Klopt, zag het vrijdagavond op het nieuws. Ze bieden je ongeveer 50 euro om ze daarna voor 200+ euro door te verkopen..Nylato schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:59:
Gisteren dagje Amsterdam gehad.
Toch 2 kaartjen gekregen. (voor mij eentje en mijn vriendin.)
Buiten bij de uitgang staan gewoon mensen die je geld bieden voor de kaart.![]()
voor ons is die mooi voor de verzameling
[Afbeelding]
Oh zo jaloers! Helaas wonen wij 2 en half uur rijden van Amsterdam, anders hadden we er al een gehad.Nylato schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:59:
Gisteren dagje Amsterdam gehad.
Toch 2 kaartjen gekregen. (voor mij eentje en mijn vriendin.)
Buiten bij de uitgang staan gewoon mensen die je geld bieden voor de kaart.![]()
voor ons is die mooi voor de verzameling
[Afbeelding]
Wat een gaaf kaartje!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik werk in Amsterdam, maar vind het toch wel wat om als volwassene naar een museum te gaan, alleen voor een Pokemon kaart, toch een beetje "te trots" ervoor. Binnenkort maar eens met de kleine man die kant op, dat voelt toch al minder "vreemd" 
Las van het weekend dit met plaatsvervangende schaamte: https://nos.nl/artikel/24...evert-duizenden-euro-s-op
Las van het weekend dit met plaatsvervangende schaamte: https://nos.nl/artikel/24...evert-duizenden-euro-s-op
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Je moet iets voor je hobby over hebben tochG_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
Oh zo jaloers! Helaas wonen wij 2 en half uur rijden van Amsterdam, anders hadden we er al een gehad.
Wat een gaaf kaartje!
Als ik eerlijk ben waren het veel meer volwassene dan kinderen.Ypho schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:03:
Ik werk in Amsterdam, maar vind het toch wel wat om als volwassene naar een museum te gaan, alleen voor een Pokemon kaart, toch een beetje "te trots" ervoor. Binnenkort maar eens met de kleine man die kant op, dat voelt toch al minder "vreemd"
En de speurtocht kijken ze ook niet naar of je het wel goed gedaan had.
Wij gingen naar het van gogh voor de pokemon en naar het rijksmeuseum voor de disney samewerking
ZIjn genoeg volwassene die dat doen
Goed om te weten! Zelf gaan we in november een dag naar Amsterdam (en het van Gogh museum), nu maar hopen dat er dan nog kaarten zijn (en dan bedoel ik de Pikachu kaartNylato schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 13:02:
[...]
Als ik eerlijk ben waren het veel meer volwassene dan kinderen.
En de speurtocht kijken ze ook niet naar of je het wel goed gedaan had.
Wij gingen naar het van gogh voor de pokemon en naar het rijksmeuseum voor de disney samewerking
ZIjn genoeg volwassene die dat doen
Boek ruim op tijd. Ik weet niet of je ad-hoc naar binnen kan, maar mijn collega keek net en zag een maand vooruit alles volgeboekt.Satom schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:47:
[...]
Goed om te weten! Zelf gaan we in november een dag naar Amsterdam (en het van Gogh museum), nu maar hopen dat er dan nog kaarten zijn (en dan bedoel ik de Pikachu kaart)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Thanks voor de heads-up, we hebben inderdaad al kaarten gekochtYpho schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Boek ruim op tijd. Ik weet niet of je ad-hoc naar binnen kan, maar mijn collega keek net en zag een maand vooruit alles volgeboekt.
Ik ging dus net kijken, de eerstvolgende mogelijkheid op een zaterdag is 9 december. Op 11 november staat geen streep door de datum, maar is het niet mogelijk een tijdslot te kiezen. Jammer, had een dagje Amsterdam met het gezin wel leuk gevonden. Ik kan wel boeken voor december, maar vraag me af of ze dan nog kaarten hebben.Ypho schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Boek ruim op tijd. Ik weet niet of je ad-hoc naar binnen kan, maar mijn collega keek net en zag een maand vooruit alles volgeboekt.
[ Voor 7% gewijzigd door ChokingHazard op 09-10-2023 19:57 ]
Avond allen!
Is er toevallig iets van een Discord of wat anders voor trades?
Hoor het graag!
Is er toevallig iets van een Discord of wat anders voor trades?
Hoor het graag!
Mijn vermoedelijk laatste bestelling is eindelijk binnen. Ben benieuwd wat voor mooie kaarten erin zitten. Zo langzaam aan vind ik dat ik wel genoeg geld heb uitgegeven aan deze set
:strip_exif()/f/image/Xa6O1Rl2hCs3VVmB3pKVWNvR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-10-2023 19:24 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Heel veel plezier met het uitpakken!Sir_Hendro schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:43:
Mijn vermoedelijk laatste bestelling is eindelijk binnen. Ben benieuwd wat voor mooie kaarten erin zitten. Zo langzaam aan vind ik dat ik wel genoeg geld heb uitgegeven aan deze set![]()
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Klaar met het uitpakken en sorteren. De eerste paar booster packs direct toffe hits maar daarna ging het bergafwaarts. Hier de grootste hits van deze 44 packs:
:strip_exif()/f/image/GrbBJS8sn9Ljr8xLkVtvKSIF.jpg?f=fotoalbum_large)
In totaal heb ik nu ongeveer 90 packs geopend en daarbij waren geen godpacks. Daarbij zaten 4 ultra rares, 4 illustration rares en 2 hyper rares. Als ik jullie resultaten zo zie krijg ik het gevoel iets onder het gemiddelde te zitten qua pulls.
Van de eerste 165 kaarten uit deze set ontbreken nog de volgende:
040 - Wigglypuff
065 - Alakazam
115 - kangaskhan
145 - Zapdos
Nu maar kijken of ik nog meer booster packs koop of het er hierbij laat.
:strip_exif()/f/image/GrbBJS8sn9Ljr8xLkVtvKSIF.jpg?f=fotoalbum_large)
In totaal heb ik nu ongeveer 90 packs geopend en daarbij waren geen godpacks. Daarbij zaten 4 ultra rares, 4 illustration rares en 2 hyper rares. Als ik jullie resultaten zo zie krijg ik het gevoel iets onder het gemiddelde te zitten qua pulls.
040 - Wigglypuff
065 - Alakazam
115 - kangaskhan
145 - Zapdos
Dat zijn geen beste hits uit 44 pakjes, aangezien de bovenste rij al alleen promo's zijn. Echt jammer voor jeSir_Hendro schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:22:
Klaar met het uitpakken en sorteren. De eerste paar booster packs direct toffe hits maar daarna ging het bergafwaarts. Hier de grootste hits van deze 44 packs:
[Afbeelding]
In totaal heb ik nu ongeveer 90 packs geopend en daarbij waren geen godpacks. Daarbij zaten 4 full arts, 4 special illustration rares en twee gouden kaarten. Als ik jullie resultaten zo zie krijg ik het gevoel iets onder het gemiddelde te zitten qua pulls.
040 - Wigglypuff
065 - Alakazam
115 - kangaskhan
145 - Zapdos

Die hits komen uit de eerste 10 pakjes dus toen zat ik met veel plezier de boel uit te pakken. Daarna werd het nogal karig. Ik wilde graag teminste die eerste 165 compleet krijgen en dat is niet gelukt. Zelfs mijn vriendin heeft betere pulls. Ik heb echt pech wat dat betreft.
//Update:
Mijn vrouw komt thuis van haar werk en pakt zojuist haar duitse Alakazam EX box uit. Meteen bingo:
Zij heeft echt zoveel geluk steeds

//Update:
Mijn vrouw komt thuis van haar werk en pakt zojuist haar duitse Alakazam EX box uit. Meteen bingo:

[ Voor 64% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-10-2023 22:25 ]
1 maal nog de vraag. Morgen kom im langs de Mc Donalds... dit keer kan ik sowieso langs.... is de pokemon promotie er nog steeds?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Oef dat durf ik niet te zeggen, je kan altijd even vragen of je pakjes los mag kopen. Heb ik laatst ook gedaanAlwaysNick schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 00:43:
1 maal nog de vraag. Morgen kom im langs de Mc Donalds... dit keer kan ik sowieso langs.... is de pokemon promotie er nog steeds?
Vanaf woensdag 4 oktober t/m zondag 15 oktober is het weer Kinderboekenweek. Dit jaar is het thema "Bij mij thuis". Speciaal met die reden heeft McDonald's samen met het CPNB een "Verboden te lezen" boekje ontwikkeld om lezen op een leuke manier te stimuleren. Dus ga niet naar de App en lees dit boekje niet!
Naast het "Verboden te lezen" boekje zijn er ook nog Pokémon speeltjes te verkrijgen in het Happy Meal t/m donderdag 5 oktober. Op = op.
[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 11-10-2023 07:59 ]
Netjes! Dat is de op een na beste Erika die je kan trekken, helaas heb je nu wel een Duitse kaart. Vind je dat niet storend?Sir_Hendro schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:48:
Die hits komen uit de eerste 10 pakjes dus toen zat ik met veel plezier de boel uit te pakken. Daarna werd het nogal karig. Ik wilde graag teminste die eerste 165 compleet krijgen en dat is niet gelukt. Zelfs mijn vriendin heeft betere pulls. Ik heb echt pech wat dat betreft.![]()
//Update:
Ik verzamel de engelstalige kaarten en zij de duitse. Dat was haar voorkeur omdat ze duits is.
Dag allen,
Sorry voor (wellicht) de spam. Maar ik ben toch nog op zoek naar iets of iemand voor trades!:) vooral de 151 collectie
Mocht iemand wat weten of mocht iemand wat willen ruilen, ik heb een luist wat ik nodig heb en wat ik dubbel heb! stuur me gerust een PB!
Vooralsnog gaat het mij vooral om alle pokemon compleet te hebben!
Ik hoor het wel. Zal mijn laatste post zijn over trades in ieder geval
In ieder geval bedankt voor de moeite/reactie mocht het komen
en excuus voor het ongemak voor de rest
Sorry voor (wellicht) de spam. Maar ik ben toch nog op zoek naar iets of iemand voor trades!:) vooral de 151 collectie
Mocht iemand wat weten of mocht iemand wat willen ruilen, ik heb een luist wat ik nodig heb en wat ik dubbel heb! stuur me gerust een PB!
Vooralsnog gaat het mij vooral om alle pokemon compleet te hebben!
Ik hoor het wel. Zal mijn laatste post zijn over trades in ieder geval
In ieder geval bedankt voor de moeite/reactie mocht het komen
Wat is er mis mee dat het promo's zijn? Zijn er van die set dan twee soorten Alakazam bijvoorbeeld? Eentje uit de gewone boosterpacks en eentje uit een andere pack met promo icoon erop? Ik ben nog een leek zoals je merkt.G_Dragon schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:43:
[...]
Dat zijn geen beste hits uit 44 pakjes, aangezien de bovenste rij al alleen promo's zijn. Echt jammer voor jemaar wel veel plezier gehad?
Bij Scarlet & Violet 151 heet de set links onder "Mew" en de promo kaarten hebben daar "SVP" staan voor Scarlet & Violet Promo. Daarnaast staat dan het nummer waar hij in de verzameling hoort. De promo kaarten horen dus niet bij de normale "Mew" collectie.Zenomyscus schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:43:
[...]
Wat is er mis mee dat het promo's zijn? Zijn er van die set dan twee soorten Alakazam bijvoorbeeld? Eentje uit de gewone boosterpacks en eentje uit een andere pack met promo icoon erop? Ik ben nog een leek zoals je merkt.
Er zijn 8 promo kaaten uitgebracht bij de SV151 set. Deze zijn:
SVP-046 : Bulbasaur (SV151 poster collection)
SVP-047 : Charmander (SV151 poster collection)
SVP-048 : Squirtle (SV151 poster collection)
SVP-049 : Zapdos (SV151 Zapdos EX colection)
SVP-050 : Alakazam (SV151 Alakazam EX colection)
SVP-051 : Snorlax (SV151 elite trainer box)
SVP-052 : Mewtwo (SV151 ultra premium collection)
SVP-053 : Mew (SV151 ultra premium collection)
Zoals je aan de nummers ziet waren er nog nummers daarvoor. De hoofdset is Scarlet & Violet en SV151 die de stempel "Mew" heeft is een subset. Er bestaan dus nog veel meer promokaarten binnen de Scarlet & Violet set maar die zijn niet voor de SV151 (Mew) producten uitgebracht.
[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-10-2023 14:42 ]
Er is zeker niks mis mee , denk dat je me verkeerd begreep haha! Promo's tellen niet mee onder het woord hits, aangezien hits kaarten zijn die je trekt uit een pakje. Dat bedoelde ik ermeeZenomyscus schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:43:
[...]
Wat is er mis mee dat het promo's zijn? Zijn er van die set dan twee soorten Alakazam bijvoorbeeld? Eentje uit de gewone boosterpacks en eentje uit een andere pack met promo icoon erop? Ik ben nog een leek zoals je merkt.
Duidelijk, dank @G_Dragon en @Sir_Hendro . Dan ga ik die promosets niet kopen. Voor mij is alles uit de boosters prima. Simpelweg zoek ik naar de laagste prijs per booster (onder de 5 euro), maar als er leuke kaarten bij zitten wil ik een uitzondering maken. Maar als het een beetje buiten de set valt (vind ik), dan hou ik het liever bij boosters. Als ga ik niet oneindig boosters kopen om de set compleet te krijgen.
Ik zit nu op 140/165 en 146/204 als je de rest meerekend. Ik zou graag die eerste 165 compleet willen hebben, de rest kost me teveel geld vrees ik. In totaal heb ik 33 losse boosters gekocht, wat 330 kaarten geeft. Iets minder dan de helft is uniek, al wordt die kans steeds kleiner.
Die premium doos met 16 boosters is naar verhouding erg duur. Vandaar dat ik tot nu toe gewoon alleen losse boosters heb gekocht. Ik hoopte wat missende kaarten te krijgen door bijvoorbeeld het pak met Alakazam te kopen, maar als dat andere kaart is (andere set ID) dan doe ik dat niet. Thanks!
Ik zit nu op 140/165 en 146/204 als je de rest meerekend. Ik zou graag die eerste 165 compleet willen hebben, de rest kost me teveel geld vrees ik. In totaal heb ik 33 losse boosters gekocht, wat 330 kaarten geeft. Iets minder dan de helft is uniek, al wordt die kans steeds kleiner.
Die premium doos met 16 boosters is naar verhouding erg duur. Vandaar dat ik tot nu toe gewoon alleen losse boosters heb gekocht. Ik hoopte wat missende kaarten te krijgen door bijvoorbeeld het pak met Alakazam te kopen, maar als dat andere kaart is (andere set ID) dan doe ik dat niet. Thanks!
Voor mij geldt hetzelfde. Die eerste 165 kaarten moeten compleet, de rest is leuk meegenomen. Ik mis momenteel nog maar 4 kaarten in mijn primaire binder die 75% uit holo / reverse holo bestaat. Mijn secundaire binder met voornamelijk de non-holo kaarten is ook al bijna compleet. Daar ontbreken er nog 14 van de eerste 165 kaarten.
Waarschijnlijk koop ik voor 20 euro die missende kaarten nog op een website zoals TCG-Player. De illustration rares en dergelijke zijn mij te duur. Dit heeft mij al genoeg geld gekost. Het was wel erg leuk om deze zet te verzamelen. Daar kwamen echt de kindheid gevoelens naar boven
:strip_exif()/f/image/3qnUqZkIjUTrxVn1W0GrblHM.jpg?f=fotoalbum_large)
Al mijn dubble kaarten passen nog net in 1 ETB doos
Waarschijnlijk koop ik voor 20 euro die missende kaarten nog op een website zoals TCG-Player. De illustration rares en dergelijke zijn mij te duur. Dit heeft mij al genoeg geld gekost. Het was wel erg leuk om deze zet te verzamelen. Daar kwamen echt de kindheid gevoelens naar boven
:strip_exif()/f/image/3qnUqZkIjUTrxVn1W0GrblHM.jpg?f=fotoalbum_large)
Al mijn dubble kaarten passen nog net in 1 ETB doos
[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-10-2023 15:30 ]
Ik zit een beetje met een dilemma merk ik, namelijk dat ik niet weet of ik een groot deel van mijn collectie moet gaan verkopen. Ik wil me voornamelijk richten op de sets die voor mij een nostalgische betekenis hebben. Dat zijn voor mij Base Set t/m Team rocket. Daarnaast ook de sets uit de Sun & Moon, omdat dat de sets waren die in de winkel lagen toen mijn zoon de hobby oppakte.
Ik heb een kleine 5000 kaarten die uit allerlei sets komen. Dus ook wat tussen Team Rocket en Sun & Moon in zit. Aan de ene kant heb ik een sterke neiging ze allemaal op Card Market te gaan plaatsen zodat ik budget heb om me te richten op wat ik echt leuk vind. Aan de andere kant zou ik het ook enorm jammer vinden als ik niet meer zoveel sets zou hebben, ook al zijn het geen complete sets. Maar realistisch gezien ga ik die sets toch niet compleet krijgen. Aaargh ik weet het niet. Help
Ik heb een kleine 5000 kaarten die uit allerlei sets komen. Dus ook wat tussen Team Rocket en Sun & Moon in zit. Aan de ene kant heb ik een sterke neiging ze allemaal op Card Market te gaan plaatsen zodat ik budget heb om me te richten op wat ik echt leuk vind. Aan de andere kant zou ik het ook enorm jammer vinden als ik niet meer zoveel sets zou hebben, ook al zijn het geen complete sets. Maar realistisch gezien ga ik die sets toch niet compleet krijgen. Aaargh ik weet het niet. Help
Een bekend probleem. Ik heb er zelf uiteindelijk voor gekozen om mijn focus te leggen op de sets van toen ik klein was. Ik heb Base, Jungle, Fossil en Team Rocket helemaal compleet in NM. Heel misschien wil ik nog de Gym sets compleet maken, maar die hebben minder "sentimetele waarde" voor mij.ChokingHazard schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:47:
Ik zit een beetje met een dilemma merk ik, namelijk dat ik niet weet of ik een groot deel van mijn collectie moet gaan verkopen. Ik wil me voornamelijk richten op de sets die voor mij een nostalgische betekenis hebben. Dat zijn voor mij Base Set t/m Team rocket. Daarnaast ook de sets uit de Sun & Moon, omdat dat de sets waren die in de winkel lagen toen mijn zoon de hobby oppakte.
Latere sets heb ik zeker niet compleet, en die behoefte heb ik ook niet. De mooiste/tofste kaarten heb ik gehouden, een hoop ander spul verkocht of weggeruild. De mooiste kaarten laat ik ook graden als het de moeite waard is. Zo heb ik bv gedaan met de starter evolutie-lijnen uit de 151 set (de full arts), dat is gewoon een throwback voor mij naar mooie tijden. En dan Alakazam, mijn favo pokemon. Die probeer ik in zoveel mogelijk verschillende versies te sparen. Verder heb ik niet heel veel kaarten meer (een klein mapje ergens), want dat zit anders in een doos en kijk ik niet naar om.
Met mijn zoontje wel begonnen met sparen een tijd geleden, maar niet zo zeer per set. Ik heb voor hem een mooie map gemaakt, met inmiddels bladen van alle 10 de generaties waar op de plaatjes en namen staan van de pokemon. We proberen dan nu samen van alle pokemon 1 kaart in de map te doen, en hij kiest dan uit welke hij de mooiste vindt voor in de map.
Bedankt voor je reactie. Ik zit wel te denken om bijzondere kaarten te houden, of gewoon sets die ik leuk vind. Zoals ik al zei, ik weet het nietYpho schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 22:59:
[...]
Een bekend probleem. Ik heb er zelf uiteindelijk voor gekozen om mijn focus te leggen op de sets van toen ik klein was. Ik heb Base, Jungle, Fossil en Team Rocket helemaal compleet in NM. Heel misschien wil ik nog de Gym sets compleet maken, maar die hebben minder "sentimetele waarde" voor mij.
Latere sets heb ik zeker niet compleet, en die behoefte heb ik ook niet. De mooiste/tofste kaarten heb ik gehouden, een hoop ander spul verkocht of weggeruild. De mooiste kaarten laat ik ook graden als het de moeite waard is. Zo heb ik bv gedaan met de starter evolutie-lijnen uit de 151 set (de full arts), dat is gewoon een throwback voor mij naar mooie tijden. En dan Alakazam, mijn favo pokemon. Die probeer ik in zoveel mogelijk verschillende versies te sparen. Verder heb ik niet heel veel kaarten meer (een klein mapje ergens), want dat zit anders in een doos en kijk ik niet naar om.
Met mijn zoontje wel begonnen met sparen een tijd geleden, maar niet zo zeer per set. Ik heb voor hem een mooie map gemaakt, met inmiddels bladen van alle 10 de generaties waar op de plaatjes en namen staan van de pokemon. We proberen dan nu samen van alle pokemon 1 kaart in de map te doen, en hij kiest dan uit welke hij de mooiste vindt voor in de map.
Oef die van Gogh Pikachu's zijn wel echt heel mooi, elke keer als ik hem zie baal ik ervan dat het voor ons meer dan twee uur rijden is..
Doe dan gewoon een weekendje weg? Ook leuk.G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:11:
Oef die van Gogh Pikachu's zijn wel echt heel mooi, elke keer als ik hem zie baal ik ervan dat het voor ons meer dan twee uur rijden is..
Tijd is een probleemSir_Lion schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:27:
[...]
Doe dan gewoon een weekendje weg? Ook leuk.
Hebben de aankomende weken geen tijd

Dat is geen probleem, want ik meende gelezen te hebben dat het museum toch volgeboekt is de komende maand.G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:32:
[...]
Tijd is een probleem
Hebben de aankomende weken geen tijd
Meen je niet.. dankjewel scalpers

Nou jammer, hoopte toch nog dat een tripje naar Amsterdam nog wel zou lukken voor Januari. Dat hoeft nu dus niet meer. Benieuwd waar de overgebleven kaarten nu belanden.
Pokebeach: However, TPCi will make the promo available to participating retailers in the Netherlands early next year. In this way, fans in the Netherlands will still get a special opportunity to receive the promo.
(Hoop dat dat beter geregeld gaat worden dan hoe het bij de Pokemon Center winkels ging. Ga er van uit dat de scalpers hier ook nog wel wat internet bots hebben lopen..
)
Pokebeach: However, TPCi will make the promo available to participating retailers in the Netherlands early next year. In this way, fans in the Netherlands will still get a special opportunity to receive the promo.
(Hoop dat dat beter geregeld gaat worden dan hoe het bij de Pokemon Center winkels ging. Ga er van uit dat de scalpers hier ook nog wel wat internet bots hebben lopen..
[ Voor 57% gewijzigd door stfnz op 13-10-2023 20:47 ]
Ook hier een tripje Amsterdam gepland einde deze maand, met het idee "dan zullen de scalpers wel een beetje klaar zijn". Maar helaas zorgen de scalpers er dus voor dat het klaar is voor ons. Omgekeerde wereld.
Maar wel begrijpelijk. Als dit een fatsoenlijk en leuk museumbezoek in de weg zit, dan is dit de juiste beslissing.
Maar wel begrijpelijk. Als dit een fatsoenlijk en leuk museumbezoek in de weg zit, dan is dit de juiste beslissing.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Diep en diep triest dat het zo gaat. Compleet begrijpelijk van het museum, maar gewoon sneu dat een groep met voornamelijk volwassen mensen dit soort dingen verpest.
Mooi! Dan kunnen nu alle mensen die de tentoonstelling daadwerkelijk willen bekijken naar het museum. Ik zie hier gelukkig ook al een aantal afhakers die alleen voor het kaartje kwamen.
Echt heel teleurstellend dat dit verpest word door mensen die niet genoegen nemen met een, het leek op de filmpjes die ik op Twitter voorbij zag komen wel een scene van The Walking Dead...
Bruhhh! Op NOS.nl leest mijn vrouw net dat die lui echt niet goed hebben nagedacht...
Jongeren onder de achttien mogen gratis naar binnen. En bij elk bezoek krijg je zo'n kaartje. Voila, jongeren die 3 van die kaarten per dag scoorden, om gauw online te verkopen. Gast verdient net zo veel als ik op een dag.
Echt niet goed nagedacht.
Liege, liege, liegebeest!
Niet aan scalpers. Bedank iedereen die niet normaal kan doen
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ik ben geen pokemon kaart verzamelaar maar dit had je enigszins zien aankomen als museum, ze moeten toch wel gewend zijn om om te gaan met mensen die geïnteresseerd zijn in unieke verzamel objecten....Ypho schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 07:48:
Diep en diep triest dat het zo gaat. Compleet begrijpelijk van het museum, maar gewoon sneu dat een groep met voornamelijk volwassen mensen dit soort dingen verpest.
We hebben het al bij de supermarkten gezien, dat iedereen uit zijn dak gaat van (gratis) voetbal plaatjes, hamsters tot wuppies of wat dan ook. En nu introduceer je een unieke pokemon kaart die maar op 1 plek te krijgen is, die de hele wereld wil hebben... En nu door hem (tijdelijk) niet meer uit te geven, stijgt de prijs alleen maar en worden die scalpers nog meer beloond.....
Men had gewoon nu moeten aankondigen we drukken er zoveel bij als er interesse is en voor 10 euro incl verzending kan je hem bestellen of pre-orderen op onze (speciale) website, dan was het probleem ook al grotendeels voorbij. Tot die tijd, geef tevens vouchers uit voor de mensen die nu met kinderen naar het museum komen om die speurtocht te doen in de herfst vakantie, die men gratis kan gaan omruilen zodra de site er is, want om het nu net voor de herfst vakantie af te blazen is te gek voor woorden....
Ik heb heb geen kinderen, was van plan om ergens eind oktober langs te gaan, wilde het museum wel eens zien en dan ff een kaart ophalen, een vriend van me spaart ze, dus misschien dat hij hem wel wilde hebben
PS is het eigenlijk een goede kaart? Ik ben aardig genezen van het verzamelen van opzettelijk & kunstmatige schaarse zaken te verzamelen. Ben naar Japan geweest voor vakantie, moeite gedaan om die vogel met de prei te vangen in Pokomon Go, en een paar maanden liep gewoon hier rond.....
[ Voor 15% gewijzigd door jeanj op 14-10-2023 13:43 ]
Everything is better with Bluetooth
‘Van plan ff eind oktober langs te gaan’jeanj schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
Ik ben geen pokemon kaart verzamelaar maar dit had je enigszins zien aankomen als museum, ze moeten toch wel gewend zijn om om te gaan met mensen die geïnteresseerd zijn in unieke verzamel objecten....
We hebben het al bij de supermarkten gezien, dat iedereen uit zijn dak gaat van (gratis) voetbal plaatjes, hamsters tot wuppies of wat dan ook. En nu introduceer je een unieke pokemon kaart die maar op 1 plek te krijgen is, die de hele wereld wil hebben... En nu door hem (tijdelijk) niet meer uit te geven, stijgt de prijs alleen maar en worden die scalpers nog meer beloond.....
Men had gewoon nu moeten aankondigen we drukken er zoveel bij als er interesse is en voor 10 euro incl verzending kan je hem bestellen of pre-orderen op onze (speciale) website, dan was het probleem ook al grotendeels voorbij. Tot die tijd, geef tevens vouchers uit voor de mensen die nu met kinderen naar het museum komen om die speurtocht te doen in de herfst vakantie, die men gratis kan gaan omruilen zodra de site er is, want om het nu net voor de herfst vakantie af te blazen is te gek voor woorden....
Ik heb heb geen kinderen, was van plan om ergens eind oktober langs te gaan, wilde het museum wel eens zien en dan ff een kaart ophalen, een vriend van me spaart ze, dus misschien dat hij hem wel wilde hebben
PS is het eigenlijk een goede kaart? Ik ben aardig genezen van het verzamelen van opzettelijk & kunstmatige schaarse zaken te verzamelen. Ben naar Japan geweest voor vakantie, moeite gedaan om die vogel met de prei te vangen in Pokomon Go, en een paar maanden liep gewoon hier rond.....
Je weet dat je alleen met online tickets naar binnen komt en die uitverkochten waren tot like november? 🤡
Dank je, ik zie idd dat je alleen met een geboekt slot naar binnen kan (staat wel op site, maar men had wel iets duidelijker kunnen zijn) en dat het tot half november is vol geboekt....Aschtra schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 18:09:
[...]
‘Van plan ff eind oktober langs te gaan’
Je weet dat je alleen met online tickets naar binnen komt en die uitverkochten waren tot like november? 🤡
Everything is better with Bluetooth
Lol, ik hoor net dat er thuis 5 enorme dozen zijn bezorgd met Pokemon 151 spul, ik heb das wat te doen de komende dagen
Heeft wel wat weg van Twitch Plays Pokemon van een aantal jaar geleden, leuk om te zien!
Ik zie een aanbieding voorbij komen voor de galar power mini tin boosters. Is die set wat? Zoenoveral de Tins voor 20,-+ de deur uit gaan maar die een aanbieding voor 8,- per doos. Is dat dan een no brainer?
Mini tins of tin zit verschil in he. 8eu mooie aanbieding voor een minitin die zijn normaal 12euro.
Tins zijn normaal zo’n 25eu
Tins zijn normaal zo’n 25eu
Dat is niet heel duur, maar hou er rekening mee dat dit "oude" boosters zijn (SM block).mfneed schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:31:
Ik zie een aanbieding voorbij komen voor de galar power mini tin boosters. Is die set wat? Zoenoveral de Tins voor 20,-+ de deur uit gaan maar die een aanbieding voor 8,- per doos. Is dat dan een no brainer?
De volgende TCG set Pokemon Scarlet & Violet - Paradox Rift slaan wij over, tot op heden namelijk nog geen mooie kaarten voorbij zien komen.
Dit was zeer interessant om te kijken, bedankt dat je hem deelde!
Heeft iemand een idee wat de waarde is van een gemiddelde holo kaart in pokemon 151. En ook waarde van reversed holo? ik heb er nog veel over en wil ze eigenlijk verkopen dus ben even benieuwd naar een gemiddelde prijs per kaart
Over het algemeen enkele centen. Check https://www.cardmarket.comnemesis2212 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:59:
Heeft iemand een idee wat de waarde is van een gemiddelde holo kaart in pokemon 151. En ook waarde van reversed holo? ik heb er nog veel over en wil ze eigenlijk verkopen dus ben even benieuwd naar een gemiddelde prijs per kaart
De restock van Pokemon City US duurde 40 minuten voordat de Pikachu card weer op was. UK heeft hem wel nog, maar dat zal ook wel niet lang meer duren.
Vraag me af of hij sterk in prijs gaat dalen voor de resale als het zo snel op is..
Vraag me af of hij sterk in prijs gaat dalen voor de resale als het zo snel op is..
Me so happy! Nu wachten tot November, want de gene die dit voor mij geregeld heeft gaat dan naar zijn ouders in Engeland en neemt dan alles weer mee naar Nederland.
:strip_exif()/f/image/kXzl71nc43rlbGPexq6Zv0ZN.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice. De kaart is gratis vanaf 30 pond aankoop begrijp ik? Hopelijk reflecteert zich dat enorm in de prijs op Marktplaats / Ebay, dat die scalpers die ze voor 50 piek van alle toeristen kocht er allemaal mee blijven zitten.G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 23:44:
Me so happy! Nu wachten tot November, want de gene die dit voor mij geregeld heeft gaat dan naar zijn ouders in Engeland en neemt dan alles weer mee naar Nederland.
[Afbeelding]
Ja klopt helemaal, alleen ik kon niet iets vinden rond de €30 dus ben uiteindelijk maar voor iets duurders gegaan.Ypho schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:00:
[...]
Nice. De kaart is gratis vanaf 30 pond aankoop begrijp ik? Hopelijk reflecteert zich dat enorm in de prijs op Marktplaats / Ebay, dat die scalpers die ze voor 50 piek van alle toeristen kocht er allemaal mee blijven zitten.
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom Pokémon Center niet worldwide shipping heeft. Voor zo'n grote franchise zou je toch zeggen dat ze dat wel kunnen managen. Heb al best wat items gezien die ik ook wel zou willen aanschaffen, maarja, helaas pindakaas.
100% met je eens, want ik was net zo verbaast als jou toen ik erachter kwam dat dit niet mogelijk was. Dus toen maar snel iemand gezocht die mensen daar had wonen, gelukkig was er iemand via FB in de privé groepen van Pokémon Ruil en verkoop kaarten die dit voor mij wou doen. Want hoe moeten wij anders die kaart of andere exclusieve dingen krijgen?MusicMaikel schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:54:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom Pokémon Center niet worldwide shipping heeft. Voor zo'n grote franchise zou je toch zeggen dat ze dat wel kunnen managen. Heb al best wat items gezien die ik ook wel zou willen aanschaffen, maarja, helaas pindakaas.
Via Cardmarket deze promo's gekocht voor mijn vriendin als verrassing
! Ze zijn wel echt heel gaaf hoor..
:strip_exif()/f/image/7LLup5YlJA1FYoziWDPRHPld.jpg?f=fotoalbum_large)
Cardmarket voor de hoofdprijsG_Dragon schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:18:
[...]
100% met je eens, want ik was net zo verbaast als jou toen ik erachter kwam dat dit niet mogelijk was. Dus toen maar snel iemand gezocht die mensen daar had wonen, gelukkig was er iemand via FB in de privé groepen van Pokémon Ruil en verkoop kaarten die dit voor mij wou doen. Want hoe moeten wij anders die kaart of andere exclusieve dingen krijgen?
Echt supertof, ga je ze ook mooi inlijsten?G_Dragon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:13:
Via Cardmarket deze promo's gekocht voor mijn vriendin als verrassing! Ze zijn wel echt heel gaaf hoor..
[Afbeelding]
Zijn dit de promos uit de Gamestop exclusive?G_Dragon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:13:
Via Cardmarket deze promo's gekocht voor mijn vriendin als verrassing! Ze zijn wel echt heel gaaf hoor..
[Afbeelding]
Ik woon zelf in de VS dus het is best grappig om de verschillen te zien tussen prijzen en wat verkrijgbaar is!
Ik heb 3x de VG promo onder weg waarvan 2 naar familie leden gaan. De figures die ik bestelde paar weken terug waren cancelled jammer genoeg.
Prijs van de VG kaart gaat ondertussen terug door het dak - $115 marktwaarde terug al. De scalpers zullen zeker geen probleem hebben alles te verkopen.
Ja klopt, daar komen ze uit! De prijzen voor alle 9 kaarten wisselen nu tussen de €25 en €27 op cardmarket, maar denk wel dat ze snel weer gaan stijgen. Want zag dat een aantal kaarten een behoorlijke drop hebben gehad.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:55:
[...]
Zijn dit de promos uit de Gamestop exclusive?
Ik woon zelf in de VS dus het is best grappig om de verschillen te zien tussen prijzen en wat verkrijgbaar is!
Ik heb 3x de VG promo onder weg waarvan 2 naar familie leden gaan. De figures die ik bestelde paar weken terug waren cancelled jammer genoeg.
Prijs van de VG kaart gaat ondertussen terug door het dak - $115 marktwaarde terug al. De scalpers zullen zeker geen probleem hebben alles te verkopen.
Die prijzen van mooie promo's wisselen vaak enorm. Een paar jaar terug had je in de Sun & Moon era Ash's Pikachu kaarten. Die gingen toen voor €25,- per stuk, nu heb je voor dat bedrag een hele set.G_Dragon schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:57:
[...]
Ja klopt, daar komen ze uit! De prijzen voor alle 9 kaarten wisselen nu tussen de €25 en €27 op cardmarket, maar denk wel dat ze snel weer gaan stijgen. Want zag dat een aantal kaarten een behoorlijke drop hebben gehad.
Heb 5 van die sealed boxes in men collectie - vandaar dat ik ze snel herkende.G_Dragon schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:57:
[...]
Ja klopt, daar komen ze uit! De prijzen voor alle 9 kaarten wisselen nu tussen de €25 en €27 op cardmarket, maar denk wel dat ze snel weer gaan stijgen. Want zag dat een aantal kaarten een behoorlijke drop hebben gehad.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Grappig hoe die promos hier nauwelijks 10$ waard zijn tov de 25e !
Congrats met de promo - mijne komt morgen toe! 2 hebben nog geen verzendbevestiging dus begin me zorgen te maken - achja als het er slechts 1 is heeft de familie pech.
[ Voor 7% gewijzigd door sleepwalkerbe op 20-10-2023 17:35 ]
Beetje laat, maar tip voor mensen die het spel ook leuk vinden om te spelen. Vandaag is de Prerelease van Paradox Rift. Ik ga zelf met mijn zoontje naar Heerhugowaard om te spelen. Dit hebben we ook gedaan met OBF, en was echt superleuk.
Dit kan niet direct naar NL verzonden worden zeker? Wil je mij evt een PB sturen met de URL naar de winkel, ik kan zo snel niet vinden waar je hebt gekocht. In november komt een Britse collega van mij naar NL, wellicht kan ik die charterenG_Dragon schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:57:
Ik kreeg net bericht dat de promo een feit is!![]()
[Afbeelding]
Nee dat kan helaas niet, je moet echt iemand kennen die daar woont. Want bij The Pokécenter US was het binnen een half uur uitverkocht maar bij The Pokécenter UK niet dus heb het via daar besteld. Maar dat heeft dan iemand gedaan die ik via Facebook heb leren kennen, zijn ouders wonen in Engeland. Gelukkig gaat hij er in November heen en kan zo alles meenemen wanneer hij weer naar Nederland gaat.Ypho schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 07:42:
[...]
Dit kan niet direct naar NL verzonden worden zeker? Wil je mij evt een PB sturen met de URL naar de winkel, ik kan zo snel niet vinden waar je hebt gekocht. In november komt een Britse collega van mij naar NL, wellicht kan ik die charteren
Helaas voegen ze bij The Pokécenter nu geen promo meer toe..
Mijn collega woont in London, dus dat zit goed. Maar als de promo er niet meer is helaasch…G_Dragon schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:09:
[...]
Nee dat kan helaas niet, je moet echt iemand kennen die daar woont. Want bij The Pokécenter US was het binnen een half uur uitverkocht maar bij The Pokécenter UK niet dus heb het via daar besteld. Maar dat heeft dan iemand gedaan die ik via Facebook heb leren kennen, zijn ouders wonen in Engeland. Gelukkig gaat hij er in November heen en kan zo alles meenemen wanneer hij weer naar Nederland gaat.
Helaas voegen ze bij The Pokécenter nu geen promo meer toe..
Promo is jammer genoeg al lang niet meer verkrijgbaar. In de VS komen er meer en meer orders toe zonder de kaart en sommigen krijgen 100% refund van hun order omdat de promo er niet bij zat.Ypho schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:02:
[...]
Mijn collega woont in London, dus dat zit goed. Maar als de promo er niet meer is helaasch…
Mijn promo is vandaag ook aangekomen :
:strip_exif()/f/image/I1ADvBCMXe26TTNwJ72RVB3D.jpg?f=fotoalbum_large)
Bevat de 151 engelse versie eigenlijk masterball versies? Zie die geregeld voorbij komen bij de japanse maar eigenlijk nog niet 1 gezien in de engelse:)
Eindelijk een ETB te pakken gekregen voor 45 euro en ik haal Charmander 168 illustration rare en Alakazam ex 201 eruit. Naast de nodige base dubbels want ik had alvast alle base kaarten gehaald via card market. Morgen eens zien wat ik uit een Japanse booster box haal.
:strip_exif()/f/image/e54jj2DYAbVwg3s7j0kQ1EQm.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is bijna zover, over 1 klein maandje een grote Pokémon beurs namelijk: Pokémon Beurs Venray!
- 3 entree tafels voor snelle doorgang
- Meer dan 90 standhouders
- Lage entree van €3 pp
- Speciale Black Friday Deals
Zijn er toevallig voor 151 ook losse pakjes te koop? Zoals bij Yu-gi-oh wel het geval is?
Standaard niet (voor de 151-set dan), al zijn er wel mensen/verkopers die ze los verkopen omdat ze bv de promo's willen, maar niet de packs oid.AlwaysNick schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:42:
Zijn er toevallig voor 151 ook losse pakjes te koop? Zoals bij Yu-gi-oh wel het geval is?
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 26-10-2023 07:51 ]
Ah dat verklaard waarom er op bol geen losse pakkies zijn ^_^Ypho schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:49:
[...]
Standaard niet (voor de 151-set dan), al zijn er wel mensen/verkopers die ze los verkopen omdat ze bv de promo's willen, maar niet de packs oid.
Sommige webshops bieden ze los aan (hebben dan een etb opengemaakt)AlwaysNick schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:10:
[...]
Ah dat verklaard waarom er op bol geen losse pakkies zijn ^_^
Tussensets hebben standaard geen losse pakjes, als je ze al vind komt het omdat mensen ETB's expres open hebben gemaakt om zo losse pakjes aan te kunnen bieden.AlwaysNick schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:42:
Als je enkel de packs wil kan je best voor de 'Booster Bundle' gaan. Er zijn altijd wel manieren om pakjes te wegen (semi godpacks) en zo de betere packs eruit te halen. Dus je koopt beter sealed producten om veilig te spelen.AlwaysNick schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 07:42:
Ik koop persoonlijk nooit losse packs en al zeker niet op de aftermarket -veel te riskant
Heel interessant, maar ik zou dan toch wel een beetje bang zijn om als enige volwassenen tussen allemaal kinderen te staan haha.roel17 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:45:
[Afbeelding]
Het is bijna zover, over 1 klein maandje een grote Pokémon beurs namelijk: Pokémon Beurs Venray!Bekijk onze website
- 3 entree tafels voor snelle doorgang
- Meer dan 90 standhouders
- Lage entree van €3 pp
- Speciale Black Friday Deals
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Die VIPS zijn echt niet allemaal kinderen.
Keuzes maken de Mens
Geloof me! Je bent niet de enigste volwassenenRedax schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:34:
[...]
Heel interessant, maar ik zou dan toch wel een beetje bang zijn om als enige volwassenen tussen allemaal kinderen te staan haha.
Haha. Dat dacht ik ook de eerste 2x toen ik een prerelease speelde. Beide keren was mijn zoontje het enige kind 😂Redax schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:34:
[...]
Heel interessant, maar ik zou dan toch wel een beetje bang zijn om als enige volwassenen tussen allemaal kinderen te staan haha.
We gaan het meemaken, anders was het gelijk de laatste keer. Zijn er nog meer mensen van hier die er gaan?roel17 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 04:08:
[...]
Geloof me! Je bent niet de enigste volwassenen
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Zeker, met vrouw en kind!Redax schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:59:
[...]
We gaan het meemaken, anders was het gelijk de laatste keer. Zijn er nog meer mensen van hier die er gaan?
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Ben nu Pokémon Mystery Dungeon DX aan het spelen. Had hem in het begin weggelegd maar het is toch wel een van de betere Pokémon spellen vind ik.
De eerste PMD ook enorm veel gespeeld.
Iemand nog meer fan van PMD?
Oh echt? Dit spel heb ik ook al meerdere malen in de winkel zien liggen, maar liep telkens erbij weg van meh ik weet het niet...Aschtra schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:35:
Ben nu Pokémon Mystery Dungeon DX aan het spelen. Had hem in het begin weggelegd maar het is toch wel een van de betere Pokémon spellen vind ik.
Het is een remake van de eerste PMD wat ik echt een top spel vond. Erg goede verhaallijn die na de storyline nog verder gaat. Enorm veel te doen postgame.G_Dragon schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Oh echt? Dit spel heb ik ook al meerdere malen in de winkel zien liggen, maar liep telkens erbij weg van meh ik weet het niet...
Heel andere game dan mainline series
-knip- spam / promotie
[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 05-11-2023 22:01 ]
Vandaag zou de Pokémon-collectie van het Van Gogh Museum weer verkrijgbaar zijn in de webshop. De webshop ligt er sinds 09:00 al uit...
FYI : Je krijgt er geen promo kaart meer bij, enkel de VG merch.KRAI.7 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:44:
Vandaag zou de Pokémon-collectie van het Van Gogh Museum weer verkrijgbaar zijn in de webshop. De webshop ligt er sinds 09:00 al uit...
En qua merch: geen canvas te zien. Ook geen sleeves. Ik heb de huidige merch al en wil juist de Pikachu, Eevee, Snorlax op canvas.
Van Gogh Museum site loading occasionally but Pokémon items are still not adding to cart - and the 503 error is still a problem. For reference, these are the items they show restocking on the site. #Pokemon #VanGogh pic.twitter.com/YA2glLchHQ
— Pokemon Deals & News! (@PokemonDealsTCG) 1 november 2023
Ik had de Zapdos en Alakazam box nog maar eens besteld. Uit deze twee boxen kreeg ik de volgende kaarten getoverd:
:strip_exif()/f/image/vtq0pWuTJcC1q9DFLswWP8xB.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel een lekkere aanwinst voor die 8 booster packs
:strip_exif()/f/image/vtq0pWuTJcC1q9DFLswWP8xB.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel een lekkere aanwinst voor die 8 booster packs
[ Voor 84% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-11-2023 17:20 ]
Hoi! Even een vraagje ik ben met mijn zoontjes de 151 reeks aan het verzamelen. Hoe kan ik opzoeken hoeveel verschillende kaarten/versies er zijn per Pokémon? Ook zijn tips welkom om de set zo volledige mogelijk te krijgen. Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.