Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 60 Laatste
Acties:
  • 262.708 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:45
Zenomyscus schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:13:
[...]

Ansich een goede oplossing, daarmee voorkom je eindeloos schuiven. Maar ik weet zeker dat ik zelf ze liever bij elkaar wil hebben. Maar ook geen gaten.. En evolutielijnen zijn ook wel heel erg vet, ook al kloppen de nummers dan niet.

Mogelijk ga ik deze lijst hanteren:
Bulbapedia

Als je alles van een generatie bij elkaar zet (in dat geval krijg je dus 4x Tauros bij elkaar ivm het nummer), dan heb je wellicht een keer pech als er nieuwe pokemon bijkomen. Maar worst case moet je dan 150 kaarten verplaatsen. Dat moet je niet te vaak doen uiteraard, lijkt me voor je kaarten ook geen pretje. Maar mijn autisme wil ook wat :+
Ja dat is ook een leuke manier om te doen! Hier ga ik ook eens over nadenken... zou ook wel weer wat pagina's schelen. Je kan er wel 100% vanuit gaan dat je bij elke nieuwe generatie dan kaarten mag gaan verschuiven want er komen altijd wel nieuwe forms, regionals of baby's. Maar dat is op zich niet zo heel erg. Wel vervelend haha.

Hier nog een website op die manier waar het net wat overzichtelijker is.
https://supereffective.gg/apps/livingdex/national (even handmatig op sorted by forms minimal zetten)

Ik ga dit ook maar doen denk ik! Bedankt voor de tip! Zo maak je inderdaad een nog mooiere National Pokédex.

Ik heb wat te doen dit weekend :9~

edit; net gen1 gereorganiseerd... twee pagina's eraan toe moeten voegen

[ Voor 13% gewijzigd door Royy90 op 02-02-2024 15:21 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Weet iemand wie de selected retailers zijn in Nederland, voor picachu van gogh kaart? Ik wil deze kaart voor mijn collectie wel hebben, maar niet tegen scalper prijzen

[ Voor 9% gewijzigd door boombes op 02-02-2024 14:17 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boombes schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:16:
Weet iemand wie de selected retailers zijn in Nederland, voor picachu van gogh kaart? Ik wil deze kaart voor mijn collectie wel hebben, maar niet tegen scalper prijzen
Meest betrouwbaar zou ik Cardmarket hierin vinden, daar begint de laagste prijs in Nederland bij €118.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Volgende week komt er een nieuwe release golf voor de picachu vn gogh kaart en deze kost €30. Wie weet welke 'gelesecteerde' winkels dit zijn?

Bron: https://www.ad.nl/economi...nkel-te-krijgen~a735f2bf/

[ Voor 40% gewijzigd door boombes op 02-02-2024 14:24 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boombes schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:22:
Volgende week komt er een nieuwe release golf voor de picachu vn gogh kaart en deze kost €30. Wie weet welke 'gelesecteerde' winkels dit zijn?

Bron: https://www.ad.nl/economi...nkel-te-krijgen~a735f2bf/
Mijn eerste hit op Google zegt het volgende.
Vanaf 10 februari 2024 kun je bij de onderstaande winkels in Nederland een van deze prachtige kaarten cadeau krijgen als je in één aankoop minimaal 29,99 euro aan Pokémon TCG-artikelen besteedt: Intertoys. Game Mania. Top1Toys.

bron
Nu nog hopen dat het door het hele land is en niet alleen in het westen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2024 14:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boombes
Ik was serieus al 20 minuten aan het Googlen maar maar kreeg het niet gevonden. Zelfs het nieuws bericht vond ik niet meer.
Key words:
picachu van gogh retailers nederland
Waar is de picachu kaart vanaf volgende week te koop?
Picachu van gogh card retailers
Enz

Helaas weet ik dus nog steeds niet waar ik moet zijn in zuid Limburg
Diverse spellenspeciaalzaken <--- lekker duidelijk.

Denk dat ik maar 25 min rij naar de dichtstbijzijnde game mania

[ Voor 26% gewijzigd door boombes op 02-02-2024 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boombes schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:30:
Ik was serieus al 20 minuten aan het Googlen maar maar kreeg het niet gevonden. Zelfs het nieuws bericht vond ik niet meer.
Key words:
picachu van gogh retailers nederland
Waar is de picachu kaart vanaf volgende week te koop?
Picachu van gogh card retailers
Enz
Ik zocht op: '' Pikachu with Grey Felt Hat welke winkels febuari ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In mijn zoekresultaat zoals al eerder hier vermeld kom ik toch echt wel winkelnamen tegen zoals: Intertoys. Game Mania. Top1Toys dus daar kan je hopelijk wel wat meer mee dan diverse spellenspeciaalzaken.

Hoop dat het ook via online te bestellen is!

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2024 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die pagina die @G_Dragon linkt is van Pokemon.com zelf met pers tekst in Engels en Nederlands. Dat is wat mij betreft meer legit.

Intertoys - allemaal gesloten hier
Game Mania - die is hier inmiddels gesloten
Top1Toys - zit hier niet met een vestiging
Primera
Bruna
Media Markt
Smyths Toys Superstores - zit niet overal
Diverse spellenspeciaalzaken

Vraag me af welke taferelen we krijgen bij een Bruna, MM, Primera. Die zitten met meer filialen door heel NL. Als elk filiaal er slechts 10 krijgt ga je snel achter het net vissen denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 02-02-2024 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intertoys & Mediamarkt & Top1toys zitten bij ons op 20 minuten afstand, Primera op 10 minuten afstand. Helaas is de Gamemania in Emmen al jaren geleden gesloten -O-

Maar ik blijf hopen dat online bestellen ook mogelijk gaat zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2024 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 20:11

Ypho

Allround Nerd

Ik weet dat mijn LGS er 10 krijgt, die heeft het alleen bekend gemaakt in de Pokemon-spelers-groep, om museum-situaties te voorkomen. Toch nog steeds jammer dat ze van 100 kaarten naar 10 worden "gedowngrade".

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Ypho schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:49:
Ik weet dat mijn LGS er 10 krijgt, die heeft het alleen bekend gemaakt in de Pokemon-spelers-groep, om museum-situaties te voorkomen. Toch nog steeds jammer dat ze van 100 kaarten naar 10 worden "gedowngrade".
Maar als ik dan het persbericht hierboven lees en de salesman zegt "Ik ben erg blij dat we een zeer grote hoeveelheid kaarten hebben kunnen drukken, zodat fans er een kunnen bemachtigen" dan spreekt dat wel een beetje tegen dat retailers er zogezegd maar 10 krijgen..

Ben wel benieuwd wat deze nieuwe release met de waarde van de kaart gaat doen trouwens.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

AntraXxX schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:55:
[...]

Maar als ik dan het persbericht hierboven lees en de salesman zegt "Ik ben erg blij dat we een zeer grote hoeveelheid kaarten hebben kunnen drukken, zodat fans er een kunnen bemachtigen" dan spreekt dat wel een beetje tegen dat retailers er zogezegd maar 10 krijgen..

Ben wel benieuwd wat deze nieuwe release met de waarde van de kaart gaat doen trouwens.
Dit kreeg ik te horen van mijn LGS, wellicht dat het voor grote ketens uiteindelijk anders is hoor, geen idee.
Zojuist ben ik gebeld door de leverancier. Hij begon met de zin "[naam], ik heb slecht nieuws"....

De leverancier, is teruggeroepen door de Pokémon Company als het gaat om de van Gogh kaart.
Ik ontvang dan ook geen 100 kaarten of 50 kaarten van van Gogh.

Wij ontvangen 10 kaarten, net als iedere ander retailer in NL die gebruik heeft gemaakt van de actie.

De reden dat de Pokémon Complany heeft ingegrepen is de ervaring die ze hebben gehad bij het museum in combinatie met de reacties op deze acties online en het waarborgen van de veiligheid van de retailers.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 15:08:
[...]

Dit kreeg ik te horen van mijn LGS, wellicht dat het voor grote ketens uiteindelijk anders is hoor, geen idee.

[...]
Kan best dat ze in batches er 10 per winkel kunnen krijgen. En dan afhankelijk van de verkoop tot 9x restocken om zo geleidelijker 100 per LGS te distribueren. Maar geheid dat er genoeg winkels 5 laten apart houden voor de vaste klanten en 5 houden voor vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Joosie200 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 15:26:
[...]

Kan best dat ze in batches er 10 per winkel kunnen krijgen. En dan afhankelijk van de verkoop tot 9x restocken om zo geleidelijker 100 per LGS te distribueren. Maar geheid dat er genoeg winkels 5 laten apart houden voor de vaste klanten en 5 houden voor vrije verkoop.
En dat is dan weer niet de bedoeling uiteraard, maar de winkels zien de euro-tekens in de ogen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 15:47:
[...]

En dat is dan weer niet de bedoeling uiteraard, maar de winkels zien de euro-tekens in de ogen denk ik :)
Het zal me niet verbazen. Het is niet alsof de winkeliers niet afweten van de initiële launch. En de marktwaarde is ze ook bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 21:45
Gewoon even heel nieuwsgierig hoor, maar wat vind iedereen zo geweldig aan deze Gogh Pikachu? Ik vind de kaart zelf nou niet echt heel mooi of zou... maar dat is natuurlijk persoonlijk.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Laatst online: 19:00
Als ieder filiaal er zo weinig krijgt dan lijkt het me dat er soieso een groot aantal verlopen gaan aan medewerkers oid? Inmiddels weet iedereen wel dat die kaarten erg populair zijn. We hebben op dorp hier alleen een Primera.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 11:01
Royy90 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:12:
Gewoon even heel nieuwsgierig hoor, maar wat vind iedereen zo geweldig aan deze Gogh Pikachu? Ik vind de kaart zelf nou niet echt heel mooi of zou... maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Unieke kaarten die bij bijzondere gebeurtenissen zijn uitgebracht hebben voor de meeste verzamelaars een hoge verzamelwaarde.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is een kaart in beperkte oplage. En na de scream serie blijkt er wel interesse te zijn in een mashup van Pokemon met kunst. Zelf had ik het tof geleken als ze alle schilderijen als kaart hadden gereleased. Zoals er een scream Eevee, scream Psyduck etc is. Waarom geen Van Gogh Eevee, Pikachu, Snorlax en Sunflora als kaart. Vooral de Eevee en Snorlax had ik graag ook als Pokemon card gewild.

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn3.mavin.io%2Fproduction%2FsoldItems%2F116936982%2Fimages%2Fimage-0.jpg&f=1&nofb=1&ipt=da6defacaa52a8bb45f1c678925a4dc92220b84add8b6ca1ca74c7a094e582f2&ipo=images

Voor de helft zien mensen euro tekens in de ogen. Voor de andere helft is het super om na de scream serie nu een extra kaart te hebben. En die serie blijkt zelfs jaren later nog flink hun waarde behouden. Juist omdat het nu een NL rerelease gaat zijn zal er meer aanbod komen op Cardmarket, Catawiki, Ebay Nederland en Marktplaats. Maar op 18k aan grading door PSA op deze enkele kaart is een restant verdelen nou niet noemenswaardig op het totaal. Tenminste ik verwacht niet dat de Pokemon company voor nog eens 18k aan Van Gogh kaarten de printers aan heeft geslingerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 02-02-2024 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8oTAlsqfDevmN8yHZYllZaypIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OkPXBeGAacaf4rCU02nHyBrm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 03-02-2024 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Welk series zijn er momenteel trouwens te koop in bv een Bruna of Primera? Ik ben al jaren niet meer in dat soort winkels geweest. Is 151 nog verkrijgbaar daar?

Voordeligst waarschijnlijk 6x 4.99 voor losses packs of zijn er nog producten die dichter bij de 30 zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
stfnz schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:29:
Welk series zijn er momenteel trouwens te koop in bv een Bruna of Primera? Ik ben al jaren niet meer in dat soort winkels geweest. Is 151 nog verkrijgbaar daar?

Voordeligst waarschijnlijk 6x 4.99 voor losses packs of zijn er nog producten die dichter bij de 30 zitten?
De bruna en primera bij ons hebben geen pokemon en als ze het hebben is het een boosterpack (vaak 2 series terug bijv scarlet & violet) in venlo zie ik soms wel wat liggen bij primera maar ook vaak wat oudere items zoals crown zentih.

Ook zijn ze toch net als Intertoys DUUR! En kan je beter bij een webshop of persoon bestellen.

Ik kan je eventueel een 06 geven van een seller via DM.

Ps:

Wil jij kans maken op VIP tickets en een EEVEE Slab? Doe dan mee!

https://vm.tiktok.com/ZIJn56M7t/

[ Voor 6% gewijzigd door roel17 op 03-02-2024 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
G_Dragon schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:43:
Intertoys & Mediamarkt & Top1toys zitten bij ons op 20 minuten afstand, Primera op 10 minuten afstand. Helaas is de Gamemania in Emmen al jaren geleden gesloten -O-

Maar ik blijf hopen dat online bestellen ook mogelijk gaat zijn.
Hier een Bruna op 5 min en de grotere ketens op 15-20 min afstand. Ik ga toch maar naar de grotere ketens om meer zekerheid te hebben.
Bijkomend voordeel van deze actie is als je slaagt je gelijk nog wat boosterpacks te openen hebt :+ .

Maar jij gaat er nog een extra halen dus? Voor je vriendin?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
stfnz schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:29:

Goeie vraag. Ik koop nooit Pokemon gerelateerd spullen bij Bruna of Primera. Nu leek mij een setje Zapdos/Alakhazam / Binder collection of een mini booster bundle wel wat. Maar dan moeten ze die nog wel in stock hebben van 151. Van een Mediamarkt en Top 1 Toys, Gamemania verwacht ik meer voorraad. Kan maar zo dat je bij Bruna en Prima losse boosters moet halen van oudere sets dan S&V.

Vanochtend heb ik trouwens een Rowlet SM-P/290 scream PSA 8 kunnen kopen voor 90 euro. Op naar de Eevee en Psyduck versies. Ik vind de Psyduck het best geslaagd ala de Munch scream. De Pikachu en Mimikyu zet ik maar uit mijn hoofd. Het moet wel leuk blijven die Pokemon verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:37
Viel me op dat ze bij de intertoys tegenwoordig echt een uitgebreid schap met pokemon kaarten in de winkel hebben staan met veel verschille de sets, vroeger stonden er alleen wat dozen achter de kassa. Pokemon is weer populairder dan ooit lijkt het.

Vermaak me zelf erg goed ook met de nieuwe games en heb toch ook maar een map gekocht om een beetje casual wat te gaan verzamelen. Wat is een mooie set om mee te beginnen?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
Joosie200 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:44:
[...]

Vanochtend heb ik trouwens een Rowlet SM-P/290 scream PSA 8 kunnen kopen voor 90 euro. Op naar de Eevee en Psyduck versies. Ik vind de Psyduck het best geslaagd ala de Munch scream. De Pikachu en Mimikyu zet ik maar uit mijn hoofd. Het moet wel leuk blijven die Pokemon verzameling.
Mooie aanwinst! Via Marktplaats toevallig?
Daar zag ik gisteren namelijk een advertentie staan met die kaart, advertentieomschrijving gaf wel aan dat ie verkocht was.
Stylze schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:13:
Viel me op dat ze bij de intertoys tegenwoordig echt een uitgebreid schap met pokemon kaarten in de winkel hebben staan met veel verschille de sets, vroeger stonden er alleen wat dozen achter de kassa. Pokemon is weer populairder dan ooit lijkt het.

Vermaak me zelf erg goed ook met de nieuwe games en heb toch ook maar een map gekocht om een beetje casual wat te gaan verzamelen. Wat is een mooie set om mee te beginnen?
De Scarlet & Violet (Mew) 151 set —> de originele eerste generatie van 151 Pokemon in een nieuw jasje. Vorig jaar september ofzo gereleased.

Hier de card list: https://tcg.pokemon.com/en-us/galleries/151/

[ Voor 39% gewijzigd door AntraXxX op 04-02-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:18:
[...]

Mooie aanwinst! Via Marktplaats toevallig?
Daar zag ik gisteren namelijk een advertentie staan met die kaart, advertentieomschrijving gaf wel aan dat ie verkocht was.
Die zag ik ook te laat. Maar nee via Ebay van iemand uit Japan zelf. Hou daar nu een Psyduck in de gaten. Psa 6, maar wie weet laat ik die anders regraden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
Afgelopen vrijdagmiddag kwam een erg mooi pakketje binnen, namelijk m’n géhéle wensenlijst waar ik het in onderstaande quote over heb.
Uiteindelijk via Marktplaats (heeft ook een CM account) iemand gevonden welke ze allemaal had, in mint condition én (400+) positieve reviews.
Dus zie hier 😬

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPiAwq2nyA3Ouc3gmMbCi8H9iNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFj6uTZ8NnraHNZe10epRibg.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam er sinds deze week pas achter bijvoorbeeld dat de Zapdos ook Articuno op de kaart heeft; valt een beetje weg in de kleuren van de lucht. Maar vette kaart met de 3 legendary’s.
Charizard spreekt voor zich, altijd gaaf imo. De gouden lekker over the top en de rechtse ook zo’n vet ontwerp.

De onderste rij zijn m’n favorieten.
Magikarp is echt apart met al die regenboogkleuren in ‘t holo gedeelte om hem heen, die Pikachu kaart heeft zoveel details om te ontdekken. Zo staan er toch best veel andere Pokemon op, bijv. direct achter Pikachu een Blastoise die pas opvalt nadat je de kaart aandachtig bekijkt. Pikachu zelf is een beetje er bóvenop gedrukt, met een opstaand randje om ‘m heen, cool gedaan.
En de Venusaur.. super mooi kleurenpallet. Echt een geweldige kaart ook!
AntraXxX schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:14:
[...]
Ik ga volgende maand waarschijnlijk naar de beurs in Venray met m'n broertje.
Ik heb m'n zinnen gezet op een of meerdere van de volgende kaarten:
- Charizard ex (223/197 Obsidian Flames) á €60
- Charizard ex goud (228/197 OF) á €22
- Charizard ex zilver (215/197 OF) á €15
- Venusaur ex (198/165 151 set) á €40
- Zapdos ex (202/165 151 set) á €38
- Pikachu (173/165 151 set) á €18
- Magikarp (203/193 Paldea Evolved) á €60

Op Marktplaats staan deze wel en vast en zeker ook bij betrouwbare verkopers, maar het geeft me toch een beter gevoel om in real life ff de kaarten te bekijken etc. voordat ik iets zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Zapdos ex en Pikachu vind ik zelf ook twee mooie kaarten uit de 151 reeks. Meerdere pokemon op dezelfde plaat. Ik vind de Zards te druk overkomen, de Magikarp is wel nice om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Mijn van gogh ligt reserveerd klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roel17 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:11:
Mijn van gogh ligt reserveerd klaar :)
Hoe dat dan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
Vragen en bestelling erbij neerleggen en 10 feb ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roel17 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:16:
[...]

Oh serieus? Dan ga ik morgen ook even bellen :p

Trouwens:

De winkels die meedoen met de actie zijn:
  • Intertoys
  • Game Mania
  • Top1Toys
  • Primera
  • Bruna
  • Media Markt
  • Smyths Toys Superstores
  • Diverse spellenspeciaalzaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
G_Dragon schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:17:
[...]

Oh serieus? Dan ga ik morgen ook even bellen :p

Trouwens:

De winkels die meedoen met de actie zijn:
  • Intertoys
  • Game Mania
  • Top1Toys
  • Primera
  • Bruna
  • Media Markt
  • Smyths Toys Superstores
  • Diverse spellenspeciaalzaken
.

Meeste succes bij bijv een lokale Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roel17 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:18:
[...]

.

Meeste succes bij bijv een lokale Intertoys
Die wil ik morgenmiddag even bellen om te overleggen wat er mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
De lokale Bruna wilde er ook wel eentje apart houden voor ons. Natuurlijk geen idee wat ze aan producten verkopen. Over het algemeen zullen we het snelst aan de 30,- komen met 5 a 6 packs? Booster bundles gaan zeker eerder richting de 40,-? Als ze die al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga vanmiddag even rondbellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
roel17 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:16:
[...]

haha mooi dat het nu alweer fout gaat :+ gaat sowieso weer gezeik opleveren als er mensen in de rij staan en andere mensen vrolijk langs komen lopen om hun reservering op te halen. 8)7
Ben benieuwd hoe erg uit de hand het gaat lopen zaterdag haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou bijna geen enkele winkel in Drenthe weet waarover ik het heb op een na, dit beloofd niet veel goeds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
De Top1Toys hier in de buurt wist nu al te melden dat ze deze kaart niet gaan krijgen. Beetje vreemd.
Bruna/Primera wisten het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Stylze schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:23:
[...]

haha mooi dat het nu alweer fout gaat :+ gaat sowieso weer gezeik opleveren als er mensen in de rij staan en andere mensen vrolijk langs komen lopen om hun reservering op te halen. 8)7
Ben benieuwd hoe erg uit de hand het gaat lopen zaterdag haha
Ik snap sowieso niet waarom meer winkels het zo niet doen. Ik heb geen tijd om 10 feb bij de winkel te staan omdat ik moet werken dus dan ben ik ma altijd de sjaak?

Ik kom toch langs en ik bestel voor 30 euro? Zie niet echt het probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier ook een belrondje gedaan.

Bruna 1: er is ons niks bekend. Woensdag krijgen we voorraad binnen. Bel dan nog eens.
Primera: nee, we verkopen geen kaarten en krijgen ook niks binnen.
Bruna 2: wil je reserveren? Prima, dat kan.

Enkel mediamarkt niet gebeld want die nemen toch nooit de telefoon op lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had in Drenthe wel meer winkels verwacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
roel17 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:41:
[...]

Ik snap sowieso niet waarom meer winkels het zo niet doen. Ik heb geen tijd om 10 feb bij de winkel te staan omdat ik moet werken dus dan ben ik ma altijd de sjaak?

Ik kom toch langs en ik bestel voor 30 euro? Zie niet echt het probleem
Prima als ze het doen, maar dan moeten ze dat dat wel aankondigen aangezien nu iedereen denkt dat het first come first serve is met naar de winkel gaan. Het gaat nu gewoon weer een rotzooi worden met mooie filmpjes op dumpert zaterdag:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:38

Satom

Verzamel ervaringen

Elke winkel krijgt maximaal 100 stuks heb ik gehoord? Ik ga het dan ook niet eens meer proberen. Het is gewoon al(weer) een puinhoop, als je ziet dat de tweedehands markt nu al redelijk wat aanbod heeft met: “verzenden vanaf 10 feb” 8)7 Enige positieve is dat dit wellicht de prijs wat drukt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:19
Wat doen jullie eigenlijk met die extra spulletjes die je bij zo'n ETB krijgt? Ik heb net weer een Paldean Fates ETB gekocht maar gaat mij alleen om de boosters. Voor die paar cent verkopen op cardmarket zie ik niet zo zitten, gaat bij mij dan al snel richting de prullenbak... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-06 22:16
Streskip schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 02:30:
Wat doen jullie eigenlijk met die extra spulletjes die je bij zo'n ETB krijgt? Ik heb net weer een Paldean Fates ETB gekocht maar gaat mij alleen om de boosters. Voor die paar cent verkopen op cardmarket zie ik niet zo zitten, gaat bij mij dan al snel richting de prullenbak... :X
Weggeven? Desnoods bij een kringloop winkel?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn vriendin neemt het vaak mee naar werk, die werkt op de BSO en als onderwijsassistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op maandag 5 februari 2024 @ 23:02:
Elke winkel krijgt maximaal 100 stuks heb ik gehoord? Ik ga het dan ook niet eens meer proberen. Het is gewoon al(weer) een puinhoop, als je ziet dat de tweedehands markt nu al redelijk wat aanbod heeft met: “verzenden vanaf 10 feb” 8)7 Enige positieve is dat dit wellicht de prijs wat drukt..
Die prijs gaat denk ik wel naar beneden op deze manier, dat is natuurlijk positief maar ook negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 08:45
Verwachten we echt chaotische taferelen? De winkel waar ik gisteren binnen liep had geen idee van de hype rond de kaart. Zeker door de grote verspreiding in het land heb ik zelf het idee dat het niet hetzelfde gaat zijn als in het museum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Ik verwacht niet zoveel commotie over deze kaart. Iedereen dir hem echt wou hebben heeft hem al en wordt zo wijd verspreid dat meeste hem nu 'gewoon' kunnen halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren 10 winkels gebeld in Drenthe, daarvan wisten 8 niet eens van de hype af of moesten ze eerst een collega vragen waarover het ging (vaak de Primera / Bruna). Mediamarkt Emmen weet gewoon nog niet of ze wat krijgen, dat krijg ik via de mail te horen binnen 2 werkdagen. Tot nu is er maar een winkel die wel 100% zekerheid heeft dat ze de kaart krijgen en precies wisten waarover ik het had.

Blijft na alle nieuwsberichten toch ergens wel wonderbaarlijk dat sommige winkels niet een wisten waarover ik het had :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 18:56
roel17 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:02:
Ik verwacht niet zoveel commotie over deze kaart. Iedereen dir hem echt wou hebben heeft hem al en wordt zo wijd verspreid dat meeste hem nu 'gewoon' kunnen halen.
Helaas vermoed ik dat de kaart nog steeds gaat worden gescalpt. De laagste Cardmarket prijs is nog steeds 80 euro...

Ik had het idee om een leuk nieuw deck en wat packs te kopen zodat ik er eentje zou krijgen, maar ik heb geen zin om met alle scalpers aan het hele circus mee te doen. Dan heb ik liever dat een daadwerkelijk kind een net iets grotere kans heeft er één in handen te krijgen.
Die sleeves, energy en dobbelstenen? Ik heb er wel eens een aantal op Marktplaats gekocht om aan een kind te geven wat het spel ging spelen. Als je de contents van een paar boxen samen voor een tientje op MP zet dan kom je er denk wel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Iemand een idee wanneer deze kaarten in omloop komen? Ik hoorde zaterdag? Ik ga zelf niet alle winkels afbellen, ik loop langs, en als ze hebben, heb ik geluk. Mijn LGS zal ik proberen, maar daar zijn ook genoeg mensen die ze zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ypho schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:29:
Iemand een idee wanneer deze kaarten in omloop komen? Ik hoorde zaterdag? Ik ga zelf niet alle winkels afbellen, ik loop langs, en als ze hebben, heb ik geluk. Mijn LGS zal ik proberen, maar daar zijn ook genoeg mensen die ze zoeken.
Zaterdag is officieel gecommuniceerd door Pokemon zelf.
G_Dragon schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:09:
Gisteren 10 winkels gebeld in Drenthe, daarvan wisten 8 niet eens van de hype af of moesten ze eerst een collega vragen waarover het ging (vaak de Primera / Bruna). Mediamarkt Emmen weet gewoon nog niet of ze wat krijgen, dat krijg ik via de mail te horen binnen 2 werkdagen. Tot nu is er maar een winkel die wel 100% zekerheid heeft dat ze de kaart krijgen en precies wisten waarover ik het had.

Blijft na alle nieuwsberichten toch ergens wel wonderbaarlijk dat sommige winkels niet een wisten waarover ik het had :P
Mijn ervaring dus ook. Eentje die er echt vanaf wist. De rest: nope, nooit van gehoord en of we krijgen niks binnen. Het lijkt nogal te variëren hoe enorm de medewerkers zelf Pokemon volgen. En van een boekenwurm in de Bruna of sigaretten/lotto verkoper in Primera hoeveel kun je verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nou ik ben net toch even een intertoys binnen gewandeld hier in Amsterdam Oost en daar waren ze verrassend goed op de hoogte maar nemen geen reserveringen aan voor zaterdag. Ze gaven mij zelfs de tip om vroeg en eigenlijk zelfs voor openingstijd te komen omdat ze drukte verwachten.

Ik heb echt geen zin om daar in de rij voor te gaan staan dus sla het wel over, leek me wel leuk zo'n van Gogh kaart maar niet meer dan dat. Het is ook beter dat de echter verzamelaars er één te pakken kunnen krijgen, maar het zullen wel vooral scalpers zijn die vroeg erbij zijn ben ik bang.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik kon het niet laten en heb toch even nagevraagd bij een lokale zaak hier. Ze gaven aan dat ze zich konden inschrijven op de actie en nu is het nog maar de vraag of en hoeveel kaarten ze krijgen. Aan reserveringen doen zo ook niet en ze begrijpen ook niet hoe andere zaken wel reserveringen aan kunnen nemen. Nou daar sta je dan zaterdagochtend met je redervering: “nee, sorry, we hebben geen kaarten ontvangen” :X
G_Dragon schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 08:26:
[...]

Die prijs gaat denk ik wel naar beneden op deze manier, dat is natuurlijk positief maar ook negatief.
Hoe bedoel je welke negatief? Doordat de prijs zakt wordt het voor iedereen toegankelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Satom schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:17:
Ik kon het niet laten en heb toch even nagevraagd bij een lokale zaak hier. Ze gaven aan dat ze zich konden inschrijven op de actie en nu is het nog maar de vraag of en hoeveel kaarten ze krijgen. Aan reserveringen doen zo ook niet en ze begrijpen ook niet hoe andere zaken wel reserveringen aan kunnen nemen. Nou daar sta je dan zaterdagochtend met je redervering: “nee, sorry, we hebben geen kaarten ontvangen” :X
[...]
Hoe bedoel je welke negatief? Doordat de prijs zakt wordt het voor iedereen toegankelijker.
Ik bedoel voor de mensen die de kaart al hebben :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
G_Dragon schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:21:
[...]

Ik bedoel voor de mensen die de kaart al hebben :p
Die hebben nog steeds hun kaart toch? Mensen die de kaart gescalpt hebben voor de verkoop kunnen wat mij betreft in de stront zakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 11:01
Satom schreef op maandag 5 februari 2024 @ 23:02:
Dat gaat sowieso wel gebeuren, zie de post van Cardmarket gister op Facebook.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/425692177_792166159618519_1114893755813401002_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=230a55&_nc_ohc=8Qqk13H_rjoAX85nysW&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AfDSikxu14e1Yl71CHtyZJbU-b8y3SQTMoCY6QzoNSSISw&oe=65C77C76

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Pokebeach noemt nu wel erg hoge aantallen voor de kaarten. Maar ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar dat is. https://www.pokebeach.com...omos-stepping-up-security

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Net bij mijn LGS geweest, die wist mij het volgende te vertellen:
- veel (kleine) winkels hebben er 10 gehad
- veel kleine winkels krijgen de komende tijd extra kaarten (geen idee of dat voor iedereen geldt)
- grote ketens hebben meer kaarten gehad (mijn lokale Bruna krijgt er bv 25), en intertoys winkels hebben er vaak ook meer
- andere grote ketens hebben er meer gehad en verdelen zelf per filiaal (bv filiaal Amsterdam krijgt er meer dan een filiaal in een kleine stad)

Het lijkt er dus op dat de komende tijd nog meer in omloop gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ypho schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:20:
Net bij mijn LGS geweest, die wist mij het volgende te vertellen:
- veel (kleine) winkels hebben er 10 gehad
- veel kleine winkels krijgen de komende tijd extra kaarten (geen idee of dat voor iedereen geldt)
- grote ketens hebben meer kaarten gehad (mijn lokale Bruna krijgt er bv 25), en intertoys winkels hebben er vaak ook meer
- andere grote ketens hebben er meer gehad en verdelen zelf per filiaal (bv filiaal Amsterdam krijgt er meer dan een filiaal in een kleine stad)

Het lijkt er dus op dat de komende tijd nog meer in omloop gaat komen.
Zelfs de kleine Read Shop naast de lokale jumbo in mijn dorp heeft er 35 gehad. Ik kon het niet laten en heb toch maar 30 euro aan packs uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gaan zo naar Emmen toe en bij verschillende winkels langs, ze hebben hopelijk een flinke voorraad gekregen want je mag er toch maar 1 per klant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roel17
G_Dragon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:02:
Wij gaan zo naar Emmen toe en bij verschillende winkels langs, ze hebben hopelijk een flinke voorraad gekregen want je mag er toch maar 1 per klant.
Intertoys bij ons 150 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Waar kan ik hem als hoesje indoen als ik hem geseald wil bewaren?
Bij de Primera en Bruna was het niet druk. Er stonden wel mensen, maar was te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hier is het ook gelukt, bij de Primera. Ze hebben er 24 kaarten ontvangen. Zelf kwam ik 5 minuten voor openingstijd aanlopen en was uiteindelijk nr. 8 in de rij. Ik had de rij wel echt langer verwacht!

Nu opzoek naar een mooie stand en goede beschermende sleeve :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bruna en Primera hadden hier niks. Bleek er een Toys Champ buiten het centrum te zijn. Die hadden wel een hele reeks. Meteen maar een Paldean Fates ETB gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:27
De Intertoys in Alphen aan den Rijn heeft er 250 gehad en nog voldoende liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bij de Intertoys is het al druk jemig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ag-l1SPInCJ0Ylv6CPU1FG-seK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YSvtS4Od5GuOrfCETtEFRZao.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EFnyWW4gUuTK4cO9Jwo5D47qPxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IRPI1OLvNlypv9RBskGRbYkJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 10-02-2024 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 13:38
M'n zoontje helemaal happy, was goed te doen bij Intertoys BoZ. Hoorde wel wat Vlamingen in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Hier in Someren geslaagd. Primera was om 09:00 open en daarna de Intertoys om 09:30.

Geen ‘rij’ verder, wel een man of 5 gegadigden. Viel alleszins mee dus en er was ook geen max van 1 per klant. Voorraad genoeg en pak wat je pakken kan was het devies van beide winkels.

Intertoys was een rij van ~60-70 man. Maar dat trekt ook een hoop volk van bijvoorbeeld Helmond waar geen Intertoys / Gamemania meer zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Wij wilden specifiek de binder collection van de 151 zodat mijn zoontje zijn eigen map heeft (hij gebruikte nu een ritsmap van mij). Hier in het dorp was die helaas al snel uitverkocht maar in een stad hier vlakbij waren we net op tijd (hij werd een paar keer uit het vak achter de kassa gehaald maar toch weer terug gezet). En natuurlijk ook de Pikachu.

In ons dorp stond er een rij van zo'n 15 man bij de Intertoys en in de stad 20.

[ Voor 10% gewijzigd door FriXion op 10-02-2024 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intertoys, Gamemania zijn hier allemaal weg. Bruna en Primera krijgen niks binnen. Sta nu bij de Mediamarkt. Half uur voor openingstijd staan er al 50 man. Hopelijk hebben ze er 100.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Wij zijn geslaagd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jH-cvB5OYMktbTdEqMKv95f4dKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fgG58zDrP9fJc4H24PGOaPQz.jpg?f=fotoalbum_large

Het lijkt misschien veel 3 maar eentje is van mijn maat, de andere is voor mijn collega en zelf heb ik er ook een gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjthgA_pjlr1qI3gFAlEhQjPczQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AoGyfsWaUZxwneg1LbfGxNkA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 10-02-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 18:59
Iemand een idee van de situatie bij Zwolle? :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:13:
Iemand een idee van de situatie bij Zwolle? :+
Ik woon in Zwolle. ;)

Primera: Stadshagen had wel iets. Assendorp, Dobbe, Zuid, Centrum niks.
Bruna: Dobbe niks, Zuid geen idee.
Toyschamp: stadion, je kon zo doorlopen en kopen. Is nu op denk ik.
Mediamarkt: wachtrij 50 man met ticket. Zo te zien van alles wat. Ze zouden meer dan 100 binnen hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:26
In Roermond bij de bruna ook kunnen slagen om 9u daar 3 personen maar. Iemand met gezin kreeg maar 1 mee de kinderen mochten niet apart kopen.
Daar hielden ze zich strak aan.

Maar liep geen storm.
De oudere die iedere dag de krant halen vonden het maar raar.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Joosie200 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:18:
[...]

Ik woon in Zwolle. ;)

Primera: Stadshagen had wel iets. Assendorp, Dobbe, Zuid, Centrum niks.
Bruna: Dobbe niks, Zuid geen idee.
Toyschamp: stadion, je kon zo doorlopen en kopen. Is nu op denk ik.
Mediamarkt: wachtrij 50 man met ticket. Zo te zien van alles wat. Ze zouden meer dan 100 binnen hebben gekregen.
* Joarie zwaait vanuit de rij in de Mediamarkt met een ticket :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joarie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:30:
[...]

* Joarie zwaait vanuit de rij in de Mediamarkt met een ticket :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdDy9YaAWXlwHr1Ag9efBRhcx-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgRQnucEsKCVR9tSkJojOUsM.jpg?f=fotoalbum_large

Man voor mij had dezelfde combo. Welke heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Joosie200 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]

Man voor mij had dezelfde combo. Welke heb jij?
Nog niks. Sta nog wortel te schieten bij de HDMI kabels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren geen booster bundles. Wel ETB voor 55 euro. Paldean Fates, 151, Crown Zenith, Sword en Shield zag ik zo snel. En de nodige tins. En nog een UPC voor 150 euro. Die heb ik maar laten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
Ik heb er in Someren 12 gescoord. Zoals op de vorige pagina gezegd erg veel voorraad daar en “pakken wat je wil” was het devies. Dus suit yourself als je er daar nog een wil scoren. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pd51vbQXtFhz69CTlK3uzHVV5s0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFQJuW71JJVfvFBuBZVqWnSA.jpg?f=fotoalbum_large

Van de 12 gaat de helft naar vrienden / broertje en de andere helft zijn voor ons (mij en m’n vriendin). Booster packs an sich zijn voor ons, dus na even geteld te hebben gaan we morgen 61 pakjes openen :+ .
De binder van de 151 is mooi voor m’n vriendin, dus kan ze een begin maken met mijn dubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:48:
Ik heb er in Someren 12 gescoord. Zoals op de vorige pagina gezegd erg veel voorraad daar en “pakken wat je wil” was het devies. Dus suit yourself als je er daar nog een wil scoren. :)
Das makkelijk binnen komen zo.Heb je meteen een boel te openen. En dan wel 12 X 30 euro uitgeven of maar een keer? Hier was alles 1 kaart per persoon. Maar goed rondje speelgoedzaken, Primera, Bruna en MM werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het is een Zapdos doos en een level 1 battle deck geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Joosie200 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Das makkelijk binnen komen zo.Heb je meteen een boel te openen. En dan wel 12 X 30 euro uitgeven of maar een keer? Hier was alles 1 kaart per persoon. Maar goed rondje speelgoedzaken, Primera, Bruna en MM werkt net zo goed.
12 x €30 inderdaad. 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
Op internet zag ik dit, welk formaat toploader is dat. Als ik hem op deze manier wil bewaren? 3" x 4" ?
Afbeeldingslocatie: https://assets.catawiki.com/image/pr:cw_ldp_l/plain/assets/catawiki/assets/2023/10/7/9/5/5/955a078f-2e14-47f2-b0bf-0d4efd0831eb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AntraXxX schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:48:

[Afbeelding]

Van de 12 gaat de helft naar vrienden / broertje en de andere helft zijn voor ons (mij en m’n vriendin). Booster packs an sich zijn voor ons, dus na even geteld te hebben gaan we morgen 61 pakjes openen :+ .
De binder van de 151 is mooi voor m’n vriendin, dus kan ze een begin maken met mijn dubbelen.
Dat de winkel zich er niet aan hield dat je maar 1 per klant mocht, dat was hier in Emmen wel heel streng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:48
stfnz schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:27:
Op internet zag ik dit, welk formaat toploader is dat. Als ik hem op deze manier wil bewaren? 3" x 4" ?
Volgens mij wel ja. Zal vanmiddag even kijken. Hier vanochtend ook een exemplaar weten te bemachtigen en gelijk wat 151 erbij.

[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wij hebben 4x een 3 blister pack geopend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpU3K8E4VeVkEaqVPFcIEbPZczk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/quLWJngvCJ5LbPHo76vi1LJW.jpg?f=fotoalbum_large

We gaan de set niet sparen, was meer om de Pikachu te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SknRQXq50tGlLs1doTtRkOpYm3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ANzjHp53D9nKeYSkwIsj9nSP.jpg?f=fotoalbum_large

Deze en twee Paldean Fates tins gehaald bij de Bruna. Was benieuwd welke serie in die Pikachu verpakking zou zitten. Dacht eerst dat zijn drie tins naast elkaar gepropt. Is niet zo. Is de Pikachu pencil/potloden etui met twee pakjes Scarlet Violet en Scarlet Violet Paldea Evolved erin.

Ach ja kon het op internet nergens terug vinden. Denk voor hetzelfde geld heb je een Evolving Skies of Celebrations te pakken. Verder vooral Paldean Fates tins, booster blisters bij de Bruna zelf. De tin voor potloden kan ik mooi gebruiken voor bulk kaarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:19
Ik ben daarnet verrast met de kaart :D Mijn vriendin was zo lief om in de rij te gaan staan bij de Intertoys terwijl ik lag te slapen (nachtdienst gehad). Ze zei dat het mega druk was en het niet mogelijk was meerdere mee te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zlvLxvyu180Np6f0k7OleUhWuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dI9KR8hkMebJuIYUidxYbDpA.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn verzameling van vandaag. Van de Bruna, Mediamarkt en Toy Champ. Zes boosters 151, dertien boosters Paldean Fates, een booster Paldea Evolved, een booster S&V standaard. 137 euro voor 21 packs = 6.5 euro per pack. Ligt boven mijn gewenste prijs van maximaal 5 euro per pack. Maargoed wel de nodige promo kaarten per set en drie Pikachu van Goghs. Mijn neefjes blij met de Pikachu, ik blij met de packs om te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als iemand die nieuwste set Paldean fates wel spaart mag die gene altijd een DM doen want anders gaat onze bulk gewoon naar The Pokébrothers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNg7Gjo1nHBsDp02rxPXds0aokE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKsBn0oXCAcCmLHVi9pj1lIP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stfnz schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:27:

[...]
Wij hebben hem ook in het plastic en dan in een top-loader, had die top-loaders zelfs mee genomen en heb hem ter plekke in de winkel erin gedaan zodat er geen enkele kans op beschadiging was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:48
Het ziet er dan als volgt uit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qc84n55f11J5jEcj2wbLFVo5WY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Ib94Hd487Gkrga4W3bE587t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mijn vriendin kwam er ook nog met een thuis dus heb een Pikachu With Grey Felt Hat #85 extra :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 14:54:
Als iemand die nieuwste set Paldean fates wel spaart mag die gene altijd een DM doen want anders gaat onze bulk gewoon naar The Pokébrothers.

[Afbeelding]
Die set spaarde ik nog niet. Nu ik ook de nodige tins en ETB te openen heb voor Paldean Fates misschien wel leuk voor mijn drie neefjes. Die hebben al een base set 151. Maar hiermee kan ik ze een tweede basis set aan uncommon kaarten geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrRpwakJ3KP9cCpfAcJrjoby9gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJYhaQVkAHm6tEtERog5ruGF.jpg?f=fotoalbum_large

De Alakazam box bewaar ik voor mijn neefjes. De 151 tin heb ik al wel geopend. En toch een full art Giovanni uit 2 pakjes. Waarde 7,5 / 8 euro. Toch alweer 2/3e van de tin terug. De rest is bulk en van geen waarde. Zelfs niet de paar holo / reverse kaarten.
Pagina: 1 ... 38 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.