik krijg het betaalsysteem toch niet in orde. Dus jah... f2p for life!
Krijg je meer likes op je showcase door telkens een wijziging aan te brengen ofzo? Ik heb vriendjes die meer dan 300 likes hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Spacewide op 06-10-2024 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Spacewide schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 18:01:
[...]

Lv. 12
58 packs geopend
136/226 base kaarten
8 secret rare kaarten

140 shop tickets
135 hour glasses

Solo battles beginner 14/14, intermediate 19/21, advanced 21/28, expert 0/30.

Ik wil graag de twee weken premium uitproberen, maar ik krijg het betaalsysteem toch niet in orde. Dus jah... f2p for life!
Krijg je meer likes op je showcase door telkens een wijziging aan te brengen ofzo? Ik heb vriendjes die meer dan 300 likes hebben.
Ook prima stats toch! Die solo battles gaan hier ook redelijk goed. beginner en intermediate compleet, advanced nu bij de 4e of 5e. Maar ik doe daar wel rustig aan mee. Het verzamelen blijft het leukste!

Likes geen idee van, maar je kan maar max 5 shop tickets ermee krijgen dus boeit ook niet zoveel. Daarnaast de shops ook al leeg gekocht dus valt niet echt meer wat te kopen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
Joosie200 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 12:57:
Nou tijd voor een update vanaf Utrecht. Weinig grading service stands aanwezig. Wel de nodige stands met collection boxes, surprise dozen / mystery bags. En natuurlijk heel veel binders met kaarten, losse packs, ETB's. Ik heb zelf een Japanse Magikarp sv1a 030 raw copy gekocht voor 30 euro. De chase kaart van Paldea Evolved maar dan goedkoper. Blijft een prachtig artwork.

Maar om per kaart de reguliere prijs van 25 euro te betalen voor graden vind ik niet de moeite waard. Vaak zie je nog een actie met korting. Ook de nodige Yagaba reeksen gezien maar die zijn standaard voor 15 ps vindbaar en ze vroegen hier 20 ps + 45 voor de Umbreon.
ik wil nog van mijn yagaba reeks psa 9 af :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik ben nog steeds bezig met de 151 set. Gisteren op Cardmarket weer een mooie koop gedaan (hoop ik dan.) 16 reverse holo's die ik nog moest. Zit dan officieel over de 300 kaarten, dus de masterset komt langzaam dichterbij. Maar moet veel van de hele dure kaarten nog steeds.

Ondanks dat ik met 151 bezig ben ook wel wat dingen sealed gekocht afgelopen maanden. Heb nu een TM/ CZ en LO ETB sealed staan, miscshien worden ze nog wat waard.

En ook een advent kalender box gekocht. Mijn vriendin doet altijd wat fancy advent kalenders de laatste jaren. Dus ze vond dat ik er ook 1 moest voor december. Wat beter dan een Pokémon advent kalender dan :P.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
VPN is niet meer nodig op Pokemon Pocket. Je kan de APK nu gewoon via Apkmirror of Apkpure downloaden en testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Spacewide schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:15:
VPN is niet meer nodig op Pokemon Pocket. Je kan de APK nu gewoon via Apkmirror of Apkpure downloaden en testen.
Hier kwam ik vandaag ook achter, helemaal top. En fijn dat ook in NL/BE geen vpn nodig is.

Op iOS kan je nu gewoon je regio wijzigen naar nz, downloaden, weer terugzetten op NL. Bij een update kan je de app verwijderen, en dan bij aankopen de app opnieuw downloaden(regio wijzigen dus niet nodig).

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AHzyAomM76GxfmKPtn233qhhuH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GytoIfu2rr4U2S9LyTMcM8cn.jpg?f=fotoalbum_large

Deze MewTwo Gardevoir build ben ik zo beu als wat. Wat doe je best in dit geval zonder dark deck eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Spacewide schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:41:
[Afbeelding]

Deze MewTwo Gardevoir build ben ik zo beu als wat. Wat doe je best in dit geval zonder dark deck eigenlijk.
Haha feit! Net als Misty...
Maar zolang er nog geen ranked in de game zit maak ik mij er niet zo druk om. Moet nog een aantal solo battles clearen.

Nog 48 base kaarten nodig en dan heb ik die in elk geval allemaal verzameld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCd7bpUVkTMzC0xAJj1wAo5zXpw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dO24qNScfY1c0TDiOemTHvgi.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacewide schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:15:
Apkmirror geprobeerd maar zelfs met alle permissies voor apk mirror installer kan ie niks met de apk file zelf. Unknown app name / content. Straks maar apk pure proberen. Prima tijdverdrijf straks met vakantie. Want ik verwacht niet in Griekenland echt pakjes te kunnen kopen/openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
TgR_KILLER schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:21:

En ook een advent kalender box gekocht. Mijn vriendin doet altijd wat fancy advent kalenders de laatste jaren. Dus ze vond dat ik er ook 1 moest voor december. Wat beter dan een Pokémon advent kalender dan :P.
Leuk idee! Welke heb je precies gekocht?

@Joosie200 de 36 LO en 18 CR packs al geopend, nog wat leuke hits om te delen? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
AntraXxX schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:05:
[...]

Leuk idee! Welke heb je precies gekocht?
Deze :)
Pokemon TCG Holiday Advent Calendar 2024

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:48:
[...]

Apkmirror geprobeerd maar zelfs met alle permissies voor apk mirror installer kan ie niks met de apk file zelf. Unknown app name / content. Straks maar apk pure proberen. Prima tijdverdrijf straks met vakantie. Want ik verwacht niet in Griekenland echt pakjes te kunnen kopen/openen.
Net bij m'n dochter geprobeerd via de mirror installer en alles verliep prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacewide schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:40:
[...]

Net bij m'n dochter geprobeerd via de mirror installer en alles verliep prima.
Eerste keer via WiFi in het vliegtuig geprobeerd. Nu nogmaals bij mijn overnachting geprobeerd. En nu werkt het wel. Heb maar als land Duitsland gekozen, bij gebrek aan Belgie/Nederland. Username: Joosie200. En ik heb met de gratis wonder pick de Squirtle special illustration rare weten te pakken uit 1 v/d 5 kaarten.

Hoe werkt het verder? 1x per dag dus een gratis pack. Maar je kunt dus ook battlen vanaf lvl 3. Bij Pokemon Go verdiende je nog extra's / incubator door veel rond te lopen, elk belangrijk punt gaf je xp en items. Is er ook zoiets als beloning door veel te lopen oid? Want lopen ga ik wel doen de komende weken. En ik moet wel aan de slag met een vpn voor de free trial van de premium pas. Hij pakt geen ideal, CC of PayPal gekoppeld aan mijn Google account.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 08-10-2024 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:48:
[...]

Eerste keer via WiFi in het vliegtuig geprobeerd. Nu nogmaals bij mijn overnachting geprobeerd. En nu werkt het wel. Heb maar als land Duitsland gekozen, bij gebrek aan Belgie/Nederland. Username: Joosie200. En ik heb met de gratis wonder pick de Squirtle special illustration rare weten te pakken uit 1 v/d 5 kaarten.

Hoe werkt het verder? 1x per dag dus een gratis pack. Maar je kunt dus ook battlen vanaf lvl 3. Bij Pokemon Go verdiende je nog extra's / incubator door veel rond te lopen, elk belangrijk punt gaf je xp en items. Is er ook zoiets als beloning door veel te lopen oid? Want lopen ga ik wel doen de komende weken. En ik moet wel aan de slag met een vpn voor de free trial van de premium pas. Hij pakt geen ideal, CC of PayPal gekoppeld aan mijn Google account.

***members only***
Heb je toegevoegd als vriend.

Hoe werkt het verder... je kan elke 12 uur een gratis pack openen. Je kan elke dag free items claimen uit de shop en dmv daily missions. Daarnaast kan je missions spelen voor extra hourglasses. Zeker in het begin kan je veel packs bemachtigen en een collectie opbouwen. Met deze collectie kan je je eigen decks bouwen en battles doen, pve en pvp.

Geen beloning voor lopen, wel xp voor battles en packs openen. Als je de premium pass neemt kan je 1 pack per dag extra openen en heb je extra missies en speciale shop met oa een speciaal promo kaart. €10 voor 30 packs is de beste deal op dit moment.

Ik pak zojuist net mijn 2e Mewtwo Immersive... Nja misschien leuk als ik ooit Mewtwo wil spelen of ga traden. Maar had liever de Pikachu/Charizard gepakt haha.

Ik merk dat ik trouwens nu wonderpick veel gebruik om mijn collectie verder compleet te krijgen. Effectiever dan packs openen zo langzamerhand. 180/226 :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:36:
[...]
Geen beloning voor lopen, wel xp voor battles en packs openen. Als je de premium pass neemt kan je 1 pack per dag extra openen en heb je extra missies en speciale shop met oa een speciaal promo kaart. €10 voor 30 packs is de beste deal op dit moment.
Helder. Hoe heb jij toch de premium pass kunnen regelen? Of heb je een iPhone en dus geen issue met toevoegen van een geldig betaalmiddel? Ik heb inmiddels pve battle gedaan, heb mijn eigen deck samengesteld. Maar het is een ratjetoe, snap het idee wel met elke attack kost energie.

Maar soms zit mijn hand vol met 6 kaarten en dan dwingt de app je de middelste drie te kiezen. Terwijl ik liever 1 van de buitenste in de rij selecteer. Want ik had een objective / missie om met een water pokemon een punt te scoren. Lukte dus totaal niet omdat ik mijn water pokemons op plek 1 en 6 had in mijn hand en moest kiezen uit 3-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 19:35:
[...]

Helder. Hoe heb jij toch de premium pass kunnen regelen? Of heb je een iPhone en dus geen issue met toevoegen van een geldig betaalmiddel? Ik heb inmiddels pve battle gedaan, heb mijn eigen deck samengesteld. Maar het is een ratjetoe, snap het idee wel met elke attack kost energie.

Maar soms zit mijn hand vol met 6 kaarten en dan dwingt de app je de middelste drie te kiezen. Terwijl ik liever 1 van de buitenste in de rij selecteer. Want ik had een objective / missie om met een water pokemon een punt te scoren. Lukte dus totaal niet omdat ik mijn water pokemons op plek 1 en 6 had in mijn hand en moest kiezen uit 3-5.
Inderdaad iOS en dus geen problemen met betalingen.

Haha ik denk dat je met dat laatste bedoeld dat je een stage 1/2 pokemon in je hand had op plek 1 en 6. Want je kan alleen basic pokemon spelen. De beurt erna kan je de pokemon evolven.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royy90 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:09:
[...]

Inderdaad iOS en dus geen problemen met betalingen.

Haha ik denk dat je met dat laatste bedoeld dat je een stage 1/2 pokemon in je hand had op plek 1 en 6. Want je kan alleen basic pokemon spelen. De beurt erna kan je de pokemon evolven.
Ik snap dat je niet meteen een stage 2 op tafel kan gooien. Oh nee ik wilde mijn squirtle inzetten voor de water challenge. Of een sandshrew als fightning type bij die challenge. Of blokt ie ook als je niet het juiste energy per beurt krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Joosie200 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 21:35:
[...]

Ik snap dat je niet meteen een stage 2 op tafel kan gooien. Oh nee ik wilde mijn squirtle inzetten voor de water challenge. Of een sandshrew als fightning type bij die challenge. Of blokt ie ook als je niet het juiste energy per beurt krijgt?
Dat is gek dan… kan je eens een screenshot plaatsen van de situatie?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gister via apk mirror geregeld voor mijn zoon die het spel graag wilde omdat het straks neit op de gangbare manier te installeren is. Toch zelf ook maar geïnstalleerd wie weet ooit wat potjes tegen mijn zoon.

Decks ga ik later bouwen als ik wat meer kaarten heb.

Later met updates zou je dan gewoon via de playstore kunnen updaten of ben je nu gebonden tot de volgende apk er staat?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik merk dat ik nu zonder truckjes de TCG Pocket kan laden. Dat is wel zo prettig :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Wii4all schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:09:
Gister via apk mirror geregeld voor mijn zoon die het spel graag wilde omdat het straks neit op de gangbare manier te installeren is. Toch zelf ook maar geïnstalleerd wie weet ooit wat potjes tegen mijn zoon.

Decks ga ik later bouwen als ik wat meer kaarten heb.

Later met updates zou je dan gewoon via de playstore kunnen updaten of ben je nu gebonden tot de volgende apk er staat?
Volgens mij met Android moet je steeds de nieuwe apk installeren(not sure tho). Bij iOS kan je de app verwijderen en via appStore>Aankopen de nieuwe versie downloaden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave17
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik zie mensen aangeven dat zij dubbele Pokemon kunnen inwisselen bij Pokemon Pocket. Volgens mij heb ik de hele app doorgespit maar heb ik dit nergens kunnen vinden? Zou iemand kunnen aangeven waar dit moet, en wat de voordelen hier van zijn? Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Dave17 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:30:
Ik zie mensen aangeven dat zij dubbele Pokemon kunnen inwisselen bij Pokemon Pocket. Volgens mij heb ik de hele app doorgespit maar heb ik dit nergens kunnen vinden? Zou iemand kunnen aangeven waar dit moet, en wat de voordelen hier van zijn? Alvast bedankt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ep2Jut1PTn3PYrVZfuS3DaanXso=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0pFQNVYyCLs0janento7Ws5F.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KB4ufTsEJlNsnvpU2liYe84EuCY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6jMxcVxe9uZoH5jr1AkrM5DJ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgZJr-j-83JFBYgNYCQC_QHULZQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b3Q3OTXXNi6N8ZCEGgTSsT69.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crTjQsPtCCx_Phk3kGeZla9rmc8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BWTXmLZo16xgzngOrocu1JOw.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2pqY8Tbh4m8y3eyWJQ2eMUjPaIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zfWE5QSDxTuMSwTMi6evjgqW.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
ik heb nu een kleine week ook Pokémon pocket gedownload en gespeeld. (ben lvl 7) en heb 103 kaarten van de 226.

Paar conclusies:

Ik vind na openen van een pack het best lang duren voordat je weer verder kan, of een nieuwe kan openen. Je weet na een tijd wel dat je van 100 naar 101 nieuwe Pokémon gaat.
Ondanks dat ik bij missies al je rewards op claim all drukt, blijf je 3-4x teruggaan om dat proces te doen.
Ik heb niet echt iets met binder maken, of uiterlijke.

Battles zijn leuk maar duren ook echt extreem lang. Eigen deck maken gaat lastig met weinig kaarten. Dus ben vooral bezig met de gemaakte decks vanuit de PC. Na een paar battles houd t wel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Sir_Lion schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:45:
Ik merk dat ik nu zonder truckjes de TCG Pocket kan laden. Dat is wel zo prettig :p
Lees ik dit verkeerd? Ik zie hem nog niet staan in de Play Store iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Kaasdipje schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:48:
[...]

Lees ik dit verkeerd? Ik zie hem nog niet staan in de Play Store iig.
Het spel komt niet uit in NL, dus je moet sideloaden / andere regio voor je app store. Maar de "geen trucjes" is meer dat je geen VPN meer nodig hebt om het spel te starten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Ypho schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:52:
[...]

Het spel komt niet uit in NL, dus je moet sideloaden / andere regio voor je app store. Maar de "geen trucjes" is meer dat je geen VPN meer nodig hebt om het spel te starten.
Ah thanks! ik heb hem net ook ff binnen gehaald. Ich bin ein Berliner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave17
Thanks! Als ik het goed begrijp heb je hier minimaal 8 kaarten voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Dave17 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:34:
[...]

Thanks! Als ik het goed begrijp heb je hier minimaal 8 kaarten voor nodig?
Nee, minstens 3 dezelfde kaarten. Je moet 2 kaarten over blijven houden van dezelfde. Hij heeft toevallig 8 Rattata's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave17
mat.hi.as schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:37:
[...]

Nee, minstens 3 dezelfde kaarten. Je moet 2 kaarten over blijven houden van dezelfde. Hij heeft toevallig 8 Rattata's :).
Dat is alleen om flair te krijgen? En specialere kaarten kun je wisselen voor special shop tickets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvuHuN7ysRy8Wa-2hvteTEbXnKU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ID6D8rv5Tvzh0yXbizSkyZu4.png?f=user_large

Deze kerel geeft nooit een like terug.

FYI !!! 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Spacewide schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:04:
[Afbeelding]

Deze kerel geeft nooit een like terug.

FYI !!! 😁
HAHAHA, doe eens lief! Maar klopt... ik ben bezig mijn vriendenlijst aan het opschonen want in het begin iedereen maar toegevoegd lol. Wat is jouw naam ingame? Krijg je van mij direct een duimpje

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Royy90 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:46:
[...]

HAHAHA, doe eens lief! Maar klopt... ik ben bezig mijn vriendenlijst aan het opschonen want in het begin iedereen maar toegevoegd lol. Wat is jouw naam ingame? Krijg je van mij direct een duimpje
Hemlok O+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Streskip
Na lang twijfelen nu eindelijk de laatste kaart van de Rocket Gang set gekocht *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FAjLJiAeAGmIKs6bwjXGxCS_vw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVTRNYlvsa6rxZz4MjGKRJRL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfzgXk4p5eDFXTYgTQgCdsw-MW4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18RsHngZFEMOVUiQnUvXNAsM.jpg?f=fotoalbum_large

Het krasje op de kaart is jammer, maar een smetteloze kostte zoveel meer dus ik neem deze even voor lief.

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 12-10-2024 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
@Streskip gaaf man!
Die mooie swirl naast z’n hoofd valt zoveel meer op dan die kras hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik zie geen kras.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
Er zijn massieve spoilers op het internet momenteel over aankomende Pokémon games, omdat Game Freak naar verluid gehackt zou zijn.

Een vriend heeft me al iets verteld dat ik niet had willen weten, dus let op!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
whahas schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 14:48:
Er zijn massieve spoilers op het internet momenteel over aankomende Pokémon games, omdat Game Freak naar verluid gehackt zou zijn.

En wie alles wil weten klikt hier (x.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Spacewide schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 23:44:
[...]
En wie alles wil weten klikt hier (x.com).
Deze link werd net in het Switch 2 topic gedeeld:
https://www.nintendolife....-of-data-allegedly-leaked

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zie het voorbij komen, dacht dat het fake was maar niet dus.. staat niet heel veel in de lijst maar wel wat interessante dingen :)

De lijst is langer dan ik dacht :p

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 14-10-2024 00:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
nog meer remakes :)
Ze gaan goed op old content.

Ik vraag mijzelf wel eens af, zijn ze gewoon minder creatief, is het verhaal/pokemons een keer klaar? of wordt er nou gewoon zoveel geld verdiend aan remakes, stapt er iemand binnen bij een vergadering na een goede droom en roept we moeten diamond/pearl uitbrengen voor switch en mega veel geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dankzij @Ypho en @Royy90 ben ik een Blastoise ex en Ghastly rijker in de app. Prima picks want die had ik nog niet. Twee keer een thanks gestuurd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfbt schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:17:
nog meer remakes :)
Ze gaan goed op old content.

Ik vraag mijzelf wel eens af, zijn ze gewoon minder creatief, is het verhaal/pokemons een keer klaar? of wordt er nou gewoon zoveel geld verdiend aan remakes, stapt er iemand binnen bij een vergadering na een goede droom en roept we moeten diamond/pearl uitbrengen voor switch en mega veel geld verdienen.
De remakes heb ik net kunnen vinden in de leaks, misschien heb ik eroverheen gelezen? Maar als het gaat om een remake van Gen 2 of Gen 3 in de stijl van Let's Go of nog beter, dan zeg ik graag kom maar op _/-\o_

Pagina: 1 ... 52 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.