Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 60 Laatste
Acties:
  • 263.004 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06 18:18
Doen jullie trouwens sleeves om iedere kaart uit een set of alleen de foils? En verkopen de speelgoed winkels ook sleeves? Ik heb er toch ook maar een binder bijgehaald voor de losse kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stfnz schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:02:
Doen jullie trouwens sleeves om iedere kaart uit een set of alleen de foils? En verkopen de speelgoed winkels ook sleeves? Ik heb er toch ook maar een binder bijgehaald voor de losse kaarten.
De basic niet maar alle anderen wel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-06 22:18
Doen jullie ook decks maken om mee te gamen met de kaarten van tgc?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clavat schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:28:
Nee wij sparen ze alleen, vaak doen we ook niks met de codekaarten.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52
Ook 1 gehaald, spaar die kaarten verder niet maar vind de combi Pokémon - van Gogh leuk *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkjsIVXgdUFX_F2PfL6w8cCSgRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hZuCnnuEE3mCwSBMJfLghc3P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 15:14
stfnz schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:02:
Ik en mijn zoontje sleeven ze allemaal. We wilden eigenlijk alleen van elke kaart in de set eentje sparen (dus wel of geen reverse maakte niet uit) maar gisteren besloten om toch voor de master set te gaan (151 serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shroud
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 18:11
matthijst schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:32:
Ook 1 gehaald, spaar die kaarten verder niet maar vind de combi Pokémon - van Gogh leuk *O*
[Afbeelding]
Wat een gaaf display! Waar heb je deze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:05
Zenomyscus schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:41:
De Intertoys in Alphen aan den Rijn heeft er 250 gehad en nog voldoende liggen.
Geen idee hoeveel de InterToys bij mij op't plein er hadden, maar omstreeks 1300 hingen er briefjes dat alles op was. :o

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Shroud schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:55:
[...]
Het lijstje ziet er uit als Standaard Passepartout Zwart van Welke InrichtingsWinkel Ook. :D

Zie: Hema, Action, Leen Bakker, de fotowinkel op de hoek, Ikea.

Maar ik ben het met je eens: de combi van die twee kaarten in zo'n strakke setting is mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52
Shroud schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:55:
[...]

Lijstje van de action a €1.50
Rechter kaartje gephotoshopt om 'm rechtop te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4zrnK6wrtLOcj1NS2bwRh1kFfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qU7FyyJHeKd90S9ideRlT2RA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanmiddag ouderwets geruild, hij kwam bij ons op bezoek met zijn collectie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MeobmqfIEwz6My5XfXEZXd9NEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKOvsGBO10bYFec4LkpCbODd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
AntraXxX schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:48:
Ik heb er in Someren 12 gescoord. Zoals op de vorige pagina gezegd erg veel voorraad daar en “pakken wat je wil” was het devies. Dus suit yourself als je er daar nog een wil scoren. :)

[Afbeelding]

Van de 12 gaat de helft naar vrienden / broertje en de andere helft zijn voor ons (mij en m’n vriendin). Booster packs an sich zijn voor ons, dus na even geteld te hebben gaan we morgen 61 pakjes openen :+ .
De binder van de 151 is mooi voor m’n vriendin, dus kan ze een begin maken met mijn dubbelen.
De volgende hits nog weten te scoren, leuke kaarten zitten er tussen imo! 😬

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5c_jt-ti_3Pbc_NeLqMkTgxhqos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pfXlqkXu6E0DZeWAna38hBi.jpg?f=fotoalbum_large

Charizard altijd nice en de Steelix is m’n favoriet. Normaal altijd zo’n aggresief uiterlijk op kaarten en nu zo ‘lief’ en dienend, mooi kaartje!

Echt een bulk aan kaarten ook weer zeg.. komt goed van pas bij de National Pokedex 🙂.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 11-02-2024 16:15 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:05:
ThePokebrothers bedoel je dan?
Lekker oldskool ruilen haha, wat leuks verkegen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:16:
[...]

ThePokebrothers bedoel je dan?
Lekker oldskool ruilen haha, wat leuks verkegen?
Haha nee die was iemand anders die we via Marktplaats hebben leren kennen :).

We hebben onze Silver Tempest en Paldea Evolved sets wat kunnen aanvullen.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-06 09:33
Ik had afgelopen zomer Pokemon Emerald via Marktplaats gekocht om mijn living origin dex compleet te maken. Afgelopen kerst mee begonnen en inmiddels alle Hoenn pokemon in een gewone pokeball gevangen. Het lukte maar niet om de mons te migreren van Emerald naar gen IV en ja hoor, de Emerald game blijkt fake te zijn. Erg jammer van de tijd en het geld

Hebben jullie enig idee of ik iets met deze fake Emerald kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:43
Wat je kan doen is een apparaat kopen wat je savegame kan backuppen. Originele emerald kopen en dan je savegame daar naartoe uploaden.

GB operator kan dit.

Dan raak je je progressie niet kwijt. Kost wel wat centen. Dit apparaat test je games ook op legitimacy.

Voor zekerheid wel even checken of je saves van neppe games kan downloaden. Denk het wel

[ Voor 38% gewijzigd door Aschtra op 11-02-2024 22:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag opnieuw begonnen met Pokémon Crystal op mijn Anbernic RG35XX, daar zou jij @de Foarsitter misschien ook wel iets aan hebben ondanks je dan de spellen niet fysiek of orgineel hebt. Het spelen op dit apparaat geeft mij wel een nostalgisch gevoel :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZa3GHLTftuY47cTZuYOrzCQegQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0x22T51IiyhqfthGcKH2k1xP.jpg?f=fotoalbum_large

Maar wel ontzettend ... van je tijd en geld bij Pokémon Emerald, want dat doe je niet even zomaar die National Dex voltooien. Mij is het ook op de Gameboy Advance gelukt bij volgens mij Ruby, helaas alles als kind verkocht waar ik nog op de dag van vandaag spijt van heb..... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:58:
Vandaag opnieuw begonnen met Pokémon Crystal op mijn Anbernic RG35XX, daar zou jij @de Foarsitter misschien ook wel iets aan hebben ondanks je dan de spellen niet fysiek of orgineel hebt. Het spelen op dit apparaat geeft mij wel een nostalgisch gevoel :o

[Afbeelding]

Maar wel ontzettend ... van je tijd en geld bij Pokémon Emerald, want dat doe je niet even zomaar die National Dex voltooien. Mij is het ook op de Gameboy Advance gelukt bij volgens mij Ruby, helaas alles als kind verkocht waar ik nog op de dag van vandaag spijt van heb..... :X
Ik denk dat hij games wilde overzetten via palpark. Dat moet fysiek zover ik weet

Mijn Analogue Pocket is vorige week binnengekomen en ben daar nu Leaf Green op aan het spelen. Vandaag komt een link kabel binnen en dan even met een vriend een en ander ruilen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOZ-At7AP1BIIl9wXz7cLMlbYnA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xUjkymyC25D3N5aYNr2HHeUA.jpg?f=fotoalbum_large

Zeer mooi apparaat!

[ Voor 23% gewijzigd door Aschtra op 12-02-2024 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op maandag 12 februari 2024 @ 06:54:
[...]

Ik denk dat hij games wilde overzetten via palpark. Dat moet fysiek zover ik weet

Mijn Analogue Pocket is vorige week binnengekomen en ben daar nu Leaf Green op aan het spelen. Vandaag komt een link kabel binnen en dan even met een vriend een en ander ruilen.

[Afbeelding]

Zeer mooi apparaat!
Ja daar loop ik dan nog wel tegenaan met de Anbernic RG35XX want ruilen tja dat gaat gewoon niet volgens mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:03
Afgelopen zaterdag ook 2 keer de Pikachu van Gogh kaart opgepikt. 65 euro verder en eigenlijk mochten ze er maar eentje verkopen per klant. Nou ja, prima dan splitsen we wel, maar diegene maakte een fout waardoor we wat meer kwijt waren. Vind het al prima dat we er 2 hebben. Eentje voor mijn vrouw en eentje voor onze dochter.

Mag het niet meer zeggen van mijn vrouw, maar baal dat ik mijn complete first edition frist gen collectie van 151 kaarten toen heb weggegeven aan mijn buurjongens. Iets met verslaving en cold turkey stoppen. :+
Mijn vrouw heeft volgens mij second edition first gen collectie. Maar die map ligt ergens op zolder nog.

We kwamen in mijn koffer ook een thema deck (groen) van lang geleden tegen. Deze was niet meer sealed, maar blijkbaar een bak geld waard.

Dit in tegenstelling tot mijn Star Wars CCG collectie. Daar ben ik mee gestopt voor de reeksen die veel waard werden. Dus dat schiet ook weinig op. :D

En dan zie je dat je veel verzameld hebt in de jaren. En toch fantastisch om te zien dat je kind ook met Pokemon bezig is terwijl het je eigen jeugd is geweest. Maar minder dat ze op jouw Charizard en dergelijke zit te azen. Mijn vrouw twijfeld om de kaarten te verkopen. Er zijn dingen die ze graag nog heeft en de kaarten liggen toch ook alleen maar te verstoffen.

Vorig jaar een Halloween set Trade or treat gekocht. (2022 + 2023) En die zijn alles met wat er in zit 2 keer compleet.

[ Voor 37% gewijzigd door Arunia op 12-02-2024 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06 13:34
Clavat schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:28:
Ik heb wel een paar decks in elkaar gezet om het tegen mijn nichtje en het zoontje van een vriend van me op te nemen. Het is allemaal redelijk low-powered zonder dure kaarten er in, maar stiekem heb ik het idee dat het zo veel fijner speelt dan met de dure kaarten. Het spel zit best goed in elkaar. Voorheen kon je ook met preconstructed decks gebalanceerde potjes tegen vreemden online spelen, maar sinds ze zijn overgegaan naar Pokémon TCG live is er niet echt een goede "casual" manier om het online te spelen.

Ik kan iedereen die een tegenstander in huis heeft de Pokémon Battle Academy aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:50
G_Dragon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:54:
Als iemand die nieuwste set Paldean fates wel spaart mag die gene altijd een DM doen want anders gaat onze bulk gewoon naar The Pokébrothers.

[Afbeelding]
Lekker, pistachenootjes bij het openen :P mag toch hopen dat je kaarten niet onder de vetvlekken zitten :P
Clavat schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:25:
In Roermond bij de bruna ook kunnen slagen om 9u daar 3 personen maar.
Huh, sinds wanneer heeft Roermond een Bruna? Ik ken alleen de Primera en Boekhandel Plantage op de Neerstraat.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:05:

[Afbeelding]
Tijdje terug ook gedaan met iemand die eigenlijk kaarten kwam kopen, maar uiteindelijk hebben we een ochtendje zitten ruilen. Dat was veel leuker :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:01:
[...]

Lekker, pistachenootjes bij het openen :P mag toch hopen dat je kaarten niet onder de vetvlekken zitten :P

[...]

Huh, sinds wanneer heeft Roermond een Bruna? Ik ken alleen de Primera en Boekhandel Plantage op de Neerstraat.
Oh nee zeker zijn de kaartjes nog netjes, ze stonden er voor als we klaar waren met de kaarten. Handen waren gewassen en schoon voordat we begonnen, je zou gek zijn als je het wel anders zou doen. Al die kaartjes naar de... :D
ChokingHazard schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:03:
[...]

Tijdje terug ook gedaan met iemand die eigenlijk kaarten kwam kopen, maar uiteindelijk hebben we een ochtendje zitten ruilen. Dat was veel leuker :+
Beiden is wel leuk, maar merkte inderdaad ook dat het zo bij elkaar zitten met de mappen en ruilen toch een stuk leuker is zoals je ook al aangeeft. Ik heb hem direct verteld over de Pokémon beurs van 30 Maart en hij heeft ook kaarten gekocht dus zien elkaar daar weer *O*

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2024 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
G_Dragon schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:58:
Allemachtig, is dat ding ZO klein? Dat is toch niet te doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liegebeest schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:34:
[...]

Allemachtig, is dat ding ZO klein? Dat is toch niet te doen? 8)7
Ja speelt juist heel fijn, voelt net aan alsof je op de oude Gameboy van vroeger speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
G_Dragon schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:53:
[...]

Ja speelt juist heel fijn, voelt net aan alsof je op de oude Gameboy van vroeger speelt.
Euh, mijn oude Gameboy was zo groot als een baksteen. Dit ding lijkt twee duimen hoog.

EDIT:

8.1 x 11.7 x 2.0 cm

versus

9.0 x 14.88 x 3.2 cm voor de Gameboy Classic

Hmmm. Dat verschil lijkt kleiner dan ik had verwacht... Maar, op die foto van je lijkt ie zo klein! Hoe dan? :o

EDIT:

Het ligt aan mij :) Een aardig verschil, maar minder dik dan ik had verwacht.

https://droix.net/blogs/w...X-compared-to-Gameboy.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Liegebeest op 12-02-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik vond die ook véél te klein. Kan me niet voorstellen dat het lekker speelt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:38

tuinïnen

Eventus stultorum magister

ChokingHazard schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:01:
[...]
Plantage daar is tegenwoordig Bruna. Totaal offtopic maar om de verwarring weg te nemen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Gisteren op kantoor gewerkt. Na afloop nog een Bruna binnen gewandeld voor ik de terug naar huis de trein zou nemen. Hadden ze nog een Pikachu Van Gogh over na de hausse op zaterdag. Dus nog meer Paldean Fates mini tins gekocht. De finizen, flamigo en smooliv. Enkel maushold en tinkatink mis ik nog.

Vandaag kreeg ik deze bezorgd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WxxSgoPXxlCbByWDDq3lg_j8f8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLQVIj12wuN2SfqfLuxr4ptv.jpg?f=fotoalbum_large

Psyduck is ook onderweg. Nu nog Eevee als meest bereikbare variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 09:14
Joosie200 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:37:
Gisteren op kantoor gewerkt. Na afloop nog een Bruna binnen gewandeld voor ik de terug naar huis de trein zou nemen. Hadden ze nog een Pikachu Van Gogh over na de hausse op zaterdag. Dus nog meer Paldean Fates mini tins gekocht. De finizen, flamigo en smooliv. Enkel maushold en tinkatink mis ik nog.

Vandaag kreeg ik deze bezorgd:

[Afbeelding]

Psyduck is ook onderweg. Nu nog Eevee als meest bereikbare variant.
Wel jammer. Japanse kaarten staan bekend om hun kwaliteit en dan maar een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roel17 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:22:
[...]
Wel jammer. Japanse kaarten staan bekend om hun kwaliteit en dan maar een 8.
Hij was dan ook goedkoper dan een raw ungraded exemplaar via card market. Ben niet aan het jagen op PSA 9 / 10 want daar betaal je de hoofdprijs voor. Dus een beetje de afweging wat wil je betalen en wat kun je krijgen voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Joosie200 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:28:
[...]

Hij was dan ook goedkoper dan een raw ungraded exemplaar via card market. Ben niet aan het jagen op PSA 9 / 10 want daar betaal je de hoofdprijs voor. Dus een beetje de afweging wat wil je betalen en wat kun je krijgen voor je geld.
Aaah ik dacht dat je hem zelf ingestuurd had :) dan is een 8 zeker netjes en nog. Betaaldbaar inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roel17 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:56:
[...]

Aaah ik dacht dat je hem zelf ingestuurd had :) dan is een 8 zeker netjes en nog. Betaaldbaar inderdaad
Oh op die manier. Nee ik had ze nog niet in bezit. Is meer door de Pikachu Van Gogh gekomen dat ik achter deze 2018 promo kwam. En denk ik wil mijzelf de tijd en kosten voor graden besparen. Dus ik ga gegrade exemplaren afwachten en op de kop tikken van andere verkopers. Liefst goedkoper of tegen ungraded prijs.

Dus het is voor mij meer een wensenlijstje afgaan. Als je een raw copy kunt kopen voor 150 euro van Rowlet is 89 euro een betere prijs met grading. Idem met een raw copy van Psyduck of Eevee voor 250 euro en dan een betere prijs vinden van een PSA grade 8 exemplaar. Grading is ook niet gratis, verzendkosten VS goed aan de prijs en nog kans dat je bij retour krijgen na grading je nog inklaringskosten en btw over je pakket van PSA mag betalen.

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 13-02-2024 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:16
Joosie200 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:58:
[...]

Oh op die manier. Nee ik had ze nog niet in bezit. Is meer door de Pikachu Van Gogh gekomen dat ik achter deze 2018 promo kwam. En denk ik wil mijzelf de tijd en kosten voor graden besparen. Dus ik ga gegrade exemplaren afwachten en op de kop tikken van andere verkopers. Liefst goedkoper of tegen ungraded prijs.

Dus het is voor mij meer een wensenlijstje afgaan. Als je een raw copy kunt kopen voor 150 euro van Rowlet is 89 euro een betere prijs met grading. Idem met een raw copy van Psyduck of Eevee voor 250 euro en dan een betere prijs vinden van een PSA grade 8 exemplaar. Grading is ook niet gratis, verzendkosten VS goed aan de prijs en nog kans dat je bij retour krijgen na grading je nog inklaringskosten en btw over je pakket van PSA mag betalen.
Zijn er nog meer van dit soort promo's geweest naast de van Gogh en die scream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
Streskip schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:59:
[...]

Zijn er nog meer van dit soort promo's geweest naast de van Gogh en die scream?
Echt erg veel kaarten volgens mij, al is 9/10 wel een Japanse release volgens mij.
Zie deze Pikachu Japanse promo map bijvoorbeeld maar eens: https://www.reddit.com/r/...llection_mostly_complete/
Die Pikachu met al die poncho's zijn ook goed veel geld waard zeg. Zelfde als die Mario + Luigi varianten.

Die Scream kaarten kon je destijds in Pokemon Centers in Japan verkrijgen vanaf 450 Yen (nog geen €3). :o
https://www.theverge.com/...s-the-scream-tokyo-museum

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AntraXxX schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:41:
[...]

Echt erg veel kaarten volgens mij, al is 9/10 wel een Japanse release volgens mij.
Zie deze Pikachu Japanse promo map bijvoorbeeld maar eens: https://www.reddit.com/r/...llection_mostly_complete/
Die Pikachu met al die poncho's zijn ook goed veel geld waard zeg. Zelfde als die Mario + Luigi varianten.

Die Scream kaarten kon je destijds in Pokemon Centers in Japan verkrijgen vanaf 450 Yen (nog geen €3). :o
https://www.theverge.com/...s-the-scream-tokyo-museum
Moet je nagaan. Al moest je toch ook toen 30 euro equavilent in yen aan waarde uitgeven? En enkel de Pikachu was gratis bij het museum verkrijgbaar en de Mimikyu in een eigen bundel?

Was met de lunchpauze nog in de Mediamarkt. Ze hadden nog een hoop Paldean Fates, Paradox Rift liggen. Maar ook nog een paar Alakazam en Zapdos dozen. En een complete 151 mini tin display. Heb die hele display met alle verschillende minitins gekocht. 20 packs voor de prijs van de UPC die ze ook nog hadden liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
Joosie200 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:49:
[...]

Moet je nagaan. Al moest je toch ook toen 30 euro equavilent in yen aan waarde uitgeven? En enkel de Pikachu was gratis bij het museum verkrijgbaar en de Mimikyu in een eigen bundel?

Was met de lunchpauze nog in de Mediamarkt. Ze hadden nog een hoop Paldean Fates, Paradox Rift liggen. Maar ook nog een paar Alakazam en Zapdos dozen. En een complete 151 mini tin display. Heb die hele display met alle verschillende minitins gekocht. 20 packs voor de prijs van de UPC die ze ook nog hadden liggen.
Zou zomaar kunnen! Weet er het fijne niet van behalve dat ik zojuist eventjes snel geGoogled had.

Hier gisteren ook nog 2x de Pikachu Van Gogh gehaald + Paradox Rift packs. Gelijk een valentijnscadeau voor vanavond. :+ Vanmiddag zijn ook weer nieuwe bladzijdes voor m'n binder en sleeves binnen gekomen, dus kan weer vooruit in ieder geval.
Afgelopen zaterdag had m'n vriendin de binder gekregen die bij mijn 151 set zat. En sinds ik met de National Pokedex bezig ben is bij haar ook het "virus" overgeslagen. Dus mijn dubbelen gaan naar haar toe en ze vind vreemd genoeg de energy + trainers de leukste kaartjes. Ook heeft ze een voorkeur voor "schattige" Pokemon.
Dus die ruil ik met alle liefde voor een mooie alt art die zij packt. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door AntraXxX op 14-02-2024 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 15:09:
[...]
Dus mijn dubbelen gaan naar haar toe en ze vind vreemd genoeg de energy + trainers de leukste kaartjes.
Dus die ruil ik met alle liefde voor een mooie alt art die zij packt. >:)
Vooral houden zo. Prima ruil toch? :7

Ik wilde nog de 151 producten die ik nog niet had gekocht en geopend nu nog wel een keertje halen. En gezien de Pokemon company zo snel nieuwe sets uitbrengt nu mooi de kans. Kreeg er geen pikachu Van Gogh meer bij. Maar sta nog op de bellijst van de primera. Daar ook even nagevraagd. Bleken ze een verkeerd btw nr te hebben doorgegeven dus de levering ging niet door afgelopen zaterdag? :?

Eerste ronde was voor mij ETB, binder collection. Nu dus minitins, Alakazam en Zapdos box. Andere sets doen mij minder. Dat ik nu Paldean Fates heb is omdat de Bruna die enkel binnen had of ik moest Silver Tempest goed vinden. Maar die Paldean Fates wil ik best geseald ruilen tegen nog meer 151 packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pokemon Center UK geeft de 151 Squirtle promo weer cadeau. Ditmaal bij aankoop van een UPC 151. Ik heb nog niet zo'n UPC gekocht of geopend. Maar via een forwarding service net gedaan. Die Squirtle zelf is 40 pond minimaal, 80 pond voor de UPC = 90 euro voor 16 packs en de Mew promo kaarten. Zie op card market zelfs minstens 70 euro. Heb je de UPC voor 70 euro / 4,5 euro per pack. En extra UPC goodies

En ja door de brexit loop je kans op btw en inklaringskosten. Maar dat liep ik ook voor die Pokemon kaarten uit Japan. Part of the game. Wie wil er is nog stock momenteel. https://www.pokemoncenter...-ultra-premium-collection

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 15-02-2024 20:34 ]

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:50
Joosie200 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:28:
Pokemon Center UK geeft de 151 Squirtle promo weer cadeau. Ditmaal bij aankoop van een UPC 151. Ik heb nog niet zo'n UPC gekocht of geopend. Maar via een forwarding service net gedaan. Die Squirtle zelf is 40 pond minimaal, 80 pond voor de UPC = 90 euro voor 16 packs en de Mew promo kaarten. Zie op card market zelfs minstens 70 euro. Heb je de UPC voor 70 euro / 4,5 euro per pack. En extra UPC goodies

En ja door de brexit loop je kans op btw en inklaringskosten. Maar dat liep ik ook voor die Pokemon kaarten uit Japan. Part of the game. Wie wil er is nog stock momenteel. https://www.pokemoncenter...-ultra-premium-collection
Leuk om een keer te proberen!
Welke forwarding service gebruik je hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NCJ87 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:40:
[...]

Leuk om een keer te proberen!
Welke forwarding service gebruik je hiervoor?
Ik heb forward 2 me eerst geprobeerd. Kreeg de melding met hun UK adres: de Pokemon center verzend niet naar dit adres. Toen las ik via reddit over atvido. Met een adres in Manchester. Die werd wel geaccepteerd.

Ben net overboden op de scream Pikachu. Is weggegaan voor 390 EUR. Ungraded dus kans op een nep exemplaar kan. Was net 5 seconden te vroeg met mijn bod van 375 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar de Engelse kaarten van de nieuwste set Scarlet & Violet: Temporal Forces die in Maart uitkomt, want wij willen daar meerdere Boosterboxen van gaan openen op de beurs van 30 Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:47
Joosie200 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 04:49:
[...]

Ik heb forward 2 me eerst geprobeerd. Kreeg de melding met hun UK adres: de Pokemon center verzend niet naar dit adres. Toen las ik via reddit over atvido. Met een adres in Manchester. Die werd wel geaccepteerd.

Ben net overboden op de scream Pikachu. Is weggegaan voor 390 EUR. Ungraded dus kans op een nep exemplaar kan. Was net 5 seconden te vroeg met mijn bod van 375 euro.
Veel geld voor een kaartje o.O

Then again... ik heb ook 100'en euros uitgegeven om een Japanse collectie aan spellen te hebben :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
Sir_Lion schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Then again... ik heb ook 100'en euros uitgegeven om een Japanse collectie aan spellen te hebben :p.
Vooral het feit dat het precies hetzelfde kaartje is met als enige toevoeging "Pokemon Center":
Dat vind ik persoonlijk echt van die nutteloze promo's, zonder ander design.
G_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:48:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar de Engelse kaarten van de nieuwste set Scarlet & Violet: Temporal Forces die in Maart uitkomt, want wij willen daar meerdere Boosterboxen van gaan openen op de beurs van 30 Maart.
Wanneer worden die normaliter bekend gemaakt?
Ik hoop dat ze een andere weg inslaan dan met Paldean Fates --> de 092/091 t/m 211/091 vind ik zo saai (allemaal precies hetzelfde witte achtergrondje met die sterren). Laatst met de Pikachu Van Gogh aankoop sessie zodoende ook bewust deze serie geskipt.

[ Voor 42% gewijzigd door AntraXxX op 16-02-2024 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AntraXxX schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:14:
[...]

Wanneer worden die normaliter bekend gemaakt?
Ik hoop dat ze een andere weg inslaan dan met Paldean Fates --> de 092/091 t/m 211/091 vind ik zo saai (allemaal precies hetzelfde witte achtergrondje met die sterren). Laatst met de Pikachu Van Gogh aankoop sessie zodoende ook bewust deze serie geskipt.
Vaak een week van te voren, maar wij volgen meerdere Youtubers die kaarten uitpakken en soms al vroeger dus zullen ruim op tijd wel meer weten, ik hoop gewoon dat veel van de mooie Japanse artworks die we tot nu toe hebben gezien ook in de Engelse set zullen zitten. Ik denk namelijk dat Scarlet & Violet: Temporal Forces de top set van deze reeks gaat zijn met deze mooie full arts, dat was echt een gemist in de Scarlet & Violet sets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:28:
[...]

Vaak een week van te voren, maar wij volgen meerdere Youtubers die kaarten uitpakken en soms al vroeger dus zullen ruim op tijd wel meer weten, ik hoop gewoon dat veel van de mooie Japanse artworks die we tot nu toe hebben gezien ook in de Engelse set zullen zitten. Ik denk namelijk dat Scarlet & Violet: Temporal Forces de top set van deze reeks gaat zijn met deze mooie full arts, dat was echt een gemist in de Scarlet & Violet sets.
Welke Youtube kanalen volgen jullie allemaal?
Ik en m'n vriendin vinden dit kanaal leuk: https://www.youtube.com/@mysticrips/videos en dan vooral de Mystery Box video's. (maar die zijn inmiddels allemaal al wel bekeken :+ ). Gewoon een chille gast.
PokéRev vind ik wat te druk, UnlistedLeaf doet me niet zo veel, Leonhart is wel oké.

De alt arts vind ik wel goed trouwens bij Paradox Rift en Paldea Evolved en daar zijn er ook qua aantallen een hoop van aanwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AntraXxX schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:55:
[...]

Ik en m'n vriendin vinden dit kanaal leuk: https://www.youtube.com/@mysticrips/videos en dan vooral de Mystery Box video's. (maar die zijn inmiddels allemaal al wel bekeken :+ ). Gewoon een chille gast.
PokéRev vind ik wat te druk, UnlistedLeaf doet me niet zo veel, Leonhart is wel oké.

De alt arts vind ik wel goed trouwens bij Paradox Rift en Paldea Evolved en daar zijn er ook qua aantallen een hoop van aanwezig.
Ik zal thuis even kijken, sowieso weet ik dat wij Leonhart altijd kijken. Pokérev is ons veel te druk, jemig wat een schreeuwlelijk is dat zeg |:(

Paradox Rift en Paldea Evolved hebben inderdaad wel een aantal mooie full arts! Vooral die Magikarp van Paldea Evolved was mijn chase card ! :)

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2024 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
AntraXxX schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:55:
[...]

Ik volg momenteel vooral DeepPocketMonster, hij doet veel challenges zoals de 151 set completen in 151 minuten. Als dat niet lukt moet de binder aan de community worden gegeven, zulke dingen.
Leonhart heb ik voorheen veel gekeken maar ik vind hem te hyper geworden. Soms kijk ik ook Pokérev maar hij is ook erg druk en ik trek dat allemaal niet ofzo :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Leonhart vind ik te nep.
Unlistedleaf ook. Rare vibe hebben ze.

Pokerev kijk ik soms
Deeppockermonster wel. Tenminste wat andere content dan packs openen

Soms ook pokichloe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:49:
[...]

True. Maar dat vind ik sowieso van 750-1000 euro voor diezelfde kaart. Om te zwijgen van de Mimikyu. :X Dus dan vind ik 375 nog meevallen in verhouding. ;) Enfin was vanmiddag bij mijn zus en mijn neefjes. Had mijn oudste neefje gewoon een rainbow Zard liggen van Burning Shadows. Duidelijk in played staat. Gewonnen op het schoolplein. En een Blastoise EX uit XY in betere staat.

Dus ben door zijn verzameling heen gegaan. Kon er zo nog vijf uit plukken. Niet allemaal in NM status want het blijft te leuk om de kaarten te gebruiken en te showen. Heb afgesproken ze te gaan verkopen. Lukt het voor die hele set doe ik er een schep bovenop. Gaan we los op een pokemonbeurs. *O* Denk dat het idee van een National pokedex setup wel goed zal werken bij mijn neefjes. Die kunnen GX/EX kaarten soms nog mooier vinden dan Vmax versies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Streskip
Vandaag naar Houten geweest, was onze eerste keer dat we een Pokemon beurs bezochten. Is goed bevallen, lekker door de mapjes heen gebladerd en wat kaartjes gekocht die op de wishlist stonden. Daarnaast nog een ultra pro Charizard binder, 2x 151 ETB en Paldean Fates tin. Vanavond er maar even goed voor gaan zitten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N971dSGtpl6ohwUojWvOSS0q-0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgjcuExEGK42kQkBW3FvjbjX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vanmiddag door mijn sv 151 bulk heen gegaan. Kon ze in dezelfde 151 binder kwijt als waar ik mijn Japanse set heb opgeborgen. Maar dan achteraan begonnen met de Engelse 151 bulk. De trainer bulk kon ik niet meer kwijt, ik mis de ex kaarten en full art / illustration rares logisch als dubbele. Heb ik toch mooi het grootste deel aan bulk kunnen sorteren en opbergen.

Er resteert nu nog een handjevol Japanse 151, Engelse 151, Paldea Evolved en Paldean Fates bulk. De 151 paste in de 151 mini tin en de Paldean Evolved met Paldean Fates heb ik in de potloden etui opgeborgen. Ruimt mooi op zo.

Veel plezier met het openen van die packs @Streskip Heb je nog een chase kaart uit beide series?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
@roel17 kaartjes in de pocket! We hebben er zin in :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Joosie200 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:21:
Ik ben vanmiddag door mijn sv 151 bulk heen gegaan. Kon ze in dezelfde 151 binder kwijt als waar ik mijn Japanse set heb opgeborgen. Maar dan achteraan begonnen met de Engelse 151 bulk. De trainer bulk kon ik niet meer kwijt, ik mis de ex kaarten en full art / illustration rares logisch als dubbele. Heb ik toch mooi het grootste deel aan bulk kunnen sorteren en opbergen.

Er resteert nu nog een handjevol Japanse 151, Engelse 151, Paldea Evolved en Paldean Fates bulk. De 151 paste in de 151 mini tin en de Paldean Evolved met Paldean Fates heb ik in de potloden etui opgeborgen. Ruimt mooi op zo.

Veel plezier met het openen van die packs @Streskip Heb je nog een chase kaart uit beide series?
Het was een teleurstellende opening. Van al die packs heb ik alleen een mooie Arbok en Zapdos (en dan de gewone, niet die met Articuno en Moltres erop). :'( Afijn, mijn national pokédex is wat betreft de 151 zo goed als klaar en bij mijn vriendin nu ook.

Ik wil heel graag die Squirtle/Charmander/Bulbasaur inclusief de evoluties van de 151 (MEW). Die kaarten hebben zo naast elkaar een heel mooi verhaal. Moet ze dan toch maar los gaan kopen ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Streskip schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:32:
[...]

Het was een teleurstellende opening. Van al die packs heb ik alleen een mooie Arbok en Zapdos (en dan de gewone, niet die met Articuno en Moltres erop). :'( Afijn, mijn national pokédex is wat betreft de 151 zo goed als klaar en bij mijn vriendin nu ook.

Ik wil heel graag die Squirtle/Charmander/Bulbasaur inclusief de evoluties van de 151 (MEW). Die kaarten hebben zo naast elkaar een heel mooi verhaal. Moet ze dan toch maar los gaan kopen ben ik bang...
Dat is spijtig. Wel gelijk aan mijn ervaring.
Ik heb ook 2 ETB geopend naast 1 binder collection. Ik had een full art Arbok, Alakhazam/Charmander illustration rare en Mew illustration rare. Verder niks anders dan bulk uncommons. Vier illustration rares op 24 packs en verder ook nauwelijks ex kaarten op 1 Blastoise ex. 151 heeft jammer genoeg pittige pull rate ratio.

Nu spaar ik de Japanse set dus ik heb die vier Engelse verkocht via cardmarket. En vervolgens ben ik singles gaan kopen. Misschien minder een pack opening gevoel. Tegelijkertijd krijg je waar je naar op zoek bent en als je meerdere enveloppe ontvangt is het toch een surprise wat je uit welke haalt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Joosie200 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 20:38:
[...]

Dat is spijtig. Wel gelijk aan mijn ervaring.
Ik heb ook 2 ETB geopend naast 1 binder collection. Ik had een full art Arbok, Alakhazam/Charmander illustration rare en Mew illustration rare. Verder niks anders dan bulk uncommons. Vier illustration rares op 24 packs en verder ook nauwelijks ex kaarten op 1 Blastoise ex. 151 heeft jammer genoeg pittige pull rate ratio.

Nu spaar ik de Japanse set dus ik heb die vier Engelse verkocht via cardmarket. En vervolgens ben ik singles gaan kopen. Misschien minder een pack opening gevoel. Tegelijkertijd krijg je waar je naar op zoek bent en als je meerdere enveloppe ontvangt is het toch een surprise wat je uit welke haalt O-)
Vind ik ook wel een leuk idee die Japanse. Ik heb op de beurs gisteren mijn eerste Japanse kaart gekocht, een full art Pidgey. Ik vind die kaart zo gaaf en kwam later op de beurs de Engelse full art Pidgeotto en Pidgeot tegen. Zal later nog wel even een fotootje maken. Heb nu alle 3 de full arts maar Japans en Engels in één reeks vloekt wel een beetje :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Streskip schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:09:
[...]
Vind ik ook wel een leuk idee die Japanse. Ik heb op de beurs gisteren mijn eerste Japanse kaart gekocht, een full art Pidgey. Ik vind die kaart zo gaaf en kwam later op de beurs de Engelse full art Pidgeotto en Pidgeot tegen. Zal later nog wel even een fotootje maken. Heb nu alle 3 de full arts maar Japans en Engels in één reeks vloekt wel een beetje :9
Ik snap hem wel. Een drie op een rij evolutielijn ziet er gewoon tof uit. En dat het dan nu gemixt is: klein detail imo. Het is mij meer om het design te doen dan iets anders. Liefst zou ik ze zelfs zonder tekst opsmuk over de abilities hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roel17
ChokingHazard schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:58:
@roel17 kaartjes in de pocket! We hebben er zin in :)
Kijk super! Wij hebben er ook zin in! Druk bezig met laatste dingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:40

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Dat is dus 15.00u voor ons Nederlanders ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat word vrij nemen of het internet vermijden vanaf 15:00 :P

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2024 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:55:
Dat word vrij nemen of het internet vermijden vanaf 15:00 :P
Ik heb gewoon een meeting ingepland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Ik heb gewoon een meeting ingepland :+
Slim, nu hopen dat je leidinggevende niet mee leest op Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
Beetje glazenbol vraag, maar wellicht uit jullie ervaring uit voorgaande jaren betreffende zulke aankondigingen: wat wordt er 'normaliter' bekend gemaakt --> een nieuw computerspel?

@roel17 ik ga er vanuit dat ik aanstaande zaterdag ook gewoon nog aan de kassa een ticket kan kopen + naar binnen kan toch?

[ Voor 26% gewijzigd door AntraXxX op 20-02-2024 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
AntraXxX schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:07:
Beetje glazenbol vraag, maar wellicht uit jullie ervaring uit voorgaande jaren betreffende zulke aankondigingen: wat wordt er 'normaliter' bekend gemaakt --> een nieuw computerspel?
Dat is wel de verwachting. Het is wel gebaseerd op een cyclus. Als het klopt, gaat er een remake aangekondigd worden, waarschijnlijk van Gen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:09:
[...]

Dat is wel de verwachting. Het is wel gebaseerd op een cyclus. Als het klopt, gaat er een remake aangekondigd worden, waarschijnlijk van Gen 5.
Ik hoop persoonlijk dat die geruchten niet waar zullen zijn en dat ze kiezen voor Gen 2 of Gen 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Las ook geruchten over Let's go in de Johto regio. Zou ik niet blij van worden :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:11:
[...]

Ik hoop persoonlijk dat die geruchten niet waar zullen zijn en dat ze kiezen voor Gen 2 of Gen 3
Gen 2 zou nog kunnen in een Let's Go series. Maar gen 3 had een remake in ORAS, en gen 4 met BDSP. Voor gen 5 is er (nog) geen remake, vandaar de speculatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:40
Ach ik zie het niet zo zwart of wit. Gen 2 of 5 lijkt me allebei interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
L23 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:14:
I see what you did there :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:14:
[...]

Gen 2 zou nog kunnen in een Let's Go series. Maar gen 3 had een remake in ORAS, en gen 4 met BDSP. Voor gen 5 is er (nog) geen remake, vandaar de speculatie.
Een Let's Go versie van Gen 2 lijkt me echt super tof! Want die vorige Let's Go waren ook echt heel goed gemaakt :). Ik heb persoonlijk het minst met Gen 5, dus het is meer een persoonlijk iets waarom ik hoop dat we een andere gen remake krijgen. Maar voor de mensen die Gen 5 wel erg leuk vonden zou het wel iets leuks zijn, aangezien er zoals je al zegt nog nooit een remake van geweest is.

Maar een nieuw Pokémon Legends spel is ook van harte welkom, want Pokémon Legends: Arceus was ook echt wel heel tof! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
AntraXxX schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:07:

@roel17 ik ga er vanuit dat ik aanstaande zaterdag ook gewoon nog aan de kassa een ticket kan kopen + naar binnen kan toch?
Ja zeker zaterdga kun je dag ticketd van 11 tot 17 aan de deur kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:31
Als het een remake a la BDSP wordt dan laat maar zitten :P
Black/White vond ik persoonlijk wel goed, die game is echt ondergewaardeerd imo.
Eigenlijk hoop ik stiekem dat ze meer tijd nemen om een echte mainline game te produceren maar de geruchten gaan dat er 2 games aangekondigd worden, waaronder ik vermoed een mainline game.
Een pokemon legends game zou ik niet verkeerd vinden, maar wat mij betreft mogen ze best wel wat meer tijd steken in alles, en dat zeg ik oprecht als Pokemon fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop inderdaad niet dat ze de animatie stijl van BDSP weer gaan gebruiken, want die vond ik echt niet leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Streskip
De 3 aanwinsten van de beurs eergisteren. Vind ze zo cool :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhmdjBjaGhB9igyYPoMkcMfEkWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NEzfwa8Kp9kfRTCwqTeKXeF9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:31
Ah die Pidgey kaart heeft vorig jaar nog groot in Yamashita Park in Yokohama gestaan met meerdere lagen zodat je erachterdoor kon om een foto te maken :)

Denk ook niet dat ze Pokemon Worlds nog grootser kunnen maken dan dat zo ongeveer, met hetgeen er te doen was om Worlds heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iets meer dan een maandje tot Poké-Con la Plaza, heb er veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stond nog op de Pikachu van Gogh lijst bij de Primera. Die hebben nu wat packs binnen gekregen. Geen 151, Paradox Rift of Paldean Fates. Wel Paldea Evolved en Obsidian flames mini portfolio. Single pack met een mini opbergmap. Dus daar een keer wat van meegenomen. Twee Charizards op de verpakking en een Dragonite.

Ben benieuwd of ik de Magikarp van Paldea Evolved kan pullen of iets interessants van Obsidian Flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:59
Ik hoop persoonlijk niet op een nieuwe Pokemon Legends game. Arceus vond ik toch wat tegenvallen. Is ook de reden geweest voor mij om niet naar Scarlet/violet te gaan. De spelwereld is nog zo kaal enzo. Mag echt wel wat meer leven in, uitgestekter en volledig open wereld (de laatste game deed dit al een stuk beter).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:00
L23 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:14:
Je liet me echt heel erg lachen. Dank je wel!

Ik verwacht Black 3 en White 3 en/of een Legends.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:09
Nieuwe afleveringen van Pokemon konsheruju (concierge) zijn onderweg.
https://www.nintendolife....-concierge-are-on-the-way

Trailer van de eerste vier afleveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Volgens mij las ik ook wat geruchten over pokemon legends celebi. Die zou ik nog wel willen overwegen denk ik. Heb Arceus geskipt maar leek me wel interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
Hier nog een leuk YT kanaal wat ik afgelopen weekend toevallig tegenkwam:

https://m.youtube.com/@TheBulbaStore/videos

Bestaat een half jaartje, maar heeft imo erg leuke vendor POV video’s.
Heeft de kaarten die hij verkoopt of juist inkoopt op de beurzen er achteraf inge-edit zodat je duidelijk kunt zien om welke kaarten het gaat + de waarde er van etc.
Een na laatste video is een (interessante) Q&A en zojuist een video online waarin hij álle gesealde Pikachu Poncho boxen gaat openen plus de Mario/Luigi box en deze laat graden.
Aanradertje dit kanaal! 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Aschtra schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:04:
Volgens mij las ik ook wat geruchten over pokemon legends celebi. Die zou ik nog wel willen overwegen denk ik. Heb Arceus geskipt maar leek me wel interessant
Ik ben geen fan van de Legends 'reeks', alleen wél van Celebi. Hmmm...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
AntraXxX schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:00:
Hier nog een leuk YT kanaal wat ik afgelopen weekend toevallig tegenkwam:

https://m.youtube.com/@TheBulbaStore/videos

Bestaat een half jaartje, maar heeft imo erg leuke vendor POV video’s.
Heeft de kaarten die hij verkoopt of juist inkoopt op de beurzen er achteraf inge-edit zodat je duidelijk kunt zien om welke kaarten het gaat + de waarde er van etc.
Een na laatste video is een (interessante) Q&A en zojuist een video online waarin hij álle gesealde Pikachu Poncho boxen gaat openen plus de Mario/Luigi box en deze laat graden.
Aanradertje dit kanaal! 🙂
Ff snel op werk gekeken. Dat gaat wel echt om imo flinke bedragen. En ik moeilijk doen om een kaart van 3 tientjes :+ ga hem iig volgen, thnx!

Mijn Cardmarket-profiel

• ChokingHazard
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de beurs zaterdag? Misschien leuk om te meeten?

Mijn Cardmarket-profiel

• AntraXxX
  • Nu online
ChokingHazard schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:19:
[...]

Ff snel op werk gekeken. Dat gaat wel echt om imo flinke bedragen. En ik moeilijk doen om een kaart van 3 tientjes :+ ga hem iig volgen, thnx!
Ja vet he, je moet het maar durven zo'n investering van 25k maar nadat alles gegrade is is het gewoon 50k waard. :*) Wel vet die Beckett black label Pikachu Rayquaza en Pikachu Charizard.
ChokingHazard schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:02:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de beurs zaterdag? Misschien leuk om te meeten?
Voor zover ik weet jij en ik, en @roel17 natuurlijk ( :+).
Wil wel ff meeten hoor, gezellig!
Ik ben er met m'n vriendin, maar wel pas tussen 13:00-14:00 ergens.

Jullie?

[ Voor 38% gewijzigd door AntraXxX op 22-02-2024 16:03 ]

• ChokingHazard
AntraXxX schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:01:
Voor zover ik weet jij en ik, en @roel17 natuurlijk ( :+).
Wil wel ff meeten hoor, gezellig!
Ik ben er met m'n vriendin, maar wel pas tussen 13:00-14:00 ergens.

Jullie?
Ik ben er samen met m'n zoon van 11, bij de eerste editie wilde hij redelijk snel weg omdat de locatie zo klein was. Maar hij wilde deze keer graag mee. Ik heb vip tickets gekocht dus ben er al om 10u. Ik verwacht natuurlijk wel een speciale ontvangst door @roel17 :P

Mijn Cardmarket-profiel

• AntraXxX
  • Nu online
Ik heb even jullie mening / expertise nodig betreffende dit Marktplaats account:
https://www.marktplaats.nl/u/melvin/48218066/

De beste man heeft álleen maar mooie, zeldzame 1st editions.
Nu ben ik überhaupt oprecht geïnteresseerd in de Houndoom en Shining Gyarados van Neo Revelation dus via Cardmarket weet ik wel wat het ongeveer waard zou zijn. (1st edition is me te duur dus daar ga ik niet voor)

Waarde Shining Gyarados 1st edition zit rond de €500-€600 en de Houndoom ~€150-€200.
Nu kan ik ze béíden voor €250 hebben via Marktplaats.

Ik dacht nou top best prima toch? Maar ik voelde wel al gelijk "wat is dit goedkoop, het voelt niet goed". Dus toen vroeg ik naar een van z'n veel duurdere kaarten wat ie wilde hebben, nu kon ik een bepaalde kaart hebben voor 10% marktwaarde.

Gevalletje "if it sounds too good to be true"?
Want de kaarten zitten wel in een toploader etc., maar verkoper heeft vervolgens totaal geen verstand van de marktwaarde.

Zou het kunnen zijn dat er proxy's verkocht worden? Hoe aannemelijk achten jullie dit?
Z'n woonplaats ligt ook niet even om de hoek, dus langsgaan om ze te bekijken zit er ook niet in.

[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 22-02-2024 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
AntraXxX schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:21:
Ik heb even jullie mening / expertise nodig betreffende dit Marktplaats account:
https://www.marktplaats.nl/u/melvin/48218066/

De beste man heeft álleen maar mooie, zeldzame 1st editions.
Nu ben ik überhaupt oprecht geïnteresseerd in de Houndoom en Shining Gyarados van Neo Revelation dus via Cardmarket weet ik wel wat het ongeveer waard zou zijn. (1st edition is me te duur dus daar ga ik niet voor)

Waarde Shining Gyarados 1st edition zit rond de €500-€600 en de Houndoom ~€150-€200.
Nu kan ik ze béíden voor €250 hebben via Marktplaats.

Ik dacht nou top best prima toch? Maar ik voelde wel al gelijk "wat is dit goedkoop, het voelt niet goed". Dus toen vroeg ik naar een van z'n veel duurdere kaarten wat ie wilde hebben, nu kon ik een bepaalde kaart hebben voor 10% marktwaarde.

Gevalletje "if it sounds too good to be true"?
Want de kaarten zitten wel in een toploader etc., maar verkoper heeft vervolgens totaal geen verstand van de marktwaarde.

Zou het kunnen zijn dat er proxy's verkocht worden? Hoe aannemelijk achten jullie dit?
Z'n woonplaats ligt ook niet even om de hoek, dus langsgaan om ze te bekijken zit er ook niet in.
Ik zeg fake. Niet doen. Als ik de kaart vergelijk met een legit versie vallen me een aantal dingen op. De border is imo veel te geel. De damagepoints van de aanval staan te dicht op de rand rechts, daar zit bij een echte kaart meer padding tussen. Hetzelfde geldt voor de energy iconen links. De lijn erboven loopt bij een legit kaart door tot vrijwel helemaal aan de linkerkant van de iconen. Bij de kaart van die advertentie lijken de iconen wat verder door te lopen.

Het is natuurlijk lastig te beoordelen vanaf een foto, zeker zo'n onduidelijke als in de advertentie. Maar mijn eerste ingeving zegt nep. Het lettertype lijkt ook wat af te wijken maar ik weet niet zeker of ik daar gelijk in heb.

Edit: Ik heb even naar z'n andere advertenties gekeken en alleen bij die Charizard krijg ik de kriebels. Als je echt interesse hebt in de kaarten zou ik het er persoonlijk wel voor over hebben naar Rotterdam te rijden. Dan kun je ze in ieder geval voelen.

[ Voor 6% gewijzigd door ChokingHazard op 22-02-2024 16:40 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Nu online
ChokingHazard schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:36:
[...]

Ik zeg fake. Niet doen. Als ik de kaart vergelijk met een legit versie vallen me een aantal dingen op. De border is imo veel te geel. De damagepoints van de aanval staan te dicht op de rand rechts, daar zit bij een echte kaart meer padding tussen. Hetzelfde geldt voor de energy iconen links. De lijn erboven loopt bij een legit kaart door tot vrijwel helemaal aan de linkerkant van de iconen. Bij de kaart van die advertentie lijken de iconen wat verder door te lopen.

Het is natuurlijk lastig te beoordelen vanaf een foto, zeker zo'n onduidelijke als in de advertentie. Maar mijn eerste ingeving zegt nep. Het lettertype lijkt ook wat af te wijken maar ik weet niet zeker of ik daar gelijk in heb.

Edit: Ik heb even naar z'n andere advertenties gekeken en alleen bij die Charizard krijg ik de kriebels. Als je echt interesse hebt in de kaarten zou ik het er persoonlijk wel voor over hebben naar Rotterdam te rijden. Dan kun je ze in ieder geval voelen.
De echt waardevolle kaart waar ik dus naar doorvroeg was de 1st edition Charizard base set. https://www.marktplaats.n...-charizard-foil-1st-4-102

Een kaart die duizenden euro's waard is (en zelfs tonnen heeft opgebracht). Ik mocht 'm voor €150 hebben.. Indien legit dan stap ik nu nog in de auto richting Rotterdam haha.

Maargoed bedankt voor het meekijken!

• ChokingHazard
AntraXxX schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:53:
[...]

De echt waardevolle kaart waar ik dus naar doorvroeg was de 1st edition Charizard base set. https://www.marktplaats.n...-charizard-foil-1st-4-102

Een kaart die duizenden euro's waard is (en zelfs tonnen heeft opgebracht). Ik mocht 'm voor €150 hebben.. Indien legit dan stap ik nu nog in de auto richting Rotterdam haha.

Maargoed bedankt voor het meekijken!
Ik doelde met mijn comment inderdaad op de Charizard. Dacht dat je die gelinked had maar ik had hem zelf opengeklikt :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-06 23:21
Kleine update m.b.t. mijn National Pokédex. Het schiet aardig op! Kanto is inmiddels compleet. En in totaal mis ik nu nog zo'n 100-120 Pokémon. Het kopen op cardmarket wordt nu wel wat lastiger.

Ik heb helaas wel wat aanpassingen moeten doen want anders paste het simpelweg niet meer in de map.
- Pokemon lopen nu gewoon door, dus Pokemon met meerdere evoluties gaan niet meer op een nieuwe rij
- Regionals/Forms doen we niet meer
- Nieuwe gen start wel op een aparte pagina

En zelfs nu... is het alsnog een hele dikke binder geworden. Eigenlijk zelfs wat te dik.

[ Voor 4% gewijzigd door Royy90 op 22-02-2024 18:52 ]

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roel17
Sfeer impressie (denk ong 1/3 van de hal, en van zaal 1)

@ChokingHazard locatie is stuk stuk stuk groter!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1H2WEY28zUewgz0b7TlJ3aXa6PI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzY4U4cipkMDBvKhefy8Gccq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door roel17 op 23-02-2024 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
roel17 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:15:

[Afbeelding]
Poahhh, dat is wel echt een flink verschil met de eerste locatie :9~ ik heb er echt zin in! Gaan we meeten?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-06 22:18
roel17 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:15:

[Afbeelding]
Heb er zin in morgen. Misschien een tweakers meet erbij doen 😉

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Vinden jullie dat de nieuwe Pokémon game die dinsdag aangekondigd gaat worden uit dient te komen op de opvolger van de Nintendo Switch?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Clavat schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:33:
[...]

Heb er zin in morgen. Misschien een tweakers meet erbij doen 😉
Had ik ook al voorgesteld :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Toch nog richting Venray gereden vanmiddag na een ochtendje Drenthe / Overijssel Intertoys bezoeken. Met vier nieuwe pikachu op zak richting Weverslo gereden met file onderweg. Uiteindelijk nog 1 uur rond kunnen slenteren op zoek naar Japanse 151. Zaken als de veiling zal ik wel hebben gemist. Wat er was had ik zelf al, maar er was ook genoeg Paradox Rift / Paldean Fates. Ik vond het wel goed opgezet met twee manege hallen. Genoeg ruimte. Ik heb twee van de vier Pikachu Van Gogh laten insturen naar PSA door Flash Cards.be. Hoogstraten is evenmin om de hoek voor mij, maar het bedrag was gelijk aan wat PSA rekent als je er direct 10 of meer exemplaren instuurt.

En nu terug op huis aan. Ik kwam nog Burning Shadows tegen bij 1 Intertoys. Verder Paldean Fates / Paldea Evolved en Paradox Rift boosters gehaald. Helaas geen Engelse 151. Geen idee trouwens of andere zaken zoals de Mediamarkt en Primera / Bruna nog nieuwe voorraad hadden. Daarvoor was ik teveel gefocust op Intertoys.
Pagina: 1 ... 39 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.