Ja dat is ook een leuke manier om te doen! Hier ga ik ook eens over nadenken... zou ook wel weer wat pagina's schelen. Je kan er wel 100% vanuit gaan dat je bij elke nieuwe generatie dan kaarten mag gaan verschuiven want er komen altijd wel nieuwe forms, regionals of baby's. Maar dat is op zich niet zo heel erg. Wel vervelend haha.Zenomyscus schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:13:
[...]
Ansich een goede oplossing, daarmee voorkom je eindeloos schuiven. Maar ik weet zeker dat ik zelf ze liever bij elkaar wil hebben. Maar ook geen gaten.. En evolutielijnen zijn ook wel heel erg vet, ook al kloppen de nummers dan niet.
Mogelijk ga ik deze lijst hanteren:
Bulbapedia
Als je alles van een generatie bij elkaar zet (in dat geval krijg je dus 4x Tauros bij elkaar ivm het nummer), dan heb je wellicht een keer pech als er nieuwe pokemon bijkomen. Maar worst case moet je dan 150 kaarten verplaatsen. Dat moet je niet te vaak doen uiteraard, lijkt me voor je kaarten ook geen pretje. Maar mijn autisme wil ook wat
Hier nog een website op die manier waar het net wat overzichtelijker is.
https://supereffective.gg/apps/livingdex/national (even handmatig op sorted by forms minimal zetten)
Ik ga dit ook maar doen denk ik! Bedankt voor de tip! Zo maak je inderdaad een nog mooiere National Pokédex.
Ik heb wat te doen dit weekend
edit; net gen1 gereorganiseerd... twee pagina's eraan toe moeten voegen
[ Voor 13% gewijzigd door Royy90 op 02-02-2024 15:21 ]