Ik heb't op m'n ultrabookje getest, die ik normaal voor CTF-events bewaar
De juiste SSID is: FNAC_BE_Nintendo_Zone (dus niet NintendoSpotPass6 of iets dergelijks)
De base256.txt file bevat 256 MAC adressen die allen valide zijn, bijv 4E:53:50:4F:4F:00
Mooi, kan ik het volgende keer zonder al dit gedoe doen. Simpelweg alleen connection sharing aangooien, SSID op "FNAC_BE_Nintendo_Zone" zetten en dan "sudo ifconfig en0 ether 4E:53:50:4F:4F:00".
Apple-tje, eitje
EDIT:
Mijn klomp breekt. Op de ene 3DS werkte het net als een trein en heb ik een code binnengehaald, de andere krijgt de generieke 003-1105 foutmelding, of de 013-9202. Uitermate onzinnig, want ik heb geverifieerd dat routering werkt en browsen via het AP werkt ook (na connecten). Zelfs op de eerste 3DS werkt de NintendoZone nu niet. Vreemde zaak, ik probeer het morgen nog eens.
EDIT 3: Myth confirmed, het ligt aan de Nintendo Zone Viewer software. Ik heb net'n "attwifi" ssid en MAC gebruikt en dat werkt nog steeds als een trein. Opmerkelijk dat ik op de ene 3DS net wel de code heb binnen kunnen halen. Morgen is er weer een dag
EDIT 2:
Over een paar dagen is het tijd om dezelfde truc uit te halen, maar dan voor Smyths winkels ->
http://www.pokemon.com/uk...-shiny-pokemon-at-smyths/
Voor een shiny Ylvetal en Xerneas. Nu dus achterhalen wat -hun- SSID is
[
Voor 50% gewijzigd door
Liegebeest op 04-08-2016 16:27
]