Ja de gedownloade games zijn identiek aan de cartridges. En verder ja, zolang de eShop van de 3DS online is kan je ze altijd opnieuw downloaden.Psycho_Mantis schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:28:
Zo wat is er trouwens gebeurd met de voorraden van Pokemon X en Y ?
Lijkt erop dat deze haast nauwelijks meer is te krijgen.
Is de digitale download verder 100% hetzelfde? En kan je deze ook altijd opnieuw downloaden mocht je de data kwijt raken?
Nog niet gepost hier?
Nog een leak goed uitgelekt.
De zeekomkommer pokemon.
Another new image has come from CoroCoro. This image showcases another new Pokémon but doesn't provide many details about it including type, classification and so forth. This Pokémon is called Namakobushi and is said to be able to send its insides out from its mouth and use as a fist. We'll provide full details on this Pokémon as and when they come
De zeekomkommer pokemon.
Another new image has come from CoroCoro. This image showcases another new Pokémon but doesn't provide many details about it including type, classification and so forth. This Pokémon is called Namakobushi and is said to be able to send its insides out from its mouth and use as a fist. We'll provide full details on this Pokémon as and when they come

Vind het meer een Sea Bunny dan een komkommer maar goed.
Vind dit wel een geslaagd design, en zal hoogstwaarschijnlijk wel water/poison zijn (aangezien al die slakdingen in de zee giftig zijn
)
Vind dit wel een geslaagd design, en zal hoogstwaarschijnlijk wel water/poison zijn (aangezien al die slakdingen in de zee giftig zijn
Akaendra schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:27:
Vind het meer een Sea Bunny dan een komkommer maar goed.
Vind dit wel een geslaagd design, en zal hoogstwaarschijnlijk wel water/poison zijn (aangezien al die slakdingen in de zee giftig zijn)
Ze hebben het over water/fight aangezien hij een vuist van zijn ingewanden kan maken
Mejor así
Er stond duidelijk: "his mouth"Elfjes schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:23:
Is dat z'n anus?
Dus ik hoop't niet
Liege, liege, liegebeest!
Anoniem: 405071
Is er iemand die volgende week zelf of met Tweakers naar Gamescom gaat en voor mij 2 codes wilt meenemen voor de Shiny Xerneas en Shiny Yveltal? Zou ik heel fijn vinden 
En ik heb nog een Shaymin over voor degene die dat event gemist heeft, daar wil ik graag een event poke voor van voor Mei, heb vanaf Mew de event poke's
En ik heb nog een Shaymin over voor degene die dat event gemist heeft, daar wil ik graag een event poke voor van voor Mei, heb vanaf Mew de event poke's
Gelekte shots, staat op Serebii!
Geweldig!
Zelf kijken ivm spoilers. Wel een leuke spoiler!
Video is gelekt van die ene visding:
http://www.pokebeach.com/news/0816/wishiwashi.webm
edit: EEEN nog een leak xD! Team Skull !
Geweldig!

[ Voor 27% gewijzigd door iPodKiller op 10-08-2016 23:35 ]
Geen idee of ze meerdere code uitdelen per persoon. Als dat wel het geval is houd ik me ook aanbevolen voor twee van die codes.Anoniem: 405071 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 17:01:
Is er iemand die volgende week zelf of met Tweakers naar Gamescom gaat en voor mij 2 codes wilt meenemen voor de Shiny Xerneas en Shiny Yveltal? Zou ik heel fijn vinden
(Weer dat bedelen niet toegestaan is, maar wat Nymphetic13 en ik vragen is meer een soort dienst: het meenemen van de codes van een evenement.
Chookity-pok
Wat een naam van nummer 1iPodKiller schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 23:00:
Gelekte shots, staat op Serebii!
Geweldig!
[afbeelding]

Mejor así
Wat ik mij dan altijd afvraag, hoe komt dit naar buiten? Staat er een achterdeur open bij Game Freak waardoor dit soort screens en video's buitgemaakt worden of is er iemand bij Game Freak die dit zelf stiekem mee naar buiten tovert...
Die Alolan Raichu vind ik trouwens wel erg gaaf, alleen had zijn ability wel wat beter gemogen.
Die Alolan Raichu vind ik trouwens wel erg gaaf, alleen had zijn ability wel wat beter gemogen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ga stuk om de transformatie van die vis pokemon (weet de naam niet). Wel bruut!
Mejor así
Aan de andere kant, al die re-imaginings van bestaande Pokémon: wat vinden we? Hadden ze gewoon geen ideeën meer, of is het fan-service naar de oudgedienden?
Persoonlijk vind ik het wel cool! Brengt weer een extra dimensie in het spel. Daarnaast vind ik de designs ook wel geinig! Exeggutor bijvoorbeeld
Mejor así
ah, beetje te vlug gereageerd, was al gepost, wachten op de US versie dan maar
[ Voor 78% gewijzigd door Akaendra op 11-08-2016 11:28 ]
Is het jullie wel opgevallen dat tot nu toe alleen de gen 1 pokemon Alola-forms gekregen hebben? Misschien dat daar nog iets mee aan de hand is m.b.t. het verhaal van Sun en Moon ofzo.Liegebeest schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:56:
Aan de andere kant, al die re-imaginings van bestaande Pokémon: wat vinden we? Hadden ze gewoon geen ideeën meer, of is het fan-service naar de oudgedienden?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Het valt mij ook op dat Team Skull opvallend veel Gen 1 Pokémon heeft, ook in andere trailers zijn er veel Gen 1 Pokémon aanwezig.
Wat zou hier achter zitten? *Hoopt nog steeds op een stukje Kanto in 3D*
Wat zou hier achter zitten? *Hoopt nog steeds op een stukje Kanto in 3D*
Weet niet of het al gemeld is maar we krijgen nog een kans om darkrai te bemachtigen.
Net zoals mew en de 3 legendary birds (die ik dan wel weer gemist heb) is darkrai te krijgen via de newsletter van september.
http://www.pokemon.com/us...returns-for-a-short-time/
Net zoals mew en de 3 legendary birds (die ik dan wel weer gemist heb) is darkrai te krijgen via de newsletter van september.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
RickS29 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:53:
Weet niet of het al gemeld is maar we krijgen nog een kans om darkrai te bemachtigen.
Staat alleen voor NA en er is momenteel nog niks voor Europa aangekondigd.In The Games Department
Pokémon - Darkrai Distribution
For those of you in North America, a second chance to get Darkrai has been announced. If you sign up for the official Pokémon Trainer Club Newsletter before August 24th, then in September you will receive a serial code to receive Darkrai in the newsletter. This code cannot be redeemed if you already obtained a code for Darkrai earlier this year. Codes have to be redeemed by November 30th. No European second chance events have been announced.
Oeps, daar heb ik met mijn enthousiasme overheen gelezeniPodKiller schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
[...]
Staat alleen voor NA en er is momenteel nog niks voor Europa aangekondigd.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Bij de 2nd mew was er ook niets aangekondigd voor Europa.iPodKiller schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
[...]
Staat alleen voor NA en er is momenteel nog niks voor Europa aangekondigd.
Volgens mij kwam dat op Serebii. Een code MEW2016 werd toen uitgegeven voor Europa en daarna weer tijdelijk offline gehaald. Ver voordat NA hem kreegAnoniem: 405071 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:01:
[...]
Bij de 2nd mew was er ook niets aangekondigd voor Europa.
http://www.pokemon.com/us...2016-world-championships/
Wow dit is wel erg opmerkelijk. Worlds is voor het publiek gesloten vanwege gevaar voor overcapaciteit. Alleen spelers die gekwalificeerd zijn mogen met hun familie komen.
Denk dat ze eerder bang zijn voor een aanslag op hun 20 jarige jubileum. Vorig jaar ging het al bijna mis in Boston toen twee gekkies twee rifles in hun achterbak hadden en ze pokemon world noemden op Facebook.
En ja wat moet je nu doen zo vlak voor worlds als buitenstaander. Tickets en hotelletjes geboekt en dan krijg je zo laat dit te horen. Zou echt reuze pissed worden. Succes met annuleren
Wow dit is wel erg opmerkelijk. Worlds is voor het publiek gesloten vanwege gevaar voor overcapaciteit. Alleen spelers die gekwalificeerd zijn mogen met hun familie komen.
Denk dat ze eerder bang zijn voor een aanslag op hun 20 jarige jubileum. Vorig jaar ging het al bijna mis in Boston toen twee gekkies twee rifles in hun achterbak hadden en ze pokemon world noemden op Facebook.
En ja wat moet je nu doen zo vlak voor worlds als buitenstaander. Tickets en hotelletjes geboekt en dan krijg je zo laat dit te horen. Zou echt reuze pissed worden. Succes met annuleren

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 11-08-2016 19:42 ]
Ik lees net een artikel op eurogamer.net over een fan project van een nieuw pokemon deel in de style van de gameboy advance games, genaamd pokemon uranium. Wil ik het na een half uurtje downloaden, is de site van de game offline en ook het eurogamer artikel is offline. Ik heb wel een link van eurogamer uit een ander land, inclusief trailer.
http://www.eurogamer.se/a...um-finns-nu-att-ladda-ned
edit: ben hem nu aan het downloaden via deze link: https://mega.nz/#!6YdCSJ5...IDBegjlhOsIfe8Jov4jMjzW-o
link komt van het twitter account van de maker.
edit: ben hem nu aan het downloaden via deze link: https://mega.nz/#!6YdCSJ5...IDBegjlhOsIfe8Jov4jMjzW-o
[ Voor 16% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-08-2016 20:20 ]
Door Pokemon Go ben ik weer wat geintresseerd in de Pokemon games. Heb in het verleden enkel de Rode versie uitgespeeld en ben wel echt een Gen 1 fan. Is het de moeite waard om dan een new 3ds aan te schaffen met pokemon X of Y?
1 woord: JA!TiMMieJ schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:37:
Door Pokemon Go ben ik weer wat geintresseerd in de Pokemon games. Heb in het verleden enkel de Rode versie uitgespeeld en ben wel echt een Gen 1 fan. Is het de moeite waard om dan een new 3ds aan te schaffen met pokemon X of Y?
X en Y brengen compleet dat Gen 1 gevoel terug, al dan wel in een andere region.
Eind dit jaar komen Sun en Moon uit en zullen ook zeker de moeite waard zijn om aan te schaffen.
zit er in omega ruby ook dat je via het internet kan ruilen met je pokemons? dit was een functie bij de X/Y versie weet ik nog en dat vond mijn zoontje het allerleukste om te doen. Kreeg je soms een hele goed van iemand uit verweggistan
Zelfde systeem als bij X/Y inderdaad, namelijk GTS.
Mejor así
Anoniem: 316512
jupjaydenjarno schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:21:
zit er in omega ruby ook dat je via het internet kan ruilen met je pokemons? dit was een functie bij de X/Y versie weet ik nog en dat vond mijn zoontje het allerleukste om te doen. Kreeg je soms een hele goed van iemand uit verweggistan
hoe moet ik dat dan doen? bij x/y moest ik ergens verbinding maken met een knopje/logo bovenin. Die kon ik niet zo snel vinden bij omega ruby. maar zal wel verkeerd hebben gekeken. Straks maar weer eens kijken. dank allemaal
Het zit wat dieper verstopt, ergens linksonderin je touchscreen kan je voor gts kiezen.
Mejor así
ik wilde voor de friend safari wat mensen toevoegen.
mijn friend code is: 1349 - 9300 - 2433. Ik zal de code ook opnemen in de Google Sheet die in de topicstart staat.
mijn friend code is: 1349 - 9300 - 2433. Ik zal de code ook opnemen in de Google Sheet die in de topicstart staat.
Ik vroeg me af heh? Ik heb in juni een pre-order geplaatst voor de Generations Elite Trainer Box, een prachtige set voor de verzamelaar en speler! Maar... Wordt ik hier nou getild? Al vanaf het moment van pre-orderen in Juni staat er dat de box 14 September wordt verwacht. Maar: de set is op zijn minst in Amerika al per 1 Juli verkrijgbaar.
Ik heb de klantenservice net een mailtje gestuurd om hun naar info te vragen, maar ik ben alsnog benieuwd naar jullie mening.
EDIT3: ik heb denk ik m'n antwoord gevonden, 1 juli was alleen via de online winkel van Pokemon Amerika.
EDIT: valt me ook op, bij een unpacking video dat de Generations boosters allemaal zeker twee energy lijken te bevatten. Dat heb ik bij X/Y boosters nooit gehad en het voelt een klein beetje als een rip-off. Meningen?
EDIT 2: ik realiseer me net dat geen van die Generations boosters een code voor de online TCG heeft.
Ik heb de klantenservice net een mailtje gestuurd om hun naar info te vragen, maar ik ben alsnog benieuwd naar jullie mening.
EDIT3: ik heb denk ik m'n antwoord gevonden, 1 juli was alleen via de online winkel van Pokemon Amerika.
EDIT: valt me ook op, bij een unpacking video dat de Generations boosters allemaal zeker twee energy lijken te bevatten. Dat heb ik bij X/Y boosters nooit gehad en het voelt een klein beetje als een rip-off. Meningen?
EDIT 2: ik realiseer me net dat geen van die Generations boosters een code voor de online TCG heeft.
[ Voor 31% gewijzigd door Liegebeest op 13-08-2016 22:25 ]
Je krijgt 1 code bij generations producten. Generations heeft nooit aparte codes per pack. daaruit krijg je meerdere boosters en bijhorende spullen als je die online invoert.Liegebeest schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:36:
Ik vroeg me af heh? Ik heb in juni een pre-order geplaatst voor de Generations Elite Trainer Box, een prachtige set voor de verzamelaar en speler! Maar... Wordt ik hier nou getild? Al vanaf het moment van pre-orderen in Juni staat er dat de box 14 September wordt verwacht. Maar: de set is op zijn minst in Amerika al per 1 Juli verkrijgbaar.
Generations is alles behalve een ripoff. Er zitten twee aparte sets in Generations. De pull ratio is zoveel hoger dan normaal. Twee ex kaarten krijgen in 1 pakje is heel goed mogelijk. Je krijgt gewoon waar voor je geld.
Ben hem ook aan het spelen. Ze hebben maar liefst 200 eigen pokemon aan de game toegevoegd schijnbaar. Spel zit wel ok in elkaar.Nieuwevolger schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:17:
Ik lees net een artikel op eurogamer.net over een fan project van een nieuw pokemon deel in de style van de gameboy advance games, genaamd pokemon uranium. Wil ik het na een half uurtje downloaden, is de site van de game offline en ook het eurogamer artikel is offline. Ik heb wel een link van eurogamer uit een ander land, inclusief trailer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik moet zeggen dat ik het lage tempo in pokemon games echt meer gewend ben. Met de emulator op m'n phone had ik de speed ook al op dubbel gezet.Zeror schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:06:
[...]
Ben hem ook aan het spelen. Ze hebben maar liefst 200 eigen pokemon aan de game toegevoegd schijnbaar. Spel zit wel ok in elkaar.
Over de game zelf, de nieuwe pokemons pakken me niet echt, en de game is toch een stuk lastiger, ik kwam niet eens normaal een grot door voordat mn pokemon poisend werd en ik weer terug mocht naar het pokecentrum of ik ging failed. Verder draait de game niet goed op m'n laptop, maar dat zal wel aan mij liggen. Voor de rest voelt het echt als pokemon aan.
Ik heb je toegevoegd, nu moeten we elkaar alleen nog online zien als je de e4 hebt verslagen. Als je DM aanzet kunnen we misschien een moment afspreken.martijn- schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:53:
ik wilde voor de friend safari wat mensen toevoegen.
Bla bla bla...
Ik ben toch maar overstag gegaan en heb Pokemon Y en Pokemon OR gekocht.
Nog geen moment spijt gehad, haha.
Vroeger alleen Pokemon Red & Gold gespeeld.
Nog geen moment spijt gehad, haha.
Vroeger alleen Pokemon Red & Gold gespeeld.
Anoniem: 316512
Kan ik mijn FC ook online ergens terug vinden op de pokémon website? Wilde hem hier ff droppen maar momenteel geen DS bij me.
Anoniem: 570171
Na in het verleden alleen Blue te hebben gespeeld, ben ik nu bijna klaar met FireRed. Begrijp alleen nog niet hoe het zit met die berry powder en dergelijk. Wat kan/moet ik daar mee? En hoe gaat dat met die eieren in zijn werk? Heb inmiddels een Togepi en een ei nadat ik twee laprassen had gestald. Wat komt er uit zo'n ei?
Een Lapras. En als je het goed doet, eentje die sterker is dan zijn papa en mamaAnoniem: 570171 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:49:
Na in het verleden alleen Blue te hebben gespeeld, ben ik nu bijna klaar met FireRed. Begrijp alleen nog niet hoe het zit met die berry powder en dergelijk. Wat kan/moet ik daar mee? En hoe gaat dat met die eieren in zijn werk? Heb inmiddels een Togepi en een ei nadat ik twee laprassen had gestald. Wat komt er uit zo'n ei?
Leesvoer
[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 15-08-2016 11:54 ]
Bedankt voor je reactie. Kan de link, op mijn werk, nu helaas nog niet openen. Hoe kan die sterker zijn? Qua level bedoel je?Henk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
Een Lapras. En als je het goed doet, eentje die sterker is dan zijn papa en mama
Leesvoer
Iemand toevallig de starters over van X & Y
Gaat om een Squirtle, Bulbasaur, Chespin en een Fennekin
Nou daar ging Pokemon Uranium weer...
Was natuurlijk te verwachten. Weer eens spelen de komende dagenZeror schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:54:
Volgens mij heb ik die allemaal nog wel op voorraad. Zoek je nog een bepaalde nature bijvoorbeeld of maakt dat niet uit?postkop schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:15:
Iemand toevallig de starters over van X & Y
nee dat maakt niet zoveel uitMichelli schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Volgens mij heb ik die allemaal nog wel op voorraad. Zoek je nog een bepaalde nature bijvoorbeeld of maakt dat niet uit?
Nintendo is verplicht het offline te halen. Dat heeft allemaal te maken met trademark bescherming.Zeror schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:54:
Dat is natuurlijk waar, maar hoe kan die Poké-MMO dan al zo lang in de lucht blijven?Akaendra schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
Nintendo is verplicht het offline te halen. Dat heeft allemaal te maken met trademark bescherming.
Zo na 320 eieren eindelijk vanuit 2 4IV Elektrike's eindelijk een 5IV
Net op WTS nog een 5IV Nidoran male gekregen
Je weet dat je met een 6IV Ditto ongeveer 3x5 eieren nodig hebt om tot een 5 of (lastiger, met een 5IV Elektrike en een 6IV Ditto een kans van 1:31) 6IV te komen he?Anoniem: 405071 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:52:
Zo na 320 eieren eindelijk vanuit 2 4IV Elektrike's eindelijk een 5IVNet op WTS nog een 5IV Nidoran male gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 17-08-2016 09:16 ]
Ja want iedereen heeft een 6iv dittoHenk schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:13:
[...]
Je weet dat je met een 6IV Ditto ongeveer 3x5 eieren nodig hebt om tot een 5 of (lastiger, met een 5IV Elektrike en een 6IV Ditto een kans van 1:31) 6IV te komen he?
Verder is het mij ook wel eens gelukt om 100 eieren nodig te hebben om van een 4iv naar de juiste 5iv te gaan (met 6iv ditto). Pech kun je altijd hebben.
@Nymphetic: de eerste is altijd het lastigst. Ik hoop voor je dat het een mannetje is dat je hebt gekregen, dan kun je die gebruiken om via egg groups te chainen voor de volgende 5iv mon.
Of een 6iv Ditto regelen als je serieus met breeden verder wil gaan. Het geeft iets minder voldoening maar het is wel een stuuuuk makkelijker
Bla bla bla...
Ja dat weet ik maar ik kon je geen PB sturen xD Maar als je nog een leuke ditto hebt graagHenk schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:13:
[...]
Je weet dat je met een 6IV Ditto ongeveer 3x5 eieren nodig hebt om tot een 5 of (lastiger, met een 5IV Elektrike en een 6IV Ditto een kans van 1:31) 6IV te komen he?
Iemand nog tips voor het opzetten van een comp team? Ga iig een 5/6IV Charizard en Nidoking gebruiken, Zit te denken aan een Litleo en Electrike te gaan gebruiken maar daarnaast? Misschien een Sfinx ofzo
Mijn 3DS friendcode is 0946-2820-6305 en mijn in-game naam is Michelle. Ik heb mijn pokedex al compleet, dus hoef er niks speciaals voor terug. Laat maar weten wanneer je online kan komen
[ Voor 11% gewijzigd door Michelli op 17-08-2016 22:56 ]
Waarom heeft die stufful iets in zn anus zitten? Haha
Dat is een tag (van een knuffel) xDPazienza schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:58:
Waarom heeft die stufful iets in zn anus zitten? Haha
Er is nu een Meowth te downloaden met serial code HAPPY. Deze Meowth heeft Happy Hour.
Bla bla bla...
the heck? die gaan we proberen 
EDIT: die code werkt
Drie Meowth rijker!
Bidden dat vanmiddag het weer opdroogt, want ik wordt geacht me met dochterlief in het centrum van Almere te vervoegen voor de Almere GO event... 1300 - 1730 in de regen lijkt me minder leuk
EDIT: die code werkt
Bidden dat vanmiddag het weer opdroogt, want ik wordt geacht me met dochterlief in het centrum van Almere te vervoegen voor de Almere GO event... 1300 - 1730 in de regen lijkt me minder leuk
[ Voor 83% gewijzigd door Liegebeest op 21-08-2016 12:53 ]
Helemaal vergeten te posten hier haha, om 5 uur had Serebii die code gepost. Is voor tijdens Worlds.
Dit kan het begin zijn van een grote sun and moon leak, dit was samen met heel wat info gelekt een tijdje terug. Ben benieuwd!
Dit kan het begin zijn van een grote sun and moon leak, dit was samen met heel wat info gelekt een tijdje terug. Ben benieuwd!
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 21-08-2016 13:20 ]
Na recent FireRed te hebben gespeeld ben ik nu begonnen aan HeartGold.
Met FireRed had ik het volgende team: Charizard, Nidoking, Raichu, Kadabra, Lapras en Snorlax.
Welk team raden jullie voor HeartGold aan? Ik heb als starter een Cyndaquil.
Met FireRed had ik het volgende team: Charizard, Nidoking, Raichu, Kadabra, Lapras en Snorlax.
Ik maak mijn team voor een playthroughs altijd as I go. Ik zou mezelf er niet te veel op blindstaren
Read the code, write the code, be the code!
Thanks, code werkte zojuist nog steedsElfjes schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 09:33:
Er is nu een Meowth te downloaden met serial code HAPPY. Deze Meowth heeft Happy Hour.
Chookity-pok
Ik heb sinds kort een n3ds gekocht en zou natuurlijk graag ook een pokemon game kopen.
Wat raden jullie aan? X, y of oras? Wachten tot sun/moon
Zelf speel ik X in afwachting voor sun/moon. Dit omdat X en/of Y de meeste van de orginele (1 t/m 151 ) pokemon heeft.r4ptor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:57:
Ik heb sinds kort een n3ds gekocht en zou natuurlijk graag ook een pokemon game kopen.
Oras schijnt wel een beter verhaal te hebben.
Persoonlijk vind ik het verhaal van X en Y leuker (mening) maar OR/AS heeft meer postgame content.flash2adv schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:28:
[...]
Zelf speel ik X in afwachting voor sun/moon. Dit omdat X en/of Y de meeste van de orginele (1 t/m 151 ) pokemon heeft.
Oras schijnt wel een beter verhaal te hebben.
ORAS heeft (gelukkig) geen Lumiose City
Het verhaal van de games is toch elke keer hetzelfde?
Het verhaal van de games is toch elke keer hetzelfde?
Bla bla bla...
ORAS heeft op dit moment de meeste mogelijkheden voor multiplayer,en een betere postgame, meer content, beter verhaal. Maarrr XY gaf mij echt dat gevoel wat ik met de Gen 1 games had, en is daardoor voor mij nog steeds favoriet
Nee, bijvoorbeeld rattata (de ironier4ptor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:57:
Ow dus in XY kan je alle 151 originele vangen zowiezo? Geen versie restrictie. Dat is Gen6 zeker?
Nu bij wijze van tijdverdrijf opnieuw begonnen met X. Maar om het eens wat anders aan te pakken: via pokebank transfer ik een lvl 1 scizor en lvl 1 gastly naar die game, om daar mee aan de slag te gaan i.p.v. de standaard starters. Misschien wel een klein beetje vals spelen: ze hebben beide 5 IV's, goede natures en zijn al volledig supertrained
3ds fc: 4270-0926-7440
Dan is de uitdaging ver te zoeken. Als je echt een uitdaging zoekt doe dan een Nuzlocke of een Wonderlocke.
Klopt, maar doe 't ook niet voor de challenge, gewoon om is wat anders te proberen!wackmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:43:
Dan is de uitdaging ver te zoeken. Als je echt een uitdaging zoekt doe dan een Nuzlocke of een Wonderlocke.
3ds fc: 4270-0926-7440
Oh, maar de uitdaging komt nog wel, zeker aan het begin, omdat ze harder levellen. Ze komen van een andere trainer. Dan willen die krengen ineens continu niet naar je luisteren
Vroeger had je nog wel eens kans dat ze toch een aanval deden, maar dat is nu ook niet meer. Geen winkans als ze te hoog level hebben...Henk schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:57:
Oh, maar de uitdaging komt nog wel, zeker aan het begin, omdat ze harder levellen. Ze komen van een andere trainer. Dan willen die krengen ineens continu niet naar je luisteren
Bla bla bla...
Hoe werkt het precies met IV? Zit dat element ook al in HeartGold verwerkt? Zo ja, waar moet ik op letten?
iv's zitten er al in sinds generatie 1, maar werkte anders dan het huidige systeem.
het oude systeem werdt ook nog voor gen 2 gebruikt, maar met gen 3 is er een overhaul geweest die nu nogsteeds word gebruikt.
deze overhaul is ook de reden dat pokemon van gen 1 en 2 niet naar gen 3 kunnen worden overgezet.
voor meer info: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Individual_values
en aangezien heart gold gen 4 is werken de iv's gewoon op de huidige manier
het oude systeem werdt ook nog voor gen 2 gebruikt, maar met gen 3 is er een overhaul geweest die nu nogsteeds word gebruikt.
deze overhaul is ook de reden dat pokemon van gen 1 en 2 niet naar gen 3 kunnen worden overgezet.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Bedankt voor je reactie. Straks toch maar eens kijken welke IV mijn huidige Pokemon hebben. Welke calculator raden jullie aan? Serebi? Of maakt dat niet uit?eathan schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:43:
iv's zitten er al in sinds generatie 1, maar werkte anders dan het huidige systeem.
Die calculators gebruik ik alleen bij het soft resetten van event Pokémon. Voor breedbare Pokémon moet je toch niet settlen voor minder dat perfect. Tenzij je natuurlijk een van de IV's zo laag mogelijk wilt hebben voor bijvoorbeeld een Trick Room-team. De judge in Kiloude City vertelt je wel welke IV's perfect zijn.Anoniem: 570171 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:28:
[...]
Bedankt voor je reactie. Straks toch maar eens kijken welke IV mijn huidige Pokemon hebben. Welke calculator raden jullie aan? Serebi? Of maakt dat niet uit?
[ Voor 5% gewijzigd door wackmaniac op 26-08-2016 09:11 ]
Sorry, maar je gooit me een aantal termen om de oren die mij (nog) niets zeggen, haha.wackmaniac schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Die calculators gebruik ik alleen bij het soft resetten van event Pokémon. Voor breedbare Pokémon moet je toch niet settlen voor minder dat perfect. Tenzij je natuurlijk een van de IV's zo laag mogelijk wilt hebben voor bijvoorbeeld een Trick Room-team. De judge in Kiloude City vertelt je wel welke IV's perfect zijn.
Wat is soft resetten van een event Pokemon? Breedbare Pokemon? Trick Room-team?
Misschien niet helemaal on-topic, maar als je de game suspend op de 3DS, telt deze tijd dan mee voor de totaal gespeelde tijd in je save-file?
Soft resetten is het resetten van het spel naar het hoofdmenu. Dat doe je d.m.v. Start + Select + L + R tegelijk in te drukken. Dit scheelt veel tijd t.o.v. Je hele 3DS uitzetten en is een handige manier om te proberen je starter Pokémon en bepaalde legendarische Pokémon shiny te krijgen.Anoniem: 570171 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Sorry, maar je gooit me een aantal termen om de oren die mij (nog) niets zeggen, haha.
Wat is soft resetten van een event Pokemon? Breedbare Pokemon? Trick Room-team?
Breedbare Pokémon zijn niet-speciale/legendarische Pokemon die je kunt breeden. Als men het heeft over breeden en IV's dan wordt bedoeld dat door middel van breeden de eigenschappen van de ouders mee worden gegeven aan de kinderen. Door steeds de ouders te vervangen met Pokémon met betere eigenschappen, wordt het nageslacht ook weer wat sterker. Dit nageslacht gebruik je dan weer als ouder voor de volgende nakomeling, todat je het gewenste resultaat behaalt hebt.
Het gewenste resultaat is meestal een 5/6IV Pokémon. Dat betekent dat de Pokémon een basis van 31 punten in elke statistiek heeft die er voor die Pokémon/strategie toe doet; HP, Attack, Special Attack, Defense, Special Defense en Speed.
Trick Room is een aanval die een Pokemon kan leren en een strategie die gebruikt wordt voor (competitieve) gevechten.
Als je meer wil weten over termen die je niet snapt dan zijn Serebii.net, Smogon, Buldapedia en Google handige plaatsen om te zoeken
Zover ik weet gaat het spel op pauze (net als je op start drukt) en wordt het dus niet mee geteld bij je speeltijd. Het is niet net als Steam die alleen kijkt of het spel aan staat.BinaryRun schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:
Misschien niet helemaal on-topic, maar als je de game suspend op de 3DS, telt deze tijd dan mee voor de totaal gespeelde tijd in je save-file?
[ Voor 21% gewijzigd door Goudstalen op 26-08-2016 12:42 ]
Weet er iemand waar je voor een normale prijs bvb. heart gold op de kop kan tikken? Ik vind die wel online, maar, kost gewoon heel veel voor een DS game.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd fan ben geworden van Azumarill met Huge Power als ability.Anoniem: 570171 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:44:
Na recent FireRed te hebben gespeeld ben ik nu begonnen aan HeartGold.
Veel geluk hebben. En misschien een zoekopdracht opslaan op Marktplaats. Dat laatste heeft mij destijds geholpen om SoulSilver en Pearl voor een redelijke prijs te vinden.Matey schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:35:
Weet er iemand waar je voor een normale prijs bvb. heart gold op de kop kan tikken? Ik vind die wel online, maar, kost gewoon heel veel voor een DS game.
Goede tips, bedankt! Hoe komt het dat die zo duur zijn? Zo schaars geproduceerd geweest?Michelli schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:30:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd fan ben geworden van Azumarill met Huge Power als ability.
[...]
Veel geluk hebben. En misschien een zoekopdracht opslaan op Marktplaats. Dat laatste heeft mij destijds geholpen om SoulSilver en Pearl voor een redelijke prijs te vinden.
Vraag naar HGSS was al hoger omdat het niet meer wordt geproduceerd, maar de prijzen van pokemon games in het algemeen zijn de afgelopen tijd geëxplodeerd. Ik denk dat het probleem bij HGSS was dat er een add-on (Pokewalker) bij werd geleverd en dat het remakes zijn van een erg populaire generatie. Bij mij zelf was Gold mijn eerste pokemon game en ik denk dat ik lang niet de enige ben.Matey schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:01:
[...]
Goede tips, bedankt! Hoe komt het dat die zo duur zijn? Zo schaars geproduceerd geweest?
Ok, nice, maakt het allemaal wel wat mysterieuzer en toch wel leuker dan dat je die in elke store voor 20 euro zou kunnen oppikken eigenlijkMichelli schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:06:
[...]
Vraag naar HGSS was al hoger omdat het niet meer wordt geproduceerd, maar de prijzen van pokemon games in het algemeen zijn de afgelopen tijd geëxplodeerd. Ik denk dat het probleem bij HGSS was dat er een add-on (Pokewalker) bij werd geleverd en dat het remakes zijn van een erg populaire generatie. Bij mij zelf was Gold mijn eerste pokemon game en ik denk dat ik lang niet de enige ben.
Mijn eerste was Pokemon Blue
haha cool, ik heb net m'n pokewalker teruggevonden. Dacht dat ik hem een keer in een opruimwoede had weggegooid. En hij doet het ook nog helemaal, zelfs geen data loss ondanks dat de batterij toch al jaren leeg moet zijn geweest.
Bla bla bla...
Zo kreeg net een trade request van iemand die even zijn legendaries kwijt wou. Gamestop Entei en Raikou, Victini en Arceus
VervelendAnoniem: 405071 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:39:
Zo kreeg net een trade request van iemand die even zijn legendaries kwijt wou. Gamestop Entei en Raikou, Victini en Arceus
De prijzen van oudere Pokémon-spellen, en met name HGSS en DPPt, zijn omhoog geschoten na de release van Pokémon Go. En HGSS waren altijd al redelijk aan de prijs.
Een boel mensen die vroeger een keer Pokémon hebben gespeeld wilden het oude gevoel weer terug en veel mensen hadden nog wel ergens een DS liggen blijkbaar. Ik heb mijn collectie ruim voor de release van Go al aangelegd en heb SS een jaar of drie terug incl Pokewalker (ongebruikt!) voor EUR15 op de kop getikt.
HGSS en Platinum snapte ik nog wel, maar D/P waren eigenlijk best goedkoop voor de GO hype. Niet meer dan 15-20 euro CIB. Soms zelfs 10 euro. Zelfde met B/W. B2W2 waren wel ietsjes duurder. Daarbij komt Pokemon nog met de base set remake in november, en de verkoop van pokemon TCG kaarten zijn al redelijk gestegen.wackmaniac schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:04:
[...]
Vervelend
De prijzen van oudere Pokémon-spellen, en met name HGSS en DPPt, zijn omhoog geschoten na de release van Pokémon Go. En HGSS waren altijd al redelijk aan de prijs.
Een boel mensen die vroeger een keer Pokémon hebben gespeeld wilden het oude gevoel weer terug en veel mensen hadden nog wel ergens een DS liggen blijkbaar. Ik heb mijn collectie ruim voor de release van Go al aangelegd en heb SS een jaar of drie terug incl Pokewalker (ongebruikt!) voor EUR15 op de kop getikt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.