@
Ypho Nice! Ik ken heel die kaarten niet, wat is eigenlijk de ‘error’? Dat zie ik bij alle kaarten staan.
@
Spacewide Dat is toch ook toevallig zeg, die kaart die er “perfect bij past” heb ik ‘n goede maand geleden binnen gekregen via CM.
Onderdeel van m’n “random PSA slabs die ik mooi vind + betaalbaar zijn” verzameling.
Het hele glas in lood thema van de kaart vind ik echt prachtig.
Daarnaast de volgende twee er ook aan toegevoegd. Beide een PSA 9, omdat de 10’s me wat te gortig zijn qua €.
Deze Mew ken ik nog vanuit de film promo, unieke kaart natuurlijk met dat design en erg mooi imo dat holo over de hele kaart heen.
Dit was vroeger een van m’n favoriete kaarten, heb dat silhouet van die armen op de achtergrond altijd gaaf gevonden.
Hierbij bewust gekozen voor deze uitvoering (i.p.v. de echte base set) omdat ik simpelweg het cosmos holo pattern mooier vind.
Volgende week wil ik een hele rits aan kaarten naar PSA sturen, nu bezig met de voorbereidingen (semi rigid card holders besteld etc.).
Onder andere een aantal Pikachu Van Gogh’s, Charizard 151, Charizard ‘base set’ van de TCG Collection, Magikarp Paldea Evolved, Venusaur 151.
Ook een aantal goedkopere kaarten die ik toch wil laten graden gewoon omdat ik ze mooi vind.
Uiteindelijke doel is ze in een slab display te plaatsen en een mooi plekje aan de muur hier in huis te geven. Ben benieuwd! 😬
[
Voor 12% gewijzigd door
AntraXxX op 11-07-2024 23:04
]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.