✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jup, ik heb twilight volledig aan mij voorbij laten gaan. Maargoed klein detail. Iedereen om mij heen is of in verwachting of gaat trouwen en ik doe een trip down memory lane.TgR_KILLER schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:21:
[...]
Die zag ik ook al voorbij komen idd.. Al moest het dan wel een 151 set zijn

151 kinderen? What?TgR_KILLER schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:21:
[...]
Die zag ik ook al voorbij komen idd.. Al moest het dan wel een 151 set zijn

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh hell no, ik hou het bij 0.. ik spaar wel Pokémon
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Je koopt gewoon iets minder
Ik mis nog 6 kaarten van ongeveer 15-20 euro per stuk om mijn masterset 151 compleet te maken.
En hopelijk gaat mijn zoon van bijna 2, over een jaar of 4-5 alles ook echt leuk vinden. Reden om meer packs te kopen, en meer cadeautjes
Ik moet de tien duurste nog van 151. En voor nu heb ik al een mooi excuus met mijn neefjes. Packs openen blijft leuk. Enkel de pulls vallen tegen. Maar dat leert ze om gewoon de kaartjes te kopen die je echt leuk vindt.dfbt schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:52:
Pokémon sparen en kinderen kan ook gewoon samen hoor
Je koopt gewoon iets minder.
Ik mis nog 6 kaarten van ongeveer 15-20 euro per stuk om mijn masterset 151 compleet te maken.
En hopelijk gaat mijn zoon van bijna 2, over een jaar of 4-5 alles ook echt leuk vinden. Reden om meer packs te kopen, en meer cadeautjes
Gisteren wel een Erika's invitation gepulled.. die 203 (uit mijn hoofd), toffe kaart, wel dubbel ondertussen xD
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik was ''weer begonnen'' met verzamelen toen 151 uitkwam, en heeft mij direct geleerd om niet door te gaan met kopen van boxen zodra je alles al 1x heb gekocht voor de promo's etc. En zelfs soms heeft promo's los kopen nog meer zin. (upc promo's staan op marktplaats voor +- 15-20) dan had ik beter voor 100 euro nog 2 etb's kunnen kopen.
Ik koop juist meer. Want mijn zoontje moet toch ook kaarten hebben?dfbt schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:52:
Pokémon sparen en kinderen kan ook gewoon samen hoor
Je koopt gewoon iets minder.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Dat zei ik, niet door TPCi.Sir_Lion schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:26:
[...]
Echter is dat nog nooit gedaan voor de Pokemon series.
Dan tel ik die Mystery Dungeon voor de GBA en DS release niet mee, want dat zijn ook 2 verschillende spellen.
[ Voor 0% gewijzigd door whahas op 09-08-2024 12:18 . Reden: Typefout hersteld ]
Keuzes maken de Mens
Nou ja, TPCi is wel de publisher van de 2 mystery dungeon games waar ik naar refereerde.
Wel jammer dat jullie interesse in de S&V sets wat zijn afgenomen door de ‘simpele prints’.
Bedoel je dan van de alt arts, en kun je voorbeelden geven?
Ik ben sinds afgelopen januari pas weer door het Pokemon virus gegrepen en ik vind de designs van de alt arts juist een pluspunt van de S&V sets.
Master sets etc. spaar ik niet, dus designs van ‘bulkkaarten’ boeien me niet veel.
In de S&S sets ben ik bijvoorbeeld geen fan van de trainer gallery kaarten en ook de rainbows vind ik mwah.
De S&M sets zijn wel erg sterk, Team Ups vind ik bijv. erg leuk, maargoed ondertussen aardig aan de prijs natuurlijk.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
(niet uit eigen zak betaald, de BB van m’n broertje gekregen in ruil voor wat klushulp en de Kingdra box van m’n vriendin als prijs van onze “vakantie bordspellen klassement”).
Ik had er ook iets anders van kunnen halen, maargoed je kunt maar een hobby hebben
:strip_exif()/f/image/vImbpMW9K3u4RpgsgOgx6D7Y.jpg?f=fotoalbum_large)
De Kingdra promo kaart maakt voor mij al heel die box goed, vind ‘m zo vet. Zou imo echt een chasekaart kunnen zijn!
Verder zijn er ook nog wat losse packs Fusion Strike onderweg, mag m’n vriendin openen (vind ze sowieso leuk om te doen, maar die set doet het goed /want roze packs
Ook nog 2 mooie sales op CM na een aantal weken van droogte —> Empoleon Lv. X van Diamond and Pearl en Xatu van Skyridge. Mooie €120 in de pocket!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dank je welAntraXxX schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:15:
@G_Dragon proficiat allereerst, leuk nieuws!
Wel jammer dat jullie interesse in de S&V sets wat zijn afgenomen door de ‘simpele prints’.
Bedoel je dan van de alt arts, en kun je voorbeelden geven?
Ik ben sinds afgelopen januari pas weer door het Pokemon virus gegrepen en ik vind de designs van de alt arts juist een pluspunt van de S&V sets.
Master sets etc. spaar ik niet, dus designs van ‘bulkkaarten’ boeien me niet veel.
In de S&S sets ben ik bijvoorbeeld geen fan van de trainer gallery kaarten.
De S&M sets zijn wel erg sterk, Team Ups vind ik bijv. erg leuk, maargoed ondertussen aardig aan de prijs natuurlijk.
Ja die voorbeelden wil ik zeker wel geven en ondanks er wel een paar mooie kaarten tussen zitten, want ik wil zeker niet zeggen dat ze allemaal lelijk zijn! Maar de hoeveelheid van die mooie kaarten is hard afgenomen sinds ze weer terug zijn gegaan naar de EX kaarten.
Voorbeelden van hoe ik ze graag zie want deze kwaliteit van kaarten worden bij ons echt gemist in de nieuwe sets (Pokémon 151 & Paldea Evolved uitgezonderd, want die zijn gewoon erg mooi):
toon volledige bericht
Die promo is zeker heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi wauw!AntraXxX schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:26:
Hier is voor de verandering maar weer een bestelling binnen gekomen zojuist.
(niet uit eigen zak betaald, de BB van m’n broertje gekregen in ruil voor wat klushulp en de Kingdra box van m’n vriendin als prijs van onze “vakantie bordspellen klassement”).
Ik had er ook iets anders van kunnen halen, maargoed je kunt maar een hobby hebben.
[Afbeelding]
De Kingdra promo kaart maakt voor mij al heel die box goed, vind ‘m zo vet. Zou imo echt een chasekaart kunnen zijn!
Verder zijn er ook nog wat losse packs Fusion Strike onderweg, mag m’n vriendin openen (vind ze sowieso leuk om te doen, maar die set doet het goed /want roze packs).
Ook nog 2 mooie sales op CM na een aantal weken van droogte —> Empoleon Lv. X van Diamond and Pearl en Xatu van Skyridge. Mooie €120 in de pocket!
Heel veel plezier met uitpakken
Don't forget to show us your hits
Eens, ik vind hem vergelijkbaar met de Magikarp qua stijl. De enige chase voor mij uit Shrouded vind ik de Persian die uit het raam kijkt en de reflectie van Persian in het raam.AntraXxX schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:26:
Verder zijn er ook nog wat losse packs Fusion Strike onderweg, mag m’n vriendin openen (vind ze sowieso leuk om te doen, maar die set doet het goed /want roze packs).
Slim, en als je de Sylveon of Gengar pullt wat dan? Beide ook enorm roze
Eens met je voorbeelden.G_Dragon schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:31:
[...]
Voorbeelden van hoe ik ze graag zie want deze kwaliteit van kaarten worden bij ons echt gemist in de nieuwe sets (Pokémon 151 & Paldea Evolved uitgezonderd, want die zijn gewoon erg mooi):
[...]
Er komt vanuit S&V nog niet veel wat zich kan meten op hetzelfde niveau. Maar wie weet met Stellar Crown / Miracle of toch die Rocket return set. Immers met SWSH kwam het ook pas op gang toen we op de helft zaten qua sets.
Voor nu vind ik die Kingdra promo en Greninja promo het meest in de buurt komen. Ben ook van plan die te laten graden, al is het lastig juist omdat ze als promo verpakt zijn om een 10 te krijgen. Te veel off center, teveel whitening.
:strip_exif()/f/image/IqMiQTlvcYVrFEE9bKyEfxqH.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn ervaring met Atvido was wel even binnenknijpen geblazen, omdat het bij mede-Tweakers een stuk sneller ging en als je reviews over hun gaan lezen, wordt het er niet beter op. Het duurde maar liefst een hele week voordat het pakket zichtbaar kwam in het online portaal. Direct betaald voor DPD en toen duurde het nog 2 dagen voordat ze een tracking hadden toegevoegd. De Worlds promo Pikachu haal ik wel via Cardmarket: sealed + shipping voor € 11,29
Al met al, doet Atvido wel wat ze beloven, maar je moet verwachten: vandaag besteld, morgen doorgestuurd
En nog eentje uit den oude doos, Pokemon Day in Walibi op 30 augustus 2008. Ik moet zeggen dat ik de kaart best netjes heb weten te bewaren (gelijk maar even in een sleeve en toploader gedaan).
:strip_exif()/f/image/dPsNsJT9smgV2cCimvt9wwtI.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft, wellicht, weinig financiële waarde, maar wel ontzettend veel emotionele waarde
Zouden ze Switch 2 only aandurven?Sir_Lion schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:00:
[...]
Nou ja, TPCi is wel de publisher van de 2 mystery dungeon games waar ik naar refereerde.
Keuzes maken de Mens
In het bijbehorende game topic werd ik behoorlijk aangevallen toen ik die suggestie deed.
Terwijl gezien de prestaties van Pokémon Legends: Arceus op de gewone Nintendo Switch daar qua graphics en prestaties wel een reden voor is.
Keuzes maken de Mens
Alleen Nintendo is niet GameFreak noch The Pokémon Company international, dus er zullen inderdaad wel financiële afwegingen worden gemaakt.
Keuzes maken de Mens
Weet iemand misschien een site of shop waar je deze voor wat goedkoper kan krijgen? Ik zag ze bij costco voor 90 dollar gaan maar volgens mij kan je die niet hierheen laten sturen.
Nogal een late instap qua aanbod op dit moment. Als het om te openen is zou je ETBs kunnen overwegen en de Mew en Mewtwo promo kaarten los kopen via Vinted of CardMarket.jepperdeprep-- schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:39:
Hallo iedereen. Ik ben sinds kort begonnen met collecten. Ik start met de 151 set zoals velen vanwege de nostalgie. Ik wil graag de 151 UPC kopen maar de goedkoopste die ik kan vinden in Nederland gaat voor €150.
Weet iemand misschien een site of shop waar je deze voor wat goedkoper kan krijgen? Ik zag ze bij costco voor 90 dollar gaan maar volgens mij kan je die niet hierheen laten sturen.
Als het als sealed te bewaren is dan zou 140 euro relatief meevallen.
Over enkele weken of maanden ga je meer aanbod van 151 zien door de verwachte reprint, maar het zal aan de schnelle zijn.
Nu is er dus een nieuwe lichting online gekomen bij de Pokemon Center. En daarom zie je dat met name UK sellers de promo al verkopen voor 30/40 euro. Daarmee verdien je net de kosten voor doorsturen terug. Maargoed als je geduld hebt: wie weet heeft een koper geen zin in iemand uit het VK want je moet officieel btw en inklaringskosten betalen. Ik heb de mijne aan iemand in Malta verkocht. Dus wie weet dat een Italiaan, Spanjaard, Portugees wel bereid is meer te betalen. De eerste non UK seller zit al snel op 80/90 euro verkoopprijs. En dan kan je op 100 euro voor de UPC uitkomen.
Omslachtige manier wellicht en het kost je wat moeite. Waarom ik atvido heb gebruikt kwam na een simpele reddit search. Had een aantal andere forwarding partijen getest en bij het overnemen van hun UK warehouse adres kon ik bij de Pokemon Center niet verder met betalen. Ik heb zelf de UPC, een booster box van Fusion Strike en net eerder deze week de Kingdra / Greninja collection box met Pikachu worlds promo besteld en laten doorsturen. Ga uit van 25-30 verzendkosten vanuit de forwarder, kost je een week tot twee weken levertijd. Maar het is makkelijker te regelen dan via de Amerikaanse pokemon center. Via de Japanse pokemon center heb ik dan weer Tenso gebruikt. Voor 20 euro verzendkosten heb ik toen 10 losse Japanse 151 pakjes gekocht voor 14 euro omgerekend + een shining treasures ex box voor 36 euro. En ik had er een master ball tussen zitten toen.
135 euro bij Collector store in Breda. Daar heb ik hem paar weken geleden gehaald. Toen hadden ze (net na de opening) nog een hele muur vol. Ik was er vanmiddag nog even en toen hadden ze er nog 5..jepperdeprep-- schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:39:
Hallo iedereen. Ik ben sinds kort begonnen met collecten. Ik start met de 151 set zoals velen vanwege de nostalgie. Ik wil graag de 151 UPC kopen maar de goedkoopste die ik kan vinden in Nederland gaat voor €150.
Kan ik uit die andere tatoeage afleiden dat ze ook van Harry Potter houdt?Streskip schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:52:
Mijn vrouw heeft nu permanent een Pokemon ‘gevangen’
[Afbeelding]
Mooie Eevee tatoeage overigens. Zijn ze lang met haar bezig geweest?
Soms denk ik dat Eevee populairder is dan Pikachu.
[ Voor 11% gewijzigd door whahas op 11-08-2024 17:05 . Reden: Extra tekst. ]
Keuzes maken de Mens
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Dan kan je er zeker uit afleiden! Ze is groot fan!whahas schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
Kan ik uit die andere tatoeage afleiden dat ze ook van Harry Potter houdt?
Mooie Eevee tatoeage overigens. Zijn ze lang met haar bezig geweest?
Soms denk ik dat Eevee populairder is dan Pikachu.
Tattoo heeft zo’n anderhalf uur geduurd, vond het vrij snel gaan.
Na het lezen van jou reacties ben ik dit ook gaan proberen, krijg alleen met betalen via paypal een loading screen op pokemoncenter en dan blijft die daarin hangen. Kan dus niet echt doorgaan met betalen. bekend probleem? of betaal je met credit card?Joosie200 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:16:toon volledige bericht
De goedkoopste optie was tot een half jaar terug zo'n 100 euro via cardmarket. Bol ging zo laag als 120 euro tijdens een dag deal. Voor nu kun je nog bij de Pokemon Center UK een Squirtle promo kaart ontvangen bij aankoop van de UPC. Ik heb die al eens besteld en laten doorsturen via atvido. Kost je 150 euro bij de Pokemon Center + 30 euro verzendkosten via atvido. Maar das dan inclusief die Squirtle promo die ik zelf voor 110 euro heb verkocht via cardmarket. Zo kon ik een UPC openen voor 70 euro.
Nu is er dus een nieuwe lichting online gekomen bij de Pokemon Center. En daarom zie je dat met name UK sellers de promo al verkopen voor 30/40 euro. Daarmee verdien je net de kosten voor doorsturen terug. Maargoed als je geduld hebt: wie weet heeft een koper geen zin in iemand uit het VK want je moet officieel btw en inklaringskosten betalen. Ik heb de mijne aan iemand in Malta verkocht. Dus wie weet dat een Italiaan, Spanjaard, Portugees wel bereid is meer te betalen. De eerste non UK seller zit al snel op 80/90 euro verkoopprijs. En dan kan je op 100 euro voor de UPC uitkomen.
Omslachtige manier wellicht en het kost je wat moeite. Waarom ik atvido heb gebruikt kwam na een simpele reddit search. Had een aantal andere forwarding partijen getest en bij het overnemen van hun UK warehouse adres kon ik bij de Pokemon Center niet verder met betalen. Ik heb zelf de UPC, een booster box van Fusion Strike en net eerder deze week de Kingdra / Greninja collection box met Pikachu worlds promo besteld en laten doorsturen. Ga uit van 25-30 verzendkosten vanuit de forwarder, kost je een week tot twee weken levertijd. Maar het is makkelijker te regelen dan via de Amerikaanse pokemon center. Via de Japanse pokemon center heb ik dan weer Tenso gebruikt. Voor 20 euro verzendkosten heb ik toen 10 losse Japanse 151 pakjes gekocht voor 14 euro omgerekend + een shining treasures ex box voor 36 euro. En ik had er een master ball tussen zitten toen.
Ik heb via de creditcard optie betaald.dfbt schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 22:27:
[...]
Na het lezen van jou reacties ben ik dit ook gaan proberen, krijg alleen met betalen via paypal een loading screen op pokemoncenter en dan blijft die daarin hangen. Kan dus niet echt doorgaan met betalen. bekend probleem? of betaal je met credit card?
:strip_exif()/f/image/RZylFvEOQ6lYKT9Wu2xgrRMb.jpg?f=fotoalbum_large)
(Kingdra er bij omdat ie zo mooi is, is natuurlijk een promo kaart).
Qua kwantiteit valt het me wat tegen, maar wát een geluk met dé twee hits uit PE, de Magikarp en de Iono!
Is nu m’n tweede Magikarp, de andere in maart ofzo gekocht voor ~€50.
Natuurlijk 10x leuker om zo’n kaart zelf te packen, aardig wat waard inmiddels!
Magikarp, Iono en Kingdra gaan op de “te graden stapel”, zien er clean uit.
pulled gewoon even de twee duurste kaarten uit de set... lekker hoor!AntraXxX schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:35:
Hier m’n hits uit de Paldean Evolved BB, Kingdra Ex Shrouded Fable box en 6 losse packs Fusion Strike.
[Afbeelding]
(Kingdra er bij omdat ie zo mooi is, is natuurlijk een promo kaart).
Qua kwantiteit valt het me wat tegen, maar wát een geluk met dé twee hits uit PE, de Magikarp en de Iono!![]()
![]()
Is nu m’n tweede Magikarp, de andere in maart ofzo gekocht voor ~€50.
Natuurlijk 10x leuker om zo’n kaart zelf te packen, aardig wat waard inmiddels!
Magikarp, Iono en Kingdra gaan op de “te graden stapel”, zien er clean uit.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
:strip_exif()/f/image/T7iiDilvW5NOHRXrQ24zZuJa.jpg?f=fotoalbum_large)
Rachael Lillis, best known as the original English voice actor for Pokémon's Misty and Jessie, has died at the age of 46 after battling cancer. pic.twitter.com/PfwvdqDYxw
— IGN (@IGN) 12 augustus 2024
Ik wist niet dat Misty en Jessie in de Engelse dub dezelfde stemacteur hadden!
Keuzes maken de Mens
Vriendin vond sommige toch ook wel erg mooi, dus heb al beetje een fiat om als ik ooit met de 151 master set klaar ben om ETB's te gaan sparen
:strip_exif()/f/image/jIxZgQUg0XH4haowLPS5zdQq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb 10 pakjes Shrouded te openen met mijn neefjes. Ben benieuwd of het tien pakjes niks gaat zijn of niet. 10 kansen op de Persian wat mij betreft. En de Greninja / Kingdra promo lijken van voren oké voor grading. Worlds promo Pika dekt dan weer de forwarding kosten. Mooi vlot ook. Verleden week besteld bij Pokemon Centre UK, met 1 werkdag in het warehouse en doorgestuurd naar mij met 1 week bij elkaar.
Verder heeft nu Trekpleister in navolging van Kruidvat de Sinnoh stars mini tins in de aanbieding voor 6 euro per stuk. Tien stuks voor 60 euro is een betere deal in elk geval. Eens zien of ze mij een dichte display case versturen gaan. Ik verwacht wederom Brilliant Stars en Astral. Of kennen de mini tins nog een andere samenstelling?
Nice, ik kreeg net de bevestiging dat ze vanuit de UK door de douane zijn en onderweg naar mij. Dus precies die 2 boxen, en de 2 promos.
En het meest frappante is dat er komende zaterdag een ruilmiddag is bij de LGS waar ik altijd kom. En daar krijg je nu ook die promo. Dus helemaal "voor niks" in de UK besteld
Ik moet vanmiddag langs het winkelcentrum. Daar zit een Trekpleister. Als ze hebben neem ik er wel een paar mee, dan laat ik het weten.Joosie200 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:54:
Verder heeft nu Trekpleister in navolging van Kruidvat de Sinnoh stars mini tins in de aanbieding voor 6 euro per stuk. Tien stuks voor 60 euro is een betere deal in elk geval. Eens zien of ze mij een dichte display case versturen gaan. Ik verwacht wederom Brilliant Stars en Astral. Of kennen de mini tins nog een andere samenstelling?
Ik wist niet dat de promo ook hier zou zijn. Dacht dat het een UK/USA only festijn was. In dat geval veel moeite voor niks. Ach ja extra promo kaarten kan geen kwaad.Ypho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:36:
[...]
En het meest frappante is dat er komende zaterdag een ruilmiddag is bij de LGS waar ik altijd kom. En daar krijg je nu ook die promo. Dus helemaal "voor niks" in de UK besteld
Ik heb ook een Trekpleister in de buurt, maar dat is een klein filiaal. Dus kom er praktisch niet. Ben benieuwd of het Chilling / Fusion is of Astral / Brilliant. Die eerste zou ik niet erg vinden. Kan ik zo vier SWSH sets nog eens openen en dat in 2024/SV tijdperk.Ypho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:37:
[...]
Ik moet vanmiddag langs het winkelcentrum. Daar zit een Trekpleister. Als ze hebben neem ik er wel een paar mee, dan laat ik het weten.
Ik kom niet hier van de Trekpleister, en ze hebben ze hier niet.Joosie200 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:43:
[...]
Ik heb ook een Trekpleister in de buurt, maar dat is een klein filiaal. Dus kom er praktisch niet. Ben benieuwd of het Chilling / Fusion is of Astral / Brilliant. Die eerste zou ik niet erg vinden. Kan ik zo vier SWSH sets nog eens openen en dat in 2024/SV tijdperk.
Zijn de Trekpleister en Kruidvat niet nagenoeg dezelfde winkel? Zouden ze dan niet ook dezelfde producten hebben (i.e. Astral/Brilliant)? Ik heb een setje van 10 online besteld, en ik zie wel als ze morgen binnen komen. Kan altijd nog retour mocht ik niet willen ;-)
Het blijft zo onvoorspelbaar met de uitgifte van die promo kaarten 🙈Ypho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:36:
[...]
Nice, ik kreeg net de bevestiging dat ze vanuit de UK door de douane zijn en onderweg naar mij. Dus precies die 2 boxen, en de 2 promos.
Bij welke winkel is dit het geval? Als het in de buurt is wil ik ook wel samen met m’n zoontje gaan, nog heel veel dubbele kaarten hier
Mox Spellen in HeerhugowaardNCJ87 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Het blijft zo onvoorspelbaar met de uitgifte van die promo kaarten 🙈
Bij welke winkel is dit het geval? Als het in de buurt is wil ik ook wel samen met m’n zoontje gaan, nog heel veel dubbele kaarten hier
TgR_KILLER schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:19:
Daarna ga ik denk ik sealed ETB's sparen. Ziet er leuk uit als je ze uitstalt en misschien levert het ooit nog wat op
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOf het wat oplevert zeg je?
Ik kwam dit filmpje afgelopen week tegen, als je de afgelopen 10 jaar van elke set (56 sets) één booster box case (doos met daarin 6 booster boxen) had gekocht, had dat je een goede $33k gekost.
Zou je vandaag de dag alles verkopen zou je dat bijna $170k opleveren.
$137k winst dus!
Oké iets met "resultaten uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst".
Maar ik denk dat zo'n 151 set en de toekomstige Team Rocket team ook een erg groot groeipotentieel hebben.
Ik vraag me af of dit de komende 10 jaar ook zo hard zal gaan. De laatste paar jaar heeft Pokemon een enorme boost gehad, en een enorme influx van "investeerders" wat de prijs enorm drijft.AntraXxX schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:07:
[...]
Oké iets met "resultaten uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst".
Maar ik denk dat zo'n 151 set en de toekomstige Team Rocket team ook een erg groot groeipotentieel hebben.
Dit is voorheen met MtG ook geweest. Boxen werden enorm veel waard. Maar sinds ze erachter kwamen dat ze gewoon meerdere (of grotere) printruns konden doen, zijn de waardestijgingen enorm tegen gevallen (ik heb bv nog een doos MTG van Lord of the Rings. Nu is die nog maar een jaar uit, maar die staat nog steeds "onder water". (Ik had hem gekocht om te draften, maar de spelersgroep is soort van uit elkaar gevallen, dus hij staat "niks" te doen).
Voordeel van Pokemon is dat ze vrijwel geen reprints doen van kaarten. Dus kaarten die vandaag geprint worden, zitten over het algemeen volgend jaar niet weer in een set. Bij pokemon gaat het vooral ook om "gevoel", vandaar ook de enorme interesse in 151, en ik vermoed ook de Rocket set (mijn hype daarvoor is ook enorm).
Ja, kruidvat en trekpleister behoren tot hetzelfde concern. Het zou mij niet verbazen als trekpleister de restanten van de kruidvat nu verkoopt. Bedoel kruidvat begon in juli met een prijs van 8 euro. Drie / vier weken later en trekpleister biedt ze aan voor 6 euro per mini tin. Ik krijg ze vanmiddag binnen en ga uit van Astral / Brilliant.Ypho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:16:
[...]
Zijn de Trekpleister en Kruidvat niet nagenoeg dezelfde winkel? Zouden ze dan niet ook dezelfde producten hebben (i.e. Astral/Brilliant)? Ik heb een setje van 10 online besteld, en ik zie wel als ze morgen binnen komen. Kan altijd nog retour mocht ik niet willen ;-)
En wat betreft de waarde ontwikkeling. Het lijkt mij lastiger voor de print run van SWSH en SV. De aantallen zijn groter, bovendien worden er nu ook meer booster boxen, elite trainer boxen in goede conditie opgeslagen en bewaard. Dus je mag al blij zijn als Astral, Brilliant, Chilling, Fusion, Silver de prijs van een Evolving Skies zullen volgen op termijn. Crown Zenith waarderen de meeste als set om de pull rate en art. Maar die is als geen ander de grond in geprint. Sterker nog bij Sam's Book Club (lijkt op een Bruna winkel) kon je laatst nog voor 40 dollar 14 packs Crown Zenith krijgen en afhankelijk van je type account 10 stuks of 50 stuks bestellen van de collection box.
En met SV sets ligt alles nog open want in de planning voor een reprint. Dus dat er nu hype ontstaat op die sets: leuk door de influencers. Maar zelfs SV base / Paldea Evolved zijn amper een jaar uit. Voor 151 komt er een restock dus wat let Pokemon om niet voor Paldea hetzelfde te doen als ze deden met Crown Zenith. Ik wacht q4 af en sla dan nog in. Wat 151 betreft heb ik al genoeg dus ik wacht op december / januari voor de team Rocket set. Voor de rest links en rechts nog SWSH oppikken zolang het nog kan. Want de kans op een reprint neemt na 2 jaar sinds introductie wel af.
Dat is wat ik bedoel ja. Als ze eenmaal doorhebben dat ze geld kunnen verdienen met meerdere printruns, zouden ze natuurlijk gek zijn als ze het niet doen. Voor oudere sets zie ik dit niet snel gebeuren, maar voor recente sets zie ik dat best als een mogelijkheid.Joosie200 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
En met SV sets ligt alles nog open want in de planning voor een reprint. Dus dat er nu hype ontstaat op die sets: leuk door de influencers. Maar zelfs SV base / Paldea Evolved zijn amper een jaar uit. Voor 151 komt er een restock dus wat let Pokemon om niet voor Paldea hetzelfde te doen als ze deden met Crown Zenith. Ik wacht q4 af en sla dan nog in. Wat 151 betreft heb ik al genoeg dus ik wacht op december / januari voor de team Rocket set. Voor de rest links en rechts nog SWSH oppikken zolang het nog kan. Want de kans op een reprint neemt na 2 jaar sinds introductie wel af.
Nu ben ik sowieso minder van het sealed sparen, en meer van de kaarten en sets die ik mooi vind. Je moet ook natuurlijk net maar de "gek" vinden die 500 euro uitgeeft aan een oude box. Want je verdient natuurlijk pas geld aan je spullen als je het verkoopt (waarschijnlijk uiteindelijk aan een investeerder).
En dat is inderdaad de uitdaging. De papieren winst verzilveren. Velen vinden 500/600 euro voor een booster box van Evolving Skies al niet meer de moeite. Hoeveel kopers staan er dan in de rij voor andere sets? Zeker als je niet de enige bent die gaat verkopen.Ypho schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:31:
[...]
Je moet ook natuurlijk net maar de "gek" vinden die 500 euro uitgeeft aan een oude box. Want je verdient natuurlijk pas geld aan je spullen als je het verkoopt (waarschijnlijk uiteindelijk aan een investeerder).
Stel die nieuwe team Rocket set komt er wel. Dan denk ik dat daar meer naar gezocht gaat worden over 5 jaar dan een Twilight, Paradox Rift. Dan kan drie kwart van je sealed collectie langzaam verkoopbaar te zijn en een kwart snel verkoopbaar bijvoorbeeld. Dat is wel iets waar ik rekening mee hou bij wat ik nu insla om dicht / sealed te laten. Dat is met name 151 / Evolving Skies / Fusion.
Als de mini tins van vanmiddag wederom Astral Radiance / Brilliant Stars bevatten ga ik 1 display case gewoon openen. Omdat het product mini tin toch meer toegespitst is op kinderen dan een booster box die enkel door volwassenen gekocht kan gaan worden. Dus er zal in verhouding ook minder vraag gaan zijn bij mini tins versus etb / booster boxen. Maar dat is mijn eigen inschatting.
Keuzes maken de Mens
Geen idee, heb dit ooit voorgelegd aan de moderators maar die vonden dat het prima in dit topic kon. Maar bij groen licht maak ik er zo een!whahas schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:32:
Waarom was er ook alweer geen Pokémon TCG onderwerp hier op Tweakers?
Gezien de verdere activiteit buiten TCG om, zou deze thread een eenzame dood sterven of heel inactief worden. Net als die van de gamesG_Dragon schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:59:
[...]
Geen idee, heb dit ooit voorgelegd aan de moderators maar die vonden dat het prima in dit topic kon. Maar bij groen licht maak ik er zo een!
Ik denk ook dat het om die reden ook mooi in dit topic kon blijven, maar mocht de vraag en toestemming ooit wel zijn dan ben ik bereid om iets te makenSir_Lion schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:05:
[...]
Gezien de verdere activiteit buiten TCG om, zou deze thread een eenzame dood sterven of heel inactief worden. Net als die van de games
Zelf van Vlaanderen, maar mocht je dicht bij grens van Breda wonen kan ik Flash Cards aanbevelen als je in binders wil kijken. Daar werkt een stille jonge kerel die heel wat kennis heeft. SuccesDVDL schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:16:
Newbie hier, ben me aan het verdiepen in alle kaarten en series. Ik wil eens gaan kijken of dit wat voor mij is. Wat is een goed Nederlands verkooppunt? lees online dat er veel wordt gescamed..
Oh, en kijk op Pokellector welke serie je leuk vindt. Verdwaal niet in de eindeloze YouTube filmpjes die over investeringswaarde jammeren, want dat maakt (imo) alles minder leuk..
[ Voor 15% gewijzigd door Spacewide op 16-08-2024 16:35 ]
TCG CodexSpacewide schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:29:
[...]
Oh, en kijk op Pokellector welke serie je leuk vindt.
[…]
Maar idd. Bedenk een doel wat je wilt. In het wilde weg pakjes kopen is leuk, maar je hebt dan van alles, maar van alles net niets 😅
[ Voor 22% gewijzigd door Ypho op 16-08-2024 17:56 ]
:strip_exif()/f/image/mgJAyk8eqaqkXo5BAvkctaXL.jpg?f=fotoalbum_large)
In elk pakje wel een holo of reverse holo. En dus 1 V en 2 VMAX. Boltund en Cinderace. Niet van het kaliber van een Gengar, Mew of Sylveon. Dus dat de alt arts duur zijn snap ik gezien de pull rate. Maar wel een leuk begin aan een base set Fusion Strike.
Om een post van mezelf aan te halen:DVDL schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:16:
Newbie hier, ben me aan het verdiepen in alle kaarten en series. Ik wil eens gaan kijken of dit wat voor mij is. Wat is een goed Nederlands verkooppunt? lees online dat er veel wordt gescamed..
AntraXxX in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"
Online kopen i.p.v. het eerste de beste lokale verkooppunt binnen wandelen kan zomaar ‘n tientje / tientjes schelen iig.
Ik moest hier hard om lachen, omdat het waar is.Sir_Lion schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:05:
[...]
Gezien de verdere activiteit buiten TCG om, zou deze thread een eenzame dood sterven of heel inactief worden. Net als die van de games
Ach ja, dan blijf ik dit onderwerp volgen. Krijg ik af en toe toch nog mooie artwork mee.
Mochten we een manier hebben om non-TCG content in dit onderwerp wat meer eruit te laten springen dan zou ik dat wel fijn vinden overigens.
Het is nu soms best wat scrollen zonder dat er iets van mijn gading bij zit.
Keuzes maken de Mens
:strip_exif()/f/image/8CwnMyVRmGbuYAwTirkTZE3L.jpg?f=fotoalbum_large)
Twee vmax, een V. Nul Eeveelutions. Maar dan wel een Gyrados erbij is beter dan een Garbador of Trevenant
Das mijn pack opening dit keer. Nog even wachten tot mijn zus jarig is want dan gaan de Shrouded Fable boxen open met behulp van mijn neefjes.
Altijd leuk om boosters te openen! Nog best leuke hits heb je eruit gehaald.Joosie200 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:57:
En na tien pakjes Fusion zag ik 4 Rayquaza pack art, 3 Sylveon, 2 Duraludon en 1 Umbreon. Kon de Evolving Skies packs niet dicht laten:
[Afbeelding]
Twee vmax, een V. Nul Eeveelutions. Maar dan wel een Gyrados erbij is beter dan een Garbador of TrevenantVerder een berg reverse holo's en twee normale holo's. Dus 5 hits op 10 Evolving Skies pakjes vind ik nog niet zo slecht. Heb al een berg C22 mini tins geopend zien worden met helemaal geen V of VMAX. Al met al een leuk begin voor Evolving Skies en Fusion Strike.
Das mijn pack opening dit keer. Nog even wachten tot mijn zus jarig is want dan gaan de Shrouded Fable boxen open met behulp van mijn neefjes.
Evolving Skies (aka Evolving Cries) open ik niet meer, hier valt dat altijd heel erg tegen.
Wel veel geopend, net als andere series van SWSH. Mocht ik je kunnen helpen met de normale, holo en reverse kaarten van deze series, laat maar weten via pm. Heb daar opbergdozen met kaarten vol van liggen

Het is voor mij ook meer een inhaalslag. Ben pas sinds vorig jaar weer aan het verzamelen gegaan. Dus heel de sword en shield era heb ik gemist. Eerst maar de boel gaan ordenen / sorteren. En toch maar een nieuwe binder halen zodat ik de baseset van Evolving en Fusion kan opbergen. Mocht ik dan nog wat normale, holo's missen laat ik het wel weten.NCJ87 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 21:25:
[...]
Altijd leuk om boosters te openen! Nog best leuke hits heb je eruit gehaald.
Mocht ik je kunnen helpen met de normale, holo en reverse kaarten van deze series, laat maar weten via pm. Heb daar opbergdozen met kaarten vol van liggen
Even iets anders: wie hebben er nog meer gekeken naar de livestream van Pokemon Worlds 2024 net? Vond het wel een mooie trip down memory lane. Was vorig jaar nog op Honolulu als stopover.
paar vragen; wat is de meest betrouwbare site om waarde in te zien en wat kan ik verwachten van een bepaalde uitgave? Ik zit er aan te denken om te starten met Shrouded Fable, omdat die niet zo groot is. Kan ik mooi zien of 't wat voor mij is
It is obtained with the code SLEEPTALKW0RLDS and runs until August 19th at 23:59 UTC"
Van Serebii.
Keuzes maken de Mens
Brilliant Stars en Astral Radiance. Ik lees alleen diverse verhalen van mensen die ze hebben besteld en geresealed waren. Zou dus alleen even in de winkel kijken.MusicMaikel schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:46:
Weten we ondertussen wat er in de Sinnoh tins van Trekpleister zit qua sets?
Op CardMarket kan je per kaart zien wat de waardes ongeveer zijn per conditie van een kaart. Voor Shrouded fable bijvoorbeeld hier: https://www.cardmarket.co...ts/Singles/Shrouded-FableDVDL schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 10:14:
Bedankt voor de reacties. Fijn te lezen dat dit topic actief is, ik zal hier een hoop informatie vergaren
paar vragen; wat is de meest betrouwbare site om waarde in te zien en wat kan ik verwachten van een bepaalde uitgave? Ik zit er aan te denken om te starten met Shrouded Fable, omdat die niet zo groot is. Kan ik mooi zien of 't wat voor mij isstopt b.v. de productie op een bepaald aantal kaarten? Want dan heb ik wel een idee of de waarde vanaf een bepaald punt ook kan gaan stijgen of dat je een beetje moet opschieten met kopen
Daarnaast valt het qua reprints de laatste tijd wel mee. Alleen de Japanse 151 set heeft dit gehad.
Zeker in het begin is het lastig te bepalen wat de uitschieters worden qua waardes. Gewoon kijken wat je zelf leuk vind om te gaan verzamelen.
Ik heb een gesealde case gekregen want 10 besteld. Zelfde productcode als die van Kruidvat. Bij Kruidvat had ik vier losse tins nog kunnen halen in de winkel en daar zaten Astral Radiance en Brilliant Stars in. Dus ik ga er vanuit dat hetzelfde in mijn tweede gesealde exemplaar zit. Vind de opmerking over resealen en Fusion kaarten krijgen wel gek op pepper.Nyazzin schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:24:
[...]
Brilliant Stars en Astral Radiance. Ik lees alleen diverse verhalen van mensen die ze hebben besteld en geresealed waren. Zou dus alleen even in de winkel kijken.
Ja klopt aparte opmerkingen op Pepper. Fijn dat jij wel de normale inhoud hebt gekregen.Joosie200 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:37:
[...]
Ik heb een gesealde case gekregen want 10 besteld. Zelfde productcode als die van Kruidvat. Bij Kruidvat had ik vier losse tins nog kunnen halen in de winkel en daar zaten Astral Radiance en Brilliant Stars in. Dus ik ga er vanuit dat hetzelfde in mijn tweede gesealde exemplaar zit. Vind de opmerking over resealen en Fusion kaarten krijgen wel gek op pepper.
Het kan gaan om dat digitale kaartspel. Het kan ook gaan over Pokémon Legends Z-A.
Natuurlijk kan het ook iets compleet anders zijn.
Ik blijf er in ieder geval niet voor op. Vandaag heb ik ook de herhaling van vannacht zitten kijken. Ik heb de halve finales van VGC kunnen zien. Was best boeiend!
Keuzes maken de Mens
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubePokemon trainers en hun pokemon komen terug. Denk aan Misty's Psyduck, N's Reshiram. En ze teasen het R logo van Team Rocket met een schittering van Mewtwo. Ben benieuwd wanneer deze kaarten in sets voorbij gaan komen.
Het is nu in elk geval meer dan een gerucht op basis van wat merknamen die geregistreerd worden. Ik ga alvast sparen voor de team Rocket set.
Iets met microtransacties en soortgelijke elementen?Sir_Lion schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 16:48:
Nou, Pokemon Pocket heeft een release date, maar is niet beschikbaar in NL. Ik kan al raden waarom.
Je bedoelt Pokémon TCG Pocket, toch? Dat digitale kaartspel voor je mobiel?
Keuzes maken de Mens
Bingo! Dat zal hoogstwaarschijnlijk wel de reden zijn.whahas schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:06:
[...]
Iets met microtransacties en soortgelijke elementen?
Je bedoelt Pokémon TCG Pocket, toch? Dat digitale kaartspel voor je mobiel?
Free to play games gaan ooit nog eens de gaming industrie laten struikelen...
Keuzes maken de Mens
Dan maar via een omweg pushen naar je device.
Omgeving Rotterdam / Gouda / Spijkenisse misschien
Burp
Een boosterbox ga je niet vinden voor 50 euro. (zijn vaak minimaal al 100 euro)Wii4all schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:52:
Mijn zoon zou graag een boosterbox willen openen prijs rond de 50 euro ofzo.. Waar kan ik die het beste halen als ik dat vandaag nog wi regelen? Gamemanie? Intertoys toch een pokemon winkel?
Omgeving Rotterdam / Gouda / Spijkenisse misschien
Kan dan beter kijken naar een ETB.
Dit kun je in bijna elke speelgoed winkel halen.
Bedankt inderdaad over de 100 is wat gortig maar die ETB boxen zijn wel leuk zag ik net.Nylato schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:06:
[...]
Een boosterbox ga je niet vinden voor 50 euro. (zijn vaak minimaal al 100 euro)
Kan dan beter kijken naar een ETB.
Dit kun je in bijna elke speelgoed winkel halen.
Bedankt
Maakt de serie nog een beetje uit?
Burp
Serie is maar net welke je zoontje leuk lijkt.Wii4all schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:25:
[...]
Bedankt inderdaad over de 100 is wat gortig maar die ETB boxen zijn wel leuk zag ik net.
Bedankt
Ik zelf vind de shining(fates) serie leuk maar dat is mijn mening.
Als het gaat om het openen, gewoon een set kiezen die er leuk uit ziet. De nieuwste set is Shrouded Fable, maar daar zitten maar 99 kaarten in (meer kans op dubbelen). Je hebt Paldean Fates met een hoop glimmers. Maar als het puur om de ervaring gaat, gewoon kijken welke set leuke kaarten heeft en die kopen.Wii4all schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:25:
[...]
Bedankt inderdaad over de 100 is wat gortig maar die ETB boxen zijn wel leuk zag ik net.
Bedankt
Note: Oudere sets zijn vaak wel duurder in aanschaf, de recente sets niet perse.
Mocht je online willen bestellen, ik heb goede ervaringen met deze webshop: https://yellowlightningca...gory/elite_trainer_boxen/Nylato schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:33:
[...]
Serie is maar net welke je zoontje leuk lijkt.
Ik zelf vind de shining(fates) serie leuk maar dat is mijn mening.
Behoorlijk scherp in prijzen, misschien is een combinatie van een ETB van Shrouded Fable (nieuwe set) en Paldea Fates (leuke set) een optie?
Bij de speelgoedzaak wordt snel > 55 euro gevraagd voor een ETB, ik zoek meestal naar betrouwbare adressen online
Ondertussen nog lekker bezig met 151 packs uit te pakken, ben nog steeds niet klaar
Codes zijn geldig tot 30 Augustus, daarna zullen ze iig niet meer werken
Mogen we een privé bericht sturen bij interesse?Akaendra schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:33:
Mocht iemand nog voor SV de Worlds 2024 Steenee willen hebben, heb nog 3 codes over waar ik zelf toch niets mee doe
Codes zijn geldig tot 30 Augustus, daarna zullen ze iig niet meer werken
Keuzes maken de Mens
doe je bestwhahas schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:25:
[...]
Mogen we een privé bericht sturen bij interesse?
Keuzes maken de Mens
Ik heb deze opties:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ClmM4OzvraHXfJq6YGwgoqFX.png?f=user_large)
Ik wil 't pakket via PostNL versturen. Maar als het pakket vervolgens in Amerika arriveert, gaat het pakket dan verder met USPS of met FedEx?
Kan hier helaas online niets fatsoenlijks over vinden, dus tips over welk verzendadres te kiezen?
Ik heb nog enkel gebruik gemaakt van Flash Cards die dat dan regelt. Maar als ik het zo Google onder punt 2 moet je het adres bij FedEx pakken als je PostNL gebruikt. Want PostNL zorgt ervoor dat je pakketje naar de VS gaat, maar eenmaal gearriveerd ter plaatse neemt FedEx of USPS het over.AntraXxX schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 10:48:
Vraagje aan diegenen die wel eens naar PSA gestuurd hebben.
Zit er wel aan te denken om ook zelfstandig nu iets voor PSA klaar te zetten. Een bundeling van de Shrouded Fable promokaarten, worlds promo kaart, Pikachu Van Gogh kaart. Zeker nu Pokevault een kortingscode geeft: POKEVAULT25 voor je eerste inzending.
Daar zit dus mijn twijfel haha, want inderdaad zoals je zelf al zegt "óf FedEx óf USPS neemt het over", maar dan ga ik voor het adres welke jouw gelinkte website aangeeft.Joosie200 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 11:49:
[...]
Ik heb nog enkel gebruik gemaakt van Flash Cards die dat dan regelt. Maar als ik het zo Google onder punt 2 moet je het adres bij FedEx pakken als je PostNL gebruikt. Want PostNL zorgt ervoor dat je pakketje naar de VS gaat, maar eenmaal gearriveerd ter plaatse neemt FedEx of USPS het over.
Zit er wel aan te denken om ook zelfstandig nu iets voor PSA klaar te zetten. Een bundeling van de Shrouded Fable promokaarten, worlds promo kaart, Pikachu Van Gogh kaart. Zeker nu Pokevault een kortingscode geeft: POKEVAULT25 voor je eerste inzending.
Idd een goede van de PokéVault kortingscode, heb z'n video gisteren nog gekeken toevallig.
Ik heb in mijn geval aan zijn code niets trouwens, want ik heb begin v.d. maand gekozen voor het "Collectors Club Standard Member" abonnement bij PSA á $150.
Je krijgt er o.a. (maandelijks) een magazine, waar ook wel eens een exclusieve TCG kaart bij zit.
Daarnaast scheelt het een tientje per kaart aan gradingkosten (<$200 waarde per kaart weliswaar) dus i.p.v. $24,99 is het $14,99.
Ik ga er 24 opsturen waarvan er 20 in die "<$200" categorie vallen, o.a. Pikachu Van Gogh's.
Dus sowieso al $50 winst gemaakt aan het abonnement via de bespaarde gradingkosten, en dan moeten de magazines e.d. nog komen.
Ik heb nu in twee etappes mijn Pikachu Van Gogh ingestuurd en verder zijn de kaarten of voor in de verzamelmap of voor de verkoop. Het is pas met de Kingdra / Greninja promo kaarten dat ik die de moeite waard vind van grading.
Bekijk op YouTubeOp het eerste oog een leuke set die begin november uitkomt. De Latias / Latios, Exeggcute, Alolan Exeggutor kaarten zien er mooi uit en dan heb ik 't nog niet gehad over de Magneton (ETB promo). Pareltje hoor!
Mogelijk wel leuk als masterset door de legendarische Pokémon. Exeggutor is net een kerstboom met al die diamanten.AntraXxX schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:47:
[YouTube: We Need To Talk About Pokemon Surging Sparks! Pokemon News]
Op het eerste oog een leuke set die begin november uitkomt. De Latias / Latios, Exeggcute, Alolan Exeggutor kaarten zien er mooi uit en dan heb ik 't nog niet gehad over de Magneton (ETB promo). Pareltje hoor!
Ik ben zelf wat voorzichtig met m'n aankopen en beperk het tot enkele singles toe door m'n hoge verwachtingen van Team R*
Pokémon weet ons te verwennen naarmate Scarlet & Violet rijper wordtm
Ik denk dat heel Pokemon TCG minded publiek hoge verwachtingen van Team R heeft, misschien wel té hoge verwachtingen?Spacewide schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:28:
[...]
Mogelijk wel leuk als masterset door de legendarische Pokémon. Exeggutor is net een kerstboom met al die diamanten.
Ik ben zelf wat voorzichtig met m'n aankopen en beperk het tot enkele singles toe door m'n hoge verwachtingen van Team R*![]()
Pokémon weet ons te verwennen naarmate Scarlet & Violet rijper wordtm
Maar ik deel wel je mening hoor, al kijk ik ook wel uit naar Stellar Crown en Surging Sparks dus. Kan niet beloven dat ik m'n vinger boven de bestelknop niet een keer laat slippen. Die Surging Sparks ETB is alvast een persoonlijk vroeg kerstcadeautje.
Dit topic is gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.