Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het gaat ook ontzettend hard met die sets, in mijn ogen zelfs veel te snel.
Ik hoop dat de kwaliteit van de full arts wel steeds weer beter gaat worden en niet verloren gaat doordat ze telkens zo snel achter elkaar een nieuwe set willen maken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v682ML-XOTFRGF-K3ZRAQP1KTho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1a5cIfDw5qk6D0jMvCL5o2nW.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe set of niet, ik heb mijn voorraad 151 aangevuld met vier ETB's van de Pokemon Center. Twee om te openen, twee voor de sealed collectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:13
Joosie200 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:41:
[Afbeelding]

Nieuwe set of niet, ik heb mijn voorraad 151 aangevuld met vier ETB's van de Pokemon Center. Twee om te openen, twee voor de sealed collectie.
Netjes, voorbije week heb ik net hetzelfde gedaan. Nog 8% te gaan en de set is compleet.
Hoeveel betaal jij per ETB?

---------------- Volgende nog af te halen dit weekend O-)
Temporal Forces Boosterbox × 3
Temporal Forces Checklane - Bellibolt × 2
Temporal Forces Checklane - Carvanha × 2
Temporal Forces 3 Pack Blister - Cleffa × 2
Temporal Forces 3 Pack Blister - Cyclizar × 2
Temporal Forces Elite Trainer Box Iron Leaves × 2
Temporal Forces Elite Trainer Box Walking Wake × 2
Paldean Fates Elite Trainer Box × 1
Scarlet & Violet 151 Alakazam Ex Box × 1
Scarlet & Violet 151 Poster Collection × 1
Scarlet & Violet 151 Zapdos Ex Box × 1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7a9IscQY5KabhlTJxD-fqeASB2A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YWp4eyn9ISdQClTqbsdrrGqe.jpg?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Spacewide op 18-03-2024 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacewide schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:55:
[...]
Netjes, voorbije week heb ik net hetzelfde gedaan. Nog 8% te gaan en de set is compleet.
Het was inclusief wisselkoers 55 euro ps en nog 5 euro ps verzendkosten. Met een reguliere etb voor 50 euro, twee packs extra en extra promokaart vind ik 10 euro meer betalen goed te doen.

Heb nog liggen:
1 Alakhazam box
10 minitins 151
4 Pokemon Centre etb
1 UPC
1 Paldean Fates etb
3 3 pack blisters PF
5 minitins Paldean Fates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:41:
[Afbeelding]

Hoe bestel je bij get Pokécenter dan? Wist namelijk niet dat die ook in NL leverde :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 18 maart 2024 @ 22:44:
[...]

Hoe bestel je bij get Pokécenter dan? Wist namelijk niet dat die ook in NL leverde :p
Door een UK 2 NL forward service te gebruiken. Eentje die de Pokemon Centre qua te gebruiken postadres wel accepteert. Had er eerst twee geprobeerd waarbij het postadres in Engeland niet geaccepteerd werd. Ik kon niet eens afrekenen. Na wat googlen / reddit lezen las ik de suggestie atvido.com

Die dan maar geprobeerd. Een keer voor de UPC met Squirtle promo kaart en een keer met de ETB's. Die UPC heeft mij 30 euro bovenop het bedrag van €140 aan de Pokemon Centre gekost aan forwarding kosten. Tegelijkertijd gaat die Squirtle promo kaart nog voor 70+ weg buiten de UK. De etb's was ik qua forwarding kosten dus 20 euro kwijt. Al koos ik voor de goedkoopste verzending via dpd. Je kunt ook kiezen voor UPS, DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Joosie200 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 22:58:
[...]

Door een UK 2 NL forward service te gebruiken. Eentje die de Pokemon Centre qua te gebruiken postadres wel accepteert. Had er eerst twee geprobeerd waarbij het postadres in Engeland niet geaccepteerd werd. Ik kon niet eens afrekenen. Na wat googlen / reddit lezen las ik de suggestie atvido.com

Die dan maar geprobeerd. Een keer voor de UPC met Squirtle promo kaart en een keer met de ETB's. Die UPC heeft mij 30 euro bovenop het bedrag van €140 aan de Pokemon Centre gekost aan forwarding kosten. Tegelijkertijd gaat die Squirtle promo kaart nog voor 70+ weg buiten de UK. De etb's was ik qua forwarding kosten dus 20 euro kwijt. Al koos ik voor de goedkoopste verzending via dpd. Je kunt ook kiezen voor UPS, DHL.
Volgende keer groepsaankoop via @Joosie200
:+

Spreek je dan over een kaart met Pokecenter stempel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:14
Spacewide schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:47:
[...]

Volgende keer groepsaankoop via @Joosie200
:+

Spreek je dan over een kaart met Pokecenter stempel?
Ja zie deze --> https://www.cardmarket.co...es/151/Squirtle-V3-MEW007
Met Pokecenter stempel ~€45-50, zónder Pokecenter stempel €0,03.
Gekkenwerk. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groepsaankopen mogen niet geregeld worden. Of gold dat verbod alleen op Fok. Geen idee.

En als mensen zo graag alle promokaarten willen verzamelen is het vraag en aanbod. Mij boeit die stempel/logo niks. Is meer een manier om de kosten voor de UPC omlaag te krijgen. Net zoals mijn Paldean Fates spullen qua aankoopkosten weer gedekt wordt door de Pikachu Van Gogh kaart. Zolang die een waarde hoger dan 30 euro heeft zijn die spullen gratis voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Je hebt gelijk. Ik ga me eens verdiepen in jou post forwarding service. Goede ervaring hiermee vanuit Duitsland, maar ik ben extra voorzichtig met het VK sinds Brexit. Jou tips zijn _/-\o_

Over wat anders.. de laatste dagen regelmatig pech met illustration rares via Cardmarket. Ze verkopen als NM, booster fresh to sleeve en dan komen ze aan met een lelijke kras, print lines, deukje rondom,.. wees toch ff eerlijk. Bij de 4de op twee dagen heb ik ze allemaal maar gemaild voor een overeenkomst. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 19:32
Spacewide schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:12:
Je hebt gelijk. Ik ga me eens verdiepen in jou post forwarding service. Goede ervaring hiermee vanuit Duitsland, maar ik ben extra voorzichtig met het VK sinds Brexit. Jou tips zijn _/-\o_

Over wat anders.. de laatste dagen regelmatig pech met illustration rares via Cardmarket. Ze verkopen als NM, booster fresh to sleeve en dan komen ze aan met een lelijke kras, print lines, deukje rondom,.. wees toch ff eerlijk. Bij de 4de op twee dagen heb ik ze allemaal maar gemaild voor een overeenkomst. :(
Ik vraag bij duurdere kaarten (soms zelfs al vanaf 5 euro) altijd om foto's. Dan kan ik zelf beoordelen of ze NM zijn of niet. Je wilt niet weten hoeveel base set kaarten als NM gelist worden die duidelijk LP of nog lager zijn..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
Maar er zijn ook eerlijke mensen natuurlijk.
Mijn eerste Japanse kaarten en PSA 10 als je het mij vraagt. I love these!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsH-OTpBdfB3bd86NxVBgS5SeUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8afryMarqFHQKMIcz9zBwL2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom koop ik pas op card market als ik de foto kan zien. Nog geen garantie. Men kan een perfect exemplaar tonen en je nog bedonderen waar je bij staat. Enfin Mediamarkt had een prijsfout momentje qua Celebrations. De Collector's chest met 6 packs Celebtrations stond voor 5 euro.

Kans is groot op een 'prijsfout, zoek het maar uit' mailtje. Anders heb ik nog wat Celebrations te openen voor 0,80 euro per pack. Ik heb er drie besteld. De koffertjes kunnen naar mijn neefjes net zoals de stickers. Zie dat Pikachu, Charizard, Venusaur etc soortgelijk ontwerp als de base set heeft. Maar dan met Celebration logo.

[ Voor 17% gewijzigd door Joosie200 op 20-03-2024 15:43 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AntraXxX
Als we ‘t dan over “base set ontwerp” hebben.. kijk wat voor ‘n mooi pakket hier vandaag geleverd werd:
Trading Card Game Classic! 😬

Leuk sowieso dat álle (180 incl. energy / trainer) kaarten holo zijn en het een mix is van de base set ontwerpen (heerlijke trip down memory lane) én voor mij i.i.g. ontwerpen die ik nog nooit gezien heb.
De Mr. Mime bijvoorbeeld was tot vóór deze set een Japan exclusive.

Vind het holo design ook echt mooi en deze Charizard wilde ik gewoon pack fresh hebben (wil ‘m ook t.z.t. laten graden).
Daarnaast bijkomend persoonlijk pluspunt dat de ‘reguliere’ holo Pokemon en holo energykaarten m’n National Pokedex mooi opfleuren!

(de doos met de ‘trading card game’ elementen laat ik dicht en gaat mooi Cardmarket op, ging me zelf alleen om de kaarten)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGkN6rmKfcPMXc9ksMt_hvc0bjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMyo9nwE3qYDYYwtXgQQ75zW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dO1TBagbL-nKKhH_a1XI6VCJEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2Muy8KrbOasoHnBG2MAh8CQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYVvbGSnIkoAnkyl8dxxFT4rgMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iivqEuiGMtOrYaTWkmHy4GKX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lngDmvAt0ZIbpTbwjZYGe5SXfZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qA35WtoS913NDnrDhiApSXR6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VMQ9O21aBBCSW_dzV4a_Sk5GwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J9i3FBSdRRkK1Pb7gtdhz1qE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEBgfPAoautqlqfg4cYlOq9pMOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfUUdgtMHX22IfQ8nQMON931.jpg?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AntraXxX schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:53:
Als we ‘t dan over “base set ontwerp” hebben.. kijk wat voor ‘n mooi pakket hier vandaag geleverd werd:
Trading Card Game Classic! 😬
Zeker een nice trip down memory lane. Maarre heb je dan dus die box voor 400 euro gekocht wat de msrp prijs is? Of ben je een goede deal ergens tegen gekomen? Ik hoorde enkel van die set via de Pokemon YouTube influencers hoe duur die set wel niet is.

Overigens zijn de 3 Collector's chests toch verzonden door de MM voor 15 euro in totaal. 18 Celebrations packs, vier kaarten per pack. En dan nog wat surprise packs erbij. Eens zien of ik de full art pikachu, Blastoise, Venusaur en/of Charizard eruit weet te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
Joosie200 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 23:49:
[...]
Zeker een nice trip down memory lane. Maarre heb je dan dus die box voor 400 euro gekocht wat de msrp prijs is? Of ben je een goede deal ergens tegen gekomen? Ik hoorde enkel van die set via de Pokemon YouTube influencers hoe duur die set wel niet is.
Op Cardmarket is deze box gelukkig voor ‘maar’ €300 te krijgen!

Én ik heb inmiddels voor een mooie €500 aan kaarten verkocht via CM + Marktplaats, dus zodoende dit cadeautje aan mezelf. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan snap ik het. Ik zit met mijn laatste verkoop straks over de 250 euro heen. En zo zat ik te overwegen om een extra sealed Japanese 151 booster box te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:40
[...]

Overigens zijn de 3 Collector's chests toch verzonden door de MM voor 15 euro in totaal. 18 Celebrations packs, vier kaarten per pack. En dan nog wat surprise packs erbij. Eens zien of ik de full art pikachu, Blastoise, Venusaur en/of Charizard eruit weet te halen.
Dat is toch wel een mazzel, wat een mooie aanbieding.
Ik vraag me af, hoe heb je deze gevonden? Want van dit soort acties wil ik ook wel een keer gebruik maken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NCJ87 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:30:
[...]
Dat is toch wel een mazzel, wat een mooie aanbieding.
Ik vraag me af, hoe heb je deze gevonden? Want van dit soort acties wil ik ook wel een keer gebruik maken haha.
Dat kwam door Pepper. Niet pepper dating, maar pepper de aanbiedingen site. ;) Twee weken terug werd ie al gepost daar, toen was ik te laat want zat in een meeting voor werk. Maar ik heb wel een reminder gezet voor pokemon deals die daar gepost worden. Gisterenmiddag las ik een update dat de MM weer wat beschikbaar had. En dus meteen afgerekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 21-03-2024 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:40
Dat is een goede tip, dank voor het delen! Ik heb ook meteen maar een alert ingesteld op Pepper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 20:01
[...]

Ik dacht in eerste instantie ook "wow, dat is wel heel veel geld". Maar toen ik er wat langer over nadacht viel het eigenlijk wel mee, want je krijgt een complete set voor die prijs. Als ik kijk hoeveel geld ik kwijt ben om de 151 compleet te maken, dat is een veelvoud van de prijs can deze box haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
FriXion schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:11:
[...]

Ik dacht in eerste instantie ook "wow, dat is wel heel veel geld". Maar toen ik er wat langer over nadacht viel het eigenlijk wel mee, want je krijgt een complete set voor die prijs. Als ik kijk hoeveel geld ik kwijt ben om de 151 compleet te maken, dat is een veelvoud van de prijs can deze box haha.
Goeie redenering van je.
Hier in België verkoopt Game Mania nu en dan deze koffer aan 349. Maar dat zijn dagprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
FriXion schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:11:
[...]

@FriXion en @Spacewide let er dus wel op dat je niet de héle 151 set krijgt he!
Hier een link met de kaarten die je krijgt + gelijk de raw waarde er bij: https://app.getcollectr.c...Type=price&sortOrder=DESC

Totale raw waarde van alle losse Pokemon kaarten is al ~€295 en dat is nog exclusief de holo energy's en trainers welke er ook in overvloed zijn. Sommigen zijn ook al 'n €1 per stuk waard etc.

Dus puur value wise is deze set niet eens zo heel gek voor €300.
Als je zoiets wil kopen --> check a.u.b. Cardmarket i.p.v. retailers zoals MediaMarkt, Game Mania etc.

[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 21-03-2024 12:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Goed en de Collector's chests zijn idd binnen voor 5 euro de stuk. Maar toch jammer dat er eentje flink ingedeukt geseald is afgeleverd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWPE9f54LXe55Bgnjwjpdspq3nI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sp3ifaWR4IaDxx70yp3IIl94.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSXdQ3y8n1itRl860IsXS5_zcjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcibBL4p5gyZ5TmmOWsIibBn.jpg?f=fotoalbum_large

De andere twee zijn dat dan weer niet. Scheelt dat de packs en promokaarten geen schade hebben. Morgen ga ik mijn neefjes verrassen en dan gaan we de packs gezamenlijk openen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik had geen zin meer om te wachten. Dus mijn neefjes overvallen na het avondeten en voor naar bed toe gaan: 18 packs, vier kaarten per pack:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4glhyBE2swuc2t49P8k41mzPoxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8Ayq2JhVtsynBZa9yd33iZD.jpg?f=fotoalbum_large

De top drie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Qy_hZtgzKbnDsly6RCXJgwT3dI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5e1SlokFSUYRD4ExlIcGtftT.jpg?f=fotoalbum_large

De Pikachu's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFmQeAhGsw1PnSNVKwV0kcYfsnA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EfQMWjaTkmXw4MmMF9xF3cIV.jpg?f=fotoalbum_large

Mew, imposter Prof Oak en Team Rocket zijn er ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1UHlEp5J2izqaYyhePFf0ATTtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kbaw37X3w3bAQSDBVX0lxoZ2.jpg?f=fotoalbum_large

Na de nodige bulk alles op een rij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWyF0T3bBWU8Usn-DkNi5BgWnRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3g9inyOaPu6aHHKMoVZcBic.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had niet verwacht Blastoise, Charizard of Venusaur te pullen uit zijn zo'n kleine oplage. En Umbreon als ultra gold rare is toch wel de kers op de taart. De Mew ex en pikachu's maken het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Leuke kaartjes. Mijn vrouw spaart de Celebrations en dat is begonnen met de grappige Pikachu plaatjes. Ze hebben echt wat leuks. Toevallig deze avond een Dark Gyarados overgenomen van iemand om haar mapje wat op te vullen, de Blastoise vond ik nogal duur.

Je Pepper aankoop was een leuke steal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie voor de masterset wil gaan qua Temporal Forces: succes door ze zelf te pullen. Danny had er 1851 (!) pakjes voor nodig /spoiler alert
YouTube: The Pokemon Card Master Set For Temporal Forces is…ROUGH!!!
Spacewide schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 22:19:
Je Pepper aankoop was een leuke steal >:)
Zeker. Nu is het wel een gevalletje: de ontbrekende uncommons halen (3 stuks) 1 Pikachu V en de venusaur is niet zo duur. Enkel de gouden Mew en logisch Charizard zijn de top twee kaarten. 30 en 80+ euro. Dan kijk ik wel wat ik uit mijn 151 packs pull, beetje een fusion. Charizard sv151 en Mew promo kaart van de UPC die ik toch al heb liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Als iemand een gesealde Swords and shields
Darkness Ablaze Elite Trainer Box ENGLISH wil.. Amazon als verkoper voor 30.99.

https://www.amazon.nl/Pok...s-gemengde/dp/B089NFGBLN/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Leuk dat dit topic zo goed loopt! Gezellig 8)

Ik heb mijn Japanse Rocket Gang bijna compleet, moet alleen nog Dark Charizard en Here Comes Team Rocket!. Zit er stiekem aan te twijfelen om ook de Japanse Jungle en Fossil erbij te doen :X En misschien alles maar Japans van de 'original era' :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Here comes team rocket ontbreekt qua Celebrations bij mij ook. Toch wel een must have qua art design. Zeker nu ik wel TR administration heb met de Persian.

Alles Japans qua OG era dan ben je nog even bezig. En of de portemonnee dat zo leuk vind is weer wat anders ;) Wel een leuk idee om een einddoel voor ogen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Streskip schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:04:
Leuk dat dit topic zo goed loopt! Gezellig 8)

Ik heb mijn Japanse Rocket Gang bijna compleet, moet alleen nog Dark Charizard en Here Comes T eam Rocket!. Zit er stiekem aan te twijfelen om ook de Japanse Jungle en Fossil erbij te doen :X En misschien alles maar Japans van de 'original era' :+
Foto's or it didnt happen O+

Ik verwacht vanavond voor één of andere reden nog een beter verloop. Jullie weten wel waarom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wij hebben een leuke en bere gezellige opening gehad bij The Pokébrothers

3 Boosterboxen geopend van Temperal Foces en veel hits getrokken, maar niet mijn chase cards! Dus moeten nog even wat meer gaan openen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1l5V3SWHrV41ZEwDOaTkcIu0eM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9qyzxmKPDBKks5V5I5aS2ht.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEk-zXzQ5DDOTxN2MawcOcIMo0Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQZSKIIAeveUBfbTndEJMVsE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6wLJPvFgRqcoKU59XUwjXcNQsm8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BLq11db9QsyBbTBGKUcunOCA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1jDSU2Q7XCmwHRyTHN0XE_N_Xc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqfosRFxJ3Kant7j5LsTQgBX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Npdk9hvzFuNgDqJlsmvjfX-GoBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8nUV6RNRKPX2bngqCa40acj.jpg?f=fotoalbum_tile

De map is al aardig gevuld maar 30 Maart op de beurs gaan we zeker weer verder met deze set!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die Arbok, Gouging Fire, Morty Conviction met Gengar erop en Raging Bolt illustration rares vind ik zelf de mooiste kaarten van Temporal Forces. Hoeveel packs heb je nu gehad? 3 X 36 packs? Dan heb je vast een flinke stapel aan bulk te pakken inmiddels. En welke kaarten zijn jouw chase kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:32:
Die Arbok, Gouging Fire, Morty Conviction met Gengar erop en Raging Bolt illustration rares vind ik zelf de mooiste kaarten van Temporal Forces. Hoeveel packs heb je nu gehad? 3 X 36 packs? Dan heb je vast een flinke stapel aan bulk te pakken inmiddels. En welke kaarten zijn jouw chase kaarten?
Ja wij hebben een volle ETB en een kwart ETB gevuld met bulk (DM mag altijd),

Mijn chase kaarten zijn dit, op die laatste twee na.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Spacewide schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:20:
[...]

Foto's or it didnt happen O+

Ik verwacht vanavond voor één of andere reden nog een beter verloop. Jullie weten wel waarom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62JvV0RI5xxQagGyjqRdx0_8v7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZmxYaPdoFwuBLmHyRGonXGo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjQ2yl-ol-reIeif_sxitqV7mc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XeWWa643cbIs0CMvYbfVXVod.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7j7yoM5tmK6DA6t0B97g-UGuCoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2euOTX3G2RXlXrWLoI6DsoY3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xn5vWR9hE52AHynLC5e-6iRZC8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YpwCiXAkcT1efN7mhSR5cnuL.jpg?f=fotoalbum_large

O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Super mooi @Streskip
Genieten om in te kijken.

Temporal Forces was meer bulk dan eender wat.
Opvallend veel kleurverschil in de reversed holos en behoorlijk veel slechte cuts.
Uiteindelijk 2 Japanse booster boxes geopend. Deze zijn één voor één mooi, maar geen enkele speciale hit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/enEBbGqb1Q_I_48Bd8U6rwEXZyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdS6QwZgEFWcvyABNkoVbVWU.jpg?f=fotoalbum_large

https://tracking.top1toys...f8b9556aaa334ae34fdfc711e

Ik heb drie vestigingen bezocht vanochtend. Geen enkele heeft nog een batch gekregen. Dus mochten er nog meer van plan zijn. Bespaar je de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:25
Joosie200 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:06:
[Afbeelding]

https://tracking.top1toys...f8b9556aaa334ae34fdfc711e

Ik heb drie vestigingen bezocht vanochtend. Geen enkele heeft nog een batch gekregen. Dus mochten er nog meer van plan zijn. Bespaar je de moeite.
Bedankt voor de tip, ik was van plan de moeite te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard

National Pokédex in 1 binder kan prima :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 21:03
Iemand ervaring met https://tcgcompany.nl/ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Hahaha,

die binder is wel sick hoor!

Kleine update van deze kant. Ik ben eerst over gegaan op binder met 3x4 pages. Maar dit was zelfs nog veel te klein waardoor ik toch een 2e binder erbij heb moeten bestellen. Nog steeds niet blij met deze oplossing.

Ik doe wel nu de forms/regionals/mega's etc allemaal direct bij de bijbehorende Pokemon.. dat ziet er wel sick uit.

Deze heb ik nog wel gevonden, maar helaas past hier "maar" 1280 kaarten in. Dit gaat dus ook niet werken...
https://brokenrealmz.com/...worlds-biggest-tcg-binder

PSN Profile

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Wij hebben de nieuwe set nu ook in Collectr staan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EF-zuporJpLu0TXlW_tPu7NkXNc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6NXKEwIzlXtdyFcfQVC7QTBY.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 23-03-2024 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLT1991
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-06 20:38
Ik zou graag ook willen starten met het verzamelen van pokemen kaarten (heb nog heel wat kaarten uit mijn kindertijd - jammer genoeg niet allemaal in goed conditie).
Hoe zou ik ermee beginnen? SV151 UPC kopen?
Gezien de prijzen neem ik aan dat dit een dure hobby zal zijn?
Andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
PLT1991 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:00:
Ik zou graag ook willen starten met het verzamelen van pokemen kaarten (heb nog heel wat kaarten uit mijn kindertijd - jammer genoeg niet allemaal in goed conditie).
Andere tips?
De belangrijkste en eerste tip is: stel een doel vast voor het verzamelen.

- Ga je verzamelen voor de fun of ga je verzamelen als € investering?
- Wát wil je precies gaan verzamelen?
Hier zijn mensen die mastersets sparen, anderen (waaronder ik zelf) sparen de National Pokedex (en indien compleet, kun je bijvoorbeeld als doel hebben om alles holo/reverse holo te hebben om de dex visueel mooier te maken). Een ander spaart bijvoorbeeld weer Japanse sets uit de beginjaren etc. etc.

Maar een 151 ETB of UPC halen is sowieso een leuk startpunt!
Denk er verder ook gelijk aan om een fatsoenlijke binder met side-loading bladzijdes én goede sleeves te halen. Kun je je hits mooi en veilig bewaren.
Binder: https://www.bazaarofmagic...ring-binder-black/9065679
Side-loading bladzijdes: https://www.bazaarofmagic...es-black-10-stuks/9065470
Pro fit sleeves: https://www.bazaarofmagic...sleeves-100-stuks/9004358

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:07
Praat hem nou geen ringbinder aan. Koop een fatsoenlijke sideloading binder met rits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Aschtra schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:14:
Praat hem nou geen ringbinder aan. Koop een fatsoenlijke sideloading binder met rits
Plaats dan zelf een voorbeeld incl. link?

Ik heb afgelopen week deze slim binder met rits gekocht: https://www.bazaarofmagic...-ring-binder-slim/9065732
Erg chill voor mijn “show off” kaarten.

Máár voor de National Pokedex heb ik toch echt twee van die “lompe” ringbinders zoals in m’n bovenstaande post in gebruik hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
AntraXxX schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:25:
[...]

Plaats dan zelf een voorbeeld incl. link?

Ik heb afgelopen week deze slim binder met rits gekocht: https://www.bazaarofmagic...-ring-binder-slim/9065732
Erg chill voor mijn “show off” kaarten.

Máár voor de National Pokedex heb ik toch echt twee van die “lompe” ringbinders zoals in m’n bovenstaande post in gebruik hoor.
Geen idee waarom ik een voorbeeld zou moeten geven. Best practices al vele malen aan bod gekomen hier maar bij deze:

https://pokemonpack.nl/pr...0fiwT1EAQYASABEgKthvD_BwE

Nogmaals deze posten dan maar

YouTube: The CORRECT Way To Store Pokemon Cards in a Binder

00:55 waarom je geen ringbinders wilt
Gewoon goeie mappies. Zijn niet zo duur. Sterker nog. Zo goed als even duur als jouw ringbinders

[ Voor 18% gewijzigd door Aschtra op 24-03-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere tips?
Leuk nog een verzamelaar erbij in dit topic!

Wij gebruiken de Portfolio Prime Album 24-Pocket (sideloading en met een rits) van het merk GameGenic als map om onze kaarten in te bewaren, wij hebben nu de groene / rode en blauwe map. Alle reverse sleeven wij en de normale basic kaarten niet en we doen vaak de reverse voor de basic Pokémon kaart, als sleeves gebruiken wij de sleeves van Ultra Pro (100 er pakje).

The Pokébrothers gaven ons deze tips om dit type binder en sleeves te gebruiken, zou beter zijn voor de kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Aschtra schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:43:
[...]Nogmaals deze posten dan maar

YouTube: The CORRECT Way To Store Pokemon Cards in a Binder

00:55 waarom je geen ringbinders wilt
Gewoon goeie mappies. Zijn niet zo duur. Sterker nog. Zo goed als even duur als jouw ringbinders
De ringbinder die ik postte is júíst een D-ring i.p.v. een O-ring, wat is dan blijkbaar toch zo ‘slecht’ aan het advies wat ik gaf?

Voor de National Pokedex zou ik 3 ritsbinders moeten aanschaffen á €90. Nu ben ik voor €50 aan 2 binders klaar en zit alles gewoon netjes er in 🙂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Als jij er blij van wordt vooral blijven doen uiteraard. Ik zal nooit een ringbinder gebruiken voor de echte collectie.

D ring beter dan O ring maar alsnog slechter dan geen ring ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Andere tips?
Leuk dat je wil verzamelen. En het eerste dat je voor jezelf moet bepalen is WAT je precies wil verzamelen. Enkele voorbeelden zijn:
- (complete) sets
- oude kaarten
- een of meerdere specifieke Pokemon
- een pokedex
- misprints
- waardevolle kaarten
- doeGewoonLekkerWatJeZelfWil

Als je daar over uit bent voor jezelf kan je verder kijken naar hoe je dit wil opslaan. Zoals hierboven aangegeven kan je kiezen voor binders of albums+pagina's. Beide zijn in mijn ogen prima, zo gebruik ik voor mijn Lorcana kaarten een 1024 binder(waar 4 sets in passen, precies een jaar), en gebruik ik voor Pokemon Dex twee losse mappen met D-ring. Beide werken prima.

Een goede site om kaarten te verkopen, en te kopen is Cardmarket. Sowieso is het kopen van singles(specifieke losse kaarten) goedkoper dan het kopen van sealed producten. Daarentegen zijn sealed producten superleuk om te openen, en is er altijd een kans op een goede pull.

Let er wel op dat als je sets compleet wil maken, dat het een erg dure hobby gaat worden. Nu zijn trading cards sowieso al een dure hobby.

Ohja, sidenote... ik ga misschien stoppen met mijn eigen national pokedex... heb hier nu twee dikke binders liggen en haal net niet het nostalgie plezier eruit zoals gehoopt. Dus ik wil eens kijken of ik ga switch naar een mooie WotC verzameling.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
G_Dragon schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:01:
Alle reverse sleeven wij en de normale basic kaarten niet en we doen vaak de reverse voor de basic Pokémon kaart, als sleeves gebruiken wij de sleeves van Ultra Pro (100 er pakje).
Grappig dat iedereen ander advies geeft. Ik sleef juist alles, ook om te voorkomen dat het gaat schuiven in de binder.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spacewide
Andere tips?
He daar, een maand geleden zat ik net met dezelfde vraag.
Zo ben ik met de SV151 gestart en heb heel wat Elite Trainer Boxes gekocht.
Deze bewaren we in een UltraPro VIVID 12Pocket binder -> https://www.shopultrapro....er?variant=41524039909539

Ik bewaar ze zoals deze vent: YouTube: Pokemon Scarlet & Violet 151 Complete Master Set - 360 Cards + 6 Exc.... Zowel normal, holo als reversed holo. Elke kaart in een pennysleeve.
De laatste kaarten zijn onderweg. Zo hebben we 7 ETBs, 4 promo doosjes (Alakazam, Zapdos) en een Poster edition geopend. De laatste kaarten zijn via Cardmarket onderweg en vele honderden euros lichter.

Temporal Force na 3 booster boxes en wat promo pakjes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMD8-UdJyIGds8Za5gKmBI7nBpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5x39I6NEnabaf9mCh2tchGAT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2X4d395bUeynIkG5191I6IyBFYk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wkh7rPIUByHPOcMQlQAhr5bi.jpg?f=fotoalbum_large
Paldean Fates heb ik meteen opgegeven. Stort je niet in alles zoals ik in het begin gedaan heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:36
@Spacewide heb je voor de 151 set veel los op cardmarket gekocht?

Ik vraag dit omdat ik erg twijfel over wat te doen. Alles wat ik mis tot en met de trainer kaarten is incl verzending 70 euro via cardmarket. Dat is goed te doen.

Echter de 30 daarna kosten 750 euro.. dat is te bizar.

Als jij het meest zelf hebt kunnen pullen dan moet ik nog 3 etbs en 4 promo doosjes kopen. Dat is ten aanzien van die 750 prima te betalen.

Enig advies is zeer welkom. Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
brandondlp schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:09:

Ik vraag dit omdat ik erg twijfel over wat te doen. Alles wat ik mis tot en met de trainer kaarten is incl verzending 70 euro via cardmarket. Dat is goed te doen.

Als jij het meest zelf hebt kunnen pullen dan moet ik nog 3 etbs en 4 promo doosjes kopen. Dat is ten aanzien van die 750 prima te betalen.

Ik heb Charizard MEW199 nooit getrokken. Los van deze kaart heb ik alle singles 400 euro betaald. Daarnaast zeker 6 (of 7?) ETBs aan 50 euro per stuk, 2 Alakazam Promos aan 22 euro per stuk, 2 Zapdos promos aan 22 euro per stuk en een 151 poster promo aan 12 euro.
Zonder Charizard kom ik zeker aan 800 euro.

Ik heb nog aan 250 euro Illustration Rares die dubbel gehit zijn. Na verkoop zou de set, zonder binders en andere benodigdheden, zal het ongeveer 700 gekost hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 17:22

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:01:
[...]Alle reverse sleeven wij en de normale basic kaarten niet en we doen vaak de reverse voor de basic Pokémon kaart, als sleeves gebruiken wij de sleeves van Ultra Pro (100 er pakje).
Die Ultra Pro, zijn dat de “losse” of de “fit” sleeves? Ik gebruik zelf graag de wat strakkere maar de laatste batch die ik had van Ultra Pro (1.5 - 2 jaar terug) zaten zo strak dat mijn kaarten licht krom trokken. Ik gebruikte toen zelf KMC, die zaten ook strak, maar trokken niets krom.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:53
brandondlp schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:09:

Simpelweg even de kansberekening op loslaten... Er zou nu ongeveer bekend moeten zijn wat de kans op een bepaalde kaart is. Je weet hoeveel kansen je hebt met die etbs en promo boxes.

Maak die afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op maandag 25 maart 2024 @ 06:33:
[...]

Die Ultra Pro, zijn dat de “losse” of de “fit” sleeves? Ik gebruik zelf graag de wat strakkere maar de laatste batch die ik had van Ultra Pro (1.5 - 2 jaar terug) zaten zo strak dat mijn kaarten licht krom trokken. Ik gebruikte toen zelf KMC, die zaten ook strak, maar trokken niets krom.
Ja en die zijn ongeveer €1 per pakje bij The Pokébrothers :D.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8Jo24WF6jXHBlhkVkrp_mlBc1s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/d67Rw7jsdcKtIDe3hXRvSHbG.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2024 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacewide schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:51:
[...]

He daar, een maand geleden zat ik net met dezelfde vraag.
Zo ben ik met de SV151 gestart en heb heel wat Elite Trainer Boxes gekocht.
Deze bewaren we in een UltraPro VIVID 12Pocket binder -> https://www.shopultrapro....er?variant=41524039909539

Ik bewaar ze zoals deze vent: YouTube: Pokemon Scarlet & Violet 151 Complete Master Set - 360 Cards + 6 Exc.... Zowel normal, holo als reversed holo. Elke kaart in een pennysleeve.
De laatste kaarten zijn onderweg. Zo hebben we 7 ETBs, 4 promo doosjes (Alakazam, Zapdos) en een Poster edition geopend. De laatste kaarten zijn via Cardmarket onderweg en vele honderden euros lichter.

Temporal Force na 3 booster boxes en wat promo pakjes
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Paldean Fates heb ik meteen opgegeven. Stort je niet in alles zoals ik in het begin gedaan heb 8)
Maar zie ik nou de Japanse set van Temoral Forces en niet de Engelse in die doos? :P
Heb je beide geopend of alleen Japanse :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacewide
Temporal Forces zo goed als rond.
3 booster boxes 104 eur (312)
2 promo blisters Cleffa en Cyclizar 15 eur (30)
2 checklane 6 eur (12)
4 ETBs (34 eur) 136. Hier had ik beter een BB gekocht.
490 eur aan pre-order
Gisteren de resterende voor 260 overgenomen onder gaande prijs, dus eindprijs was 750 euro.

“Temporal Forces” Has Hardest Pull Rates of Scarlet & Violet Sets for Highest Rarities
https://www.pokebeach.com...sets-for-highest-rarities

Het voelde allesinds beter aan dan bij de 151 reeks!

@G_Dragon na de initiële Temporal Forces opening had ik een extra Japanse dopamine shot nodig. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Spacewide op 25-03-2024 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Spacewide Dat snap ik heel goed :P, uitpakken werkt verslavend!

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2024 11:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aschtra
Morgen komt een originele Pokémon Gold binnen. Ook een link cable dan kan ik mijn slowpoke ruilen voor een Slowking. Wilde eigenlijk ook scizor krijgen voor de elite4 maar dat is niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
Metal Coat niet beschikbaar?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
10% chance encounter op magnemite
2% chance dat die een metal coat heeft.

😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
G_Dragon schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:10:
@Spacewide Dat snap ik heel goed :P, uitpakken werkt verslavend!
Soort krasloten alleen hou je hier altijd wat over ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Aschtra schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 01:51:
[...]

10% chance encounter op magnemite
2% chance dat die een metal coat heeft.

😭
Niet moeilijk. Er zijn verschillende aanvallen die helpen met het stelen van items.

Thief is er zo eentje en is beschikbaar in Gen 2.

1 op 50 Magnemites is niet erg veel.
Thief inflicts damage and has 99.6% chance to steal the target's held item if it has one, though only if the user does not have one. Thief cannot steal an item if it hits a Pokémon's substitute. Held Mail cannot be stolen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Sir_Lion schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:46:
[...]

Niet moeilijk. Er zijn verschillende aanvallen die helpen met het stelen van items.

[...]
Niet moeilijk, wel tijdrovend. Te tijdrovend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTOUtQajXdiQ8MeHkSvmMR3TFHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hFMc7Z0qOo1KIDRTw48z0iM8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKfyGbSOHCg3myTsg1OLzFEkW68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jWJYFtlRNscz1w2CMwKgUhG1.jpg?f=fotoalbum_large

Even wachten op link kabel, batterij vervangen en dan eem traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Aschtra schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:35:
[...]

Niet moeilijk, wel tijdrovend. Te tijdrovend.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Even wachten op link kabel, batterij vervangen en dan eem traden
Wat is dat voor een high-tech snufje?
Je laadt hier een rom vanuit de cartridge op je computer? Ik las dit weekend een artikel waarin stond dat mensen hun games uitlezen, stats aanpassen en weer pushen naar hun game. Jij niet?

Zo zag ik hier enkele maanden terug een custom Gameboy met veel rekenkracht voorbijkomen. Wat was dat precies?

Waar is de tijd.. onbezonnen spelen op een Gameboy, zittend in de schaduw op een mooie zomerdag. Geïsoleerd van al de rest in je eigen bubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Dit is een GB operator. Hiermee kan je fysieke cartridges spelen op pc. Maar vooral een export en import van je savegame doen. Ook zit hier een check op legitimacy in van de cartridge

Gen2 verliest de savegame bij vervangen batterij. Je kan dus je savegame exporteren, batterij vervangen en weer je savegame importeren.

En ja ook je savegame aanpassen met weer een ander programma en die dan weer importeren op je fysieke cartridge. Ik gebruik hem met name voor backup van savegame

[ Voor 6% gewijzigd door Aschtra op 26-03-2024 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CornermanNL schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Soort krasloten alleen hou je hier altijd wat over ;)
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aankomende Zaterdag is het alweer zover!
Dan zijn we aanwezig bij Poké-Con la Plaza die word gehouden in de Martiniplaza (Groningen).
Heel veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Aschtra schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:38:
Dit is een GB operator. Hiermee kan je fysieke cartridges spelen op pc. Maar vooral een export en import van je savegame doen. Ook zit hier een check op legitimacy in van de cartridge

Gen2 verliest de savegame bij vervangen batterij. Je kan dus je savegame exporteren, batterij vervangen en weer je savegame importeren.

En ja ook je savegame aanpassen met weer een ander programma en die dan weer importeren op je fysieke cartridge. Ik gebruik hem met name voor backup van savegame
Als ik dit 20 jaar geleden had gehad, dan had ik mijn legendarische Pokémon Silver game save file kunnen redden.
Ik had daar zoveel uur in zitten dat de tijd al tijden stil stond. Ik geloof op 255.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Sir_Lion schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:46:
[...]

[...]
3.5 uur geprobeerd. Geen metal coat 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zna1vt96-uE0wpaI6m_OK9K6ha8=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/YXD1gUlbD99FuuCTpZAuNp9g.webp?f=fotoalbum_large

Oei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niks oei, maar hèhè eindelijk *O*

Daarboven kun je nu 1 box van Crimson Haze, 2 Shiny Treasures EX, Paradox Rift bestellen voor msrp van 5800 yen / 38 euro omgerekend per stuk. Nu zal 151 een stuk sneller uitverkocht raken verwacht ik. Maar al zou ik ze idd kunnen bestellen tegen 100 euro per booster box ga ik wel toeslaan. 180-200 euro vond ik het niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Oei als in, prijzen gaan dippen door reprint wss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Nu een betrouwbare partij zoeken om goedkoop JP boxen te kunnen importeren :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noo.... daar gaan de mooie prijzen! Dit is voor ons wel erg zuur want wij hebben de set compleet en hoeven geen nieuwe pakjes meer te openen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:30:
[...]

Noo.... daar gaan de mooie prijzen! Dit is voor ons wel erg zuur want wij hebben de set compleet en hoeven geen nieuwe pakjes meer te openen |:(
Soms win je, en soms verlies je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:00:
[...]

Soms win je, en soms verlies je.
Correct! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
Een dip in prijzen is altijd leuk nu kan ik sneller mijn 151 compleet maken. Hopelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CornermanNL schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:43:
Een dip in prijzen is altijd leuk nu kan ik sneller mijn 151 compleet maken. Hopelijk
En dat inderdaad. Ik moet de top 20 kaarten nog. Uit mijn hoofd sv2a 182 t/m 207. Hoe vaker men Charizard of de alt art Mew weet te pullen, hoe sneller die prijs <100 euro duikt als single.

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 27-03-2024 12:23 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aschtra
Link kabel binnen. Werkt mooi 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R34eAk5w4qfO1Q0YfjOvPgKWInw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82MU9Vt8Pur0W4ixmPEX2KeE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-XcW-dh3Kxqn685AztZZAEETAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AVfJUbpWyK3Ct0oFoFwTx3Ka.jpg?f=fotoalbum_large

En totaal zo’n 4.5 uur bezig geweest maar toch de Metal Coat pre e4 gehaald

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qKq3CsdPA_zYNKVa01Y87uYGw8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELDjbpcjJxl5G3jJWquGeMXQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJD_7rPzSgIZlBgFk1hQLix3P4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LupxT83vhTNhJIlsLeBpfo4Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had vorige week om 3u 's nachts wat rip en ship packs gekocht bij Danny Phantump zijn store. Was wel te langzaam om mijn selectie van 10 packs samen te stellen, dus ik kon uiteindelijk 3 Koreaanse Eevee Heroes afrekenen.

Helaas geen interessante pulls. De beste waren een Leafon V en een Vaporeon V. Vandaar dat ie door ging om een open gebroken booster box op te maken. Uiteindelijk heb ik 15 fail packs cadeau gekregen, 18 packs voor 29 euro / 1.6 euro per pack (9 euro voor de packs, 15 verzendkosten en 5 btw) is meer in lijn met de prijs voor losse packs op card market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Aschtra schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 15:14:
Link kabel binnen. Werkt mooi 😎

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En totaal zo’n 4.5 uur bezig geweest maar toch de Metal Coat pre e4 gehaald

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is je gelukt, je had een Metal Coat, nu nog een Steelix. ;)

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 14:12
Vandaag bij de Toy Champ in Alexandrium Rotterdam een Van Gogh weten te bemachtigen! De 3e inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Heeft er iemand tips voor de 'perfecte' Pokemon Go binder? Kleine set, maar ik heb via Teds Arcade best wat pin collection boxes kunnen bemachtigen en kom er zojuist achter dat ik op 64% ben. Wellicht leuk om die maar te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
wErudite schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 23:32:
Heeft er iemand tips voor de 'perfecte' Pokemon Go binder? Kleine set, maar ik heb via Teds Arcade best wat pin collection boxes kunnen bemachtigen en kom er zojuist achter dat ik op 64% ben. Wellicht leuk om die maar te voltooien.
Dat ligt er hoe je hem verzamelt. Complete (van elke kaart 1), master (van elke kaart de normale + reverse) of hardcore (elke kaart in elke variant). En dan ligt het er ook nog aan of je de kaarten naast elkaar doet, of ze bij elkaar in dezelfde pocket doet. De set heeft 88 kaarten als ik het goed heb dus het ligt aan hoe je verzamelt welke geschikt zijn. Je zal altijd ruimte over hebben.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
ChokingHazard schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:55:
[...]

Dat ligt er hoe je hem verzamelt. Complete (van elke kaart 1), master (van elke kaart de normale + reverse) of hardcore (elke kaart in elke variant). En dan ligt het er ook nog aan of je de kaarten naast elkaar doet, of ze bij elkaar in dezelfde pocket doet. De set heeft 88 kaarten als ik het goed heb dus het ligt aan hoe je verzamelt welke geschikt zijn. Je zal altijd ruimte over hebben.
Ik wil deze op de simpelste manier mogelijk completen. Ik hecht er verder niet teveel waarde aan (mijn CZ verzameling zit bijv. in een VaultX binder met rits, dat hoeft voor de Go verzameling niet). Dus wellicht dat een 4-pocket binder welke ik dubbel vul voldoet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
wErudite schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:41:
[...]

Ik wil deze op de simpelste manier mogelijk completen. Ik hecht er verder niet teveel waarde aan (mijn CZ verzameling zit bijv. in een VaultX binder met rits, dat hoeft voor de Go verzameling niet). Dus wellicht dat een 4-pocket binder welke ik dubbel vul voldoet?
Je kan ook kijken voor een kleine 9-pocket, die gaan tot 90 kaarten als je ze single vult. Persoonlijk vind ik dat mooier dan een 4-pocket. Zoiets bijvoorbeeld.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zelf voor mijn Celebrations mini verzameling gebruik gemaakt van de mini portfolio. Passen 33 kaarten in. Nu is de set groter dan dat maar de bulk bewaar ik elders. Drie mini portfolio's in geval van 100 kaarten is ook weer verspreid over meerdere delen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
Ik ga goed op mysterybox filmpjes op YT en aangezien het de ultieme dopamineshot is dacht ik “tja yolo waarom niet van m’n CM winsten”.

Zo geschiedde en heb ik vanavond ‘n €200 mysterybox geopend van “Pokemysterybox”.
In de zoektocht allereerst van een geschikte aanbieder vond ik het hier chill dat je heel specifiek je wensen kunt aangeven (zie link: https://pokemysterybox.nl/product/poke-mystery-box-200-euro/).
Zo heb ik eigenlijk uitsluitend packs gekregen van m’n aangevinkte favo S&V / S&S sets (ook een paar randoms gekregen zoals die twee packs Cosmic Eclipse).
Je kunt verder aangeven of je Engels / Japans wil, of je ‘n graded kaart wil en aangeven wat je favo Pokemon zijn.
I.i.g. wat dat betreft geslaagd, aangezien ik o.a. Houndoom had opgegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwN-vFEUvV4u_9S-hwJ4LJG56M8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EIJGc2032dnuJ02dBeJhJjPb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12A2C52Tn3BfP1GggrjXjJKHrq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ODh8ptKQHFNA5BYeckKebzY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1F_4p8hZtGEmSa6zHRpEBkL4_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQK5EiGyAkDKTPrmZqxYWSJ0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhbOwXtpegkjoIhyrGou6N-x-VE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nRg1HipKNj7xZtx5hpkKEJte.jpg?f=fotoalbum_large

Waarde onderste foto is ~€65, de pulls zijn natuurlijk random. Maar het was een leuke ervaring voor eens, en bijkomend ook weer genoeg holo’s / reverse holo’s die de commons van m’n National Pokedex gaan vervangen! 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er staat een flinke rij in Groningen bij de beurs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VCy1XGYX4rZoxuBy1FZbHaAGfIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/edH0VWN1WEmkhnMEvoLUpabD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:01:

[Afbeelding]
Zal ook wel komen doordat er weinig events zijn zover noordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
G_Dragon schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:01:

[Afbeelding]
Deel je enkele sfeerfoto's d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Spacewide schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:39:
[...]

Deel je enkele sfeerfoto's d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETKHDfQdjKH9LPq6RVyROK7M3Go=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLiONty40mYsVMD6wex9VwR9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2024 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Leuk! Ik ga morgen voor het eerst naar een Pokemon beurs toe (in het verre noord-westen). Ben erg benieuwd! Ik hoop dat morgen mensen uitslapen, en gaan brunchen, want met dit weer ga ik niet graag in een rij staan buiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:45
Ypho schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:52:
Leuk! Ik ga morgen voor het eerst naar een Pokemon beurs toe (in het verre noord-westen). Ben erg benieuwd! Ik hoop dat morgen mensen uitslapen, en gaan brunchen, want met dit weer ga ik niet graag in een rij staan buiten :D
Bedoel je cardfest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Yep, ben net thuis. Was erg druk, zowel qua standjes als bezoekers. Ik ving al op dat een 2e event al in de pijplijn zit.

Pagina: 1 ... 42 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.