Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 60 Laatste
Acties:
  • 263.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 09:42
BlackMage schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Ja ik heb er 3 inmiddels.

Je moet ervoor naar GameMania of gebruik maken van de FNAC hotspot zoals iemand een paar posts eerder linkte. Ik gebruikte die laatste manier.
Ik ga eens uitzoeken wat er voor nodig is om die FNAC hotspot te klonen op m'n Mac. Homespot werkt al super-simpel, dus dit moet niet veel moeilijker zijn. Moet eigenlijk alleen een valide MAC en SSID achterhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Liegebeest op 02-08-2016 11:47 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:25
Bedankt voor de tip om die pokemon vanuit je luie stoel te downloaden, jammer dat ik nu pas ben ingestapt en mew enz gemist heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
kan iemand mij het vechtsysteem is uitleggen van pokemon omega ruby ? heb nu al een paar battles gehad dat de tegenstander 2 x achterelkaar een aanval mag doen en ik niet ..

voorbeeld.
match begint , ik doe een move en mijn tegenstander ook , ik selecteer daarna mn 2de move , alleen dan mag mn tegenstander alweer beginnen waardoor ik dus met een wat zwakkere pokemon niks kan beginnen omdat mn tegenstander 2 x achterelkaar een aanval kan doen .

psn: taker-mart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 09:31
taker1987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:20:
kan iemand mij het vechtsysteem is uitleggen van pokemon omega ruby ? heb nu al een paar battles gehad dat de tegenstander 2 x achterelkaar een aanval mag doen en ik niet ..

voorbeeld.
match begint , ik doe een move en mijn tegenstander ook , ik selecteer daarna mn 2de move , alleen dan mag mn tegenstander alweer beginnen waardoor ik dus met een wat zwakkere pokemon niks kan beginnen omdat mn tegenstander 2 x achterelkaar een aanval kan doen .
Ok, in een notendop:

Wie er mag beginnen met zijn/haar aanval is afhankelijk van de speed-eigenschap van de Pokémon. Als de speed gelijk is, dan is de volgorde waarin de aanval wordt uitgevoerd willekeurig. Als jij met een trage Pokémon, bv Snorlax, tegen een snelle Pokémon, bv Greninja, vecht dan zal de snellere Pokémon als eerste een aanval doen.

Uitgebreider; sommige aanvallen doen meerdere "aanvallen". Dit is het geval bij Fury Swipes. Die raakt 2 tot 5 keer per beurt. Andere aanvallen zorgen ervoor dat jij geen aanval mag doen, omdat je flinchet. Een voorbeeld daarvan is Dark Pulse. Dan is er ook nog een categorie zogenaamde priority moves. Deze aanvallen, zoals Quick Attack, hebben prioriteit. Dat betekent dat deze aanval eerst mag, zelfs als de tegenstander sneller is. Dat wordt natuurlijk weer opgeheven als ook de tegenstander een priority move uitvoert. Dan wordt er gekeken naar het niveau van prioriteit. Quick Attack heeft prioriteit +1, terwijl Extreme Speed +2 heeft.

Ik hoop dat dit je vraag een klein beetje verduidelijkt :)

[ Voor 28% gewijzigd door wackmaniac op 02-08-2016 13:44 ]

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
taker1987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:20:

voorbeeld.
In principe doet elke Pokemon elke beurt 1 aanval. Maar dat kan anders lijken omdat:
- Sommige aanvallen moeten opladen, dan lijkt het alsof je niks doet die beurt.
- De volgorde van aanvallen kan ook verschillen. Als jij sneller bent dan je tegenstanden ga jij eerst, daarna hij. Maar als die tegenstander de volgende beurt een aanval doet die altijd als eerste gaat (quick attack bijv) dan heeft ie feitelijk twee aanvallen gedaan.
- Er zijn aanvallen die twee (of meer) kleinere aanvallen doen. Die doet ie dan achter elkaar. Maar feitelijk telt dat gewoon als 1 aanval in 1 beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 01-07-2024
wackmaniac schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Ok, in een notendop:

Wie er mag beginnen met zijn/haar aanval is afhankelijk van de speed-eigenschap van de Pokémon. Als de speed gelijk is, dan is de volgorde waarin de aanval wordt uitgevoerd willekeurig. Als jij met een trage Pokémon, bv Snorlax, tegen een snelle Pokémon, bv Greninja, vecht dan zal de snellere Pokémon als eerste een aanval doen.

Uitgebreider; sommige aanvallen doen meerdere "aanvallen". Dit is het geval bij Fury Swipes. Die raakt 2 tot 5 keer per beurt. Andere aanvallen zorgen ervoor dat jij geen aanval mag doen, omdat je flinchet. Een voorbeeld daarvan is Dark Pulse. Dan is er ook nog een categorie zogenaamde priority moves. Deze aanvallen, zoals Quick Attack, hebben prioriteit. Dat betekent dat deze aanval eerst mag, zelfs als de tegenstander sneller is. Dat wordt natuurlijk weer opgeheven als ook de tegenstander een priority move uitvoert. Dan wordt er gekeken naar het niveau van prioriteit. Quick Attack heeft prioriteit +1, terwijl Extreme Speed +2 heeft.

Ik hoop dat dit je vraag een klein beetje verduidelijkt :)
aah eigenlijk vrij logisch dus 8)7 zo heb ik er nog nooit over nagedacht dat het eigenlijk zo diep werkt , thanx voor deze duidelijke uitleg _/-\o_

@blackmage ook bedankt uiteraard 8)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bv202 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:23:
Ik weet niet wat ik moet denken over Pokemon Sun/Moon eigenlijk...Eindelijk eens wat anders dan gyms kan interessant zijn, maar de eerste generatie pokémons van type veranderen gaat een stap te ver voor mij :p
Dat noemen ze fan service. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Ben momenteel aan het nadenken welke pokemon ik ga klaarstomen om pokemon te vangen.
Mijn oog valt op Zangoose.
Deze heeft een hoge base attack welke mooi samengaat met de move False Swipe en is redelijk snel.
Enige nadeel is dat ik geen status move op deze mon kan krijgen die paralyze of sleep tot gevolg heeft :/
Dit natuurlijk wel met een tweede pokemon op te lossen, maar zou het liever met 1 doen.

Iemand nog tips voor andere pokemon? Misschien zie ik wat over het hoofd door mijn gebrek aan pokemon ervaring O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 18-06 19:25
A3aaN79 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:04:
Ben momenteel aan het nadenken welke pokemon ik ga klaarstomen om pokemon te vangen.
Deze heeft een hoge base attack welke mooi samengaat met de move False Swipe en is redelijk snel.
Enige nadeel is dat ik geen status move op deze mon kan krijgen die paralyze of sleep tot gevolg heeft :/
Dit natuurlijk wel met een tweede pokemon op te lossen, maar zou het liever met 1 doen.

Iemand nog tips voor andere pokemon? Misschien zie ik wat over het hoofd door mijn gebrek aan pokemon ervaring O-)
In omega ruby had ik een slakoth gevangen aan het begin en als primaire pokemon gebruikt. Als Slaking (laatste evolutie) is deze pokemon echt een baas. Je kan maar om de beurt aanvallen met deze pokemon maar de aanvallen zij zo krachtig dat je bijna alles 1-hit KO'ed. De speed van deze pokemon is ontzettend hoog en valt daardoor eigenlijk altijd als eerste aan. Tevens heeft deze pokemon een status move waarmee je andere kan laten slapen.

De tactiek die ik gebruikte was om deze pokemon als eerste te gebruiken, vervolgens met één aanval de andere verslaan, dan wisselen om op de zwakte van de andere pokemon in te spelen en te voorkomen dat je een beurt niets kan doen en als je die hebt verslagen weer terug wisselen naar slaking. Doordat je tussentijds hebt gewisseld kan je wel meteen weer aanvallen als slaking.

De base stats van slaking zijn ook echt super hoog.

Aanrader dus :).

Edit:

lol, ik had niet goed gelezen, je wilt er voornamelijk één om pokemon te vangen... Dat gaat met deze niet lukken dan zijn ze allang verslagen :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 02-08-2016 18:25 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Er zijn toch geen echte roaming pokemon meer. Gewoon een sterke met False Swipe nemen :) de rest is niet zo boeiend. Ik gebruik zelf een Pangoro.

Zo'n legendary vangen kost even wat tijd, wat absoluut sneller zou gaan met een sleep of paralyze. Maar je kan gewoon direct voor de legendary saven dus gooi er 20 ultraballs op en als je hem dan nog niet hebt dan doe je een softreset en dan begin je opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gebruik zelf Sceptile als False Swipe slaaf, werkte prima voor mij wat betreft pokemon vangen incl. legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Tiwazz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:22:
Edit:

lol, ik had niet goed gelezen, je wilt er voornamelijk één om pokemon te vangen... Dat gaat met deze niet lukken dan zijn ze allang verslagen :+ .
Buiten dat, hij kan geen False Swipe leren, verder is het inderdaad een goede pokemon.
BlackMage schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:23:

Er zijn toch geen echte roaming pokemon meer. Gewoon een sterke met False Swipe nemen :) de rest is niet zo boeiend. Ik gebruik zelf een Pangoro.

Zo'n legendary vangen kost even wat tijd, wat absoluut sneller zou gaan met een sleep of paralyze. Maar je kan gewoon direct voor de legendary saven dus gooi er 20 ultraballs op en als je hem dan nog niet hebt dan doe je een softreset en dan begin je opnieuw :P
Er zijn nog genoeg pokemon te vangen, wil mijn hele Hoenn dex compleet hebben.
Slogan luidt immers: Gotta catch them all ;)
Pangoro is alleen verkrijgbaar in X/Y welke ik niet heb.

Hoe werkt dat soft reset bij de 3ds trouwens?
iPodKiller schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:36:
Gebruik zelf Sceptile als False Swipe slaaf, werkte prima voor mij wat betreft pokemon vangen incl. legendaries.
Deze starter heb ik dus niet, had mudkip gekozen.

Gallade is denk ik de beste optie, leert False Swipe en kan Thunder Wave leren voor paralyze... maar ja, dawnstone heb ik nog niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-06 11:33
Ik gebruik zelf Bisharp, deze kan zowel False Swipe als Thunderbolt Wave leren, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405071

Ik zou gaan voor een kricketune met False Swipe en Sing, of een Gallade met Hypnosis en False Swipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Anoniem: 405071 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:48:

Ik zou gaan voor een kricketune met False Swipe en Sing, of een Gallade met Hypnosis en False Swipe
Hmm die Kricketune kende ik nog niet, maar die combinatie met Sing ziet er veelbelovend uit.
Stats zijn echter niet denderend te noemen helaas.
Vanaf wanneer heb je toegang tot die mirage dingen?

Gallade had ik twee posts hoger zelf ook al gezegd, maar bij gebrek aan dawnstone kan dat ook nog niet.

Voorlopig maar even met de Zangoose, welke ik ook nog niet eens had 8)7 _O-

Edit: Die sterren bij potential op je DexNav, geeft dat aan hoeveel perfect IV's de mon heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door A3aaN79 op 02-08-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A3aaN79 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:30:
[...]

Hmm die Kricketune kende ik nog niet, maar die combinatie met Sing ziet er veelbelovend uit.
Stats zijn echter niet denderend te noemen helaas.
Vanaf wanneer heb je toegang tot die mirage dingen?

Gallade had ik twee posts hoger zelf ook al gezegd, maar bij gebrek aan dawnstone kan dat ook nog niet.

Voorlopig maar even met de Zangoose, welke ik ook nog niet eens had 8)7 _O-

Edit: Die sterren bij potential op je DexNav, geeft dat aan hoeveel perfect IV's de mon heeft?
Mirage gebeuren is vanaf de eon fluit na badge 7 of 8, potential is idd aantal perfecte iv's al kan 3 sterren ook 6iv zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Anoniem: 405071 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Mirage gebeuren is vanaf de eon fluit na badge 7 of 8, potential is idd aantal perfecte iv's al kan 3 sterren ook 6iv zijn
Dan heb ik nog even te gaan, moet badge 7 en 8 nog.
Toch nog iets goed onthouden wat die sterren betreft :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wackmaniac

Smeargle natuurlijk! Die kan alle moves leren. Mijn Smeargle heeft False Swipe (altijd min 1 hp over), Dark Void (ALLE tegenstanders in slaap), Thunderwave (paralyze) en Mean Look (niet ontsnappen). Ik heb een tweede Smeargle die ik gebruik bij het horde hunten met False Swipe, Dark Void, Ice Beam (een voor een afslachten) en Surf (alle tegenstanders grijpen).

Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
wackmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:13:
[...]
Smeargle natuurlijk! Die kan alle moves leren.
*maakt ijverig notities*

Ik weet wat ik ga doen vandaag! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Liegebeest schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

*maakt ijverig notities*

Ik weet wat ik ga doen vandaag! O-)
haha Smeargle moves laten leren is vrij omslachtig. voorbeeldje voor Dark Void:

-Darkrai dark void laten leren (evt. move reminder) en andere moves laten vergeten
-Smeargle Sketch laten leren (evt. move reminder)
-Wild ditto opzoeken (ORAS mirage spot, XY pokemon village)
-wild ditto transformeert in Darkrai, smeargle inswichten
(-smeargle valt in slaap)
-Smeargle gebruikt sketch en leert dark void
-rinse repeat voor andere moves

Nog een andere optie voor een catcher is False Swipe/Spore breloom :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

haha Smeargle moves laten leren is vrij omslachtig. voorbeeldje voor Dark Void:

-Darkrai dark void laten leren (evt. move reminder) en andere moves laten vergeten
-Smeargle Sketch laten leren (evt. move reminder)
-Wild ditto opzoeken (ORAS mirage spot, XY pokemon village)
-wild ditto transformeert in Darkrai, smeargle inswichten
(-smeargle valt in slaap)
-Smeargle gebruikt sketch en leert dark void
-rinse repeat voor andere moves

Nog een andere optie voor een catcher is False Swipe/Spore breloom :)
Valt reuze mee. Smeargle leert elke 10 levels de move Sketch. Je neemt nu Smeargle en de Pokémon die de move kent die je wilt leren, bv Darkrai met Dark Void, mee naar een battle. Ik gebruik zelf meestal hordes, want die hebben vaak een lage level. Dan zorg je ervoor dat Smeargle trager is dan je partner Pokémon, bijvoorbeeld via een Macho Brace ofzo, en voer dan je aanval uit en laat Smeargle Sketch doen op je eigen Pokémon. Voilá! Een Smeargle met Dark Void. Dan level je Smeargle weer 10 levels (je wilt hem toch op 100 hebben), en dan pak je de volgende move.

Als je Darkrai geen Dark Void meer kent, dan moet je jezelf even achter de oren krabben. Dat is een machtig goede move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Valt reuze mee. Smeargle leert elke 10 levels de move Sketch. Je neemt nu Smeargle en de Pokémon die de move kent die je wilt leren, bv Darkrai met Dark Void, mee naar een battle. Ik gebruik zelf meestal hordes, want die hebben vaak een lage level. Dan zorg je ervoor dat Smeargle trager is dan je partner Pokémon, bijvoorbeeld via een Macho Brace ofzo, en voer dan je aanval uit en laat Smeargle Sketch doen op je eigen Pokémon. Voilá! Een Smeargle met Dark Void. Dan level je Smeargle weer 10 levels (je wilt hem toch op 100 hebben), en dan pak je de volgende move.

Als je Darkrai geen Dark Void meer kent, dan moet je jezelf even achter de oren krabben. Dat is een machtig goede move.
Moet je dan niet op z'n minst een double battle hebben?

Mijn Darkrai uit gen 4 had standaard geen dark void, ondanks dat ie wel hoog genoeg was ;)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

Moet je dan niet op z'n minst een double battle hebben?
Klopt. Mijn fout. Een double of triple battle.
Elfjes schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:59:
Mijn Darkrai uit gen 4 had standaard geen dark void, ondanks dat ie wel hoog genoeg was ;)
Volgens mij hebben alle event Darkrai Dark Void:
http://bulbapedia.bulbaga...ternational_Almia_Darkrai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Allemachtig, dat is even tien laagjes dieper dan hoe ik Pokémon normaal speel! :D Wauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Klopt. Mijn fout. Een double of triple battle.

[...]

Volgens mij hebben alle event Darkrai Dark Void:
http://bulbapedia.bulbaga...ternational_Almia_Darkrai
Dan ben je dus beperkt tot trainer-battles, die later in het spel (re-battles) op een redelijk hoog level zitten waardoor je (lage level) smeargle mogelijk komt te fainten. Ik had er nog niet aan gedacht om het op die manier te doen (vandaar mijn omslachtige methode), maar dan vind ik het nog steeds niet supermakkelijk

ik heb deze: http://bulbapedia.bulbaga...V#European_Alamos_Darkrai
mijn fout, darkrai had geen dark void omdat ie te laag level is. Heb 'm dus eerst moeten levelen, maar dat was geen probleem

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, de oplossing is om een triple battle te doen in bijvoorbeeld een secret base te doen. Zet je Smeargle aan de buitenkant neer, slacht vervolgens snel de twee Pokémon die Smeargle kunnen raken en daarna heb je vrij spel. Zijn een boel tutorials op YouTube over te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:06:
Ja, de oplossing is om een triple battle te doen in bijvoorbeeld een secret base te doen. Zet je Smeargle aan de buitenkant neer, slacht vervolgens snel de twee Pokémon die Smeargle kunnen raken en daarna heb je vrij spel. Zijn een boel tutorials op YouTube over te vinden.
Of natuurlijk een blissey-base, levelen/sketch leren en moves leren tegelijkertijd. Ga ik onthouden :*)

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A3aaN79
wackmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Smeargle natuurlijk! Die kan alle moves leren. Mijn Smeargle heeft False Swipe (altijd min 1 hp over), Dark Void (ALLE tegenstanders in slaap), Thunderwave (paralyze) en Mean Look (niet ontsnappen). Ik heb een tweede Smeargle die ik gebruik bij het horde hunten met False Swipe, Dark Void, Ice Beam (een voor een afslachten) en Surf (alle tegenstanders grijpen).

Werkt perfect.
Deze is dan alleen weer in X/Y te verkrijgen en wat ik net verder lees best lastig/lastiger om hier de moves op te krijgen.

De Spore Breloom welke genoemd wordt was mij ontgaan, maar die ziet er wel veelbelovend uit.
Liegebeest schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:21:
Allemachtig, dat is even tien laagjes dieper dan hoe ik Pokémon normaal speel! :D Wauw!
Hoe meer ik hoor en lees over de mechanics in de spellen hoe meer ik mij ook verwonder over hoe diep je kan gaan :o
Merk dat ik momenteel ook met veel te veel randzaken bezig ben in plaats van eerst het verhaal eens uit te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 10:27
Welke Pokémon ook handig tijdens je journey is, is Tropius.

Deze heeft bij mij;

- Sweet Cent (voor Hordes)
- Fly
- Razor Leaf (dubbel bashen)
- Eartquake (dubbel bashen)

Daarnaasr ook nog een Furret;

- Stenght
- Cut
- Surf
- Rock Smash

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Serebii Update: Volcanion also confirmed for European distribution at the same time. https://t.co/oV6DIIRILJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:33:
Serebii Update: Volcanion also confirmed for European distribution at the same time. https://t.co/oV6DIIRILJ
cool! hopen dat het een gratis event wordt :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Elfjes schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:55:
[...]

cool! hopen dat het een gratis event wordt :)
Zal vast wel gratis zijn laten we hopen. Weet nog dat bart Smit met die hoopa actie je per se ORAS moest kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Sodeju wat is Skarmory lastig te vangen zeg, heeft wat ballen gekost.
Wel twee gevangen met 2 sterren en beide hadden een Metal Coat.
Nu search level 25 op de DexNav dus nog verre van optimaal O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:16:
[...]

Zal vast wel gratis zijn laten we hopen. Weet nog dat bart Smit met die hoopa actie je per se ORAS moest kopen :')
Precies. Dat is ook de reden dat ik nog geen Sun of Moon heb gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
D'r heeft niet toevallig iemand al eens het MAC adres genoteerd van de NintendoSpotPass6 bij een GameMania? Anders doe ik dat eens, de volgende keer dat ik in de stad kom (duurt alleen even om d'r te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:35:
D'r heeft niet toevallig iemand al eens het MAC adres genoteerd van de NintendoSpotPass6 bij een GameMania? Anders doe ik dat eens, de volgende keer dat ik in de stad kom (duurt alleen even om d'r te komen).
Wat wil je dan hebben? Wil je de Arceus event? Die kun je gewoon hier pakken:

iPodKiller in "Het grote Pokémon Topic - Deel Twee"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
iPodKiller schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Zover ik begreep heeft ie een Mac en kan hij daardoor niet gebruik maken van de software in die handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
BlackMage schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Zover ik begreep heeft ie een Mac en kan hij daardoor niet gebruik maken van de software in die handleiding.
Klopt!

Maar ik ga eens zien of ik die software niet uit kan pakken, om zo het nodige MAC adres d'r uit te peuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Kan je het niet in Wine draaien? Ik rijd in ieder geval zelf even langs de Gamemania. Zit hier in de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
wackmaniac schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
Kan je het niet in Wine draaien? Ik rijd in ieder geval zelf even langs de Gamemania. Zit hier in de stad :)
Ik denk dat Wine niet gaat werken, omdat die applicatie op laag niveau je netwerkconfiguratie gaat aanpassen.

Maar via Bootcamp zou het vast wel werken, of als je een geschikte USB-wifi adapter hebt kan je die vast wel doorzetten in een virtuele pc met Windows erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ik heb't op m'n ultrabookje getest, die ik normaal voor CTF-events bewaar :)

De juiste SSID is: FNAC_BE_Nintendo_Zone (dus niet NintendoSpotPass6 of iets dergelijks)
De base256.txt file bevat 256 MAC adressen die allen valide zijn, bijv 4E:53:50:4F:4F:00

Mooi, kan ik het volgende keer zonder al dit gedoe doen. Simpelweg alleen connection sharing aangooien, SSID op "FNAC_BE_Nintendo_Zone" zetten en dan "sudo ifconfig en0 ether 4E:53:50:4F:4F:00".

Apple-tje, eitje :D

EDIT:
Mijn klomp breekt. Op de ene 3DS werkte het net als een trein en heb ik een code binnengehaald, de andere krijgt de generieke 003-1105 foutmelding, of de 013-9202. Uitermate onzinnig, want ik heb geverifieerd dat routering werkt en browsen via het AP werkt ook (na connecten). Zelfs op de eerste 3DS werkt de NintendoZone nu niet. Vreemde zaak, ik probeer het morgen nog eens.

EDIT 3: Myth confirmed, het ligt aan de Nintendo Zone Viewer software. Ik heb net'n "attwifi" ssid en MAC gebruikt en dat werkt nog steeds als een trein. Opmerkelijk dat ik op de ene 3DS net wel de code heb binnen kunnen halen. Morgen is er weer een dag :)

EDIT 2:
Over een paar dagen is het tijd om dezelfde truc uit te halen, maar dan voor Smyths winkels -> http://www.pokemon.com/uk...-shiny-pokemon-at-smyths/

Voor een shiny Ylvetal en Xerneas. Nu dus achterhalen wat -hun- SSID is :D

[ Voor 50% gewijzigd door Liegebeest op 04-08-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31

Barbas

Gallego!

BlackMage schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Ja ik heb er 3 inmiddels.

Je moet ervoor naar GameMania of gebruik maken van de FNAC hotspot zoals iemand een paar posts eerder linkte. Ik gebruikte die laatste manier.
Hoe kom je aan 3 codes als ik vragen mag? Heb er 1 binnengetrokken via de Nintendo zone in de GM, maar krijg nu telkens dezelfde code te zien. Of heb je meerdere 3ds-en bedenk ik me nu :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Barbas schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Hoe kom je aan 3 codes als ik vragen mag? Heb er 1 binnengetrokken via de Nintendo zone in de GM, maar krijg nu telkens dezelfde code te zien. Of heb je meerdere 3ds-en bedenk ik me nu :P
Hij zal meerdere 3DS-en hebben ja, want de code is hardware-gekoppeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Liegebeest schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:54:
[...]

Hij zal meerdere 3DS-en hebben ja, want de code is hardware-gekoppeld.
Ja, ik heb er 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Liegebeest schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:23:
Ik heb't op m'n ultrabookje getest, die ik normaal voor CTF-events bewaar :)

De juiste SSID is: FNAC_BE_Nintendo_Zone (dus niet NintendoSpotPass6 of iets dergelijks)
De base256.txt file bevat 256 MAC adressen die allen valide zijn, bijv 4E:53:50:4F:4F:00

Mooi, kan ik het volgende keer zonder al dit gedoe doen. Simpelweg alleen connection sharing aangooien, SSID op "FNAC_BE_Nintendo_Zone" zetten en dan "sudo ifconfig en0 ether 4E:53:50:4F:4F:00".
Binnenkort maar eens kijken of dat op m'n ubuntu laptop ook werkt :)
Als het je lukt om die shiny Xerneas (het event loopt al hè) binnen te hengelen, laat het dan even weten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Elfjes op 04-08-2016 16:36 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Elfjes schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:35:
[...]

Binnenkort maar eens kijken of dat op m'n ubuntu laptop ook werkt :)
Als het je lukt om die shiny Xerneas (het event loopt al hè) binnen te hengelen, laat het dan even weten :)
Dat moet kunnen ja, alleen weet ik ondanks m'n bergen certs niet hoe je op Linux een AP runt op je eigen wifi kaart. :F Tijd om dat gauw eens op te zoeken... fokking faal aan mijn kant.

Het goede nieuws is dat Smyths Toys een Britse keten is, dus onze EUR consoles en games zouden moeten werken met de actie. Ik ga eens zien of we kunnen achterhalen wat er nodig is.

[ Voor 15% gewijzigd door Liegebeest op 04-08-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer ook om een Nzone te spooffen, maar lukt nog niet echt. zodra ik NBAHomepass activeer crasht mijn wifi en moet ik opnieuw opstarten op de laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anoniem: 405071 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:52:
Probeer ook om een Nzone te spooffen, maar lukt nog niet echt. zodra ik NBAHomepass activeer crasht mijn wifi en moet ik opnieuw opstarten op de laptop...
Gebruik connectify ofzo, kan je gelijk weer eraf gooien zonder met je wifi adapters te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Net mail van Ninty gehad met de maandelijkse Poké-spam. Op zich leuk, want ik heb nu twee codes voor X/Y Steam booster packs! Ik kan ze echter niet redeemen in het spel. Vreemde zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iPodKiller schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Gebruik connectify ofzo, kan je gelijk weer eraf gooien zonder met je wifi adapters te spelen.
Ja dat werkt dus niet, zodra ik me MAC moet spoofen klapt de adapter er uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 21:04
iPodKiller schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Ik heb het geprobeerd, maar dat werkt dus enkel als je het via WiFi doet?
Heb geen wifi in me pc xD

heb er een wifi kaartje ingezet. Na uurtje/anderhalf proberen heb ik het voor elkaar.
Op het laatste nog die generieke foutcodes maar na herstart van DS werkt het

[ Voor 17% gewijzigd door Aschtra op 04-08-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Opmerkelijk! < / Mr. Contesta>

De NintendoZone's uit Duitsland werken wel... maar die FNAC geven sinds gisteren problemen. Mmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Zit eraan te denken om te proberen om de pokedex volledig vol te krijgen op 1 game.
En dan door middel van die pokebank alles overzet.

Lijkt me lachen om te proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Aschtra schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:48:
Zit eraan te denken om te proberen om de pokedex volledig vol te krijgen op 1 game.
En dan door middel van die pokebank alles overzet.

Lijkt me lachen om te proberen
Momenteel ben ik ook bezig om de 'Living Dex' vol te krijgen. Een goede site hiervoor is https://pokedextracker.com/ om de huidige staat makkelijk bij te houden.

Ben ook benieuwd of straks alles wat in je bank staat zo makkelijk over te zetten is naar Sun & Moon, dat zou betekenen dat ik in 1 klap van generatie 1 t/m 6 in mijn Dex dan al heb :)

Mijn huidige stand: https://pokedextracker.com/u/GAITii (Oh ja, let niet op starters, deze heb ik in principe allemaal al in de bank staan maar moet ik nog speciaal breeden voor de Living Dex :) )

[ Voor 9% gewijzigd door GAITii op 05-08-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Sun zal wel gewoon met pokebank werken denk ik? Net als de rest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
SuMo gaat zeker met pokebank werken. Het is al aangekondigd dat de pokemon uit RBY kunnen worden overgezet via pokebank naar SuMo. Het is nog niet duidelijk hoe de koppeling van gen6 naar SuMo gaat. Waarschijnlijk ook via pokebank, maar of het éénrichtingsverkeer is (je kunt pokemon wel overzetten naar SuMo, maar niet terug naar gen 6) of dat je pokemon uit SuMo (mits ze compatibel zijn) ook kunt terugzetten naar gen6 is vziw nog niet bekend. In het geval van dat eerste ligt het voor de hand dat je twee pokebanks naast elkaar kunt gebruiken, één voor SuMo, één voor gen6.

@GAITii en Aschtra: Living dex maken is zeker leuk. En inderdaad maakt het het voor toekomstige spellen lekker makkelijk om je dex vol te krijgen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Elfjes op 05-08-2016 15:19 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verdomme zeg, net Articuno gevangen in Pokemon Red. Wat was dat een klus... :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

GAITii schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Momenteel ben ik ook bezig om de 'Living Dex' vol te krijgen. Een goede site hiervoor is https://pokedextracker.com/ om de huidige staat makkelijk bij te houden.

Mijn huidige stand: https://pokedextracker.com/u/GAITii (Oh ja, let niet op starters, deze heb ik in principe allemaal al in de bank staan maar moet ik nog speciaal breeden voor de Living Dex :) )
Dan zul je op zo'n 60% zitten schat ik :P Dan heb je nog even te gaan :)

Thanks voor de site tip! Ook maar even gebruik van gemaakt. Was een paar maanden terug bezig om een living dex te maken. Mis er nog 5 zie ik. Vier daarvan (Victini, Keldeo, Genesect en Meloetta) haal ik de komende maanden binnen. :)

https://pokedextracker.com/u/Barbas

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Elfjes schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:18:
SuMo gaat zeker met pokebank werken. Het is al aangekondigd dat de pokemon uit RBY kunnen worden overgezet via pokebank naar SuMo. Het is nog niet duidelijk hoe de koppeling van gen6 naar SuMo gaat. Waarschijnlijk ook via pokebank, maar of het éénrichtingsverkeer is (je kunt pokemon wel overzetten naar SuMo, maar niet terug naar gen 6) of dat je pokemon uit SuMo (mits ze compatibel zijn) ook kunt terugzetten naar gen6 is vziw nog niet bekend. In het geval van dat eerste ligt het voor de hand dat je twee pokebanks naast elkaar kunt gebruiken, één voor SuMo, één voor gen6.
Zodra je met de PokéBank verbindt vraagt hij met welke game je wil communiceren. Zo kunnen ze eenvoudig een controle inbouwen van deze 'mon mag je niet overzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Barbas schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Dan zul je op zo'n 60% zitten schat ik :P Dan heb je nog even te gaan :)

Thanks voor de site tip! Ook maar even gebruik van gemaakt. Was een paar maanden terug bezig om een living dex te maken. Mis er nog 5 zie ik. Vier daarvan (Victini, Keldeo, Genesect en Meloetta) haal ik de komende maanden binnen. :)

Wow netjes! Ja Kanto, Johto en Hoenn zijn eigenlijk zo goed als compleet, gok dat ik deze eind dit weekend helemaal af heb.

Unova en Sinnoh worden echt een draak denk ik om te verzamelen in de Gen 6 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
90710 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:42:
[...]

Zodra je met de PokéBank verbindt vraagt hij met welke game je wil communiceren. Zo kunnen ze eenvoudig een controle inbouwen van deze 'mon mag je niet overzetten.
Natuurlijk kan het makkelijk, maar de vraag is of ze het gaan doen ;)

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 333920

Leuke nieuwe Pikachu plush met Nederland als thema O+
https://twitter.com/Pokeshopper/status/761581931020578820
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CpGumtqWEAU-OA3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Haaaaa die is schattig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hebbon!! Nooit pluches gekocht maar dit kriebelelt toch wel! <3 Even kijken of Hobby-Japan op ebay die binnenkrijgt binnenkort.

http://stores.ebay.com/Ho...4634.c0.m14&_sop=15&_sc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 08:45
Barbas schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:39:
[...]
Vier daarvan (Victini, Keldeo, Genesect en Meloetta) haal ik de komende maanden binnen. :)

Volcanion waarschijnlijk ook in oktober, aangezien hij voor Noord Amerika, Duitsland en Italië ook al officieel is aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 21:26

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik heb voor de liefhebber nog een Arceus code over. DM maar!

*edit* vergeven

[ Voor 13% gewijzigd door jd1987 op 06-08-2016 21:02 ]

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alola Pokedex is misschien al gelekt, als het klopt hebben we 103 nieuwe pokemon met diverse verassingen
erin!

--> Spoiler free artikel (niet naar de comments kijken voor spoilers) http://pokejungle.net/201...n-include103-new-pokemon/

Dit is de link naar de lijst

Mocht dit een fake zijn, dan zijn de namen in ieder geval super goed doordacht. ;) Net met iemand op twitter in de ochtend een beetje zitten kijken naar de namen en evoluties. Wij vinden dat de lijst gewoon echt is. Kan bijna niet anders.

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 07-08-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ben begonnen met de pokedex te vullen maar geen idee hoe ik dat ga aanpakken.

Heb dan die pokedex tracker
en een word bestand met welke pokemon in welke game ik heb

maar keertje pokebank aanschaffen. 5eu per jaar is niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 333920

iPodKiller schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:41:
[...]

Hebbon!! Nooit pluches gekocht maar dit kriebelelt toch wel! <3 Even kijken of Hobby-Japan op ebay die binnenkrijgt binnenkort.

http://stores.ebay.com/Ho...4634.c0.m14&_sop=15&_sc=1
Hij is nu daar te pre orderen: http://www.ebay.com/itm/P...43370?hash=item4b0500276a :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Wat ze ook zeggen over het Night Striker deck, ik vind'm echt fantastisch! Ja er zitten wat zwakkere elementen in, zoals Inkay... Maar waar sommigen klagen over de keten Gastly -> Haunter -> Gengar, vind ik't prachtig samenwerken met andere kaarten uit het deck!

Evolueer naar Haunter en allebei de actives worden confused. Gebruik daarna Switch, of de ability van Zoroark om gratis jouw active te wisselen en je hebt feest. Zoroark is sowieso een fantastische kaart, tegen mensen die er een volle bench op nahouden. Ursaring is misschien duur in gebruik, maar ook diens Drag Off is weer erg handig :) Gooi zijn sterke active weg, vervang'm met een slappeling en misschien maak je'm meteen KO ook.

Yep... Ik geniet van dit deck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 570171

Iemand tips voor het aanschaffen van Heartgold of Soulsilver? Gisteren een bericht verstuurd via Marktplaats, maar verkoper wou er €90,- voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Anoniem: 570171 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:29:
Iemand tips voor het aanschaffen van Heartgold of Soulsilver? Gisteren een bericht verstuurd via Marktplaats, maar verkoper wou er €90,- voor hebben...
Jeej, dit is wel heel erg misbruik maken van de Go-hype.

Heeft GM niet ergens nog een used versie liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

Geduld hebben, ik koop ze regelmatig voor €10-30. Maak ze compleet en verkoop ze vervolgens voor €50-70 (Grote doos, boekjes, hoesjes en pokewalker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:41
GAITii schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Jeej, dit is wel heel erg misbruik maken van de Go-hype.

Heeft GM niet ergens nog een used versie liggen?
Prijzen zijn absurd inderdaad, prijzen bij winkels beginnen ook vanaf 70,- als je ze uberhoud vind.
Bij GM niks helaas

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Geduld hebben, ik koop ze regelmatig voor €10-30. Maak ze compleet en verkoop ze vervolgens voor €50-70 (Grote doos, boekjes, hoesjes en pokewalker)
Waar koop je ze dan? Op internet via Marktplaats en dergelijk of via rommelmarkten/beurzen? Verkoop je er nog steeds één? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

Ik kijk af en toe op Marktplaats. Het is wel zo dat ze meteen verkocht worden. Je kunt ook een melding instellen op Marktplaats dat je automatisch een e-mail krijgt.

[ Voor 35% gewijzigd door 629110 op 08-08-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:57:
Ik kijk af en toe op Marktplaats. Het is wel zo dat ze meteen verkocht worden. Je kunt ook een melding instellen op Marktplaats dat je automatisch een e-mail krijgt.
Heb ik ingesteld voor HeartGold en SoulSilver, maar afgelopen twee weken weinig voor minder dan €50 voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ik zat in het zelfde parket als jij en heb me er bij neergelegd dat ik de uitdaging voorlopig niet op nette wijze kan aanpakken.

Over een paar maanden probeer ik het weer, met de bedroevende gedachte dat ik mijn voortgang niet over kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik heb ze gelukkig gekocht toen die uitkwam. Was toen ook 45 euro hoor. Daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liegebeest schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Ik zat in het zelfde parket als jij en heb me er bij neergelegd dat ik de uitdaging voorlopig niet op nette wijze kan aanpakken.

Over een paar maanden probeer ik het weer, met de bedroevende gedachte dat ik mijn voortgang niet over kan zetten.
Voortgang overzetten? Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb alleen nog maar FireRed op de DS Lite, kan ik dat ook meenemen naar toekomstige spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 570171 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

Voortgang overzetten? Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb alleen nog maar FireRed op de DS Lite, kan ik dat ook meenemen naar toekomstige spellen?
Je kan gevangen Pokemon overzetten naar nieuwere games. Als je een Gen4 spel (Pearl, Diamond, Platinum, SoulSilver of HeartGold) hebt uitgespeeld dan kan je de "Pal Park" gebruiken om Pokemon uit je FireRed weg te halen en in je Gen4 spel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Anoniem: 570171 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:01:
[...]
Ik bedoelde dat ik mijn savegame niet over kan zetten naar de echte cartridge.

Ja, theoretisch kan ik alle gevangen Pokémon wel overzetten via het hier boven beschreven pad, maar dan heb ik op die cart alsnog niet mijn HeartGold playthrough.

Ik weet dat er zat mensen zijn die tig keer hun spel opnieuw beginnen, om zo tot een optimale set monstertjes te komen, maar ik hecht enorm veel waarde aan mijn enige-en-echte playthrough. Verlies ik mijn savegame, dan is dat voor mij 't zelfde als de cart gewoon weg gooien. Reden genoeg om het spel niet meer te spelen. Beetje idioot van me, maar goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro9163.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro9162.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro9161.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/corocoro9164.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door iPodKiller op 09-08-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iPodKiller schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:27:
Alola Pokedex is misschien al gelekt, als het klopt hebben we 103 nieuwe pokemon met diverse verassingen
erin!

--> Spoiler free artikel (niet naar de comments kijken voor spoilers) http://pokejungle.net/201...n-include103-new-pokemon/

Dit is de link naar de lijst

Mocht dit een fake zijn, dan zijn de namen in ieder geval super goed doordacht. ;) Net met iemand op twitter in de ochtend een beetje zitten kijken naar de namen en evoluties. Wij vinden dat de lijst gewoon echt is. Kan bijna niet anders.
Fake :P Bewear heeft geen pre-evo in deze dex. Helaas :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:15
Dat zandkasteel gaat regelrecht mijn team in :P
Plus Alolan Meowth en Marowak, vraag me af of de typings daarvan bekend zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Akaendra schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:33:
Dat zandkasteel gaat regelrecht mijn team in :P
Plus Alolan Meowth en Marowak, vraag me af of de typings daarvan bekend zijn ook.
Alolan Meowth wordt Dark en Alolan Marowak wordt Ghost/Fire >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Fire/Ghost kan ik mee leven, zeker alstie net zo sloom is als het origineel, leuk voor in trick room :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Alolan Meowth is Dark-type while Alolan Marowak is Fire/Ghost. (Did the spirit of Cubone’s mother go to… never mind.) Alolan Meowth was raised by a royal family of Alola and took on this new form. Marowak became Alolan Marowak to fight its “arch nemesis.”
http://www.pokebeach.com/...ails-for-sun-moon.134451/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Dat Zandkasteel! XD

Verder ziet Marowak er awesome uit 8-)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:51:
[...]

Je kan gevangen Pokemon overzetten naar nieuwere games. Als je een Gen4 spel (Pearl, Diamond, Platinum, SoulSilver of HeartGold) hebt uitgespeeld dan kan je de "Pal Park" gebruiken om Pokemon uit je FireRed weg te halen en in je Gen4 spel te doen.
Hoe moet dat? Ergens een instructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Anoniem: 570171 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:14:
[...]

Hoe moet dat? Ergens een instructie?
Ja hoor! Gewoon Googlen, er zijn meerdere sites die het uitleggen. Gewoon zoeken naar "transfer pokemon from A to B", waar A en B de betrokken versies zijn. Voor al die situaties zijn duidelijke uitleggen online beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wtf dat zandkasteel. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees net op Reddit dat het Zandkasteel als ability heeft dat als tie aangevallen word door een water attack het een ghost pokemon word xD. En dat is dan mogelijk de zelfde ability als Minior...

Btw wat een ongeïnspireerde pokemon dat zandkasteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Anoniem: 405071 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:17:
Lees net op Reddit dat het Zandkasteel als ability heeft dat als tie aangevallen word door een water attack het een ghost pokemon word xD. En dat is dan mogelijk de zelfde ability als Minior...

Btw wat een ongeïnspireerde pokemon dat zandkasteel
Hoezo ongeïnspireerd, ik hoor veelal goede verhalen over Zandkasteelmon. Mag het design ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Even een klein vraagje, ik heb net van Nedgame Pokemon Black 2 in ontvangst genomen, nu weet ik dat de USA versie speelbaar is op een europe n3ds. Nu heb ik alleen van Nedgame een versie gekregen die uit Singapore, Malaysia, UAE en Saudi Arabia komt. Werkt deze versie wel op mijn systeem ?. Het spel is nog ingeseald voor het geval dat ik hem terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

RickS29 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:36:
Even een klein vraagje, ik heb net van Nedgame Pokemon Black 2 in ontvangst genomen, nu weet ik dat de USA versie speelbaar is op een europe n3ds. Nu heb ik alleen van Nedgame een versie gekregen die uit Singapore, Malaysia, UAE en Saudi Arabia komt. Werkt deze versie wel op mijn systeem ?. Het spel is nog ingeseald voor het geval dat ik hem terug moet sturen.
Volgens mij zitten er op ds spellen geen regiolock dus zou het speelbaar moeten zijn. Wat zegt google? Vraag zal best vaker gesteld zijn :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Barbas schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:43:
[...]

Volgens mij zitten er op ds spellen geen regiolock dus zou het speelbaar moeten zijn. Wat zegt google? Vraag zal best vaker gesteld zijn :)
De vraag is zeker vaker gesteld, alleen kan ik zo snel niks vinden over dit specifieke geval. Voordat ik dit spel aangeschaft had heb ik al vastgesteld dat US versie van het spel werkt op EU 3ds alleen dit is een spel uit UAE dus ben ik helaas weer onzeker of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
DS games hebben echt geen regiolock. Dat zou dus gewoon moeten werken.

Daarbij gesealed of niet, als je spel niet werkt dan mag je hem gewoon terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 08:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zo wat is er trouwens gebeurd met de voorraden van Pokemon X en Y ?
Lijkt erop dat deze haast nauwelijks meer is te krijgen.

Is de digitale download verder 100% hetzelfde? En kan je deze ook altijd opnieuw downloaden mocht je de data kwijt raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Zojuist het spel maar uitgepakt om te kijken wat er op het spel staat.

De cartridge zegt op de voorkant dat het om USA gaat (Goed teken)
Op de achterkant staat vervolgens ook NTR wat ook een goed teken is voor mij :)

Vervolgens spel getest en hij werkt :)

Pagina: 1 ... 5 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.