Hier ook ontvangenElfjes schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:18:
Zojuist de code voor Shiny HA Mewtwo gekregen op m'n mail. Vanavond maar eens redeemen

[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 26-07-2016 15:24]
Hier ook ontvangenElfjes schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:18:
Zojuist de code voor Shiny HA Mewtwo gekregen op m'n mail. Vanavond maar eens redeemen
[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 26-07-2016 15:24]
3D functie komt niet echt tot z'n recht tijdens Pokemon. Plus de 3D functie maakt de battle scenes erg sloom.politrix schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:44:
Vandaag ook de stap gezet en een 3ds xl gekocht met Pokemon Alpha Sapphire. Kleine twee uurtjes gespeeld en het bevalt prima. Ik heb wel erg het idee dat ik een heleboel dingen mis of nog niet snap ofzo. Maar dat zal wel goed komen. Toch wel erg onder de indruk van het 3d effect van het scherm, al vind ik het erg vermoeiend 'kijken'.
Mijn friends-code als iemand me wil toevoegen: 4485-256-6055 (als ik het allemaal goed snap)
Je FC komt een cijfer tekortpolitrix schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:44:
Vandaag ook de stap gezet en een 3ds xl gekocht met Pokemon Alpha Sapphire. Kleine twee uurtjes gespeeld en het bevalt prima. Ik heb wel erg het idee dat ik een heleboel dingen mis of nog niet snap ofzo. Maar dat zal wel goed komen. Toch wel erg onder de indruk van het 3d effect van het scherm, al vind ik het erg vermoeiend 'kijken'.
Mijn friends-code als iemand me wil toevoegen: 4485-256-6055 (als ik het allemaal goed snap)
Ah ik zie het, bedankt voor de tip. Moet dus zijn 4485-2564-6055
Ah ja, het stelletje in sea mauville dat 10% kans heeft om een Destiny Knot te geven na elke battle... Succes!Nymphetic13 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:41:
Is er iemand die een destiny knot over heeft? Heb die nodig om mijn electrike's te breeden naar een 6IV
Ze komen nog regelmatig op marktplaats voorbij, gewoon goed in de gaten houdenScallius schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 02:07:
Ik kwam vandaag mijn Nintendo DS (Lite) tegen. Oud ding, maar ziet er nog pico bello uit, en na jaren niet gebruikt te hebben is de batterij gewoon nog steeds 100%!
Ik had een Pokemon Pearl, maar kan helaas de cassette niet meer vinden. Dus ik ben een beetje gaan googelen. Valt me op dat sowieso alle oudere pokemon generaties voor de DS amper nog te krijgen zijn.
Kunnen jullie me misschien helpen? (Ik zie het wel zitten om alle generaties die ik heb gemist, na Ruby/Sapphire (LeafGreen etc. uitgelaten) mee te pakken. Denk hierbij aan Pearl/Diamond, Black/White.
Tips zijn welkom!
Bla bla bla...
niet over helaas... heb je toevallig XY? daar krijg je dr 2 die redelijk eenvoudig te krijgen zijn.Nymphetic13 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:41:
Is er iemand die een destiny knot over heeft? Heb die nodig om mijn electrike's te breeden naar een 6IV
3ds fc: 4270-0926-7440
Ja ik heb Y, maar die items kan je niet overzetten met de bankUnigo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:45:
[...]
niet over helaas... heb je toevallig XY? daar krijg je dr 2 die redelijk eenvoudig te krijgen zijn.
Ik wil vanavond wel even met je traden, stuur jij mij de DK vanaf Y, stop je ORAS erin en stuur ik m je terugNymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:57:
[...]
Ja ik heb Y, maar die items kan je niet overzetten met de bankMja ik kan natuurlijk flink wat electrikes voor electrikes op de gts zetten
Bla bla bla...
Ik heb de DK net getraid via GTS xD gewoon om deoxys gevraagd en ORAS weer gepakt en geruild, Deoxys dadelijk weer via de bank terug ruilen naar ORAS en klaarElfjes schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:21:
[...]
Ik wil vanavond wel even met je traden, stuur jij mij de DK vanaf Y, stop je ORAS erin en stuur ik m je terug
Wat ik gedaan heb: vanuit OR een goede pokemon vragen (in mijn geval lvl 70 charizard) voor een baggerpokemon (magikarp). Dan mijn charizard op X incl. destinyknot traden voor de magikarp. Als je de charizard weer wilt hebben dit via pokemonbank doen. Overigens ook op deze manier mijn graveller en machoke laten evolueren.Nymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:57:
[...]
Ja ik heb Y, maar die items kan je niet overzetten met de bankMja ik kan natuurlijk flink wat electrikes voor electrikes op de gts zetten
[Voor 3% gewijzigd door Unigo op 27-07-2016 11:31]
Ik doe het juist andersom, dus een slechte pokemon neerzetten en daar een goede voor vragen, want ik kan jou verzekeren dat als ik een charizard zie staan voor een magikarp dat die magikarp dan voor jou is hoor xDUnigo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]
Wat ik gedaan heb: vanuit OR een goede pokemon vragen (in mijn geval lvl 70 charizard) voor een baggerpokemon (magikarp). Dan mijn charizard op X incl. destinyknot traden voor de magikarp. Als je de charizard weer wilt hebben dit via pokemonbank doen. Overigens ook op deze manier mijn graveller en machoke laten evolueren.
edit: zie dat je het al gedaan hebt
[Voor 5% gewijzigd door Nymphetic13 op 27-07-2016 11:40]
Ik heb inderdaad een beetje rondgekeken op Marktplaats.. De prijzen gaan echt helemaal nergens meer over. Ik denk dus dat ik m'n plan om alle Pokemon versies te spelen laat liggen. Gaat me namelijk iets te veel geld kosten.NvM schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:32:
Ja, er gaan er genoeg op Marktplaats weg maar wel voor een hogere prijs. Vorige week FireRed voor €20 inclusief verzendkosten aangeschaft en gisteren via MarioDS.nl SoulSilver voor €45 inclusief verzendkosten. Dat is nog 'goedkoop' want ik zag afgelopen tijd op Marktplaats regelmatig biedingen van €60 of meer voor HeartGold of SoulSilver. Zelf wilde ik graag SoulSilver om Lugia. De DS Lite die ik tweedehands heb aangeschaft voor €30 inclusief verzendkosten bevalt heel goed. Een fijne handheld met goed verlichte schermen (kom van een Gameboy Advance SP af) die zowel DS als Advance games goed afspeelt! Zit nu zo'n tien uur in FireRed. Heerlijk!
Je moet er een beetje tegenaan lopen. Ik ben al een jaar of drie bezig mijn collectie uit te breiden, maar soms is het maandenlang drama, de andere keer vind je een paar spellen voor een knaak en een bos wortelsScallius schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Ik heb inderdaad een beetje rondgekeken op Marktplaats.. De prijzen gaan echt helemaal nergens meer over. Ik denk dus dat ik m'n plan om alle Pokemon versies te spelen laat liggen. Gaat me namelijk iets te veel geld kosten.
Read the code, write the code, be the code!
Jip, dit viel mij ook al op, helemaal de HG en SS games, die passeren rustig de 60 euroScallius schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Ik heb inderdaad een beetje rondgekeken op Marktplaats.. De prijzen gaan echt helemaal nergens meer over. Ik denk dus dat ik m'n plan om alle Pokemon versies te spelen laat liggen. Gaat me namelijk iets te veel geld kosten.
Ja kan vanaamd wel na 19.30 mijn FC staat geloof ik een paar posts hierbovenA3aaN79 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:47:
[...]
Jip, dit viel mij ook al op, helemaal de HG en SS games, die passeren rustig de 60 euro![]()
Misschien maar even wachten totdat de Go-hype is afgenomen.
Iemand die mij kan/wil helpen met wat ruil evoluties binnenkort?
Heb een Graveler, Machoke en Kadabra klaar staan.
Zal je even toevoegen vanavond.Nymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Ja kan vanaamd wel na 19.30 mijn FC staat geloof ik een paar posts hierboven
Nee joh, ik zelf heb geen Machoke, Graveler of Kadabra meer. Maar ik meld me hier wel als ik klaar ben met werk.A3aaN79 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:17:
[...]
Zal je even toevoegen vanavond.
Is het nog handig om mijn pokémon even een nickname te geven met ruilen?
Zo ja, moet ik die persoon even opzoeken...
In een eerdere post gaf je aan dat je mij had toegevoegd, nadat ik jou toe wilde voegen moest ik een naam opgeven ipv dat de ds aangaf dat we vrienden waren.Nymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Nee joh, ik zelf heb geen Machoke, Graveler of Kadabra meer. Maar ik meld me hier wel als ik klaar ben met werk.
[Voor 3% gewijzigd door A3aaN79 op 27-07-2016 17:48]
Dat inderdaad. Je moet er gewoon een oogje op houden. Natuurlijk zal Pokemon over het algemeen duur blijven. Maar soms kom je leuke deals tegen.wackmaniac schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:34:
[...]
Je moet er een beetje tegenaan lopen. Ik ben al een jaar of drie bezig mijn collectie uit te breiden, maar soms is het maandenlang drama, de andere keer vind je een paar spellen voor een knaak en een bos wortelsGeduld hebben, tenzij je een specifiek spel zoekt.
Je kunt ook een begin maken? FireRed heb ik op Marktplaats aangeschaft voor €20 (inclusief verzendkosten) en je bent rustig tientallen uren verder voordat je deze helemaal hebt uitgespeeld. Dit geldt ook voor bijna iedere andere Pokémon RPG, er gaat genoeg tijd in zitten!Scallius schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Ja ze kunnen vast allemaal samenkomen in Sun/Moon. Maar in RBY kan je niet alles compleet hebben omdat je een paar moet ruilen zodat ze evolueren. Maar die kan je in Sun/Moon alsnog een keer ruilen, dat gaat daar ook een stuk makkelijker omdat dat dan via internet kan.Royy90 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:07:
Simpele vraag met hopelijk een simpel antwoord.
Ik heb Yellow uitgespeeld maar nog niet alle Pokemons gevangen. Mijn doel is om heel gen1 compleet te krijgen. Nu lukt dit dus niet met enkel Yellow.
Nu zijn Red en Blue in de aanbieding met 30% korting in de eShop. Ik weet dat ik de Pokemons niet in de rby kan mergen maar dat deze Pokemons wel naar Sun/Moon kunnen worden overgezet. Wanneer ik besluit om de beide games nog te kopen en op deze manier 150 Pokemon kan vangen, worden deze dan gewoon gemerged in Sun/Moon zodat ik daarop de eerste 150 Pokemon compleet heb?
Ik zie het, en ben dus online. stuur maar trade req als je online bent.A3aaN79 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:42:
[...]
In een eerdere post gaf je aan dat je mij had toegevoegd, nadat ik jou toe wilde voegen moest ik een naam opgeven ipv dat de ds aangaf dat we vrienden waren.
Had je nog gevraagd of je FC klopte...
Zal het vanavond nogmaals proberen.
Edit: toevoegen gelukt
Ben er nu ook, wat is je ingame name?Nymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:19:
[...]
Ik zie het, en ben dus online. stuur maar trade req als je online bent.
Ps rond 2030 ga ik ff eten
[Voor 7% gewijzigd door A3aaN79 op 27-07-2016 19:50]
[Voor 95% gewijzigd door sarinsarin op 27-07-2016 19:44]
Da's wat ik bedoeldeNymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Ik doe het juist andersom, dus een slechte pokemon neerzetten en daar een goede voor vragen, want ik kan jou verzekeren dat als ik een charizard zie staan voor een magikarp dat die magikarp dan voor jou is hoor xD
Waar moet ik ingeschreven staan (als in: welke website) om die code te ontvangen?
[Voor 12% gewijzigd door Unigo op 28-07-2016 08:53]
No idea betreft het breeden ,gebruik zelf een 6IV ditto, scheelt een hoop. Daar een destiny knot op en ik krijg alleen maar 4/5 IV pokemon.Nymphetic13 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Nee joh, ik zelf heb geen Machoke, Graveler of Kadabra meer. Maar ik meld me hier wel als ik klaar ben met werk.
Is er iemand die ik nog kan blij maken met 2 of 3IV Electrikes?anders gaan ze de WTS op. Heb nu 3 4IV electrikes met goede egg moves, ben alleen nog aan het kijken welke abilitie ik moet breeden en welke nature. Btw iemand advies hoe nu verder te gaan voor 5IV/6IV?
Heb nog geen power attributen! en mijn 4IV poke(EL2) heeft destiny knot.
Zit zelf te denken om met EL2 en EL4 door te gaan.
Op het moment heb ik 3HA en EL2 in de daycare zitten maar die heeft nog geen eieren.
3HA Att, Sp att, Speed(v)
EL2 HP,Sp att, Sp def, Speed(m)
EL4 HP, Att, Sp Att, Sp def(V)
EL5 HP, Sp att, Sp def, speed(m)
Allemachtig dat is een mooie vangst zeg! Nieuwe batterij in die SP en je kan er weer lang tegenaan!iPodKiller schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:00:
Gelukkig had ik dit vorig jaar al voorspeld en alvast wat ingekocht. Hoogtepunt blijft toch wel een GBA SP kyogre edition incl Sapphire en tas(en CIB FF Tactics advance) . Voor €40.
Top staat voor zijn leeftijd. Ding is nu makkelijk 3x zoveel waard nu.
Liege, liege, liegebeest!
ThanksLiegebeest schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:17:
[...]
Allemachtig dat is een mooie vangst zeg! Nieuwe batterij in die SP en je kan er weer lang tegenaan!
Ik wachtte vandaag op m'n vrouw+dochter die in een pretpark in de rij stonden. In die zelfde rij stond zowaar een jongedame op een zilveren GBA SP te spelen!![]()
Zelf ben ik ook wat aangestoken door de recente hart-op-haal-verhalen over hoe mooi HeartGold en SoulSilver wel niet waren, dus ik ben achter HG aan gegaan. Geen supermooie prijs en op eBay, dus we moeten maar even zien wat er uit komt. Zonder PokéWalker, dus dat scheelt allicht een beetje.
Wederom, mooie vangst!iPodKiller schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:23:
[...]
Over HGSS gesproken, was vergeten een foto mee te sturen eerder hier:
http://imgur.com/D6mkK8B
Maar hoeveel heb je betaald dan voor HGSS? Op ebay zijn ze nu wel erg duur atm.
Wederom, bedankt!Liegebeest schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:30:
[...]
Wederom, mooie vangst!
En ik heb nog niets betaald, alleen geboden. De boel loopt nog zeker twee dagen, dus ik zal wel worden overboden met een gestoord bod.
Er was nog een complete set van game met walker, maar die was A) aan de prijs enalleen de Franse versie. Nope.
Kon 2 maanden geleden op een forum SS voor 60 incl. sealed krijgen. Achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht, alleen doe ik er dan niks mee.. Zonde om hem dan uit de seal te halen.NvM schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 00:01:
Deze week SoulSilver aangeschaft via MarioDS.nl (doosje, boekjes en cartridge, exclusief Pokéwalker) voor €45 inclusief verzendkosten. Als je ziet voor hoeveel HeartGold en SoulSilver weggaan op eBay en Marktplaats, heb kk geluk gehad, al vond ik €45 nog steeds wel veel. Ach, als het spel net zo onderhoudend en goed is als het origineel dan vind ik het zeker het geld waard!
[Voor 21% gewijzigd door NvM op 29-07-2016 12:08]
Marktplaats.Liegebeest schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:32:
Allemachtig Wack, waar heb je dat soort dingen toen gevonden? Want al jaren lang zie ik, in elk geval in winkels als NedGame, zelfs Pokémon games zonder hoesjes voor >25 of >35 weg gaan
Ik begin vandaag aan FireRed, maar was al aan het zoeken naar een "team". Wellicht dat je Lapras, Snorlax en/of een pokemon als Kadabra/Alakazam kan toevoegen.NvM schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:44:
Even een update hier die niet over de prijzen gaat maar over FireRed:
Heb net Celadon City achter de rug en een Pikachu, Arcanine, Blastoise, Pidgeot en Nidorino, allemaal op level 38. Ook nog Meowth als HM Slave op level 17. Pikachu leert op level 41 Thunder en evolueer ik dan naar een Raichu en Nidorino leert ergens eind de veertiger levels nog Horn drill en dan maak ik er een Nidoking van.
Ik speel het spel lekker rustig aan en wil mijn team hoog levelen. Wil nog een Cloyster, Exeggutor en Dragonite toevoegen, weet nog niet welke dan sneuvelen. Ik denk Pidgeot en Raichu. Misschien toch nog ook LeafGreen aanschaffen zodat ik alle 150 Pokémon kan verzamelen en zelf kan ruilen.
Iemand nog tips of ervaringen die hij wil delen?
Tsja helaas zul je die deals op dit moment niet zo snel zien. Mensen gaan mee met die handelaren prijzen die marktplaats verzieken.
Ik zou Pidgeot vervangen voor Dragonite(Kan evt Fly en Flamethrower leren), en Cloyster ipv Meowth en Exeggutor voor Arcanine. En als het goed is zitten er minimaal 251 pokemons in Leafgreen/Firered(na national dex). Verder zou ik ipv Cloyster voor een pokemon als Dewgong gaan daar je al een watertype hebt en Ice ook best wel goed is, plus dat Dewgong een Ice/water pokemon is...NvM schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:44:
Even een update hier die niet over de prijzen gaat maar over FireRed:
Heb net Celadon City achter de rug en een Pikachu, Arcanine, Blastoise, Pidgeot en Nidorino, allemaal op level 38. Ook nog Meowth als HM Slave op level 17. Pikachu leert op level 41 Thunder en evolueer ik dan naar een Raichu en Nidorino leert ergens eind de veertiger levels nog Horn drill en dan maak ik er een Nidoking van. Dus dit is mijn team op dit moment (exclusief HM Slave Meowth):
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik speel het spel lekker rustig aan en wil mijn team hoog levelen. Wil nog een Cloyster, Exeggutor en Dragonite toevoegen, weet nog niet welke dan sneuvelen. Ik denk Pidgeot en Raichu. Misschien toch nog ook LeafGreen aanschaffen zodat ik alle 150 Pokémon kan verzamelen en zelf kan ruilen.
Iemand nog tips of ervaringen die hij wil delen?
[Voor 6% gewijzigd door Nymphetic13 op 29-07-2016 12:57]
[Voor 206% gewijzigd door iPodKiller op 05-05-2018 23:30]
Ik zou toch echt eens kijken naar Japanse versies. Dan leer je ook nog eens Japans. Het is onbetaalbaar in het Engels..Liegebeest schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:45:
Damn, vet overboden op Heartgold op eBay. Dan maar niet...
Heb een fortuin thuis liggen zie ikiPodKiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:02:
Zat eens voor de grap bij de Game Shock winkel in Oss te kijken:
Een kleine selectie van wat ik gezien heb (dit is nog niet alles):
60 euro voor Diamond & Pearl used![]()
50 euro voor Black 1 en 2![]()
60 euro voor HeartGold used![]()
80 euro voor HeartGold ''nieuw'' zonder pokewalker en box![]()
![]()
30 euro Pokemon Silver cartridge only![]()
Op marktplaats bieden ze de meeste aan voor 10 euro minder:
http://www.marktplaats.nl...OnPage=on&postcode=5342EV
Ja, want wat je doet daar is gewoon halve oplichting.![]()
Ik begrijp dat mensen willen meeliften op de GO hype, maar games moeten ook gewoon betaalbaar blijven. Wat dit soort mensen doen is gewoon de hele pokemon/game scene verzieken.
In 2013 waren ze nog best leuk toen ze net geopend waren, nog prima prijzen. Maar dit is absurd.
Ik wil Cloyster al als Water/Ice-type gebruiken en Exeggutor als Psychic/Grass-type in plaats van Lapras en Kadabra (kan nog niet ruilen, anders zou ik misschien wel voor Alakazam gaan). Maar bedankt!-Maikel- schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:07:
[...]
Ik begin vandaag aan FireRed, maar was al aan het zoeken naar een "team". Wellicht dat je Lapras, Snorlax en/of een pokemon als Kadabra/Alakazam kan toevoegen.
Klopt, Pidgeot wordt vervangen op het moment dat Dragonair een Dragonite wordt. Arcanine houd ik er in, Meowth is er inmiddels uit (helaas Nidorino tijdelijk Cut moeten leren) en Cloyster is net als Dewgong ook een Water/Ice-type!Nymphetic13 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Ik zou Pidgeot vervangen voor Dragonite(Kan evt Fly en Flamethrower leren), en Cloyster ipv Meowth en Exeggutor voor Arcanine. En als het goed is zitten er minimaal 251 pokemons in Leafgreen/Firered(na national dex). Verder zou ik ipv Cloyster voor een pokemon als Dewgong gaan daar je al een watertype hebt en Ice ook best wel goed is, plus dat Dewgong een Ice/water pokemon is...
Edit: 386 pokemons, en die zijn te vangen vanaf de sevii islands na de e4, maar van de gen 3 pokes zijn alleen Deoxys, Wynaut en Azurill te vangen. dus pokes 1-251 min de event en version exclusives pokes zijn gewoon te vangen in Firered/Leafgreen
Hoe graag ik ook Japans zou willen leren, ik heb wel meer te doeniPodKiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:15:
[...]
Ik zou toch echt eens kijken naar Japanse versies. Dan leer je ook nog eens Japans. Het is onbetaalbaar in het Engels..
[Voor 26% gewijzigd door Liegebeest op 30-07-2016 18:45]
Hoe gaan jullie om met het levelen van pokemons trouwens?Liegebeest schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:40:
Ik probeer niet al te ver op haar voor te gaan lopen, dus ik werk simultaan drie of vier teams aan Pokémon op naar goeie levels, waar zij net één team krap aan de nodige levels krijgt
Mijn ervaring is dat als je gewoon alle trainers verslaat die je tegenkomt, je meer dan genoeg exp krijgt om om je (1) party op/over level te houden.A3aaN79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Hoe gaan jullie om met het levelen van pokemons trouwens?
Ben er zelf nog niet echt achter wat nou de meest efficiënte manier is om meerdere pokemon in de zelfde level range te houden.
Als jullie nog tips hebben voor de grind hoor ik ze graag
[Voor 18% gewijzigd door Elfjes op 31-07-2016 11:56]
Bla bla bla...
In XY heb je een restaurant in Lumiose city waar je battled tegen het personeel... ideaal om te levelen Er is in mijn ervaring geen snellere en betere manier om te levelen. Daarnaast krijg je mushrooms die je weer kan verkopen in de pokecenters waardoor je geld kan stacken.A3aaN79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Ben er zelf nog niet echt achter wat nou de meest efficiënte manier is om meerdere pokemon in de zelfde level range te houden.
Als jullie nog tips hebben voor de grind hoor ik ze graag
Mejor así
Volgens mij kun je bij het duurste/beste restaurant echter pas battlen als je e4 hebt verslagen. Maar dan is dat inderdaad wel een van de beste plekken om te levelen in XYBarbas schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:05:
[...]
In XY heb je een restaurant in Lumiose city waar je battled tegen het personeel... ideaal om te levelen Er is in mijn ervaring geen snellere en betere manier om te levelen. Daarnaast krijg je mushrooms die je weer kan verkopen in de pokecenters waardoor je geld kan stacken.
[Voor 4% gewijzigd door Elfjes op 31-07-2016 13:30]
Bla bla bla...
<Eugene Krabs> Ooooooohhhhh!!!! </Eugene Krabs>Elfjes schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Mocht je toch meer zo nodig hebben: Lucky eggs zijn goed te krijgen in oras (dexnav pelipper),
Wat Elfjes aangeeft klopt inderdaad: als je gewoon het verhaal volgt heb je genoeg XP om je monnetjes mee te laten komen. Wat ik doe om drie teams tegelijk op te voeden is steeds van team te wisselen na elke gym. En daarna doe ik elk stuk nog eens dunnetjes over om alle mogelijke Pokémon te vangen, zodat ik m'n Pokédex ook direct goed vul. Lang leve Bulbapedia en haar zeer duidelijke overzicht van elke route!A3aaN79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:39:
[...]
[Voor 58% gewijzigd door Liegebeest op 31-07-2016 13:52]
Je krijgt binnenkort ook Groudon, dat is zeker 1 die je in je team wilt gaan gebruiken. Die vult een heel groot gat in team.A3aaN79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:34:
Dank jullie voor de reacties allen.
Voorlopig maar met mijn main team door dus ipv telkens mons mee te nemen waarvan ik verwacht dat ze wel eens handig kunnen gaan zijn.
Team is nu, na 6 badges:
Swampert, lv. 50
Swellow, lv. 44
Pikachu, lv.51
Latios, lv.38
Gardevoir, lv.33 (loopt achter omdat ik eerst een mannelijk Ralts had)
Linoone, lv.45, HM slave
Merk alleen dat ik met sommige type wel meer problemen heb.
Heb geen enkele vuur aanval en ghost, poison en electric heb ik hier goede counters voor.
Als gids gebruik ik Serebii en Gamefaqs, Bulbapedia kan ik echt geen wijs uit worden.
Ik vermoed weer bij de Gamemania ophalen. Zie http://nintendoeverything...istributions-full-lineup/BlackMage schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:41:
Speaking of die uitdeelactie... iemand al enig idee hoe we de Augustus Pokemon (Arceus?) gaan krijgen?
Mejor así
Ja dat denk ik ook, maar in het verleden communiceerde GameMania daar wel over. Dat is nu nog niet gebeurd.Barbas schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:50:
[...]
Ik vermoed weer bij de Gamemania ophalen. Zie http://nintendoeverything...istributions-full-lineup/
Groudon ziet er zeker uit als een aanvulling, hier kan ik ook gelijk fire mee afdekken welke ik nu mis in mijn team.BlackMage schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:41:
[...]
Je krijgt binnenkort ook Groudon, dat is zeker 1 die je in je team wilt gaan gebruiken. Die vult een heel groot gat in team.
Verder zou ik die Swellow droppen en eens gaan denken over je 6e, want tijdens de e4 en champion heb je geen HM slave nodig.
En als je nog wat legendaries hebt gekregen van die maandelijkse uitdeelactie, die kan je ook gebruiken vanaf je 8e badge. Voor het geval je tegen problemen loopt bij de e4.
Speaking of die uitdeelactie... iemand al enig idee hoe we de Augustus Pokemon (Arceus?) gaan krijgen?
Wat bedoel je met SKU's?BlackMage schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:55:
[...]
Ja dat denk ik ook, maar in het verleden communiceerde GameMania daar wel over. Dat is nu nog niet gebeurd.
Misschien dat ze nu het aan een Sun/Moon pre-order willen hangen, aangezien die SKU's nu bekend zijn.
Mejor así
Op deze site staat dat je hem gewoon via "Mystery Gift > Internet" kan ophalen: http://www.ign.com/wikis/...ha-sapphire/Event_PokemonBarbas schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:50:
[...]
Ik vermoed weer bij de Gamemania ophalen. Zie http://nintendoeverything...istributions-full-lineup/
Get Schwifty
Zou fijn zijn! Scheelt weer een ritje naar de GMSaeverix schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:46:
[...]
Op deze site staat dat je hem gewoon via "Mystery Gift > Internet" kan ophalen: http://www.ign.com/wikis/...ha-sapphire/Event_Pokemon
Daar staan tevens alle toekomstige Events en de manier waarop je je reward kan ophalen.
Mejor así
SKU staat voor Stock Keeping Unit en is feitelijk gewoon een product of variant daarop wat je kan kopen.
- De eventdatabase van Serebii zegt dat het met een code moet.Saeverix schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:46:
[...]
Op deze site staat dat je hem gewoon via "Mystery Gift > Internet" kan ophalen: http://www.ign.com/wikis/...ha-sapphire/Event_Pokemon
Daar staan tevens alle toekomstige Events en de manier waarop je je reward kan ophalen.
We gaan het vanmiddag zien, meteen even proberen uit het werkBlackMage schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:22:
[...]
- De eventdatabase van Serebii zegt dat het met een code moet.
- Het patroon (1 code, 2 Nintendo Network, herhaal) doet vermoeden dat het met een code moet.
- De officiële Pokemon 20 jaar site zegt dat het met een code moet (voor de US) en tot dusfer is het voor ons het zelfde geweest als in de US.
Vanmorgen heeft ook iemand op Pepper de "aanbieding" gezet voor Arceus ophalen bij GameMania net als Mew en Darkrai. Maar zonder bronvermelding.
Get Schwifty
Zijn de Pokémon in Nederland niet altijd gewoon vanuit je luie stoel te krijgen? Ik ben nog voor geen een naar de GameMania geweest...iPodKiller schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:05:
Pak Arceus vanuit je luie stoel![]()
https://www.reddit.com/r/...eus_from_home_eupal_only/
Nee voor sommige pokemon events heb je een serial code nodig. Deze gaat nu via nintendo zone.Xudonax schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
Zijn de Pokémon in Nederland niet altijd gewoon vanuit je luie stoel te krijgen? Ik ben nog voor geen een naar de GameMania geweest...
Hype is real!Akaendra schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:35:
Overigens over een klein half uurtje meer sun&moon news dat interessant moet gaan worden volgens een PR manager van Pokemon op Twitter
[Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 01-08-2016 15:22]
Xbox Live Gamertag: KillerR NL | FC 2552-4842-4168
Alles vind je hier in de opkomende info leaks:BlackMage schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:33:
Wow niceLeuke trailer, voor het eerst eigenlijk.
Lijkt er dus op dat deze generatie geen echte League en Gyms heeft? Dat die trials en totems de plek innemen daarvan? Interessant
De rest moeten jullie maar zelf lezen ivm spoilers voor de opkomende onthullingenThere will be no traditional Gyms and no Pokémon League in Alola. Your goal is to actually create one. After you do, an Elite 4 will appear which are the leaders of each island
[Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 01-08-2016 16:03]
Volgende info komt al volgende week vrijdagAkaendra schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:43:
Geen idee, daar komen we tzt wel achter geloof ik.
Aangezien het 1shots per battle zijn zullen ze wel wat meer damage doen gok ik zo.
eerstvolgende info verwacht ik over een kleine 2 en een halve week als Worlds van start gaat. Benieuwd wat ze gaan laten zien in ieder geval
Overigens is de enige goede nickname voor Gumshoos Dick, en geen andere(naja wellicht Richard als de censuur Dick niet toestaat)
naja, das corocoro, dat kan zelfs al begin volgende week komen, maar dat zou gaan over eiland 2 als ik m eniet vergis. Hoop stiekem wel dat ik tijdens worlds aan de slag kan met een Pokemon Sumo Demo net zoals vorig jaar we met Pokken konden spelenNymphetic13 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:50:
[...]
Volgende info komt al volgende week vrijdag
Tja wat verwacht je van uitvergroot spel. Scherm van de 3DS is hooguit 460P en 2x 3 a 4" als je dat dan vergroot naar FHD en misschien wel 10x zo groot scherm is dat niet raar he... Misschien inhoudelijk wat te melden?Liegebeest schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:01:
Vette pixel-party in die trailer zeg! Ze zijn duidelijk niet van mening dat't erg is om in closeups (van karakters in het spel) diiiikkke pixels te tonen.
Dat terzijde: I like it. Ik ben benieuwd!
Mejor así
Ja ik heb er 3 inmiddels.Barbas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:37:
Iemand al Arceus kunnen binnentrekken? Bij mij kwam de melding dat er geen gifts zijn
Mejor así
Of dat vlindertje van X/Y. Die waren toch ook per regio verschillend?wackmaniac schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:51:
De nieuwe Pokémon lijken een beetje gimmicks te zijn; een Pokémon die per eiland een ander uiterlijk heeft doet me nogal denken aan Sawsbuck.
Die hadden een ander patroon op de vleugels. En dat was per "echte" locatie in de wereld, niet in het Pokemon spel.mat.hi.as schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Of dat vlindertje van X/Y. Die waren toch ook per regio verschillend?
Mejor así
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details