Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 60 Laatste
Acties:
  • 261.697 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:19
TgR_KILLER schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:28:
[...]

Pakje 2 is open, bedoel je dit met 'leuke' pulls? :D

[Afbeelding]
Pakje 2 op dag 2... respect! Nog niet de neiging om alles op te knallen? Hoeveel packs heb je eigenlijk?

Erika's Invitation is zeker een mooie kaart! Eentje die ook best wat waard is, sowieso €10+. Gebruik je ook sleeves en toploaders?

En waar ik benieuwd naar ben... heb je al een verzamelplan?

PSN Profile

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LiofFagnLsTTZ39tcpSFUl_Xrxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oAaCXKfI8SGIYqXbb31zsAjB.jpg?f=fotoalbum_large

Wij moeten de andere kaarten hiervan nog, maar ik kreeg vanmiddag bericht van de The Pokébrothers dat hun de missende kaarten nu ook in hun bezit hebben en opzij leggen voor ons!

Blijven toch wel hele mooie en bijzondere kaarten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:13:
[Afbeelding]

Wij moeten de andere kaarten hiervan nog, maar ik kreeg vanmiddag bericht van de The Pokébrothers dat hun de missende kaarten nu ook in hun bezit hebben en opzij leggen voor ons!

Dit zijn zeker bijzondere kaarten ja. Ik hoef ze zelf absoluut niet. Maar hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ik ze begin te vinden! Leuk man!

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-04 21:00
Royy90 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:03:
[...]

Pakje 2 op dag 2... respect! Nog niet de neiging om alles op te knallen? Hoeveel packs heb je eigenlijk?

Erika's Invitation is zeker een mooie kaart! Eentje die ook best wat waard is, sowieso €10+. Gebruik je ook sleeves en toploaders?

En waar ik benieuwd naar ben... heb je al een verzamelplan?
Kan op bijna al je vragen nee antwoorden haha xD.

Ik heb de 151 verzamelmap besteld, die zou ergens komende week binnen moeten komen als het goed is. Ik spaar ze niet om er geld aan te verdienen, maar in zon map blijven ze altijd wat netter dan 'gewoon' in de kast denk ik.

Ik heb nu nog maar 1 pakje wat ik los had besteld. Bij de map zitten er 4, en heb ook zo'n poster kit besteld daar zitten er ook 3 bij. Verzamelplan heb ik niet echt, eerst maar gewoon wat boosters openen denk ik, zien wat eruit komt, dan zien we wel weer verder :D

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 23:58
G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:13:
[Afbeelding]

Als ik die Yu Nagaba box koop, dan krijg ik er maar 1 toch? Zou ze ook graag willen hebben #fomo
TgR_KILLER schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:36:
[...]

Kan op bijna al je vragen nee antwoorden haha xD.

Ik heb de 151 verzamelmap besteld, die zou ergens komende week binnen moeten komen als het goed is. Ik spaar ze niet om er geld aan te verdienen, maar in zon map blijven ze altijd wat netter dan 'gewoon' in de kast denk ik.

Ik heb nu nog maar 1 pakje wat ik los had besteld. Bij de map zitten er 4, en heb ook zo'n poster kit besteld daar zitten er ook 3 bij. Verzamelplan heb ik niet echt, eerst maar gewoon wat boosters openen denk ik, zien wat eruit komt, dan zien we wel weer verder :D
Mocht je die Alakazam box nog kopen, weet dat die 3 promo kaartjes alleen vanuit die promo box holo te krijgen zijn. Die 3 uit een normaal pakje is alleen als non en reverse holo te krijgen. Dus die zijn dan net weer 'speciaal'.

[ Voor 40% gewijzigd door Streskip op 30-06-2024 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik besef mij net pas hoe noob ik ben. Ik dacht zo'n binder met 360 vakjes is echt ruim voldoende. Maar ik besefte mij niet dat bijna alle kaarten dus een normale en reverse holo variant hebben.... dus 😅. Dat wordt ook wel even puzzelen om alles op volgorde in de map te krijgen.

Ik dacht ook ik doe alle energie kaarten enzo wel achterin de map. Maar die gaan voorlopig maar even een doosje in ofzo. Misschien t.z.t. een 2de binder kopen om al dat soort kaarten in te bewaren..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
TgR_KILLER schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:41:
Ik besef mij net pas hoe noob ik ben. Ik dacht zo'n binder met 360 vakjes is echt ruim voldoende. Maar ik besefte mij niet dat bijna alle kaarten dus een normale en reverse holo variant hebben.... dus 😅. Dat wordt ook wel even puzzelen om alles op volgorde in de map te krijgen.

Ik dacht ook ik doe alle energie kaarten enzo wel achterin de map. Maar die gaan voorlopig maar even een doosje in ofzo. Misschien t.z.t. een 2de binder kopen om al dat soort kaarten in te bewaren..
Ik weet het niet precies meer. Maar een 151 master zet past geloof ik exact in de 360 map. Nu zijn de meningen verdeeld over wat een master set is. Mijn definitie van een master set is elke kaart die je uit een pakje kan pullen.

Dus dan heb je alle normale versies, de reverse holo's en de zeldzame die boven de normale nummering gaan. Wat hier niet onder valt zijn promo kaarten en energy kaarten(die horen niet officieel in de set).

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Royy90 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:58:
[...]

Ik weet het niet precies meer. Maar een 151 master zet past geloof ik exact in de 360 map. Nu zijn de meningen verdeeld over wat een master set is. Mijn definitie van een master set is elke kaart die je uit een pakje kan pullen.

Dus dan heb je alle normale versies, de reverse holo's en de zeldzame die boven de normale nummering gaan. Wat hier niet onder valt zijn promo kaarten en energy kaarten(die horen niet officieel in de set).
Ja die energy kaarten gaan wel even in een los doosje, samen met de paar McDonald's kaarten die ik al jaren had liggen 😅. Misschien dat ik nog eens een binder bundle koop waar die dan samen met dubbele kaarten in kunnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-04 20:59
Is al bekend of de DLC's van Scarlet en Violet een bundeling krijgen met het hoofdspel net zoals was in de 8e generatie bij Sword & Shield?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gaan onze set Temporal Forces (TEF) weg doen, bijna volledige baseset.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 01-07-2024 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63BV4_xQU30rInq-MyVaQEycQTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XC3LPOJx2HPE4R0aDjxgzV7s.jpg?f=fotoalbum_large

Als je voor de prijs op cardmarket van de EU versie met verzendkosten op marktplaats de USA versie kan scoren doe ik dat liever. Jumbo kaarten en munten voor mijn neefjes, promo's voor grading en een setje packs over om te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zit er verschil tussen de EU en USA sets? Zijn beide Engels toch?

Ik heb mijn 3de pakje open gemaakt vandaag, weinig bijzonders, zelfs de eerste dubbele al haha.

Moet t.z.t. nog een nette manier vinden om de dubbele en energy kaarten enzo te bewaren denk ik. Voorlopig gaan die allemaal gewoon in een doosje.

Binder komt woensdag binnen, zou er morgen al zijn maar de hele dag niet thuis, dus maar verzet naar woensdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:24:
Zit er verschil tussen de EU en USA sets? Zijn beide Engels toch?

Ik heb mijn 3de pakje open gemaakt vandaag, weinig bijzonders, zelfs de eerste dubbele al haha.
Euro verpakking: 5 pakjes, Amerikaans: 6 pakjes.
En geen vs wel een muntje. Dus niet zoveel boeiends. Je krijgt ook geen tweede Evolving Skies maar het is een Fusion Strike als tweede.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 01-07-2024 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K97EhjPRTVoBAeEhn16vHGZa8KI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t14uwu5L8J9O6adtzUbbN3JB.jpg?f=fotoalbum_large

Zestien pakjes 151 verder en dit komt er uit een UPC rollen behalve de promokaarten. Valt toch tegen de pull rate van SV151.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:17

Satom

Verzamel ervaringen

whahas schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:49:
Is al bekend of de DLC's van Scarlet en Violet een bundeling krijgen met het hoofdspel net zoals was in de 8e generatie bij Sword & Shield?
Die is er al, met alleen een kleine kanttekening (als ik het goed herinner): Base game + DLC 1 staan de cartridge en DLC 2 krijg je als download er bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:43
Joosie200 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:49:
[Afbeelding]

Zestien pakjes 151 verder en dit komt er uit een UPC rollen behalve de promokaarten. Valt toch tegen de pull rate van SV151.
Oh das wel bijzonder weinig inderdaad. Ik had voor mijn gevoel echt veel hits in mijn upc.

Zojuist ook 2e order gekregen op CM :) Naar duitsland dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Satom schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:59:
[...]
Die is er al, met alleen een kleine kanttekening (als ik het goed herinner): Base game + DLC 1 staan de cartridge en DLC 2 krijg je als download er bij..
Je hebt gelijk!
Het bestaat al:
https://www.nedgame.nl/ni...area-zero-dlc/5116341371/

Beetje aparte vorm om het zo uit te brengen. Het geheel zal wel niet op zo'n kaartje passen.
Doet me denken dat ik die tweede DLC nog eens door wil spelen. Het is er tot dusver niet van gekomen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo ik heb eens even een Excelletje aangelegd om mijn 151 set bij te gaan houden. Ik had Pokellector wel gevuld, maar alle reverse holo's staan op die site 'achter' de normale en die telt hij niet mee voor het totaal, niet erg praktisch.

Heb nu gewoon een Excelletje met alle kaarten en in 2 kolommen de normale en reverse holo's. Daarnaast een kolommetje toegevoegd die alles optelt zodat ik in 1 oog opslag straks kan zien dat van kaart 118 de reverse holo dus eigenlijk kaart 227 is en daarnaast nog een paar kolommen die zeggen welke pagina's van de binder welke nummers bevatten :x

Zo blijf je lekker bezig als er geen packs meer zijn om te openen haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P2HYsg1Dpi-ufGIQF2s6NEMgoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hbqZgKr6d8M78FYHgt3jiUOb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:16:
[...]
Oh das wel bijzonder weinig inderdaad. Ik had voor mijn gevoel echt veel hits in mijn upc.

Zojuist ook 2e order gekregen op CM :) Naar duitsland dit keer.
Ja, je verwacht toch meer hits. Had hiervoor vaak per 3 pakjes wel een hit te pakken. Nu niet. En ook geen grote hits. Ach ja, neefjes zijn wel blij met de aanvullende goodies en ik heb mijn promo kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 30 juni 2024 @ 17:04:
Wij gaan onze set Temporal Forces (TEF) weg doen, bijna volledige baseset.

[Streamable: unnamed]
Is er nog iemand die deze set spaart? Doe even een dm voor verdere overleg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nu alweer helemaal klaar met online spullen kopen. Bestel je vorige week iets, zou het gisteren met PostNL worden geleverd. Maar wij waren niet thuis, zet je het om naar vandaag...want ik moet ervoor tekenen staat er. Komt nu dus lekker helemaal niemand opdagen 'sorry we hebben het niet kunnen leveren' Uiteindelijk maar even gebeld, oh nee het zit nog in het sorteringsproces. Ja krijg toch de...

Dus nog even geen binder en pakjes openen, want geen idee wanneer ik het binnen ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:18
TgR_KILLER schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:07:
Nu alweer helemaal klaar met online spullen kopen. Bestel je vorige week iets, zou het gisteren met PostNL worden geleverd. Maar wij waren niet thuis, zet je het om naar vandaag...want ik moet ervoor tekenen staat er. Komt nu dus lekker helemaal niemand opdagen 'sorry we hebben het niet kunnen leveren' Uiteindelijk maar even gebeld, oh nee het zit nog in het sorteringsproces. Ja krijg toch de...

Dus nog even geen binder en pakjes openen, want geen idee wanneer ik het binnen ga krijgen..
Mijn PostNL chauffeur tekent zelf af en het beland zo in mijn pakketbus. Handig zou je denken, maar bij twee grote vintage aankopen was ik daar niet zo blij mee. Wat heb je allemaal besteld om te openen? Altijd leuk om naar uit te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:43
De holo armarouge van scarlet en violet base set en paldeon fates is 100% hetzelfde lol..
wel heel cheap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Spacewide schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 12:47:
[...]

Mijn PostNL chauffeur tekent zelf af en het beland zo in mijn pakketbus. Handig zou je denken, maar bij twee grote vintage aankopen was ik daar niet zo blij mee. Wat heb je allemaal besteld om te openen? Altijd leuk om naar uit te kijken :D
Ik zag op de site van postnl dat het een doos van 30x30x45 was, dat gaat lastig door de brievenbus :p

Ik heb nu de 151 poster collection en binder besteld. Kijk vooral uit naar de binder want heb al 3 pakjes open gemaakt die nu in een doosje liggen en wachten op een plekje :+. Maar zou in totaal dus straks weer 7 extra pakjes moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er loopt niet voor niets hier op GoT een topic over klachten over bezorgdiensten. Ik heb vooral slechte ervaringen met DPD. Dat je het busje de straat in ziet rijden. En hij jouw huis voorbij rijdt zonder aan te bellen. En dan het bericht: u was niet thuis. Haal het pakket maar op het industrieterrein ergens op.

Zelf heb ik iets anders onderweg: een Danny Phantump Fanny packs mystery product:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/ByHsMgbQvNM/maxresdefault.jpg

Nu heeft elke Pokemon YouTuber wel een eigen mystery pack lopen. Maar waar een Pokerev, Pokevault, Unlistedleaf etc op dezelfde manier werken met groen, rood, zilver, goud bonuspacks geeft Danny je 6 SWSH/SV packs en minimaal een Sun en Moon pack en mogelijk Black en White of oudere pack. En een lucky bastard krijgt een god pack met enkel losse boosters van base set, fossil, jungle, team rocket.

Danny had nog een stapeltje gevonden en in zijn discord gedropt. Dus de gok genomen maar van de verzendkosten en extra btw kan je bijna een andere mystery pack of normale etb scoren. En met de prijzen van losse boosters SV/SWSH op Evolving Skies na kun je je eigen setje van zeven packs net zo goed samen stellen op card market. Zag als bonuspack in elk geval al een shining Fates of team up.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Even wat anders dan TCG, wat vermaak ik me sinds de afgelopen twee weken toch kostelijk met HeartGold :*)

Ik speel ‘m via de Delta app op m’n iPhone, en al is het misschien niet het ‘echte werk’.. het werkt het toch erg fijn. De skins van de “Gameboy” kun je customizen en landscape modus werkt ook goed (al heb je dan een beetje ‘n vervelende overlay van de controls).

Het grote voordeel is toch wel dat je je telefoon altijd bij je hebt.
Ik keek hier al lange tijd naar uit, en met HeartGold heb ik een game uitgekozen die ik in m’n kinderjaren nog nooit gespeeld had (volgens mij was destijds mijn laatste game FireRed).

De plaatjes spreken voor zich, geweldige childhood memories. 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJZM3lrUD8Hwgf6VesVuenSUNMg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eqNnneV38SOZv47j1daiKpAl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k70_mKs6H4j7DYwFpt4eAGTFC9M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/05ttQjSyUb4m0nnTyr4lOsO7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2XpixfKO9m2IPjGTn7k3GbuFB4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BHJUTc28kM7MkCWqYt7EZdSo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfUfIh7_0XSUMH4hX8kXgagKA3A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bhqhPc9CLT1wPhff1huM86Td.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VicfSIEFbHvvyv0mOax2Y9WctOw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tvv28G955eRkYWBuuuCh7yBG.png?f=fotoalbum_large

Nu nog een paar keer de Elite Four verslaan om mezelf voor te bereiden op hét gevecht tegen Red!

[ Voor 17% gewijzigd door AntraXxX op 04-07-2024 16:49 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou, compleet ter verrassing (half uurtje voor hij ineens geleverd werd stond er alleen nog maar 'het is gesorteerd' maar mijn bestelling is ineens binnen!

Net even half uurtje gespendeerd om de packs die ik al open had gemaakt in de binder te doen =)

Gebruikte Instagram al jaren voor kampeer foto's etc. maar nu een aparte Insta gemaakt voor Pokémon, gewoon beetje de hobby delen haha.

Maar de setjes zijn binnen in ieder geval :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmfX4w9v14Fx5sCkRauhI770ykA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8iW1JWOcgJ8VDbH5nykdUmn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWMLvT73_WrF_V8nWe_CFkBJfno=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2t75CxVb8Rn0JJkCGSDYwZPk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHgfNnmZgOaEqMFjdtVBTW_55HE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtpBgy6RIMvQL8LonT24lC05.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
AntraXxX schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 16:41:
Even wat anders dan TCG, wat vermaak ik me sinds de afgelopen twee weken toch kostelijk met HeartGold :*)
Bedankt voor het delen!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90

Ik speel ‘m via de Delta app op m’n iPhone, en al is het misschien niet het ‘echte werk’.. het werkt het toch erg fijn. De skins van de “Gameboy” kun je customizen en landscape modus werkt ook goed (al heb je dan een beetje ‘n vervelende overlay van de controls).

Ik keek hier al lange tijd naar uit, en met HeartGold heb ik een game uitgekozen die ik in m’n kinderjaren nog nooit gespeeld had (volgens mij was destijds mijn laatste game FireRed).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nu nog een paar keer de Elite Four verslaan om mezelf voor te bereiden op hét gevecht tegen Red!
Altijd leuk!

Ik ben zelf afgelopen week begonnen met PokeMMO. Dit is gen 1-5, originele games, en allemaal met elkaar verbonden. Wel een stuk moeilijker gemaakt. Zelf gister eindelijk Brock verslagen(heb gekozen om in Kanto te beginnen, maar je kan zelf kiezen). En het leuke is dat het ook echt online is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJowNf1KYBzkIUlcLT-mdu7wpJ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9pPV9E4hNu339mDZoQWLuVt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwA33IFQd4biD48bm3O9nN0IEA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y3AI6aTFHYOkDl6pYADSSXv6.jpg?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb geen probleem, het komt echt goed.. :X :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QzSWWaOrjvjZruUtX9IbvLfXtFY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S3mZoXvlHb9cU3nS9N66Xbuw.png?f=fotoalbum_large

Insta linkje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
We hebben je gewaarschuwd he :P

Heb je al beetje leuke pulls? Ben je er al over uit wat je wil gaan verzamelen?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Royy90 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 01:06:
[...]

We hebben je gewaarschuwd he :P

Heb je al beetje leuke pulls? Ben je er al over uit wat je wil gaan verzamelen?
Valt wel mee met die pulls haha, ik heb wel al 2x een holo + reverse holo van dezelfde kaart uit 1 pakje gehaald, maar de eerste 6 dubbele heb ik ook al :+

En ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom met de master set van 151 te verzamelen =)

Gisteren ook even een extra binder gekocht voor de dubbele/ energie kaarten en de extra's die ik heb ondertussen (kreeg een Japanse kaart bij een bestelling, en had nog wat oude mcdonalds pokemon kaarten liggen.

-Edit-

Ik denk ik maak eens een accountje op dat TCG live spel, met al die kaartjes die ik uit de packs haal komt er vast iets leuks. Nou dat valt toch best tegen xD al best wat packs ingame geopend en komt bijna net zo weinig uit als in t echt. En verlies letterlijk alles, met de 'standaard' Pokemon is er geen beginnen aan tegen de decks die mensen al gebouwd hebben. Net tegen iemand die allemaal kaarten had waar ik nog nooit van had gehoord. Maar op de 1 of andere manier had ie genoeg kaarten dat ie in 1 beurt 3x zijn actieve kaart kon wisselen, die actieve kaart kon dan weer in zijn deck nieuwe kaarten vinden. Dan kon ie nog meer kaarten pullen. In 2 rondes had ie een hele berg kaarten, en zijn 'aanvals Pokemon' die moest dan van 3 verschillende soorten energie hebben maar dan deed ie meteen een fuckload aan dmg. Maar met al die andere kaarten die hij had kreeg ie iedere ronde dus weer die 3 verschillende soorten energie.. Ik heb het na 3 instakills maar op gegeven, kon er totaal niks tegen beginnen. En zo gaat dat de laatste potjes steeds, ik krijg er misschien 1 dood, en daarna zijn ze op stoom en vallen mijn Pokemon ongeveer elke beurt omdat die andere zoveel dmg doen dat de mijne in 1 keer dood zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door TgR_KILLER op 07-07-2024 23:08 . Reden: klagen. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 14:37
Vandaag korting op veel Pokémon spul bij Bol. Geen 151 helaas dus voor mij zat er niets interessants bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
FriXion schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:22:
Vandaag korting op veel Pokémon spul bij Bol. Geen 151 helaas dus voor mij zat er niets interessants bij.
Bedankt voor deze info. Heb een Paldean Fates Quaquaval premium setje gekocht als geschenk en een Bosch staafmixer voor mezelf (y)

Vandaag enkele kaarten aangekregen vanuit Duitsland. De verkoper heeft een Scizor van Wizards Promo erbij gegeven en wat leuke vintage stickers. Altijd verrassend leuk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uv29Ili342UDNP05UZAKwI0BRFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXLUbdsfcZoBimhcfpcZvWrM.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiqNMhQEPQpXFtEZVUYRQGOKf2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAK8D9zpFJOomI1U3cJiOGcp.jpg?f=fotoalbum_large

Kaarten zien er vreemd uit, maar dat ligt aan men middelste camera :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Spacewide op 09-07-2024 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Leuke kaarten @Spacewide! Die "Dark" kaarten blijven toch zo gaaf he, idem dito als die schuine strepen die vroeger op de Steel type kaarten te vinden waren. Heb dat altijd een gaaf effect gevonden. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door AntraXxX op 09-07-2024 14:36 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb geen probleem, ik heb alleen maar een 151 mini tin display set besteld... komen weer 20 pakjes aan :x

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 15:14

Ypho

Allround Nerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELC8NGL7fD2hfKWef560O8JViE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wN4WWBekntRa08to1WtyKmP.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren deze 3 opgehaald, best netjes voor 20+ jaar oude kaarten.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Ypho schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 07:31:
[Afbeelding]

Gisteren deze 3 opgehaald, best netjes voor 20+ jaar oude kaarten.
Lekker..!! Ik heb ze nog in de originele verpakking en durf ze niet uit te pakken. De angst om teleurgesteld te zijn :+

Deze kaart hoort er perfect bij imo

Ken je misschien nog een leuke die erbij hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Spacewide schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:40:
[...]

Lekker..!! Ik heb ze nog in de originele verpakking en durf ze niet uit te pakken. De angst om teleurgesteld te zijn :+

Deze kaart hoort er perfect bij imo

Ken je misschien nog een leuke die erbij hoort?
Die is wel tof ja. De Zapdos #202 uit de 151 set met alle 3 de vogels erop past er ook wel mooi bij.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
@Ypho Nice! Ik ken heel die kaarten niet, wat is eigenlijk de ‘error’? Dat zie ik bij alle kaarten staan.

@Spacewide Dat is toch ook toevallig zeg, die kaart die er “perfect bij past” heb ik ‘n goede maand geleden binnen gekregen via CM. :*)

Onderdeel van m’n “random PSA slabs die ik mooi vind + betaalbaar zijn” verzameling.
Het hele glas in lood thema van de kaart vind ik echt prachtig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RkIre-zRcVCV_dYmo1sR3xYMiE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SNqgGG1MvD5o3EeE1rpSkKQ.jpg?f=fotoalbum_large

Daarnaast de volgende twee er ook aan toegevoegd. Beide een PSA 9, omdat de 10’s me wat te gortig zijn qua €.

Deze Mew ken ik nog vanuit de film promo, unieke kaart natuurlijk met dat design en erg mooi imo dat holo over de hele kaart heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8VXIgwSkgv2NxfzmqlIV_w_ksVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InJn5oZkd10CjHQyfsvL9bvj.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was vroeger een van m’n favoriete kaarten, heb dat silhouet van die armen op de achtergrond altijd gaaf gevonden.
Hierbij bewust gekozen voor deze uitvoering (i.p.v. de echte base set) omdat ik simpelweg het cosmos holo pattern mooier vind. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbbladPKE9Y3UMB0IzVj4cjuZhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Wr4f7ZDttRUJNbznFhU9b5m.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week wil ik een hele rits aan kaarten naar PSA sturen, nu bezig met de voorbereidingen (semi rigid card holders besteld etc.).

Onder andere een aantal Pikachu Van Gogh’s, Charizard 151, Charizard ‘base set’ van de TCG Collection, Magikarp Paldea Evolved, Venusaur 151.
Ook een aantal goedkopere kaarten die ik toch wil laten graden gewoon omdat ik ze mooi vind.
Uiteindelijke doel is ze in een slab display te plaatsen en een mooi plekje aan de muur hier in huis te geven. Ben benieuwd! 😬

[ Voor 12% gewijzigd door AntraXxX op 11-07-2024 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
@AntraXxX Die ancient Mew zit al zo lang op mijn radar. En nog heel wat vintage kaarten. :')

Hoeveel heb je voor die slab betaald?

Nog enkele waar ik naar uitkijk;
Wizards promos
Mew 9
Meowth 10
Psyduck 20 Psyduck fan hier..

Dark Gengar (NDE 6)
Hitmontop (NDI 3)
Kabutops (NDI 6)
Charizard PSA7 (Base)

Snorlax VMAX (SSH 142)

En veel meer..

Vandaag Welder kaartje ontvangen vanuit NL.
Bedankt verkoper als je meeleest. *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1u2yIwI51-nTiNTkhnjv1WwxJQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7YWmxV4hAPjwrvxDk2KN5c3P.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Spacewide op 11-07-2024 23:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

AntraXxX schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 22:57:
@Ypho Nice! Ik ken heel die kaarten niet, wat is eigenlijk de ‘error’? Dat zie ik bij alle kaarten staan.
De naam van de artist die erop staat is de verkeerde, bij alle 3. Dit is later aangepast naar de juiste, maar ik heb nog de foute.

Oh die Ancient Mew wil ik ook nog hebben, die heb ik vroeger ooit gehad bij de film, maar weggedaan. Net als veel van mijn andere promo's van toen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ypho op 12-07-2024 06:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Spacewide schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 23:34:
@AntraXxX Die ancient Mew zit al zo lang op mijn radar. En nog heel wat vintage kaarten. :')

Hoeveel heb je voor die slab betaald?
Excl. verzendkosten:

- €70 voor de Ancient Mew (goede deal zo te zien, de eerst volgende PSA 9 op CM is inmiddels €100)
- €60 voor de legendary birds
- €150 voor Machamp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh die Ancient Mew is heel mooi! Heb hem zelf ook maar dan nog niet laten graden, helemaal met je eens over die legendary birds kaart, het hele glas in lood thema van die kaart is ontzettend gaaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Is er een mogelijkheid om prijs historiek van cardmarket te raadplegen? Ik vindt die huidige grafiek zo waardeloos als een hark zonder steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Spacewide schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:17:
Is er een mogelijkheid om prijs historiek van cardmarket te raadplegen? Ik vindt die huidige grafiek zo waardeloos als een hark zonder steel.
Niet dat ik weet. De API (die niet meer open is) ondersteunde dit niet. Ik hou zelf nog wel gemiddelde dag/week/maand verkoopprijzen bij, maar daar wordt geen rekening gehouden met taal/kwaliteit etc, dus het is vooral nietszeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die articuno, moltres/zapdos glas in lood ontwerp is een mooie aanwinst net zoals die ancient Mew. Ook nog best betaalbaar. Inmiddels is mijn Danny Phanny pack een week in Nederland, maar nog steeds niet bezorgd vier dagen op rij. Lag eerst vrijdag tot dinsdag stil bij de PostNL douane afdeling. En nu krijg ik elke dag: we bezorgen tussen 2 en 4, is het rond 2 uur: oh nee, het wordt morgen. Rinse en repeat. Kennelijk ligt ie op het depot van mijn eigen woonplaats maar niemand boeit het wat om het pakketje mee te geven aan een bezorger.

Zou die trio legendary birds en Ancient Mew wel met grade al kopen. Scheelt je twee/drie maanden wachten. Keek even op card market: 15 euro raw, 25 euro gegrade voor de birdies. Dan zou ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-05 13:43

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Erg leuk inderdaad! Totdat mijn savestate niet meer te laden was.. zou ook niet updaten naar 1.6 aangezien alle savestates niet te laden zijn :(

PS. welke skin is dat?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:49
Weer een nieuwe box voor de kleine man:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4TAw7SeM--022icrSF4Vbl4l5c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gWZv2qJsN1rWFTJE86GmRngi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhVTFK5hojuJO4wGOdbWo788BbA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zsD7FULQhLE6zfVWR5KjrZTd.png?f=fotoalbum_large

Heeft iemand van jullie de reprint van Lost Abyss (Lost Origin) al gekocht? Als deze überhaupt al vrijgegeven werd, want daar kan ik eigenlijk niet veel terugvinden.
Voor 70 euro begint het interessant te worden om daar eens eentje van te openen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:49
Yonix schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 17:01:
Weer een nieuwe box voor de kleine man:

[Afbeelding]
He wanted a Charizard, he got a Charizard. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxmcmJEjRfIDP1wEO_5ouo1dpgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ViHowWqvtByzInG9GrFCtEIc.jpg?f=fotoalbum_large

Nog 3 pakjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-t9oBgTilXZkmkYeLAbQpgaZkJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ig7KgDfJXU1IGNWpPiByMPn1.jpg?f=fotoalbum_large

En een tweede setje C22 minitins. Daarmee heb ik nu 20 packs Evolving Skies, 20 packs Fusion Strike. Degene in seal voor 120, degene open voor 130. In feite betaal ik voor de Evolving Skies packs en kan ik de Fusion Strike packs gratis openen. Maar ik wil eerst nog 16 packs Evolving Skies bij elkaar verzamelen zodat ik een eigen booster box bij elkaar heb voor ik ze ga openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Oof wat een deal @Joosie200
Het beste dat ik kan vinden is een Back to school blister met een Chilling Reign Astral Radiance en Evolving skies booster voor 15 euro.

Small edit:
Vergeet dat wachten toch :9~
Lever ons plezier om het weekend af te sluiten.

[ Voor 35% gewijzigd door Spacewide op 14-07-2024 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacewide schreef op zondag 14 juli 2024 @ 19:48:
Oof wat een deal @Joosie200
Het beste dat ik kan vinden is een Back to school blister met een Chilling Reign Astral Radiance en Evolving skies booster voor 15 euro.
Ik heb die ook gezien. Hele
back to school case voor 150. Maargoed dan heb je idd Astral en Evolving. Wel een kans op de trainer gallery.

Als ik nou mijn wearable Phanny packs nou eens zou binnen mogen krijgen van PostNL (10 dagen geen bezorging) had ik mijn pulls uit die 7 packs wel getoond. Dus nog even geduld en check eerst de EK finale maar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:31:
[...]

Ik heb die ook gezien. Hele
back to school case voor 150. Maargoed dan heb je idd Astral en Evolving. Wel een kans op de trainer gallery.

Als ik nou mijn wearable Phanny packs nou eens zou binnen mogen krijgen van PostNL (10 dagen geen bezorging) had ik mijn pulls uit die 7 packs wel getoond. Dus nog even geduld en check eerst de EK finale maar ;)
Ik kijk ernaar uit. Die mini tins kende ik nog niet, maar ik heb het over blisters.
Voorraadje aangelegd voor "what if" scenario.

Spanje gewonnen. :9B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hh6VGhqwsBIWa7bearp6XlAYKpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJMb9XjH3FHE4p0buqoJTxG2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Die nieuwste Squirtle kaart is wel heel gaaf, zo zie ik full arts heel graag!

Afbeeldingslocatie: https://pkmhobby.com/cdn/shop/products/57_1930bca1-ed6c-4583-b0bf-8de891db5f20.jpg?v=1705316298&width=772

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spacewide
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:18:
Die nieuwste Squirtle kaart is wel heel gaaf, zo zie ik full arts heel graag!

[Afbeelding]
De geruchten waren juist. Deze kaarten zitten in venusaur & charizard & blastoise special deck set ex (nov/2023) en komen toch naar de Engelse sets.

Deze komen uit deck set
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmWiPbyDIu6N2WUqaRkJSIO9ykQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dD4wveljn09iFPLeE4vmMf99.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacewide schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:23:
[...]

De geruchten waren juist. Deze kaarten zitten in venusaur & charizard & blastoise special deck set ex (nov/2023) en komen toch naar de Engelse sets.

Deze komen uit deck set
[Afbeelding]
Yes, dit zijn de fullarts die ik in de laatste 3 sets heb gemist. Nu maar hopen dat ze dit ook gaan doorzetten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0179y0dFdljeAVIub9JFYDJBirE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBzNkNVsrGBctAgTADbPmkXH.jpg?f=fotoalbum_large

Deze week bij Kruidvat: Sinnoh mini tins. C22 code ook. Voor 7,99 per stuk. Heb er vier gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pgqYkAMx8AwgqRIuz-9o_OsVTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWlJWajCyNa5m8qrqwUYXxvF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 15-07-2024 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Kindapaas schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:18:
[...]

Erg leuk inderdaad! Totdat mijn savestate niet meer te laden was.. zou ook niet updaten naar 1.6 aangezien alle savestates niet te laden zijn :(

PS. welke skin is dat?!
Deze skin is het: https://skins4delta.com/pages/ds
En dan --> Creator LitRitt#1502 (ff kijken naar de zwarte variant die ik ook heb, meerdere skins met andere kleuren heten ook zo namelijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:43:
Deze week bij Kruidvat: Sinnoh mini tins. C22 code ook. Voor 7,99 per stuk. Heb er vier gekocht.
Die C22 geeft aan welke boosters erin zitten toch? ASR en BST in dit geval uitgaande van je foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:26:
[...]

Die C22 geeft aan welke boosters erin zitten toch? ASR en BST in dit geval uitgaande van je foto.
Klopt, het is meer dat die andere mini tins ook C22 als code hadden en daar dus fusion strike en evolving skies in zit. Maargoed nog niks van Astral en Brilliant geopend hier. Dus vier SWSH sets om zo nog te kunnen openen in het SV tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:56:
[...]

Klopt, het is meer dat die andere mini tins ook C22 als code hadden en daar dus fusion strike en evolving skies in zit. Maargoed nog niks van Astral en Brilliant geopend hier. Dus vier SWSH sets om zo nog te kunnen openen in het SV tijdperk.
Ik heb toch maar een aantal tins besteld (10, hoop dat ik een sealed doos oid krijg), want fuck it :D

/edit: "Fuck it deel2", ben net ook nog naar de winkel gegaan voor een setje. Las op internet wat verhalen dat orders geannuleerd werden want op. Kreeg ik net nu ik terug was een mail dat de bestelling onderweg is. Dan maar 20 tins open maken :+

[ Voor 21% gewijzigd door Ypho op 16-07-2024 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:04:
[...]

Ik heb toch maar een aantal tins besteld (10, hoop dat ik een sealed doos oid krijg), want fuck it :D

/edit: "Fuck it deel2", ben net ook nog naar de winkel gegaan voor een setje. Las op internet wat verhalen dat orders geannuleerd werden want op. Kreeg ik net nu ik terug was een mail dat de bestelling onderweg is. Dan maar 20 tins open maken :+
Haha that is the spirit. Hier heb ik uit mijn eerste mini tin niks gepulled. Ja een reverse holo maar die tel ik niet mee. Moet minstens een V, Vstar, alt art zijn. Omdat ik nu de Nijmeegse 4daagse loop open ik als beloning elke dag een mini tin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:38:
[...]

Haha that is the spirit. Hier heb ik uit mijn eerste mini tin niks gepulled. Ja een reverse holo maar die tel ik niet mee. Moet minstens een V, Vstar, alt art zijn. Omdat ik nu de Nijmeegse 4daagse loop open ik als beloning elke dag een mini tin.
Nice, succes!

Ik heb uit de eerste doos 2x een V (Hisuian Sneasler en Dialga Origin Forme uit mijn hoofd), een Whimsicott VMax en de Trainer Gallery Zekrom (slecht uitgelijnd). Helaas niets van hoge waarde. Nog 1 box te gaan die morgen bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Dit weekend met zen allen naar Pokemonworld.

Waar ga jij naar opzoek?

Hierzo
  • Dark Magnetron Holo TR
  • Articuno holo FO
  • Gengar holo FO
  • Flareon en Jolteon JU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Spacewide schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:42:

Waar ga jij naar opzoek?

Hierzo
  • Dark Magnetron Holo TR
  • Articuno holo FO
  • Gengar holo FO
  • Flareon en Jolteon JU
Ik ga ook heen (zaterdag), ik zoek de laatste paar kaarten van mijn wish list. Met een beetje geluk heb ik Gyarados, Ninetales en Ditto dan al, maar anders zaterdag.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

De eerste 10 tins gisteren waren een whiff. Zojuist met m’n zoontje de andere 10 geopend. Daarmee heb ik beide dozen van 10 tins terug verdiend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLR2Qc34lQuZU2yxTssj7AnXcVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kmmbQEstDv7i9rcUeVM1n8h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSQQA22t9HLs3K7G7x0tOEdq1Ww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y3ERkAI5dau94QhsXs3Eepq0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:17
Prachtige Charizard, mooie pulls zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 29-04 15:54

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spacewide schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:42:

Waar ga jij naar opzoek?

Hierzo
  • Dark Magnetron Holo TR
  • Articuno holo FO
  • Gengar holo FO
  • Flareon en Jolteon JU
Hier ook, op zaterdag erheen.
Voornamelijk kijken of ik TEF kan completen want ik mis nog een kaartje of 15 voor de Master Set.

misschien dat ik wel een TWM ETB meeneem als de prijzen een beetje normaal zijn. weet nog niet wat ik er van moet verwachten daar, maar als het bevalt dan mogelijk ook naar Pokegarden in september.

afgelopen jaar weer begonnen met verzamelen (had ik beter niet kunnen doen.. :X ), vooralsnog hele sets al lijkt dat misschien te veranderen met TWM (want die set is achterlijk duur als je hier en daar een kaartje mist), maar we zien wel.
Vandaag 2 booster boxen en 1 ETB binnen van Paldea Evolved (en 2 mappen) want dat wordt de volgende set.

compleet:
Obsidian Flames
151
Paldean Fates

work in progress:
Temporal Forces

to start:
Paldea Evolved
Paradox Rift

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 19:22:
De eerste 10 tins gisteren waren een whiff. Zojuist met m’n zoontje de andere 10 geopend. Daarmee heb ik beide dozen van 10 tins terug verdiend.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAAT!? Jij hebt echt geweldige pulls, die Charizard kaart heb ik uiteindelijk maar gewoon gekocht na het openen van 10 boosterboxen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:16:
[...]

WHAAAAAAAAAAAAT!? Jij hebt echt geweldige pulls, die Charizard kaart heb ik uiteindelijk maar gewoon gekocht na het openen van 10 boosterboxen :D
Ja, ik had echt geluk. Ik had het eerst niet eens door tot mijn zoontje de kaart opzocht op m'n telefoon. Toen hij begon over 160 euro moest ik even goed kijken :D

Zojuist een stuk op de fiets gezeten, en ben 2x een Kruidvat langs gereden. Toch maar ingehouden om nog niet nog een box te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Flauw, we willen meer foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:14:
[...]

Ja, ik had echt geluk. Ik had het eerst niet eens door tot mijn zoontje de kaart opzocht op m'n telefoon. Toen hij begon over 160 euro moest ik even goed kijken :D

Zojuist een stuk op de fiets gezeten, en ben 2x een Kruidvat langs gereden. Toch maar ingehouden om nog niet nog een box te kopen ;)
Ja die kaart is veel geld waard, want dit zijn echt prachtige kaarten te hebben want zo mooi worden ze niet meer gemaakt in de nieuwe sets. Wat echt heel jammer is! Wees zuinig op deze kaart, hoe is centering? :)

Do it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:02:
[...]

Ja die kaart is veel geld waard, want dit zijn echt prachtige kaarten te hebben want zo mooi worden ze niet meer gemaakt in de nieuwe sets. Wat echt heel jammer is! Wees zuinig op deze kaart, hoe is centering? :)

Do it!
Centering is niet perfect helaas. Ik zat te twijfelen over grading. Maar de algemene kwaliteit van de kaarten vind ik ook erg slecht. Als in: het lijkt bij sommige kaarten net alsof er een soort kartelrandje aan de zijkant zit, alsof het met een bot mes is gesneden. Een PSA10 zal het niet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik kan een foto maken van mijn eerste box tins, maar daar zat 20-25 euro aan waarde in, niets bijzonders, dus die bespaar ik jullie :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Even geen tin-foto's meer voor nu ;) Eerst zaterdag kijken hoeveel geld ik uitgeef. Maar als je dan toch een foto wilt, deze is inmiddels binnen gekomen. De set is bijna compleet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeeXfx40dk8l7gLHcmHMyncTyQQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pyo5DRwXcet8BlgoMv9qwtDE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Zaterdag met de Pokerap song aan de stoplichten met de ramen ver open richting Houten. Men kinderen lekker in de verlegenheid brengen

https://open.spotify.com/...si=80FO37r7Qd-mFXCQX9COTw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Spacewide schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:53:
Zaterdag met de Pokerap song aan de stoplichten met de ramen ver open richting Houten. Men kinderen lekker in de verlegenheid brengen

https://open.spotify.com/...si=80FO37r7Qd-mFXCQX9COTw
Heb er nog even aan getwijfeld, maar ga misschien volgend jaar. Ben pas net begonnen dus ik wacht nog even, ik heb sowieso nog iets van 20 packs om te openen. Dan ga ik eens met mijn binder aan dubbele zeulen, sommige kaarten heb ik al 4x nu :+. Denk toch eerst eens bij de pokemon/ lego winkel bij ons in de buurt kijken, misschien kan ik daar nog een zut aan dubbele slijten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-05 19:39
TgR_KILLER schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:00:
[...]

Heb er nog even aan getwijfeld, maar ga misschien volgend jaar. Ben pas net begonnen dus ik wacht nog even, ik heb sowieso nog iets van 20 packs om te openen. Dan ga ik eens met mijn binder aan dubbele zeulen, sommige kaarten heb ik al 4x nu :+. Denk toch eerst eens bij de pokemon/ lego winkel bij ons in de buurt kijken, misschien kan ik daar nog een zut aan dubbele slijten ook.
Jij hebt een winkel in de buurt waar ze specifiek lego en pokemon verkopen? Het is maar goed dat ik daar waarschijnlijk niet in de buurt woon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zenomyscus schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:23:
[...]

Jij hebt een winkel in de buurt waar ze specifiek lego en pokemon verkopen? Het is maar goed dat ik daar waarschijnlijk niet in de buurt woon :+
Yep, unique brickstore :), maar hij ligt op een veilig kwartier weg (met de auto) en niet heeeel erg in het centrum, dus moet er wel heel specifiek heen haha. Heb daar paar weken geleden (de laatste) 151 ETB opgepikt, en wat sleves en een extra binder voor mijn dubbele kaarten.

Meeste bestel ik stiekem toch online, is nou eenmaal goedkoper... Ik weet dat ze kaarten inkopen, maar verder weet ik ook niet hoe en wat. Dus t.z.t. als ik mijn pakjes open heb en waarschijnlijk 100+ dubbele heb dan ga ik eens kijken daar of ze wat willen overnemen. En in hun honderden kaarten zoeken of er nog wat tussen zit wat ik mis voor mijn master set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
TgR_KILLER schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:00:
[...]

Toen ik begin dit jaar weer startte had ik ook heen ruilbinder en eigenlijk nog altijd niet. Pulls zijn zo moeilijk! Ik ga voor de sfeer en rustig aan doen, want ik will de Rocket 2025 rumor kopen.

Aan de ervaren jongens hier een vraagje. Tot welke serie zijn packs weegbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 12:06
Spacewide schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:02:
Aan de ervaren jongens hier een vraagje. Tot welke serie zijn packs weegbaar?
Ik dacht tot aan XY, meen dat The Pokémon Company toen is begonnen met het variëren van gewicht met de code card. Een snelle Google bevestigt dat.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
ChokingHazard schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:06:
[...]

Ik dacht tot aan XY, meen dat The Pokémon Company toen is begonnen met het variëren van gewicht met de code card. Een snelle Google bevestigt dat.
Nogal uiteenlopend. Ik lees dat CZ zelfs weegbaar is :|
Misschien maar beperken tot blisters dit weekend, zo voorkom ik boosterbox afdankertjes en gewogen pakjes.

Merci allesinds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 12:06
Spacewide schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:18:
[...]

Misschien maar beperken tot blisters dit weekend, zo voorkom ik boosterbox afdankertjes en gewogen pakjes.

Merci allesinds!
Hmm.. toch vreemd. Het is allemaal erg wisselend, want ik begrijp dan niet hoezo je ze kunt wegen als ze gewichten per code card anders zijn. Want ze variëren wel allemaal in dikte e.d.

Overigens zou wegen voor mij de lol er al helemaal uit halen, maar dat is geloof ik niet de reden dat je het vraagt.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Spacewide schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:02:
[...]

Toen ik begin dit jaar weer startte had ik ook heen ruilbinder en eigenlijk nog altijd niet. Pulls zijn zo moeilijk! Ik ga voor de sfeer en rustig aan doen, want ik wil de Rocket 2025 rumor kopen.
Naja ik ga ook voor het rustig aan doen ;) heb al paar dagen geen pakje open gemaakt terwijl ik er nog 22 heb liggen :P. Maar ik gebruik ze ook voor content van mijn nieuwe Instagram, beetje de Pokémon community op insta aan het ontdekken, al wel wat toffe mensen gevonden.

De 'ruil' binder heb ik gewoon zodat ook de kaarten die ik over heb gewoon netjes blijven en niet in een dumpbak ergens heb liggen. Ook de dubbele rare kaarten zitten netjes in een sleve. En ook mijn Promo's zitten in de 'ruil' binder map aangezien die niet bij de 360 kaarten van de master collection horen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spacewide schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:18:
[...]

Merci allesinds!
Van de nieuwe series waar sleeves packs beschikbaar zijn, moet je sowieso geen unsleeved kopen. Tenzij ze net een boosterbox open trekken 🤷🏻‍♂️

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:14:
[...]

Ik kan een foto maken van mijn eerste box tins, maar daar zat 20-25 euro aan waarde in, niets bijzonders, dus die bespaar ik jullie :+
Snap ik. Kreeg je nou nog een gesealde mini tin case binnen trouwens? Of was die gecanceled? In mijn vier losse tins zat niks boeiends. Congrats met de Charizard kaart. Heb wel nog tien online besteld. Zie het als mooie manier om wat meer astral en brilliant te openen.

Verder veel plezier iedereen op de Pokemonbeurs. Ik ga zwemmen in Bacardi Lemon na de 4daagse te hebben gelopen. Enkel de postbode afwachten voor de mini tins en meer ga ik niet doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 20-07-2024 06:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 06:43:
[...]

Snap ik. Kreeg je nou nog een gesealde mini tin case binnen trouwens? Of was die gecanceled? In mijn vier losse tins zat niks boeiends. Congrats met de Charizard kaart. Heb wel nog tien online besteld. Zie het als mooie manier om wat meer astral en brilliant te openen.
Mijn lonline bestelling was een sealed box. Die uit de winkel niet (die hadden ze net allemaal gestickered).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 07:13:
[...]

Mijn lonline bestelling was een sealed box. Die uit de winkel niet (die hadden ze net allemaal gestickered).
Goed om te weten. Ja in de winkel hadden ze 1 enkele (ben in 1 filiaal geweest) sealed case opengetrokken en zo neer gezet. En elke mini tin zijn eigen prijsticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Expo Houten, plaats airconditioning.... Niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was ook een keertje in Houten of Hilversum, naja in die buurt in elk geval. Was meer een kleine setting, 1 gymzaal met kraampjes. Met dit weer zoek ik liever de waterkant op. Voor de tweakers die heen gaan / er zijn: ben benieuwd naar jullie nieuwste aanwinsten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Spacewide schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:03:
Zag op mijn Instagram ook al mensen die helemaal druipten van het zweet. Ik ben heel blij dat ik niet alsnog ben gegaan, ik zweet snel, je had me helemaal uit kunnen knijpen daar met dit weer waarschijnlijk, bah.

On another note.
Sinds ik met Pokémon verzamelen ben begonnen een paar weken geleden zat ik al te kijken hoe ik dat een beetje leuk weg kon zetten thuis. In geen 1 boekenkast ofzo echt een plank over. Dus vandaag even naar de Ikea en een plankje gehaald (al de 6de van dat soort planken in huis xD). Toen gingen we ook nog even de stad in (Breda) waar een nieuwe Funko/ Pokémon winkel zit sinds een week. Geen idee hoe het is gebeurd maar ik heb nu een UPC op mijn nieuwe Ikea plank staan. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pp4V3tYoD0jfr6h9xl8faSGwI50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T8b6zSwZURhPY3ZaQyOZGOQw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spacewide schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:03:
Af en toe was er wel een hint van airco te voelen, maar ze hadden ‘m zeker niet constant aan staan. Maar mijn god wat was het warm. Echt totaal niet te doen, zweet druipte letterlijk bij iedereen.. paar man had zo’n draagbaar ventilatortje mee, maar ja. Het was behoorlijk warm te noemen 😅

Mijn vangsten van vandaag (kon me er niet toe zetten om alle single bakken af te gaan) maar vrij weinig TEF naar mijn idee..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKRFoW3VRvpqrneeOmY4jr9QU0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qqrbqNpy00pzGt4F6ddiocHb.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog 12 kaarten te gaan..

[ Voor 25% gewijzigd door Dawn op 20-07-2024 17:52 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Douchen was deze avond priceless.
De verzamelmappen liepen hard leeg en vooral moderne kaarten. Een standhouder zei dat ze maar opvullen met restjes omdat de eerste uren harder ging dan verwacht. Al bij al weinig recente kaarten maar heel wat graaibakken met vintage.
Graded slabs zijn ontzettend populair, zelfs een diefstal van 1300 euro zien gebeuren. De standhouder kon geen kant op en was machteloos.

Het is nog maar de tweede beurs die ik meegedaan heb. De prijzen zijn afgestemd op Cardmarket, geen maffe deals gescoord, maar mijn kinderen hebben het wel naar hun zin gehad.

Dark Magneton holo TR
Nidoqueen holo B2
Jolteon holo JU
Die heb ik minty gekocht en enkele bulks van base, jungle, fossil, b2, gc, neo,..

Thuis alle kaartjes nagekeken en ik heb een neppe Machoke B2 gekocht. Jammer maar goedkoop.

:z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WrGOi-4-C50bdEI5wTF5OmqipI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UISb0mw884Vk3UvFUh1gN9aw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Spacewide op 21-07-2024 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Een diefstal zien gebeuren?! Hoe dan?!
Er waren zoveel mensen en shit.. kwestie vals geld of gewoon slabs bekijken en daarna met een moment van onoplettenheid gewoon weggelopen?

Spicy hoor..

Voor mij was het de eerste Pokemon beurs in jaaaaaaren (heel wat YGO afgelopen rond 2005), maar het was wel nice voor een paar uurtjes. Misschien in september naar Pokegarden toe, iets beter voorbereiden misschien (al had ik m’n TEF binder en cardlist wel mee).

De tijd van echte deals is wel geweest op beurzen ja. Zoveel plekken om kaartprijzen te checken. Die Raging Bolt ook bijvoorbeeld, was 13.50 op cardmarket en op de beurs 14 betaald. Prima hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Enorm warm, diefstal, neppe kaarten verkopen.

Klinkt als een super leuk dagje uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de diefstal in actie in Amerika zo zag misschien verkoper (1 iemand die zijn kraam bemand) bezighouden met 2 andere 'random' voorbijgangers terwijl de dief zelf een slab bekijkt? Al liepen die dus weg met een koffer vol slabs. Die heel casual in grijpbereik lag.

Verder zonde van nepkaarten, en ja met sites als tcgplayer, card market is een leuke deal vinden er niet meer bij. Logisch ook handelaren weten als geen ander wat ze kunnen verwachten en zijn niet meer de naïeve verzamelaar die de beste kaarten voor een habbekrats weg doen. Deed ik wel als joch van 10-12 vroeger met base set.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik ben gisteren ook naar Houten geweest. Twee uur in de auto (met airco), en totaal zo’n vier uur aan het zweten geweest, maar na de middag deden ze wat raampjes open, dus was het iets beter.

Ik heb de laatste kaarten voor Gym Heroes en Gym Challenge die ik miste daar gevonden. Die sets nu ook 100% eindelijk!

Op naar het volgende verzamelproject. Geen complete sets meer voorlopig (suggesties zijn welkom;-) ).

[ Voor 9% gewijzigd door Ypho op 21-07-2024 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Dawn schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:39:
Een diefstal zien gebeuren?! Hoe dan?!
Er waren zoveel mensen en shit.. kwestie vals geld of gewoon slabs bekijken en daarna met een moment van onoplettenheid gewoon weggelopen?
We stonden er een goeie meter vanaf te bladeren in een binder, een beetje wachtend om de volgende binders te bekijken. Het duo was gewoon tactisch, creëren van verwarring door veel vragen te stellen. En de verkoper naar specifieke producten laten zoeken en op dat moment vertrok het duo snel.

Lang geleden werkte ik voor een winkel en handelde ik snel af met dit soort typetjes
TgR_KILLER schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 23:20:
Enorm warm, diefstal, neppe kaarten verkopen.

Klinkt als een super leuk dagje uit xD
:P Het was niet de bedoeling om het zo te laten overkomen.

Collect & Play had een mooie collectie en onderhandelbaar. En Nemesis EX, een jonge gast met een baard. Die zijn me bijgebleven.

Veel plezier aan diegene die vandaag gaat!
Pagina: 1 ... 47 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.