Ik en m’n vriendin waren er pas rond 14:15 dus geen idee wat we allemaal nog gemist hebben van tevoren.
M’n eerste Pokemonbeurs dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar ik vond iig een van de pluspunten dat het ruim opgezet was. Genoeg ruimte in de looppaden en ‘n hoop stands zeg!
Bizar om te zien hoeveel binders met kaarten sommige verkopers bij hebben, en gaaf om bepaalde PSA’s te zien die duizenden € waard zijn. 😅
@
roel17 Verbeterpunten: locatie qua parking etc. was goed, alleen natuurlijk totaal buiten het bereik van een ieder die geen auto heeft maar graag met het OV wenst te komen.
Verder kon het entreeticket alleen cash betaald worden, het is frigging 2024, waar is m’n pinautomaat?!
De wc direct ná het ticketpunt had niet eens een zeeppompje en iets om je handen aan af te drogen was er ook niet.
De ‘kou’ speelde voor ons geen rol, liepen er sowieso met een jas aan en je bent toch in beweging.
Verder complimenten hoor, een hele hoop geregel en mooi om te zien dat het zo druk was!
Uiteindelijk allebei nog aardig wat losse packs gescoord (bij een stand die €3 vroeg voor Paradox Rift, mooi prijsje) en ik de Pikachu V-Union Celebrations box nog.
De mysteryboxen en dergelijke maakte hebberig maar toch maar vanaf gebleven

.
Ik had ook m’n oude Skyridge collectie meegenomen, maar uiteindelijk aan niemand aangeboden omdat ik de ~70% die je krijgt t.o.v. CM toch echt te laag vind.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.