Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 60 Laatste
Acties:
  • 262.609 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die exeggutor is idd een wandelende kerstboom. Maar Surging Sparks is dus een combinatie van paradise dragona set in Japan met een nog niet uitgebrachte set. Ik had op zijn minst wel een Dragonite, Raiqueza wel verwacht als ambassadeur maar ze kiezen dus voor de Exeggutor en Latias/Latios.

Persoonlijk wacht ik de trainer pokemon set af en de Rocket set. Beide zijn nu via die sneak peak gedeeld met de wereld op Worlds. Geeft mij ook meer tijd om goed te sparen zodat ik los kan op een paar booster boxen, ETB's, booster bundles als beide een reguliere set zullen zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 23-08-2024 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:34
Vandaag 1 Etb, greninja, kingdra, en 3 pack blister pecharunt geopend van Shrouded fable.

In totaal 22 packs, welgeteld 1 full art en 1 ex kaart eruit gehaald jemig man. Dacht ff leuk die set te gaan sparen. Worden of singles kopen of stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 09:39
dfbt schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:58:
Vandaag 1 Etb, greninja, kingdra, en 3 pack blister pecharunt geopend van Shrouded fable.

In totaal 22 packs, welgeteld 1 full art en 1 ex kaart eruit gehaald jemig man. Dacht ff leuk die set te gaan sparen. Worden of singles kopen of stoppen.
Een proevertje voor aanstaande sets, just saying.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

enige voordeel van SFB is dat het en hele kleine set is, 97 kaarten ofzo die je, los van de full-arts, zo bij elkaar hebt. denk dit weekend wat dingen bestellen met wat singles van Paldea Evolved waar ik mee bezig ben.

Die Cassiopeia alt art wil ik echt heel graag van SFB, zo vet.

TWM nog even aan het over slaan, die komt denk ik binnenkort wel.

---

EDIT:
eerder deze week wel dit binnen gekregen, na een hoop soebatten omdat de verzender het naar het verkeerde adres had gestuurd... heel frustrerend. Wel een partial refund gekregen door alle moeite, dus dat was toch wel netjes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzAxZ9B0Bk89dajo_O6RNk6waNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3oR9VTf3sltaUckzkwqyxb17.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Dawn op 24-08-2024 11:44 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dawn schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:42:
Wel een partial refund gekregen door alle moeite, dus dat was toch wel netjes.
[Afbeelding]
Voor hoeveel heb je die Karp kunnen kopen?

Bij de kruidvat in België hadden ze ook de Sinnoh stars mini tins liggen. Ik was daar voor de Suske en Wiske albums maar goed uit een pakje Astral en een pakje Brilliant toch twee V's gehaald. En nog een Japanse tag team van de drie birdies gekocht van gratis Drip credit. De Japanse Magikarp kwam ook nog langs maar ging voor 90 euro weg terwijl ik ze op ebay ed goedkoper zie weggaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2xgiNCYhafvPME0eItjrZSjeSQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mfNiu8bUukIrOkIAnhOyjeZr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Joosie200 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:55:
[...]

Voor hoeveel heb je die Karp kunnen kopen?
Ik heb voor de hele set uiteindelijk voor €100 kunnen kopen,
de karp is iets offcenter daarom was de prijs lager.

geen super verkeerde deal

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Even apart vraagje, maar dit profiel verkoopt toch enkel fakes, niet?
https://www.cardmarket.co...s/fuzion77/Offers/Singles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spacewide schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 15:28:
Die BS4, EVO11 & YPYR Charizards zijn sowieso fake.
de andere ken ik niet goed genoeg.

wel een reportje waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:30
Morgen naar de gamebeurs in tilburg. Ga op zoek naar pokemon sapphire, firered en misschien crystal. Geen idee wat de prijzen zijn maar silver en gold had ik voor ~50eu in goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:05
Aschtra schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:31:
Morgen naar de gamebeurs in tilburg. Ga op zoek naar pokemon sapphire, firered en misschien crystal. Geen idee wat de prijzen zijn maar silver en gold had ik voor ~50eu in goede staat.
50 a 60 euro is wel een beetje wat je mag verwachten voor een goede staat cartridge only versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:35
Wat gaat er gebeuren met mijn collectie spellen als ik dood ben?
Gaat het dan geveild worden door mijn familie of vrienden ofzo?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:30
Webshops zijn zoveel goedkoper dan fysieke winkels, maar damn.. ik had dus 2 verschillende ETB's besteld.. 1tje wel stukje duurder als de andere.

Krijg ik vandaag na 4x herplannen door postnl eindelijk mijn pakket, zijn het 2 dezelfde.... 3x de factuur gekeken, maar die klopt gewoon. Naja their loss, want heb 2x de duurdere ETB gehad. Heb die andere nu ergens anders besteld waar ie sowieso nog goedkoper was.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met mijn neefjes tien pakjes Shrouded geopend. Beste pull daarvan was: Dusknoir ex
Afbeeldingslocatie: https://tcgplayer-cdn.tcgplayer.com/product/560381_in_1000x1000.jpg

Voor de rest 2 Pechurent EX van een euro per stuk. Dus al met al een niet zo boeiende pull rate. Ga de Dusknoir wel voor ze verkopen en daar wat Stellar Crown of Surging Sparks van halen. Ik kreeg geen wow factor van mijn neefjes bij deze set. Als ik ze willekeurig welk andere pack had laten openen hadden ze het ook best gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:56
Aschtra schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:31:
Ik ben ook op zoek naar de fysieke GB/GBC versies. Ik heb inmiddels, Red, Blue en Yellow voor 40 per stuk kunnen kopen via Marktplaats. Gold & Silver als het goed is ook onderweg voor zoiets, allemaal in prima staat, cartridge only. Voor de gein via eBay nog een Japanse Green gekocht voor 15 euro, gewoon omdat het kan :-).

Ook maar een GB Operator besteld om al mijn andere Pokémongames op te slaan. Blijft zonde als dat eens verdwijnt na de hoeveelheid uren die je erin hebt gestoken.

Dus als jij/iemand anders nog eens een mooie Crystal tegenkomt voor ~50 euro, houd ik mij aanbevolen!
Het liefst wel de CGB-BYTP-EUR versie (niet met -1) er bij, dan is mijn volledige collectie tot Gen VII compleet *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 20:58
whahas schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:52:
Wat gaat er gebeuren met mijn collectie spellen als ik dood ben?
Gaat het dan geveild worden door mijn familie of vrienden ofzo?
Ik zou het opnemen in je testament als het om een aanzienlijke waarde gaat.
Maar hopelijk word je gewoon heeeeel oud _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:47
Of ze allemaal fake zijn durf ik niet te zeggen maar er zitten inderdaad minstens een paar fake kaarten tussen. Heb de gebruiker gerapporteerd bij CM. Zo te zien heeft ie tot nu toe 1 sale, ik hoop voor de koper dat het een echte kaart was..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aschtra
Uiteindelijke loot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPb5yRG9m3S23-R3VwVyfX4E904=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2JleIErkq2ibHR5iUuwZIrGD.jpg?f=fotoalbum_large

Zag wel paar goeden crystals maar iets te duur vond ik en al genoeg uitgegeven. Waren allemaal tussen 85-95 euro.

Voor bovenstaande 5 games 215 betaalt. Allemaal 100% origineel met originele batterij er nog in. Sapphire had een savegame van 36 uur maar niet zoveel spannends

[ Voor 9% gewijzigd door Aschtra op 25-08-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

FriXion schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:04:
[...]

Of ze allemaal fake zijn durf ik niet te zeggen maar er zitten inderdaad minstens een paar fake kaarten tussen. Heb de gebruiker gerapporteerd bij CM. Zo te zien heeft ie tot nu toe 1 sale, ik hoop voor de koper dat het een echte kaart was..
Hoe heb je 'm gereport?
ik heb gewoon een ticket ingeschoten onder 'other' omdat ik het niet direct kon vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 14:14
Aschtra schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:54:
Uiteindelijke loot:

[Afbeelding]

Zag wel paar goeden crystals maar iets te duur vond ik en al genoeg uitgegeven. Waren allemaal tussen 85-95 euro.

Voor bovenstaande 5 games 215 betaalt. Allemaal 100% origineel met originele batterij er nog in. Sapphire had een savegame van 36 uur maar niet zoveel spannends
Man dit is echt mijn jeugd in 1 plaatje. Goede vangst!

waarom is de orignele batterij relevant trouwens? wil je niet juist een nieuwe?

[ Voor 5% gewijzigd door jessy100 op 25-08-2024 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
jessy100 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:27:
[...]

Man dit is echt mijn jeugd in 1 plaatje. Goede vangst!

waarom is de orignele batterij relevant trouwens? wil je niet juist een nieuwe?
Die vervang ik zelf wel. Ben ik iig de enige die aan de cartridge gekloot heeft :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZv4ueNgHP_a4cfj5tcw8hwtxfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smto2crX02ZbHe03Gr44pGKk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2jSVx7Sg1bp65idWN5QipdkAsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wFYxAjJPIpay7pvru2YhZwdK.jpg?f=fotoalbum_large

En ja ik weer dat bij gen3 batterij niet voldoende is voor 100% werkende game. Straks met mijn eigen savefile is er niets meer aan de hand met interne rtc

Sommige doen er zoiets mee met batterij vervangen. Deze foto kreeg ik van een webshop die bij verkoop batterij vervangt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVN7hL7qgPsAiiUvWcjUfVWLZBk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVQN79kHpXOjtW5eT8DXcVvH.jpg?f=fotoalbum_large

Dat sla ik over. Die tabs zijn gewoon omhoog gedrukt, normale cr2025 batterij ertussen gepropt en dan vast tapen…

[ Voor 25% gewijzigd door Aschtra op 25-08-2024 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Laatst online: 02-06 11:01
Duidelijk fake ja. Ik heb zowel hem als CM een bericht gestuurd.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
Dawn schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:40:
[...]

Hoe heb je 'm gereport?
ik heb gewoon een ticket ingeschoten onder 'other' omdat ik het niet direct kon vinden...
Heb ik ook gedaan, ik kon geen andere mogelijkheid vinden.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
Dawn schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 20:40:
[...]

Hoe heb je 'm gereport?
Dat inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:21

Ypho

Allround Nerd

Een algemeen "Other" ticket hiervoor werkt. Heb vaker oplichters op deze manier gemeld bij ze. Bij puur toeval net van deze gebruiker ook kaarten zien staan, toch ook maar een ticket voor aangemaakt :D

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:35
Na een jaar lang sparen toch mijn Lorcana collectie verkocht... blijkbaar vind ik de gele muis toch leuker dan mickey mouse.

Zelf regelmatig advies gegeven hier, maar nu heb ik toch even jullie mening nodig. Het Pokedex idee had ik een tijd geleden al laten varen nadat het compleet was... Nu ben ik mij aan het verdiepen in sets sparen. Zo kan je mooi combineren tussen sealed, marktplaats, ruilen en singles via cardmarket. Nieuwe sets kopen alswel oudere sets op de kop tikken.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet verzamelen. Aangezien er elke 6-10 week wel weer een nieuwe set uitkomt, wordt het een duur grapje om complete master sets te gaan verzamelen. Ik overweeg om enkel base sets te gaan sparen, dus bijvoorbeeld 94/94... mocht ik een secret rare pullen van xx/94 dan kan die gewoon bewaard worden.

Een ander probleem waar ik tegenaanloop is dat ik graag 1 binder per set wil. We zitten al over de 100 sets dus ook dat zal een zeer duur grapje worden... hier komen dan nog sleeves en eventueel pages overheen. Via Etsy zag ik de volgende spine labels, en ergens is dit wel heel clean, en dan koop je gewoon 9 pockets pages voor het exact aantal kaarten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxHGqtzZH2hbPtIBU-G5zxW2r-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BvtiKo5EjQvBhzCmCXAkXvVl.png?f=fotoalbum_large

Een andere optie is om gewoon 360 binders te kopen, bijvoorbeeld eclipse van ultra pro, en daar sets in te verzamelen.

Eigenlijk is mijn vraag... hoe doen jullie het... sparen jullie ook sets? En dan alleen de base kaarten of ook de extra secret rares? En hoe doen jullie dit met de opslag/binders?

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
Royy90 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:38:
Na een jaar lang sparen toch mijn Lorcana collectie verkocht... blijkbaar vind ik de gele muis toch leuker dan mickey mouse.

Zelf regelmatig advies gegeven hier, maar nu heb ik toch even jullie mening nodig. Het Pokedex idee had ik een tijd geleden al laten varen nadat het compleet was... Nu ben ik mij aan het verdiepen in sets sparen. Zo kan je mooi combineren tussen sealed, marktplaats, ruilen en singles via cardmarket. Nieuwe sets kopen alswel oudere sets op de kop tikken.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet verzamelen. Aangezien er elke 6-10 week wel weer een nieuwe set uitkomt, wordt het een duur grapje om complete master sets te gaan verzamelen. Ik overweeg om enkel base sets te gaan sparen, dus bijvoorbeeld 94/94... mocht ik een secret rare pullen van xx/94 dan kan die gewoon bewaard worden.

Een ander probleem waar ik tegenaanloop is dat ik graag 1 binder per set wil. We zitten al over de 100 sets dus ook dat zal een zeer duur grapje worden... hier komen dan nog sleeves en eventueel pages overheen. Via Etsy zag ik de volgende spine labels, en ergens is dit wel heel clean, en dan koop je gewoon 9 pockets pages voor het exact aantal kaarten:
[Afbeelding]

Een andere optie is om gewoon 360 binders te kopen, bijvoorbeeld eclipse van ultra pro, en daar sets in te verzamelen.

Eigenlijk is mijn vraag... hoe doen jullie het... sparen jullie ook sets? En dan alleen de base kaarten of ook de extra secret rares? En hoe doen jullie dit met de opslag/binders?
Tja voor welke reden spaar je sets? Wil je sets afmaken om te bewaren en later te verkopen? Spaar je sets omdat je die periode van pokemon super tof vind/vond of de kaarten en artworks heel mooi?
Ik persoonlijk zou wel graag een “set” compleet willen hebben, zo’n 94/94 set zonder extra de secret pulls is echt heel “makkelijk” vaak wat exen ertussen door maar die zijn niet echt kostbaar. Dan zou je echt al met 50/60 euro klaar zijn per set. (Wil je ook de reverse holo’s) ? Als je die kaarten per binder nog eens apart wilt doen, zou ik persoonlijk bij de nieuwe sets proberen een binderbundel te scoren. Misschien niet de allerbeste kwaliteit, maar bijv de binder bundel van 151 bevatte ook nog eens pakjes kaarten en die binder gaat prima, je kan de masterset erin kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
dfbt schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:51:
[...]

Tja voor welke reden spaar je sets? Wil je sets afmaken om te bewaren en later te verkopen? Spaar je sets omdat je die periode van pokemon super tof vind/vond of de kaarten en artworks heel mooi?
Ik persoonlijk zou wel graag een “set” compleet willen hebben, zo’n 94/94 set zonder extra de secret pulls is echt heel “makkelijk” vaak wat exen ertussen door maar die zijn niet echt kostbaar. Dan zou je echt al met 50/60 euro klaar zijn per set. (Wil je ook de reverse holo’s) ? Als je die kaarten per binder nog eens apart wilt doen, zou ik persoonlijk bij de nieuwe sets proberen een binderbundel te scoren. Misschien niet de allerbeste kwaliteit, maar bijv de binder bundel van 151 bevatte ook nog eens pakjes kaarten en die binder gaat prima, je kan de masterset erin kwijt.
Nah sowieso om zelf te houden en de verzameling steeds completer/groter te krijgen. Dus niet voor doorverkoop.

Ja ik zou wel graag mijn binders uniform willen hebben... en niet elke set komt met een binder, laat staan dat er altijd genoeg plek is. Dus dat is helaas geen optie...

Maar €60 per base set is natuurlijk wel te doen. Aan de andere kant is je collectie dan niet echt wat waard :9~ Reverse holo's doen mij niet zoveel dus zal alleen regulars sparen.

Keuzes keuzes...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 23:40
@Royy90 die avatar wel ff veranderen dan hé! :9
Maar hm lastige vraag wel "wat te sparen".. ik denk dat je persoonlijk snel uitgekeken raakt op enkel en alleen de commons (de bulk kaarten dus) van een set te sparen. Die koop je dus idd als losse singels op CM á €50 en klaar is kees. Dan verdwijnt het in een binder en ligt het stof te happen, beetje wat je juist tegenstond uiteindelijk met het Pokedex idee.
Én door niet voor de secret rares / alt arts te gaan etc. loop je júíst de mooiste kaarten in een set mis. Zonde imo.

Je was toch juist bezig met een aangepaste '151' verzameling, dus de mooiste kaarten (alt arts) van de eerste 151 Pokémon en dan in 't Japans. Hoe staat het daarmee?

@Aschtra mooie loot hoor! En die Medabots spellen.. dé nostalgie.

[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 26-08-2024 16:51 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
In den beginne wilde ik alle sets die er bestonden compleet hebben. Ik kwam er al vrij snel achter dat dat een onbegonnen en zeer kostbare opgave is. Daarom heb ik een jaar geleden besloten een deel te gaan verkopen en me alleen te richten op sets die ik leuk vind. Dat zijn vooral de WotC sets, en hier en daar wat andere sets. Ook wil ik van elke generatie de eerste set compleet hebben, om zo wel het verschil in card design te kunnen zien.
De kaarten zitten in in zippered binders van Ultra Pro. Elke serie een andere kleur. Sun & Moon is bijvoorbeeld blauw, XY is groen.
Ik wil overigens van elke kaart zo goed als elke variant die er is. Dus ook de promo versies, theme deck holos, theme deck non-holos e.d. Sommige kaarten heb ik daardoor 6x met enkele minimale verschillen.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
AntraXxX schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:49:
@Royy90 die avatar wel ff veranderen dan hé! :9
Maar hm lastige vraag wel "wat te sparen".. ik denk dat je persoonlijk snel uitgekeken raakt op enkel en alleen de commons (de bulk kaarten dus) van een set te sparen. Die koop je dus idd als losse singels op CM á €50 en klaar is kees. Dan verdwijnt het in een binder en ligt het stof te happen, beetje wat je juist tegenstond uiteindelijk met het Pokedex idee.
Én door niet voor de secret rares / alt arts te gaan etc. loop je júíst de mooiste kaarten in een set mis. Zonde imo.

Je was toch juist bezig met een aangepaste '151' verzameling, dus de mooiste kaarten (alt arts) van de eerste 151 Pokémon en dan in 't Japans. Hoe staat het daarmee?
Nee dat idee is te traag en totaal niet leuk haha! Daarom dat ik nu naar complete sets kijk. En ja zoals je zegt, €50 en klaar... maar wanneer ik voor volledige sets ga dan zit je vaak wel richting de 300-1000 euro natuurlijk. En dat is mij weer net iets te... Helemaal omdat nieuwe sets razendsnel uitkomen.
ChokingHazard schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:50:
[...]

In den beginne wilde ik alle sets die er bestonden compleet hebben. Ik kwam er al vrij snel achter dat dat een onbegonnen en zeer kostbare opgave is. Daarom heb ik een jaar geleden besloten een deel te gaan verkopen en me alleen te richten op sets die ik leuk vind. Dat zijn vooral de WotC sets, en hier en daar wat andere sets. Ook wil ik van elke generatie de eerste set compleet hebben, om zo wel het verschil in card design te kunnen zien.
De kaarten zitten in in zippered binders van Ultra Pro. Elke serie een andere kleur. Sun & Moon is bijvoorbeeld blauw, XY is groen.
Ik wil overigens van elke kaart zo goed als elke variant die er is. Dus ook de promo versies, theme deck holos, theme deck non-holos e.d. Sommige kaarten heb ik daardoor 6x met enkele minimale verschillen.
Ja ik denk inderdaad ook dat alle sets onbegonnen werk is. Al is het wel leuk. Interessante manier van verzamelen maar erg leuk! De WotC sets blijven voor mij ook zeer mooi... nadeel daarvan is dat je bent toegewezen op de 2e hands markt... en packs openen is ook zo leuk!

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken... de Team Rocket set en de trainer pokemon die terugkomen maken het wel weer heel leuk hoor.

Andere meningen en opties zijn altijd welkom. Leuk om te horen hoe iedereen verzameld.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben wat selectiever en kies de middenweg. Dus niet elke set enkel de basisset compleet. Want dan kun je met 50/60 euro klaar zijn met enkel singles kopen en dan? Daar zit geen fun/lol aan. Maar ook niet met alles neigen naar een master set. Daar maak ik 1 uitzondering voor de 151 set. En dan SV151 en geen vintage.

Voor de andere sets die ik geopend heb: Astral, Brilliant, Evolving en Fusion denk ik aan twee basis sets per binder. Eerst pakjes openen en de rest opvullen qua basisset. En als je dan toch een alt art of gallery trainer card weet te pullen is dat je pronk kaart.

En voor de fun een Eeveelutions binder. Want er zijn zoveel varianten van Flareon, Glaceon, Jolteon, Leafeon, Umbreon, Vaporeon in zoveel verschillende sets. Dat ik het een leuk idee vind om 1 pagina per pokemon te hebben. Dus beginnen met 1 pagina vol Eevee kaarten, daarna voor elke evolutie een eigen binder page. En qua binder dan wel de Chinese Evolving Skies gift box kopen voor de binder. Het liefst de Umbreon maar die is het populairste. Dus misschien anders de Jolteon / Flareon versie halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vt6KLYYrBxHq31OkAdTtmj6N-HQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGGdZ4MBcuUeupUCKbR4Uw1Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AntraXxX
Hier vanmiddag m’n pakket richting PSA op de post gedaan. Spannend (en een kostbare onderneming ook haha)!
Doel is uiteindelijk (een deel van) de slabs in zo’n “slab display frame” ergens een mooi plekje in huis aan de muur te geven. :)

Sommige kaarten grade ik voor de investering / verkoop zoals de Iono en Bloodmoon Ursaluna en uiteraard de Van Gogh’s, terwijl ik kaarten zoals Steelix, Charmander en Pikachu 151 simpelweg grade omdat ik ze zo mooi vind voor in het slab display frame.

Deze 24 zijn het, het (lange) wachten kan beginnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTZCK1RgEg6UeobrTe_li0WxXqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEzI8yF0lOmvf9Qk8SwKsI4L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBcp8tIvTdF8fCFd8n7r-s32S70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zuJaRNQvKTkiivHO8qjhNw3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9yMRh-AsdYzh0edLdjEGxQScoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlggeRJyCDUQXx4CiZ5TacOA.jpg?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

[Afbeelding]

Ik ben begonnen met Base, Jungle, Fossil etc. Tot en met de twee Gym sets heb ik alles compleet. Maar ik merk vooral dat ik de kaarten veilig opberg in een kluis, en er vrij weinig naar kijk. Met mijn zoontje een tijd geleden begonnen met een Pokedex. Vooral voor hem, dus aan het ruilen voor hem, duur of goedkoop maakt hem niet veeluit, hij wil de mooiste kaarten die hij kan vinden (veelal full arts uiteraard).

Voor mezelf heb ik een binder met kaarten die ik mooi vind, ik ben zelf niet meer bezig met complete sets oid, meer met "een complete set van X", dus bijvoorbeeld alle drie de kaarten van Suicune, Entei en Raikou uit de Galarian Gallery, de VMAX eeveelutions (niet de dure), en zoveel mogelijk Alakazams (want mijn fav-pokemon). Eentje die ik als het meezit morgen compleet heb is de Illustration rares van de OBF Pidgey evolutie lijn. Kost niet heel veel moeite want het zijn maar 3 kaarten, maar op deze manier krijg ik wel mappen vol met kaarten die ik zelf mooi vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Ypho op 26-08-2024 19:45 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

[Afbeelding]

Momenteel ben ik met Paldea Evolved bezig als volgende Master, maar ik merk wel dat, wat je zegt, het momenteel niet bij te houden is om complete sets te blijven sparen. Momenteel met de 5e set in een jaar bezig. base set + reverses en je bent voor een €100 klaar ofzo per set, bij sommige wat minder, maar is minder leuk (persoonlijk) omdat de alt arts juist de set maken.
Maar, ik denk dat ik voor Paradox Rift toch precies dat ga doen.. base + reverse. een paar producten kopen (een ETB of 2) en dan sleeven en in de map. en de rest komt dan misschien nog wel..

Ik heb alles in 360 Eclipse binders zitten, maar Obsidian Flames en Paldea Evolved passen als master dus niet in 1 map (tenzij je je reverse/common dubbel sleeved en steekt). dan zijn 3x4 binders een betere optie ipv 3x3.

ik ga wat selectiever worden om het ook financieel leuk te houden, verder ga ik de kaarten van specfieke pokemon zoeken (magikarp/gyarados ; gastly, haunter & gengar ; gardevoir). al zullen daar ook kaarten onmogelijk duur zijn/ooit. maar dat is veel beter bij te houden.
oh, en uiteraard alle ETB's die uit komen, staat leuk in de kast (als die kast er komt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:43:
[...]
Voor mezelf heb ik een binder met kaarten die ik mooi vind, ik ben zelf niet meer bezig met complete sets oid, meer met "een complete set van X", dus bijvoorbeeld alle drie de kaarten van Suicune, Entei en Raikou uit de Galarian Gallery, de VMAX eeveelutions (niet de dure), en zoveel mogelijk Alakazams (want mijn fav-pokemon). Eentje die ik als het meezit morgen compleet heb is de Illustration rares van de OBF Pidgey evolutie lijn. Kost niet heel veel moeite want het zijn maar 3 kaarten, maar op deze manier krijg ik wel mappen vol met kaarten die ik zelf mooi vind.
Zo vind ik de Eeveelutions van de Brilliant Stars trainer gallery mooi. Vertelt toch een verhaal van de trainer en zijn pokemon. En zijn lang niet zo duur als de Evolving Skies alt arts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVsR4_HukLPP6YCCJvZ35jb2DiI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sa7yFNFYImxMMEm6aZFGN4Be.jpg?f=fotoalbum_large

En die wil ik dus gaan halen voor de Eeveelutions map. Juist vullen met zulke goedkope kaarten maar met mooie artwork. Want een Moonbreon of Sylveon uit Fusion Strike pullen gaat het toch niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:02:
[...]

Zo vind ik de Eeveelutions van de Brilliant Stars trainer gallery mooi. Vertelt toch een verhaal van de trainer en zijn pokemon. En zijn lang niet zo duur als de Evolving Skies alt arts.
Ja die zijn echt mooi. Ik heb die inmiddels ook bijna allemaal. Ik trok laatst de Vaporeon uit een BST booster, en toen wilde ik de andere twee ook 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ypho schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:09:
[...]

Ja die zijn echt mooi. Ik heb die inmiddels ook bijna allemaal. Ik trok laatst de Vaporeon uit een BST booster, en toen wilde ik de andere twee ook 😅
Ik nog niet. Maar zo'n thema binder idee staat mij dus wel aan. En natuurlijk zou het dan de kers op de taart zijn om wel een alt art in het midden te doen van een 3x3 binder. Maar het hoeft niet. De koper van de Europese Flareon collection box heeft mij in elk geval de Flareon van Brilliant Stars cadeau gedaan. En zo ga ik de Vmax kaarten uit die drie boxen ook in de binder opbergen. Want alleen de V's vind ik zelf de moeite waard om te laten graden.

Want wat ik al eerder hier las: een binder compleet hebben is dat de binder stof ligt te happen. Daarom vind ik een fotolijstjes idee met slabs ook een interessante. Dan kun je die collectie tenminste als showstopper gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
En als je 1/2 sets per jaar wilt masteren is dat natuurlijk ook een optie. (ligt ook volledig aan budget) Ik ben dit jaar voor de 151 gegaan, die is als t goed is komende zondag klaar ( Beurs van Den Haag wil ik resterende 4 kaartjes kopen van +- 15 euro per stuk.) En omdat ik nu al zie dat die sparkling set er wel echt tof uitgaat zien, gaat dat denk ik mijn volgende worden. ( Ben in december jarig, kerst, en sinterklaas) welke alle 3 goed gevierd worden, (afgelopen jaren waren mijn cadeau's vooral lego en racefietspullen, dit jaar zal dat wel pokemon gaan worden.) :D

wat ik nu vooral met singles heb, is dat op een gegeven moment verzendkosten bijna net zo hoog worden. Koop vooral via Cardmarket, maar ik had vorige week een bestelling van 14 euro (4 mooie alt kaartjes) en dan kwam er 6 euro verzendkosten bij. Probeer alles bij 1 iemand te doen, maar dat is ook weer niet zo makkelijk. Vooral als je specifiek aan t chasen bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Ik heb een vmax binder. Lekker chaos om in te kijken, maar heeft wel wat.

Gebruiken jullie Vinted? Ik nu en dan wel, dat scheelt veel verzendkosten.

[ Voor 34% gewijzigd door Spacewide op 26-08-2024 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ja dat wordt ook mijn probleem met 151 vrees ik. Ik heb bijna alle normale kaarten. Maar moet echt nog veel reverse holo's en straks nog de speciale kaarten. Heb niet echt heel veel geluk gehad met pulls. Ik heb nog wel iets van 10 of 12 pakjes om open te maken. Maar dan kan ga ik maar losse kaarten kopen.

Maar cardmarket is leuk, en veel kaarten kosten maar centen, maar die verzendkosten zijn gewoon niet leuk meer. Als je dan paar kaartjes koopt, en noodgedwongen bij verschillende mensen ben je alsnog tientallen euro's kwijt aan postnl. Hier redelijk in de buurt zit een winkel maar die heeft echt honderden kaarten. Vrees dat ik daar eens een paar uur door de bakken moet snuffelen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
TgR_KILLER schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 22:51:
Ja dat wordt ook mijn probleem met 151 vrees ik. Ik heb bijna alle normale kaarten. Maar moet echt nog veel reverse holo's en straks nog de speciale kaarten. Heb niet echt heel veel geluk gehad met pulls. Ik heb nog wel iets van 10 of 12 pakjes om open te maken. Maar dan kan ga ik maar losse kaarten kopen.

Maar cardmarket is leuk, en veel kaarten kosten maar centen, maar die verzendkosten zijn gewoon niet leuk meer. Als je dan paar kaartjes koopt, en noodgedwongen bij verschillende mensen ben je alsnog tientallen euro's kwijt aan postnl. Hier redelijk in de buurt zit een winkel maar die heeft echt honderden kaarten. Vrees dat ik daar eens een paar uur door de bakken moet snuffelen.
Ik heb nog echt een hele hoop reverse, en normale kaarten. Als je een pm stuurt welke je nodig heb na je pakjes kan ik eens kijken. Dan blijft t bij 1 iemand voor een hoop kaarten.
En op marktplaats filteren op afstand, en kijken of iemand wat RH holo’s en pulls heeft helpt ook. Als je ze kan afhalen of ruilen tegen dubbele scheelt t aan alle kanten. Ik had iemand op loopafstand die zo’n 50 RH voor mij had. Betaalde echt uiteindelijk iets van 20 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door dfbt op 26-08-2024 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-03 18:48
Hoeveel Pokémon-kaarten heb je?

Ik ben deze zomer begonnen met het verzamelen van Pokémon-kaarten. Ik heb nog niet veel kaarten, Sommige kaarten komen uit Japan, 151 serien. Ik heb wat kaarten uit Duitsland. Het grootste deel van mijn kaartenverzameling is in het Japanse, Engels en Duits :)

[ Voor 3% gewijzigd door gamermax op 27-08-2024 00:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
Wat leuk om te lezen hoe iedereen hier anders verzameld! Dat laat maar weer zien dat er geen goede of slechte manier is. Maargoed, neemt niet weg dat ik voor mijzelf eens goed moet nadenken hoe/wat ik wil gaan verzamelen.

Iedereen bedankt voor de antwoorden :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 20:23:
[...]

Want wat ik al eerder hier las: een binder compleet hebben is dat de binder stof ligt te happen. Daarom vind ik een fotolijstjes idee met slabs ook een interessante. Dan kun je die collectie tenminste als showstopper gebruiken.
Zoiets wil ik inderdaad ook. Ik heb best veel slabs met gegrade kaarten. Maar ik ben dan bang dat ze gaan verkleuren in de zon, dus dan moet ik al iets hebben met UV bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hebben slabs dat niet standaard? UV protectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Royy90 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 00:04:
Wat leuk om te lezen hoe iedereen hier anders verzameld! Dat laat maar weer zien dat er geen goede of slechte manier is. Maargoed, neemt niet weg dat ik voor mijzelf eens goed moet nadenken hoe/wat ik wil gaan verzamelen.

Iedereen bedankt voor de antwoorden :)
Er is inderdaad geen verkeerde manier. Nouja, unsleeved vind ik een verkeerde manier (shame on mezelf toen ik jong was). Maar kijk inderdaad wat je zelf wilt, bekijk de sets, bekijk de kaarten. Ik ben benieuwd waar je op uit komt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:34:
Hebben slabs dat niet standaard? UV protectie.
Helaas niet

/edit: sommige graders hebben wel UV-protected slabs: YouTube: I let the sun damage my Pokemon Cards so you don’t have to

[ Voor 25% gewijzigd door Ypho op 27-08-2024 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel pijnlijk om te zien bij die Mew kaart. Dan snap ik die mini koffertjes met foam beter voor waardevolle slabs. Luchtdicht, stofdicht, weg van UV straling opgeborgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
@Joosie200 @Ypho

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1S-5rLnH2sA9Xr_XnfzQoifB9Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LiQDDpj5s4loOhA3C6fz36qF.png?f=user_large

Zoiets is toch geweldig?! :*)

Nu m'n kaarten richting PSA zijn heb ik ondertussen fijn de tijd om me te te oriënteren op een mooi frame.
Deze site bijvoorbeeld heeft ook nog eens de keuze tussen een 16, 20 of 25 grid frame én tussen verschillende soorten plastic betreffende wel / geen UV bescherming.
https://www.cardmasterfra...ollections/new-collection
(wel uit Australië.., kijken of zoiets ook in Europa te krijgen is om de verzendkosten wat te drukken).

[ Voor 13% gewijzigd door AntraXxX op 27-08-2024 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:03:
@Joosie200 @Ypho

[Afbeelding]

Zoiets is toch geweldig?! :*)

Nu m'n kaarten richting PSA zijn heb ik ondertussen fijn de tijd om me te te oriënteren op een mooi frame.
Deze site bijvoorbeeld heeft ook nog eens de keuze tussen een 16, 20 of 25 grid frame én tussen verschillende soorten plastic betreffende wel / geen UV bescherming.
https://www.cardmasterfra...ollections/new-collection
(wel uit Australië.., kijken of zoiets ook in Europa te krijgen is om de verzendkosten wat te drukken).
Zoiets heb ik laatst ook op kickstarter gezien, helaas best aan de prijs, maar dat zal ook in het glas zitten wellicht? Eens kijken wat zo'n glasplaat kost, en dan zelf iets in elkaar knutselen. Doe ik ook weer eens wat anders dan bezig zijn met pokemon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker een mooie oplossing. Al zoek ik het meer in een rijtje van 3-5 slabs naast elkaar. En dan denk ik: een Hema, Ikea, Xenos zulke toko's moeten toch wel fotolijsten met glasplaat hebben die je kunt gebruiken. Waarom iets uit Australië halen als je het dichtbij kunt vinden. Sneller in huis, geen bijbetaling van importkosten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacewide
Ik verzamel eigenlijk geen slabs, maar in de modern set is dit mijn favoriete duo. Ik heb 2 cases Crown Zenith geopend en nooit MewTwo gevonden. Dan maar de JP versie via een Japanse verkoper gekocht. I love it 😍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ap_ZFYNvYYpW-GD04U49jxmBh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GVlwdl80GxFamIr4WNXklmo0.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: deze thread is alive. Even teruglezen lol.

[ Voor 4% gewijzigd door Spacewide op 27-08-2024 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34

Satom

Verzamel ervaringen

Ik zat nog eens te bladeren tussen mijn oude stapel kaarten om te kijken welke set ik na of misschien wel tegelijk met de Jungle set wil gaan sparen. In de stapel zat de volgende kaart en ik vroeg mij af, waarom ziet deze er zo, voor mij, gek uit. Op CM zie ik ze alleen maar met een gele rand of heb ik hier een fake te pakken? Zou wel knap zijn, deze heb ik al jaaaaaren in mijn bezit :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkayZcPYQm62NgvVJSJ2bHPsnLA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYauQ78S8Oxo8cf5ou9t1yCp.jpg?f=fotoalbum_large (Het is niet de beste foto, lekker wazig)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Satom schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:51:
Ik zat nog eens te bladeren tussen mijn oude stapel kaarten om te kijken welke set ik na of misschien wel tegelijk met de Jungle set wil gaan sparen. In de stapel zat de volgende kaart en ik vroeg mij af, waarom ziet deze er zo, voor mij, gek uit. Op CM zie ik ze alleen maar met een gele rand of heb ik hier een fake te pakken? Zou wel knap zijn, deze heb ik al jaaaaaren in mijn bezit :9
[Afbeelding] (Het is niet de beste foto, lekker wazig)
Dit is een kaart uit de legendary set, dit is een reverse holo.

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
Satom schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:51:
[Afbeelding] (Het is niet de beste foto, lekker wazig)
Is gewoon een echte inderdaad zoals Roy zegt. Een Reverse Holo van de Legendary Collection uit 2002.
Toch minimaal zo'n 3 tientjes waard als ik Cardmarket bekijk. :)
https://www.cardmarket.co...tops-LC27?isReverseHolo=Y

[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 27-08-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX

Half uurtje genieten.
Gaat per jaar door de sets / top kaarten heen en showt echt een hoop kaarten (chill ge-edit imo).
Ben nu bij 2007 en man wat zijn er voor die tijd toch een hoop iconische kaarten uitgekomen.

Baal er zelfs een beetje van dat ik het afgelopen half jaar een hoop van m’n zolder binder kaarten zoals Suicune Ex van Team M&A verkocht heb. 🙈

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 27-08-2024 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:54:
[Video: title]

Half uurtje genieten.
Gaat per jaar door de sets / top kaarten heen en showt echt een hoop kaarten (chill ge-edit imo).
Ben nu bij 2007 en man wat zijn er voor die tijd toch een hoop iconische kaarten uitgekomen.

Baal er zelfs een beetje van dat ik het afgelopen half jaar een hoop van m’n zolder binder kaarten zoals Suicune Ex van Team M&A verkocht heb. 🙈
En daarom lijkt het mij zo mooi om elke set te verzamelen! Vooral het begin is even een dingetje aangezien je mega veel binders moet aanschaffen... daarna kan je gewoon cheap bulk kopen, en hier en daar een duurdere kaart om zo de sets steeds completer te maken.

Mja, er komt sneller iets uit dan dat ik het compleet kan maken haha

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
AntraXxX schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:54:
[Video: title]

Half uurtje genieten.

Spijt hebben van je verkopen.. ik had een redelijke verzameling rocket kaarten (pack fresh) , volledige base set , en heel veel losse kaarten van verschillende sets. Die heb ik 3 jaar geleden een keer verkocht voor ongeveer 1000 euro , ik kreeg een zoon en dacht wel klaar te zijn met de hobby. Onwijs spijt van, als ik nu weer die rocket kaarten NM wilt kopen ben ik rond 500 kwijt, base set rond 750, en dan mis ik al die losse kaarten nog die ik had.

Maarja, dan beginnen we opnieuw, alleen t geld nog even vinden om zo snel mogelijk aan die oude wotc sets te beginnen. Eigenlijk zou ik graag alles van Gen 1 weer hebben. ( rest maakt mij niet zoveel uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
FriXion schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 18:04:
[...]

Heb zojuist bevestiging gehad van Cardmarket dat de gebruiker op non-actief is gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Hij staat op Vacation modus. Scheelt weer een rit naar Oeffelt :+

Collectr geeft plots een flinke duik naar beneden sinds vandaag. Zou ik iets per ongeluk verwijderd hebben of berekenen ze prijzen anders.. 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
FriXion schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

Heb zojuist bevestiging gehad van Cardmarket dat de gebruiker op non-actief is gezet.
Bijzonder, ik kreeg terug dat hij geen kaarten heeft gelist en ze niks kunnen doen. Ik moest hem maar gewoon blokkeren :+

Mijn Cardmarket-profiel

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ChokingHazard schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:37:
[...]

Bijzonder, ik kreeg terug dat hij geen kaarten heeft gelist en ze niks kunnen doen. Ik moest hem maar gewoon blokkeren :+
Ik kreeg deze:
Thank you for your message.
The user has been suspended.
Best regards.
Volgens mij is "vacation mode" standaard waar ze gebruikers blokkeren in eerste instantie. Ik heb dit een tijd geleden ook gehad met een gebruiker die mij kaarten had verkocht en deze aangetekend naar een verkeerd adres had gestuurd, en met geen mogelijkheid wilde helpen dit op te lossen.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:50
In Almere zit er een gloednieuwe spellenwinkel, Het Portaal. Hun site is nog enorm karig, maar ze proberen in elk geval met Discord al een mooie community te bouwen.

Ze proberen op 15 September a.s. een Pokémon speel- en ruildag te organiseren. Dus, in de buurt en interesse? Meld je aan via hun Discord.

Winkel op Google Maps

Hun Discord

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Voor de komende set staan alle afbeeldingen online. De komende dagen worden de JP voor de EN vervangen, maar qua art kunnen we vast kijken welke kaarten we willen :)

Stellar Crown card list

Voor mij Bulbasaur, Squirtle, Joltik en wellicht Raboot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Dit kijkt fijner vind ik. grotere plaatjes, in 1x scrollen ipv pagina's

https://www.justinbasil.com/visual/sv7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 07:09:
Voor de komende set staan alle afbeeldingen online. De komende dagen worden de JP voor de EN vervangen, maar qua art kunnen we vast kijken welke kaarten we willen :)

Stellar Crown card list

Voor mij Bulbasaur, Squirtle, Joltik en wellicht Raboot.
Voor mij Bulbasaur, Squirtle, Hydrapple SIR. En dan moet ik ook nog de Charmander van Obsidian Flames? halen. Want dan heb je de gen 1 starters compleet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNuGAHC13Evsf0FSWeapzum7QSg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/17NfNFv03Z77531OQ0kWx1vW.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 30-08-2024 08:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jemig wat komen er steeds sneller nieuwe sets uit achter elkaar vergeleken met de Sword & Shield generatie kaarten, heb net de TS weer aangepast met de nieuwste sets. Maar als je dat zo bekijkt zijn we echt in een stroomversnelling gekomen.. :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:07:
Jemig wat komen er steeds sneller nieuwe sets uit achter elkaar vergeleken met de Sword & Shield generatie kaarten, heb net de TS weer aangepast met de nieuwste sets. Maar als je dat zo bekijkt zijn we echt in een stroomversnelling gekomen.. :o
Yup. En de volgende staat al weer voor november gepland. En dan hebben we het nog niet eens over de tussenproducten :D

Begint steeds meer op MTG te lijken zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:11:
[...]

Yup. En de volgende staat al weer voor november gepland. En dan hebben we het nog niet eens over de tussenproducten :D

Begint steeds meer op MTG te lijken zo...
Ja gaat echt ontzettend hard.. :o

♦ Scarlet & Violet: Twilight Masquerade
Komt uit op 24 Mei 2024

♦ Scarlet & Violet: Shrouded Fable
Komt uit in 2 Augustus 2024

♦ Scarlet & Violet: Stellar Crown
Komt uit in 13 September 2024

♦ Scarlet & Violet: Surging Sparks
Komt uit in 8 November 2024

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:12:
[...]

Ja gaat echt ontzettend hard.. :o

♦ Scarlet & Violet: Twilight Masquerade
Komt uit op 24 Mei 2024

♦ Scarlet & Violet: Shrouded Fable
Komt uit in 2 Augustus 2024

♦ Scarlet & Violet: Stellar Crown
Komt uit in 13 September 2024

♦ Scarlet & Violet: Surging Sparks
Komt uit in 8 November 2024
En toch is dat niet afwijkend van SWSH
♦ Sword and Shield Astral Radiance
Uitgebracht op 27 Mei 2022.

♦ Pokémon GO
Uitgebracht op 1 Juli 2022.

♦ Sword and Shield Silver Tempest
Uitgebracht op 11 November 2022.

♦ Sword and Shield VSTAR Universe
Uitgebracht op 2 December 2022.

♦ Sword and Shield Crown Zenith
Komt uit op 20 Januari 2023.

Of S&V vorig jaar
♦ Scarlet & Violet: Paldea Evolved
Komt uit op 9 Juni 2023.

♦ Scarlet & Violet: Obsidian Flames
Komt uit op 25 Augustus 2023.

♦ Scarlet & Violet: 151
Komt uit op 22 September 2023

♦ Scarlet & Violet: Paradox Rift
Komt uit op 3 November 2023

♦ Scarlet & Violet: Paldean Fates
Komt uit op 26 Januari 2024

Want we krijgen in januari gewoon de high class special set uit Japan in de VS en Europa. Met de mogelijke tera Eeveelutions

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:16:
[...]

En toch is dat niet afwijkend van SWSH
♦ Sword and Shield Astral Radiance
Uitgebracht op 27 Mei 2022.

♦ Pokémon GO
Uitgebracht op 1 Juli 2022.

♦ Sword and Shield Silver Tempest
Uitgebracht op 11 November 2022.

♦ Sword and Shield VSTAR Universe
Uitgebracht op 2 December 2022.

♦ Sword and Shield Crown Zenith
Komt uit op 20 Januari 2023.

Of S&V vorig jaar
♦ Scarlet & Violet: Paldea Evolved
Komt uit op 9 Juni 2023.

♦ Scarlet & Violet: Obsidian Flames
Komt uit op 25 Augustus 2023.

♦ Scarlet & Violet: 151
Komt uit op 22 September 2023

♦ Scarlet & Violet: Paradox Rift
Komt uit op 3 November 2023

♦ Scarlet & Violet: Paldean Fates
Komt uit op 26 Januari 2024

Want we krijgen in januari gewoon de high class special set uit Japan in de VS en Europa. Met de mogelijke tera Eeveelutions
Zag ik het dan verkeerd? Want na mijn idee komen er veel meer achter elkaar, maar nu ik heb nogmaals bekijk zie ik dat het op zich nog wel meevalt :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:27:
[...]

Zag ik het dan verkeerd? Want na mijn idee komen er veel meer achter elkaar, maar nu ik heb nogmaals bekijk zie ik dat het op zich nog wel meevalt :D.
Ik wil niet ontkennen dat het veel sets kort op elkaar zijn. Wil meer zeggen dat the Pokemon company dit patroon al wat jaren zo hanteert. Het een sluit het ander niet uit. Het is mij ook een te rap tempo om bij te houden. En zoals ik bij Shrouded voor de promokaarten ging, ga ik bij Stellar voor de gen 1 starter singles primair.

Surging Parks moet ik nog maar zien. Ik vind het jammer als ze Dragona Paradise bundelen en dat de Exceguttor dan de main mon is ipv een Dragonite. Je verwacht dan toch wat dragon types. En nee dat hoeft niet elke keer Charizard te zijn. En wat die tera form Eeveelutions dan kan ik nog even tot januari goed sparen voor die set, Trainers Pokemon set en Team Rocket. Die dan wat in januari, maart, mei uitkomen hier? Dan vind ik het niet erg om nu even rustig aan te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Het "lijkt" nu vooral sneller omdat er 2 sets in 2 maanden komen, maar gemiddeld zitten we nog steeds op "maar" 6 sets per jaar denk ik? Ach ja, gelukkig spaar ik niet alles :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:40:
Het "lijkt" nu vooral sneller omdat er 2 sets in 2 maanden komen, maar gemiddeld zitten we nog steeds op "maar" 6 sets per jaar denk ik? Ach ja, gelukkig spaar ik niet alles :D
Los van de korte tijd tussen Shrouded en Stellar. Ik vind 6 sets per jaar gewoon te veel. Zo kun je niet oprecht genieten van een bepaalde set, singles sparen, op beurzen voor op de hunt zijn naar kaarten of de volgende staat in de spot light. Laat het maar 3 sets normaal zijn en 1 special set. Met twee extra in de mix krijg je gewoon het idee dat de printers 24/7 draaien. Als verzamelaar vind ik het dus fijner om meer tijd tussen sets te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:37:
[...]

Ik wil niet ontkennen dat het veel sets kort op elkaar zijn. Wil meer zeggen dat the Pokemon company dit patroon al wat jaren zo hanteert. Het een sluit het ander niet uit. Het is mij ook een te rap tempo om bij te houden. En zoals ik bij Shrouded voor de promokaarten ging, ga ik bij Stellar voor de gen 1 starter singles primair.

Surging Parks moet ik nog maar zien. Ik vind het jammer als ze Dragona Paradise bundelen en dat de Exceguttor dan de main mon is ipv een Dragonite. Je verwacht dan toch wat dragon types. En nee dat hoeft niet elke keer Charizard te zijn. En wat die tera form Eeveelutions dan kan ik nog even tot januari goed sparen voor die set, Trainers Pokemon set en Team Rocket. Die dan wat in januari, maart, mei uitkomen hier? Dan vind ik het niet erg om nu even rustig aan te doen.
Nou ja daar heb je gewoon wel een punt, soms moet je het even van een ander perspectief bekijken dat is precies wat jij nu doet. Want zoals @Ypho hieronder al zegt, het lijkt wel zo.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:45:
[...]

Los van de korte tijd tussen Shrouded en Stellar. Ik vind 6 sets per jaar gewoon te veel. Zo kun je niet oprecht genieten van een bepaalde set, singles sparen, op beurzen voor op de hunt zijn naar kaarten of de volgende staat in de spot light. Laat het maar 3 sets normaal zijn en 1 special set. Met twee extra in de mix krijg je gewoon het idee dat de printers 24/7 draaien. Als verzamelaar vind ik het dus fijner om meer tijd tussen sets te hebben.
Oh ik ben het zeker met je eens hoor. Ik vind 6 per jaar ook best veel, ondanks dat ik niet alles spaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:45:
[...]

Ik heb dit persoonlijk juist andersom en vind het momenteel wel chill zo. Maargoed ik ben niet iemand die sets spaart en ik spaar eigenlijk enkel en alleen de singles / alt arts.
Dus hoe meer sets, hoe meer 'kans' op mooie nieuwe pareltjes om aan mijn alt arts collectie toe te voegen. :9

Maar ik ben het wel eens met je punt dat het 'oprechte genieten van een set' wel een beetje voorbij (lijkt) gaat.
Uit Stellar Crown wil ik sowieso de Bulbasaur en Squirtle, mooie toevoeging aan de Charmander van OF welke ik al heb. Verder zijn de Joltik en Hydrapple SIR wel nice, de rest doet me helaas niet zo veel.

Volgende week zaterdag hoogstwaarschijnlijk naar de Pokémonbeurs in Venray (https://pokemon-beurs.nl/pokemon-informatie-bezoekers/), nog anderen hier die wellicht ook gaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Ik ken twee jongens die een bijbaantje (flexijob in Vlaanderen) hebben in Albert Heijn en tot 12000 netto extra verdienen om enkel en alleen elke set te sparen. Note bene: single en geen kinderen. :9

Fomo of wijsheid. Tijd zal het zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
Spacewide schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:23:
Ik ken twee jongens die een bijbaantje (flexijob in Vlaanderen) hebben in Albert Heijn en tot 12000 netto extra verdienen om enkel en alleen elke set te sparen. Note bene: single en geen kinderen. :9

Verslaafd kun je eerder zeggen :+.

Maar wijsheid is het sowieso niet. Als je 12K per jaar te spenderen hebt aan Pokémon zou ik toch mooi 10K in sealed boosterboxen steken en 2K uitgeven aan pakjes openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacewide schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:23:

Als je single bent en geen kinderen heb je op die leeftijd weinig vaste lasten. (spreek uit ervaring) Al helemaal als je niet op kamers zit maar nog thuiswoont. Sparen ze elke set dan door pakjes te openen en van elke set een masterset te verzamelen? Of zoals @AntraXxX zegt voornamelijk sealed collectie en 10% yolo geld voor losse pakjes?

En ik heb al eens op YouTube wat gezien. Wat als je van elke sword en shield set een booster box had gehaald? Hoeveel was je kwijt en hoeveel was het nu waard? Dan kun je van duizend euro zo vijf / zes duizend maken. Maar zie de grootste verleiding te weerstaan: alles dicht laten. Daarom zou ik met zo'n budget 80% sealed collectie en 20% packs openen en singles kopen als spreiding kiezen. Je weet pas achteraf of een set recordprijzen doorbreekt (denk Team Up, Evolving Skies) Dus niet elke set gaat zoveel rendement opleveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
Elke keer hetzelfde 3 BB cases en 1 ETB case (2000EUR). Bij kleine tussensets 3 ETB cases (900EUR).
Ze sparen elke set door te openen, dubbeltjes gaan voor release online aan vraag en aanbod prijzen. Met deze regel masteren ze zo goed als elke set. Ontbreekt er echt iets, dan wordt er onderling geruild of op een beurs.
Overschot, zoals bij Obsidian flames en Temporal Forces blijft de rest gesealed. Verder geen sealed aankopen.

*Monopoly* money heb ik al eens horen vallen :o en dat doen ze al 9 jaar zo.

Ik hanteer zelf ook ongeveer zo'n 80/20 sealed regeltje al is dat eerder 50/50 hier, maar ben al meer naar sealed aan het afwijken omdat ik over dat FOMO gevoel heen ben. Alle sealed heb ik in dozen gestoken met veel plakband er rond. Op de dozen staat inhoud, aankoopdatum en aankoopprijs. Lekker in mijn technische ruimte op 21graden om te vergeten. Maar late instap, sinds 151 en jullie advies _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Spacewide op 30-08-2024 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Ik kwam net deze mooie kaart nog eens tegen. Was het maar een full art.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SqTqNb_E8_5XAVIt3-w6RCz-qQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c9nREGWF7fIIptrvjCOr9nJt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Daarnet even in men TWM map aan het checken, want de beurzen komen eraan.
Deze pov was me nooit eerder opgevallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oq5CViZwrP5kYXspCXtVxgOBHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRTYeVwK2wUwLKWtCXhJ1nhm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacewide schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:53:
Daarnet even in men TWM map aan het checken, want de beurzen komen eraan.
Deze pov was me nooit eerder opgevallen.

[Afbeelding]
Niet? Dit was het meest besproken aan deze twee. Ik heb niks van Twilight Maskerade maar ik zou wel deze tweeluik willen: plus die Growlithe past mooi in mijn gen 1 binder met straks de Bulbasaur en Squirtle van Stellar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:57:
[...]

Niet? Dit was het meest besproken aan deze twee. Ik heb niks van Twilight Maskerade maar ik zou wel deze tweeluik willen: plus die Growlithe past mooi in mijn gen 1 binder met straks de Bulbasaur en Squirtle van Stellar erbij.
Oh for real :D Ik heb dat echt gemist, net zoals bij Crown Zenith toen ik de MewTwo gallerykaart eens goed bekeken had, de gedachte dat ik iets ontdekt had en tegelijkertijd het voorbije jaar onder een steen leefde. Mooi idee om die POVs bij elkaar te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Mijn pack luck is echt, meh. Heb nu 52 packjes open, van de illustration/ special rares heb ik nog bijna niks, alle versies van de starter Pokémon en die EX kaarten van de starters nog helemaal niks.
Maar al wel 3x de 203 Erika's invitation...

Nog 4 packs te openen, en dan maar eens kijken of ik hier en daar wat kan ruilen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
TgR_KILLER schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:58:
Mijn pack luck is echt, meh. Heb nu 52 packjes open, van de illustration/ special rares heb ik nog bijna niks, alle versies van de starter Pokémon en die EX kaarten van de starters nog helemaal niks.

Nog 4 packs te openen, en dan maar eens kijken of ik hier en daar wat kan ruilen ofzo.
Ja pull rates van 151 verschillen heel erg, 56 packs van gemiddeld 6/7 euro is toch al flink geld. Ik zie al regelmatig mastersets voorbij komen op diverse plaatsen voor rond 800/850 euro. Ik zou dan ook stoppen met packs openen en singles kopen en ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
TgR_KILLER schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:58:

Oh 203 is een van de vier kaarten die ik nog moet. Ik woon bij jou in de omgeving dus misschien kunnen we wel wat ruilen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPW0QRkFaylPyDQC9Wl2ZPtZjmc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DTe71ywz5AnQ3fhhTORjVkYH.jpg?f=user_large

Wie kan zeggen of deze nep is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Twee min Googlen levert dit op: https://media.karousell.c...rare__1613657429_d82c9dd9

Bij een echte is het “tube” gedeelte + de rand voorzien van textuur , dat lijkt die op jouw plaatje niet te hebben?
Of je moet aanvullende foto’s hebben / vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 01-09-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
AntraXxX schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:23:
[...]

Twee min Googlen levert dit op: https://media.karousell.c...rare__1613657429_d82c9dd9

Bij een echte is het “tube” gedeelte + de rand voorzien van textuur , dat lijkt die op jouw plaatje niet te hebben?
Of je moet aanvullende foto’s hebben / vragen.
Bedankt 👍

Na vergelijken was ik zelf bijna overtuigd dat het van originele kwaliteit is. Maar indeed ontbrekende reliëf. Bij vraag naar foto's krijg ik enkel foto's vanop verre afstand of vreemde hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
dfbt schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:51:
[...]

Ja pull rates van 151 verschillen heel erg, 56 packs van gemiddeld 6/7 euro is toch al flink geld. Ik zie al regelmatig mastersets voorbij komen op diverse plaatsen voor rond 800/850 euro. Ik zou dan ook stoppen met packs openen en singles kopen en ruilen.
Ik ga sowieso stoppen met packs openen nu, alle commons enzo heb ik op een enkeling na. Dus elk pakje wat ik nog open heeft ongeveer gegarandeerd 8 dubbele xD.
FriXion schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:57:
[...]

Oh 203 is een van de vier kaarten die ik nog moet. Ik woon bij jou in de omgeving dus misschien kunnen we wel wat ruilen?
Ik schiet je ff een PM !

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Een nieuwe maand, een nieuwe mini tins display met C22 codering. Uit 10 Evolving Skies dit keer 6x witte code cards, 4x zwart omrande code card. Met 1 Golurk V en 3 holo's als resultaat. Nee dan 10 pakjes Fusion Strike. Dat was 50/50. Met een Cinderace V en VMAX, Chandelure V en VMAX en een Boltund Vmax rainbow.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SAD5Cc6xINFusWWnPpEtc8R-ng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dm5WWln4xAXGkkwluvGcViMp.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjXqZ9xaxvfY30C4lHH2q_AerBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YwMw8TP8VEgJo7Irf7551vvf.jpg?f=fotoalbum_large
Net ook gekeken naar een 1008 pack opening van Evolving Skies. Met 28 booster boxen geopend kwam er nog geen Umbreon VMAX of Rayqueza uit. Wel de nodige Eeveelutions maar niet de meest waardevolle. Denk dat ik het maar hou bij 20 pakjes Evolving Skies en 20 pakjes Fusion Strike.

Ik ga op zoek naar een mooie binder voor beide sets en ga dan van mijn Cardmarket tegoed de ontbrekende singles (vooral full arts en alt arts) zoveel mogelijk kopen. En dan kom ik toch al snel tot de top 8 duurste Evolving Skies kaarten. Dus alles tot de 10e duurste kaart kan ik in 1 keer bestellen. Is wel minder leuk dan om zelf te pullen. Maar als duizend ES packs je nog geen Moonbreon oplevert dan maar single kopen.

Ik heb nog 1 mini tin display in seal over. Die laat ik dicht. Met 15 euro per los pakje Evolving Skies kan die mooi wat recupereren van de eerste twee mini tin display boxen. En dan nog heb ik scherp ingekocht want 240 euro voor 20 pakjes Evolving Skies en 20 pakjes Fusion Strike bij elkaar is niet zo'n gekke deal. Zeg 9 euro per pakje Evolving Skies en 3 euro per pakje Fusion. Of 50/50 net hoe je het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:27
Zijn er mensen die deze zaterdag naar de beurs in Venray gaan? Is dat een grote beurs?

*edit* Excuses, het is blijkbaar op zaterdag, niet zondag.

[ Voor 29% gewijzigd door Redax op 06-09-2024 10:04 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:06
Redax schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:10:
Zijn er mensen die deze zondag naar de beurs in Venray gaan? Is dat een grote beurs?
Ik ga wss deze keer niet.
Ben de andere keren er wel geweest. Het is te groot geworden voor de oude locatie.
Hoe groot het nu is durf ik je niet te vertellen.

De keren dat ik er was vond ik het wel leuk/gezellig. Maar weet niet hoe het nu is met de nieuwe locatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Zijn er mensen die deze zondag naar de beurs in Venray gaan? Is dat een grote beurs?
Let er op dat deze beurs mórgen (7 september) is he!

Ik ga wel ff langs met m'n vriendin en broertje, ben in mei voor het eerst in m'n leven naar zo'n beurs geweest in Venray (toen bij een manege, maar het was broeierig warm daar helaas). Smaakte qua sfeer en stands wel naar meer en ik ben wel benieuwd naar de huidige opzet in een nieuwe locatie ('n hotel), ze hebben ook 100+ stands als ik de website mag geloven dus dat is meer dan prima lijkt me.

Als je in de buurt woont gewoon eens langs gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De manege locatie vond ik beter. Het was weliswaar koud maar wel ruim van opzet. De tweede keer in het hotel was mij te dicht op elkaar gezet, alsof je door een mierenhoop heen loopt. En gezien ik mijn lease auto net heb ingeleverd ligt Venray met ov niet om de hoek voor mij vanuit het noord / oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:27
Joosie200 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:46:
[...]

De manege locatie vond ik beter. Het was weliswaar koud maar wel ruim van opzet. De tweede keer in het hotel was mij te dicht op elkaar gezet, alsof je door een mierenhoop heen loopt. En gezien ik mijn lease auto net heb ingeleverd ligt Venray met ov niet om de hoek voor mij vanuit het noord / oosten.
Was het zo druk dan?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond van wel. Als de parkeerplaatsen uitpuilen, mensen op elk stukje gras hun auto parkeren dan is het hotel niet echt uitgerust voor winkelend publiek en de winkeliers. Maar een ander zal het gezellig druk genoemd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDi
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-04 09:27
Mijn neefjes willen beginnen met de game. Dit wordt hun eerste tcg, dus ik mag alles uitleggen. Ik heb vroeger Magic gespeeld, dus verwacht dat het wel goed gaat komen :D.

Ik zoek wel hulp met het kopen van de juiste decks/boosters/starter packs. Iemand tips waar te beginnen zodat ze met zijn tweeën kunnen spelen en decks kunnen bouwen?
Pagina: 1 ... 50 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.